[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 159 Laatste
Acties:
  • 643.987 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Yaz schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:53:
[...]

Tuurlijk kijken ze nog iets verder. Ik denk dat ze het nooit meer laten gebeuren dat Sony met de betere console zal komen in een generatie. Wel verwacht ik dat er voortaan 2 smaken zullen zijn. 1 mainstream (nu de Xbox One S) en 1 underground (nu de komende Xbox One X) zodat ze altijd voorop kunnen lopen zonder de mensen met ondiepe zakken niet teleur hoeven te stellen. (absurd natuurlijk want we geven zonder problemen 700 tot 900 euro uit aan een telefoon maar aan een console... .nee, ben jij mal!)

[...]

Ik denk dat je die ook heel goed gewoon weer kan doorverkopen als je er 2 krijgt.
Met alleen een sterkere console komen win je nog geen generatie. De Xbox One X kan wereldwijd nog steeds een flop worden en qua verkopen uiteindelijk flink tegenvallen als dat ding het puur en alleen van third party moet hebben. Als ze zich amper weten te onderscheiden schieten ze daar niet veel mee op. Nu PC gaming afgelopen paar jaar weer een stuk interessanter is geworden zijn er wel degelijk veel mensen die nu ook een goede PC ernaast hebben. Voor die mensen kan een combi van PC en PS console dan ook de beste combo zijn (ieder geval voor mij). Microsoft heeft wat dat betreft nog best wat waar te maken met de One X en tja exclusives hebben ze ook niet meer want je kan ze op de PC spelen. Sony blijft ook niet stil zitten of dacht je dat Microsoft nu de alleenrecht had om een snellere console uit te brengen?

Ik zeg namelijk altijd. Snellere hardware uitbrengen dan je concurrent is geen kunst. Het is een kunst om goede en kwalitatieve games te ontwikkelen waarmee je je console kan onderscheiden. Dat laatste blijft nog altijd de grootste keuze voor de mainstream consument waarnaast ze third party kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
MaakmeGek schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:48:
[...]

Het gaat meer om samen met je vrienden spelen en daar ging het mis voor Xbox met de Xbox One, omdat er onterecht werd gezeurd over digital only, (Who does that anyways! Digital only 4 life hier! :)) en omdat PS4 mazzel had met de ram upgrade. Daarmee werd het de sterkste console (zonder games op dat moment) die ook niet moeilijk deed over digital only. Multiplats waren dus mooier op de PS4 dus velen ging van de X360 naar PS4.

Met de xox wil Microsoft laten zien dat je voor de best uitziende multiplats weer bij Xbox moet zijn net als bij de X360 het geval was en dan heb je kans dat er weer een boel terugswitcht. Het zou zelfs zo kunnen zijn dat ze nog iets verder denken. Als ze nu al het zaadje kunnen planten dat de beste multiplats op Xbox is dan is het makkelijker om ervanuit te gaan dat het volgende generatie weer zo is. Maar goed ik kan niet in de hoofden kijken van de luitjes bij Microsoft.
Ik denk persoonlijk dat je de keuze voor de meest krachtige hardware/beste graphics een beetje overschat. De X360 had over de gehele cyclus ook de mooiste multiplats, maar die is uiteindelijk niet het meest verkocht. Het was deze generatie meer een prijs/verplichte Kinect/DRM/marketing fuck up dingetje dan het beetje extra RAM, dat mensen deed overstappen.

@Yaz Zolang je niet bij elkaar in de keuken kan kijken, kan de ander met betere of ook mindere hardware komen. Het is niet zo dat je last minute nog even een dikke aanpassing kunt maken. Iets met deadlines, CPU/RAM yields, inkoopprijzen etc. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Recon24 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:04:
[...]
Ik zeg namelijk altijd. Snellere hardware uitbrengen dan je concurrent is geen kunst. Het is een kunst om goede en kwalitatieve games te ontwikkelen waarmee je je console kan onderscheiden. Dat laatste blijft nog altijd de grootste keuze voor de mainstream consument waarnaast ze third party kunnen spelen.
Buiten dat ik exclusives echt totale onzin vind, gelijk aan series die ik niet kan zien omdat ik niet de juiste subscriptie of een streaming dienst (dan kijken ik het toch niet!), vind ik dat Microsoft de laatste 7 a 8 jaar beter is met exclusives dan Sony. Tuurlijk zitten er 1 of 2 tussen die interessant leken maar uiteindelijk niet goed genoeg om een PS4 te kopen. Meer is niet beter en beter is heel persoonlijk.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:13

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

bram1984 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:10:
[...]

Ik denk persoonlijk dat je de keuze voor de meest krachtige hardware/beste graphics een beetje overschat. De X360 had over de gehele cyclus ook de mooiste multiplats, maar die is uiteindelijk niet het meest verkocht. Het was deze generatie meer een prijs/verplichte Kinect/DRM/marketing fuck up dingetje dan het beetje extra RAM, dat mensen deed overstappen.

@Yaz Zolang je niet bij elkaar in de keuken kan kijken, kan de ander met betere of ook mindere hardware komen. Het is niet zo dat je last minute nog even een dikke aanpassing kunt maken. Iets met deadlines, CPU/RAM yields, inkoopprijzen etc. ;)
Nou het scheelt juist heel veel. Met de X360 was Microsoft nog steeds the new kid on the block met hun 2de console en kwam daarmee al heel dichtbij Sony en ik denk niet dat dat kwam omdat de gamers de Xbox zo goed kende of dat ze op dat moment de betere exclusives hadden maar juist door hardware en spellen die er beter op draaide. Dus ik denk dat jij het best onderschat als je het zo bekijkt.

Maar goed zoals anderen al hebben aangegeven back to countdown voor de xox. _/-\o_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Wat doen al die PS fanboys in dit Xbox forum? Wat maakt het nou uit welke console beter is. Ik kan iig niet wachten en het wordt lastig om AC Origins tot 7 nov te laten liggen!

[ Voor 32% gewijzigd door Steven030 op 20-10-2017 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
MaakmeGek schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:13:
[...]

Nou het scheelt juist heel veel. Met de X360 was Microsoft nog steeds the new kid on the block met hun 2de console en kwam daarmee al heel dichtbij Sony en ik denk niet dat dat kwam omdat de gamers de Xbox zo goed kende of dat ze op dat moment de betere exclusives hadden maar juist door hardware en spellen die er beter op draaide. Dus ik denk dat jij het best onderschat als je het zo bekijkt.

Maar goed zoals anderen al hebben aangegeven back to countdown voor de xox. _/-\o_
Interessant standpunt. Ik reageer even via DM, want het is verder off-topic en mensen hier hebben korte lontjes geloof ik. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14-09 19:48
bram1984 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:19:
[...]

Interessant standpunt. Ik reageer even via DM, want het is verder off-topic en mensen hier hebben korte lontjes geloof ik. :)
Dit heeft niks te maken met korte lontjes, maar eerder dat er off-topic wordt gereageerd. Wel fijn dat je het nu zelf ook erkent. Toch bedankt voor de sneer en veel plezier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Ik zie in de Store nu een nieuw kopje "HDR games" met maar 15 titels.
Waarom staan ze er niet allemaal op?
https://www.xbox.com/en-U.../xbox-one-x-enhanced-list

Maar als ik het goed heb begrepen, kan je op de XBox One S ook HDR games bewonderen op je HDR-tv.
https://support.xbox.com/en-US/xbox-one/console/hdr-on-xbox
Klopt dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Fireshade schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:25:
Maar als ik het goed heb begrepen, kan je op de XBox One S ook HDR games bewonderen op je HDR-tv.
Klopt dat?
Zekers! Dat werkt prima :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
GadgetJunkPhone schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:25:
[...]

Dit heeft niks te maken met korte lontjes, maar eerder dat er off-topic wordt gereageerd. Wel fijn dat je het nu zelf ook erkent. Toch bedankt voor de sneer en veel plezier!
Ik doel op het feit dat het gesprek de X360/PS3 kant op ging en dit het X1 topic is. Alle comments van bijna iedereen daarvoor zijn wat mij betreft geheel on-topic, onderbouwd en inhoudelijk. Behalve 4 van jouw laatste 5 posts dan.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yaz
bram1984 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:35:
[...]

Behalve 4 van jouw laatste 5 posts dan.
Zo jammer dat je er dan toch een persoonlijke aanval van moet maken :| ;w

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Yaz schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:42:
[...]

Zo jammer dat je er dan toch een persoonlijke aanval van moet maken :| ;w
Typisch. Ik word op basis van mijn profiel een fanboy genoemd en daar hoor ik je niet over, en als ik zeg dat 4 van iemands 5 laatste posts off-topic zijn, dan is het een persoonlijke aanval. Je hebt je prioriteiten niet helemaal op orde, geloof ik.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Yaz
bram1984 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 14:48:
[...]

Typisch. Ik word op basis van mijn profiel een fanboy genoemd en daar hoor ik je niet over,
Omdat ik fanboy geen negatieve lading vind hebben. Dat jij een bepaald product leuk vind is niet iets slechts. Het word pas vervelend op het moment dat je het als een evangelie gaat gebruiken en mensen probeer in te zien dat jou product het enige echte product is. Tot die tijd moet je lekker doorgaan met je hobby en jou product leuk blijven vinden.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:En vanaf hier gaan we weer lief door naar elkaar, net als altijd. Dit is niet de plek voor 360/PS3/PS4 discussies, elk van die consoles heeft zijn eigen topics

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:32
Fuel voor de #hypetrain YouTube: Xbox One X – Feel True Power Teaser: Dilate
"Feel True power" Wow ze wikkelen er geen doekjes om.
De gaan met gestrekt been tegen sony in.
#Worlds most powerfull console

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

SecondGuess schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:25:
Fuel voor de #hypetrain [url/]YouTube: Xbox One X – Feel True Power Teaser: Dilate]
"Feel True power" Wow ze wikkelen er geen doekjes om.
De gaan met gestrekt been tegen sony in.
#Worlds most powerfull console
Zou even een post boven je lezen ;)
Dit soort berichten lijken me er ook onder te vallen.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
Yaz Ik was erg tevreden met de turtlebeach stealth 500x.
Hoe dat te vergelijken is met de 700 weet ik niet.
Maar de eerdere versie was erg goed.

Van de 500x vond ik vooral de knopjes op de headset vond ik handig.
Onder andere de individuele volume knoppen voor chat-game audio zitten op de headset zelf.
Waardoor je makkelijk tijdens het gamen het niveau naar wens kunt wisselen.

En draadloos was is enorme pluspunt omdat je wel eens naar de opstaat.
Party chat op de wc? of voor de ijskast? Zonder dat je je controller mee hoeft te nemen.
Kun je tenminste je koffie of thee naar de bank dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:44

Sagat

Is pappa x2!

Ik blijf het jammer vinden dat 'we' schijnbaar met zijn allen (note allen, dus ook pc, ps en ninty gamers en mogelijk zelfs phone gamer master race fanaten :+ ) niet met zijn allen over dit onderwerp kunnen praten, bijvoorbeeld in een los topic, maar die gingen altijd in no time dicht.
Maar ot verder met rust laten dus.

on topic!
cool dat de s ook hdr doet! Dat wist ik niet (of niet meer).
Dan is mijn keuze weer een stapje dichterbij. Dus nu een s kopen in een leuke bundel als de x eraan komt of waarschijnlijker al is, en dan misschien wel een x als het tijd is voor een xb2. Maar afwachten hoe de markt en dan uitziet natuurlijk.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
SecondGuess schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:36:
Yaz Ik was erg tevreden met de turtlebeach stealth 500x.
Hoe dat te vergelijken is met de 700 weet ik niet.
Maar de eerdere versie was erg goed.

Van de 500x vond ik vooral de knopjes op de headset vond ik handig.
Onder andere de individuele volume knoppen voor chat-game audio zitten op de headset zelf.
Waardoor je makkelijk tijdens het gamen het niveau naar wens kunt wisselen.

En draadloos was is enorme pluspunt omdat je wel eens naar de opstaat.
Party chat op de wc? of voor de ijskast? Zonder dat je je controller mee hoeft te nemen.
Kun je tenminste je koffie of thee naar de bank dragen.
Ik had (stuk) een TB 400x (of x400, i dunno) en die werkte prima. Nadeel alleen is die kabel die in je controller moet. En juist daar wil ik vanaf. En de 700 ondersteund het wifi direct protocol dus geen dongles of wat dan ook. Heerlijk makkelijk. Alleen lees je wat launch ellende over plops en hisses en voordat ik geld ga uitgeven wil ik graag weten of het opgelost is. Anders zoek ik even verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

Yaz schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 15:52:
[...]

Ik had (stuk) een TB 400x (of x400, i dunno) en die werkte prima. Nadeel alleen is die kabel die in je controller moet. En juist daar wil ik vanaf. En de 700 ondersteund het wifi direct protocol dus geen dongles of wat dan ook. Heerlijk makkelijk. Alleen lees je wat launch ellende over plops en hisses en voordat ik geld ga uitgeven wil ik graag weten of het opgelost is. Anders zoek ik even verder.
Ik heb de 700 dus.. Drie firmware updates later is hij goed maar... Ik heb nog steeds random disconnects, kan uren spelen met geweldig geluid en dan begint het te stotteren en.. Disconnect, reconnect en weer verder voor soms een uur maar soms ook meerdere keren achter elkaar...

Hoop dat het met de Xbox One X beter gaat dan met met huidige Xbox One, geen idee wat het probleem nu precies is. Firmware updates hebben al veel verbeterd, maar is nog niet perfect of het moet alsnog aan mijn Wifi router in de buurt liggen (Heb hem ook al boven neergezet en Wifi tijdelijk uit)

Wel heb ik de Dolby Atmos app gekocht en daardoor Dolby geluid erin, standaard was hij goed maar nu nog veel beter!

[ Voor 5% gewijzigd door Tags NL op 20-10-2017 16:03 ]

https://powershellisfun.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
Tags NL schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:03:
[...]

Ik heb de 700 dus.. Drie firmware updates later is hij goed maar... Ik heb nog steeds random disconnects, kan uren spelen met geweldig geluid en dan begint het te stotteren en.. Disconnect, reconnect en weer verder voor soms een uur maar soms ook meerdere keren achter elkaar...

Hoop dat het met de Xbox One X beter gaat dan met met huidige Xbox One, geen idee wat het probleem nu precies is. Firmware updates hebben al veel verbeterd, maar is nog niet perfect of het moet alsnog aan mijn Wifi router in de buurt liggen (Heb hem ook al boven neergezet en Wifi tijdelijk uit)

Wel heb ik de Dolby Atmos app gekocht en daardoor Dolby geluid erin, standaard was hij goed maar nu nog veel beter!
Kijk. Daar hebben we wat aan :) Thnx voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Darow schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:32:
[...]

Die zijn gekoppeld aan je xbox live account en niet aan de console.
Dus het is niet zo dat men die game van je Xbox live account afhaalt? Ik heb namelijk ook het papieren kaartje met de code teruggestuurd :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
ronwiel schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:17:
[...]

Dus het is niet zo dat men die game van je Xbox live account afhaalt? Ik heb namelijk ook het papieren kaartje met de code teruggestuurd :).
Nope. Dat kan niet. don't worry :)

edit: je hebt toch niet ook je wachtwoord meegestuurd he?

[ Voor 9% gewijzigd door Yaz op 20-10-2017 16:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:35
bram1984 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:57:
[...]

[...]

En jou comment is zo niet nog lachwekkender en weinig afwijkend van de reacties waar je zelf op doelt. Los van het feit dat Shadow of War zoals gezegd nu niet bepaald een grafische showcase is, moet je misschien even kijken naar de line-up van zowel Sony als MS de komende 2 jaar. Ik denk niet je met een PS bepaald te klagen hebt, integendeel zelfs.
Nee, ik heb m'n Pro voor de PS exclusives en m'n One X voor alles third party en MS exclusives. Prima toch? Voorlopig boeit de line up van MS de komende 2 jaar mij niet zo gek veel, ik vermaak mij wel met Gears 4 4K, The Witcher 3 DLC 4K, Sunset Overdrive 4K en ga opnieuw aan Quantum Break beginnen als de One X patch er is. Maar eerst aan AC: Origins en Wolfenstein 2. Op de X uiteraard ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
bram1984 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 07:18:
[...]@Katmi Die gegarandeerde supersampling, is dat al definitief bevestigd? Op de Pro moet de developer dit namelijk echt handmatig toepassen, anders werkt het niet. Lees nogal tegenstrijdige verhalen hierover.
Ja is meermaals door MS bevestigd dat dit op de One X on console niveau gebeurd en geen developer patch nodig heeft, elk game wat boven 1080p draait krijgt automatisch supersampling op de One X op een 1080p display.

Was voor mij ook 1 van de selling points van de One X aangezien ik game op een 24 inch 1080p gaming monitor voor zowel pc als console, bij PS4 Pro vind ik de lijst van supersampled games veel te vaag en er is bij geen enkel game zekerheid dat dit erin zit omdat, zoals jij aanhaald, de developer het moet enablen en daar heb je nooit geen zekerheid over.

Terwijl op de One X je er helemaal niet moet over denken want de console regelt het gewoon voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tags NL schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:03:
[...]

Mn Astro A50 doet het al vanaf dag 1 gewoon prima. Ook wisselen tussen PC en Xbox is goed te doen (USB wisselen, schakelaar om en gaan). Ja je hebt een apart kastje en sluit hem dan via USB aan, maar hij werkt verder ideaal draadloos. Opladen doe ik nu vaker bedraad gezien ie niet lekker in de standaard schuift, hij lijkt dan verder ook wat sneller op te laden met de lader die ik hier nu heb staan (anders sta je wel eens te hannesen dat ie geen contact maakt met de pinnetjes van de lader. Heb al een USB-stick die ik ertussen zet, maar dat helpt ook niet altijd). Enige minpunt aan het hele ding. Verder ideaal met chat en audio.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt dat?
Niet alle aangekondigde spellen hebben op 7 November hun enhanced update al.
Lijst wordt net als het BC programma steeds een beetje verder uitgebreid.
Meen ergens gelezen te hebben dat bijvoorbeeld The Witcher 3 ook pas eind December de enhanced update krijgt.
Nog twee en een half weekje, dan hebben we meer duidelijkheid :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Yaz schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 16:20:
[...]

Nope. Dat kan niet. don't worry :)

edit: je hebt toch niet ook je wachtwoord meegestuurd he?
Nee, uiteraard niet :-). Nee, het is natuurlijk zo: ik stuur de xbox terug met het papieren kaartje dat in de box zat. De code had ik echter gebruikt. Nu krijg ik een vervangend exemplaar met een nieuwe code. Nu vraag ik me dus af als zo'n RMA uiteindelijk weer terug komt bij Microsoft, of zij die code terugtrekken omdat ik immers een vervangend exemplaar heb gekregen met een nieuwe code.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
ronwiel schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 21:23:
[...]

Nee, uiteraard niet :-). Nee, het is natuurlijk zo: ik stuur de xbox terug met het papieren kaartje dat in de box zat. De code had ik echter gebruikt. Nu krijg ik een vervangend exemplaar met een nieuwe code. Nu vraag ik me dus af als zo'n RMA uiteindelijk weer terug komt bij Microsoft, of zij die code terugtrekken omdat ik immers een vervangend exemplaar heb gekregen met een nieuwe code.
Ben ik toch benieuwd. Wat activeerde die code en waarom zou je die nog een keer krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Was een Xbox one S Forza Horizon bundel. Controller was defect. Aan de webshop voorgesteld alleen de controller te ruilen omdat ik de code al had gebruikt en zij dus ook niks aan dat pakket hadden. Maar dat kon niet. Alles moest terug en nu dus complete vervanging inclusief code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
Dan krijg je een gegarandeerd een nieuwe code. Die kun je mooi doorverkopen in de V&A.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi. Heb altijd al een stel robots in 4k willen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23:30
Weet iemand of de xbox one x eigenlijk hdmi cec heeft? Niet erg vindbaar op internet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Niet online
Xbox one s laat Mn tv automatisch aanspringen. Dus de C vast ook. Of zijn er andere functionaliteiten bij HDMI cec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 01:04:
[...]

Heb hem voor de gein gisteren weer eens opgestart.
Geen campaign gespeeld maar mp is flink verbeterd :)
Ga de campaign toch nog een kans geven met de enhanced update.
Als ik zie wat ze met Shadow of War kunnen doen, wordt Gears 4 helemaal smullen :9
Wat is er verbeterd aan de mp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:48
Van de week is bekend geworden dat de pre-load van NFS: Payback "slechts" een kleine 18 GB groot is.

Dat lijkt me best klein voor een open wereld game waarvan volgens mij ook nog eens geroepen is dat het "de grootste NFS ooit" is?

De PC specs geven 30 GB benodigde diskruimte aan. Dat klinkt al wat beter, maar lijkt me nog steeds weinig. Tenzij de developers nieuwe manieren van texture compression toepassen o.i.d.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Nice. Heb 'm van de week voor 20 eurootjes opgepikt en alvast gëinstalleerd (nu al 94GB :o ) in afwachting van 7 nov. Straks die 4K assets downloaden en gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 08:03

Klopt dat?
Daarnaast staat niet iedere HDR game hiertussen. Mijn TV geeft aan wanneer het beeld HDR weergeeft (met een icoontje). Zo heb ik naast die paar titels in die lijst tussen HDR gaming ook Battlefield 1 en Forza Motorsport 7 met HDR ondersteuning.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:21

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Zal bij in de doos van de one X (scorpio) ook een bedraad headset zitten? Bij de content list staat deze er niet bij.

Vroeger altijd een xbox 360 gehad en ben nog helemaal verknocht aan een mono headset Op een gegeven moment toen wel overgegaan naar de 360 wireless headset. Toen ik echter over ben gestapt op PC gaming kon ik nog steeds maar niet wennen aan al die stereo headsets, dus zit altijd met 1tje op het oor en de ander naar achteren gevouwen. Maar alsnog wordt je oor dan zo warm met die over the ear designs.

Of kun je ook jabra bluetooth headsets tegenwoordig koppelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Magic schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 10:50:
Van de week is bekend geworden dat de pre-load van NFS: Payback "slechts" een kleine 18 GB groot is.

Dat lijkt me best klein voor een open wereld game waarvan volgens mij ook nog eens geroepen is dat het "de grootste NFS ooit" is?

De PC specs geven 30 GB benodigde diskruimte aan. Dat klinkt al wat beter, maar lijkt me nog steeds weinig. Tenzij de developers nieuwe manieren van texture compression toepassen o.i.d.
Je geeft zelf het antwoordt eigenlijk al.
Kijk naar games als Skyrim.
Als je bijvoorbeeld 100 verschillende stukken steen creeert kan je daar enorm veel bergen mee in mekaar plakken, zelfde geldt voor bomen, stukken weg etc etc

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Beh kom er nu achter dat de vertical stand niet in het Xbox One X pakket zit, maar alleen bij de Scorpio editie. Was al langer bekend, maar ik had het nog niet gezien..
Xbox One X's vertical stand, shown off earlier this week during Microsoft's Gamescom livestream, will be available to buy separately.

That's despite Microsoft's Major Nelson at the time referring to the piece of plastic as an exclusive part of the Xbox One X Project Scorpio Edition. Stock of this limited edition version is now selling out at retailers in the UK.

But, today brings good news for fans of vertically-aligned consoles. During an interview with Xbox exec Mike Ybarra at Gamescom, Eurogamer was assured the stand would be sold separately. A stand up decision, indeed.

There's no price, yet, but Ybarra assured me the stand would be available to those without a Project Scorpio edition at some point. The Project Scorpio edition just gets it included for no extra cost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-09 08:03
Patrock schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 11:19:
Zal bij in de doos van de one X (scorpio) ook een bedraad headset zitten? Bij de content list staat deze er niet bij.

Vroeger altijd een xbox 360 gehad en ben nog helemaal verknocht aan een mono headset Op een gegeven moment toen wel overgegaan naar de 360 wireless headset. Toen ik echter over ben gestapt op PC gaming kon ik nog steeds maar niet wennen aan al die stereo headsets, dus zit altijd met 1tje op het oor en de ander naar achteren gevouwen. Maar alsnog wordt je oor dan zo warm met die over the ear designs.

Of kun je ook jabra bluetooth headsets tegenwoordig koppelen?
Nee die zit er waarschijnlijk niet bij. Bij de Xbox One S zit die in elk geval niet bij. Ik had bij de overstap van X1 naar X1S persongeluk m'n headset mee verkocht, en dan kom je erachter dat ie bij de nieuwe niet bij zit.

Niet meeverkopen dus wanneer je je Xbox One weg doet. :+

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Magic schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 10:50:

Is die 18GB misschien zonder 4K graphics? Bij sommige huidige games zitten die nog in de installatie, maar bij nieuwe games ging dat volgens mij apart zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 23:48
Martinspire schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 12:47:
[...]

Is die 18GB misschien zonder 4K graphics? Bij sommige huidige games zitten die nog in de installatie, maar bij nieuwe games ging dat volgens mij apart zitten.
Ik ga er wel vanuit dat de 4K content hier nog bij moet komen ja, vandaar dat de PC-versie waarschijnlijk zo rond de 30 GB gaat zijn.

Ter vergelijking: de vorige NFS was zo'n 20 GB en die wereld vond ik nou niet bijster groot en bovendien speelde die zich voornamelijk in het donker af.

Andere open world race games zoals FH2 en FH3 zijn resp. rond de 40 GB en 50 GB groot.

Hopelijk gaat de wereld van NFS: Payback niet tegenvallen, maar we gaan het zien op 2 november (10 uur speeltijd via EA Access :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Soullancer schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 01:06:
Weet iemand of de xbox one x eigenlijk hdmi cec heeft? Niet erg vindbaar op internet
ronwiel schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 08:41:
Xbox one s laat Mn tv automatisch aanspringen. Dus de C vast ook. Of zijn er andere functionaliteiten bij HDMI cec?
Dit is een vraag die ik al vaker hier gesteld heb en waar nog geen antwoord op gegeven is. En ja er komt bij HDMI-CEC meer kijken dan alleen je tv aanzetten. Dat doet mijn normale Xbox One ook. Wat er bij HDMI-CEC extra bij komt kijken, is dat nadat de tv is ingeschakeld, deze door het signaal ook op de juiste input wordt gezet, dus bv HDMI poort 2 als je daar je Xbox op hebt aangesloten.

De PS4 doet dat heel goed en scheelt gewoon gedonder met het zoeken naar een afstandsbediening, 3x moeten drukken voor de juiste input en dan nog een keer op mute :(

Dus ik wil ook graag weten of de Xbox One X nou wel of niet HDMI-CEC heeft of niet.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
MRE-Inc schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 19:51:
[...]

[...]

Dit is een vraag die ik al vaker hier gesteld heb en waar nog geen antwoord op gegeven is. En ja er komt bij HDMI-CEC meer kijken dan alleen je tv aanzetten. Dat doet mijn normale Xbox One ook. Wat er bij HDMI-CEC extra bij komt kijken, is dat nadat de tv is ingeschakeld, deze door het signaal ook op de juiste input wordt gezet, dus bv HDMI poort 2 als je daar je Xbox op hebt aangesloten.

De PS4 doet dat heel goed en scheelt gewoon gedonder met het zoeken naar een afstandsbediening, 3x moeten drukken voor de juiste input en dan nog een keer op mute :(

Dus ik wil ook graag weten of de Xbox One X nou wel of niet HDMI-CEC heeft of niet.
Ik hoop dat als de X het heeft je het kunt uitzetten. Als ik mijn tv op de input van mij av receiver zette ging de PS4 ook steeds aan ook al stond de receiver niet op PS4. Dus was blij dat het uit kon.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

[...]

Mijn TV doet dat gewoon. Ik noem dat HDMI Handclap.

omdat dat liedje in FH3 super fout maar super goed is

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-10-2017 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Vraag me af in hoeverre je op 7 November een winkel kan binnen lopen en gewoon een One X uit het rek pakken, GM spreekt links en rechts van tekorten voor iedereen op release day 1 te geven maar ik zie het eerder als PS4 Pro uitdraaien waar je er gewoon 1 kon oppikken zonder pre-order.

Ik spreek dan uiteraard niet van de Scorpio editie maar die vind ik persoonlijk toch minder mooi dan de standaard full mat black console en controller met gekleurde ABXY knoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de nieuwe dashboard nog niet af trouwens? YouTube heeft geen plaatje net zoals meerdere apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 21 oktober 2017 @ 20:33:
[...]

Mijn TV doet dat gewoon. Ik noem dat HDMI Handclap.

omdat dat liedje in FH3 super fout maar super goed is
Wat nou fout? Gewoon leuk nummer *O* oOo

Wat mij meer gebeurde is dat ik bij sommige nummers niet meer aan het opletten was en fouten ging maken door net iets te lang door te driften e.d. zodat het beter aansloot op de muziek :+

En 1 keer heb ik bij dit nummer toen ik ver voor lag (te makkelijke AI, sue me) controller neer gelegd op een recht stuk en mee geklapt _O-

Edit:
Fuck it, ik ga de game gewoon weer even doen voor slapen gaan :*)

Edit 2:
Lol, game opstarten en meteen een rare achievement krijgen. Bugfix? :P

[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 22-10-2017 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 00:42:
[...]

Edit:
Fuck it, ik ga de game gewoon weer even doen voor slapen gaan :*)

Edit 2:
Lol, game opstarten en meteen een rare achievement krijgen. Bugfix? :P
Games spelen puur voor de achievements. Zo triest. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Katmi
vind die teasers altijd overdreven :p natuurlijk zijn we ook al wat gewend qua gfx de dag van vandaag maar om zo impressed te zijn als in die video moet je van een Atari 2600 komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:00
[...]

[...]

Heeft die PS4 die functie wel? Nooit opgevallen. Moet je daarvoor ook gebruik maken van een specifieke HDMI-poort op je tv?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Bij microsoft gaat niet iedereen neogaf missen https://mobile.twitter.co...status/921960768123297794

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Martinspire schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 13:59:
[...]

Haha. Sta er niet van te kijken nee. Enige jammere is dat al die circlejerkers nu allemaal naar andere platformen gaan. RIP reddit :(
Reddit is al een en al circlejerkers, serieus slechter kan toch niet en dan spreek ik over r/ps4, r/xboxone, nintendoswitch en gaming. Ik denk dat er iets nieuws wordt opgericht of neogaf met een andere eigenaar door gaat.

Als xbox gamer was je er inderdaad ook nooit echt welkom, met een compleet leger aan sony fanboys waarvan sommige als ze het konden een sneer kunnen uitdelen naar Microsoft.

Martin, waar kijk jij vooral dan voor gaming nieuws en discussies.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:11:
[...]

Reddit is al een en al circlejerkers, serieus slechter kan toch niet en dan spreek ik over r/ps4, r/xboxone, nintendoswitch en gaming. Ik denk dat er iets nieuws wordt opgericht of neogaf met een andere eigenaar door gaat.
De reacties aldaar kunnen best idioot zijn, maar het nieuws an sich is vaak wel prima. Denk dat ook een boel negoaf posters, daar gewoon heen gaan om hun inside info te droppen. Misschien dat de moderatoren wat meer hulp nodig hebben, maar overall vind ik het nog meevallen. Console vs console is daar nog niet zo erg als console vs pc in ieder geval.
Martin, waar kijk jij vooral dan voor gaming nieuws en discussies.
Gewoon hier op tweakers, op reddit of op twitter. Heb eigenlijk geen gamesite meer in mn bookmarks die ik regelmatig bezoek, want die lopen toch altijd achter qua nieuws. En qua artikelen vind ik het niveau in Nederland ook omlaag gaan bij de gamesites. Ook veel te kinderachtig, terwijl dat niet nodig is. Zie Tweakers waar men gewoon als volwassene behandeld wordt en schrijft.

Ook op youtube heb ik nog wat kanalen die ik volg, maar dat gaat dan meer over reviews e.d. Al kijk ik liever een filmpje van Russian Badger dan een FPS comparison :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Rossi46 schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 13:21:
[...]

Heeft die PS4 die functie wel? Nooit opgevallen. Moet je daarvoor ook gebruik maken van een specifieke HDMI-poort op je tv?
Geen idee. De PS4 zit op HDMI poort 1. Weet niet wat er gebeurd als ik die op poort 2 of 3 of 4 zet. Zou niks uit moeten maken volgens mij. Weet overigens ook niet of je iets moet instellen op je tv. Geloof dat ik wel een of andere optie heb op mijn tv daarvoor en dat dit standaard al aanstond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ondertussen heeft ie gereageerd dat hij daar helemaal niet op doelde:
Actually, Yankees losing but boy did this take a different direction. I expected a lot of Yankee fans to reply.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Ik las soms wel de topics op neogaf maar nam nooit actief deel, vond het al vreemd dat het opeens offline was voor maintenance gisterenavond , of dat stond er toch te lezen als je F5 deed.

Jammer want vond het wel een goed forum om snel recaps te lezen van digitalfoundry videos zonder de hele video te moeten bekijken.

@uchiha tijntje I neem aan dat die prijs digitaal op de store is ? heb liever een fysiek exemplaar maar dat is persoonlijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Katmi schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:21:
Ik las soms wel de topics op neogaf maar nam nooit actief deel, vond het al vreemd dat het opeens offline was voor maintenance gisterenavond , of dat stond er toch te lezen als je F5 deed.

Jammer want vond het wel een goed forum om snel recaps te lezen van digitalfoundry videos zonder de hele video te moeten bekijken.

@uchiha tijntje I neem aan dat die prijs digitaal op de store is ? heb liever een fysiek exemplaar maar dat is persoonlijk :p
Inderdaad via de store. Geen idee of die in de winkel ook zo goedkoop is.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
uchiha tijntje schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:31:
[...]

Inderdaad via de store. Geen idee of die in de winkel ook zo goedkoop is.
Goedkoopste wat ik vind is 24 GBP op Amazon UK dus denk het niet :p

Nuja heb toch nog geen Xbox dus het dringt niet en voor een game als witcher 3 zou ik ook makkelijk nog tussen 30-40 neertellen voor eenfysieke copy in een shop, de prijs tot speelduur is het zeker waard.

Eens zien of hij tijdens black Friday nergens voorbijkomt, tijdens de easter sale was hij 25 bij GM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 18:18:
The Witcher 3 is (wederom) in de aanbieding. 20 euro... Daar zitten ook alle dlc bij. Alleen de laatste DLC is dat bedrag al dubbel en dwars waard! Dusss sla je slag!
No-brainer !
Moet nog steeds aan de DLC beginnen, Xbox One X enhanced patch vind ik dan ook een prima reden om het eens op te pakken :)

Dit geldt overigens ook voor Battlefield 1 of de losse Premium pass.
Heb al weer flink wat uurtjes plezier gehad met Premium voor die 18 euro.
En man man wat ziet het er nu toch al schitterend uit :9

Is het al bijna 7 November ? oOo

[YouTube: https://youtu.be/_WwA6bWdL5E]

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 22-10-2017 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:57
Nieuwevolger schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 14:11:
[...]

Ik denk dat je overdrijft met circlejerking op reddit. En ja slechter kan het wel, dat heet namelijk Neogaf. Het was een en al gif.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:09
justifire schreef op zondag 22 oktober 2017 @ 19:28:
[...]

No-brainer !
Moet nog steeds aan de DLC beginnen, Xbox One X enhanced patch vind ik dan ook een prima reden om het eens op te pakken :)
De hype begint te komen bij mij, beetje zoals december in de kinderjaren.

Witcher 3 gekocht in 2015, halverwege gestopt omdat ik de graphics afschuwelijk vind op de xbox one. Later weer even gespeelt op een 4k tv met HDR maar toch besloten te wachten tot 7 november.

Leuk als die comparison videos (SoW, race games etc), ik zit te wachten op een video van Witcher 3 op PS4 pro vs Xbox One X..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Helaas is de witcher 3 One X patch pas voor ''before the end of the year'' dus nog niet meteen de kans om erin te springen op 7 November.

Zo blijf ik maar wachten om the witcher 3 te spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had afgelopen week besloten geen launch XOX te halen. Dat doe ik komend jaar wel als ie al wordt afgeprijsd. Meeste games die ik ga spelen hebben er weinig voordeel aan en 4K gebruik ik toch niet. Wat nu uitkomt is er ook niet speciaal voor ontwikkeld. Shadow of War is mooi, maar ik heb al beter gezien op de PS4 bijvoorbeeld. Dus als ik toch moet wachten, doe ik wel wat anders.

offtopic:
Uiteindelijk dus een Switch erbij gehaald om Zelda te gaan doen en binnenkort ook Mario. Liever 2 nieuwe spellen dan de huidige net wat mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Ieder zijn eigen keuze :) toegegeven heb ik mijn pre-order ook in Augustus gecancelled maar het kriebelt nu toch wel terug, zeker nu mijn pc random begint te freezen en ik daar echt geen 1k+ wil insteken voor een nieuwe te bouwen.

Met je shadow of war opmerking trek ik wel vreemde gezichten, gebruikt textures op de One X die toch een stuk boven de ps4 pro liggen en zelfs op pc niveau zijn, al denk ik dat je met je beter gezien op ps4 opmerking eerder doelt op andere games, dat komt op de One X ook wel met een deftig spel.

Ding is even krachtig dan een ps4 pro + nog 1 gewone ps4 daarbij gedrukt als je over tflops praat dus zou me straf lijken als de One X geen plaatjes uit de hoed gaat toveren zoals HZD of dergelijke in termen van gfx gesproken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Iemand ervaring met het aanmelden van een defecte Elite controller ?

Mijn rechter pook gaat uit zichzelf naar beneden. Ik merkte het tijdens het spelen van Ghost Recon Wildlands toen ik even op een mooi punt stond om van het uitzicht te genieten. Zie ik ineens, zonder de rechter thumbstick aan te raken dat mijn vizier naar de grond gaat. Uiteraard ook even in een andere game getest en daar precies hetzelfde.

Hoelang duurt het voordat je een nieuwe hebt en moet je alles opsturen, of alleen de controller ?
Martinspire schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 01:30:
Ik had afgelopen week besloten geen launch XOX te halen. Dat doe ik komend jaar wel als ie al wordt afgeprijsd. Meeste games die ik ga spelen hebben er weinig voordeel aan en 4K gebruik ik toch niet. Wat nu uitkomt is er ook niet speciaal voor ontwikkeld. Shadow of War is mooi, maar ik heb al beter gezien op de PS4 bijvoorbeeld. Dus als ik toch moet wachten, doe ik wel wat anders.

offtopic:
Uiteindelijk dus een Switch erbij gehaald om Zelda te gaan doen en binnenkort ook Mario. Liever 2 nieuwe spellen dan de huidige net wat mooier.
Grappig, ik zat aan hetzelfde te denken. Het geld voor de 4k TV is naar de wintersport vakantie gegaan, dus die gaat er voorlopig niet komen. Heb momenteel 2 pre-orders staan waarvan een Scorpio Edition bij MIcrosoft zelf en een normale bij GameMania. Die laatste belde donderdag overigens op. Of ik met spoed naar de lokale vestiging in mijn woonplaats wilde gaan om een extra 25€ aan te betalen omdat het hoofdkantoor had bepaald dat er ipv 25€, nu 50€ moet worden aanbetaald. Die laat ik dus schieten....

Verder zijn de games die ik speel alleen maar Battlefield 1 en momenteel Ghost Recon Wildlands. Tevens heb ik Super Lucky's Tale in de pre-order staan, maar ook daarin boeien de graphics mij niet echt.

Zit dus net als jou, nog even in dubio, al hoewel jij er al uit bent. :)

[ Voor 58% gewijzigd door MRE-Inc op 23-10-2017 07:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

justifire schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 07:46:
@MRE-Inc Support contacten, dhl-label printen, afgeven bij of op laten halen door dhl, binnen een week een vervangend model "op de mat"
Contacten via chat of telefonisch ?

Ik vond namelijk deze nummers nog in mijn notitieblok:

Telefoon nummers Xbox One Support

+31 20 2036606

+31 800 0233894

Edit:
De analoge sticks van uw draadloze controller drijven weg, zitten vast in een bepaalde stand of de knoppen werken niet
Als deze problemen optreden, moet u uw huidige controller vervangen. Om een vervangend exemplaar te bestellen gaat u naar het Xbox Onlineservicecentrum.
http://support.xbox.com/nl-nl/contact-us#0:1:7

Straks maar eens even contact opnemen....

[ Voor 31% gewijzigd door MRE-Inc op 23-10-2017 07:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 07:41:[...]

Grappig, ik zat aan hetzelfde te denken. Het geld voor de 4k TV is naar de wintersport vakantie gegaan, dus die gaat er voorlopig niet komen. Heb momenteel 2 pre-orders staan waarvan een Scorpio Edition bij MIcrosoft zelf en een normale bij GameMania. Die laatste belde donderdag overigens op. Of ik met spoed naar de lokale vestiging in mijn woonplaats wilde gaan om een extra 25€ aan te betalen omdat het hoofdkantoor had bepaald dat er ipv 25€, nu 50€ moet worden aanbetaald. Die laat ik dus schieten....

Verder zijn de games die ik speel alleen maar Battlefield 1 en momenteel Ghost Recon Wildlands. Tevens heb ik Super Lucky's Tale in de pre-order staan, maar ook daarin boeien de graphics mij niet echt.

Zit dus net als jou, nog even in dubio, al hoewel jij er al uit bent. :)
Mja mijn games zijn waarschijnlijk AC origins, NFS en Battlefront. Wel games waar je er op HD voordeel uit kunt halen, maar ik vind het te marginaal. Dus dan haal ik hem ergens in het voorjaar denk ik, als er weer wat meer uit zijn waar ik wat aan heb. Rainbow Six Siege is een andere game die ik regelmatig speel, maar ik heb daar nog niks gehoord van een XOX patch, plus dat die game al niet verkeerd loopt. Dus ik wacht rustig af hoe zich dat gaat ontvouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
Ik kan ook nergens een overzicht vinden van release dates van de verschillende enhanced patches. Ik ga er een beetje vanuit dat de MS-games als Halo5 en GoW4 op 7 november werken. FIFA 18 hoop ik ook op 7 november. En games die nog uit moeten komen bij release gelijk enhanced zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Steven030 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:36:
Ik kan ook nergens een overzicht vinden van release dates van de verschillende enhanced patches. Ik ga er een beetje vanuit dat de MS-games als Halo5 en GoW4 op 7 november werken. FIFA 18 hoop ik ook op 7 november. En games dit nog uit moeten komen bij release gelijk enhanced zijn
Daar zou ik niet zomaar vanuit gaan. Halo MCC bijvoorbeeld wordt ook 'Xbox One x enhanced', maar die zal pas ergens in 2018 beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Laatst online: 22:53
Halo MCC is ook pas heel laat aangekondigd als Xbox One X enhanced. Zelf verwacht ik dat bijna alle oudere games enhanced zijn. Tenzij ze erg laat zijn aangekondigd. BF1 zal denk ik ergens in december gedaan worden, tegelijk met de nieuwe patch voor DLC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Pfff. Elite controller aangemeld voor reparatie. Wilden ze een aankoop nota. Die had ik wel, maar ze ontvingen mijn mail maar niet. Uiteindelijk 2 uur bezig geweest met zo'n gast aan de chat. Uiteindelijk hebben ze hem maar aangemeld ter reparatie.

Natuurlijk weer tegenstrijdige berichten. De chat medewerker zegt dat je alles moet opsturen behalve de usb kabel. De bevestigings mail zegt dat je alleen de controller moet opsturen. Dat laatste doen we dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:39
Ja ik zou gewoon alle kabeltjes lekker houden, al is het voor de spare parts ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
mobygo76 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 11:13:
Halo MCC is ook pas heel laat aangekondigd als Xbox One X enhanced. Zelf verwacht ik dat bijna alle oudere games enhanced zijn. Tenzij ze erg laat zijn aangekondigd. BF1 zal denk ik ergens in december gedaan worden, tegelijk met de nieuwe patch voor DLC.
Ik hoop het, maar vooralsnog is naar mijn weten Forza 7 de enige die de patch al uitgebracht heeft. Hopelijk komen er meerdere patches beschikbaar ter voorbereiding op de launch op 7 november. Tot nu toe blijft het vrij stil omtrent de release dates van de patches.
Ik denk dat de volgende games iig enhanced speelbaar zullen zijn op 7 november:
-AC: Origins
-Shadow of War
-CoD WWII
-Wolfenstein II
-GoW 4
-Halo 5
-Quantum Break
-Rise of the Tomb Raider

Verder hoop ik tenminste nog op FIFA 18, maar er is nog maar weinig over bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13-09 12:42
MRE-Inc schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:40:
Pfff. Elite controller aangemeld voor reparatie. Wilden ze een aankoop nota. Die had ik wel, maar ze ontvingen mijn mail maar niet. Uiteindelijk 2 uur bezig geweest met zo'n gast aan de chat. Uiteindelijk hebben ze hem maar aangemeld ter reparatie.

Natuurlijk weer tegenstrijdige berichten. De chat medewerker zegt dat je alles moet opsturen behalve de usb kabel. De bevestigings mail zegt dat je alleen de controller moet opsturen. Dat laatste doen we dan maar.
Hoe oud was je Elite controller/wat was het probleem? Heb mijne twee weken geleden opgestuurd naar bol.com omdat de controller op random momenten uitviel en de headset niet goed kon vinden. Uiteindelijk is ie dood verklaard en krijg ik m'n geld terug..

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:03
MRE-Inc schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 13:40:

Je hoeft ook alleen maar de controller op te sturen.Ik heb de mijne ook al eens opgestuurd en daar werd toen gezegd alleen de controller omdat je die andere onderdelen niet terug zou krijgen als je die zou meesturen.De mijne was 10 dagen weg, maar hoor vaker dat je na 1 week meestal je controller weer terug hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
maurieske72 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:57:
[...]

Je hoeft ook alleen maar de controller op te sturen.Ik heb de mijne ook al eens opgestuurd en daar werd toen gezegd alleen de controller omdat je die andere onderdelen niet terug zou krijgen als je die zou meesturen.De mijne was 10 dagen weg, maar hoor vaker dat je na 1 week meestal je controller weer terug hebt.
Klopt.
Voor de Elite moet je ook alle thumbsticks en flippers er af halen !
Vergeet tevens je batterypack niet.
Je krijgt een kale elite terug, dat is dus een controller met batterijklepje.
Zit aan mijn derde elite dus heb enige ervaring :P

==========================================================

Vanaf morgen zijn de eerste OXB spellen te spelen op de Xbox One :

Star Wars: Knights of the Old Republic
Ninja Gaiden Black
Crimson Skies: High Road to Revenge
Fuzion Frenzy
Prince of Persia: The Sands of Time
Psychonauts
Dead to Rights
Black
Grabbed by the Ghoulies
Sid Meier’s Pirates!
Red Faction II
BloodRayne 2
The King of Fighters Neowave

[ Voor 26% gewijzigd door justifire op 23-10-2017 16:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:08
Give me Rallisport Challenge en Project Gotham Racing! :D
Al weet ik niet of ik die nu nog wil spelen. Soms moet je bepaalde zaken ook als herinnering kunnen koesteren. :+

Sowieso heb ik nauwelijks backwards compatible games gespeeld. Iedereen roept erover, maar of het ook daadwerkelijk zoveel gebruikt wordt?

[ Voor 79% gewijzigd door Rivanov op 23-10-2017 16:10 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Rivanov schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:09:
Give me Rallisport Challenge en Project Gotham Racing! :D
Al weet ik niet of ik die nu nog wil spelen. Soms moet je bepaalde zaken ook als herinnering kunnen koesteren. :+

Sowieso heb ik nauwelijks backwards compatible games gespeeld. Iedereen roept erover, maar of het ook daadwerkelijk zoveel gebruikt wordt?
Ik denk dat zulke games bijzonder weinig gespeeld worden. Het is meer een marketing tool.

Enige dat ik nog steeds wil spelen zijn Fable 2 en Fable 3, maar dan vooral omdat ik die destijds niet gespeeld heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Steven030 schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 10:36:
Ik kan ook nergens een overzicht vinden van release dates van de verschillende enhanced patches. Ik ga er een beetje vanuit dat de MS-games als Halo5 en GoW4 op 7 november werken. FIFA 18 hoop ik ook op 7 november. En games die nog uit moeten komen bij release gelijk enhanced zijn
Vandaag komt er een grote update uit voor Gears 4, daar zit ook de 4K patch bij. Verder had ik bij een redelijk bekende Youtuber gezien dat er de komende 2 weken meer One X patches gaan komen. Dit heeft te maken met het certificatieproces bij MS, alles moet daar eerst langs alvorens er een goedkeuring komt.

Halo 5 zou ik idd niet op rekenen, dat wordt pas volgend jaar.

Nog fokking 2 weekjes #Hype :9

[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 23-10-2017 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 16:45:
[...]

Vandaag komt er een grote update uit voor Gears 4, daar zit ook de 4K patch bij. Verder had ik bij een redelijk bekende Youtuber gezien dat er de komende 2 weken meer One X patches gaan komen. Dit heeft te maken met het certificatieproces bij MS, alles moet daar eerst langs alvorens er een goedkeuring komt.

Halo 5 zou ik idd niet op rekenen, dat wordt pas volgend jaar.

Nog fokking 2 weekjes #Hype :9
waar ik wel op hoop is dat ik per spel kan aangeven of ik de 4k content alvast op mijn xbox one s wil binnen halen of niet voordat alles geprobeerd wordt en mijn hd's vol staan |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
Heb daarstraks nog GoW 3 gespeeld en mocht FM3 en 4 beschikbaar komen dan wordt dat zeker weten veel gespeeld.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Iemand enig idee wanneer de eerste reviews van de “X” online komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-Ed schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:31:
Iemand enig idee wanneer de eerste reviews van de “X” online komen?
Na dat ze hem hebben uitgebracht?
Op wat soort voor review zit te wachten dan?
Vrijwel alles van het ding is bekend

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Bullet NL schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 18:53:
[...]

Na dat ze hem hebben uitgebracht?
Op wat soort voor review zit te wachten dan?
Vrijwel alles van het ding is bekend
Klopt idd maar ik ben met namen benieuwd naar de geluidsproductie. Hij gaat mijn huidige One vervangen waar ik vaak de stekker uit trek omdat ik hem toch nog ‘hoor’.. Mijn “X” staat al in bestelling maar ik wil hem echt als mediastreamer (naast gaming) inzetten.

En ik vind het gewoon leuk om er zoveel mogelijk info over te lezen _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
Console reviews vind ik ook nooit veel aan, wel leuk om unboxings te zien maar daar stopt het ook vaak bij mij qua console reviews.
Geluidsproductie van de X is iets wat ik ook wel zou willen weten, is iets waar we nog helemaal niets hebben over gehoord, enkel maar over 4k en feel true power maar vraag me af op welk niveau die nieuwe koeler zit qua geluidsniveau

[ Voor 3% gewijzigd door Katmi op 23-10-2017 19:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik denk dat het afwachten is, Van de geluidsproductie van de Xbox One zat afhankelijk van het model nog al wat verschil. Ik kan me herinneren dat sommige Tweakers een geruisloos apparaat hadden gekregen terwijl anderen toch over "ruis" uit voeding of fan spraken.

Ik heb een day-one editie van de One staat, die is zelf helemaal stil (staat ook nog eens in een half open kastje) het enige wat ik hoor is de fan in het voedingsblok. Maar dan ook wanneer ik op 0.5 meter afstand specifiek naar dat ding luister als hij op een tafel ligt. Nu de powerbrick onder een kastjes ligt waar de One is staat hoor ik hem dus helemaal niet. Ook niet op 10 cm afstand wanneer ik mijn kop (met twee goede oren) in het kastje steek.

De geluidsproductie van de One S is al goed te noemen, ik verwacht dat dit bij de One X niet minder zal zijn.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
powerbrick geluid kan je met de One S al niet meer hebben dus dat valt al weg, lees wel veel over de One S dat mensen een fan hebben met een ratelgeluid in, zal met de X wel snor zitten denk is toch een console van 500 euro en de rest lijkt allemaal perfect uitgedacht hoe hij in elkaar steekt etc dus denk niet dat ze op de koeler gaan besparen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

MarkH NL schreef op maandag 23 oktober 2017 @ 14:32:
[...]

Hoe oud was je Elite controller/wat was het probleem? Heb mijne twee weken geleden opgestuurd naar bol.com omdat de controller op random momenten uitviel en de headset niet goed kon vinden. Uiteindelijk is ie dood verklaard en krijg ik m'n geld terug..
Van december 2016.

Probleem was dat ik de rechter thumbstick niet eens hoefde aan te raken en dan bewoog datgene wat er op het beeldscherm stond al. Dat gebeurde pas na 5 seconden ongeveer.....Beeld ging dan richting de grond als je bv in een FPS zit en je vizier op het midden van het scherm had staan.

Morgen komt UPS langs en halen ze het pakket op. Er maar meteen werk van gemaakt zodat ik hopelijk volgende week een nieuwe in de bus heb liggen.

Pagina: 1 ... 4 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.