[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 159 Laatste
Acties:
  • 643.992 views

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Morgen AC Origins en Wolfenstein binnen, maar die blijven in seal tot 7 november.
Ook Shadow of Mordor heb ik na act I even stilgelegd.

Vermaak me ondertussen wel met South Park tot die tijd, hoop ik :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:59

Willybubba

Nut up or shut up.

Origins schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:24:
Morgen AC Origins en Wolfenstein binnen, maar die blijven in seal tot 7 november.
Ook Shadow of Mordor heb ik na act I even stilgelegd.

Vermaak me ondertussen wel met South Park tot die tijd, hoop ik :)
Same here... En Super Mario Odyssey :D

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:34
Origins schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 08:24:
Ik snap wat je bedoelt hoor, maar zou je ze toch alvast niet even installeren zodat de enhancements gedownload worden? Kan je gelijk aan de slag in 4K op de 7e ;)

Morgen komt hier ook AC Origins, maar die gaat wel gelijk de HDD op. Even mijn geduld ernstig op de proef gaan stellen...

[ Voor 14% gewijzigd door DutchOwnage op 26-10-2017 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
DutchOwnage schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 10:30:
[...]

Ik snap wat je bedoelt hoor, maar zou je ze toch alvast niet even installeren zodat de enhancements gedownload worden? Kan je gelijk aan de slag in 4K op de 7e ;)

Morgen komt hier ook AC Origins, maar die gaat wel gelijk de HDD op. Even mijn geduld ernstig op de proef gaan stellen...
Haha precies dat laatste! ach 1 level moet ook nog kunnen, want ja toch even kijken hoe fraai het is :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Komende week vrijgenomen om eens wat zaken uit te gaan spelen. Of eigenlijk vanaf morgen.

Zat dagen over, dus waarom niet :P

[ Voor 34% gewijzigd door Martinspire op 26-10-2017 11:23 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 08:03
In eerste instantie dacht ik ook, ik wacht met AC Origins tot de X1X, maar waarom eigenlijk. Ik wil het spelen en juist het verschil wel zien. Daarnaast heb ik al zoveel games gespeeld die enhanced worden, ik laat me de pret niet drukken. :)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DC Vogelaar
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-03-2021
Gisteren is trouwens bekend gemaakt dat de Kinect niet meer geproduceerd zal gaan worden. Ik vraag me af wat dit voor gevolgen heeft voor de adapter Kinect Xbox One > Xbox One S/X, deze zijn momenteel al behoorlijk schaars.

Zou spijtig zijn als ik de adapter niet meer kan vinden na de upgrade naar een One X aangezien er hier in huis nog volop Just Dance gespeeld wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:31

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 23:49:
Daar is die dan. Denk dat ik de Scorpio pre-order omzet in de gewone, de controller verkoop en een custom controller laat maken.

[video]
Ik ga mijn Scorpio Edition bij Microsoft annuleren zodra ik de extra 25€ aanbetaling bij GameMania heb gedaan en er daar 1 gegarandeerd kan krijgen. Ik stond destijds als nummer 5 op de pre-order lijst bij GM.

Denk dat ik mijn PS4 vanavond nog wel even op Marktplaats gooi inclusief 2 DS4 controllers en 3 games. Is een 1TB model. Die zal toch wel een 250€ op moeten leveren met 2 controllers en 3 games (UC bundel en COD Black Ops 26 ofzo). Wat denken jullie ? Dat is altijd meer dan de 170 via Gamemania. Van dat extra geld koop ik dan de normale Xbox One X met inruil Xbox One v2013.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:10
Is er trouwens al iets bekend over xbox one x bundles? Ik heb even zitten googelen maar kom er nog maar erg weinig (lees: niets) over tegen.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:14:
[...]

Ik ga mijn Scorpio Edition bij Microsoft annuleren zodra ik de extra 25€ aanbetaling bij GameMania heb gedaan en er daar 1 gegarandeerd kan krijgen. Ik stond destijds als nummer 5 op de pre-order lijst bij GM.

Denk dat ik mijn PS4 vanavond nog wel even op Marktplaats gooi inclusief 2 DS4 controllers en 3 games. Is een 1TB model. Die zal toch wel een 250€ op moeten leveren met 2 controllers en 3 games (UC bundel en COD Black Ops 26 ofzo). Wat denken jullie ? Dat is altijd meer dan de 170 via Gamemania. Van dat extra geld koop ik dan de normale Xbox One X met inruil Xbox One v2013.
Ja, gaat je PS4 weg ten gunste je X?
Wat doe je met je huidige One?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bullet NL schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:33:
[...]

Ja, gaat je PS4 weg ten gunste je X?
Wat doe je met je huidige One?
Laatste stukje 'met inruil Xbox One v2013.' :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:35:
[...]

Laatste stukje 'met inruil Xbox One v2013.' :P
Aha, was me niet opgevallen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
DC Vogelaar schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 12:25:
Gisteren is trouwens bekend gemaakt dat de Kinect niet meer geproduceerd zal gaan worden. Ik vraag me af wat dit voor gevolgen heeft voor de adapter Kinect Xbox One > Xbox One S/X, deze zijn momenteel al behoorlijk schaars.

Zou spijtig zijn als ik de adapter niet meer kan vinden na de upgrade naar een One X aangezien er hier in huis nog volop Just Dance gespeeld wordt.
Hier precies hetzelfde.. sinds een paar maanden zijn ze hier niet van Just dance af te slaan... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Just Dance, dat is nog wel even een dingentje.... Kan dat ook niet via telefoon of tablet?
Ik had anders moet ik ook opzoek naar een Kinect adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 13:57:
Just Dance, dat is nog wel even een dingentje.... Kan dat ook niet via telefoon of tablet?
Ik had anders moet ik ook opzoek naar een Kinect adapter.
Kwaliteit ervan is bijna Wii niveau, Kinect is zoveel accurater. Amazon heeft hem nog wel te koop, denk dat ik daar maar voor de zekerheid hem koopt ($39...).
Edit, dat is enkel nog US, dus daar ook niet :/

[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 26-10-2017 14:05 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:25
@MRE-Inc Jij had contact gehad met gamemania over die inruil, was die 140 voor de xbox S 500, of voor de fatboy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC Vogelaar
Ik heb ook een keuze kunnen maken wat betreft tv; uiteindelijk is het deze pricewatch: LG 49UH850V Zilver
geworden.

Voor het budget wat ik op dit moment wil besteden komt dit volgens mij het beste uit. Natuurlijk zijn, zoals anderen aangehaald hebben, betere opties. Maar hier moet ik het voor nu "helaas" mee doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
DC Vogelaar schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:11:
Ik heb ook een keuze kunnen maken wat betreft tv; uiteindelijk is het deze pricewatch: LG 49UH850V Zilver
geworden.

Voor het budget wat ik op dit moment wil besteden komt dit volgens mij het beste uit. Natuurlijk zijn, zoals anderen aangehaald hebben, betere opties. Maar hier moet ik het voor nu "helaas" mee doen. :)
Niet om er een tv topic van te maken, maar heb zelf enige tijd geleden deze gekocht:
pricewatch: Philips 49PUS6501 Zilver
Ik ben er erg blij mee en wellicht een goed alternatief?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
geworden.

Als we dan toch alternatieven aan het geven zijn. Ik heb deze (maar dan ietsjes groter). Doet het ook erg goed ;)

pricewatch: Samsung UE49KU6400S Zilver

edit: Tis een ander type:
pricewatch: Samsung UE50KU6000W Zwart

[ Voor 10% gewijzigd door Yaz op 26-10-2017 15:59 ]

Gamertag: YazNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DC Vogelaar
Ik had toch eerst moeten bestellen in plaats van nu weer te gaan twijfelen door de aangeboden alternatieven. :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Yaz schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:22:
[...]

Als we dan toch alternatieven aan het geven zijn. Ik heb deze (maar dan ietsjes groter). Doet het ook erg goed ;)

pricewatch: Samsung UE49KU6400S Zilver
Niet om je tv af te vallen, maar deze heeft 50hz refreshrate, waar de vorige 2 100hz hebben.. :) maar goed zo zal elke tv zijn pro's en con's hebben..

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:25
geworden.

Ik ben al een tijdje ook een beetje aan het scemen voor een nieuwe tv voor in mn "cave" (deels ter rechtvaardiging van de xb1x) en dit is wel een hele mooie tv. 4k, 100hz hdr goede response etc en <800 euro. Uiteraard willen we allemaal een OLED van 2017 maar dat laat het budget op het moment ook niet toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
ourplayground schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:23:
[...]

Niet om je tv af te vallen, maar deze heeft 50hz refreshrate, waar de vorige 2 100hz hebben.. :) maar goed zo zal elke tv zijn pro's en con's hebben..
Owhnoos! Hoe ga ik nu die 4K60hz games afspelen?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Yaz schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:42:
[...]

Owhnoos! Hoe ga ik nu die 4K60hz games afspelen?!?!?
Ik heb nog een oude beeldbuis staan, interesse?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
ourplayground schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:45:
[...]

Ik heb nog een oude beeldbuis staan, interesse?
Nuh. De omschrijving bij tweakers is fout. Beeldbuis ondersteund wel 4K60hz (en geeft dat ook weer).

edit: hoe zou me trouwens ook niets verbazen als ik net het verkeerde type heb geselecteerd hoor ;)

edit2: Het zou deze moeten zijn: pricewatch: Samsung UE50KU6000W Zwart

[ Voor 32% gewijzigd door Yaz op 26-10-2017 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC Vogelaar

Games with Gold voor volgende maand.

Ben altijd aan het twijfelen als Trackmania in de sale komt. Blij om te zien dat ik nu eindelijk geen keuze heb. Ook lijkt Tales form the Borderlands me erg leuk. Ben niet bekend met de twee Xbox 360 games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zat nog wat rond te kijken rond de Freesync2 monitoren, dat zijn er nog maar bar weinig. Zover enkel de Samsung (vage gebogen en 2x 1440) en AOC gevonden, dat loopt nog niet bepaald storm. Snapte wel meteen de logica achter Freesync2 (wat XBX gaat ondersteunen), is zegmaar de HDR versie voor PC monitoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:07
Trackmania wou ik kopen voor mijn zoon, nu gratis met GwG 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor wie nog een Kinect adapter wil, al nagevraagd bij Microsoft of de actie nog loopt dat je er een gratis krijgt als je upgrade naar een One S? Zou dan ook gelijk vragen of het ook geldt bij een One X, maar anders zou je zelfs zo'n deal bij gamemania kunnen kopen, serienummer gebruiken om een gratis adapter te bestellen, en de games en One S dan los van elkaar verkopen (of de console gebruiken bij inruil voor een One X weer).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DC Vogelaar schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 17:21:
[video]

Games with Gold voor volgende maand.

Ben altijd aan het twijfelen als Trackmania in de sale komt. Blij om te zien dat ik nu eindelijk geen keuze heb. Ook lijkt Tales form the Borderlands me erg leuk. Ben niet bekend met de twee Xbox 360 games.
Oeh Nights, Sega Saturn nostalgie :9
Wel jammer dat ze niet even uitpakken met een Xbox One X enhanced titel zo rond launch.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:10

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

(jarig!)
AC:O vandaag in ontvangst mogen nemen. Kon ouderwets even koffie zetten en douchen alvorens de game installed en geüpdatet was :+

Prachtig wat ze weer uit die XBO weten te persen; dat zal op de XBO X alleen maar beter zijn me dunkt.

Spel zelf is trouwens dikke prima, hoewel er wel wat irritante bugs en glitches inzitten zoals pop-ins, AI die vastzit in muren etc. Maar dat neem ik maar even voor lief :)

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 26-10-2017 19:25 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 18:55:
Voor wie nog een Kinect adapter wil, al nagevraagd bij Microsoft of de actie nog loopt dat je er een gratis krijgt als je upgrade naar een One S? Zou dan ook gelijk vragen of het ook geldt bij een One X, maar anders zou je zelfs zo'n deal bij gamemania kunnen kopen, serienummer gebruiken om een gratis adapter te bestellen, en de games en One S dan los van elkaar verkopen (of de console gebruiken bij inruil voor een One X weer).
Je post is wat moeilijk leesbaar. As je je afvraagt of je nog een gratis kinect adapter krijgt na het kopen van een One S is het antwoord nee.

Gezien het nieuws dat de stekker uit Kinect is gehaald door Ms zou ik niet verwachten dat er weer een aanbieding komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 20:44:
[...]

Je post is wat moeilijk leesbaar. As je je afvraagt of je nog een gratis kinect adapter krijgt na het kopen van een One S is het antwoord nee.

Gezien het nieuws dat de stekker uit Kinect is gehaald door Ms zou ik niet verwachten dat er weer een aanbieding komt.
Ik bedoelde het als mogelijke tip voor de mensen die aan het discussiëren waren over die adapter (1 of 2 pagina's terug, maar dit topic gaat zo hard de laatste tijd :P), zelf heb ik hem al... Ik kon zo snel niet vinden of die actie nog geldig was, maar helaas, dan is dat geen optie meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 14-09 22:18
geworden.

Die je nu gekocht hebt heeft tenminste wel HDR10 en Dolby vision waar die andere 2 of beide of Dolby vision moeten missen. Dus wat dat betreft heb je in het budget gebied een van de completere modellen gekocht :) of die ook beter is kan ik niet zeggen :+

Moet het zelf doen met 3 1440p monitoren en een FHD tv die meer uit dan aan staat :P

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 21:31

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Stefmeister schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 15:07:
@MRE-Inc Jij had contact gehad met gamemania over die inruil, was die 140 voor de xbox S 500, of voor de fatboy?
Voor de Fatboy. Staat ook op hun site hoor ;) Vanmiddag nog even bij GM geweest en mijn 2e aanbetaling van 25€ gedaan. Zou sowieso 1 op launch day krijgen omdat ik een van de eersten was om te pre-orderen.

[ Voor 22% gewijzigd door MRE-Inc op 26-10-2017 22:21 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 16-09 00:24

BroWohsEdis

George Orwell was right.

MRE-Inc schreef op donderdag 26 oktober 2017 @ 22:17:
[...]

Voor de Fatboy. Staat ook op hun site hoor ;) Vanmiddag nog even bij GM geweest en mijn 2e aanbetaling van 25€ gedaan. Zou sowieso 1 op launch day krijgen omdat ik een van de eersten was om te pre-orderen.
Dus ik zou maar 160 krijgen voor mijn Xbox One S 1TB krijgen volgens de site? Terwijl je voor de fat xbox 500gb 140 krijgt. Gamemania is weer lekker bezig.

Net KOTOR gekocht :D :D

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Ik heb LA Noire wel gespeeld op de 360, maar ik vind het een van de minste Rockstar games. Ik ben blijkbaar gewoon een slechte ondervrager . :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mobygo76 schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 08:32:
Ik heb LA Noire wel gespeeld op de 360, maar ik vind het een van de minste Rockstar games. Ik ben blijkbaar gewoon een slechte ondervrager . :)
https://www.trueachieveme...ire-Xbox-360/achievements

Gelukkig bestaat er True Achievements om meer uit je game te halen :)

En voor wat betreft de November games for gold, jammer dat ik beide X1 titels heb. Telltale Borderlands is 1 van de betere van hun (zeker als je de Borderlands games kent).

Trackmania is een beetje mwoah omdat het laden vaak langer duurt dan het racen zelf. Je haalt er wel de meeste lol uit als je met 2en/3en/4en op bank raced

[ Voor 28% gewijzigd door quorumz op 27-10-2017 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2017 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes91
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-02-2020
TheNostra schreef op woensdag 11 oktober 2017 @ 16:14:
[...]

Ik weet dat als je te vaak een refund doet je account gebanned kan worden “tijdelijk” maar uit wat je schrijft heb jij dat niet gedaan dus ik zou sowieso je password veranderen. En ook dat van je e-mail account waarmee je pay-pal geconnected hebt.

Zou aan xbox support maar eens vragen hoe en wanneer er volgens hun een annulering heeft plaatsgevonden.

Mocht je toevallig je creditcard aan je Paypal hebben hangen kan het ook zijn dat je limit bereikt is. En derhalve er een annulering heeft plaatsgevonden.
Het heeft even geduurd maar het probleem is opgelost!
Wel schandalig dat dit team van Microsoft zich het "Quick Assistance" noemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou toch maar de Scorpio editie van de Xbox One X, hoef ik tenminste geen custom controller te kopen, want die van de Scorpio is al tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
Hoe zien we nu of er 4k assets zijn gedownload van een game =/

Edit: als ik filter op ‘Xbox X Enhanced’ zie ik een leeg lijst. Wat vreemd is, Ac:O, Shadow of War etc. Staat allemaal op mn harde schijf.

[ Voor 55% gewijzigd door Silversin op 27-10-2017 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Ik heb een prachtige Elite controller bij mijn xbox, nu was ik gister weer aan het gamen (Fortnite), ik moest snel handelen dus knijp goed in mijn controller en "pats" controller valt uit! Buiten dat ik gefrustreerd was dat ik dus werd afgeknalt, heb ik de controller aangezet, weer geknepen in de controller en weer viel die uit!
Toen maar met oplaadkabeltje aangesloten en ik kon knijpen wat ik wou, hij viel niet meer uit.
Komt dit mensen bekend voor? Kan een batterij issue zijn? Iemand enige idee?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 17:34
Man ik begin er nu toch ook wel zin in te krijgen hoor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
Silversin schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 12:35:
Hoe zien we nu of er 4k assets zijn gedownload van een game =/

Edit: als ik filter op ‘Xbox X Enhanced’ zie ik een leeg lijst. Wat vreemd is, Ac:O, Shadow of War etc. Staat allemaal op mn harde schijf.
Even uit mijn hoofd;

RB + LB + View als je op een spel staat in de "games and apps" lijst. Dan krijg je een pop-up met daarin alle meta data van dat spel. Daarin staat ook of de X1E assets zijn geïnstalleerd.

edit: uitleg: https://www.windowscentra...-sizes-are-small-possible

[ Voor 10% gewijzigd door Yaz op 27-10-2017 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC Vogelaar
Ik heb de afgelopen dagen voorzichtigaan gezocht naar een adapter voor gebruik Kinect op de Xbox One X/S. Gezien de resultaten, en het feit dat deze niet op voorraad zijn bij het grootste deel van de webwinkels inclusief eigen store van Microsoft, voorspel ik niet veel goeds...

Ik hoop misschien tegen beter weten in dat Microsoft deze nog op voorraad gaat krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

DC Vogelaar schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:29:
Ik heb de afgelopen dagen voorzichtigaan gezocht naar een adapter voor gebruik Kinect op de Xbox One X/S. Gezien de resultaten, en het feit dat deze niet op voorraad zijn bij het grootste deel van de webwinkels inclusief eigen store van Microsoft, voorspel ik niet veel goeds...

Ik hoop misschien tegen beter weten in dat Microsoft deze nog op voorraad gaat krijgen..
Als je een Kinect koopt, kan je bij Microsoft om een adapter vragen. Volgens de berichten die ik heb gelezen, stuurde Microsoft je die gratis toe. Miscchien handiger als je dit direct met Microsoft checkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Yaz schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 13:29:
[...]

Even uit mijn hoofd;

RB + LB + View als je op een spel staat in de "games and apps" lijst. Dan krijg je een pop-up met daarin alle meta data van dat spel. Daarin staat ook of de X1E assets zijn geïnstalleerd.

edit: uitleg: https://www.windowscentra...-sizes-are-small-possible
Thanks!

En ik hele tijd onder manage game een update verwachten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Fireshade schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 14:15:
[...]

Als je een Kinect koopt, kan je bij Microsoft om een adapter vragen. Volgens de berichten die ik heb gelezen, stuurde Microsoft je die gratis toe. Miscchien handiger als je dit direct met Microsoft checkt.
Die actie waren ze voor de zomer toch al gestopt?

Heel youtube vol met die xbx unboxing, ik wil weten hoe snel dat ding is qua OS, hoef geen standaard verhaaltje te horen welke aansluitingen er op zitten, dat kan ik al bij fotos zien.

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 27-10-2017 15:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wolfenstein 2 is onderweg. Kan al niet wachten!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
Man, man, man wat een dilemma/ first world problems. AC: Origins staat klaar om gespeeld te gaan worden, maar wil 'm zó graag in zijn volle glorie spelen dat ik voor mezelf eigenlijk moet wachten tot 7 Nov |:( . Gears 4 idem dito, Forza 7 ben ik veel mee bezig maar merendeel muliplayer.

Best een k*t launchdate die 7 Nov op zo'n dag als vandaag, en dan heb ik het nog niets eens over Wolfenstein 2. Leuk ook die hoesjes van Forza 7 en AC, met prominent 4K HDR erop maar je kan er nog niks mee :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
SinergyX schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 15:24:
[...]

Die actie waren ze voor de zomer toch al gestopt?

Heel youtube vol met die xbx unboxing, ik wil weten hoe snel dat ding is qua OS, hoef geen standaard verhaaltje te horen welke aansluitingen er op zitten, dat kan ik al bij fotos zien.
Ze mogen waarschijnlijk de console nog niet opstarten in een filmpje

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katmi
  • Laatst online: 06-09 00:17
Embargo wordt naar het schijnt gelift op 1 November dus verwacht die dag of de dag erna een hoop reviews, hopelijk met noise levels in een normale omgeving want qua geluidsproductie weten we nog 0%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 17:41:
Ik krijg die Wolfenstein 2 controls maar niet goed, sensitivity al naar 35 verlaagd, gaat iets beter maar lijkt wel of normaal kijken langzamer gaat dan tijdens het richten.
Hebben jullie hier geen last van ?
Heb hier in The New Order en Old Blood totaal geen last van gehad.
Ik hoop dat dit probleem op 7 november opgelost is. Dan start Wolfenstein 2 hier voor het eerst op. Zelfbeheersing van heb ik jou daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Is ook een punt van kritiek in de reviews van Wolfenstein 2.

De rest is perfect, buiten de controls, je kan zelfs de knoppen niet veranderen (bv items oprapen is een pain in the ass)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
Iemand met ervaring hoe A-C origins draait op de “gewone” Xbox One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dragunov schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 22:28:
Is ook een punt van kritiek in de reviews van Wolfenstein 2.

De rest is perfect, buiten de controls, je kan zelfs de knoppen niet veranderen (bv items oprapen is een pain in the ass)
Items oprapen is ook een dingetje inderdaad.
Je moet erg precies mikken (en dat is dus al een prestatie op zich met een cursor die alle kanten op vliegt....) om iets op te pakken.
En dan heb je nog dat armor automatisch wordt opgepakt, maar health weer niet |:(
Kogels moet je ook handmatig oppakken, vreemde keuze in een spel dat het juist van zijn snelheid moet hebben.
Hoop dat ze nog wat bij gaan schaven, op dit moment haalt het voor mij in ieder geval een groot deel van het plezier uit het spel.
Anderzijds maakt het het wel een stuk makkelijker om tot de 7e te wachten met verder spelen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:34:
Bah, Battlefield 1 krijgt vooralsnog geen enhanced patch :|
https://www.windowscentra...1-xbox-one-x-enhancements

Wel de 4K patch voor Killer Instinct ontvangen vandaag :)
Is die game niet al te oud? Het blijft wel EA hè, die zullen je liever straks een nieuwe Battlefield game verkopen die wel enhanced is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 27 oktober 2017 @ 23:34:
Bah, Battlefield 1 krijgt vooralsnog geen enhanced patch :|
https://www.windowscentra...1-xbox-one-x-enhancements

Wel de 4K patch voor Killer Instinct ontvangen vandaag :)
Had je dat verwacht dan? BF4 e.d. kregen ook geen grafische updates toen betere performance beschikbaar was (bv toen er 1gb ram meer beschikbaar was). Ik denk dat we volgend jaar een update kunnen verwachten. Als ie al komt.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 00:45

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Ik heb een euvel met mijn Xbox One S controller.

Op de XBOX 360 kon ik met 2 oplaadbare AA GP Recyko+ batterijen ~3 maanden doen.

Met de Xbox One S lukt dat slechts een week of 2, 3... Heb een chatpad en koptelefoon eraan gekoppeld.

Dit gaat veel te snel toch?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denken jullie dat de pre-orders online bij de Mediamarkt voor de Scorpio editie daadwerkelijk uitgeleverd gaan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22:23

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Kreeg gisteravond nog een mailtje van coolblue, naar aanleiding van de vraag via whatsapp of er al meer informatie was over het uitleveren op 7 november.

Via de chat gaven ze overigens aan dat hij pas op 7 november verstuurd zal worden.
Gaaf dat je interesse hebt in de Microsoft Xbox One X Scorpio Edition! Helaas is op dit moment niet zeker wanneer en hoeveel units wij krijgen van de Microsoft Xbox One X Scorpio Edition en daarom is de status aangepast op onze website. Zodra er nieuws is krijg je hier een e-mail over en houd onze website goed in de gaten.
Hoop toch echt dat hij dinsdag binnen komt. Paar games en films al gekocht en een weekje vrij. Anders moet ik 6 weken wachten tot kerst voordat ik weer tijd heb..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
SalimRMAF schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 01:58:

Op de XBOX 360 kon ik met 2 oplaadbare AA GP Recyko+ batterijen ~3 maanden doen.

Met de Xbox One S lukt dat slechts een week of 2, 3... Heb een chatpad en koptelefoon eraan gekoppeld.

Hoeveel speeluren hebben we het dan over? Veel rumble gebruik ook?

Ik gebruik Eneloops/Turnigy LSD (2200 mAh) batterijen en speel ongeveer (grove schatting) 60 tot 80 uur met 1 lading.

Zou het eens bij kunnen houden maar eerlijk gezegd zal het mij roesten :+

2 tot 3 weken klinkt mij niet vreemd in de oren iig.

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 28-10-2017 08:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SalimRMAF schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 01:58:

Nee, hoor, 2 a 3 week is netjes wanneer je met batterijen werkt en een chatpad + koptelefoon gebruikt. Niets mis mee, vergelijken met de 360 heeft geen zin. Er wordt een andere techniek gebruikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 15-09 20:42
Zit zo te twijfelen om de xbox one X te gaan halen.
Zit nu met de ps4 normale..
Maar ik wil gewoon een krachtigere console aangezien ik niet de ruimte heb of wil creëeren voor een game pc.

Enige nadeel is wel dat al m’n “vrienden” en echte vrienden ps4 bezitten.
De pro vind ik te weinig verschil hebben met de gewone ps4 kwa graphics ( maat van mij heeft hem dus kon goed vergelijken).

Hoeveel beter is de xbox one X vergeleken met ps4 pro?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
fevo-1190 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 10:02:
Maar ik wil gewoon een krachtigere console aangezien ik niet de ruimte heb of wil creëeren voor een game pc.

De pro vind ik te weinig verschil hebben met de gewone ps4 kwa graphics ( maat van mij heeft hem dus kon goed vergelijken).

Als je puur op getallen afgaat; een heel stuk beter. In de praktijk? Wacht even tot 7 November zou ik zeggen en kijk of er mensen zijn die gaan vergelijken

http://www.trustedreviews...-one-x-vs-ps4-pro-2993235

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

fevo-1190 schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 10:02:

Tenzij al je virtuele- en echte vrienden bereid zijn om ook een XOX aan te schaffen, maakt het geen fluit uit hoeveel beter een XOX is dan een PS4Pro. Je kunt met je kersverse XOX natuurlijk altijd nieuwe virtuele vrienden maken d:)b

Ik heb ook een PS4 en heb de Pro ook over geslagen omdat ik het verschil te klein vond. Ik heb de XOX twee weken geleden maar in de preorder besteld. Ik heb hier nog ergens een XBOX staan. Dus qua verschil is dat wel groot genoeg dacht ik. Eerlijk gezegd mis ik Halo ook wel 8)

Ik heb alleen nog geen 4K TV staan. Wel een plasma HDReady TV (LG 42PQ2000) van 'heul oud'. Gekocht in 2010 en doet het nog steeds. Ook die HDReady TV heb ik niet vervangen omdat ik het verschil tussen HDReady Plasma en HD LCD te klein vond. (Eerlijk gezegd vond ik LCD een achteruitgang) Maar die TV gaat waarschijnlijk ook vervangen worden door een OLED scherm als de XOX er eenmaal is.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Xbox One X Scorpio edition blijft toch wel het mooist eruit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JlJL
  • Laatst online: 13-09 17:21
Yaz schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:54:
Heeft iemand een TurtleBeach Stealth 700? Ik ben op zoek naar ervaring maar het gros van de reviews zijn van net na de launch en toen was dat ding niet heel geweldig. Nu zijn er een paar firmware updates uitgekomen begreep ik en ben ik op zoek naar iemand die hem gebruikt. Er is geen aparte thread van voor zover ik kon vinden.. dus vandaar maar hier :)
Heb de headset sinds kort, ben er tevreden mee. Virtual surround klinkt prima met Battlefield 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
World of Tanks is nu ook gepatched voor de X. 🤛
Ik verwacht er nog veel meer de komende week.
Die Duitse tweet over bf1 vertrouw ik niet. Ik verwacht dat bf gepatched wordt in december. Ea heeft hier toch baat bij met alle dlc die nog komt.

Kom net dit tegen : YouTube: COD Ghosts & Battlefield 1 Getting Xbox One X Enhanced??? Ghosts...

[ Voor 33% gewijzigd door mobygo76 op 28-10-2017 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 15-09 20:42
Apie! schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 11:12:
[...]

Tenzij al je virtuele- en echte vrienden bereid zijn om ook een XOX aan te schaffen, maakt het geen fluit uit hoeveel beter een XOX is dan een PS4Pro. Je kunt met je kersverse XOX natuurlijk altijd nieuwe virtuele vrienden maken d:)b

Ik heb ook een PS4 en heb de Pro ook over geslagen omdat ik het verschil te klein vond. Ik heb de XOX twee weken geleden maar in de preorder besteld. Ik heb hier nog ergens een XBOX staan. Dus qua verschil is dat wel groot genoeg dacht ik. Eerlijk gezegd mis ik Halo ook wel 8)

Ik heb alleen nog geen 4K TV staan. Wel een plasma HDReady TV (LG 42PQ2000) van 'heul oud'. Gekocht in 2010 en doet het nog steeds. Ook die HDReady TV heb ik niet vervangen omdat ik het verschil tussen HDReady Plasma en HD LCD te klein vond. (Eerlijk gezegd vond ik LCD een achteruitgang) Maar die TV gaat waarschijnlijk ook vervangen worden door een OLED scherm als de XOX er eenmaal is.
Denk het niet , want die zijn helemaal gek van ps4.
Terwijl ik meer met de exclusives heb van xbox.

Lastige keuze ik zal zodra die bij de mediamarkt staat eens uitproberen hoe die aanvoel.
Voordeel is ook dat wat pc games ook op de xbox komt en niet naar ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16-09 00:45

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Notna schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 08:40:
[...]

Hoeveel speeluren hebben we het dan over? Veel rumble gebruik ook?

Ik gebruik Eneloops/Turnigy LSD (2200 mAh) batterijen en speel ongeveer (grove schatting) 60 tot 80 uur met 1 lading.

Zou het eens bij kunnen houden maar eerlijk gezegd zal het mij roesten :+

2 tot 3 weken klinkt mij niet vreemd in de oren iig.
Wow, ongeveer 25 uur. :/ Ben er echt van geschrokken hoor. ZO snel leeg gewoon!

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

(jarig!)
SalimRMAF schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:24:
[...]

Ik kan die Eneloops echt aanraden overigens; houden goed hun spanning en zijn ook daadwerkelijk 2200 mAh itt andere merken die pretenderen dat te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 16:21:
Fuck, wat is Resident Evil 7 creepy... Speel het gewoon lekker in daglicht met geluid via tv... wel hele toffe sfeer. :)
Vind je het geld waard? (beetje normaal te spelen niet zoals prey en dishonored wat overdreven moeilijk is)
zit nog steeds te twijfelen, via rusland kom ik geloof ik op een euro of 29 wat nog aan roebels erbij moet halen en met mijn game backlog met assassins creed origins, wolfenstein 2, southpark the whole but fractured, straks nog la noire, lego marvel 2, lucky tale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Verwijderd schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 12:06:
De Xbox One X Scorpio edition blijft toch wel het mooist eruit zien.
Bwa ik vind de gewone mooier in de full mat black afwerking vergeleken met die grijze tinten in de behuizing op deze.
Ook het patroon spreekt me niet aan op de scorpio editie, maar zoals hierboven al aangehaald verschillen smaken nu eenmaal.

Ik ga op launch day gewoon op zoek naar het gewone model waar ze nog 1 teveel hebben, also ik heb gisteren aangehaald dat het review embargo lift op 1 November ( nu mogen ze alleen unboxings doen maar de console niet inpluggen of aanzetten op video ) maar dit blijkt 3 November te zijn, dus we moeten nog even wachten tot volgend weekend op de reviews :P

Hopelijk zit er 1 deftige tussen die over geluidsproductie gaat, waarschijnlijk DigitalFoundry, maar zou echt willen weten hoe ie klinkt vergeleken met een PS4 Pro want dat ding klinkt soms zoals mijn oude AMD 7970 GPU : '' net geen vliegtuig wat snelheid maakt om op te stijgen '' geluid noemde ik dat altijd :+

Hoop echt dat dit ding stil is of toch niet boven One S niveau, komt recht langs mijn monitor op mijn bureau te staan dus straaljager toestanden liever niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Ik ga zien welke games op X1 de langste loading times hebben en die intern zetten want je hebt toch maar 1TB intern dus je kan er geen wonderen mee verrichten en een externe is uiteindelijk toch nodig.

Wou dat ze er een 2TB hadden ingeduwd, ok die zit na een tijd ook nog altijd vol maar ik vind als je constant zegt over je console '' improved loading times '' etc maar je pompt er 4k assets in waardoor een game dicht bij 100gb komt dan mocht je er wel een 2TB induwen, nu wordt heel hun '' improved loading times '' voordeel aan de One X een beetje onder de mat geveegd omdat je na een handvol games al een externe nodig hebt want de interne 1TB zit vol, en dan is je improved loading times voordeel ook een beetje de deur uit voor de games op de external drive.

[ Voor 7% gewijzigd door Katmi op 28-10-2017 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Katmi schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 20:41:
Ik ga zien welke games op X1 de langste loading times hebben en die intern zetten want je hebt toch maar 1TB intern dus je kan er geen wonderen mee verrichten en een externe is uiteindelijk toch nodig.

Wou dat ze er een 2TB hadden ingeduwd, ok die zit na een tijd ook nog altijd vol maar ik vind als je constant zegt over je console '' improved loading times '' etc maar je pompt er 4k assets in waardoor een game dicht bij 100gb komt dan mocht je er wel een 2TB induwen, nu wordt heel hun '' improved loading times '' voordeel aan de One X een beetje onder de mat geveegd omdat je na een handvol games al een externe nodig hebt want de interne 1TB zit vol, en dan is je improved loading times voordeel ook een beetje de deur uit voor de games op de external drive.
Mwah, het moet ook betaalbaar blijven.
Zelfde geldt voor SSD discussie.
En je kan vrij simpel spellen van de externe naar de interne disk overzetten, hoeveel spellen speel je nu helemaal tegelijkertijd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Een normale 2TB drive kost nu al niks meer voor de consument op Amazon ofzo, denk als je dat als bedrijf in bulk inkoopt dat je wel een goede deal krijgt :) maar idd de 1TB zal ook voor de eind kost zijn van de console.

Ik speel niet zoveel tegelijk maar als die One X games 4k assets en zo krijgen zullen die vaak wel aantikken tegen 100gb, dan zit die 800 en iets gb van die interne 1TB snel vol en wil die ook niet constant van A naar B moven want dat duurt ook een tijdje...
Nuja er passen wel nog een handvol games op de interne dus zo een ramp is het idd allemaal niet, rest gaat dan maar op de externe met iets langere load times, boeit me op zich ook weinig of het 20 sec sneller load.

Denk dat ik games op de interne zet en eenmaal uitgespeeld gaan ze op de externe.

[ Voor 5% gewijzigd door Katmi op 28-10-2017 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Katmi schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:04:
Een normale 2TB drive kost nu al niks meer voor de consument op Amazon ofzo, denk als je dat als bedrijf in bulk inkoopt dat je wel een goede deal krijgt :) maar idd de 1TB zal ook voor de eind kost zijn van de console.

Ik speel niet zoveel tegelijk maar als die One X games 4k assets en zo krijgen zullen die vaak wel aantikken tegen 100gb, dan zit die 800 en iets gb van die interne 1TB snel vol en wil die ook niet constant van A naar B moven want dat duurt ook een tijdje...
Nuja er passen wel nog een handvol games op de interne dus zo een ramp is het idd allemaal niet, rest gaat dan maar op de externe met iets langere load times, boeit me op zich ook weinig of het 20 sec sneller load.

Denk dat ik games op de interne zet en eenmaal uitgespeeld gaan ze op de externe.
Valt allemaal best mee met die 4K assets.
GoW4 heeft 13 GB assets
Diablo 3 650 MB
Killer Instinct 6 GB

Die assets zijn dus eigenlijk maar een druppel op de gloeiende plaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
justifire schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:40:
[...]

GoW4 heeft 13 GB assets
Diablo 3 650 MB
Killer Instinct 6 GB

true, zal ook veel afhangen van de size van de game zelf uiteindelijk, zo zijn de assets van GoW 4 redelijk klein maar de uiteindelijk game tikt toch 100gb aan, nuja gaat idd niet altijd zo zijn :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Katmi schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 22:43:
[...]

true, zal ook veel afhangen van de size van de game zelf uiteindelijk, zo zijn de assets van GoW 4 redelijk klein maar de uiteindelijk game tikt toch 100gb aan, nuja gaat idd niet altijd zo zijn :)
Als ik nu op mijn 1TB externe schijf kijk staan er 32 spellen op geinstalleerd.
Gemiddeld dus 30 GB per spel (varierend van 800 MB tot 103 MB voor Gears)
Zeg dat dit gemiddelde straks 20 % verhoogd wordt door de assets dan kun je dus alsnog zo'n 25 spellen installeren en spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
justifire schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 23:53:
[...]

Als ik nu op mijn 1TB externe schijf kijk staan er 32 spellen op geinstalleerd.
Gemiddeld dus 30 GB per spel (varierend van 800 MB tot 103 MB voor Gears)
Zeg dat dit gemiddelde straks 20 % verhoogd wordt door de assets dan kun je dus alsnog zo'n 25 spellen installeren en spelen.
Zoveel heb ik er nog niet eens :P maar leuk om te weten, is allemaal nieuw voor mij want heb niet echt een console gehad sinds PS2, heel ff een 360 maar dat was nog voor de tijd van 20gb+ games :+ kan ik die externe toch weer ff laten want 499 is al duur genoeg op een dag :9

[ Voor 4% gewijzigd door Katmi op 29-10-2017 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:27
[...]

GoW4 heeft 13 GB assets
Diablo 3 650 MB
Killer Instinct 6 GB

Ben heel erg benieuwd hoeveel verschil ik ga zien bij Diablo in 4K. Bij BF1 zag ik door upscalen van mijn versterker een behoorlijk verschil, bij Diablo zag ik dat niet.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:58
dit is de info bij het filmpje,

YouTube: \[4K] Wolfenstein 2 PS4 Pro vs PS4/Xbox One Graphics Comparison + Fra...

dan is de ps4 pro toch echt wel een hele mooie upgrade. ik speel wolf 2 op de pro op mijn 4k oled en het is een feest....

Uses ID Tech 6 from Doom
Lighting has been vastly improved from the previous game
Targets 60 fps on all consoles
PS4 Pro: 1440p PS4: 1080p XBO: 810p
There may be a dynamic scale in place but if it is, it's rarely used on all platforms
Cutscenes are high quality videos that run at 1080p/30
Pro offers better AF
The first section of the game the game runs at 59-60fps
After that, the game hovers between mid 50's and 60 on both PS4/Pro
XBO drops even more to the low 50's and stays there more often for longer even with no action on the screen

[ Voor 14% gewijzigd door hully op 29-10-2017 08:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:17
[...]

GoW4 heeft 13 GB assets
Diablo 3 650 MB
Killer Instinct 6 GB

Ik heb gisteren de 4K assets van FM7 binnengehaald en die was 28,8GB. Toch best wel de moeite kwa grootte. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
justifire schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 01:12:
Hmmm Wolfenstein 2 draait op 810p 8)7 , dat verklaart misschien ook de wobly controls....
7 November maar eens verder kijken dan.

[video]
En op hoeveel draait Origins? Toch ook niet veel meer dan 900p? Ik heb ze beiden op de HDD staan, maar dit is de reden dat ik toch echt wacht tot 7 Nov. Sorry maar ik ga het zo niet spelen op een 4K HDR tv. De One X had niet op een beter moment uit kunnen komen zeg...

Edit: Ian Bell van Project Cars 2 over de One X versie van game:

Higher resolution, higher detail textures, sharper shadows, less Lodding. It's approaching High to Ultra on high end PC settings basically.

It also maintains the physics precision better with full fields at busy times without dropping frames. It really is a beast of a machine.

[ Voor 23% gewijzigd door DutchOwnage op 29-10-2017 09:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heb gisteren een hele avond Wolfenstein 2 gespeeld en heb eigenlijk geen problemen met de controls of de graphics.

Los daar van is het werkelijk een fantastische shooter. Het afknallen van Nazi's voelt zó goed. Verhaal en karakters zijn echt top, had niet meer kunnen wensen. Heb spijt dat ik zo moet gaan voetballen, want wil eigenlijk gewoon verder!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
SalimRMAF schreef op zaterdag 28 oktober 2017 @ 14:24:
[...]

Afhankelijk van hoeveel je aaneengesloten gamet is 25 uur gebruikstijd toch nog vrij acceptabel? Langer dan huidige telefoons, laptops of DS4-controllers meegaan op een lading.

Soms gaan batterijen ook gewoon kapot, vooral als je ze in verschillende apparaten of in wisselende combinaties gebruikt.
Ik heb hier nu 1 kapotte Eneloop (10 jaar oud) die bij gebruik vrij snel spanning verliest en 1 Sanyo XX (ook oud, want tegenwoordig verkocht als Panasonic Eneloop Pro) die heel slecht geladen wordt. Als je in een setje zo'n slechte batterij hebt, is de controller zo leeg.

En dan heb je nog games als Project Cars. Die game maakt zo veel gebruik van vibratie dat de batterijen beduidend minder lang mee gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:29
Ok stomme vraag: Hoe krijg ik het Netflix-icon op het eerste scherm van de nieuwe Xbox software? Het staat nu gepind op het tweede scherm, maar sinds dat de app is die ik het meest gebruikt mag tie best in plaats van de Xbox Gold aanbieding....

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ramon schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 12:19:
Ok stomme vraag: Hoe krijg ik het Netflix-icon op het eerste scherm van de nieuwe Xbox software? Het staat nu gepind op het tweede scherm, maar sinds dat de app is die ik het meest gebruikt mag tie best in plaats van de Xbox Gold aanbieding....
Er op staan, op start drukken en move to front kiezen.
Pagina: 1 ... 6 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.