Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 76 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.652 views

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:57

Sagat

Is pappa x2!

Louw Post schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:02:
[...]

Kun je dat ding niet gewoon online aanmelden voor RMA? Had ik destijds gedaan met mijn One S en dat ging best goed, had best snel een refurbished model met nieuwe garantie in huis. Bij mij was het probleem alleen dat hij herrie maakte.
En dan ook nog slechte klantenservice (en dan ook nog is gebaseerd op 1 slechte ervaring / danwel medewerker ) is niet hetzelfde als een slechte console. En over het spel aanbod op de diverse systemen kun je discurieren (al hoewel in absolute aantallen ik verwacht dat de ps4 meer goed beoordeelde console exclusives heeft) maar, technisch is het een feit dat de xb1x momenteel de beste console is.

Again boeit mij niets, ik ben blij met zowel mijn xbox one (nu nog) S en ps4 pro. Maar kan er niet zo goed tegen als er onwaarheden worden verkondigd.

*insert 'Someone is wrong on the internet' plaatje here* :P

ps: volgens mij heb ik deze dame ook wel is aan de lijn gehad, ik moest ook zo ongeveer alles spellen inclusief mijn zwaar zeldzame en buitenlands klinkende voornaam 'Edwin' |:(
Dus kan me inderdaad wel voorstellen dat er dan wat frustratie onstaat.

[ Voor 11% gewijzigd door Sagat op 23-04-2018 13:13 ]

10 second ninja DONE

[...]

Kun je dat ding niet gewoon online aanmelden voor RMA? Had ik destijds gedaan met mijn One S en dat ging best goed, had best snel een refurbished model met nieuwe garantie in huis. Bij mij was het probleem alleen dat hij herrie maakte.
Yup, dat kan.... Daarnaast, MS geeft de garantie, maar eigenlijk moet je voor een garantieclaim gewoon bij de verkoper zijn.

Overigens, de keren dat ik Microsoft heb gebeld kreeg ik een keurig ABN Nederlands spekende jongen aan de telefoon.

Cogitationis poenam nemo patitur

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
[...]

dat probeerde ik in eerste instantie, echter kwam toen het scherm dat ik het telefonisch moest regelen.
online aanmelden was niet mogelijk was de melding. Ik laat Gamemania het volgende week regelen.
baal wel, want ik wilde graag far cry 5 spelen. en dan elke regio 100% halen. _/-\o_

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Afgezien van het feit dat de Microsoft mijn Elite Controller in een simpele bubbeltjes envelop had terug gestuurd (terwijl ze bijna dictoriale richtlijnen aanhouden voor het versturen naar hun toe!) heb ik enkel maar goede ervaringen gehad met de service van Microsoft.

In totaal heb ik 4 (!) X360's terug moeten sturen vanwege de befaamde RROD, en alle keren kreeg ik ze binnen een week terug met een extratje (3 maanden gold, controller, afstandsbediening etc.).

Ook andere, non-hardware gerelateerde zaken pakte ze allemaal goed op.

Moet er wel bij zeggen, Ik deed altijd alles via de chat en nooit via de telefoon. Puur ook zodat ik op "papier" heb staan wat er is besproken. Ik sloeg dan alles op totdat het was opgelost zodat ik ten alle tijden alles paraat had staan mocht ik alsnog een vraag hebben oid.

Erg apart dat je het trouwens per se telefonisch moest doen @Dutchzilla. Ik kon altijd alles gewoon via de chat en/of mail afhandelen en dat is tot nu toe altijd goed gegaan.

Verwijderd

Meld je nu aan voor de F1 2018 beta:

https://www.surveymonkey.co.uk/r/F1BetaSignUp

Enjoy...

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Sagat schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:11:
[...]

En dan ook nog slechte klantenservice (en dan ook nog is gebaseerd op 1 slechte ervaring / danwel medewerker ) is niet hetzelfde als een slechte console. En over het spel aanbod op de diverse systemen kun je discurieren (al hoewel in absolute aantallen ik verwacht dat de ps4 meer goed beoordeelde console exclusives heeft) maar, technisch is het een feit dat de xb1x momenteel de beste console is.

Again boeit mij niets, ik ben blij met zowel mijn xbox one (nu nog) S en ps4 pro. Maar kan er niet zo goed tegen als er onwaarheden worden verkondigd.

*insert 'Someone is wrong on the internet' plaatje here* :P

ps: volgens mij heb ik deze dame ook wel is aan de lijn gehad, ik moest ook zo ongeveer alles spellen inclusief mijn zwaar zeldzame en buitenlands klinkende voornaam 'Edwin' |:(
Dus kan me inderdaad wel voorstellen dat er dan wat frustratie onstaat.
Dit soort reacties voegen dus niets toe en lokken alleen maar weer een console vs console discussie uit. Dat mag je echt achterwege laten.

[ Voor 9% gewijzigd door Geronimous op 23-04-2018 18:26 ]

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
Als ik zijn bericht lees, dan moet ik echt een paar keer lezen op wie hij reageert daarmee, want niemand hierboven had het over waar hij mee komt. Dus niet zo gek als ik me afvraag op wie hij eigenlijk reageert? Zoals ik het lees ging het over Microsofts Klantenservice en verder niets. Wat voegt zijn reactie dan eigenlijk toe?
justifire schreef op maandag 23 april 2018 @ 18:46:
[...]

Dat is dan weer niet handig in jouw geval ...
Laat me raden, hij vroeg je om het probleem maar op de mail te zetten ? _O-
Moet jij niet in een tuin aan de gang?

Cogitationis poenam nemo patitur

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:23
Dutchzilla schreef op maandag 23 april 2018 @ 14:42:
[...]

dat probeerde ik in eerste instantie, echter kwam toen het scherm dat ik het telefonisch moest regelen.
online aanmelden was niet mogelijk was de melding. Ik laat Gamemania het volgende week regelen.
baal wel, want ik wilde graag far cry 5 spelen. en dan elke regio 100% halen. _/-\o_
Jammer dat je nu zo lang moet wachten.
Toen m'n Xbox One 2 jaar geleden stuk was werd me bij GameMania verteld dat MS een beleid had van same-day-gaming (of zo), wat er op neer kwam dat je dezelfde dag weer een nieuwe/tweedehands/refurbished console thuis zou moeten kunnen hebben in de tijd tot je eigen wordt gerepareerd.
Op het moment dat de verkoper dat vertelde kwam de koerier binnen lopen met een lading nieuwe consoles + games. Daarvan heb ik dus 1 Xbox meegenomen en heeft GameMania de afhandeling verder geregeld.

Vond het toentertijd wel een top service. Hoop dat bij een volgend euvel dit net zo goed gaat.

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Verwijderd

Jan_V schreef op maandag 23 april 2018 @ 20:48:
[...]

Jammer dat je nu zo lang moet wachten.
Toen m'n Xbox One 2 jaar geleden stuk was werd me bij GameMania verteld dat MS een beleid had van same-day-gaming (of zo), wat er op neer kwam dat je dezelfde dag weer een nieuwe/tweedehands/refurbished console thuis zou moeten kunnen hebben in de tijd tot je eigen wordt gerepareerd.
Op het moment dat de verkoper dat vertelde kwam de koerier binnen lopen met een lading nieuwe consoles + games. Daarvan heb ik dus 1 Xbox meegenomen en heeft GameMania de afhandeling verder geregeld.

Vond het toentertijd wel een top service. Hoop dat bij een volgend euvel dit net zo goed gaat.
Kwestie van een zeer aardige winkel en niet een zeer aardig beleid van MS. Dat beleid bestaat namelijk niet. :)

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:23
Verwijderd schreef op maandag 23 april 2018 @ 20:58:
[...]

Kwestie van een zeer aardige winkel en niet een zeer aardig beleid van MS. Dat beleid bestaat namelijk niet. :)
In dat geval kan ik GameMania Heerenveen iedereen aanbevelen!

Wellicht een beetje uit de buurt voor de meesten ;-)

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Verwijderd

Jan_V schreef op maandag 23 april 2018 @ 21:07:
[...]

Zou er bijna voor omrijden. Maar goed mijn consoles doen het eigenlijk altijd goed. COntrollers daarentegen kan ik na 6 maanden vervangen. Maar ik begin niet aan garantie daarvoor. Iets met luiigheid maar ook dat ik eerlijkgezegd vind dat 6 maanden prima is voor hoe ik met die dingen om ga. :)

• Geraedus
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 18-11 11:32
Jan_V schreef op maandag 23 april 2018 @ 21:07:
[...]

Mooi ik ga er direct op de fiets naar toe, wel een stukje fietsen vanuit Maastricht.

PSN : Geraedus

Dutchzilla schreef op maandag 23 april 2018 @ 12:01:
Nooit van mijn leven zoon slechte klantenservice als die van Microsoft meegemaakt.
Mijn xbox one x Scorpio editie, heeft last van data corruption, wegvallende wifi, wegvallen de controller verbinding, shuttering sound en paarse artifacts tijdens het gamen.

krijg ik 1 of andere [mbr]*snip*[/] vrouw aan de lijn die halfbakken Nederlands praat en niet Nederlands kan schrijven. moet GVD alles letter voor letter spellen. Zou een offline update sturen, moet het apparaat resetten. heb ik al gedaan. maar prima. geen mail ontvangen :P

tering wat slecht zeg. maar ja youtube staat vol klachten. 360 op repeat dit.

ga wel terug naar de winkel mogen zij het regelen. ik speel tot zijn return wel God of war [mbr]*snip*[/]. en daarna verder met far cry :/ had graag het verhaal willen zien evolueren.
helaas wachten.

[mbr]mod-edit: Etnische afkomst van de contactcenter medewerker is niet van belang.[/]
Om deze reden ben ik bij Provider Online weggegaan , telkens als er problemen met de modem of internetverbinding was kreeg ik ook 9 van de 10 keer een half nederlands sprekende medewerkster aan de lijn die geen eens verstand had van ICT.

Toen ik daar wegging werd me gevraagd of ik nog opmerkingen had en toen heb ik ook heel eerlijk gezegd dat ik zonder discriminatie of verkeerd bedoeld de tip gaf hun mensen wat bij te leren voordat er meer klanten weggingen of negatieve reviews over de klantenservice online gaan gooien, dit werd door hun ontzettend gewaardeerd.

ik snap uw frustratie hierin heel goed, is het probleem nu inmiddels al opgelost met uw Xbox? :)
Reefun schreef op maandag 23 april 2018 @ 14:52:
Afgezien van het feit dat de Microsoft mijn Elite Controller in een simpele bubbeltjes envelop had terug gestuurd (terwijl ze bijna dictoriale richtlijnen aanhouden voor het versturen naar hun toe!) heb ik enkel maar goede ervaringen gehad met de service van Microsoft.
Serieus in een bubbeljes envelop? heeft u hier geen klacht of melding van gemaakt bij Microsoft, zou het zelf echt niet waarderen en ze erop aanspreken. Gaat wel om een product met een waarde van meer dan 100 euro.

[ Voor 14% gewijzigd door G_Dragon op 24-04-2018 11:50 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

G_Dragon schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 08:39:
[...]

Om deze reden ben ik bij Provider Online weggegaan , telkens als er problemen met de modem of internetverbinding was kreeg ik ook 9 van de 10 keer een half nederlands sprekende medewerkster aan de lijn die geen eens verstand had van ICT.

Toen ik daar wegging werd me gevraagd of ik nog opmerkingen had en toen heb ik ook heel eerlijk gezegd dat ik zonder discriminatie of verkeerd bedoeld de tip gaf hun mensen wat bij te leren voordat er meer klanten weggingen of negatieve reviews over de klantenservice online gaan gooien, dit werd door hun ontzettend gewaardeerd.

ik snap uw frustratie hierin heel goed, is het probleem nu inmiddels al opgelost met uw Xbox? :)

[...]

Serieus in een bubbeljes envelop? heeft u hier geen klacht of melding van gemaakt bij Microsoft, zou het zelf echt niet waarderen en ze erop aanspreken. Gaat wel om een product met een waarde van meer dan 100 euro.
Lang leve het outsourcen van dit soort werkzaamheden naar lage loon landen: waar ze niet te verstaan zijn en je 4 man nodig hebt om het werk van 1 man uit nederland te doen ;)
dit werd door hun ontzettend gewaardeerd.
Je realiseert je dat die regel waarschijnlijk ook rechtstreeks uit het script komt? :+

Gamertag: FinrazielNL

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nou nou, poe poe. Het is geen goud staaf hoor 8)7

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 20:30:
[...]

Nou nou, poe poe. Het is geen goud staaf hoor 8)7
Goudstaven komen ook in bubbeltjes enveloppen. Wel met een busje van Brinks er om heen. :)

____

Ik twijfel om een nieuwe elite te halen. Merk toch dat hij fijn speelt maar ik vind hem wel wat zwaar na 6 maanden een normale controller. Wie beslist er even voor mij?
Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:01:
[...]

Goudstaven komen ook in bubbeltjes enveloppen. Wel met een busje van Brinks er om heen. :)

____

Ik twijfel om een nieuwe elite te halen. Merk toch dat hij fijn speelt maar ik vind hem wel wat zwaar na 6 maanden een normale controller. Wie beslist er even voor mij?
Snel halen! Zodat je eindelijk de top hardware hebt om je beperkte skills te conpenseren!

Of...

Misschien als cadeautje voor jezelf als je MHW hebt gecomplete!

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-04-2018 21:18 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11:15

Louw Post

Cerenas

Xbox April update
Ziet er goed uit. Ben benieuwd of dat ALLM met m'n tv gaat werken, heeft wel een game mode (Sony 55XE9005), dat scheelt handmatig werk wat ik nu bijna niet doe eigenlijk uit luiheid. :P
@exactor it ELITE!!!! :Y *O* :Y

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Verwijderd schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 21:01:
[...]

____

Wachten !!
De grote Amerikaanse ketens hebben geen voorraad meer en geruchten doen de ronde dat er op de E3 een Elite v2.0 wordt aangekondigd.
Hopelijk een versie met titanium grips, dan sta ik vooraan in de rij !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Stronkie
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 18-11 17:40

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik heb sinds 3 dagen problemen met het streamen van Mixer via mijn Xdoos.

Ik heb alle poorten nagelopen , staan allemaal open , Xdoos is de DMZ met een vast ipadres . Tevens doet streamen via twitch het wel.

Ik kan wel gewoon screenshots maken en clips uploaden etc.. Maar Mixer hosten hoo maar.. Mijn account blijft als offline staan als ik hem bekijk op de PC.. Maar mijn Xdoos zegt wel dat ie aan het streamen is..

Iemand dit eerder meegemaakt. Heb al op de website van MS gekeken en van mixer.. Maar niets heeft kunnen helpen
Louw Post schreef op dinsdag 24 april 2018 @ 22:41:
Xbox April update
Ziet er goed uit. Ben benieuwd of dat ALLM met m'n tv gaat werken, heeft wel een game mode (Sony 55XE9005), dat scheelt handmatig werk wat ik nu bijna niet doe eigenlijk uit luiheid. :P
Ik dacht dat er in deze update ook die zoek functie op de plek van de store knop kwam, maar na de update hebben we nog gewoon het icoon van de store :P.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Reefun
  • Niet online
[...]

[...]

Je mag gerust jij/je zeggen hoor ;)

Maar ik heb er inderdaad een klacht over ingediend. De controller zelf werkt prima, dus dat is het probleem niet. Maar het feit dat ze inderdaad op een dergelijke manier omgaan met een "premium" product is op z'n zachts gezegd apart te noemen.

Ik heb 3 maanden gold gekregen ter compensatie. Dus ik vind het wel best zo eigenlijk.

Al om al zou ik gewoon weer een nieuwe Elite Controller halen op den duur. Ik kan serieus niet meer zonder die paddles. Zeker in Battlefield 1 is het een must met vliegen d:)b
Reefun schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:29:
[...]

Je mag gerust jij/je zeggen hoor ;)

Maar ik heb er inderdaad een klacht over ingediend. De controller zelf werkt prima, dus dat is het probleem niet. Maar het feit dat ze inderdaad op een dergelijke manier omgaan met een "premium" product is op z'n zachts gezegd apart te noemen.

Ik heb 3 maanden gold gekregen ter compensatie. Dus ik vind het wel best zo eigenlijk.

Al om al zou ik gewoon weer een nieuwe Elite Controller halen op den duur. Ik kan serieus niet meer zonder die paddles. Zeker in Battlefield 1 is het een must met vliegen d:)b
Dan zal ik dat vanaf nu doen, begin altijd met U bij de meeste.
Vind het zeer netjes van Microsoft dat ze je een vergoeding tegemoed hebben gestuurd, want precies zoals je het zegt zo ga je niet om met een premium product!

Heb mijn Elite controller nu al 2 jaar en nog geen enkele keer problemen mee gehad gelukkig, hoorde dat er dit jaar een v2.0 komt? Ben benieuwd of de geruchten waar zijn over een ingebouwde accu want dan ga ik hem overslaan, werk namelijk liever met oplaadbare batterijen. Die kan je tenminste nog vervangen als ze leeg zijn en hoef je niet aan de kabel.

Verwijderd

G_Dragon schreef op woensdag 25 april 2018 @ 09:45:
[...]

Dan zal ik dat vanaf nu doen, begin altijd met U bij de meeste.
Vind het zeer netjes van Microsoft dat ze je een vergoeding tegemoed hebben gestuurd, want precies zoals je het zegt zo ga je niet om met een premium product!

Heb mijn Elite controller nu al 2 jaar en nog geen enkele keer problemen mee gehad gelukkig, hoorde dat er dit jaar een v2.0 komt? Ben benieuwd of de geruchten waar zijn over een ingebouwde accu want dan ga ik hem overslaan, werk namelijk liever met oplaadbare batterijen. Die kan je tenminste nog vervangen als ze leeg zijn en hoef je niet aan de kabel.
Eens. Zo een accu is altijd pet. Hoewel ik mijn controllers waarschijnlijk sneller sloop dan de accu moe is, maar dat terzijde. :)
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2018 @ 11:58:
[...]

Eens. Zo een accu is altijd pet. Hoewel ik mijn controllers waarschijnlijk sneller sloop dan de accu moe is, maar dat terzijde. :)
Hoe krijg je het voor elkaar dan om je controllers te slopen ? :P

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ik hou zelf juist erg van accus als een console 'primary' is. Echter zodra een console ouder word en dus ook minder gebruikt word, juist dan zijn batterijen erg fijn. Ondanks mijn persoonlijke voorkeur voor accus vind ik de ms implementatie dus toch beter omdat je de keuze hebt.

10 second ninja DONE

Verwijderd

G_Dragon schreef op woensdag 25 april 2018 @ 12:02:
[...]

Hoe krijg je het voor elkaar dan om je controllers te slopen ? :P
Soms met chips en cola die buurjongetjes bovenop mijn elite laten vallen.

Meestal doordat knoppen slijten. Toen ik veel fifa speelde sneuvelden linkerpookje, LB en X. In mijn CoD tijd was het vooral LB en indrukken stick voor sprint dat kapot ging.

Maar genoeg over mij. Meer over Monster Hunter World. Ik zie niemand meer spelen. Zonde jongens!

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

G_Dragon schreef op woensdag 25 april 2018 @ 08:17:
[...]

Ik dacht dat er in deze update ook die zoek functie op de plek van de store knop kwam, maar na de update hebben we nog gewoon het icoon van de store :P.
I denk dat die update me niet geholpen heeft. Kan nog steeds geen stream maken in Mixer.. De xbox geeft aan dat ie streamd maar ik zie niets op mijn channel.. Ik blijf op Offline staan

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2018 @ 12:45:
[...]

Meestal doordat knoppen slijten. Toen ik veel fifa speelde sneuvelden linkerpookje, LB en X. In mijn CoD tijd was het vooral LB en indrukken stick voor sprint dat kapot ging.

Maar genoeg over mij. Meer over Monster Hunter World. Ik zie niemand meer spelen. Zonde jongens!
In theorie komt dat omdat ik die op ps4 speel, maar :X

10 second ninja DONE

• Reefun
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2018 @ 12:45:
[...]

Chips eten en dan aan een controller zitten.... Brrr. Heilig schennis! :X

Hier thuis eten de dames flink wat chips af, maar dikke vinger dat ze dan aan welke controller dan ook mogen komen hoor! Als er 1 ding is wat ik oprecht haat, zijn het vette controllers. Sowiesow ben ik de enige die aan de Elite Controller mag komen hier (de dames hebben hun eigen controllers ;)). Maar dan nog.

Je gaat gewoon niet chips snaaien en dan aan een controller komen.... Nee. NEE!

Maar... Truth to be said. Ik ben nogal een "anti-germfreak". Ik kan er echt niet tegen als m'n handen vies zijn. Ik wordt echt gek. Als ik überhaupt chips eet, dan moet ik mijn handen wassen naderhand. Brrrr.....

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-11 19:13
Reefun schreef op woensdag 25 april 2018 @ 14:04:
[...]

Chips eten en dan aan een controller zitten.... Brrr. Heilig schennis! :X

Hier thuis eten de dames flink wat chips af, maar dikke vinger dat ze dan aan welke controller dan ook mogen komen hoor! Als er 1 ding is wat ik oprecht haat, zijn het vette controllers. Sowiesow ben ik de enige die aan de Elite Controller mag komen hier (de dames hebben hun eigen controllers ;)). Maar dan nog.

Je gaat gewoon niet chips snaaien en dan aan een controller komen.... Nee. NEE!

Maar... Truth to be said. Ik ben nogal een "anti-germfreak". Ik kan er echt niet tegen als m'n handen vies zijn. Ik wordt echt gek. Als ik überhaupt chips eet, dan moet ik mijn handen wassen naderhand. Brrrr.....
Een avond niet fatsoenlijk gegamed als er niet een lekkere snack bij is gesnaaid! :D

• Reefun
  • Niet online
Remmetje schreef op woensdag 25 april 2018 @ 14:10:
[...]

Een avond niet fatsoenlijk gegamed als er niet een lekkere snack bij is gesnaaid! :D
Die periode ben ik allang voorbij :+ Ik 'snack' dan enkel nog gezond (komkommertje, worteltje etc.) bij het gamen d:)b En zelfs dan moet ik m'n handen naderhand wassen. Of ik gebruik een vork ofzo erbij om m'n controller schoon te houden :+

Verwijderd

Wortelen, komkommers. Pfff vreet dan gewoon niks ;) Onder snacken versta ik een vette bek, geen saladebar.

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-11 19:13
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2018 @ 14:49:
Wortelen, komkommers. Pfff vreet dan gewoon niks ;) Onder snacken versta ik een vette bek, geen saladebar.
Juist we zijn toch geen konijnen!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001

Convoy

g44p

Remmetje schreef op woensdag 25 april 2018 @ 15:18:
[...]

Juist we zijn toch geen konijnen!
Ik op sommige momentje wel >:)

Verwijderd

Kan ik van hdmi 2.1 naar dp om freesync 2 te behouden op xbox? De ex3203r is wel freesync 2 compatibel, maar heeft geen hdmi 2.1

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-11 23:08
ik hoop echt al vanaf het begin van de de one dat topspin 4 backwardscompitable wordt. Wat denken jullie gaat het er nog van komen?

• Reefun
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 25 april 2018 @ 14:49:
Als je in het ziekenhuis beland vanwege de "vette bekken" dan eet je wel liever konijnenvoer hoor ;)

Maar hey. Ieder z'n ding!

Verwijderd

justifire schreef op woensdag 25 april 2018 @ 17:48:
[...]

Euh :?
Farm me de tandjes voor die schitterende gouden lvl8 greatswords :9~
Tijdje niet meer gezien. Heb zelf dat gevecht nog niet eens gedaan. Lijkt me reuze ingewikkeld (maar vooral tijdrovend. Je moet hem vaker achter elkaar doen toch? :S)

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Ik heb een vraagje.. Is er een lijst te vinden met games die zowel op windows 10 als op de xdoos te spelen zijn..

Ik bedoel dan daarmee. Je koopt hem en je kunt hem op beide platformen spelen

Sea of Thieves is een spel die het doet

Ook A way out speelt zo.

Ik vraag me af of UbiGames en EA games ook zo zullen zijn..

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Stronkie schreef op woensdag 25 april 2018 @ 21:10:
Ik heb een vraagje.. Is er een lijst te vinden met games die zowel op windows 10 als op de xdoos te spelen zijn..

Ik bedoel dan daarmee. Je koopt hem en je kunt hem op beide platformen spelen

Sea of Thieves is een spel die het doet

Ook A way out speelt zo.

Ik vraag me af of UbiGames en EA games ook zo zullen zijn..
Here you go: https://www.xbox.com/nl-NL/games/xbox-play-anywhere

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-11 20:25
Game Pass momenteel voor een euro :
https://www.microsoft.com...JfIIvSQYazkEvj6SwHgD1w)()

• Pannekoek81
  • Laatst online: 10:48
Zag het ook net staan op de site van Microsoft. Mooi moment om het eens te proberen. Zitten wel een paar spellen tussen die mij wel leuk lijken.

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

Yeah Discord intergratie komt naar de xbox :)

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mooie deal. Al had ik net twee dagen geleden via cdkeys voor €3 gamepass afgesloten :P Kan ik toch gebruik maken van deze aanbieding en zodoende nog een maand eraan vast plakken?

• Stronkie

Stronkie

Where wind is Trouble

nou ik denk het niet.. Ik was zo stom geweest al 14 dagen game pass key te nemen voor sea of thieves... Toen ik een xbox kocht met een maand gratis gamepass wou die key ook niet werken.

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Xbox games met korting bij iBood, lijken redelijke prijzen te zijn.
https://www.ibood.com/ele...es/36273/3408/xbox-games/
Stronkie schreef op donderdag 26 april 2018 @ 11:50:
nou ik denk het niet.. Ik was zo stom geweest al 14 dagen game pass key te nemen voor sea of thieves... Toen ik een xbox kocht met een maand gratis gamepass wou die key ook niet werken.
Ik heb die 14 dagen ook gebruikt en voor mij staat hij er gewoon voor 1 euro. Zag het ook al op de Xbox zelf. Op Pepper zeiden ze dat de enige voorwaarde is dat je momenteel geen actief abonnement hebt.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-11 21:20
Erg veel zin in !
Kun je trouwens ook de oude Battlefront nog multiplayer spelen ? Ik ga er vanuit dat de servers offline zijn.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

justifire schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 12:07:
[...]

Testserver van PUBG is het gehele weekeind open, miramar speelt verdomd soepel , hele verbetering tov arangel d:)b

24 September ook maar even markeren in de agenda :)
[video]
Zin an oOo

Maar het is 14 september, niet de 24ste ;)

Xbox Live ID:Notna8310

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
Zo, Halo 5 en Gears of War 4 uitgespeeld. :)
Ideaal zo'n Game Pass. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-11 20:18
justifire schreef op vrijdag 27 april 2018 @ 22:19:
Zojuist ook Helblade uitgespeeld, kippenvel.... :|
Vergelijkbaar met het uitspelen van RiME.
Zijn beide schitterende pareltjes, aanraders :Y
Van de week ook eens die Hellblade kopen. Hoor er goede verhalen over en ben zelf ook heel erg benieuwd.
NukaWorldNL schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 14:10:
[...]

Van de week ook eens die Hellblade kopen. Hoor er goede verhalen over en ben zelf ook heel erg benieuwd.
Kan ook iedereen aanraden om hem na het uitspelen nog eens door te spelen.
Mis nog wat
spoiler:
stenen
voor de laatste achievement dus ben aan een 2de playthrough begonnen.
Dan zie je pas echt hoeveel detail er in zit !
Dingen waar je eerst ongemerkt langs loopt en nu achteraf dus denkt 'wacht eens even, dit en dat, aha vandaar !'

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

justifire schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 15:40:
[...]

Kan ook iedereen aanraden om hem na het uitspelen nog eens door te spelen.
Mis nog wat
spoiler:
stenen
voor de laatste achievement dus ben aan een 2de playthrough begonnen.
Dan zie je pas echt hoeveel detail er in zit !
Dingen waar je eerst ongemerkt langs loopt en nu achteraf dus denkt 'wacht eens even, dit en dat, aha vandaar !'
Ik ben begonnen in een boek over Noorse mythologie doordat de verhalen achter die stenen zo interessant waren. (Neil Gaimen Norse Mythology voor de geïnteresseerden.)

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 06-11 17:22
Iemand geïnteresseerd in een Xbox Game pass 1 month trial code? Alleen te claimen als je nog nooit een (proef)abonnement hebt gehad.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Laat even weten als je hem hebt gebruikt :)

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

• k5052
  • Laatst online: 06-11 20:49
Kapitein187 schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 19:38:
Iemand geïnteresseerd in een Xbox Game pass 1 month trial code? Alleen te claimen als je nog nooit een (proef)abonnement hebt gehad.

***members only***

Laat even weten als je hem hebt gebruikt :)
Toevallig perfect kunnen gebruiken! Thanks :)

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-11 16:23
<nevermind>

[ Voor 95% gewijzigd door Wingie op 28-04-2018 20:34 ]

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:26:
[...]

Durf het hier haast niet te zeggen maar wellicht God of war op een 2e handse PS4? ;)
Ga ik zeker doen. Ik koop meestal een Nintendo en PS als er wat goede spellen uit zijn. Tot God of War was het nog niet nodig. Maar binnenkort moet er misschien wat geld richting Marktplaats. :)

• Joosie200
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 april 2018 @ 20:26:
[...]

Durf het hier haast niet te zeggen maar wellicht God of war op een 2e handse PS4? ;)
Haha, ik heb de move andersom gemaakt. Had al een PS4 met name voor de exclusives. Naast de 360 trouwens met multiplatforms. Toch die maar eens naar een Xbox one geüpgraded. En ik vind dingen als Gamepass en backwards compatible zijn super fijn.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Vraagje over de harde schijf van de s. Bij de meeste spellen die ik speel geen ( opvallend) trage loading. Maar afgelopen zaterdag deed ik even trackmania en ik moest vaker wachten dan ik gewend ben van mijn ps4 pro. Dusdanig dat ik het best irritant vond.

Ik wist dat een externe schijf voordeel oplevert bij de org xb1, maar dit geld dus ook voor de s nog?

Sowieso vind ik 500gb krap dus een ext hd is altijd leuk, maar geeft het geld liever uit aan games of bvb extra controllers ;)

10 second ninja DONE

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 11-11 19:37

Tags NL

Harmful or Harmless?

Sagat schreef op maandag 30 april 2018 @ 07:54:
Vraagje over de harde schijf van de s. Bij de meeste spellen die ik speel geen ( opvallend) trage loading. Maar afgelopen zaterdag deed ik even trackmania en ik moest vaker wachten dan ik gewend ben van mijn ps4 pro. Dusdanig dat ik het best irritant vond.

Ik wist dat een externe schijf voordeel oplevert bij de org xb1, maar dit geld dus ook voor de s nog?

Sowieso vind ik 500gb krap dus een ext hd is altijd leuk, maar geeft het geld liever uit aan games of bvb extra controllers ;)
Externe schijf is zelfs op de Xbox One X nog sneller, maar heb in mijn geval dan ook een SSD als externe schijf plus nog een 2Tb schijf voor games die ik minder speel. Denk dat de interne schijf pas bij de X echt veel sneller is geworden t.o.v de Xbox One die echt tragisch traag was

https://powershellisfun.com

Tags NL schreef op maandag 30 april 2018 @ 08:02:
[...]

Externe schijf is zelfs op de Xbox One X nog sneller, maar heb in mijn geval dan ook een SSD als externe schijf plus nog een 2Tb schijf voor games die ik minder speel. Denk dat de interne schijf pas bij de X echt veel sneller is geworden t.o.v de Xbox One die echt tragisch traag was
Ik denk dat je wat nauwkeuriger moet zijn..(de hd's zijn niet echt sneller geworden namelijk en alleen in de xbox one elite zit een hybride disk)

De xbox one x gebruikt een Sata-III interface terwijl de Xbox one en Xbox one S een Sata-II interface gebruiken. Hierdoor heeft het gebruik van een externe USB 3.0 2.5" disk op de one/S veel meer meerwaarde dan een USB 3.0 2.5"disk op de X. (ik zie weinig verschil tussen de interne en externe).

Waar het voor alle 3 geldt en blijft gelden is wanneer je een externe SSD op je USB 3.0 aansluit (waar je ook in MP games vaak op de rest moet wachten maar met bv The Division in The Underground je gewoon al een kamer verder kan zijn, zoveel sneller is het geladen)

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Hoop dat ik niemand tegen het hoofd stoot maar deze gen is mijn ps mijn primaire systeem. regulars hier weten het, maar ik ben absoluut een merken hoer, als het ergens goedkoper of beter is, ben ik zo weg ;)
Vorige gen was mijn 'main' x360. En het bij heel simpel, als een game voordelen heeft aan de andere kant dat zal ik bijna direct switchen. Ik hoop ook nog steeds mijn tv een keer te upgraden en dan zou het maar zo kunnen dat ik een (toekomstige x) wel meer zal gebruiken, Maar dit puur even om de situatie te schetsen. Het relevante hier is dat ik relatief weinig speel en dan als ik speel meestal op de ps4.

Daarnaast speel ik over het algemeen weinig mp games of ' open world'. Dus een externe ssd is voor mij overkill (op dit moment kijken naar het prijsverschil).
Het is wel iets om in de gaten te houden, want ik hoorde laatst dat sata ssd behoorlijk goedkoper aan het worden is door nve (uit mijn hoofd) ssd. Ik hoef inderdaad dus niet mega veel storage dus 500gb ssd is in mijn situatie dan wel fijner dan 2gb regulier schat ik in. Echter op dit moment zie ik op pricewatc voor die 500gb ssd bedragen van 110-120 euro vs 85-90 voor 2-3tb normale schijf.

Ik denk dat ik lekker pepper in de gaten blijf houden en als ik een mooie usb 3 schijf zie van 1-2tb voor een klein prijsje dat ik toesla. 100 euro vind ik eigenlijk te gek, 80 komt al beter in de buurt maar is gewoon best wat geld voor iets wat ik niet heel veel gebruik imho (en financiele budget mogelijkheden qua hobby).
Ik heb er absoluut geen haast mee, dat speelt ook mee

Ik speelde trackmania toevallig even omdat mijn kids mijn ps4 controllers mee naar een vriendje hadden, en bij andere games heb doorgaans geen vergelijk. Dus dan boeit het ook niet erg. Ik heb wel black flag op de one, mogelijk als ik die meer ga spelen dat dit de situatie veranderd.
Als allerbelangrijkste verwacht/hoop ik nog steeds deze black friday naar een one x te gaan, en tsja wat zou ik dan moeilijk doen met een (non ssd) externe schijf als het amper merkbaar verschil oplevert ;)

oh 'waarom zeur je over 100 piek voor een hd' terwijl je wel 500 euro voor een x overhebt?' Zoals aangegegven verwacht ik die hd maar tijdelijk te gebruiken, de x zal voor the ages zijn en zal ik blijven houden tot dat ie ooit de geest geeft :*)
Daarnaast hoop ik dus stiekum op een bf deal van 400 euro of iets meer maar direct met een 2 controller of een paar leuke games.

10 second ninja DONE

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-11 21:26
@Sagat nu al speculeren op blackfriday deals is wel heel "ruim" op tijd ;). Maar het lijkt me zeker niet ondenkbaar dat over +- 7 maanden de prijs van de xb1x bundels wel richting de 400 gaan bij "akties"
Nog wat info:

Een externe SSD helpt ook met de SP games. (Sniper Elite 4 is 3x knipperen met je ogen en de level staat er terwijl dat voorheen gauw 30 seconden of meer was).Of je het prijsverschil waard vind is persoonlijk. (je gaat wennen aan die snelheid en dan duurt alles gauw weer lang :) )

Je hoeft niet op pepper te wachten voor 2tb usb 3.0 2.5" disk: https://tweakers.net/pric...n-portable-2tb-zwart.html (via megekko)

De 4tb is zelfs maar: https://tweakers.net/pric...n-portable-4tb-zwart.html (wel via amazon.de)

Nu is trackmania wel een slecht voorbeeld (ja op externe ssd sneller) omdat het laden van een nieuwe groep levels nog langer kan duren dan het uitspelen van een level 8)7

De X1X komt trouwens regelmatig als "aanbieding" voorbij (400 bij ibood, 439 met extra controller en pubg, was ook actie met sea of thieves versie)

Ach geduld is een schone zaak :)

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:05

sjaool

Every life should have 9 cats

@Sagat Ik heb aan mijn Xbox One S een Toshiba Canvio Ready 2 TB Externe harde schijf USB 3.0 hangen en die voldoet prima. Die kostte mij een paar maanden geleden €69,-. Deze schijf gebruik ik als mijn hoofdopslag voor games.

[ Voor 17% gewijzigd door sjaool op 30-04-2018 10:43 ]

"When you grow up your heart dies"

Sagat schreef op maandag 30 april 2018 @ 08:55:
Hoop dat ik niemand tegen het hoofd stoot maar deze gen is mijn ps mijn primaire systeem. regulars hier weten het, maar ik ben absoluut een merken hoer, als het ergens goedkoper of beter is, ben ik zo weg ;)
Vorige gen was mijn 'main' x360. En het bij heel simpel, als een game voordelen heeft aan de andere kant dat zal ik bijna direct switchen. Ik hoop ook nog steeds mijn tv een keer te upgraden en dan zou het maar zo kunnen dat ik een (toekomstige x) wel meer zal gebruiken, Maar dit puur even om de situatie te schetsen. Het relevante hier is dat ik relatief weinig speel en dan als ik speel meestal op de ps4.

Daarnaast speel ik over het algemeen weinig mp games of ' open world'. Dus een externe ssd is voor mij overkill (op dit moment kijken naar het prijsverschil).
Het is wel iets om in de gaten te houden, want ik hoorde laatst dat sata ssd behoorlijk goedkoper aan het worden is door nve (uit mijn hoofd) ssd. Ik hoef inderdaad dus niet mega veel storage dus 500gb ssd is in mijn situatie dan wel fijner dan 2gb regulier schat ik in. Echter op dit moment zie ik op pricewatc voor die 500gb ssd bedragen van 110-120 euro vs 85-90 voor 2-3tb normale schijf.

Ik denk dat ik lekker pepper in de gaten blijf houden en als ik een mooie usb 3 schijf zie van 1-2tb voor een klein prijsje dat ik toesla. 100 euro vind ik eigenlijk te gek, 80 komt al beter in de buurt maar is gewoon best wat geld voor iets wat ik niet heel veel gebruik imho (en financiele budget mogelijkheden qua hobby).
Ik heb er absoluut geen haast mee, dat speelt ook mee

Ik speelde trackmania toevallig even omdat mijn kids mijn ps4 controllers mee naar een vriendje hadden, en bij andere games heb doorgaans geen vergelijk. Dus dan boeit het ook niet erg. Ik heb wel black flag op de one, mogelijk als ik die meer ga spelen dat dit de situatie veranderd.
Als allerbelangrijkste verwacht/hoop ik nog steeds deze black friday naar een one x te gaan, en tsja wat zou ik dan moeilijk doen met een (non ssd) externe schijf als het amper merkbaar verschil oplevert ;)

oh 'waarom zeur je over 100 piek voor een hd' terwijl je wel 500 euro voor een x overhebt?' Zoals aangegegven verwacht ik die hd maar tijdelijk te gebruiken, de x zal voor the ages zijn en zal ik blijven houden tot dat ie ooit de geest geeft :*)
Daarnaast hoop ik dus stiekum op een bf deal van 400 euro of iets meer maar direct met een 2 controller of een paar leuke games.
Ik vind het toch nog steeds knap hoor dat jij zoveel geduld hebt.
Wat jij verwoord is voor mij juist de reden om iets meteen maar aan te schaffen.
Dat stemmetje blijft toch knagen, dan betaal ik liever 100 euro meer op release dan na twee jaar alsnog overstag te gaan voor eigenlijk alweer een verouderd product.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Stefmeister schreef op maandag 30 april 2018 @ 09:16:
@Sagat nu al speculeren op blackfriday deals is wel heel "ruim" op tijd ;). Maar het lijkt me zeker niet ondenkbaar dat over +- 7 maanden de prijs van de xb1x bundels wel richting de 400 gaan bij "akties"
Ik weet het. Noem me optimistisch :P
Maar mochten er geen goede aanbiedingen komen dan overleef ik het ook wel want.....
justifire schreef op maandag 30 april 2018 @ 12:24:
[...]

Ik vind het toch nog steeds knap hoor dat jij zoveel geduld hebt.
Wat jij verwoord is voor mij juist de reden om iets meteen maar aan te schaffen.
Dat stemmetje blijft toch knagen, dan betaal ik liever 100 euro meer op release dan na twee jaar alsnog overstag te gaan voor eigenlijk alweer een verouderd product.
Ken je het gezegde ' beggars cant be choosers' ?
Dat is verklaring 1,
Gelukkig is het niet zo erg dan ik(we) het niet kunnen betalen, maar willen betalen is een 2e.
Verder is het een psychologische barriere, 400 euro is een hoop maar 500.......damn kweenie maar vind het fors.
Verklaring 2 is dat ik voldoende te spelen heb. Als het echt zou moeten, zou ik met mijn nesje nog weken vooruitkunnen met de games die ik al heb, en voor dat syteem zijn er nog 10tallen games die ik ook leuk zou vinden.

Ik zag trouwens ook een bracket voor 11 euro, als ik daar een ssd van 50-60 euro in gooi, dan heb ik voor bar weinig ssd opslag.....vind ik ook interresant.

Verder was ik net in de media markt, ik zag daar echt HELE kleine behuizingen......vraag me af of die schijven die daarin zitten dan trager zijn. Kan bijna niet anders. Maar zo klein betekent wel makkelijk kwijt kunnen in het tv meubel :)

Verder over de X, ik heb mijn S gekocht met de gedachte dat deze sooner or later vervangen ging worden voor een X. Tuurlijk je hebt gelijk, als ik gelijk een x gekocht had, dan had ik al nu al een half jaar kunnen spelen en met BF is dat bijna een jaar al, is dat 100 euro waard? Als je gewoon een primaire xbox gamer bent en helemaal als je een 4k tv of monitor hebt....ja dan is het die 100 euro zeker waard. Ik heb dus geen 4k tv en vrees dat het dit jaar ook niet gaat gebeuren......dat is 1. 2 is ben momenteel dus niet primair xb gamer. Ik ging kijken of ikzelf en/of mijn kids de one s veel zouden gebruiken, in deze situatie zou ik ook sneller geneigd te zijn naar een x te gaan. Als ik iets vaak gebruik dan wil ik het namelijk zo comfortabel mogelijk doen. Dit is echt niet het geval geweest.......maar goed. Indien goede deal met bf dan vrijwel zeker voor de bijl, indien niet dan nog even wachten en mogelijk wordt het dan uiteindelijk een xb2 ipv een one x

10 second ninja DONE

• Joosie200
  • Niet online
Ach ik heb wel een 4k 65 inch oled tv, maar dat bracht mij er niet toe om een xbox one X te halen. Want de originele xbox one was gewoon puur voor erbij, gezien mijn PS4 pro nu mijn hoofdconsole is. (voorheen was dat de 360) Ik voel geen aanstalten om 400 euro erbij te gooien (kocht de original met games en controllers voor 100) om alles uit deze generatie te halen. Voor de prijs van de xbox one x heb ik nu een xbox one + ps4 pro staan met tig games erbij. Das ook de reden waarom ik geen aanstalten voel om de Switch er nog bij te halen.

De xbox one vond ik nog een mooie upgrade opdat ik mijn gehele Assassins Creed reeks kan blijven spelen ivm backwards comptability. En ja, ik heb inmiddels Forza 7 onderweg en speel SoT/Ryse. Maar SoT hoef ik niet perse in bezit te hebben, vermaak me ermee zolang mijn gamepass loopt en dan is het klaar. Ryse idem.. zolang gold loopt speel ik die nog en dan is het klaar. Forza 7 heb ik meer voor als ik een vriend over de vloer heb en je ouderwets splitscreen kunt gamen.

Het is ook meer dat ik nu een xbox one original heb staan naast mijn PS4 pro, gevalletje: omdat het kan en waarom niet? Voor 100 euro beleef ik genoeg lol. Nu ja, het is inmiddels 140 euro geworden. (18 euro voor gamepass, xbox live en Unity, 22 euro voor Forza 7 en 100 euro voor de originele xbox one, PES18 en KCD) Dat vind ik nog een keer te doen gelet op mijn verjaardagsgeld van drie weken geleden :7 Kan ik toch mooi Ryse/Forza spelen, SoT proberen. En eerlijk is eerlijk: meer exclusives kan ik niet echt opnoemen waarom ik de xbox one zou willen hebben. Vind het vooral ideaal omwille van backwards compatible zijn, gamepass en games with xbox live doen de rest. Dus het is niet zo zeer de exclusives waar Microsoft het imo van moet hebben maar van de services en diensten eromheen. :P

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Joosie200 schreef op maandag 30 april 2018 @ 14:42:
Ach ik heb wel een 4k 65 inch oled tv, maar dat bracht mij er niet toe om een xbox one X te halen. Want de originele xbox one was gewoon puur voor erbij, gezien mijn PS4 pro nu mijn hoofdconsole is. (voorheen was dat de 360) Ik voel geen aanstalten om 400 euro erbij te gooien (kocht de original met games en controllers voor 100) om alles uit deze generatie te halen. Voor de prijs van de xbox one x heb ik nu een xbox one + ps4 pro staan met tig games erbij. Das ook de reden waarom ik geen aanstalten voel om de Switch er nog bij te halen.

De xbox one vond ik nog een mooie upgrade opdat ik mijn gehele Assassins Creed reeks kan blijven spelen ivm backwards comptability. En ja, ik heb inmiddels Forza 7 onderweg en speel SoT/Ryse. Maar SoT hoef ik niet perse in bezit te hebben, vermaak me ermee zolang mijn gamepass loopt en dan is het klaar. Ryse idem.. zolang gold loopt speel ik die nog en dan is het klaar. Forza 7 heb ik meer voor als ik een vriend over de vloer heb en je ouderwets splitscreen kunt gamen.

Het is ook meer dat ik nu een xbox one original heb staan naast mijn PS4 pro, gevalletje: omdat het kan en waarom niet? Voor 100 euro beleef ik genoeg lol. Nu ja, het is inmiddels 140 euro geworden. (18 euro voor gamepass, xbox live en Unity, 22 euro voor Forza 7 en 100 euro voor de originele xbox one, PES18 en KCD) Dat vind ik nog een keer te doen gelet op mijn verjaardagsgeld van drie weken geleden :7 Kan ik toch mooi Ryse/Forza spelen, SoT proberen. En eerlijk is eerlijk: meer exclusives kan ik niet echt opnoemen waarom ik de xbox one zou willen hebben. Vind het vooral ideaal omwille van backwards compatible zijn, gamepass en games with xbox live doen de rest. Dus het is niet zo zeer de exclusives waar Microsoft het imo van moet hebben maar van de services en diensten eromheen. :P
nou zoals gezegd speel ik niet veel multiplayer, en juist de mulitplats zou ik met een 4k tv liever op de one x spelen, doorgaans zal je dan technisch de beste versie hebben en ik denk dat ik nog steeds een lichte voorkeur heb voor de controllers van ms. En dan heb ik een elite controller nog steeds niet geprobeerd.

Ik heb dan overigens wel ook een switch ernaast staan maar die is momenteel voornamelijk nog voor de kids. Maar ook daar zijn er vele games te vinden die ik ook leuk vind (of zou moeten vinden.....maar zelda is zo'n game waar ik dan echt voor wil gaan zitten.......en die momenten lijken niet te komen......zelfde geld bijvoorbeeld ook voor ori om maar is iets te noemen)

Maar ben het met je eens, vind het geweldig dat je org xbox en x360 games via backwards compat kan spelen en ik vind ea access en gamepass ook ideaal.

10 second ninja DONE

Gezien hier meermaals gezegd is dat RiME zo goed zou zijn en ik met de aanbieding een maandje game pass heb ben ik die game ook eens gaan proberen... Mooi, erg sfeervol, mooie muziek... Maar omfg wat een vreselijk slechte performance op de one s! Bij open stukken is het gevoelsmatig voor mij eerder 20 fps dan 30 en als de framerate hoger ligt in meer besloten stukken dan voel ik hem nog steeds heel regelmatig even een frame droppen.
Hoe hebben anderen dit ervaren? Of hebben jullie allemaal al een x? :P
Het verpest de game nogal dus ik heb eigenlijk niet zo'n zin hem op deze manier door te spelen. Dan liever bewaren voor als ik nog eens upgrade naar een x of hem op de pc in een sale meeneem. Heb mijn one s overigens net al eens een reboot gegeven maar geen effect.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Check het ps4 topic ook voor rime. Hij zat ‘gratis’ in de plus en ik meen me te hetinneren dat diverse mensen ook frame rate issues hadden zowel gewoon als pro. Mogelijk toch buggy. Zelf overigens niets gemerkt. Ben ook benieuwd naar one x ervaringen met dit spel

10 second ninja DONE

Finraziel schreef op maandag 30 april 2018 @ 17:42:
Gezien hier meermaals gezegd is dat RiME zo goed zou zijn en ik met de aanbieding een maandje game pass heb ben ik die game ook eens gaan proberen... Mooi, erg sfeervol, mooie muziek... Maar omfg wat een vreselijk slechte performance op de one s! Bij open stukken is het gevoelsmatig voor mij eerder 20 fps dan 30 en als de framerate hoger ligt in meer besloten stukken dan voel ik hem nog steeds heel regelmatig even een frame droppen.
Hoe hebben anderen dit ervaren? Of hebben jullie allemaal al een x? :P
Het verpest de game nogal dus ik heb eigenlijk niet zo'n zin hem op deze manier door te spelen. Dan liever bewaren voor als ik nog eens upgrade naar een x of hem op de pc in een sale meeneem. Heb mijn one s overigens net al eens een reboot gegeven maar geen effect.
Geen last van gehad.
Day One Xbox One (Duits) met RiME installatie op de externe 7200rpm schijf.
Was echt van begin tot eind genieten, zelfs de chapter replays om de laatste achievements te behalen waren leuk om te doen <3

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Xbox Live ID:Notna8310

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:01

Meneer iCy

swarma

Grmbl, wordt dubbel genaaid met die overcooked in de sale laatst (heb hem voor de volle pond onlangs gekocht) en nu zit die ook in de game pass abbonement.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Pagina: 1 ... 76 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.