Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 75 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.652 views

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-11 19:53

Sagat

Is pappa x2!

Joosie200 schreef op maandag 16 april 2018 @ 22:49:
[...]

[...]

Hmm, oké. Zitten ze allebei net als Sea of Thieves in de gamepass toevallig? Want dan ga ik een 3mnd gamepass ritselen en zo beide uitproberen om te zien welke van de twee mij nu beter bevalt. Om die nadien toch fysiek op disc te kopen tweedehands. Geef uiteindelijk toch de voorkeur aan fysiek bezit van een disc bij consoles boven het Netflix model voor games. Maar het geeft je zo wel de optie om games uit te proberen waarna je de keuze maakt: koop of koop ik hem niet.
Volgens mij komen alle nieuwe releases in gamepass, de oude (nog?) niet. Wanneer dit wel het geval wordt denk ik dat ik voor een 4e abonnement ga (psplus, gold, ea acces zijn de andere 3) waarbij ik ea access vooral voor mijn zoon had genomen zodat hij fifa kon spelen, maar dat heeft hij welgeteld 0x gedaan...dus verwacht ik dat ik ea access niet ga verlengen.
Er zit ook voor mij genoeg leuks in, maar heb niet genoeg tijd om het te spelen helaas.

Met alle ms exclusives in de game pass heb ik met forza en cuphead al genoeg om iig een maandje lol eruit te halen en wsl zoek ik dan gewoon lekker een deal voor een jaar.

[ Voor 46% gewijzigd door Sagat op 17-04-2018 08:10 ]

10 second ninja DONE

Sagat schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:24:
[...]

Nou het was gratis weekend dus vrees dat ik niet veel meer zal spelen, mogelijk dat ik de game door deze ervaring met een sale een keer meepik. Maar het beviel een stuk beter dan verwacht.
Wat me ook wel tegenhoudt is dat het zulke gigantisch games zijn.......mijn kids worden ouder en wat zelfstandiger dus mogelijk kan ik dan wat meer gamen, maar op dit moment is het gewoon minimaal.
En daardoor doe ik dan liever een pick up and play arcade game dan iets als dit.
Skyrim is 20 euro met de gold deals

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

G_Dragon schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:20:
[...]

Skyrim is 20 euro met de gold deals
Thanks voor de tip, ik heb helaas de steam sale prijs van 7,50 in mijn hoofd. (al hoewel die sinds de remake/master weer duurder is op steam geloof ik, en een remaster zal mijn pc ook niet trekken)

Verder is het dus niet een game die ik korte termijn moet spelen. Meer iets wat ik absoluut een kans zou moeten geven want het is een super dikke vibe. Het is alleen niet mijn genre, dus hij staat wat laag op de prio lijst.

Voorheen stond hij zeg maar niet op de lijst, dus het is zeker de moeite waard geweest om even te downloaden :)

10 second ninja DONE

Sagat schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:29:
[...]

Thanks voor de tip, ik heb helaas de steam sale prijs van 7,50 in mijn hoofd. (al hoewel die sinds de remake/master weer duurder is op steam geloof ik, en een remaster zal mijn pc ook niet trekken)

Verder is het dus niet een game die ik korte termijn moet spelen. Meer iets wat ik absoluut een kans zou moeten geven want het is een super dikke vibe. Het is alleen niet mijn genre, dus hij staat wat laag op de prio lijst.

Voorheen stond hij zeg maar niet op de lijst, dus het is zeker de moeite waard geweest om even te downloaden :)
Geen dank, daarvoor zijn we hier toch!
Ik heb gister nog 4 uurtjes gespeeld , ben pas met me 2e save bezig sinds de release van Skyrim op de 360.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Sagat schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 08:08:
[...]
Volgens mij komen alle nieuwe releases in gamepass, de oude (nog?) niet. Wanneer dit wel het geval wordt denk ik dat ik voor een 4e abonnement ga (psplus, gold, ea acces zijn de andere 3) waarbij ik ea access vooral voor mijn zoon had genomen zodat hij fifa kon spelen, maar dat heeft hij welgeteld 0x gedaan...dus verwacht ik dat ik ea access niet ga verlengen.
Er zit ook voor mij genoeg leuks in, maar heb niet genoeg tijd om het te spelen helaas.

Met alle ms exclusives in de game pass heb ik met forza en cuphead al genoeg om iig een maandje lol eruit te halen en wsl zoek ik dan gewoon lekker een deal voor een jaar.
Klinkt plausibel, ik zag zo snel geen enkele Forza game in het overzicht voorbij komen. Maar met Sea of Thieves en Rise of the Tomb Raider heb ik al twee titels waar ik de tijd wel mee doorkom. Daarbij zoek ik eigenlijk een offline multiplayer splitscreen voor naast PES 2018, om eens wat anders dan voetbal alleen te hebben als vrienden langs komen. Horizon heeft dat nooit aangeboden zag ik na een snelle Google search, Forza motorsport wel. Dus dat wordt dus roadrage en within evil 2 zien te verkopen of in te ruilen bij Gamemania voor een gebruikt Forza 7 exemplaar. Wél jammer dat je los van gamepass nog Xbox live nodig hebt. Zeker voor Sea of Thieves is dat eigenlijk verplicht om lol te hebben in die game. Ze zouden een combideal moeten hebben: gamepass en live in een voor een scherpe prijs. Want online multiplayer heb ik dan weer weinig mee tenzij een game er in principe omheen is gebouwd zoals bij SoT.

Verwijderd

Joosie200 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:28:
[...]

Klinkt plausibel, ik zag zo snel geen enkele Forza game in het overzicht voorbij komen. Maar met Sea of Thieves en Rise of the Tomb Raider heb ik al twee titels waar ik de tijd wel mee doorkom. Daarbij zoek ik eigenlijk een offline multiplayer splitscreen voor naast PES 2018, om eens wat anders dan voetbal alleen te hebben als vrienden langs komen. Horizon heeft dat nooit aangeboden zag ik na een snelle Google search, Forza motorsport wel. Dus dat wordt dus roadrage en within evil 2 zien te verkopen of in te ruilen bij Gamemania voor een gebruikt Forza 7 exemplaar. Wél jammer dat je los van gamepass nog Xbox live nodig hebt. Zeker voor Sea of Thieves is dat eigenlijk verplicht om lol te hebben in die game. Ze zouden een combideal moeten hebben: gamepass en live in een voor een scherpe prijs. Want online multiplayer heb ik dan weer weinig mee tenzij een game er in principe omheen is gebouwd zoals bij SoT.
Voor als vrienden langskomen is Overcooked echt top. Kun je ook met zijn vieren doen. Dus afhankelijk van je hoeveelheid vrienden is het misschien nog leuker dan Forza (vind ik persoonlijk een beetje een te serieuze game). De NFL spellen zijn ook lachen met vrienden.
Joosie200 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:28:
[...]

Ik ben het met je eens dat ik ook liever een offline multiplayer splitscreen in een racegame zie, doe het namelijk dagelijks tegen me vriendin. Heb beide titels gespeeld en vond het erg jammer dat Horizon hier niet over beschikte.

Horizon is natuurlijk wel een geweldige open wereld race game, maar niet geschikt om in splitscreen met vrienden te spelen.

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 18:38
Iemand ervaring met de Speed Freek Apex, of een vergelijkbaar iets? Wil iets meer precisie in het sturen in Forza, alleen zijn deze wat lastig leverbaar in Nederland op korte termijn.

XBL: Sgt Rik NL

Rik027 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:12:
Iemand ervaring met de Speed Freek Apex, of een vergelijkbaar iets? Wil iets meer precisie in het sturen in Forza, alleen zijn deze wat lastig leverbaar in Nederland op korte termijn.
Een 720/960 graden racestuur :D

Maar lijkt me niet echt ergonomisch, je duim zit een flink stuk hoger dan de controller, lijkt me juist dat je precisie verliest.

Enige controller die ik ooit heb gehad die meer precisie gaf dat was de HKS racing controller, maar om die nog werkend te krijgen op een XBO ben je aardig wat geld kwijt :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Rik027
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 27-09 18:38
SinergyX schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:46:
[...]

Maar lijkt me niet echt ergonomisch, je duim zit een flink stuk hoger dan de controller, lijkt me juist dat je precisie verliest.

Enige controller die ik ooit heb gehad die meer precisie gaf dat was de HKS racing controller, maar om die nog werkend te krijgen op een XBO ben je aardig wat geld kwijt :P
Een racestuur helaas niet haalbaar voor mij, anders had ik er al een :) .

Ik dacht dat de hoogte aan te passen was, er worden meerdere opzetstukjes geleverd als ik dat zo zie, en ik gokte op een hogere stick = grotere draai en meer precisie? Wilde gok, daarom wilde ik het testen. Heb een niet al te soepele duim, zeker niet als ik al even aan het racen ben, en hoop dat ie hierdoor iets makkelijker op de stick blijft.

XBL: Sgt Rik NL

Dat vraag ik me dus af, omdat je een groter deel van je duim (en muis) moet bewegen, heb ik het idee dat dat niet accurater is. Net als die extra opzet stukjes bij de Elite, die hogere sticks werken voor mij voor geen meter.

Maar zat nog wat te zoeken :P Op PC zou het best kunnen, zo'n pistool-remote.
VRC Pistol Grip RC Racing Controller
Afbeeldingslocatie: https://www.rcmart.com/images/vrc_cp002_001.jpg

Ben toch benieuwd of zoiets zou werken :P Je kan behoorlijk precies sturen met 1 hand, alleen weet ik niet of dat qua gevoel ook klopt mbt je POV uit de auto (ipv ding op afstand zien rijden).

PS2 had blijkbaar ook zoiets, misschien nog beter:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.neow.in/forum/uploads/monthly_09_2010/post-352042-12847396544877.jpg

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:46:
[...]

Lijkt me niet veel anders dan het hogere pookje van de elite controller. Daar heb ik er zelf altijd een van in gebruik... voor FPS games gaat die op de rechter stick, voor racegames verwissel ik ze. Het helpt naar mijn idee namelijk zeker wel om preciezer te zijn in sturen danwel richten. Dat speed freek ding is dan met die opstaande dingen nog eens extra op sturen gericht natuurlijk.

edit: Oh je haalde de elite zelf ook al aan in je volgende post... Tja, zal persoonlijk zijn, ik vind ze wel heel fijn :)

[ Voor 6% gewijzigd door Finraziel op 17-04-2018 17:09 ]

Gamertag: FinrazielNL

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 17:45:
Mooi dat ze dat doen idd! Nu nog een gave game maken en het feestje is helemaal compleet ;)
Als ik 250 uur in een grind rpg stop dan moet het echt wel een gave game zijn hoor.

Maar blijf jij maar je frutsel games spelen hoor. Ik sloop liever enorme monsters dan dat ik rondjes rij op een step. Ieder zijn ding!
Ik rij geen rondjes meer op mijn step... want ik heb de 100% binnen! :P Om te ontspannen wil ik best nog wel een mixer feed kijken hoor @exactor it en @justifire hoe jullie met je oversized schildje en lansje grote monsters mept!

Maar dus on a serious note. Erg cool dat ze een game zo goed blijven ondersteunen. :)
Wat The Coalition met Gears of War 4 doet vind ik trouwens ook erg mooi om te zien ook al speel ik het zelf niet meer.

[ Voor 37% gewijzigd door uchiha tijntje op 17-04-2018 20:48 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• PepieNL
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-11 20:25
Rik027 schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 16:56:
[...]

Een racestuur helaas niet haalbaar voor mij, anders had ik er al een :) .

Ik dacht dat de hoogte aan te passen was, er worden meerdere opzetstukjes geleverd als ik dat zo zie, en ik gokte op een hogere stick = grotere draai en meer precisie? Wilde gok, daarom wilde ik het testen. Heb een niet al te soepele duim, zeker niet als ik al even aan het racen ben, en hoop dat ie hierdoor iets makkelijker op de stick blijft.
Heb zelf deze gehad voor Forza:
pricewatch: Thrustmaster Ferrari 458 Spider Rood, Zwart

Had hem destijds voor 80,- bij de Bart Smit vandaan.
Kwalitatief erg robuust, voelt premium. Precisie mag je ook verwachten.
Enige nadeel is dat je geen feedback krijgt, ze hebben wel een fijn systeem erin met een soort van elastiek waardoor het stuur weer naar het midden wilt draaien met aardig wat kracht.
De eerste die in de buurt komt met force feedback kost je al gauw 230,-
En dat had ik er toch echt niet voor over..

[ Voor 7% gewijzigd door PepieNL op 18-04-2018 08:08 ]

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 20:46:
Ik rij geen rondjes meer op mijn step... want ik heb de 100% binnen! :P Om te ontspannen wil ik best nog wel een mixer feed kijken hoor @exactor it en @justifire hoe jullie met je oversized schildje en lansje grote monsters mept!

Maar dus on a serious note. Erg cool dat ze een game zo goed blijven ondersteunen. :)
Wat The Coalition met Gears of War 4 doet vind ik trouwens ook erg mooi om te zien ook al speel ik het zelf niet meer.
Ik heb tegenwoordig een boog, hammer, dual blades en longsword setje. Naast de onoverwinnelijke prikker.

Gears is inderdaad ook erg goed ondersteund. Mooie aanpak van deze teams! Ze doen het nog 1 stapje aardiger dan RB6 steiger, die al het al positief anders aanpakte. Ben benieuwd hoe lang het Cod model van game (60euro) en dlc (50 euro) houdbaar blijft.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2018 @ 09:15:
[...]

Ik heb tegenwoordig een boog, hammer, dual blades en longsword setje. Naast de onoverwinnelijke prikker.

Gears is inderdaad ook erg goed ondersteund. Mooie aanpak van deze teams! Ze doen het nog 1 stapje aardiger dan RB6 steiger, die al het al positief anders aanpakte. Ben benieuwd hoe lang het Cod model van game (60euro) en dlc (50 euro) houdbaar blijft.
door jouw berichten wil ik het nog steeds zo graag proberen.......nu nog tijd vinden, en waar Tijntje zijn motor had, moet ik van mezelf echt dat ninja spel afkrijgen! so close yet so far away....

Tof dat capcom gratis content uitbrengt maar het blijft capcom, sooner or later komt er een paid dlc of monster hunter super hyper editie......wat niet erg is, mist er genoeg nieuwe content in zit. Maar toegeven tot nu toe doen ze het erg goed met gratis extra content.

10 second ninja DONE

Verwijderd

Sagat schreef op woensdag 18 april 2018 @ 09:44:
[...]

door jouw berichten wil ik het nog steeds zo graag proberen.......nu nog tijd vinden, en waar Tijntje zijn motor had, moet ik van mezelf echt dat ninja spel afkrijgen! so close yet so far away....

Tof dat capcom gratis content uitbrengt maar het blijft capcom, sooner or later komt er een paid dlc of monster hunter super hyper editie......wat niet erg is, mist er genoeg nieuwe content in zit. Maar toegeven tot nu toe doen ze het erg goed met gratis extra content.
Alles schijnt gratis te blijven totdat ze G-rank uitbrengen. Mijn Japans is niet zo goed maar G-rank schijnt altijd een hele grote uitbreiding te zijn.

Het is wel een tijdsintensief spel he. Als je te weinig tijd hebt om dat korte ninjaspel te spelen, denk ik dat MHW wat veel zal zijn. :)

• GluonC
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 03-11 16:16
Ik heb eergisteren Skyrim Special Edition gekocht. Nu wou ik zojuist verder spelen maar als ik het spel opstart krijg ik de volgende foutmelding:
Meld je aan of verleng het abonnement.
Meld je aan met het profiel dat werd gebruikt om deze game te kopen en zorg ervoor dat je abonnement op Xbox live gold of EA Acces actueel is.

Maar ik ben aangemeld met mijn profiel en heb nog tot September gold.
Ik dacht ik verwijder de game (dan komt hij normaal tussen klaar om te installeren te staan) en download hem wel opnieuw. Echter moet ik nu weer 20eu betalen als ik het spel wil downloaden. Meer mensen die dit probleem wel eens gehad hebben?
Is er een mogelijkheid om mijn game of geld terug te krijgen?

[ Voor 57% gewijzigd door GluonC op 18-04-2018 10:36 ]

• Joosie200
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:39:
[...]

Voor als vrienden langskomen is Overcooked echt top. Kun je ook met zijn vieren doen. Dus afhankelijk van je hoeveelheid vrienden is het misschien nog leuker dan Forza (vind ik persoonlijk een beetje een te serieuze game). De NFL spellen zijn ook lachen met vrienden.
Overcooked kende ik niet. Dus even opgezocht. Lijkt me een geinige game met vier man op de bank en bier erbij. :P Dan eerder NFL idd. Heb de Forza 7 en Horizon demo geprobeerd. Deed me denken aan Gran Turismo en Burnout Paradise. Horizon vond ik wel relaxter omdat het zich minder serieus neemt. Ze hebben kennelijk wel een coop modus in campaign?
G_Dragon schreef op dinsdag 17 april 2018 @ 11:50:
[...]

Ik ben het met je eens dat ik ook liever een offline multiplayer splitscreen in een racegame zie, doe het namelijk dagelijks tegen me vriendin. Heb beide titels gespeeld en vond het erg jammer dat Horizon hier niet over beschikte.

Horizon is natuurlijk wel een geweldige open wereld race game, maar niet geschikt om in splitscreen met vrienden te spelen.
Ik heb de demo van allebei geprobeerd. En ik zag dat ze bij Horizon spraken over coop in campaign mode? Dus dan zou je wel offline twee controllers kunnen inschakelen of is het dan online coop?

Verwijderd

@Joosie200 FH3 is alleen online coop. Je kunt niet in splitscreen racen.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 18 april 2018 @ 10:40:
[...]

Hoezo is 286 uur tijdsintensief... :+
Dat is de zeer overdreven Xbox tijd. Ingame staat maar 255 uur op de teller. Geen zorgen, ik ben geen nolifer. :)

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-11 13:32
Als je een game pass hebt, moet je Late Shift even spelen als gamerscore kraker. Met een paar uurtjes heb je 1000 punten erbij :+

Verwijderd

Romius schreef op woensdag 18 april 2018 @ 14:37:
Als je een game pass hebt, moet je Late Shift even spelen als gamerscore kraker. Met een paar uurtjes heb je 1000 punten erbij :+
En het verhaal is nog best te pruimen!
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2018 @ 16:42:
[...]

En het verhaal is nog best te pruimen!
Hoop dat The Bunker er ook nog in even in komt.. dit soort type games zijn best leuk. (jammer dat er geen normale save points zijn en je voor de achievements het einde afkapt zodat je laatste stukje opnieuw kan doen maar goed)

• Joosie200
  • Niet online
Voor een €1,10 kon ik Unity niet laten liggen. Nu nog ergens goedkoop xbox live fixen en dan Syndicate meepakken. En dan eerst die games doorspelen alvorens ik Origins oppak. Als die aanbieding 1 maand xbox live voor 1 euro nu vaker opduikt stap ik zo in. En ik wil het dan combineren met gamepass voor een maandje zodat ik twee weken Sea of Thieves kan spelen en twee weken The Rise of the tomb raider.

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
Joosie200 schreef op donderdag 19 april 2018 @ 13:04:
Als die aanbieding 1 maand xbox live voor 1 euro nu vaker opduikt stap ik zo in.
Die 1 maand voor 1 euro kan je volgens mij maar 1 keertje doen.

Gamertag: YazNL

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Yaz schreef op donderdag 19 april 2018 @ 13:26:
[...]

Die 1 maand voor 1 euro kan je volgens mij maar 1 keertje doen.
Nope, misschien niet 2x achter elkaar, maar ik heb met mijn account wel degelijk meerdere malen gold voor een eurotje genomen.

10 second ninja DONE

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-11 12:25
justifire schreef op donderdag 19 april 2018 @ 00:12:
PUBG is nu gratis te spelen tot de 22ste 8)
Gister geïnstalleerd. Dacht, laat ik eens kijken of dit wat is. Uur aan het klooien geweest maar elke keer vastlopers op mijn One X. Vandaag eens proberen of hij wel functioneert op mijn One S..

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

wjsiebes schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 08:46:
[...]

Gister geïnstalleerd. Dacht, laat ik eens kijken of dit wat is. Uur aan het klooien geweest maar elke keer vastlopers op mijn One X. Vandaag eens proberen of hij wel functioneert op mijn One S..
Damn dat is niet wat je verwacht van 'the king of consoles' maar PUBG is natuurlijk nog steeds in beta toch? Ben wel benieuwd of het op je S dan beter gaat......zo ja dan zou ik je x proberen te testen met diverse andere games om hw issues uit te sluiten.

10 second ninja DONE

Verwijderd

[...]

Ik heb 1 keer een vastloper gehad op de Xbox One X in PUBG.
De game sloot zich af en ik was weer in het Xbox One X hoofdmenu.

Ik heb al 12 uur PUBG erop zitten op de Xbox One X.
Verwijderd schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 09:44:
[...]

Ik heb 1 keer een vastloper gehad op de Xbox One X in PUBG.
De game sloot zich af en ik was weer in het Xbox One X hoofdmenu.

Ik heb al 12 uur PUBG erop zitten op de Xbox One X.
Vind zelf FortNite leuker. Denk dat graphs uiteindelijk ook wel meespelen. Ach in de end beide niet mijn type games ;)

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08:56
[...]

Bij mij liep hij gewoon prima op de X gisteren, als in geen vastlopers.

Game is nog erg Beta, Grafisch matig en wisselvallige performance.
Schieten en manouvreren voelt allemaal zo suf aan. Inmiddels weer verwijderd.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

Zo dat is zeker gek zeg !! Wat een overwinning. Dit moet gevierd worden of niet :+

Gewoon een luie dev, meer niet...
Plus geen hdr bij launch op ps4. Is dus gewoon gevalletje pannekoek.
En ja verder zegt die hele game me echt niks :P

[ Voor 16% gewijzigd door v8power67 op 20-04-2018 15:23 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

v8power67 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 15:20:
[...]

Zo dat is zeker gek zeg !! Wat een overwinning. Dit moet gevierd worden of niet :+

Gewoon een luie dev, meer niet...
Net als de developers achter Division zeker? :+

• v8power67

v8power67

SinergyX schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 15:23:
[...]

Net als de developers achter Division zeker? :+
Deze snap ik niet ? Is division 1080p op ps4 pro dan?
Heb ook de xox vs pro gezien. Verschil is er maar niet 1080p vs 4k.

In dit geval moet ik @v8power67 toch gelijk geven hoor... Ja de x is krachtiger en een prachtig stukje engineering, maar dat de x 4k kan renderen terwijl de pro niet verder dan fhd komt? Dat is op zijn minst vreemd te noemen.

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
v8power67 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 15:24:
[...]

Deze snap ik niet ? Is division 1080p op ps4 pro dan?
Heb ook de xox vs pro gezien. Verschil is er maar niet 1080p vs 4k.
The Devision is op beide consoles dynamic 4K.
Recon24 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 21:01:
[...]

The Devision is op beide consoles dynamic 4K.
Lol..... Maar hoe die 4K wordt gehaald maakt nog al uit....

de PRO = globaal 1800p
De One X = Vrijwel 2160P / 4K native

Zie:

Cogitationis poenam nemo patitur

• v8power67

v8power67

Bullet NL schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 22:01:
[...]

de PRO = globaal 1800p

Zie: [video]
Kleine disclaimer, patch voor pro is al even uit en voor xox pas net. Zoals met veel games is er dus extra tijd geweest voor veel xox games qua patches.

Maar toch jammer dat er nu zo doodgekeken word naar pixels terwijl 1080p met beetje anti aliasing en ultra settings gewoon zoveel beter is. En dan kan in sommige gevallen misschien zelfs een 60 fps modus komen.

Hoe vaak je wel niet leest dat mensen hdr grotere impact vinden dan 4k. Durf sowieso te wedden dat voor veel mensen na 1440p het verschil niet meer te zien is behalve met 400% zoom.
Werd destijds ook gezegd van 720/900p vs 1080p. Maar daar ben ik het dan weer niet mee eens.
Dat verschil is best makkelijk te zien vind ik persoonlijk.
Maar vanaf 1440p naar 4k maar zeker vanaf 1620p of 1800p naar 4k is gewoon nagenoeg niet te zien. Dan moet je wel een 65 inch tv hebben en er binnen een meter vanaf zitten.

Hoop ook echt te zeerste dat nextgen niet max gaat voor 4k. Maar zie liever 60fps alles.
En met dat variabele frame rate van amd wat xbox al support zou dus aimen op 60 maar drops eronder dus opgevangen kunnen worden.
( Is video van digital foundry van btw is nu nog niet zo een succes)

Werkt soms leuk en soms totaal niet. Dus is nog in zn kinderschoenen, maar idee is goed. ( Is iets wat ik sony graag zie overnemen!!).

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
v8power67 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 22:13:
[...]

Maar toch jammer dat er nu zo doodgekeken word naar pixels terwijl 1080p met beetje anti aliasing en ultra settings gewoon zoveel beter is.
Duh, laatste 3 jaar niks anders moeten horen vanuit het andere kamp en nu de rollen zij omgedraaid met de XOX, doet het er in 1 keer niet meer toe. Hypocrisie ten top! 😈

• v8power67

v8power67

harrytasker schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 22:22:
[...]

Duh, laatste 3 jaar niks anders moeten horen vanuit het andere kamp en nu de rollen zij omgedraaid met de XOX, doet het er in 1 keer niet meer toe. Hypocrisie ten top! 😈
Als je mn bericht verder leest zie je ook dat ik uitleg waarom ik het zeg...
Plus wat ik ook zei is dat van 900p en 1080p was best goed te zien destijds op een 1080p tv. Maar na 1440p heb je vaak iets wat diminishing returns genoemd word.
Voor veel mensen is dit het geval. En word ook door veel mensen gezegd dat hdr ook een grotere impact heeft dan het hele 4k verhaal.

Plus om even in te gaan op jouw verhaal, er werd toen toch ook gezegd 900p is prima enz. En graphics is niet alles etc. Maar de xox is letterlijk alleen maar in het leven geroepen puur voor graphics.
En toen werd het ineens wel belangrijk. ( See what i did there ;) )
Dus ja zo is er wel meer gezegd..

• v8power67

v8power67

justifire schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 22:43:
[...]

Hou vast die gedachte d:)b
v8power67 in "[XBO] Xbox One - Deel 6"
Vind persoonlijk dat na driekwart jaar die vlieger niet meer op gaat.
Snap even totaal niet wat je nu wil zeggen maar zal wel...

v8power67 schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 22:13:
Hoop ook echt te zeerste dat nextgen niet max gaat voor 4k. Maar zie liever 60fps alles.
En met dat variabele frame rate van amd wat xbox al support zou dus aimen op 60 maar drops eronder dus opgevangen kunnen worden.
( Is video van digital foundry van btw is nu nog niet zo een succes)
[video]

Werkt soms leuk en soms totaal niet. Dus is nog in zn kinderschoenen, maar idee is goed. ( Is iets wat ik sony graag zie overnemen!!).
Wow, wat een slechte video van df :/
Veel van de problemen waar ze tegen aan lopen komt omdat ze een crap monitor gebruiken die nog niet aan de Freesync 2 standaard voldoet. Dat zeggen ze wel een klein beetje maar ze gaan er echt veel te makkelijk overheen, steeds zeggend dat het niet in de Freesync range valt... Ja van deze cheap ass monitor ja!
Ze zeggen ook dat de monitor weliswaar 4k is maar dat deze niet goed werkte op 4k en dat ze hem daarom op fhd testen maar de xox wel op 4k laten werken... Why the fuck gebruik je dan niet gewoon een fhd monitor met een goede Freesync range??? Dat was een veel betere test geweest.
Nu zegt die video eigenlijk alleen dat als je nu een goedkope 4k monitor met bagger Freesync implementatie koopt dat je dan niet altijd het beste resultaat krijgt...

Verwijderd

Groot nieuws! 120hz komt naar xbox one in mei!!!!!!!!

https://wccftech.com/xbox-one-to-get-high-refresh-rate/

Fhd/qhd120hz op de one x lijkt mij héérlijk, zeker met een freesync 2 scherm!

Edit: wat kan de xbox two hier nog aan toevoegen? Of een ps5? De echte gamer moet nu een ps4 pro kopen voor de exclusives en een xbox voor een pc-achtige gaming ervaring!

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2018 11:18 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 11:10:
Groot nieuws! 120hz komt naar xbox one in mei!!!!!!!!

https://wccftech.com/xbox-one-to-get-high-refresh-rate/

Fhd120hz op de one x lijkt mij héérlijk!
Cool, maar ik zou er niet al te veel van verwachten. Alleen games die totaal geen CPU bottleneck hebben zullen daar van kunnen profiteren. En bijna alle games zijn gebottlenecked door de CPU, dat is de reden dat je voor lang niet alle games met een One X patch een 60 FPS optie krijgt. De CPU is namelijk niet evenredig mee verbeterd met de GPU en ligt nog enorm achter.

Daarom hoop ik ergens in de komende jaren op een nieuwe console (of ze het nou echt een nieuwe generatie noemen of niet) met CPU's er in die zich met PC CPU's kunnen meten. PC CPU's zijn ook al jaren nauwelijks significant vooruit aan het gaan dus als een nieuwe console nu met gelijke performance in kan stappen zal die ook niet snel meer achter gaan lopen. Ik zie al die verbeteringen die Microsoft doorvoert dan ook eigenlijk vooral als een grote belofte voor de toekomst, terwijl de One X er nog niet helemaal optimaal gebruik van kan maken (hoe cool het ding ook al is).

Verwijderd

Finraziel schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 11:17:
[...]

Cool, maar ik zou er niet al te veel van verwachten. Alleen games die totaal geen CPU bottleneck hebben zullen daar van kunnen profiteren. En bijna alle games zijn gebottlenecked door de CPU, dat is de reden dat je voor lang niet alle games met een One X patch een 60 FPS optie krijgt. De CPU is namelijk niet evenredig mee verbeterd met de GPU en ligt nog enorm achter.

Daarom hoop ik ergens in de komende jaren op een nieuwe console (of ze het nou echt een nieuwe generatie noemen of niet) met CPU's er in die zich met PC CPU's kunnen meten. PC CPU's zijn ook al jaren nauwelijks significant vooruit aan het gaan dus als een nieuwe console nu met gelijke performance in kan stappen zal die ook niet snel meer achter gaan lopen. Ik zie al die verbeteringen die Microsoft doorvoert dan ook eigenlijk vooral als een grote belofte voor de toekomst, terwijl de One X er nog niet helemaal optimaal gebruik van kan maken (hoe cool het ding ook al is).
Je hebt groot gelijk, maar toch is het wel leuk dat simpele spellen of grote spellen met lage settings nu evt. meer dan 60fps kunnen tonen! Met een high-refresh freesync scherm is alles boven 60hz gewoon een bonus, en unlocked framerates zouden ook al leuk zijn in fortnite ed! Af en toe die 75fps kunnen aantikken ipv vastlopen op 60 zou al veel meer mogelijkheden creëeren voor zowel devs als gamers!

Misschien blijft het bij een belofte, maar het is een hele mooie! Van 1080p30/720-900p60 op de xbox one naar hast 4k30/60 op one x en fhd(/qhd)120 is toch al een flinke vooruitgang en de cpu is toch al flink wat sneller!

Zen+navi gaan de xbox two echt een beest maken, en een beetje meer pc functionaliteit (office dingen met keyboard+muis bijv.) zouden mij kunnen overhalen enkel de xbox te gebruiken! In een wereld van 120hz consoles, wie weet hoe lang consoles en pc's nog twee verschillende soorten systemen zijn?

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 21-04-2018 11:29 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 11:22:
[...]

Je hebt groot gelijk, maar toch is het wel leuk dat simpele spellen of grote spellen met lage settings nu evt. meer dan 60fps kunnen tonen! Met een high-refresh freesync scherm is alles boven 60hz gewoon een bonus, en unlocked framerates zouden ook al leuk zijn in fortnite ed! Af en toe die 75fps kunnen aantikken ipv vastlopen op 60 zou al veel meer mogelijkheden creëeren voor zowel devs als gamers!

Misschien blijft het bij een belofte, maar het is een hele mooie! Van 1080p30/720-900p60 op de xbox one naar hast 4k30/60 op one x en fhd(/qhd)120 is toch al een flinke vooruitgang en de cpu is toch al flink wat sneller!

Zen+navi gaan de xbox two echt een beest maken, en een beetje meer pc functionaliteit (office dingen met keyboard+muis bijv.) zouden mij kunnen overhalen enkel de xbox te gebruiken! In een wereld van 120hz consoles, wie weet hoe lang consoles en pc's nog twee verschillende soorten systemen zijn?
Achievement unlocked (10 gamerscore) Seriously 5.0 : Type over 100.000 words in Word. :+

____

Nu er een bug in Monster Hunter lijkt te zitten voor crowns ben ik Hellblade gaan spelen. Tot nu toe erg gaaf. Al dacht ik wel steeds dat dit spel meer geschikt is voor de winter dan het voorjaar. Doet me een beetje aan Edith Finch denken. Al zat die stiekem nog iets beter in elkaar.
Verwijderd schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 15:13:
[...]

Achievement unlocked (10 gamerscore) Seriously 5.0 : Type over 100.000 words in Word. :+

____

Nu er een bug in Monster Hunter lijkt te zitten voor crowns ben ik Hellblade gaan spelen. Tot nu toe erg gaaf. Al dacht ik wel steeds dat dit spel meer geschikt is voor de winter dan het voorjaar. Doet me een beetje aan Edith Finch denken. Al zat die stiekem nog iets beter in elkaar.
Ik ga verder met Senua als ik klaar ben met Dishonored death of the outsider. Ben nu bij chapter 3. Als ik daar mee klaar ben moet ik toch echt even kijken wat ik daarna voor nieuwe game ga spelen. Ben wel weer toe aan wat nieuwe games. Hoop dat MS met de E3 toch wat nieuwe leuke games kenbaar maakt die redelijk snel uitkomen.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 17:15:
[...]

Ik ga verder met Senua als ik klaar ben met Dishonored death of the outsider. Ben nu bij chapter 3. Als ik daar mee klaar ben moet ik toch echt even kijken wat ik daarna voor nieuwe game ga spelen. Ben wel weer toe aan wat nieuwe games. Hoop dat MS met de E3 toch wat nieuwe leuke games kenbaar maakt die redelijk snel uitkomen.
Als je tip wil...

Nog los van goty MHW moet je natuurlijk dishonored 2 nog spelen.

En de dlc van Gianni sisters.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

wham bam thankyou mam!

[ Voor 10% gewijzigd door harrytasker op 21-04-2018 18:02 ]

Verwijderd

Made you look

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 21 april 2018 @ 18:51:
[...]

:+

Misschien verwar je DLC met de normale basegame die je nog niet hebt uitgespeeld :P
Hoezo nog niet? Dat spel is gewoon te makkelijk. :o

Ik vind Hellblade nogal goed tot nu toe. Je wordt echt goed gek gemaakt met stemmetjes en kleine nep schrikmomenten. Het geeft schijnbaar ook een goed beeld van geestelijke stoornissen als schizofrenie. Ik heb te weinig verstand daarvan om erover te kunnen oordelen maar weet wel dat je overspoeld wordt met hele gekke gedachten van de stemmen in haar hoofd. Leuk gedaan allemaal. Ziet er ook nog best aardig uit, al word ik wel wat misselijk van de snelle beelden.

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Bullet NL schreef op vrijdag 20 april 2018 @ 22:01:
[...]

de PRO = globaal 1800p

Zie: [video]
Je kan wel zitten lollen, maar het blijft nog steeds dynamisch, dat is alles wat ik aangaf. En sinds wanneer is er iets mis met 1800p? Of is dat alleen een kut resolutie wanneer ern Pro game 1800p is? Ik denk dat 1800p zo’n beetje de max zou moeten zijn deze gen. genoeg One X games die hoger halen maar qua performance moeten inleveren. 1800p is naar mijn mening een resolutie waar ik erg Blij mee ben.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:25
Na een lange tijd heb ik de afgelopen dagen weer wat tijd doorgebracht met de PS4 Pro, ivm God of War. Fantastische game verder, maar dat terzijde.

Dan valt het wel erg op hoe goed afgewerkt de One X dan is. Alleen al het moment dat je de disc in de lade duwt, bij de One X zo goed als geruisloos en bij de Pro best een takkeherrie. De behuizing voelt ook zeer solide en steviger aan maar het grootste pluspunt is toch wel de geluidsproductie hoor. Waar de Pro regelmatig bijna opstijgt door de fan(s), is de X echt geruisloos. Wilde ik toch ff kwijt.

Nu alleen nog wat meer games van het kaliber God of War... ;)

Verwijderd

@DutchOwnage

Zo goed afgewerkt is de Xbox One X niet en ik denk dat het door de belabberde software komt.

Ik heb de X net een week en ik had al vastlopers in Rise of the Tomb Raider en in PUBG.

Er valt dus nog genoeg te verbeteren en dan is de X zeker de sterkste en beste console tot nu toe.

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:25
Ik had het dan ook meer over de bouwkwaliteit en gebruikte materialen in het algemeen, niet wat er onder de kap gebeurd ;) Hoewel die Vapor Chamber z'n werk heel goed doet.

Overigens zijn de vastlopers die ik heb gehad na een halfjaar intensief gebruik welgeteld op 1 hand te tellen en die komen op naam van de software en niet op de hardware. Wat jij ook zegt.

[ Voor 10% gewijzigd door DutchOwnage op 22-04-2018 10:42 ]

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 18-11 17:59

R.G

Verwijderd schreef op zondag 22 april 2018 @ 10:37:
@DutchOwnage

Zo goed afgewerkt is de Xbox One X niet en ik denk dat het door de belabberde software komt.

Ik heb de X net een week en ik had al vastlopers in Rise of the Tomb Raider en in PUBG.

Er valt dus nog genoeg te verbeteren en dan is de X zeker de sterkste en beste console tot nu toe.
De store app is verschrikkelijk
Rete traag crasht vaak echt zeer slecht

Verwijderd

R.G schreef op zondag 22 april 2018 @ 12:19:
[...]

De store app is verschrikkelijk
Rete traag crasht vaak echt zeer slecht
Eens. Ik gebruik de app op android voor de store. Voor de spaarzame momenten dat ik niet exact weet wat ik wil kopen en het gewoon op xbox.com regel.:)

Je moet verder zo maar denken: de X is fluisterstil en krachtiger dan andere consoles. Er moet wat te zeiken blijven. :o (Bijvoorbeeld over exclusives ofzo. De rest van de onzin hebben we in de laatste 2 pagina's al gehad)

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:29
Ik hoop dat Sony erg goed kijkt naar de cooling van de x1x en die asap kopieert. Wat een genot bij ms en een faal bij Sony momenteel.

Verwijderd

giantgiantus schreef op zondag 22 april 2018 @ 13:47:
Ik hoop dat Sony erg goed kijkt naar de cooling van de x1x en die asap kopieert. Wat een genot bij ms en een faal bij Sony momenteel.
Ik heb nog niets gehoord over massaal uitvallende PS4(pro)'s of dat ze geluid maken als een opstijgend vliegtuig. Heb ik wat gemist?

• gunghir
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 20-07-2024
Hey jongens kort vraagje,
Is er iemand die hier de xbox one x gebruikt om UHD films te kijken?

Ik wil graag namelijk de xbox one x aanschaffen om planet earth 2 in uhd te kijken.
Maar ik lees wat reviews op amazon dat deze niet werkt,
Heeft iemand toevallig deze film.
Hopelijk is het inmiddels gefixed met een update,

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 08:29
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2018 @ 14:10:
[...]

Ik heb nog niets gehoord over massaal uitvallende PS4(pro)'s of dat ze geluid maken als een opstijgend vliegtuig. Heb ik wat gemist?
Ze maken heel veel geluid ivm een xbox. Is echt een enorm verschil. Xbox voelt veel meer premium.

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-11 20:37
Rivanov schreef op zondag 22 april 2018 @ 14:35:
[...]

LOL. Mijn PS4 Pro klinkt bij het minste of geringste al als een vliegtuig.
For real? Ik hoor het idd vaker van anderen. Mijn hagelnieuwe ps4 pro heeft geen issues met GoW. Mijn One S is wel stiller btw. Ik heb geen One X gekocht maar een Pro vanwege games als GoW en HZD. Ik wil het liefst de krachtigste console, maar MS heeft een te karig aanbod vwb games van het kaliber GoW.

Verwijderd

Weet je wat vet zou zijn? Dat de PS4 discussie naar de PS4 topic gaat.

Hellblade uitgespeeld. Echt wel tof. Walking simulators vind ik erg saai maar voor deze (en Edith FInch) maakt ik graag een uitzondering. Aanrader als je van een goed verhaal, simpel puzzelwerk en een beetje rammen houdt. Als je geen koptelefoon hebt, zou ik het laten zitten overigens.
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2018 @ 15:27:
Weet je wat vet zou zijn? Dat de PS4 discussie naar de PS4 topic gaat.

Hellblade uitgespeeld. Echt wel tof. Walking simulators vind ik erg saai maar voor deze (en Edith FInch) maakt ik graag een uitzondering. Aanrader als je van een goed verhaal, simpel puzzelwerk en een beetje rammen houdt. Als je geen koptelefoon hebt, zou ik het laten zitten overigens.
Ben nu bij chapter 5. Het geluid is echt super idd. Zoals je eerder zei, het is eerder een winter spel dan een zomer spel vanwege het verhaal maar dat maakt het niet minder goed.

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
gunghir schreef op zondag 22 april 2018 @ 14:16:

Ik wil graag namelijk de xbox one x aanschaffen om planet earth 2 in uhd te kijken.
Het werkt prima , al heb je natuurlijk wel een 4K tv nodig .
Verwijderd schreef op zondag 22 april 2018 @ 10:37:
@DutchOwnage

Games die vastlopen, dat is eerder een game dan een console probleem, in het geval van PUBG helemaal..... Dat is de bèta der bèta's. Overigens komt het zo goed als niet voor dat een Xbox One X zelf helemaal vast loopt, 99,9% van de keren crasht een game i.p.v. de console. Nogal een nuance!

Natuurlijk is er veel te verbeteren, maar je kan niet ontkennen dat Microsoft dat ook doet....
Ze blijven functionaliteit toevoegen, ook de focus op backward-compatibility is uniek, Red Dead Redemption!!!!!!

Kortom, drie generatie games op 1 console, waar vind je dit nou nog meer?

Nee, het valt gewoon niet te ontkennen, MS blijft maar ontwikkelen....

Cogitationis poenam nemo patitur

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-11 20:37
Bullet NL schreef op zondag 22 april 2018 @ 19:25:
[...]

Games die vastlopen, dat is eerder een game dan een console probleem, in het geval van PUBG helemaal..... Dat is de bèta der bèta's. Overigens komt het zo goed als niet voor dat een Xbox One X zelf helemaal vast loopt, 99,9% van de keren crasht een game i.p.v. de console. Nogal een nuance!

Natuurlijk is er veel te verbeteren, maar je kan niet ontkennen dat Microsoft dat ook doet....
Ze blijven functionaliteit toevoegen, ook de focus op backward-compatibility is uniek, Red Dead Redemption!!!!!!

Kortom, drie generatie games op 1 console, waar vind je dit nou nog meer?

Nee, het valt gewoon niet te ontkennen, MS blijft maar ontwikkelen....
Eensh. De BC en gamerspass zijn voor mij een reden geweest een One aan te schaffen.

• Joosie200
  • Niet online
Ben blij dat ik mijn 360 heb kunnen upgraden naar een reguliere Xbox one. Vanwege backwards compatible zijn idd. En het gamepass fenomeen spreekt mij meer aan dan Xbox live of PSN. Maar van dat bestaan wist ik nog niet eens. Ik wilde vooral mijn AC reeks op de 360 niet kwijt en RDR replay kunnen doen voor RDR2 uitkomt is ook fijn.

• gunghir
quorumz schreef op zondag 22 april 2018 @ 17:20:
[...]

Het gaat erom dat bij veel mensen die specifieke uhd disk problemen geeft...

Tenminste ik denk dat hij daar op doelt :)

(Zie reddit)
haha top dankje voor het mee denken !

Niemand echt een concreet antwoord :(

iig bedankt! ;)
Net Hellblade uitgespeeld. Vond het echt een aparte game. Met uitzondering van het verhaal, het karaktermodel en de muziek was het redelijk mediocre, maar juist die drie elementen maakten het echt wel een bijzondere game. Het liedje tijdens de end credits was ook cool om te horen, namelijk VNV nation - illusion.

Wel wat vreemds met de achievements. Hij geeft aan dat ik ze allemaal heb (geen locked achievements meer). Maar als ik ze dan ga bekijken heb ik nog maar 91% unlocked. Zowel op de xbox, de app als de site. Best vreemd...

uchiha tijntje schreef op zondag 22 april 2018 @ 21:09:
Net Hellblade uitgespeeld. Vond het echt een aparte game. Met uitzondering van het verhaal, het karaktermodel en de muziek was het redelijk mediocre, maar juist die drie elementen maakten het echt wel een bijzondere game. Het liedje tijdens de end credits was ook cool om te horen, namelijk VNV nation - illusion.

Wel wat vreemds met de achievements. Hij geeft aan dat ik ze allemaal heb (geen locked achievements meer). Maar als ik ze dan ga bekijken heb ik nog maar 91% unlocked. Zowel op de xbox, de app als de site. Best vreemd...
Zie het inderdaad, 13 chievos 910/1000 gs
Sta zelf op 11 chievos 710/1000 gs
Hebben schijnbaar de punten niet goed verdeeld, of zou dit Senua's visie op 100% zijn ? >:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-11 22:26
Het mag nu wel weer over de Xbox gaan. Er is een PS4 (Pro) topic als je het over de geluidsproductie van de Pro wilt hebben...

PS: de meest off-topic reacties zijn verwijderd

[ Voor 15% gewijzigd door Geronimous op 22-04-2018 23:52 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Verwijderd

A
justifire schreef op zondag 22 april 2018 @ 22:24:
[...]

Zie het inderdaad, 13 chievos 910/1000 gs
Sta zelf op 11 chievos 710/1000 gs
Hebben schijnbaar de punten niet goed verdeeld, of zou dit Senua's visie op 100% zijn ? >:)
Ik denk dat het aan jullie skills ligt. Ik heb 1000/1000.

____

Gisteren een beginnetje gemaakt met AC Origins. Uurtje of twee gespeeld. Op zich best leuk tot nu toe. Snap alleen niet dat het prijzen gewonnen heeft voor best enhanced. Zo bijzonder vind ik de graphics niet. Bf1 oogde bijvoorbeeld mooier wat mij betreft.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2018 10:12 ]

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2018 @ 09:07:
A
[...]

____

Gisteren een beginnetje gemaakt met AC Origins. Uurtje of twee gespeeld. Op zich best leuk tot nu toe. Snap alleen niet dat het prijzen gewonnen heeft voor best enhanced. Zo bijzonder vind ik de graphics niet. Bf1 oogde bijvoorbeeld mooier wat mij betreft.
Wacht maar tot je wat meer locaties hebt bezocht ;)
Beginregio is niet bijzonder schitterend, maar de regio(s) waar je daarna heen gaan, laten al wat meer zien waar de X tot in staat is. Al moet ik zeggen dat ik BF1 inderdaad ook niet lelijk vind, maar die is nooit geupdate met een speciale XOX en PS4Pro update.

[ Voor 20% gewijzigd door Martinspire op 23-04-2018 11:32 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:22

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

gunghir schreef op zondag 22 april 2018 @ 14:16:

Ik heb deze, en werkt goed hoor. _/-\o_

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Je bedoelt Metal Gear oOo

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
Nooit van mijn leven zoon slechte klantenservice als die van Microsoft meegemaakt.
Mijn xbox one x Scorpio editie, heeft last van data corruption, wegvallende wifi, wegvallen de controller verbinding, shuttering sound en paarse artifacts tijdens het gamen.

krijg ik 1 of andere *snip* vrouw aan de lijn die halfbakken Nederlands praat en niet Nederlands kan schrijven. moet GVD alles letter voor letter spellen. Zou een offline update sturen, moet het apparaat resetten. heb ik al gedaan. maar prima. geen mail ontvangen :P

tering wat slecht zeg. maar ja youtube staat vol klachten. 360 op repeat dit.

ga wel terug naar de winkel mogen zij het regelen. ik speel tot zijn return wel God of war *snip*. en daarna verder met far cry :/ had graag het verhaal willen zien evolueren.
helaas wachten.

mod-edit: Etnische afkomst van de contactcenter medewerker is niet van belang.

[ Voor 8% gewijzigd door Geronimous op 23-04-2018 18:19 ]

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Verwijderd schreef op maandag 23 april 2018 @ 09:07:
A
[...]
Ik denk dat Hela mij wilde testen. Een van mijn angsten is natuurlijk het niet op 100% krijgen van een spel. Heb vannacht veel stemmen gehoord die aangaven dat ik gefaald heb als achievementhunter, anderen stemmen die mij wilde troosten en weer anderen stemmen die aangaven dat ik het spel nog maar een keer overnieuw moest spelen. Uiteindelijk heb ik me er vanmorgen maar bij neergelegd... de stemmen en de darkness voor mijn ogen verdwenen tot mijn verbazing. Ik had ineens toch de 1000/1000 en de 100%. De stemmen kwamen na een tijdje nog wel terug, maar ik kon ze accepteren als een onderdeel van mijzelf...

Maar even alle gekheid op een stokje. Ik vond het verhaal wel aangrijpend. Ik heb (gelukkig) geen persoonlijke ervaring met psychoses / depressies / etc maar vond het wel indrukwekkend hoe ze de stemmen in combinatie met de headset vorm gaven. Recent dus 2 games gespeeld die gaan over depressies / self doubt (Hellblade en Celeste). Ook Celeste had het mooi geimplementeerd, zelfs in gameplay.

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
*snip* Lees de waarschuwingen door aub...

OT: Toffe mei games weer, kom maar op!

[ Voor 79% gewijzigd door Geronimous op 23-04-2018 18:13 ]

• gunghir
Miesjh schreef op maandag 23 april 2018 @ 10:29:
[...]

Ik heb deze, en werkt goed hoor. _/-\o_
Ja echt ?
woaw man bedankt super !!
Nu ff op me gemak gaan zoeken naar een goede deal voor de xbox one X.
:)

[ Voor 16% gewijzigd door gunghir op 23-04-2018 12:31 ]

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:22

Miesjh

gunghir schreef op maandag 23 april 2018 @ 12:28:
[...]

JA echt ?

woaw man bedankt super !!
Niks mis mee.

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 17-11 09:25

Louw Post

Cerenas

Dutchzilla schreef op maandag 23 april 2018 @ 12:01:
Nooit van mijn leven zoon slechte klantenservice als die van Microsoft meegemaakt.
Mijn xbox one x Scorpio editie, heeft last van data corruption, wegvallende wifi, wegvallen de controller verbinding, shuttering sound en paarse artifacts tijdens het gamen.

krijg ik 1 of andere * vrouw aan de lijn die halfbakken Nederlands praat en niet Nederlands kan schrijven. moet GVD alles letter voor letter spellen. Zou een offline update sturen, moet het apparaat resetten. heb ik al gedaan. maar prima. geen mail ontvangen :P

tering wat slecht zeg. maar ja youtube staat vol klachten. 360 op repeat dit.

ga wel terug naar de winkel mogen zij het regelen. ik speel tot zijn return wel God of war *. en daarna verder met far cry :/ had graag het verhaal willen zien evolueren.
helaas wachten.
Kun je dat ding niet gewoon online aanmelden voor RMA? Had ik destijds gedaan met mijn One S en dat ging best goed, had best snel een refurbished model met nieuwe garantie in huis. Bij mij was het probleem alleen dat hij herrie maakte.

[ Voor 1% gewijzigd door Geronimous op 23-04-2018 18:24 ]

Pagina: 1 ... 75 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.