Toon posts:

[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deelOverzichtLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 3 ... 159 Laatste
Acties:
  • 623.344 views

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16:36
Is het nieuwe dashboard nou released voor iedereen of lees ik dit verkeerd?

EDIT : The Windows 10 Fall Creators Update is arriving early next week (October 17th), but it looks like Xbox One users will get some new software toys soon, too.

Lees ik op https://www.engadget.com/...-update-preview-insiders/
Weet niet of ik deze mag geloven

[Voor 66% gewijzigd door G_Dragon op 12-10-2017 14:51]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

G_Dragon schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:46:
Is het nieuwe dashboard nou released voor iedereen of lees ik dit verkeerd?
Refereerd je naar de email van de Live awards? ( Een nieuwe look EN nieuwe Rewards, Notna8310!)

Ik denk eerder dat dit slaat op https://rewards.xbox.com zelf

Edit: nee dus :+

Xbox Live ID:Notna8310

• G_Dragon
Notna schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:52:
[...]

Refereerd je naar de email van de Live awards? ( Een nieuwe look EN nieuwe Rewards, Notna8310!)

Ik denk eerder dat dit slaat op https://rewards.xbox.com zelf

Edit: nee dus :+
Nee ik refereer dit niet daarop , ik lees op facebook en hier dat er een nieuwe dashupdate is :).
Uit nieuwschierigheid was mijn vraag of deze voor public of testers is.

" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.”

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

G_Dragon schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:55:
[...]

Nee ik refereer dit niet daarop , ik lees op facebook en hier dat er een nieuwe dashupdate is :).
Uit nieuwschierigheid was mijn vraag of deze voor public of testers is.
Kijkende naar jouw link:
Microsoft has released the Xbox One fall preview update to everyone on the Delta and Omega Insider rings, that is too say, the bulk of its beta testers. Those folks will get the much-anticipated Fluent Design for Xbox One that lets you customize the dashboard the way you want, pinning favorite games, apps and people to the home page.

....

The update should be available to all insiders and will start downloading automatically if you use Instant On mode. You can also head to the "Console Info & Updates" section under system settings if you'd rather do it manually. As mentioned, there's no official launch date yet for the Xbox One fall update, but expect it to arrive around the same mid-October timeframe as the Windows 10 Fall Creators Update.
Dus nee, nog even een weekje wachten :) (Waarschijnlijk)

Xbox Live ID:Notna8310

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
De laatste tijd weer wat vaker aan het gamen op de Xbox en ook een X besteld, laat de winter maar komen!

En hopelijk kan ik mijzelf behoeden om dit jaar al over te stappen op een 4K tv of monitor... :X
Notna schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 14:56:

Dus nee, nog even een weekje wachten :) (Waarschijnlijk)
Denk dat het de build wordt die ik begin van de week nog kreeg, zitten nog wat kleine fixes in.

Wel mooi te zien dat ze echt wat doen met feedback, party weer direct onder 'xbox menu', tiles van je pins verkleinen, ze lijken nu ook de nieuwe store actief te hebben (is nog steeds soms traag, maar lijkt vaak sneller te beginnen met downloaden), al moet ik zeggen dat het niet meer zo supervloeiend is als het helemaal aan het begin van de eerste release was.

Jammer alleen dat LFG nog steeds zo ondergeschoven kindje is, heb dat de laatste tijd steeds vaker gebruikt en werkt bijzonder netjes.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 00:36
Bij de Gamemania is je oude Xbox of PS4 in te leveren en kan je de Xbox One X met korting krijgen.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
justifire schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 18:26:
Pfff zie dat Shadow of War nu ook weer verdubbeld is in prijs }:| (was 24 euro nog wat)
Snel maar even Wolfenstein 2 digital deluxe uit Rusland gehaald voordat die volgende week ook opeens naar € 90,- schiet.....
Ja, gewoon preorderen. Geld wordt toch pas 10 dagen voor de release afgeschreven van je CC.

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 05-06 15:57

Frans92

VFR800

Martinspire schreef op donderdag 12 oktober 2017 @ 12:26:
Nieuwe spintires gameplay trailer:

[video]

Ziet er leuk uit. Komt ook nog deze maand geloof ik.
Dat ziet er wel leuk uit voor op een koude en natte zondagmiddag. Hopelijk vragen ze niet de hoofdprijs voor het spel.

XBL: DonFrans

• Frans92
  • Laatst online: 05-06 15:57

Frans92

VFR800

Martinspire schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:44:
[...]

Ik geloof dat ie voor 35 euro in de pre-order kan staan.
Is het spel alleen vrij rondrijden? Zoals ik zie op hun site lijkt het daar wel op.
Paar leuke moeilijke missies (rij naar X met max 3% schade) zou het spel wel leuker maken vind ik.

XBL: DonFrans

Pfff zie dat Shadow of War nu ook weer verdubbeld is in prijs }:| (was 24 euro nog wat)
Snel maar even Wolfenstein 2 digital deluxe uit Rusland gehaald voordat die volgende week ook opeens naar € 90,- schiet.....
ik ook nog even snel voordat ie omhoog gaat (had zo die dishonered 2 add ook qua prijs gemist want die was eerst maar 12 euro)

Aanrader die nilt.ru website!, was nu iets van 56 euro kwijt voor de digital deluxe versie
Frans92 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:54:
[...]

Is het spel alleen vrij rondrijden? Zoals ik zie op hun site lijkt het daar wel op.
Paar leuke moeilijke missies (rij naar X met max 3% schade) zou het spel wel leuker maken vind ik.
De trailer heeft al meer dan dat volgens mij, maar je kan een review afwachten :7

Martinspire - PC, PS4, X1

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:48
Beetje jammer dat er vandaag geen leuke deals zijn. Vrijdag de dertiende en oktober.

Hopelijk komt er nog een shocktober.

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online

Deurstopper

Steam/Epic: Deurstopper

TheNostra schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 17:50:
Beetje jammer dat er vandaag geen leuke deals zijn. Vrijdag de dertiende en oktober.

Hopelijk komt er nog een shocktober.
Ja of een wowvember ;)

Stadia: NoNumbersNeeded

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-04 20:49
Dat is de Xbox One X dan in wowvember ;)

• TheNostra

• MacorgaZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-06 14:32
Hij was 24 euro in Egypte, maar daar is vooralsnog (zelfs met VPN) niet te kopen.
Bij andere webshops was die al 45+.

Tesla Model 3 SR+ 2020 | Midnight Silver

Frans92 schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 11:54:
[...]

Maakt niet uit, ik ga hem halen.... leuk man

Cogitationis poenam nemo patitur

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-06 15:15
Ik zit een beetje verveeld, met de komst van de Xbox One X ga ik een oplossing moeten zoeken voor mijn receiver. Die is nog uitgerust met HDMI 1.4 en heeft geen HDCP 2.2. Dus hij kan geen 4k HDR doorsturen naar mijn 4k tv.

Heb nu met mijn huidige Xbox wat zitten experimenteren door hem te koppelen aan de TV en dan via ARC de audio te koppelen naar de receiver. Dat leek goed te gaan, maar het vertoont wat kuren en de bediening via de TV is ondermaats.

Optical audio is ook een oplossing, maar dan verlies ik ondersteuning voor Dolby DTS en True HD, en dat is net waar ik deze receiver voor gekocht heb enkele jaren geleden.

Wat een frustrerende hobby soms, moet ik nou echt weeral geld uitgeven voor een nieuwe receiver? En hoeveel nieuwe codecs gaan ze nog uitvinden de komende jaren 🤔

Gamertag: I Darks I

quorumz schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 14:17:
Meer mensen die bij het nieuwe dashboard hebben dat er geen popups van berichten getoond worden of dat je niet kan zien dat er mensen in de party komen. behoorlijk irritant
Maatje van me had dit gister, ik en andere partymember kregen wel gewoon meldingen.
Hard reset geprobeerd ?
Heb overigens standaard party-overlay aan staan dus als iemand iets zegt zie ik wie het is en dus ook meteen wie er in de party zitten.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-04 20:49
Darks schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:47:
Ik zit een beetje verveeld, met de komst van de Xbox One X ga ik een oplossing moeten zoeken voor mijn receiver. Die is nog uitgerust met HDMI 1.4 en heeft geen HDCP 2.2. Dus hij kan geen 4k HDR doorsturen naar mijn 4k tv.

Heb nu met mijn huidige Xbox wat zitten experimenteren door hem te koppelen aan de TV en dan via ARC de audio te koppelen naar de receiver. Dat leek goed te gaan, maar het vertoont wat kuren en de bediening via de TV is ondermaats.

Optical audio is ook een oplossing, maar dan verlies ik ondersteuning voor Dolby DTS en True HD, en dat is net waar ik deze receiver voor gekocht heb enkele jaren geleden.

Wat een frustrerende hobby soms, moet ik nou echt weeral geld uitgeven voor een nieuwe receiver? En hoeveel nieuwe codecs gaan ze nog uitvinden de komende jaren 🤔
Zelf de Onkyo 656 (Blu ray 5.1 speler stuk) gekocht omdat ik toch een Xbox One X ging kopen , dus wou ik zoiezo een Receiver die 4k kon doorsturen naar de TV.
justifire schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 15:29:
[...]

Maatje van me had dit gister, ik en andere partymember kregen wel gewoon meldingen.
Hard reset geprobeerd ?
Heb overigens standaard party-overlay aan staan dus als iemand iets zegt zie ik wie het is en dus ook meteen wie er in de party zitten.
Dit dus, maatje van mij had dat ook, een andere partymember kreeg wel meldingen....

Ow... Wacht :+

Cogitationis poenam nemo patitur

• timmie271
  • Laatst online: 17:08
Darks schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 13:47:

Makkelijkste oplossing is gewoon even die One X afwachten en dan nog een keer kijken. Mocht het toch niet lukken/gaan zoals jij wilt kun je altijd nog een andere versterker halen. Anders geef je misschien nu al geld uit wat nog helemaal niet hoeft :)

Zelf 2x de onkyo 656 in huis en geen 4k tv dus probleem opgelost :+

Gamertag: timmie271

Bullet NL schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 18:44:
[...]

Dit dus, maatje van mij had dat ook, een andere partymember kreeg wel meldingen....

Ow... Wacht :+
en werkte de hard reset bij het overgebleven maatje :)
ik heb ook ineens friends in mijn friends list die ik niet op mijn home kan plakken, daar kan ik opnieuw friends mee worden wat niet lukt... werkt dus ook niet 100%

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Bleh....nieuwe betalings methode aanmaken bij MS lukt niet meer goed. Aanmaken lukt nog wel, maar niet voor een nieuw land. Dan blijft die bij mij op een land die ik al jaren geleden heb toegevoegd. VPN werkt zo dus ook niet meer want de betalings gegevens komen niet meer meer overeen.

Betalings methode dus met nieuw land Argentinië toegevoegd, vpn naar Argentinië via de router laten lopen. Xbox op Argentinië gezet en gereboot, betalings methode op de Xbox zelf aangemaakt voor Argentinië , maar als je dan op de site van MS kijkt staat daar:

Voor aankopen in: India :(

Wilde Ghost Recon Wildlands kopen voor 19 euro ipv 35 in NL....Gaat hem dus niet worden.

XBL: MRE Inc

MRE-Inc schreef op zaterdag 14 oktober 2017 @ 22:22:

Wilde Ghost Recon Wildlands kopen voor 19 euro ipv 35 in NL....Gaat hem dus niet worden.
Vond je hem wel leuk dan? Kunnen hem (in ieder geval dit weekend) nog wel even coop doen. Is weer lang geleden dat ik hem gedaan had. Vooral voor convoys is coop echt heel handig. Al moet ik je wel waarschuwen dat veel van mijn stealth missies eindigen in rambo-time :> :X

Overigens kwam ik de game weer in en had er weer een paar missies bij gekregen zag ik. Meteen maar even gedaan. Heli's vliegen nu ook echt beter dan eerst met nieuwe flightcontrols. Je hebt weer het idee de controle te hebben.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 00:28:
[...]

Vond je hem wel leuk dan? Kunnen hem (in ieder geval dit weekend) nog wel even coop doen. Is weer lang geleden dat ik hem gedaan had. Vooral voor convoys is coop echt heel handig. Al moet ik je wel waarschuwen dat veel van mijn stealth missies eindigen in rambo-time :> :X

Overigens kwam ik de game weer in en had er weer een paar missies bij gekregen zag ik. Meteen maar even gedaan. Heli's vliegen nu ook echt beter dan eerst met nieuwe flightcontrols. Je hebt weer het idee de controle te hebben.
Jup, vond het wel leuk. Had destijds de beta gespeeld en toen was het dermate slecht, vooral de besturing van voertuigen dat ik de game niet direct meer had gekocht, wat wel mijn bedoeling was. Het voelt nu iig een stuk beter aan qua besturing.

Ook het verzamelen was wel weer leuk te doen, wat bij mij dan ook weer uitloopt in een full-guns-blazing gevecht ipv stealth.

Heb helaas weinig tijd om coop te doen. Alleen in de late avond uurtjes misschien nog eens. Maar mocht ik tijd hebben, dan geef ik wel een gil. Heb alleen nog niet veel unlocked. Qua gebied nog maar het eerste deel en qua wapens eigenlijk nog niks dan de standaard.

Maar als iemand nog een tip heeft mbt een betalings methode icm vpn, dan hoor ik dat graag....

Edit: snel op en neer gereden naar Singapore.... Wel 5€ duurder dan in Argentinië

[Voor 3% gewijzigd door MRE-Inc op 15-10-2017 01:46]

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 06-06 22:09
En hiervoor hebben we V&A

[Voor 95% gewijzigd door Gropah op 15-10-2017 23:11]

• G_Dragon
Ik las dat het xbox team zei dat het nieuwe dashboard aankomende week public uitkomt, weet iemand toevallig al een datum ?

• Kapitein187
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05-06 11:08
G_Dragon schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 18:59:
Ik las dat het xbox team zei dat het nieuwe dashboard aankomende week public uitkomt, weet iemand toevallig al een datum ?
Ik heb in de laatste test build nog wel wat bugs

"Op de wind van gisteren kun je vandaag niet zeilen"

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 06-06 07:22
Sinds kort een ps4 pro naast de xbox staan. Zoonlief wilde toch graag met vriendjes fifa doen dus vandaar. Ik heb horizon gekocht en 4k in combi met hdr op een oled maakt dat ik toch wel zin begin te krijgen in de xbox one x. Het beeld is echt goed in 4k.
Ik moet wel zeggen dat de ps4 controller echt een ramp is als je de xbox bent gewend. Vooral de elite controller is een genot om vast te houden na de ps4 controller.

• G_Dragon
Kapitein187 schreef op zondag 15 oktober 2017 @ 20:32:
[...]

Ik heb in de laatste test build nog wel wat bugs
Mag hopen dat de final release zonder bugs is , zal natuurlijk nooit 100% bug vrij zijn. Ik ben benieuwd wanneer dit dash uitkomt want het enige wat ze zeggen is aankomende week..

• TheNostra
Ik zou het best wel grappig vinden als je ook de Elite controller zou kunnen customizen net zoals de normale controllers qua colorscheme.

Gisteren had ik toevallig de 'normale' controller vast en toen merkte ik weer het kwaliteitsverschil met de elite controller zeg. Dus de nieuwe controller bij de X one X gaat denk ik gewoon marktplaats op.

Verder zag ik gisteren een artikeltje voorbij komen van de leukste achievements ever. Toen dacht ik zelf meteen aan de achievement waar ik de meeste lol mee heb gehad om die te behalen.

Dat was de "little rocket man" achievement in Half-Life 2, episode 2. Je moest de gehele episode, van begin tot eind een tuinkabouter meedragen om hem uiteindelijk in een rocket af te vuren. Dus iedere battle en autorit was je als de dood dat je per ongeluk in de chaos de tuinkabouter vergat of in het ergste geval je hem met je gravity gun wegschoot en niet meer terug kon halen.

Wat zijn jullie leukste achievements? En dan bedoel ik bijvoorbeeld dat je leuke herinneringen hebt aan een spel doordat je een spel op een andere manier ging spelen vanwege een achievement. Ik zou zonder de "little rocket man" achievement nooit een tuinkabouter hebben meegezeuld :)

Gamertag: VAS taijyn

• MRE-Inc

MRE-Inc

uchiha tijntje schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 09:20:

Wat zijn jullie leukste achievements? En dan bedoel ik bijvoorbeeld dat je leuke herinneringen hebt aan een spel doordat je een spel op een andere manier ging spelen vanwege een achievement. Ik zou zonder de "little rocket man" achievement nooit een tuinkabouter hebben meegezeuld :)
Ik doe niet echt meer veel met achievements zoals in het begin. Toen vond ik het nog leuk om de lijst door te nemen en ze te halen in bepaalde games.

Verder heb ik niet echt een favo achievement. Ik heb echter wel veel plezier gehad in het halen van 1000GS voor Call of Duty Modern Warfare 2 en dan vooral de laatste achievements voor het coop gedeelte. Echt avonden met een collega alle coop missies gedaan op alle moeilijkheidsgraden. Heeft ons wel een paar weken gekost (ook ivm tijd gebrek) maar het was uiterst vermakelijk.

Verder vond ik de Mile High Club achievement van COD MW1 wel leuk maar heeft me veel tijd gekost. Echt keer op keer proberen, 3 avonden lang bloedserieus bezig geweest ermee (was nog in mijn begin tijd op de Xbox) maar het wilde niet lukken. Toen ik op een avond na het stappen en met flink wat bier op het nog een keer probeerde, lukte het gewoon in 1x :')

Met de achievements in Just Cause 2 heb ik me ook erg veel vermaakt trouwens....

Veel games hebben achievements kapot gemaakt voor me. Het behalen van een missie, muffe side-objectives halen (kill x personen, etc) vind ik ook altijd muf (zeker in AC games) en dan heb je nog de "Doe X op map Y", "Kill X aantal Y enemies", etc. "Rijd in auto X op circuit Y", "Behaal X credits". Dat vind ik altijd maar muf. Ook de ellenlange zoekmissies voor collectibles of bullshit (duiven in GTA) kunnen me gestolen worden. Bij games als Horizon Zero Dawn heb ik hard naar collectibles zitten zoeken omdat ik de backstory geweldig vond, maar meestal heb ik dat niet of is het van die bullshit (Tomb Raider bv) die niks voorstelt.

Ik vind de leukste achievements die je echt wat anders laten doen om je te laten zien hoe je een game ook kan doen of hoe je bepaalde abilities kunt misbruiken. Just Cause 2 en 3 doen dat inderdaad erg goed.

Dingen als "Tether an enemy to a launched gas cannister. Adeo, amico!" en "Plant a Booster Explosive on an enemy soldier. Then send them flying." zijn leuk om te doen.

Ik heb liever dat ze "complete x" dingen geen achievement punten geven, maar eerder een unlockable item. Dan krijgen de achievement hoeren het vast, maar hou je de punten over voor de leuke dinge nvan een game.

Wat ik wel echt jammer vind is dat er nooit iets terecht is gekomen van het koppelen van leuke acties aan bepaalde achievements. Ik kan dan denken aan:

-Unieke gamerpictures (helaas is dat alleen overbodig geworden met de custom gamerpictures....)
-Unieke themes voor het dashboard.
-Unieke ingame items.
-X-percentage korting op aankomende DLC of wat dan ook.

Gears of War deed dit in 2006 al leuk. Als je de seriously achievement had gehaald kreeg je een "unieke" gamerpicture. Daarna heb ik het eigenlijk niet meer gezien.

En ben het met Martinspire eens dat de collectible achievements of doe deze activiteit X keer niet veel toevoegen, anders dan als er een backstory aan vast zit of als je anders moet spelen dan je eigenlijk gewend bent of je veilig vindt.

[Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 16-10-2017 11:14]

Zal de Day One Achievement zijn geweest die bij de Day One Xbox One zat :+

[Voor 46% gewijzigd door justifire op 16-10-2017 11:25]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Niet echt specifiek 'zeldzame', maar sinds de Panorama achievement in FM5, bijna 500km in een SuperV8 op Barthurst, de dag dat ik SuperV8 én Barthurst fan ben geworden. En 500km in 1 run, kleine 80 rondjes.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Anoniem: 337891

Ik zou het best wel grappig vinden als je ook de Elite controller zou kunnen customizen net zoals de normale controllers qua colorscheme.

Gisteren had ik toevallig de 'normale' controller vast en toen merkte ik weer het kwaliteitsverschil met de elite controller zeg. Dus de nieuwe controller bij de X one X gaat denk ik gewoon marktplaats op.
Je moet er alleen geen cola en chips in laten komen door buurjochies. Ik gooi er wekelijks alcohol in en kan dan 2 dagen Elite zijn. Daarna is ie weer plakkerig. Toch maar eens verdiepen in het open maken van controllers.
Verder zag ik gisteren een artikeltje voorbij komen van de leukste achievements ever. Toen dacht ik zelf meteen aan de achievement waar ik de meeste lol mee heb gehad om die te behalen.

Dat was de "little rocket man" achievement in Half-Life 2, episode 2. Je moest de gehele episode, van begin tot eind een tuinkabouter meedragen om hem uiteindelijk in een rocket af te vuren. Dus iedere battle en autorit was je als de dood dat je per ongeluk in de chaos de tuinkabouter vergat of in het ergste geval je hem met je gravity gun wegschoot en niet meer terug kon halen.

Zo veel!

Belangrijkste: A monument to all your sins (Complete legendary solo Halo Reach). Dit was mijn eerste echte moeilijke achievement.

Leukste: Alles wat te maken heeft met een heel spel ongezien doorkomen (clean hands dishonered serie & de Deus Ex varianten zijn de twee series waar dit het allergaafst was). Verder vond ik The Witcher 2 en 3 met alle contracten nogal fijn. Zonder die achievements was ik nooit zo diep in dat spel gekomen. Heb er verder wel een paar gehaald maar dit zijn wel de hoogtepuntjes.(Oh ja wacht: je hele crew redden in ME2. Nog nooit een spel zo uitgekamd als toen.)
justifire schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:56:
Bingo !!
Dit is dus de reden waarom ik zo snel het loodje leg in shooters, wist dat het niet aan mijn skills lag ! :(:)
[afbeelding]
https://www.amazon.com/Ta...ler-Windows/dp/B075HBSH7M
Valt wel mee hoor, hoe leuk software een analoge stick omzet naar muis, het werkt niet :P

SinergyX schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 11:36:
[...]

Niet echt specifiek 'zeldzame', maar sinds de Panorama achievement in FM5, bijna 500km in een SuperV8 op Barthurst, de dag dat ik SuperV8 én Barthurst fan ben geworden. En 500km in 1 run, kleine 80 rondjes.
Toch vind ik dat voor zulke dingen die tijdrovend zijn, het geen gamescore moet zijn maar iets anders. Gamerscore moet je dwingen wat anders te doen met een spel. Voor iets dergelijks als veel kilometers maken of een hoge moeilijkheidsgraad, moet gewoon ingame credits, een uniek wapen of whatever tegenover staan. Iets wat binnen die game waarde heeft ipv achievementhoeren. Je ziet dat mensen nu (ook in dit topic) bepaalde games doen omdat er makkelijk achievements te halen zijn, maar volgens mij was dat nooit het idee achter achievements. Dat was de diepere laag binnen een game ontdekken. Niet een game zo snel mogelijk uitspelen. Experimenteren en dingen opnemen die je gebeuren, niet grinden grinden grinden tot ergenis aan toe.

Martinspire schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 12:14:
[...]

Toch vind ik dat voor zulke dingen die tijdrovend zijn, het geen gamescore moet zijn maar iets anders. Gamerscore moet je dwingen wat anders te doen met een spel. Voor iets dergelijks als veel kilometers maken of een hoge moeilijkheidsgraad, moet gewoon ingame credits, een uniek wapen of whatever tegenover staan. Iets wat binnen die game waarde heeft ipv achievementhoeren. Je ziet dat mensen nu (ook in dit topic) bepaalde games doen omdat er makkelijk achievements te halen zijn, maar volgens mij was dat nooit het idee achter achievements. Dat was de diepere laag binnen een game ontdekken. Niet een game zo snel mogelijk uitspelen. Experimenteren en dingen opnemen die je gebeuren, niet grinden grinden grinden tot ergenis aan toe.
Het is een beetje hoe je achievements ziet, sommige zijn gewoon grappig of leuk om te doen, maar je mist gewoon een link dat je er daadwerkelijk iets voor krijgt. Bij bv Guild Wars 2 kan je ook achievements halen, maar binnen de combinatie van die achievements kan je bv gear, een mount of andere zut krijgen. Zou bv leuk zijn dat als je nu met FM7 (met die racer-outfits) dezelfde achievement kon halen, maar vervolgens dan een SuperV8 Holden outfit zou krijgen ofzo, of een originele Ferrari outfit als je met die eerste F1 bolide 1 of andere race zou doen. Of andere games waar je een unieke title ingame krijgt ofzo.

Ik zie het gewoon als een leuk extraatje, maar ik ga er niet bijzonder extra moeite voor doen (buiten die endurance races, dat is gewoon ook leuk om te racen), zoals die online 24 naar 1 en winnen, nooit dat ik die ga halen.

uchiha tijntje schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 13:03:
[...]

Ook meteen je laatste moeilijke? O-) O-)

Hopelijk is Dishonered binnenkort in de aanbieding. Ben wel benieuwd geworden naar het spel.
Nee hoor. Heb Limbo uitgespeeld met minder dan 5 deaths. Is dat jou inmiddels gelukt? :P

Dishonered kun je voor minder dan 20 piek op schijf kopen

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 337891 op 16-10-2017 14:08]

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-10-2022
Heeft iemand de Xbox One X Scorpio Edition bij bol.com gepreordered?

Hier staat nog steeds 'in behandeling' en Wordt bezorgd op: 02-09-2017..

Ik had al van wat mensen gelezen ergens dat bol.com hun bestelling had geannuleerd en blijkbaar gebeurt het moeilijk vaak bij mensen die bij target.com gereserveerd hebben (in USA), nu vraag ik me af of dit klopt en alles in orde is? Hopelijk heeft Bol niet veel te veel pre-orders geaccepteerd..

• Anoniem: 917349
  • Registratie: Mei 2017
  • Niet online
Ik ga deze week mijn OLED televisie laten ophangen maar de Xbox One X nog niet in bezit, kan ik met de HDMI kabel van de Xbox One S ook een HDMI 2.1 signaal krijgen. Aangezien de kabels in de muur zitten, tv tegen de kabelgoot aankomt te staan, is het vervangen ervan niet zo handig.

[Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 917349 op 16-10-2017 15:13]

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22-10-2022
Anoniem: 917349 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:11:
Ik ga deze week mijn OLED televisie laten ophangen maar de Xbox One X nog niet in bezit, kan ik met de HDMI kabel van de Xbox One S ook een HDMI 2.1 signaal krijgen. Aangezien de kabels in de muur zitten, tv tegen de kabelgoot aankomt te staan, is het vervangen ervan niet zo handig.
Xbox One X heeft geen HDMI 2.1 voor zover ik weet, dus dit zou probleemloos moeten gaan.

• EricDH
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10:17
aevitas1 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:09:
Heeft iemand de Xbox One X Scorpio Edition bij bol.com gepreordered?

Hier staat nog steeds 'in behandeling' en Wordt bezorgd op: 02-09-2017..

Ik had al van wat mensen gelezen ergens dat bol.com hun bestelling had geannuleerd en blijkbaar gebeurt het moeilijk vaak bij mensen die bij target.com gereserveerd hebben (in USA), nu vraag ik me af of dit klopt en alles in orde is? Hopelijk heeft Bol niet veel te veel pre-orders geaccepteerd..
Bij mij precies dezelfde status; gewoon geduld hebben :-)
Die annuleringen kunnen verschillende oorzaken hebben: bijvoorbeeld dat de reservering op de CC niet meer lukt, of een technische storing bij bol.
Anoniem: 917349 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:11:
In de basis zal je geen problemen hebben, gros van de 'high speed' hmdi kabels zijn gewoon 2.0 en kunnen ook gewoon 4k, probleem zit dat in de basis @24hz is (bluray XBOS), het is vanaf 2.0b dat ook @60hz werkt, alleen dus de vraag welke kabel er bij de XBOS zat.

Hoewel de XBOX voor lancering z'n 2.1 certificering zou hebben, verwacht ik niet dat heel dat ding 2.1 zal zijn, maar gewoon 2.0b, er is geen game die @120hz gaat draaien.

SinergyX schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 15:37:
[...]

In de basis zal je geen problemen hebben, gros van de 'high speed' hmdi kabels zijn gewoon 2.0 en kunnen ook gewoon 4k, probleem zit dat in de basis @24hz is (bluray XBOS), het is vanaf 2.0b dat ook @60hz werkt, alleen dus de vraag welke kabel er bij de XBOS zat.

Hoewel de XBOX voor lancering z'n 2.1 certificering zou hebben, verwacht ik niet dat heel dat ding 2.1 zal zijn, maar gewoon 2.0b, er is geen game die @120hz gaat draaien.
Volgens mij zeiden ze toch juist dat ze de freesync-achtige functionaliteit die in 2.1 zit gingen ondersteunen? Dus tenzij ze die belofte niet waar maken lijkt het mij juist wel dat ze 2.1 hebben. Niet dat ik verwacht dat je kabeltje daar nou verschil in gaat maken, tenzij het een erg lange kabel is. Volgens mij zitten er niet ineens meer aders in of zo toch? Puur een kwestie van shielding en dat zal wel in orde zijn....
Anoniem: 337891 schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 14:05:
[...]

Nee hoor. Heb Limbo uitgespeeld met minder dan 5 deaths. Is dat jou inmiddels gelukt? :P
Dat was de achievement waar ik ook aan dacht, die was leuk :) Samen met die andere achievement van Limbo waarbij je door een heel stuk heen moest zien te komen waar het volledig donker was en je dus op geluid moest leren wanneer te springen. Die achievements hebben de levensduur van Limbo voor mij toen wel een stuk verlengd (moet wel toegeven dat ik een guide gebruikt heb voor die laatste hoor :+)

Gamertag: FinrazielNL

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:47

Sagat

Moderator Spielerij

Is pappa x2!

Ben het meest trots op mijn ‘win 10x achter elkaar online’ cheevo in sf4. Dat kan je toch boosten met een vriend? Ja dat kan maar ik heb die echt zelf gehaald. Duurde even, en er zat wat nagelbijten bij... naar heb em wel 8)

De leukste was voor mij pacifism im geometry wars 1. Overleef 1 minuut zonder te schieten.... in een schmup! Idd spel spelen op een manier de je anders niet zou doen.

10 second ninja DONE

• TheNostra
quorumz schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 18:24:
[...]

Probeer hem ook eens met elite sniper 4 zonder manual saves :)
Een echte masochist archievement.

uchiha tijntje schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:09:
[...]

In deel 3 zaten ook geen saves toch? Ik weet nog wel de tijd dat @exactor it dacht slim te zijn met een panzerfaust... en ik weet dat we 10 seconden daarna in het missionselect menu zaten om de hele missie opnieuw op te starten. :o
3 had zeker geen saves nee. Anders hadden we dat heus wel gebruikt. Vond onze uiteindelijke tactiek wel goed:

-afspreken dat we nu echt naar elkaar gaan luisteren
-sluipen tot de eerste vijanden
-in afkortingen spreken
-aftellen tot 3
-1e schot gaat al op 2
-PANIEK
-rest van de missie volle vuurgevechten zonder ook maar enige vorm van stealth

• TheNostra
uchiha tijntje schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 20:27:
[...]

Als je het zo brengt heb ik eigenlijk best wel zin in sniper elite 4 :+
Speel daarna maar the war of the Worlds. “ in 1 keer uitspelen zonder dood te gaan”

Is wel delisted maar mocht je hem toevallig hebben.

En daarna megaman 10 “ zonder geraakt te worden in de hele game “

:+

O en nog 21 dgn voor D-DAY wooop woooop

[Voor 4% gewijzigd door TheNostra op 16-10-2017 20:55]

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06 15:54
De herfst update is nu voor iedereen beschikbaar! Wel even wennen die nieuwe interface
justifire schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 19:31:
Authentic difficulty heeft geen saves.
in sniper elite 4 heb je om de zoveel tijd een autosave, daar moet je gebruik van maken
bij de laatste update kwam er een nog moeilijkere achievement die authentic plus deed (sloeg nergens op, aangezien het spel niet echt 100% accuraat lijkt als je met wind etc moet sniperen) plus dat autosave het dan niet doet en als je dood bent de hele level opnieuw moet doen (en je de hele story line op deze mode moet spelen wil je hem krijgen)

raar genoeg lijk ik die achievement niet meer terug te zien bij true achievements.. misschien mensen geklaagd dat het beetje onzin was... -> ah op de xbox wel Better then the Best

Sniper Elite 4 plus alles DLC = in top 2 van games dit jaar (moet nog bedenken wat welk spel nr 2 is en of deze boven of onder SE4 komt)

[Voor 10% gewijzigd door quorumz op 16-10-2017 22:46]

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:42
Nieuwe dashboard voor de Xbox One werd bij mij vandaag geinstalleerd. Ziet er op het eerste gezicht mooi uit, toch jammer dat er weinig art is voor netflix en "app channels", dus bij mij ziet het er nog steeds een beetje kaal uit wel.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

• TheNostra
Martinspire schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 22:47:
Over de herfstupdate die uit is vandaag:
https://news.xbox.com/2017/10/16/fall-update-xbox-one-2017/

Zo te merken is ie dus al beschikbaar? Straks maar effe updaten dan, voordat het in mn gamesessie gebeurt :X
Ja dat is soms wel irritant maar als insider ben je er bekent mee. Updates vliegen me om de oren.

Daarom zet ik eerst de xbox aan en laat hem zijn ding doen en zet ondertussen koffie. Pizza in de oven. Bier in de vriezer voor een snelle cool down.

And off we go.

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-05 20:55
Heeft iemand nog wat Aankoopadvies voor een 4k tv met een budget van +-€800? Liefst 55".

Zag zelf de 55MU6179 voor €670 op Amazon (in Nederlandse winkels +-770€), maar deze ondersteund niet alle HDR opties als ik het zo mag noemen?
De 55KU6079 kost €800 en heeft dit volgens mij wel? Bij de MU noemt Samsung het HDR en bij de KU serie HDR1000.
Of zit ik helemaal op het verkeerde pad/merk? :9

Toevoeging: What Hi-Fi vermeld: All of Samsung’s 2017 4K TVs have HDR10+ support built in, while a firmware update will make it available to existing 2016 4K TVs later this year.
Read more at https://www.whathifi.com/...et-it#c5GhGzcZjk26cUBQ.99

nieuws: Samsung en Amazon komen met HDR10+-standaard

Ik kom nu vanaf een Samsung UE40H6400.

[Voor 38% gewijzigd door srdevil op 17-10-2017 07:52]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:25
Wellicht via google kijken of er reviews zijn van die toestellen.

Dat HDR is nog volop in ontwikkeling, kan over twee jaar weer anders zijn. Er is zover ik weet nog niet echt een standaard.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

quorumz schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 22:42:
[...]

in sniper elite 4 heb je om de zoveel tijd een autosave, daar moet je gebruik van maken
bij de laatste update kwam er een nog moeilijkere achievement die authentic plus deed (sloeg nergens op, aangezien het spel niet echt 100% accuraat lijkt als je met wind etc moet sniperen) plus dat autosave het dan niet doet en als je dood bent de hele level opnieuw moet doen (en je de hele story line op deze mode moet spelen wil je hem krijgen)
Dat is juist de uitdaging ;). Juist het gebrek aan Auto saves zorgt ervoor dat je heel anders probeert te spelen dan je wellicht zou doen als je wel auto saves hebt. Ik denk dat we veel minder plezier zouden hebben als we autosaves hadden gehad in Sniper Elite 3. Ik ben het misschien wel met je eens dat als je dit niet in co-op speelt het misschien wel heel lastig is omdat je elkaar niet kunt reviven en coveren.

• G_Dragon
Ramon schreef op maandag 16 oktober 2017 @ 22:47:
Nieuwe dashboard voor de Xbox One werd bij mij vandaag geinstalleerd. Ziet er op het eerste gezicht mooi uit, toch jammer dat er weinig art is voor netflix en "app channels", dus bij mij ziet het er nog steeds een beetje kaal uit wel.
Klopt ze zeiden dat je hem naar je eigen hand kon aanpassen, vind die functie nog erg mager.
Je kan wel dingen op je Home zetten en weghalen, ik mis de functie om zelf groepen te maken met app appart van me games.

Ik heb zelf alleen mijn pins op home staan en de rest weggehaald, meeste is reclame of aanbiedingen wat je er kan neerzetten en dat hoeft van mij niet.

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-05 14:10
srdevil schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 07:22:
Heeft iemand nog wat Aankoopadvies voor een 4k tv met een budget van +-€800? Liefst 55".

Zag zelf de 55MU6179 voor €670 op Amazon (in Nederlandse winkels +-770€), maar deze ondersteund niet alle HDR opties als ik het zo mag noemen?
De 55KU6079 kost €800 en heeft dit volgens mij wel? Bij de MU noemt Samsung het HDR en bij de KU serie HDR1000.
Of zit ik helemaal op het verkeerde pad/merk? :9

Toevoeging: What Hi-Fi vermeld: All of Samsung’s 2017 4K TVs have HDR10+ support built in, while a firmware update will make it available to existing 2016 4K TVs later this year.
Read more at https://www.whathifi.com/...et-it#c5GhGzcZjk26cUBQ.99

nieuws: Samsung en Amazon komen met HDR10+-standaard

Ik kom nu vanaf een Samsung UE40H6400.
Ik heb een de LG 55UH605v kunnen bestellen aan 359 euro. Ik vond dit wel een koopje.

Had eerst de LG 49UJ630v willen bestellen, die vind je voor ongeveer 550 euro. Het prijsverschil tussen de UH en de UJ was mij te hoog om niet voor de goedkopere/grotere te gaan. Enkel door de HDR twijfelde ik wat. De UJ kent naast HDR10 ook HLG en ik denk wel eens dat dat "snel" gaat aanslaan.

Anyway, ik weet dat er betere tv's zijn, maar ik heb geen zin om er fortuinen tegenaan te gooien. Ik kom zelf van een 4-5 jaar oude 40 inch van Samsung.
DwG :

Xbox One

The Witcher 3 GOTY 60%
GHOST RECON WILDLANDS GOLD 50%
NBA 2K18 450,000 VC 10%
NBA 2K18 200,000 VC 10%
NBA 2K18 75,000 VC 10%
XCOM 2 60%
Farming Simulator 17 – Premium Edition 67%
Yooka Laylee 25%
Anima Gate of Memories 50%
Battlefield™ 1 Premium 50%
Battlefield™ 1 Revolution 50%
BATTLESHIP 60%
Cyber Complex 25%
F1™ 2017 30%
Farming Simulator 17 60%
Farming Simulator 17 – DLC (Kuhn) 33%
Farming Simulator 17 – Season Pass 33%
GHOST RECON WILDLANDS 50%
GHOST RECON WILDLANDS DELUXE 50%
GHOST RECON WILDLANDS Medium Credits Pack – 3840 20%
Madden 18 33%
Madden 18 GOAT Squads Edition 33%
McDroid 75%
NBA 2K17 200,000 VC 30%
NBA 2K17 450,000 VC 40%
NBA 2K17 75,000 VC 20%
NBA LIVE 18 50%
Neuro Voider 30%
NHL 18 33%
NHL 18 Deluxe 33%
NHL 18 Super Deluxe 33%
RISK WORLD DOMINATION 60%
The Witcher 3 50%
The Witcher 3 Blood and Wine 50%
The Witcher 3 Expansion Pass 50%
The Witcher 3 Hearts of Stone 50%
Unepic 50%
STAR WARS™ Battlefront™ Ultimate Edition 85%
SWBF Season Pass 100%
The Long Dark 10%
Fortnite Founders Pack 1 40%
Fortnite Founders Pack 2 40%
Fortnite Founders Pack 3 40%
Fortnite Founders Pack 4 40%
Fallout 4 33%
Fallout 4 Automatron 33%
Fallout 4 Contraptions Workshop 33%
Fallout 4 Far Harbor 33%
Fallout 4 GOTY 33%
Fallout 4 Nuka-World 33%
Fallout 4 Season Pass 40%
Fallout 4 Vault-Tec Workshop 33%
Fallout 4 Wasteland Workshop 33%

Xbox 360

Red Dead Redemption 67%
The Witcher 2 85%
GTA IV 60%
Bully Scholarship Edition 50%
Grand Theft Auto IV: The Lost & Damned 50%
Grand Theft Auto IV: The Ballad of Gay Tony 60%
Grand Theft Auto: San Andreas 50%
Midnight Club LA: Complete 50%
Max Payne 3 50%
Red Dead Redemption Undead Nightmare Pack 50%
Grand Theft Auto IV: The Lost & Damned (JP) 50%
The Witcher 2 (UK) 85%

Mja ik zag bij het browsen van nieuwe dashboard dat er aardig wat settings bij zijn gekomen.

Ziet eruit alsof dit straks ideaal gaat werken. En een 2e xbox actief houden om nog wat extra games op het netwerk te zetten, is eigenlijk ook wel briljant :P

Ze zijn in ieder geval goed bezig en het is fijn om te zien dat naast een nieuwe look, ze ook nog gewoon features blijven toevoegen. Iets wat ze bij Windows Phone wel eens vergeten waren. Al hoop ik dat ze nu toch eens een paar jaar dezelfde look aanhouden zodat ze nog meer kunnen toevoegen.

Wel jammer dat de glow niet uit kan. Ik zie het allemaal al prima zonder.

[Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 17-10-2017 09:30]

• Niet online
Nog geen nieuwe update gehad?

• G_Dragon
Niet? Ook niet als je onder systeem , updates kijkt?

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17:19

JSchut

.....

Ik heb de update al binnen. Alleen geen tijd gehad om er mee te spelen.

Moest wel zelf even naar systeem en update gaan.

[Voor 26% gewijzigd door JSchut op 17-10-2017 10:03]

Xbox: JSchut82 | PSN jschut_82 |  Mac Mini 2018 i7-3.2GHz/32GB/512GB |  iPhone X 64GB Space Gray

• Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:03:
[...]

Niet? Ook niet als je onder systeem , updates kijkt?
Nee helemaal niet.

• G_Dragon
Appart, je zou hem moeten hebben. Uhm weet niet of een hardreset iets kan betekenen,

• Niet online
justifire schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:08:
[...]

Je bent toevallig geen insider ?
Dan heb je vorige week de laatste build al gehad.
Nope, maar geen update nog ontvangen.

• Niet online
Update console werkt wel, raar dat het niet automatisch ging.

• G_Dragon
Anoniem: 917349 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:18:
Update console werkt wel, raar dat het niet automatisch ging.
beter van! een paar min geleden zei je dat het nog niet werkte toen ik zei kijk onder Systeem en dan updates :)

• Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:50:
[...]

beter van! een paar min geleden zei je dat het nog niet werkte toen ik zei kijk onder Systeem en dan updates :)
Je hebt twee soorten updates die daaronder vallen. De een geeft aan dat het volledig geüpdate was de ander werkte wel.

• G_Dragon
Anoniem: 917349 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:52:
[...]

Je hebt twee soorten updates die daaronder vallen. De een geeft aan dat het volledig geüpdate was de ander werkte wel.
Is dat zo ? :) dan heb ik iets gemist, want als ik naar settings, systeem, updates ga zegt die bij mij "checking system updates " , "no updates available" / "update now"

Of ik snap u niet met wat u bedoeld of u kijkt ergens anders :)

• Niet online
G_Dragon schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:55:
[...]

Is dat zo ? :) dan heb ik iets gemist, want als ik naar settings, systeem, updates ga zegt die bij mij "checking system updates " , "no updates available" / "update now"

Of ik snap u niet met wat u bedoeld of u kijkt ergens anders :)
Je hebt console updates voor patches en het systeem, althans zo stond het in de oude dashboard aangegeven.

• G_Dragon
Anoniem: 917349 schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:09:
[...]

Je hebt console updates voor patches en het systeem, althans zo stond het in de oude dashboard aangegeven.
Oh nooit opgevallen haha, moet ook zeggen dat ik al 5 maand ( sinds het vorige dashboard ) geen updates meer heb gezien omdat alles in energiebesparing automatisch ging terwijl de console uitstond

• bouwfraude
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Iemand ervaringen met de blu-ray speler in de xbox one s? Had er een gekocht voor bij de tv om ondermeer blu-rays te kijken maar hij weigert sommige discs in een boxset af te spelen. In de PS4 die ik nu maar aan de tv heb hangen spelen ze wel af.

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21-04 16:21
bouwfraude schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 11:54:
Iemand ervaringen met de blu-ray speler in de xbox one s? Had er een gekocht voor bij de tv om ondermeer blu-rays te kijken maar hij weigert sommige discs in een boxset af te spelen. In de PS4 die ik nu maar aan de tv heb hangen spelen ze wel af.
Enige waar ik hem voor gebruik is mijn box van Games of Thrones en deze draait hij prima af. Geen gedoe of wat dan ook.

Gamertag: YazNL

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 13:25
justifire schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 10:16:
Wbt de Premiumpass voor BF1, heb ik het juist dat daar vier uitbreidingen in zitten ?
Zijn er nu twee uitgebracht volgens mij ?

http://xbox-store-checker...Premium-Pass/bp1fnb50905n
Volgens mij wel en nr drie komt in december. Even uit het hoofd heb je nu Frankrijk en Rusland als DLC.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Pagina: 1 2 3 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee