[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.028 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:03:
[...]

Hmm ben benieuwd of ik er dinsdag één heb dan. Anders ben ik gedwongen om de Scorpio editie te houden.
huh hoezo gedwongen? :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:44:
MS zal niet eerder dan maandag alles op de post doen.
Weet jij welke carrier Microsoft gebruikt? UPS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-09 17:57
Uit de review van Dual Shockers:

After testing the 4K-to-1080p supersampling, I switched on the performance mode on the Gears of War 4 campaign. While it's not displaying at 4K, it still uses higher resolution textures than the vanilla version on the Xbox One S. More importantly, because of the fluidity of its 60fps framerate, it looks like a completely different game. In this case, playing the Xbox One X on a 1080p screen felt like an overall better experience than what is currently available on the original Xbox One or Xbox One S.

Volgens mij is het UPS maar de keren dat ik iets bij MS bestelde werd het telkens op de dag van release geleverd.

[ Voor 9% gewijzigd door Lekker Ventje op 03-11-2017 11:13 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 10:37:
[...]

Zover ik weet kan dat niet op de PS4, heb die optie nog nooit gezien.
Ik heb op mijn Panasonic zowel YouTube als Netflix maar beide apps hebben nog nooit van 4K en HDR gehoord. Je zou toch mogen verwachten dat zoiets goed geregeld is op een 4K tv van meer dan 2 rooitjes.
Aan de andere kant heb ik nu wel een goede reden om de PS4 aan te zetten (is ook de reden dat ik nu de Pro heb), anders komt ie nooit meer aan.

Heb trouwens nog steeds niets van Game Mania gehoord, blijkbaar hangt dat van het filiaal af wanneer ze je inlichten.

If you want an Xbox One X without a pre-order, getting one for the Holidays might be challenging, according to Aaron Greenberg.
Beetje verkeerd topic hiervoor eigenlijk natuurlijk, maar zo te zien van even googlen zijn er voor de PS4 ook gewoon media remotes te krijgen? Voor de Xbox heb ik die ook juist omdat ik me stoor aan het feit dat de controller vanzelf uit gaat. Dan kan ik namelijk niet snel even op pauze of terugspoelen, eerst wachten tot de controller weer aan en geconnect is.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09 14:57
Finraziel schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:17:
[...]

Beetje verkeerd topic hiervoor eigenlijk natuurlijk, maar zo te zien van even googlen zijn er voor de PS4 ook gewoon media remotes te krijgen? Voor de Xbox heb ik die ook juist omdat ik me stoor aan het feit dat de controller vanzelf uit gaat. Dan kan ik namelijk niet snel even op pauze of terugspoelen, eerst wachten tot de controller weer aan en geconnect is.
Mijn Harmony afstandsbediening werkt gewoon op de Xbox... dus geen aparte media remote nodig _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ik geef de voorkeur aan de controller uit. Het enige wat ik misschien nog eens haal is dat toetsenbordje voor aan de controller.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
Nog iemand problemen met een play & charge kit in combinatie met een elite controller. Als ik die play & chargekit in een gewone controller steekt laadt hij veel sneller op. Bij mijn elite controller lukt het nog amper om deze op te laden.

Heel vreemd, maar het is echt zo.:/ Kan misschien ook aan de slijtage liggen, maar dan vind ik het raar dat het met een gewone controller zoveel sneller gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Rickth64 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:03:
Even mezelf citeren vanuit Deel 5:

[...]

Hij is nu WEL weer op voorraad bij bol.com. Maar meteen besteld met iDeal dit keer :+.

Maar ik twijfel sterk of ze überhaupt wel voorraad hebben...
Ik ook maar besteld. Wel vooraf betalen, maar goed, dat is nu 4 dagen van te voren ipv 4 maanden. Bij mij staat gewoon levering 7-11-2017. Ik zie het vanzelf wel....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:44:
[...]

Ik ook maar besteld. Wel vooraf betalen, maar goed, dat is nu 4 dagen van te voren ipv 4 maanden. Bij mij staat gewoon levering 7-11-2017. Ik zie het vanzelf wel....
Ik wou het met achteraf betalen proberen, maar dit is helaas niet mogelijk

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Lekker Ventje schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:27:
Het enige wat ik misschien nog eens haal is dat toetsenbordje voor aan de controller.
Aanrader! Ik heb dat ding al sinds het begin en heeft meerdere voordelen.
- Je kan makkelijker typen (duh)
- De sound controls zijn makkelijker
- Hotkeys voor verschillende functies (default capture screenshot & capture movie)
- Het maakt je controller iets groter zodat als je grote handen hebt je je vingers ook steun krijgen. Kan ik zelf heel erg waarderen.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Ik wil eigenlijk de normale versie, maar had bij de bekendmaking meteen de Scorpio besteld voor de zekerheid.

De normale versie komt nu niet meer met dank aan GameMania en dus bij Bol.com besteld, maar weet niet zeker of die dan dinsdag geleverd wordt. Laat alle bestellingen staan en stuur wel terug wat ik niet wil, hopelijk kan ik de Scorpio terugsturen dan :o

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:51:
[...]

Ik wil eigenlijk de normale versie, maar had bij de bekendmaking meteen de Scorpio besteld voor de zekerheid.

De normale versie komt nu niet meer met dank aan GameMania en dus bij Bol.com besteld, maar weet niet zeker of die dan dinsdag geleverd wordt. Laat alle bestellingen staan en stuur wel terug wat ik niet wil, hopelijk kan ik de Scorpio terugsturen dan :o
Je wil liever de normale dan de scorpio? mag ik vragen waarom?
mij maakt het opzich zelf niet zoveel uit welke versie ik krijgt, zolang het maar een X is.
Twijfel nog wel om er een te bestellen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Aangezien dit toch nog het Xbox One topic is.... Vorige week mijn Elite controller naar Frankfurt opgestuurd. Gisteren een briefje van Post NL dat ik iets kon afhalen bij het dichtstbijzijnde ophaal punt, de appie heijn in mijn geval. Geen idee wat het was aangezien de Microsoft dingen altijd met UPS komen.

Grote witte bubbeltjes envelop in ontvangst genomen en tijdens het lopen door de AH toch benieuwd wat er in zou zitten.

Nou in de bubbeltjes envelop zat nog een bubbeltjes envelop en daarin zat een nieuwe/refurb Elite controller..... Wtf Repair Center van Microsoft. Heeft die fucking Satya Nadella nu ook al verpakkings doosjes uitgefaseerd bij jullie ? Na Groove Music Pass, Windows 10 Mobile telefoons, Microsoft Band etc etc etc etc etc.... nu dus ook doosjes. Hoe verzin je het om een Elite controller in een bubbeltjes envelop terug te sturen !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
MRE-Inc schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:53:
Hoe verzin je het om een Elite controller in een bubbeltjes envelop terug te sturen !!!!
Dat doen ze al jaren voor controllers voor zover ik weet. Zo ken ik nog iemand die zo zijn controller heeft ontvangen. Heel apart

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Aangezien dit toch nog het Xbox One topic is.... Vorige week mijn Elite controller naar Frankfurt opgestuurd. Gisteren een briefje van Post NL dat ik iets kon afhalen bij het dichtstbijzijnde ophaal punt, de appie heijn in mijn geval. Geen idee wat het was aangezien de Microsoft dingen altijd met UPS komen.

Grote witte bubbeltjes envelop in ontvangst genomen en tijdens het lopen door de AH toch benieuwd wat er in zou zitten.

Nou in de bubbeltjes envelop zat nog een bubbeltjes envelop en daarin zat een nieuwe/refurb Elite controller..... Wtf Repair Center van Microsoft. Heeft die fucking Satya Nadella nu ook al verpakkings doosjes uitgefaseerd bij jullie ? Na Groove Music Pass, Windows 10 Mobile telefoons, Microsoft Band etc etc etc etc etc.... nu dus ook doosjes. Hoe verzin je het om een Elite controller in een bubbeltjes envelop terug te sturen !!!!
Denk een stageloper bij Microsoft

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Yaz schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:55:
[...]

Dat doen ze al jaren voor controllers voor zover ik weet. Zo ken ik nog iemand die zo zijn controller heeft ontvangen. Heel apart
Hmm nog nooit een controller opgestuurd. De enige die hier kapot ging was FUBAR door een ragequit (controller meets vloer).
G_Dragon schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:56:
[...]

Denk een stageloper bij Microsoft
Tja ik weet niet eens of die repair center wel van MS is of dat ze gewoon in opdracht van werken.... Hij deed het iig wel weer..... Maar blijf het een vreemde zaak vinden om een 150 euro kostend device in een bubbeltjes envelop te sturen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

Maar het belangrijkste is.... Werkt de controller nu wél gewoon goed? :+

Nee maar zonder gekheid. Een artikel van €150,- in een bubbeltjes envelop? 8)7 |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
G_Dragon schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 11:52:
[...]

Je wil liever de normale dan de scorpio? mag ik vragen waarom?
mij maakt het opzich zelf niet zoveel uit welke versie ik krijgt, zolang het maar een X is.
Twijfel nog wel om er een te bestellen
Ik vind het verloop lelijk en de groene tekst op zowel console als controller. Had wel graag de zwarte look van de controller gehad, maar helaas. Moet toch nog een elite kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:57

Ik had precies hetzelfde,Elite controller terug sturen in een bubbeltjes envelop,hoe verzinnen ze het ja.
En wij moeten hem goed verpakt opsturen naar hun zeggen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik dacht ik kijk even op de Xbox One X Scorpio Edition pagina van Bol.com bij de vragen en antwoorden. Daar staat gewoon dit, maar in hoeverre je een support medewerker daar moet geloven, is een ander verhaal. Is ook van eind augustus die opmerking.
Beste MorboZim,

Iedereen die de Project Scorpio edition bij ons heeft gereserveerd zal deze ook gegarandeerd krijgen. De Scorpio Editie is nu nog te bestellen, zodra we het maximum aantal pre-orders voor de Project Scorpio Editie hebben bereikt zal deze offline gehaald worden.

Mvg,
Manon van bol.com
Bestel pagina Scorpio Edition is nog steeds online en bestellen kan ook. https://www.bol.com/nl/p/...en-MCM-slot_D1_product_1_

[ Voor 19% gewijzigd door MRE-Inc op 03-11-2017 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01:57
MRE-Inc schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:02:
Ik dacht ik kijk even op de Xbox One X Scorpio Edition pagina van Bol.com bij de vragen en antwoorden. Daar staat gewoon dit, maar in hoeverre je een support medewerker daar moet geloven, is een ander verhaal. Is ook van eind augustus die opmerking.

[...]

Bestel pagina Scorpio Edition is nog steeds online en bestellen kan ook. https://www.bol.com/nl/p/...en-MCM-slot_D1_product_1_
Thanks, order bij de wehkamp geannuleerd voor de standaard X en nu bij bol.com de scorpio editie besteld.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
ourplayground schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:20:
[...]

Thanks, order bij de wehkamp geannuleerd voor de standaard X en nu bij bol.com de scorpio editie besteld.
Lijkt me onverstandig om pre orders te annuleren. Wacht gewoon rustig af en stuur terug wat je niet wil houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
giantgiantus schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:21:
[...]

Lijkt me onverstandig om pre orders te annuleren. Wacht gewoon rustig af en stuur terug wat je niet wil houden.
Je bedoelt kwa uiterlijk, of levertijd?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Levertijd. Als je dat niet belangrijk vind is er natuurlijk niets aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
giantgiantus schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:21:
[...]

Het is wel allemaal vooruit betalen he. Ik vermoed dat de meeste van ons al moeite genoeg hebben om er een te kopen, laat staan 2. Dat is een aardige investering.

Ik heb ook maar 1 pre-order staan. Bij Microsoft zelf, gaf me het meeste vertrouwen. Ben ook erg benieuwd of mijn vertrouwen gegrond is. Altijd spannend, dit soort dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

ourplayground schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:24:
[...]

Je bedoelt kwa uiterlijk, of levertijd?
Nee omdat je niet zeker weet wie wel of niet kan leveren komende dinsdag. Kijk naar mij.... Vorige week een telefoontje van GameMania dat ze een extra 25 euro aanbetaling wilden zodat ik dan zeker wist dat ik mijn Xbox One X op dinsdag 7 november zou krijgen. Daarop mijn Scorpio Edition bij MIcrosoft zelf geannuleerd. Deze week een telefoontje dat ik als nummer 5 op de pre-order lijst dus NIET mijn X krijg komende dinsdag..... Er waren blijkbaar al anderen die ruim voordat de officiele aankondiging er was al een pre-order hadden gedaan. Ergens in mei of zo al. Daarom dus niks annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Yaz schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:26:
[...]

Het is wel allemaal vooruit betalen he. Ik vermoed dat de meeste van ons al moeite genoeg hebben om er een te kopen, laat staan 2. Dat is een aardige investering.

Ik heb ook maar 1 pre-order staan. Bij Microsoft zelf, gaf me het meeste vertrouwen. Ben ook erg benieuwd of mijn vertrouwen gegrond is. Altijd spannend, dit soort dingen.
De reden dat ik bij Wehkamp had besteld is het achteraf betalen verhaal.
Het zou natuurlijk mooi zijn als ik hem 7 november al in mijn handen heb, maar is het een paar dagen later dan vergaat mijn wereld (net) niet.
MRE-Inc schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:26:
[...]

Nee omdat je niet zeker weet wie wel of niet kan leveren komende dinsdag. Kijk naar mij.... Vorige week een telefoontje van GameMania dat ze een extra 25 euro aanbetaling wilden zodat ik dan zeker wist dat ik mijn Xbox One X op dinsdag 7 november zou krijgen. Daarop mijn Scorpio Edition bij MIcrosoft zelf geannuleerd. Deze week een telefoontje dat ik als nummer 5 op de pre-order lijst dus NIET mijn X krijg komende dinsdag..... Er waren blijkbaar al anderen die ruim voordat de officiele aankondiging er was al een pre-order hadden gedaan. Ergens in mei of zo al. Daarom dus niks annuleren.
Dat gamemania verhaal begint sowieso schandelige vormen aan te nemen, maar goed.
De scorpio is voor mij "voor de leuk" en levertijd is niet een heel groot issue. Dan moet mijn slaapkamer nog maar even geduld hebben tot de komst van de oude xbox one.

[ Voor 41% gewijzigd door ourplayground op 03-11-2017 13:32 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MRE-Inc schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:02:

[...]

Bestelpagina is dan wel online maar je vindt hem niet via de zoek functie. Lijkt me niet verstandig hierop te gokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Phusebox schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:43:
[...]

Bestelpagina is dan wel online maar je vindt hem niet via de zoek functie. Lijkt me niet verstandig hierop te gokken.
https://www.bol.com/nl/s/...l/sc/media_all/index.html

bij mij komt ie gewoon naar voren hoor..

edit: zojuist even met bol.com gechat en daarin geven ze ook aan dat de levering gewoon 7 november zal plaatsvinden.

[ Voor 12% gewijzigd door ourplayground op 03-11-2017 13:59 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VdBorght
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 27-05 21:55

VdBorght

The time is never just right.

Als ik bij bol zoek naar "xbox one x scorpio" krijg ik een melding waarin staat "Sorry! De artikelen die wij vonden voor jouw zoekopdracht 'Xbox one x scorpio' zijn (tijdelijk) niet leverbaar." klik ik door naar de productpagina dan is daar niets van terug te vinden. Toch raar.

Edit: http://i68.tinypic.com/5bep07.png

[ Voor 7% gewijzigd door VdBorght op 03-11-2017 13:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
justifire schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:57:
Het blijft toch lachwekkend dat kamp blauw constant loopt te mekkeren over exclusives en voor het gemak dus Ashen maar even vergeet _O-
[video]

Vergeet ook maar even dat PUBG voorlopig enkel te spelen is op PC of Xbox ;)
En zo nog veel meer exclusives. Maar wat ze doen is kijken naar echte "console" exclusives en het gros van alle MS Published games kan je ook op Windows 10 spelen en ja, dat is dan toch geen "console" exclusive meer. Ik zelf vind dat geen enkel probleem maar he, je moet maar wat te zeiken hebben als Team Blue!

Mijzelf zou het echt nog steeds een zorg zijn wie nog meer een spel kan spelen. The more, the merrier

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:01:
[...]

En zo nog veel meer exclusives. Maar wat ze doen is kijken naar echte "console" exclusives en het gros van alle MS Published games kan je ook op Windows 10 spelen en ja, dat is dan toch geen "console" exclusive meer. Ik zelf vind dat geen enkel probleem maar he, je moet maar wat te zeiken hebben als Team Blue!

Mijzelf zou het echt nog steeds een zorg zijn wie nog meer een spel kan spelen. The more, the merrier
True !
Microsoft is ook geen consolebouwer.
Ze verdienen meer aan de PC wereld (o.a. Windows, Azure, etc.) dan aan het merk Xbox, logisch dat ze die markt ook tevreden proberen te houden.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Nu online
Is ashen een exclusive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:32
Ik zie dat er sinds vandaag een reservering van de MS Store op m'n creditcard staat, dus die Scorpio gaat er komen dinsdag :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
VdBorght schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:57:
Als ik bij bol zoek naar "xbox one x scorpio" krijg ik een melding waarin staat "Sorry! De artikelen die wij vonden voor jouw zoekopdracht 'Xbox one x scorpio' zijn (tijdelijk) niet leverbaar." klik ik door naar de productpagina dan is daar niets van terug te vinden. Toch raar.

Edit: http://i68.tinypic.com/5bep07.png
Vreemd, bij mij komt ie gewoon naar voren zonder foutmelding en hij is dus gewoon te bestellen.

Nu nog de knoop doorhakken of ik de gewone of toch de scorpio wil.. #firstworldproblems

Edit: f*ck it gewoon de Scorpio besteld bij bol.com en laten bezorgen bij het AH afhaalpunt zodat ik de postbode niet kan missen :+

[ Voor 9% gewijzigd door DeLyon op 03-11-2017 14:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:09

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

VFRRijder schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:11:
Ik zie dat er sinds vandaag een reservering van de MS Store op m'n creditcard staat, dus die Scorpio gaat er komen dinsdag :).
Heb het bij mij ook even gecheckt nadat ik je post heb gelezen en bij mij is het bedrag ook gereserveerd. Can't wait! Ik mag dan 37 zijn maar ik voel me nu net een klein kind die niet kan wachten tot Sinterklaas de cadeautjes komt rondbrengen. *O* oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
MaakmeGek schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:17:
[...]

Ik mag dan 37 zijn maar ik voel me nu net een klein kind die niet kan wachten tot Sinterklaas de cadeautjes komt rondbrengen. *O* oOo
komt bekend voor, ik beschouw het als een zeer gezonde spanning! :)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

justifire schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 13:57:
Het blijft toch lachwekkend dat kamp blauw constant loopt te mekkeren over exclusives en voor het gemak dus Ashen maar even vergeet _O-
[video]

Vergeet ook maar even dat PUBG voorlopig enkel te spelen is op PC of Xbox ;)
Zal je eerlijk zeggen, wist niet eens dat dit spel bestond. En na zien van de beelden maakt het me niet echt uit dat ik als main platform kamp blauw speler dit spel niet kan spelen...
Maar ben blij voor je hoor dat wel ;)

Owh en dat geld btw idem voor pubg... Paar video's van gezien, dikke nope voor mij.

[ Voor 6% gewijzigd door v8power67 op 03-11-2017 14:20 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
[...]

Heb het bij mij ook even gecheckt nadat ik je post heb gelezen en bij mij is het bedrag ook gereserveerd. Can't wait! Ik mag dan 37 zijn maar ik voel me nu net een klein kind die niet kan wachten tot Sinterklaas de cadeautjes komt rondbrengen. *O* oOo
Waar o waar kan ik dat zien als ik een Rabocard heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek

MaakmeGek

Yaz schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:20:
[...]

Waar o waar kan ik dat zien als ik een Rabocard heb?
Hmm geen idee ik heb een ING card. Maar ik neem aan dat je je Rabocard online kan inzien wanneer het gekoppeld is aan je Raborekening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
MaakmeGek schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:21:
[...]

Hmm geen idee ik heb een ING card. Maar ik neem aan dat je je Rabocard online kan inzien wanneer het gekoppeld is aan je Raborekening?
Ik ben er achter. Staat nog niets op (*iek*) maar daarin tegen staat mijn aanschaf van SLT vandaag er ook niet op. Ik maak me er niet druk op. Ik heb hem de ochtend na bekendmaking gelijk besteld.

*knock on wood*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Backwards compatibly getest met de xox van originele x1 games icm enhancements.

Zitten mooie resultaten tussen, maar is ook meteen te zien dat de cpu toch gewoon het limiterende factor is, eigenlijk al deze hele generatie.
Jammer maar waar. Maar wel mooie upgrades voor meeste games.

Gebruikt dus volle cpu snelheid en 3tflops aan gpu.
Maar vooral mooi is die 16x af boost in elke game. En de dynamische resoluties en fps drops die veelal hoger/stabieler zijn.
Mooi gedaan. En zag ergens al een filmpje van oblivion in 4k. Had blijkbaar een speciale patch gehad hiervoor ? !? En op resetera hebben ze het over stabielere 360 games via back compat.
Al met al zoals verwacht dus. Nu nog even een video over de system set supersampling, en hoe dit per game werkt. En dan is zon beetje meeste wel besproken toch.

[ Voor 38% gewijzigd door v8power67 op 03-11-2017 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad aangenaam verrast door die permanente 16 x af boost. Was dit altijd al bekend of is dit iets nieuws?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:48:
En dan is zon beetje meeste wel besproken toch.
Top!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 15:10:
Inderdaad aangenaam verrast door die permanente 16 x af boost. Was dit altijd al bekend of is dit iets nieuws?
Dit was vtv al besproken. Geloof zelfs direct bij aankondiging. Nu maar hooen dat de "4k" patches van bepaalde games niet die 16xaf verliest zeg maar.
Is toch deze generatie al heel vaak gezien dat er hele lage texture filtering gebruikt werd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Digital foundry heeft nu ook de complete review op youtube staan van de xbox one x. Met een klein voorproefje van xbox 360 games op de X. En ja 360 games draaien beter op de x dan tegen over de normale xbox one. En bij oblivion doet de 16x af ook z'n werk goed. Verder gaan ze er niet diep in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

[...]

Haha...42 hier.... en als een klein kind vlak voor Sint inderdaad. Gezonde spanning :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:29

Winkiller

De Mopperpot

[...]

Haha leuk dit, ik wacht nog even op een leuke bundel en beslis dan of het wat voor ons is.
Aan allen hier die met smart uitkijken naar de nieuwe XBOX, ik zie jullie verhalen met plezier tegemoet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:34:
[...]

Haha...42 hier.... en als een klein kind vlak voor Sint inderdaad. Gezonde spanning :D
Meer de stress wanneer ik mailtje krijg dat hij onderweg is, ben ik dan wel thuis, doet de deurbel het wel, rijd de postbode wel (onze vaste postbode zou naar andere regio moeten), zal die het wel doen, wat als ik hem niet dinsdag krijg... :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik haal hem dinsdag gewoon op..... je dacht toch niet dat ik op een of andere bezorger ga wachten.....

Dinsdag 9:30 sta ik in de winkel!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

bol.com games‏

Heb je de Xbox One X al gepreorderd? Er zijn er nog een paar. Misschien vind jij wel één van de vijf golden tickets!

https://www.bol.com/nl/m/games/xboxonex/index.html

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DNt60haXcAI79FJ.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:10

TheVMaster

Moderator WOS
Yaz schreef op Friday 3 November 2017 @ 13:26:
[...]

Ik heb ook een pre-order staan, maar die gaat dus door naar een vriend van mij...ben helemaal klaar met de Xbox :+

Dat was een grapje natuurlijk. Heb de Xbox One X al thuis staan....wauwwwwww wat een apparaat :+ _/-\o_ _/-\o_ :9~ :9~

[ Voor 10% gewijzigd door TheVMaster op 03-11-2017 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 09:58
Ik had me eerst voorgenomen het groene kamp links te laten liggen. Maar na een financiële meevaller toch besloten om de Xbox One X Scorpio Edition te bestellen. Ik voel me weer net zo als tijdens de release van de PS4, en kan niet wachten om Forza 7 te bewonderen in 4K en HDR. De PS4 zal nu waarschijnlijk mijn Sony Exclusive machine worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:44:
[...]

Meer de stress wanneer ik mailtje krijg dat hij onderweg is, ben ik dan wel thuis, doet de deurbel het wel, rijd de postbode wel (onze vaste postbode zou naar andere regio moeten), zal die het wel doen, wat als ik hem niet dinsdag krijg... :P
Doet mij er aan herinneren dat ik de deurbel nog even ga checken :+ En ik moet natuurlijk wel de deur uit dinsdag. Zal je net zien dat Post NL op die momenten langskomt. Daarom ookan maar even wat op de deur plakken dat ie het ook bij de buren mag afgeven. Die vrouw is toch bijna altijd thuis :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Nou als alle pre orders geleverd worden krijg ik er vier dinsdag haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MaakmeGek

MaakmeGek

Phusebox schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:09:
1 voor in de woonkamer, 1 voor de slaapkamer, 1 voor in de keuken en 1 voor op de wc. Goed bezig! :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:09:
Alle pre-orders, behalve die bij GM.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou op over GM. Ik heb die ballentent collectief uit mijn geheugen gewist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 22:37

BroWohsEdis

George Orwell was right.

v8power67 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:48:
Backwards compatibly getest met de xox van originele x1 games icm enhancements.
[video]
Zitten mooie resultaten tussen, maar is ook meteen te zien dat de cpu toch gewoon het limiterende factor is, eigenlijk al deze hele generatie.
Jammer maar waar. Maar wel mooie upgrades voor meeste games.

Gebruikt dus volle cpu snelheid en 3tflops aan gpu.
Maar vooral mooi is die 16x af boost in elke game. En de dynamische resoluties en fps drops die veelal hoger/stabieler zijn.
Mooi gedaan. En zag ergens al een filmpje van oblivion in 4k. Had blijkbaar een speciale patch gehad hiervoor ? !? En op resetera hebben ze het over stabielere 360 games via back compat.
Al met al zoals verwacht dus. Nu nog even een video over de system set supersampling, en hoe dit per game werkt. En dan is zon beetje meeste wel besproken toch.
Ik weet dat KOTOR en Ninja Gaiden native 4k zullen zijn op de Xbox One X, volgens mij nog een aantal andere original Xbox games.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op Friday 3 November 2017 @ 17:09:
En die heb je allemaal voor moeten schieten? :?
Bullet NL schreef op Friday 3 November 2017 @ 17:11:
[...]

Alle pre-orders, behalve die bij GM.....
Heb jij nu gewoon ook een X besteld? :+ Dat is toch veel te snel..en te hoge resolutie enzo voor jou?

[ Voor 36% gewijzigd door TheVMaster op 03-11-2017 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Las trouwens in één review dat Forza 7 in 4K HDR nog niet beschikbaar is? Balen.
JackSparrow schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:16:
[...]

En die heb je allemaal voor moeten schieten?
Ja op 1 na.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:06:
[...]

Doet mij er aan herinneren dat ik de deurbel nog even ga checken :+ En ik moet natuurlijk wel de deur uit dinsdag. Zal je net zien dat Post NL op die momenten langskomt. Daarom ookan maar even wat op de deur plakken dat ie het ook bij de buren mag afgeven. Die vrouw is toch bijna altijd thuis :P
Ga wel bij jouw buren voor de deur liggen, eens zien waar er een briefje op de deur hangt.... >:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op Friday 3 November 2017 @ 17:21:
Las trouwens in één review dat Forza 7 in 4K HDR nog niet beschikbaar is? Balen.

[...]

Ja op 1 na.
Ach...het ziet er in 1080p ook super uit hoor...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:21:

[...]
Waarom heb ik dan bijna 50 GB extra moeten downloaden?Dat zijn toch die 4K assets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:29:
[...]
Waarom heb ik dan bijna 50 GB extra moeten downloaden?Dat zijn toch die 4K assets?
Ja dacht ik ook maar ik dat schreven ze toch echt. Kijken of ik de link nog kan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 09:58
Weet iemand toevallig wat een goede UHD blu-ray film is qua visuals? Wil er natuurlijk wel eentje uitproberen als ik de One X heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Planet Earth 2 natuurlijk!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op Friday 3 November 2017 @ 17:30:
[...]

Ja dacht ik ook maar ik dat schreven ze toch echt. Kijken of ik de link nog kan vinden.
Zou het kunnen zijn dat die die 4k graphics pas unlocked worden op de 7e ofzo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:30:
[...]

Die is nog niet geactiveerd, die zou met een grote update meteen worden geactiveerd, ws pas volgende week.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackSparrow schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:16:
[...]

En die heb je allemaal voor moeten schieten? :?

[...]

Heb jij nu gewoon ook een X besteld? :+ Dat is toch veel te snel..en te hoge resolutie enzo voor jou?
Joh..... direct na aankondiging..... Geld moet rollen.... Nu alleen nog een 4K tv.... Discussie hier, ik wil 65" Oled, de vrouw wil 55" en een nieuw bankstel..... :X

Ik probeer te paaien, nieuw schuurtje aan het water en een 65" Oled.... en volgend jaar een bankstel + woonkamer tafel....

[ Voor 5% gewijzigd door Bullet NL op 03-11-2017 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:47:
bol.com games‏

Heb je de Xbox One X al gepreorderd? Er zijn er nog een paar. Misschien vind jij wel één van de vijf golden tickets!

https://www.bol.com/nl/m/games/xboxonex/index.html

[afbeelding]
Voor de gein eens op die link klikken.... Die pagina is toch echt wel bij. Onderaan gewoon 2 linkjes om een X te bestellen zowel de gewone als de SE. En een countdown erbij ook nog. Je gaat mij niet wijs maken dat ze dan geen SE editions meer hebben als die bestel pagina nog open staat.
SinergyX schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 16:44:
[...]

Ja dat ook natuurlijk..... Continue die mailbox refreshen voor dat mailtje. Ik moet die dag helaas nog gewoon werken en heb bij bol.com maar opgegeven dat ze die XSE maar bij AH moeten droppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op Friday 3 November 2017 @ 17:41:
[...]

Joh..... direct na aankondiging..... Geld moet rollen.... Nu alleen nog een 4K tv.... Discussie hier, ik wil 65" Oled, de vrouw wil 55" en een nieuw bankstel..... :X

Ik probeer te paaien, nieuw schuurtje aan het water en een 65" Oled.... en volgend jaar een bankstel + woonkamer tafel....
Cool....hier hetzelfde, alleen hebben wij al een 55" 4K tv sinds het voorjaar. Moet zeggen dat 4K (en HDR) er met die Xbox One X wel gaaf uitziet hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Welke heb jij @JackSparrow ? De Scorpio of de gewone ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MRE-Inc schreef op Friday 3 November 2017 @ 17:45:
Welke heb jij @JackSparrow ? De Scorpio of de gewone ?
De 'gewone', maar goed qua prestaties zijn ze natuurlijk hetzelfde en gaaf is het....kan overigens niet wachten op alle 4k versies, maar zelfs op 1080P ziet het er allemaal gewoon goed uit.

[ Voor 20% gewijzigd door TheVMaster op 03-11-2017 17:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bullet NL schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:41:
[...]
Vissen paaien.
Mannen kopen gewoon een 65"OLED en een paar mooie laarzen strijkbout / stozuiger !
Dit !
En voor de OLED-ers onder ons kan ik Transformers : The Last Knight ook zeer aanraden ! (niet voor het verhaal maar voor de waanzinnige kleuren en het diepe zwart :9~ )

[ Voor 31% gewijzigd door justifire op 03-11-2017 17:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:22
SinergyX schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:37:
[...]

Die is nog niet geactiveerd, die zou met een grote update meteen worden geactiveerd, ws pas volgende week.
Er is nu een update beschikbaar voor FM7 ,is 5.8GB dus dat zal m wel zijn.
De update betreft inderdaad o.a. de X versie van de game met alle grafische toeters en bellen.

[ Voor 13% gewijzigd door skreppiedoe op 03-11-2017 18:01 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

De Scorpio is nu niet meer beschikbaar bij Bol.com....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:48:
[...]

Vissen paaien.
Mannen kopen gewoon een 65"OLED en een paar mooie laarzen strijkbout / stozuiger !
Het is al weer duidelijk, jij hebt nog steeds geen verstand van vrouwen....
Die van mij verwacht dat ik een juwelier binnen loop....... (en daar min of meer leeg loop)

Maar goed, De X doet het goed, ook te merken aan de aanwas in dit topic.
Hij schijnt ook aardig stil te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
skreppiedoe schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 17:51:
[...]

Er is nu een update beschikbaar voor FM7 ,is 5.8GB dus dat zal m wel zijn.
De update betreft inderdaad o.a. de X versie van de game met alle grafische toeters en bellen.
https://forzamotorsport.net/en-us/news/FM7_X1X_Update
Lijkt hem inderdaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk. Het lijkt er op dat deze patch de game brengt daar naar waar hij vanaf het begin had moeten zijn. Blij mee! Auction House, Forzathon en meer.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2017 18:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
De idle Power use is wel absurd zeg. Gaat gewoon om dik 250 kW per jaar.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 18:49:
Jammer dat super luckys tales niet zo’n positieve reviews krijgt. Keek er wel naar uit dus ben benieuwd wat ik er zelf van ga vinden.

Nu nog bezig met Resident Evil 7 op de Madhouse difficulty. Zit beetje te zoeken naar de volgende game. Heb zin in Wolfenstein en South Park, maar beide zijn (incl.) seasonpass 90 euro in de store.
Fiets je toch even op en neer naar Rusland ?
http://xbox-store-checker...luxe-Edition/c181bbdg2nt5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op Friday 3 November 2017 @ 18:52:
De idle Power use is wel absurd zeg. Gaat gewoon om dik 250 kW per jaar.
Dat is inderdaad wel bizar....waarom zou je hem instant on laten zijn met zo'n verbruik? :?

[ Voor 3% gewijzigd door TheVMaster op 03-11-2017 19:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
A-Energy-Saving
B-Instant-On
C-Idle
D-Load (UHD BD)
E-Load (GoW4)
F-Load (The Wolf Among Us)

Xbox One------- Xbox One X
A-< 2W------------< 1W
B-14.2W----------10W
C-53W-------------56W
D-80W-------------64W
E-107W-----------172W
F-102W------------101W

Ik kan dat soort dingen niet uitrekenen;) maar ik denk dat je iets verkeerd hebt gezien.

Bron:https://www.anandtech.com/show/11992/the-xbox-one-x-review/6

[ Voor 67% gewijzigd door LuisjeNL op 03-11-2017 19:22 ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou met die 4K patches die soms wel 50 GB of meer in beslag nemen zal ik hem nog wel eens een nachtje stand by gaan laten staan vermoed ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2017 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
HDR splitscreen functie in GOW. Kan je mooi de verschillen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
LuisjeNL schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:12:
A-Energy-Saving
B-Instant-On
C-Idle
D-Load (UHD BD)
E-Load (GoW4)
F-Load (The Wolf Among Us)

Xbox One Xbox One X
A-< 2W < 1W
B-14.2W 10W
C-53W 56W
D-80W 64W
E-107W 172W
F-102W 101W

Ik kan dat soort dingen niet uitrekenen;) maar ik denk dat je iets verkeerd hebt gezien.

Bron:https://www.anandtech.com/show/11992/the-xbox-one-x-review/6
Volgens digital foundry en een andere die ik had gezien liep Instant on standby op tot soms wel 40 Watt met een minimum van 25 meen ik. Heb gerekend met 30 Watt 24/7x365

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
@Phusebox lijkt mij sterk dat dat met de x ineens extreem hoog zou zijn (misschien hebben ze gekeken wat hij gebruikt in instant on terwijl hij iets download?)

Maar ik kan het zelf niet testen dus ga mijn nummers ook geen feiten noemen :)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Dan gaat ie bij mij gewoon weer volledig uit want ik merk er niets van dat ie update terwijl ik wat anders doe. Heb daarstraks gewoon weer zitten wachten op een firmware update en daarna nog voor de game.

De alpha van Sea of Thieves is weer speelbaar. Heb even gekeken maar het is voor mij wat interessanter nu je ook alleen op een boot kunt zeilen. Jammer dat ik binnen vijf minuten op de rotsen liep en mijn boot op de zeebodem lag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
LuisjeNL schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:27:
@Phusebox lijkt mij sterk dat dat met de x ineens extreem hoog zou zijn (misschien hebben ze gekeken wat hij gebruikt in instant on terwijl hij iets download?)

Maar ik kan het zelf niet testen dus ga mijn nummers ook geen feiten noemen :)
Ik vond het zelf ook al gek hoor. Want moet dat ding verbruiken als ie nergens mee bezig is. Zal dus wel een fout zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:21:
[...]

Volgens digital foundry en een andere die ik had gezien liep Instant on standby op tot soms wel 40 Watt met een minimum van 25 meen ik. Heb gerekend met 30 Watt 24/7x365
Dat is ergens logisch als hij op de achtergrond dingen moet checken, zoals updates etc.

En teruggerekend, goeie 50 euro per jaar om dat ding instant on te hebben, mits er een gemiddelde van 30w over het hele jaar zou zijn. Veel? Alles is relatief ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
SinergyX schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:31:
[...]

Dat is ergens logisch als hij op de achtergrond dingen moet checken, zoals updates etc.

En teruggerekend, goeie 50 euro per jaar om dat ding instant on te hebben, mits er een gemiddelde van 30w over het hele jaar zou zijn. Veel? Alles is relatief ;)
Precies. Ding blijft dus lekker in slaapstand vallen. Voordelen zijn mij die paar euro per maand wel waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Yaz schreef op Friday 3 November 2017 @ 19:47:
[...]

Precies. Ding blijft dus lekker in slaapstand vallen. Voordelen zijn mij die paar euro per maand wel waard.
Bij mij ook hoor...heb de afgelopen maanden zowat elke dag wel een update van een paar 100 MB voor m'n kiezen gehad. Moet er niet aan denken dat ik iedere dag dus bij het aanslingeren van de console iedere keer x minuten extra moest wachten. En dan laat ik al die enorme game updates nog maar even achterwege.

Die 50 eu per jaar vind ik wel best....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
https://forzamotorsport.net/en-us/news/fm7_x1x_update
FORZA 7 XOX update....

[ Voor 46% gewijzigd door harrytasker op 03-11-2017 20:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Pagina: 1 ... 11 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.