Wat zou zo een scorpio edition waard zijn? Heb hier namelijk eentje op pre-order, nuja als ik er winst uit kan halen waarom niet toch?
Niets tenzij je een klungel vind die geen waarde van geld kent, 500 is al duur genoeg voor een console en voor die grijze topcover en de ''project scorpio'' text op de controller en disc drive zou ik geen 10 euro boven de 500 betalen.
Day one 2013 modellen zijn ook nooit meer waard geweest tweedehands of nieuw in de box, omdat niemand zich boeit aan 2 woorden text op de controller, en persoonlijk vind ik de full mat black One X ( aka de ''gewone editie'' ) er veel cleaner eruit zien dan die halfgrijze top cover van de Scorpio editie.
Day one 2013 modellen zijn ook nooit meer waard geweest tweedehands of nieuw in de box, omdat niemand zich boeit aan 2 woorden text op de controller, en persoonlijk vind ik de full mat black One X ( aka de ''gewone editie'' ) er veel cleaner eruit zien dan die halfgrijze top cover van de Scorpio editie.
[ Voor 3% gewijzigd door Katmi op 23-10-2017 22:42 ]
Ik hoop dat ik eindelijk verlost ben van de ellendige coil whine in standby van mijn Day One editie met de nieuwe One X.Bullet NL schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 19:15:
Ik denk dat het afwachten is, Van de geluidsproductie van de Xbox One zat afhankelijk van het model nog al wat verschil. Ik kan me herinneren dat sommige Tweakers een geruisloos apparaat hadden gekregen terwijl anderen toch over "ruis" uit voeding of fan spraken.
Ik heb een day-one editie van de One staat, die is zelf helemaal stil (staat ook nog eens in een half open kastje) het enige wat ik hoor is de fan in het voedingsblok. Maar dan ook wanneer ik op 0.5 meter afstand specifiek naar dat ding luister als hij op een tafel ligt. Nu de powerbrick onder een kastjes ligt waar de One is staat hoor ik hem dus helemaal niet. Ook niet op 10 cm afstand wanneer ik mijn kop (met twee goede oren) in het kastje steek.
De geluidsproductie van de One S is al goed te noemen, ik verwacht dat dit bij de One X niet minder zal zijn.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12:34
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Media Remote
- Microsoft Xbox One S Vertical Stand
- Microsoft One Digital TV-Tuner (Xbox One)
- Microsoft Xbox One S All-Digital Edition
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox Live Gold
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox Game Pass
- Capturecards
- Consoles
Zie dat naast Gears 4 nu ReCore en Wolfenstein 2 ook Scorpio assets geactiveert hebben LB+RB+view (grootte is nog steeds 7.6 en 49 GB, weet niet of 4k er dus al in zat of dat die patch nog uit moet komen)DutchOwnage schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:45:
[...]
Vandaag komt er een grote update uit voor Gears 4, daar zit ook de 4K patch bij. Verder had ik bij een redelijk bekende Youtuber gezien dat er de komende 2 weken meer One X patches gaan komen. Dit heeft te maken met het certificatieproces bij MS, alles moet daar eerst langs alvorens er een goedkeuring komt.
Halo 5 zou ik idd niet op rekenen, dat wordt pas volgend jaar.
Nog fokking 2 weekjes #Hype
Gears 4 is van 96 naar 103.3 GB gegaan (update was 26 GB), valt dus mee
Now we're talking ! 💪
https://news.xbox.com/201...-xbox-one-x-enhancements/
[YouTube: https://youtu.be/ZkWHOck__ns]
[ Voor 14% gewijzigd door justifire op 24-10-2017 00:15 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Extra external HDD is al bijna verplicht op de One X, tuurlijk gaan niet alle games zoals gears zijn en afklokken op +100gb maar toch... op 1TB heb je al maar iets van een hoge 800gb voor eigen gebruik en met gears is dat al meteen bijna 105 minder.
Vraag me af in hoeverre er verschil gaat zijn tussen external drives en de interne op de One X, je leest veel over improved load times etc op de One X vergeleken met de One S maar telt dit dan ook voor externe schijven of zijn die trager dan de interne schijf van de One X ?
Want ik neem aan dat die improved load times gelinkt zijn aan de HDD in de One X dus vraag me af of een simpele externe schijf dan even snel is in load times.
Vraag me af in hoeverre er verschil gaat zijn tussen external drives en de interne op de One X, je leest veel over improved load times etc op de One X vergeleken met de One S maar telt dit dan ook voor externe schijven of zijn die trager dan de interne schijf van de One X ?
Want ik neem aan dat die improved load times gelinkt zijn aan de HDD in de One X dus vraag me af of een simpele externe schijf dan even snel is in load times.
Blijft de inruil actie aan? voor inruilen xbox one 500gb tegen xbox one x?
Moet je dan 320,- bij betalen?
Witcher 3 halen?
Heb de goty al voor pc alleen draait niet o lekker en spelen op de bank is ook wat relaxter toch?
Witcher 3 halen?
Heb de goty al voor pc alleen draait niet o lekker en spelen op de bank is ook wat relaxter toch?
Bij de actie staat: Actie geldig vanaf 07/11/2017 tot en met 31/12/2017 en zolang de voorraad van de Xbox One X en Xbox One X Scorpio Edition strekt.R.G schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:40:
Blijft de inruil actie aan? voor inruilen xbox one 500gb tegen xbox one x?
Witcher 3 halen?
Ik weet niet hoe zij het bezien bij '' zolang de voorraad van de One X strekt '' want die op launch dag zijn al allemaal weg bij GM, is nogal een vage verwoording van de actie.
Voor een One 500gb krijg je 140 euro in store tegoed dus moet je nog 360 op leggen, laagste wat je kunt gaan is 329 als je een 1TB PS4 inleverd.
Als the witcher 3 niet vlot draait op je pc zou ik zeker spelen op Xbox One X, wel na dat de devs de One X patch droppen, wat helaas niet meteen op launch gaat zijn.
[ Voor 8% gewijzigd door Katmi op 23-10-2017 23:46 ]
Oke dank je,Katmi schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:45:
[...]
Bij de actie staat: Actie geldig vanaf 07/11/2017 tot en met 31/12/2017 en zolang de voorraad van de Xbox One X en Xbox One X Scorpio Edition strekt.
Ik weet niet hoe zij het bezien bij '' zolang de voorraad van de One X strekt '' want die op launch dag zijn al allemaal weg bij GM, is nogal een vage verwoording van de actie.
Voor een One 500gb krijg je 140 euro in store tegoed dus moet je nog 360 op leggen, laagste wat je kunt gaan is 329 als je een 1TB PS4 inleverd.
Als the witcher 3 niet vlot draait op je pc zou ik zeker spelen op Xbox One X, wel na dat de devs de One X patch droppen, wat helaas niet meteen op launch gaat zijn.
Is het niet waard without de nieuwe patch? dus als je het niet speelt op een xbox one x ?
Het is speelbaar op een gewone Xbox One maar het is beter op ps4 pro en zal nog beter zijn op One X als je kan wachten op de patch.
Xbox one X heeft automatische boost mode enabled en 16AF texture filtering zelfs op unpatched games dus dat kan je eventueel ook al doen als je een One X hebt maar niet op de patch wilt wachten.
De patch voegt eigenlijk enkel alleen 4k toe, al kan CDPR, de dev van de game, er ook een toggle insteken voor bv de keuze tussen quality en performance mode, we weten eigenlijk niet voorop wat de One X patch precies gaat zijn, enkel dat het zowiezo 4k enabled al zal het nog wel andere improvements brengen.
Xbox one X heeft automatische boost mode enabled en 16AF texture filtering zelfs op unpatched games dus dat kan je eventueel ook al doen als je een One X hebt maar niet op de patch wilt wachten.
De patch voegt eigenlijk enkel alleen 4k toe, al kan CDPR, de dev van de game, er ook een toggle insteken voor bv de keuze tussen quality en performance mode, we weten eigenlijk niet voorop wat de One X patch precies gaat zijn, enkel dat het zowiezo 4k enabled al zal het nog wel andere improvements brengen.
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 16:48
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Gisteren the Turing Test uitgespeeld. Leuk puzzelspel! Beetje Portal achtig maar dan anders. 
Nu in Games with Gold. Dus aan eenieder de tip om hem gewoon even uit te proberen
Nu in Games with Gold. Dus aan eenieder de tip om hem gewoon even uit te proberen
[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-10-2017 07:38 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Verwijderd
Ooit een ps4 metal gear solid edition verkocht aan een normale prijs terwijl deze nooit released waren in de US. Deze werden natuurlijk aan 2x de prijs verkocht daarzo..Katmi schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 22:41:
Niets tenzij je een klungel vind die geen waarde van geld kent, 500 is al duur genoeg voor een console en voor die grijze topcover en de ''project scorpio'' text op de controller en disc drive zou ik geen 10 euro boven de 500 betalen.
Zal de prijs dus wel in de gaten houden. Maarja snap het wel.
Ik zat heel erg te twijfelen of ik de nieuwe One X wel zou halen, maar ondertussen begint het toch wel aardig te kriebelen. Onlangs geupgrade naar een 4k televisie, dus hij zou wel tot zijn recht komen.
Vooral de Witcher ben ik inderdaad benieuwd naar, heb daar veel uren inzitten, maar nooit helemaal uitgespeeld helaas. Misschien dat ik dat straks dan maar eens ga doen wanneer ze de patch droppen.
Ik ga er maar van uit dat een One X krijgen op launch day wel erg moeilijk wordt, er is verder weinig informatie over levering etc bekend denk ik toch?
Vooral de Witcher ben ik inderdaad benieuwd naar, heb daar veel uren inzitten, maar nooit helemaal uitgespeeld helaas. Misschien dat ik dat straks dan maar eens ga doen wanneer ze de patch droppen.
Ik ga er maar van uit dat een One X krijgen op launch day wel erg moeilijk wordt, er is verder weinig informatie over levering etc bekend denk ik toch?
Tip: als je van de GM actie gebruik maakt, lever dan enkele dagen voor het afhalen van je X de oude console in. De GM medewerker vertelde mij dat ze vanwege drukte wellicht enkele dagen nodig hebben om je oude console te testen voordat ze de bonnen uitkeren. Zo voorkom je dat je de X volledig moet afrekenen en achteraf de bonnen krijgt, welke zeer waarschijnlijk niet inwisselbaar zijn voor geld.Katmi schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:45:
[...]
Bij de actie staat: Actie geldig vanaf 07/11/2017 tot en met 31/12/2017 en zolang de voorraad van de Xbox One X en Xbox One X Scorpio Edition strekt.
Zijn er hier mensen die Flatout 4 spelen/gespeeld hebben? Is hij 15 euro waard?
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
Iemand nog een tip voor een betaalbare (tot 100 euro) externe HDD voor de One X straks? 2 TB. Heb nu 2TB extern plus 1TB intern straks. Maar het gaat erg hard met die One X enhanced patches, Forza 7 en Gears 4 zitten nu beide rond de 100GB en heb nog flink wat games die straks ook patches gaan krijgen plus alle nieuwe games dit najaar. 3TB gaat 'm niet meer worden ben ik bang.
Ik maak zelf gebruik van een WD Elemetns USB 3.0 2TB
edit: oh ik las je bericht verkeerd, ik dacht dat je vroeg om een 2TB (maar die heb je nu al)
edit: oh ik las je bericht verkeerd, ik dacht dat je vroeg om een 2TB (maar die heb je nu al)
[ Voor 23% gewijzigd door Stefmeister op 24-10-2017 10:51 ]
Volgens mij gaat dat prima lukken. De 'Scorpio Edition' was snel uitverkocht, maar dat was een door MS geregisseerde schaarste. De normale versie zal straks volgens mij prima beschikbaar zijn. Die valt nu ook gewoon overal de pre-orderen.sorted.bits schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:09:
Ik zat heel erg te twijfelen of ik de nieuwe One X wel zou halen, maar ondertussen begint het toch wel aardig te kriebelen. Onlangs geupgrade naar een 4k televisie, dus hij zou wel tot zijn recht komen.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Alleen een 4TB voor rond de 120 euro.. veel goedkoper zal het niet worden voor je.DutchOwnage schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:08:
Iemand nog een tip voor een betaalbare (tot 100 euro) externe HDD voor de One X straks? 2 TB. Heb nu 2TB extern plus 1TB intern straks. Maar het gaat erg hard met die One X enhanced patches, Forza 7 en Gears 4 zitten nu beide rond de 100GB en heb nog flink wat games die straks ook patches gaan krijgen plus alle nieuwe games dit najaar. 3TB gaat 'm niet meer worden ben ik bang.
(Weet overigens niet of die aanbieding nog geld..)
[ Voor 4% gewijzigd door timmie271 op 24-10-2017 10:54 ]
Gamertag: timmie271
Ik had 3 weken geleden hier over gebeld. Ik heb een PS4 1TB en een Xbox One 500Gb die ik ook beide mocht inleveren. Dan betaal je dus nog maar 499-140-170= 189€. Tevens heb ik nog een extra controller voor de Xbox One en een gouden DS4 controller. Beide kunnen wel weg voor 20-25€ per stuk. Dan kan je dus nog eens 50 euro van het bedrag afhalen. Dat komt voor mij dan op 139€. Dan heb ik nog wat geld liggen van mijn verjaardag wat ik gekregen heb. Daar heb ik laatst al wat van besteed, dus ik denk dat er nog een kleine 50 euro van over is. Als ik die eraf trek, dan kom ik op 89€ uit. Eigenlijk een no-brainer. Dan vergeet ik nog te zeggen dat ik direct na de bekendmaking bij GM een pre-order heb gezet en 25€ heb aanbetaald. Dat bedrag moet nog verhoogd worden met 25€ zodat de totale aanbetaling 50€ is.Katmi schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 23:45:
[...]
Dus, samengevat, als ik mijn goudkleurige DS4 en gebruikte Xbox One controller nog kan verkopen voor 50€ dan hoef ik op de release dag maar 39€ te betalen......
Dan heb je ik de normale Xbox One X. Ik heb een Scorpio Edition in de pre-order staan bij Microsoft. Ik zit nog erg te twijfelen wat te doen. Zoals eerder ook al gezegd, heb ik nog geen 4k tv en heb ik de X1X niet echt direct nodig want het enige wat ik momenteel speel is BF1, Ghost Recon Wildlands en Super Lucky's Tale.
Uiteraard dien ik het verlies van de aangeschafte games op de PS4 eigenlijk ook nog mee te nemen aangezien ik BF1 dus ook voor de PS4 heb en UC4 nooit heb uitgespeeld evenals TLOU. Echter staat de PS4 compleet stof te happen. Ja het staat leuk als er visitie komt: Oh.... heb jij én een PS4 én een Xbox ? Jup

XBL: MRE Inc
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Euh.....zou niet zo heel zeker zijn.Rossi46 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:52:
[...]
Volgens mij gaat dat prima lukken. De 'Scorpio Edition' was snel uitverkocht, maar dat was een door MS geregisseerde schaarste. De normale versie zal straks volgens mij prima beschikbaar zijn. Die valt nu ook gewoon overal de pre-orderen.
In Nederland valt het misschien mee, in de US en Canada zijn er al pre-orders verschoven van 7 naar 30 November.
Haloween sale / GwG, zitten best veel goede titels tussen

2Dark $ 9.00 Gold
7 Days To Die $ 12.00 Spotlight
8Days $ 5.00 Spotlight
Axiom Verge $ 10.00 Spotlight
Bloody Zombies $ 11.24 Spotlight
Claire: Extended Cut $ 3.75 Spotlight
Crypt Of The Necrodancer $ 10.04 Spotlight
D4: Dark Dreams Don't Die $ 3.75 Spotlight
Dead Alliance $ 10.00 Spotlight
Dead By Daylight: Special Edition $ 17.99 Spotlight
Dead Island Definitive Edition $ 10.00 Spotlight
Dead Island Retro Revenge $ 2.99 Spotlight
Dead Island: Riptide Definitive Edition $ 10.00 Spotlight
Dead Rising $ 10.00 Spotlight
Dead Rising 2 $ 10.00 Spotlight
Dead Rising 2 Off The Record $ 10.00 Spotlight
Dead Rising 3: Apocalypse Edition $ 7.50 Spotlight
Dead Rising 4 4K Xbox One X Enhanced $ 16.00 Spotlight
Dead Rising 4 Deluxe Edition $ 24.00 Spotlight
Dead Rising 4 Season Pass $ 5.00 Spotlight
Dead Rising Triple Bundle Pack $ 23.80 Spotlight
Devil May Cry 4 Special Edition $ 12.50 Spotlight
Diablo III: Eternal Collection $ 35.99 Spotlight
Digerati Horror Bundle $ 10.00 Spotlight
Dmc Devil May Cry: Definitive Edition $ 9.90 Spotlight
Dmc4Se Demon Hunter Bundle $ 18.00 Spotlight
Don't Knock Twice $ 8.74 Gold
Doom $ 20.09 Spotlight
Dovetail Games Euro Fishing Xbox One X Enhanced $ 11.09 Gold
Dying Light: The Following - Enhanced Edition $ 20.99 Spotlight
Euro Fishing: Foundry Dock $ 7.69 Gold
Euro Fishing: Manor Farm Lake $ 9.34 Gold
Euro Fishing: Season Pass $ 24.11 Gold
Flatout 4 : Total Insanity $ 25.00 Gold
Gems of War - Rain Of Keys Starter Pack $ 11.99 Gold
Goosebumps: The Game $ 3.75 Spotlight
Gourdzilla Pack $ 10.49 Spotlight
Grand Theft Auto V $ 30.00 Gold
Grand Theft Auto V - Megalodon Shark Cash Card $ 89.99 Gold
Grand Theft Auto V & Great White Shark Cash Card $ 40.00 Gold
Grand Theft Auto V & Megalodon Shark Cash Card Bundle $ 64.00 Gold
Grand Theft Auto V & Whale Shark Cash Card Bundle $ 44.00 Gold
Handball 17 $ 18.00 Gold
How To Survive 2 $ 4.95 Spotlight
How To Survive: Storm Warning Edition $ 4.00 Spotlight
Kholat $ 10.99 Spotlight
Killing Floor 2 Xbox One X Enhanced $ 29.99 Spotlight
Knock-Knock $ 4.19 Spotlight
Layers Of Fear: Masterpiece Edition $ 9.20 Spotlight
Lords Of The Fallen $ 6.00 Gold
Lords Of The Fallen Digital Complete Edition $ 9.00 Gold
Narcosis $ 10.00 Spotlight
Observer_ $ 25.49 Spotlight
Outbreak $ 2.99 Spotlight
Outlast $ 5.00 Spotlight
Outlast - Whistleblower $ 2.25 Spotlight
Outlast 2 4K Xbox One X Enhanced $ 17.99 Spotlight
Oxenfree $ 5.00 Spotlight
Plants Vs. Zombies Garden Warfare 2 $ 8.00 Spotlight
Plants Vs. Zombies Garden Warfare 2: Deluxe Edition $ 8.25 Spotlight
Prey $ 29.99 Spotlight
Prototype $ 12.00 Spotlight
Prototype2 $ 16.00 Spotlight
R.b.i. Baseball 17 $ 6.60 Gold
Resident Evil $ 8.00 Spotlight
Resident Evil 0 $ 10.00 Spotlight
Resident Evil 4 $ 8.00 Spotlight
Resident Evil 5 $ 8.00 Spotlight
Resident Evil 6 $ 8.00 Spotlight
Resident Evil 7 - Banned Footage Vol.1 $ 5.99 Spotlight
Resident Evil 7 - Banned Footage Vol.2 $ 8.99 Spotlight
Resident Evil 7 Biohazard HDR 4K Xbox One X Enhanced $ 30.00 Spotlight
Resident Evil 7 Biohazard Deluxe Edition $ 45.00 Spotlight
Resident Evil 7 Biohazard Season Pass $ 26.99 Spotlight
Resident Evil Complete Costume Pack $ 4.00 Spotlight
Resident Evil Revelations $ 13.99 Spotlight
Resident Evil Revelations 1 & 2 Bundle $ 29.99 Spotlight
Resident Evil Revelations 2 - Costume Pack $ 4.00 Spotlight
Resident Evil Revelations 2 - Season Pass $ 8.00 Spotlight
Resident Evil Revelations 2 Deluxe Edition $ 12.00 Spotlight
Resident Evil Triple Pack $ 23.80 Spotlight
Resident Evil: Deluxe Origins Bundle $ 13.20 Spotlight
Rock Band 4 - Mayhem Tour 2009 Pack 01 $ 9.44 Spotlight
Rock Band 4 - Rob Zombie Pack 01 $ 3.84 Spotlight
Runbow: Extra Val-Hue Pack $ 7.79 Spotlight
Runbow: Satura's Space Adventure $ 4.19 Spotlight
Shovel Knight: Treasure Trove $ 19.99 Spotlight
Slayaway Camp $ 12.74 Spotlight
Sniper Ghost Warrior 3 Season Pass Edition HDR $ 30.00 Gold
Spartan $ 9.59 Spotlight
State Of Decay: Year-One Survival Edition $ 9.90 Spotlight
Sylvio $ 6.50 Spotlight
The Evil Within Digital Bundle $ 15.00 Spotlight
The Park $ 5.20 Spotlight
The Technomancer $ 10.00 Gold
The Telltale Undead Survival Bundle $ 22.00 Spotlight
The Town Of Light $ 10.00 Spotlight
The Walking Dead: A New Frontier - The Complete Season (Episodes 1-5) $ 12.50 Spotlight
The Walking Dead: Michonne - A Telltale Miniseries $ 6.00 Spotlight
The Walking Dead: Season Two $ 7.50 Spotlight
The Walking Dead: The Complete First Season $ 7.50 Spotlight
The Wolf Among Us $ 10.00 Spotlight
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - Season Pass $ 23.99 Gold
Torment: Tides Of Numenera $ 12.50 Spotlight
Victor Vran $ 10.00 Spotlight
What Remains Of Edith Finch $ 15.99 Spotlight
White Night $ 4.95 Spotlight
Zombi $ 5.00 Spotlight
Zombie Vikings $ 6.00 Spotlight
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Mooie kortingen , helaas zit Friday the 13th er niet tussen.justifire schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:24:
[...]
Euh.....zou niet zo heel zeker zijn.
In Nederland valt het misschien mee, in de US en Canada zijn er al pre-orders verschoven van 7 naar 30 November.
Haloween sale / GwG, zitten best veel goede titels tussen![]()
2Dark $ 9.00 Gold
8Days $ 5.00 Spotlight
Doom $ 20.09 Spotlight
Handball 17 $ 18.00 Gold
Kholat $ 10.99 Spotlight
Outlast $ 5.00 Spotlight
Prey $ 29.99 Spotlight
Spartan $ 9.59 Spotlight
Sylvio $ 6.50 Spotlight
The Walking Dead: A New Frontier - The Complete Season (Episodes 1-5) $ 12.50 Spotlight
Zombi $ 5.00 Spotlight
Juist op die had ik gehoopt
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Noord-Amerika is Xbox territory, dus dat kan ik nog begrijpen. Europa niet (meer). Nederland ook niet. Dan kost dat ding ook nog 500 euro. Nee, ik zie hier geen run op komen in het begin.justifire schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:24:
[...]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Zou lekker mijn portomonnee thuislaten, in de winkel de doos van de X opentrekken, controller er uit vissen, op de toonbank smijten en zeggen : "keep the change"MRE-Inc schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:14:
[...]
Ik had 3 weken geleden hier over gebeld. Ik heb een PS4 1TB en een Xbox One 500Gb die ik ook beide mocht inleveren. Dan betaal je dus nog maar 499-140-170= 189€. Tevens heb ik nog een extra controller voor de Xbox One en een gouden DS4 controller. Beide kunnen wel weg voor 20-25€ per stuk. Dan kan je dus nog eens 50 euro van het bedrag afhalen. Dat komt voor mij dan op 139€. Dan heb ik nog wat geld liggen van mijn verjaardag wat ik gekregen heb. Daar heb ik laatst al wat van besteed, dus ik denk dat er nog een kleine 50 euro van over is. Als ik die eraf trek, dan kom ik op 89€ uit. Eigenlijk een no-brainer. Dan vergeet ik nog te zeggen dat ik direct na de bekendmaking bij GM een pre-order heb gezet en 25€ heb aanbetaald. Dat bedrag moet nog verhoogd worden met 25€ zodat de totale aanbetaling 50€ is.
Dus, samengevat, als ik mijn goudkleurige DS4 en gebruikte Xbox One controller nog kan verkopen voor 50€ dan hoef ik op de release dag maar 39€ te betalen......
Dan heb je ik de normale Xbox One X. Ik heb een Scorpio Edition in de pre-order staan bij Microsoft. Ik zit nog erg te twijfelen wat te doen. Zoals eerder ook al gezegd, heb ik nog geen 4k tv en heb ik de X1X niet echt direct nodig want het enige wat ik momenteel speel is BF1, Ghost Recon Wildlands en Super Lucky's Tale.
Uiteraard dien ik het verlies van de aangeschafte games op de PS4 eigenlijk ook nog mee te nemen aangezien ik BF1 dus ook voor de PS4 heb en UC4 nooit heb uitgespeeld evenals TLOU. Echter staat de PS4 compleet stof te happen. Ja het staat leuk als er visitie komt: Oh.... heb jij én een PS4 én een Xbox ? JupMaar ik speel nooit meer op de PS4. Keuzes, keuzes, keuzes...... en 1st world problems
Hehehe ja, want ik speel toch alleen maar met de Elite controller.justifire schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:29:
[...]
Zou lekker mijn portomonnee thuislaten, in de winkel de doos van de X opentrekken, controller er uit vissen, op de toonbank smijten en zeggen : "keep the change"
XBL: MRE Inc
Ben erg benieuwd naar in depth reviews van de X en de aanstaande "enhance" patches. Ik speel zelf op het moment ook bijna alleen maar BF1 en ik zie mijzelf nog best overstag gaan in december (evt met de gamemania inruilaktie) als ik daar 60fps 1080 bf1 multiplayer voor krijg tov van het gestotter nu soms op mn scherm
Waar is hij 15 euro ? ik zat er ook naar te kijken maar kost in de store nog 30 euro.JSchut schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 08:50:
Zijn er hier mensen die Flatout 4 spelen/gespeeld hebben? Is hij 15 euro waard?
Microsoft Brazilië. (R$ 49,50)Winkiller schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:41:
[...]
Waar is hij 15 euro ? ik zat er ook naar te kijken maar kost in de store nog 30 euro.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

Waarom hier nujustifire schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 11:24:
[...]
Haloween sale / GwG, zitten best veel goede titels tussen![]()
2Dark $ 9.00 Gold
8Days $ 5.00 Spotlight
Doom $ 20.09 Spotlight
Handball 17 $ 18.00 Gold
Kholat $ 10.99 Spotlight
Outlast $ 5.00 Spotlight
Prey $ 29.99 Spotlight
Spartan $ 9.59 Spotlight
Sylvio $ 6.50 Spotlight
Zombi $ 5.00 Spotlight
specifiek HDR 4k bij staat...
dat is de deluxe versie straks toch ook...
Ben benieuwd wat de GOTY versie in December gaat kosten (en wat deze nu echt meer heeft....)
wat gow4 info op de xox:
http://frontpage.fok.nl/n...rschillende-gfx-modi.html
De gratis One X Enhance-update zal uitgebracht worden wanneer de Xbox One X zelf lanceert, op 7 november
wel te hopen dat je alles daadwerkelijk eerder kan downloaden anders stelt die optie ook niet echt iets voor....
Leuke sales deze week. Ik denk dat ik eindelijk overstag ga en Dying Light aanschaf.Ook de Dead Rising sales zijn erg verleidend. Moeilijk, moeilijk...
Ondertussen aftellen naar de Xbox One X. Helaas niet op de launch, maar ik ga dit weekend wel alvast een nieuwe tv aanschaffen (zover heb ik mijn vrouw al wel gekregen).
Ondertussen aftellen naar de Xbox One X. Helaas niet op de launch, maar ik ga dit weekend wel alvast een nieuwe tv aanschaffen (zover heb ik mijn vrouw al wel gekregen).
Toch de stoute schoenen aangetrokken, mn broertje zei haal maar niet kan al op de pc.Katmi schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 00:10:
Het is speelbaar op een gewone Xbox One maar het is beter op ps4 pro en zal nog beter zijn op One X als je kan wachten op de patch.
maar paar uurtjes chillen op de bank met een groter scherm met deze geweldige game kan ik niet langs me laten ontglippen

Hoor net uit de markt dat er minder One X geleverd gaan worden...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Ben eigenlijk wel erg benieuwd naar Resident Evil 7. Met zo'n aanbieding is het wel leuk, maar inderdaad... waarom zoveel verschillende versies? Ik neem aan dat de deluxe versie sowieso ook een update gaat krijgen voor de X. Ik zie ook geen verschil tussen de deluxe en wellicht een GOTY?quorumz schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:01:
[...]
Waarom hier nu
specifiek HDR 4k bij staat...
dat is de deluxe versie straks toch ook...
Ben benieuwd wat de GOTY versie in December gaat kosten (en wat deze nu echt meer heeft....)
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Anders kijk je wat posts omhoogquorumz schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 12:01:
[...]
wat gow4 info op de xox:
http://frontpage.fok.nl/n...rschillende-gfx-modi.html
De gratis One X Enhance-update zal uitgebracht worden wanneer de Xbox One X zelf lanceert, op 7 november
wel te hopen dat je alles daadwerkelijk eerder kan downloaden anders stelt die optie ook niet echt iets voor....
Patch staat hier in ieder geval al geinstalleerd.
Gears update van gister was 26GB, mits je de 4K update optie hebt aangevinkt, anders was hij 13 GB (90 om 103 GB instalsize)
[ Voor 15% gewijzigd door justifire op 24-10-2017 13:44 ]
- quorumz
- Niet online

ik zag je post wel maar ik ben eigenwijsjustifire schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:43:
[...]
Anders kijk je wat posts omhoog![]()
Patch staat hier in ieder geval al geinstalleerd.
Gears update van gister was 26GB, mits je de 4K update optie hebt aangevinkt, anders was hij 13 GB (90 om 103 GB instalsize)
Hm over RES7:(had zelf even gemist dat hij alleen in Japan komt..dan toch maar naar deze aanbieding kijken)
Resident Evil 7 Gold Edition bevat ook Not a Hero DLC
In de maanden na de release van Resident Evil 7 liet Capcom weten de DLC op een zijspoor te zetten. Met de aankondiging dat de Resident Evil 8 Gold Edition alle eerder uitgekomen DLC bevat en een nieuwe DLC genaamd End of Zoe, kwam ook de bevestiging dat Not a Hero ook in de Gold Edition zal zitten.
Vooralsnog heeft Capcom de Resident Evil 7 Gold Edition alleen aangekondigd voor de Japanse markt. Daar kunnen ze er vanaf 24 december mee aan de slag. Een Europese release is nog niet bekend.
Nee je had het goed, ben ook op zoek naar een 2TB schijf. Heb nu ook al een 2TB, maar heb best veel games en heb toch extra opslag nodig. 4TB zoals iemand anders hier linkte is dan weer net wat overkill. Totaal dan 5TB, moet goed zitten de komende jaren.Stefmeister schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 10:50:
Ik maak zelf gebruik van een WD Elemetns USB 3.0 2TB
Goede prijs die, ga 'm er bij nemen als straks de One X up and running is.
[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 24-10-2017 15:19 ]
Ik neem aan dat ik goed zit op launch day. Ik sta als eerste op een handmatige lijst bij m'n lokale Intertoys, maar heb niets aanbetaald ofzo. Wat ik wél weet is dat er om 09.00 uur op de stoep sta en als ze er geen een hebben, moet ik overschakelen op plan B. Of C. Ik MOET en zal dat ding op launch day hebben, al moet ik er half Nederland voor doorrijdenMAX3400 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:22:
Hier ook als eerste op de lijst bij mijn Intertoys, moet er wel bij zeggen dat ze er van uit gingen dat de online orders eerst kwamen.DutchOwnage schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:18:
[...]
Ik neem aan dat ik goed zit op launch day. Ik sta als eerste op een handmatige lijst bij m'n lokale Intertoys, maar heb niets aanbetaald ofzo. Wat ik wél weet is dat er om 09.00 uur op de stoep sta en als ze er geen een hebben, moet ik overschakelen op plan B. Of C. Ik MOET en zal dat ding op launch day hebben, al moet ik er half Nederland voor doorrijden
Ik ga dat nog even navragen van die online orders. Ik sta daar sinds juli op die lijst, als ik 'm nu alsnog online bij hun in de zaak bestel en daarmee 100% zeker ben van een exemplaar doe ik dat wel. Het is nog maar 2 weekjes, in juli had ik nog geen zin om 500 knaken neer te leggen.sorted.bits schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:25:
[...]
Hier ook als eerste op de lijst bij mijn Intertoys, moet er wel bij zeggen dat ze er van uit gingen dat de online orders eerst kwamen.
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met kopen in de buitenlandse Xbox stores?
Ik heb vorig jaar nog via de Singapore Xbox store een gift card gekocht met PayPal en daar een game mee aangeschaft als ik nu een Singapore gift card toevoeg en kies voor checkout krijg ik een error en moet ik MS bellen voor support. Doe ik wat verkeerd of is de procedure ondertussen geblokkeerd waardoor dat net meer werkt? mijn billing adres staat nog steeds op Singapore in de Xbox store dus dat moet goed zijn.
Ik heb vorig jaar nog via de Singapore Xbox store een gift card gekocht met PayPal en daar een game mee aangeschaft als ik nu een Singapore gift card toevoeg en kies voor checkout krijg ik een error en moet ik MS bellen voor support. Doe ik wat verkeerd of is de procedure ondertussen geblokkeerd waardoor dat net meer werkt? mijn billing adres staat nog steeds op Singapore in de Xbox store dus dat moet goed zijn.
MCSE, MCSA | http://www.linkedin.com/in/jeroens
- quorumz
- Niet online

staat je xbox wel op singapore?xylonite schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:47:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met kopen in de buitenlandse Xbox stores?
Ik probeer de aanschaf te doen via de Xbox website op mijn laptop, net als de keren hiervoor.
Precies, als de levering echt zo goed is als ze zeggen, dan wil ik eventueel de gok op 6 november s'avonds nog wel even nemen en hem bij Coolblue bestellen, maar ik wil hem het liefst gewoon ophalen in de winkel.DutchOwnage schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:30:
[...]
Ik ga dat nog even navragen van die online orders. Ik sta daar sinds juli op die lijst, als ik 'm nu alsnog online bij hun in de zaak bestel en daarmee 100% zeker ben van een exemplaar doe ik dat wel. Het is nog maar 2 weekjes, in juli had ik nog geen zin om 500 knaken neer te leggen.
Hetzelfde probleem... Ik heb ook creditkaart geprobeerd krijg hetzelfde fout melding...xylonite schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:07:
[...]
Ik probeer de aanschaf te doen via de Xbox website op mijn laptop, net als de keren hiervoor.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
1250 gulden ?!DutchOwnage schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:30:
[...]
Ik ga dat nog even navragen van die online orders. Ik sta daar sinds juli op die lijst, als ik 'm nu alsnog online bij hun in de zaak bestel en daarmee 100% zeker ben van een exemplaar doe ik dat wel. Het is nog maar 2 weekjes, in juli had ik nog geen zin om 500 knaken neer te leggen.
Lol @DutchOwnage @sorted.bits hopelijk niet dezelfde winkel allebei als eerste op de lijst.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Beetje inflatie, komt 2,50 gulden wel op 1 euro, dus 500 knaken blijft inderdaad zo'n 500 euro
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hoeveel games ga je dan in hemelsnaam 'tegelijkertijd' spelen?DutchOwnage schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 15:15:
[...]
Nee je had het goed, ben ook op zoek naar een 2TB schijf. Heb nu ook al een 2TB, maar heb best veel games en heb toch extra opslag nodig. 4TB zoals iemand anders hier linkte is dan weer net wat overkill. Totaal dan 5TB, moet goed zitten de komende jaren.
Goede prijs die, ga 'm er bij nemen als straks de One X up and running is.
Valt me nu pas op de Cod ww2 helemaal niet bij de enhanced titels hoort. Zal ook weinig helpen maar toch.
https://www.xbox.com/en-U.../xbox-one-x-enhanced-list
Halo mc staat er ook niet bij. Lijkt mij dat al deze titels direct enhanced zijn.
Halo mc staat er ook niet bij. Lijkt mij dat al deze titels direct enhanced zijn.
[ Voor 42% gewijzigd door mobygo76 op 24-10-2017 17:39 ]
De Witcher staat er tussen, maar die kwam pas later toch?mobygo76 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:37:
Valt me nu pas op de Cod ww2 helemaal niet bij de enhanced titels hoort. Zal ook weinig helpen maar toch.
Het is vorige week bekend gemaakt dat Halo MC pas in de loop van volgend jaar de Enhanced Update krijgt.mobygo76 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:37:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
https://twitter.com/jamiemoranuk/status/922275776476729344
Cod ww2 Toch xbox x enhanced
Staat nog niet in de lijst.
Alleen GoW is al beschikbaar.
https://www.xbox.com/nl-N.../xbox-one-x-enhanced-list
Cod ww2 Toch xbox x enhanced
Staat nog niet in de lijst.
Alleen GoW is al beschikbaar.
https://www.xbox.com/nl-N.../xbox-one-x-enhanced-list
[ Voor 42% gewijzigd door mobygo76 op 24-10-2017 19:55 ]
Sinds vandaag kan je ook Star Wars Kotor spelen op je Xbox One. Erg leuk.
[ Voor 92% gewijzigd door Rockvee2 op 24-10-2017 20:35 ]
Wat bedoel je hier met "uit de markt"MAX3400 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 13:22:
Gift cards kopen bij MS zelf lukt bijna nergens meer, omdat ze bijna overal regio checks hebben ingebouwd. Hooguit zou het nog kunnen lukken via VPN en een pre-paid credit card o.i.d. Sowieso niet met Paypal omdat ze daarvan het land van herkomst kunnen zien.xylonite schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 16:07:
[...]
Makkelijkste optie is gift cards te kopen via een third party store en deze te redeemen tijdens het doen van de aankoop:
http://xbox-store-checker.com/en/xbox-live-cards
Tip: soms is Rusland niet de goedkoopste store, maar kan het toch gunstig zijn, omdat via nilt.ru de gift cards goedkoper zijn dan de daadwerkelijke waarde in Roebels
Zal in Belgie en Nederland wel allemaal loslopen, EU is niet meer Xbox nation deze generatie en op sommige plaatsen hier in Belgie zoals bv Dreamland.be kan je nog altijd vlot een One X pre-orderen.
Hebben zelfs ook nog steeds een pagina up voor de Scorpio editie en tot begin vorige week kon je deze zelfs nog pre-orderen in de Belgische MM.
Vrij zeker van dat je zelfs zonder pre-order nog wel 1 vind links en rechts, GM waarschijnlijk niet maar iets als Intertoys of misschien zelfs MM zal er wel een 1 of meerdere in het wild hebben.
Hebben zelfs ook nog steeds een pagina up voor de Scorpio editie en tot begin vorige week kon je deze zelfs nog pre-orderen in de Belgische MM.
Vrij zeker van dat je zelfs zonder pre-order nog wel 1 vind links en rechts, GM waarschijnlijk niet maar iets als Intertoys of misschien zelfs MM zal er wel een 1 of meerdere in het wild hebben.
Ik heb ondertussen een giftcard gekocht in Singapore en deze gebruikt dat werkt idd wel, dus dan doen we het voortaan maar zo!Mr Magic schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 00:26:
Gift cards kopen bij MS zelf lukt bijna nergens meer, omdat ze bijna overal regio checks hebben ingebouwd. Hooguit zou het nog kunnen lukken via VPN en een pre-paid credit card o.i.d. Sowieso niet met Paypal omdat ze daarvan het land van herkomst kunnen zien.
Makkelijkste optie is gift cards te kopen via een third party store en deze te redeemen tijdens het doen van de aankoop:
http://xbox-store-checker.com/en/xbox-live-cards
Tip: soms is Rusland niet de goedkoopste store, maar kan het toch gunstig zijn, omdat via nilt.ru de gift cards goedkoper zijn dan de daadwerkelijke waarde in Roebels
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Vanaf 10 November gratis te spelen :
Ik heb een TV op het oog en zou graag bevestigd willen hebben dat deze de volledige capaciteiten van de Xbox One X zal kunnen benutten. Het gaat hier om de LG 55UH615V.
Ik weet dat de belangrijkste vereiste 4K is, wat deze TV heeft. Tweede punt is het verhaal omtrent HDR, waar ik nu een beetje de weg over kwijt ben. Het paneel kan danwel 8bits, danwel 10bits, zijn waarbij HDR op een 10bits panel de beste kwaliteit geeft (1 miljard kleuren). Nu zie ik bij de specificaties dat deze TV HDR heeft - ook zie ik op de site van LG staan dat beeldscherm 10bits (8bits + FRC). Het gaat hierbij (volgens Google) om een geupscaled 8bits paneel en niet om een "echt" 10bits paneel. Meningen hierover zijn vooral dat een 10bits paneel veelal voor echt professionele doeleinden gebruikt wordt.
Ben benieuwd naar jullie mening hierover; is dit upscalen verwaarloosbaar voor normaal gebruik (Xbox, Netflix, etc.) of is het toch beter een "echt" 10bits panel te gebruiken?
Ik weet dat de belangrijkste vereiste 4K is, wat deze TV heeft. Tweede punt is het verhaal omtrent HDR, waar ik nu een beetje de weg over kwijt ben. Het paneel kan danwel 8bits, danwel 10bits, zijn waarbij HDR op een 10bits panel de beste kwaliteit geeft (1 miljard kleuren). Nu zie ik bij de specificaties dat deze TV HDR heeft - ook zie ik op de site van LG staan dat beeldscherm 10bits (8bits + FRC). Het gaat hierbij (volgens Google) om een geupscaled 8bits paneel en niet om een "echt" 10bits paneel. Meningen hierover zijn vooral dat een 10bits paneel veelal voor echt professionele doeleinden gebruikt wordt.
Ben benieuwd naar jullie mening hierover; is dit upscalen verwaarloosbaar voor normaal gebruik (Xbox, Netflix, etc.) of is het toch beter een "echt" 10bits panel te gebruiken?
Ongeacht de kwaliteit van het toestel, zou ik precies nog heel eventjes wachten op Black Friday.DC Vogelaar schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:05:
Ik heb een TV op het oog en zou graag bevestigd willen hebben dat deze de volledige capaciteiten van de Xbox One X zal kunnen benutten. Het gaat hier om de LG 55UH615V.
Het toestel dat jij wou kopen is er eentje uit 2016, op zich maakt dat niet zoveel uit, maar volgens mij loopt er nu niet echt ergens een aanbieding op dat toestel en je het wss gaat kopen voor 700 euro.
Tot een week of 2 geleden heeft de opvolger, 55UJ630V, een promotie gehad voor 629 euro. Dan zat je dus 70 euro goedkoper voor een nieuwer model. Ik kan het me bijna niet voorstellen dat deze aanbieding niet eens opnieuw gaat passeren rond Black Friday.
Anyway, als het niet klopt, dat dat de opvolger is, hoor ik het graag. Ik heb beide toestellen ruim vergeleken en ik zie weinig verschil. De UJ's hebben zelfs 2 HDR-platformen, waaronder dus ook HDR10, die worden ondersteund.
Onder het mom van "durf te vragen".
Mijn dochter (6) wil graag een turn-based RPG spelen welke óf op de XB1 beschikbaar is óf op de X360 (liefst backwards compatible). Iets ala South Park / X-Com / Mario Raving Rabbits op de Switch.
Ik loop echter tegen een aantal dingen op. Allereerst de taal. Er zijn maar weinig spellen die volledig in het Nederlands zijn. Ze kán ansich wel Engels lezen, maar ze begrijpt nog lang niet alles. Niet zo gek op die leeftijd natuurlijk. Ten tweede moet het niet té hoog gegrepen of té grof qua geweld (ala X-Com).
Nu heb ik toevallig Costume Quest 2 via gold en dat lijkt me ansich een mooie game om mee te beginnen. Echter vond ik hem zelf al snel heel repetitief.
Heeft één van jullie toevallig een tip?
Als ik dit in een ander topic moet plaatsen dan hoor ik het ook graag. Alvast bedankt!
*Edit : Ik moet er ook wel even bij vermelden dat ze wel aanleg heeft voor games. Zo heeft ze onlangs Zelda : Breath of the Wild volledig zelf uitgespeeld! Nu is dat wel dankzij het feit dat ze speedruns ervan heeft gezien maar dan nog. Dus het is dan ook lastig om te bepalen wat nu te hoog gegrepen is en wat niet gezien ze relatief snel leert.
Mijn dochter (6) wil graag een turn-based RPG spelen welke óf op de XB1 beschikbaar is óf op de X360 (liefst backwards compatible). Iets ala South Park / X-Com / Mario Raving Rabbits op de Switch.
Ik loop echter tegen een aantal dingen op. Allereerst de taal. Er zijn maar weinig spellen die volledig in het Nederlands zijn. Ze kán ansich wel Engels lezen, maar ze begrijpt nog lang niet alles. Niet zo gek op die leeftijd natuurlijk. Ten tweede moet het niet té hoog gegrepen of té grof qua geweld (ala X-Com).
Nu heb ik toevallig Costume Quest 2 via gold en dat lijkt me ansich een mooie game om mee te beginnen. Echter vond ik hem zelf al snel heel repetitief.
Als ik dit in een ander topic moet plaatsen dan hoor ik het ook graag. Alvast bedankt!
*Edit : Ik moet er ook wel even bij vermelden dat ze wel aanleg heeft voor games. Zo heeft ze onlangs Zelda : Breath of the Wild volledig zelf uitgespeeld! Nu is dat wel dankzij het feit dat ze speedruns ervan heeft gezien maar dan nog. Dus het is dan ook lastig om te bepalen wat nu te hoog gegrepen is en wat niet gezien ze relatief snel leert.
[ Voor 17% gewijzigd door Reefun op 25-10-2017 09:55 ]
Semi-meh spel, ben founder sinds 2015, maar in de jaren zijn de animaties nog steeds best houterig, combat is veelal poging tot action-combat, beetje mix van Rift en TESO. Wel goed te zien dat er steeds meer een overstap ook naar console maken, zeker games met een basis van ~8 skills en LMB/RMB abilities (zoals straks ook BDO) passen best goed op console.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Bij kinderen (en dan vooral onder deReefun schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:53:
Gamertag: YazNL
Kan child of light heel erg aanraden. weet alleen niet of het ook in nederlands is...Reefun schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:53:
De gekozen tv heeft 50Hz ik zou eerder voor een..DC Vogelaar schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:05:
LG 55UH850V
Sony Bravia KD-55XD8599
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Ik snap volkomen wat je bedoeld. Zij heeft inderdaad heel lang gehad dat ze continu hetzelfde filmpje wou zien, hetzelfde verhaal voorgelezen wou krijgen enz. enz.Yaz schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:00:
[...]
Bij kinderen (en dan vooral onder deis herhaling juist heel goed. Dit past heel goed binnen hun eigen beleving. Kijk bijvoorbeeld maar naar hun voorleesbehoefte. Hoe vaak wilde ze wel niet hetzelfde Nijntje verhaal horen? Hoe vaak willen ze wel niet dezelfde serie of zelfs dezelfde aflevering van een serie zien. Herhalen hoort bij deze leeftijd en daar is niets mis mee. Wij (tieners en volwassen (ben zelf 41 ondertussen)) snappen daar helemaal niets van en lezen het liefst elke dag een ander verhaaltje voor en kijken zelden tot nooit 2x dezelfde serie. Kinderen zijn daar heel anders in. Pas vanaf 10-11 jaar stappen ze hiervan af.
Echter dat heeft ze nu al ruim een half jaar niet meer. Ze leest ieder boek binnen de kortste tijd uit en kijkt er niet meer naar om. Ze mag soms op de tablet (god bless kidstand!) en ieder SP spel speelt ze binnen de kortste keren uit en dan wil ze een ander. MP spellen blijft ze wel leuk vinden (slither.io bijvoorbeeld).
Plus, Niet om hooghartig of arrogant over mijn eigen kind te zijn, ze is te slim voor haar eigen leeftijd. Ze loopt ontzettend voor op de rest van haar klas. Onlangs moesten wij langs komen op school omdat de leraressen helemaal flabbergasted zijn door haar. Zij heeft simpelweg uitdaging nodig en die wil ik haar graag geven. Tot op zekere hoogte natuurlijk. Maar dat is lastig soms.
Ik had eerst voor de Wii U "Scribblenauts Unlimited". Maar die heeft ze ook al volledig uitgespeeld
Toevallig heb ik die ook (ook via Xbox Live gold toenVae Victis schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:03:
[...]
Kan child of light heel erg aanraden. weet alleen niet of het ook in nederlands is...
Ze vroeg echt specifiek voor een turnbased spel zodat ze alle tijd heeft om alles te lezen en na te denken over haar volgende move. Maar toch bedankt voor de tip!
Voor die prijs hoef je op dit moment geen 55 inch te verwachten die HDR ten volste benut.DC Vogelaar schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:05:
Voor zover ik heb gelezen is OLED het allermooiste en als dat niet binnen budget valt, is de KS7/8000 van Samsung de topper.
Van die 3TB heb ik nog een goede 700GB over op dit moment. Pas 2 games uit mijn library hebben de 4K assets gekregen. Uit mijn library verwacht ik dat minstens 2 games op zeer korte termijn ook 4K patches gaan krijgen, namelijk Horizon 3 en ROTTR. Deze 2 bij elkaar zal ook wel minstens 50GB in beslag gaan nemen. Dus nog ruim 600GB over na die patches. Ik wil AC: Origins en Wolfenstein 2 gaan kopen. Geen idee wat voor ruimte die gaan gebruiken maar ik reken op iig 150GB met 4K assets. Nou dan gaat het best hardRossi46 schreef op dinsdag 24 oktober 2017 @ 17:25:
[...]
Hoeveel games ga je dan in hemelsnaam 'tegelijkertijd' spelen?Dat 1TB - met die forse 4k updates - wat krap is, daar kan ik mij iets bij voorstellen. Maar 3TB moet toch meer dan zat zijn?
Natuurlijk speel ik niet alles tegelijktertijd, maar het is ook een investering in de toekomst.
Zowiezo niet voor een 8bits paneel gaan. Dat is het belangrijkste. Zoals bram1984 aangeeft, wil je het allerbeste qua beeldtechniek ( dus niet alleen gamen, maar ook alle overige zaken waarvoor je de tv gaat gebruiken) kies dan een OLED uit 2016 of dit jaar. Echter, ga je de tv alleen puur voor gamen gebruiken zou ik je de KS reeks van Samsung adviseren. Weliswaar jaargang 2016, maar presteert beter als zijn 2017 vervanger. De reden dat ik dit aangeef is omdat OLED last kan hebben van inbranden, iets wat je bij de Samsung niet tegen zult komen. Heb zelf anderhalf jaar de KS8000 en ben uitermate tevreden.DC Vogelaar schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:05:
Niet Nederlands (ik denk dat je sowieso heel weinig Nederlands gaat vinden) maar ik zou Blue Dragon eens bekijken. Is een 360 spel welke backwards compat is. Leuk verhaal, turn based, complex.Reefun schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:11:
[...]
Ze vroeg echt specifiek voor een turnbased spel zodat ze alle tijd heeft om alles te lezen en na te denken over haar volgende move. Maar toch bedankt voor de tip!
Verder zou ik er niet veel weten. Turn based spellen worden zelden tot nooit meer gemaakt. Laatste is de South Park serie voor zover ik weet.
edit: video url
[ Voor 9% gewijzigd door Yaz op 25-10-2017 10:35 ]
Gamertag: YazNL
Nee ben ook bang dat ik géén (turnbased) RPG ga vinden in het Nederlands. Maar dat is dan nog enigszins te overzien. Ze wou sowiesow nog heel graag een Nederlands-Engels woordenboekYaz schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:34:
[...]
Niet Nederlands (ik denk dat je sowieso heel weinig Nederlands gaat vinden) maar ik zou Blue Dragon eens bekijken. Is een 360 spel welke backwards compat is. Leuk verhaal, turn based, complex.
Verder zou ik er niet veel weten. Turn based spellen worden zelden tot nooit meer gemaakt. Laatste is de South Park serie voor zover ik weet.
[video]
edit: video url
Blue Dragon ziet er interessant uit. Toevallig vind ze draken helemaal geweldig (mede dankzij de Alduin van Skyrim op onze tv meubel
Ja, Ze kwam op het idee van een turn based RPG dankzij de nieuwe South Park. Ze had een stukje mee gekeken tijdens sommige gevechten. Die zat al binnen 5 min "Pas op, Je bloed én je moet spugen dus volgende turn zul je wat HP punten verliezen". Ja.... Dank je schat
- Martinspire
- Registratie: Januari 2003
- Laatst online: 10:04
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
:strip_icc():strip_exif()/u/76569/garfield14.jpg?f=community)
Mja ik denk dat je dan misschien eerder moet kijken naar Pokemon op de Switch, want turnbased is niet echt hot op de Xbox One. Voor South Park zou ik zeggen dat ze te jong ervoor is (en verkeerde dingen gaat overnemen).Reefun schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:43:
[...]
Nee ben ook bang dat ik géén (turnbased) RPG ga vinden in het Nederlands. Maar dat is dan nog enigszins te overzien. Ze wou sowiesow nog heel graag een Nederlands-Engels woordenboek
Blue Dragon ziet er interessant uit. Toevallig vind ze draken helemaal geweldig (mede dankzij de Alduin van Skyrim op onze tv meubel). Ik ga hem eens bekijken! Thanks!
![]()
Ja, Ze kwam op het idee van een turn based RPG dankzij de nieuwe South Park. Ze had een stukje mee gekeken tijdens sommige gevechten. Die zat al binnen 5 min "Pas op, Je bloed én je moet spugen dus volgende turn zul je wat HP punten verliezen". Ja.... Dank je schat
Xbox heeft vooral veel LEGO games, Minecraft en bv een Zoo Tycoon of Cities Skylines.
Misschien dat je hier nog wat aan hebt: https://www.windowscentral.com/best-xbox-one-games-kids (en kijk ook de reacties aldaar).
De Switch hebben we nog niet. Die wil ze wel heel graag (ook voor o.a Mario Odessey) maar Sinterklaas vind dat nog te duur op dit momentMartinspire schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:00:
[...]
Mja ik denk dat je dan misschien eerder moet kijken naar Pokemon op de Switch, want turnbased is niet echt hot op de Xbox One. Voor South Park zou ik zeggen dat ze te jong ervoor is (en verkeerde dingen gaat overnemen).
Xbox heeft vooral veel LEGO games, Minecraft en bv een Zoo Tycoon of Cities Skylines.
Misschien dat je hier nog wat aan hebt: https://www.windowscentral.com/best-xbox-one-games-kids (en kijk ook de reacties aldaar).
Maar goed dat je Pokemon aangeeft. Helemaal vergeten. Dat wou ze sowiesow nog graag spelen dus wellicht dat ik er ééntje haal voor haar voor op d'r DS. Ze is ermee bekend, het is turn-based en niet té moeilijk. Enige nadeel dan dat het in het Engels is maar ja. Dat moet wel goed komen uiteindelijk. Zeker als ik zo kijk hoe snel ze leerde met de gevechten in South Park.
South Park is ze uiteraard nog te jong voor om echt 'full-on' te spelen. Ze heeft een paar gevechten mee gekeken welke naar mijn mening wel te doen waren en dat was het.
Lego Worlds heb ik inmiddels al en vind ze ook helemaal geweldig. Spelen we regelmatig samen. Wellicht dat Minecraft nog een idee is, mits deze ook in het Nederlands kan.
Cities Skyline vind ik opzich wel een mooie ; Maar Tropico 5 vond ze ook niet heel veel aan. Plus vind ik het nog beetje té uitgebreid voor haar.
Nog even op die link gekeken en veel ervan heeft ze al eens gespeeld en aantal ook uitgespeeld. Unravel. Stardew Valley. Overcooked. Plants Vs. Zombies 2 (samen dan uiteraard
Slimerancher heb ik nog via XBL Gold. Die hou ik ook nog als optie ooit
[ Voor 9% gewijzigd door Reefun op 25-10-2017 11:15 ]
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Wellicht (op een ander platform) de remake van Dragon's Quest VIII. Van origine een PS2 game volgens mij, maar heb me daar zeer mee vermaakt en het is een stijl die kinderen wel aanspreekt. Zowel visueel als qua karakters en enemies. Het is wel een typische JRPG, dus ook genoeg random encounters op de map.Reefun schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 10:43:
[...]
Nee ben ook bang dat ik géén (turnbased) RPG ga vinden in het Nederlands. Maar dat is dan nog enigszins te overzien. Ze wou sowiesow nog heel graag een Nederlands-Engels woordenboek
Blue Dragon ziet er interessant uit. Toevallig vind ze draken helemaal geweldig (mede dankzij de Alduin van Skyrim op onze tv meubel). Ik ga hem eens bekijken! Thanks!
![]()
Op de Xbox (360 en One) kan ik inderdaad Blue Dragon aanraden en wellicht Lost Odyssy, alhoewel ik denk dat ze voor Lost Odyssy qua verhaal wat te jong is. Op de One zijn er volgens mij erg weinig turn based games, anders dan bijv. Child of Light.
En als ze van uitdaging houdt kan ik Giana Sisters, Twisted Dreams aanraden! Een hele leuke maar ook erg uitdagende platformer wat er leuk uitziet.
Dragon Quest lijkt me inderdaad nog iets te hoog gegrepen.uchiha tijntje schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:21:
[...]
Wellicht (op een ander platform) de remake van Dragon's Quest VIII. Van origine een PS2 game volgens mij, maar heb me daar zeer mee vermaakt en het is een stijl die kinderen wel aanspreekt. Zowel visueel als qua karakters en enemies. Het is wel een typische JRPG, dus ook genoeg random encounters op de map.
Op de Xbox (360 en One) kan ik inderdaad Blue Dragon aanraden en wellicht Lost Odyssy, alhoewel ik denk dat ze voor Lost Odyssy qua verhaal wat te jong is. Op de One zijn er volgens mij erg weinig turn based games, anders dan bijv. Child of Light.
En als ze van uitdaging houdt kan ik Giana Sisters, Twisted Dreams aanraden! Een hele leuke maar ook erg uitdagende platformer wat er leuk uitziet.
Blue Dragon ga ik vanavond even naar kijken. Verder nogmaals even gekeken naar Child of Light ; Ik was echt in de veronderstelling dat dit een platformer was. Mijn excuses @Vae Victis! Ik ga deze vanavond eerst zelf even proberen om even vast te stellen van hoe en wat.
Iedereen onwijs bedankt voor de tips

Even een vraag:
Weet iemand van jullie of de XBOX One X ook tussen resuluties aankan zoals 2560x1440?
Want ik zit naar een nieuwe game monitor te kijken en de meeste hebben die.
Zou zonde zijn als ik alsnog alleen kan kiezen tussen 4k of 1080p
Weet iemand van jullie of de XBOX One X ook tussen resuluties aankan zoals 2560x1440?
Mn Xbox one doet het prima op 1440p met en zonder versterker ertussenwimpie007 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:19:
Even een vraag:
Gamertag: timmie271
Ik bedoel natuurlijk dat je die resolutie native kan kiezen in de xbox settings.....timmie271 schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 12:22:
[...]
Mn Xbox one doet het prima op 1440p met en zonder versterker ertussenword wel een beetje op en uitgerekt natuurlijk, maar valt niet heel erg op.
Waarom zou je een versterker nodig hebben, je stuurt 1080p naar je monitor die er dan 1440 van maakt
[ Voor 12% gewijzigd door wimpie007 op 25-10-2017 13:04 ]
Misschien magic duel games. Niet geheel RPG.Reefun schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 11:45:
[...]
Dragon Quest lijkt me inderdaad nog iets te hoog gegrepen.
Blue Dragon ga ik vanavond even naar kijken. Verder nogmaals even gekeken naar Child of Light ; Ik was echt in de veronderstelling dat dit een platformer was. Mijn excuses @Vae Victis! Ik ga deze vanavond eerst zelf even proberen om even vast te stellen van hoe en wat.
Iedereen onwijs bedankt voor de tips![]()
![]()
Odessy
Eternal sonata
SID meier civilization
Oceanhorn: Monster of the Uncharted Seas ( doet me denken aan zelda )
Eerste hoofdstuk is gratis dus uitproberen maar.
Off-topic:
Mijn dochter is ook 6 en speelt deze games gewoon uit. Ze loopt ook voor op de rest. En dat mag je gewoon zeggen vind ik. In dit land ben je dan al snel degene die boven de bomen uit komt en dat mag schijnbaar niet.
Terwijl ze dat in Engeland en USA super vinden. Zal wel iets cultureels zijn.
Knap dat ze op die leeftijd die games al kan uitspelen. Ik zou zeggen dat de nieuwe south park goed in haar profiel past. Ik moet je wel waarschuwen dat de game nogal vunzige plaatjes heeft die niet echt geschikt zijn voor een 6 jarige. Sinds gister is er een gratis trial van de game in de psn/xbox store te vinden. Meestal zijn Ubisoft games ook met Nederlandse ondertiteling te spelen.Reefun schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 09:53:
Heb nog wel Magic voor de X360. Maar dat is dan weer een kaartspel. We waren onlangs nog bij een aantal Heartstone Evenementen maar dat vond ze helemaal niets. Ze wil toch wat meer controle hebben zeg maar.TheNostra schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:02:
[...]
Misschien magic duel games. Niet geheel RPG.
Odessy
Eternal sonata
SID meier civilization
Oceanhorn: Monster of the Uncharted Seas ( doet me denken aan zelda )
Eerste hoofdstuk is gratis dus uitproberen maar.
Off-topic:
Mijn dochter is ook 6 en speelt deze games gewoon uit. Ze loopt ook voor op de rest. En dat mag je gewoon zeggen vind ik. In dit land ben je dan al snel degene die boven de bomen uit komt en dat mag schijnbaar niet.
Terwijl ze dat in Engeland en USA super vinden. Zal wel iets cultureels zijn.
Oceanhorn had ik al eerder naar gekeken met d'r. Maar haar woorden waren letterlijk "Wat een Zelda Ripoff. Die wil ik niet spelen". Ze weet in ieder geval wat ze wél en wat ze níet wil
Eternal Sonata kende ik nog niet. Ook maar even in verdiepen vanavond!
Civilization is dan weer een ander soort spel. Gezien het feit dat ze Tropico ook niet echt leuk vind denk ik niet dat Civilization een veel beter succes zal zijn. Nu heb ik toevallig nog wel Civilization Revolution voor de X360. Die zou dan wat makkelijker 'instappen' zijn, dat dan weer wel.
En inderdaad. Ik pas altijd wel op over hoe ik over mijn dochter praat. Ik wéét dat ze slim is. Ze wordt binnenkort ook getest op hoogbegaafdheid. Maar ik wil er niet teveel mee "te koop" lopen. Ik denk absoluut niet dat zij "het slimste kindje" is of wat dan ook. Ben er gewoon nuchter in. Maar helaas is het vaak genoeg voor gekomen dat ik scheve ogen heb gekregen als ik aangeef dat mijn dochter wordt getest op hoogbegaafdheid bijvoorbeeld.
Voordeel van een forum, mensen kunnen me in ieder geval niet scheef aan kijken
Humor van ervan is ook ; Zij kan bijvoorbeeld Gouden Lynels verslaan met Zelda. Ik kan geeneens een 'normale' verslaanNieuwevolger schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:12:
[...]
Knap dat ze op die leeftijd die games al kan uitspelen. Ik zou zeggen dat de nieuwe south park goed in haar profiel past. Ik moet je wel waarschuwen dat de game nogal vunzige plaatjes heeft die niet echt geschikt zijn voor een 6 jarige. Sinds gister is er een gratis trial van de game in de psn/xbox store te vinden. Meestal zijn Ubisoft games ook met Nederlandse ondertiteling te spelen.

Ik heb de nieuwe South Park afgelopen Woensdag gekocht dus die heb ik al. Vandaar dat ze ook mee zat te kijken soms
Maar ik vind South Park ook niet geschikt voor haar gezien de algehele vunzigheid. De gevechten ansich vallen nog wel relatief mee. Maar de rest.....
Er is een aantal maanden/jaren geleden ook een GwG turn-based RPG uitgebracht - Earthlock: Festival of Magic. Ik heb het zelf niet gespeeld maar de reviews zijn wel redelijk. Daarnaast vind ik het vooral leuk de Lego spellen samen met mijn vrouw te spelen, hiervan zijn er ook al een paar als GwG uitgebracht.
Bedankt voor de antwoorden over de televisies. Ik wist wel dat het te mooi om waar te zijn was om voor die prijs een "goede" keus te vinden.
Bedankt voor de antwoorden over de televisies. Ik wist wel dat het te mooi om waar te zijn was om voor die prijs een "goede" keus te vinden.
Zullen we gewoon met z'n allen concluderen dat South Park alles behalve geschikt is voor iemand van 6 (!) jaar oud?Nieuwevolger schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:12:
[...]
Knap dat ze op die leeftijd die games al kan uitspelen. Ik zou zeggen dat de nieuwe south park goed in haar profiel past. Ik moet je wel waarschuwen dat de game nogal vunzige plaatjes heeft die niet echt geschikt zijn voor een 6 jarige. Sinds gister is er een gratis trial van de game in de psn/xbox store te vinden. Meestal zijn Ubisoft games ook met Nederlandse ondertiteling te spelen.
Je bent naar mijn idee knettergek als je dusdanig jong persoontje een dergelijke game laat spelen.
Goh, ik zou gewoon kijken naar je portefeuille. Als je praat onder over tv's onder de <500 euro krijg je het verwijt dat je voor die prijs toch een 4K hoort te scoren, als je praat over tv's onder de <600 euro wordt er gezegd dat je sowieso HDR10 moet hebben voor een ideale ervaring, als je praat over tv's onder de <700 euro is het dan weer dat je aan 8-bit met HDR niets hebt, als je onder de <1000 euro praat krijg je weer het verwijt van geen OLED te hebben. ik denk, met al die Aziatische merken, de concurrentie hoog is en je gewoonweg vaak krijgt waarvoor je betaalt.DC Vogelaar schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:40:
Er is een aantal maanden/jaren geleden ook een GwG turn-based RPG uitgebracht - Earthlock: Festival of Magic. Ik heb het zelf niet gespeeld maar de reviews zijn wel redelijk. Daarnaast vind ik het vooral leuk de Lego spellen samen met mijn vrouw te spelen, hiervan zijn er ook al een paar als GwG uitgebracht.
Mijn tv wordt gebruikt voor 40 procent tv, 50 procent gaming en 10 procent Netflix. Het is enkel voor die 40 procent gaming dat een groot verschil gaat uithalen, als ik mij ooit een Xbox One X ga halen.
Zijn er meer mensen die voor de Shocktober deals de korting niet zien in de Marketplace voor de Xbox360 games? Ik zie ze alleen voor de One maar de 360 games lijken oude prijzen te hebben.
Ik was ook eerst aan het zoeken. De Schoktober deals staan namelijk niet onder deals, maar het kopje daaronder als ik het goed heb.Bbfreak schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:21:
Zijn er meer mensen die voor de Shocktober deals de korting niet zien in de Marketplace voor de Xbox360 games? Ik zie ze alleen voor de One maar de 360 games lijken oude prijzen te hebben.
Hoe bedoel je?GadgetJunkPhone schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:36:
[...]
Ik was ook eerst aan het zoeken. De Schoktober deals staan namelijk niet onder deals, maar het kopje daaronder als ik het goed heb.
Ik zie ze op de site van majornelson staan maar als ik dan doorklik zie ik geen Xbox Live Gold korting. Dit zie ik wel bij de Xbox One games.
Mmmhh, ik dacht dat je het over de Marketplace op de Xbox had. Via xbox.com weet ik het ook niet.Bbfreak schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 15:37:
[...]
Hoe bedoel je?
Ik zie ze op de site van majornelson staan maar als ik dan doorklik zie ik geen Xbox Live Gold korting. Dit zie ik wel bij de Xbox One games.
Ook op hogere modellen is nog genoeg 'gezeur' over HDR, minimaal 1000 nits, te weinig stappen, of kom je juist weer in de originele issues als input latency en refreshrate (en nog steeds secondair de levensverwachting van OLED). Bijna hetzelfde als met auto's, 1000den modellen van 10k tot 100k, geen enkele auto is perfect, de motor, de kleur, model, interieur, features, bagageruimte, zitcomfort, er is altijd wel iets waar je wat concessies moet pakken.Tits schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 14:51:
[...]
Goh, ik zou gewoon kijken naar je portefeuille. Als je praat onder over tv's onder de <500 euro krijg je het verwijt dat je voor die prijs toch een 4K hoort te scoren, als je praat over tv's onder de <600 euro wordt er gezegd dat je sowieso HDR10 moet hebben voor een ideale ervaring, als je praat over tv's onder de <700 euro is het dan weer dat je aan 8-bit met HDR niets hebt, als je onder de <1000 euro praat krijg je weer het verwijt van geen OLED te hebben. ik denk, met al die Aziatische merken, de concurrentie hoog is en je gewoonweg vaak krijgt waarvoor je betaalt.
Ik wacht rustig af, met HDR heb ik in mijn situatie/ervaring nog teveel 'meh', dat ik eerder gewoon een 20inch 4k monitor ga kopen en die op m'n racestuur neer zou zetten, dan een 'betaalbare' televisie kopen en grote kans heb dat ik spijt krijg tov mijn plasma TV.
Iemand heeft blijkbaar de Xbox X Scorpio al
https://www.marktplaats.n...corpio-edition-zwart.html
[ Voor 5% gewijzigd door SinergyX op 25-10-2017 17:40 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Diablo III heeft gister ook zijn enhanced patch ontvangen.
X-Releaseday kan niet meer stuk !
Ik heb zin om de X in ontvangst te mogen nemen! Helaas ben ik die week niet thuis 
Maargoed ik ga het goedmaken door in New York aan het Launch Event deel te nemen op Fifth Ave
kan ik hem toch nog even zien en eens iets unieks mee maken!
Maargoed ik ga het goedmaken door in New York aan het Launch Event deel te nemen op Fifth Ave
Verwijderd
Diablo III: Reaper of Souls – Ultimate Evil 4K Ultimate Enhanced Edition: Eternal Collection bedoel je volgens mij. Wel een pakkende titel.justifire schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 17:50:
pakkender dan de gameplay in ieder geval
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 25-10-2017 18:58 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Duimpje omhoog !Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 18:57:
[...]
Diablo III: Reaper of Souls – Ultimate Evil 4K Ultimate Enhanced Edition: Eternal Collection bedoel je volgens mij. Wel een pakkende titel.
pakkender dan de gameplay in ieder geval
Leest verder......dikke duim omlaag
https://www.gamemania.nl/...elease_date&sort_type=asc
Leuke deals bij gamemania
Leuke deals bij gamemania
[ Voor 44% gewijzigd door Ilias1991 op 25-10-2017 20:56 ]
Heel goede prijs idd, 219 euro voor een One S + 2 top games van het najaar, zelfs al zeggen de games je persoonlijk niets dan heb je een One S voor net over de 100 euro want die games krijg je wel weg voor 45 per stuk easy.
Lijkt wel bijna een Black Friday deal
Verwijderd
En dan ruil je die One S in voor een X. Krijg je 160 euro voor. Je hoeft maar 12 keer dat geintje te doen en je hebt een X voor nop.Katmi schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 20:57:
Heel goede prijs idd, 219 euro voor een One S + 2 top games van het najaar, zelfs al zeggen de games je persoonlijk niets dan heb je een One S voor net over de 100 euro want die games krijg je wel weg voor 45 per stuk easy.
Krijg morgen Assassins Creed binnen van Ubisoft Store. Wel leuk zo een dag te vroeg =p
Kan ik hem installeren voor 4k assets en daarna wachten... =(
Kan ik hem installeren voor 4k assets en daarna wachten... =(
[ Voor 14% gewijzigd door Silversin op 25-10-2017 22:12 ]
Verwijderd
Daar is die dan. Denk dat ik de Scorpio pre-order omzet in de gewone, de controller verkoop en een custom controller laat maken.
Vind de gewone ook cleaner met die full mat black look, ben niet echt omver geblazen van dat grijze colour scheme bovenop de Scorpio en de scorpio tekst boeit me ook niet.
Ieder zijn ding uiteraard maar ben niet disappointed dat ik op zoek moet naar een ''gewone'' editie op launch.
Ieder zijn ding uiteraard maar ben niet disappointed dat ik op zoek moet naar een ''gewone'' editie op launch.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Jammer dat ze geen versie zonder controller hebben voor 465,-Verwijderd schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 23:49:
Daar is die dan. Denk dat ik de Scorpio pre-order omzet in de gewone, de controller verkoop en een custom controller laat maken.
[video]
Geruchten doen de ronde dat PUBG tegelijkertijd met de X-release op 7 November in de preview komt

Controller krijg je vaak zo goed als gratis bij een nieuwe console want dat kost hun bijna niks.
Spencer heeft al gezegd dat ze geen winst maken op een verkochte One X ( maar hij wou niet confirmen of het een loss was ) dus de hardware prijs etc kost MS zo goed als de retail prijs die wij betalen, misschien zelfs net iets meer.
Dus zelfs zonder controller was ie niet 465 geweest denk ik.
Spencer heeft al gezegd dat ze geen winst maken op een verkochte One X ( maar hij wou niet confirmen of het een loss was ) dus de hardware prijs etc kost MS zo goed als de retail prijs die wij betalen, misschien zelfs net iets meer.
Dus zelfs zonder controller was ie niet 465 geweest denk ik.
- quorumz
- Niet online

Super Lucky's Tale & L.A. Noire ookjustifire schreef op woensdag 25 oktober 2017 @ 17:50:
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.