[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.020 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:16
Phusebox schreef op woensdag 1 november 2017 @ 11:23:
Lekker dan, wordt net gebeld door GameMania, je zit niet bij de eerste wave. WTF? Ik heb 12 juni na E3 om 13:01 besteld, stond op plek 5.
Jij ook al? Ik ben ook zojuist gebeld met de mededeling dat ik mijne pas de 21e kan ophalen. Gisteren was ik toevallig nog in de stad en had ik het toevallig nog gevraagd en het zou allemaal geen probleem zijn.

Ik ben al niet van het preorderen en nu ook nog eens dit. De 7e ga ik gewoon bellen naar bart smit en media markt en ga ik ervan uit dat ik mijn one x gewoon uit de schappen kan halen.

Voor de zekerheid hou ik nu nog me bestelling bij game mania aan, maar ik ga ervan uit dat ik 7 november met een xbox one x in me hand me aanbetaalde 50 euro kom ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
bvbal79 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:43:
moet er niet een speciale One X lever topic komen?
Xbox One S komt ook hier terecht, dus de X wss ook

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PacinoAllstars schreef op woensdag 1 november 2017 @ 16:42:
[...]

Jij ook al? Ik ben ook zojuist gebeld met de mededeling dat ik mijne pas de 21e kan ophalen. Gisteren was ik toevallig nog in de stad en had ik het toevallig nog gevraagd en het zou allemaal geen probleem zijn.

Ik ben al niet van het preorderen en nu ook nog eens dit. De 7e ga ik gewoon bellen naar bart smit en media markt en ga ik ervan uit dat ik mijn one x gewoon uit de schappen kan halen.

Voor de zekerheid hou ik nu nog me bestelling bij game mania aan, maar ik ga ervan uit dat ik 7 november met een xbox one x in me hand me aanbetaalde 50 euro kom ophalen.
Zat GameMania wel bij de eerste 'officiele' bestel websites? Vorige topic even doorgespit, de eerste bestelsite van MS over de XBX was enkel MM, Bol en bartsmit, zie dat er nu ook anderen zijn bijgekomen, maar dat Gamemania nog naar de .be versie linkt.

Of ze hebben overkill aan orders gekregen, of aanzienlijk minder gekregen dan verwacht? Ik verwacht echt geen lege stellingen volgende week bij de overige jongens, zeker niet als dit naleveren gaat over de normale versie (Scorpio edition had ik nog wel verwacht).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DutchOwnage schreef op woensdag 1 november 2017 @ 13:55:
Gamemania gaat 'm niet worden hier. Had ik wel verwacht heb pas afgelopen zaterdag besteld en aanbetaald maar stond 17e op de lijst. Volgens de medewerker vallen de beschikbare units heel erg tegen die uitgeleverd kunnen gaan worden. Ik sta nog 1e op een lijst bij Intertoys, maar kan 'm nu ook direct via Coolblue bestellen. Volgens die medewerker is de levering gegarandeerd want ze houden een lijst bij met verwachte units en reserveringen. Wat zou ik doen? Toch gewoon bij Intertoys of nu bij Coolblue?
Doe zoals ik, preorder bij Media Markt, betalen bij afhalen.
Levert de Game Mania / Intertoys niet, rij je even naar MM.
Levert GM / IT wel, heeft de MM weer een console die ze in de schappen kunnen leggen :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:57
Enige reden dat ik de X bij Game Mania besteld heb is vanwege de inruil. Verder is het gewoon een ballentent die altijd erg beperkt consoles kan leveren op dag van de launch.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:00

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Ging even langs de Gamemania vragen of ik de 7de langs kon lopen en een One X kon kopen; "Nee, we krijgen er 10 binnen en deze zijn alle uitverkocht".

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op woensdag 1 november 2017 @ 17:41:
[...]

Doe zoals ik, preorder bij Media Markt, betalen bij afhalen.
Levert de Game Mania / Intertoys niet, rij je even naar MM.
Levert GM / IT wel, heeft de MM weer een console die ze in de schappen kunnen leggen :)
Ik ben DutchOwnage, even onder een ander account. Ik heb hem nu al bij Coolblue besteld en betaald. Als ik maandag geen verzendbevestiging ontvang vraag ik om het geld terug te storten en ga ik naar Intertoys waar ik op de lijst sta. Heb ik daar ook geen succes rij ik naar de MM. Maar zal zo vaarte niet lopen ik ga er gewoon vanuit dat ik hem dinsdag heb via Coolblue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Nu online
Ik was achtste (ergens in juni al gepreorderd) op de lijst bij de Gamemania Alphen aan den Rijn en ook ik ben gebeld dat ik hem 21 november kan verwachten. Deze nu geannuleerd en een bestelling bij Bol.com gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

bvbal79 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 15:44:
[...]

bij de Nintendo switch leeft dat topic anders nog steeds :)
Ja. Maar daar zijn ook echt leverproblemen geweest. Dat verwacht ik bij deze release niet. Gamemania faalt gewoon hard. Acties voor inruil opzetten en dan niet genoeg geleverd krijgen. Daar zul je nog wat boze berichten over lezen. En dan koopt iedereen hem bij coolblue/mediamarket en dan kunnen we weer aan de slag met de PS fanboys die komen vertellen dat een X echt niks is en dat graphics niet boeiend zijn. Daarna kunnen we weer lekker loom over Xbox spellen en de console zelf lullen. Deze volgorde geldt bij elke release van een MS console. (Met de toevoeging dat de PS mannen natuurlijk ook langskomen bij de informatie updates over de nog te verschijnen console.)

Je kan er van alles van vinden (doe ik ook, lees je tussen de regels natuurlijk ook) maar dat beinvloeden lukt toch niet en het heeft geen zin. Mijn tactiek is over alle bekende off-topic posters heenlezen tijdens dit soort tijden.

Maarre: nog wat leuks gespeeld de laatste tijd of Xbox gerelateerde vragen of nieuws? :+

Edit: hehe terwijl ik dit bericht aan het typen was is het eerste gedeelte van mijn voorspelling al uitgekomen. Als jullie hulp nodig hebben voor de toto dit weekend, hoor ik het wel. :o

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2017 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Shit joh, heb zelf nog geen bericht gehad van GM, maar van dit soort berichten word ik niet vrolijk van.
Morgen maar even langs lopen, die medewerkster heeft 3x tegen mij gezegd, ja je hebt heb echt op release.

We merken het morgen wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 27-07 10:18
En wat denk je dat de medewerker voor je kan betekenen? In het systeem kijken en bevestigen wat jij ook al ziet?

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 22:23
Wolfenstein 2 uitgespeeld. Hoewel het einde zelf zeer bevredigend werkte vond ik de aanloop er naar toe toch te simpel eigenlijk. Dan waren de vorige twee delen iets lastiger. Speelde op de standaard moeilijkheidsgraad, dus nog eens proberen op een hogere. Kan ik gelijk alle missende items gaan zoeken.

Op naar de eerste DLC volgende week (?)!

spoiler:
Een van de mooiere moment is wel die filmcasting met AH himself. Prachtige scene, met een leuke achievement voor diegene die zich niet kan inhouden :+

[ Voor 19% gewijzigd door Wom op 01-11-2017 18:27 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Morgen even feestje bouwen bij de GM als ik mijn geld ga ophalen dat ik heb aanbetaald. Grapjassen. Voor mij is dat nu een totale boycot voor die winkel. Wil je lokale winkels steunen haha.

Nu maar drie orders geplaatst. Een moet er vast komen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
armageddon_2k1 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:23:
En wat denk je dat de medewerker voor je kan betekenen? In het systeem kijken en bevestigen wat jij ook al ziet?
Uhm duidelijkheid of ik hem wel of niet heb op release?, en als ik hem niet krijg even duidelijk maken dat je als medewerker van GameMania geen beloftes doen die je niet kunt na komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• armageddon_2k1
  • Laatst online: 27-07 10:18
En hoe denk je dat ze die duidelijkheid kan verschaffen? Ze heeft je al verteld dat je hem krijgt.....3x. Doe chill.

[ Voor 4% gewijzigd door armageddon_2k1 op 01-11-2017 18:27 ]

Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Oh ik ben chill hoor, maar ik zie meerdere berichten van mensen die zoals PhuseBox die ook de mededeling hebben gekregen dat ze hem kregen.
Zoals ik eerder zei, we merken het morgen vanzelf wel.

[ Voor 16% gewijzigd door Origins op 01-11-2017 18:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:09

nFo

Need for speed payback kun je alvast proberen met EA Access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:25:
Morgen even feestje bouwen bij de GM als ik mijn geld ga ophalen dat ik heb aanbetaald. Grapjassen. Voor mij is dat nu een totale boycot voor die winkel. Wil je lokale winkels steunen haha.

Wat kan de GM medewerker er aan doen? Hoeveel denk je te bereiken met je feestje in de winkel? Denk je dat GM het iets interesseert wat je zegt of denk je dat ze interesse hebben in jouw en andermans euro's? Negatieve verhalen op internet hebben een hoop meer invloed dan respectloos omgaan met medewerkers in een winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Phusebox schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:25:

Hier ook dat telefoontje gehad. Komt voor mij een week later dus binnen bij GM. Wtf, ik stond 5e daar op de lijst, dus ze krijgen er 4 of minder binnen in mijn woonplaats. Morgenavond mijn geld ophalen en ik kom nooit meer bij die ballentent.

Rijd wel langs de Media Markt. Misschien dat ik helemaal geen Xbox One X meer koop. Door die prutsers van GameMania heb ik vorige week mijn Scorpio Edition bij Microsoft zelf ook geannuleerd. Kwam helemaal goed hoorde ik ze nog zeggen en of ik nog even snel 25 euro wilde aanbetalen bovenop de 25 euro die ik al aanbetaald had. 17 juni zie ik net om 11:24 de pre-order bij die prutsers gedaan. :')

[ Voor 24% gewijzigd door MRE-Inc op 01-11-2017 19:47 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik denk dat Game Mania zich zelf een beetje in hun voet heeft geschoten...
Geen risico willen nemen en op te weinig consolles ingetekend. Pas exacte bestellingen de deur uit gedaan naar de distributeurs op moment dat duidelijk was hoeveel voorintekeningen ze hebben.

Ook het 25/50 euro verhaal vind ik zeer dubieus, welke gamewinkel anders dan GM wil graag leveren en kan wil je zonder een aanbetaling een XBox leveren.

Blijft een vraag verhaal..... Zeker die aanbetalingskosten.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:12:
[...]

Ja. Maar daar zijn ook echt leverproblemen geweest. Dat verwacht ik bij deze release niet. Gamemania faalt gewoon hard. Acties voor inruil opzetten en dan niet genoeg geleverd krijgen. Daar zul je nog wat boze berichten over lezen. En dan koopt iedereen hem bij coolblue/mediamarket en dan kunnen we weer aan de slag met de PS fanboys die komen vertellen dat een X echt niks is en dat graphics niet boeiend zijn. Daarna kunnen we weer lekker loom over Xbox spellen en de console zelf lullen. Deze volgorde geldt bij elke release van een MS console. (Met de toevoeging dat de PS mannen natuurlijk ook langskomen bij de informatie updates over de nog te verschijnen console.)

Je kan er van alles van vinden (doe ik ook, lees je tussen de regels natuurlijk ook) maar dat beinvloeden lukt toch niet en het heeft geen zin. Mijn tactiek is over alle bekende off-topic posters heenlezen tijdens dit soort tijden.

Maarre: nog wat leuks gespeeld de laatste tijd of Xbox gerelateerde vragen of nieuws? :+

Edit: hehe terwijl ik dit bericht aan het typen was is het eerste gedeelte van mijn voorspelling al uitgekomen. Als jullie hulp nodig hebben voor de toto dit weekend, hoor ik het wel. :o
Al 10 jaar geen spel aangeraakt meer sinds de xbox360. Maar nu mijn zoontje bijna de leeftijd heeft van een console beginnen mijn vingers weer te jeuken en staat de X bovenaan de lijst, dus ik lees voorlopig even mee :) Was vroeger meer een sim-racer, dus wie weet pakken we die hobby ook weer op en dan is de X icm met PC wel handig. Ow en natuurlijk de xbox360 gewoon kunnen spelen op de X natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:49
MRE-Inc schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:42:
[...]

Hier ook dat telefoontje gehad. Komt voor mij een week later dus binnen bij GM. Wtf, ik stond 5e daar op de lijst, dus ze krijgen er 4 of minder binnen in mijn woonplaats. Morgenavond mijn geld ophalen en ik kom nooit meer bij die ballentent.

Rijd wel langs de Media Markt. Misschien dat ik helemaal geen Xbox One X meer koop. Door die prutsers van GameMania heb ik vorige week mijn Scorpio Edition bij Microsoft zelf ook geannuleerd. Kwam helemaal goed hoorde ik ze nog zeggen en of ik nog even snel 25 euro wilde aanbetalen bovenop de 25 euro die ik al aanbetaald had. 17 juni zie ik net om 11:24 de pre-order bij die prutsers gedaan. :')
Lol. Dan snap ik je ook echt niet. Gamemania was helemaal geen partner van MS voor de one X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvbal79 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:56:
[...]

Al 10 jaar geen spel aangeraakt meer sinds de xbox360. Maar nu mijn zoontje bijna de leeftijd heeft van een console beginnen mijn vingers weer te jeuken en staat de X bovenaan de lijst, dus ik lees voorlopig even mee :) Was vroeger meer een sim-racer, dus wie weet pakken we die hobby ook weer op en dan is de X icm met PC wel handig. Ow en natuurlijk de xbox360 gewoon kunnen spelen op de X natuurlijk :)
Als je suggesties van andere vaders wil, is dit best een aardige plek. We hebben hier vaders van kinderen van allerhande leeftijden. :)

(Dirt Rally is in ieder geval gaaf als je net als ik Colin McRae 2 en Grand Prix 2 helemaal grijsgespeeld hebt wat gezien je bouwjaar nog best eens zou kunnen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:00:
[...]

Als je suggesties van andere vaders wil, is dit best een aardige plek. We hebben hier vaders van kinderen van allerhande leeftijden. :)

(Dirt Rally is in ieder geval gaaf als je net als ik Colin McRae 2 en Grand Prix 2 helemaal grijsgespeeld hebt wat gezien je bouwjaar nog best eens zou kunnen :P )
Ja joh. GP2 met al die mods downloaden via je telefoonlijn en modem :) Daarvoor GP1 natuurlijk en erna snel overgestapt op GP Legends (dat was pas een leercurve). Maar goed we gaan rustig aan beginnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Laatst online: 06-09 00:17
Bullet NL schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:54:
Ik denk dat Game Mania zich zelf een beetje in hun voet heeft geschoten...
Geen risico willen nemen en op te weinig consolles ingetekend. Pas exacte bestellingen de deur uit gedaan naar de distributeurs op moment dat duidelijk was hoeveel voorintekeningen ze hebben.

Ook het 25/50 euro verhaal vind ik zeer dubieus, welke gamewinkel anders dan GM wil graag leveren en kan wil je zonder een aanbetaling een XBox leveren.

Blijft een vraag verhaal..... Zeker die aanbetalingskosten.
Aanbetalingen heb je al langer bij GM op duurdere dingen, op Collectors Edities van games ook 10-15 euro, volgens de medewerker hier is dit omdat je anders lolbroeken hebt die CE's bestellen maar nooit komen ophalen en dan zit je er na een week mee als winkel en moeten die in de losse verkoop.

Wat gewoon vaag is bij GM met de One X is dat ze al sinds eind vorig jaar pre-orders aannamen, maar dan onder de Project Scorpio naam, terwijl dit nog nergens anders mogelijk was.
Zou me niet verbazen dat die mensen er op 7 November 1 krijgen van GM en iedereen die na de E3 reveal heeft besteld niet, want die mensen die al eind vorig jaar hebben besteld moeten ze ook meetellen.

Nuja ik vind ik het ook allemaal vaag en ben uiteindelijk blij dat ik daar vorige maand mijn 50 euro heb teruggevraagd en de pre-order geannuleerd, ik stond 6de op de lijst maar als ik dat hier zo lees betekend dat niet veel.

Ik ga dinsdag wel eens zien in de MM op het moment dat die opent en als er geen losse te koop zijn pre-order ik wel bij een lokale speelgoedwinkel, daar staat die momenteel op ''10/11/2017 in Afhaalpunt'' als je wilt bestellen en ze bieden 2 jaar garantie aan huis inclusief ophalen, herstellen bij MS en dan terug aan huis leveren.

Ook niet zeker of ik wel bij MM ga want in het verleden al garantie op dingen willen claimen maar ze probeerden het steeds bijna een half uur op mij te steken ipv een fabrieksfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bvbal79 schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:05:
[...]

Ja joh. GP2 met al die mods downloaden via je telefoonlijn en modem :) Daarvoor GP1 natuurlijk en erna snel overgestapt op GP Legends (dat was pas een leercurve). Maar goed we gaan rustig aan beginnen :)
GP1 had een briljante multiplayer waarbij je omst te beurt je auto X rondes mocht besturen. Heb dat echt maanden met een vriendje op een zolderkamertje gespeeld. Misschien dat ik daarom nu niet meer zo een belangstelling voor F1 spellen heb. Het is de charme wat kwijt imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:41:
[...]

Wat kan de GM medewerker er aan doen? Hoeveel denk je te bereiken met je feestje in de winkel? Denk je dat GM het iets interesseert wat je zegt of denk je dat ze interesse hebben in jouw en andermans euro's? Negatieve verhalen op internet hebben een hoop meer invloed dan respectloos omgaan met medewerkers in een winkel.
Oh ik bel morgen sowieso met het hoofdkantoor.

En wat betreft de winkel: Die medewerker heeft mij drie keer behoud beloofd dat ik bij de eerste levering zat. Ik verdenk ze een beetje van vriendjespolitiek. Oh Japie staat wat laag op de lijst, maar ik ken hem zo goed. Weet je wat ik schuif hem wat omhoog.

Bovendien zal ik net zoveel respect tonen voor hen als zij voor mij. Aan de telefoon waren ze vandaag zelf ook redelijk onvriendelijk.

Ik heb 12 juni om 13:01u mijn preorder geplaatst, dat was de dag na de E3 en de winkel ging om 13u open Toen stond de Xbox One X nog niet eens op de site. Nu beweren ze dat er al mensen daarvoor besteld hadden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
giantgiantus schreef op woensdag 1 november 2017 @ 19:58:
[...]

Lol. Dan snap ik je ook echt niet. Gamemania was helemaal geen partner van MS voor de one X.
Moet je tegenwoordig al onderzoeken of een gamewinkel wel “een partner” is? |:(

GM gaat gewoon flink nat.. Voorwaarden aanpassen nádat mensen hun console hebben besteld en aanbetaald, nu staat de originele One voor €110,- inruil..

Die gaan moeilijke weken tegemoet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Phusebox schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:07:
[...]
Ik heb 12 juni om 13:01u mijn preorder geplaatst, dat was de dag na de E3 en de winkel ging om 13u open Toen stond de Xbox One X nog niet eens op de site. Nu beweren ze dat er al mensen daarvoor besteld hadden.
Bij GM kon je eind vorig jaar al pre-orderen onder de ''Project Scorpio'' naam, ik ken iemand die heeft een pre-order van eind November 2016 ,op zijn kassabon staat Project Scorpio en 50 euro aanbetaling, dus al die mensen zijn nog voor jou.

Ik vind het ook BS en daarmee heb ik bij GM ook geannuleerd vorige maand en mn geld terug gehad, koop hem wel ergens los of in een lokale speelgoed shop, ook al moet ik een paar dagen na launch wachten boeit me niet.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Burn burn burn..... Een Tweakers XboX boycot bij GM.....
Iedereen moet natuurlijk lekker zelf weten waar hij of zij z'n producten koopt.
Maar dit is voor mij niet de eerste keer dat GM moeilijk doet, ben er een beetje klaar mee.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Bullet NL schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:16:
Burn burn burn..... Een Tweakers XboX boycot bij GM.....
Iedereen moet natuurlijk lekker zelf weten waar hij of zij z'n producten koopt.
Maar dit is voor mij niet de eerste keer dat GM moeilijk doet, ben er een beetje klaar mee.
Ik ben voor. Zal er verder ook geen woorden meer aan vuil maken.

Nu maar bij de grote webshops besteld. Een levert vast wel. Jammer dat ik geen Scorpio wil want die heb ik wel nog gegarandeerd op preorder ergens. Moet ik nog annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
D-Ed schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:08:
[...]

Moet je tegenwoordig al onderzoeken of een gamewinkel wel “een partner” is? |:(

GM gaat gewoon flink nat.. Voorwaarden aanpassen nádat mensen hun console hebben besteld en aanbetaald, nu staat de originele One voor €110,- inruil..

Die gaan moeilijke weken tegemoet
Nouja als je hem graag wil hebben op de 7e volstond het om even naar xbox.com te surfen. Tis niet alsof gm überhaupt een goede reputatie heeft ofzo.

Overigens vind ik 110,- echt nog steeds absurt veel voor een xbox. Het is gewoon een feit dat de xbox one (S) geen fluit waard is. Zal met de xbox one x niet anders zijn (maar wil hem toch graag hebben). Xbox is als Android, Ps4 als iPhone. De restwaarde maakt veel uit.

[ Voor 19% gewijzigd door giantgiantus op 01-11-2017 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
giantgiantus schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:25:
[...]

Nouja als je hem graag wil hebben op de 7e volstond het om even naar xbox.com te surfen. Tis niet alsof gm überhaupt een goede reputatie heeft ofzo.

Overigens vind ik 110,- echt nog steeds absurt veel voor een xbox. Het is gewoon een feit dat de xbox one (S) geen fluit waard is. Zal met de xbox one x niet anders zijn (maar wil hem toch graag hebben). Xbox is als Android, Ps4 als iPhone. De restwaarde maakt veel uit.
Mja ik had bij GM wel een Switch terwijl ik die heel nonchalant pas twee maanden na de aankondiging heb gereserveerd.

PS4 restwaarde ja? Moet ik die eens weg doen. Heb er een van dag 1 en heeft in totaal misschien 20u aangestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Snap sowieso niet wat mensen bij de gamemania te zoeken hebben met de prijzen die ze vragen voor games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Nieuwevolger schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:51:
Snap sowieso niet wat mensen bij de gamemania te zoeken hebben met de prijzen die ze vragen voor games.
Eigenlijk alleen nog voor collectors edities, via Bol zijn die hier al eens een paar keer beschadigd aangekomen omdat de doos weinig to geen vulling had om de doos vd CE te beschermen, en bij GM kan ik die zelf gaan ophalen en CE's kosten toch overal even veel.

Onlangs daar ook Read dead redemption opgepikt voor 10 euro, digitaal is deze 29.99 en dat wou ik er niet meer aan geven en wou deze toch eens spelen voor deel 2 eraan komt binnen x maanden en vond deze nergens anders meer.

Maar voor nieuwe games op release kom ik er ook lang niet meer, zijn 10 euro duurder dan andere shops voor console games op launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
De Scorpio bij BOL gereserveerd en al mooi mail gekregen dat ik zeker de Scorpio krijg 7 november.

Gamemania vertrouw ik zoiezo al minder, als ge ziet dat ze met twee verkopers gewoon hun tijd zitten te vullen en geen tot weinig bezoekers hebben, ofwel mensen die precies niet goed weten waar naartoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Gamemania heeft het zelf verknalt door pre-orders aan te nemen terwijl Microsoft had aangegeven dat dit nog niet mocht. Bol.com deed dit ook maar gaf binnen paar uur gehoor aan de oproep van Microsoft er mee te staken.

Bol.com heeft gegarandeerde levering van x aantal Scorpio edities die ze netjes hebben afgeteld. Zou me niet eens verbazen als die rechtstreeks vanaf Microsoft distributie in Eindhoven worden geleverd in een bol.com doosje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Probleem met bol.com en coolblue destijds was dat je direct moest betalen. Weet niet of dat nu nog zo is, maar ik ga niet 4 maand van te voren al 500 euro betalen, daarom of bij MS zelf of bij GameMania hier. MediaMarkt doe ik eigenlijk nooit wat mee qua gameing. Daar kijk ik alleen en haal het dan ergens anders goedkoper. Bij Gamemania kocht ik zo af en toe wel eens een game in uit de budgetbak, meer ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
MRE-Inc schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:36:
Probleem met bol.com en coolblue destijds was dat je direct moest betalen. Weet niet of dat nu nog zo is, maar ik ga niet 4 maand van te voren al 500 euro betalen, daarom of bij MS zelf of bij GameMania hier. MediaMarkt doe ik eigenlijk nooit wat mee qua gameing. Daar kijk ik alleen en haal het dan ergens anders goedkoper. Bij Gamemania kocht ik zo af en toe wel eens een game in uit de budgetbak, meer ook niet.
Creditcard is gewoon een reservering.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:28
nFo schreef op woensdag 1 november 2017 @ 18:48:
Need for speed payback kun je alvast proberen met EA Access.
Net even gespeeld. Wel een leuke arcade racer. Hopelijk zijn de graphics van de Xbox One X Enhanced versie wel wat beter :/

En ik ben nu tegen een verplichte drift missie aangelopen waar ik nog niet doorheen kom. Ben nooit zo goed in driften in arcade racers en dit is geen uitzondering 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
giantgiantus schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:46:
[...]

Creditcard is gewoon een reservering.
Coolblue niet. Daar moe(s)t je echt vooraf betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17:09
GM is over een paar jaar failliet. Spellen altijd voor de adviesprijs verkopen of mensen naaien met inruilacties. Ze zijn echt veel te duur.

Gewoon bij Coolblue kopen. Daar kom je als klant nog op nr. 1. En goed aanbiedingen checken op bijv. Amazon.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:55:
[...]

Coolblue niet. Daar moe(s)t je echt vooraf betalen.
Is nu ook nog. Heb vanmiddag het hele bedrag overgemaakt. Heb er wel vertrouwen in. En als ze onverhoopt toch niet kunnen leveren heb je binnen 3 werkdagen je geld weer terug op je rekening.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2017 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:58:
[...]
Is nu ook nog. Heb vanmiddag het hele bedrag overgemaakt. Heb er wel vertrouwen in. En als ze onverhoopt toch niet kunnen leveren heb je binnen 3 werkdagen je geld weer terug op je rekening.
Ik heb gewoon met CC betaald bij Coolblue vanmiddag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:09

nFo

Mr Magic schreef op woensdag 1 november 2017 @ 21:49:
[...]

Net even gespeeld. Wel een leuke arcade racer. Hopelijk zijn de graphics van de Xbox One X Enhanced versie wel wat beter :/

En ik ben nu tegen een verplichte drift missie aangelopen waar ik nog niet doorheen kom. Ben nooit zo goed in driften in arcade racers en dit is geen uitzondering 8)7
Gewoon die drift auto de hoek omgooien, of even de handrem in drukken bij een scherpe bocht.
Vind dit deel wat beter dan de vorige, maar ga er geen € 59,- voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:05
Iemand nog wat gehoord van hun pre-order bij Microsoft? Niet dat ik me zorgen maak, wel de eerste keer dat ik direct bij MS bestel. Weet niet hoe snel ze leveren.

Stiekem hoop ik op as vrijdag :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
Waarom zou je de console 4 dagen voor release krijgen ?

Waarschijnlijk krijg je Vrijdag of zo wel een mail of dergelijke dat ie de 7de komt, geen ervaring met MS zelf, op reddit zeggen er veel dat hun estimated tussen 7 en 30 November staat maar dat zijn wel voornamelijk Amerikanen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:35
@Silversin

Zowel de Xbox one day one als de elite controller bij hun besteld, werd netjes op de releasedag thuisbezorgd.

(En de Xbox kwam dan zelfs uit Duitsland zodat ik hem een jaar eerder dan nl had)

Ik zou mij er geen zorgen over maken, ze verschepen vanaf Eindhoven.

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinW
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 07:26
Katmi schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:26:

Waarschijnlijk krijg je Vrijdag of zo wel een mail of dergelijke dat ie de 7de komt, geen ervaring met MS zelf, op reddit zeggen er veel dat hun estimated tussen 7 en 30 November staat maar dat zijn wel voornamelijk Amerikanen.
Ik krijg die van mij morgen of overmorgen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:05
Katmi schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:26:
Ik had verwacht dat ze vanuit Duitsland zouden leveren en voor het weekend een shipmemt er uit gooien.

Maar ze leveren vanuit Eindhoven lees ik, dus dat feestje gaat niet door :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij de bestelling op MS staat nog wel steeds beschikbaar 6 november, maar dat zal wel de verzenddatum worden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:16:
Ik las dat er in Wolfenstein 2 een achievement zit: “Mein Leben”. Deze achievement is voor het in een run uitspelen van de game op de hoogste difficulty met permadeath.....

En ik dacht dat ik moeite zou hebben om Cuphead op 1000gs te krijgen... deze gaat me al helemaal niet lukken als ik me herinner hoe lastig deel 1 af en toe al was op de moeilijkste stand...
Op moeilijkheid I AM DEATH INCARNATE kom ik geneens langs de eerste nazi :X
Eerst maar alle skills en perks unlocken, wapens upgraden en dan weer eens een poging doen....
Mein Leben is de moeilijkheidsgraad daarboven en vooralsnog greyed out, verwacht dat deze unlocked na het uitspelen op I.A.D.I.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
giantgiantus schreef op woensdag 1 november 2017 @ 20:25:
[...]

Het maakt mij (om eerlijk te zijn) helemaal niets uit of ik hem op de 7e heb.. Wat mij wel uitmaakte is dat GM de voorwaarden na aanbetaling aanpast..

Ik zag een mooie aanbieding, ben daar op in gegaan en ga er vanuit dat de voorwaarden zijn zoals ze waren. Zo niet, dan hebben ze een ‘probleem’.. Ik ben geen hardcore gamer die iedere dag alle in en outs inde gaten houd maar genoeg gamer om volgende week met een nieuwe console aan de slag te willen :9 En het liefste met de beste deal waar ik een tijdje terug vanuit ging ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 13:28
nFo schreef op woensdag 1 november 2017 @ 22:18:
[...]

Gewoon die drift auto de hoek omgooien, of even de handrem in drukken bij een scherpe bocht.
Vind dit deel wat beter dan de vorige, maar ga er geen € 59,- voor betalen.
Gelukt, ben erdoor en zit nu eindelijk in het stuk waar je kunt free roamen en zelf kiezen wat je doet.

De besturing is natuurlijk erg arcade, maar het speelt best goed. Er is ook een hoop te doen en te verzamelen. Krijg weer een klein beetje het oude Burnout Paradise gevoel :)

Wel jammer dat de performance upgrades van je auto's via "speed cards" gaan en niet via het aanschaffen of winnen van losse onderdelen. Visuele tuning ziet er wel erg uitgebreid uit trouwens.

Wel te hopen dat de enhanced versie beter wordt, want ik zie nu nog af en toe frame drops. Hopelijk komen er ook nog 4K assets bij om de graphics te verbeteren.

Ik hoop eigelijk op een keuze tussen twee modes (1080p/60fps of 4K/30fps), maar EA kennende zal dat wel niet gaan gebeuren.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Remmetje
  • Laatst online: 10-09 12:55
Het mag een keer gezegd worden. Wat een leuke gratis Gold game hebben we deze maand met Trackmania. Ik heb de originele Trackmania nog veel gespeeld op de PC dus ik was er al bekend mee maar gisteren ook met mijn Xbox maatjes deze game gespeeld en het was gewoon geweldig. Zeker wanneer iemand uit de groep in de top 3 beland, de competitie die er dan ontstaat om hem er vanaf te stoten :), echt leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Remmetje schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:10:
Het mag een keer gezegd worden. Wat een leuke gratis Gold game hebben we deze maand met Trackmania. Ik heb de originele Trackmania nog veel gespeeld op de PC dus ik was er al bekend mee maar gisteren ook met mijn Xbox maatjes deze game gespeeld en het was gewoon geweldig. Zeker wanneer iemand uit de groep in de top 3 beland, de competitie die er dan ontstaat om hem er vanaf te stoten :), echt leuk.
Staat deze game gewoon in de NL store? Ik kon hem gisteren niet vinden nml

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Remmetje
  • Laatst online: 10-09 12:55
D-Ed schreef op donderdag 2 november 2017 @ 09:15:
[...]

Staat deze game gewoon in de NL store? Ik kon hem gisteren niet vinden nml
Ik zoek de games for gold altijd via de games for gold pin. Die linkt je door naar de GfG pagina waar dan alle gratis games staan die er beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En anders kun je hem vanuit de game library ook vinden in de subscriptions tab.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 20:55
Kijk, dit is top. 4K modus voor de bezitters van een 4K scherm, 60FPS modus voor de 1080P gamers d:)b

[ Voor 3% gewijzigd door Rossi46 op 02-11-2017 09:40 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
Ik heb gisteren met 3 vrienden die Trackmania Turbo even gespeeld. Wij vonden geen "eenvoudig" systeem om samen even te spelen. We moesten dat altijd via zo een lobby doen. Bestaat dat niet in het game, of hebben wij iets gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je nu een Xbox One verkocht hebt is het dan enkel een volledige wipe voldoende of moet je nog iets anders aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:56:
Als je nu een Xbox One verkocht hebt is het dan enkel een volledige wile voldoende of moet je nog iets anders aanpassen?
Ik heb eerst mijn account verwijderd en dan een reset gedaan. Tevens voor zekerheid mijn wachtwoord gewijzigd.

Daarna op MS site mijn device losgekoppeld van mijn account.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 16:30
Zit toch sterk te twijfelen om een One X te halen. Ben na de 360 overgestapt (zoals heel veel mensen) naar de PS4. Komen er binnenkort ook nog One X bundels uit?

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

zag het hiet nog niet gepost was :
https://www.windowscentra...-connected-1440p-monitors
Native 1440p support voor 1440p monitoren via hdmi.
OWh staat nu ook op frontpage..

[ Voor 11% gewijzigd door v8power67 op 02-11-2017 11:10 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:05:
Topnieuws, dat maakt het ding gelijk nog interessanter :)

Enige dingetje is natuurlijk dat het twijfelachtig is of devs daar echt op gaan optimaliseren. Als er sowieso op 4K gerenderd wordt en er alleen gedownsampled wordt naar FHD dan maakt het niet uit, dan kun je net zo goed downsamplen naar QHD. Als de keuze echter is tussen 4K, of FHD met 60 fps en/of meer detail... wat dan bij QHD? Waarschijnlijk zullen er niet genoeg mensen met zo'n monitor zijn om daar ook nog echt een optimalisatie target voor te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Tits schreef op donderdag 2 november 2017 @ 10:11:
Ik heb gisteren met 3 vrienden die Trackmania Turbo even gespeeld. Wij vonden geen "eenvoudig" systeem om samen even te spelen. We moesten dat altijd via zo een lobby doen. Bestaat dat niet in het game, of hebben wij iets gemist?
Je kan simpelweg je eigen room maken, met eventueel een wachtwoord erop zodat niemand anders erin kan. En dan kan je zelf de tracks kiezen die gespeeld gaan worden, en dankzij wachtwoord kunnen alleen je vrienden erin.

Maar spel lijkt er wel wat meer op gericht om gewoon met z'n allen een al bestaande room te joinen en daar gewoon lekker mee te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
v8power67 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:05:
Ik ben een beetje leek op consolegebied. Hoeveel games hebben hier wat aan, alle, of moeten games hier echt specifiek rekening mee houden?

In verband met RDR2 overweeg ik een console aan te schaffen. Maar ik vind gamen achter mijn monitor (ook ivm reactietijd) prettiger dan achter een TV. En mijn monitor is 1440p 144hz G Sync (dat laatste zal sowieso niet helpen, dat weet ik.) Ik vraag me af of dat sowieso wel handig is voor een console, deze in het bijzonder. (Voor de PS4 en 'normale' Xbox One lijkt het me sowieso wat minder handig toch?

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Trevor schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:49:
[...]

Ik ben een beetje leek op consolegebied. Hoeveel games hebben hier wat aan, alle, of moeten games hier echt specifiek rekening mee houden?

In verband met RDR2 overweeg ik een console aan te schaffen. Maar ik vind gamen achter mijn monitor (ook ivm reactietijd) prettiger dan achter een TV. En mijn monitor is 1440p 144hz G Sync (dat laatste zal sowieso niet helpen, dat weet ik.) Ik vraag me af of dat sowieso wel handig is voor een console, deze in het bijzonder. (Voor de PS4 en 'normale' Xbox One lijkt het me sowieso wat minder handig toch?
Tja zoals in de uitleg staat moet het door de game wel ondersteund worden. Zo niet dan wordt er gewoon 4k/1080p signaal uitgestuurd en heb je er weinig aan op je 1440p monitor.
Enne je monitor moet wel 1440p via hdmi ondersteunen btw.

Edit:
waar is trouwens de uitleg en video van ms die downsampling voor 1080p via software zou tonen ?
ZOu voor de release komen maar heb er niks over gezien/gehoord.
Vrees toch dat zoals al meer mensen hebben gezegd dat dit toch te afhankelijk is van hoe een dev ermee omgaat.
Hoop wel dat dit gewoon werkt zoals belooft btw want dit is iets waar ik erg in geintreseerd ben.
DIt en de extra ram voor mooiere textures. Dat 4k kan me verder gestolen worden. COnsole van 500 euro en een tv nodig hebben van paar duizend euro(4k oled hdr voor beste ervaring)... NOPE, mn oude 1080p uit 2009 werkt nog prima.
ZIe nu ook meer reports van spellen met goede xox support zoals 1080p/60, dat is wat ik dus erg graag zie met letterlijk elk spel.
Nu nadenken of ik mn oude x1 in ga ruilen voor een xox...

[ Voor 32% gewijzigd door v8power67 op 02-11-2017 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 22:23
Inderdaad, het zal ten alle tijden werken. Maar het is afhankelijk van de game in wat voor resolutie de output zal zijn. Je monitor kan dat overigens prima opvangen, maar zal dan wel scaling toepassen. Maar met het nieuws van vandaag is er in ieder geval een extra ondersteunde optie bijgekomen. En dat is altijd goed nieuws.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo heb mijn 50 euro teruggehaald bij GM maffia. Dat specifieke filiaal krijgt er maar 3 binnen dinsdag. En die zijn ook nog eens voor mensen die hem al ver voor de officiële aankondiging besteld hadden. Mij zien ze iig niet meer terug daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:17:
Zo heb mijn 50 euro teruggehaald bij GM maffia. Dat specifieke filiaal krijgt er maar 3 binnen dinsdag. En die zijn ook nog eens voor mensen die hem al ver voor de officiële aankondiging besteld hadden. Mij zien ze iig niet meer terug daar.
Op basis van de berichten hier en het feit dat GM pas 3 weken later mijn One X kan leveren, ga ik de pre-order daar ook annuleren en geef ik mijn lokale Intertoys de kans. Sta in dat filiaal schijnbaar als enige klant op de lijst en hoor op maandag of ze voorraad hebben met de launch. Zo niet, dan bestel ik maandag via coolblue of bol.com :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:53:
[...]

Tja zoals in de uitleg staat moet het door de game wel ondersteund worden. Zo niet dan wordt er gewoon 4k/1080p signaal uitgestuurd en heb je er weinig aan op je 1440p monitor.
Enne je monitor moet wel 1440p via hdmi ondersteunen btw.

[...]
Nou ja, ik denk dat je er toch bijna altijd wel iets van profijt van zult hebben. De Xbox zelf zal namelijk wel 2560x1440 er uit sturen, zelfs als de game niet op die resolutie rendert. Maar wat er nu gebeurt als de game bv maar op 900p rendert, dan gaat de Xbox dat eerst schalen naar 1080p, en je monitor nog een keer omhoog naar 1440p. Scaling op scaling ziet er altijd slechter uit. Ik ga er vanuit dat de X in dit geval dan (als de game wel nog op 900p rendert) direct naar 1440p schaalt en je die tussenstap dus kwijt bent. Ook als de game supersamplet scheelt het een hoop als de Xbox niet eerst naar 1080p downscalet om je monitor vervolgens weer te laten upscalen. Alleen als de render resolutie precies 1080p is dan maakt het niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
SpankmasterC schreef op donderdag 2 november 2017 @ 11:49:
[...]

Je kan simpelweg je eigen room maken, met eventueel een wachtwoord erop zodat niemand anders erin kan. En dan kan je zelf de tracks kiezen die gespeeld gaan worden, en dankzij wachtwoord kunnen alleen je vrienden erin.

Maar spel lijkt er wel wat meer op gericht om gewoon met z'n allen een al bestaande room te joinen en daar gewoon lekker mee te spelen.
Inderdaad. Ik kon alleen die room precies daarna nog weinig aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:17:
Mij is verteld dat ze gefaseerd de consoles binnen krijgen. Vind het erg vreemd dat ze niet een hele partij in een keer binnen krijgen maar dat ze elke twee of drie dagen een paar consoles binnen krijgen. Elke winkel krijgt er bv 20 tegelijk maar Game Mania krijgt er elke keer maar drie of zo |:(

Ik heb overigens nog niets gehoord, zal een dezer dagen wel een sms krijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door Lekker Ventje op 02-11-2017 12:51 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Finraziel schreef op donderdag 2 november 2017 @ 12:30:
[...]

Nou ja, ik denk dat je er toch bijna altijd wel iets van profijt van zult hebben. De Xbox zelf zal namelijk wel 2560x1440 er uit sturen, zelfs als de game niet op die resolutie rendert. Maar wat er nu gebeurt als de game bv maar op 900p rendert, dan gaat de Xbox dat eerst schalen naar 1080p, en je monitor nog een keer omhoog naar 1440p. Scaling op scaling ziet er altijd slechter uit. Ik ga er vanuit dat de X in dit geval dan (als de game wel nog op 900p rendert) direct naar 1440p schaalt en je die tussenstap dus kwijt bent. Ook als de game supersamplet scheelt het een hoop als de Xbox niet eerst naar 1080p downscalet om je monitor vervolgens weer te laten upscalen. Alleen als de render resolutie precies 1080p is dan maakt het niet uit.
Tja dat word afwachten vrees ik. Zal snel genoeg duidelijk worden hoe dit werkt en per game.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BM
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
En met de releasedate van de Xbox One X die dichterbij kruipt heb ik paar dagen terug een wat ander besluit genomen dan de meesten hier: ik heb mijn pre-order geannuleerd. :+

Kijk al sinds de aankondiging uit naar de X, maar als ik objectief kijk kan ik het eigenlijk niet voor mezelf verantwoorden. Ik game niet bijzonder veel (paar uurtjes per week gemiddeld), heb geen games die nu echt performanceproblemen hebben, en geen 4K tv. Dat opsommend was voor mij reden genoeg om hem voor nu te annuleren, en voorlopig met m'n launch console te blijven gamen. Zal tzt echt nog wel een X komen, maar dan wil ik ook de 'bijbehorende' 4K HDR tv, en dat is voor nu toch ff teveel van het goeie :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • +9 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:05:
En met de releasedate van de Xbox One X die dichterbij kruipt heb ik paar dagen terug een wat ander besluit genomen dan de meesten hier: ik heb mijn pre-order geannuleerd. :+

Kijk al sinds de aankondiging uit naar de X, maar als ik objectief kijk kan ik het eigenlijk niet voor mezelf verantwoorden. Ik game niet bijzonder veel (paar uurtjes per week gemiddeld), heb geen games die nu echt performanceproblemen hebben, en geen 4K tv. Dat opsommend was voor mij reden genoeg om hem voor nu te annuleren, en voorlopig met m'n launch console te blijven gamen. Zal tzt echt nog wel een X komen, maar dan wil ik ook de 'bijbehorende' 4K HDR tv, en dat is voor nu toch ff teveel van het goeie :)
Na de annulering van gm heb ik dat besluit ook genomen.

15 minuten later heb ik hem via coolblue besteld. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje

Pff, jij kijkt wel erg rationeel. Niemand heeft de X nodig maar het idee dat je iets nieuws hebt is toch ook een hele goede reden? :)

Maar ik heb voor de XBO boven bij de Play Seat ook zo geredeneerd, de nieuwe keuken heeft voorrang gekregen boven de tweede X. Maar die tweede X komt daar nog wel (en dan ook meteen een 4K tv ipv de HD nu).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp de keuze van BM heel goed hoor. Prima argumenten om het nog even niet te doen.Ikzelf ben de laatste tijd juist weer meer aan het gamen geslagen en kijk al sinds de aanschaf van mijn 4K HDR tv vorig jaar uit naar het moment dat ik dat ding echt eens goed kan gaan gebruiken waarvoor hij mede bedoeld is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

ik kan t ook echt niet verantwoorden, zeker thuis niet haha. maar ik doe t toch. Ik ga maandag avond alvast even kijken of ze hem niet toevallig al stiekem verkopen bij de mediamarkt, en anders sta ik er dinsdag ochtend weer :9

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead
  • Laatst online: 11-08 11:35

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

Ik zit hetzelfde te redeneren als BM. Geen 4k TV, ook nog geen zin in om aan te schaffen want: Deze HD TV is net een jaartje of 3 oud en werkt nog perfect.

Echter redeneer ik ook even de andere kant op. Helaas lijkt het er op dat mijn X One day one problemen heeft met het houden van een draadloze verbiding zo gauw ik de controller op batterijen gebruik (let wel, de set uit de play & charge kit). Heb al met MS support gebabbeld en tja, het lijkt er dus op dat de console kuren heeft.
Helaas is het ding uit de garantie en ik geloof dat ik voor bijbetaling van € 100,-- (en dan nog +/- € 20,--) een swap kan laten uitvoeren. Dan denk ik: leuk.... Maar dan denk ik ook: voor iets meer heb ik een X one X.... Grrr, choices that my wallet doesn't like atm... :(

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bvbal79
ElectricHead schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:33:
Ik zit hetzelfde te redeneren als BM. Geen 4k TV, ook nog geen zin in om aan te schaffen want: Deze HD TV is net een jaartje of 3 oud en werkt nog perfect.

Echter redeneer ik ook even de andere kant op. Helaas lijkt het er op dat mijn X One day one problemen heeft met het houden van een draadloze verbiding zo gauw ik de controller op batterijen gebruik (let wel, de set uit de play & charge kit). Heb al met MS support gebabbeld en tja, het lijkt er dus op dat de console kuren heeft.
Helaas is het ding uit de garantie en ik geloof dat ik voor bijbetaling van € 100,-- (en dan nog +/- € 20,--) een swap kan laten uitvoeren. Dan denk ik: leuk.... Maar dan denk ik ook: voor iets meer heb ik een X one X.... Grrr, choices that my wallet doesn't like atm... :(
voor iets meer :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Quantum Break is hier nu zijn One X patch aan het downloaden, 94 GB :z Gaat hard zo met de 2TB externe schijf. Maar wel nice om de game straks weer te gaan spelen met veel betere performance en gfx.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

ElectricHead schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:33:

Als je toch geen garantie meer kan claimen, zou ik dit bestellen en vervangen, dit lijkt de boosdoener, kamp zelf ook met dit probleem en ga dit bordje ook bestellen
KLIK

[ Voor 3% gewijzigd door Tha op 02-11-2017 14:00 ]

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:21

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ook hier wacht ik de X nog even af. Ik wil eerst wat testen zien mbt 1080P performance aangezien ik nog geen 4k TV heb. Als de performance winst op 1080P dermate groot is dat je het verschil enorm merkt ga ik begin volgend jaar wellicht overstag :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:22
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:59:
Quantum Break is hier nu zijn One X patch aan het downloaden, 94 GB :z Gaat hard zo met de 2TB externe schijf. Maar wel nice om de game straks weer te gaan spelen met veel betere performance en gfx.
Ik ben ook benieuwd hoe de game eruit gaat zien op de X, juist vanwege de grootte van de patches en toekomstige games heb ik verleden week mijn externe hdd vervangen voor een 4TB exemplaar,dan kan ik voorlopig wel vooruit. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Notna schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:59:
Ook hier wacht ik de X nog even af. Ik wil eerst wat testen zien mbt 1080P performance aangezien ik nog geen 4k TV heb. Als de performance winst op 1080P dermate groot is dat je het verschil enorm merkt ga ik begin volgend jaar wellicht overstag :Y
Wat verwacht je? Games met locked 30fps zullen nog steeds 30fps zijn. Ze zien er alleen beter uit als ze 4K assets hebben en ze zullen minder last hebben van frame rate dips.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:21

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Yaz schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:19:
[...]

Wat verwacht je? Games met locked 30fps zullen nog steeds 30fps zijn. Ze zien er alleen beter uit als ze 4K assets hebben en ze zullen minder last hebben van frame rate dips.
Snellere laadtijden, minder FPS drops cq stabielere FPS ?

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Laatst online: 06-09 09:30
Gelukkig hoef ik niet na te denken over het aanschaffen van een X. In januari zitten we in ons nieuwe huis en wil de X in de woonkamer en de "oude" in de movie/game/guest room. Deze kamer is buiten huis met surround sound :)
Ik hoef hem dus niet perse 7 november maar wel voor het einde van het jaar. Genoeg tijd om reviews e.d te bekijken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:59:
Is dat dan niet 90GB aan 4K filmpjes (die tvserie-stuff) en 4GB aan daadwerkelijke textures? :+

Anyways, hier komt nog geen XOX. Ik wacht er nog wel een half jaar tot jaar mee. Dan zijn de games er ook wat beter voor geoptimaliseerd. Ik vond AC Origins er trouwens prima uit zien. Alleen de FPS mocht wat beter bij de vergezichten en middenin steden, maar verder prima titel. Wel 3x een vastloper gehad, maar geen progressie kwijtgeraakt.

Overigens gister het eind van het verhaal bereikt. Na 43 uur speeltijd volgens de Xbox app. Heb weekje vrij, dus dan kan dat ;) Nog niet klaar en denk dat ik nog wel verder ga. Misschien 100% nog wel halen. Ziet er niet zo moeilijk uit. Sowieso geen achievement of Uplay achievement voor moeilijkheidsgraad of nieuwe playthrough. Al zal het behalen van sommige dingen misschien nog wel wat grinden zijn. Ik zie voorlopig nog genoeg zijmissies en (interessante) collectibles dat het me nog wel even bezig houdt. Denk dat ik qua zijmissies op de helft ben, dus dat is netjes. Er zijn er simpelweg enorm veel :P

[ Voor 53% gewijzigd door Martinspire op 02-11-2017 14:31 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead
  • Laatst online: 11-08 11:35

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

@bvbal79 Ja, "iets"... Sorry, mij sarcasme toets was stuk. :D

@Tha Ooh, voor dat geld is het nog een keer te overwegen inderdaad.

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 20:55
En, is er vandaag nog Xbox One X nieuws? Nog mensen bij de GM langs geweest om daar uit ongenoegen de boel te verbouwen? :+

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Rossi46 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:33:
En, is er vandaag nog Xbox One X nieuws? Nog mensen bij de GM langs geweest om daar uit ongenoegen de boel te verbouwen? :+
Nee nog niet langs geweest bij GM als schreef ik gisteren wel dat ik dat vanavond (koopavond) zou gaan doen.

Maar ik loop de laatste tijd continu tegen MRE junior te bleren dat hij van zijn fouten moet leren, dus ik heb me voorgenomen omdat zelf ook maar te doen.

Zoals ik gisteren al schreef had ik vorige week mijn Scorpio Edition bij MS zelf gecancelled. Eigenlijk dus te vroeg want als ik had gewacht, dan had ik dat niet hoeven doen ivm die leverings issues bij GM. Vandaar dat ik nog wacht met het annuleren van mijn pre-order. Je zult net zien dat ik die vanavond annuleer, ik maandagmiddag gebeld wordt dat ik toch bij de eerste levering zit.

Ik ga gewoon maandagavond naar de Media Markt om te kijken of ze al stiekem verkocht worden. Zo niet en krijg ik geen telefoontje van GM dat ze toch leveren, dan gewoon dinsdagavond alsnog halen. Heb er eigenlijk niet zo'n haast mee. Net als de meesten hier geen 4K tv en de games die ik speel, draaien voor mij prima.

Eigenlijk wil ik die X alleen maar om te controleren of HDMI-CEC werkt of niet. Maar dat gaat ongetwijffeld iemand anders doen voor mij in dit topic. :9

Overigens was ik maandag bij de Intertoys hier in mijn woonplaats. Daar lagen de Xbox TV Tuners voor 10 euro in de schappen. Volgens mij waren die eerst 22 euro. Doe er je voordeel mee. Of je er wat aan hebt, geen idee. Heb het een half uurtje aangesloten gehad, maar dat ding ligt nu alweer in de kast.... Voor de heb....

Afbeeldingslocatie: http://static.trustedreviews.com/94/00002d6f5/25e1_orh350w620/Xbox-ONe-digital-TV-tuner.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door MRE-Inc op 02-11-2017 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rossi46 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:33:
Heb daar niks lopen verbouwen want zo ben ik niet :7 , maar heb wel op een uiterst correcte manier mijn ongenoegen geuit :9 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
MRE-Inc schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:40:
[...]
Overigens was ik maandag bij de Intertoys hier in mijn woonplaats. Daar lagen de Xbox TV Tuners voor 10 euro in de schappen. Volgens mij waren die eerst 22 euro. Doe er je voordeel mee. Of je er wat aan hebt, geen idee. Heb het een half uurtje aangesloten gehad, maar dat ding ligt nu alweer in de kast.... Voor de heb....

[afbeelding]
Is het niet zo dat je alleen de publieke omroepen kan ontvangen op dat ding?
Pagina: 1 ... 9 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.