[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.050 views

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Dragunov schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:05:
[...]

Binnen twee tot drie dagen zou die binnen zijn, dan volgende maand de mijne ontwerpen, beetje Scorpio kleuren volgen, kan ook Razer zijn, is te zien hoe je het bekijkt :+
Mijn custom bestelling: “The Dutch” :)F

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hQRYgw8M80VHHJNuUywqKuWz/full.jpg

https://xboxdesignlab.xbo...d7-469c-a56a-b6e64a422ac7
:)F

[ Voor 27% gewijzigd door D-Ed op 05-11-2017 23:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 22:14
Phusebox schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:35:
Hoe zijn de meningen eigenlijk over de elite controller? Ik lees ook veel negatieve berichten over duurzaamheid, geen bluetooth, minder fijne shoulder buttons.

Twijfel nog steeds...
Ik heb mijne nu een jaar en ben er echt super tevreden over! Is een stukje zwaarder, voelt wat steviger aan en de “paddles” op de achterkant zijn niet meer weg te denken.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:37
Gekke vraag misschien, maar weet iemand wat voor stekker aan de voedingskabel zit? En dan bedoel ik het deel dat in het stopcontact gaat. Is dat een platte stekker of een ronde?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Dit hebben we inderdaad nog niet gezien, enkel de Amerikaanse

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
Lijkt me een ronde aangezien het geaard moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
justifire schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:39:
[...]

Zou niet meer terug willen.
Zit nu op mijn 3de controller (garantie) die ondertussen buiten garantie is gevallen.
Dus dan mag je in de weer met secondenlijm, want ja het rubber van de grepen komt telkens los }:|
Het zou mooi zijn als je de Elite controller ook zelf zou kunnen samenstellen in het Xbox Design Lab. Ik wil er graag een zonder rubberen grepen.
En gelijk extra sticks mee kunnen bestellen (als reserve/vervanging) of misschien zelfs in verschillende kleuren/hoogtes/textures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Nu online
Zal samen met Scuf zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
TheNostra schreef op zondag 5 november 2017 @ 23:02:
Dan moet ik de stekkerdoos even gaan aanpassen achter m'n tv meubel. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Rivanov schreef op zondag 5 november 2017 @ 23:04:
[...]

Dan moet ik de stekkerdoos even gaan aanpassen achter m'n tv meubel. ;)
Het gaat over de One X? Die heeft volgens de foto's gewoon een aansluiting voor een ongeaarde platte eurostekker.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dragunov
  • Nu online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Lol, ik was ook van plan “iets met roze” te doen omdat mijn dochtertje af en toe ook wil gamen. Maar toen ik bezig was met het design had ik zoiets van.. “zei gebruikt hem misschien 3% van de tijd dus waarom roze.” >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 19:51
GAME UK is begonnen met versturen van de One X.

Bron: https://www.reddit.com/r/...one_x_scorpio_dispatched/

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Nu online
Heb me originele controllers (had twee gewone) verkocht, wel zonder de MS battery pack (heb er drie stuks hier) met de originele Xbox One toen ik de X Scorpio bestelde, dus heb ik enkel nog een Elite liggen waar ik nu voorlopig op de PC FH3 mee speel.

Maar heb ook een foto nu van de achterkant van deze van de vrouw

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9ZdvltjgOjTeAXwRmzR7NhpR/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
MartijnS72 schreef op zondag 5 november 2017 @ 23:09:
[...]

Het gaat over de One X? Die heeft volgens de foto's gewoon een aansluiting voor een ongeaarde platte eurostekker.
Jep One X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-09 22:37

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Ben toch aardig gehyped voor de Xbox One X en Battlefront 2, heb mijn Xbox inmiddels op marktplaats gezet. Ben heel erg benieuwd hoe Battlefront 2 eruit gaat zien op de X. Zelfde met The Witcher 3.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al ergens fatsoenlijk bij te houden welke games een 4k patch hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 00:15

v8power67

Psn: Mausosaurus

Verwijderd schreef op zondag 5 november 2017 @ 23:45:
Is het al ergens fatsoenlijk bij te houden welke games een 4k patch hebben gehad?
https://www.resetera.com/...f-titles-and-details.672/
Eerste post is hele lijst met details en word constant bijgewerkt.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
MartijnS72 schreef op zondag 5 november 2017 @ 23:09:
[...]

Zou ik wel raar vinden als die daadwerkelijk niet geaard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Nu online
Amerikaanse toch ook niet?

Iemand al iets van Bol of komt dit straks, want kan moeilijk zeggen morgen, we zijn al morgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
TheNostra schreef op maandag 6 november 2017 @ 00:00:
[...]

Zou ik wel raar vinden als die daadwerkelijk niet geaard is.
Volgens mij hoeven game consoles niet geaard te zijn omdat de behuizing van kunststof is (of in ieder geval de voeding dubbel geïsoleerd is).
De dikkere C17-voedingskabel (niet geaard, maar te vervangen door de geaarde C13-voedingskabel van een PC) wordt wel gebruikt bij apparaten die meer vermogen vragen, zoals de eerste Xbox One, Xbox 360 en PS4 Pro.

[ Voor 5% gewijzigd door MartijnS72 op 06-11-2017 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheNostra schreef op zondag 5 november 2017 @ 23:02:
Que? Waarom geaard? Je TV is ook niet geaard....

Achter op het ding zit een fase/nul aansluiting, zie:
Afbeeldingslocatie: https://cdn.mos.cms.futurecdn.net/JF49nUpRgNsi2HTnWm3CH-970-80.jpg

https://gathering.tweaker...quote_message/53143477/28

Zie hier boven, grote kans dat er gewoon een standaard platte eurostekker bij zit.

Zie:
Afbeeldingslocatie: https://www.snoerboer.nl/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/b/a/bachmann_stekker_plat_zwart.jpg

[ Voor 30% gewijzigd door Bullet NL op 06-11-2017 00:42 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
Of het verplicht is weet ik niet ( badkamer en keuken wel en alle apparaten die water gebruiken. en bij nieuwbouw is zo ver ik weet alles geaard.

Geaard is wel beter voor je apparatuur. En daarnaast veiliger voor zo ver je dat kan zeggen.

Maar goed we weten het morgen.

En daarnaast waarom een pc wel geaard en een console niet. Beide zijn feitelijk hetzelfde.

[ Voor 14% gewijzigd door TheNostra op 06-11-2017 00:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheNostra schreef op maandag 6 november 2017 @ 00:43:
Of het verplicht is weet ik niet ( badkamer en keuken wel en alle apparaten die water gebruiken. en bij nieuwbouw is zo ver ik weet alles geaard.

Geaard is wel beter voor je apparatuur. En daarnaast veiliger voor zo ver je dat kan zeggen.

Ja, nu je er een badkamer bij gaat halen, daar heeft inderdaad alle apparatuur in de natte zone (1.5m binnen een kraan) een aarding nodig. Ik gok er op dat niet veel mensen hun One in de badkamer gaan gebruiken...

Daarnaast hebben verblijfsruimten als keukens en bijkeuken aarding. Bij veel woningen zijn ruimten als woonkamers en slaapkamer niet met randaarde uitgevoerd. Dat de laatste NEN normering dit wel vereist bij nieuwbouw doet daar niets aan af.

Aarding is niet beter voor je apparatuur (denk bijvoorbeeld aan een aarding lus bij versterkers), aarding zegt alleen iets over veiligheid tijdens of na kortsluiting.

Aardlekschakelaar in je meterkast klapt er uit wanneer hij een verschil ziet/merkt tussen Fase/Nul... Aarding is niets meer dat een afleider bij doorslag/kortsluiting.

Dus nogmaals, niet beter voor je apparatuur, wel veiliger (en dan alleen als het er toe doet).

Terugkomende op de Xbox, wanneer deze inderdaad goed geïsoleerd is hoeft hij net als TV's, Lampen, Stofzuigers, enz enz. niet geaard te zijn.
En daarnaast waarom een pc wel geaard en een console niet. Beide zijn feitelijk hetzelfde.
PC = Metalenkast, mogelijkheid tot instraling van buiten af, maar het belangrijkste, de kast van een PC is geaard om galvanisch gescheiden te zijn van het lichtnet. In een PC zitten gevoelige componenten die er slecht tegen hoge ongecontroleerde spanning kunnen. Feitelijk is het heel simpel, omdat jij je PC open kan schroeven heeft hij aarding nodig.

Omdat het niet in lijn van de verwachting ligt dat jij je Xbox open gaat schroeven, deze reeds goed geïsoleerd is, welke op normale wijze niet in aanraking kan komen met het laag spanningsdeel hoeft deze geen aarding te hebben.

[ Voor 19% gewijzigd door Bullet NL op 06-11-2017 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
TheNostra schreef op maandag 6 november 2017 @ 00:43:

Een PC heeft meestal een volledig metalen behuizing en een voeding met metalen behuizing.

Gaf best een leuk effect toen lang geleden hier in huis de pc's nog niet op geaarde stopcontacten aangesloten waren: dan stond er dus gewoon - naar wat ik begrepen heb - de helft van de netspanning op de kast.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:09
Hmm, mijn credit card reservering van bol is nu pleite (niets op gekocht, voldoende saldo).

Vind dit + de stilte van bol nogal kut eigenlijk, iemand al iets gehoord...?

Ga ervan uit morgen iets te horen in ieder geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MartijnS72 schreef op maandag 6 november 2017 @ 00:58:
[...]

Een PC heeft meestal een volledig metalen behuizing en een voeding met metalen behuizing.

Gaf best een leuk effect toen lang geleden hier in huis de pc's nog niet op geaarde stopcontacten aangesloten waren: dan stond er dus gewoon - naar wat ik begrepen heb - de helft van de netspanning op de kast.
Yup, 25 jaar gelden waren de voedingen niet allemaal van de kwaliteit die je daar wel van zou mogen verwachten. Dat is nu met de Xbox anders. Fabrikanten kunnen er voor kiezen door hun apparaat dus danig te isoleren dat een aarding niet nodig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
Moet je wel een aardlekschakelaar hebben die hebben niet alle huizen.

Ik had niks alleen die porseleinen dingen. En alle electra in metalen buizen. Ja oud huis. Alles laten vervangen en moest allemaal met aarde en per 4 groepen een aardlekschakelaar als ik het goed heb begrepen van de Elec man.

Naja ik ben van beter goed geregeld dan hopen dat er niks gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
aevitas1 schreef op maandag 6 november 2017 @ 01:03:
Hmm, mijn credit card reservering van bol is nu pleite (niets op gekocht, voldoende saldo).

Die van mij staat er nog steeds op. Vind het ook raar dat ze niks laten weten. Hopelijk valt de track en trace code snel binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Nu online
Hier ook nog niks hoor en live chat is steeds in gesprek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:44
Bol.com is nu eenmaal een bedrijf die heel weinig info geeft.

Kijk in het iPhone topic, iPhone x bestellen leverdatum staat op de datum dat de x lanceert en tsja ze worden niet verstuurd die dag en er wordt ook geen info gegeven.

Dit is al tijden zo, ik doe liever zaken met coolblue. Als die niet kunnen leveren komt er iig een belletje/email/sms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:30
Wat voor stekker heeft de One S? Ik ga er vanuit dat het voor de X hetzelfde zal zijn. PS4 heeft ook gewoon een platte eurostekker.
justifire schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:39:
[...]

Zou niet meer terug willen.
Zit nu op mijn 3de controller (garantie) die ondertussen buiten garantie is gevallen.
Dus dan mag je in de weer met secondenlijm, want ja het rubber van de grepen komt telkens los }:|
Hmm dat is toch niet echt acceptabel.
TheNostra schreef op maandag 6 november 2017 @ 01:10:
[...]

Die van mij staat er nog steeds op. Vind het ook raar dat ze niks laten weten. Hopelijk valt de track en trace code snel binnen.
Ik denk dat je die pas komende nacht gaat krijgen.

Ben benieuwd hoe laat vandaag de eerste eigenaren zich gaan melden. Als je niet online hebt gekocht is er altijd wel een mediamarkt, Intertoys of lokale winkel die het embargo breekt.

[ Voor 32% gewijzigd door Phusebox op 06-11-2017 06:00 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DingDongGunther
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-06 05:10
Vanaf vandaag is de One X te bestellen bij Media Markt voor 468.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DingDongGunther schreef op maandag 6 november 2017 @ 06:01:
Vanaf vandaag is de One X te bestellen bij Media Markt voor 468.
Beetje laat en feitelijk incorrect. Die 20 euro kun je niet inleveren op de Xbox zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Phusebox schreef op maandag 6 november 2017 @ 06:17:
[...]

Beetje laat en feitelijk incorrect. Die 20 euro kun je niet inleveren op de Xbox zelf.
Bij het afrekenen word de €20 er wel direct vanaf getrokken, dus inderdaad voor €468 te bestellen.
Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/dzUnAw/Screenshot_2017_11_06_06_21_38_524_com_opera_browser.png

[ Voor 21% gewijzigd door srdevil op 06-11-2017 06:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingDongGunther
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-06 05:10
Phusebox schreef op maandag 6 november 2017 @ 06:17:
[...]

In de webshop wordt die 20 euro er direct afgetrokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ourplayground schreef op zondag 5 november 2017 @ 22:41:
[...]

Ik heb mijne nu een jaar en ben er echt super tevreden over! Is een stukje zwaarder, voelt wat steviger aan en de “paddles” op de achterkant zijn niet meer weg te denken.
Dat is het hem juist, ik vind hem te zwaar als je een hele dag aan het gamen bent, gebruik hem dus ook niet

deze lijkt me dan ook interessant: https://www.razerzone.com...ine-ultimate-for-xbox-one

poepie lichter als de elite (en volume "blokje" zit er al aan vast)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DingDongGunther schreef op maandag 6 november 2017 @ 06:24:
[...]

In de webshop wordt die 20 euro er direct afgetrokken.
I stand corrected. Ach ja het is dat de mediamarkt net zo'n crap winkel is als gamemania.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
aevitas1 schreef op maandag 6 november 2017 @ 01:03:

Mijn Bol.com reservering staat nog gewoon op m'n creditcard.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op maandag 6 november 2017 @ 07:22:
[...]

Mijn Bol.com reservering staat nog gewoon op m'n creditcard.
Bij mij is de reservering ook weg. Maar mijn bank reset die reservering elke dertig dagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:11
Bij mij kwam mijn switch van bol op de dag van release rond 17:00 zonder enige communicatie vooraf. Met een bestelling bij bol.com zal je dus echt even moeten afwachten tot morgen.

Overigens snap ik de hype niet helemaal. Het is leuk als je hem morgen krijgt, maar het is niet alsof je een nieuwe game erbij krijgt ofzo. Zijn mensen ook zo hotel de botel als er een nieuwe videokaart uit komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
giantgiantus schreef op maandag 6 november 2017 @ 07:30:
Bij mij kwam mijn switch van bol op de dag van release rond 17:00 zonder enige communicatie vooraf. Met een bestelling bij bol.com zal je dus echt even moeten afwachten tot morgen.

Overigens snap ik de hype niet helemaal. Het is leuk als je hem morgen krijgt, maar het is niet alsof je een nieuwe game erbij krijgt ofzo. Zijn mensen ook zo hotel de botel als er een nieuwe videokaart uit komt?
Voor mij is het vooral dat ik dan eindelijk van mijn 4 jaar oude Day One af ben, wordt gek van de pieptonen en powerbrick noise van dat ding.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Ben al hoteldebotel als ik een nieuwe bus scheerschuim open maak; je kan ervanuit gaan @giantgiantus dat morgen er dus de hele dag een nattig & warm gevoel onder de gordel heerst

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almiros
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-07-2023
Dank voor de tip @DingDongGunther zojuist xbox one x normale versie besteld samen met extra controller voor 517 euro.. morgen afhalen en betalen;) heb nog een scorpio openstaan op betalen bij afhalen maar nog niks gehoord van MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
schumi1986 schreef op maandag 6 november 2017 @ 02:20:
Bol.com is nu eenmaal een bedrijf die heel weinig info geeft.

Kijk in het iPhone topic, iPhone x bestellen leverdatum staat op de datum dat de x lanceert en tsja ze worden niet verstuurd die dag en er wordt ook geen info gegeven.

Dit is al tijden zo, ik doe liever zaken met coolblue. Als die niet kunnen leveren komt er iig een belletje/email/sms
Ook bij bol besteld en nog geen track&trace. Ik heb echter in een losse bestelling ook Halo Wars 2 besteld met leverdatum 07-11 (brievenbuspakket) en hiervan ook nog geen track&trace. Het lijkt vooralsnog goed te gaan mits we vandaag een update krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
PostNL meldt een aangemeld pakket door bol.com
Gezien ik voor de rest geen bestellingen heb staan... enige minpuntje: hij past door de brievenbus. Zal wel komen omdat ze nog niet weten wat de afmetingen van het pakket is. Of de xbox is echt heel dun geworden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Voor de insiders is het straks mogelijk om via de manage optie van een game te zien of 4K assets zijn geinstalleerd:
Following this build, by hovering over an Xbox One X Enhanced title, details surrounding assets can be found by pressing the "Menu" button and selecting "Manage." Alongside details about installed DLC, "Xbox One X Assets: Installed" will be displayed to indicate a game is ready for the console.
Moet je trouwens nog wat extra's doen om games op een 1080p scherm er mooier uit te laten zien of gaat dat automatisch voor de games die 4k/hdr/nogmeergrafischeshizzleopties hebben?

Ook net even bij Bol.com gekeken naar mijn bestelling, maar die staat nog op Wordt Verwerkt. Klik ik echter op de link in mijn besteloverzicht: https://www.bol.com/nl/p/-/9200000077389271/ dan kan ik gewoon weer een Scorpio Edition aan mijn winkelwagen toevoegen zonder de melding te krijgen dat ze het ding automatisch hebben verwijderd uit mijn winkelwagen omdat deze niet op voorraad is. Vaag....vaag en nog eens vaag....

[ Voor 25% gewijzigd door MRE-Inc op 06-11-2017 08:04 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:01:

Moet je trouwens nog wat extra's doen om games op een 1080p scherm er mooier uit te laten zien of gaat dat automatisch voor de games die 4k/hdr/nogmeergrafischeshizzleopties hebben?
Volgens mij detecteert de One X dit zelf door de HDCP-handshake en het opvragen van de mogelijkheden van beide devices (console & scherm).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Op bol.com staat nu: Op voorraad. Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis voor de normale X in ieder geval. Dus neem aan dat ze nog voorraad over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Benieuwd of we iets van Microsoft Store horen qua verzending.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Phusebox schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:05:
Op bol.com staat nu: Op voorraad. Voor 23:59 uur besteld, morgen in huis voor de normale X in ieder geval. Dus neem aan dat ze nog voorraad over hebben.
Voor de Scorpio Edition ook....
MAX3400 schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:04:
[...]

Volgens mij detecteert de One X dit zelf door de HDCP-handshake en het opvragen van de mogelijkheden van beide devices (console & scherm).
Ok dank. Maar ik bedoel wat er niet is geinstalleerd, kun je ook niet laten zien toch ? Dus als je een low res afbeelding hebt ipv de high res, dan wordt toch niet automatisch de lowres weergegeven in hires ? Anders gezegd als je geen 4k assets hebt geinstalleerd zal de game/xbox dat toch nooit upscalen/supsersamplen van 4k naar 1080p ? Of begrijp ik het hele plaatje verkeerd ?

Sommige games zoals bv Super Lucky's Tale zijn standaard al 4k dacht ik, maar games die vorig jaar zijn uitgebracht niet. Die moeten een speciale 4k package erbij hebben. Als je die niet hebt, dan worden die beelden toch niet automatisch mooier op een 1080p scherm ?

[ Voor 60% gewijzigd door MRE-Inc op 06-11-2017 08:13 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Mediamarkt site geeft bij Eindhoven Centrum aan: Per direct afhalen mogelijk.

FWIW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:15:
Mediamarkt site geeft bij Eindhoven Centrum aan: Per direct afhalen mogelijk.

FWIW
Bij mij zegt de site "voorraadstatus: onbekend".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Krijg dat te zien op het moment dat ik in bestelproces moet kiezen voor Verzenden of Afhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DeLyon schreef op maandag 6 november 2017 @ 07:55:
[...]

Ook bij bol besteld en nog geen track&trace. Ik heb echter in een losse bestelling ook Halo Wars 2 besteld met leverdatum 07-11 (brievenbuspakket) en hiervan ook nog geen track&trace. Het lijkt vooralsnog goed te gaan mits we vandaag een update krijgen.
meestal pas na 2300 (omdat je voor 2300 kan bestellen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bij Coolblue gaat al wat mis, mijn status daar is van "wordt op 7-11-2017" bezorgd, verandert naar "we hebben je bestelling in goede orde ontvangen". Het product zelf staat sinds een paar minuten nu ook op uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Dan zal de status in de loop van de dag hopelijk wel omgezet worden naar: Verzending wordt voorbereidt i.p.v. enkel Wordt verwerkt waar het nu al sinds het begin op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had een Xbox Scorpio besteld, maar als de Xbox One X €468 euro is bij de Mediamarkt laat ik de Scorpio mooi links liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-09 08:32

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Phusebox schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:34:
Bij Coolblue gaat al wat mis, mijn status daar is van "wordt op 7-11-2017" bezorgd, verandert naar "we hebben je bestelling in goede orde ontvangen". Het product zelf staat sinds een paar minuten nu ook op uitverkocht.
Deze status heb ik al bijna vanaf het begin. Zodra ze de productpagina hebben aangepast om de preorders te sluiten stond bij mij al deze melding.

Hoop echt dat hij morgen binnen komt. Eerste xbox in jaren, en heb deze week vrij. Anders moet ik wachten tot de kerst tot ik weer een paar dagen tijd heb om de xbox aan te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:26
Heb hem zaterdagavond bij de MediaMarkt 'besteld' en kan hem dinsdag hopelijk zonder veel problemen afhalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Patrock schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:37:
[...]

Deze status heb ik al bijna vanaf het begin. Zodra ze de productpagina hebben aangepast om de preorders te sluiten stond bij mij al deze melding.

Hoop echt dat hij morgen binnen komt. Eerste xbox in jaren, en heb deze week vrij. Anders moet ik wachten tot de kerst tot ik weer een paar dagen tijd heb om de xbox aan te zetten
Bij mij stond er eerst: "wordt op 7-11-2017 geleverd" en vanochtend kon je nog bestellen, nu op dit moment niet.

[ Voor 5% gewijzigd door Phusebox op 06-11-2017 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Phusebox schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:39:
[...]

Bij mij stond er eerst: "wordt op 7-11-2017 geleverd" en vanochtend kon je nog bestellen, nu op dit moment niet.
Zullen nu de systemen aan het bijwerken zijn waardoor die meldingen misschien even 'alle kanten opgaan'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Irritant trouwens dat Mediamarkt pas om 10:00 open gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 10:50
Phusebox schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:34:
Mijn Scorpio bestelling staat inmiddels op "Je bestelling wordt ingepakt" :D

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rmathijssen
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:38
Bij de Wehkamp is de Bezorgdatum status nu aangepast van 2-3 dagen naar "07-11-2017". Woehoee! Ik ben benieuwd :-)

Skoda Enyaq 80, Tesla M3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:20
Rivanov schreef op maandag 6 november 2017 @ 08:42:
Irritant trouwens dat Mediamarkt pas om 10:00 open gaat.
Inderdaad, daarom heb ik ook een pre order bij de Intertoys. Die gaat om 9 uur open :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Man man man ik krijg bijna stress van jullie :-) Ik heb ook een Scorpio bestelling bij bol.com staan die ik de maandagochtend in augustus heb besteld. CC nog gereserveerd en status geleverd op 02-09.
Ik zie het allemaal wel. Heb woensdag papadag dus het zou mooi uitkomen maar de wereld stort niet in op een paar dagen later.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Ik heb bij Microsoft zelf besteld en daar zie je gewoon nergens de status. Track and trace schijn je ook niet te krijgen. CC info is niet direct inzichtelijk (hobbelt erachter aan)... Ik ben heel benieuwd of deze morgen binnenkomt. Zo niet, geen ramp maar wel jammer.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 13:48
Yaz schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:10:
Ik heb bij Microsoft zelf besteld en daar zie je gewoon nergens de status. Track and trace schijn je ook niet te krijgen. CC info is niet direct inzichtelijk (hobbelt erachter aan)... Ik ben heel benieuwd of deze morgen binnenkomt. Zo niet, geen ramp maar wel jammer.
Same hier. Welliswaar betaald met PayPal, en daar kreeg ik eergisteren een mailtje van dat het werd afgeschreven, maar verder geen updates gehad.

Inderdaad geen ramp, maar communicatie blijft een dingetje ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net de Xbox One X Scorpio geannuleerd bij de Microsoft store. Twee bestellingen staan bij de Mediamarkt online store (afhalen). De Scorpio en de gewone, als ik de Scorpio aan de hand van de factuur van de gewone ook voor €468 mee krijg dan neem ik de Scorpio anders de gewone Xbox One X voor €468. Vind het kleurverschil geen meerwaarde hebben in prijs dan.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2017 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-09 00:11
haha thx @DingDongGunther heb na weken met pure wilskracht en relativering mijn "gothacatch them all" gevoel kunnen onderdrukken en had ik dus mijzelf (half) overtuigd nog even te wachten. Maar met die 468 prijs ben ik nu toch maar overstag gegaan en gooi ik mijn huidige setup toch maar op MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Prachtig om te zien hoe de XB1X zoveel mensen bezig houdt. Doet me beetje denken aan toen Modern Warfare 2 bijna uit kwam en ik toen stad en land had afgezocht naar een toko die hem eerder wou verkopen. Nog gelukt ook (week voor release :+) toen. Wat een rush!

Persoonlijk ga ik er (nog) geen halen daar ik nog geen 4K TV heb. Maar hij gaat er zeer zeker ooit komen. Al is het maar om het feit dat je dan in 4K gameclips kan opnemen!

Ik hoop voor iedereen die hem wél besteld heeft, dat ze deze week nog kunnen beginnen ermee en ben benieuwd naar de reacties erover!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Reefun schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:19:
Persoonlijk ga ik er (nog) geen halen daar ik nog geen 4K TV heb. Maar hij gaat er zeer zeker ooit komen. Al is het maar om het feit dat je dan in 4K gameclips kan opnemen!
4K is overrated ;) Ik ben gezien alle reviews dat de XOX zeker voor Full HD een bijzondere toevoeging is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yordy1985
  • Laatst online: 29-04 16:35
Yaz schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:20:
[...]

4K is overrated ;) Ik ben gezien alle reviews dat de XOX zeker voor Full HD een bijzondere toevoeging is.
Hahahahhaha sorry moet even lachen om je

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-09 08:32

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Sinds een minuut geleden, uw bestelling wordt ingepakt. Bij mijn scorpio preoorder bij coolblue!!!

Edit: besteld op 04-09-2017

[ Voor 13% gewijzigd door Patrock op 06-11-2017 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Yaz schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:10:
Kun je het niet zien in je bestelgeschiedenis op account.microsoft.com?

Ik heb in het verleden altijd verzendmeldingen met een trackingcode van UPS ontvangen. Die kon ik dan ook terugvinden in de bestelgeschiedenis.
Als het morgen moet binnenkomen, is de trackingcode nu waarschijnlijk nog niet bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
MartijnS72 schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:23:
[...]

Kun je het niet zien in je bestelgeschiedenis op account.microsoft.com?

Ik heb in het verleden altijd verzendmeldingen met een trackingcode van UPS ontvangen. Die kon ik dan ook terugvinden in de bestelgeschiedenis.
Als het morgen moet binnenkomen, is de trackingcode nu waarschijnlijk nog niet bekend.
In de bestelgeschiedenis staat nog niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yordy1985
  • Laatst online: 29-04 16:35
Zijn er mensen die de Scorpio bij Intertoys besteld hebben en ook al wat hebben gehoord?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Ik probeer al sinds gisteravond bij Coolblue te annuleren, wat een klote bedrijf. Ach ja kost hun alleen maar geld, opsturen en ik weer terugsturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 19-09 10:50
Phusebox schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:33:
Ik probeer al sinds gisteravond bij Coolblue te annuleren, wat een klote bedrijf. Ach ja kost hun alleen maar geld, opsturen en ik weer terugsturen.
Nog nooit problemen gehad om iets bij hun te annuleren, en anders bel je ze toch even? 8)7

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DutchCrownNL schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:34:
[...]

Nog nooit problemen gehad om iets bij hun te annuleren, en anders bel je ze toch even? 8)7
Tja is al te laat, staat nu op wordt ingepakt. Stelletje prutsers. Is ook de enige webshop die ik ken zonder mogelijkheid om online te annuleren. Reactie binnen 30 min op Facebook? Nope. Reactie binnen 30 minuten op Whatsapp? Nope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:33:
Bofkont krijg je er straks gewoon 2 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
Yaz schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:20:
[...]

Ik weet dat het ook voor 1080p schermen een toevoeging zou zijn. Echter vind ik dat nog niet 'genoeg' om nu direct een XB1X in huis te gaan halen. Als ik al een 4K (met HDR) TV zou hebben, dan was er geen twijfel over mogelijk.

Wat ik me nog wel afvraag over de XB1X en wat ik in de reviews tot nu toe niet terug zie is de laadsnelheden in combinatie met een externe SSD schijf. Ik had al een aardige snelheidswinst dankzij de SSD schijf met bijv. GTA5 en BF1. Maar ik ben dan benieuwd of een SSD schijf erbij het dan nóg sneller maakt i.c.m. de XB1X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Origins schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:37:
[...]

Bofkont krijg je er straks gewoon 2 :+
Of iemand anders krijgt er geen omdat Coolblue niet wil annuleren. Denk dat ik hem maar 3 weken hier laat staan en dan terugstuur. Wat een slecht bedrijf is dat. Heb daar echt nog nooit een bestelling zonder problemen meegemaakt.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:11
@Phusebox Jij zou toch moeten weten dat de wereld tegen je is. Zelfs met 4 consoles weet ik praktisch zeker dat jij morgen gaat posten dat niets werkt en dat MS echt slecht is etc etc.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:31

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Phusebox schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:35:
[...]

Tja is al te laat, staat nu op wordt ingepakt. Stelletje prutsers. Is ook de enige webshop die ik ken zonder mogelijkheid om online te annuleren. Reactie binnen 30 min op Facebook? Nope. Reactie binnen 30 minuten op Whatsapp? Nope.
Als je er gewoon 1 had besteld bij een winkel en die gewoon zou afnemen, dan had je dit "probleem" niet gehad. Als er meer mensen meerdere bestellen en nu overal aan het annuleren zijn, dan begrijp ik wel dat ze niet direct op jouw bericht kunnen reageren.
Dat ligt niet aan het bedrijf, dat ligt aan het bestelgedrag van de klanten. Ik zou de term "prutsers" dit keer niet bij de verkopende partij willen leggen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
janvanduschoten schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:41:
[...]

Als je er gewoon 1 had besteld bij een winkel en die gewoon zou afnemen, dan had je dit "probleem" niet gehad. Als er meer mensen meerdere bestellen en nu overal aan het annuleren zijn, dan begrijp ik wel dat ze niet direct op jouw bericht kunnen reageren.
Dat ligt niet aan het bedrijf, dat ligt aan het bestelgedrag van de klanten. Ik zou de term "prutsers" dit keer niet bij de verkopende partij willen leggen.
Ben ik deels met je eens. Ik had er ook maar 1 besteld, bij GameMania, en die kwamen hun belofte niet na.

Vervolgens zit het grootste probleem er in dat alle winkels vaag doen over of je er wel of geen krijgt en daarmee doen alsof er schaarste is. Ze veroorzaken dit gedrag dus zelf. Ik wil dan nog netjes annuleren maar ja als ze liever voor niks kosten maken door niet op verzoeken te reageren, prima. Dan wacht ik ook 3 weken met terugsturen.

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 06-11-2017 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Ik ben bezig met het updaten van quantum break (55gb). wat mij opvalt is dat de snelheid echt dramatisch is (1,45mb/s) waar ik normaal gesproken richting 100mb/s haal. Hebben jullie dit ook ervaren bij die update?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 17:01
ourplayground schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:46:
Ik ben bezig met het updaten van quantum break (55gb). wat mij opvalt is dat de snelheid echt dramatisch is (1,45mb/s) waar ik normaal gesproken richting 100mb/s haal. Hebben jullie dit ook ervaren bij die update?
Wacht maar tot je ziet dat je ook nog de 4K filmpjes a 75 gb oid (spel in totaal dan 178 gb) mag downloaden :+

Ik heb overigens ook nog niks gehoord van Bol en ook geen CC-reservering meer, maar dat heeft ook met een nieuwe CC-periode van de bank te maken. Hopelijk snel bericht

[ Voor 3% gewijzigd door Steven030 op 06-11-2017 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17-09 08:56
ourplayground schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:46:
De halve wereld is bezig met updaten atm... :) Zou dat het zijn?

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Phusebox schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:38:
[...]

Of iemand anders krijgt er geen omdat Coolblue niet wil annuleren. Denk dat ik hem maar 3 weken hier laat staan en dan terugstuur. Wat een slecht bedrijf is dat. Heb daar echt nog nooit een bestelling zonder problemen meegemaakt.
Ach kerel, maak je niet druk, je bent sowieso morgen verzekerd van een X, geniet er gewoon van :)
Coolblue in de toekomst links laten liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
Phusebox schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:45:
[...]

Ben ik deels met je eens. Ik had er ook maar 1 besteld, bij GameMania, en die kwamen hun belofte niet na.

Vervolgens zit het grootste probleem er in dat alle winkels vaag doen over of je er wel of geen krijgt en daarmee doen alsof er schaarste is. Ze veroorzaken dit gedrag dus zelf. Ik wil dan nog netjes annuleren maar ja als ze liever voor niks kosten maken door niet op verzoeken te reageren, prima. Dan wacht ik ook 3 weken met terugsturen.
Niet zo gek dat ze niet duidelijk zijn want ze weten het zelf ook gewoon niet. Je legt nu een schuld bij een partij die er ook simpelweg niets aan kan doen. En door nu zelf paniekerig een aantal extra bestellingen te doen misgun je aantal andere gameliefhebbers hun console omdat zij wel te horen hebben gekregen dat hun bestellen vertraagd is. Iets wat je erger maakt door 3 weken te wachten met terug sturen (echt, wat win jij daarmee en wie help je daarbij?). En als ze dan hard bezig zijn om iedereen netjes hun spullen op tijd te laten krijgen ga jij nog mekkeren dat je niet gehoord word.... Hoe laat is het? Misschien beginnen die mensen pas om 9 uur?! En is een bericht van Phusebox op facebook niet prio 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Yaz schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:50:
[...]
Hoe laat is het? Misschien beginnen die mensen pas om 9 uur?! En is een bericht van Phusebox op facebook niet prio 1.
Ik probeer juist ervoor te zorgen dat ze er niet een naar mij versturen zodat ze die naar iemand anders kunnen sturen.

Gisteren al bericht gestuurd, op de website staat reactie binnen 30 min op alle kanalen en open vanaf 8 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-09 15:29
ik heb alleen lage snelheden met games downloaden of update op de xbox als ik me xbox stream op me windows 10 laptop, gister nog Batman geinstalleerd, ging met 170/190 mb/s.

is niet afhankelijk per game, staat op servers van MS toch ?

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
greyfox1987 schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:49:
[...]

De halve wereld is bezig met updaten atm... :) Zou dat het zijn?
ah.... confronterend om te merken dat ik dus geen voorrang heb... :P
Jeroenzer schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:53:
ik heb alleen lage snelheden met games downloaden of update op de xbox als ik me xbox stream op me windows 10 laptop, gister nog Batman geinstalleerd, ging met 170/190 mb/s.

Dat is een goede, ik stream nu inderdaad naar mn surface... ik zal het streamen eens uit zetten en kijken wat er gebeurd!

Edit: Ik heb de stream naar mn surface gestopt en voila, we downloaden gewoon weer met 125mb/s. Raar dat streamen en download snelheden dus met elkaar te maken hebben.. 8)7

[ Voor 57% gewijzigd door ourplayground op 06-11-2017 10:00 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz

Even geen idee wat de combinatie "streamen op je laptop" en "gister batman geinstalleerd" betekend. Wat heeft het een met het ander te maken?

Verder maakt Microsoft gebruik van verschillende CDN (Content Delivery Networks) waarvan de meeste waarschijnlijk Akemai is. Het kan dan overal vandaag komen. Server uit Amsterdam, London of elders. Verder kan het traag zijn doordat de peering verbinding met je ISP en de CDN vol zit. De server waarop de content staat overbelast is, en nog meer redenen.

edit: Ah, door alle reacties snap ik de context :) Thnx!

[ Voor 3% gewijzigd door Yaz op 06-11-2017 10:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 23:57

Dat is een bekend probleem. Games downloaden tijdens streamen is feitelijk niet te doen, er komt dan amper data binnen. Zonder stream gaat het bij mij tegenwoordig ook bijna altijd als een speer. En enorme verbetering t.o.v. een tijd geleden. Toen waren de downloads niet vooruit te pissen :X

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Rossi46 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:00:
[...]

Dat is een bekend probleem. Games downloaden tijdens streamen is feitelijk niet te doen, er komt dan amper data binnen. Zonder stream gaat het bij mij tegenwoordig ook bijna altijd als een speer. En enorme verbetering t.o.v. een tijd geleden. Toen waren de downloads niet vooruit te pissen :X
Bij mij was het probleem nog niet bekend, maar blij dat ik er nu achter gekomen ben...
Heeft dit ook consequenties als je multiplayer games speelt via stream?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je xbox aan het streamen is, krijgt de stream hoogste prioriteit, zelfs clips uploaden wordt uitgezet als je hogere bitrate hebt gekozen. Updates zijn gewoon traag, lijkt me eerder iets achter de updatetechniek dan snelheid van de servers.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1 ... 15 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.