[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.027 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-09 22:23
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 13:59:
Quantum Break is hier nu zijn One X patch aan het downloaden, 94 GB :z Gaat hard zo met de 2TB externe schijf. Maar wel nice om de game straks weer te gaan spelen met veel betere performance en gfx.
Dat vond ik nou een onderschatte titel. Heb me erg met die game vermaakt :) En dan vond ik de graphics al meer dan prima :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 20:55
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:48:
[...]
Heb daar niks lopen verbouwen want zo ben ik niet :7 , maar heb wel op een uiterst correcte manier mijn ongenoegen geuit :9 ;)
Dus daar mag je nooit meer komen :+

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
SpankmasterC schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:57:
[...]

Is het niet zo dat je alleen de publieke omroepen kan ontvangen op dat ding?
In Nederland wel ja. Maar dan nog, leuk ding. Je kan met dit soort recievers ook AIS informatie ontvangen als je dat apparaatje als SDR kan aansturen. Best geinig hoor :)

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
[...]

Bij Ziggo: Hiermee beschik je over 25 analoge zenders, 4 HD-zenders en 40 radiozenders.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 15:10

Willybubba

Nut up or shut up.

Enige waar ik me bij Bol.com nog een beetje zorgen over maak is toch de leverdatum: die staat voor mijn bestelling nog op 02-09-2017. Dus of ze zijn rijkelijk laat met bezorgen of er is ergens een foutje ingeslopen, en ik hoop niet dat ik daardoor extra moet gaan wachten.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yaz
Willybubba schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:44:
Enige waar ik me bij Bol.com nog een beetje zorgen over maak is toch de leverdatum: die staat voor mijn bestelling nog op 02-09-2017. Dus of ze zijn rijkelijk laat met bezorgen of er is ergens een foutje ingeslopen, en ik hoop niet dat ik daardoor extra moet gaan wachten.
Ik zou direct een klacht inschieten! Hoe lang denken ze wel niet dat het nog gaat duren _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:17
Dit heb ik ook. En heb na de bestelbevestiging ook nooit meer bericht meer van ze gehad. Ik heb toendertijd wel met ze gechat en toen was volgens hun alles wel goed gegaan. Ik verwacht ook dat het wel goed zit en dat we spoedig nader bericht kunnen verwachten. Maar toch.. Zijn er mensen die wél al een bericht hebben gehad dat ze dinsdag de levering van Bol kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Steven030 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:49:
[...]

Zijn er mensen die wél al een bericht hebben gehad dat ze dinsdag de levering van Bol kunnen verwachten?
Ik heb echt nog nooit iets besteld bij Bol en dat je dan dagen van te voren te horen kreeg dat het pakketje echt echt echt op de verwachte dag op de deurmat land. Een XOX is voor hun niet veel anders dan de S07 van Game of Thrones en daar zijn waarschijnlijk veel meer pre-orders voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:17
Yaz schreef op donderdag 2 november 2017 @ 15:56:
[...]

Ik heb echt nog nooit iets besteld bij Bol en dat je dan dagen van te voren te horen kreeg dat het pakketje echt echt echt op de verwachte dag op de deurmat land. Een XOX is voor hun niet veel anders dan de S07 van Game of Thrones en daar zijn waarschijnlijk veel meer pre-orders voor.
Ik had dit wel met zowel de Nintendo Switch als met Zelda. Maar daar was waarschijnlijk wel meer vraag naar inderdaad

Edit: @Willybubba Ik heb even gebeld en de medewerker zag geen bijzonderheden waarom de bestelling niet geleverd kon worden op 7 november. Hij kon niet verklaren waarom de leverdatum op 2 september staat, en hij zag ook alleen maar (net als iedereen) dat de console op 7 november uitkomt. Geen nieuws dus, maar hij ging er ook van uit dat het goed komt

[ Voor 25% gewijzigd door Steven030 op 02-11-2017 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kwam tot de ondekking dat er nog geen appart topic van Need For Speed Payback te vinden is op het forum, maar Denk dat ik deze game ga overslaan, keek ontzettend uit naar deze game en de gameplay zag er ook allemaal super tof uit. Helaas heb ik gisteren ondekt dat er geen politie in freeroam is en dat minimaal 70% van de map bestaat uit desert.

Dit is voor mij een grote tegenvaller :(

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
[...]

Dit heb ik ook. En heb na de bestelbevestiging ook nooit meer bericht meer van ze gehad. Ik heb toendertijd wel met ze gechat en toen was volgens hun alles wel goed gegaan. Ik verwacht ook dat het wel goed zit en dat we spoedig nader bericht kunnen verwachten. Maar toch.. Zijn er mensen die wél al een bericht hebben gehad dat ze dinsdag de levering van Bol kunnen verwachten?
Bol heeft een relaxte klantenservice, gewoon effe bellen of chatten zou ik zeggen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 06:15

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

[...]

Ik heb het volgende mailtje van bol.com in de mailbox gekregen op 11 september:
Beste [naam],
Je hebt bij ons het artikel "Xbox One X Scorpio Edition" besteld. Momenteel is deze uitverkocht, maar we willen je laten weten dat we jouw bestelling wel goed hebben ontvangen. We zullen er voor zorgen dat we jouw bestelling op de releasedatum, dinsdag 7 november 2017, leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Afhankelijk van je kabelprovider, mijn geval kan ik alles van Rekam ontvangen, als basis best netjes, ik heb ook zo'n tuner.

Net mailtje van amazon, kinect usb adapter niet meer op voorraad, wordt weer verder zoeken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:05

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Mmm, scorpio editie pagina op coolblue ligt er uit.
https://www.coolblue.nl/p...ne-x-scorpio-edition.html

"Sorry, onze website is offline. We gaan meteen op een heleboel knopjes drukken om zo snel mogelijk weer in de lucht te zijn. In de tussentijd kun je de pagina opnieuw proberen te laden, of contact met ons opnemen via Twitter of Facebook."

Zouden we nu snel een update krijgen met bevestiging voor levering op de 7e?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:59
Niet alleen de Scorpio pagina hoor. Alle links naar willekeurige artikelen geven die melding. Gewoon een intern probleempje daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Patrock schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:16:

"Sorry, onze website is offline. We gaan meteen op een heleboel knopjes drukken om zo snel mogelijk weer in de lucht te zijn. In de tussentijd kun je de pagina opnieuw proberen te laden, of contact met ons opnemen via Twitter of Facebook."

Nu uitverkocht in ieder geval

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat was ie al een paar dagen bij hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Schimanski schreef op donderdag 2 november 2017 @ 14:21:
Gelukkig hoef ik niet na te denken over het aanschaffen van een X. In januari zitten we in ons nieuwe huis en wil de X in de woonkamer en de "oude" in de movie/game/guest room. Deze kamer is buiten huis met surround sound :)
Ik hoef hem dus niet perse 7 november maar wel voor het einde van het jaar. Genoeg tijd om reviews e.d te bekijken.
Zou het niet logischer zijn om de X juist in die game kamer te zetten, met het beste geluid/beeld? :) Of lees ik het verkeerd?

Hier wacht ik ook nog wel een half jaar, tot een jaar. Met moeite. De huidige Xbox One gebruiken we al niet heel veel, gezien we veel op de PC gamen, waardoor er nog talloze games zijn die we nog moeten spelen (Forza Motorsports 6, verder met Diablo 3, verder met Fifa 17, Halo games, Gears of War 4..). Beetje zonde om dan 500 euro neer te leggen voor de opvolger :'(

[ Voor 23% gewijzigd door Alwayshappyz op 02-11-2017 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 22:38
Patrock schreef op donderdag 2 november 2017 @ 16:16:

Heb van de week nog nagevraagd. Toen was het nog onduidelijk en zeiden ze ergens volgende week een levering te verwachten..
Ik heb binnen een uur na de aankondiging besteld dus hoop wel hem te hebben dinsdag
Beste ..,

Wat gaaf dat je de Xbox One X Scorpio Edition hebt besteld. Ik heb direct het één en ander uitgezocht en zie dat wij deze verwachten in de week van 6 tot 10 november. Omdat wij hierin afhankelijk zijn van de leverancier, durf ik je niet te zeggen op welke dag de Xbox verstuurd zal worden. Uiteraard houden we je hiervan op de hoogte. Ik wens je in ieder geval alvast veel gameplezier.

[ Voor 21% gewijzigd door Motion2 op 02-11-2017 17:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gamemania laat je wel voor de inruilwaarde van de acties alsnog je oude One inleveren. Krijg je een waardebon. Tenminste die heb ik net gekregen tegelijk met teruggave aanbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
[...]

Bol.com doet alleen een mail als hij verpakt staat. Meestal krijg ik dan gelijk een mail van PostNL dat ze hem verwachten (om de dag erna niets te leveren.. maar mss wordt dit pakket 2 van 10 die wel goed gaat).

De leverdatum van september was een fout in de preorder volgens de vragenlijst. Iedereen die hem besteld heeft voor hij uit voorraad liep kan hem verwachten.

Gezien bol.com een mega voorraad krijgt van Microsoft, vermoed ik dat ze wel eens vanaf Eindhoven zelf verstuurd worden (Microsoft distributie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Hoe kan je zien of de xbox al de 4k content heeft opgehaald?
Ik heb de optie aangevinkt, maar zie bv bij de Witcher net echt staan als in ‘4k content’ etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SunnieNL schreef op donderdag 2 november 2017 @ 19:09:
Hoe kan je zien of de xbox al de 4k content heeft opgehaald?
Ik heb de optie aangevinkt, maar zie bv bij de Witcher net echt staan als in ‘4k content’ etc.
Handje games heeft pas de enhanced content ontvangen (MS verwacht 70 games op launch)
Ga op het spel-icoon staan, druk LB+RB+menu en kijk of er assets staan geinstalleerd voor Xbox Scorpio

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 02-11-2017 19:20 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 14:52

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Bij Intertoys zijn de Xbox one S bundels iets goedkoper dan bij MM en de Gamemania.

215 euro voor bundels met 500GB + WWll en 265 euro voor bundels met 1TB.. Vanaf morgen leverbaar..

Xbox one S bundels

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
[...]

Dit heb ik gehad op maandag 11 september 2017, 8:52

Belangrijke informatie over Xbox One X Scorpio Edition

Beste Davy,
Je hebt bij ons het artikel "Xbox One X Scorpio Edition" besteld. Momenteel is deze uitverkocht, maar we willen je laten weten dat we jouw bestelling wel goed hebben ontvangen. We zullen er voor zorgen dat we jouw bestelling op de releasedatum, dinsdag 7 november 2017, leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op zondag 29 oktober 2017 @ 16:57:
Heb net effe met de lokale Game Mania gebeld en die doen niet moeilijk. Lever ik mijn originele in dan betaal ik €389 voor de X. Ze wisten niet eens dat de website aangepast was maar ik kan daar dus gewoon de originele XBO inwisselen.

Kan zijn dat het afhankelijk is van welk filiaal je hebt.

Heb nog even gevraagd aan ze hoeveel er besteld waren en dat zijn er 25, die worden over verschillende dagen geleverd. Als ik de mijne maar voor de kerst heb.
In hun aangepaste tabelletje staat indd dat je nu slechts 110 terugkrijgt voor een origine Xone 500GB, en 140 als je een One S 500GB hebt. Maar er staat dan weer geen inruilprijs voor een origineel One in 1TB uitvoering. Wellicht ook gewoon 30 euro minder tov een One S 1TB, dus 130 ipv 160. Jammer dat ze het hebben aangepast en dan ook falen om complete info te verstrekken (want verderop stat weer "Actie alleen geldig bij het inruilen van één van de volgende consoles: PS4 500GB / PS4 1TB / Xone S 500GB / Xone S 1TB.", dus géén Xone origineel). Maar goed, dan maar niet naar Gamemania voor een One X.
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 18:05:
Gamemania laat je wel voor de inruilwaarde van de acties alsnog je oude One inleveren. Krijg je een waardebon. Tenminste die heb ik net gekregen tegelijk met teruggave aanbetaling.
Waardebon die je dan naderhand krijgt, en dus niet kunt gebruiken als korting op de One X?

[ Voor 14% gewijzigd door draakhoofd op 02-11-2017 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

draakhoofd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:16:
[...]

[...]
Waardebon die je dan naderhand krijgt, en dus niet kunt gebruiken als korting op de One X?
Na testen krijg je hem gelijk. Mocht hem gebruiken bij de preorder of niet. Mijn keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:24:
[...]

Na testen krijg je hem gelijk. Mocht hem gebruiken bij de preorder of niet. Mijn keuze.
oke dat scheelt! Jij had een originele 500GB en kreeg daar 110 voor terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

draakhoofd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:28:
[...]

oke dat scheelt! Jij had een originele 500GB en kreeg daar 110 voor terug?
Jep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:37

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Je krijgt toch sowieso een waardebon van 160, ongeacht je hem inlevert voor One X actie of niet? Ik zou nu mijn One S kunnen kunnen inleveren, een waardebon van 160 krijgen en over een aantal maanden de X kunnen kopen.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Gelukkig zijn er niet meerdere kleuren. Van de Switch stuurden ze me doodleuk de verkeerde kleur. Oplossing? 2 maanden wachten op nieuwe voorraad want ik kwam dan achteraan de lijst reserveringen.

Gelukkig had ik nog een backup order lopen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Je mag zeker geen 2 xboxen inleveren voor 1 One x ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BroWohsEdis schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:54:
[...]

Je krijgt toch sowieso een waardebon van 160, ongeacht je hem inlevert voor One X actie of niet? Ik zou nu mijn One S kunnen kunnen inleveren, een waardebon van 160 krijgen en over een aantal maanden de X kunnen kopen.
OK. Ik weet niet waarom je me quote maar prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Segafreak83 schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:00:
Je mag zeker geen 2 xboxen inleveren voor 1 One x ofwel?
Waarom niet? Ze hebben toch allebei een bepaalde waarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meer mensen die morgen stiekem de nieuwe Cod gaan spelen? (niet doorvertellen natuurlijk Cod is voor casuals.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:25:
Meer mensen die morgen stiekem de nieuwe Cod gaan spelen? (niet doorvertellen natuurlijk Cod is voor casuals.)
Vanavond al.... >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
justifire schreef op donderdag 2 november 2017 @ 19:19:
[...]

Handje games heeft pas de enhanced content ontvangen (MS verwacht 70 games op launch)
Ga op het spel-icoon staan, druk LB+RB+menu en kijk of er assets staan geinstalleerd voor Xbox Scorpio
Ik kende die hele toetsencombi niet :p
Net bij The Witcher, A-C:origine en rocker leuge gekeken, daar staat X1XE: false.
Ik ga bijna denken dat het Preloaden van 4k content niet veel nut heeft als de 4k content nog nergens is :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Haha held. Geen nachtopening mag ik hopen. :) Veel plezier. Als je een casual wil toevoegen om af en toe lekker te knallen, laat maar weten. Of hebben wij elkaar al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SunnieNL schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:38:
[...]

Ik kende die hele toetsencombi niet :p
Net bij The Witcher, A-C:origine en rocker leuge gekeken, daar staat X1XE: false.
Ik ga bijna denken dat het Preloaden van 4k content niet veel nut heeft als de 4k content nog nergens is :(
Vindt het ook vaag hoor.
Bij ene game staat true/false, bij de andere staat er enkel X, bij Gears 4 staat er assets enabled : Xbox-Scorpio 8)7
Kijk ik onder tab Xbox X enhanced games dan staat enkel Gears 4 daar terwijl Diablo, Path of Exile, Re-Core, Killer Instinct etc ook geinstalleerd staan.
Nou ja, zie het dinsdag wel wat er gespeeld kan worden, fingers crossed voor Wolfenstein 2
BroWohsEdis schreef op donderdag 2 november 2017 @ 20:54:
[...]

Als die cowboys dan nog bestaan ..... >:)

[ Voor 20% gewijzigd door justifire op 02-11-2017 21:49 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 2 november 2017 @ 21:25:
Wel raar dat er nog geen reviews online staan. Ga hem toch ook nog wel doen denk ik, maar wel met Carentan erbij.

[ Voor 49% gewijzigd door Martinspire op 03-11-2017 00:13 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

Even snel gezocht maar kon niks vinden hier.
Lees nu dat er een 1080p/60fps modus voor gears of war 4 is voor zowel campaign modus als horde.
Dat is goed nieuws. Niet omdat ik die game boeiend vind(hellemaal niet zelfs) maar omdat dit de optie geeft voor meer echte 30fps singleplayer games om 60fps modus te krijgen.
Ik ga dit nauwlettend volgen want ik als 1080p peasant vind dit zeer intressant.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Vanavond al Super Lucky's Tale gekocht in de Store, staat alvast op de PC en maandag kunnen we die beginnen te spelen en dan dinsdag downloaden op de X.

Eigenlijk speciaal gekocht voor de vrouw, ze is zot van zo'n spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dragunov schreef op donderdag 2 november 2017 @ 23:16:
Vanavond al Super Lucky's Tale gekocht in de Store, staat alvast op de PC en maandag kunnen we die beginnen te spelen en dan dinsdag downloaden op de X.

Enjoy ! :)

Gears 4 @ 1080p op de Xbox One X, sweet :>
http://xboxdvr.com/gamer/Mangasage/video/38679466

[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 03-11-2017 00:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Kijk ook uit naar die game. Is misschien voor mij toch wel de game om me over de streep te trekken om dinsdag toch een X te halen. Zou op een 1080p scherm er ook top uit moeten zien deze game. Echter ben ik weer zo'n n00b die al die muntjes wil pakken en daardoor elk level 30x over doet (ja ik ben bar en bar slecht in dat soort games. Zal ook met mijn leeftijd te maken hebben)

@Martinspire Carrentan ? Zit die in de nieuwe COD ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 12:34
Het embargo is afgelopen, de eerste reviews komen online:

https://www.dualshockers.com/xbox-one-x-review/
https://www.theverge.com/

[ Voor 1% gewijzigd door Harmsen op 03-11-2017 08:14 . Reden: De = Het ]

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:19
Goede console geen games om het potentieel echt te laten zien. Kan ms de xbox niet compatibel maken met de PlayStation ofzo >:) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piripi
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-09 09:28

Ik kijk er ook naar uit, dinsdagavond alvast niets speciaals gepland om even te kunnen gamen.

Ik blijf hier een groot Mario 3D beleving bij hebben.

xbox: pvanst1p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Harmsen Dank voor de links...

Voorlopige mening van mij: /care over de reviews. Een Xbox is een extraatje voor mij; ja, ik hou van gamen en het is mijn enige manier van gamen maar mijn huiskamer is gebouwd/gefocust om goed beeld. Recent een 4K TV aangeschaft en "dus" komt er een One X over een paar dagen.

Wat me opvalt in de beperkte info in de reviews: de snelheid van de interne HDD lijkt niet echt getest/besproken. Wel valt het op dat de fans dus blijkbaar luidruchtiger kunnen zijn dan bij de bestaande modellen; snap dat niet want het was juist een liquid design cooling solution op de CPU/GPU.

We'll see; dinsdagavond sluit ik dat ding misschien aan en anders woensdag. No rush :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 14:31
Gisteren viel mij op dat ik geen HDR logo meer krijg als ik Forza Horizon 3 start, nu zijn zowel de XBOX One S als mijn tv voorzien van een update. Als ik naar de eigenschappen van mijn TV kijk via de XBOX instellingen dan kan ik wel HDR weergeven, maar niet meer voor games...
Hebben meer mensen dit, waardoor het in de XBOX update zit, of moet ik naar de update van mijn TV kijken... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Waar ik echt helemaal niets van snap bij deze launch is de bizarre timing. Had hem tegelijk uitgebracht met forza7. Dan staat er iig niet in elke review. Leuke hardware maar er zijn geen games.
Wat een pannenkoeken zijn die marketinglui bij ms.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17-09 18:54

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

giantgiantus schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:42:
Waar ik echt helemaal niets van snap bij deze launch is de bizarre timing. Had hem tegelijk uitgebracht met forza7. Dan staat er iig niet in elke review. Leuke hardware maar er zijn geen games.
Wat een pannenkoeken zijn die marketinglui bij ms.
Klopt, en wellicht logisch dat de vele Xbox One X patches pas vanaf de release beschikbaar zijn, maar mede daardoor krijg je nu van die reviews zoals die van The Verge, wat je eigenlijk geen echte review kan noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Toch een goeie beslissing dat tweakers wacht met de review tot er meer patches zijn. Deze reviews zijn eigenlijk compleet inhoudloos.

En volgens mij zijn z'n beetje alle reviewers afhankelijk van digital foundry ( vg tech en nx gamer ook) aangezien zij een beetje ingaan op de verbeteringen van de games.

[ Voor 39% gewijzigd door Nieuwevolger op 03-11-2017 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Koekiemonsterr schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 08:56:
[...]

Klopt, en wellicht logisch dat de vele Xbox One X patches pas vanaf de release beschikbaar zijn, maar mede daardoor krijg je nu van die reviews zoals die van The Verge, wat je eigenlijk geen echte review kan noemen.
Ja al vind ik het meer een fout van ms dan van de reviewers. Maargoed, ms heeft wel een groter probleem denk ik. Ze zullen met games moeten komen, maar dat kan niet meer gedurende deze console cyclus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:04:
[...]

Ja al vind ik het meer een fout van ms dan van de reviewers. Maargoed, ms heeft wel een groter probleem denk ik. Ze zullen met games moeten komen, maar dat kan niet meer gedurende deze console cyclus.
Maar MS kan er ook niets aan doen als 3rd party vendors na de 7e pas met XboX oNe X 4k/HDR etc patches komen. Daar hadden ze ook eerder de tijd voor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Nou de reviews nemen niet eens de moeite om oude games te testen om te zien of die een boost krijgen.... Ik heb het gevoel dat ik een stuk clickbait aan het lezen ben bij insidegamer en the verge.

[ Voor 30% gewijzigd door Nieuwevolger op 03-11-2017 09:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oknot
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

YouTube app op de Xbox One X niet eens 4K ondersteunend. Dat is wel belachelijk. Gebruik de YouTube app best veel naast het gamen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:08:
Nou de reviews nemen niet eens de moeite om oude games te testen om te zien of die een boost krijgen.... Ik heb het gevoel dat ik een stuk clickbait aan het lezen ben bij insidegamer en the verge.
Ze willen als eerste een review online hebben voor de views. Je zult een paar dagen moeten wachten op fatsoenlijke metingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:18:
[...]

Ze willen als eerste een review online hebben voor de views. Je zult een paar dagen moeten wachten op fatsoenlijke metingen.
Ik vind het echt treurig, dualshocker zegt dat ze naar gears of war 2 hebben gekeken, maar ze nemen niet eens de moeite nemen om te beschrijven wat voor verschil ze zien...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:27:
[...]

Ik vind het echt treurig, dualshocker zegt dat ze naar gears of war 2 hebben gekeken, maar ze nemen niet eens de moeite nemen om te beschrijven wat voor verschil ze zien...
Voor iemand die dit forum volspamde met neogaf links vind ik dat je eisen sterk verbeterd zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Helaas geen locked 60fps in 1080p modus.
Maar de 4k/30 is wel stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:29:
[...]

Voor iemand die dit forum volspamde met neogaf links vind ik dat je eisen sterk verbeterd zijn. :+
Dat gaat de laatste tijd ook lastig met wat er mee is gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Heb toch een grote twijfel. Ik wil de Xbox One x graag hebben (heb hem ook al 2x besteld en 1x geannuleerd). De hardware ziet er ook echt enorm tof uit.

Echter de usecase is moeilijk te maken aangezien ik ook een PS4 Pro en switch heb. Verder heb ik het gevoel dat er echt geen games meer gaan komen op dit platform. Ms heeft daar gewoon niet in geïnvesteerd de laatste jaren. Wel heb ik een shitload aan Xbox One games omdat de eerste jaren de X1 mijn enige console was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:23
Werd ook wel blij van deze review (in 4K 60fps) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
@giantgiantus Microsoft wil af van de harde lijnen tussen consolegeneraties. Elke twee tot drie jaar zullen ze met een nieuwe console komen die beter is dan de vorige en voortbouwt op hetzelfde platform. Sony houdt wel vast aan de harde generaties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Balance schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:59:
@giantgiantus Microsoft wil af van de harde lijnen tussen consolegeneraties. Elke twee tot drie jaar zullen ze met een nieuwe console komen die beter is dan de vorige en voortbouwt op hetzelfde platform. Sony houdt wel vast aan de harde generaties.
Daar hebben ze met de PS4 Pro niet bepaald blijk van gegeven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 00:11
Even een technische/objectieve vraag, ik zit een beetje rond te kijken naar het aanwezige "vergelijkings" materiaal tussen "normaal" 1080 en "supersampled" 1080 zoals die 2 GoW screenshots op dualshockers. Ligt het nou aan mij of is het verschil echt marginaal te noemen?

Voor mij persoonlijk ligt de enige echte gain in 60fps vs 30fps

[ Voor 11% gewijzigd door Stefmeister op 03-11-2017 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:19
giantgiantus schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:57:
Heb toch een grote twijfel. Ik wil de Xbox One x graag hebben (heb hem ook al 2x besteld en 1x geannuleerd). De hardware ziet er ook echt enorm tof uit.

Echter de usecase is moeilijk te maken aangezien ik ook een PS4 Pro en switch heb. Verder heb ik het gevoel dat er echt geen games meer gaan komen op dit platform. Ms heeft daar gewoon niet in geïnvesteerd de laatste jaren. Wel heb ik een shitload aan Xbox One games omdat de eerste jaren de X1 mijn enige console was.
Echt geen games lijkt me toch zwaar overdreven, Sea of Thieves en Crackdown komen er iig nog aan, of dat je smaak is, is natuurlijk een ander onderwerp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Xgar schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:07:
[...]

Echt geen games lijkt me toch zwaar overdreven, Sea of Thieves en Crackdown komen er iig nog aan, of dat je smaak is, is natuurlijk een ander onderwerp.
Ja, je hebt gelijk. Overigens zou ik wel verbaasd zijn als Crackdown de moeite waard gaat zijn. Maar in algemene zin is het natuurlijk echt geen vergelijk met Nintendo of Sony. Maargoed, misschien kunnen ze het tij nog keren. En eerlijk, ori is voor mij al bijna 500€ waard :).

[ Voor 9% gewijzigd door giantgiantus op 03-11-2017 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:57
Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 09:16:
YouTube app op de Xbox One X niet eens 4K ondersteunend. Dat is wel belachelijk. Gebruik de YouTube app best veel naast het gamen.
Vreemd, dat is op de Pro namelijk wel.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:19
giantgiantus schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:10:
[...]

Ja, je hebt gelijk. Maar is natuurlijk echt geen vergelijk met Nintendo of Sony. Maargoed, misschien kunnen ze het tij nog keren. En eerlijk, ori is voor mij al bijna 500€ waard :).
Qua aantallen is het zeker geen vergelijk met Sony, maar die games spreken mij totaal niet aan.
Overigens geen steek naar de kwaliteit van de exclusives van de buren, puur genre / setting wat niet mijn ding is.

En ninty blijft idd zijn ding doen, maar om een switch alleen voor Zelda en Mario te halen vind ik het nog niet waard. Kom op met Metroid! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
Rossi46 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:03:
Daar hebben ze met de PS4 Pro niet bepaald blijk van gegeven...
Wat ik begreep is dat ze naar een dubbele cyclus gaan. Nieuwe generatie (PS4), verbeterde versie (PS4 Pro), nieuwe generatie (PS5), verbeterde versie (PS5 Pro), nieuwe generatie (PS6), etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
Lekker Ventje schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:13:
[...]

Vreemd, dat is op de Pro namelijk wel.
Misschien dat de app nog een update moet krijgen om dit mogelijk te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Harmsen schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:14:
[...]

Misschien dat de app nog een update moet krijgen om dit mogelijk te maken.
Mag toch hopen dat het gebeurd want anders is het dikke faal en vraag ik me ook af of je Netflix in 4K kunt kijken via de X. Ik gebruik daar nu de Pro voor maar het nadeel is dat zolang de Pro aanstaat, dat ook het geval met de controller is. Dat betekent dus dat een middag Netflix ook regelmatig een lege controller oplevert en dat is niet handig.

Review Lucky Tale
https://gamingbolt.com/su...ale-review-fox-on-the-run

[ Voor 7% gewijzigd door Lekker Ventje op 03-11-2017 10:18 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Lekker Ventje schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:17:
[...]

Mag toch hopen dat het gebeurd want anders is het dikke faal en vraag ik me ook af of je Netflix in 4K kunt kijken via de X. Ik gebruik daar nu de Pro voor maar het nadeel is dat zolang de Pro aanstaat, dat ook het geval met de controller is. Dat betekent dus dat een middag Netflix ook regelmatig een lege controller oplevert en dat is niet handig.
Dat kan zelfs al op de Xbox One S...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Xgar schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:13:
[...]

Qua aantallen is het zeker geen vergelijk met Sony, maar die games spreken mij totaal niet aan.
Overigens geen steek naar de kwaliteit van de exclusives van de buren, puur genre / setting wat niet mijn ding is.

En ninty blijft idd zijn ding doen, maar om een switch alleen voor Zelda en Mario te halen vind ik het nog niet waard. Kom op met Metroid! :)
Als je kijkt naar kosten per uur zijn consoles sowiso super goedkoop. Die switch heb ik zeker al 100 uur op gespeeld. Das 4€ per uur. Idem dito voor Ps4 en xbox. Weet je, ik koop het ding gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
[...]

Review Lucky Tale
https://gamingbolt.com/su...ale-review-fox-on-the-run
Netflix op de One is verschrikkelijk. In de app forceren ze hdr als je een hdr tv hebt. Volstrekt onbruikbare app dus.

Jammer van super lucky tale. Krijgt vernietigende reviews door slechte camera en controls.

[ Voor 6% gewijzigd door giantgiantus op 03-11-2017 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
[...]

Kan je de controller niet uitschakelen zonder dat de console uitgaat? Op de Xbox lukt dat wel.
Of anders een simpele fix: Zolang Netflix aanstaat je controller aan de oplader hangen, is ie ook meteen vol voor een volgende gamesessie ;)

Ik gebruik zelf de Netflix en YouTube apps van mijn LG tv, dus heb hier geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 00:11
@giantgiantus De usecase zit hem vooral in de multiplatform games, deze zullen 100% het beste draaien op de X. Verder ben ik persoonlijk wel fan van het verwachte upgrade beleid van MS, 1 machine die heel je "oude" digitale libary kan blijven spelen (alla steam?) waarbij je zelf de keuze hebt hoe veel waarde je hecht aan de manier hoe dat gedaan wordt.

Nadeel hiervan is dan wel weer dat er bij ontwikkeling van echt nieuwe games constant de limits van de "oudere" machines in de gate gehouden moeten worden.

Qua echte blockbuster exclusives is het vooralsnog nog echt even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Laat iemand het even weten als hij zijn Xbox One X eerder over de toonbank heeft gehad dan dinsdag ochtend? Ik ga zelf maandag avond alvast even buurten bij de mediamarkt, maar eerder nog beter

Tha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
@Stefmeister Ik vind dat upgradebeleid ook wel een mooi idee. Toch hoop ik dat bij de aankomende AAA games de originele xbox een beetje vergeten gaat worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:59
Stefmeister schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:22:
@giantgiantus Qua echte blockbuster exclusives is het vooralsnog nog echt even wachten.
Ik koop m'n One X dan ook niet voor de MS exclusives ( al vermaak ik mij meer dan kostelijk met Forza en Gears), maar om mijn multiplats in de best mogelijke kwaliteit te spelen. We weten nou eenmaal dat de exclusives van MS het in de verste verte niet halen bij die van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Tha de winkel waar ik een preorder heb, had me al verteld dat dinsdag voor hun normale dag is. Geen eerdere levering/openingstijden. En sowieso kan ik pas laat die dag zelf ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:09

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

Stefmeister schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:22:
@giantgiantus Nadeel hiervan is dan wel weer dat er bij ontwikkeling van echt nieuwe games constant de limits van de "oudere" machines in de gate gehouden moeten worden.
Ik vraag mij af in hoeverre dit nou echt een probleem is. Ze kunnen nu natuurlijk gewoon games maken met high details en resolutie en dan downscalen naar Xbox One net als bij een PC met alle bling shit aan of een paar van die dingen uit en lagere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Harmsen schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:19:
[...]

Kan je de controller niet uitschakelen zonder dat de console uitgaat? Op de Xbox lukt dat wel.
Of anders een simpele fix: Zolang Netflix aanstaat je controller aan de oplader hangen, is ie ook meteen vol voor een volgende gamesessie ;)

Ik gebruik zelf de Netflix en YouTube apps van mijn LG tv, dus heb hier geen last van.
Zover ik weet kan dat niet op de PS4, heb die optie nog nooit gezien.
Ik heb op mijn Panasonic zowel YouTube als Netflix maar beide apps hebben nog nooit van 4K en HDR gehoord. Je zou toch mogen verwachten dat zoiets goed geregeld is op een 4K tv van meer dan 2 rooitjes.
Aan de andere kant heb ik nu wel een goede reden om de PS4 aan te zetten (is ook de reden dat ik nu de Pro heb), anders komt ie nooit meer aan.

Heb trouwens nog steeds niets van Game Mania gehoord, blijkbaar hangt dat van het filiaal af wanneer ze je inlichten.

If you want an Xbox One X without a pre-order, getting one for the Holidays might be challenging, according to Aaron Greenberg.

[ Voor 6% gewijzigd door Lekker Ventje op 03-11-2017 10:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Redelijke cijfers van Super Lucky's Tale, geen hoogstaande game. metacritic staat nu op 67.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd wanneer Microsoft de pre orders gaat verzenden. Heeft iemand al iets vernomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
MS zal niet eerder dan maandag alles op de post doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net nog even contact opgenomen met de live chat van Bol.com om te vragen wat hun magazijnvoorraad was, maar daar konden ze niks overzeggen. Ze wisten zelf geen eens hoeveel ze er uiteindelijk zouden ontvangen , hoop toch dat ze genoeg krijgen om iedereen tevreden te maken.

Heb hem zelf nog niet besteld omdat ik ook nog geen 4K tv heb en nog een goed werkende console heb, toch is het soms wel verleidelijk geweest :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Lekker Ventje Raar van jouw tv en HDR. Mijn LG en YT laat daadwerkelijk HDR-melding zien als ik correcte media laadt/opstart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:19:
[...]

Netflix op de One is verschrikkelijk. In de app forceren ze hdr als je een hdr tv hebt. Volstrekt onbruikbare app dus.

Jammer van super lucky tale. Krijgt vernietigende reviews door slechte camera en controls.
Dat forceert elk HDR spel ook..... (en netflix op mijn sony tv net zo) wat wil je precies zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Lekker Ventje schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:37:
[...]

Zover ik weet kan dat niet op de PS4, heb die optie nog nooit gezien.
Ik heb op mijn Panasonic zowel YouTube als Netflix maar beide apps hebben nog nooit van 4K en HDR gehoord. Je zou toch mogen verwachten dat zoiets goed geregeld is op een 4K tv van meer dan 2 rooitjes.
Aan de andere kant heb ik nu wel een goede reden om de PS4 aan te zetten (is ook de reden dat ik nu de Pro heb), anders komt ie nooit meer aan.

Heb trouwens nog steeds niets van Game Mania gehoord, blijkbaar hangt dat van het filiaal af wanneer ze je inlichten.

If you want an Xbox One X without a pre-order, getting one for the Holidays might be challenging, according to Aaron Greenberg.
Je kan gewoon de controller disconnecten via quick menu. Onder devices. Maar bij mij gaat controller tijdens netflix na 10min gewoon uit.. staat je instelling wel goed op je ps4 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
MAX3400 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:49:
@Lekker Ventje Raar van jouw tv en HDR. Mijn LG en YT laat daadwerkelijk HDR-melding zien als ik correcte media laadt/opstart.
Ik had er ook meer van verwacht. YouTube laat af en toe 4K zien maar 90% van de tijd is het standaard HD helaas. En bij Netflix zie ik bij de titel dat het 4K en HDR is maar het is gewoon HD. En helaas geen tussentijdse updates van Panasonic gehad om het aan te passen.

@v8power67: Zie het nu ook, bedankt! Heb de PS4 vanaf dag 1 en heb dit nooit gezien dat ik het in kon stellen. :X

[ Voor 10% gewijzigd door Lekker Ventje op 03-11-2017 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
quorumz schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:54:
[...]

Dat forceert elk HDR spel ook..... (en netflix op mijn sony tv net zo) wat wil je precies zeggen?
Ook niet hdr content wordt zo doorgestuurd.
https://www.forbes.com/si.../?s=trending#430181d81365

Dat mensen op hun dure tv Netflix kijken via xbox of Ps4 kijken is wmb het bewijs dat marketing werkt ;).

[ Voor 32% gewijzigd door giantgiantus op 03-11-2017 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 13:41
Even mezelf citeren vanuit Deel 5:
Wat een t**us zooi. Ik heb de scorpio edition op 22-08 besteld. Op 11-09 kreeg ik dat mailtje dat ik hem gegarandeerd zou krijgen. Blijkbaar hebben ze op 18-09 het bedrag willen reserveren op mijn creditcard, wat de creditcardmaatschappij heeft geblokkeerd (ze weten zelf niet waarom, want de blokkade was er ook meteen weer van af).

Gevolg: bol.com bestelling geannuleerd zonder enkele mogelijkheid om hem opnieuw te betalen o.i.d... Klantenservice geeft aan dat het artikel weer op voorraad komt vanwege 'mijn annulering'. Geloof je het zelf... Volgens mij hebben ze niet door hoe beperkt dit artikel/deze voorraad is. En dan nog... als hij weer op voorraad komt, ben ik zeker niet de eerste...
Hij is nu WEL weer op voorraad bij bol.com. Maar meteen besteld met iDeal dit keer :+.

Maar ik twijfel sterk of ze überhaupt wel voorraad hebben...

[ Voor 3% gewijzigd door Rickth64 op 03-11-2017 11:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
G_Dragon schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:47:
Net nog even contact opgenomen met de live chat van Bol.com om te vragen wat hun magazijnvoorraad was, maar daar konden ze niks overzeggen. Ze wisten zelf geen eens hoeveel ze er uiteindelijk zouden ontvangen , hoop toch dat ze genoeg krijgen om iedereen tevreden te maken.

Heb hem zelf nog niet besteld omdat ik ook nog geen 4K tv heb en nog een goed werkende console heb, toch is het soms wel verleidelijk geweest :)
Hmm ben benieuwd of ik er dinsdag één heb dan. Anders ben ik gedwongen om de Scorpio editie te houden.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 13:41
G_Dragon schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:47:

Op de site staat:

We krijgen gelimiteerde aantallen van de Xbox One X Project Scorpio Edition. We weten het aantal limited editions dat we krijgen. Als je een exemplaar hebt gereserveerd krijg je deze gegarandeerd.

Maar de communicatie van bol.com ken ik ook helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
Met alle reviews krijg ik nu wel weer zin om een keer te kunnen gamen op een Xbox... Mijn One is afgelopen zomer stuk gegaan door blikseminslag en had de keuze om meteen een nieuwe One S te doen of ff te wachten op de One X.... Ik heb voor het laatste gekozen.

Pagina: 1 ... 10 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.