[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.082 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 21:08
Zou het zinvol zijn om te wachten op de black friday acties? Of kan ik beter aan de niet onweerstaanbare drang voldoen en gewoon die nieuwe Xbox gaan kopen van de week?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09 12:16
Noxa schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:42:
Zou het zinvol zijn om te wachten op de black friday acties? Of kan ik beter aan de niet onweerstaanbare drang voldoen en gewoon die nieuwe Xbox gaan kopen van de week?
Ik denk niet dat Black Friday je heel veel kortingen gaat geven op een X1X..

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!
greyfox1987 schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:42:
[...]

Ik denk niet dat Black Friday je heel veel kortingen gaat geven op een X1X..
Ik week zeker van niet, goedkoopste is op de X1X aan te schaffen via de Mediamarkt (468 euro)
Overigens zijn de inkopers van de diverse Retail kanalen druk bezig om extra X1X's in te kopen.
Het verhaal gaat dat Mediamarkt Almere een back-log heeft van -24 stuks voor de normale zwarte uitvoering.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Wel de verkeerde versie ontvangen.. Had de Scorpio editie besteld, maar de normale gekregen. Ach kan er wel mee leven. Ben momenteel is extase

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Ramon27 schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:47:
Wel de verkeerde versie ontvangen.. Had de Scorpio editie besteld, maar de normale gekregen. Ach kan er wel mee leven. Ben momenteel is extase
Hoe ben je er aan gekomen trouwens? Dat vind ik eigenlijk wel het interessantste. Welke winkel fucked up?

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
Yaz schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:49:
[...]

Hoe ben je er aan gekomen trouwens? Dat vind ik eigenlijk wel het interessantste. Welke winkel fucked up?
Yourgamezone Nijmegen staat er bij na een update.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-09 18:03

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Ik ga toch ook de Xbox One X kopen. Laatste keer dat ik so gehyped ben van een game gerelateerd iets was Modern Warfare 2. Raak mijn oude Xbox alleen aan de straatstenen niet kwijt.
Dutchzilla schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:18:
morgen naar 18:00 uit mijn werk gelijk de trein in en dat kreng ophalen!
ben benieuwd. overigens geen enkel idee welke game ik nou zou moeten halen erbij.
Rise of the Tomb Raider of Gears of War 4 schijnen heel erg mooi te zijn op de X, verder ben ik zelf heel benieuwd naar Battlefront 2, The Witcher 3 en stiekem Battlefield 1.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
YourgameZone in Nijmegen. Had hem besteld op de dag van aankondiging. Zou hem pas morgen krijgen. Maar kon niet wachten, en heb hem maar opgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 01:06
BroWohsEdis schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:52:
Ik ga toch ook de Xbox One X kopen. Laatste keer dat ik so gehyped ben van een game gerelateerd iets was Modern Warfare 2. Raak mijn oude Xbox alleen aan de straatstenen niet kwijt.
Gewoon lekker houden voor op de slaapkamer ofzo. Voor die €100,- die je er nog voor kan vangen lijkt het me een goede mediaspeler die ook nog eens een game kan afspelen.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Ramon27 schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:52:
YourgameZone in Nijmegen. Had hem besteld op de dag van aankondiging. Zou hem pas morgen krijgen. Maar kon niet wachten, en heb hem maar opgehaald.
Een kleine zelfstandige verwacht ik? Dat zijn voor dit soort dingen echt de top bedrijfjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

ourplayground schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:54:
[...]

Gewoon lekker houden voor op de slaapkamer ofzo. Voor die €100,- die je er nog voor kan vangen lijkt het me een goede mediaspeler die ook nog eens een game kan afspelen.
Ik heb er al 2 . :P
Bij de Gamemania zou ik er een waardebon van €160,- voor kunnen krijgen. Dat is meer als de laatste biedingen op marktplaats die ik heb gehad. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 22:41
Ace schreef op maandag 6 november 2017 @ 14:42:
[...]

Games die gebruik maken van dynamische resolutie (gaat omhoog of omlaag afhankelijk van de load van CPU/GPU) hebben nu meer ruimte op een X.

Dus in dat soort games is de kans groter dat er niet meer terug geschakeld wordt naar 900p of lager maar dat je een redelijk stabiele 1080p/30 kan verwachten.

Maar alleen in het geval van Dynamic Resolution Scaling, games waar dit niet gebruikt wordt zul je dus ook niet veel meer merken dan misschien betere laadtijden en betere AA. Zonder patch gaat zo'n 30fps game dus niet opeens naar 60fps.

http://www.eurogamer.net/...ting-games-will-be-better
Het probleem hierbij is dat er maar een handje vol games van dynamische resolutie gebruik maakt. Veel meer games hebben een fixed resolutie. Die games behoeven dus allemaal een patch :/

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
BroWohsEdis schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:03:
[...]

Ik heb er al 2 . :P
Bij de Gamemania zou ik er een waardebon van €160,- voor kunnen krijgen. Dat is meer als de laatste biedingen op marktplaats die ik heb gehad. :/
Ah ok! nou voor de keuken dan... Maar 160€ lijkt me een aardige deal... zou er alleen geen waardebon voor willen hebben.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als iemand GEEN One X kan krijgen, er zijn 2 normale "over" bij Games4US in Ede. Morgen ophalen!

First come, first serve! Telefonisch reserveren kan nu!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Zit er trouwens een nieuwe headset bij de One X?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-09 20:38
Hairball schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:30:
Wat me een beetje tegenvalt is dat het niet makkelijk is om te zien of je games nou daadwerkelijk Enhanced zijn. Bij sommige games zie je 4k game content: installed, maar bij andere weet je gewoon niet zeker of de enhanced patch daadwerkelijk geinstalleerd is en wat die patch inhoudt.

Hopelijk gaan ze bij de game wat betere info zetten.
Effe knuppeltje neergooien:

Maar als het niet makkelijk te zien is, dan betekend het dus ook dat het niks uitmaakt, want blijkbaar als je weet dat hij 4k enhanced is ga je het zien (soort van placebo effect noem ik dan dan :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• almiros
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 27-07-2023
Even een vraagje over de xbox one s controller die bij de x zit en de nieuwste is..Moeten daar nu batterijen in of is er een ingebouwde accu? Of kun je beiden doen maar zit de accu er niet bij? Ik kom van playstation en daar had je natuurlijk alleen een ingebouwde accu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
almiros schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:19:
Even een vraagje over de xbox one s controller die bij de x zit en de nieuwste is..Moeten daar nu batterijen in of is er een ingebouwde accu? Of kun je beiden doen maar zit de accu er niet bij? Ik kom van playstation en daar had je natuurlijk alleen een ingebouwde accu.
ik vermoed de laatste optie: batterijen waar je de mogelijkheid hebt om een "plug n play" aan te schaffen

[ Voor 12% gewijzigd door ourplayground op 06-11-2017 16:21 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

almiros schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:19:
Batterijen, accu moet je zelf kopen.

TIP: Koop niet de play en charge kit van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Rossi46 schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:04:
[...]

Het probleem hierbij is dat er maar een handje vol games van dynamische resolutie gebruik maakt. Veel meer games hebben een fixed resolutie. Die games behoeven dus allemaal een patch :/
Dat is helemaal wat je verwacht. Deze spellen hebben wel allemaal de voordelen van;
- stabielere framerate
- geforceerd 8x anisotropic filtering (of was het 16x?)
- snellere laadtijden
- en vast nog wel wat meer....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-09 13:56

PaYnE81

XBL VandalizerNL

BroWohsEdis schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:20:
[...]

Ow, benieuwd welke je dan wel aanraadt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
[...]

waarom niet? ik ben er toch erg tevreden mee...

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PaYnE81 schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:21:
[...]

Ik raad juist wel die van MS aan, die hebben zich bij mij bewezen aantoonbaar beter te zijn dat die van de concurrentie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
[...]

TIP: Koop wel Eneloops
https://www.bol.com/nl/p/...uggestionType=typedsearch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
Na 337 reacties ga ik het gewoon vragen, iemand al iets van MM vernomen met pre-orders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
justifire schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:23:
[...]

Hier vanaf duitse release de play&charge kit (vijf jaar ?) Werkt nog uitstekend d:)b
ik ook, maar zie nu dat het nog niet zo makkelijk is er nu aan te komen.. lijkt overal uitverkocht

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

ourplayground schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:22:
[...]

waarom niet? ik ben er toch erg tevreden mee...
Ik heb er 2 gehad, beide binnen een maand overleden. Mijn vriendin heeft er ook 2 gehad, eentje wilde niet meer opladen en de ander was na 2 uur leeg. Verder moest ik ze zowat 3x per week opladen, met degene die ik nu heb 1x per week.

Misschien heb ik pech gehad maar mijn ervaringen met de play en charge kits van Microsoft zijn erg slecht.
PaYnE81 schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:21:
[...]

Ik heb de TRUST GXT 230, doet het perfect en de accuduur gaat lang mee. Op internet staat rond de 10 uur terwijl ik met een headset aangesloten ongeveer aan 12 uur kom.

[ Voor 6% gewijzigd door BroWohsEdis op 06-11-2017 16:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nee man, moet je steeds batterijen wisselen, gewoon een play and charge kitje, ik heb inmiddels 4 controllers (kids he....) In de controller van de kids had ik geen MS accu's zitten. Die zijn sneller stuk dan de MS accu's in mijn originele XBOX controller en in mijn Elite Controller.

Die laatste is trouwens een aanrader, ik heb hem vanaf het begin dat hij leverbaar is, ik zweer er bij.... Geen rubber wat los laat zoals als bij @justifire.... Maar goed, Justi heeft ook nog nooit gehoord van schone handen.... Die roert eerst door de verf afbijtmiddel voor dat hij gaan gamen. Hij schijnt ook heel landelijk te wonen, puur omdat zijn buren anders problemen zouden krijgen met zijn lucht stank.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MrGizMo schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:23:
Na 337 reacties ga ik het gewoon vragen, iemand al iets van MM vernomen met pre-orders?
Zojuist gebeld.
Xbox is onderweg naar magazijn, zou vandaag of morgen een mail krijgen om hem op te kunnen halen.
Voor rechtstreekse verzending zal hij dus ook gewoon morgen op de mat liggen (check de status van je bestelling onder je account op MM)

Telefoniste : Die 499.99 is helaas dikke pech meneer, maar u bent wel verzekerd van een console....
Ik : dan annulleer ik nu en bestel een nieuwe voor 468,- beetje krom niet ?!
Zij : misschien zijn ze aan de kassa wat coulanter want klinkt inderdaad vreemd....
Bullet NL schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:27:
[...]
Die laatste is trouwens een aanrader, ik heb hem vanaf het begin dat hij leverbaar is, ik zweer er bij.... Geen rubber wat los laat zoals als bij @justifire.... Maar goed, Justi heeft ook nog nooit gehoord van schone handen.... Die roert eerst door de verf afbijtmiddel voor dat hij gaan gamen. Hij schijnt ook heel landelijk te wonen, puur omdat zijn buren anders problemen zouden krijgen met zijn lucht stank.....
Afbeeldingslocatie: http://memegenerator.nl/system/includes/meme.php?image=upload_1410468558nog-meer-voor-mannen-460.jpg&text1=lekker%20zonder%20je%20wijf%20op%20stap&text2=met%20bier%20in%20je%20blote%20mannen%20klauwen

[ Voor 34% gewijzigd door justifire op 06-11-2017 16:32 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je het nu over de Scorpio of de gewone? Heb ze beide gereserveerd, neem gewoon het factuur van de One X mee :p. Is gewoon hetzelfde console, lijkt me sterk dat ze daar stug over gaan doen.

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2017 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
justifire schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:28:
[...]

Zojuist gebeld.
Xbox is onderweg naar magazijn, zou vandaag of morgen een mail krijgen om hem op te kunnen halen.
Voor rechtstreekse verzending zal hij dus ook gewoon morgen op de mat liggen (check de status van je bestelling onder je account op MM)

Telefoniste : Die 499.99 is helaas dikke pech meneer, maar u bent wel verzekerd van een console....
Zij : misschien zijn ze aan de kassa wat coulanter want klinkt inderdaad vreemd....

[...]

[afbeelding]
Haha dat zou mooi zijn. Faal actie van MM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:40
[...]

Zojuist gebeld.

Bij de Nintendo Classic SNES Mini hebben ze mij toch wel € 20,00 overgemaakt. Omdat met de FIFA 18 launch ze opeens € 79,99 waren.

Overigens hebben ze die ook weer aan mij verdiend, daar ik de prachtige game Uncharted: The Lost Legacy van heb gekocht voor € 19,99.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
[...]

Zojuist gebeld.

Thanks! even snel de status gekeken :
Bestelling verzonden naar magazijn XX
Uw bestelling wordt voorbereid voor verzending. XX
Kom hem alleen ophalen :D!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Zojuist gebeld.

[...]

[ afbeelding]
.

De pre-order, (niet Scorpio uitvoering) worden gewoon voor 468 euro incl korting verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 14:11
@MrGizMo Hier hetzelfde. Maar ik rijd er zo wel even langs vanuit m’n werk. :+

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Froggle schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:38:
@MrGizMo Hier hetzelfde. Maar ik rijd er zo wel even langs vanuit m’n werk. :+
hehe doe dat, dan ga ik misschien straks ook nog ff ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net even contact gehad met iemand van Game Mania in Groningen, ze krijgen 4 stuks binnen, geen Scorpio en hebben er 30 in reservering staan. Medewerker was wanhopig, moeten veel mensen te woord staan na teleurstelling.

MediaMarkt Groningen Centrum, 6 stuk binnen, 10 reserveringen.
MediaMarkt Groningen Sontplein, 10 stuks binnen, alles uitverkocht, geen info over pre-orders

Net een screenshot van een distributeur gezien, alleen vandaag een back-order van bijna 900 exemplaren....

Lol, Microsoft = Apple

[ Voor 8% gewijzigd door Bullet NL op 06-11-2017 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 19:54
Tussen al het leverings / xbox one X geweld heb ik even een andere vraag. Is het eigelijk mogelijk om via de VLC app van de xbox one media af te spelen van een samba share op je netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
Bullet NL schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:47:
Net even contact gehad met iemand van Game Mania in Groningen, ze krijgen 4 stuks binnen, geen Scorpio en hebben er 30 in reservering staan. Medewerker was wanhopig, moeten veel mensen te woord staan na teleurstelling.

MediaMarkt Groningen Centrum, 6 stuk binnen, 10 reserveringen.
MediaMarkt Groningen Sontplein, 10 stuks binnen, alles uitverkocht, geen info over pre-orders

Net een screenshot van een distributeur gezien, alleen vandaag een back-order van bijna 900 exemplaren....

Lol, Microsoft = Apple
Het is ook wel zielig voor de retailers. Je bent tegenwoordig gewoon gebaat on te bestellen bij coolblue en bol. Alleen MM kan er nog beetje tegen op boxen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:51:
[...]

Het is ook wel zielig voor de retailers. Je bent tegenwoordig gewoon gebaat on te bestellen bij coolblue en bol. Alleen MM kan er nog beetje tegen op boxen.
Weet ik niet, Game Mania is natuurlijk ook een grote keten, net als Intertoys....
Wanneer de inkopers van deze toko's geen risico's durven te nemen en maar beperkt inkopen, tja.....

Eigenschuld....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 16:06

Boekster

Naimoholic

Ik weet dat de modbreak aangaf dat de orderstatuses niet heel veel toevoegen, echter hoop ik dat er een aantal mensen gerustgesteld kunnen worden door het feit dat Bol.com zojuist een bevestiging heeft gestuurd dat de project Scorpio Edition die ik had besteld wordt verzonden. Klinkt niet heel bijzonder, maar vooral het feit dat de reservering uit mijn creditcardbetalingen was gevallen deed me toch even de billetjes samenknijpen dat er een foutje was gemaakt. Na twee reacties met hetzelfde verhaal lijkt me duidelijk dat dit dus allemaal netjes is verlopen.

Jammer dat MS kennelijk meer Project Scorpio editions heeft afgestuurd naar Bol.com terwijl andere winkels, zoals Bullet NL's Game Mania in Groningen, klanten moeten teleurstellen. Dat had toch beter geregeld kunnen worden!

Music Addicted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-09 13:03
Intertoys lijkt ook netjes te gaan leveren. De winkels krijgen (zoals al eerder verteld) compleet geen voorraad binnen. Dat vind ik toch op zich wel gek, de vraag is dus wederom groter dan de aanlevering. Dit had ik totaal niet verwacht van de Xbox One X.

Het enige waar ik een beetje van baal., ik heb op dit moment geen Xbox One meer, dus ik moet morgen alles opnieuw downloaden op de One X.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Heerlijk..... Dit doet me weer denken aan de lauch van de Xbox 360 en de One.....
De mijne is uit Duitsland omdat de One destijds niet vanaf het begin in Nederland is geleverd.
Ik vindt het bijna jammer dat er vanavond geen nachtopening is. Heb voor diverse games wel eens voor 00:00 buiten in de kou gestaan.....

Knetter gek natuurlijk, mijn vrouw verklaard me voor gek, maar toch.... Mooi man....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Bullet NL schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:55:
[...]

Weet ik niet, Game Mania is natuurlijk ook een grote keten, net als Intertoys....
Wanneer de inkopers van deze toko's geen risico's durven te nemen en maar beperkt inkopen, tja.....

Eigenschuld....
Heeft het niet gewoon te maken met het feit dat GM geen preferente aanbieder is?

Gaan we nog een poeltje maken? Ik denk binnen 6 maanden 350,- voor de Xbox One x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:03:
Heerlijk..... Dit doet me weer denken aan de lauch van de Xbox 360 en de One.....
De mijne is uit Duitsland omdat de One destijds niet vanaf het begin in Nederland is geleverd.
Ik vindt het bijna jammer dat er vanavond geen nachtopening is. Heb voor diverse games wel eens voor 00:00 buiten in de kou gestaan.....

Knetter gek natuurlijk, mijn vrouw verklaard me voor gek, maar toch.... Mooi man....
Niet alleen je vrouw hoor ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Bullet NL schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:03:

Ben ooit naar de nachtopening van GTA V geweest, kom ik daar aan staat er een rij door het halve winkelcentrum. Uiteindelijk een half uur in de kou staan wachten. :P
giantgiantus schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:03:
[...]

Heeft het niet gewoon te maken met het feit dat GM geen preferente aanbieder is?
Hoe bedoel je geen preferente aanbieder? Ik denk dat de GM gewoon slecht heeft ingeschat hoe gewild de X is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
@BroWohsEdis als je naar de xbox site ging toen hij beschikbaar gesteld werd stonden er 4 winkels waar je de xbox kon kopen. Daar stond gm niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaan we nog een poeltje maken? Ik denk binnen 6 maanden 350,- voor de Xbox One x.
En dan? Ga je feest vieren dat je wel/niet gelijk hebt? Alles gaat in prijs omlaag, of dit nu vroeger over later is, zie het punt niet zo.
giantgiantus schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:10:
@BroWohsEdis als je naar de xbox site ging toen hij beschikbaar gesteld werd stonden er 4 winkels waar je de xbox kon kopen. Daar stond gm niet bij.
SinergyX in "[XBO] Xbox One - Deel 5"
3 zelfs bij aankondiging, Bol.com, Intertoys en BartSmit, was later dacht coolblue die er bij kwam?

[ Voor 39% gewijzigd door SinergyX op 06-11-2017 17:11 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Nee, ook leveringen van de Xbox gaan op 2 manieren,

Ben je als bedrijf groot, doe je mee met Xbox promoties? Dan kan je rechtsreeks bestellen bij MS.
Denk aan Bol, Coolblue, Mediamarkt.

Ben je als bedrijf wat kleiner, dan besteld je via distributeurs....Hier kan je na eigenvoorkeur bestellen.
Ben je conservatief met bestellen, dan vang je achter het net.
Dit hangt er helemaal vanaf, hoe blijft de S verkopen? Stel dat dit ding een basisprijs krijgt van rond de 200 euro, dan kan hij nog wel even mee als basis game console, wil je een 4K ervaring, dan bied MS je de mogelijkheid voor 450 a 500 euro voor een One X te kiezen.

Zo dekken ze de hele markt af, het is niet voor niets dat veel mensen die na de X360 voor een PS4 hebben gekozen nu aan het oriënteren zijn voor een X? Geheel terecht natuurlijk! 8)

Voeg me maar toe, Bullet NL op Xbox Live :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

giantgiantus schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:10:
Ze staan nu wel op de site. Het is gewoon amateuristisch dat je als GM zijnde een inruilactie organiseert en maar 10 consoles binnen krijgt met meer dan honderd pre orders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:41
Diegene die 'm al binnen hebben. Platte eurostekker of een ronde? :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
SinergyX schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:11:
[...]

En dan? Ga je feest vieren dat je wel/niet gelijk hebt? Alles gaat in prijs omlaag, of dit nu vroeger over later is, zie het punt niet zo.

[...]

SinergyX in "[XBO] Xbox One - Deel 5"
3 zelfs bij aankondiging, Bol.com, Intertoys en BartSmit, was later dacht coolblue die er bij kwam?
Nee het maakt mij ook niet echt uit hoor. Die 150,- vind ik niet heel boeiend. Het valt me gewoon op dat ik nog nooit een console heb gehad die zo weinig waard was. De prijs van sowel de xbox als de Xbox One vallen echt als een baksteen. Zelfs de nintendo consoles die ik had en geen succes waren behielden iets van waarde. Toch heb ik wel het idee dat de software verkopen voor de xbox redelijk zijn. Ik kan het niet zo koppelen aan elkaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22-09 11:57

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

sorted.bits schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:01:
Intertoys lijkt ook netjes te gaan leveren. De winkels krijgen (zoals al eerder verteld) compleet geen voorraad binnen. Dat vind ik toch op zich wel gek, de vraag is dus wederom groter dan de aanlevering. Dit had ik totaal niet verwacht van de Xbox One X.

Het enige waar ik een beetje van baal., ik heb op dit moment geen Xbox One meer, dus ik moet morgen alles opnieuw downloaden op de One X.
Tja....dit hoort bij Microsoft. Die lanceren een nieuwe (faal) produkt. De inkopers denken dat iedereen het gaat kopen, maar het tegenovergestelde blijkt dan en ze blijven zitten met heel veel items van dat faal produkt.

Een paar jaar later komt Microsoft met een echt goed apparaat, maar de inkopers herinneren zich het vorige faal produkt nog en kopen daarom minder in maar dan blijkt toch dat iedereen het wil hebben en is er "ineens" een tekort.

Omdat er niet geleverd kan worden, gaat de consument toch maar voor produkt B van de concurrent.

De enige die je de schuld kan geven is Microsoft en haar falende markenting afdeling. Echt als er iets compleet faalt de laatste paar jaar bij Microsoft, dan is het wel hun marketing afdeling. Daar kunnen ze serieus een Ferrari, Porsche, Lambo en McLaren zo in de markt zetten dat echt niemand ze zou willen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Rivanov schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:13:
Diegene die 'm al binnen hebben. Platte eurostekker of een ronde? :)
Nog niet binnen maar zag in een Italiaans filmpje een platte stekker

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wel goed te zien dat dit topic het laatste uur beter loopt dat het andere X topic (dat van een Apple telefoon ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:45

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

MRE-Inc schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:15:
[...]

Tja....dit hoort bij Microsoft. Die lanceren een nieuwe (faal) produkt. De inkopers denken dat iedereen het gaat kopen, maar het tegenovergestelde blijkt dan en ze blijven zitten met heel veel items van dat faal produkt.

Een paar jaar later komt Microsoft met een echt goed apparaat, maar de inkopers herinneren zich het vorige faal produkt nog en kopen daarom minder in maar dan blijkt toch dat iedereen het wil hebben en is er "ineens" een tekort.

Omdat er niet geleverd kan worden, gaat de consument toch maar voor produkt B van de concurrent.

De enige die je de schuld kan geven is Microsoft en haar falende markenting afdeling. Echt als er iets compleet faalt de laatste paar jaar bij Microsoft, dan is het wel hun marketing afdeling. Daar kunnen ze serieus een Ferrari, Porsche, Lambo en McLaren zo in de markt zetten dat echt niemand ze zou willen.
Schaarste creëren hoeft geen ramp te zijn, Apple doet dit al jaren en profiteert daar juist van.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
MaakmeGek schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:18:
[...]

Schaarste creëren hoeft geen ramp te zijn, Apple doet dit al jaren en profiteert daar juist van.
Dat is toch wel zon ongelooflijk broodje aap verhaal. Leg me eens uit hoe dit werkt volgens jou?

In de tussentijd wil ik je best vertellen hoe het werkt. Bij het ontwerpen van een productieproces stellen ze dat in op de hele levenscyclus en niet alleen op de piek van de eerste week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

MaakmeGek schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:18:
[...]

True, maar Microsoft is geen Apple. Apple staat nog steeds bekend al hip en Microsoft daarentegen als saai. Niemand wilde telefoons van Microsoft ondanks dat ze (even de appgap daargelaten) prima werkte. Iedereen wil wel een iPhone. Ga je gratis iPhones uitdelen op straat, dan ben je in 5 minuten door je voorraad heen en staat er binnen 5 minuten op social media dat op plaats X gratis iPhones worden uitgedeeld.

Ga je windows phones of xboxen gratis uitdelen, dan denkt het gros..... Oh boeie....toch niks waard.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:45

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

giantgiantus schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:20:
[...]

Dat is toch wel zon ongelooflijk broodje aap verhaal. Leg me eens uit hoe dit werkt volgens jou?

In de tussentijd wil ik je best vertellen hoe het werkt. Bij het ontwerpen van een productieproces stellen ze dat in op de hele levenscyclus en niet alleen op de piek van de eerste week.
https://www.marketingfact...-het-overtuigen-schaarste
MRE-Inc schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:21:
[...]

True, maar Microsoft is geen Apple. Apple staat nog steeds bekend al hip en Microsoft daarentegen als saai. Niemand wilde telefoons van Microsoft ondanks dat ze (even de appgap daargelaten) prima werkte. Iedereen wil wel een iPhone. Ga je gratis iPhones uitdelen op straat, dan ben je in 5 minuten door je voorraad heen en staat er binnen 5 minuten op social media dat op plaats X gratis iPhones worden uitgedeeld.

Ga je windows phones of xboxen gratis uitdelen, dan denkt het gros..... Oh boeie....toch niks waard.....
Dat klopt dan ook wel weer al is dat wel weer een beetje aan het veranderen. Apple is lang niet meer zo hip als dat het eerst was en Microsoft lang niet meer zo suf. Dat ze nog veel aan hun marketingstrategie moeten doen dat is zeer zeker waar.

[ Voor 47% gewijzigd door MaakmeGek op 06-11-2017 17:28 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

En om even ontopic te blijven mbt XBox... In Call of Duty Modern Warfare is er een achievement, (@exactor it en @uchiha tijntje zullen deze ongetwijfeld kennen, genaamd "Your show sucks". Moest je volgens mij alle tv's die een speech van Al-Assadadskjasdigkjlll ofzoiets kapot slaan/schoppen/schieten. Kreeg je dan 10GS voor, 15 kan ook.

Voor de marketing afdeling van MS zou je ook een achievement kunnen maken. Voor het compleet verneuken van je complete launch van je originele XBox One in 2013. "Your marketing sucks" met een waarde van 100GS.

Bam zo in de pocket die achievement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:14:

Nee het maakt mij ook niet echt uit hoor. Die 150,- vind ik niet heel boeiend. Het valt me gewoon op dat ik nog nooit een console heb gehad die zo weinig waard was. De prijs van sowel de xbox als de Xbox One vallen echt als een baksteen. Zelfs de nintendo consoles die ik had en geen succes waren behielden iets van waarde. Toch heb ik wel het idee dat de software verkopen voor de xbox redelijk zijn. Ik kan het niet zo koppelen aan elkaar.
Alles relatief, de prijzen van de 2 consoles waren al laag, gingen daarna nog lager, ~ 30-50% van de originele prijs is geen slecht principe, zeker niet als je 3:1 verkopen loopt en de ander die 50% makkelijk aantikt. De 2dehandsprijzen bv in UK zijn al vrij lange tijd stabiel, daar is de PS4 wel iets meer waarde door hogere populariteit, maar dat direct zien 'als een baksteen'.. nee, daar kan ik genoeg andere producten voor opnoemen. Daarbij is het weer opmerkelijk dat bv de Xbox Elite controller amper in prijs daalt, ook tweedehands zijn die dingen niet ver onder de aanschafprijs.

En dan daalt dat ding straks 150 euro, nog meer mensen naar de X, nog meer focus op enhanced, nog grotere uitdaging voor PS5, beter antwoord nodig vanuit MS, laat de prijzenslag maar lekker doorwapperen.

(snap bv niet dat een iPhone6 nog waarde heeft, dat ding kan half de functies niet van de 6s en hoger nu wel krijgen, dat is bijna gewoon kunstmatig hoog houden, want Apple).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Hmm de Xbox One S kwam op de markt voor 400,-. Die krijg je niet verkocht voor meer dan 175 oid. Dat is in een jaar. Dat is absurt snelle daling van de prijs en heb ik zoals eerder al gezegd nog nooit gezien bij consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Krijg je achievement als early adopter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
MrGizMo schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:35:
[...]

Thanks! even snel de status gekeken :

[...]

Kom hem alleen ophalen :D!
Status nu :
Verzonden XX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
giantgiantus schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:33:
Hmm de Xbox One S kwam op de markt voor 400,-. Die krijg je niet verkocht voor meer dan 175 oid. Dat is in een jaar. Dat is absurt snelle daling van de prijs en heb ik zoals eerder al gezegd nog nooit gezien bij consoles.
De Xbox One S was 300€ bij de introductie inclusief FIFA 17. Nu zonder games kan je nog wel +-€150 vangen, dus dat valt nog wel mee.

edit: De 2tb was volgens mij een 'limited edition' inclusief Gears of War 4, uiteraard betaal je dan erg veel voor de grotere hardeschijf terwijl je er zo een externe schijf aan kan hangen welke waardevast(er) is.

[ Voor 26% gewijzigd door srdevil op 06-11-2017 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
srdevil schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:38:
[...]

De Xbox One S was 300€ bij de introductie inclusief FIFA 17.
Nee das niet waar. De eerste reeks was met 2tb en was 399.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bol.com heeft nog steeds geen geld van mijn creditcard gehaald. Misschien dat ze dat vanavond in een keer doen ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Phusebox schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:39:
Bol.com heeft nog steeds geen geld van mijn creditcard gehaald. Misschien dat ze dat vanavond in een keer doen ofzo.
Ik weet dat slowchat is verboden en ook persoonlijke levertijden niet helpen. Echter begin ik het nu wel te twijfelen. Mijn status is ook nog altijd ongewijzigd terwijl anderen wel een mail hebben gekregen. Hopen dat ze morgen gewoon gegarandeerd leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Bij mij staat ie nog op gereserveerd, ik vermoed dat ie morgen wel is bijgewerkt.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bij Bol.com hebben ze jou gegevens ook, incl. IP en telefoonnummer, daarnaast lezen ze hier mee, je staat met je levering ergens achter aan.... Levering in 2019.... op het HQ van Bol zitten nog te dubben als ze je een persoonlijke brief gaan sturen, ze weten namelijk dat dit ook weer een reactie op gaat roepen.

Maar serieus, is het leven echt zo zwart-wit? Misschien heb je gewoon te veel contact ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
@RRCreations Bij mijn switch kreeg ik op de dag van levering pas bericht om 12:00 en kon ik hem 2 uur later ophalen. Wanhoop niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RRCreations schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:41:
[...]

Ik weet dat slowchat is verboden en ook persoonlijke levertijden niet helpen. Echter begin ik het nu wel te twijfelen. Mijn status is ook nog altijd ongewijzigd terwijl anderen wel een mail hebben gekregen. Hopen dat ze morgen gewoon gegarandeerd leveren!
Hey dat is Bol, die sturen gerust vannacht om 2 uur een mailtje dat je bestelling onderweg is.
Sterker nog, volgens mij begint het magazijn pas om 24.00 uur met verwerken van de uitgaande pakbonnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
RRCreations schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:41:
[...]

De melding gaat naar mijn idee in batches. Iemand anders kreeg in exact dezelfde minuut als dat ik hem kreeg een mail van bol.com

Nu is het alleen hopen voor jou dat je voor 23:00 een mail krijgt. (Bol.com had toch voor 23:00 besteld, morgen in huis?)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes91
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-02-2020
Heb na lang wikken en wegen ook mijn Xbox One X besteld bij Bol. Mijn vraag is even, hoe download ik de 4K content? Ik las dat het zou kunnen dat je de game eerst moest verwijderen. Dit heb ik bij Forza Motorsport 7, World of Tanks en Farming SIm 17 (games die volgens Microsoft 4K ondersteuning krijgen) gedaan. Bij Forza lijkt hij nu 100GB aan het downloaden te zijn. Echter de andere games zijn even groot als voorheen.
Hoe kan ik de 4K content downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wjsiebes91 schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:47:
Heb na lang wikken en wegen ook mijn Xbox One X besteld bij Bol. Mijn vraag is even, hoe download ik de 4K content? Ik las dat het zou kunnen dat je de game eerst moest verwijderen. Dit heb ik bij Forza Motorsport 7, World of Tanks en Farming SIm 17 (games die volgens Microsoft 4K ondersteuning krijgen) gedaan. Bij Forza lijkt hij nu 100GB aan het downloaden te zijn. Echter de andere games zijn even groot als voorheen.
Doe je een keer mee met WoT?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:41
LOL. Je hoeft de game helemaal niet te verwijderen. De 4K content is een extra update bovenop de game die je al hebt geinstalleerd! @wjsiebes91

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 18:25
Morgen ook de X binnen, maargoed even een andere vraag, omdat er vast veel Xbox gebruikers in dit topic zitten;

Waarom zie ik Xbox One games veelvoudig zo snel op de Tweakers V&A? Kopen die mensen het spel en installeren het en verkopen het weer meteen ofzo? Ik snap het niet. Ik heb altijd games via de Xbox Store gekocht, dus nooit fysieke schijfjes (ben lui). Iemand een toelichting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Ik hoop het jongens. Meestal sturen ze inderdaad in de nacht pas (i.i.g. bij mij) een verzendbevestiging.

Wat ik trouwens hoorde dat Media-Markt vestigingen geen Scorpio Edtions ontvangen. Dat zou zeur zijn voor de mensen die daar hadden besteld (waaronder ik)!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground

Dat wordt hier netjes uitgelegd.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-09 17:32
Als je de game, bijv. FM7 hebt geinstalleerd en je hebt bij de instellingen aangevinkt dat je de 4K content wil downloaden dan gebeurt dat automatisch.
Maar de totale grootte van FM7 incl. 4K content is bij mij ook iets van 100GB.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bullet NL schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:47:
Ondanks je rode naam, en je persoonlijke mening hier (en dus niet als modje), ga ik je toch corrigeren (gedeeltelijk): mijn bronnen (mogelijk andere distri's/inkoopkanalen) geven aan dat het zeer goed mogelijk is dat er in december amper/niet geleverd kan/gaat worden.

Of die backlog van 900 dus alleen voor vandaag is, qua vraag, valt lastig te beoordelen.

Wat ik me in het algemeen afvraag, gezien een berg reakties vandaag: jullie kregen exact dezelfde behandeling bij de release van de One. Grootgrutters als Bol, MM, Intertoys, etc. werden toen ook regelmatig genoemd als "wel geld aannemen, niet kunnen leveren". Hoe is het mogelijk dat we "allemaal" weer dezelfde weg bewandelen.

Zoals gemeld in MAX3400 in "[XBO] Xbox One - Deel 6" zijn er hier en daar best consoles te krijgen. Het is niet altijd in de buurt of het wordt niet netjes om 09:00 thuisbezorgd maar er is wel zeker geleverd in NL en misschien zijn leveringen anders verdeeld op basis van voor-inschrijving van winkel naar distri.

Ik heb mijn Duitse pre-order (bij een grootgrutter ter plekke) netjes op tijd afgezegd vorige maand omdat ik liever in NL koop en hier de omzet/winkels steun. Was ik niet zeker geweest van mijn levering in NL, was ik wel met Duitsland in zee gegaan.

Vind het vervelend om te lezen dat niet iedereen dus blijkbaar tijdig geinformeerd of geleverd krijgt maar na het debacle van de One bij introductie in NL, kies ik bij dit soort grote releases niet meer voor grootgrutters.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 18:25
MAX3400 schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:54:
[...]

Ondanks je rode naam, en je persoonlijke mening hier (en dus niet als modje), ga ik je toch corrigeren (gedeeltelijk): mijn bronnen (mogelijk andere distri's/inkoopkanalen) geven aan dat het zeer goed mogelijk is dat er in december amper/niet geleverd kan/gaat worden.

Of die backlog van 900 dus alleen voor vandaag is, qua vraag, valt lastig te beoordelen.

Wat ik me in het algemeen afvraag, gezien een berg reakties vandaag: jullie kregen exact dezelfde behandeling bij de release van de One. Grootgrutters als Bol, MM, Intertoys, etc. werden toen ook regelmatig genoemd als "wel geld aannemen, niet kunnen leveren". Hoe is het mogelijk dat we "allemaal" weer dezelfde weg bewandelen.

Zoals gemeld in MAX3400 in "[XBO] Xbox One - Deel 6" zijn er hier en daar best consoles te krijgen. Het is niet altijd in de buurt of het wordt niet netjes om 09:00 thuisbezorgd maar er is wel zeker geleverd in NL en misschien zijn leveringen anders verdeeld op basis van voor-inschrijving van winkel naar distri.

Ik heb mijn Duitse pre-order (bij een grootgrutter ter plekke) netjes op tijd afgezegd vorige maand omdat ik liever in NL koop en hier de omzet/winkels steun. Was ik niet zeker geweest van mijn levering in NL, was ik wel met Duitsland in zee gegaan.

Vind het vervelend om te lezen dat niet iedereen dus blijkbaar tijdig geinformeerd of geleverd krijgt maar na het debacle van de One bij introductie in NL, kies ik bij dit soort grote releases niet meer voor grootgrutters.
Geloof je gelijk. Zelfde als die Apple producten. Ik heb vandaag gewoon een Intertoys gebeld (beetje in middle of no-where), kreeg een oudere kerel, liet hem naar magazijn lopen (zag op website al 'beperkte vooraad') en jahoor, lagen er al. Naam erop en klaar. Morgenochtend even ophalen. :+

Edit: heb ook 2 bestellingen bij Mediamarkt staan en wou bij Coolblue, maar coolblue gaf al aan dat 1e batch weg was. Dus morgen waarschijnlijk die 2 MM orders eruit knallen

[ Voor 4% gewijzigd door slijkie op 06-11-2017 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Begrijp het probleem ook niet zo.
Heb op maandag besteld na de bekendmaking bij Coolblue en wordt netjes geleverd. Een "backup" bestelling gedaan bij Intertoys een week later en die wordt ook gewoon netjes geleverd. En er zal her en der ook nog wel wat voorraad liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
In de hele kleine plaatsjes is over het algemeen vast en zeker een x te halen. Bellen vlak na opening en reserveren die hap.

Heb ik met de alle consoles dus ver gedaan. Behalve deze keer daar ik gelijk besteld heb na de E3.

Je moet alleen wel bereid zijn om in de auto te stappen en aka 200 km te rijden zoals vaak in mijn geval was. En noord grunn is dan best ver weg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
GOW 4K assets

Laatste alpha update kan je bij manage game zien of 4K assets geinstalleerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
harrytasker schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:12:
[afbeelding]

Laatste alpha update kan je bij manage game zien of 4K assets geinstalleerd zijn.
Hopelijk rollen ze die update asap uit. Want dat is stukken gebruikersvriendelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
harrytasker schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:12:
[afbeelding]

Je kan het ook in de store zien nu :

https://imgur.com/a/5jwSf/

En de laatste alpha update :
• Games & Apps
You can now check whether a specific game has downloaded Xbox One X assets from Games & Apps. To do this, navigate to Games & Apps > Games, place the focus over an Xbox One X Enhanced game, press the Menu button, and select Manage game. In the Manage game menu you’ll see Xbox One X Assets: Installed if Xbox One X Enhanced content has been installed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MAX3400 schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:54:
[...]

Ik reageer hier inderdaad op persoonlijke titel, ben geen mod in deze hoofdgroep.

Heb vanmiddag een kijkje gehad in het ordersysteem van een distri Heb de cijfers zelfs per retailer kunnen zien. Verschillende retailers bestellen vandaag per dozijn te gelijk.

Het is inderdaad nog helemaal niet zeker dat per eind deze maand al deze exemplaren kunnen worden uitgeleverd, over december doe ik geen uitspraak omdat we het daar niet eens over hebben gehad.

Overigens, ik geef nergens aan dat er geen One X meer te koop is, geef alleen aan dat een aantal retailers hebben zitten slapen met de voorintekening van de One X
Elke winkel neemt geld aan als ze dit kunnen, persoonlijk weiger ik een product welke ik in augustus bestel vooraf te betalen. Ik betaal dus tijdens of na aflevering. Ik heb dus ook geen last van "wel geld aannemen, niet kunnen leveren"

Ik heb inmiddels een bevestiging binnen, maar de winkel waar hij ligt brand vannacht nog af, dan stap ik morgen om 8:30 nog in de auto om er desnoods in DE nog één te halen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-09 17:32
Hmmz,volgens de officiele enhanced lijst van MS zelf staat er bij Quantum Break geen 4K en HDR bij. Dat had ik toch wel verwacht na de forse update van verleden week.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox One X Scorpio met een kleine winst van de hand gedaan. Nu even wachten tot ik de gewone van de Mediamarkt kan ophalen (blijkbaar niet op release).

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2017 18:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes91
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-02-2020
Bullet NL schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:49:
[...]

Doe je een keer mee met WoT?
Is goed! Voeg me maar toe: Siebke91

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 16:06

Boekster

Naimoholic

Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:24:
Xbox One X Scorpio met een kleine winst van de hand gedaan. Nu even wachten tot ik de gewone van de Mediamarkt kan ophalen (blijkbaar niet op release).
Wat je doet blijft gewoon scalpen... Word ik als eerlijk mensch toch een beetje verdrietig van, vooral als je leest dat er nu mensen zonder zitten omdat retailers de boel hebben verknalt.

Music Addicted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Boekster schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:26:
[...]

Wat je doet blijft gewoon scalpen... Word ik als eerlijk mensch toch een beetje verdrietig van, vooral als je leest dat er nu mensen zonder zitten omdat retailers de boel hebben verknalt.
Nee, dat heet vraag en aanbod. Vrij normaal, je bent niks verplicht.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2017 18:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:28:
[...]

Nee, dat heet vraag en aanbod. Vrij normaal
Nah, dat blijft gewoon een discussie puntje

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• giantgiantus
Boekster schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:26:
[...]

Helemaal met je eens. Vermoeiende mensen. Maarja, je hebt aso’s in het verkeer, je hebt aso’s in wijken en je hebt aso’s in de markt.

Als je het al doet snap ik al helemaal niet dat je er stoer over gaat doen.

Zielig.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

MrGizMo schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:29:
[...]

Nah, dat blijft gewoon een discussie puntje
Een discussie die hier niet eens hoort, heb een hekel aan mensen die de moraalridder willen uithangen. Terwijl ze het zelf niet op tijd hebben gereserveerd. Maak zelf brandstofkosten en tijd voor vrij, en heb het voor een meerprijs van €25 euro van de hand gedaan. Iemand is er blij mee, nou mooi.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2017 23:55 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.