ook wel een potato potatoe verhaal he, je hebt meer ram en meer gpu kracht dus logisch dat one X versies vanaf nu het beste zullen zijn, een pc met 16gb ram en een 1070 is ook beter dan een pc met 8gb ram en een 1060...
Zulke filmpjes zijn al saai sinds de ps4 pro er is want elke ps4 vs xbox one vs ps4 pro DF video tot nu toe was de ps4 pro de beste console versie wat ook logisch was.
Trouwens fanboys huilen altijd in DF comments, als er 1 plek is op youtube waar je nooit comments moet lezen is het wel digitalfoundry, dat is al xbox vs ps4 gezeur sinds de ps4 en xbox one er zijn....
Als jij een console koopt is dat gebaseert op je eigen keuze, ik weet dat de Xbox one X technisch het beste is maar ik zou graag ooit the last of us 2 willen spelen of de nieuwe god of war dus zou ik al eerder naar de ps4 leunen ook al weet ik dat ik me dan technisch gezien achterop stel, maar als het deftig eruit ziet en vlot draait boeit me dat ook niet echt een hol.
ieder zijn ding, en dat xbox one x vs ps4 pro vergelijkingen op DF altijd in het voordeel van Xbox one X zullen zijn is een feit net zoals water nat is, zoals ik zei meer ram en meer gpu kracht dus meer plek voor high res textures vaker native 4k vergeleken met ps4 pro.
trouwens of je nu ps4 pro of One X kiest de cpu is toch de limiting factor... in dezelfde video als jij linkt zie je ook een fps graph waar de one X ook duikt tot mid 20 fps tijdens een scene met veel actie in beeld, custom 2.3ghz cpu of niet het is nog steeds een Jaguar dus dat geld voor beide consoles.
[Voor 11% gewijzigd door Katmi op 19-10-2017 22:16]