[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 74 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.652 views

• JeyJey
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05:07
v8power67 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:04:
[...]

Oef dit klinkt wel lekker. Hoop snel beelden te zien ervan. Red dead 4k downsampled naar 1080p zal er nog steeds lekker uitzien denk.. twijfels twijfels.....

[video]
Dat ziet er uit als een grote update zelfs op mn telefoon scherm. Veel scherper. Amper shimmering en aliasing. Maja om nou een x te halen voor een 360 spel...
Maar waarom ook niet :P
Naja moet sowieso toch eerst ervoor sparen. Tegen die tijd word hij mogelijk wat goedkoper.
Pffff red dead in 4k. Wie had dat ooit gedacht. Epic!
Al lezende dat RDR One X enhanced is dacht ik van: logisch, bij een nieuw spel dat eind dit jaar (hopelijk) uit gaat komen..

Maar het blijkt om deel I te gaan dus :9

Hier nog een One S in het tv meubel (en nog wel een 1080p scherm). Maar het begint toch ook wel te kriebelen om eens concreet naar een X te gaan kijken.. Nu de vrouw nog zover krijgen, aangezien de S er nog maar een jaartje staat.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19:53

Sagat

Is pappa x2!

G_Dragon schreef op woensdag 11 april 2018 @ 08:36:
Eindelijk na anderhalf jaar heb de 100% bereikt in Xenoverse 2 :)

[afbeelding]

[afbeelding]
Grats!

Hoe is het met de DBZ fighter? Ik vind het er nog steed fantastisch uitzien maar ik ben helaas (nog) niet van de anime fighters, en ik wil toch nog steeds liever dan tekken of kof in mijn verzameling erbij hebben. Maar als hij een keer als mooie deal voorbij komt koop ik hem zeker :D
Cyrax0508 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 09:17:
[...]
Ja, weet ik. Maar nogmaals, ik kan me niet voorstellen wat daarvan de meerwaarde is.
*insert standard remaster tekst* :P
korte versie, deze shit verdiend makkelijk geld. Waarbij het interresant is dat dit scenario op ps4/3 niet vergelijkbaar is.

Weet iemand hoe succesvol de gears 1 remake was?

[ Voor 26% gewijzigd door Sagat op 11-04-2018 11:12 ]

10 second ninja DONE

Sagat schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:02:
[...]

Grats!

Hoe is het met de DBZ fighter? Ik vind het er nog steed fantastisch uitzien maar ik ben helaas (nog) niet van de anime fighters, en ik wil toch nog steeds liever dan tekken of kof in mijn verzameling erbij hebben. Maar als hij een keer als mooie deal voorbij komt koop ik hem zeker :D
Thanks!

Uhm eerlijk gezegd heb ik de eerste story mode uitgespeeld en de 2e halverwege , heb de game al een lange tijd niet meer aangeraakt. De game is telkens hetzelfde en houdt me niet echt bezig om heel eerlijk te zijn de de weinig mogelijkheden en chars, denk dat deze game meer voor competitie is.

Xenoverse 2 speel ik nu momenteel na anderhalf jaar nog en heb me nog geen moment verveelt, mede doordat de game uitgebreid is in veel verschillende mogelijkheden kwa quests en online events tot aan chars & eigen char. We hebben ook een grote groep op whatsapp waarmee we dagelijks 1 uurtje met ze alleen battlen om steeds beter te worden,

Zit er zelfs overna te denken om hem te verkopen en te gaan hopen dat Xenoverse 3 of Raging Blast 3 snel aangekondigd word,

[ Voor 18% gewijzigd door G_Dragon op 11-04-2018 11:26 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Cyrax0508
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:37

*insert standard remaster tekst* :P
korte versie, deze shit verdiend makkelijk geld. Waarbij het interresant is dat dit scenario op ps4/3 niet vergelijkbaar is.

Ja, remasters en remakes zijn booming business tegenwoordig. Ik snap ook wel dat ze geld willen verdienen, maar voor mij als gamer zie ik de meerwaarde niet van een GoW 2 UE omdat ik de originele gewoon al kan spelen op mijn One en die er gewoon ook al aardig goed uitziet. Ik ben ook wel benieuwd hoe de GoW UE heeft verkocht.

Op de PS4 krijg je een remake van een remaster. Een SotC is hartstikke vet, maar ondertussen al 3x gezien en gespeeld. Hoewel hij op de PS4 (Pro) wel grandioos mooi is trouwens.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Cyrax0508 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:19:
[...]

Ja, remasters en remakes zijn booming business tegenwoordig. Ik snap ook wel dat ze geld willen verdienen, maar voor mij als gamer zie ik de meerwaarde niet van een GoW 2 UE omdat ik de originele gewoon al kan spelen op mijn One en die er gewoon ook al aardig goed uitziet. Ik ben ook wel benieuwd hoe de GoW UE heeft verkocht.

Op de PS4 krijg je een remake van een remaster. Een SotC is hartstikke vet, maar ondertussen al 3x gezien en gespeeld. Hoewel hij op de PS4 (Pro) wel grandioos mooi is trouwens.
Ja daarom zei ik al, situatie is hier anders dan op ps4. Ik vind SotC een uitstekend voorbeeld en was ook tempted om hem voor de 3e keer te kopen, maar gezien ik de vorige 2 versies amper (ps2 misschien uurtje of 2, ps3 versie o mins :X ) gespeeld heb, heb ik me in kunnen houden. Maar net als met DBZ fighter kan ik maar zo voorstellen dat ALS ik hem een keer als leuke deal voorbij zie komen ik toch nog voor de bijl ga (helemaal als ik ook mijn tv geupgrade heb).

Overigens nog een reden voor het heruitgeven waar ik nu net aan denk, denk dat toch veel mensen games kopen, uitspelen (of verveeld raken) en hem dan weer verkopen. Als je dan x jaar later weer de game op die manier een maandje (of 2) kan spelen en dan weer verpats snap ik het ook nog wel. Zou het succes van remasters in het algemeen ook wel verklaren.
En 'we' als gamers zijn ook vaak gfxwhores :P tuurlijk gameplay allerbelangrijkst maar als je een game leuk vind en je kan het betalen, dan liever zo optimaal mogelijk spelen toch? En wsl ook simpelweg voor verse achievements.

10 second ninja DONE

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

[...]

Volgens deze site ongeveer 3,6 miljoen x verkocht
http://www.vgchartz.com/g...-of-war-ultimate-edition/

De reviews waren goed, en volgens mij ook goed opgepakt door de community.

• Cyrax0508
  • Laatst online: 20:37
Sagat schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:28:
[...]

Ja daarom zei ik al, situatie is hier anders dan op ps4. Ik vind SotC een uitstekend voorbeeld en was ook tempted om hem voor de 3e keer te kopen, maar gezien ik de vorige 2 versies amper (ps2 misschien uurtje of 2, ps3 versie o mins :X ) gespeeld heb, heb ik me in kunnen houden. Maar net als met DBZ fighter kan ik maar zo voorstellen dat ALS ik hem een keer als leuke deal voorbij zie komen ik toch nog voor de bijl ga (helemaal als ik ook mijn tv geupgrade heb).

Overigens nog een reden voor het heruitgeven waar ik nu net aan denk, denk dat toch veel mensen games kopen, uitspelen (of verveeld raken) en hem dan weer verkopen. Als je dan x jaar later weer de game op die manier een maandje (of 2) kan spelen en dan weer verpats snap ik het ook nog wel. Zou het succes van remasters in het algemeen ook wel verklaren.
En 'we' als gamers zijn ook vaak gfxwhores :P tuurlijk gameplay allerbelangrijkst maar als je een game leuk vind en je kan het betalen, dan liever zo optimaal mogelijk spelen toch? En wsl ook simpelweg voor verse achievements.
Ik koop bijna alle remakes/remasters van games waar ik een verleden mee heb vaak wel. Ik speel ze echter zelden uit en verkoop ze bijna altijd weer. Ik heb net SotC gekocht, en hoewel ik verbaast ben over de graphics (echt heel mooi), weet ik bijna zeker dat ik hem niet ga uitspelen. Ik ben ook zeker een graphicwhore, dus ik was helemaal in mijn nopjes met SotC.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

kevlar01 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 11:33:
[...]

Volgens deze site ongeveer 3,6 miljoen x verkocht
http://www.vgchartz.com/g...-of-war-ultimate-edition/

De reviews waren goed, en volgens mij ook goed opgepakt door de community.
Ja het was natuurlijk ook al tijdje terug dat de game uitkwam op 360.

En geen idee hoe 3.6m zich verhoudt tot andere games/verkoop aantallen maar ik vind he best netjes. Dus ja.....hoewel ik het zelf wsl niet ga kopen, snap ik zeker dat het uitkomt. Wsl als ze 'maar' 2 miljoen of zelfs 1 miljoen verkopen, halen ze er winst mee. En zoals iemand al aangaf, deel 2 is volgens mij wel een fan favorite (zelfs ondanks 'gow2 mp sucks' ;) )

10 second ninja DONE

• maurieske72
  • Laatst online: 18-11 16:54
Turtle Beach Ear Force Stealth 420X Wireless Gaming Headset (Xbox One) voor €99,96 @ Amazon.de

https://nl.pepper.com/aan...or-eur9996-amazonde-65574

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-11 17:08
maurieske72 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:05:
Turtle Beach Ear Force Stealth 420X Wireless Gaming Headset (Xbox One) voor €99,96 @ Amazon.de

https://nl.pepper.com/aan...or-eur9996-amazonde-65574
Ik denk een 420 voor die prijs, de 600 heb je voor 85 euro standaard. Dus even in de vergelijker gegooid bij Turtlebeach, en ik zie de logica niet waarom je niet voor een 600 zou gaan. Mis ik iets of zo?
Sterker nog, de 600 ziet er in alle opzichten beter uit qua specs. (Heb zelf de 700 overigens)

[ Voor 8% gewijzigd door UltraSub op 11-04-2018 13:32 ]

• maurieske72
  • Laatst online: 18-11 16:54
UltraSub schreef op woensdag 11 april 2018 @ 13:31:
[...]

Ik denk een 420 voor die prijs, de 600 heb je voor 85 euro standaard. Dus even in de vergelijker gegooid bij Turtlebeach, en ik zie de logica niet waarom je niet voor een 600 zou gaan. Mis ik iets of zo?
Sterker nog, de 600 ziet er in alle opzichten beter uit qua specs. (Heb zelf de 700 overigens)
Klopt idd ik zou dan ook voor die 600 gaan.

Verwijderd

Sagat schreef op woensdag 11 april 2018 @ 12:16:
[...]

Ja het was natuurlijk ook al tijdje terug dat de game uitkwam op 360.

En geen idee hoe 3.6m zich verhoudt tot andere games/verkoop aantallen maar ik vind he best netjes. Dus ja.....hoewel ik het zelf wsl niet ga kopen, snap ik zeker dat het uitkomt. Wsl als ze 'maar' 2 miljoen of zelfs 1 miljoen verkopen, halen ze er winst mee. En zoals iemand al aangaf, deel 2 is volgens mij wel een fan favorite (zelfs ondanks 'gow2 mp sucks' ;) )
Als je op de One Gears 1 UE of Gears 4 gekocht hebt, heb je codes gekregen voor alle gears spellen ooit gemaakt. Ik heb 3 keer alles gekregen. Ik denk eerlijk gezegd dat de markt aardig verzadigd is. Zou op zich nog wel de campaign van Gears 2 kunnen spelen (want hij is erg goed) maar Gears 2 ziet er nog steeds goed uit. Dus een remaster is niet eens nodig imo. Gears 1 is pokkelelijk inmiddels maar 2 is nog best puik.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Ik heb gears 1 ooit gekocht voor de x360 maar kon er niet inkomen, het is simpelweg mijn genre niet vrees ik. Helemaal niet met controller, mogelijk zou het met muis/tobo me beter afgaan. Maar gezien mijn backlog laat ik het aan me voorbij gaan.

Maar ik zie jullie argumenten hoor, in het ps4 topic zal ik min of meer aan jullie kant waarbij ik me afvroeg of men met SotC weg zou kunnen komen als hij idd bc geweest zou zijn op de xb manier, dus en speelbaar en dan al standaard enhanced, kreeg voornamelijk te horen dat het een remake was en geen remaster.......errr ok? Anyways. De tijd gaat het leren, ondanks dat ik volledig mee ga met jullie argumenten verwacht ik toch commercieel succes. Het enige wat het tegenheeft is dat de gears1 remake/master volgens mij relatief vroeg in het leven van de xb1 kwam (begin 2e jaar ofzo?) nu is er veel meer keuze.......en dus ook andere interessante alternatieven.

10 second ninja DONE

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:48
Iemand Hellblade al op de One X gespeeld? Ik ben erg nieuwsgierig namelijk! :*)

En Red Dead Redemption One X Enhanced? Hell yes! 8)

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-11 17:53
Ik heb helblade op de pc gespeeld, Het is een erg vette game, dikke aanrader.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:39
Red Dead ziet er top uit in 4K. Framerate laat nog wel wat te wensen over op sommige momenten.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

kevlar01 schreef op woensdag 11 april 2018 @ 08:54:
[...]

Klopt, maar van deel 1 hebben ze ook een remastered versie uitgebracht (de Ultimate Edition). Dit terwijl inderdaad deel 1 ook gewoon te spelen is via BC.
Nu zijn de graphics daarvan wel aardig opgepoetst.
Laten we niet vergeten dat Gears Ultimate Edition is uitgebracht voordat de XBox One X op de markt was, dus was destijds een aardige grafische upgrade.
Bovendien was deel 1 toen nog niet BC (volgens mij pas sinds Gears 4)
Hopelijk maken ze de UE ook ooit nog eens enhanced, speelt prima weg :Y
Yonix schreef op woensdag 11 april 2018 @ 17:49:
Iemand Hellblade al op de One X gespeeld? Ik ben erg nieuwsgierig namelijk! :*)
Staat al weken geinstalleert op de xbox en uiteraard precies vanavond ligt Ziggo er uit |:(
Morgen weer een kans, Xbox One X enhanced trailer zag er in ieder geval superziek uit ! :9~

Blighttown zonder framedrops ? Hell yeah, instant buy !! _/-\o_ (wel op de xbox uiteraard)

Deze ook maar in de gaten houden :)

[ Voor 36% gewijzigd door justifire op 11-04-2018 21:21 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• uberhoogy
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-09 19:04
Ik heb een 55 inch 4k tv en zit op ongeveer 2 meter afstand. Geen HDR. Is het het waard om mijn XBOX One og om te ruilen voor een XBOX One X?

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:59

R.G

IS de store app rete traag?

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 12-10 00:20
Rivanov schreef op woensdag 11 april 2018 @ 20:51:
Red Dead ziet er top uit in 4K. Framerate laat nog wel wat te wensen over op sommige momenten.
Ik merkte op de XoneS dat er framedrops zijn in het stadje armadillo. Nu op de XoneX gewoon stabiele 30 fps. wanneer of welke plaatsen had je last van framedrops? Wel merk ik een beetje stutter in cutscenes.

• Rivanov
raymondtoonen schreef op donderdag 12 april 2018 @ 01:00:
[...]

Ik merkte op de XoneS dat er framedrops zijn in het stadje armadillo. Nu op de XoneX gewoon stabiele 30 fps. wanneer of welke plaatsen had je last van framedrops? Wel merk ik een beetje stutter in cutscenes.
In het begin van de game. Wanneer je met Bonnie op pad gaat.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:44

swv

Wel jammer dat ze de prijs van red dead redemption fors omhoog hebben gegooid naar €30. Wil hem graag weer spelen. Mja €30-graag? Wel goed om te zien dat het spel er relatief mooi uitziet op 4k.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-10 01:55

Famous

R 400+

uberhoogy schreef op woensdag 11 april 2018 @ 23:58:
Ik heb een 55 inch 4k tv en zit op ongeveer 2 meter afstand. Geen HDR. Is het het waard om mijn XBOX One og om te ruilen voor een XBOX One X?
Ik heb het nog maar met 1 spel getest, FC5.
Ziet er toch wel behoorlijk beter uit, heb zelf ook geen HDR.

Framedrops had ik op mijn S wel eens, te kort op de X gespeeld om daar iets concreets over te zeggen.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-11 13:32
swv schreef op donderdag 12 april 2018 @ 07:17:
Wel jammer dat ze de prijs van red dead redemption fors omhoog hebben gegooid naar €30. Wil hem graag weer spelen. Mja €30-graag? Wel goed om te zien dat het spel er relatief mooi uitziet op 4k.
Ja, nog even snel wat geld binnenharken, voor een 8 jaar oude game. Had het ook wel leuk gevonden, maar daar ga ik niet aan meewerken, dan wacht ik wel even op deel 2. Voorlopig toch nog genoeg te spelen.

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
swv schreef op donderdag 12 april 2018 @ 07:17:
Tot 10 april was die game in de aanbieding met 67% korting tijdens de Xbox Spring Sale. Nu is deze weer de "normale" prijs van €30.
Komt vast weer eens in de aanbieding.

Wat overigens wel opvalt bij Rockstar titels: sinds ze backwards compatible zijn, zijn ze nooit meer met 75% afgeprijsd...

• Rivanov
Toen RDR als BC game werd aangekondigd heb ik 'm voor € 10,- gekocht.
Vervolgens bedacht ik me; ga geen oude games meer spelen dus ik ga m'n geld terugvragen. Kreeg netjes m'n geld terug, maar de game staat nog steeds in m'n library en kan 'm gewoon nog spelen. :+

Verwijderd

Dit weekend (12 - 15 april) krijgen gamers op alle beschikbare platformen de mogelijkheid om Ghost Recon Wildlands gratis te spelen. Check de link voor meer informatie:

https://ghost-recon.ubiso...L/free-weekend/index.aspx

Enjoy...

• Rivanov

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
justifire schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:03:
[...]

Daarnaast op de Xbox ook free to play weekend voor Skyrim Special Edition en Halo 5 :)
Zeker Halo 5 _/-\o_ Het is Halo WC 2018. 1 miljoen dollar prijzengeld!
Kijkschema below.
Afbeeldingslocatie: https://coenm.nl/HaloWC2018-schedule.jpeg

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op donderdag 12 april 2018 @ 22:03:
[...]

Daarnaast op de Xbox ook free to play weekend voor Skyrim Special Edition en Halo 5 :)
hmmm ghost recon en halo 5 zijn niet echt mijn games, maar skyrim heb ik altijd al is willen proberen. Kan je die al preloaden?

10 second ninja DONE

Sagat schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:15:
[...]

hmmm ghost recon en halo 5 zijn niet echt mijn games, maar skyrim heb ik altijd al is willen proberen. Kan je die al preloaden?
Heb Skyrim zelf al een aantal jaren voor de Xbox One x en kan je uit ervaring vertellen dat het geen miskoop is, Op de 360 zat ik toen op 1400 uur speeltijd en was zelf verrast hoeveel beter de game draait en grafisch vooruitgegaan is.

Ik maak er zelf geen gebruik van maar je kan ook gebruikmaken van mods op de One, speel het natuurlijk liever zonder mods.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

G_Dragon schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:43:
[...]

Heb Skyrim zelf al een aantal jaren voor de Xbox One x en kan je uit ervaring vertellen dat het geen miskoop is, Op de 360 zat ik toen op 1400 uur speeltijd en was zelf verrast hoeveel beter de game draait en grafisch vooruitgegaan is.

Ik maak er zelf geen gebruik van maar je kan ook gebruikmaken van mods op de One, speel het natuurlijk liever zonder mods.
Om mijn eigen vraag te beantwoorden 'ja je kan hem al installeren' :)
Ik weet dat heel veel mensen er vele uren aan besteed hebben, dus dat het eigenlijk sowieso geen miskoop is maar oblvion klikte niet echt met me. Nou moet ik daar gelijk bij zeggen dat ik het ook geen 'echte' kans heb gegeven.......en ik weet ook niet of me dat dit weekend gaat lukken om skyrim een 'echte' kans te geven, maar door nu alvast te downen en installen geef ik mezefl iig de maximale kans :D

Van nature hou ik ook niet van mods, zeker niet als je een spel net voor de eerste keer gaat spelen. Maar kan me voorstellen dat na zoveel uur er in het leuk kan zijn, sowieso zijn extra opties vrijwel altijd interresant. Dus goed dat de mogelijkheid er is.

10 second ninja DONE

Sagat schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 09:59:
[...]

Om mijn eigen vraag te beantwoorden 'ja je kan hem al installeren' :)
Ik weet dat heel veel mensen er vele uren aan besteed hebben, dus dat het eigenlijk sowieso geen miskoop is maar oblvion klikte niet echt met me. Nou moet ik daar gelijk bij zeggen dat ik het ook geen 'echte' kans heb gegeven.......en ik weet ook niet of me dat dit weekend gaat lukken om skyrim een 'echte' kans te geven, maar door nu alvast te downen en installen geef ik mezefl iig de maximale kans :D

Van nature hou ik ook niet van mods, zeker niet als je een spel net voor de eerste keer gaat spelen. Maar kan me voorstellen dat na zoveel uur er in het leuk kan zijn, sowieso zijn extra opties vrijwel altijd interresant. Dus goed dat de mogelijkheid er is.
Fijn dat je hem wel al kan pre-loaden zodat je kan spelen wanneer je dat wil en dan niet op een irritante installe zit te wachten, ik hoop dat je tijd vrij kan maken om de game een kans te geven!

Offtopic: zondag ook ready voor de Formule 1?

Dat is de reden waarom ik de mods ook niet gebruik, hou er persoonlijk totaal niet van. Zelfs na zoveel uur niet,

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

G_Dragon schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:07:
[...]

Fijn dat je hem wel al kan pre-loaden zodat je kan spelen wanneer je dat wil en dan niet op een irritante installe zit te wachten, ik hoop dat je tijd vrij kan maken om de game een kans te geven!

Offtopic: zondag ook ready voor de Formule 1?

Dat is de reden waarom ik de mods ook niet gebruik, hou er persoonlijk totaal niet van. Zelfs na zoveel uur niet,
Hahah hoop idd ook dat het gaat lukken, toevallig vanmiddag wat tijd dus wie weet als het dan al kan :)
offtopic:
Vind de F1 best interessant, zeker met Maxie, maar komt er doorgaans niet van. Welke GP is het en hoe laat?

10 second ninja DONE

Sagat schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:11:
[...]

Hahah hoop idd ook dat het gaat lukken, toevallig vanmiddag wat tijd dus wie weet als het dan al kan :)
offtopic:
Vind de F1 best interessant, zeker met Maxie, maar komt er doorgaans niet van. Welke GP is het en hoe laat?
Ben benieuwd wat je mening over de game is na het spelen :)

offtopic:
Zondag om 8:10 smorgens in china :)

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

[...]

1400 uur? :/
Damn... ik dacht dat ik al veel had met 140...
kevlar01 schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:28:
[...]

1400 uur? :/
Damn... ik dacht dat ik al veel had met 140...
haha precies een nulletje meer, ben toen op release dag een savegame begonnen en die heb ik doorgespeeld tot 1400 uur en pas 2 tot 3 jaar na die eerste save game ben ik met een nieuwe char begonnen? :)

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Netjes hoor! Skyrim is ook wel zo'n spel waarbij dit lukt, net als bijv. Fallout (ook veel uren in gepompt).

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:21

Player1S

Probably out in the dark

[...]

Heb Skyrim zelf al een aantal jaren voor de Xbox One x
wel knap dat jij hem al jaren voor de X hebt :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

L1nt schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 12:15:
[...]

wel knap dat jij hem al jaren voor de X hebt :+
2016 is de game uitgekomen voor de One , jaren is meervoud en we zitten nu in 2018 :).
Dat is 2 jaar xD

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 21:21

Player1S

Probably out in the dark

G_Dragon schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 12:26:
[...]

2016 is de game uitgekomen voor de One , jaren is meervoud en we zitten nu in 2018 :).
Dat is 2 jaar xD
Ik denk dat je je eigen oeps over het hoofd ziet ;)
De Xbox One X is pas eind vorig jaar uitgekomen..... :+

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

L1nt schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 12:50:
[...]

Ik denk dat je je eigen oeps over het hoofd ziet ;)
De Xbox One X is pas eind vorig jaar uitgekomen..... :+
oh je bedoeld het op die manier, zover dacht ik niet joh.
Leek me wel logisch dat de link werd gelegd dat het voor die tijd op de normale one was :P

Verwijderd

Net speciaal voor PUBG een Xbox One X gehaald en aangesloten.
Eerste indrukken zijn goed behalve dat in mijn eerste potje PUBG
mijn Xbox One X vastliep, het spel afsloot en naar het hoofdmenu ging.

Is dat normaal voor PUBG op de Xbox One X?

Op mijn Xbox One S liep PUBG nooit vast.

PUBG zal nog veel verbeterd worden voor en na de 1.0 update.

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18-11 13:32
Holy, dat wordt een druk weekend dan, ook maar even wat batterijen in de lader doen voor de controller :p

Edit, weet je het zeker van PUBG? Ik zie dat dit het volgende weekend is.

[ Voor 26% gewijzigd door Romius op 13-04-2018 15:14 ]

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Voor degenen met kleine koters, misschien een tip:
Momonga Pinball Adventures :)
https://www.microsoft.com...l-adventures/bpj6z5b445dv
Hebben ze erg leuk gedaan.

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-11 22:13
Wanneer komt de update voor oa Red Dead Redemption comp?

• NukaWorldNL
  • Laatst online: 20:18
Ik blijf het zeggen dat Xbox veeeeeeel betere exclusives moet maken/krijgen, maar dat Backwards Compatible optie is wel echt super tof hoor. Je kan nu gewoon op de Xbox One spellen van 3 consolegeneraties spelen. Dat is echt heel erg tof van MS _/-\o_

Morrowind ga ik ook zeker proberen puur uit nostalgie. Ook al zal ik er niet echt meer inkomen, omdat de graphics toch heel erg verouderd blijven het blijft tof _/-\o_

Verwijderd

justifire schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 20:26:
The Elder Scrolls III : Morrowwind is nu ook beschikbaar in de store, nostalgie !!
http://marketplace.xbox.c...fe-1000-9115-d802425307f9
Vet hoor een spel van 18 jaar oud voor 15 euro. >.<
uchiha tijntje schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 13:59:
Wat is the cubicle skill game in Trials Fusion ongelooflijk frustrerend... heb de controller uit zorgvuldigheid maar weg moeten leggen... moet nog 2 skill games completen en dan heb ik hem op 100% incl. DLC. Maar weet nog niet of me dat gaat lukken. Grrrr.
Dat deel was het moment dat ik toch moest toegeven.. ik wordt te oud voor deze shit.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• NukaWorldNL
  • Laatst online: 20:18
Ja het is wel duur inderdaad voor zo'n oud spel.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

G_Dragon schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 10:16:
[...]

Ben benieuwd wat je mening over de game is na het spelen :)

offtopic:
Zondag om 8:10 smorgens in china :)
Nou even gespeeld maar eerste indruk is zeer goed. Erg filmische intro.

Ben alleen hardcore verder gegaan met mijn 10 second ninja challenge.
uchiha tijntje schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 00:07:
[...]

Blijf het proberen... als ik toe moet geven is dat toch wel het begin van het einde :p
Zo is dat, niet opgeven, doe ik ook niet met ninja :P

Als ik die ooit af krijg komt nog iets veel gruwelijkers...Q-bert! :+

10 second ninja DONE

• steppert
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-12-2024
oh shenmue heb ik nog geprobeerd tweedehands te kopen afgelopen half jaar, zelfs nog duur ook voor de xbox 360. dat lijkt mij wel heel cool https://tweakimg.net/g/s/coool.gif

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 00:07:
[...]

Blijf het proberen... als ik toe moet geven is dat toch wel het begin van het einde :p
Als je de challenges in de base game legit gedaan hebt, ben je al een redelijke held.

Nog 6 crowns en een uurtje of twee in de arena en Monster Hunter is klaar. Denk alleen niet dat ik er dan mee stop. Is echt een goed spelletje. Op de eenof andere manier blijft het voldoening geven om monsters heel hard te slaan met allerlei verschillende wapens.

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
NukaWorldNL schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 21:05:
Morrowind ga ik ook zeker proberen puur uit nostalgie. Ook al zal ik er niet echt meer inkomen, omdat de graphics toch heel erg verouderd blijven het blijft tof _/-\o_
Ik vind het wel meevallen, eigenlijk. De boost die de game krijgt op de nieuwere console d.m.v. de hogere resolutie e.d. is niet mis. Ja, 't ziet er wat verouderd uit, maar niet (veel) ouder dan last-gen. Heb grafisch slechtere games gezien op de 360.

• pepijndamen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 13:44
lapino schreef op vrijdag 13 april 2018 @ 17:00:
Wanneer komt de update voor oa Red Dead Redemption comp?
Enhanced bedoel je? Die is al een paar dagen beschikbaar.

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-11 22:13
Hm als ik RDR probeer te starten, krijg ik melding dat spel niet ondersteund wordt

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:20
Ik speel het te weinig maar vind dit een leuke toevoeging.

• pepijndamen
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-09 13:44
lapino schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 19:38:
Hm als ik RDR probeer te starten, krijg ik melding dat spel niet ondersteund wordt
Vreemd. Ik zou anders even onder My Games & Apps kijken bij manage game om te zien of er nog updates beschikbaar zijn.

Zie trouwens ook deze lijst voor alle Xbox One X enhanced games:

https://majornelson.com/blog/xbox-one-x-enhanced/

Verwijderd

Toen ik Assassins Creed deel 1 zag, bekroop me het gevoel dat de lijst misschien een klein beetje onzin is. De X is de sterkste console momenteel. Dat is gewoon feitelijk waar. Maar waarom doet MS alsof elk spel een enorm parel is. Spellen van 15 jaar geleden (die toen al best saai waren) verkopen als grafische parels terwijl het enige wat beter is scherpere randjes is voelt een beetje desperate aan. Ik heb de X niet gekocht voor opgepoetste oude meuk maar wel zodat ik nieuwe games op zijn best kon spelen. Regel dat nou maar.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:48
Vraagje voor de Tweakers met een One X: maakt jullie One X, zo nu en dan, ook een geluid ook al staat hij uit (stand-by)? Het lijkt op een drive die een disc laadt ofzo. Duurt ook echt maar een seconde, om de paar minuten.

Verwijderd

Yonix schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 23:16:
Vraagje voor de Tweakers met een One X: maakt jullie One X, zo nu en dan, ook een geluid ook al staat hij uit (stand-by)? Het lijkt op een drive die een disc laadt ofzo. Duurt ook echt maar een seconde, om de paar minuten.
Nooit. Dat lijkt me iets om te gaan fixen (in tegenstelling tot de meeste mensen die zeuren over een fan die 1 dB te veel herrie maakt). In standby shit doen, klopt niet (muv harde schijf geluidjes ivm updates) .

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-04-2018 23:49 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 23:09:
Toen ik Assassins Creed deel 1 zag, bekroop me het gevoel dat de lijst misschien een klein beetje onzin is. De X is de sterkste console momenteel. Dat is gewoon feitelijk waar. Maar waarom doet MS alsof elk spel een enorm parel is. Spellen van 15 jaar geleden (die toen al best saai waren) verkopen als grafische parels terwijl het enige wat beter is scherpere randjes is voelt een beetje desperate aan. Ik heb de X niet gekocht voor opgepoetste oude meuk maar wel zodat ik nieuwe games op zijn best kon spelen. Regel dat nou maar.
Is de chocolade soms op ? >:)
Is toch geweldig om een spel dat je destijds hebt gekocht en gespeeld nog eens over te doen met opgepoetste graphics ?
Zie het meer als een bonus dan als aanmoediging om nog een oud meukspel te kopen.

In beter nieuws, weer flink wat testosterongeweld in microsoft-land :

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

justifire schreef op zondag 15 april 2018 @ 00:47:
[...]

Is de chocolade soms op ? >:)
Is toch geweldig om een spel dat je destijds hebt gekocht en gespeeld nog eens over te doen met opgepoetste graphics ?
Zie het meer als een bonus dan als aanmoediging om nog een oud meukspel te kopen.

In beter nieuws, weer flink wat testosterongeweld in microsoft-land :
[video]
Chocolate is zeker op. Nieuwe shit graag, niet oude meuk.

Morrowind kreeg ik gratis bij een grafische kaart in 2003 ofzo. Daar ga ik nu in 2018 niet blij om lopen doen. Zeker niet als ik 15 piek er voor moet betalen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-04-2018 01:29 ]

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-11 12:25
Ik zit te kijken om een headset te kopen voor mijn Xbox one. Al even op internet zitten lezen en lees veel positieve reacties over de turtle beach 600.

Zijn er mensen die kunnen beamen dat dit een goede headset is? Of zijn er voor dat geld betere alternatieven?

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-11 16:02

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

wjsiebes schreef op zondag 15 april 2018 @ 08:27:
Ik zit te kijken om een headset te kopen voor mijn Xbox one. Al even op internet zitten lezen en lees veel positieve reacties over de turtle beach 600.

Zijn er mensen die kunnen beamen dat dit een goede headset is? Of zijn er voor dat geld betere alternatieven?
Zelf heb ik de headset in gebruik. Hij bevalt mij prima!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:22

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik wilde L4D2 kopen voor de XBO, in de HU store (VPN/CC methode). Kom ik er (nu pas) achter dat dit niet werkt (je kan geen 360 games (ook niet als se BC zijn) kopen in de XBO store) Wat wél werkt is gewoon naar de XBO store gaan in de Edge browser op de XBO en dan naar de desbetreffende store gaan :+

Kunnen we lekker gillen a.s donderdag met een LAN van het werk :P

[ Voor 20% gewijzigd door Notna op 15-04-2018 11:27 ]

Xbox Live ID:Notna8310

uchiha tijntje schreef op zondag 15 april 2018 @ 11:37:
[...]

Yeahhh. Eindelijk gehaald!! 8)

Nu nog 1 achievement.. reach the fifth circle of hell...
En die zal je zoooooooooo vaak op de laatste 20 sec fout gaan :P

Zie hier ook rond 4.48 (ingame timer)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MartijnS72
  • Niet online
Notna schreef op zondag 15 april 2018 @ 11:25:
Ik wilde L4D2 kopen voor de XBO, in de HU store (VPN/CC methode). Kom ik er (nu pas) achter dat dit niet werkt (je kan geen 360 games (ook niet als se BC zijn) kopen in de XBO store) Wat wél werkt is gewoon naar de XBO store gaan in de Edge browser op de XBO en dan naar de desbetreffende store gaan :+

Kunnen we lekker gillen a.s donderdag met een LAN van het werk :P
Heeft dat er niet meer mee te maken dat het voor de 360 altijd al lastig was om in een buitenlandse store te kopen en je een account maar eens in de zoveel maanden mocht "verhuizen" naar een ander land?

Je probeerde nu in Hongarije een 360 game te kopen, terwijl je Xbox 360-account voor Nederland is geregistreerd, en je mogelijk geen geldig betaalmiddel (of voor de juiste valuta) hebt gekoppeld.

Ik neem aan dat de game nu wel gewoon werkt? (En zou die ook werken op een 360?)

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:22

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

MartijnS72 schreef op zondag 15 april 2018 @ 12:38:
[...]

Heeft dat er niet meer mee te maken dat het voor de 360 altijd al lastig was om in een buitenlandse store te kopen en je een account maar eens in de zoveel maanden mocht "verhuizen" naar een ander land?

Je probeerde nu in Hongarije een 360 game te kopen, terwijl je Xbox 360-account voor Nederland is geregistreerd, en je mogelijk geen geldig betaalmiddel (of voor de juiste valuta) hebt gekoppeld.

Ik neem aan dat de game nu wel gewoon werkt? (En zou die ook werken op een 360?)
Nee, het probleem is dat je op de XBO store geen (sommige?)360 games kan kopen. Daar moet je de 360 store voor gebruiken of een browser. Ongeacht welk land je in zit waar je console op staat of welk land je account aan gekoppeld is. Dat komt omdat het 2 daadwerkelijk aparte stores zijn. Je kan de games wel vinden, maar niet kopen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/CYxwocKFoO7uSjEJ6yQpSK4o/full.jpg

Dat gezegd hebbende; de methode van de browser op de XBO te gebruiken werkt wel en de game was nu gewoon te installeren middels BC op de XBO én op mijn oude 360.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/UXXj5mPb1RgvT1upWwPNv6nQ/full.jpg

Het zou kunnen dat de 360 store niet dichtgetimmerd zit en dat je het gewoon op de PC of de 360 zelf in een ander land kan kopen maar dat heb ik niet geprobeerd.

Iig heb ik de game nu voor beide consoles voor net geen 10 euro oOo

Edit: en zo is Read Dead Redemption dus ook voor rond de 15 euro te krijgen via RU

[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 15-04-2018 17:07 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• MartijnS72
  • Niet online
Notna schreef op zondag 15 april 2018 @ 13:46:
[...]

Nee, het probleem is dat je op de XBO store geen 360 games kan kopen. Daar moet je de 360 store voor gebruiken of een browser. Ongeacht welk land je in zit waar je console op staat of welk land je account aan gekoppeld is. Dat komt omdat het 2 daadwerkelijk aparte stores zijn. Je kan de games wel vinden, maar niet kopen.

[...]

Edit: en zo is Read Dead Redemption dus ook voor rond de 15 euro te krijgen via RU
Zojuist geprobeerd, omdat ik (bijna) zeker wist dat je wel 360 games via de One console kunt kopen, als je maar een betaalmiddel hebt gekoppeld (in mijn geval PayPal).

Beide Left 4 Dead titels kan ik inderdaad niet kopen, dan krijg ik hetzelfde te zien als in jouw afbeelding.
Red Dead Redemption laat bij mij echter, net als de titels in Deals with Gold een "See Price"-knop zien. Na het invoeren van mijn passkey, krijg ik dan in een pop-up venster (van de 360 store?) de prijs te zien en kan ik de aankoop voortzetten.

Vreemd.

Portal: Still Alive (eveneens van Valve, volgens de shop uitgegeven door Microsoft Studios) mag je ook niet op de console kopen.
Red Dead Redemption is/was overigens regelmatig in de aanbieding voor minder dan 15 euro. De week voor de X Enhanced-patch zelfs nog, maar daar heb je - als je nu wilt spelen - natuurlijk weinig aan...
Gisteren Manual Samual gespeeld. Geen idee hoe ik aan dat spel kom (Games with Gold?), maar het is best een grappig spelletje. :)

Verder Batman, the Enemy Within uitgespeeld. Moet zeggen dat ik dit de beste Telltale game vind. Eindelijk eens gewoon geen performance issues, zoals ze in de Walking Dead best wel opvielen... Vind hem beter dan Borderlands. Wellicht omdat ik meer met het Batman universe heb dan met die van Borderlands. Uiteraard blijft het qua gameplay erg beperkt tot een beetje rondlopen en quicktime events, maar vond de "gevechten", het verhaal en de karakters wel tof :).

Verder ook een begin gemaakt aan Hellblade: Senua's Sacrifice. Ben nu bij chapter 3 van de 11 volgens mij. Ik moet er nog een beetje inkomen. Qua gameplay is het niet heel spannend allemaal. Zoals @justifire zei, een beetje een walking sim met wat gevechten tussendoor, waarbij ik de eerste eindbaas dan best wel weer oke vond. De game raad je aan om met een headset op te spelen en dat kan ik wel begrijpen. Het geluid en de stemmen komen met een headset wel erg goed tot hun recht.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 17:59

R.G

Notna schreef op zondag 15 april 2018 @ 13:46:
[...]

Nee, het probleem is dat je op de XBO store geen (sommige?)360 games kan kopen. Daar moet je de 360 store voor gebruiken of een browser. Ongeacht welk land je in zit waar je console op staat of welk land je account aan gekoppeld is. Dat komt omdat het 2 daadwerkelijk aparte stores zijn. Je kan de games wel vinden, maar niet kopen.

[afbeelding]

Dat gezegd hebbende; de methode van de browser op de XBO te gebruiken werkt wel en de game was nu gewoon te installeren middels BC op de XBO én op mijn oude 360.

[afbeelding]

Het zou kunnen dat de 360 store niet dichtgetimmerd zit en dat je het gewoon op de PC of de 360 zelf in een ander land kan kopen maar dat heb ik niet geprobeerd.

Iig heb ik de game nu voor beide consoles voor net geen 10 euro oOo

Ik heb het even getest met via andere landen kopen dat is nog niet zo succes met de xbox 360 games.

De dlc slikt hij wel, maa als je een game haalt, dan krijg je melding something went wrong.
Als je dan je ip terugzet naar NL maar nog wel in de store bent van een ander land dan lukt het wel. Maar microsoft heeft daar ook wat opgevonden.

Ik heb bijvoorbeeld gisteren in de NL store gezien dat GTA IV 17,99 pond is.
Toen heb ik hem via de turkse store gekocht voor 20,65,- euro.

Ik dacht dit geeft wat korting, maar nu ik vervolgens op mijn paypal kijk zie ik 24,99 weg, er kwamen nog wat extra btw land kosten bij.

Uiteindelijk had ik het dus gewoon in de store in NL kunnen halen zelfde prijs. ?? 8)7 8)7 8)7

Waar ik nog van geschrokken ben, nadat ik een purchase heb gedaan in de turkse store voor een 360 marketplace. Kan ik in geen mogelijkheid meer in de nederlandse store op de xbox one zelf geen xbox 360 purchase meer doen. er staat bij no valid payment file found for your account.. :O :? :?
Sagat schreef op zaterdag 14 april 2018 @ 17:34:
[...]

Nou even gespeeld maar eerste indruk is zeer goed. Erg filmische intro.

Ben alleen hardcore verder gegaan met mijn 10 second ninja challenge.

[...]
Goed om te horen, ben benieuwd wat je van de wereld gaat vinden als je een beetje in de story verderkomt!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

G_Dragon schreef op maandag 16 april 2018 @ 08:37:
[...]

Goed om te horen, ben benieuwd wat je van de wereld gaat vinden als je een beetje in de story verderkomt!
Nou het was gratis weekend dus vrees dat ik niet veel meer zal spelen, mogelijk dat ik de game door deze ervaring met een sale een keer meepik. Maar het beviel een stuk beter dan verwacht.
Wat me ook wel tegenhoudt is dat het zulke gigantisch games zijn.......mijn kids worden ouder en wat zelfstandiger dus mogelijk kan ik dan wat meer gamen, maar op dit moment is het gewoon minimaal.
En daardoor doe ik dan liever een pick up and play arcade game dan iets als dit.

10 second ninja DONE

Sagat schreef op maandag 16 april 2018 @ 12:24:
[...]

Nou het was gratis weekend dus vrees dat ik niet veel meer zal spelen, mogelijk dat ik de game door deze ervaring met een sale een keer meepik. Maar het beviel een stuk beter dan verwacht.
Wat me ook wel tegenhoudt is dat het zulke gigantisch games zijn.......mijn kids worden ouder en wat zelfstandiger dus mogelijk kan ik dan wat meer gamen, maar op dit moment is het gewoon minimaal.
En daardoor doe ik dan liever een pick up and play arcade game dan iets als dit.
Ah dan zou je het inderdaad een keer met een actie kunnen halen, want volgens mij is de prijs zonder actie een dure? Nog even geduld dus voordat je weer kan gaan gamen, er gaat zeker veel tijd in kinderen zitten.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op maandag 16 april 2018 @ 19:33:
Grrr. “Moet” nu naar de bios, want anders had ik Trials Fusion vandaag gecomplete! :P Echt een zwaar frustrerend verslavend spelletje. Maar nog 1 achievement dus en dan mag ik hem deleten en wil ik hem minimaal een jaar niet meer spelen. Ik ga me dan proberen even lekker te concentreren op simpele games zonder frustratie factor :p.
Wacht en dan over een jaar weer installen om...? En heb je de andere trials games ook al 100%

10 second ninja DONE

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:46
In ander nieuws. Darrell Gallagher is van Crystal Dynamics overgestapt naar Microsoft en we gaan er op de E3 kennelijk meer over horen :)

https://twitter.com/XboxP3/status/985901723368607744

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Voor €100 een Xbox one met twee controllers, PES 2018, Kingdom Come, Evil within en Road Rash kon ik mijn 360 upgrade moeilijk laten liggen. Nu kan ik eens KC, Ryse en Sea of Thieves proberen. *O* Evil within en Road Rash verpats ik wel en daarmee koop ik Forza. Maar welke is dan het beste? Gewoon de laatste doen?

[ Voor 25% gewijzigd door Joosie200 op 16-04-2018 21:02 ]

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

Joosie200 schreef op maandag 16 april 2018 @ 21:01:
Voor €100 een Xbox one met twee controllers, PES 2018, Kingdom Come, Evil within en Road Rash kon ik mijn 360 upgrade moeilijk laten liggen. Nu kan ik eens KC, Ryse en Sea of Thieves proberen. *O* Evil within en Road Rash verpats ik wel en daarmee koop ik Forza. Maar welke is dan het beste? Gewoon de laatste doen?
Horizon 3 is de beste. De motorsport games vind ik persoonlijk al jaren echt zeer matig tot slecht.
Met horizon 3 heb ik me zeker 100 uur vermaakt.
Mooie wereld. Goeie physics voor een arcade game niet mega onrealistisch ofzo. En gewoon leuke game in vergelijking met de motorsport games.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Joosie200 schreef op maandag 16 april 2018 @ 21:01:
daarmee koop ik Forza. Maar welke is dan het beste? Gewoon de laatste doen?
Absoluut! Forza 7 is wederom de beste uit de serie. Mijn inziens is er geen betere racer op de consoles.

Tenzij je van Arcade racen houd, dan is Horizon 3 het beste wat er te krijgen is.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
v8power67 schreef op maandag 16 april 2018 @ 22:31:
[...]

Horizon 3 is de beste. De motorsport games vind ik persoonlijk al jaren echt zeer matig tot slecht.
Met horizon 3 heb ik me zeker 100 uur vermaakt.
Mooie wereld. Goeie physics voor een arcade game niet mega onrealistisch ofzo. En gewoon leuke game in vergelijking met de motorsport games.
Donstil schreef op maandag 16 april 2018 @ 22:42:
[...]

Absoluut! Forza 7 is wederom de beste uit de serie. Mijn inziens is er geen betere racer op de consoles.

Tenzij je van Arcade racen houd, dan is Horizon 3 het beste wat er te krijgen is.
Hmm, oké. Zitten ze allebei net als Sea of Thieves in de gamepass toevallig? Want dan ga ik een 3mnd gamepass ritselen en zo beide uitproberen om te zien welke van de twee mij nu beter bevalt. Om die nadien toch fysiek op disc te kopen tweedehands. Geef uiteindelijk toch de voorkeur aan fysiek bezit van een disc bij consoles boven het Netflix model voor games. Maar het geeft je zo wel de optie om games uit te proberen waarna je de keuze maakt: koop of koop ik hem niet.
Joosie200 schreef op maandag 16 april 2018 @ 22:49:
[...]

[...]

Hmm, oké. Zitten ze allebei net als Sea of Thieves in de gamepass toevallig? Want dan ga ik een 3mnd gamepass ritselen en zo beide uitproberen om te zien welke van de twee mij nu beter bevalt. Om die nadien toch fysiek op disc te kopen tweedehands. Geef uiteindelijk toch de voorkeur aan fysiek bezit van een disc bij consoles boven het Netflix model voor games. Maar het geeft je zo wel de optie om games uit te proberen waarna je de keuze maakt: koop of koop ik hem niet.
Van beide is een demo te downloaden in de store ;)

• talkatoo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-11 15:37
Gister bij Coolblue een Xbox one X besteld. Een zgn ‘tweedekans’, nieuw product in geopende verpakking: 429 euro. Vond het wel een goede deal! Benieuwd of dat bevalt..

Vandaag project cars 2 halen en even racen op mijn vrije dag :)
Pagina: 1 ... 74 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.