Toon posts:

[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 159 Laatste
Acties:
  • 623.243 views

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-05 12:33
Sinds de herfstupdate van gisteren (voor de Insiders onder ons al eerder) is het mogelijk om 4K assets voor games te downloaden. Klopt het dat deze 4K assets vooralsnog voor geen een game beschikbaar zijn?
Ik heb de automatische updates aangevinkt etc, maar er zijn geen updates beschikbaar en als ik in Mijn games & apps 'beter op Xbox One X' selecteer staan daar geen spellen. Ik denk dat de assets de komende 3 weken beschikbaar zullen komen. Want nog maar 3 weekjes wachten op de 1X! _/-\o_
Steven030 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:53:
Sinds de herfstupdate van gisteren (voor de Insiders onder ons al eerder) is het mogelijk om 4K assets voor games te downloaden. Klopt het dat deze 4K assets vooralsnog voor geen een game beschikbaar zijn?
Ik heb de automatische updates aangevinkt etc, maar er zijn geen updates beschikbaar en als ik in Mijn games & apps 'beter op Xbox One X' selecteer staan daar geen spellen. Ik denk dat de assets de komende 3 weken beschikbaar zullen komen. Want nog maar 3 weekjes wachten op de 1X! _/-\o_
Momenteel enkel voor Forza 7 (met 4K assets is de grootte 96 GB)
Te controleren door op de game te gaan staan en tegelijktijdig LB+RB+MENU in te drukken, dan zie je wel of geen assets vermelding voor Scorpio en / of XBox One X

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-05 11:04

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

96gb?! :o
Hmm als ik toch besluit voor een x te gaan dan sowieso een externe hd erbij dus. Then again, gezien ik momenteel voornamelijk ori, cuphead en de rare replay collection wil gaan spelen, dan hoef ik niet bang te zijn voor ruimte gebrek want maar 3 kleine games en vrij weining 4k textures verwacht ik :P

(met deze gedachte neig ik ook erg naar een S, er zullen ongetwijfeld games komen die volop de power van de X gaan gebruiken die ik ook interresant vind maar kan vast wel 1 a 2 jaar overbruggen voor dat ik het echt niet langer volhou).

10 second ninja DONE

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-05 23:11

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Na de switch van de 360 naar de XBO-S valt me een ding echt op, in negatieve zin: het afspelen van muziek.

Bij de X360 ging het makkelijk en snel, maar bij de S gaat het erg omslachtig waarbij backgroundmusic soms ook nog wordt onderbroken.

Ik gebruik VLC player beta. Heeft Microsoft geen interne musicplayer? Groove music werkt niet, die slopen ze er namelijk uit. :?

[Voor 56% gewijzigd door SalimRMAF op 17-10-2017 13:51]

Gulfstream G650

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-04 16:21
SalimRMAF schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:50:
Na de switch van de 360 naar de XBO-S valt me een ding echt op, in negatieve zin: het afspelen van muziek.

Bij de X360 ging het makkelijk en snel, maar bij de S gaat het erg omslachtig waarbij backgroundmusic soms ook nog wordt onderbroken.

Ik gebruik VLC player beta. Heeft Microsoft geen interne musicplayer? Groove music werkt niet, die slopen ze er namelijk uit. :?
Ik gebruik spotify en heb totaal geen problemen met background music. als het stil valt is dat om een logische reden. Ze hebben ook een media player, geen idee of die mp3's kan afspelen.

Gamertag: YazNL

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:44

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Moet zeggen dat ik het nieuwe menu wennen vind, maar wel lekker rap is. De pins zijn wel enorm miniscuul. Ik snap dat je er nu 40 kwijt kan (meer dan voorheen), maar als de trade-off is dat de icoontjes dan kleiner worden is ook weer zoeits :')

Xbox Live ID:Notna8310

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 05-04 22:34
SalimRMAF schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:50:

Groove blijft wel werken als MP3 en CD-speler hoor, alleen de muziekstreamdienst halen ze eruit.

Anoniem: 337891

Sagat schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:09:
96gb?! :o
Hmm als ik toch besluit voor een x te gaan dan sowieso een externe hd erbij dus. Then again, gezien ik momenteel voornamelijk ori, cuphead en de rare replay collection wil gaan spelen, dan hoef ik niet bang te zijn voor ruimte gebrek want maar 3 kleine games en vrij weining 4k textures verwacht ik :P

(met deze gedachte neig ik ook erg naar een S, er zullen ongetwijfeld games komen die volop de power van de X gaan gebruiken die ik ook interresant vind maar kan vast wel 1 a 2 jaar overbruggen voor dat ik het echt niet langer volhou).
Voor die drie games hoef je idd geen X te hebben. Maar je gaat hem toch wel kopen volgens mij. ;)

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 18-05 21:20
Tits schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 08:39:
[...]

Ik heb een de LG 55UH605v kunnen bestellen aan 359 euro. Ik vond dit wel een koopje.

Had eerst de LG 49UJ630v willen bestellen, die vind je voor ongeveer 550 euro. Het prijsverschil tussen de UH en de UJ was mij te hoog om niet voor de goedkopere/grotere te gaan. Enkel door de HDR twijfelde ik wat. De UJ kent naast HDR10 ook HLG en ik denk wel eens dat dat "snel" gaat aanslaan.

Anyway, ik weet dat er betere tv's zijn, maar ik heb geen zin om er fortuinen tegenaan te gooien. Ik kom zelf van een 4-5 jaar oude 40 inch van Samsung.
Waar heb je die gekocht dan voor 359?

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

• Anoniem: 917349
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Kun je trouwens ook wallpapers downloaden middels de browser of gaat dat enkel via USB?

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

https://play.eslgaming.com/forza/europe/drop-the-power/
Foot Locker and Xbox invite you to Drop The Power. On October Saturday 21st, battle it out against competitors in Manchester, Paris and Rotterdam Foot Locker stores on Forza Motorsport 7 in an esports challenge.
Up for grabs is your chance to win exclusive drops every 20 minutes including the world’s most powerful console – Xbox One X Project Scorpio Edition plus the hottest sneakers from the latest collection. Head down to your participating store to take part or tune into the live ESL stream for your chance to win. #DropThePower #approved
Manchester: Manchester Trafford Centre, Stretford, M17 8AR
Paris: Parvis de La Défense, 92800 Puteaux
Rotterdam: Lijnbaan 75, 3012 EL Rotterdam

[Voor 6% gewijzigd door harrytasker op 17-10-2017 17:56]

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

SpankmasterC schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:04:
[...]

Groove blijft wel werken als MP3 en CD-speler hoor, alleen de muziekstreamdienst halen ze eruit.
Groove kan ik niet eens meer downloaden staat erop bij mij. :)

Gulfstream G650

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Jammer dat je nu nog meer handelingen moet doen om iemand te nodigen voor een party met de nieuwe Dashboard update. Voorheen was het een stuk makkelijker.

Anoniem: 337891

Gold is nu 40 piek via MS zelf. Gewoon op de console of via de site. Wel lekker nu hij net verlopen is en ik geen zaken hoef te doen met schimmige keysites.

• appeltje eitje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-05 08:50
Iemand hier ervaring met het kopen van een Xbox via de UK? Microsoft biedt daar op de eigen site een mogelijkheid om bij een pre order van een Xbox One X Forza Motorsport 7 erbij te kopen voor 20 pound. Best een goede deal lijkt mij. Kosten zijn dan ongeveer 527 euro.

https://www.microsoft.com...06PM/MW5J/X1XInterstitial

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:50
appeltje eitje schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:48:
Iemand hier ervaring met het kopen van een Xbox via de UK? Microsoft biedt daar op de eigen site een mogelijkheid om bij een pre order van een Xbox One X Forza Motorsport 7 erbij te kopen voor 20 pound. Best een goede deal lijkt mij. Kosten zijn dan ongeveer 527 euro.

https://www.microsoft.com...06PM/MW5J/X1XInterstitial
Zit je wel weer te kutten met je powercable. Voor die paar tientjes zou ik me daar niet aan wagen.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01:21
Anoniem: 337891 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:46:
Gold is nu 40 piek via MS zelf. Gewoon op de console of via de site. Wel lekker nu hij net verlopen is en ik geen zaken hoef te doen met schimmige keysites.
Bij mij kost een jaar live nog steeds 59,99. Doe ik iets verkeerd ?

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

GlorixJim schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 00:01:
[...]

Volgens mij krijg je de aanbieding pas als je Gold bijna verloopt. Ik heb het ook via MS gedaan ipv ebay (wat ik normaal gesproken doe).

Wel direct de automatische verlenging uitschakelen. ;)

Gulfstream G650

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Yaz schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 13:53:
[...]

Ik gebruik spotify en heb totaal geen problemen met background music. als het stil valt is dat om een logische reden. Ze hebben ook een media player, geen idee of die mp3's kan afspelen.
Ik heb Apple Music... dat is het "probleem". :+

Gulfstream G650

• appeltje eitje
GlorixJim schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 00:01:
[...]

Waarom niet gewoon via cdkeys live gold kopen? kost 38.99 en als je via facebook je inschrijft op een nieuwsbrief (kan je gewoon een nep mailadres gebruiken) krijg je extra 5% extra korting. Je hebt de code dan instant in je mail na betaling!

https://www.cdkeys.com/xb...d-membership-xbox-one-360

en hier de korting regelen:

https://www.facebook.com/cdkeyscom/app/393344207416996/

en voila het kost je maar
37,04 euro :)

• appeltje eitje
Rossi46 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:26:
[...]

Zit je wel weer te kutten met je powercable. Voor die paar tientjes zou ik me daar niet aan wagen.
Daar heb je helemaal gelijk in! thanks

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
appeltje eitje schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 21:48:

https://www.microsoft.com/en-
gb/store/buy/interstitial/8NQ33JVV1S9V/8WDNJS8T06PM/MW5J/X1XInterstitial
Rossi46 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 22:26:
De voedingskabels kun je bij elke Xbox overigens zo vervangen; dat is het probleem niet. Dus bij een echt goede aanbieding, bijvoorbeeld gratis game(s) en extra controller (of een gunstige wisselkoers), kan het interessant zijn om een UK Xbox te bestellen.

Mijn twee Xbox One S-en zijn via Microsoft UK gekocht.

De UK store accepteert trouwens alleen Britse factuuradressen, ondanks eerdere aankopen bij andere Europese Microsoft stores. Advies van UK support was om je eigen adresgegevens (inclusief NL postcode en land) in te vullen in de vrije velden en de voorbeeld Microsoft UK postcode in het verplichte veld.

[Voor 4% gewijzigd door MartijnS72 op 18-10-2017 09:46]

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:17
Rockvee2 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:30:
Jammer dat je nu nog meer handelingen moet doen om iemand te nodigen voor een party met de nieuwe Dashboard update. Voorheen was het een stuk makkelijker.
Als hierdoor het dashboard stukken sneller is heb ik er geen moeite mee, vind die ene klik extra op de A knop nog geen grote ramp.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:50
G_Dragon schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 09:53:
[...]

Als hierdoor het dashboard stukken sneller is heb ik er geen moeite mee, vind die ene klik extra op de A knop nog geen grote ramp.
Ik vind het nieuwe dashboard ook echt een verademing! Super snel en soepel, Het smoelt ook goed. Ik ben er erg blij mee :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• G_Dragon
  • Laatst online: 00:17
Rossi46 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 10:35:
[...]

Ik vind het nieuwe dashboard ook echt een verademing! Super snel en soepel, Het smoelt ook goed. Ik ben er erg blij mee :)
Precies hij is lekker snel en ziet er smooth uit , je moet om je vriendenlijst te openen 1 keer extra op A drukken en that's it! Microsoft mag nu deze wel houden en stoppen met het verranderen van het Dashboard telkens,

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 26-05 19:44

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Nieuwe dashboard is wel een verademing. Heb alles behalve de pins weggehaald van het hoofdscherm. Lekker rustig en lekker snel. Heb nu de zgn light theme ingeschakeld en kreeg zowaar weer het oude Xbox 360 gevoel terug. Nu dat dashboard nog terug van de laatste 360 en ik ben tevreden.

Heeft iemand eigenlijk een idee of het straks met de nieuwe Xbox One X nog erg veel uit maakt of je games op een externe usb disk staan ? Nu is het zo dat games op usb3 wat sneller laden dan via de interne disk. Ben wel benieuwd of dat met de X ook zo is.

En wat hoop ik graag dat de X HDMI-CEC aan boord heeft. Gisteren vlak voordat ik thuis was de xbox via een app op mijn telefoon aangezet. Kom ik thuis, staat de input vrolijk op Kabel TV en het geluid was aan het eind van de straat te horen.

XBL: MRE Inc

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 18-05 15:52
Lekker Ventje schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 12:41:
[...]

Volgens mij wel en nr drie komt in december. Even uit het hoofd heb je nu Frankrijk en Rusland als DLC.
Iemand enige idee tot wanneer deze deal op de premium pass loopt? Kan dat niet terug vinden op de MS site.

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 16-05 20:15
Kapitein187 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 14:29:
[...]

Waar heb je die gekocht dan voor 359?
Ik had deze gekocht via de Carrefour vorige week bij een actie, maar nog niet ontvangen.

• MRE-Inc
  • Laatst online: 26-05 19:44

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

DeLyon schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:24:
[...]

Iemand enige idee tot wanneer deze deal op de premium pass loopt? Kan dat niet terug vinden op de MS site.
Tot 23 oktober:

https://majornelson.com/2...d-and-spotlight-sale-102/

En als je rechtstreeks naar de store gaat en inlogt met je Microsoft account dan staat het erbij dat het nog 6 dagen duurt:

https://www.microsoft.com...premium-pass/bp1fnb50905n
Battlefield™ 1 Premium Pass

Rated: 4.4 stars out of 5

115
reviews
$49.99

$25.00
save $24.99

6 days remaining

[Voor 36% gewijzigd door MRE-Inc op 18-10-2017 13:52]

XBL: MRE Inc

• HellStorm666
  • Laatst online: 26-05 16:38

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Even een vraagje voor de zekerheid.
Als ik nu Assassin's Creed Origin Gold koop uit de HongKong store met een giftcard.
Dan is dit een pre-order.
Werkt deze dan direct op m'n Xbox-One, welke op Regio NL staat?

Kan over dit laatste deel nl niet direct duidelijkheid vinden

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21-05 13:43

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

HellStorm666 schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 15:25:
Even een vraagje voor de zekerheid.
Als ik nu Assassin's Creed Origin Gold koop uit de HongKong store met een giftcard.
Dan is dit een pre-order.
Werkt deze dan direct op m'n Xbox-One, welke op Regio NL staat?

Kan over dit laatste deel nl niet direct duidelijkheid vinden
Een pre-order aanschaffen in een andere store werkt net zoals een pre-order aanschaffen in Nederland. Het enige wat zou kunnen verschillen is wanneer het spel dan actief is. Vaak wordt de tijdzone overgenomen van land van aanschaf. Wanneer je het dus in het Oosten hebt aangeschaft heb je kans dat je eerder aan de slag mag met het spel (ze lopen daar immers een paar uur voor) en heb je het in het Westen aangeschaft dan kan je er later mee aan de slag.

• HellStorm666
  • Laatst online: 26-05 16:38

HellStorm666

BMW S1000XR / Audi S6 Avant C7

Dat is mooi...

hmm.. HKD giftcard van 600 (eigenlijk 560) aanschaffen wil ook niet echt... behalve als je ff 73 neer wil leggen voor 65 aan waarde..

Scientia Potentia Est
Xbox-Live GamerTag: H3llStorm666
19x Q.Cell G5 325wp op APsystems QS1

MRE-Inc schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 13:09:
Heeft iemand eigenlijk een idee of het straks met de nieuwe Xbox One X nog erg veel uit maakt of je games op een externe usb disk staan ? Nu is het zo dat games op usb3 wat sneller laden dan via de interne disk. Ben wel benieuwd of dat met de X ook zo is.
In principe nog steeds, zullen wel genoeg testen worden gedaan, maar de basis blijft hetzelfde, OS en game vanaf 1 schijf laten laden is trager dan OS van 1 schijf en game van een ander.

Nu zal dat bij kleinere games of online games (die 99% van de tijd wachten op een server, dan dat ze data laden) een stuk kleiner verschil zijn, maar als het flink datapompen wordt en ondertussen maak je nog wat clips (je recorder loopt gewoon nonstop door), zal dat wel enige impact hebben.

Hoewel alles sneller is in de XBX, zal de 4k gamedata ook groter zijn, dat de snelheid daarin (tov S/One) marginaal beter zal zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 16:43:
[...]

In principe nog steeds, zullen wel genoeg testen worden gedaan, maar de basis blijft hetzelfde, OS en game vanaf 1 schijf laten laden is trager dan OS van 1 schijf en game van een ander.

Nu zal dat bij kleinere games of online games (die 99% van de tijd wachten op een server, dan dat ze data laden) een stuk kleiner verschil zijn, maar als het flink datapompen wordt en ondertussen maak je nog wat clips (je recorder loopt gewoon nonstop door), zal dat wel enige impact hebben.

Hoewel alles sneller is in de XBX, zal de 4k gamedata ook groter zijn, dat de snelheid daarin (tov S/One) marginaal beter zal zijn.
Zou ook wel wat testresultaten van de interne hdd willen zien.
Zeker met installaties van 100+ GB spellen vraag ik me af of de interne hdd nu enigzins op niveau komt met de externe hdd, of dat ik toch op zoek moet naar een grotere 7200rpm externe hdd.
Dat wordt dan waarschijnlijk een desktop schijf in een usb3.0 behuizing met eigen stroomvoorziening wat ik eigenlijk wil vermijden :/
Komt toch nog heel wat bij kijken, bij zo'n eenvoudige console upgrade....

Is het trouwens mogelijk om meerdere hdd's aan te sluiten op de verschillende usb poorten of gaat het systeem dan moeilijk doen ?
Een tweede Touro Mobile Pro erbij hangen zou dan evt ook een oplossing zijn.

[Voor 8% gewijzigd door justifire op 18-10-2017 17:43]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

justifire schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 17:35:
[...]

Zou ook wel wat testresultaten van de interne hdd willen zien.
Zeker met installaties van 100+ GB spellen vraag ik me af of de interne hdd nu enigzins op niveau komt met de externe hdd, of dat ik toch op zoek moet naar een grotere 7200rpm externe hdd.
Dat wordt dan waarschijnlijk een desktop schijf in een usb3.0 behuizing met eigen stroomvoorziening wat ik eigenlijk wil vermijden :/
Komt toch nog heel wat bij kijken, bij zo'n eenvoudige console upgrade....

Is het trouwens mogelijk om meerdere hdd's aan te sluiten op de verschillende usb poorten of gaat het systeem dan moeilijk doen ?
Een tweede Touro Mobile Pro erbij hangen zou dan evt ook een oplossing zijn.
Ik heb nu 1x 2tb 2.5" hdd en 1x 1tb m2 ssd er aan hangen (en intern 2tb), gaat prima hoor

en wellicht is dit wel een aardige optie met de grootte van 8tb:

https://www.amazon.de/Sea...=Seagate+Gaming+Drive+8TB
quorumz schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 18:14:
[...]

Ik heb nu 1x 2tb 2.5" hdd en 1x 1tb m2 ssd er aan hangen (en intern 2tb), gaat prima hoor

en wellicht is dit wel een aardige optie met de grootte van 8tb:

https://www.amazon.de/Sea...=Seagate+Gaming+Drive+8TB
Op zich mooi met die usb-hub.
Echter geen 7200rpm en externe voeding.
Zit dus een desktopschijf (of twee) in en die maken meestal toch meer herrie dan een portable disc.
En aangezien de Xbox de schijf niet uitschakeld zit je dus altijd in dat gezoem (ja ben een superzeikerd die zulke dingen hoort en het dan ook niet meer kan negeren :X )

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

justifire schreef op woensdag 18 oktober 2017 @ 19:28:
[...]

Op zich mooi met die usb-hub.
Echter geen 7200rpm en externe voeding.
Zit dus een desktopschijf (of twee) in en die maken meestal toch meer herrie dan een portable disc.
En aangezien de Xbox de schijf niet uitschakeld zit je dus altijd in dat gezoem (ja ben een superzeikerd die zulke dingen hoort en het dan ook niet meer kan negeren :X )
Ben tegenwoordig ook snel geirriteerd door geluid. Dus alleen maar goed dat je het doorgeeft! Ik neem aan dat een 'portable disc' zonder externe voeding het wel goed doet op de xb? Geen powermanagement, of gebrek aan stroom op de usb poorten?

Hmm op mijn 360 ging dat eigenlijk altijd al prima, maar ik gebruikte die voornamelijk voor profiles/save games, niet om games vanaf te spelen.......

10 second ninja DONE

• Yaz
Sagat schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 08:39:
[...]

Ben tegenwoordig ook snel geirriteerd door geluid. Dus alleen maar goed dat je het doorgeeft! Ik neem aan dat een 'portable disc' zonder externe voeding het wel goed doet op de xb? Geen powermanagement, of gebrek aan stroom op de usb poorten?

Hmm op mijn 360 ging dat eigenlijk altijd al prima, maar ik gebruikte die voornamelijk voor profiles/save games, niet om games vanaf te spelen.......
Een 2.5" usb disk werkt prima op de x1. Wel is het lastiger om hier een 7200 variant van te vinden. Toen de X1 uitkwam waren er een paar bekend (de HGST Touro Mobile Pro was er zo een) maar tegenwoordig staat bij geen enkele 2.5" het aantal RPM meer beschreven. Het is mij ook niet meer bekend of de Touro nog 7200RPM is.

edit: Instant update. Volgens hun product sheet is dat nog wel het geval!
http://www.touropro.com/e...Pro_datasheet_0812_LR.pdf

edit2: Vroeger was deze disk in een 1TB variant beschikbaar. Nu alleen nog maar in 500GB of 750GB. Niet echt nuttig meer vind ik zelf.

edit3: De Touro S is ook 7200RPM zie ik.
In pricewatch zie ik dat deze verkocht word voor +- 104 euro: pricewatch: HGST Touro S 1TB Rood

1 verkoper maar met een onbekende levertijd. Feestje!

[Voor 25% gewijzigd door Yaz op 19-10-2017 08:51]

• Sagat

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Dat is wel lame! then again, voordat ik een schijf zou kopen zou ik toch wel wat reviews checken & hier vragen, dus zal vast goed komen :)

10 second ninja DONE

Hmm, de USB schijf die ik mijn Xbox heb hangen wordt wel uitgeschakeld... misschien is dat de firmware van de enclosure/drive zelf dan? Ik erger me er juist (een beetje) aan dat als ik de Xbox 'uit' gezet heb dat hij nog updates toe aan het passen is (neem ik aan) en daarbij steeds de schijf upspint en downspint. Het is geen heel indringend geluid maar als het stil is hoor je het wel. Het iriteert me vooral dat hij zo vaak achter mekaar stopt en start, lijkt me niet goed voor de levensduur...

Gamertag: FinrazielNL

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-05 20:55
Lijkt me dat als je Xbox in standby modus staat, deze ook de hardeschijf aan houd om updates ed. te kunnen verwerken. Mijn xbox staat altijd 'echt' uit, en de hardeschijf die aan de USB poort hangt gaat daardoor ook uit. (Bij een Xbox One S)

Tijdens opstarten van de Xbox met ik altijd 10sec (extra) oid wachten voordat de externe opslag gereed is.

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:35

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Ben zelf ook aan het kijken voor een externe schijf en ben van plan om het als volgt in te richten. En mijn intentie is om voor een 2.5 inch/7200 RPM te gaan. Als het goed is ook USB Powered.

Ewent USB 3.1 Gen1

HGST 7K1000, 1TB

https://card.exophase.com/1/1116015.png

srdevil schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 11:55:
Lijkt me dat als je Xbox in standby modus staat, deze ook de hardeschijf aan houd om updates ed. te kunnen verwerken. Mijn xbox staat altijd 'echt' uit, en de hardeschijf die aan de USB poort hangt gaat daardoor ook uit. (Bij een Xbox One S)

Tijdens opstarten van de Xbox met ik altijd 10sec (extra) oid wachten voordat de externe opslag gereed is.
Nee, bij die updates komt hij uit slaapstand en doet z'n ding, schakelt dan pas weer de usb schijven in, anders staan ze gewoon uit.

Mijn stuur doet calibratie wanneer mn xbox updates doet, doet hij enkel als die 5v krijgt, lijkt erop dat usb volledig uitgaat.

[Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 19-10-2017 12:56]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Yaz
sekeroglan schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 12:45:
Ben zelf ook aan het kijken voor een externe schijf en ben van plan om het als volgt in te richten. En mijn intentie is om voor een 2.5 inch/7200 RPM te gaan. Als het goed is ook USB Powered.

Ewent USB 3.1 Gen1

HGST 7K1000, 1TB
Mooie. Dit lijkt mij ook wel wat. Ga ik thuis eens even in verdiepen.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:44

SpoekGTi

AMEX vragen? DM!

Het is er door, de oude One is verkocht en wordt zaterdag opgehaald. De nieuwe One X is besteld, komt de 7de november....

Kan niet wachten. Mocht er toevallig nog iemand zijn die zin heeft in een paar potjes Gears, ben tot aan zaterdag bijna elke avond wel online. Gamertag = mijn Tweakers username

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Ultimate edition is 4,50, mocht je de rest er ook goedkoop bij willen :P

Plex krijgt update op de xbox.
Our brand new, media-focused v2 UI is now on Xbox One, which means you’re never more than a click or two away from browsing your entire library. We’ve also added some enhancements, including mixed photo and video libraries, compatibility with Alexa, and better subtitle compatibility. On top of that, Plex accounts are no longer tied to Xbox gamertags. Take a look at the new features and let us know what you think

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 00:49
https://www.youtube.com/watch?v=CzPsxUyoe3E&t=478s
Shadow of war is op xbox one x overduidelijk de beste console versie.

Deze Ps4pro vs xbox one x filmpjes gaan denk vrij snel saai worden.
De x zal toch steeds de beste prestaties neerzetten.

Maar ergens is het toch wel leuk om de fanboyz te zien huilen.
Wat een dramatiek allemaal.

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 17-05 02:37
ook wel een potato potatoe verhaal he, je hebt meer ram en meer gpu kracht dus logisch dat one X versies vanaf nu het beste zullen zijn, een pc met 16gb ram en een 1070 is ook beter dan een pc met 8gb ram en een 1060...

Zulke filmpjes zijn al saai sinds de ps4 pro er is want elke ps4 vs xbox one vs ps4 pro DF video tot nu toe was de ps4 pro de beste console versie wat ook logisch was.
Trouwens fanboys huilen altijd in DF comments, als er 1 plek is op youtube waar je nooit comments moet lezen is het wel digitalfoundry, dat is al xbox vs ps4 gezeur sinds de ps4 en xbox one er zijn....

Als jij een console koopt is dat gebaseert op je eigen keuze, ik weet dat de Xbox one X technisch het beste is maar ik zou graag ooit the last of us 2 willen spelen of de nieuwe god of war dus zou ik al eerder naar de ps4 leunen ook al weet ik dat ik me dan technisch gezien achterop stel, maar als het deftig eruit ziet en vlot draait boeit me dat ook niet echt een hol.

ieder zijn ding, en dat xbox one x vs ps4 pro vergelijkingen op DF altijd in het voordeel van Xbox one X zullen zijn is een feit net zoals water nat is, zoals ik zei meer ram en meer gpu kracht dus meer plek voor high res textures vaker native 4k vergeleken met ps4 pro.

trouwens of je nu ps4 pro of One X kiest de cpu is toch de limiting factor... in dezelfde video als jij linkt zie je ook een fps graph waar de one X ook duikt tot mid 20 fps tijdens een scene met veel actie in beeld, custom 2.3ghz cpu of niet het is nog steeds een Jaguar dus dat geld voor beide consoles.

[Voor 11% gewijzigd door Katmi op 19-10-2017 22:16]

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
SecondGuess schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 21:36:
https://www.youtube.com/watch?v=CzPsxUyoe3E&t=478s
Shadow of war is op xbox one x overduidelijk de beste console versie.

Deze Ps4pro vs xbox one x filmpjes gaan denk vrij snel saai worden.
De x zal toch steeds de beste prestaties neerzetten.

Maar ergens is het toch wel leuk om de fanboyz te zien huilen.
Wat een dramatiek allemaal.
Logisch, de X heeft simpelweg meer power. Hoewel ik in eerste instantie wel grotere verschillen (30 vs. 60fps) had verwacht. Aan de andere kant ziet Horizon er op de vanilla PS4 nog steeds beter uit dan Shadow of War op zowel de X1X als de PS4 Pro, dus ja. :)

• dikki dik
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-07-2020
Het grootste verschil zal hem dan ook alleen zitten in de hogere resolutie en hier en daar wat hogere kwaliteit in effecten, vanwege de limiterende factor van de cpu zoals je al zegt. Net als met de ps4 pro. Ik ben er lichtelijk door teleurgesteld, maar heb dan ook geen 4k scherm. Staat wel op mijn lijstje, gezien het verschil tussen 900p en 1080p wel duidelijk merkbaar is.

Battlefield 2 stats - Specs PC - X360 Gamertag

• Katmi
dikki dik schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 23:31:
[...]

Het grootste verschil zal hem dan ook alleen zitten in de hogere resolutie en hier en daar wat hogere kwaliteit in effecten, vanwege de limiterende factor van de cpu zoals je al zegt. Net als met de ps4 pro. Ik ben er lichtelijk door teleurgesteld, maar heb dan ook geen 4k scherm. Staat wel op mijn lijstje, gezien het verschil tussen 900p en 1080p wel duidelijk merkbaar is.
idd voor gebruikers van een xbox one is het een huge upgrade imo, veel te veel games op xone zijn 720p of ergens iets dat meestal in de 900p ratio draait.

Van ps4 naar ps4 pro was dit veel minder omdat veel games op ps4 al native 1080p zijn dus het enige argument is 4k support en betere framerates, en op een 1080p scherm betere fps in bepaalde games.
op de one ga je nu naar gegarandeerd supersampling op 1080p schermen krijgen en hoger op 4k schermen, geen 720-900p gedoe meer.

Hopelijk next gen een deftige zen based apu erin of dergelijke zodat open world games 60 fps zijn, er is nog teveel spul op ps4 pro en one x dat native 30 is en dipt naar mid 20's during heavy load wegens die cpu.
Neemt niet weg dat de One X heel deftig is en de beste console gaat zijn vanuit technisch standpunt, maar next gen moet echt wel een apu krijgen die bij de tijd is op moment van release imo.
Katmi schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 23:48:

Hopelijk next gen een deftige zen based apu erin of dergelijke zodat open world games 60 fps zijn, er is nog teveel spul op ps4 pro en one x dat native 30 is en dipt naar mid 20's during heavy load wegens die cpu.
Neemt niet weg dat de One X heel deftig is en de beste console gaat zijn vanuit technisch standpunt, maar next gen moet echt wel een apu krijgen die bij de tijd is op moment van release imo.
Zal niet gebeuren, de psychologische limieten op prijzen maken consoles altijd mid-stream op z'n best. Telefoons van 1000+ euro? No problem. PC 1500? same. Console van 900? No freaking way. Was al genoeg te doen als de Xbox 600 euro was geweest.

Plus dat het tweekamp altijd belachelijk sterk zal blijven, is het altijd een compromis van het geheel. De ene hype (camera, voice) volgt de ander op (VR), de ene exclusive moet de ander weer uit de markt drukken. En dan maakt het niet uit als MS zelfs een 14tflops in de markt zet, er zal altijd commentaar blijven.

En zal de uiteindelijke downsampling van 4k naar 1080p genoeg zijn? Ik zie liever gewoon native 1080p en wat extra ingame details, draw distance, shadows, details, dan het continue terugschroeven van zulke settings enkel en alleen om die 4k aan te tikken.

• Katmi
AMD Raven Ridge Based APU wat de eerste zen APU is is er al dus is helemaal niet ondenkbaar dat die tegen dan in een ps5 zit, veel andere keuze hebben ze niet of het moet weer een Jaguar zijn maar dat zou voor geen meter verkopen tegen dan want dat is nu al outdated.

Heel die race met 4k heb ik ook niks mee, had veel liever 1080p 60 fps, laat 4k dan nog op 30 fps draaien maar ik vind heel die compromises voor 4k te hitten ook crap, had liever native 1080p 60fps keuze dan een downsampled 4k beeld aan 30 fps.

[Voor 8% gewijzigd door Katmi op 20-10-2017 00:21]

• Katmi
Neen common sense, zelfde Jaguar based cpu als in de in de ps4 pro dus je zit met 30 fps in grote open world games, daar gaat je boosted gpu je niet bij helpen.

Is in de middle earth video toch al aangehaald, draait gewoon op 30 fps wegens de 4k push, misschien dat sommige games een toggle hebben zodat je bv unlocked fps kan selecteren op 1080p maar dan nog ga je geen 60 fps hitten in huge open world games.
Assassins creed is toch ook al confirmed op 30 fps op One X dus ja...

Is niets tegen de console maar gewoon common sense met de Jaguar based cpu, increased ram en gpu helpt met betere textures etc maar in een game a la Origins of far cry 5 ga je geen 60 fps hebben, net zoals je dat ook niet hebt met HZD of dergelijke op ps4 pro.

• dikki dik
Kijk naar de pc, daar is het met een slechte cpu en goede gpu ook niet mogelijk om een goede fps te halen. Ga je de resolutie opschalen, dan maakt het niet zoveel meer uit. Althans als je een minimum van 30 in gedachte houdt. Het wordt dan een gpu bottleneck, waar de cpu het wel bij houdt.

dikki dik schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 00:37:
[...]

Kijk naar de pc, daar is het met een slechte cpu en goede gpu ook niet mogelijk om een goede fps te halen. Ga je de resolutie opschalen, dan maakt het niet zoveel meer uit. Althans als je een minimum van 30 in gedachte houdt. Het wordt dan een gpu bottleneck, waar de cpu het wel bij houdt.
Relatief gezien wel, het is alleen dat games veelal gemaakt worden vanuit meer CPU dan GPU kracht. Er zijn toch diverse games die op een mindere CPU en beetje GPU toch aardig draaien. Optimalisatie is key.

• dikki dik
SinergyX schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 00:41:
[...]

Relatief gezien wel, het is alleen dat games veelal gemaakt worden vanuit meer CPU dan GPU kracht. Er zijn toch diverse games die op een mindere CPU en beetje GPU toch aardig draaien. Optimalisatie is key.
Als je kijkt naar hoe de ps4 en xbox one zijn op gebouwd zou je het tegen over gestelde verwachten (afgaande op je eerste zin).

Om een voorbeeld te noemen battlefield 1 draait op een i5 4670k (die sterker is dan een jaguar) niet zo goed meer, ongeacht de grafische instellingen. Dan heb ik het over een fps van 60 plus in multiplayer games met 64 spelers. Het is echt een combi van een goede cpu met een goede gpu.

Edit: ga je schalen met resolutie of textures, dan heeft de cpu daar in mindere mate last van.

[Voor 5% gewijzigd door dikki dik op 20-10-2017 00:59]

• Anoniem: 917349
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
PS4 fanboys met een schattig verhaal. Terwijl ze zich daarvoor superieur voelde ten opzichte van de Xbox gebruikers. Genoeg PS4 gelul, de Xbox One X is the new leader ;).

• bram1984
Is toch gewoon logisch en echt al tot vermoeidheid toe besproken: graphics verkopen games en niet het aantal beeldjes per seconde. Deze en de komende generaties ga je gewoon voornamelijk 30fps games krijgen omdat devs altijd graphics zullen pushen. Als je hoge framerates wilt, moet je simpelweg een PC halen. Hier en daar zal je een toggle krijgen met de optie de fps te unlocken zoals in Tomb Raider, maar dan is de boel nog steeds niet locked en dan prefereer ik persoonlijk liever eyecandy op een stabiele 30fps.

@Katmi Die gegarandeerde supersampling, is dat al definitief bevestigd? Op de Pro moet de developer dit namelijk echt handmatig toepassen, anders werkt het niet. Lees nogal tegenstrijdige verhalen hierover.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:12

v8power67

Psn: Mausosaurus

Ergens vind ik die shadow of war op ps4 pro beetje twijfelachtig. De game textures zien er zo slecht uit. Terwijl er open wereld games zijn die meer bieden en ook strakkere textures bieden op de gewone ps4/x1. Dus op pro kan dit nog mooier vaak.
Dat de xox versie mooier zou worden is logisch, en ook normaal want duurder en later gereleased, zou een drama zijn als dit weer niet zo zou zijn zoals destijds met ps4 vs x1.
Maar zelfs voor base ps4/x1 zien de textures er last gen uit. Dus voor de pro valt dit meer op ivm hogere resolutie. Dus ergens vraag ik mij af of dit niet wat beter had gekund. Zoals 4k textures op xox kan niet nee ivm minder ram. Maar de kwaliteit kan echt wel stuk hoger. Zoals bram al zei, horizon op gewone ps4 heeft betere textures/graphics..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:09
Anyway, ik hoop oprecht dat iedere grote third party dev zoals deze Monolith maar ook Chrystal Dynamics met ROTTR op deze manier gaat ontwikkelen voor de One X. Ik vindt het mooi die keuzes die geboden worden tussen performance en resolution.

Edit: bepaalde comments op het artikel bij DF zijn echt lachwekkend. PS4 mannetjes die bijna eisen dat de PS5 nu opeens volgend jaar moet gaan komen :z :z. Wat zullen het een zure 2 jaar worden voor ze. Ik ga uit van een PS5 eind 2019. En een Xbox Two 2020 enz. enz.

[Voor 36% gewijzigd door DutchOwnage op 20-10-2017 11:26]

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
v8power67 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 09:39:
Ergens vind ik die shadow of war op ps4 pro beetje twijfelachtig. De game textures zien er zo slecht uit. Terwijl er open wereld games zijn die meer bieden en ook strakkere textures bieden op de gewone ps4/x1. Dus op pro kan dit nog mooier vaak.
Dat de xox versie mooier zou worden is logisch, en ook normaal want duurder en later gereleased, zou een drama zijn als dit weer niet zo zou zijn zoals destijds met ps4 vs x1.
Maar zelfs voor base ps4/x1 zien de textures er last gen uit. Dus voor de pro valt dit meer op ivm hogere resolutie. Dus ergens vraag ik mij af of dit niet wat beter had gekund. Zoals 4k textures op xox kan niet nee ivm minder ram. Maar de kwaliteit kan echt wel stuk hoger. Zoals bram al zei, horizon op gewone ps4 heeft betere textures/graphics..
Ik trek het voor een deel ook in twijfel, zeker omdat Microsoft partner is voor dit spel en al vanaf het begin werdt gepromoot met hoge res textures. Het lijkt er bijna op dat ze uberhaupt niet de moeite hebben genomen om de textures op de PS4 Pro iets te verbeteren tegenover de base PS4. Nou wil ik ook niet zeggen dat Shadow of War een graphics showcase is als je het vergelijkt met The Witcher en Horizon bv. Ik vermoed dat Monolith dit gewoon zal fixen met betere textures (4K hoeft niet en is ook nergens voor nodig eigenlijk).
Edit: bepaalde comments op het artikel bij DF zijn echt lachwekkend. PS4 mannetjes die bijna eisen dat de PS5 nu opeens volgend jaar moet gaan komen :z :z. Wat zullen het een zure 2 jaar worden voor ze. Ik ga uit van een PS5 eind 2019. En een Xbox Two 2020 enz. enz.
Tja kut voor hun, maar voor Sony nergens voor nodig. Er moet ook niet gedaan worden alsof Shadow of War een showcase is qua graphics. Er zijn veel mooiere games dan SoW. Die mensen overdrijven en er is nog zat uit de Pro te halen...en laat dat maar aan andere devs over dan ons alleen nu blind te staren op 1 game waarvan het grootste verschil alleen betere textures zijn. Zodra er een patch uitkomt die het voor een deel fixed, hoor je opeens niemand.

[Voor 20% gewijzigd door Recon24 op 20-10-2017 11:33]

• SecondGuess
Dutchownage hoe kun je de nieuwe playstation dan verkopen?
Het verschil in grafische kracht moet duidelijk zichtbaar zijn.
upschaled 4k naar true 4k is een grote sprong ik gpu kracht.
Maar voor het gros van de mensen is het een klein verschil.

Ik ben echt serieus dat de meeste mensen die ik ken het verschil met 4k- fullhd nog niet eens zien.
Het is niet zo overduidelijk als xbox- 360 of 360 naar xbox one.

En ja een nieuwe cpu is nodig. Maar hoe laat je dat zien? Digital foundry filmpjes bij bol.com en de media markt?

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:09
De nieuwe generatie échte next-gen consoles zoals PS5 en Xbox Two zullen denk ik vooral in staat zijn om meer complexe werelden op het scherm te toveren, in combinatie met high-end graphics. Complexe werelden zoals veel meer npc's op het scherm, gëavanceerde a.i enz. enz. Ik denk dat we qua graphics de komende tijd niet zulke hele grote stappen meer gaan maken.

• SecondGuess
Recon24 het verschil is niet alleen betere texures. Heb je het filmpje gezien?
XBox one heeft op iedere setting de high pc setting en de ps4 pro medium tot low.
Het is op alle gebieden beter als de ps4 pro versie.

Hou aub op met het verdedigen van je console.
Dit zijn nu juist net de ps4 comments waar ik alleen om kan lachen.
Accepteren dat de xbox one krachtiger is is blijkbaar lastig voor iedereen met een ps4.
Wat maakt het uit dat de rollen omgedraaid zijn?

De scorpio was al aangekondigd voor de ps4pro.
Het is al 1,5 jaar bekend dat xbox vanaf deze november de krachtigste console heeft.
Accepteren en doorgaan.

Waarom hoor je nooit iemand van pc roepen dat de 1050 even krachtig is als een 1060?

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
SecondGuess schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:55:
XBox one heeft op iedere setting de high pc setting en de ps4 pro medium tot low.

Accepteren dat de xbox one krachtiger is is blijkbaar lastig voor iedereen met een ps4.

Het is al 1,5 jaar bekend dat xbox vanaf deze november de krachtigste console heeft.
Accepteren en doorgaan.

Waarom hoor je nooit iemand van pc roepen dat de 1050 even krachtig is als een 1060?
Gast loop niet zo te bitchen. Ik maak helemaal geen vergelijking met de Xbox One X. Ik zeg dat ik het in twijfel trek dat Monolith niet meer qua textures eruit kan krijgen op de Pro namelijk. De textures zijn nogal low vergeleken met andere open wereld games die betere textures hebben namelijk. Vandaar mijn quote naar V8Power67.

DF stelt in hun video namelijk zelf de vraag of Monolith dit niet zal patchen naar wat hogere resolutie textures.

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:12

v8power67

Psn: Mausosaurus

Accepteren en doorgaan.

Dude take a breath....
Niemand zegt ps4 pro is beter/gelijk aan xox.
Het zou beschamend zijn als de xox niet beter was dan de pro, jaar na release pro, en duurder.
Dat hij beter is is gewoon logisch, maar neemt niet weg dat dit een MS markteted game is en nu wel hele grote verschillen toont.
Kijk naar andere games. Hier zijn de textures op een pro ook niet zo lelijk. Zelfs voor ps4 base en originele x1 zijn de textures echt zwaar ondermaats.
Leuk dat de xox dan ineens 4k textures heeft maar dit riekt naar een marketing deal.

(denk dalijk met red dead 2 een marketing deal de andere kant op, sony deal dus gok dat de verschillen dan heel klein zullen zijn. Of ze doen een parity vanuit rockstar zoals gta 5 had. was nagenoeg geen verschil destijs).

Verder was het niet meer dan verwacht dat de xox voorlopig aan de top der console graphics zou komen te staan.
Nogmaals zou ook een must moeten zijn ivm duurder en latere release.
ANders zou je weer een ps4 vs x1 hebben waar ps4 en goedkoper is en betere hardware heeft.
Dit zouden de diehard xbox fanboys niet nog een keer aankunnen natuurlijk :+

[Voor 6% gewijzigd door v8power67 op 20-10-2017 12:19]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

• MaakmeGek

MaakmeGek

Hmm ik denk niet dat Microsoft heeft betaald of gamedevs hebben opgelegd dat SoW textures beter zouden moeten zijn op xox en niet op PS4 Pro. De PS4 Pro heeft max 5.5GB RAM voor games? En xox 9GB? Met een hogere bandbreedte? Dan ga je toch geen restricties opleggen, je game hoort er dan sowieso beter uit te zien omdat er sowieso meer uit te halen valt.

Wat wel zou kunnen is dat de devs hebben gedacht nou we doen wat samen met Microsoft laten we daar meer tijd in steken waardoor textures bij PS4 Pro tegenvallen omdat ze daar geen tijd aan hebben besteed en dan nog, wanneer ze er meer tijd aan hadden besteed dan had het er nog beter uit moeten zien op xox.

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Iemand enig idee? Wanneer een je Xbox voor RMA naar een webshop terugstuurt en je een vervangend exemplaar krijgt. Wat doen ze dan met eventuele gamecodes die zijn geredeemt en bij de Xbox zaten die terug gaat?

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 28-04 21:23
ronwiel schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:30:
Iemand enig idee? Wanneer een je Xbox voor RMA naar een webshop terugstuurt en je een vervangend exemplaar krijgt. Wat doen ze dan met eventuele gamecodes die zijn geredeemt en bij de Xbox zaten die terug gaat?
Die zijn gekoppeld aan je xbox live account en niet aan de console.

• SecondGuess
Je zult wel je nieuwe rma console als home console moeten instellen om de games te kunnen spelen offline.

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:29

mvds

Totally awesome!

sekeroglan schreef op donderdag 19 oktober 2017 @ 12:45:

Ewent USB 3.1 Gen1

HGST 7K1000, 1TB
Ik gebruik al een hele tijd deze:
pricewatch: WD My Passport Ultra 2TB Zwart

Werkt super!

• Destiny
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 26-05 15:36

Een nieuwe en duurdere console is beter dan een goedkopere console die alweer een tijdje op de markt is. Is dat nieuws? Hij is beter maar niet op alle vlakken: Je kunt er bijvoorbeeld geen Bloodborne op spelen :)

Ja ik heb een PS4 maar ben blij dat er een Xbox XXX is (of hoe dat ding heet). Er moet gezonde concurrentie zijn, het ergste wat er kan gebeuren is dat er 1 console te dominant wordt op de markt.

Zo lang ik de spelen kan spelen die ik wil spelen (3x spelen) zal het me een biet zijn welk naampje erop de console staat.

• SecondGuess
Op de pc heeft shadow of war ook 10 gb aan ram nodig voor de 4k textures.
Playstation heeft dit gewoon niet.
Vergelijk niet steeds first party games met third party games.

Horizon zero dawn zou mooier/beter kunnen uitzien op een xbox one x.
En ook een ps4 pro kan quantum break niet op 4k spelen.

Er zijn eenmaal zware games, die niet eens mooi hoeven zijn.
Kijk naar ark survival evolved.
De duurste pc krijgt die nog niet op 4k 60 fps.
Maar hell wat een lelijk gedrocht is dat spel.

• Yaz
Heeft iemand een TurtleBeach Stealth 700? Ik ben op zoek naar ervaring maar het gros van de reviews zijn van net na de launch en toen was dat ding niet heel geweldig. Nu zijn er een paar firmware updates uitgekomen begreep ik en ben ik op zoek naar iemand die hem gebruikt. Er is geen aparte thread van voor zover ik kon vinden.. dus vandaar maar hier :)

• bram1984
MaakmeGek schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:29:
Hmm ik denk niet dat Microsoft heeft betaald of gamedevs hebben opgelegd dat SoW textures beter zouden moeten zijn op xox en niet op PS4 Pro. De PS4 Pro heeft max 5.5GB RAM voor games? En xox 9GB? Met een hogere bandbreedte? Dan ga je toch geen restricties opleggen, je game hoort er dan sowieso beter uit te zien omdat er sowieso meer uit te halen valt.

Wat wel zou kunnen is dat de devs hebben gedacht nou we doen wat samen met Microsoft laten we daar meer tijd in steken waardoor textures bij PS4 Pro tegenvallen omdat ze daar geen tijd aan hebben besteed en dan nog, wanneer ze er meer tijd aan hadden besteed dan had het er nog beter uit moeten zien op xox.
Ik denk het ook niet, eerlijk gezegd, maar we zullen er waarschijnlijk niet achter komen. Feit is dat Shadow of War/Mordor net als het eerste deel ontzettend leuke games zijn om te spelen, maar dat het grafisch allemaal niet zo heel veel voorstelt. Ik begrijp ook niet waar al die felle reacties ineens vandaan komen. Het ziet er zowel op de Pro als op de X1X nou niet heel bijzonder uit toch? Een Gears of een Uncharted zien er op de X1S / base PS4 beter uit. Of een Horizon, als we het op open wereld games moeten betrekken. En voordat mensen de exclusive kaart trekken: ook Arkham City ziet er op de base consoles beter uit dan Shadow of War.
DutchOwnage schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 11:21:
Anyway, ik hoop oprecht dat iedere grote third party dev zoals deze Monolith maar ook Chrystal Dynamics met ROTTR op deze manier gaat ontwikkelen voor de One X. Ik vindt het mooi die keuzes die geboden worden tussen performance en resolution.

En jou comment is zo niet nog lachwekkender en weinig afwijkend van de reacties waar je zelf op doelt. Los van het feit dat Shadow of War zoals gezegd nu niet bepaald een grafische showcase is, moet je misschien even kijken naar de line-up van zowel Sony als MS de komende 2 jaar. Ik denk niet je met een PS bepaald te klagen hebt, integendeel zelfs.

Dat gezegd hebbende en weer on-topic blijvende, blijf ik de X1X een vreemde strategie vinden van MS, want ik ben er echt nog steeds niet uit voor wie het ding nu bedoeld is. Zoals ik al vaker heb aangegeven: die hard gamers met geld, die hebben al een PC. Die hard gamers zonder geld zullen niet snel een 4K TV en een console van € 500,- aanschaffen. Casuals hebben vaak niet eens een 4K TV en zien het verschil niet eens; die gaan voor een base X1 of PS4. Mensen die exclusive geil zijn die zullen sneller een PS4 kiezen, tenzij ze echt die hard Forza / Gears fanaat zijn. Daarnaast is het alweer 2017 en denk ik dat we binnen 3 jaar de opvolger van de PS4 gaan zien, dus dan heb je een relatief krachtige console van € 500,- die als generatie maar 3 jaar relevant is? Want de nieuwe PS gaat natuurlijk nóg weer snellere hardware krijgen.

Persoonlijk vind ik het jammer dat de focus zo op 4K ligt. Ik heb geen 4K TV. Ik had nog wat geld liggen en wilde een 2e PS4, dus ik heb weliswaar een Pro gekocht en de X1X wel overwogen voor multiplats, maar het ding heeft voor mij geen enkele meerwaarde dus.

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 27-05 11:53
bram1984 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:57:
[...]

Ik denk het ook niet, eerlijk gezegd, maar we zullen er waarschijnlijk niet achter komen. Feit is dat Shadow of War/Mordor net als het eerste deel ontzettend leuke games zijn om te spelen, maar dat het grafisch allemaal niet zo heel veel voorstelt. Ik begrijp ook niet waar al die felle reacties ineens vandaan komen. Het ziet er zowel op de Pro als op de X1X nou niet heel bijzonder uit toch? Een Gears of een Uncharted zien er op de X1S / base PS4 beter uit. Of een Horizon, als we het op open wereld games moeten betrekken. En voordat mensen de exclusive kaart trekken: ook Arkham City ziet er op de base consoles beter uit dan Shadow of War.

[...]

En jou comment is zo niet nog lachwekkender en weinig afwijkend van de reacties waar je zelf op doelt. Los van het feit dat Shadow of War zoals gezegd nu niet bepaald een grafische showcase is, moet je misschien even kijken naar de line-up van zowel Sony als MS de komende 2 jaar. Ik denk niet je met een PS bepaald te klagen hebt, integendeel zelfs.

Dat gezegd hebbende en weer on-topic blijvende, blijf ik de X1X een vreemde strategie vinden van MS, want ik ben er echt nog steeds niet uit voor wie het ding nu bedoeld is. Zoals ik al vaker heb aangegeven: die hard gamers met geld, die hebben al een PC. Die hard gamers zonder geld zullen niet snel een 4K TV en een console van € 500,- aanschaffen. Casuals hebben vaak niet eens een 4K TV en zien het verschil niet eens; die gaan voor een base X1 of PS4. Mensen die exclusive geil zijn die zullen sneller een PS4 kiezen, tenzij ze echt die hard Forza / Gears fanaat zijn. Daarnaast is het alweer 2017 en denk ik dat we binnen 3 jaar de opvolger van de PS4 gaan zien, dus dan heb je een relatief krachtige console van € 500,- die als generatie maar 3 jaar relevant is? Want de nieuwe PS gaat natuurlijk nóg weer snellere hardware krijgen.

Persoonlijk vind ik het jammer dat de focus zo op 4K ligt. Ik heb geen 4K TV. Ik had nog wat geld liggen en wilde een 2e PS4, dus ik heb weliswaar een Pro gekocht en de X1X wel overwogen voor multiplats, maar het ding heeft voor mij geen enkele meerwaarde dus.
Wat doe jij hier op het Xbox One forum? Ik snap even niet waarom je hier de discussie aangaat.....

• Yaz
bram1984 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 12:57:
[...]
Dat gezegd hebbende en weer on-topic blijvende, blijf ik de X1X een vreemde strategie vinden van MS, want ik ben er echt nog steeds niet uit voor wie het ding nu bedoeld is. Zoals ik al vaker heb aangegeven: die hard gamers met geld, die hebben al een PC. Die hard gamers zonder geld zullen niet snel een 4K TV en een console van € 500,- aanschaffen. Casuals hebben vaak niet eens een 4K TV en zien het verschil niet eens; die gaan voor een base X1 of PS4. Mensen die exclusive geil zijn die zullen sneller een PS4 kiezen, tenzij ze echt die hard Forza / Gears fanaat zijn.
Sorry hoor? Dus console spelers kunnen geen die-hard gamers zijn? En als ze al die-hard gamers zijn dan zitten ze op een PS4?

Deze "die-hard" gamer heeft dus wel een 4K TV, een 5.1 speaker setup en nog een paar toeters en bellen die een "casual" niet heeft. Deze "die-hard" gamer is geen Forza of Gears fanaat al speelt hij deze wel. Deze "die-hard" gamer besteed per weerk +- 20 tot 25 uur per week aan gamen, naast het hebben van werk en een gezin. En deze "die-hard" gamer heeft straks dus wel een X1X. Ook al zie jij totaal niet in wie de doelgroep is (hint: mensen zoals ik ;))

En aan allen, zullen we stoppen met de ps4 vs xbox discussie. Het boeit mij helemaal niets en het word er ook niet gezelliger op. Alvast bedankt.

edit: Even een zin weggehaald die als persoonlijke aanval gezien kon worden, iets wat ik totaal niet wil overbrengen.

[Voor 5% gewijzigd door Yaz op 20-10-2017 13:15]

• GadgetJunkPhone
Graag stoppen met de PS vs Xbox discussie. Daar is dit topic niet voor bedoeld.

• bram1984
GadgetJunkPhone schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:11:
[...]

Wat doe jij hier op het Xbox One forum? Ik snap even niet waarom je hier de discussie aangaat.....
Welke discussie? Ik vind het een interessant onderwerp en reageer gewoon inhoudelijk. Misschien ook eens proberen?
Yaz schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:13:
[...]

Sorry hoor? Dus console spelers kunnen geen die-hard gamers zijn? En als ze al die-hard gamers zijn dan zitten ze op een PS4? Het gaat wel helemaal goed met jou?

Deze "die-hard" gamer heeft dus wel een 4K TV, een 5.1 speaker setup en nog een paar toeters en bellen die een "casual" niet heeft. Deze "die-hard" gamer is geen Forza of Gears fanaat al speelt hij deze wel. Deze "die-hard" gamer besteed per weerk +- 20 tot 25 uur per week aan gamen, naast het hebben van werk en een gezin. En deze "die-hard" gamer heeft straks dus wel een X1X. Ook al zie jij totaal niet in wie de doelgroep is (hint: mensen zoals ik ;))

En aan allen, zullen we stoppen met de ps4 vs xbox discussie. Het boeit mij helemaal niets en het word er ook niet gezelliger op. Alvast bedankt.
Hmm ik volg je even niet. Waar zeg ik dat console gamers geen die-hard gamers kunnen zijn? Die hard gamers met geld hebben naast hun console denk ik vaak ook een PC, bedoel ik. Want die willen alles spelen. En zowel een PC hebben als een X1, geeft je minder games om te spelen dan naast je PC een PS4 hebben.

Prima dat jij wellicht een uitzondering op de regel bent (ik ontken ook nergens dat die er niet zijn), maar ik zie zelf met enig logisch redeneren niet een enorme markt voor de X1X, net als dat die er voor de PS4 Pro ook niet is. Maar die laatste heeft het geluk exclusives te hebben die je niet op de PC kunt spelen.

Het gaat mij ook verder helemaal niet om een X1 vs. PS4 standpunt. Dat onderwerp hebben we nu wel een keer besproken, lijkt me. De X1X is de krachtigste console op dit moment en gaat multiplats het mooist weergeven en de PS4 heeft het meest uitgebreide aanbod aan exclusives. Daar kunnen we het inderdaad bij laten, wat mij betreft.

• MaakmeGek

MaakmeGek

bram1984 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:22:
[...]

Welke discussie? Ik vind het een interessant onderwerp en reageer gewoon inhoudelijk. Misschien ook eens proberen?

[...]

Hmm ik volg je even niet. Waar zeg ik dat console gamers geen die-hard gamers kunnen zijn? Die hard gamers met geld hebben naast hun console denk ik vaak ook een PC, bedoel ik. Want die willen alles spelen. En zowel een PC hebben als een X1, geeft je minder games om te spelen dan naast je PC een PS4 hebben.

Prima dat jij wellicht een uitzondering op de regel bent (ik ontken ook nergens dat die er niet zijn), maar ik zie zelf met enig logisch redeneren niet een enorme markt voor de X1X, net als dat die er voor de PS4 Pro ook niet is. Maar die laatste heeft het geluk exclusives te hebben die je niet op de PC kunt spelen.

Het gaat mij ook verder helemaal niet om een X1 vs. PS4 standpunt. Dat onderwerp hebben we nu wel een keer besproken, lijkt me. De X1X is de krachtigste console op dit moment en gaat multiplats het mooist weergeven en de PS4 heeft het meest uitgebreide aanbod aan exclusives. Daar kunnen we het inderdaad bij laten, wat mij betreft.
Ik denk dat mensen zich nog wel eens vergissen dat mensen gewoon het beste van het beste willen hebben gewoon voor de heb, omdat het kan, ook al heb je er soms totaal niets aan of gewoon op de groei kopen. Net als ik dat doe ik heb de xox in pre-order staan en die 4K tv komt wel een keer. Ik ga ervanuit dat ik voor nu de games op 1080p kan spelen met een rock solid fps en het ziet er beter uit door supersampling.

Verder heb je gamers die gewoon het beste van het beste willen spelen wat betreft multiplats op consoles en dat is volgens mij ook een markt dat best groot is. Gamers die voor de exclusives van maar 1 console gaan is volgens mij juist een veel kleinere markt. Dus als jij kan aantonen dat je de beste console hebt met multiplats die het er beste uitzien op jou platform dan bedien je een markt die groot genoeg is.

• GadgetJunkPhone
bram1984 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:22:
[...]

[...]
Prima, als je inhoudelijk wilt reageren maak dan een apart topic aan over het onderwerp i.p.v. te doen alsof je neus bloedt en de discussie in dit topic aan te gaan. Dat je een playstation fanboy bent is luid en duidelijk op te maken uit je profiel.

• bram1984
MaakmeGek schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:30:
[...]

Ik denk dat mensen zich nog wel eens vergissen dat mensen gewoon het beste van het beste willen hebben gewoon voor de heb, omdat het kan, ook al heb je er soms totaal niets aan of gewoon op de groei kopen. Net als ik dat doe ik heb de xox in pre-order staan en die 4K tv komt wel een keer.

Verder heb je gamers die gewoon het beste van het beste willen spelen wat betreft multipats op consoles en dat is volgens mij ook een markt dat best groot is. Gamers die voor de exclusives van maar 1 console gaan is volgens mij juist een veel kleinere markt. Dus als jij kan aantonen dat je de beste console hebt met multipats die het er beste uitzien op jou platform dan bedien je een markt die groot genoeg is.
Natuurlijk zijn die er. Nogmaals: dat ontken ik ook helemaal nergens. Ik betwijfel alleen wel of die markt groot is zoals je zegt, rekening houdend met de tijd waarin de X1X uitkomt. De concurrent moet het ook maar doen met 1 op de 5 en was € 100,- goedkoper bij de launch, dus het is sowieso een niche product, denk ik. Ik ben benieuwd.

Ik denk juist dat exclusives, samen met wat je vrienden hebben, het overgrote deel van de keuze voor een bepaalde console bepaalt. Dus daar ben ik het dan weer niet mee eens.
GadgetJunkPhone schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:33:
[...]

Prima, als je inhoudelijk wilt reageren maak dan een apart topic aan over het onderwerp i.p.v. te doen alsof je neus bloed en de discussie in dit topic aan te gaan. Dat je een playstation fanboy bent is luid en duidelijk op te maken uit je profiel.
Prima jongen, bedankt voor je bijdrage.

• GadgetJunkPhone
bram1984 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:38:
[...]

Natuurlijk zijn die er. Nogmaals: dat ontken ik ook helemaal nergens. Ik betwijfel alleen wel of die markt groot is zoals je zegt, rekening houdend met de tijd waarin de X1X uitkomt. De concurrent moet het ook maar doen met 1 op de 5 en was € 100,- goedkoper bij de launch, dus het is sowieso een niche product, denk ik. Ik ben benieuwd.

Ik denk juist dat exclusives, samen met wat je vrienden hebben, het overgrote deel van de keuze voor een bepaalde console bepaalt. Dus daar ben ik het dan weer niet mee eens.

[...]

Prima jongen, bedankt voor je bijdrage.
Jij ook bedankt kerel!

YouTube: Drop the Power with Xbox and Foot Locker

Gaan er nog mensen naar het Xbox en Footlocker evenement in Rotterdam?

[Voor 11% gewijzigd door GadgetJunkPhone op 20-10-2017 13:43]

• MaakmeGek

MaakmeGek

bram1984 schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:38:
[...]

Het gaat meer om samen met je vrienden spelen en daar ging het mis voor Xbox met de Xbox One, omdat er onterecht werd gezeurd over digital only, (Who does that anyways! Digital only 4 life hier! :)) en omdat PS4 mazzel had met de ram upgrade. Daarmee werd het de sterkste console (zonder games op dat moment) die ook niet moeilijk deed over digital only. Multiplats waren dus mooier op de PS4 dus velen ging van de X360 naar PS4.

Met de xox wil Microsoft laten zien dat je voor de best uitziende multiplats weer bij Xbox moet zijn net als bij de X360 het geval was en dan heb je kans dat er weer een boel terugswitcht. Het zou zelfs zo kunnen zijn dat ze nog iets verder denken. Als ze nu al het zaadje kunnen planten dat de beste multiplats op Xbox is dan is het makkelijker om ervanuit te gaan dat het volgende generatie weer zo is. Maar goed ik kan niet in de hoofden kijken van de luitjes bij Microsoft.
Goed, in ander nieuws.. nog 2,5 week :D

#hype

In ander nieuws, had via Aliexpress zo'n 'emulator clone' gekocht, maar in vorm van een mini Xbox S. Ding gekregen, is grappig, maar hardware is wat matig, dus ik ga er gewoon een HDD-tray voor maken voor mijn Xbox X :D

Powered hub erin, paar brackets erbij, draaien maar :D Denk niet dat je een non-powered usb-hub moet gebruiken en er vervolgens 3 schijven aanhangen denk ik, of geven de usb's van XBO meer dan die standaard 500mah?
edit, plaatje

[Voor 105% gewijzigd door SinergyX op 20-10-2017 13:59]

• MaakmeGek

MaakmeGek

SinergyX schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:50:
Goed, in ander nieuws.. nog 2,5 week :D

#hype
*O* Pff ik heb er 2 in pre-order staan. 1 bij Amazon.co.uk en 1 bij Microsoft Nederland. Het is dus de vraag wie het snelst levert, want 1 moet er sowieso terug anders wordt het wel heel duur zo. :)

• Yaz
MaakmeGek schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:48:
[...]
Het zou zelfs zo kunnen zijn dat ze nog iets verder denken. Als ze nu al het zaadje kunnen planten dat de beste multiplats op Xbox is dan is het makkelijker om ervanuit te gaan dat het volgende generatie weer zo is. Maar goed ik kan niet in de hoofden kijken van de luitjes bij Microsoft.
Tuurlijk kijken ze nog iets verder. Ik denk dat ze het nooit meer laten gebeuren dat Sony met de betere console zal komen in een generatie. Wel verwacht ik dat er voortaan 2 smaken zullen zijn. 1 mainstream (nu de Xbox One S) en 1 underground (nu de komende Xbox One X) zodat ze altijd voorop kunnen lopen zonder de mensen met ondiepe zakken niet teleur hoeven te stellen. (absurd natuurlijk want we geven zonder problemen 700 tot 900 euro uit aan een telefoon maar aan een console... .nee, ben jij mal!)
MaakmeGek schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:51:
[...]

*O* Pff ik heb er 2 in pre-order staan. 1 bij Amazon.co.uk en 1 bij Microsoft Nederland. Het is dus de vraag wie het snelst levert, want 1 moet er sowieso terug anders wordt het wel heel duur zo. :)
Ik denk dat je die ook heel goed gewoon weer kan doorverkopen als je er 2 krijgt.

[Voor 18% gewijzigd door Yaz op 20-10-2017 13:54]

• MaakmeGek

MaakmeGek

Yaz schreef op vrijdag 20 oktober 2017 @ 13:53:
Ik denk dat je die ook heel goed gewoon weer kan doorverkopen als je er 2 krijgt.
Daar heb je misschien wel gelijk in, denk dat het doorverkopen minder moeite kost dan terugsturen eigenlijk.
Pagina: 1 2 3 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee