[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.003 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarWolfer
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-09 12:00
Is er al bekend wanneer de Xbox One X (verticale) stand verkocht gaat worden ? Ik kan het niet vinden nog... en voor mij zou het een reden zijn om de One X uit te stellen kwa koop (simpelweg geen ruimte in huidige TV meubel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
StarWolfer schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:50:
Is er al bekend wanneer de Xbox One X (verticale) stand verkocht gaat worden ? Ik kan het niet vinden nog... en voor mij zou het een reden zijn om de One X uit te stellen kwa koop (simpelweg geen ruimte in huidige TV meubel)
Ik zie iedere unboxxer dat ding op zijn zij zetten zonder stand, lijkt dus overbodig te zijn.
Mits er niet iemand tegen aan schopt, dan is een stand waarschijnlijk stabieler :+
Afbeeldingslocatie: https://edge.alluremedia.com.au/m/g/2017/06/2017_0613_08252500.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 29-10-2017 13:12 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Je mag mijn stand wel overkopen die bij mijn Scorpio Edition zit. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Is dat niet precies dezelfde als er beschikbaar is voor de One-S?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Ik zie dat bij de inruil actie van game mania de orginele xbox one er niet meer tussen staat?

Inruilactie Xbox One X

Mijn plan was om 7 november er gebruik van te maken..Dan maar op marktplaats zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door sekeroglan op 29-10-2017 13:56 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
sekeroglan schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:56:
Ik zie dat bij de inruil actie van game mania de orginele xbox one er niet meer tussen staat?

Inruilactie Xbox One X

Mijn plan was om 7 november er gebruik van te maken..Dan maar op marktplaats zetten.
Was afgelopen vrijdag nog wel, erg jammer dan dat ze het veranderd hebben. Ik weet ook nog niet of ik mijn X op de dag zelf krijg want ze krijgen een beperkte levering. Maar de toezegging dat ik mijn gewone XBO in kon ruilen was voor mij de reden om mijn X bij hun te halen zodat ik mijn XBO niet via internet hoef te verkopen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:01
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:35:
[...]

Er op staan, op start drukken en move to front kiezen.
Ja, dan komt het icon als eerste bij de pins te staan, maar is het mogelijk dat het op het eerste scherm (naast My games & Apps) komt te staan? Bij mij staat daar nu Hydro Thunder, Films & Tv, GoW4 en Xbox Gold, die ik weken geleden heb gedraaid. Zou mooi zijn als netflix daar kon staan.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramon schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:13:
[...]

Ja, dan komt het icon als eerste bij de pins te staan, maar is het mogelijk dat het op het eerste scherm (naast My games & Apps) komt te staan? Bij mij staat daar nu Hydro Thunder, Films & Tv, GoW4 en Xbox Gold, die ik weken geleden heb gedraaid. Zou mooi zijn als netflix daar kon staan.
Ah zo. Is dat niet meest recent gebruikt? Wel raar dat hij daar niet staat. Helpt misschien om hem een keer af te sluiten. Anderzijds staat Spotify daar nooit terwijl die bij mij altijd aanstaat als fifa gespeeld wordt. Misschien dat apps daar niet komen. Voor zo ver ik weet kun je die sectie niet zelf instellen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2017 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:02:
[...]

Was afgelopen vrijdag nog wel, erg jammer dan dat ze het veranderd hebben. Ik weet ook nog niet of ik mijn X op de dag zelf krijg want ze krijgen een beperkte levering. Maar de toezegging dat ik mijn gewone XBO in kon ruilen was voor mij de reden om mijn X bij hun te halen zodat ik mijn XBO niet via internet hoef te verkopen.
Ik heb mijn One X inclusief aanbetaling een paar weken geleden gedaan met de opmerking dat ik mijn oude console inlever.. Ik kan me niet voorstellen dat ze tussentijds de voorwaarden aanpassen toch? Anders krijgen ze toch een lastige klant aan de balie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:33
10 euro korting op de Xbox One X bij Wehkamp tijdens de Wannahave Days.

Niet veel, maar toch iets ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielmestrom
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-06 09:26
Hi iedereen,

Ik heb net zoals velen van jullie de xbox one x besteld.
Ik vroeg me af waar jullie voorkeur naar uit gaat mbt het kopen van games.

1 Fysieke game halen in de winkel
2 Downloaden via xbox live (of is dat niet mogelijk?, dit wordt mijn eerste xbox)

Wat zijn de voor en nadelen van beide opties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 14:18:
[...]

Ik heb mijn One X inclusief aanbetaling een paar weken geleden gedaan met de opmerking dat ik mijn oude console inlever.. Ik kan me niet voorstellen dat ze tussentijds de voorwaarden aanpassen toch? Anders krijgen ze toch een lastige klant aan de balie
Als je het ook meteen had ingeleverd had je er recht op, nu niet meer. Dat is gewoon pech hebben. Waarschijnlijk hebben ze er gewoon teveel van ontvangen (voordat belachelijke bedrag van €140 euro voor een OG dat tweedehands veel minder waard is). Door die grap heb ik zelf mijn One S op Marktplaats moeten verkopen (want ga echt niet een One S omruilen voor de prijs van de OG) en uiteindelijk €180 voor gekregen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:29:
[...]

Als je het ook meteen had ingeleverd had je er recht op, nu niet meer. Dat is gewoon pech hebben. Waarschijnlijk hebben ze er gewoon teveel van ontvangen (voordat belachelijke bedrag van €140 euro voor een OG dat tweedehands veel minder waard is). Door die grap heb ik zelf mijn One S op Marktplaats moeten verkopen (want ga echt niet een One S omruilen voor de prijs van de OG) en uiteindelijk €180 voor gekregen :P.
Ik vraag mij altijd af hoe de game mania niet failliet is. Zijn er dan echt zoveel mensen die hun games en consoles tweedehands kopen daar voor een paar euro minder tegen over de nieuwprijs? Terwijl ze op marktplaats goedkoper stukken goedkoper te vinden zijn. Ook lekker handig dat de gamemania zelf op hun site een nieuwe xbox one s + cod ww2+ ac origin maar 219.- kost. Volgens mij maak je met die actie letterlijk winst als je alles meteen weer terug inwisselt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:29:
[...]

Tuurlijk niet, ze hebben mij aangeraden om mijn huidige console een paar dagen voordat ik de X kan kopen inlever. Ik heb de aanbetaling gedaan met deze aanbieding, die kunnen ze niet tussentijds wijzigen. Wel voor nieuwe klanten maar niet als ik al een aanbetaling heb gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:37:
[...]

Tuurlijk niet, ze hebben mij aangeraden om mijn huidige console een paar dagen voordat ik de X kan kopen inlever. Ik heb de aanbetaling gedaan met deze aanbieding, die kunnen ze niet tussentijds wijzigen. Wel voor nieuwe klanten maar niet als ik al een aanbetaling heb gedaan.
Je hebt enkel een overeenkomst gesloten voor de aanschaf van de Xbox One X, wil je hen houden aan hun verplichtingen (met betrekking tot de voorwaarden die op dat moment geldig waren) had je vanuit jouw kant je console moeten inleveren. Nu kunnen ze er vrij gemakkelijk onderuit komen. Maar waarom bel je ze niet even, kunnen ze je het meteen zeggen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2017 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Had een Samsung 55MU6179 bij Amazon.de besteld, maar blijbkaar hebben ze geen bezorgdienst die zulke grote pakketten bezorgd. Af en toe is er een transportbedrijf die zegt dat ze deze wel een keer willen bezorgen, maar Amazon kon mij dit niet beloven. Ze konden geen datum aangeven wanneer en/of dit ooit ging gebeuren.

Heb nu een Samsung 55MU6120 besteld bij Expert. Inclusief de 20% die ze momenteel hebben en 6% cashback kwam ik uit op €645. Een mooi bedrag als ik het mag zeggen. Zet hem over een paar jaar wel weer te koop voor een nieuwer model met alle nieuwe features. Vind het niet opschieten om nu >€1000 uit te geven voor een 10bit panel ed.

Heb mijn Xbox One X bij Microsoft besteld wat me €390 heeft gekost door het inwisselen van €500 aan cadeubonnen welke ik voor €390 heb gekocht. Strak bedrag en daar kan Wehkamp niet tegenop voor €489 :9

EDIT: Momenteel op nieuwe pre-orders is de leverdatum: Wordt uiterlijk op 30/11/17 verzonden.
Even m'n status gecheckt en in mijn bestelling staat: Beschikbaar: maandag 6 november 2017

[ Voor 11% gewijzigd door srdevil op 29-10-2017 15:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:39:
[...]

Je hebt enkel een overeenkomst gesloten voor de aanschaf van de Xbox One X, wil je hen houden aan hun verplichtingen (met betrekking tot de voorwaarden die op dat moment geldig waren) had je vanuit jouw kant je console moeten inleveren. Nu kunnen ze er vrij gemakkelijk onderuit komen. Maar waarom bel je ze niet even, kunnen ze je het meteen zeggen.
De actie is pas geldig vanaf 7-11 maar ze adverteren (lokken) mensen er al ruim voor die datum mee en vragen een aanbetaling. Dat is een overeenkomst. Met die voorwaarden heb ik dus de aanbetaling gedaan, een mondelinge overeenkomst IN de winkel notabene..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:48:
[...]

De actie is pas geldig vanaf 7-11 maar ze adverteren (lokken) mensen er al ruim voor die datum mee en vragen een aanbetaling. Dat is een overeenkomst. Met die voorwaarden heb ik dus de aanbetaling gedaan, een mondelinge overeenkomst IN de winkel notabene..
Je kon al vooraf je console inleveren! Je hebt enkel de overeenkomst afgesloten voor het verkrijgen van je Xbox One X, voorwaarden kunnen tussentijds gewijzigd worden (en niet bindend zolang jij je verplichting, het inleveren van de console nog niet bent nagekomen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:08:
[...]

Ik zie iedere unboxxer dat ding op zijn zij zetten zonder stand, lijkt dus overbodig te zijn.
Mits er niet iemand tegen aan schopt, dan is een stand waarschijnlijk stabieler :+
[afbeelding]
Saai :+. Deze daarentegen 8).
Afbeeldingslocatie: https://cdn3.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/9066507/tpina_08082017_1906_0352.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cdn.vox-cdn.com/thumbor/cSX-aJKa-pmm7xjNfxu_zai7u04=/800x0/filters:no_upscale()/cdn.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/9066535/tpina_08082017_1906_0327_2.jpg

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2017 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:37:
[...]

Dat is flauwekul. Je hebt geen aanbetaling gedaan om mee te doen aan een inruilactie. Je hebt een aanbetaling gedaan om een exemplaar te reserveren.

Wat Gamemania doet mag. Maar is wel dom van ze. Ik koop mijn X ergens anders hierdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:20:
[...]

Dat is flauwekul. Je hebt geen aanbetaling gedaan om mee te doen aan een inruilactie. Je hebt een aanbetaling gedaan om een exemplaar te reserveren.

Wat Gamemania doet mag. Maar is wel dom van ze. Ik koop mijn X ergens anders hierdoor.
Als ik het advies krijg om mijn huidige console een paar dagen voordat ik de X krijg inlever dan mag ik er toch vanuit gaan dat ze de voorwaarden niet tussentijds aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:24:
[...]

Als ik het advies krijg om mijn huidige console een paar dagen voordat ik de X krijg inlever dan mag ik er toch vanuit gaan dat ze de voorwaarden niet tussentijds aanpassen?
En wat doet jouw verwachting over het meedoen aan een actie er toe?

Niet lullig bedoeld hoor maar je hebt geen poot om op te staan. Hoogstens kun je met blauwe ogen en vlotte babbels alsnog meedoen door te overleggen bij Gamemania. Maar stampei maken over juridische mogelijkheden heeft geen basis.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2017 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:27:
[...]

En wat doet jouw verwachting over het meedoen aan een actie er toe?

Niet lullig bedoeld hoor maar je hebt geen poot om op te staan.
Pardon? Wat bedoel je hiermee?

Edit: Ah, de snelle Edit, kwam wel lullig over nml ;)

[ Voor 9% gewijzigd door D-Ed op 29-10-2017 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:20:
[...]

Dom wil ik het niet noemen, anders zitten ze met een hele stapel oude xbox one's die ze niet aan de straatsteen kwijt kunnen krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:31:
[...]

Dom wil ik het niet noemen, anders zitten ze met een hele stapel oude xbox one's die ze niet aan de straatsteen kwijt kunnen krijgen.
Het is dom dat ze de actie zo uitzetten en daarna wijzigen. Ze scheppen verwachtingen bij klanten. Die klanten zijn nu teleurgesteld. De losse actie om de voorwaarden te wijzigen is niet dom maar de hele actie is dat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Iemand bekend met een remote voor de Xbox one die ook het volume van je TV kan aanpassen? De remote van Microsoft heeft daar blijkbaar Kinect voor nodig als IR blaster, vreemd gezien het feit dat het een IRM remote is. Zoek eigenlijk iets zoals de Apple Tv 4 remote waar je dus zowel device als je TV volume kan bedienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:32:
[...]

Het is dom dat ze de actie zo uitzetten en daarna wijzigen. Ze scheppen verwachtingen bij klanten. Die klanten zijn nu teleurgesteld. De losse actie om de voorwaarden te wijzigen is niet dom maar de hele actie is dat wel.
Daar heb je gelijk. Heb altijd het gevoel dat iemand die kers vers van een marketing opleiding hebben aangenomen die verder totaal geen verstand heeft van console games en nu opeens beseffen dat net zoveel geld te geven voor een xbox one tegen over de xbox one s niet zo silm was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:31:
[...]

Dus volgens die redenering mogen dus mensen lokken totdat het hen uitkomt...? Dat zal mooi wezen. GM had een mooie actie waar ze veel mensen door naar hun winkels hebben getrokken.. Nu gooien ze de S in de aanbieding en komen erachter dat de actie toch niet zo slim was..

Dat noemen ze planning en nadenken voordat je een actie uitzet. Ik ga er morgen wel achteraan en ga kijken wat ze te zeggen hebben, volgens mij staan ze niet in het gelijk maar zo hoog wil ik het niet op laten lopen. Gewoon even een goed gesprek aangaan en kom je er meestal wel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
justifire schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:08:
[...]

[afbeelding]
Afgezien of dat stabiel genoeg is, gaat dat wel goed met de koeling? De verticale stand van de One S lijkt het grootste deel van het ventilatierooster aan de rechterzijde/onderkant af te sluiten op 1 of 2 rijen gaatjes na.
Dat zal voor de One X toch niet veel anders zijn?

http://support.xbox.com/n...nd-for-xbox-one-s-console
De verticale standaard voor de Xbox One S-console gebruiken
Als u uw Xbox One S-console verticaal wilt gebruiken, moet u de Xbox One S-standaard gebruiken om de volgende redenen:
• De standaard helpt de stabiliteit en prestaties van de console te behouden.
• Zonder de standaard zou de onderste ventilatieopening geblokkeerd zijn, wat invloed kan hebben op de thermische prestaties van de console.
harrytasker schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 13:50:
[...]
Is dat niet precies dezelfde als er beschikbaar is voor de One-S?
Nee, de stands zijn niet hetzelfde. Bij de consoles inclusief stand in de Microsoftstore staat tegenwoordig dit in de kleine lettertjes:
"De verticale Xbox One S-standaard is niet compatibel met een Xbox One X."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
D-Ed schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:45:
[...]

Dus volgens die redenering mogen dus mensen lokken totdat het hen uitkomt...? Dat zal mooi wezen. GM had een mooie actie waar ze veel mensen door naar hun winkels hebben getrokken.. Nu gooien ze de S in de aanbieding en komen erachter dat de actie toch niet zo slim was..

Dat noemen ze planning en nadenken voordat je een actie uitzet. Ik ga er morgen wel achteraan en ga kijken wat ze te zeggen hebben, volgens mij staan ze niet in het gelijk maar zo hoog wil ik het niet op laten lopen. Gewoon even een goed gesprek aangaan en kom je er meestal wel uit.
Ik zou niet weten waarom het niet zou mogen, gamemania mag zelf beslissen met wat voor acties ze komen, tenzij je de xbox one x op deze voorwaarde al vooruit had besteld(lijkt me sterk dan ze dan zeggen dat de actie niet meer doorgaat). Het is ook niet zo dat je benadeelt bent anders en opeens je geld kwijt bent.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Heb net effe met de lokale Game Mania gebeld en die doen niet moeilijk. Lever ik mijn originele in dan betaal ik €389 voor de X. Ze wisten niet eens dat de website aangepast was maar ik kan daar dus gewoon de originele XBO inwisselen.

Kan zijn dat het afhankelijk is van welk filiaal je hebt.

Heb nog even gevraagd aan ze hoeveel er besteld waren en dat zijn er 25, die worden over verschillende dagen geleverd. Als ik de mijne maar voor de kerst heb.

[ Voor 21% gewijzigd door Lekker Ventje op 29-10-2017 16:59 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Lekker Ventje schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:57:
Heb net effe met de lokale Game Mania gebeld en die doen niet moeilijk. Lever ik mijn originele in dan betaal ik €389 voor de X. Ze wisten niet eens dat de website aangepast was maar ik kan daar dus gewoon de originele XBO inwisselen.

Had je hem dan al wel besteld bij gamemania daarvoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Nieuwevolger schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:59:
[...]

Had je hem dan al wel besteld bij gamemania daarvoor?
Ja, ergens eind juni en aanbetaald. Probleem is dat er van de inruil niets op papier staat omdat die actie er toen officieel nog niet was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:56:
[...]

Ik zou niet weten waarom het niet zou mogen, gamemania mag zelf beslissen met wat voor acties ze komen, tenzij je de xbox one x op deze voorwaarde al vooruit had besteld(lijkt me sterk dan ze dan zeggen dat de actie niet meer doorgaat). Het is ook niet zo dat je benadeelt bent anders en opeens je geld kwijt bent.
Omdat een verkopende partij niet zomaar geld aan mag nemen (aanbetaling) en dan éénzijdig voorwaarden aanpassen terwijl ik aangeef van die actie gebruik te willen maken.. Ik ga er niet van uit dat dit een bewuste actie is maar als ik (en anderen) aan het kortste eind trekken dan denk ik niet dat GM hier positief uitkomt..

Ze hebben namelijk al geld op de rekening, kunnen goed inschatten wat de gewenste aantallen zijn en lopen dus weinig tot geen risico.

Afijn, nogmaals. Ik ga er niet vanuit dat we er niet uitkomen dus eerst maar eens afwachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
D-Ed schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 17:18:
[...]

Omdat een verkopende partij niet zomaar geld aan mag nemen (aanbetaling) en dan éénzijdig voorwaarden aanpassen terwijl ik aangeef van die actie gebruik te willen maken.. Ik ga er niet van uit dat dit een bewuste actie is maar als ik (en anderen) aan het kortste eind trekken dan denk ik niet dat GM hier positief uitkomt..

Ze hebben namelijk al geld op de rekening, kunnen goed inschatten wat de gewenste aantallen zijn en lopen dus weinig tot geen risico.

Afijn, nogmaals. Ik ga er niet vanuit dat we er niet uitkomen dus eerst maar eens afwachten ;)
Ja hoe jij het zegt heb je gelijk. Ik denk ook dat de nieuwe actie ook alleen geldt voor mensen die nog niet hadden aanbetaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het geld dat ze hebben is een kleine aanbetaling van €50,- euro voor de Xbox One X, en die krijg je gewoon geleverd. Inhoudelijk kun je ten alle tijden de voorwaarden wijzigen (voor nieuwe klanten of de klanten die nog niet aan de oude voorwaarden voldaan hebben).

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2017 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:57:

Heb nog even gevraagd aan ze hoeveel er besteld waren en dat zijn er 25, die worden over verschillende dagen geleverd. Als ik de mijne maar voor de kerst heb.
Ik zou als ik jou was het gewoon zo snel mogelijk inleveren. Kan zijn dat het hoofdkantoor dat gaat tegenhouden als je nog langer wacht, en dan kan een medewerker niks meer voor je betekenen (aangezien het systeem aangeeft wat de waarde van het product is) en je dan met een verschil zit.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2017 18:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anyway eindelijk een duidelijke video van de Xbox One X Scorpio editie. Ziet er nog beter uit dan ik had gedacht. Toch wel heel mooi hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:07:
[...]

Ik zou als ik jou was het gewoon zo snel mogelijk inleveren. Kan zijn dat het hoofdkantoor dat gaat tegenhouden als je nog langer wacht, en dan kan een medewerker niks meer voor je betekenen (aangezien het systeem aangeeft wat de waarde van het product is) en je dan met een verschil zit.
Heb dat voorgesteld maar omdat de actie pas vanaf 7 november geldt kan dat niet zei dat knul aan de telefoon. Leek me ook handiger dat je het vooraf doet ipv dat er tien met een XBO staan die nog getest moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 18:31:
[...]

Heb dat voorgesteld maar omdat de actie pas vanaf 7 november geldt kan dat niet zei dat knul aan de telefoon. Leek me ook handiger dat je het vooraf doet ipv dat er tien met een XBO staan die nog getest moeten worden.
Vreemd ik kon het bij de Gamemania in Amsterdam meteen inruilen (niet gedaan overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Kent iemand een aanbieding toevallig voor Xbox Live? Mijn abo loopt in november af... Thanks!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Matey schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:01:
Kent iemand een aanbieding toevallig voor Xbox Live? Mijn abo loopt in november af... Thanks!
Volgens mij was er vorig jaar ivm de black friday deals Xbox live beschikbaar voor 1maand voor €1 (via Microsoft zelf). Tijdens blackfriday is er misschien nog ergens een 12maanden deal te scoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
Matey schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:01:
https://livekaarten.nl/xbox-abonnementen , 44.25 voor 12 maanden ipv 60

press-start 38.99 maar die zijn momenteel out of stock

Cdkeys.com is te duur atm , bijna 52 euro voor 12 maanden

Anders wachten tot black Friday maar dat is pas binnen een 3 tal weken dus hangt ervan af wanneer net in November je abbo afloopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Katmi schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:08:
[...]

[...]
Dat is voor 12 + 3 maanden.
12 maanden is € 37,99 (en eventueel 5% korting via de cdkeys-facebookpagina).

Maar als je kunt wachten: vorig jaar op Black Friday kon je via game.co.uk en amazon uk een jaar Xbox Live voor £ 25 krijgen (toen ongeveer € 30).

[ Voor 20% gewijzigd door MartijnS72 op 29-10-2017 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
MartijnS72 schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:20:
[...]

Dat is voor 12 + 3 maanden.
12 maanden is € 37,99 (en eventueel 5% korting via de cdkeys-facebookpagina).

Maar als je kunt wachten: vorig jaar op Black Friday kon je via game.co.uk en amazon uk een jaar Xbox Live voor £ 25 krijgen (toen ongeveer € 30).
My bad :P is idd 12+3 maanden, maakt dat 12 maanden atm overal ongeveer even duur is, enkel livekaarten.nl is duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

D-Ed schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 15:48:
[...]

Ik zit in hetzelfde schuitje. Zou ook mijn Xbox One inleveren tegen de voorwaarden van ergens in juni/juli. Ik heb destijds de dag na de officiele aankondiging van de X een aanbetaling gedaan van 25 euro. 2 weken geleden belden ze op dat ik nog een keer 25 euro moest aanbetalen. Dat heb ik afgelopen donderdag gedaan. Mochten ze mijn originele Xbox One niet aannemen, dan kunnen ze de $$#$%%# krijgen en koop ik de X wel ergens anders.

Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn totaal 2 verschillende dingen. Kijk tegen die tijd nog wel even...

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Er is niets gelijks aan te krijgen. Een beetje lullen over klanttevredenheid gaat je een stuk verder brengen dan praten over je rechten hierin. Die heb je namelijk niet. Je bent geen overeenkomst aangegaan voor inlevering voor je One. Je hebt een aanbetaling gedaan om een overeenkomst aan te mogen gaan om een One X te kopen.

Mijn tactiek wordt binnenwandelen met bloedende neus en mijn ouwe One aanbieden. Als er wordt gezegd dat deze niet meedoet voor de actie zeg ik dat ik dat erg raar vind. Dan vragen ze waarom. Dan zeg ik omdat het op hun site stond. Als ze me gelijk geven dan loop ik frivool naar buiten zo niet dan kom ik toch niet meer bij de Gamemania. Het is niet alsof het een super leuke plek is om te komen verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 23:24:
Er is niets gelijks aan te krijgen. Een beetje lullen over klanttevredenheid gaat je een stuk verder brengen dan praten over je rechten hierin. Die heb je namelijk niet. Je bent geen overeenkomst aangegaan voor inlevering voor je One. Je hebt een aanbetaling gedaan om een overeenkomst aan te mogen gaan om een One X te kopen.

Mijn tactiek wordt binnenwandelen met bloedende neus en mijn ouwe One aanbieden. Als er wordt gezegd dat deze niet meedoet voor de actie zeg ik dat ik dat erg raar vind. Dan vragen ze waarom. Dan zeg ik omdat het op hun site stond. Als ze me gelijk geven dan loop ik frivool naar buiten zo niet dan kom ik toch niet meer bij de Gamemania. Het is niet alsof het een super leuke plek is om te komen verder.
Puur volgens de wet heb je gelijk, maar het blijft een nogal schofterige actie als je het mij vraagt. Daar hebben mensen wel gelijk in ja. Helaas gaat een rechter daar niks over zeggen en wat dat betreft heb jij inderdaad wel weer gelijk dat je meestal meer gedaan krijgt zolang mensen je nog aardig vinden.
Zelf vaak genoeg meegemaakt dat mensen super pissed off zijn en dreigen om hun geld ergens anders heen te brengen, geloof me dat kan de meeste medewerkers op zo'n moment weinig schelen, die zouden dan het liefst tegen je zeggen ga dan!

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 10:23
Finraziel schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 07:28:
[...]

Puur volgens de wet heb je gelijk, maar het blijft een nogal schofterige actie als je het mij vraagt. Daar hebben mensen wel gelijk in ja. Helaas gaat een rechter daar niks over zeggen en wat dat betreft heb jij inderdaad wel weer gelijk dat je meestal meer gedaan krijgt zolang mensen je nog aardig vinden.
Zelf vaak genoeg meegemaakt dat mensen super pissed off zijn en dreigen om hun geld ergens anders heen te brengen, geloof me dat kan de meeste medewerkers op zo'n moment weinig schelen, die zouden dan het liefst tegen je zeggen ga dan!
:( :( stijlloze actie... Mijn pre order trek ik mooi in dan al is t maar principe.
Eergisteren nog t zelfde gesprek als vele hier gehad om mijn xbone in te leveren en vanaf wanneer dat kon

Acties:
  • +1 Henk 'm!
quorumz schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:08:
[...]

Vind je het geld waard? (beetje normaal te spelen niet zoals prey en dishonored wat overdreven moeilijk is)
zit nog steeds te twijfelen, via rusland kom ik geloof ik op een euro of 29 wat nog aan roebels erbij moet halen en met mijn game backlog met assassins creed origins, wolfenstein 2, southpark the whole but fractured, straks nog la noire, lego marvel 2, lucky tale
Ehm, ik denk dat het heel anders is dan Prey en Dishonored. Het is veel trager en je beweegt alsof je 2 keer een volledige marathon hebt gelopen op 1 dag. Fragiel.. :P

Maar dat komt de sfeer juist ten goede, want het is toch echt een horrorgame. Ik vind het oprecht echt een hele hele creepy game en voel me op geen enkel moment veilig of op mijn gemak, met uitzondering van de 'save / safe rooms'. Ben ook nog nooit zoveel geschrokken :) Mijn vriendin vindt het uiterst vermakelijk om dat te zien... :$

Ik probeer mijn eerste playthrough ook meteen te doorlopen waarbij ik maximaal 3 health packs of minder gebruik. Dat was misschien niet een hele slimme keuze, maar ben nu al zo ver dat ik het niet opgeef. Ben nu denk ik halverwege en heb 1 health pack gebruikt, maar dat was omdat ik zo dom was om per ongeluk op een verkeerd knopje te drukken...
Maar op deze wijze is het een goede testcase voor de very hard playthrough... Schijnbaar is die onvergeeflijk, maar gelukkig is Resident Evil Resident Evil, waarbij je per playthrough leuke gadgets en wapens unlocked voor de volgende playthroughs.

Echt wel een aanradertje dus! Goede game om tot 7 november vol te maken. Vroeg me alleen even af of deze misschien ook een Enhanced versie krijgt?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Finraziel schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 07:28:
[...]

Ik had het vrijdag al gezien en ze gelijk gebeld (filiaal in Apeldoorn). De oude Xbox One wordt nog gewoon geaccepteerd voor de inruil (500GB versie krijg je €110 voor) alleen adverteren ze er niet meer mee (geen idee waarom). Kortom: Mijn pre-order blijft netjes staan en neem mijn verlies van die paar tientjes op de koop toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

MRE-Inc schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 23:03:
[...]

Ik zit in hetzelfde schuitje. Zou ook mijn Xbox One inleveren tegen de voorwaarden van ergens in juni/juli. Ik heb destijds de dag na de officiele aankondiging van de X een aanbetaling gedaan van 25 euro. 2 weken geleden belden ze op dat ik nog een keer 25 euro moest aanbetalen. Dat heb ik afgelopen donderdag gedaan. Mochten ze mijn originele Xbox One niet aannemen, dan kunnen ze de $$#$%%# krijgen en koop ik de X wel ergens anders.

Gelijk hebben en gelijk krijgen zijn totaal 2 verschillende dingen. Kijk tegen die tijd nog wel even...
Precies om dit soort gezeik en tijdsverkwisting te voorkomen, doe ik nooit mee aan pre-ordering.
Ik heb helaas niet zoveel tijd om meteen met de nieuwste hw/sw releases aan de slag te gaan.
Ik heb gelukkig het geduld (aangeleerd) om gewoon af te wachten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Fireshade schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:07:
[...]

Precies om dit soort gezeik en tijdsverkwisting te voorkomen, doe ik nooit mee aan pre-ordering.
Dus omdat je problemen hebt met de aanbetaling of omdat je problemen hebt met de inruil? Inruilen vind ik sowieso een slecht idee en snap werkelijk waar niet waarom mensen dat doen. Je kan het apparaat veel better zelf verkopen voor een betere prijs (GM gaat er ook winst op maken) of gewoon weggeven aan je neefje ofzo. GM heeft wat mij betreft geen recht van bestaan, stelletje aasgieren.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Yaz schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:11:
[...]
Dus omdat je problemen hebt met de aanbetaling of omdat je problemen hebt met de inruil?
Ik niet dus, want ik doe daar niet aan mee :P
Inruilen vind ik sowieso een slecht idee en snap werkelijk waar niet waarom mensen dat doen. Je kan het apparaat veel better zelf verkopen voor een betere prijs (GM gaat er ook winst op maken) of gewoon weggeven aan je neefje ofzo.
Helemaal mee eens. Dat is ook mijn aanpak :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 09:27:
[...]

Ehm, ik denk dat het heel anders is dan Prey en Dishonored. Het is veel trager en je beweegt alsof je 2 keer een volledige marathon hebt gelopen op 1 dag. Fragiel.. :P

Maar dat komt de sfeer juist ten goede, want het is toch echt een horrorgame. Ik vind het oprecht echt een hele hele creepy game en voel me op geen enkel moment veilig of op mijn gemak, met uitzondering van de 'save / safe rooms'. Ben ook nog nooit zoveel geschrokken :) Mijn vriendin vindt het uiterst vermakelijk om dat te zien... :$

Ik probeer mijn eerste playthrough ook meteen te doorlopen waarbij ik maximaal 3 health packs of minder gebruik. Dat was misschien niet een hele slimme keuze, maar ben nu al zo ver dat ik het niet opgeef. Ben nu denk ik halverwege en heb 1 health pack gebruikt, maar dat was omdat ik zo dom was om per ongeluk op een verkeerd knopje te drukken...
Maar op deze wijze is het een goede testcase voor de very hard playthrough... Schijnbaar is die onvergeeflijk, maar gelukkig is Resident Evil Resident Evil, waarbij je per playthrough leuke gadgets en wapens unlocked voor de volgende playthroughs.

Echt wel een aanradertje dus! Goede game om tot 7 november vol te maken. Vroeg me alleen even af of deze misschien ook een Enhanced versie krijgt?
Ik zie dat het spel HDR krijgt niet 4K:
https://www.xbox.com/en-U.../xbox-one-x-enhanced-list

HDR vind ik een redelijk wassen neus maar dat onderwerp is hier al vaak genoeg besproken :P

Zie nu ook dat gold editie wel degelijk hier uitkomt:
https://www.budgetgaming....old+edition)_xboxone.html

De vergelijking met Prey is omdat je daar ook goed kan schrikken maar gelijk goed afgestraft kan worden als je geraakt wordt, hierdoor verliest het spel een hoop snelheid wordt het spel onnodig moeilijk gemaakt (tot je gebruik maakt van de glitch en je genoeg ammo en health hebt).

Daarnaast heb je nu ook The Evil Within 2 (heb geloof ik deel 1 liggen en nog nooit gestart) die erg goede cijfers krijgt...maar dat is Beteshda, verwacht dat die met black friday of kerst sales (en hopelijk ook tegelijk met call of duty wwii, need 4 speed en star wars battlefront 2) een stuk goedkoper is. Maar dit spel krijgt ook hele goede reviews...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Katmi schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 21:08:
[...]

https://livekaarten.nl/xbox-abonnementen , 44.25 voor 12 maanden ipv 60

press-start 38.99 maar die zijn momenteel out of stock

Anders wachten tot black Friday maar dat is pas binnen een 3 tal weken dus hangt ervan af wanneer net in November je abbo afloopt.
28/11 loopt het af - dus Black Friday valt op 24/11 --> ideaal :). En ook... een aantal dagen zonder Gold is niet erg.

Had ik nog niet bij stilgestaan - bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:09
Hopelijk vandaag al informatie over PUBG

https://twitter.com/aarongreenberg/status/924953757263081473

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
Rivanov schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:51:
PS4 vs. Xbox One in afmetingen. :)

<plaatjes (mooi kleed)>
Ik snap het bovenste plaatje niet. Waarom zou je, in een vergelijkingsshot, de XOX een kwart slag draaien? Of zie ik het nu verkeerd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Yaz schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 10:11:
[...]

Dus omdat je problemen hebt met de aanbetaling of omdat je problemen hebt met de inruil? Inruilen vind ik sowieso een slecht idee en snap werkelijk waar niet waarom mensen dat doen. Je kan het apparaat veel better zelf verkopen voor een betere prijs (GM gaat er ook winst op maken) of gewoon weggeven aan je neefje ofzo. GM heeft wat mij betreft geen recht van bestaan, stelletje aasgieren.
Het is de vraag of je veel meer gaat krijgen dan wat Game Mania biedt met het eerste model XBO als je ziet wat je nu voor de XBO S moet betalen. Ik heb ook geen games in de aanbieding aangezien ik alles digitaal doe.
Heb ook geen behoefte aan dat Marktplaats gedoe waar 75% van de biedingen niet realistisch zijn en waar de mensen de helft van de tijd niet op komen dagen of langs komen om te kijken wat je nog meer in huis hebt staan. En bij inruil heb ik sowieso €110 meer dan wanneer ik het apparaat weggeef.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:04:
[...]

Het is de vraag of je veel meer gaat krijgen dan wat Game Mania biedt met het eerste model XBO als je ziet wat je nu voor de XBO S moet betalen. Ik heb ook geen games in de aanbieding aangezien ik alles digitaal doe.
Heb ook geen behoefte aan dat Marktplaats gedoe waar 75% van de biedingen niet realistisch zijn en waar de mensen de helft van de tijd niet op komen dagen of langs komen om te kijken wat je nog meer in huis hebt staan. En bij inruil heb ik sowieso €110 meer dan wanneer ik het apparaat weggeef.
De combinatie van geen gekken aan de deur en toch wat centen is voor mij ook de reden om in te ruilen.

Vandaag ook probleemloos mijn originele One 500gb ingeruild bij gamemania overigens. Hoefde geen wetboek in te zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Als je een One S hebt, vooral niet inruilen bij GameMania. Ik heb deze in een paar dagen verkocht via Tweakers voor €175. Ooit in een FIFA-pack gekocht voor €239. FIFA verkocht voor €40, kortom een jaar gegamed voor €24.

Alleen een beetje jammer dat ik twee weken zonder Xbox zit.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 14:56:
[...]

Ik snap het bovenste plaatje niet. Waarom zou je, in een vergelijkingsshot, de XOX een kwart slag draaien? Of zie ik het nu verkeerd?
Om hem in het laatste plaatje weer naar achteren te schuiven, logica enzo :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:24:
[...]

De combinatie van geen gekken aan de deur en toch wat centen is voor mij ook de reden om in te ruilen.

Vandaag ook probleemloos mijn originele One 500gb ingeruild bij gamemania overigens. Hoefde geen wetboek in te zetten. :)
Wat heb je er voor gekregen?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:39:
[...]

Om hem in het laatste plaatje weer naar achteren te schuiven, logica enzo :P
Waarschijnlijk om te laten zien dat de One X veel kleiner is dan de PS4 Pro. Maar door die uitstekende overhang toont de One X juist breder als je de console gewoon plaatst.

Jammer trouwens van al die vette vingers op een matzwarte console. Hopelijk bij gewoon gebruik met schone handen niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MartijnS72 schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:45:

Jammer trouwens van al die vette vingers op een matzwarte console. Hopelijk bij gewoon gebruik met schone handen niet zo'n probleem.
Dat snapte ik nooit, gooi je een veel bekeken foto online, neem dan nog even 2 minuten om dat ding even schoon te vegen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Had zelf na een dag gereserveerd bij mijn lokale MediaMarkt. Nu blijkt dat de vestigingen geen Scorpio editions krijgen.

Heb maar snel bij bol.com gereserveerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, bij mijn X360 gingen die klepjes kapot. Dat kan nu niet gebeuren :P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 15:44:
[...]

Wat heb je er voor gekregen?
Volgens mij krijg je 110 voor een Xbox One 500GB en 140 voor een XBox One S 500GB. Ik heb zo een eerste ingeleverd. Als ze hem getest hebben, krijg ik een sein van bijschrijving op account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zei ik al vanaf het begin, die €140 euro krijg je echt niet meer. Als het systeem is aangepast kan een medewerker ook niet even dat geld voorschieten. Maar dan nog is €110 euro een goede prijs voor een oude console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:31:
[...]

Volgens mij krijg je 110 voor een Xbox One 500GB en 140 voor een XBox One S 500GB. Ik heb zo een eerste ingeleverd. Als ze hem getest hebben, krijg ik een sein van bijschrijving op account.
Hoe lang gaat er over dat controleren en bijschrijven heen?
Heb jij hem met of zonder Kinect ingeleverd?
Ik zit een beetje met de tijd die zit tussen het inleveren en de nieuwe One X....
Ik wil de One X zo snel mogelijk, maar wil nu nog niet van mijn One af ;-)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 17:46:
[...]

Hoe lang gaat er over dat controleren en bijschrijven heen?
Heb jij hem met of zonder Kinect ingeleverd?
Ik zit een beetje met de tijd die zit tussen het inleveren en de nieuwe One X....
Ik wil de One X zo snel mogelijk, maar wil nu nog niet van mijn One af ;-)
Ze hadden het over binnen 3 dagen.

Mijn geluk is dat ik twee Ones heb. Kan best een poos zonder Xbox in de woonkamer. :)

Misschien kun je bij ophalen X het hele bedrag betalen en inruiltegoed bewaren voor games in de toekomst.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 23:07
Bol.com heeft weer wat voorraad Scorpio Edition.

https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 10:12
Ik dacht dat Gamemania gewoon altijd consoles in nam maar dit is dus niet het geval? Wil mijn One en PS4 inruilen voor de Pro versies maar pas als de One X uit is zodat ik niks hoef te missen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Een vraag voor hen die ook de overstap gaan maken naar de One X: wat voor een tv hebben jullie nu of naar wat voor een tv kijken jullie uit? Ik ben mij een beetje aan het oriënteren, maar het is nogal lastig allemaal ...

In principe kun je voor < 800 euro een 4K HDR tv in huis halen, maar dan schijnt het zo te zijn dat HDR niet altijd goed tot zijn recht komt (en niet veel beter is dan SDR) i.v.m. lagere kwaliteit beeldtechniek en slechtere contrastwaardes (led i.p.v. oled of qled).

Ik wil heel graag de stap gaan maken naar 4K HDR i.c.m. met de One X, maar betekent dat dan dat ik beter nog even door kan sparen voor een oled of qled tv (zoals de QE49Q7F van Samsung)?

(Heb nu zelf een FullHD LED tv i.c.m. een One S. One X staat in de pre-order 👍).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 07:01
Blijf voorlopig lekker met een 1080p tv. Wacht wel totdat OLED wat goedkoper gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Ik speel op een 1080p monitor, TV is hier soms s'avonds bezet en ik wil gewoon kunnen gamen wanneer ik wil, dat het veel kleiner is boeit me niet want zit er toch maar even ver vanaf alsof ik pc werk zou doen + de response time van monitors is nog altijd ver superieur aan die van tv's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VdBorght
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 27-05 21:55

VdBorght

The time is never just right.

Zou het echt? Ik dacht dat deze overal al lang uitverkocht waren. :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katmi
Als ze hem aanbieden waarschijnlijk wel he, is ook niet helemaal ondenkbaar want hier in Belgie had MM ook nog scorpio editie orders open tem vorige maandag en op dreamland.be was ie nog open vorige woensdag.

In EU, en zeker in deze kleine landen, loopt dat allemaal niet zo storm als op Amazon of in 'Murica, hier is het PS4 op de troon deze generatie + dit ding kost 499.
Vrij zeker van dat je de 7de ook zo kan gaan zien en er 1 uit het rek kan nemen ( geen Scorpio maar de gewone ) want Xbox is hier al niet echt een hoogvlieger en dan kost het nog eens 500 Euro.

Heb soms wel al wat klachten over Bol en pre-orders gehoord maar ik denk niet dat ze het terug zouden open zetten als ze er helemaal geen meer verwachten/limiet hadden bereikt.
Ik moet geen Scorpio Editie dus maakt mij niet uit :P soms denk ik van goh jah een limited edition maar dan zie ik dat grijs patroon bovenaan de console en vind ik de full mat black look van de ''gewone'' toch mooier.

[ Voor 26% gewijzigd door Katmi op 30-10-2017 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 16:55
Yonix schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:10:
Een vraag voor hen die ook de overstap gaan maken naar de One X: wat voor een tv hebben jullie nu of naar wat voor een tv kijken jullie uit? Ik ben mij een beetje aan het oriënteren, maar het is nogal lastig allemaal ...

In principe kun je voor < 800 euro een 4K HDR tv in huis halen, maar dan schijnt het zo te zijn dat HDR niet altijd goed tot zijn recht komt (en niet veel beter is dan SDR) i.v.m. lagere kwaliteit beeldtechniek en slechtere contrastwaardes (led i.p.v. oled of qled).

Ik wil heel graag de stap gaan maken naar 4K HDR i.c.m. met de One X, maar betekent dat dan dat ik beter nog even door kan sparen voor een oled of qled tv (zoals de QE49Q7F van Samsung)?

(Heb nu zelf een FullHD LED tv i.c.m. een One S. One X staat in de pre-order 👍).
In het kader hiervan vraag ik mij af of je ook beter een 100Hz ipv 50Hz tv kunt aanschaffen. Maakt dit wat uit met het spelen van games op een console? Ik weet dat met name input lag van belang is maar vroeg me af of het aanal Hz ook uitmaakt.

[ Voor 4% gewijzigd door LAPJENL70 op 31-10-2017 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet niet of dit de juiste topic ervoor is maar ik twijfel tussen dead by daylight of friday the 13th, wat is jullie advies/mening? :)

Edit: hmm had Friday the 13th met halloween toch echt wel in de Gold Deals verwacht, tegenvaller.

[ Voor 27% gewijzigd door G_Dragon op 31-10-2017 08:29 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
VdBorght schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:32:
[...]

Vandaar dat ik het ineens kon bestellen. Dacht ook al dat het overal was uitverkocht! Lucky me!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:09
Oh bol.com heeft zelfs nog extra scorpio's?

Ik kwam hier juist om te vragen of iemand al een update had mbt levering. Mijn leverdatum staat nog steeds op 02-09-2017 :+

Zojuist ook maar even Wolfenstein 2 en Assassins Creed Origins erbij besteld, alles komt de 7e binnen (hoop ik, anders gaat er iemand een leuke dag hebben bij de klantenservice van bol :9 ). Heb vandaag toch mijn Xbox One S verkocht aan een mede tweaker (voor een veel betere prijs dan dat game mania wilt geven).

[ Voor 10% gewijzigd door aevitas1 op 31-10-2017 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:33
aevitas1 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 01:22:
Oh bol.com heeft zelfs nog extra scorpio's?

Ik kwam hier juist om te vragen of iemand al een update had mbt levering. Mijn leverdatum staat nog steeds op 02-09-2017 :+

Zojuist ook maar even Wolfenstein 2 en Assassins Creed Origins erbij besteld, alles komt de 7e binnen (hoop ik, anders gaat er iemand een leuke dag hebben bij de klantenservice van bol :9 ). Heb vandaag toch mijn Xbox One S verkocht aan een mede tweaker (voor een veel betere prijs dan dat game mania wilt geven).
Dan is die tweaker goed gek geweest. Ik heb een xbox one S gekocht en verkocht voor 100€.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online

Ik heb dit jaar toevallig mijn tv moeten vervangen en ben toen gelijk voor een 4K OLED scherm gegaan: pricewatch: LG OLED55B6V Zwart. Deze is niet speciaal aangeschaft met de One X in mijn achterhoofd maar het is nu toch wel een erg goede reden om een One X aan te schaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08:56

Ik heb zelf gewoon een goeie 4K HDR+ LED-TV gekocht van Samsung, QLED vind ik bullshit en maakt te weinig verschil om 1700 euro te rechtvaardigen, OLED kan nog wel eens last hebben van burn-in en dat risico wou ik simpelweg niet nemen en dan zeker niet voor de bijna 2000 euro wat die dingen hier kosten.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Moet zeggen dat ik me vooralsnog prima in kan houden met de games die ik heb gehaald speciaal voor de Xbox One X.

- Shadow of War
- Wolfenstein 2
- Assassins Creed Origins

Deze week South Park uitspelen en vervolgens de Xbox One S verkopen op markplaats dit weekend en dan maandag Call of Duty ophalens en dan eindelijk dinsdag de X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:33
Waarschijnlijk tegen beter weten in ook de Scorpio editie voor de tweede keer besteld.

Ik vind de editie heel erg mooi, maar weet bijna zeker dat de prijs van deze xbox als een plumpudding in elkaar gaat zakken: de Ps4 pro is 175 goedkoper en de xbox heeft zeer weinig spellen waar je zon duur ding voor zou willen halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-09 23:07
VdBorght schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 22:32:
[...]

Waarschijnlijk hebben ze nu exacte aantallen die ze krijgen + mensen die annuleren.

Ms zei dat de Scorpio Edition was uitverkocht, dus er niet extra geproduceerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
giantgiantus schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:33:
Waarschijnlijk tegen beter weten in ook de Scorpio editie voor de tweede keer besteld.

Ik vind de editie heel erg mooi, maar weet bijna zeker dat de prijs van deze xbox als een plumpudding in elkaar gaat zakken: de Ps4 pro is 175 goedkoper en de xbox heeft zeer weinig spellen waar je zon duur ding voor zou willen halen.
Ja daar worstel ik dus ook een beetje mee. Ik wil graag de x hebben. De originele one ook bij Launch gekocht voor 500. Maar ik denk dat die prijs niet stand houdt. Wellicht vanaf januari al goedkoper te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 15-09 10:33

Ha tsja ik zit met hetzelfde probleem..
Volgens MS zelf zouden ook de graphics op een fullhd veel beter moeten worden vergeleken de huidige xbox one (s) op een 1080p tv.

Mijn bedoeling (tot zover) is om eerst de xbox one x te halen en vervolgens wachten op een leuke oled 4k aanbieding.

Een TV die koop ik al snel voor circa 5-7 jaar en om dan met een achterhaalde 4K tv van Samsung aan de haal te gaan om een paar 100 euro te besparen, moa moa.

Stel het zou geen oled worden dan gaat mijn voorkeur nog altijd naar LG (over het algemeen veel betere panelen voor een betere prijs) 4K met HDR.. Mja dan zit je op moment dat je het koopt al met achterhaalde technieken (ik zie wel een zonnige toekomst in OLED, mijn neefje heeft een 65inch oled van LG en dat beeld is echt gewoon grandioos.. Elke TV die ik daarna gezien heb zonder oled is gelijk bleh).

Samsung heeft meer marktaandeel (vooral in NL) verovert door de MediaMarkt zeer gunstige deals te geven, zolang ze maar klanten een Samsung aan deden smeren.. Ze werden dus niet bepaald goed verkocht/gekocht vanwege de kwaliteit, maar omdat je die richting op gepusht werd/wordt. Een Samsung zou ik dus sowieso links laten liggen (minder kwaliteit over het algemeen vergeleken een LG in dezelfde prijsklasse).
Je zou eens om te ''testen'' een MM in kunnen lopen en aangeven dat je een 4K HDR tv wilt, ik ben benieuwd of ze je direct naar de Samsungs laten lopen (bij mij was dit wel nog een paar jaar geleden). En dan aangeven: ja maar ik wil een LG.. Dan kunnen er heftige discussies ontstaan :D

Oftewel mijn advies: indien je huidige TV voor alle overige zaken (buiten de xbox) voldoet aan je eisen, kijk gewoon op je gemak naar een nieuwe TV en maak hier geen haast mee.

[ Voor 3% gewijzigd door LopendeVogel op 31-10-2017 09:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:35

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Hopelijk heeft Coolblue ook snel uitsluitsel over de levering van de Scorpio.
Vind het design van de scorpio beter dan standaard zwart, dus hoop echt dat hij gewoon de 7e op mijn deurmat wordt gezet.

Heb die week ook vrijgenomen.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Dus hoop echt vanaf dinsdag lekker kicked back en relaxed van de console te kunnen genieten, thuisbezorgd of de vriendin laten koken. En gewoon ontspannen! (LG OLED 55C7V staat al klaar) playstation aan de vriendin gegeven voor in haar huisje, en de volgende games ter voorbereiding al digitaal aangeschaft: (hekel aan discs, wil gewoon net als steam op start kunnen drukken of snel even downloaden(glas 300mbit)).
  • Forza Horizon 3 Ultimate Edition
  • Battlefield™ 1 Revolution
  • Call of Duty®: WWII - Digital Deluxe
  • Spintires: MudRunner
Mocht je zin hebben om aankomende week bovenstaande games te spelen, voeg mij gerust toe;
Astaroth NL, heb een headset

en dan heb ik nog Halo 3 digitaal van de 360, en genoeg game discs ergens op zolder liggen.
Nou zie ik op xbox.com bij 360 games gekoppeld aan mijn account veel DLC staan voor games die ik op disc heb. Kan ik dan ook de volledige game direct downloaden, of moet ik de 360 discs als key gebruiken om deze games te kunnen spelen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 14:56

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Voor diegene die toch een beetje rondkijken voor een nieuwe tv voor bij de One X kan je beter een looksie nemen bij het volgende topic \[Prijs-discussie] OLED Televisies

Laat je dus niet afschepen met de standaard prijs voor een OLED, je kunt de nieuwste OLED tv's relatief veel 'goedkoper' krijgen dan je denkt.

Even voor degene die niet de hele topic wil doorlezen een LG 55C7V gaat voor rond de 1699 weg (incl. LG Q6 smartphone en 6 maanden Netflix) bij diverse winkels en de Philips ambilight OLED tv's kon je voor rond de 1450 halen incl. cashback actie.

[ Voor 27% gewijzigd door MaakmeGek op 31-10-2017 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Patrock schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:24:
Nou zie ik op xbox.com bij 360 games gekoppeld aan mijn account veel DLC staan voor games die ik op disc heb. Kan ik dan ook de volledige game direct downloaden, of moet ik de 360 discs als key gebruiken om deze games te kunnen spelen?
Je hebt de disc nodig. De DLC hebben is niet genoeg om aan te tonen dat je een licentie hebt.

Pagina: 1 ... 7 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.