[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 19 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.084 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:04
Ik zie trouwens dat cod WW II nog niet enhanced voor Xbox One X is, heb ik een update gemist of komt ie nog?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-09 17:32
ourplayground schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:31:
Ik zie trouwens dat cod WW II nog niet enhanced voor Xbox One X is, heb ik een update gemist of komt ie nog?
Volgens de officiele MS enhanced site is de update wel beschikbaar.
https://www.xbox.com/en-U.../xbox-one-x-enhanced-list

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:30:
[...]

Een discussie die hier niet eens hoort, heb een hekel aan mensen die de moraalridder willen uithangen. Terwijl ze het zelf niet op tijd hebben gereserveerd. Maak zelf brandstofkosten en tijd voor voor vrij, en heb het voor een meerprijs van €25 euro van de hand gedaan. Iemand is er blij mee, nou mooi.
Valt wel mee, sommige hebben gewoon op tijd gedaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes91
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-02-2020
skreppiedoe schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:53:
[...]

Als je de game, bijv. FM7 hebt geinstalleerd en je hebt bij de instellingen aangevinkt dat je de 4K content wil downloaden dan gebeurt dat automatisch.
Maar de totale grootte van FM7 incl. 4K content is bij mij ook iets van 100GB.
Bij Forza gebeurd dit wel ja, bij alle andere games gebeurd bij mij niks terwijl ik meerdere games heb die Xbox Enhanced zijn, en dus volgens mij extra content moeten downloaden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
bvbal79 schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:17:
[...]

Effe knuppeltje neergooien:

Maar als het niet makkelijk te zien is, dan betekend het dus ook dat het niks uitmaakt, want blijkbaar als je weet dat hij 4k enhanced is ga je het zien (soort van placebo effect noem ik dan dan :))
Is eigenlijk niet wat ik bedoelde. Ik kan het aan het spel wel degelijk zien, maar ik wil eigenlijk vooraf weten dat ik de updates binnen heb.

Ik wil eigenlijk bij sommige spellen alleen maar beginnen als ik zeker weet dat alle pracht en praal beschikbaar is.

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
Hairball schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:39:
[...]

Is eigenlijk niet wat ik bedoelde. Ik kan het aan het spel wel degelijk zien, maar ik wil eigenlijk vooraf weten dat ik de updates binnen heb.

Ik wil eigenlijk bij sommige spellen alleen maar beginnen als ik zeker weet dat alle pracht en praal beschikbaar is.
Heb bepaalde spellen expres nog niet gespeeld om deze reden. Dus zou niet eens kunnen vergelijken. Maar wil er wel zeker van zijn dat de extra update eroverheen is gegaan voor ik eraan begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
MRE-Inc schreef op maandag 6 november 2017 @ 17:26:
En om even ontopic te blijven mbt XBox... In Call of Duty Modern Warfare is er een achievement, (@exactor it en @uchiha tijntje zullen deze ongetwijfeld kennen, genaamd "Your show sucks". Moest je volgens mij alle tv's die een speech van Al-Assadadskjasdigkjlll ofzoiets kapot slaan/schoppen/schieten. Kreeg je dan 10GS voor, 15 kan ook.

Voor de marketing afdeling van MS zou je ook een achievement kunnen maken. Voor het compleet verneuken van je complete launch van je originele XBox One in 2013. "Your marketing sucks" met een waarde van 100GS.

Bam zo in de pocket die achievement.
Voor die achievement miste ik toendertijd 1 tv :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Vraagje voor de kenner: ik heb momenteel een normale standaard Xbox One. Ik ga wellicht op den duur upgraden naar de X. De games die ik heb heb ik allemaal op disc (m.u.v. Witcher 3 die gedownload is), al moest het systeem daarna alsnog content downloaden. Nu vroeg ik me bij voorbaat al af hoe ik de save games makkelijker over kan zetten naar de X. Of hoef ik alleen maar in te loggen met mijn microsoft account op de X? Harde schijf voor games heb ik niet. En geldt dat dan ook voor The Witcher 3? Of moet ik daar wat aparts voor doen?

[ Voor 7% gewijzigd door Alwayshappyz op 06-11-2017 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
skreppiedoe schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:33:
[...]

Volgens de officiele MS enhanced site is de update wel beschikbaar.
https://www.xbox.com/en-U.../xbox-one-x-enhanced-list
Ja dat zag ik ook, maar als ik filter in my games and apps op Xbox enhanced, dan komt bij mij alleen FIFA naar voren.
Ook met die mooie combo van Lb,rb en select staat er x1xe: false..

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Alwayshappyz schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:53:
Vraagje voor de kenner: ik heb momenteel een normale standaard Xbox One. Ik ga wellicht op den duur upgraden naar de X. De games die ik heb heb ik allemaal op disc (m.u.v. Witcher 3 die gedownload is), al moest het systeem daarna alsnog content downloaden. Nu vroeg ik me bij voorbaat al af hoe ik de save games makkelijker over kan zetten naar de X. Of hoef ik alleen maar in te loggen met mijn microsoft account op de X? Harde schijf voor games heb ik niet. En geldt dat dan ook voor The Witcher 3? Of moet ik daar wat aparts voor doen?
Je kan alles via hardeschijf of netwerk over zetten. Ja save games zijn volgens mij sowieso allemaal opgeslagen in the cloud.

Meer info over klaarmaken voor de komst van de Xbox One X is in een filmpje te zien van een paar posts terug

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:17

TheVMaster

Moderator WOS
MrGizMo schreef op Monday 6 November 2017 @ 18:35:
[...]

Valt wel mee, sommige hebben gewoon op tijd gedaan
Inderdaad en daar wordt hij gewoon morgen geleverd. Snap het niet, als je hem echt op de lanceer dag wilt hebben...bestel hem dan gewoon bij de Microsoft Store....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Of bij een leverancier dat je wel van weet dat ze op tijd leveren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:55:
[...]

d:)b
Handel is oorlog !
Bol, Intertoys, MM, etc. etc. doen exact hetzelfde alleen kopen zij iets goedkoper in.
Inkoper neemt een risico, mag hij/zij dan ook iets verdienen ?
Verbouwereerde moraalridders hier. Niks mis mee. Hadden ze zelf maar om 8 uur in de ochtend of midden in de nacht het moeten reserveren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-09 17:32
ourplayground schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:54:
[...]

Ja dat zag ik ook, maar als ik filter in my games and apps op Xbox enhanced, dan komt bij mij alleen FIFA naar voren.
Ook met die mooie combo van Lb,rb en select staat er x1xe: false..
Ik heb net even bij FM7 gekeken en daar staat bij mij ook x1xe:false ,maar de assets heb ik binnen en ook de benodigde game update is afgelopen vrijdag geinstalleerd.
Ik ga nu nog even FM7 voor de laatste keer in LoRes spelen :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alwayshappyz schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:53:
Savegames staan in je Xbox Live Profiel, die kun je (wanneer je dit standaard hebt staan) dus gewoon mee nemen door op je nieuwe Xbox in te loggen met het zelfde account.

Je kan je games + safedata ook op een externe HDD zetten, dan hoef je deze alleen maar over te prikken en werkt alles direct.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!
JackSparrow schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:56:
[...]

Inderdaad en daar wordt hij gewoon morgen geleverd. Snap het niet, als je hem echt op de lanceer dag wilt hebben...bestel hem dan gewoon bij de Microsoft Store....
Jij mag hier helemaal niets over Microsoft zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:00:
[...]

Verbouwereerde moraalridders hier. Niks mis mee. Hadden ze zelf maar om 8 uur in de ochtend of midden in de nacht het moeten reserveren. ;)
Ik heb die gewoon 's avonds op me gemak voor de computer gereserveerd.

Eerst de aankondiging bekeken en dan naar verschillende sites gekeken en dan beslist om de Scorpio te bestellen op Bol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op Monday 6 November 2017 @ 19:05:
[...]

Jij mag hier helemaal niets over Microsoft zeggen!
Ehhhh....niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Absoluuuuut niet! Daarvoor ga je maar naar WOS of iets dergelijks; waarschijnlijk is daar het algemene niveau vandaag ook hoger :+

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MAX3400 schreef op Monday 6 November 2017 @ 19:34:
[...]

Absoluuuuut niet! Daarvoor ga je maar naar WOS of iets dergelijks; waarschijnlijk is daar het algemene niveau vandaag ook hoger :+
Ehh....maar de Xbox is toch ook van Microsoft....of ben ik nu gek? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:52
harrytasker schreef op maandag 6 november 2017 @ 18:12:
[afbeelding]

Laatste alpha update kan je bij manage game zien of 4K assets geinstalleerd zijn.
Ik zie op mijn Xbox One bij geen enkele game dit staan. Wanneer ik naar mijn games en apps ga, dan een spel aan klik die 4k ondersteuning heeft en dan game beheer zie ik alleen Grootte en Opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 29-07 14:39

Jasmijn22

& Ravenwood

Bij mij is de hele rattenplan al aan het installeren. Ben benieuwd naar forza hitman en elite dangerous.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheNostra
Dat dus. Zit Zelf in de beta ring dus moet bog geduld hebben.

[ Voor 14% gewijzigd door TheNostra op 06-11-2017 19:46 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
Discussie over de moraliteit van preorderen en doorverkopen houd hier op. Ook of dat moeite kost, etc.

Tevens geen statusupdates over je (pre)order!

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jasmijn22 schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:44:
Bij mij is de hele rattenplan al aan het installeren. Ben benieuwd naar forza hitman en elite dangerous.
Rattenplan? Dan zou ik maar goed naar je kabels kijken voordat ze alles kapot knagen :)

Maaruh, wat aan het installeren? Alles 4K-updates? Dan mag je wel een aardig lijntje hebben liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
Zou me eerder zorgen maken over harddisk ruimte dan een snel internet lijntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

MAX3400 schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:46:
[...]

Rattenplan? Dan zou ik maar goed naar je kabels kijken voordat ze alles kapot knagen :)

Maaruh, wat aan het installeren? Alles 4K-updates? Dan mag je wel een aardig lijntje hebben liggen?
Klopt maar gaat aardig snel via xbl met 200 mbit. Waren trouwens maar weinig units bij mijn lokale gamestore. Ben benieuwd of er nog users zullen zijn hier die misgrijpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

Over die hdd space, gewoon een 4 tb eraan hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Happy Dungeons

- 4x XP in alle Dungeons vanaf nu t/m 10 november
- 2x XP permanent in alle Story Quests

Dus, mocht je Happy Dungeons spelen; ik wil graag levellen/grinden en/of helpen. Ben zelf Warrior LvL 45 dus kom maar op:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
Ja heb er al eentje vol. Tweede bijna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

de slowchat mag ook wel minder...

[ Voor 78% gewijzigd door Geronimous op 06-11-2017 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Jasmijn22 schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:51:
Over die hdd space, gewoon een 4 tb eraan hangen.
Hopelijk brengt Seagate die witte Gamehub van 8TB nu ook uit in het zwart, want bij een X wil ik geen witte externe HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:52
Aha, gaat het daar mis.
Ben geen Alpha insider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
In welke ring zit je precies?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Ben helemaal klaar voor morgen. Alle updates zijn binnengehengeld, behalve voor Wolfenstein 2 want die haal ik morgen tegelijk met de One X op. Maar eerst eindelijk beginnen met AC Origins die ligt verdomme al een week te wachten :P . Had nog wel wat voeten in de aarde of ik überhaupt wel aan een One X kon komen morgen, maar is uiteindelijk goed gekomen. So let's bring it on _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
Dragunov schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:58:
[...]

Hopelijk brengt Seagate die witte Gamehub van 8TB nu ook uit in het zwart, want bij een X wil ik geen witte externe HDD
Zelfs die gaat binnen 1 jaar vol zijn. zeker met games with gold erbij. En dat terwijl ik games die op disc beschikbaar zijn altijd op disc koop.

En zeker met de 4K updates erbij die behoorlijk wat ruimte in nemen.

Waar vroeger snelheid van je internet lijntje een probleem was is dat heden ten dage je harddisk ruimte. Je moet zo wat een eigen server park hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Ik heb gewoon nog me oude externe HDD liggen waar me games op staan geïnstalleerd, me originele Xbox One is al een maand geleden verkocht, dus speel ik FH3 maar verder op PC.

Dus voor mij zal het een beetje opnieuw beginnen worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22-09 09:51
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:05:
Ben helemaal klaar voor morgen. Alle updates zijn binnengehengeld, behalve voor Wolfenstein 2 want die haal ik morgen tegelijk met de One X op. Maar eerst eindelijk beginnen met AC Origins die ligt verdomme al een week te wachten :P . Had nog wel wat voeten in de aarde of ik überhaupt wel aan een One X kon komen morgen, maar is uiteindelijk goed gekomen. So let's bring it on _/-\o_
Ik heb serieus nog geen enkel idee welke game ik moet scoren :+
Quantum break misschien, lekker budget, hou ik wel van qua style.
Ac origins lijkt me ook vetjes.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
TheNostra schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:06:
[...]

Zelfs die gaat binnen 1 jaar vol zijn. zeker met games with gold erbij. En dat terwijl ik games die op disc beschikbaar zijn altijd op disc koop.

En zeker met de 4K updates erbij die behoorlijk wat ruimte in nemen.

Waar vroeger snelheid van je internet lijntje een probleem was is dat heden ten dage je harddisk ruimte. Je moet zo wat een eigen server park hebben.
Games op disc moeten ook worden geïnstalleerd, dus zoveel verschil zal het wss niet uitmaken.

Had liever gehad dat MS zich aan hun oude plan ging houden en je gewoon via disc kon spelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Powerbrick zit toch tegenwoordig ingebouwd? Kan me wel voorstellen dat de nieuwe console iets meer weegt ondanks het geringere formaat.

En er zit meer RAM in; heb je dat wel eens gewogen??? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Console weegt ook 3.8KG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:08:
[...]

Powerbrick zit toch tegenwoordig ingebouwd? Kan me wel voorstellen dat de nieuwe console iets meer weegt ondanks het geringere formaat.

En er zit meer RAM in; heb je dat wel eens gewogen??? :+
Het voelt iig alsof hij veel waard is. Zoals het hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Filmpje of foto mag gerust hoor ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dragunov schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:10:
Filmpje of foto mag gerust hoor ;)
Xbox One
Allerlei spulletjes voor de One
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/AuED11L504WEZNKExGS4BZiW/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DxhJVWeGe82izMS3awapfs0f/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6of6kHj46AUdSZv7kEzcEZvA/thumb.jpg

Ennuh (quick smartphone photo)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jguRa6vwhogSosmvzPydj86A/medium.jpg

[ Voor 9% gewijzigd door MAX3400 op 06-11-2017 20:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:44

v8power67

Psn: Mausosaurus

Blijkbaar gaat nog niet alles vlekkeloos.
Titanfall 2 draait soms native 4k, soms 849p...
Dat is lager dan de 1080p drop op ps4 pro.
Is uiteraard een bug maar digital foundry had er een video van gemaakt.
Hoop wel dat de xox niet dezelfde toekomst tegemoet gaat die de pro had bij release(en soms nu nog) met hele matige of halfbakken support.

Twijfel over inruilen x1 voor xox....
110 euro trrug voor mn x1 is nie slecht en 390 voor een xox ook niet...

[ Voor 12% gewijzigd door v8power67 op 06-11-2017 20:16 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
Dragunov schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:08:
[...]

Games op disc moeten ook worden geïnstalleerd, dus zoveel verschil zal het wss niet uitmaken.

Had liever gehad dat MS zich aan hun oude plan ging houden en je gewoon via disc kon spelen
Je klopt helemaal. Speel over het algemeen de 360 games gewoon nog op mijn 360. Draait soms net wat soepeler.

Ben niet te beroerd om even op te staan en disc te wisselen. Scheelt weer ruimte op de hardeschijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:41
MAX3400 schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:11:
[...]

Xbox One
Allerlei spulletjes voor de One
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]

Ennuh (quick smartphone photo)
[afbeelding]
Is dat jouw Scorpio?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat kan ook anders!

[ Voor 94% gewijzigd door BM op 06-11-2017 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
:Y
Euh nee... Voorlopig zeg ik nee.

Er zijn tientallen voorbeelden van games die niet af op de markt kwamen en pas na weken/maanden een update kregen. Waarmee nog niet gezegd is dat alles gefixt werd/is.

Nou is Titanfall best een game dicht in de buurt van Microsoft zelf maar als je "de fanboys" mag geloven, is Microsoft per definitie evil en privacy-gevoelig en blaaat dus ik snap zowel voor argumenten voor & tegen over bepaalde issues.

[ Voor 77% gewijzigd door MAX3400 op 06-11-2017 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:44

v8power67

Psn: Mausosaurus

weg :)

[ Voor 91% gewijzigd door BM op 06-11-2017 20:23 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheNostra
Is je vraag gelijk beantwoord. Platte stekker dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Iedereen veel plezier met zijn nieuwe aankoop in ieder geval. De spanning druipt over in dit topic met alle verhalen over leveringen ed. :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
v8power67 schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:11:
Blijkbaar gaat nog niet alles vlekkeloos.
Titanfall 2 draait soms native 4k, soms 849p...
Dat is lager dan de 1080p drop op ps4 pro.
Is uiteraard een bug maar digital foundry had er een video van gemaakt.
Hoop wel dat de xox niet dezelfde toekomst tegemoet gaat die de pro had bij release(en soms nu nog) met hele matige of halfbakken support.

[video]

Twijfel over inruilen x1 voor xox....
110 euro trrug voor mn x1 is nie slecht en 390 voor een xox ook niet...
Ook al is het een bug of niet, ook in de One X hardware zullen er dingen zijn die maybe niet eens beter zijn dan de Pro, bijvoorbeeld de scaler zelf, laat staan dat alles bij de One X vlekkeloos zal verlopen qua patches. Die 6F, 12GB etc etc zegt namelijk niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Hoe kom jij daar nu al aan? :+
TheNostra schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:20:
[...]

Is je vraag gelijk beantwoord. Platte stekker dus
Zag het ja. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14:33
Wellicht een troost voor de mensen die morgen mis grijpen, ook in Japan is de X uitverkocht.

Greenberg heeft gezegd dat als je geen preorder hebt het lastig wordt (dus niet onmogelijk) om dit jaar nog een X te krijgen.
Als het inderdaad zo'n succes is zal de prijs niet snel zakken. Dat deed de Elite controller ook niet.

Alvast veel plezier voor de gelukkigen die er morgen mee aan de slag kunnen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Lekker Ventje De Elite Controller is regelmatig rond de 100 Euro geweest; en als je een beetje risico wil lopen, kan je ze online ook vinden voor dat bedrag (nieuw / RMA / gebruikt). Persoonlijk vind ik die controller zo fijn dat het die 150 Euro meer dan waard is. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

In ander nieuws: blijkbaar heeft Microsoft ook een ander leveringsprobleem; veel winkels hebben de officiele Play & Charge Kit niet meer op voorraad en leverdatum = onbekend.

Is dit kunstmatige marktwerking of is Microsoft (eindelijk) groot genoeg waardoor ze produktie-capaciteit moeten gaan bijzetten?

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 06-11-2017 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Recon24 schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:23:
[...]

Ook al is het een bug of niet, ook in de One X hardware zullen er dingen zijn die maybe niet eens beter zijn dan de Pro, bijvoorbeeld de scaler zelf, laat staan dat alles bij de One X vlekkeloos zal verlopen qua patches. Die 6F, 12GB etc etc zegt namelijk niks.
Sommige zaken zullen wel nog verbeteren naarmate er verbeterde software updates uitkomen voor systeem

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14:33
MAX3400 schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:31:
@Lekker Ventje De Elite Controller is regelmatig rond de 100 Euro geweest; en als je een beetje risico wil lopen, kan je ze online ook vinden voor dat bedrag (nieuw / RMA / gebruikt). Persoonlijk vind ik die controller zo fijn dat het die 150 Euro meer dan waard is. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

In ander nieuws: blijkbaar heeft Microsoft ook een ander leveringsprobleem; veel winkels hebben de officiele Play & Charge Kit niet meer op voorraad en leverdatum = onbekend.

Is dit kunstmatige marktwerking of is Microsoft (eindelijk) groot genoeg waardoor ze produktie-capaciteit moeten gaan bijzetten?
Jawel, maar de Elite is niet van begin af aan een stuk voordeliger geweest toch? Daar ging een tijdje overheen omdat ie telkens uitverkocht was. Nu is ie ondertussen enkele tientjes in prijs gezakt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Recon24 schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:23:
[...]

Haha, je had het topic ook weer gevonden?
Je begint direct al.... Een bug of niet, wat zou impliceren dat het misschien wel ontwerp fout van de Xbox zou zijn.... Dan de suggestie dat er dingen zijn die "misschien" (maar dan op zijn Engels) niet beter zouden zijn dan de concurrentie. Direct weer de vergelijking op zoeken gebaseerd op volledig uit de lucht gegrepen aannames. Waarom zou het bij de X niet vlekkeloos verlopen?

Overigens die 6 Terreflops en 12GB zeggen juist wel een boel over de power van het ding.... Dat hoeven we je nu toch niet meer uit te leggen? Natuurlijk zullen er foutjes gemaakt worden door ontwikkelaars, maar geef toe.... De hoeveelheid geoptimaliseerd gamemateriaal wat nu vrijwel direct beschikbaar is voor de X dan moet iedereen toch doen watertanden?

Nogmaals, Joh.... Waarom zo negatief? Ga rustig achteruit zitten en geniet. Heb je moeite met het succes van de X? Dan unfollow je dit topic toch gewoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-09 18:03

BroWohsEdis

George Orwell was right.

@Lekker Ventje

In Nederland zal het denk ik niet lastig worden, ik kan morgen de eerste de beste mediamarkt of intertoys inlopen en eruit komen met een One X. Dat zal denk ik ook zo blijven.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

* laatste waarschuwing *

[ Voor 92% gewijzigd door Geronimous op 06-11-2017 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Bullet NL schreef op maandag 6 november 2017 @ 19:02:
[...]

Savegames staan in je Xbox Live Profiel, die kun je (wanneer je dit standaard hebt staan) dus gewoon mee nemen door op je nieuwe Xbox in te loggen met het zelfde account.

Je kan je games + safedata ook op een externe HDD zetten, dan hoef je deze alleen maar over te prikken en werkt alles direct.
Kan je die cloud online ook bekijken? Op ''mijn xbox'' zie ik enkel The Witcher 3 staan, maar niet de savegames van de games die ik op disc heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 22-09 12:41

TinusTegengas

Formula Racing

BroWohsEdis schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:41:
@Lekker Ventje

In Nederland zal het denk ik niet lastig worden, ik kan morgen de eerste de beste mediamarkt of intertoys inlopen en eruit komen met een One X. Dat zal denk ik ook zo blijven.
Op de site van Intertoys staat ook nog steeds, vandaag besteld morgen in huis. Ik twijfel nog...

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BroWohsEdis schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:41:
@Lekker Ventje

Ligt eraan hoe laat je gaat.

Meerderen in dit topic bevestigen enorme backorders voor de X. Of dat dus bij jou (in dorp/stad) een betere beleving geeft van het kopen van een console, weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:00
Ik neem aan dat de One X geleverd wordt met een HDMI 2.0 kabel die 4K @60hz door kan zenden? :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alwayshappyz schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:44:
[...]

Kan je die cloud online ook bekijken? Op ''mijn xbox'' zie ik enkel The Witcher 3 staan, maar niet de savegames van de games die ik op disc heb?
Via de systeeminstellingen kan jij naar de inhoud van je schijf(ven) gaan, daar kan je per game de locatie, je DLC en profieldata beheren.

Je profieldata gaat mee in de cloud, zodat je bij een nieuwe Xbox na het downloaden van het spel, of het aankoppelen van een externe schijf met het spel weer verder kan waar je gebleven bent op basis van je profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yonix schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:46:
Ik neem aan dat de One X geleverd wordt met een HDMI 2.0 kabel die 4K @60hz door kan zenden? :)
Nee. Er zit een High Speed kabel bij.

Aangezien de X frame-by-frame HDR aan zou kunnen, is de kabel "geschikt" voor HDMI2.1 standaarden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NXWqekBmLcTbbMuA3Po7JwYY/medium.jpg
^bijgeleverde kabel eindjes

[ Voor 21% gewijzigd door MAX3400 op 06-11-2017 20:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TinusTegengas schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:45:
[...]

Op de site van Intertoys staat ook nog steeds, vandaag besteld morgen in huis. Ik twijfel nog...
Gezien de mensen die ik van Intertoys heb gesproken zou ik ook heel erg twijfelen aan het feit als hun website wel correct en actueel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:45
Ook mezelf verzekerd van een One X. Mediamarkt hier had er nog twee en waren geschrokken van het aantal bestellingen! Hadden er nog 2 over dus toch maar 1 op mijn naam laten zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21-09 18:03

BroWohsEdis

George Orwell was right.

MAX3400 schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:45:
[...]

Ligt eraan hoe laat je gaat.

Meerderen in dit topic bevestigen enorme backorders voor de X. Of dat dus bij jou (in dorp/stad) een betere beleving geeft van het kopen van een console, weet ik niet.
Bij de release van de 360/PS3 en One en PS4 lagen er in de plaatselijke intertoys en mm altijd stapels consoles. Ik verwacht dat het nu niet anders zal zijn, helemaal aangezien de Xbox niet echt populair is in Nederland.

Ik heb zelf net gereserveerd bij de Mediamarkt en kan hem morgen ophalen. Ben benieuwd of de schappen vol staan :)

Alleen de GameMania valt altijd geweldig door de mand.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Bullet NL schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:40:
[...]

Je begint direct al.... Een bug of niet, wat zou impliceren dat het misschien wel ontwerp fout van de Xbox zou zijn.... Dan de suggestie dat er dingen zijn die "misschien" (maar dan op zijn Engels) niet beter zouden zijn dan de concurrentie. Direct weer de vergelijking op zoeken gebaseerd op volledig uit de lucht gegrepen aannames. Waarom zou het bij de X niet vlekkeloos verlopen?

Overigens die 6 Terreflops en 12GB zeggen juist wel een boel over de power van het ding.... Dat hoeven we je nu toch niet meer uit te leggen? Natuurlijk zullen er foutjes gemaakt worden door ontwikkelaars, maar geef toe.... De hoeveelheid geoptimaliseerd gamemateriaal wat nu vrijwel direct beschikbaar is voor de X dan moet iedereen toch doen watertanden?

Nogmaals, Joh.... Waarom zo negatief? Ga rustig achteruit zitten en geniet. Heb je moeite met het succes van de X? Dan unfollow je dit topic toch gewoon?
Gelijk zo treurig reageren. Het zit wel diep he? Vertel me eens waarom het opeens wel allemaal vlekkeloos moet gaan nu de X1 er is? Dit soort dingen zullen vast vaker tegenkomen namelijk hetzelfde wat we zien bij de Pro dat niet altijd alles wat van te voren mooi wordt gemaakt, waargemaakt kan worden. 6TF en 12GB zegt niks als er fouten in de hardware zitten, daar ging het mij om. Ik zeg niet dat er fouten in de hardware zitten, maar de X1 staat niet gelijk aan direct perfect werkende hardware op ieder vlak namelijk. Het is net als de Pro, nog maar zien hoe alles verloopt in de toekomst.

Maak je niet zo druk man, je laat je wel erg kennen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Ben ook erg benieuwd naar de 4K captures! Wordt genieten! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:39
Vanochtend bij de MM Arena online 1 besteld en staat nog steeds op: Afhalen mogelijk vanaf 7-11-17 "in behandeling" <-- pffff wat een gedoe zeg

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Recon24 schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:53:
[...]

Gelijk zo treurig reageren. Het zit wel diep he?
Nee het zit helemaal niet diep, je beticht mij van treurigheid terwijl jou reacties in dit topic alleen maar een negatieve steking hebben. Het lijkt er echt op dat jij gewoon niets positiefs over de Xbox One X op papier kan krijgen. Aan jou de uitdaging om het tegendeel te bewijzen.
Vertel me eens waarom het opeens wel allemaal vlekkeloos moet gaan nu de X1 er is? Dit soort dingen zullen vast vaker tegenkomen namelijk hetzelfde wat we zien bij de Pro dat niet altijd alles wat van te voren mooi wordt gemaakt, waargemaakt kan worden.
Waarom zouden dingen niet vlekkeloos kunnen gaan? Dit is nu precies wat ik bedoel, jij schijft je mening op een dus danige negatieve manier dat je er geen serieuze discussie over kan voeren. Daarnaast maak je alleen maar aannames, nog los van de vraag als er een kern van waarheid in zit, je gebruikt zelf deze aannames op een negatieve manier. Jij trekt een vergelijking naar een ander apparaat, daar gaat het niet goed, dan moet het bij de Xbox One X ook wel niet goed gaan. Zie je nu echt niet wat ik bedoel?
6TF en 12GB zegt niks als er fouten in de hardware zitten, daar ging het mij om. Ik zeg niet dat er fouten in de hardware zitten, maar de X1 staat niet gelijk aan direct perfect werkende hardware op ieder vlak namelijk. Het is net als de Pro, nog maar zien hoe alles verloopt in de toekomst.
Dus bevestig je hier nu zelf wat ik steeds schrijf, je kijkt op een negatieve manier naar de One X, en omdat je niet kan zeggen dat er fouten in zitten suggereer je het maar. Om af te sluiten dat het koffiedik kijken is en we het in de toekomst wel gaan zien.
Ik maak me niet druk, ik zit hier met een big-smile op mijn mond jou berichten te lezen. Zoveel aannames en onheil bij elkaar. En dan ook nog typen dat ik me laat kennen, kom.... Je kent me niet eens.

Het enige wat ik doe is jou van weerwoord voorzien van opmerkelijke stukken tekst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Gewoon niet reageren, hebben we er ook geen last van... :O *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BroWohsEdis schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:52:
[...]

Bij de release van de 360/PS3 en One en PS4 lagen er in de plaatselijke intertoys en mm altijd stapels consoles. Ik verwacht dat het nu niet anders zal zijn, helemaal aangezien de Xbox niet echt populair is in Nederland.

Ik heb zelf net gereserveerd bij de Mediamarkt en kan hem morgen ophalen. Ben benieuwd of de schappen vol staan :)

Alleen de GameMania valt altijd geweldig door de mand.
Zal nog wel eens heel erg tegen kunnen gaan vallen. Zowiezo krijgt Intertoys zo goed als geen winkelvoorraad en bij de MM filialen bij mij in de buurt zijn de eerste batches allemaal uit verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14:36

Bozznl

GT: The Bozzz88

Ik post nog ff 1 x over de levering dan is het klaar ;). Ik heb me bestelling bij game mania geannuleerd waarom is duidelijk. Mijn bestelling bij coolblue ook geannuleerd vanwege de mediamarkt actie. Heb mediamarkt zoetermeer even gebeld, buiten de pre orders om zouden ze er nog 6 over hebben voor de verkoop morgen. Als ik nu bij hun in de winkel zou bestellen dan heb ik er gegarandeerd 1 morgen, dat dus maar gedaan :+ .

GT: The Bozzz88

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forza is bijna klaar met downloaden, ben zo benieuwd naar de 4k hdr beelden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • +3 Henk 'm!
harrytasker schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:09:
Gewoon niet reageren, hebben we er ook geen last van... :O *O*
Ik heb altijd al de onhebbelijkheid gehad om te reageren op onzin :+ daarom ben ik ook lang geleden als modje gevraagd binnen Mobile >:) ;)

Bedoel, niemand hoeft het met mij eens te zijn, sterker nog... ik vind een beetje discussie wel leuk, ik hoef ook niemand te overtuigen van mijn gelijk. Maar ik kan het niet laten als er feitelijke onwaarheden worden geschreven die ook nog eens stoelen op een aantal kul aannames. Puur op aan stemmingmakerij te doen.

Nu weet ik ook echt wel van mezelf dat ik van een beetje rumoer niet vies ben. Zeg nou zelf, tegen de lijntjes kleuren kan best leuk zijn.

Maar het slaat echt nergens op wanneer de stemming in dit topic goed is, iedereen is lekker bezig met de One X, mensen kijken er naar uit.... Zijn positief, de reacties in de media zijn ook positief over het ding.... Om dan te gaan zoeken, ik gebruik de uitdrukking troll eigenlijk nooit, maar.... Wanneer iemand alleen maar negatief kan zijn, terwijl alles en iedereen ook positieve kanten heeft, dan ben je in mijn ogen verkeerd bezig.

Ik wil niemand hier weg jagen, sterker nog, hoe meer zielen hoe meer vreugde. Maar wanneer je alleen maar dan ook alleen maar negatief kan zijn over een Xbox One (X) dan zit je hier fout. Helemaal wanneer je ook nog eens een overtuigd gebruiker bent van een andere kleur.

Nogmaals, kom inhoudelijk met argumenten, argumenten die steek houden..... En je kan met mij de beste discussie voeren die je maar kan voeren. Maar kul..... Nee... :+

En nogmaals, ik ben volkomen rustig :D Ik heb erg veel zin in mijn X..... Al was het alleen maar vanwege World of Tanks..... Het meest geweldige en duurste gratis spel wat ik ooit heb gespeelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Bullet NL schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:40:
[...]

Je kent hem toch al langer als vandaag, vandaar.... _O-

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Recon24
Bullet NL schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:07:
[...]

Nee het zit helemaal niet diep, je beticht mij van treurigheid terwijl jou reacties in dit topic alleen maar een negatieve steking hebben. Het lijkt er echt op dat jij gewoon niets positiefs over de Xbox One X op papier kan krijgen. Aan jou de uitdaging om het tegendeel te bewijzen.

[...]

Waarom zouden dingen niet vlekkeloos kunnen gaan? Dit is nu precies wat ik bedoel, jij schijft je mening op een dus danige negatieve manier dat je er geen serieuze discussie over kan voeren. Daarnaast maak je alleen maar aannames, nog los van de vraag als er een kern van waarheid in zit, je gebruikt zelf deze aannames op een negatieve manier. Jij trekt een vergelijking naar een ander apparaat, daar gaat het niet goed, dan moet het bij de Xbox One X ook wel niet goed gaan. Zie je nu echt niet wat ik bedoel?

[...]

Dus bevestig je hier nu zelf wat ik steeds schrijf, je kijkt op een negatieve manier naar de One X, en omdat je niet kan zeggen dat er fouten in zitten suggereer je het maar. Om af te sluiten dat het koffiedik kijken is en we het in de toekomst wel gaan zien.

[...]

Ik maak me niet druk, ik zit hier met een big-smile op mijn mond jou berichten te lezen. Zoveel aannames en onheil bij elkaar. En dan ook nog typen dat ik me laat kennen, kom.... Je kent me niet eens.

Het enige wat ik doe is jou van weerwoord voorzien van opmerkelijke stukken tekst.
Heel veel tekst en dan zogemaand met een big-smile zitten. Praat het lekker goed voor jezelf zou ik zeggen. Je kent me ook niet dus voordat je iets probeert te zeggen, reageer eerst normaal. Je doet alsof ik je zowat persoon aanval op iets...sjeez slap gelul zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EciRuam
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 17-09 16:00
Stefmeister schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:49:
Tussen al het leverings / xbox one X geweld heb ik even een andere vraag. Is het eigelijk mogelijk om via de VLC app van de xbox one media af te spelen van een samba share op je netwerk?
Ja, dat is mogelijk. Ik gebruik dat zelf namelijk ook i.c.m. een synology.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mafia 3 enhancements ook binnen. Wilde de DLC toch al eens spelen, daar is het nu een goed moment voor :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Recon24 schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:23:
[...]

Heel veel tekst en dan zogemaand met een big-smile zitten. Praat het lekker goed voor jezelf zou ik zeggen. Je kent me ook niet dus voordat je iets probeert te zeggen, reageer eerst normaal. Je doet alsof ik je zowat persoon aanval op iets...sjeez slap gelul zeg.
Recon24 schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:53:
[...]

"Gelijk zo treurig reageren."
"Het zit wel diep he?"
"Maak je niet zo druk man"
"je laat je wel erg kennen."
Ik reageer in normale bewoording, motiveer mijn antwoorden en doe in elk geval in de berichten die ik aan jou richt geen aannames.

Ga je nog een Xbox One X kopen? Je bent schijnbaar een frequent meelezer? Je zou dus gemotiveerd moeten raken van al het moois wat je in dit topic tegen komt....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Recon24 schreef op Monday 6 November 2017 @ 20:53:
[...]

Gelijk zo treurig reageren. Het zit wel diep he? Vertel me eens waarom het opeens wel allemaal vlekkeloos moet gaan nu de X1 er is? Dit soort dingen zullen vast vaker tegenkomen namelijk hetzelfde wat we zien bij de Pro dat niet altijd alles wat van te voren mooi wordt gemaakt, waargemaakt kan worden. 6TF en 12GB zegt niks als er fouten in de hardware zitten, daar ging het mij om. Ik zeg niet dat er fouten in de hardware zitten, maar de X1 staat niet gelijk aan direct perfect werkende hardware op ieder vlak namelijk. Het is net als de Pro, nog maar zien hoe alles verloopt in de toekomst.

Dank dat dat allemaal wel mee gaat vallen hoor. Geen enkel stukje software is foutloos, maar de hardware vliegt erover..en zonder noemenswaardige issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
Ik heb vandaag de knoop doorgehakt en een XBOX besteld bij de MM. Kan hem morgen ophalen lijkt uit de mail die kreeg maar beetje vaag is het wel. Is er nu 1 gereserveerd of is moet er nog een bevestiging komen dat er 1 van mij gereserveerd is? Hebben jullie zo'n bevestiging gekregen?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Recon24 schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:23:
[...]

Sommige mensen willen iets zo graag hebben dat ze het gaan haten. Oud fenomeen. Beetje volwassen doen zou je sieren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik begin me nu wel af te vragen wie ik allemaal bij de Mediamarkt ik Groningen ga zien.... Tijd voor een Tweakers Xbox One ophaaldag minimeet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recon24
Bullet NL schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:29:
[...]

[...]

Ik reageer in normale bewoording, motiveer mijn antwoorden en doe in elk geval in de berichten die ik aan jou richt geen aannames.

Ga je nog een Xbox One X kopen? Je bent schijnbaar een frequent meelezer? Je zou dus gemotiveerd moeten raken van al het moois wat je in dit topic tegen komt....
*knip* Dit is dan wel de grens over...

[ Voor 23% gewijzigd door Geronimous op 06-11-2017 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Noxa schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:31:
Ik heb vandaag de knoop doorgehakt en een XBOX besteld bij de MM. Kan hem morgen ophalen lijkt uit de mail die kreeg maar beetje vaag is het wel. Is er nu 1 gereserveerd of is moet er nog een bevestiging komen dat er 1 van mij gereserveerd is? Hebben jullie zo'n bevestiging gekregen?
Enige duidelijkheid die ik heb is de factuur onder mijn account.
Daar staat op 'af te halen op 7-11-2017'
Status van mijn bestelling is 'Verzonden' 8)7
Check dus even je account -> bestellingen

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Nu online
justifire schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:34:
[...]

Oh vaag, Call of Duty staat op "verzonden" en de XBOX staat op "In behandeling". Beide in 1 order besteld. Zegt nog niet zo veel dus. Twijfel een beetje of het zin heeft om morgen ochtend naar de MM toe te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Samplex schreef op maandag 6 november 2017 @ 15:30:
Zojuist contact opgenomen met de Microsoft store inzake de bestelling, uw order is niet verzonden zal voor 30-11-17 bij u aankomen word er verteld. Terwijl er in de email staat: Beschikbaar: maandag 6 november 2017
Verzendmethode: Spoed

Wat een kansloos bedrijf dat MS, koop je m direct via de maker zelf meer als een maand geleden besteld en krijg je m dus niet op launch day!
Zijn er hier nog meer mensen aanwezig die bij de Microsoft store hebben besteld? De Xbox One X heb ik daar toen ook besteld (10-10-2017 Xbox One X 1TB-console Vooraf besteld € 499,99). Echter heb ook nog geen verzendbevestiging gehad. Lig daar ook niet zo wakker van, maar neem wel aan dat hij morgen komt en er vannacht een mail komt dat hij verzonden is.
De datum dat hij bij mij binnen zou zijn stond toen op 07-11-2017, dus het zou zuur zijn dat als je hem bij Microsoft zelf besteld, langer moet wachten omdat ze het niet kunnen waarmaken. Nadeel is dat ik met cadeaubonnen heb besteld en als ik annuleer, ik met €500 aan cadeaubonnen op mijn account zit... 8)7
Anders zou ik hem wel ff bij de Mediamarkt bestellen voor €468.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
JackSparrow schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:31:
[...]

Dank dat dat allemaal wel mee gaat vallen hoor. Geen enkel stukje software is foutloos, maar de hardware vliegt erover..en zonder noemenswaardige issues.
Er kan altijd fouten in de hardware zitten en niet gewoon het ontwerp, maar ook op de CPU, GPU die dan via microcode een oplossing krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:34:
[...]

Hier de zelfde status, met het verschil dat ik de Xbox One X ook al als retour aan kan melden binnen de Media Markt klanten omgeving. Maar dat doe ik lekker niet!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/C9v1mOqfSlPMtAtvt8K1NIdl/full.png
Opmerelijk, de gene die ik vanmorgen heb besteld lijkt te geleverd gaan worden, terwijl de andere onderweg is.......

[ Voor 18% gewijzigd door Bullet NL op 06-11-2017 21:53 ]

Pagina: 1 ... 19 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.