En dan ook nog slechte klantenservice (en dan ook nog is gebaseerd op 1 slechte ervaring / danwel medewerker ) is niet hetzelfde als een slechte console. En over het spel aanbod op de diverse systemen kun je discurieren (al hoewel in absolute aantallen ik verwacht dat de ps4 meer goed beoordeelde console exclusives heeft) maar, technisch is het een feit dat de xb1x momenteel de beste console is.Louw Post schreef op maandag 23 april 2018 @ 13:02:
[...]
Kun je dat ding niet gewoon online aanmelden voor RMA? Had ik destijds gedaan met mijn One S en dat ging best goed, had best snel een refurbished model met nieuwe garantie in huis. Bij mij was het probleem alleen dat hij herrie maakte.
Again boeit mij niets, ik ben blij met zowel mijn xbox one (nu nog) S en ps4 pro. Maar kan er niet zo goed tegen als er onwaarheden worden verkondigd.
*insert 'Someone is wrong on the internet' plaatje here*
ps: volgens mij heb ik deze dame ook wel is aan de lijn gehad, ik moest ook zo ongeveer alles spellen inclusief mijn zwaar zeldzame en buitenlands klinkende voornaam 'Edwin'
Dus kan me inderdaad wel voorstellen dat er dan wat frustratie onstaat.
[ Voor 11% gewijzigd door Sagat op 23-04-2018 13:13 ]
10 second ninja DONE