Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik heb hier ook besteld en nog niets gehoord, als ik in de lijst bestellingen krijg staat hij echter op 'voltooid', vraag me af wat dit betekent?yordy1985 schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:29:
Zijn er mensen die de Scorpio bij Intertoys besteld hebben en ook al wat hebben gehoord?
Stay hungry, Stay foolish
Daar is een knopje voor (voor de headset) boven in je scherm staat een microfoontje, die staat standaard uit. Verder helpt het als je de controller aan je laptop aansluit met USB.MAX3400 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:04:
[...]
Nee, speelde regelmatig games online met streaming naar mijn laptop. Enige wat ik niet werkend kreeg, was de headset.
Nee, ik had andere problemen. Geen idee wat maar een uur zitten k****en en niet werkend krijgen.ourplayground schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:05:
[...]
Daar is een knopje voor (voor de headset) boven in je scherm staat een microfoontje, die staat standaard uit. Verder helpt het als je de controller aan je laptop aansluit met USB.
Boeit ook niet heel erg; @timmie271 en ik waren redelijk op elkaar ingespeeld en het waren geen snelle online games dus ging goed verder.
Dus voor mensen met een rabocard. Even de mobiele app starten, helemaal naar beneden gaan en CC info ophalen en dan kijken naar je bestedingslimiet. Dat kan een aardige hint zijn of het allemaal gelukt is of niet.
Gamertag: YazNL
Mag ik vragen wanneer je besteld had bij Coolblue?Phusebox schreef op maandag 6 november 2017 @ 09:52:
[...]
Ik probeer juist ervoor te zorgen dat ze er niet een naar mij versturen zodat ze die naar iemand anders kunnen sturen.
Gisteren al bericht gestuurd, op de website staat reactie binnen 30 min op alle kanalen en open vanaf 8 uur.
Begin vorige week.DutchOwnage schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:14:
[...]
Mag ik vragen wanneer je besteld had bij Coolblue?
Edit. Inmiddels is het gelukt en is de bestelling geannuleerd en wordt deze ook niet verzonden.
[ Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 06-11-2017 10:18 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
What a fine day for Science! | Specs
Lang verhaal kort, kon mij niets vertellen of ze al iets binnen hadden daar...
Ik kreeg overigens pas op dag van release van de switch een verzendbevestiging van bol.com. De switch kon ik vervolgens 2 uur later ophalen can het afhaalpunt.
[ Voor 42% gewijzigd door giantgiantus op 06-11-2017 10:36 ]
Weet je, als bol niet wilt dat er gebeld word moeten ze gewoon nog duidelijker worden. Als mensen bellen betekend dit hun informatie niet goed genoeg is. Fix it!giantgiantus schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:33:
Binnenkort moeten we nog een idiotenopslag gaan betalen voor alle mensen die bellen met de klantenservice.
Gek hé dat ik ze ga bellen als er geen nieuws is, mn leverdatum nog steeds (sinds augustus) op 2 september staat en mn creditcard reservering weg is?giantgiantus schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:33:
Binnenkort moeten we nog een idiotenopslag gaan betalen voor alle mensen die bellen met de klantenservice.
Plus dat ik woensdag en donderdag van 11 tot 22 werk, dus dat betekend dat hij 2x geleverd word voor een dichte deur en ik ‘m vrijdag pas kan ophalen.
Je zou ook haast denken dat al die bestellingen nu vrijgegeven zijn, met het aantal Scorpios wat nu vrijgekomen is om te bestellen bij Bolaevitas1 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:36:
[...]
Gek hé dat ik ze ga bellen als er geen nieuws is, mn leverdatum nog steeds (sinds augustus) op 2 september staat en mn creditcard reservering weg is?
Plus dat ik woensdag en donderdag van 11 tot 22 werk, dus dat betekend dat hij 2x geleverd word voor een dichte deur en ik ‘m vrijdag pas kan ophalen.
XBO: Michaël#3318
Ja vind het heel erg gek. Wacht morgen gewoon af. Je krijgt dat ding echt wel. Ten aanzien van bezorgen vraag ik me altijd af waarom niet iedereen het naar AH laat komen, die zijn open van 8 tot 22aevitas1 schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:36:
[...]
Gek hé dat ik ze ga bellen als er geen nieuws is, mn leverdatum nog steeds (sinds augustus) op 2 september staat en mn creditcard reservering weg is?
Ik vraag me altijd af of er een ander bezorgschema achter zit. Gaat het met een aparte delivery truck naar de AH of is het dezelfde jongen die met hetzelfde busjes ook langs mijn huis komt? En wanneer ligt het bij de AH? Vanaf 8 uur? Ik heb dat nooit gedaan dus ervaringsverhalen hoor ik graag voor een volgende keer.giantgiantus schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:40:
[...]
Ja vind het heel erg gek. Wacht morgen gewoon af. Je krijgt dat ding echt wel. Ten aanzien van bezorgen vraag ik me altijd af waarom niet iedereen het naar AH laat komen, die zijn open van 8 tot 22.
Laat de mijne morgen ook afleveren door Bol bij AH. Zal mijn ervaring wel delen.Yaz schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:43:
[...]
Ik vraag me altijd af of er een ander bezorgschema achter zit. Gaat het met een aparte delivery truck naar de AH of is het dezelfde jongen die met hetzelfde busjes ook langs mijn huis komt? En wanneer ligt het bij de AH? Vanaf 8 uur? Ik heb dat nooit gedaan dus ervaringsverhalen hoor ik graag voor een volgende keer.
Eens kijken hoeveel mensen (zoals jij) die ik vroeger in mijn Xbox vrienden lijst had staan nog over zijn
XBO: Michaël#3318
Ander schema.Yaz schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:43:
[...]
Ik vraag me altijd af of er een ander bezorgschema achter zit. Gaat het met een aparte delivery truck naar de AH of is het dezelfde jongen die met hetzelfde busjes ook langs mijn huis komt? En wanneer ligt het bij de AH? Vanaf 8 uur? Ik heb dat nooit gedaan dus ervaringsverhalen hoor ik graag voor een volgende keer.
Ik weet dat bijna alle vestigingen Hoogvliet pas vanaf 13:00 pakketjes binnen & gesorteerd hebben.
giantgiantus schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:40:
[...]
Ja vind het heel erg gek. Wacht morgen gewoon af. Je krijgt dat ding echt wel. Ten aanzien van bezorgen vraag ik me altijd af waarom niet iedereen het naar AH laat komen, die zijn open van 8 tot 22.
Ik laat mijne ook bij AH afleveren via Bol.com. Zal het ook wel even laten weten..... Mijn bestelling staat nog steeds op Wordt Verwerkt.Yaz schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:43:
[...]
XBL: MRE Inc
Hier in Breda is dat meestal vanaf 1600 (word van te voren al aangegeven)
Maar zodra hij ingescand is krijg je nog een berichtje welke dus ook vaak al wat eerder is. Voor 1200 heb ik nog nooit meegemaakt;)
Lichtpuntje...
De annulering van Phusebox is zojuist verwerktmasterant schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:51:
Voor mensen zoals mij die te lang hebben gewacht met bestellen: zojuist bij bol een scorpio edition besteld! Bezorgmoment: 7 november! Heel weekend was ie uitverkocht dus wellicht extra voorraad gekregen.
*geintje natuurlijk Phusebox
Of annuleringen omdat ie bij MM nu 468 kost :-)masterant schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:51:
Voor mensen zoals mij die te lang hebben gewacht met bestellen: zojuist bij bol een scorpio edition besteld! Bezorgmoment: 7 november! Heel weekend was ie uitverkocht dus wellicht extra voorraad gekregen.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Nee, jij krijg nu de geannuleerde versie van @Phusebox Dat zijn altijd maandagochtend modellen die altijd wel een of ander gebrek hebben, althans als we Phusebox mogen geloven. Dus of een ratelende fan, of een deuk in de behuizing of een of andere andere vage klachtmasterant schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:51:
XBL: MRE Inc
21 augustusDutchOwnage schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:28:
Sorry hoor en jij had hem besteld wanneer? Laatste keer dat ik het aan iemand zal vragen beloofd
What a fine day for Science! | Specs
Volgens mij heeft Media Markt geen Microsoft XBOX One X Project Scorpio Edition meer.Pubbert schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:53:
[...]
Of annuleringen omdat ie bij MM nu 468 kost :-)
[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 06-11-2017 10:55 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Nou we gaan het zien, desnoods gaat ie terug maar mag verwachten dat er een nieuw werkend exemplaar word verzonden. Ratelende fan zou bijzonder zijn want dan moet ie open zijn geweest (verpakking) en getest, of zie ik iets over het hoofd?MRE-Inc schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:53:
[...]
Nee, jij krijg nu de geannuleerde versie van @Phusebox Dat zijn altijd maandagochtend modellen die altijd wel een of ander gebrek hebben, althans als we Phusebox mogen geloven. Dus of een ratelende fan, of een deuk in de behuizing of een of andere andere vage klacht
Zou 'm daar wel willen halen, maar ik wil de vertical stand..Pubbert schreef op maandag 6 november 2017 @ 10:53:
[...]
Of annuleringen omdat ie bij MM nu 468 kost :-)
Nog een leuke app om te checken voor de wachtende mensen die hem thuis laten bezorgen!
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 01:05
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox Game Pass
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Media Remote
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox One S All-Digital Edition
- Microsoft One Digital TV-Tuner (Xbox One)
- Microsoft Xbox One S Vertical Stand
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live Gold
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Gaming headsets
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Sorry sorry
Maar je postte toch het volgende echt zelf
Voor de Elite kan je gelukkig nieuwe thumbs halen.
Die zijn hier zo glad als een babybilletje met dat schuurpapier op mijn klauwen
[ Voor 20% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-11-2017 11:04 ]
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Hij bedoelt de geannuleerde pre-order.masterant schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:00:
[...]
Nou we gaan het zien, desnoods gaat ie terug maar mag verwachten dat er een nieuw werkend exemplaar word verzonden. Ratelende fan zou bijzonder zijn want dan moet ie open zijn geweest (verpakking) en getest, of zie ik iets over het hoofd?
Aangezien hij morgen uitkomt is de kans heel klein dat je een Xbox krijgt die al uitgepakt is.
EDIT: Youtube gooit me net automatisch op dit filmpje YouTube: DMX - X Gon' Give It To Ya
Hint hint
[ Voor 13% gewijzigd door aevitas1 op 06-11-2017 11:03 ]
Voor de mensen die bij bol.com hebben besteld; bij mij staat de levering inmiddels aangemeld in de PostNL App met een levering voor morgen. Dus net als wat Patrock al zegt; controleer je app even, of anders online via de PostNL website.Patrock schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:01:
In de postnl app zie ik al dat de verzending is aangemeld met bezorgtijd. Nog geen verzendbevestiging van coolblue. Enkel factuur en is ingepakt.
Nog een leuke app om te checken voor de wachtende mensen die hem thuis laten bezorgen!
Maar dan moet je wel een T&T hebben.Rene1984 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:04:
[...]
Voor de mensen die bij bol.com hebben besteld; bij mij staat de levering inmiddels aangemeld in de PostNL App met een levering voor morgen. Dus net als wat Patrock al zegt; controleer je app even, of anders online via de PostNL website.
Scorpio of normale editie?
T&T is niet nodig, hij staat enkel aangemeld in de app met een levering van morgen. Inclusief melding: "Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces." Andere details (zoals grootte van het pakket, gewicht, levertijd) volgen nog, maar de afzender staat er wel bij.aevitas1 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:05:
[...]
Maar dan moet je wel een T&T hebben.![]()
Scorpio of normale editie?
Betreft overigens een Scorpio.
[Edit]
Barcode staat overigens wel vermeld, zie ik nu pas. Als je een account hebt staat deze waarschijnlijk al bij je zendingen, ik heb de barcode niet los opgestuurd gekregen.
[ Voor 27% gewijzigd door Rene1984 op 06-11-2017 11:09 ]
10 second ninja DONE
zie dat er er nog steeds genoeg op voorraad hebben van de scorpioRene1984 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:06:
[...]
T&T is niet nodig, hij staat enkel aangemeld in de app met een levering van morgen. Inclusief melding: "Zending wordt verwacht, maar zit nog niet in sorteerproces." Andere details (zoals grootte van het pakket, gewicht, levertijd) volgen nog, maar de afzender staat er wel bij.
Betreft overigens een Scorpio.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Top tip! Heb ik niets meer aan voor deze bezorging aangezien je per snail-mail een code toegestuurd krijgt (3 dagen levertijd.....) maar wel heel handig voor de toekomst.Patrock schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:01:
In de postnl app zie ik al dat de verzending is aangemeld met bezorgtijd. Nog geen verzendbevestiging van coolblue. Enkel factuur en is ingepakt.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Eenmalige gelimiteerde en genummerde oplage volgens Microsoft.G_Dragon schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:11:
Is de scorpio een editie die over een half jaar nog te bestellen is of is die echt speciaal?
ah oke, twijfel aan de ene kant hard om hem te bestellen omdat die zo speciaal is.Jumpman schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:12:
[...]
Eenmalige gelimiteerde en genummerde oplage volgens Microsoft.
Andere kant hmm..
als je een account hebt met je adresgegevens er bij ingesteld. Krijg je alle pakketpost al in de app te zien. Momenteel breiden ze het uit naar alle post. Dus ook briefpost wat aan je geadresseerd is, is wat ik er van begrijp. Heb net zojuist pas deze code opgevraagd. Maar zie al 2 jaar lang alle pakketten die naar mijn huisadres worden gestuurd via postnl in de app verschijnen 😊Yaz schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:10:
[...]
Top tip! Heb ik niets meer aan voor deze bezorging aangezien je per snail-mail een code toegestuurd krijgt (3 dagen levertijd.....) maar wel heel handig voor de toekomst.
Als je van plan ben om 'm verticaal neer te zetten; het is de enige editie voor nu die een verticale standaard meegeleverd heeft. Bij de normale editie moet je die nog bij kopen (en correct me if I'm wrong, maar ik heb alleen nog maar third party standaarden gezien)G_Dragon schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:13:
[...]
ah oke, twijfel aan de ene kant hard om hem te bestellen omdat die zo speciaal is.
Andere kant hmm..
Mijn voorspelling is dat de prijs van de Xbox One X heel erg snel zal zakken richting de prijs van de PS4 Pro. MS heeft niet de luxe deze console voor een premium prijs aan te bieden. Ik zeg: na een half jaar rond de 350.Sagat schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:06:
Ik vind btw de mm actie met die cashback dus effectief 32 euro korting op advies prijs een hele mooie! Daardoor vraag ik me af hoe snel de advies prijs gaat zakken. Ik moet helaas sowieso wachten. Misschien leuk kerstkadotje. Misschien pas ergens in jan of feb. Maar er komt een xbox en ik neig stiekem toch steeds meer naar de x. Rationeel antwoord is ‘s is prima’ maar laadtijden, betere gfx op fhd...dat is toch erg fijn.
nee mijnde ligt altijd verticaal gelukkig, ik heb nu een goed werkende Xbox One s.geeMc schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:15:
[...]
Als je van plan ben om 'm verticaal neer te zetten; het is de enige editie voor nu die een verticale standaard meegeleverd heeft. Bij de normale editie moet je die nog bij kopen (en correct me if I'm wrong, maar ik heb alleen nog maar third party standaarden gezien)
Gaat me meer erom dat deze speciaal is, twijfel toch wel nu het dichtbij komt
Hehe, ik maak ook de upgrade van een S naar een X en ik ben wel psychedG_Dragon schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:16:
[...]
nee mijnde ligt altijd verticaal gelukkig, ik heb nu een goed werkende Xbox One s.
Mail gekregen of hoe?Rene1984 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:04:
[...]
Voor de mensen die bij bol.com hebben besteld; bij mij staat de levering inmiddels aangemeld in de PostNL App met een levering voor morgen. Dus net als wat Patrock al zegt; controleer je app even, of anders online via de PostNL website.
Bedankt!
Goed bezig , moet me Xbox One s nog kwijt zien te raken voor een goede prijs.geeMc schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:18:
[...]
Hehe, ik maak ook de upgrade van een S naar een X en ik ben wel psyched
Bol.com heeft er nog een paar na het inpakken van alle pre-orders. Ik denk niet dat je veel tijd hebt om na te denken, gezien het nu op Budgetgaming.nl staat.G_Dragon schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:16:
[...]
nee mijnde ligt altijd verticaal gelukkig, ik heb nu een goed werkende Xbox One s.
Naar aanleiding van het bericht van Patrock in de PostNL leveringen gekeken en daar stond hij aangemeld met een levering voor morgen. Vanochtend stond deze nog niet aangemeld. Heb hier geen e-mail over gekregen en de status op de website van bol.com is onveranderd.
Ik heb nu een 'originele' Xbox One, dus ik vermoed dat de upgrade naar X voor mij echt goddelijk zal zijn haha.geeMc schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:18:
[...]
Hehe, ik maak ook de upgrade van een S naar een X en ik ben wel psyched
Argh lastig ..Jumpman schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:20:
[...]
Bol.com heeft er nog een paar na het inpakken van alle pre-orders. Ik denk niet dat je veel tijd hebt om na te denken, gezien het nu op Budgetgaming.nl staat.
Dat denk ik niet.giantgiantus schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:15:
[...]
Mijn voorspelling is dat de prijs van de Xbox One X heel erg snel zal zakken richting de prijs van de PS4 Pro. MS heeft niet de luxe deze console voor een premium prijs aan te bieden. Ik zeg: na een half jaar rond de 350.
Microsoft heeft de X altijd al geprofileerd als hun 'premium' aanbod, voor de veeleisende gamers. Hun mainstream aanbod blijft de S.
Het eerste half jaar verwacht ik hoogstens een of meerdere bundels aan dezelfde prijs maar dan met een spel erbij.
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Ik verwacht eigenlijk hetzelfde, of een bundel die interessant is.Phusebox schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:22:
Verwacht eigenlijk over paar weken misschien wel Black Friday/Cyber Monday deals voor 444 euro ofzo. Ach ja dat heb je altijd als je de eerste wil zijn.
Ben benieuwd waar de prijs op zal gaan nivelleren van zowel de One S als de One X en wat Sony gaat doen als antwoord erop ^^
Wel een nadeel trouwens, er worden nu zoveel One's en One S's gedumpt op marktplaats en V&A dat je echt geen goeie prijs krijgt helaas
Daarom de One X voor mezelf nog meer even uitgesteld tot ergens volgend jaar (Wel extreem lastig met de hype train going on here hahaha
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Een half jaar en dan 150 eraf vind ik wel heel veel. Dan moeten ze day1 kopers weer gaan compenseren enzo (wat op zich met gratis live/gold of games relatief eenvoudig gaat natuurlijk)giantgiantus schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:15:
[...]
Mijn voorspelling is dat de prijs van de Xbox One X heel erg snel zal zakken richting de prijs van de PS4 Pro. MS heeft niet de luxe deze console voor een premium prijs aan te bieden. Ik zeg: na een half jaar rond de 350.
Maar ik verwacht inderdaad ook dat die 500 euro adviesprijs niet lang stand houdt. Sowieso grote kans op maar meer schijfruimte en/of SSD.......al hoewel die nog steeds relatief duur zijn natuurlijk. SSD zou wsl een reden zijn om de prijs wel hoog te houden...
Verder bundels met extra controller (my preference, gezien mijn zoon en dochter ook graag meedoen) of bundel met wat games. Hoop deze maand/begin volgende maand door mijn ' klus' heen te zijn. (afspraak met de vrouw
Dan maar is kijken of ik al wil aanhaken.
Dit jaar vielen de aanbiedingen in januari mij vreselijk tegen. Dus zou wel fijn zijn als het al in december lukt, then again, eind december verhuizen dus dat kost al hoop geld.....dus dan hakt 500 euro of zelfs 200 voor een S er toch wel in (vandaar ook de kans dat het pas in januari of februari gaat gebeuren). En zoals gezegd toch nog genoeg te spelen, en ik kan me an sich met een ouwe snes game net zo goed vermaken als met een knaller op de X.
(dat gezegd hebbende vind ik forza 7 er fantastisch uitzien...ben zelf meer van de arcade dan van de sim racers, maar grote kans dat ik deze game er wel bij haal puur als ' showcase' voor de X)
Dit.......dit is waarom ik ook denk aan een S en dan 2e hands.......4k/hdr tv wsl ook pas ergens volgend jaar. Lekker eerst met een Sje 2e hands voor 100 euro ofzoPaYnE81 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:28:
[...]
Ik verwacht eigenlijk hetzelfde, of een bundel die interessant is.
Ben benieuwd waar de prijs op zal gaan nivelleren van zowel de One S als de One X en wat Sony gaat doen als antwoord erop ^^
Wel een nadeel trouwens, er worden nu zoveel One's en One S's gedumpt op marktplaats en V&A dat je echt geen goeie prijs krijgt helaas![]()
Daarom de One X voor mezelf nog meer even uitgesteld tot ergens volgend jaar (Wel extreem lastig met de hype train going on here hahaha
[ Voor 22% gewijzigd door Sagat op 06-11-2017 11:36 ]
10 second ninja DONE
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

http://www.mediamarkt.nl/...rtical-stand-1471022.htmlaevitas1 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:01:
[...]
Zou 'm daar wel willen halen, maar ik wil de vertical stand..
die zal ook wel passen
Nope, andere vorm aan de onderkant.quorumz schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:33:
[...]
http://www.mediamarkt.nl/...rtical-stand-1471022.html
die zal ook wel passen
Jep hier ook niks. Creditcard is ook niet belast.Willybubba schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:29:
Bol hier, maar nog niks. Ook niks in de postnl-app. Meer hier waarvan de datum op 2-9 stond die nog niks weten?
wel gereserveerd hoop ik voor je?Phusebox schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:36:
[...]
Jep hier ook niks. Creditcard is ook niet belast.
Dat was inderdaad ook mijn gedachte gang, de One S gaat dan wel naar de kids of een neefje / nichtje ^^Sagat schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:32:
[...]
[...]
Dit.......dit is waarom ik ook denk aan een S en dan 2e hands.......4k/hdr tv wsl ook pas ergens volgend jaar. Lekker eerst met een Sje 2e hands voor 100 euro ofzoderpen, en dan later inhaken op de X. En wie weet is er tegen die tijd ook al weer iets bekend over een X2/ps5. Die oude one geef ik dan lekker aan mijn kids of aan een ander goed doel of zo.
Nee ook niet.
Ik weet nog niet goed wat ik met mijn huidige originele Xbox One ga doen, de herverkoop is wat mager, misschien gaat ie wel net als mijn originele Xbox en Xbox 360 mooi in de doos, om ooit te mogen figureren in mijn mancave
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Bij iedere Bol.bom bestelling zal denk ik hetzelfde staan, zij verwerken de statussen namelijk pas later op de dag.Darks schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:42:
Mijn Bol.com bestelling staat ook nog op 'in verwerking'. Ik heb vorige week nog een SE pre-order gedaan, en direct betaald via online bankieren.
oh, opvallend.. bij mij is hij vanaf reservering op bol.com op de Cc al €499 gereserveerd..
Wel vanmorgen per mail nog antwoord gehad op mijn vraag aan de klantenservice dat ik het morgen mag verwachten..
Hier ook, tot eergisteren...ourplayground schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:43:
[...]
oh, opvallend.. bij mij is hij vanaf reservering op bol.com op de Cc al €499 gereserveerd..
EDIT:
Je bestelde artikel is meegegeven aan de bezorgdienst. We sturen je een e-mail als de bezorger begonnen is aan zijn bezorgronde
Dit gaan we bezorgen
1x Xbox One X Project Scorpio Edition - 1 TB
HYPE
[ Voor 30% gewijzigd door aevitas1 op 06-11-2017 11:44 ]
"Je bestelde artikel is meegegeven aan de bezorgdienst. We sturen je een e-mail als de bezorger begonnen is aan zijn bezorgronde. - Xbox One X Project Scorpio Edition - 1 TB"
Hopelijk anderen ook!
[Edit]
Status op de website staat nu op 'verzonden'. Kan meteen mijn vorige opmerking dat ze de statussen pas later op de dag veranderen de prullenbak in
[ Voor 25% gewijzigd door Rene1984 op 06-11-2017 11:45 ]
Ach valt wel mee. Over een week of twee heeft niemand het er meer over.VFRRijder schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:45:
Je zou bijna denken dat we naar een levertijden topic moeten
Dat idee heb ik ook, ben alleen niet in de mogelijkheid te bellen.schumi1986 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:44:
Bij de MM kun je de X vandaag gewoon al afhalen volgens de site
Naa. Klinkt leuk als het een terugkerend iets is. Nu is het een dag Lol. Morgen nog een dag van teleurstellingen maar dan is de rust weer wedergekeerd.VFRRijder schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:45:
Je zou bijna denken dat we naar een levertijden topic moeten
[ Voor 11% gewijzigd door Jumpman op 06-11-2017 11:48 ]
Geef het 4 weken en dan komen de laatbestellers voor Sint/Kerst...Remmetje schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:46:
[...]
Ach valt wel mee. Over een week of twee heeft niemand het er meer over.
Hilarisch als de bezorgdiensten morgen uit hun schema lopen en sommige orders pas woensdag worden uitgeleverd. Dan ontploft dit topic / sommige Tweakers.
Daarvoor is soms niets meer nodig dan een bezorger die niet tussen '09.30 en 12.00' komt, maar pas om 12.30MAX3400 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:48:
[...]
Geef het 4 weken en dan komen de laatbestellers voor Sint/Kerst...
Hilarisch als de bezorgdiensten morgen uit hun schema lopen en sommige orders pas woensdag worden uitgeleverd. Dan ontploft dit topic / sommige Tweakers.
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

ik nog niet grrrrMr.Wolf1 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:45:
Net een mail van bol.com dat mijn Scorpio is meegegeven aan de bezorgdienst.
Ik ook nog niet. Scorpio Edition, besteld in augustus en betaald met iDeal.
[ Voor 4% gewijzigd door DingDongGunther op 06-11-2017 11:58 ]
Nope, hier ook niks gehoord vanuit MS..Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:58:
Iemand al iets van Microsoft vernomen?
Hier ook nog niks hoor, leef ook in België.
De X supersampled ook naar 1080/1440p.wjsiebes91 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:58:
Ik zit nog steeds erg te twijfelen. Heb een One en die kan eventueel naar de slaapkamer.. maar heb geen 4K tv..
Helaas lijkt die info begraven te zijn over alle preorders/annuleringen de laatste dagen.
Nope, alleen een reservering op mijn creditcard maar geen track&trace of verzendbevestiging gehad.Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:58:
Iemand al iets van Microsoft vernomen?
Verwijderd
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2017 12:02 ]
Of gaan kijken naar iedere wagen die stopt of het busje die voor je deur langskomt en nog geen aanstalten doet om te stoppenRene1984 schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:50:
[...]
Daarvoor is soms niets meer nodig dan een bezorger die niet tussen '09.30 en 12.00' komt, maar pas om 12.30
Dus je wilt zeggen dat dit niet normaal is?Dragunov schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:06:
[...]
Of gaan kijken naar iedere wagen die stopt of het busje die voor je deur langskomt en nog geen aanstalten doet om te stoppen
Niet dat ik dit doe, natuurlijk......
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:25
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Media Remote
- Microsoft Xbox One S All-Digital Edition
- Microsoft One Digital TV-Tuner (Xbox One)
- Microsoft Xbox One S Vertical Stand
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox Live Gold
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox Game Pass
- Capturecards
- Consoles
uchiha tijntje schreef op maandag 6 november 2017 @ 11:02:
[...]
Sorry sorry
Maar je postte toch het volgende echt zelf
[...]

Media Markt uitverkocht, afhalen niet mogelijk.
Mijn bestelling is onderweg naar het magazijn, af te halen op 7-11
Zal je zien dat ik wel 499,- af mag tikken, dat staat immers op mijn factuur....
Had het schap nou vol gestaan zoals door menig tweaker hier was beloofd

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Microsoft gaat echt wel leveren hoor!
Het is pas 12:14! Nog 11:46 uur om een bevestiging te krijgen
Dit topic is gesloten.
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.