[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.081 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:58
justifire schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:14:
[...]

:(:)

Media Markt uitverkocht, afhalen niet mogelijk.
Mijn bestelling is onderweg naar het magazijn, af te halen op 7-11
Zal je zien dat ik wel 499,- af mag tikken, dat staat immers op mijn factuur....
Had het schap nou vol gestaan zoals door menig tweaker hier was beloofd O-) dan had ik misschien nog een poot om op te staan }:|
In sommige MM staat het schap nu al vol, te zien op de website dus die prijs van 488 zul je wel krijgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18:39

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Dragunov schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:06:
[...]

Of gaan kijken naar iedere wagen die stopt of het busje die voor je deur langskomt en nog geen aanstalten doet om te stoppen :+
Hiervoor hebben wij toch al als tweakers zijnde Anpr software op rpi met de lokale zzp kentekens die pakketten voor postnl bezorgen ingeprogrammeerd, met push notificatie naar de mobiel. Zodat we snel op afstand de deur open kunnen doen terwijl wij naar buiten sprinten om de coolblue uitknipconfetti op de bezorger te gooien?
😇

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
@Yaz

De Xbox die ik vorige week had besteld en vanmorgen heb geannuleerd (wegens bestellen van een Scorpio) bij bol.com wordt morgen tussen 13:00 en 15:30 bij de AH afgeleverd.

Hopen dat ik die morgen kan terugsturen omdat ze dan ook de Scorpio verstuurd hebben. We shall see :)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 16:06

Boekster

Naimoholic

Hier nog iemand die met smart wacht op een mail dat de Bol.com bestelling is goedgegaan. De klantenservice zegt van wel, maar de CC reservering is weg en niet omgezet naar een betaling. Ik heb wat screenshots gemaakt van besteldatum, gesprek met de kllantenservice en de letterlijke woorden: "Als je een exemplaar hebt gereserveerd krijg je deze gegarandeerd."

Aangezien ik deze week ook een weekje vrij heb (dagen opmaken, might as well!) zou ik het nogal zonde vinden als dit allemaal in de soep loopt. Ik hou de mensen die in hetzelfde pakket zitten op de hoogte als ik meer weet. Hopelijk is dat niet, zoals Bol.com meestal doet, de nacht voor levering :+ .

Music Addicted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Hier nog niks gehoord van Bol.
Geen mail en website staat nog op Wordt Verwerkt.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Microsoft had trouwens best een pakketje zonder controller kunnen aanbieden :(

Heb geen Xbox one meer maar nog wel 2 controllers en een elite controller, ik schat dat ik niet de enigste ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:22
Boekster schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:19:
Hier nog iemand die met smart wacht op een mail dat de Bol.com bestelling is goedgegaan. De klantenservice zegt van wel, maar de CC reservering is weg en niet omgezet naar een betaling. Ik heb wat screenshots gemaakt van besteldatum, gesprek met de kllantenservice en de letterlijke woorden: "Als je een exemplaar hebt gereserveerd krijg je deze gegarandeerd."

Aangezien ik deze week ook een weekje vrij heb (dagen opmaken, might as well!) zou ik het nogal zonde vinden als dit allemaal in de soep loopt. Ik hou de mensen die in hetzelfde pakket zitten op de hoogte als ik meer weet. Hopelijk is dat niet, zoals Bol.com meestal doet, de nacht voor levering :+ .
Same here, reservering is ook weg. Wel een mail in september gehad dat ik hem zou krijgen. Gisteren gechat en men ging het navragen, vanmorgen onderstaande mail gekregen:

Wij hebben een terugkoppeling ontvangen van onze verantwoordelijke afdeling. Zij geven het volgende aan:

Release is 7-11 dus klant kan product morgen thuis verwachten.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens je nog een fijne dag toe.

Maar ja eerst maar eens de t&t zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01:06
Rivanov schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:19:
Hier nog niks gehoord van Bol.
Geen mail en website staat nog op Wordt Verwerkt.
ik heb van "Jotter" van bol.com begrepen dat er geen fase is tussen wordt verwerkt en verzonden..

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene1984
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-05-2020
ourplayground schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:21:
[...]

ik heb van "Jotter" van bol.com begrepen dat er geen fase is tussen wordt verwerkt en verzonden..
Klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Xgar schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:21:
[...]

Same here, reservering is ook weg. Wel een mail in september gehad dat ik hem zou krijgen. Gisteren gechat en men ging het navragen, vanmorgen onderstaande mail gekregen:

Wij hebben een terugkoppeling ontvangen van onze verantwoordelijke afdeling. Zij geven het volgende aan:

Release is 7-11 dus klant kan product morgen thuis verwachten.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en wens je nog een fijne dag toe.

Maar ja eerst maar eens de t&t zien.
Dat is exact mijn ervaring, maar dan via de live chat.

Ik begrijp dat medewerkers niet alles van alle artrikelen weten, maar ik had gehoopt dat ze bij dit soort gekke dingen wat dieper hun systemen in duiken om te dubbelchecken of er geen kink ik de kabel zit. Die ik namelijk als salesverantwoordelijk wél om mensen gerust te styellen.

Music Addicted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:15
schumi1986 schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:15:
Pfff al die berichten over Microsoft
Microsoft gaat echt wel leveren hoor!

Het is pas 12:14! Nog 11:46 uur om een bevestiging te krijgen
Heb net Satya gesproken. Hij zei komt goed, anders ontsla ik Phil :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Boekster schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:24:
[...]

Dat is exact mijn ervaring, maar dan via de live chat.

Ik begrijp dat medewerkers niet alles van alle artrikelen weten, maar ik had gehoopt dat ze bij dit soort gekke dingen wat dieper hun systemen in duiken om te dubbelchecken of er geen kink ik de kabel zit. Die ik namelijk als salesverantwoordelijk wél om mensen gerust te styellen.
Bij mij konden ze het ook niet achterhalen, hadden ze geen zicht op, maar ze gingen het doorsturen naar een verantwoordelijke en die zou me binnen de twee a drie dagen contacteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op zondag 5 november 2017 @ 17:26:
Wat een faal bedrijf is Microsoft ook. Geen HDMI-CEC. Dus niet op de Guide knop van je controller drukken en je xbox en tv gaan aan en op de juiste input. Met dank aan Bralunit voor de tip.

Iemand weet of dit iets hardwarematigs is of softwarematigs ?
Kun je niet je Kinect gebruiken dan? Ja dan heb je wel die adapter nodig, maar heb je in ieder geval iets?

Jammer trouwens dat we dit topic niet meer gebruiken: [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen

Man man man wat een geneuzel over winkels }:O

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Adapter is overal uitverkocht ofwel aan absurde prijzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Dragunov schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:28:
Adapter is overal uitverkocht ofwel aan absurde prijzen
een andere optie (wel duurdere) is de harmony hub

Hiermee kan je via je mobiel je tv, versterker, xbox en weet ik wel niet allemaal aanzetten.
Ik heb hem zelf gekoppeld aan de echo dot en dan kan het via spraak. Ideaal

edit, dit is uiteraard enkel voor het aan en uizetten van de xbox en andere rand apparatuur. Niet om lekker te dansen voor je xbox

[ Voor 9% gewijzigd door ourplayground op 06-11-2017 12:32 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:06
justifire schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:14:
[...]

:(:)

Media Markt uitverkocht, afhalen niet mogelijk.
Mijn bestelling is onderweg naar het magazijn, af te halen op 7-11
Zal je zien dat ik wel 499,- af mag tikken, dat staat immers op mijn factuur....
Had het schap nou vol gestaan zoals door menig tweaker hier was beloofd O-) dan had ik misschien nog een poot om op te staan }:|
MM inderdaad uitverkocht, levertijd 4-5dagen. Gelukkig had ik om 09.30 uur nog een bestelling gedaan om af te halen in de winkel. Voor 468 >:) Dat is mijn back-up want heb nog niks van Coolblue gehoord. Zodra de bevestiging van Coolblue er is cancel ik die bij de MM weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Kan je je Kinect niet mee aansluiten ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Nog een nachtje slapen en.....

We zijn van het gespam over pre-orders af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes91
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-02-2020
MAX3400 schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:00:
[...]

De X supersampled ook naar 1080/1440p.

Helaas lijkt die info begraven te zijn over alle preorders/annuleringen de laatste dagen.
Dit ga ik echt zien in games op mijn Full HD tv? Gaat hij dit ook bij Netflix doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Net bericht van MS, Scorpio Edition is onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
wjsiebes91 schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:33:
[...]

Dit ga ik echt zien in games op mijn Full HD tv? Gaat hij dit ook bij Netflix doen?

volgens dit filmpje wel...

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Silversin schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:34:
Net bericht van MS, Scorpio Edition is onderweg.
Hier ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 13:03
Die transfer optie kopieert ie ook mijn accountsharing instellingen? Ik zit in de preview ring nu... Wat is handig? externe disk aansluiten en xbox one x aanzetten en beginnen met bidden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Verzend bevestiging MS binnen voor Scorpio

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:12
Hier ook net de mail binnen, nu even kijken wanneer ze af komen leveren morgen, zodat er iemand thuis is

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
Hier nog niks. Krijg het er warm van.

Naja tis mooi weer ga maar een paar balletjes slaan.

[ Voor 43% gewijzigd door TheNostra op 06-11-2017 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
Ik heb een track and trace van MS gekregen. Dus er is leven aan de MS kant. Zou het dan toch gaan gebeuren?

Aangezien het alleen een aanmeldingsstatus is ben ik bang dat het apparaat pas woensdsg hier is. Maar goed, dat is het gevolg van in Duitsland wonen. Alles net wat langzamer :)

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Mag de mijne over 2 uurtjes ophalen *O*
Ben 35 maar net een klein kind op dit moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Ramon27 schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:40:
Waar ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Ramon27 schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:40:
hoe krijg je dat voor elkaar?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Laat de unboxing video's en zo maar komen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 20:22
Mail van Bol:

Je bestelde artikel is meegegeven aan de bezorgdienst. We sturen je een e-mail als de bezorger begonnen is aan zijn bezorgronde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Hairball schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:39:
Ik heb een track and trace van MS gekregen. Dus er is leven aan de MS kant. Zou het dan toch gaan gebeuren?
Same!! En van vrienden hoor ik hetzelfde :)

Gamertag: YazNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
scorelord schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:35:
Die transfer optie kopieert ie ook mijn accountsharing instellingen? Ik zit in de preview ring nu... Wat is handig? externe disk aansluiten en xbox one x aanzetten en beginnen met bidden?
Ja, als je de backup doet op je externe schijf, zou die bij aanzetten van X dat moeten zien en vragen of je instellingen wil overnemen -> klaar, meteen spelen :P

MS heeft mass mail gehad, ook collega die hem later besteld hadden (toen het nog kon) kreeg net de mail.
Hairball schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:39:

Aangezien het alleen een aanmeldingsstatus is ben ik bang dat het apparaat pas woensdsg hier is. Maar goed, dat is het gevolg van in Duitsland wonen. Alles net wat langzamer :)
Heb jij op de DE site besteld? Bij de day one van de eerste XBO was deze in duitsland ook dezelfde dag bezorgd.

[ Voor 41% gewijzigd door SinergyX op 06-11-2017 12:50 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Xgar schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:47:
Mail van Bol:

Je bestelde artikel is meegegeven aan de bezorgdienst. We sturen je een e-mail als de bezorger begonnen is aan zijn bezorgronde.
Nog effen wachten hier.

Ze kunnen ook maar een per een doen e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Martinspire schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:27:
[...]

Kun je niet je Kinect gebruiken dan? Ja dan heb je wel die adapter nodig, maar heb je in ieder geval iets?
Er zit gewoon een IR blaster in de S en de X. Voor het aansturen van je apparatuur heb je geen Kinect meer nodig. Jammer is wel dat deze niet ook gelijk even je kanaal instelt, zou makkelijk moeten kunnen lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:25
Ik heb nog niks van Bol.com. Wel op de eerste dag besteld dat het mogelijk was. Enige antwoord van de klantenservice is dat ze niet op volgorde van besteldatum verzenden en dat het uiterlijk morgen verzonden wordt en dan wel dezelfde dag in huis. De klantenservice zelf is verder van helemaal niets op de hoogte. Afwachten maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Xgar schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:47:
Mail van Bol:

Goed nieuws, geeft goede hoop :) .

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:03
MS idd hier ook bericht binnen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Heeft iemand al iets gemerkt van het pre-loaden van 4K assets? Van Gears of War heb ik naar mijn idee nog niks van gekregen. In mijn games overzicht zie ik alleen dat Rise of the Tomb Raider en Slime Rancher xbox one x geoptimaliseerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
SinergyX schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:48:
[...]

Ja, als je de backup doet op je externe schijf, zou die bij aanzetten van X dat moeten zien en vragen of je instellingen wil overnemen -> klaar, meteen spelen :P

MS heeft mass mail gehad, ook collega die hem later besteld hadden (toen het nog kon) kreeg net de mail.

[...]

Heb jij op de DE site besteld? Bij de day one van de eerste XBO was deze in duitsland ook dezelfde dag bezorgd.
Ja , op de Duitse site besteld. Mijn ervaring overigens met bezorgingen in Duitsland is overigens niet zo positief. Meestal duurt het gemiddeld langer als in NL en track and trace lopen meestal achter de feiten aan.
Maar goed, dinsdag of woensdag is eigenlijk beide ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Het lijkt wel een Slack hier man ;-) Ik heb mijn bol.com bevestiging ook binnen overigens.
Verwachte levering morgen tussen 16:15 en 18:45.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Roko schreef op maandag 6 november 2017 @ 12:54:
Heeft iemand al iets gemerkt van het pre-loaden van 4K assets? Van Gears of War heb ik naar mijn idee nog niks van gekregen. In mijn games overzicht zie ik alleen dat Rise of the Tomb Raider en Slime Rancher xbox one x geoptimaliseerd zijn.
Je kan triggerren door het spel te verwijderen en opnieuw installeren.
Sommige games updaten pas na opstarten, andere games zijn geupdate maar nog niet geactiveert.
Gears 4 zou in ieder geval 103GB moeten zijn.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
En vannacht kan je beginnen met Super Lucky's Tale te spelen, mijne is hier al in preload, zal wss nog een update uitkomen vannacht die spel unlocked

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Bij mij levert PostNL altijd af in de broodjeszaak net voor de deur als er niemand thuis is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjsiebes91
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-02-2020
Ik heb even gekeken naar games die voordeel zouden halen bij de One X.
Hierbij zie ik verschillende games die voor mij interessant zijn:
Project Cars 2
Farming Simulator 17
Forza Motorsport 7
Forza Horizon 3
Fifa 18
COD WW2

Ik heb hem maar gewoon besteld :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Zo'n verrassingsbrood komt altijd van daar en persoon van broodjeszaak zegt het zelf, als jullie niet thuis zijn, moeten ze maar hier leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 22:40
Bij mij is Shadow of war nog niet geupdate
Vanavond ook maar even herinstall doen denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ofthewell
justifire schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:07:
Alles kan me gestolen worden als Wolfenstein 2 vandaag zijn update maar krijgt !!
Mee eens. Ik heb het spel bewust nog niet gespeeld hierom.

Edit: Krijg zojuist de enhanced updated binnen. Ongeveer 5gig

[ Voor 11% gewijzigd door Ofthewell op 06-11-2017 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 05:19
Verdorie heb ik zo mijn best gedaan om mijn backlog af te werken de voorbije maanden, is er weer zoveel lekkers beschikbaar

- Forza 7
- COD WW2
- SW Battlefront 2
- Super Lucky's Tale
- Wolfenstein 2

Dan heb ik Witcher 3 bewust nog niet uitgespeeld omdat ik het op de X wou doen, en Gears of War 4 ook nog oppikken voor een mooi prijsje.

Te weinig games? Eerder te weinig tijd ja :)

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
het verlossende woord van bol.com/postnl is daar... morgen tussen 16:45-19:15 uur wordt hij bezorgd.
toch lekker om de bevestiging te hebben.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
ourplayground schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:42:
het verlossende woord van bol.com/postnl is daar... morgen tussen 16:45-19:15 uur wordt hij bezorgd.
toch lekker om de bevestiging te hebben.
Hier nog niks, hoe kreeg je de update - via mail?

Ze krijgen nog even van me maar als ze morgen niet leveren ga ik toch echt even kijken of de lokale MM voorraad heeft..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 12:16
Darks schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:42:
Verdorie heb ik zo mijn best gedaan om mijn backlog af te werken de voorbije maanden, is er weer zoveel lekkers beschikbaar

- Forza 7
- COD WW2
- SW Battlefront 2
- Super Lucky's Tale
- Wolfenstein 2

Dan heb ik Witcher 3 bewust nog niet uitgespeeld omdat ik het op de X wou doen, en Gears of War 4 ook nog oppikken voor een mooi prijsje.

Gelukkig komt de Witcher 3 patch pas later dit jaar als het goed is, dus daar kan je even mee wachten xD

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingDongGunther
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-06 05:10
bol.com:

Beste xx,

Morgen 7 november
16:15 - 18:45 uur

;(

[ Voor 5% gewijzigd door DingDongGunther op 06-11-2017 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
DeLyon schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:43:
[...]

Ze krijgen nog even van me maar als ze morgen niet leveren ga ik toch echt even kijken of de lokale MM voorraad heeft..
ik kreeg eerst melding op de postnl app, en heb zojuist een mail van bol.com gekregen.
ik heb pas afgelopen vrijdag besteld (scorpio) dus was even een beetje bang er toch nog naast te grijpen..

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
En ja ook hier de verlossende mail van Bol.com

Gelukkig heb ik nachtdienst straks, moeder gebrieft dat ze binnen 15 meter van de deurbel moet blijven en dan hopelijk tegen dat ik wat uitgeslapen ben is mijn pakket er / bijna. :)

Aan iedereen alvast veel plezier gewenst met het unboxen en daarna het gamen uiteraard. Team Xbox!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grappig detail, collega krijgt bij USP details 5.2KG te zien, terwijl mijne 5.5KG zegt. 300gram verschil tussen de normale en Scorpio versie :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Laatst online: 16-03 01:03
SinergyX schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:47:
Grappig detail, collega krijgt bij USP details 5.2KG te zien, terwijl mijne 5.5KG zegt. 300gram verschil tussen de normale en Scorpio versie :P
Zal o.a. de stand zijn...

Hehehe of misschien is dat winnende loterij ticket wel zo zwaar ;). Zou toch wat zijn he :P

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Ook net mail gehad van bol dat pakket meegegeven is.

Wachten kan beginnen om eindelijk de krachtigste console ooit gemaakt uit te pakken...

Zit ook in feestverpakking, want morgen is het toch ook beetje feest.

Sinterklaas en de kerstman komen vroeg dit jaar. Kan wel dan nog altijd lege verpakking onder kerstboom zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:08
Moet hier nog even een dag of 5 wachten voordat ik mijn X in ontvangst kan nemen/aansluiten.... Daarentegen vanavond wel bij de launch party aanwezig hier in New York dus mag er toch nog even op spelen!

Ben benieuwd naar de ervaringen hier en have fun morgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
Ik heb hem vrij laat via Bol besteld (vorige week) maar ook de mijne is onderweg, jippie ! :)

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Darks schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:42:

- Forza 7
- COD WW2
- SW Battlefront 2
- Super Lucky's Tale
- Wolfenstein 2

Bekend problem. Voor mij:

WW2
Wolfenstein
Witcher 3 Blood and Wine
Dishonored Death of an Outsider
Prey (eigenlijk speel ik deze nog niet omdat ik het een bout game vind :P)
Zoo Tycoon (poep scheppen in 4K ftw)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

Jaguar645 schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:52:
Moet hier nog even een dag of 5 wachten voordat ik mijn X in ontvangst kan nemen/aansluiten.... Daarentegen vanavond wel bij de launch party aanwezig hier in New York dus mag er toch nog even op spelen!

Ben benieuwd naar de ervaringen hier en have fun morgen!
Kssst! Ga met je iPhone spelen, schurk! :P

Also, take pictures met je nieuwe iPhone! :P

[ Voor 5% gewijzigd door Boekster op 06-11-2017 13:55 ]

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:11
DeLyon schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:43:
[...]

Postduif. De mail is over belast door alle idioten die bellen mailen en chatten om te vragen of de console morgen komt😂😂😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

giantgiantus schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:55:
[...]

Postduif. De mail is over belast door alle idioten die bellen mailen en chatten om te vragen of de console morgen komt😂😂😂
Mja, technische problemen zorgen daar nogal gauw voor.

Mag overigens hopen dat de klantenservice niet hetzelfde is als de pickingservice van dezelfde dag. Da's een raar takenpakket :p .

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Kan ook loopjongen zijn met tekst op perkament :+

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:29

BM

Moderator Spielerij
Heren (,dames?),

ik snap dat jullie allemaal razend enthousiast zijn vanwege de aankomende levering van nieuw speelgoed, maar zou het slowchat gehalte wel ietsje minder kunnen? Alle berichten over wel/geen verzendbevestiging voegen niet zo heel veel toe (of zijn zelfs offtopic).

Bij voorbaat dank :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Laatst online: 22-09 16:14

nexhil

BAM!

Ik ben benieuwd hoeveel geluid de X maakt. Er zit toch echt heel veel power in die unit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boekster

Boekster

Naimoholic

nexhil schreef op maandag 6 november 2017 @ 13:59:
Ik ben benieuwd hoeveel geluid de X maakt. Er zit toch echt heel veel power in die unit!
Het schijnt erg mee te vallen, zeker als je vanaf een gewone Xbox One after komt. Die is best luid.

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
goed punt, plus dat de power brick in het systeem zelf zit (ik heb nu nog de oude met de brick buiten), lijkt er weinig ruimte voor airflow en zou je zeggen dat er wel wat fans moeten draaien.. we zullen het zien!

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Boekster schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:00:
[...]

Het schijnt erg mee te vallen, zeker als je vanaf een gewone Xbox One after komt. Die is best luid.
Ik heb nog steeds een originele xbox one, vind het geluid prima meevallen. Een enkele keer slaat die op hol bij disc draaien en/of fan, maar meestal hoor ik m nauwelijks :)

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Minder dan de Xbox One S, dus eigenlijk fluisterstil

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darks
Komt ruim aan bod in de DF review: YouTube: Xbox One X Review: The 4K Console You've Been Waiting For?

Valt dus reuze mee. Mooi stukje techniek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Laatst online: 22-09 16:14

nexhil

BAM!

Dragunov schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:02:
[...]

Minder dan de Xbox One S, dus eigenlijk fluisterstil
Ah kijk, ik heb de originele xbox one en de S. En de is is echt prachtig stil. kan me haast niet voorstellen dat het de X met deze GPU ook lukt. Kudo's voor MS als ze dat echt gelukt is. 8)
Darks schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:03:
[...]

Komt ruim aan bod in de DF review: YouTube: Xbox One X Review: The 4K Console You've Been Waiting For?

Valt dus reuze mee. Mooi stukje techniek :)
thanks, ik ga ff kijken.

[ Voor 33% gewijzigd door nexhil op 06-11-2017 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:09
nexhil schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:04:
[...]

Ah kijk, ik heb de originele xbox one en de S. En de is is echt prachtig stil. kan me haast niet voorstellen dat het de X met deze GPU ook lukt. Kudo's voor MS als ze dat echt gelukt is. 8)

[...]

thanks, ik ga ff kijken.
De markt staat niet stil, dus dat zal wel vergelijkbaar zijn.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-09 13:56

PaYnE81

XBL VandalizerNL

nexhil schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:04:
[...]

[...]

thanks, ik ga ff kijken.
En als dat lukt, tegen welke prijs :9
Zag het verbruik verschil tussen de One S en de X in GoW4 70W vs 175W, dan moet er ook flink meer gekoeld worden dus lijkt me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:54
Ik hoop dat ontwikkelaars niet te lang wachten met de 4K patches voor games, want daar went of keert het natuurlijk wel een beetje mee. Gelukkig hebben een aantal toffe games van dit moment (FM7, CoD:WWII) al de patch gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
Sito schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:10:
Ik hoop dat ontwikkelaars niet te lang wachten met de 4K patches voor games, want daar went of keert het natuurlijk wel een beetje mee. Gelukkig hebben een aantal toffe games van dit moment (FM7, CoD:WWII) al de patch gehad.
Ik vind de automagische verbeteringen van huidige games ook al heel prettig hoor. Ik moet bijvoorbeeld nog beginnen aan GTA V en dan zijn snellere laadtijden en soepelere gameplay best wel welkom :)

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-09 09:51
morgen naar 18:00 uit mijn werk gelijk de trein in en dat kreng ophalen!
ben benieuwd. overigens geen enkel idee welke game ik nou zou moeten halen erbij.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sito
Harmsen schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:18:
[...]

Ik vind de automagische verbeteringen van huidige games ook al heel prettig hoor. Ik moet bijvoorbeeld nog beginnen aan GTA V en dan zijn snellere laadtijden en soepelere gameplay best wel welkom :)
Dat is zeker waar! Maar de 4K mogelijkheden mogen van mij ook best benut worden. Of bijvoorbeeld een patch dat 1080p@30fps naar 60fps gaat. Dat zou al hemels zijn bij een hoop games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Laatst online: 00:49

Convoy

g44p

Harmsen schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:18:
[...]

Wat doet die "automagische verbeteringen" precies dan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sito
Convoy schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:30:
[...]

Snellere laadtijden, minder FPS drops, dat soort dingen neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

[...]

Van xbox.com
Games that are Xbox One X Enhanced perform better, may have faster load times, and can have higher resolution
Sudden changes in framerate can be jarring—taking you out of the game experience. Xbox One X Enhanced games can use the full power of the Xbox One X to be able to run at higher or steadier framerates.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Ik ben vooral benieuwd hoe dat gaat met oa COD WW II, daar merk ik toch wel aardig wat framedrops en verwacht ik een vloeiender geheel op de X

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Heren @convoy weet ook wel dat 1080p games voordeel hebben met de Xbox one X

Hij doelde op het woord 'automagische'

[ Voor 4% gewijzigd door schumi1986 op 06-11-2017 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 16:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

[...]

Games die gebruik maken van dynamische resolutie (gaat omhoog of omlaag afhankelijk van de load van CPU/GPU) hebben nu meer ruimte op een X.

Dus in dat soort games is de kans groter dat er niet meer terug geschakeld wordt naar 900p of lager maar dat je een redelijk stabiele 1080p/30 kan verwachten.

Maar alleen in het geval van Dynamic Resolution Scaling, games waar dit niet gebruikt wordt zul je dus ook niet veel meer merken dan misschien betere laadtijden en betere AA. Zonder patch gaat zo'n 30fps game dus niet opeens naar 60fps.

http://www.eurogamer.net/...ting-games-will-be-better

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Ik heb een monitor met Freesync. Heb ik straks een kabel nodig met aan de ene kant HDMI en de andere freesync oid? Of gaat dit over een standaar HDMI 2.1 kabel? Ik ken eigenlijk de hele aansluiting niet. Ik heb een iiyama GB2888UHSU-B1

[ Voor 11% gewijzigd door mobygo76 op 06-11-2017 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Is gewoon via hdmi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
mobygo76 schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:58:
Ik heb een monitor met Freesync. Heb ik straks een kabel nodig met aan de ene kant HDMI en de andere freesync oid? Of gaat dit over een standaar HDMI 2.1 kabel? Ik ken eigenlijk de hele aansluiting niet. Ik heb een iiyama GB2888UHSU-B1
Freesync monitoren stuur je normaal gesproken gewoon aan met een DisplayPort kabel. De X1X heeft Freesync over HDMI, zijn nog niet veel monitoren die dit ondersteunen. Of je HDMI zomaar met behoud van FreeSync over kan zetten naar DisplayPort, dat weet ik helaas niet. Is denk ik ook nog niet geprobeerd omdat er nog maar amper producten zijn die Freesync over HDMI ondersteunen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ramon27
Afbeeldingslocatie: https://afbeelding.im/0DBLIqzQ

Yourgamezone Nijmegen bedankt *O*

[ Voor 55% gewijzigd door Ramon27 op 06-11-2017 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Ok, thanks, ik ga morgen wel eens even kijken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yaz
Niet zo heel gek. In Australie is het nu al morgen. Grats! Have fun with it mate! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
Yaz schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:07:
[...]

Niet zo heel gek. In Australie is het nu al morgen. Grats! Have fun with it mate! :)
Gewoon Nederland.
Bedankt!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-09 13:56

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Ramon27 schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:11:
[...]

Gewoon Nederland.
Bedankt!
Flauw grapje omdat de foto op zn kop staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SpankmasterC schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:03:
[...]

Freesync monitoren stuur je normaal gesproken gewoon aan met een DisplayPort kabel. De X1X heeft Freesync over HDMI, zijn nog niet veel monitoren die dit ondersteunen. Of je HDMI zomaar met behoud van FreeSync over kan zetten naar DisplayPort, dat weet ik helaas niet. Is denk ik ook nog niet geprobeerd omdat er nog maar amper producten zijn die Freesync over HDMI ondersteunen.
Staat me bij dat HDMI al tijdje vanuit AMD werd ondersteund, maar XBX is freesync 2,wat sowieso niet werkt voor de huidige freesync monitoren (toevoeging van freesync 2 is HDR).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
Wat me een beetje tegenvalt is dat het niet makkelijk is om te zien of je games nou daadwerkelijk Enhanced zijn. Bij sommige games zie je 4k game content: installed, maar bij andere weet je gewoon niet zeker of de enhanced patch daadwerkelijk geinstalleerd is en wat die patch inhoudt.

Hopelijk gaan ze bij de game wat betere info zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:04
Zojuist contact opgenomen met de Microsoft store inzake de bestelling, uw order is niet verzonden zal voor 30-11-17 bij u aankomen word er verteld. Terwijl er in de email staat: Beschikbaar: maandag 6 november 2017
Verzendmethode: Spoed

Wat een kansloos bedrijf dat MS, koop je m direct via de maker zelf meer als een maand geleden besteld en krijg je m dus niet op launch day!
Pagina: 1 ... 17 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.