[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.048 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bozznl schreef op zondag 5 november 2017 @ 08:27:
Ik twijfel over een 4k tv aanloop. Het is aangekondigd dat x1x VRR kan gebruiken wat in HDMI 2.1 zit hopelijk in de volgende generatie tv's (vanaf Juni ong). Maar... X1X ligt dinsdag op de mat en de LG oled C7 model (model van dit jaar) zakt steeds verder in prijs rond 1699,- nu. Wellicht rond black friday een nog betere deal.

Dus of nu een tv aanschaffen voor 1700,- zonder VRR en binnenkort al genieten van 4k, hdr. Of tot Juni ofzo wachten op de nieuwe generatie LG's en 3200,- ofzo neerleggen en tot die tijd op me 1080p doorgaan.

Ik vraag me sterk af of dat VRR het wachten waard is. Ik weet wat het doet maar ik heb zelf geen vergelijkingsmateriaal, op Google wel wat natuurlijk.
Het is natuurlijk nog afwachten hoe het uit gaat pakken met de one x en nieuwe tv's, maar ik kan wel zeggen dat ik gsync echt erg fijn vind werken.

Met mijn vorige videokaart had ik Doom even geprobeerd en de framerates waren nogal bedroevend. In het eerste gevecht zakte deze al tot 20 FPS. Het bleef er echter wel vloeiend uitzien, de ervaring van framerate was vele malen beter dan zonder gsync. Alleen bij 20 FPS begon ik duidelijk het effect van verhoogde input lag te merken (50 ms tussen frames) waardoor ik de game toch even heb laten liggen tot ik een nieuwe videokaart had.

Nou haal ik met die nieuwe kaart zo'n 70-90 FPS en ik weet niet of gsync nu nog net zoveel toevoegt, maar juist bij console gaming heb je vaker lagere FPS. Ja ook met een one x want je houdt de relatief langzame cpu. Ik verwacht dan ook dat het juist voor de one x een enorme plus kan zijn en de ervaring echt positief kan beïnvloeden.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:30
Bol.com geeft nog steeds geen zekerheid. Waarschijnlijk zeggen ze op de vraag of mijn bestelling maandag verzonden wordt (heb daarmee de onzekerheid van PostNL al uit de vraagstelling gehaald)...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:03
Ik ben een beetje klaar met die leverings stress perikelen. In mijn geval was GM een dikke faal, idem voor Intertoys want beiden kregen er zéér beperkt of helemaal geen in de winkel. Heb daarom vanaf woensdag een preorder uitstaan bij Coolblue want, zo verzekerde een medewerker mij, wij weten de aantallen die we binnenkrijgen en tot die tijd kun je blijven preordenen. Right, eerst zien dan geloven. In het geval Coolblue niet kan leveren sta ik dinsdag om 10.00 uur in de MM. Is het daar ook weer een faal heb ik nog wat "afspraakjes" staan voor een Scorpio met mensen op deze site en op Marktplaats. Kortom, heb er alles aan gedaan verder en mocht het allemaal toch mis gaan is het een gevalletje jammer dan en speel ik dit najaars seizoen alle AAA games die ik wil spelen gewoon lekker op m'n Pro en komt die XOX wel een keer in het voorjaar ofzo ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik geloof niet dat er zoveel schaarste is. Maar niemand wil zekerheid geven. De Switch was zogenaamd ook schaars maar ik had er op dag 1 drie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Soldaatje schreef op zondag 5 november 2017 @ 08:33:
[...]

Toch voornamelijk het geld in dit geval. Toch de nieuwere games kunnen spelen. Verder maakt pc vs console me niet zoveel uit.
Als je geen voorkeur hebt en je hebt geen vriendenset die op een bepaald platform zit waar je graag mee wilt spelen zou ik zeker voor een console gaan. Veel relaxter op vele manieren. Ik zou zelf voor een X gaan (meer toekomstvast) maar de S is zeker een goed apparaat waar je nog jaren goed mee vooruit kan.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchOwnage
Nog maar even een reviewtje, wél eentje die er het meest toe doet in my opinion:

http://www.eurogamer.net/...crosoft-xbox-one-x-review

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:57
Bozznl schreef op zondag 5 november 2017 @ 08:27:
Ik twijfel over een 4k tv aanloop. Het is aangekondigd dat x1x VRR kan gebruiken wat in HDMI 2.1 zit hopelijk in de volgende generatie tv's (vanaf Juni ong). Maar... X1X ligt dinsdag op de mat en de LG oled C7 model (model van dit jaar) zakt steeds verder in prijs rond 1699,- nu. Wellicht rond black friday een nog betere deal.

Dus of nu een tv aanschaffen voor 1700,- zonder VRR en binnenkort al genieten van 4k, hdr. Of tot Juni ofzo wachten op de nieuwe generatie LG's en 3200,- ofzo neerleggen en tot die tijd op me 1080p doorgaan.

Ik vraag me sterk af of dat VRR het wachten waard is. Ik weet wat het doet maar ik heb zelf geen vergelijkingsmateriaal, op Google wel wat natuurlijk.
Probleem is dat de ontwikkelingen bij de tv’s momenteel erg hard gaan. Ik zou zeggen bespaar die €1500 en zet die opzij voor een nieuwe tv rond 2021.

Effe wat anders:
Net Diablo 3 in 4K zitten kijken en dat is toch wel een heel ander beeld dan de Diablo die we nu op de console hebben. Had dat niet verwacht dat het er zoveel beter uit zou zien.

[ Voor 9% gewijzigd door Lekker Ventje op 05-11-2017 10:15 ]

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
Phusebox schreef op zondag 5 november 2017 @ 09:12:
Bol.com geeft nog steeds geen zekerheid. Waarschijnlijk zeggen ze op de vraag of mijn bestelling maandag verzonden wordt (heb daarmee de onzekerheid van PostNL al uit de vraagstelling gehaald)...
En jij hebt ook de mail ontvangen een tijd geleden dat ze je verzekerden dat je een Scorpio op releasedag krijgt?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:17
Rivanov schreef op zondag 5 november 2017 @ 10:31:
[...]

En jij hebt ook de mail ontvangen een tijd geleden dat ze je verzekerden dat je een Scorpio op releasedag krijgt?
Ik zit met hetzelfde probleem.
Ik heb de scorpio al in juni besteld bij bol.com en heb ook nooit een mail gehad dat ik verzekerd was dat ik er 1 krijg.
als ik dinsdag om half 10 nog geen bericht heb dat de bezorger onderweg is rij ik gewoon naar de MM en haal hem daar wel.
Bij de snes classic was ik ook 1 van de eerste die hem gepre-orderd had en nooit gekregen dus ik vertrouw bol.com voor geen meter meer.
Mocht ik hem later wel krijgen gaat die gewoon retour die groene lettertjes boeien mij ook niet zoveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik heb die mail dus wel gehad.
Maar tot op heden verder geen nieuws
Dit was de mail destijds van 11 september.
Beste Rick,
Je hebt bij ons het artikel "Xbox One X Scorpio Edition" besteld. Momenteel is deze uitverkocht, maar we willen je laten weten dat we jouw bestelling wel goed hebben ontvangen. We zullen er voor zorgen dat we jouw bestelling op de releasedatum, dinsdag 7 november 2017, leveren.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:40
Zijn er mensen die hun X rechtop gaan zetten? (Scorpio Edition met de stand). Lijkt me wel mooi om dat zo te doen, maar zou dat niet nadelig kunnen zijn voor de BR drive en de koeling?

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-05-2021
Man man man, vorige week de iPhone X aangeschaft in een opwelling en nu sterk aan het twijfelen om de One X alsnog te gaan halen, nooit van plan geweest.

De 'nieuwe hardware' verslavingsverschijnselen doen weer hun intrede... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik betwijfel of ze bij Bol.com echt uitleveren op volgorde van bestellen.
RDMA schreef op zondag 5 november 2017 @ 11:02:
Man man man, vorige week de iPhone X aangeschaft in een opwelling en nu sterk aan het twijfelen om de One X alsnog te gaan halen, nooit van plan geweest.

Blij dat ik van de koop van andere X af heb gezien, zeker nu ik hem in mijn handen heb gehad.

[ Voor 76% gewijzigd door Phusebox op 05-11-2017 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op zondag 5 november 2017 @ 10:46:
Ik heb die mail dus wel gehad.
Maar tot op heden verder geen nieuws
Dit was de mail destijds van 11 september.

[...]
Dat ziet er toch wel heel erg als een standaard geautomatiseerd mailtje uit, anders stond er niet dat hij 'uitverkocht' was...
Ik help je hopen dat je hem gewoon krijgt, maar die mail zou ik niet te veel waarde aan hechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:47
Darks schreef op zondag 5 november 2017 @ 11:01:
Zijn er mensen die hun X rechtop gaan zetten? (Scorpio Edition met de stand). Lijkt me wel mooi om dat zo te doen, maar zou dat niet nadelig kunnen zijn voor de BR drive en de koeling?
Het is officially supported dus lijkt me niet nadelig.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online
RDMA schreef op zondag 5 november 2017 @ 11:02:

Nu ook nog even een GTX Titan X bestellen en je hebt XXX (en een lege rekening) ;)

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RDMA
Thalaron schreef op zondag 5 november 2017 @ 11:16:
[...]

Nu ook nog even een GTX Titan X bestellen en je hebt XXX (en een lege rekening) ;)
Ik houd het op XX als je het niet erg vindt. :>

@Rivanov jij bent ook in ieder hardware topic te vinden he. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
RDMA schreef op zondag 5 november 2017 @ 11:30:
[...]

Ik houd het op XX als je het niet erg vindt. :>

@Rivanov jij bent ook in ieder hardware topic te vinden he. :D
Hoe bedoel je? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RDMA
Een nieuwe hardware release en jij bent erbij. Of we hebben toevallig net dezelfde voorkeuren, dat kan ook. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soldaatje
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Yaz schreef op zondag 5 november 2017 @ 09:50:
[...]

Als je geen voorkeur hebt en je hebt geen vriendenset die op een bepaald platform zit waar je graag mee wilt spelen zou ik zeker voor een console gaan. Veel relaxter op vele manieren. Ik zou zelf voor een X gaan (meer toekomstvast) maar de S is zeker een goed apparaat waar je nog jaren goed mee vooruit kan.
Ik heb even iets anders bedacht nu, ik had namelijk nog een shield tablet liggen, daarmee kan ik games streamen met geforce now voor 10 euro per maand eerste maand gratis. Ben nu Tomb Raider aan het spelen, bevalt goed moet ik zeggen! Moet wel met creditcard betalen, maar dat kan virtueel met netteller.com. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
RDMA schreef op zondag 5 november 2017 @ 11:39:
[...]

Een nieuwe hardware release en jij bent erbij. Of we hebben toevallig net dezelfde voorkeuren, dat kan ook. ;)
Gadget-freak he. :+

LOL, Bol.com chat is weer lekker kundig.
Hallo Rick!
Caitlin : Waar kan ik je mee helpen?
Ik: Ik heb een vraag over mijn Xbox One X Scorpio Edition bestelling
Ik: De releasedatum van de console is a.s. dinsdag maar mijn bestelling staat nog steeds op Wordt Verwerkt. Wordt deze morgen wel 100% zeker verzonden?
Ik: Heb namelijk op 11 september een mailtje van Bol.com ontvangen waarin vermeld stond dat ik verzekerd ben van de console op releasedag (7 november)
Ik: Maar sindsdien is het angstvallig stil.

Caitlin : Ik kan mij goed voorstellen dat je je hier zorgen over maakt.
Caitlin : Je bestelling staat nog op 'wordt verwerkt', omdat we de console nog niet ontvangen hebben en hierdoor nog niet hebben kunnen versturen.
Zodra dit gebeurd, dan wordt je bestelling op 'verzonden' gezet. Jammer genoeg hebben we geen tussenstatus, waardoor dit wel eens voor verwarring kan zorgen.

Ik: Jullie hebben de console nog niet ontvangen maar hij wordt morgen wel verzonden? Dat is krappe timing!
Caitlin : Echter kan ik ook niet garanderen dat de console morgen verzonden wordt.
Ik heb namelijk geen zicht op ons distributiecentrum en hoeveel consoles we ontvangen en er besteld zijn.

Ik: Dus de mail die ik op 11 september heb ontvangen is dus onzin gebleken?
Ik: Beste Rick,
Je hebt bij ons het artikel "Xbox One X Scorpio Edition" besteld. Momenteel is deze uitverkocht, maar we willen je laten weten dat we jouw bestelling wel goed hebben ontvangen. We zullen er voor zorgen dat we jouw bestelling op de releasedatum, dinsdag 7 november 2017, leveren.

Caitlin : Daar kan ik nu nog geen uitspraken over doen. Dinsdag 7 november is namelijk nog niet geweest.
Deze e-mail is een automatische e-mail naar aanleiding wat onze inkoopafdeling heeft laten weten.
Caitlin : Voor hoe het er nu naar uit ziet zal je het op dinsdag 7 november ontvangen.
Caitlin : Echter kan ik dit niet garanderen.

Ik: Prima. Wacht ik af tot morgen.
Caitlin : Dat is het enige wat ik momenteel kan adviseren.
:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeg mensen.... jullie weten toch dat Bol bijna geen eigen magazijnen heeft? Ze werken grotendeels uit de magazijnen van distributeurs.

Vandaar dat ze in dit soort gevallen moeilijk iets kunnen zeggen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Bullet NL schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:00:
Zeg mensen.... jullie weten toch dat Bol bijna geen eigen magazijnen heeft? Ze werken grotendeels uit de magazijnen van distributeurs.

Snap ik. Het gaat me met name om die twijfelachtige berichtgeving en onzekerheid vanuit een Bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox

Ze hebben wel een foto gepost met die gouden tickets... Moeten ze toch ook ergens wel weten wat de aantallen zijn. Of hebben ze zo'n slecht systeem dat ze niet zien wat er bij distributeurs binnen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 19:51
Ik wacht lekker rustig af :)

Morgen zal de verzendbevestiging wel komen.

Staat sinds augustus in pre-order bij BOL.com en heb daar zelf nog niet eerder meegemaakt dat een pre-order niet (of te laat) geleverd werd.

Daarnaast heb ik ook de eerdere mail ontvangen m.b.t. de gegarandeerde levering.

M'n originele Xbox One, day one versie uit Duitsland, mag lekker met pensioen! :+

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:05:
[...]

Ze hebben wel een foto gepost met die gouden tickets... Moeten ze toch ook ergens wel weten wat de aantallen zijn. Of hebben ze zo'n slecht systeem dat ze niet zien wat er bij distributeurs binnen is?
Marketing...... die foto is alleen maar bedoeld om meer verkoop te genereren.....

Die foto kan toch overal genomen zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 23:53

Nitai

Live the life you love.

Hoe kom je daarbij? Laatst nog Bol.com presentatie op een BPM beurs gezien, ze hebben een eigen fullfillment center: http://www.logistiek.nl/w...rum-van-bol-com-101158591

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 19:51
Bullet NL schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:11:
[...]

Marketing...... die foto is alleen maar bedoeld om meer verkoop te genereren.....

Die foto kan toch overal genomen zijn?
Mwah.. die foto is denk ik vrij duidelijk daarin..

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DNt60haXcAI79FJ.jpg:large

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:00

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Phusebox schreef op zondag 5 november 2017 @ 09:38:
Ik geloof niet dat er zoveel schaarste is. Maar niemand wil zekerheid geven. De Switch was zogenaamd ook schaars maar ik had er op dag 1 drie.
Daar geef je toch precies mee aan waarom er schaarste is/lijkt? Er is geen schaarste, die creër je zo zelf. Als iedereen nu eens normaal besteld wat hij nodig heeft en niet meerdere consoles, dan is er voor iedereen voldoende lijkt me.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nitai schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:14:
[...]

Hoe kom je daarbij? Laatst nog Bol.com presentatie op een BPM beurs gezien, ze hebben een eigen fullfillment center: http://www.logistiek.nl/w...rum-van-bol-com-101158591
Ik ontken niet dat Bol geen eigen warehouse heeft, ik geef alleen aan dat Bol voor een groot aantal producten gebruik maakt van de warehouse functie van distributeurs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 19-09 23:53

Nitai

Live the life you love.

Bullet NL schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:26:
[...]

Ik ontken niet dat Bol geen eigen warehouse heeft, ik geef alleen aan dat Bol voor een groot aantal producten gebruik maakt van de warehouse functie van distributeurs.
Sorry, maar dat begreep ik onder 'bijna geen'....dat noem ik niet 'bijna geen'. :+
Maar ja, lekker belangrijk verder, ik ben offtopic.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
janvanduschoten schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:25:
[...]

Daar geef je toch precies mee aan waarom er schaarste is/lijkt? Er is geen schaarste, die creër je zo zelf. Als iedereen nu eens normaal besteld wat hij nodig heeft en niet meerdere consoles, dan is er voor iedereen voldoende lijkt me.
Helaas zullen er altijd mensen zijn die er puur wat aan willen verdienen maar goed ik hou wel even buiten beschouwing wat ik van zulke personen vind.
Ben zeer benieuwd of dinsdag nog het een en ander op voorraad is.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:57
Dat is het voordeel van kopen bij Game Mania. Je weet van tevoren dat je niets krijgt op release dag. Geen stress hier :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almo01
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2024
Goedemiddag,

Ik ben ook in blijde verwachting.
Hebben jullie een een idee als ik mijn tv over de xdoos X laat locatie en of deze dan ook het beeld verbeterd op zowel 4K of 1080

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

almo01 schreef op zondag 5 november 2017 @ 13:18:
Goedemiddag,

Ik ben ook in blijde verwachting.
Hebben jullie een een idee als ik mijn tv over de xdoos X laat locatie en of deze dan ook het beeld verbeterd op zowel 4K of 1080
Het is me niet helemaal duidelijk wat je wil weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha wedden dat er stapels Xboxen bij de MM staan dinsdag?De XOX is gewoon megadeal daar en er staat niks over op= op of zolang de voorraad strekt of zo. Krijg bijna spijt van mijn preorder bij Coolblue zit ik er straks ook met 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:41
Heb ook nog niks van Microsoft gehoord, 28 september besteld online..
Het enige wat in de email stond bij bestelling was:

Xbox One X 1TB-console
Hoeveelheid 1
Beschikbaar: maandag 6 november 2017
Verzendmethode: Spoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
Verwijderd schreef op zondag 5 november 2017 @ 13:21:
Haha wedden dat er stapels Xboxen bij de MM staan dinsdag?De XOX is gewoon megadeal daar en er staat niks over op= op of zolang de voorraad strekt of zo. Krijg bijna spijt van mijn preorder bij Coolblue zit ik er straks ook met 2.
Je kunt toch altijd kosteloos retourneren? Zoveel ‘spijt’ hoef je dan toch niet hebben?
Megadeal zegt trouwens niet veel qua beschikbare hoeveelheid. Twee weken geleden was de Nintendo Switch + Mario Odyssey de megadeal (333 euro). Deze aanbieding was op maandag rond 14.00 uur niet meer online te bestellen. En aangezien de MM winkels allemaal losse franchises zijn, hanteren ze hun eigen regels. Er waren zelfs vestigingen die niet mee deden met Switch/Mario aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almo01
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22-10-2024
Goed een iets betere uitleg

Ik wil straks mijn mijn entone van caiway over de xbox laten lop n naar mijn tv.
Zou het beeld middels de xbox ook beter worden als direct naar de tv
Aangezien de content wel standaard beter wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:14
almo01 schreef op zondag 5 november 2017 @ 13:32:

Ik wil straks mijn mijn entone van caiway over de xbox laten lop n naar mijn tv.
Je kan via HDMI je signaal via je Xbox laten lopen. Ik denk niet dat Xbox dit rendered naar een beter signaal. Plus dat je altijd je Xbox aan moet hebben staan als je tv kijkt..

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

almo01 schreef op zondag 5 november 2017 @ 13:32:

Nee. De Xbox X gaat geen signalen boosten. Als je caiway box iets niet kan uitsturen kan het ook niet op je scherm komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricardob
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-06 07:37
Probeer zojuist Battlefield 1 op te starten krijg ik de melding: Zo te zien moet je een lidmaatschap, zoals EA acces of xbox live gold vernieuwen. Als dat niet het geval is stop met de game start deze opnieuw op. (0x803f800b)

Opnieuw opstarten heeft geen nut, Xbox live is nog actief en EA acces nooit gehad. Iemand enig idee hoe ik dit oplos?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ricardob schreef op zondag 5 november 2017 @ 14:00:
Probeer zojuist Battlefield 1 op te starten krijg ik de melding: Zo te zien moet je een lidmaatschap, zoals EA acces of xbox live gold vernieuwen. Als dat niet het geval is stop met de game start deze opnieuw op. (0x803f800b)

Opnieuw opstarten heeft geen nut, Xbox live is nog actief en EA acces nooit gehad. Iemand enig idee hoe ik dit oplos?
Hard reset ? (Power button op console 8 sec ingedrukt houden)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricardob
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 01-06 07:37
justifire schreef op zondag 5 november 2017 @ 14:04:
[...]

Hard reset ? (Power button op console 8 sec ingedrukt houden)
Yes, deze oplossing heeft mijn probleem verholpen. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Ik zie nu EA Access voorbij komen. Dit is toch een dienst exclusief voor de Xbox? In principe vind ik dat wel interessant. Ik ben geen hardcore gamer en of ik nu fifa 17 of 18 speel vind ik niet zo interessant. Ik las dat 17 afgelopen april toegevoegd was, dus rond die tijd volgend jaar ongetwijfeld ook fifa 18.

Maken jullie ook gebruik van deze dienst? Wat zijn jullie ervaringen hier mee? 25 eur p/j vind ik niet veel geld. Met veel spellen kan ik me denk ik wel vermaken. Dan hoef ik alleen maar een console te kopen. Nu heb je al een xbox one s voor 215 euro met twee spellen. Deze raak je denk ik wel voor 40 p/st kwijt (of ben ik nu te optimistisch? ;-) ). Dan betaal je nog maar 135 euro voor de console. Tweedehands ben je denk ik meer kwijt.

Het voordeel van een console only vind ik dat als je over een paar jaar de xbox one s wil verkopen je net met veel spellen zit die iedereen al heeft of totaal niks meer waard zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
EA Access is Xbox exclusief inderdaad. Op de PC heb je Origin Access (zelfde principe). De PlayStation heeft dit niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Origins schreef op zondag 5 november 2017 @ 12:32:
[...]

Helaas zullen er altijd mensen zijn die er puur wat aan willen verdienen maar goed ik hou wel even buiten beschouwing wat ik van zulke personen vind.
Ben zeer benieuwd of dinsdag nog het een en ander op voorraad is.
Als een van de leveranciers mij vandaag zekerheid had gegeven had ik mijn andere bestellingen wel geannuleerd. Doen ze helaas niet. De eerste die dinsdag levert hou ik de rest gaat dezelfde dag nog terug naar het postkantoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:27
meesje schreef op zondag 5 november 2017 @ 14:23:
Ik zie nu EA Access voorbij komen. Dit is toch een dienst exclusief voor de Xbox? In principe vind ik dat wel interessant. Ik ben geen hardcore gamer en of ik nu fifa 17 of 18 speel vind ik niet zo interessant. Ik las dat 17 afgelopen april toegevoegd was, dus rond die tijd volgend jaar ongetwijfeld ook fifa 18.

Maken jullie ook gebruik van deze dienst? Wat zijn jullie ervaringen hier mee? 25 eur p/j vind ik niet veel geld. Met veel spellen kan ik me denk ik wel vermaken. Dan hoef ik alleen maar een console te kopen. Nu heb je al een xbox one s voor 215 euro met twee spellen. Deze raak je denk ik wel voor 40 p/st kwijt (of ben ik nu te optimistisch? ;-) ). Dan betaal je nog maar 135 euro voor de console. Tweedehands ben je denk ik meer kwijt.

Het voordeel van een console only vind ik dat als je over een paar jaar de xbox one s wil verkopen je net met veel spellen zit die iedereen al heeft of totaal niks meer waard zijn.
Volgens mij is je redenatie volledig juist. Daarbij kun je ook nog een hele zot aan gebruikte games kopen voor een habbekrats via 'Vraag & Aanbod' of in de sale vanuit de MS Store. Tipje; ik ben momenteel bezig met Ori and the Blind Forest. Prachtige game met een heel erg eigen gezicht. Tijdje terug voor een tientje gekocht ofzo. Kijk ook even naar een Xbox Live Gold abonnement. Kost je grofweg 40 euro p/j waarbij je o.a. 2 Xbox One en 2 Xbox 360 games p/m krijgt.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
EA Access + Xbox Game Pass en je hebt genoeg games te spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
Rivanov schreef op zondag 5 november 2017 @ 14:45:
Game pass (10 euro p/m) is voor een casual gamer een beetje te veel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psych
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:52
Rivanov schreef op zondag 5 november 2017 @ 14:25:
EA Access is Xbox exclusief inderdaad. Op de PC heb je Origin Access (zelfde principe). De PlayStation heeft dit niet.
Op PlayStation heb je de PlayStation now dienst met een verzameling spellen, maar die is wel duurder en wellicht met oudere spellen, wel hetzelfde principe.

D3-profile: psych#2469 WoW profile: Tharagh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:13
Rivanov schreef op zondag 5 november 2017 @ 14:45:
Ik heb alleen Gold en teveel spellen om te spelen ,ik heb op de Xone alleen Forza en rare replay gekocht.
De rest heb ik "gratis" met GwG gekregen. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geeMc
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 28-08 00:58
Rivanov schreef op zondag 5 november 2017 @ 11:45:
[...]

Gadget-freak he. :+

LOL, Bol.com chat is weer lekker kundig.

[...]

:O
Lekker consistent. Ik heb namelijk woensdag contact gehad met een andere medewerker die mij weer vertelde dat mijn scorpio edition gewoon dinsdag binnen zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justin2000
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-09 20:53
Wat een drukte allemaal, ik heb ook de scorpio gepreorderd bij bol, ik zie hem wel verschijnen deze week >:) _/-\o_

PV opbrengst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand tips om chips resten van onderuit knopjes op een elite te krijgen? Shell is er al af. Zit wat met alcohol erin te wroeten maar wil het zo schoon mogelijk hebben voordat de schroeven er weer in gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:17
Verwijderd schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:37:
Iemand tips om chips resten van onderuit knopjes op een elite te krijgen? Shell is er al af. Zit wat met alcohol erin te wroeten maar wil het zo schoon mogelijk hebben voordat de schroeven er weer in gaan.
hoge druk spuit? gegarandeerd schoon daarna :+ of het dan nog werkt durf ik niet met zekerheid te zeggen :9

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:13
Verwijderd schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:37:
Busje perslucht misschien?

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed idee. Ff kijken of ik onder de knopjes kan komen zonder schade.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VdBorght
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 27-05 21:55

VdBorght

The time is never just right.

geeMc schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:06:
[...]

Lekker consistent. Ik heb namelijk woensdag contact gehad met een andere medewerker die mij weer vertelde dat mijn scorpio edition gewoon dinsdag binnen zou komen.
Hier ook. Werd me gegarandeerd dat deze dinsdag geleverd ging worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
geeMc schreef op zondag 5 november 2017 @ 15:06:
[...]

Tsja, dit zal wel een weekendkracht zijn. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Heb gewoon geduld dat ding komt vanzelf wel een keer door de brievenbus (is toch plat genoeg)

Ben blij dat ik er zelf nog geen een besteld heb :+ Met de galaxy S8 werd het ook al uitgesteld..

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 10:25
Wel iedereen met een nieuwe Xbox komende week veel speelplezier gewenst , een groet vanuit het andere kamp ,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Nou dat is ontzettend aardig van je :) . Eerst maar eens dat ding in mijn grijpgrage vingertjes houden grrrr :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:51:
Jeez wat is Wolfenstein 2 lastig... ik speel hem op de 2 na hoogste difficulty maar man o man. Het is misschien lang geleden dat ik een shooter heb gespeeld maar het eerste level is al harder dan modern warfare Miles high club op veteran :P
Het schijnt dat je hier wat biertjes voor op moet hebben volgens iemand van hier :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Wat een faal bedrijf is Microsoft ook. Geen HDMI-CEC. Dus niet op de Guide knop van je controller drukken en je xbox en tv gaan aan en op de juiste input. Met dank aan Bralunit voor de tip.

Iemand weet of dit iets hardwarematigs is of softwarematigs ?

timmie271 schreef op zondag 5 november 2017 @ 16:52:
[...]

Het schijnt dat je hier wat biertjes voor op moet hebben volgens iemand van hier :+
*Steekt vinger op*

[ Voor 32% gewijzigd door MRE-Inc op 05-11-2017 17:28 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:34:
[...]

Ik heb net Resident evil gespeeld. Ontzettend trage gameplay en nu speel ik met Usain Bolt on steroïds.. Echt bizar hoe snel het spel is :)
Goed voor de afwisseling. Hier ben ik na een jaar nog steeds bezig met FM6 uit te spelen... Daar zit uiteindelijk niet zoveel uitdaging meer in :+

In de tussentijd overigens wel FM7 uitgespeeld :9

En vond je Toby leuk? :)

[ Voor 8% gewijzigd door timmie271 op 05-11-2017 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Ben zojuist hier (vlak bij Hamburg, DLD) naar de mediamarkt geweest. Ze hebben daar nog helemaal niets ontvangen aan X. Ze verwachten dit morgen en ze hebben er genoeg.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Zouden ze dan vannacht beginnen uitzenden, want is toch wel allemaal heel krap!

Ofwel mogen ze niet eerder uitleveren van Microsoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:37:
[...]

Hoe zijn de controls voor jou ? Ook zo twitchy ?
Moeten trouwens morgen echt die X-patch uitbrengen, wil dinsdag wel verder spelen :Z
Ik moet er echt aan wennen. Titanfall was volgens mij mijn laatste shooter en die gameplay en controls waren gewoon perfect. Nu is het echt nog even zoeken naar het juiste gevoel... Ik ben alleen wel benieuwd of je altijd maar 50 Health hebt ipv 100...

@timmie271 Toby was wel leuk ja :) Controls waren wat minder strak dan bijvoorbeeld Linob, maar dat was niet zo heel erg. Heb de 100x death achievement dan ook zonder moeite gehaald... :p

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:57:
[...]

Ik moet er echt aan wennen. Titanfall was volgens mij mijn laatste shooter en die gameplay en controls waren gewoon perfect. Nu is het echt nog even zoeken naar het juiste gevoel... Ik ben alleen wel benieuwd of je altijd maar 50 Health hebt ipv 100...

@timmie271 Toby was wel leuk ja :) Controls waren wat minder strak dan bijvoorbeeld Linob, maar dat was niet zo heel erg. Heb de 100x death achievement dan ook zonder moeite gehaald... :p
Wachten maar tot je begint met mein leven @justifire en @uchiha tijntje dan heb je helemaal geen checkpoints saves or whatever :+

Die 100x death haalde ik pas in een van de laatste levels blijkbaar deed ik het nog aardig goed :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op zondag 5 november 2017 @ 18:00:
[...]

Wachten maar tot je begint met mein leven @justifire en @uchiha tijntje dan heb je helemaal geen checkpoints saves or whatever :+

Die 100x death haalde ik pas in een van de laatste levels blijkbaar deed ik het nog aardig goed :9
Mein Leben achievement is de meest idiote achievement ooit. Je wordt in deze game op die moeilijkheidsgraad volgens mij zo snel gewoon geïnsta-killt dat je niet eens weet waar het vandaan kwam. Vind het wel echt zonde dat er zo’n achievement inzit, want de drive om hem nu op I am death incarnate te spelen is een stuk minder. Jaja, achievements bepalen een deel van mijn spelplezier. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
Ben gisteren een paar gamemanias in de omgeving rondgegaan.

Ze hebben allemaal hun levering binnen gekregen zeiden ze maaaaaaar.......het zijn er maar een vijftal per winkel !!!!!!

Dus mijn preorder zit er dus niet in voor dinsdag 😥

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zondag 5 november 2017 @ 18:13:
[...]

Mein Leben achievement is de meest idiote achievement ooit. Je wordt in deze game op die moeilijkheidsgraad volgens mij zo snel gewoon geïnsta-killt dat je niet eens weet waar het vandaan kwam. Vind het wel echt zonde dat er zo’n achievement inzit, want de drive om hem nu op I am death incarnate te spelen is een stuk minder. Jaja, achievements bepalen een deel van mijn spelplezier. :+
En geen checkpoints dus je je kunt niet lekker makkelijk er door heen glitchen met offline saves. Niet dat ik dat ooit doe overigens. Veel te veel moeite. Inderdaad zonde. De twee voorlopers waren echt heel leuk om 1000gs in te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Dragunov schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:52:
Zouden ze dan vannacht beginnen uitzenden, want is toch wel allemaal heel krap!

Ofwel mogen ze niet eerder uitleveren van Microsoft
Geloof maar dat ze niet eerder gaan uitleveren. Hooguit dat sommige winkels morgennacht 0.00 beginnen.
Bol.com gaat het vast wel redden. Die zijn wel wat gewend en het is PostNL die het afhandeld. Daar maak ik me ook meer zorgen over. De afgelopen 10 pakketjes gingen er 2van goed de rest deed er buiten mijn schuld om, veel langer over (mijn telefoon als toppunt, die zou de volgende dag worden geleverd en dat werd 5 dagen later)

Bol.com heeft de reservering op mijn creditcard trouwens losgelaten. Weet niet of dat een goed teken is, de afgelopen 3 maanden stond die er op en nu is die verdwenen terwijl ik ook nog niet de 499 als afschrijving zie staan :(

Zie wel hoe het loopt. Ben dinsdag vrij, desnoods rij ik het land rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Maar de Scorpio zal je niet vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blijft nog wel angstvallig stil vanuit MS bestelling, geen datum, of wordt voorbereid (wat ik wel bij elite kreeg paar dagen van tevoren), we wachten rustig af :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
MRE-Inc schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:26:
Wat een faal bedrijf is Microsoft ook. Geen HDMI-CEC. Dus niet op de Guide knop van je controller drukken en je xbox en tv gaan aan en op de juiste input. Met dank aan Bralunit voor de tip.

Iemand weet of dit iets hardwarematigs is of softwarematigs ?

[video]

[...]

*Steekt vinger op*
Ik heb persoonlijk alleen maar ellende met heel dat hdmi cec. Apparaten die aanspringen als je alleen al de input kiest of als je het apparaat uitzet gaat ook de tv en/of versterker uit. Komt misschien omdat ik allemaal verschillende merken heb. Heb het gewoon allemaal uitgezet en gewoon alles in mijn Harmony geprogrammeerd. Werkt als een tierelier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
harrytasker schreef op zondag 5 november 2017 @ 19:23:
[...]

Ik heb persoonlijk alleen maar ellende met heel dat hdmi cec. Apparaten die aanspringen als je alleen al de input kiest of als je het apparaat uitzet gaat ook de tv en/of versterker uit. Komt misschien omdat ik allemaal verschillende merken heb. Heb het gewoon allemaal uitgezet en gewoon alles in mijn Harmony geprogrammeerd. Werkt als een tierelier!
Dat ligt ook vooral aan de instelling van je apparaat zelf, op de Playstation 4 en op de Xbox One heb ik het beide keurig werkend.

Je moet alleen wel goed weten wat je wil. Dus wanneer moeten bepaalde apparaten aan of juist uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Segafreak83 op 05-11-2017 19:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
timmie271 schreef op zondag 5 november 2017 @ 18:00:
[...]

Kan je dan wel tussentijds stoppen of is het net als vroeger heel de nacht en volgende dag de console aan laten staan (al dan niet op pauze) tot je weer tijd hebt om verder te spelen ? :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 5 november 2017 @ 19:45:
[...]

Kan je dan wel tussentijds stoppen of is het net als vroeger heel de nacht en volgende dag de console aan laten staan (al dan niet op pauze) tot je weer tijd hebt om verder te spelen ? :+
Je kunt niet stoppen. Want er zijn geen saves of checkpoints. Verder kun je ook geen cutscenes skippen las ik. Maar heb t dus zelf nog niet geprobeerd. :) Maar iemand een idee wat die timer in de “vault” is? De enhanced content ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zondag 5 november 2017 @ 19:51:
[...]

Je kunt niet stoppen. Want er zijn geen saves of checkpoints. Verder kun je ook geen cutscenes skippen las ik. Maar heb t dus zelf nog niet geprobeerd. :) Maar iemand een idee wat die timer in de “vault” is? De enhanced content ofzo?
1 checkpoint

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Heb gewoon pre.order staan bij bol van de scorpio. Mail gehad dat ze wisten hoeveel ze kregen en dat ik bij de happy few was dus krijg m dinsdag als goed is gewoon :) Nja, afhalen bij de plaatselijke ah dan.

Ik ben benieuwd

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• michielmestrom
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 06-06 09:26
Mu.siQ schreef op zondag 5 november 2017 @ 20:01:
Heb gewoon pre.order staan bij bol van de scorpio. Mail gehad dat ze wisten hoeveel ze kregen en dat ik bij de happy few was dus krijg m dinsdag als goed is gewoon :) Nja, afhalen bij de plaatselijke ah dan.

Ik ben benieuwd
Hmm heel raar. Ik heb de scorpio editie op de eerste dag dat het kon besteld. Geen bericht gehad dat ik hem dinsdag ga ontvangen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Al dat gedoe met niet te leveren pre-orders. Nu snap ik wel dat je dat doet met de Scorpio editie.

Maar de meesten wandelen gewoon de winkel in en halen hem bij de MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

@michielmestrom
Weet iemand trouwens of de saves die normaliter op de cloud staan (Forza bv) ook gekopieerd worden als je data transfert?

Zo wil ik bv mijn xbox one vanavond meenemen, maar alles staat al klaar op de hdd. Heb ik dan wel de laatste save mee? Update die dat automatisch zolang mijn externe hdd mee gaat waar Forza op staat? Op de plek van vanavond is geen internet :p

Overigens ook: voor Forza is 4k content geïnstalleerd. Maar als ik xbox one x enhanced titles selecteer staat er niets. Bug?

[ Voor 11% gewijzigd door Mu.siQ op 05-11-2017 20:44 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dragunov
Net ook via Designer Lab een controller ontworpen voor de vrouw...

Body: Diep roze
Terug: Robotwit
Bumpers: Robotwit
Triggers: Diep roze
Navigatiepad: Robotwit
Duimsticks: Robotwit
ABXY: Grijs op wit
Weergave en menu: Grijs op wit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

harrytasker schreef op zondag 5 november 2017 @ 19:23:
[...]

Mijn PS4 deed het anders perfect icm een 2013 LG tv. Schijnt idd wel verschil in te zitten. Maar ik blijf het vreemd vinden dat het niet geimplementeerd is.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 5 november 2017 @ 19:45:
[...]

Zolang je gebruik maakt van instant on kun je de Xbox natuurlijk gewoon in standby zetten en later doorspelen, of er nou gesaved kan worden of niet. Je moet dan alleen geen andere game starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Dragunov schreef op zondag 5 november 2017 @ 20:34:
Net ook via Designer Lab een controller ontworpen voor de vrouw...

Body: Diep roze
Terug: Robotwit
Bumpers: Robotwit
Triggers: Diep roze
Navigatiepad: Robotwit
Duimsticks: Robotwit
ABXY: Grijs op wit
Weergave en menu: Grijs op wit
Binnen twee tot drie dagen zou die binnen zijn, dan volgende maand de mijne ontwerpen, beetje Scorpio kleuren volgen, kan ook Razer zijn, is te zien hoe je het bekijkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hoe zijn de meningen eigenlijk over de elite controller? Ik lees ook veel negatieve berichten over duurzaamheid, geen bluetooth, minder fijne shoulder buttons.

Twijfel nog steeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:35:
Hoe zijn de meningen eigenlijk over de elite controller? Ik lees ook veel negatieve berichten over duurzaamheid, geen bluetooth, minder fijne shoulder buttons.

Twijfel nog steeds...
Zou niet meer terug willen.
Zit nu op mijn 3de controller (garantie) die ondertussen buiten garantie is gevallen.
Dus dan mag je in de weer met secondenlijm, want ja het rubber van de grepen komt telkens los }:|

Pagina: 1 ... 14 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.