Volgens mij komen alle nieuwe releases in gamepass, de oude (nog?) niet. Wanneer dit wel het geval wordt denk ik dat ik voor een 4e abonnement ga (psplus, gold, ea acces zijn de andere 3) waarbij ik ea access vooral voor mijn zoon had genomen zodat hij fifa kon spelen, maar dat heeft hij welgeteld 0x gedaan...dus verwacht ik dat ik ea access niet ga verlengen.Joosie200 schreef op maandag 16 april 2018 @ 22:49:
[...]
[...]
Hmm, oké. Zitten ze allebei net als Sea of Thieves in de gamepass toevallig? Want dan ga ik een 3mnd gamepass ritselen en zo beide uitproberen om te zien welke van de twee mij nu beter bevalt. Om die nadien toch fysiek op disc te kopen tweedehands. Geef uiteindelijk toch de voorkeur aan fysiek bezit van een disc bij consoles boven het Netflix model voor games. Maar het geeft je zo wel de optie om games uit te proberen waarna je de keuze maakt: koop of koop ik hem niet.
Er zit ook voor mij genoeg leuks in, maar heb niet genoeg tijd om het te spelen helaas.
Met alle ms exclusives in de game pass heb ik met forza en cuphead al genoeg om iig een maandje lol eruit te halen en wsl zoek ik dan gewoon lekker een deal voor een jaar.
[ Voor 46% gewijzigd door Sagat op 17-04-2018 08:10 ]
10 second ninja DONE