Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Kon het niet laten en heb gisteren toch even AC: Origins opgestart op m'n og Xbox. En dat was...slikkenOrigins schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:30:
Moet zeggen dat ik me vooralsnog prima in kan houden met de games die ik heb gehaald speciaal voor de Xbox One X.
- Shadow of War
- Wolfenstein 2
- Assassins Creed Origins

Terwijl ik Forza 7 qua graphics nog prima te doen vindt op de Xbox.
Dank voor je bericht.Silversin schreef op maandag 30 oktober 2017 @ 21:47:
Bol.com heeft weer wat voorraad Scorpio Edition.
https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch
Heb asap eentje besteld. Toch net iets specialer dan de gewone editie
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
https://www.gamemania.nl/...elease_date&sort_type=asc
Paar weken geleden een nieuwe TV aan moeten schaffen, uiteraard een 4K . Ben benieuwd of het verschil tussen de One en de OneX de moeite waard is. Maar ff wat reviews afwachten
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Niet echt nodig toch? Het verschil is dag en nacht. Al helemaal met de recent verschenen games als Wolfenstein 2 en AC: Origins. De Xbox kan het allemaal niet meer zo goed bijbenen, om toch een acceptabele fps te houden moeten zulke grote concessies gedaan worden op het gebied van IQ is gewoon niet leuk meer.janvanduschoten schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:06:
Maar ff wat reviews afwachten
En al helemaal met een 4K tv, is het bijna een noodzaak geworden
pro: nu al lekker alles op de console doen, geen gewacht.joffrey19 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 08:46:
[...]
Ja daar worstel ik dus ook een beetje mee. Ik wil graag de x hebben. De originele one ook bij Launch gekocht voor 500. Maar ik denk dat die prijs niet stand houdt. Wellicht vanaf januari al goedkoper te krijgen.
con: prijs en mogelijke launch dingetjes (gezien het belang van deze launch verwacht ik het niet, maar je weet het gewoon nooit).....ik neig toch erg naar wachten. Mogelijk toch een s-je om wachten te overbruggen. Aan de andere kant, mogelijk binnenkort een leuke marktplaats deal (zie sig) als dat inderdaad goed gaat vind ik een X ipv een S wel een leuke besteding van het geld.
4k hdr tv (pref oled) wil ik ook sooner rather then later, maar dat zou zo maar pas ergens volgend jaar kunnen worden. Die gedachte maakt wachten/roughin it
(helemaal omdat ik al een giga back log heb, als ik alleen al naar mijn swith en ps4 kijk, laat staat retro consoles)
10 second ninja DONE
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Media Remote
- Microsoft Xbox One S Vertical Stand
- Microsoft One Digital TV-Tuner (Xbox One)
- Microsoft Xbox One S All-Digital Edition
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox Live Gold
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox Game Pass
- Capturecards
- Consoles
Wat is dit nou ? Geen dual-wield ?!Wom schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:30:
Vind het knap te lezen dat mensen zich kunnen inhouden met Wolfenstein 2. Zit al weer te popelen om terug naar huis te kunnen om verder te gaan.
Overigens zijn die Nazi's best lenige mannen![]()
[afbeelding]

Gelukkig heeft Killing Floor 2 een grote content update gehad en momenteel halloween event, justi wil eigenlijk ook verder met Blazkowicz, nog een weekje.....
[ Voor 16% gewijzigd door justifire op 31-10-2017 10:25 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik print dit even uit, kan ik vandaag nog eens een paar keer naar kijkenDutchOwnage schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:13:
[...]
*knip*
En al helemaal met een 4K tv, is het bijna een noodzaak geworden
Ik heb nog een forse backlog op de huidige Xbox, beide Wolfensteins moet ik nog uitspelen dus de laatste gaan spelen is wat te snel. Ik ben benieuwd of ik de eerste pricedrop af kan wachten
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik ben meer van het gerichte schieten. Iets wat ook zeer fraai tot uiting komt bij de tegenstanders. Benen of armen wegknallen voelt gewoon heel lekker aanjustifire schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:21:
[...]
Wat is dit nou ? Geen dual-wield ?!
Gelukkig heeft Killing Floor 2 een grote content update gehad en momenteel halloween event, justi wil eigenlijk ook verder met Blazkowicz, nog een weekje.....
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Ik ook, maar dit is WOLFENSTEIN !!Wom schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:29:
[...]
Ik ben meer van het gerichte schieten. Iets wat ook zeer fraai tot uiting komt bij de tegenstanders. Benen of armen wegknallen voelt gewoon heel lekker aan
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
En zwaar misvormd. Die arme jongen moet gestrompeld hebben. Maar goed dat hij uit zijn lijden is verlost.Wom schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:30:
Overigens zijn die Nazi's best lenige mannen![]()
<plaatje>
Gamertag: YazNL
Ja ik heb mijn originele one in een goede tijd nog verkocht en kan voorlopig verder op de ps4. Maar wil eigenlijk alle nieuwe multi platforms op een de x spelen.Sagat schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 10:18:
[...]
pro: nu al lekker alles op de console doen, geen gewacht.
con: prijs en mogelijke launch dingetjes (gezien het belang van deze launch verwacht ik het niet, maar je weet het gewoon nooit).....ik neig toch erg naar wachten. Mogelijk toch een s-je om wachten te overbruggen. Aan de andere kant, mogelijk binnenkort een leuke marktplaats deal (zie sig) als dat inderdaad goed gaat vind ik een X ipv een S wel een leuke besteding van het geld.
Bears and Bulls
Ik ook. Tegen beter weten in. Binnen 6 maanden is hij denk ik minimaal 150€ goedkoper...mindcre8r schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 11:09:
toch besteld bij bol, kon het niet laten. nu wachten tot Dinsdag
En jij gelooft ook in sprookjes zeker?giantgiantus schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:00:
[...]
Ik ook. Tegen beter weten in. Binnen 6 maanden is hij denk ik minimaal 150€ goedkoper...
Ze maken nu al haast geen winst op de hardware.
Ze zullen er hooguit een game of controller extra bijdoen.
Dit klinkt als een mooie weddenschap:). Nee ik geloof niet in sprookjes maar wel in marktwerking.LordFather schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:07:
[...]
En jij gelooft ook in sprookjes zeker?
Ze maken nu al haast geen winst op de hardware.
Ze zullen er hooguit een game of controller extra bijdoen.
Toch blijf ik twijfelen voor de Xbox One X, ik kan hem via een persoonlijk voordeel aan ongeveer 300 euro kopen en dan is het de upgrade zeker waard. AC: Origins leek mij al best zwaar voor de oude Xbox One.
Toch blijf ik ergens twijfelen, ik heb dure kosten in het vooruitzicht en die Xbox one S'en zijn bijna aan dumpprijzen beschikbaar.
Dus niet doen. Simpel. Als je je geld aan iets moet besteden wat noodzakelijker is dan wat meer spelgenot dan heeft dat toch altijd voorrang? Alsof je besluit een week niet te eten (a 100 euro) omdat je dan zo wel een X kan kopen. Dat doe je ook niet.Tits schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:16:
ik heb dure kosten in het vooruitzicht
Goh, ik ga echt geen boterham minder eten voor een Xbox One X;-). Ik twijfel gewoon of het de upgrade waard is als je geen dure OLED tv hebt. Als ik de bon niet opgebruikt, ben ik het kwijt. Het gaat dus over een Xbox One S voor pakweg 50 euro upgrade of een Xbox One X voor pakweg 225 euro upgrade.Yaz schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:46:
[...]
Dus niet doen. Simpel. Als je je geld aan iets moet besteden wat noodzakelijker is dan wat meer spelgenot dan heeft dat toch altijd voorrang? Alsof je besluit een week niet te eten (a 100 euro) omdat je dan zo wel een X kan kopen. Dat doe je ook niet.
Dus zo heet is de soep nu ook weer niet?Tits schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:51:
[...]
Goh, ik ga echt geen boterham minder eten voor een Xbox One X;-). Ik twijfel gewoon of het de upgrade waard is als je geen dure OLED tv hebt. Als ik de bon niet opgebruikt, ben ik het kwijt. Het gaat dus over een Xbox One S voor pakweg 50 euro upgrade of een Xbox One X voor pakweg 225 euro upgrade.
Maar waarom denk jij dat het alleen maar nut heeft als je een oled scherm hebt? Al doe je het alleen maar vanwege de extra fidelity die je krijgt met de XOX. Zelfs op een 1080p scherm heb je daar al profijt van volgens zeggen (de analyses komen morgen heb ik horen zeggen). Dus als je het geld hebt en er ook voor over hebt (nu of over een paar maanden) dan zou ik hem zeker, helemaal met tegoedbon, aanschaffen.
Maar luister vooral naar jezelf. Als je het niet zeker weet, gewoon niet doen. Tis niet alsof het een "nu of nooit" situatie is
edit: misschien helpt dit je ook een beter beeld te krijgen
[ Voor 5% gewijzigd door Yaz op 31-10-2017 12:58 ]
Omdat je hier, en op andere plaatsen, heel vaak de reactie krijgt dat je geen upgrade moet doen met geen toptv hebt of geen TV van minstens 55 inch.Yaz schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 12:57:
[...]
Dus zo heet is de soep nu ook weer niet?![]()
Maar waarom denk jij dat het alleen maar nut heeft als je een oled scherm hebt? Al doe je het alleen maar vanwege de extra fidelity die je krijgt met de XOX. Zelfs op een 1080p scherm heb je daar al profijt van volgens zeggen (de analyses komen morgen heb ik horen zeggen). Dus als je het geld hebt en er ook voor over hebt (nu of over een paar maanden) dan zou ik hem zeker, helemaal met tegoedbon, aanschaffen.
Maar luister vooral naar jezelf. Als je het niet zeker weet, gewoon niet doen. Tis niet alsof het een "nu of nooit" situatie is
edit: misschien helpt dit je ook een beter beeld te krijgen
[video]
Bedankt alvast voor de reacties. Ik ging gewoon mee met de twijfelaars hier op het forum;-).
Dat zijn volgens mij mensen die redenen zoeken hun aanschaf van een 2000+ euro tv te rechtvaardigen. Niets van aantrekken. Zijn diezelfde gasten die ook een iPhone X aanschaffen om er dan alleen maar mee te gaan whatsappen.Tits schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:15:
[...]
Omdat je hier, en op andere plaatsen, heel vaak de reactie krijgt dat je geen upgrade moet doen met geen toptv hebt of geen TV van minstens 55 inch.
Ik zie echt geen verschil in kwaliteit tussen de XONEX en PS4Pro. Ja als het beeld stil staat een beetje maar dat valt echt in het niet tijdens spelen. Het enige voordeel waar ik op hoop is een stabiele hogere frame rate.edit: misschien helpt dit je ook een beter beeld te krijgen
[video]

Release lente 2018
- Martinspire
- Registratie: Januari 2003
- Laatst online: 16-09 10:04
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
:strip_icc():strip_exif()/u/76569/garfield14.jpg?f=community)
Is ie multiplatform dan?Wom schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:33:
Zit net te Googelen naar een nieuwe tennisgame, is gisteren een trailer verschenen van Tennis World Tour! Tennisgame van de oude developers die aan Top Spin werkten!![]()
[video]
Release zomer 2018
Yup, dit specifieke filmpje is door Sony op hun evenement getoond, maar de game is al langer bevestigd als zijnde Multi-Platform. Eerder interview van tijdens E3: https://www.xgn.nl/tennis-world-tour-gameplay-details/all
Tennis World Tour komt in 2018 uit voor PlayStation 4, Xbox One en PC.
Ging mij ook totaal niet om de vergelijking maar om wat er verder te zien is. Namelijk als je de "quality" (of wat de naam ook is) optie selecteert je en mooier beeld hebt en een stabielere en hogere framerate. En natuurlijk vallen veel details niet op als je speelt, ik vind die vergelijkingen ook altijd overdreven pixelneukerij maar stabieler valt wel direct op.LAPJENL70 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:28:
[...]
Ik zie echt geen verschil in kwaliteit tussen de XONEX en PS4Pro. Ja als het beeld stil staat een beetje maar dat valt echt in het niet tijdens spelen. Het enige voordeel waar ik op hoop is een stabiele hogere frame rate.
https://nl.pepper.com/kor...-live-voor-eur-3640-52615
- Martinspire
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
Tis wel bijzonder dat MS nu een tweede console launch totaal verkeerd aanpakt. Geen enkele review van de multiplats refereert nu aan de betere graphics op de nieuwe console. Voor mij echt onbegrijpelijk.
Vrijdag 3 november loopt het embargo afgiantgiantus schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:12:
Weet iemand wanneer het review embargo van de xbox one x afloopt?
Tis wel bijzonder dat MS nu een tweede console launch totaal verkeerd aanpakt. Geen enkele review van de multiplats refereert nu aan de betere graphics op de nieuwe console. Voor mij echt onbegrijpelijk.
Digital Foundry heeft wel wat previews en wat ik op twitter heb meegekregen hebben een aantal gamers/reviewers nu al een Xbox One X pakket gekregen met codes voor 12 games ofzo van Xbox US en UK.giantgiantus schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:12:
Weet iemand wanneer het review embargo van de xbox one x afloopt?
Dus reviews zullen wel langzaam binnendruppelen de komende dagen.
[ Voor 5% gewijzigd door MaakmeGek op 31-10-2017 16:18 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Benieuwd wat voor PUBG nieuws Microsoft om 19.30 bekend gaat maken @ParisGamesWeek http://mixer.com/xbox
[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 31-10-2017 17:00 ]
Ook niets mis met een Xbox One S.Wom schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:27:
Moet zeggen dat ik geeneens tot het twijfelkamp behoor. Vermaak mij nog meer dan uitstekend met mijn One S en heb nog hopen met games te spelen. De spelbeleving weegt iets zwaarder dan de graphics voor mij. Maar op het moment dat de nieuwe Top Spin of Forza niet meer speelbaar wordt stap ik zeker over!
Ik heb nog een originele Xbox One, dat lompe design stoort me al sinds dag 1 maar ben er in geslaagd hem niet in te ruilen voor een S vorig jaar en te wachten op de X. Intussen ook een nieuwe 4k Tv dus ben er wel klaar voor.
Ik ga er dus zowel esthetisch als onder de motorkap serieus op vooruit op 7 november
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Laatst op advies van iemand hier in het topic 12 maanden Live op de kop getikt voor €40 via Microsoft zelf. Deze deal vind je in de Xbox store via je Xbox zodra Live daadwerkelijk is verlopen. Het loont dus om je abo te laten verlopen en dan vervolgens te kijken wat MS zelf je te bieden heeftNotna schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 13:46:
Er is weer Live tegen een redelijk prijs te krijgen ( 12 maanden voor 36.40)
https://nl.pepper.com/kor...-live-voor-eur-3640-52615
- Martinspire
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
Lijkt mij de release op Xbox?justifire schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:49:
Mooi stukje technologie https://news.xbox.com/201...e-x-enhanced-titanfall-2/
Benieuwd wat voor PUBG nieuws Microsoft om 19.30 bekend gaat maken @ParisGamesWeek http://mixer.com/xbox
Maar ondertussen kijk ik er niet meer zo naar uit. Fortnite bevat alles wat ik van die game wil toch al wel.
Het is niet voor niets dat iedereen 'ineens' een unboxing video beschikbaar had en dat nog niemand een review video gepost heeft. Men mag daar momenteel nog niets over naar buiten brengen. Ook niet vanaf wanneer dat wel mag.MaakmeGek schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:17:
[...]
Digital Foundry heeft wel wat previews en wat ik op twitter heb meegekregen hebben een aantal gamers/reviewers nu al een Xbox One X pakket gekregen met codes voor 12 games ofzo van Xbox US en UK.
Dus reviews zullen wel langzaam binnendruppelen de komende dagen.
Je zult straks dus zien dat 'ineens' alle review video's tegelijkertijd beschikbaar zullen komen.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ik heb op meerdere plekken gelezen dat het embargo vanaf vrijdag 3 november gelift wordt. Nu even geen bron bij de hand want ben onderwegRossi46 schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:07:
[...]
Het is niet voor niets dat iedereen 'ineens' een unboxing video beschikbaar had en dat nog niemand een review video gepost heeft. Men mag daar momenteel nog niets over naar buiten brengen. Ook niet vanaf wanneer dat wel mag.
Je zult straks dus zien dat 'ineens' alle review video's tegelijkertijd beschikbaar zullen komen.
Aantal zaten te hopen op een crossplay, met daarbij dus de muis/keyboard ondersteuning voor de Xbox, maar dat zie ik niet gebeuren.justifire schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:49:
Mooi stukje technologie https://news.xbox.com/201...e-x-enhanced-titanfall-2/
Ik verwacht eerder een release voor Xbox met XBX enhanced, misschien klein scheutje exclusive erbij (map ofzo?), of gaan ze echt leuk doen en Minecraft style: We hebben het bedrijf erachter overgenomen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Speculaasjes, speculaasjes, nog een dik uur en we weten hetSinergyX schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 17:37:
[...]
Aantal zaten te hopen op een crossplay, met daarbij dus de muis/keyboard ondersteuning voor de Xbox, maar dat zie ik niet gebeuren.
Ik verwacht eerder een release voor Xbox met XBX enhanced, misschien klein scheutje exclusive erbij (map ofzo?), of gaan ze echt leuk doen en Minecraft style: We hebben het bedrijf erachter overgenomen
Ik vind, vreemd genoeg, de One mooier dan de S, maar de X mooier dan de One, terwijl 'ie toch veel op de S lijkt. Misschien is het de kleur van de S (ik heb een voorkeur voor zwarte apparaten) of iets dergelijks.Darks schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 16:52:
[...]
Ook niets mis met een Xbox One S.
Ik heb nog een originele Xbox One, dat lompe design stoort me al sinds dag 1 maar ben er in geslaagd hem niet in te ruilen voor een S vorig jaar en te wachten op de X. Intussen ook een nieuwe 4k Tv dus ben er wel klaar voor.
Ik ga er dus zowel esthetisch als onder de motorkap serieus op vooruit op 7 november
Denken jullie dat de prijs van de One S nog verder zal dalen tijdens Black Friday?
Hij is nu te koop voor 219€ bij Media Markt inclusief COD WW2 en AC Origins.
Bij ING Rentepunten winkel is de pricewatch: Philips 55POS9002 Zwart 1725 euro - 300 euro cashback = 1425 euro en 30.000 rentepunten te koop.MaakmeGek schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 09:26:
bij diverse winkels en de Philips ambilight OLED tv's kon je voor rond de 1450 halen incl. cashback actie.
Leuke deal als je punten erover voor hebt
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Lol @ kapotte mic

€ 29,99
[ Voor 25% gewijzigd door Rivanov op 31-10-2017 19:57 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Komt hij dan in de preview of is dat de full release
Wat een ruk-presentatie

Ik denk het niet, is echt goedkoop voor 219 met 2 top games...Die kan je makkelijk kwijt voor 40 euro p/stuk kom je uit 139 euro voor een xbox one S, goedkopen ga je hem niet vindenKoning Willy schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:38:
Hey mensen!
Denken jullie dat de prijs van de One S nog verder zal dalen tijdens Black Friday?
Hij is nu te koop voor 219€ bij Media Markt inclusief COD WW2 en AC Origins.
[...]
Bij ING Rentepunten winkel is de pricewatch: Philips 55POS9002 Zwart 1725 euro - 300 euro cashback = 1425 euro en 30.000 rentepunten te koop.
Leuke deal als je punten erover voor hebt
Zit zelf ook te twijfelen om een S te halen(ik wil soweiso beide games) en later met kerst een xbox one x(hopelijk met aanbieding)
https://card.exophase.com/1/1116015.png
I don't know. Maar wel HDR en 4K.justifire schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 19:59:
[...]
Komt hij dan in de preview of is dat de full release![]()
Wat een ruk-presentatie
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ik heb nog een XB1 V1 controller die ik gebruik voor mijn PC. Deze heeft dus geen 3.5mm jack.sekeroglan schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:00:
[...]
Ik denk het niet, is echt goedkoop voor 219 met 2 top games...Die kan je makkelijk kwijt voor 40 euro p/stuk kom je uit 139 euro voor een xbox one S, goedkopen ga je hem niet vinden![]()
Zit zelf ook te twijfelen om een S te halen(ik wil soweiso beide games) en later met kerst een xbox one x(hopelijk met aanbieding)
Is het wel mogelijk om de V2 controller sealed te laten en mijn oude controller te pairen met de One S?
En hoe makkelijk is het om van pair te switchen als mijn PC ook aangesloten is op TV?
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Misschien in de toekomst
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Heb hem direct na de Microsoft pre order aankondiging besteld dus hoop wel dat ik hem de 7de heb!
Verwijderd
FrankoNL schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:13:
Ik heb, na lang wikken en wegen, toch besloten de Xbox One X preorder te annuleren. Uiteindelijke doorslag kwam van het feit dat ik al een redelijke game-pc heb en de meeste Xbox exclusives naar het play anywhere programma gehaald zijn dan wel worden. De X is duidelijk gepositioneerd tegenover de PS4 Pro en is meer een alternatief voor een game-pc dan dat hij daarmee probeert te concurreren. Zowel een PC als een Xbox one X biedt mij te weinig meerwaarde.
Misschien in de toekomst
Is mogelijk, ik gebruik mijn controller ook op de pc, maar moet hem daarna wel weer pairren met de xbox.Koning Willy schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:12:
[...]
Ik heb nog een XB1 V1 controller die ik gebruik voor mijn PC. Deze heeft dus geen 3.5mm jack.
Is het wel mogelijk om de V2 controller sealed te laten en mijn oude controller te pairen met de One S?
En hoe makkelijk is het om van pair te switchen als mijn PC ook aangesloten is op TV?
Maar dan gaat de XB1 toch elke keer aan als ik op de Xbox logo druk (voor bijv. Steam Big Picture)sekeroglan schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:28:
[...]
Is mogelijk, ik gebruik mijn controller ook op de pc, maar moet hem daarna wel weer pairren met de xbox.
V1 controller is bij aangesloten via USB kabel op de pc, dus heb daar geen last van...Hoe dat bij V2 via Bluetooth zit weet ik niet.Koning Willy schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:31:
[...]
Maar dan gaat de XB1 toch elke keer aan als ik op de Xbox logo druk (voor bijv. Steam Big Picture)
En net bij MM voor 219 euro Xbox one S besteld met Origins en WW2.(games verkopen voor 80 euro)
Dat is dan 130+80= 210 euro. Dus voor 9 euro een nieuwe kleine zuinige xbox one
Verwijderd
Gave game. Wel pokke moeilijk.RovloSQL schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 22:34:
Nice, Trackmania Turbo is al te downloaden via Games for Gold. Gelijk maar even proberen...
Heb dan nog de keuze tussen MM en Bart Smit, op MM staan ze wel nog open dus zou kunnen dat er dan ook losse zijn hopelijk, wil niet meer pre-orderen zo kort tegen release want dan hang je eraan vast bij die winkel en zit je misschien in een latere wave en dan ligt er misschien net 1 in een rek ergens op 7/11
Ja ik weet het is nog al een ''glazen bol'' vraag maar misschien dat iemand in het verleden in een bepaalde keten het meeste geluk had om op launch een console in het rek te vinden zonder pre-order.
[ Voor 25% gewijzigd door Katmi op 01-11-2017 00:59 ]
Ik denk niet dat het extreem lastig gaat worden om de Xbox One X op de dag van release te bemachtigen. Je kan ook gewoon bij Bol.com terechtKatmi schreef op woensdag 1 november 2017 @ 00:57:
Welke winkel zou je Dinsdag het meeste kans hebben om zo een One X in het rek te vinden ? Game Mania valt al af want die hebben al een post staan dat ze niet alle pre-orders kunnen uitleveren op release en Dreamland in Belgie is ook versprongen naar ''Vermoedelijk in afhaalpunt op 13/11 '' als je nu nog pre-ordered.
Heb dan nog de keuze tussen MM en Bart Smit, op MM staan ze wel nog open dus zou kunnen dat er dan ook losse zijn hopelijk, wil niet meer pre-orderen zo kort tegen release want dan hang je eraan vast bij die winkel en zit je misschien in een latere wave en dan ligt er misschien net 1 in een rek ergens op 7/11
Ja ik weet het is nog al een ''glazen bol'' vraag maar misschien dat iemand in het verleden in een bepaalde keten het meeste geluk had om op launch een console in het rek te vinden zonder pre-order.
Je kunt ook nog bij CoolBlue terecht denk ik (https://www.consoleshop.n...02F-4E937F101351&ref=2543).
• Filiaal: 499;
• Magazijn: 6;
• Afdeling: 52.
Dus ik denk dat het wel goed zit met de aantallen en dat je volgende week dinsdag gewoon een One X uit de rekken kunt trekken. 👍
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Die is wel echt heel sick, hmm..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Dat zijn niet de product aantallen maar de nummering voor het filiaalYonix schreef op woensdag 1 november 2017 @ 07:32:
Toen ik afgelopen weekend de One X reserveerde bij de MM stond er het volgende op de bon:
• Filiaal: 499;
• Magazijn: 6;
• Afdeling: 52.
Dus ik denk dat het wel goed zit met de aantallen en dat je volgende week dinsdag gewoon een One X uit de rekken kunt trekken. 👍
Alhoewel ik wel denk dat als je op tijd in de winkel staat ze er vast nog wel 1 hebben.
Lichtpuntje...
Ik zat me al te bedenken hoe ik die cijfers moest lezen.LuisjeNL schreef op woensdag 1 november 2017 @ 08:27:
[...]
Dat zijn niet de product aantallen maar de nummering voor het filiaal
- 499 devices in de winkel
- 6 daarvan in het magazijn en 52 of de afdeling (lees, de winkelvloer voor de games).
52 is een aardig stapeltje, dat is al een leuke maar beter, waar zijn de 441 andere devices gestald? Afdeling audio? Afdeling kinderzitjes?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Als ze er maar 1 krijgen dan zit je idd niet bij de eerste wave.Phusebox schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:23:
Lekker dan, wordt net gebeld door GameMania, je zit niet bij de eerste wave. WTF? Ik heb 12 juni na E3 om 13:01 besteld, stond op plek 5.
lekker dan, heb je niet gevraagd waarop ze de eerste wave selecteren en dat je kan aantonen 13:01 al te hebben besteld?Phusebox schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:23:
Lekker dan, wordt net gebeld door GameMania, je zit niet bij de eerste wave. WTF? Ik heb 12 juni na E3 om 13:01 besteld, stond op plek 5.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Diversititeit tussen de verschillende consoles dus...
Want zo te zien zou de X een ander bootscreen krijgen of de One en de S
Had toch een nieuwe Blu Ray speler nodig sinds de vorige er de brui heeft aan gegeven, wou direct een Ultra HD Blu Ray speler, dus maar de One verkocht en nu wachtend op de X.FrankoNL schreef op dinsdag 31 oktober 2017 @ 20:13:
Ik heb, na lang wikken en wegen, toch besloten de Xbox One X preorder te annuleren. Uiteindelijke doorslag kwam van het feit dat ik al een redelijke game-pc heb en de meeste Xbox exclusives naar het play anywhere programma gehaald zijn dan wel worden. De X is duidelijk gepositioneerd tegenover de PS4 Pro en is meer een alternatief voor een game-pc dan dat hij daarmee probeert te concurreren. Zowel een PC als een Xbox one X biedt mij te weinig meerwaarde.
Misschien in de toekomst
Reeds me Onkyo versterker gekocht (656) die 4K pass-through heeft, wou toch al iets voorbereid zijn op wat er komt
Er waren ook al mensen die besteld hadden voordat het kon...G_Dragon schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:30:
[...]
lekker dan, heb je niet gevraagd waarop ze de eerste wave selecteren en dat je kan aantonen 13:01 al te hebben besteld?
Als onderzetters voor in de pauze-ruimte.Yaz schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:01:
[...]
Ik zat me al te bedenken hoe ik die cijfers moest lezen.
- 499 devices in de winkel
- 6 daarvan in het magazijn en 52 of de afdeling (lees, de winkelvloer voor de games).
52 is een aardig stapeltje, dat is al een leuke maar beter, waar zijn de 441 andere devices gestald? Afdeling audio? Afdeling kinderzitjes?
Wave 4 hier, pas medio september besteld en nu 3 weken later uitlevering op 28 nov... Kijk het nog even aan want vind de inruilactie voor mn One S wel makkelijkPhusebox schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:23:
Cogitationis poenam nemo patitur
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Media markt al vanaf de e3, de andere sinds augustus. Ik hou vertrouwen, heb dinsdag ook vrij
Normale versie hier. 👍 En sorry voor de verwarring met de (niet officiële) filiaalcijfers van MM.Bullet NL schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:59:
Hebben jullie de Scorpio in bestelling of de normale versie?
Scorpio all the way!Bullet NL schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:59:
Scorpio, en verleden week gelijk een grotere externe hdd aangeschaft dus.ik ben helemaal klaar voor 7 november.Bullet NL schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:59:
[ Voor 21% gewijzigd door skreppiedoe op 01-11-2017 13:28 ]
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
De normale. Ik heb er nu maar een bij CoolBlue besteld, de facebook medewerker geeft aan dat ze gewoon de 7e leveren.Bullet NL schreef op woensdag 1 november 2017 @ 12:59:
[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 01-11-2017 14:03 ]
Balen man, welk filiaal als ik vragen mag?Phusebox schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:23:
Ik heb nog niks gehoord van Gamemania. Geloof dat ik een week na E3 een aanbetaling had gedaan.
Zou geen nieuws goed nieuws betekenen?
Ben intussen nog wel eens teruggeweest om mijn preorder te verifieren. De verkoper wist mij toen te vertellen dat ik sowieso niet bij de Scorpio edition levering zat want daar kregen ze er maar 3 van. Die mensen hadden ze al gebeld met de vraag of ze zeker zouden afnemen. De mijne zou in bestelling staan en het zag er volgens hem allemaal prima uit.
Sittard in mijn geval. Maar ik ben ook terug geweest, aanbetaald, drie keer gecheckt ja ik stond op plek 5, kwam goed. Vond het sowieso al gek dat ik op plek 5 stond aangezien ik meteen heb besteld. Nu werd er gezegd dat alleen de mensen die vóór 10 juni besteld hadden er een kregen.Mick3112 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:31:
[...]
Balen man, welk filiaal als ik vragen mag?
Ik heb nog niks gehoord van Gamemania. Geloof dat ik een week na E3 een aanbetaling had gedaan.
Zou geen nieuws goed nieuws betekenen?
Ben intussen nog wel eens teruggeweest om mijn preorder te verifieren. De verkoper wist mij toen te vertellen dat ik sowieso niet bij de Scorpio edition levering zat want daar kregen ze er maar 3 van. Die mensen hadden ze al gebeld met de vraag of ze zeker zouden afnemen. De mijne zou in bestelling staan en het zag er volgens hem allemaal prima uit.
Verwijderd
Deze berichten waaien wel weer over. Dinsdag zijn we er vanaf.bvbal79 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:43:
moet er niet een speciale One X lever topic komen?
bij de Nintendo switch leeft dat topic anders nog steedsVerwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:44:
[...]
Deze berichten waaien wel weer over. Dinsdag zijn we er vanaf.
Amsterdam centrum hier.Phusebox schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:40:
[...]
Sittard in mijn geval. Maar ik ben ook terug geweest, aanbetaald, drie keer gecheckt ja ik stond op plek 5, kwam goed. Vond het sowieso al gek dat ik op plek 5 stond aangezien ik meteen heb besteld. Nu werd er gezegd dat alleen de mensen die vóór 10 juni besteld hadden er een kregen.
Gekke gang van zaken idd. Ik deed ook een aanbetaling (inruil van oude games voor 90E) op een product wat nog niet eens officieel in de computer stond. Vandaar dat ik er ook ergens weinig vertrouwen in had/heb.
Ik hoop dat ik niks hoor en dan ga ik dinsdag gewoon naar die winkel toe. Als ik dan niks geleverd krijg ga ik een heel zielig verhaal ophangen in de hoop op wat compensatie.
Ergens vind ik het nog niet eens zo'n ramp als ik niks krijg dinsdag, denk dat ik de eerste dagen toch voornamelijk games/patches aan het downloaden ben.
Zal de eerste week zijn voor ms wat late leveringen of normale ipv scorpio krijgen, daarna zal het wel overwaaien.bvbal79 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:44:
[...]
bij de Nintendo switch leeft dat topic anders nog steeds
Ik heb de Scorpio via MS zelf, hopelijk krijg ik de trackcode tijdig, dat ik niet de postbode mis.
Was in de tijd van de Guildwars 2 CE ook, ik ben weken voor aankondiging daar al geweest om beetje te babbelen om op een lijst te komen, die hebben ze toen aangehouden toen pas weken later de CE echt uitkwam, was ik per saldo de eerste én enige die dat ding kreeg.Phusebox schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:40:
[...]
Sittard in mijn geval. Maar ik ben ook terug geweest, aanbetaald, drie keer gecheckt ja ik stond op plek 5, kwam goed. Vond het sowieso al gek dat ik op plek 5 stond aangezien ik meteen heb besteld. Nu werd er gezegd dat alleen de mensen die vóór 10 juni besteld hadden er een kregen.
[ Voor 45% gewijzigd door SinergyX op 01-11-2017 16:04 ]
Idem. Ook bij Coolblue met idd leververgarantie voor de 7e. Zo niet geld laten terugstorten en alsnog naar Intertoys. Ben er wel ff klaar mee dat gestress, dat het maar snel de 7e wordPhusebox schreef op woensdag 1 november 2017 @ 14:02:
[...]
De normale. Ik heb er nu maar een bij CoolBlue besteld, de facebook medewerker geeft aan dat ze gewoon de 7e leveren.

Dit topic is gesloten.
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.