[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.036 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 19:30
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:26:
Nou ik hing net aan de lijn met Coolblue.Ook al staat de pre-order voor de gewone XOX nog open wil dat niet zeggen dat je hem gegarandeerd ook op de 7e krijgt. Zou het schandalig vinden als ze de pre-order gewoon open houden om er zo veel mogelijk binnen te hengelen om dan doodleuk te zeggen dinsdag dat je niet bij de eersten groep zou zitten. Begin er steeds meer een hard hoofd in te krijgen.
Precies. Wanneer er nog geen voorraad is bij de webshops, kunnen ze natuurlijk ook lastig inschatten of ze ze allemaal al verkocht hebben. Maar je mag toch aannemen dat shops nu weten hoeveel ze er maandag aangeleverd krijgen (of zouden ze al binnen zijn?). Volgens mij zit daar normaal vrij weinig tijd tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 13:07:
[...]

Gelukt! 55 euro ipv 90. Dat zijn nog eens leuke voordeeltjes! :) Maar eerst nog even Resident evil op 100% krijgen... althans poging tot en de tweede episode van Life is Strange. Vind hem tot nu toe beter dan de eerste episode. Gelukkig want ben wel beetje fan geworden van de serie..
Top !
Nu maar hopen dat hij voor de 7de de enhanced patch krijgt, lang genoeg gewacht, wil nazi's omleggen !!

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik het zo in kan schatten heb je nog de beste kans om op dinsdag 10.00 uur gewoon de MM binnen te lopen en er een uit het rek te halen. Dat is wat ik ook ga doen. Edit: bij deze hou ik mij ook aanbevolen voor een medetweaker die toevallig 2 exemplaren binnenkrijgt. Neem er graag eentje over.

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2017 14:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:03
justifire schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:43:
Als ik het zo lees is @Phusebox die tweede Scorpio dinsdag zo kwijt :)
Dus toch dat rooitje :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee max 600 heb ik er voor over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 21:52
Net de mediamarkt gebeld. Daar in juni al 1 besteld. Pre order is dat er 1 beschikbaar is aldus de vrouw. We gaan het zien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11-09 20:18
ach heb mijn scorpio al in mijn handen gehad vandaag, alleen wachten.
hier absoluut geen problemen met Gamemania. Maar ja ben vaste klant, en heb status daar.
en dat maakt een hoop verschil hoor.

lees inderdaad een hoop klachten over de service. Heb alleen ten tijden van de ps4 een probleempje gehad wat keurig is opgelost.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
MRE-Inc schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:58:
[...]

En dat heb je natuurlijk allemaal zwart op wit staan ? Want de volgende keer dat je daar komt voor je X, werkt bv die medewerker er niet meer of staat er iemand anders achter de toonbank die van niks weet. Dan kun jij hoog en laag springen, maar naar die extra 30 euro kan je fluiten..... Ben helemaal klaar met GameMania.....
Nee maar die kerel is daar de store manager of baas.. Ik ga uit van het goede en hoef niet alles zwart op wit te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Dutchzilla schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:53:
hier absoluut geen problemen met Gamemania. Maar ja ben vaste klant, en heb status daar.

lees inderdaad een hoop klachten over de service. Heb alleen ten tijden van de ps4 een probleempje gehad wat keurig is opgelost.
Ik was vaste klanten. Nog best wat punten opstaan. Zojuist geannuleerd en mijn klant account laten verwijderen.

Waren nog meer mensen voor me geweest blijkbaar want ik had het woord Xbox nog niet genoemd of ze wisten al wat ik kwam doen.

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 04-11-2017 14:55 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:47

Ace

Happy Happy Joy Joy

Phusebox schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:54:
[...]

Ik was vaste klanten. Nog best wat punten opstaan. Zojuist geannuleerd en mijn klant account laten verwijderen.

Waren nog meer mensen voor me geweest blijkbaar want ik had het woord Xbox nog niet genoemd of ze wisten al wat ik kwam doen.
Ik heb sowieso nooit gesnapt waarom mensen naar Gamemania gaan, alles is standaard een tientje duurder daar?

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Dutchzilla schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 14:53:

Slechte zaak dus.
Als je "status" moet hebben voordat ze zich aan hun beloftes houden....
Als ik voor jou reserveer als nieuwe klant verwacht ik dat ik mijn xbox eerder / gelijktijdig krijg dan / met de vaste klant met "status" die na mij reserveert.
Status _O-

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Toen de pre-order live ging bij Microsoft en je naar de website ging van Microsoft, toen stonden daar toch een aantal webshops onder waarmee MS zaken doet in NL ? Dat was toch oa Bol.com en Coolblue ? Ik meen dat Intertoys er ook bij stond. Het zou dus gek zijn als die zgn "partners" dan niet voldoende voorraad krijgen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:50
Ik begrijp uit diverse reviews dat de huidige YouTube app op de Xbox nog geen ondersteuning biedt voor 4K HDR. Iemand enig idee of dat binnenkort via een update wel naar de One X gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Yonix schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:32:
Ik begrijp uit diverse reviews dat de huidige YouTube app op de Xbox nog geen ondersteuning biedt voor 4K HDR. Iemand enig idee of dat binnenkort via een update wel naar de One X gaat komen?
De Pro had ook niet meteen de 4K app zover ik me herinner. Maar ik verwacht toch wel een 4K app, mij is niets bekend van een exclusiviteitscontract daarvoor met Sony.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-09 19:30
Yonix schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:32:
Al die apps worden toch regelmatig geupdate? Ik ga er vanuit dat er vanzelf een update komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
almiros schreef op vrijdag 3 november 2017 @ 22:20:
Iemand al wat gehoord over zijn MM pre-order? Neem aan dat ze leveren op de 7e?
Heb zelf eind augustus besteld.
Nog helemaal niks. Wel ff zelf navraag gedaan, maar ze wisten 2 dagen geleden nog helemaal niks :')

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
justifire schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 11:08:
[...]

Sniper Ghost Warrior 3
Xbox One S from Internal Hard Drive: 2:55
Xbox One X from External Hard Drive: 2:26
Xbox One X from Internal Hard Drive: 1:27
bron
.
Wow, dat is wel een bizar groot verschil. Volgens mij ga ik de “actieve” spellen op de interne disk zetten en de “passieve” op de externe.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Hairball schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:48:
[...]

Wow, dat is wel een bizar groot verschil. Volgens mij ga ik de “actieve” spellen op de interne disk zetten en de “passieve” op de externe.
Ja maar wat is die externe schijf voor één dan ? Is dat een 7200rpm, 5400rpm ? Heb nu de games die ik dagelijks speel op externe SSD staan. Ben wel benieuwd hoeveel die sneller is op de X.

Overigens op de website van Bol.com:
We krijgen gelimiteerde aantallen van de Xbox One X Project Scorpio Edition. We weten het aantal limited editions dat we krijgen. Als je een exemplaar hebt gereserveerd krijg je deze gegarandeerd.
Eerst zien, dan geloven ;)

[ Voor 23% gewijzigd door MRE-Inc op 04-11-2017 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valt me wel op dat nog niet veel mensen de Singleplayer van COD WW2 spelen. Elke missie die ik afrond krijg ik een rare achievement (minder dan 10% van de spelers heeft die gehaald). Komt vast wel na dit weekend, maar het valt op.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:41
ik zit nu ook te kijken voor een console.. ik twijfel tussen de ps4 pro of xbox one s.
De xbox one s 500gb wit + assassin greed en call of duty voor 219 euro.

Ik heb wel een Samsung 55 inch 4k tv pricewatch: Samsung UE55JU7000L Zilver

Gaat dit wel werken, of krijg ik veel fps drop .. of zal het allemaal wel meevallen?
ik zit nu ook al filmpjes te bekijken op youtube......

maar ik hoor het liever van jullie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
MRE-Inc schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 15:51:
[...]

Ja maar wat is die externe schijf voor één dan ? Is dat een 7200rpm, 5400rpm ? Heb nu de games die ik dagelijks speel op externe SSD staan. Ben wel benieuwd hoeveel die sneller is op de X.

Overigens op de website van Bol.com:

[...]

Eerst zien, dan geloven ;)
Ik meen mij te herinneren dat het verschil tussen een 5400rpm en 7200rpm niet eens zo groot was. Ik moet het inderdaad ook nog zien of het echt zo’n verschil is en als dat het zo groot is hoe dat komt.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:17
Martinspire schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:16:
Valt me wel op dat nog niet veel mensen de Singleplayer van COD WW2 spelen. Elke missie die ik afrond krijg ik een rare achievement (minder dan 10% van de spelers heeft die gehaald). Komt vast wel na dit weekend, maar het valt op.
Haha kan kloppen. Ik wacht ook tot dinsdag voor de SP!

Ik blijf het trouwens vaag vinden dat veel spellen die al gepatched zijn voor de X (zoals bijv. killer instinct, ac: origins en CoD: WW2) nog steeds op “false” staan bij mijn games&apps. En als ik de reviews soms lees, dan bleek het zelfs voor de reviewers niet duidelijk.
Want er waren als het goed is wel meer games dan GoW4 gepatched volgens lb+rb+select en deze alsmaar groeiende lijst met available now https://www.xbox.com/nl-N.../xbox-one-x-enhanced-list

[ Voor 40% gewijzigd door Steven030 op 04-11-2017 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steven030 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:21:
[...]

ik wacht zowiezo tot deze wat goedkoper is (net als n4speed, middle-earth, star wars battlefront 2). Vergeleken met goedkoper te vinden assassins creed origin en wolfenstein 2 zijn deze titels nog best prijzig. binnen kort toch black friday & kerstsales (toen zakte mijn broek ook al af hoeveel goedkoper de aaa titels zo snel goedkoop waren (zoals dishonored 2, titanfall 2 en battlefield 1)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• appeltje eitje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 13:31
Zou de mm dus veel voorraad hebben, best nette deal dus:

https://www.folderz.nl/be...a-markt-folder-75361.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

De krachtigste Microsoft console ooit
Zet er gewoon neer: De krachtigste console ooit. Want dat ding is ook gewoon krachtiger dan de PS4 pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hairball schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:19:
[...]

Ik meen mij te herinneren dat het verschil tussen een 5400rpm en 7200rpm niet eens zo groot was. Ik moet het inderdaad ook nog zien of het echt zo’n verschil is en als dat het zo groot is hoe dat komt.
SATA-III

Van wat ik heb gelezen/begrepen; de One en One S hebben een SATA-II controller, de X een SATA-III.

Afgezien van het feit dat de burst-speed meteen verdubbeld is, is er ook meer ondersteuning voor een aantal HDD-commando's waardoor random reads anders/sneller worden afgehandeld.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 11:35

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

Shhht jongens. Wees nou eens allemaal stil over wanneer julie de X of SE krijgen... Ik wil het nog niet weten. Wordt zelf ook steeds meer stoked en heb er niet eens het geld voor (laat staan de TV). :)

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Yonix schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 09:49:
[...]

Zojuist is telefonisch bevestigd dat het toestel dat ik heb besteld enkel een beschadigde verpakking heeft en verder compleet met alle accessoires wordt geleverd. :D
FuuuuuUuuuuu!!! :(

Net een e-mail ontvangen dat het product tóch niet voorradig is, ondanks alle signalen (telefonisch en in de webstore).

Nu wachten op mijn geld terug. Lekker bezig CoolBlue. 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• huntedjohan
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 08:35
even een vraag, en misschien dat het antwoord wel ergens staat, maar kan zelf geen bevredigend antwoord vinden.

ik/wij willen graag over stappen op de xbox one S maar nu heeft ons zoontje skylanders swapforce en super chargers voor de xbox 360. ik heb al gelezen dat de portals niet compabitle zijn, maar is het spel zelf wel backwards compatible met de one s?

ik zat zelf beetje te kijken, bedacht dat als ik het basis spel van trapteam koop voor de one s. ik een portal heb die alle vorige games zou moeten kunnen bedienen, als swapforce en superchargers nu backwards compabile is, zou ik dan dus gelijk klaar zijn. heb ik 2 portals over voor de 360, maar kan hij verder gewoon de huidige games blijven spelen.

helaas kan ik via google niet echt een antwoord vinden die mij duidelijkheid geeft of de spel disks zelf BC zijn of niet dus hier iemand die het verlossende antwoord kan geven?

[img]https://valid.x86.fr/cache/banner/q3c163-6.png[/img]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 18:55
huntedjohan schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:59:
even een vraag, en misschien dat het antwoord wel ergens staat, maar kan zelf geen bevredigend antwoord vinden.

ik/wij willen graag over stappen op de xbox one S maar nu heeft ons zoontje skylanders swapforce en super chargers voor de xbox 360. ik heb al gelezen dat de portals niet compabitle zijn, maar is het spel zelf wel backwards compatible met de one s?

ik zat zelf beetje te kijken, bedacht dat als ik het basis spel van trapteam koop voor de one s. ik een portal heb die alle vorige games zou moeten kunnen bedienen, als swapforce en superchargers nu backwards compabile is, zou ik dan dus gelijk klaar zijn. heb ik 2 portals over voor de 360, maar kan hij verder gewoon de huidige games blijven spelen.

helaas kan ik via google niet echt een antwoord vinden die mij duidelijkheid geeft of de spel disks zelf BC zijn of niet dus hier iemand die het verlossende antwoord kan geven?
Ik heb even voor je gezocht op Xbox backwards compatible en krijg daar de volgende link op de Xbox site:

https://www.xbox.com/en-U...atibility/available-games

Staat daar je game niet bij dan ma. Je er van uit gaan dat deze niet backwards compatible is.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:31:
[...]

Wat is dit dan weer ?
Benieuwd of ze me dinsdag toch 499,- willen laten betalen voor mijn pre-order, dan trek ik er wel één uit het schap :+
We gaan het mee maken....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 20:44

PaYnE81

XBL VandalizerNL

huntedjohan schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:59:

Lijkt er op dat de game ook is uitgegeven op de XBOne vandaar dat hij dus niet op de backward compatibility list staat :)
Verwacht dus dat je de game aan zult moeten schaffen voor de One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:43
Mocht iemand interesse hebben in een Scorpio Edition. Let me know.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Nu online

Convoy

g44p

Rivanov schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:25:
Hoeveel? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://tweakers.net/aanbod/ 👍

Waar trouwens mijn Day 1 One heengaat eind volgende week, waarschijnlijk.

[ Voor 14% gewijzigd door MAX3400 op 04-11-2017 18:41 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt een berichtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 11:35

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

@Rivanov Wel interesse, geen geld helaas. :)

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Convoy
  • Nu online

Convoy

g44p

€600 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 11-09 20:44

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Dat was te verwachten natuurlijk ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Zegt iemand die interesse toont in mijn pre-order om zelf weer te verhandelen. _O-
Maargoed, we gaan off-topic voor dit topic.

[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 04-11-2017 18:52 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Nu online

Convoy

g44p

Rivanov schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:51:
[...]

Zegt iemand die interesse toont in mijn pre-order om zelf weer te verhandelen. _O-
Maargoed, we gaan off-topic voor dit topic.
Klopt, maar niet voor €600 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:10
Lol, wat een gestress hier.

Zometeen even mijn oude One voor de laatste keer aanslingeren en alle updates binnen trekken. Daarna afsheid nemen ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:42
De XBOX One X is toch helemaal niet schaars, of zie ik dat verkeerd?

Media Markt krijgt er heel veel voor de vrije verkoop voor € 488,00.

[ Voor 34% gewijzigd door Jumpman op 04-11-2017 19:00 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 19:10
Jumpman schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:59:
Scorpio Edition wel. Vrijwel alle webshops hebben (te) veel pre-orders aangenomen zonder te weten hoeveel ze precies krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov

Normale versie niet. Scorpio is niet meer verkrijgbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Aan de hand van die folderaanbieding?Ik ben benieuwd hoeveel heel veel is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Rivanov schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:01:
[...]

Normale versie niet. Scorpio is niet meer verkrijgbaar.
En wat is er dan zo bijzonder aan deze editie? Behalve dan de groene tekst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Silversin schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:01:
[...]

Scorpio Edition wel. Vrijwel alle webshops hebben (te) veel pre-orders aangenomen zonder te weten hoeveel ze precies krijgen.
Buiten Bol, die wisten hoeveel ze er precies kregen van de Scorpio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Verwijderd schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:04:
[...]

Aan de hand van die folderaanbieding?Ik ben benieuwd hoeveel heel veel is :)
Gewoon maaandagochtend er vroeg bij wezen. Was ook zo met de Switch/Mario Odyssey actie. Heb ik trouwens in een opwelling gekocht. Alles nog steeds dicht, gaat weer terug binnen de 14 dagen termijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
meesje schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:05:
[...]

Stand om 'm verticaal neer te zetten en de X Y A B knoppen zijn niet in kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
En een little Easter Egg op het moederbord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
meesje schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:07:
[...]

Gewoon maaandagochtend er vroeg bij wezen.
Dan ben je zeker op tijd, aangezien je pas dinsdag kan ophalen🤣

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
harrytasker schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:14:
[...]

Dan ben je zeker op tijd, aangezien je pas dinsdag kan ophalen🤣
Wat denk je van maandagochtend vroeg online bestellen? Switch/Odyssey kon je maandagochtend ook al bestellen via mm online, terwijl deze pas op de dag van release (praktijk: nog een dag later) bezorgd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:11

nFo

meesje schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:05:
[...]

Kleur is ook iets anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
MAX3400 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:33:
[...]

SATA-III

Van wat ik heb gelezen/begrepen; de One en One S hebben een SATA-II controller, de X een SATA-III.

Afgezien van het feit dat de burst-speed meteen verdubbeld is, is er ook meer ondersteuning voor een aantal HDD-commando's waardoor random reads anders/sneller worden afgehandeld.
Volgens mij maakt de gebruikte SATA-versie maar heel weinig uit. De originele SATA-1 had al een doorvoersnelheid van 150 MB/s. De meeste 2,5" schijven halen die doorvoersnelheid niet.
De One S kopieert bijvoorbeeld met ongeveer 80/90 MB/s naar een externe SSD.

Dat laadvoorbeeld van GTA V story mode vertekent ook nogal. 24s (One X) tegen 67s (One S), maar dat is zonder de Rockstar intro/copyright notice!
Net even met de stopwatch getimed. De One S hier doet 36s over het tonen van de intro en laadt dan van SSD in 26s naar story mode.

Die intro's duren bij bijna iedere Xbox One-game ruim 30s. Maar een externe SSD geeft bij de One S wel heel veel winst bij sommige games.
Forza Horizon 3 en GTA V Online laden bijvoorbeeld in de helft van de tijd. Waarbij GTA V Online dan nog steeds 1 min 44s (inclusief 36 s intro!) ipv ruim 3 min nodig heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:56

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 18:39:
[...]

https://tweakers.net/aanbod/ 👍

Waar trouwens mijn Day 1 One heengaat eind volgende week, waarschijnlijk.
:?

Ook om winst te maken of heb je er per ongeluk 2 gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Day 1 is de originele XBO. Is een speciale versie als nu de Scrpio.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Lekker Ventje schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:56:
Day 1 is de originele XBO. Is een speciale versie als nu de Scrpio.
Geweldig allemaal, van binnen zal er weinig verschil in zitten, maar jij heet toch geen Max :? ;)
Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/232326363628578673/EE37E5589A6A66794089C753A1659AC10A330B5E/?interpolation=lanczos-none&output-format=jpeg&output-quality=95&fit=inside%7C506%3A316&composite-to=*,*%7C506%3A316&background-color=black

Wat een gedoe hier om de nieuwe XBOX, het word van zelf 7-11-2017, ik zie Phil Spencer lachen. :+

[ Voor 55% gewijzigd door Winkiller op 04-11-2017 20:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:09
Ik had inmiddels op z'n minst een kleine update van bol.com verwacht..

Leverdatum is nog steeds 02-09, best irritant dit !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Ik haal mijn Scorpio edition dinsdag op, koop voorlopig nog geen 4K TV maar dan heb ik hem vast in huis en een hogere FPS, supersampling en snellere laadtijden zijn altijd lekker natuurlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
aevitas1 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 20:21:

Inderdaad!

Ze konden toch al iets gestuurd hebben terug of hun site hebben aangepast (account)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
meesje schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:07:
[...]

Gewoon maaandagochtend er vroeg bij wezen. Was ook zo met de Switch/Mario Odyssey actie. Heb ik trouwens in een opwelling gekocht. Alles nog steeds dicht, gaat weer terug binnen de 14 dagen termijn.
Wat was dat voor actie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steven030 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 16:21:
[...]

Mogelijk, maar ik zie dat 4,31% pas de game heeft uitgespeeld. Dat is nog bar weinig imo. Dat zijn dus mensen die de game al hebben en hebben gespeeld.

Verder vraag ik me af in hoeverre de X-upgrade nog de game mooier gaat maken. Vloeiender e.d. kennen we wel, maar gezichten maken niet meteen betere animaties bv.

Anyways, credits nu over het scherm. En net als de vorige game een hele aardige SP. Misschien niet meteen 60 euro waard, maar zeker een interessante singleplayer.

Ze moeten alleen wel stoppen met "deze keer speel je geen supersoldaat" want daar klopt werkelijk geen snars van :+

[ Voor 41% gewijzigd door Martinspire op 04-11-2017 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
meesje schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 19:29:
[...]

Wat denk je van maandagochtend vroeg online bestellen? Switch/Odyssey kon je maandagochtend ook al bestellen via mm online, terwijl deze pas op de dag van release (praktijk: nog een dag later) bezorgd wordt.
Voor hoeveel had je die gekocht?

Mag via pb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Nu online
Dragunov schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 21:01:
[...]

Voor hoeveel had je die gekocht?

Mag via pb
Zie reactie hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
aevitas1 schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 20:21:

Jep. Afgezien van die ene mail een tijd geleden (waarin werd aangegeven dat ik verzekerd ben van een Scorpio met release) is het angstvallig stil. Maargoed, het is nog geen dinsdag. Kan maandag zomaar veranderen natuurlijk. Alleen die 02-09 is wel erg slordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Martinspire schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 20:57:
[...]

Verder vraag ik me af in hoeverre de X-upgrade nog de game mooier gaat maken. Vloeiender e.d. kennen we wel, maar gezichten maken niet meteen betere animaties bv.
Wakker :) :+
Had jij hem nog niet besteld dan ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 21:29:
[...]

Als 1 van de weinige hier niet nee }:O
Onbegrijpelijk eigenlijk ;) Wel geld voor een dikke bak met 200+ pk onder je kont, bijna elke game die uitkomt, koop jij, maar dan geen X kopen..... ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 21:31:
[...]

Onbegrijpelijk eigenlijk ;) Wel geld voor een dikke bak met 200+ pk onder je kont, bijna elke game die uitkomt, koop jij, maar dan geen X kopen..... ;)
Ik koop rond deze periode liever games dan upgrades van consoles die ik al heb. Een PS4 Pro heb ik bv ook nog niet. Verder krijgen we volgend jaar pas games die met de nieuwe hardware in het achterhoofd wordt ontwikkeld, dus zie ik niet waarom ik nu hyper moet worden van een game die net wat meer FPS haalt en iets meer detail in de textures kan zetten. Benut de hardware maar eerst goed, dan kijken we wel. Het is ook weer niet alsof ik een onbeperkt budget heb en ik had al een Switch gehaald tenslotte. Liever meer games spelen dan dezelfde maar dan net iets mooier. De games waar ik naar uitkeek zijn toch allemaal al uit. Alleen SWBF en NFS komen nog, maar ook daar verwacht ik nog geen schokkende verbeteringen (ik bedoel, het blijft EA). Ik haal hem wel als Far Cry 5 in de winkels ligt of zo.

Verder lijk ik wel de enige die de hele horror van wel of niet leveringen verwacht had. Daar doe ik niet aan mee. Als ik er al 1 ging halen, dan haal ik hem in de winkel. Bij hardware van meer dan 200 euro heb ik het liever meteen in de hand :P

Als er nou een must-have exclusive was uitgekomen die 10 keer mooier/beter/groter op de X was, dan had ik het wel gedaan. Maar voorlopig ben ik druk met andere shizzle.

[ Voor 38% gewijzigd door Martinspire op 04-11-2017 21:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Martinspire schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 21:29:
[...]

Als 1 van de weinige hier niet nee }:O
Verrassend :Y ;)
Ik ook NIET, wacht wel even alle berichten hier af en kijk later wel voor een voordelige bundel.
De video reviews die ik gezien heb hebben mij niet kunnen overtuigen snel in te stappen. :/
Martinspire schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 21:33:
[...]

Ik koop rond deze periode liever games dan upgrades van consoles die ik al heb. Een PS4 Pro heb ik bv ook nog niet. Verder krijgen we volgend jaar pas games die met de nieuwe hardware in het achterhoofd wordt ontwikkeld, dus zie ik niet waarom ik nu hyper moet worden van een game die net wat meer FPS haalt en iets meer detail in de textures kan zetten. Benut de hardware maar eerst goed, dan kijken we wel. Het is ook weer niet alsof ik een onbeperkt budget heb en ik had al een Switch gehaald tenslotte. Liever meer games spelen dan dezelfde maar dan net iets mooier. De games waar ik naar uitkeek zijn toch allemaal al uit. Alleen SWBF en NFS komen nog, maar ook daar verwacht ik nog geen schokkende verbeteringen (ik bedoel, het blijft EA). Ik haal hem wel als Far Cry 5 in de winkels ligt of zo.
Xbox One S ongeveer 4 frames verbetering, Xbox One X ongeveer 8 op veel bestaande games. :F
Ja laten er eerst maar geoptimaliseerde games uitkomen voor de XBOX, net als bij PS4 Pro.
Maarrrrrr ik ben zeker nieuwsgierig wat er hier gepost gaat worden, de modjes zullen hyper alert zijn. :+

[ Voor 61% gewijzigd door Winkiller op 04-11-2017 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 18:02

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

Voor mij is het ook even afwachten. Heb eerst een verhuizing voor de boeg.

Xbox Live: Miesjh NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkje3
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15-09 09:58
Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik mijn X pre order houd, of dat ik toch voor de S ga, aangezien de meeste games die ik volgend jaar wil spelen exclusief zijn voor de PS4 (Pro). En mijn eerste reden om de Xbox One uberhaupt te halen was een Ultra HD Blu-ray speler waar ik toevallig ook Forza en Halo op kan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
justifire schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 17:31:
[...]

Wat is dit dan weer ?
Benieuwd of ze me dinsdag toch 499,- willen laten betalen voor mijn pre-order, dan trek ik er wel één uit het schap :+
Haha ja mooi, benieuwd wat ze dinsdag dan gaan doen
Nee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Miesjh schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 21:44:
Voor mij is het ook even afwachten. Heb eerst een verhuizing voor de boeg.
Wat is er mooier dan bij het inrichten van je nieuwe huis een XBO X aan te kunnen sluiten? Nieuw huis, nieuwe console :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:09
Lekker Ventje schreef op zaterdag 4 november 2017 @ 22:48:
[...]

Wat is er mooier dan bij het inrichten van je nieuwe huis een XBO X aan te kunnen sluiten? Nieuw huis, nieuwe console :)
Yep, over 11 dagen sleutel van mn nieuwe huis. Xbox One X gaat 1 vd eerste dingen zijn die aangesloten word. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Hoe kan ik controleren of mijn One S alle Xbox One X enhanced updates binnen heeft gehaald? Keep my apps/games up to date en download 4k content staat aan, maar bij Xbox One X enhanced games staan nu bij mij alleen nog maar Diablo 3 en Titanfall 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijgt de Mediamarkt online webshop eigenlijk nog wel Xbox One X Scorpio's binnen? Heb al lang een reservering staan maar nog niks vernomen. Want dat zou betekenen dat je de Scorpio ook voor €488,- kunt meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Het kan zijn dat ik iets mis, maar waarom wil iedereen de “enhanced” games op zn huidige Xbox hebben staan, terwijl deze helemaal geen enhanced materiaal afspeelt...?
Als je je Xbox one X hebt, en dan is er geen enhanced update, dan kan ik me voorstellen dat je wil weten waar die update blijft, nu snap ik het echter niet.. of zit er een ander voordeel aan?
Verwijderd schreef op zondag 5 november 2017 @ 00:11:
Krijgt de Mediamarkt online webshop eigenlijk nog wel Xbox One X Scorpio's binnen? Heb al lang een reservering staan maar nog niks vernomen. Want dat zou betekenen dat je de Scorpio ook voor €488,- kunt meenemen.
Volgens mij wordt er niks vermeld in de advertentie over de Scorpio, enkel de Xbox one X.

[ Voor 36% gewijzigd door ourplayground op 05-11-2017 00:14 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
ourplayground schreef op zondag 5 november 2017 @ 00:13:
Het kan zijn dat ik iets mis, maar waarom wil iedereen de “enhanced” games op zn huidige Xbox hebben staan, terwijl deze helemaal geen enhanced materiaal afspeelt...?
Als je je Xbox one X hebt, en dan is er geen enhanced update, dan kan ik me voorstellen dat je wil weten waar die update blijft, nu snap ik het echter niet.. of zit er een ander voordeel aan?

[...]

Volgens mij wordt er niks vermeld in de advertentie over de Scorpio, enkel de Xbox one X.
Als je een externe schijf gebruikt hoef je straks niet eerst te wachten tot er tientallen GB's gedownload zijn.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Phusebox schreef op zondag 5 november 2017 @ 00:27:
[...]

Als je een externe schijf gebruikt hoef je straks niet eerst te wachten tot er tientallen GB's gedownload zijn.
Aha! Ik miste dus wat...! Bedankt voor de opheldering

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ourplayground schreef op zondag 5 november 2017 @ 00:13:

[...]

Het zijn letterlijk dezelfde consoles, maar omdat de Scorpio al uitverkocht is zal dat waarschijnlijk de gedachten zijn om er niet mee te adverteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:13
ourplayground schreef op zondag 5 november 2017 @ 00:32:
[...]

Aha! Ik miste dus wat...! Bedankt voor de opheldering
En als je tijdelijk je oude en nieuwe Xbox tegelijk aansluit op je netwerk (liefst bedraad natuurlijk), kun je de inhoud van de interne schijf via je lokale netwerk overpompen. Dat gaat dan hopelijk met gigabit-snelheden en dus (meestal) sneller dan alles opnieuw downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:15
Uiteindelijk besloten om in de week toch maar voor een PS4 pro te gaan.
Doorslag voor mij zijn de huidige bundels van PS4 pro + game + 2de controller voor een 370 euro vs 500 voor de One X zonder game.

Ik ben nog altijd hyped van wat ik zag op de one x maar financieel gezien voor mij is zo een PS4 pro bundel beter atm, die cod WWII wat erbij zit verkoop ik voor 40-45 en dan heb ik voor +- 330 een pro en 2 controllers.

Ik ben ook nieuw in console gaming dus helemaal geen xbox games hebben bovenop die 500 euro was ook meh en game pass heeft maar een paar games die ik zou willen spelen dus leuk voor een maand max.
Dinsdag wel nog even de hele hype volgen maar er toch maar zelf geen halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Katmi schreef op zondag 5 november 2017 @ 01:14:
Uiteindelijk besloten om in de week toch maar voor een PS4 pro te gaan.
Doorslag voor mij zijn de huidige bundels van PS4 pro + game + 2de controller voor een 370 euro vs 500 voor de One X zonder game.

Ik ben nog altijd hyped van wat ik zag op de one x maar financieel gezien voor mij is zo een PS4 pro bundel beter atm, die cod WWII wat erbij zit verkoop ik voor 40-45 en dan heb ik voor +- 330 een pro en 2 controllers.

Ik ben ook nieuw in console gaming dus helemaal geen xbox games hebben bovenop die 500 euro was ook meh en game pass heeft maar een paar games die ik zou willen spelen dus leuk voor een maand max.
Dinsdag wel nog even de hele hype volgen maar er toch maar zelf geen halen :)
Verrassend....... :')

Hoop dat Bol.com op tijd is met leveren :)
https://www.bol.com/nl/p/...0FIwRsEAQYAiABEgK1XPD_BwE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 15:15
Niet echt want wacht al sinds E3 op de One X maar die PS4 pro bundels en mn eigen verstand zeggen dat het voor mij persoonlijk op dit moment de betere keuze is, met die 170 euro doe ik wel iets anders leuk dan wat scherpere textures, moet ook eigenlijk 16gb nieuw ddr4 ram want 1 stick is kaput atm dus jah :P

Maar ik ga niet ontkennen dat ik de One x nog altijd een mooier en beter ding vind, 4K blu ray kijk ik niet en speel op een 1080p monitor dus die 4K drive maakt me niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Ik twijfel of ik een xbox one S ga bestellen, hij is nu voor 215 euro met twee top games: AC Origins en Cod WW2.
Eerst wou ik een nieuwe videokaart halen maar deze aanbieding is niet echt veel duurder.
Xbox live komt daar nog wel bij maar dat is wel te doen.
Kan iemand mij over de streep trekken, of zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Soldaatje schreef op zondag 5 november 2017 @ 07:55:
Ik twijfel of ik een xbox one S ga bestellen, hij is nu voor 215 euro met twee top games: AC Origins en Cod WW2.
Eerst wou ik een nieuwe videokaart halen maar deze aanbieding is niet echt veel duurder.
Xbox live komt daar nog wel bij maar dat is wel te doen.
Kan iemand mij over de streep trekken, of zie ik iets over het hoofd?
Waarom wil je naar console gaming toe? Ik kan genoeg redenen bedenken maar wat is jou reden anders dan "een goede aanbieding"?

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:48

Bozznl

GT: The Bozzz88

Ik twijfel over een 4k tv aanloop. Het is aangekondigd dat x1x VRR kan gebruiken wat in HDMI 2.1 zit hopelijk in de volgende generatie tv's (vanaf Juni ong). Maar... X1X ligt dinsdag op de mat en de LG oled C7 model (model van dit jaar) zakt steeds verder in prijs rond 1699,- nu. Wellicht rond black friday een nog betere deal.

Dus of nu een tv aanschaffen voor 1700,- zonder VRR en binnenkort al genieten van 4k, hdr. Of tot Juni ofzo wachten op de nieuwe generatie LG's en 3200,- ofzo neerleggen en tot die tijd op me 1080p doorgaan.

Ik vraag me sterk af of dat VRR het wachten waard is. Ik weet wat het doet maar ik heb zelf geen vergelijkingsmateriaal, op Google wel wat natuurlijk.

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Mr Magic schreef op zondag 5 november 2017 @ 01:03:
[...]

En als je tijdelijk je oude en nieuwe Xbox tegelijk aansluit op je netwerk (liefst bedraad natuurlijk), kun je de inhoud van de interne schijf via je lokale netwerk overpompen. Dat gaat dan hopelijk met gigabit-snelheden en dus (meestal) sneller dan alles opnieuw downloaden.
Ok, en hoe gaat dat in zijn werk? Ik hou namelijk de oude Xbox er bij naast.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Yaz schreef op zondag 5 november 2017 @ 08:05:
[...]

Waarom wil je naar console gaming toe? Ik kan genoeg redenen bedenken maar wat is jou reden anders dan "een goede aanbieding"?
Toch voornamelijk het geld in dit geval. Toch de nieuwere games kunnen spelen. Verder maakt pc vs console me niet zoveel uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
ourplayground schreef op zondag 5 november 2017 @ 08:28:
[...]

Ok, en hoe gaat dat in zijn werk? Ik hou namelijk de oude Xbox er bij naast.
Zorgen dat ze beide aangesloten zijn op hetzelfde (thuis)netwerk en dan via Settings > System > Data transfer alles overzetten.

[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 05-11-2017 08:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:36
Zijn er reviews van Forza 7 op de Xbox One X? Ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
giantgiantus schreef op zondag 5 november 2017 @ 08:37:
Zijn er reviews van Forza 7 op de Xbox One X? Ben wel benieuwd.
Wellicht dat dit wat helpt?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
Soldaatje schreef op zondag 5 november 2017 @ 08:33:
[...]

Toch voornamelijk het geld in dit geval. Toch de nieuwere games kunnen spelen. Verder maakt pc vs console me niet zoveel uit.
De Xbox One biedt je niks meer dan je pc als je ook geen andere console hebt. Ik zou in jou geval voor die videokaart upgrade gaan.
Pagina: 1 ... 13 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.