[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.184 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:51
JackSparrow schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:57:
[...]

Bij mij ook hoor...heb de afgelopen maanden zowat elke dag wel een update van een paar 100 MB voor m'n kiezen gehad. Moet er niet aan denken dat ik iedere dag dus bij het aanslingeren van de console iedere keer x minuten extra moest wachten. En dan laat ik al die enorme game updates nog maar even achterwege.

Die 50 eu per jaar vind ik wel best....
Wel een beetje jammer dat mijn XBO in standby staat en ik desondanks gewoon updates voor de console en games voor mijn kiezen krijg. Voor die €50 koop ik liever een game dan dat ik het naar de stroomboer stuur als ik toch regelmatig tegen een update scherm zit te turen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:21:
[...]

Volgens digital foundry en een andere die ik had gezien liep Instant on standby op tot soms wel 40 Watt met een minimum van 25 meen ik. Heb gerekend met 30 Watt 24/7x365
Mooie rekensom. En wanneer speel je dan?? O-)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
v8power67 schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 14:48:
Backwards compatibly getest met de xox van originele x1 games icm enhancements.
[video]
Zitten mooie resultaten tussen, maar is ook meteen te zien dat de cpu toch gewoon het limiterende factor is, eigenlijk al deze hele generatie.
Jammer maar waar. Maar wel mooie upgrades voor meeste games.

Gebruikt dus volle cpu snelheid en 3tflops aan gpu.
Maar vooral mooi is die 16x af boost in elke game. En de dynamische resoluties en fps drops die veelal hoger/stabieler zijn.
Mooi gedaan. En zag ergens al een filmpje van oblivion in 4k. Had blijkbaar een speciale patch gehad hiervoor ? !? En op resetera hebben ze het over stabielere 360 games via back compat.
Al met al zoals verwacht dus. Nu nog even een video over de system set supersampling, en hoe dit per game werkt. En dan is zon beetje meeste wel besproken toch.
Misschien kunnen ze de kloksnelheid van de CPU nog iets naar omhoog krijgen, hebben ze in het begin met de Xbox One ook gedaan.

Dus kan zijn dat ze opeens beslissen om de kloksnelheid toch nog iets omhoog te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:07

v8power67

Psn: Mausosaurus

Dragunov schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:11:
[...]

Misschien kunnen ze de kloksnelheid van de CPU nog iets naar omhoog krijgen, hebben ze in het begin met de Xbox One ook gedaan.

Dus kan zijn dat ze opeens beslissen om de kloksnelheid toch nog iets omhoog te krijgen
Dat gaat met deze jaguar cpus niet zo veel hoger meer, dan beginnen ze ontzettend veel stroom te verbruiken.
En al klokken ze hem iets hoger, de cpu is gewoon nog steeds niet echt snel netjes gezegd.
Zit er gewoon niet echt in deze gen. Hopelijk next gen met ryzen apu's.

Edit
Maar gelukkig hebben ze ook niks belooft in de trand van 60fps. Dus dan is er ook geen echte teleurstelling als het niet gebeurt. Zou alleen wel een mooie extratje zijn. En voor mij meer een echte reden voor aanschaf x1x. Nu wacht ik gewoon even af.

[ Voor 17% gewijzigd door v8power67 op 03-11-2017 20:26 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 20:33
uchiha tijntje schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 19:57:
[...]

Nu alleen nog weten hoe dat werkt met die VPN. Ben daar zo niet in thuis :)
Volgens mij staat er op op die site hoe je dat aan moet pakken. Overigens heb je geen vpn nodig als je met giftcards werkt.

Rus giftcards zijn zelfs goedkoper te kopen dan de store waarde :)

Vervolgens via de Xbox store met locatie op Rusland gezet rendeemen(google translate alles voor je) 8)

Lichtpuntje...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat is juist de bedoeling van een VPN.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:10
JackSparrow schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:02:
[...]

O-) Klopt....ben hem al aan het spelen....
Yeah Yeah we get it... Je hebt een Xbox One X...:+

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:47
Nou MM weet het ook niet zeker of ik dinsdag wel een Scorpio edition heb :')

Gaat weer lekker, bol is leeg en de gewone krijg je pas woensdag als ik hem nu bestel
Dit artikel wordt bezorgd:
Woensdag 8 november
Verkoop door: bol.com
Xbox One X - 1 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
MrGizMo schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:31:
Nou MM weet het ook niet zeker of ik dinsdag wel een Scorpio edition heb :')

Gaat weer lekker, bol is leeg en de gewone krijg je pas woensdag als ik hem nu bestel

[...]
Bij mij staat er op bol.com gewoon: Reserveer een exemplaar, beschikbaar op 07-11-2017.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dragunov
[...]

Hoe ben je al aan een X geraakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:53

TheVMaster

Moderator WOS
Phusebox schreef op Friday 3 November 2017 @ 20:29:
[...]

Yeah Yeah we get it... Je hebt een Xbox One X...:+
O-) O-) 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dragunov schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:32:
[...]

Hoe ben je al aan een X geraakt?
Gevalletje #metoo? :>

Ach, de stervelingen komen vanaf dinsdag aan bod. Dan kunnen we allemaal fappen op "beter!1!1" en hoe meer we er aanschaffen, des te langer duurt het voordat NL voldoet aan het milieu-akkoord. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MAX3400 schreef op Friday 3 November 2017 @ 20:39:
[...]

Gevalletje #metoo? :>

Ach, de stervelingen komen vanaf dinsdag aan bod. Dan kunnen we allemaal fappen op "beter!1!1" en hoe meer we er aanschaffen, des te langer duurt het voordat NL voldoet aan het milieu-akkoord. :)
Zoiets ja... :P

Ik stel voor dat we de winkels gewoon leeg kopen......zullen we die PS4 eens even van de positie van best verkopende console halen.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JackSparrow schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:42:
[...]

Zoiets ja... :P

Ik stel voor dat we de winkels gewoon leeg kopen......zullen we die PS4 eens even van de positie van best verkopende console halen.. O-)
Niet doen man. Dan komen ze weer hier. En dan hebben we het cirkeltje van graphics boeien niet het gaat om exclusives en waar je vrienden spelen en de controller ligt beter in mijn hand en OS is zoveel beter en dat multiplats beter zijn op blauw... shit raakte mezelf kwijt. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Verwijderd schreef op Friday 3 November 2017 @ 20:56:
[...]

Niet doen man. Dan komen ze weer hier. En dan hebben we het cirkeltje van graphics boeien niet het gaat om exclusives en waar je vrienden spelen en de controller ligt beter in mijn hand en OS is zoveel beter en dat multiplats beter zijn op blauw... shit raakte mezelf kwijt. :o
Dat is ook waar. Moet wel zeggen dat ik dat Xbox Play Anywhere ook wel kan waarderen. Had Halo Wars 2 laatst op de pc gespeeld...en dan op de Xbox zo verder spelen. Ach, dat vinden ze dan vast ook niet interessant genoeg...net als 'crossplay'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 12:18
JackSparrow schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:59:
[...]

Dat is ook waar. Moet wel zeggen dat ik dat Xbox Play Anywhere ook wel kan waarderen. Had Halo Wars 2 laatst op de pc gespeeld...en dan op de Xbox zo verder spelen. Ach, dat vinden ze dan vast ook niet interessant genoeg...net als 'crossplay'...
Xbox Play Anywhere is voor mij juist de reden om geen Xbox aan te schaffen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
NotSoSteady schreef op Friday 3 November 2017 @ 21:01:
[...]

Xbox Play Anywhere is voor mij juist de reden om geen Xbox aan te schaffen. 8)
Waarom dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 12:18
Omdat ik die titels nu op mijn pc kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoppaa Project Cars 2 en ROTTR staan ook klaar om XOX gepatched te worden.Man man zit er nog een heel weekend tussen wil ZO graag aan de slag met dat ding |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
NotSoSteady schreef op Friday 3 November 2017 @ 21:06:
[...]

Omdat ik die titels nu op mijn pc kan spelen.
Tja...mijn Xbox heeft vele malen mooiere graphics dan mijn pc met een 150 eu videokaart :+ maar als je inderdaad een dikke game pc hebt, dan snap ik dat wel :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:51
[...]

Als je met gift cards koopt in de Russische store heb je geen VPN nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Ik heb dinsdag beiden ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net bericht van PayPal dat ik een betaling aan Microsoft heb geautoriseerd. Laat de tracking code maar komen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 21:35:
Krijg net bericht van PayPal dat ik een betaling aan Microsoft heb geautoriseerd. Laat de tracking code maar komen!
404NTFND 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Leuk om zo een uurtje DF video’s op YT te checken met al die games die er nu dus mooier uit gaan zien _/-\o_

Maar.. Zijn er ook games die écht een grote stap gaan zetten en juist vóór de Xbox One X worden ontwikkeld? (en dan wat terug schroeven voor de One S en One)..

Serieuze vraag, mijn One X staat in bestelling maar ik wil ook wel even vooruitkijken want vwb ‘launch’ had ik wel een echte launch game verwacht ..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 21:37:
Leuk om zo een uurtje DF video’s op YT te checken met al die games die er nu dus mooier uit gaan zien _/-\o_

Maar.. Zijn er ook games die écht een grote stap gaan zetten en juist vóór de Xbox One X worden ontwikkeld? (en dan wat terug schroeven voor de One S en One)..

Serieuze vraag, mijn One X staat in bestelling maar ik wil ook wel even vooruitkijken want vwb ‘launch’ had ik wel een echte launch game verwacht ..
Kort antwoord:nee die zijn er niet. Daarvoor moet je gaan kijken naar titels als Anthem en die nieuwe Metro game om er eens een paar te noemen. Maar dat is voor 2019. Forza 7 en Crackdown 3 waren gegadigden maar de eerste is al een maand uit en Crackdown 3 komt pas voorjaar 2019. En Lucky's Tale is nou niet bepaald een showcase game voor de XOX, hoe leuk misschien ook.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2017 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Laatst online: 02-09 20:37
Ik twijfel een beetje of ik m’n (afbetaalde) pre-order ga annuleren.. kan hem dinsdag ophalen maar € 500 is toch wel veel geld voor iets betere graphics en wat snellere laadtijden.

Heb nu een 2TB One S en bevalt ook prima, goed beeld, de games die ik speel zien er prima uit op m’n 55” 1080p tv. Hoeveel mooier gaat het zijn? Ergens volgend jaar ga ik wel een 4K TV kopen maar voorlopig nog niet. Misschien kan ik ze dan beter tegelijk kopen.. lastig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almiros
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-07-2023
Iemand al wat gehoord over zijn MM pre-order? Neem aan dat ze leveren op de 7e?
Heb zelf eind augustus besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Benny schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:03:
Ik twijfel een beetje of ik m’n (afbetaalde) pre-order ga annuleren.. kan hem dinsdag ophalen maar € 500 is toch wel veel geld voor iets betere graphics en wat snellere laadtijden.

Heb nu een 2TB One S en bevalt ook prima, goed beeld, de games die ik speel zien er prima uit op m’n 55” 1080p tv. Hoeveel mooier gaat het zijn? Ergens volgend jaar ga ik wel een 4K TV kopen maar voorlopig nog niet. Misschien kan ik ze dan beter tegelijk kopen.. lastig..
Ik heb een aantal pagina’s terug een quote van de review van Dual Shockers geplaatst waar ze vertellen over het verschil tussen de X en S bij GoW op 1080P. Ze hebben een mooier beeld en stabiel 60fps. Bij de ene game is het effect groter dan bij de andere maar bij GoW4 leek het of ze op de X een andere game speelden.
Op een 4K is het uiteraard nog mooier als de game de X patch heeft gehad, wellicht dat er dit weekend op bv youtube wat beelden verschijnen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Lekker Ventje schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:24:
[...]

Ik heb een aantal pagina’s terug een quote van de review van Dual Shockers geplaatst waar ze vertellen over het verschil tussen de X en S bij GoW op 1080P. Ze hebben een mooier beeld en stabiel 60fps. Bij de ene game is het effect groter dan bij de andere maar bij GoW4 leek het of ze op de X een andere game speelden.
Op een 4K is het uiteraard nog mooier als de game de X patch heeft gehad, wellicht dat er dit weekend op bv youtube wat beelden verschijnen.
Wil geen zeikerd zijn, maar drops naar mid 40 fps vind ik geen stabiele 60 meer.
Dat is zoals de dev het noemt up to 60fps ;)

[ Voor 0% gewijzigd door v8power67 op 03-11-2017 22:47 . Reden: Stabiel ipv locked. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Een troll dan? }) 🤡

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Whatever floats ur goat :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:09

http://www.xboxygen.com/N...u-et-on-le-prouve?lang=fr

Hier zijn een paar screenshots (met sliders) voor Xbox one X games gespeeld op 1080p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024

Zo denk ik er ook over, mijn One S doet het super, en dat kleine beetje winst zonder 4K tv, ik wacht nog wel even.

Wellicht volgend jaar ergens, zie nu de noodzaak nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Hier kan ik het nog niet zien, betaald met VISA op bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:20
Yep cc ook al gereserveerd, kan niet wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:06
Nou, ik heb vanavond de knoop doorgehakt en een UHD TV besteld ter voorbereiding op de komst van de Xbox One X a.s. dinsdag. _/-\o_

Welke? De [url=/nl/tvs/uhdtv-mu6400/UE49MU6400SXXN/]Samsung UE49MU6400[/]. Deze staat op internet goed aangeschreven en voor de prijs (€ 709,-) is het een leuke tv uit het hoge middensegment. d:)b

/me Zo heeft Yonix nog wat te doen tot a.s. dinsdag. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:20
Bij mij is m'n Microsoft order ook op m'n creditcard geboekt. Komen er dinsdag twee Scorpio Editions binnen. :+
Bol.com en Microsoft.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 07-10 14:25

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

[...]

Je eerste indruk van Forza Motorsport 7/Xbox One X?

Heb de patch ook binnengeharkt en het stelt geenszins teleur, althans, grafisch. De graphics zijn echt net zo mooi als in die meerdere demofilmpjes die onder meer via Digital Foundry zijn langsgekomen. Kan het niet vergelijken met One S, maar die regeneffecten en weerspiegelingen zijn schitterend, behalve misschien de manier hoe mist boven de baan wordt weergegeven. En als je een track in avondlicht doet, dan valt eens te meer op hoe scherp die textures zijn, bijvoorbeeld als je met koplampen het grind naast de track verlicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Koekiemonsterr schreef op Saturday 4 November 2017 @ 01:06:
[...]

Je eerste indruk van Forza Motorsport 7/Xbox One X?

Heb de patch ook binnengeharkt en het stelt geenszins teleur, althans, grafisch. De graphics zijn echt net zo mooi als in die meerdere demofilmpjes die onder meer via Digital Foundry zijn langsgekomen. Kan het niet vergelijken met One S, maar die regeneffecten en weerspiegelingen zijn schitterend, behalve misschien de manier hoe mist boven de baan wordt weergegeven. En als je een track in avondlicht doet, dan valt eens te meer op hoe scherp die textures zijn, bijvoorbeeld als je met koplampen het grind naast de track verlicht.
Helemaal met je eens...oogverblindend mooi. En dat op 60fps. Heb de game ook niet gezien op de One (S), want toen de game uitkwam had ik hier de One X al staan :+ Toen nog wel op 1080p overigens...maar ook dat zag er al schitterend uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

JackSparrow schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 01:11:
[...]

Helemaal met je eens...oogverblindend mooi. En dat op 60fps. Heb de game ook niet gezien op de One (S), want toen de game uitkwam had ik hier de One X al staan :+ Toen nog wel op 1080p overigens...maar ook dat zag er al schitterend uit.
Damn en ik dacht dat ik met een leensessie voor het weekend al een lucky bastard was :P

Ja klopt die heerlijke butter smooth 60 fps neem je bijna for granted, maar is het natuurlijk bepaald niet. Qua hdr schijnt Rise of the Tomb Raider nog meer een echte showcase te zijn, maar in Forza mag het er ook wezen. Zo'n vroeg avondzonnetje laag aan de horizon, dat is in hdr10 een feestje om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 01:47
srdevil schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 20:32:
[...]

Bij mij staat er op bol.com gewoon: Reserveer een exemplaar, beschikbaar op 07-11-2017.
Ja en zodra je naar betaling gaat veranderd de datum
Rivanov schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 00:17:
Bij mij is m'n Microsoft order ook op m'n creditcard geboekt. Komen er dinsdag twee Scorpio Editions binnen. :+
Bol.com en Microsoft.
gevalletje marktplaats :P?

[ Voor 34% gewijzigd door MrGizMo op 04-11-2017 02:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Ik heb mijn Xbox One X in Duitsland besteld omdat ik daar woon en werk. Mijn CC heeft ook een reservering van MS.

De laadtijden van de X schijnen duidelijk beter te zijn, maar de metingen zijn alle gedaan van de interne disk. Zijn laadtijden met externe disks ook beter?

Eigenlijk moet ik een beetje lachen om de opgetogen reacties over het nieuwe speeltje wat we gaan krijgen. Als 50+ er heb ik er namelijk ook last van :)

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 11:25

Ace

Happy Happy Joy Joy

justifire schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 02:34:
[...]

Katsjing, dat is snel verdiend !
Als je naar de US wil shippen kan je er makkelijk een rooitje voor vangen :Y
Hoe je daarbij? Best Buy heeft de Scorpio edition nog steeds voorradig.

Net zoals ik vorige week bij MM een Scorpio kon preorderen (van de 10 beschikbaar was ik nr 7 op de lijst).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Hairball schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 03:05:
Eigenlijk moet ik een beetje lachen om de opgetogen reacties over het nieuwe speeltje wat we gaan krijgen. Als 50+ er heb ik er namelijk ook last van :)
Ik voel mij rond dit soort periodes altijd als een kind dat aan het wachten is op kerstochtend. :D Zo stom eigenlijk, maar ik ben echt gewoon aan het aftellen. :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Yonix schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 00:15:
Nou, ik heb vanavond de knoop doorgehakt en een UHD TV besteld ter voorbereiding op de komst van de Xbox One X a.s. dinsdag. _/-\o_

Welke? De [url=/nl/tvs/uhdtv-mu6400/UE49MU6400SXXN/]Samsung UE49MU6400[/]. Deze staat op internet goed aangeschreven en voor de prijs (€ 709,-) is het een leuke tv uit het hoge middensegment. d:)b

/me Zo heeft Yonix nog wat te doen tot a.s. dinsdag. :D
Ik wil je plezier niet vergallen natuurlijk, maar 50 Hz en 8-bit HDR. Voor € 200,- meer heb je volgens mij een tweedekans KS7000 bij Coolblue. Als je dan toch € 500,- aan een console uitgeeft, maakt die paar honderd extra ook niet meer uit, lijkt me. Met die MU ga je maar marginaal vooruit ten opzichte van een 1080p. Puur resolutie dus een niet zozeer HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb mijn Xbox One X in Duitsland besteld omdat ik daar woon en werk. Mijn CC heeft ook een reservering van MS.

De laadtijden van de X schijnen duidelijk beter te zijn, maar de metingen zijn alle gedaan van de interne disk. Zijn laadtijden met externe disks ook beter?

Ik heb er geen test van gezien, maar deel van de betere laadtijden komt door de snellere cpu die vlotter assets uit kan pakken. Dat voordeel houd je natuurlijk gewoon bij een externe drive. Niettemin is het wel interessant om er nieuwe tests van te zien ja.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
justifire schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 02:34:
[...]

Katsjing, dat is snel verdiend !
Als je naar de US wil shippen kan je er makkelijk een rooitje voor vangen :Y
Lijkt me wat overdreven. Hier raak je een Scorpio aan de straatstenen niet kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
bram1984 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 07:02:
[...]

Ik wil je plezier niet vergallen natuurlijk, maar 50 Hz en 8-bit HDR. Voor € 200,- meer heb je volgens mij een tweedekans KS7000 bij Coolblue. Als je dan toch € 500,- aan een console uitgeeft, maakt die paar honderd extra ook niet meer uit, lijkt me. Met die MU ga je maar marginaal vooruit ten opzichte van een 1080p. Puur resolutie dus een niet zozeer HDR.
Damn, aan de 'Tweedekansjes' had ik dus niet eens gedacht! :o

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EIjyhuaneaevAfy39UyVPYqj/medium.jpg

Gelukkig heeft CoolBlue hem nog op voorraad. :D _/-\o_

De Samsung UE49MU6400 gaat dus retour. :9

Update: Opeens is de prijs gestegen naar 980 euro? Iets met beperkte voorraad? O-)

[ Voor 6% gewijzigd door Yonix op 04-11-2017 07:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Voor 1550 heb je momenteel een 55 inch OLED van 2017. Hier heb ik 800 euro meer voor betaald 7 maanden geleden. Ik snap niet waarom iemand die een high end tv zoekt voor dat geld nog LCD zou kopen. Mits je budget uiteraard daar in de buurt zit.

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 04-11-2017 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:01
Phusebox schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 07:59:
Voor 1550 heb je momenteel een 55 inch OLED van 2017. Hier heb ik 800 euro meer voor betaald 7 maanden geleden. Ik snap niet waarom iemand die een high end tv zoekt voor dat geld nog LCD zou kopen. Mits je budget uiteraard daar in de buurt zit.
Welke dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Phusebox schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 07:59:
Omdat je dan 65"hebt?
Heb zelf een 65"LED maar wil die echt niet ruilen voor een 55" OLED. Zo groot is dat verschil nu ook weer niet in beeldkwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Laatst online: 15-12-2024
https://www.janberkvens.nl/acties/lg-actie-OLED55C7V/

1999 euro

Oled
Goede response
UHD

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:53

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Mensen, discussieer hier verder (ik denk dat bovenstaande de 55c7 bedoelt, heb deze zelf ook, niet bepaald een miskoop ;) :
Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"

Ik snap nog altijd niet waarom mensen op meerdere plekken een (pre-)order hebben uitstaan. Waarom doe je dit? De angst dat er één niet levert? Ik heb zelf nog niet meegemaakt dat een product niet geleverd is op de dag van de release. Doorverkopen doe je normaliter toch altijd met verlies?

[ Voor 10% gewijzigd door Mu.siQ op 04-11-2017 08:31 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mu.siQ schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 08:30:
Mensen, discussieer hier verder (ik denk dat bovenstaande de 55c7 bedoelt, heb deze zelf ook, niet bepaald een miskoop ;) :
Resinman in "\[Prijs-discussie] OLED Televisies"

Ik snap nog altijd niet waarom mensen op meerdere plekken een (pre-)order hebben uitstaan. Waarom doe je dit? De angst dat er één niet levert? Ik heb zelf nog niet meegemaakt dat een product niet geleverd is op de dag van de release. Doorverkopen doe je normaliter toch altijd met verlies?
Inderdaad de 55C7V.

Meerdere preorders omdat het bij GameMania al mis ging en de rest ook niets garandeert. Dus wat teveel is gaat meteen dezelfde dag retour.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almiros
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-07-2023
Iemand al wat gehoord vanuit MediaMarkt over de pre-order van de scorpio edition?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
almiros schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 08:36:
Iemand al wat gehoord vanuit MediaMarkt over de pre-order van de scorpio edition?
Denk dat het nu tot maandag stil blijft. Misschien de Microsoft orders dat die zondag al verscheept worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenomeno24
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-10 13:48
Phusebox schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 08:55:
[...]

Denk dat het nu tot maandag stil blijft. Misschien de Microsoft orders dat die zondag al verscheept worden.
almiros schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 08:36:
488,- + 20,- cadeaukaart zal de prijs worden.
Bron: https://www.folderz.nl/be...a-markt-folder-75361.html

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ramon27
  • Laatst online: 15-12-2024
Kan m’n X maandag ophalen. Nu m’n vriendin nog uitleggen waarom ik een 4K tv moet hebben 😞

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 21:21
Ik heb hier ondertussen ook aardig last van de 'nieuwe-hardware-kriebels'. Toen ik een paar maanden geleden een nieuwe PC kocht had ik dat ook. Mijn vrouw vroeg waarom ik zo zenuwachtig deed :) (heb dat ook met auto's BTW).

De filmpjes die ik gezien heb zien er allemaal prima uit, maar ik kan gewoon niet wachten tot ik dinsdag kan spelen. Ik ben wel heel benieuwd hoeveel er nou daadwerkelijk verkocht gaan worden. In mijn vriendengroep op Xbox Live upgrade er namelijk verder niemand. De hoge prijs en het nog niet hebben van een 4K TV is vaak het probleem.

Ik had eigenlijk ook het voornemen niet te upgraden, maar sinds de upgrade van mijn TV wilde ik er toch een 4K console aan hangen. Daarnaast ben ik wel benieuwd of Plex op de Xbox direct ook 4K ondersteund.

[ Voor 15% gewijzigd door sorted.bits op 04-11-2017 09:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Yonix schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 07:49:
[...]

Damn, aan de 'Tweedekansjes' had ik dus niet eens gedacht! :o

[afbeelding]

Gelukkig heeft CoolBlue hem nog op voorraad. :D _/-\o_

De Samsung UE49MU6400 gaat dus retour. :9

Update: Opeens is de prijs gestegen naar 980 euro? Iets met beperkte voorraad? O-)
Let op. Er is er eentje zonder One Connect box. Die is waardeloos basically.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koekiemonsterr

Koekiemonsterr

I am so huuungry!

Zonder al teveel te willen afdwalen, maar qua tv's loont het absoluut de moeite wat meer uit te geven. De LG C7 oled, waar ik de One X nu even op test, gaat inderdaad al richting de 1500 euro en datzelfde geldt voor de laatste oled van Philips.

Oled is natuurlijk wel nog altijd relatief prijzig en echt het summum, maar ook bij lcd's is het vaak beter wat meer uit te geven zodat contrastwaarden en vooral hdr-weergave beter zijn. Een relatief goedkope 4k tv kan best wel tegenvallen qua hdr, en dan doet dat toch wel beetje afbreuk aan de One X ervaring. En let ook op of je straks niet met 80ms zit; de goedkopere zullen vast niet allemaal speciale gamemodus hebben o.i.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Na de PayPal reservering kan nu mijn Microsoft order ook niet meer geannuleerd worden. Aftellen maar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
bram1984 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:13:
[...]

Let op. Er is er eentje zonder One Connect box. Die is waardeloos basically.
Zojuist is telefonisch bevestigd dat het toestel dat ik heb besteld enkel een beschadigde verpakking heeft en verder compleet met alle accessoires wordt geleverd. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
Lekker Ventje schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 08:15:
[...]

Omdat je dan 65"hebt?
Heb zelf een 65"LED maar wil die echt niet ruilen voor een 55" OLED. Zo groot is dat verschil nu ook weer niet in beeldkwaliteit.
Ik zelf heb al anderhalf jaar een 55" KS8000, is die opeens niet meer goed genoeg, want geen OLED? :9 :o . Nee zonder gekheid, tuurlijk is een 2017 OLED overall de betere televisie, maar puur voor gamen zal het geen ene ruk uitmaken of je op een high-end 4K HDR LCD gamed of op een OLED.

Overigens, ik ben 40 en ook ik ben als een kind zo blij en de dagen aan het aftellen tot de 7e :o . Hell, ik ben al weken aan het aftellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
DutchOwnage schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:00:
[...]

Ik zelf heb al anderhalf jaar een 55" KS8000, is die opeens niet meer goed genoeg, want geen OLED? :9 :o . Nee zonder gekheid, tuurlijk is een 2017 OLED overall de betere televisie, maar puur voor gamen zal het geen ene ruk uitmaken of je op een high-end 4K HDR LCD gamed of op een OLED.

Overigens, ik ben 40 en ook ik ben als een kind zo blij en de dagen aan het aftellen tot de 7e :o . Hell, ik ben al weken aan het aftellen...
Ik wil ook aftellen maar weet niet wanneer te beginnen. Nog niets van Game Mania gehoord. zal voor dinsdag eens bellen want heb geen zin om af te gaan wachten wanneer ze een sms sturen.
Toen ik mijn PS4 in juni inruilde voor de Pro was die niet meer op voorraad. Ze zouden hem bestellen en op het moment dat ie binnen kwam stuurden ze pas de sms. Vrees dat het zo ook bij de X gaat. Ondraaglijk lijden heet dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Nou hier ook hoor, mijn gemoedstoestand zal pas enigszins tot bedaren komen op het moment dat ik de verzendbevestiging + trackcode van Coolblue zie. Daarnaast heb ik nog wel een back up bij de Intertoys staan, maar goed. Lijden, inderdaad. Aan de andere kant ook wel weer leuke tijden, de voorpret. Het heeft nu alleen wel lang genoeg geduurd, kom maar op met dat ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:05:
[...]

Ik wil ook aftellen maar weet niet wanneer te beginnen. Nog niets van Game Mania gehoord. zal voor dinsdag eens bellen want heb geen zin om af te gaan wachten wanneer ze een sms sturen.
Toen ik mijn PS4 in juni inruilde voor de Pro was die niet meer op voorraad. Ze zouden hem bestellen en op het moment dat ie binnen kwam stuurden ze pas de sms. Vrees dat het zo ook bij de X gaat. Ondraaglijk lijden heet dat :)
Heb je de Scorpio bij GM? ik was donderdag bij GameMania, ze zij dat iedereen die een Xbox One X heeft besteld is gebeld werd op die woensdag.
Aangegeven dat ik niet gebeld ben, en daarna gaf ik aan dat ik voor de Scorpio editie ging, toen zij ze OH, je dan ben je sowieso verzekerd.

Ik zie het vanzelf wel dinsdag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Origins schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:11:
[...]

Heb je de Scorpio bij GM? ik was donderdag bij GameMania, ze zij dat iedereen die een Xbox One X heeft besteld is gebeld werd op die woensdag.
Aangegeven dat ik niet gebeld ben, en daarna gaf ik aan dat ik voor de Scorpio editie ging, toen zij ze OH, je dan ben je sowieso verzekerd.

Dat hangt van het filiaal af. Net effe gebeld en ik zit bij de tweede of derde levering maar normaal gesproken wel in november. Als het goed is moet iedereen met een preorder in november voorzien zijn.

Jammer, maar het is niet anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:09

Bozznl

GT: The Bozzz88

Game Mania ook maar ff gecancelled (sta wss bij levering 2 of 3 pas, ze wisten het niet zeker). Ik zei nou kort voor release ga ik voor wat meer zekerheid en bij coolblue de normale besteld.

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Wou net zeggen, wil je perse de Scorpio Lekker Ventje? Zo niet, nu direct bij Coolblue of Bol een order plaatsen voor een gewone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
De versie maakt me niets uit maar ik wil een XBO inruilen (heb er twee en heb geen behoefte aan drie). Aangezien ik geen zin meer in Marktplaats heb na wat mindere ervaringen is het niet anders dan dat ik een of twee weken moet wachten.
Die inruil is ook de enige reden dat ik bij Game Mania besteld heb. De Switch heb ik bij Bol.com besteld omdat ik nog een vloot kadobonnen had liggen waardoor die bijna voor niets was en ook nu heb ik al weer een hoop bonnen liggen. Maar ik vind het zonde om een XBO gewoon te laten vertsoffen in een kast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Dan is het logisch :) . Pff wel sterkte hoor de komende weken met iedereen die hier zijn ervaringen komt typen. Ik zou het niet kunnen, dat is pas Lijden. Hopelijk heb je 'm een weekje later d:)b

[ Voor 11% gewijzigd door DutchOwnage op 04-11-2017 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:01
Lekker Ventje schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:34:
De versie maakt me niets uit maar ik wil een XBO inruilen (heb er twee en heb geen behoefte aan drie). Aangezien ik geen zin meer in Marktplaats heb na wat mindere ervaringen is het niet anders dan dat ik een of twee weken moet wachten.
Die inruil is ook de enige reden dat ik bij Game Mania besteld heb. De Switch heb ik bij Bol.com besteld omdat ik nog een vloot kadobonnen had liggen waardoor die bijna voor niets was en ook nu heb ik al weer een hoop bonnen liggen. Maar ik vind het zonde om een XBO gewoon te laten vertsoffen in een kast.
De tweakers marktplaats werkt over het algemeen wel prima. Misschien een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
DutchOwnage schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:35:
Dan is het logisch :) . Pff wel sterkte hoor de komende weken met iedereen die hier zijn ervaringen komt typen. Ik zou het niet kunnen, dat is pas Lijden. Hopelijk heb je 'm een weekje later d:)b
Ach, ik ga dinsdag 50 kilo vlees voor de BBQ ophalen dus met mij hoef je geen medelijden te hebben. :9

Wellicht dat ik de volgende keer de V&A probeer, had er nu niet eens aan gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Weet iemand iets meer over de MM aanbieding? €488,- en dan nog €20,- aftrekken ivm de kadobon die je meteen in kunt wisselen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:57
Zo, de eerste reviews zijn positief met een nadruk op veel potentieel voor de toekomst.

Ik moet zeggen dat ik erg blij ben met de recente strategie van Microsoft. Eerst de S, en nu de X voor de meer eisende gebruiker. Prachtig stukje design. En dan al de moeite die ze doen om oude games terug compatibel te maken, of om games te verbeteren voor de X. Erg mooi.

Dit is een uitstekende basis voor een massa sterke games. Maar eerst mijn huidige backlog nog wat bijwerken :)

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Er zijn diverse ontwikkelaars die gezegd hebben de volledige potentie te willen gaan benutten. Zijn wel games waar ik nog niet van gehoord had maar als de verkopen goed zijn gaat het wel goed komen. Zeker als MS her en der wat hulp geeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-10 11:25

Ace

Happy Happy Joy Joy

Lekker Ventje schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 08:15:
[...]

Omdat je dan 65"hebt?
DutchOwnage schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:00:
[...]

Het is wel degelijk een heel groot verschil in beeld kwaliteit. Ik snap dat je niet gaat upgraden naar een OLED wanneer je pas een nieuwe TV hebt gekocht maar om dan OLED af te doen als 'stelt niet veel voor' is dan wel een beetje kort door de bocht.

En vooral met gamen in donkere scenes waar zwart echt zwart is gecombineerd met HDR, holy shit wat ziet dat er goed uit _/-\o_

4K is grappig, leuke resolutie bump maar OLED met HDR is toch wel echt heel vernieuwend en iets waar je mond van open valt de eerste keer dat je het thuis ziet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sniper Ghost Warrior 3
Xbox One S from Internal Hard Drive: 2:55
Xbox One X from External Hard Drive: 2:26
Xbox One X from Internal Hard Drive: 1:27
bron
.

[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 04-11-2017 11:14 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
D-Ed schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:42:
Weet iemand iets meer over de MM aanbieding? €488,- en dan nog €20,- aftrekken ivm de kadobon die je meteen in kunt wisselen?
Ik denk niet dat je die meteen op de Xbox zelf kunt inwisselen maar wel meteen op iets anders.

Twijfel nog of ik toch maar alvast Coolblue annuleer. Bol.com zal toch ook wel leveren toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ace schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:04:
[...]

[...]

Het is wel degelijk een heel groot verschil in beeld kwaliteit. Ik snap dat je niet gaat upgraden naar een OLED wanneer je pas een nieuwe TV hebt gekocht maar om dan OLED af te doen als 'stelt niet veel voor' is dan wel een beetje kort door de bocht.

En vooral met gamen in donkere scenes waar zwart echt zwart is gecombineerd met HDR, holy shit wat ziet dat er goed uit _/-\o_

4K is grappig, leuke resolutie bump maar OLED met HDR is toch wel echt heel vernieuwend en iets waar je mond van open valt de eerste keer dat je het thuis ziet.
Ik game overdag liever op mijn lg lcd dan op me b6.
Kijk wat je situatie is, als je meestal in het donker zit te gamen en je budget laat het toe is oled mooi.
Game je veel overdag of in een verlichte kamer is een lcd in het hogere segment fijner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Ace schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:04:
[...]

[...]

Wellicht dat ik er over heen lees maar ik zeg nergens dat het niet veel voorstelt. En als je zegt dat het verschil heel groot is, is dat ook kort door de bocht. Hangt er gewoon vanaf waar je de tv voor gebruikt. Ik heb een Sony OLED naast een Sony LED gezien maar bij het voetbal was ik niet onder de indruk van het verschil. Bij 4K video's was het verschil wel groter maar niet dusdanig groot dat ik er €500 meer voor over had en daarom ben ik voor een LED gegaan.. Zwart is prachtig mooi, maar er is meer dan dat. Zodra je een nieuwe (dus geen overjarig model) 65" OLED voor €2500 van Panasonic of Sony kunt kopen overweeg ik het pas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 12:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Origins schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 10:11:
[...]

Heb je enkele pagina's terug mijn GameMania verhaal gelezen ? Hoe slecht de serivice is van GameMania ? Ja je leest het goed, de service bij Gamemania is ontzettend slecht. Volgens mij heeft @Phusebox dezelfde ervaring.

Het woord van een Gamamania medewerker is namelijk net zoveel waard als......euh......het stof onder je bed ? Niks namelijk. Mij hadden ze ook al 3x beloofd dat ik echt 7 november de X kon afhalen daar omdat ik als nummer 5 op de lijst stond.....Nummer 5 van de lokale GamaMania toko dus......Mijn pre-order is de 17e van juni gemaakt. De E3 persconferentie van MS van de 11e dacht ik. In die 6 dagen zijn er dus zoveel pre-orders bij GameMania geplaatst dat hun huidige inkoop daar niet op afgestemd is. De officiele pre-order van Microsoft ging 20 augustus live. Toen heb ik er direct één besteld. Ergens in de eerste week van oktober belt GameMania op of ik nog een extra 25€ (dus bovenop de 25 die ik al aan betaald had bij het maken van de pre-order in de winkel) wil betalen zodat ze zeker konden zijn dat je 7 november de X kon ophalen.

Achteraf wisten ze natuurlijk al dat ze zo weinig binnenkregen dat ze het pre-order bedrag omhoog hebben gegooid om al die kopers die ze in de eerste week teleur moeten stellen aan zich te binden. Dat is dus niet gelukt, ik ga namelijk woensdag mijn geld daar terug halen.

Echt....ik raad elke Tweaker en ook niet-Tweaker aan om NIET naar GameMania te gaan. 8)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Zojuist bij GM geweest waar ik dus mijn X gereserveerd heb met de inruil van mijn huidige One voor €140,- voor ogen..

Gewoon gesprek aangeknoopt met vraag wanneer ze levering verwachten voor mijn gereserveerde X.. Dat is dus jammer genoeg eind november.. Máár hij gaf wel aan dat ik sowieso €140,- terugkrijg omdat hij het ook niet eerlijk vond dat GM (landelijk) tussentijds de voorwaarden aanpast. d:)b

Complimenten dus! Nu zijn ze er ook zeker van dat ik daar een extra controller bijkoop en eventuele andere accessoires *O*

Ouderwetse service ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11-10 12:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

D-Ed schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:50:
Zojuist bij GM geweest waar ik dus mijn X gereserveerd heb met de inruil van mijn huidige One voor €140,- voor ogen..

Gewoon gesprek aangeknoopt met vraag wanneer ze levering verwachten voor mijn gereserveerde X.. Dat is dus jammer genoeg eind november.. Máár hij gaf wel aan dat ik sowieso €140,- terugkrijg omdat hij het ook niet eerlijk vond dat GM (landelijk) tussentijds de voorwaarden aanpast. d:)b

Complimenten dus! Nu zijn ze er ook zeker van dat ik daar een extra controller bijkoop en eventuele andere accessoires *O*

Ouderwetse service ;)
En dat heb je natuurlijk allemaal zwart op wit staan ? Want de volgende keer dat je daar komt voor je X, werkt bv die medewerker er niet meer of staat er iemand anders achter de toonbank die van niks weet. Dan kun jij hoog en laag springen, maar naar die extra 30 euro kan je fluiten..... Ben helemaal klaar met GameMania.....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oei oei net telefoontje gehad van Intertoys dat de winkel helemaal geen voorraad krijgt is alleen nog online te bestellen. Sta ook pas sinds juli op de lijst 8)7 . Nu alleen nog Coolblue waar ik hem woensdag besteld heb. Gaat lekker zo |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
Nog ff en je gaat @Verwijderd op je xbox-verslaving :+

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha ja echt hee 7(8)7 Benieuwd of MM een grote winkelvoorraad heeft als back-up. Maar goed heb wel vertrouwen in Coolblue.Maar is toch vaag dat zowel GM als Intertoys zo goed als geen winkelvoorraad krijgen of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:51
Grappenmakers bij bol.com... Krijg net een mailtje "de bezorger is onderweg"... Dus ik denk "oeh ze zijn te vroeg" :+

Blijkt het om de Elite controller te gaan die ook een leverdatum van 7-11 had, maar die worden dus eerder bezorgd 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-10 17:56
MRE-Inc schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:46:
[...]

Heb je enkele pagina's terug mijn GameMania verhaal gelezen ? Hoe slecht de serivice is van GameMania ? Ja je leest het goed, de service bij Gamemania is ontzettend slecht. Volgens mij heeft @Phusebox dezelfde ervaring.

Het woord van een Gamamania medewerker is namelijk net zoveel waard als......euh......het stof onder je bed ? Niks namelijk. Mij hadden ze ook al 3x beloofd dat ik echt 7 november de X kon afhalen daar omdat ik als nummer 5 op de lijst stond.....Nummer 5 van de lokale GamaMania toko dus......Mijn pre-order is de 17e van juni gemaakt. De E3 persconferentie van MS van de 11e dacht ik. In die 6 dagen zijn er dus zoveel pre-orders bij GameMania geplaatst dat hun huidige inkoop daar niet op afgestemd is. De officiele pre-order van Microsoft ging 20 augustus live. Toen heb ik er direct één besteld. Ergens in de eerste week van oktober belt GameMania op of ik nog een extra 25€ (dus bovenop de 25 die ik al aan betaald had bij het maken van de pre-order in de winkel) wil betalen zodat ze zeker konden zijn dat je 7 november de X kon ophalen.

Achteraf wisten ze natuurlijk al dat ze zo weinig binnenkregen dat ze het pre-order bedrag omhoog hebben gegooid om al die kopers die ze in de eerste week teleur moeten stellen aan zich te binden. Dat is dus niet gelukt, ik ga namelijk woensdag mijn geld daar terug halen.

Echt....ik raad elke Tweaker en ook niet-Tweaker aan om NIET naar GameMania te gaan. 8)
Ik kan dit volledig onderschrijven, ook ik ben keihard genaaid door game mania. Al in de zomer reservering en betaalt. Tot 3 keer toe gevraagd of het een gegarandeerde levering betrof en het zou allemaal geen probleem zijn. Vorige week dinsdag nog even langs gelopen en ja hoor het zag er allemaal goed uit en woensdag belde ze me op en kreeg ik te horen dat ik pas de 21e aan de beurt was.

Ik gok nu op een mediamarkt zodat ik er 1 uit de schappen kan halen en anders helaas 2 weken wachten....

Nooit meer game mania.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En ik zit mezelf hier alleen maar te vertellen dat ik er echt beter nog geen kan kopen*, jullie enthousiasme werkt aanstekelijk :+

*want kan het geld momenteel beter elders gebruiken en heb geen 4K TV en al zeker geen geld om momenteel een te kopen van het niveau dat ik dan zou willen

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Gelukt! 55 euro ipv 90. Dat zijn nog eens leuke voordeeltjes! :) Maar eerst nog even Resident evil op 100% krijgen... althans poging tot en de tweede episode van Life is Strange. Vind hem tot nu toe beter dan de eerste episode. Gelukkig want ben wel beetje fan geworden van de serie..

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
@uchiha tijntje

Ik doe dat dus met al mijn spellen, van China tot USA, kost iets meer moeite om de beste de als te vinden.... Maar, dan heb je een digitale game voor ruim onder schijf prijsjes :-)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-10 23:17
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:14:
Oei oei net telefoontje gehad van Intertoys dat de winkel helemaal geen voorraad krijgt is alleen nog online te bestellen. Sta ook pas sinds juli op de lijst 8)7 . Nu alleen nog Coolblue waar ik hem woensdag besteld heb. Gaat lekker zo |:(
Mijn intertoys heeft mijn x ook nog niet binnen. Zo ook maar even Mediamarkt bellen. Daar heb ik ook een pre order. Geen idee of de winkels op maandag bevoorraad worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 11:53
net even de box gezien waarin beiden versies zitten! stylisch en compact mooie doos.
scorpio doos is helemaal sexy!

mocht hem alleen nog niet meenemen :+

[ Voor 15% gewijzigd door Dutchzilla op 04-11-2017 14:00 ]

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 21:21
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 12:14:
Ik vraag me ook echt af hoe serieus je bijvoorbeeld de Intertoys website moet nemen. Er staat "Bestel nu en ontvang het artikel op dinsdag 07 november 2017!". Maar zou de webshop daadwerkelijk al voorraad hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ik hing net aan de lijn met Coolblue.Ook al staat de pre-order voor de gewone XOX nog open wil dat niet zeggen dat je hem gegarandeerd ook op de 7e krijgt. Zou het schandalig vinden als ze de pre-order gewoon open houden om er zo veel mogelijk binnen te hengelen om dan doodleuk te zeggen dinsdag dat je niet bij de eersten groep zou zitten. Begin er steeds meer een hard hoofd in te krijgen.
Pagina: 1 ... 12 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.