[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 20 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.084 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
srdevil schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:40:
[...]

Zijn er hier nog meer mensen aanwezig die bij de Microsoft store hebben besteld? De Xbox One X heb ik daar toen ook besteld (10-10-2017 Xbox One X 1TB-console Vooraf besteld € 499,99). Echter heb ook nog geen verzendbevestiging gehad. Lig daar ook niet zo wakker van, maar neem wel aan dat hij morgen komt en er vannacht een mail komt dat hij verzonden is.
De datum dat hij bij mij binnen zou zijn stond toen op 07-11-2017, dus het zou zuur zijn dat als je hem bij Microsoft zelf besteld, langer moet wachten omdat ze het niet kunnen waarmaken. Nadeel is dat ik met cadeaubonnen heb besteld en als ik annuleer, ik met €500 aan cadeaubonnen op mijn account zit... 8)7
Anders zou ik hem wel ff bij de Mediamarkt bestellen voor €468.
Ja. Op 21 augustus besteld. Kreeg vandaag om 12:33 bevestiging van verzending. Kan zijn dat, omdat je pas in oktober hebt besteld, je in de 2e wave zit, die pas op 30 november geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Microsoft zendt ze ergens uit in twee waves, de eerste wave begint morgen en tweede wave ergens eind november als ik het goed voorheb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:04:
Ben ook erg benieuwd naar de 4K captures! Wordt genieten! :D
Hoe?

Mixer doet bij mij 1080 maximaal. En een ElGato heb ik niet.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
halofreak1990 schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:43:
[...]

Ja. Op 21 augustus besteld. Kreeg vandaag om 12:33 bevestiging van verzending. Kan zijn dat, omdat je pas in oktober hebt besteld, je in de 2e wave zit, die pas op 30 november geleverd wordt.
Kan je ook in je account zien dat hij verzonden is? Bij andere bestellingen kan ik daar inderdaad zien: Verzonden en dan een TrackandTrace code uit de details vissen.
Dragunov schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:44:
Microsoft zendt ze ergens uit in twee waves, de eerste wave begint morgen en tweede wave ergens eind november als ik het goed voorheb
Zal ik wel weer in de 2de wave zitten... Wel een domper dat ze dan zelf de levertermijn niet goed bijgehouden hebben toen de bestellingen open stonden.

[ Voor 37% gewijzigd door srdevil op 06-11-2017 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Vind ik eigenlijk wel jammer.

Je maakt een order bij de bron zelf en dan moet je nog langer wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dragunov schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:50:

Ook de bron heeft geen ongelimiteerde voorraden, zeker niet voor Nederland, had je op latere datum meer kans bij DE MS store.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 14:17

TheVMaster

Moderator WOS
Noxa schreef op Monday 6 November 2017 @ 21:38:
[...]

Oh vaag, Call of Duty staat op "verzonden" en de XBOX staat op "In behandeling". Beide in 1 order besteld. Zegt nog niet zo veel dus. Twijfel een beetje of het zin heeft om morgen ochtend naar de MM toe te gaan.
CoD staat op verzonden? :? Geen digitale download dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Ja, maar ze verkopen er eerst enorm veel aan hun partners en hebben dan zelf weinig stock.

De hoofdreden zal wel zijn dat ze totaal niet verwacht hadden dat de X hun eigen verwachting heeft overtroffen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Recon24 schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:23:
[...]

Ook al is het een bug of niet, ook in de One X hardware zullen er dingen zijn die maybe niet eens beter zijn dan de Pro, bijvoorbeeld de scaler zelf, laat staan dat alles bij de One X vlekkeloos zal verlopen qua patches. Die 6F, 12GB etc etc zegt namelijk niks.
Op basis van pittige discussie ben ik gaan terug bladeren. Volgens mij is dit de start.
Of course (laat ik ook eens een engels woordje gebruiken ;) ) kan het zijn dat alles niet vlekkeloos werkt, maar dat is toch nog nergens aangetoond?
En verder lijken me stevige specs wel een goede basis voor mooie games. De programmeurs moeten dan leren het uiterste uit deze techniek. Ongetwijfeld zal dat pas aan het einde van de levenscyclus zijn (zie b.v. The Last of Us op de PS3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MAX3400 schreef op Monday 6 November 2017 @ 21:45:
[...]

Hoe?

Mixer doet bij mij 1080 maximaal. En een ElGato heb ik niet.
Hmm...geen idee met Mixer, maar ik kan wel gewoon capturen in 4K HDR....streamen kan dus nog niet in 4K blijkbaar?
Dragunov schreef op Monday 6 November 2017 @ 21:50:

Eh...wanneer heb je hem besteld bij MS dan? Ik heb hem op 20 augustus 's avonds gelijk besteld en krijg hem morgen geleverd.

[ Voor 36% gewijzigd door TheVMaster op 06-11-2017 21:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackSparrow schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:53:
[...]

Hmm...geen idee met Mixer, maar ik kan wel gewoon capturen in 4K HDR....streamen kan dus nog niet in 4K blijkbaar?
Ik ben even n00b zo rond deze tijd...

Hoe/waar capture je in 4K?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MAX3400 schreef op Monday 6 November 2017 @ 21:54:
[...]

Ik ben even n00b zo rond deze tijd...

Hoe/waar capture je in 4K?
Eh...gewoon ergens in je settings..? Je kunt zelfs aangeven waar je die data wilt opslaan..dus op de interne disk, externe disk/ssd etc..

Heb hier even geen XOX in de buurt, dus kan het niet checken voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackSparrow schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:56:
[...]

Heb hier even geen XOX in de buurt, dus kan het niet checken voor je.
Zal zo ff snuffelen en anders hou ik me van harte aanbevolen (later/morgen) voor de exacte settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op Monday 6 November 2017 @ 21:42:
[...]

Hier de zelfde status, met het verschil dat ik de Xbox One X ook al als retour aan kan melden binnen de Media Markt klanten omgeving. Maar dat doe ik lekker niet!

[afbeelding]
Opmerelijk, de gene die ik vanmorgen heb besteld lijkt te geleverd gaan worden, terwijl de andere onderweg is.......
Jij hebt weer niet genoeg aan 1 Xbox One? :?
MAX3400 schreef op Monday 6 November 2017 @ 21:56:
[...]
https://gathering.tweakers.net/forum/myreact
Zal zo ff snuffelen en anders hou ik me van harte aanbevolen (later/morgen) voor de exacte settings.
Volgens mij kom je er ook door de Guide te openen (in game) en dan Y of X in te drukken....nouja..dan neemt hij een video op of maakt een screenshot. Volgens mij zit er ook een knopje om je settings te bewerken..

[ Voor 30% gewijzigd door TheVMaster op 06-11-2017 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackSparrow schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:56:
[...]

Jij hebt weer niet genoeg aan 1 Xbox One? :?
Wat wat wat.... jij mij fanboy noemen? ;)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:28
[...]

@MAX3400

Capturing 4K HDR game clips and screenshots
To capture 4K game clips and screenshots with Xbox One X, your TV output resolution must be set to 4K. If your TV has HDR (high dynamic range) enabled, your captures will be in HDR as well.

If you’re already viewing in 4K HDR, you’ll just need to change your capture settings.

Press the Xbox button to open the guide, then select System > Settings.
Select Preferences > Broadcast & capture > Game clip resolution, then choose one of the 4K options.
Once you've updated your capture settings, you're ready to start capturing.

Kan niet wachten om morgen gameclips te maken in glorious 4K HDR! _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 06-11-2017 22:00 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op Monday 6 November 2017 @ 21:58:
[...]

Wat wat wat.... jij mij fanboy noemen? ;)
Ik zou niet durven....ik ben het in ieder geval niet :X >:) Zelf heb ik genoeg aan een enkele Xbox One X....niet eens een Scorpio Editie, want die heb ik doorgeschoven. Ik moet het gewoon doen met een 'oud model'....:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Rivanov Thanks, zal zo ff checken. Speel nu Happy Dungeons en dat is geen 4K/HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appeltje eitje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 13:31
Mediamarkt Breda: 21 reserveringen en maar 15 consoles binnengekomen waarvan 4 Scorpio editions. Ze hebben er wel 100 in back order staan die ze hopen die snel binnen te krijgen. Uitlevering gaat op volgorde van reservering. Laat ik nou eerste oo die lijst staan. Krijg overigens gewoon de 488 + 20 euro bon prijs ipv 499 pre-orderprijs. Kreeg helaas alleen nog niet mee nu (toch ff geprobeerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
@MAX3400 @JackSparrow
Voor wat betreft 4K gamestreaming:

Microsoft’s made no secret of the fact that their new Xbox One X console can play games in 4K at 60 frames-per-second but its streaming and capture capabilities had been a bit of a mystery until today when someone simply asked the company’s Mike Ybarra about it on Twitter.

Ybarra simply replied that the Xbox One X can indeed capture gameplay footage in 4K at 60fps and that while streaming is currently set at 720 and 1080p resolution, this was more of a bandwidth limitation for both the host and end-points, not a hardware problem. Basically, once the internet infrastructure advances to the point where it can handle 4K streaming for the everyday gamer, it would probably be enabled.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
meesje schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:53:
[...]

Op basis van pittige discussie ben ik gaan terug bladeren. Volgens mij is dit de start.
Of course (laat ik ook eens een engels woordje gebruiken ;) ) kan het zijn dat alles niet vlekkeloos werkt, maar dat is toch nog nergens aangetoond?
En verder lijken me stevige specs wel een goede basis voor mooie games. De programmeurs moeten dan leren het uiterste uit deze techniek. Ongetwijfeld zal dat pas aan het einde van de levenscyclus zijn (zie b.v. The Last of Us op de PS3).
Daar ging het ook niet helemaal om. Ik beweer ook niet dat die specs geen goede basis zijn. Het ging erom dat er meer is dan een GPU, CPU en Geheugen in een console, die kunnen zorgen gebreken of in dit geval ergens anders een limiet. Niet dat het nu het geval is, maar men doet alsof het hierom de perfecte console gaat die op geen enkel vlak ooit minder kan presteren. Een scaler is bv een onderdeel die bij veel hardware in het verleden niet goed presteerde. Vandaar dat ik zei een 6TF en 12GB geheugen console zegt nog niks.

En daarom ook eerst zien hoe het allemaal verloopt met deze console. En wat betreft Bullet kan wel zeggen dat een andere consolenaam hier in het verhaal voorkomt, maar als er ook maar een comparison video (ook engels woordje ;-)) voorbij komt, dan zal hij zwaar staan juichen...nietwaar Bullet..ouwe rukker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:04

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
WOW! Geweldig stuk.
Moet ik dan tóch weer aan Assasins Creed geloven? :+
Wilde deze game nu overslaan na Syndicate en Unity.

[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 06-11-2017 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:52
Iemand enig idee of games nog sneller gaan laden als ik ze op mijn USB3.0 externe SSD zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 14:11
@wjsiebes91 Ik denk zelf dat het verschil tussen intern en extern, evenals opslag medium zelf nu met de One X weinig meer uitmaakt. Laadtijden op de X1X blijken ongeveer de helft van de laadtijd op een normale X1 te zijn (zie tests van Digital Foundry). Dat is met de schijf van de Xbox zelf.

[ Voor 7% gewijzigd door Froggle op 06-11-2017 22:25 ]

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNostra
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09-08 11:30
Recon24 schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:05:
[...]

Daar ging het ook niet helemaal om. Ik beweer ook niet dat die specs geen goede basis zijn. Het ging erom dat er meer is dan een GPU, CPU en Geheugen in een console, die kunnen zorgen gebreken of in dit geval ergens anders een limiet. Niet dat het nu het geval is, maar men doet alsof het hierom de perfecte console gaat die op geen enkel vlak ooit minder kan presteren. Een scaler is bv een onderdeel die bij veel hardware in het verleden niet goed presteerde. Vandaar dat ik zei een 6TF en 12GB geheugen console zegt nog niks.

En daarom ook eerst zien hoe het allemaal verloopt met deze console. En wat betreft Bullet kan wel zeggen dat een andere consolenaam hier in het verhaal voorkomt, maar als er ook maar een comparison video (ook engels woordje ;-)) voorbij komt, dan zal hij zwaar staan juichen...nietwaar Bullet..ouwe rukker.
In mijn optiek zijn de specs 25% van de basis en goed programmeer werk 75%. Je ziet het vooral bij consol exclusieve games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
[...]

[...]

Eh...wanneer heb je hem besteld bij MS dan? Ik heb hem op 20 augustus 's avonds gelijk besteld en krijg hem morgen geleverd.
Ikzelf krijg de console morgen via BOL, maar was meer als reactie op personen die in tweede wave zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:52
Froggle schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:24:
@wjsiebes91 Ik denk zelf dat het verschil tussen intern en extern, evenals opslag medium zelf nu met de One X weinig meer uitmaakt. Laadtijden op de X1X blijken ongeveer de helft van de laadtijd op een normale X1 te zijn (zie tests van Digital Foundry). Dat is met de schijf van de Xbox zelf.
De vraag is natuurlijk, kan het nog sneller met een externe SSD :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Ik dacht wel gelezen te hebben ergens dat de laadtijden met de interne hdd sneller zijn dat met een externe. Iemand ook toevallig?

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:28
Bullet NL schreef op maandag 6 november 2017 @ 21:33:
Ik begin me nu wel af te vragen wie ik allemaal bij de Mediamarkt ik Groningen ga zien.... Tijd voor een Tweakers Xbox One ophaaldag minimeet?
wie weet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Snap er de ballen van; 4K HDR capture gemaakt, naar OneDrive gestuurd, is niet/amper te bekijken in "fantastische" kleuren.

Screenshot is ook een JXR-bestand waar je weer extra shit mee moet doen.

Nee, logisch is anders om bepaalde zaken te uploaden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
MAX3400 schreef op Monday 6 November 2017 @ 22:52:
Snap er de ballen van; 4K HDR capture gemaakt, naar OneDrive gestuurd, is niet/amper te bekijken in "fantastische" kleuren.

Screenshot is ook een JXR-bestand waar je weer extra shit mee moet doen.

Nee, logisch is anders om bepaalde zaken te uploaden...
Hmm...zover was ik nog niet, moet ik toch eens proberen.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 14:33
Bullet NL schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:51:
[...]

Ik zit maximaal 6.5 meter van mijn TV, toen ik over 77" begon werd er een trouwring naar mijn hoofd gegooid.
Overigens, ik ben wel overtuigd, dat is het probleem niet. Maar de vraag is alsof ik de kerst haal als ik zo'n ding gewoon in huis haal en ophang aan de muur.
Met zo”n afstand is dat wel te verantwoorden lijkt me. Wel in overleg natuurlijk en het een beetje handig uitleggen :)

Als ik die link van hierboven lees is het allemaal halleluja, ben erg nieuwsgierig of de verschillen echt zo groot zijn. En zo ja, laat Sony dan over twee jaar MS maar weer uitdagen. Dan zijn de gamers de winnaars :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JackSparrow schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:54:
[...]

Hmm...zover was ik nog niet, moet ik toch eens proberen.....
OneDrive-linkje: hier 2160p60 HDR van FM7

Speelt niet in browser af (bij mij); even MP4 downloaden van 90MB en door VLC trappen.

[ Voor 10% gewijzigd door MAX3400 op 06-11-2017 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:54:
[...]

Met zo”n afstand is dat wel te verantwoorden lijkt me. Wel in overleg natuurlijk en het een beetje handig uitleggen :)

Als ik die link van hierboven lees is het allemaal halleluja, ben erg nieuwsgierig of de verschillen echt zo groot zijn. En zo ja, laat Sony dan over twee jaar MS maar weer uitdagen. Dan zijn de gamers de winnaars :)
Klopt, zo hoort concurrentie ook te zijn, ik schreef het zostraks ook in een DM naar iemand binnen Mobile.
Appel en Samsung hebben elkaar nodig om beter te zijn. Er is geen goed of kwaad, er zijn wel producten die bij je smaak passen. De een is niet beter dan de ander, samen maken ze elkaar beter.

Ik ben wel erg benieuwd waar we naar toe gaan, wat voor games krijgen we te zien, in hoeverre trekt Microsoft de poeplap om te investeren in nieuwe IP?

Feit is dat nu wel duidelijk is dat de X de multiplat console van dit moment is. Maar hoe gaat zich dit verhouden wanneer er inderdaad (en dat ik een hoop met een grote verwachting) meer en goede IP bij gaat komen vanuit Microsoft?

Zullen meer gamers overstappen? Is MS instaat om het marktaandeel wat ze na de X360 zijn kwijt geraakt terug te winnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dragunov schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:02:
[...]

Welke TV heb je precies?

Bedankt!
Hier een LG 65E7V; pakte vlekkeloos de nieuwe console op, 4K resolutie voor Home-screen ingesteld. En gaan met FM7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:59:
[...]

Als je nog ideeen hebt?

YouTube: Forza Motorsport 7 - Xbox One X 4K (mijn prive kanaal) speelt bij mij in-browser echt vies/grijs/slecht af. Gooi ik de stream in VLC, dan werkt het wel maar maximaal op 720p maar wel HDR-kleuren.

Iemand moet hier eens een goede tutorial voor schrijven! #REDMOND!!!
Dit is zo zwaar gecomprimeerd, dit lijkt, met alle respect, nergens op..... Staan je YT instellingen wel goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
MAX3400 schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:04:
[...]

Hier een LG 65E7V; pakte vlekkeloos de nieuwe console op, 4K resolutie voor Home-screen ingesteld. En gaan met FM7.
Ook HDR10?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:46

v8power67

Psn: Mausosaurus

Rivanov schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:29:
[...]

Ben met name benieuwd hoe groot/klein het verschil gaat zijn met Gran Turismo Sport. Die game is al fabelachtig mooi op mijn PS4 Pro en LG OLED in 4K HDR. En dat is zelfs 'maar' 1800p.

Forza 7 en Rise of the Tomb Raider staan al klaar op m'n externe HDD. Dus dat is morgen plug-and-play! Twijfel echter of ik deze naar de interne HDD ga kopiëren. Dan kan ik de externe disc voor game captures gebruiken. :)
Om hier inhoudelijk op in te gaan, digital foundry heeft een test gedaan pc versie op 4k/60 ultra(dus hogere graphics dan xox zal hebben, bv 60fps reflecties en meer) vs de ps4 pro versie van gt sport.
En conclusie was wel dat gt sport echt mee kan met de ultra pc versie. Zelfs een aantal dingen zoals hdr echt beter doet.
Zal geen link plaatsen naar youtube video ivm verkeerde topic hiervoor. Maar op de digital foundry youtube kanaal is deze wel te vinden.
En kan je garenderen dat de xox versie van fm7 niet ineens ps4 pro games als uitwerpselen eruit laat zien....

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• akatar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:28
Bullet NL schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:51:
[...]

[...]

Ik ga zo alvast heen, die ongeschoren stinkende man in de kartonendoos ben ik niet!
Wel jammer dat er geen nachtopeningen meer zijn, ik blijf het zeggen.....
troost je, ik herken je wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:05:
[...]

Dit is zo zwaar gecomprimeerd, dit lijkt, met alle respect, nergens op..... Staan je YT instellingen wel goed?
Vast niet... Maar op de iPhone van mw. MAX3400 kan ik wel 2160p kiezen en zien de kleuren er wel goed uit.

Snap er niks van; tis trouwens ook bedtijd dus excuses voor mijn brainfarts de afgelopen 25 minuten. 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dragunov schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:02:
[...]

Welke TV heb je precies?

Bedankt!
Samsung KS7500

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dragunov
v8power67 schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:07:
[...]

Om hier inhoudelijk op in te gaan, digital foundry heeft een test gedaan pc versie op 4k/60 ultra(dus hogere graphics dan xox zal hebben, bv 60fps reflecties en meer) vs de ps4 pro versie van gt sport.
En conclusie was wel dat gt sport echt mee kan met de ultra pc versie. Zelfs een aantal dingen zoals hdr echt beter doet.
Zal geen link plaatsen naar youtube video ivm verkeerde topic hiervoor. Maar op de digital foundry youtube kanaal is deze wel te vinden.
En kan je garenderen dat de xox versie van fm7 niet ineens ps4 pro games als uitwerpselen eruit laat zien....
Forza 7 maakt gebruik van vaste (baked) schaduwen, enkel die van de wagens zijn real-time. Bij GT Sport zijn alle schaduwen real-time, dynamisch, daarmee zie je ook real-time de dag veranderen, de zon schuiven wat bij FH7 niet gebeurt, daar race je op een vast tijdstip

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
[...]

Heb die comparison ook gezien en daar kwam GT Sport vaak als winnaar naar voren. Maar ben voornamelijk benieuwd naar de native 4K. Kijken hoe strak dat eruit ziet. :)

@Dragunov GT Sport heeft geen real-time ToD. Dat is fixed. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 06-11-2017 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TV slikt alles, Dolby Vision, HDR10 & HLG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik heb dat vergelijkingsfilmpje gezien en je laat wel wat dingen weg. Zoals dat het beeld waziger is, de wegen minder gedetailleerd, geen dynamisch weer, minder mooi gras etc. Zo geweldig is gt sport niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Ik zit momenteel nog met een Samsung UE40ES7000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 16:05
En heeft de nieuwe one x hdmi 2.1 poort? Gingen toch geruchten erover...ivm met nieuwe standaard voor tv's van 2018.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:14:
[...]

TV slikt alles, Dolby Vision, HDR10 & HLG.
Hmmmm een TV in relatie met alles slikken....
Volgens mij zit ik nu echt op het verkeerde spoor. :o

Is er trouwens al bekend hoeveel van de 1TB ruimte op de X effectief voor games is te gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Amaze86 schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:16:
En heeft de nieuwe one x hdmi 2.1 poort? Gingen toch geruchten erover...ivm met nieuwe standaard voor tv's van 2018.
Normaal wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Dragunov schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:11:
[...]

Forza 7 maakt gebruik van vaste (baked) schaduwen, enkel die van de wagens zijn real-time. Bij GT Sport zijn alle schaduwen real-time, dynamisch, daarmee zie je ook real-time de dag veranderen, de zon schuiven wat bij FH7 niet gebeurt, daar race je op een vast tijdstip
Gt sport bied geen dynamische tijd en weersomstandigheden meer btw.
Waar het nog wel allemaal real time is. Is het niet meer bewegend. Want time of day veranderd niet meer.
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:14:
[...]

Ik heb dat vergelijkingsfilmpje gezien en je laat wel wat dingen weg. Zoals dat het beeld waziger is, de wegen minder gedetailleerd, geen dynamisch weer, minder mooi gras etc. Zo geweldig is gt sport niet.
Mja iemand die beweert dat ps4 pro games eruit zien als poep. Tja dan ga ik twijfelen of hij/zij niet even een opticien moet bezoeken...
Rivanov schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:12:
[...]

Heb die comparison ook gezien en daar kwam GT Sport vaak als winnaar naar voren. Maar ben voornamelijk benieuwd naar de native 4K. Kijken hoe strak dat eruit ziet. :)
Zal er vast niet op achteruit gegaan zijn tov fm7 op de x1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Bullet NL schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:01:
[...]

Klopt, zo hoort concurrentie ook te zijn, ik schreef het zostraks ook in een DM naar iemand binnen Mobile.
Appel en Samsung hebben elkaar nodig om beter te zijn. Er is geen goed of kwaad, er zijn wel producten die bij je smaak passen. De een is niet beter dan de ander, samen maken ze elkaar beter.

Ik ben wel erg benieuwd waar we naar toe gaan, wat voor games krijgen we te zien, in hoeverre trekt Microsoft de poeplap om te investeren in nieuwe IP?

Feit is dat nu wel duidelijk is dat de X de multiplat console van dit moment is. Maar hoe gaat zich dit verhouden wanneer er inderdaad (en dat ik een hoop met een grote verwachting) meer en goede IP bij gaat komen vanuit Microsoft?

Zullen meer gamers overstappen? Is MS instaat om het marktaandeel wat ze na de X360 zijn kwijt geraakt terug te winnen?
Wanneer is iets een multiplat console? Dat waren de One en de PS4 ook gewoon. Tussen de Pro en X is de algehele performance nagenoeg gelijk. 30 fps games zullen beide 30 of unlocked draaien, 60fps zullen beide 60fps target of locket te draaien. Grafische verschillen zijn er nu al nauwelijks. De meeste verschillen zullen zitten in de manier van hoe ze richting 4K renderen. 1440p, 1600p, 1800p of 2160p/c en als laatst in bepaalde gevallen daadwerkelijk native 4K. In dit geval zijn alle 3 de platformen (Pc, Xbox, PS4) multiplat consoles omdat de algehele performance nagenoeg nu wel gelijk is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Amaze86 schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:16:
Dat is wel de bedoeling: MAX3400 in "[XBO] Xbox One - Deel 6"
Bullet NL schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:17:
[...]

Is er trouwens al bekend hoeveel van de 1TB ruimte op de X effectief voor games is te gebruiken?
780GB effectief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
Pakket weegt trouwens 5.82 Kg volgens PostNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:45:
[...]

[...]

Nah, we gaan er morgen achter komen. Ik heb trouwens COD WW2 gespeelt, hebben jullie ook niet de indruk dat BF1 superieur (grafisch) is t.o.v. COD....

Tis natuurlijk mijn eigen stomme fout (COD kopen) maar toch....
Moet ook wel aangezien je steeds een uur moet lopen voordat je kunt meevechten. Heb je tenminste iets om naar te kijken tijdens de interactieve ~laadschermen~. Deze cod is echt top in vergelijking met de vorige paar delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik voel een discussie op komen, ;)

Daarom dit; PC's laat ik trouwens buiten beschouwing, gamen op een PC staat niet in vergelijking (voor mij) met een console. Mooi dat mensen terug vallen op MS Play Anywhere, maar daar doe ik dus helemaal niets mee.
Het voordeel van console gamen is dat ik geen PC nodig ben. Een bus en auto doen beide ook het zelfde, maar vanwege mijn specifieke situatie is een bus geen alternatief voor mij. Zo is het met een console ook zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:49
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:24:
[...]

Moet ook wel aangezien je steeds een uur moet lopen voordat je kunt meevechten. Heb je tenminste iets om naar te kijken tijdens de interactieve ~laadschermen~. Deze cod is echt top in vergelijking met de vorige paar delen.
Heb je BF1 überhaupt wel gespeeld? Deze post raakt namelijk kant noch wal.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:24:
[...]

Na jah, iedereen zijn meug.... is werd iig niet omver geblazen door COD WWII

in beide (dus COD en BF) ben ik de quickscopers overigens zo zat.... Dat doet echt afbreuk aan een shooter... Een sluipschutters geweer is geen langeafstand shotgun....!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22-09 23:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:Heren (en dames..) zie hier het Het grote Xbox one X slowchat topic., hier mag je lekker slowchatten over de XBOX.

Fit topic aub gebruiken voorde meer inhoudelijke posts.

[ Voor 4% gewijzigd door Chaoss op 06-11-2017 23:39 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

justifire schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:25:
[...]

:')
_O-
Blijf maar weg van reddit, de Pro wordt daar finaal gefileerd ;w
Zal het bij het Final Fantasy filmpje een paar post hierboven laten om hier geen PS vs Xbox discussie te starten, maar youtube staat er vol mee.
Even die final fantasy video die je gepost had gekeken.
Maare je hebt een 500% zoom nodig om een klein beetje verschil te zien...
En in begin van de video zie je overduidelijk de xbox versie wat stotteren. Daarna de ps4 pro versie ook.
Dus qua performance is het gelijk. En qua graphics... Tja het is mooier maar is het zoveel mooier dat je dit echt meteen opvalt als je een game opstart/speelt. Durf te wedden dat bij een test zonder te weten welke versie je ziet dat je verschil niet zou kunnen zien.

Maar wil absoluut niet de pret drukken of negatief doen, maar de hype en het fanboy gehaltes hier gaan wel soms echt through the roof op momenten...
Doen net alsof de xox nu de ps4 pro doet lijken alsof het een nintendo 64 is ofzo...
Mooier zal het zeker zijn( logisch 6tflops) maar laten we allemaal wel even gewoon blijven doen toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:44:
[...]

En in begin van de video zie je overduidelijk de xbox versie wat stotteren. Daarna de ps4 pro versie ook.
Dus qua performance is het gelijk. En qua graphics... Tja het is mooier maar is het zoveel mooier dat je dit echt meteen opvalt als je een game opstart/speelt. Durf te wedden dat bij een test zonder te weten welke versie je ziet dat je verschil niet zou kunnen zien.

Maar wil absoluut niet de pret drukken of negatief doen, maar de hype en het fanboy gehaltes hier gaan wel soms echt through the roof op momenten...
Doen net alsof de xox nu de ps4 pro doet lijken alsof het een nintendo 64 is ofzo...
Mooier zal het zeker zijn( logisch 6tflops) maar laten we allemaal wel even gewoon blijven doen toch.
Wat wil je nu zeggen ?
Dat je het eens bent met recon24 die de performance nagenoeg hetzelfde vindt ?
Of dat het er op de Xbox One X toch mooier uit ziet ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:49
justifire schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:51:
[...]

Wat wil je nu zeggen ?
Hij zegt dat de verschillen marginaal zijn en dat het allemaal niet zo toe doet; met beide systemen zit je goed :)

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

justifire schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:51:
[...]

Wat wil je nu zeggen ?
Dat het verschil niet zo groot is als sommige hier doen willen laten overkomen.
Performance verschil ( fps ) zal nagenoeg zelfde zijn.
Graphics zullen op xox mooier zijn.
Vind sowieso van alle voorbeelden de final fantasy video niet de beste. Shadow of war laat een groter verschil zien.

Laten we het zo zeggen, xox is een mooi apparaat.
Kan mooie beelden op je beeld toveren. En zal voor de multiplatform spellen ongetwijfeld de beste versie worden.
Maar de verschillen zijn geen nintendo switch vs pc ofzo.
Eerder richting een ps4 vs x1 vergelijking.
Nou kan me nog vele gesprekken hier herinneren hierover ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Denman schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:54:
[...]

Hij zegt dat de verschillen marginaal zijn en dat het allemaal niet zo toe doet; met beide systemen zit je goed :)
Maar stel nou...... Als er één toch beter zou zijn, welke is dat dan? stel dat je ze vergelijkt op Terra flops of op RAM geheugen? Of je vindt het belangrijk (ik niet zoals je hebt gelezen) om bepaalde games ook op een PC te kunnen spelen?

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Laatst online: 16:50

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

[...]

Mjah vind je dat gek dan zulke reacties ? Ik bedoel ik heb er zelf nooit zo'n probleem van gemaakt dat ik vanaf 2013 in "kamp poep graphics" zat met de Xbox One. Heb ook nooit ontkend dat de PS4 de sterkere en betere van de 2 is. Maar nu de X graphicwise en performance wise gewoon beter is dan de PS4, komen sommigen van Team blauw de boel hier, hoe zal ik het netjes zeggen, ontkrachten. 4 jaar lang lopen roepen (nee niet iedereen van team blauw) dat ze de betere console hebben en als je dan ingehaald wordt door de concurrentie, dan doen specs er ineens niet meer toe en draait het allemaal "ineens" om de exclusives. Tja.....

Nogmaals, ik maak me er niet zo druk om. Van mij mag over een tijdje de PS4 Pro Plus uitkomen zodat Microsoft wakker blijft, want die hebben nogal een reputatie om, als ze voor staan, in slaap te vallen en aan alle kanten keihard ingehaald te worden. Ik vind het echt wel frappant dat team blauw nu ineens zo alles aan het downlplayen is. Althans zo lijkt het.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Bullet NL schreef op maandag 6 november 2017 @ 20:48:
[...]

Via de systeeminstellingen kan jij naar de inhoud van je schijf(ven) gaan, daar kan je per game de locatie, je DLC en profieldata beheren.

Je profieldata gaat mee in de cloud, zodat je bij een nieuwe Xbox na het downloaden van het spel, of het aankoppelen van een externe schijf met het spel weer verder kan waar je gebleven bent op basis van je profiel.
Dankjewel! Ik heb even op de console gekeken, maar het enige wat ik zie is dat ze intern staan opgeslagen. Niks over de cloud, of ik begrijp je verkeerd. Ik heb verder ook geen externe harde schijf, dus dan wordt het lastig. Helemaal met The Witcher, gezien ik die niet op disc heb. Maar de save games worden dus automatisch aan je profiel gekoppeld?

Verder wordt ik best gehyped door de hype hier, begint moeilijk te worden er niet meteen een te bestellen, haha.

[ Voor 6% gewijzigd door Alwayshappyz op 07-11-2017 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alwayshappyz schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:01:
[...]

Dankjewel! Ik heb even op de console gekeken, maar het enige wat ik zie is dat ze intern staan opgeslagen. Niks over de cloud, of ik begrijp je verkeerd. Ik heb verder ook geen externe harde schijf, dus dan wordt het lastig. Helemaal met The Witcher, gezien ik die niet op disc heb. Maar de save games worden dus automatisch aan je profiel gekoppeld?

Verder wordt ik best gehyped door de hype hier, begint moeilijk te worden er niet meteen een te bestellen, haha.
Gamedata (savegames, instelling voorkeuren gaan automagisch naar de cloud op een Xbox. Wanneer jij op een nieuwe Xbox inlogt met je account kan je er voor kiezen om alles op deze (nieuwe) Xbox te downloaden.
MRE-Inc schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:00:
[...]

Nogmaals, ik maak me er niet zo druk om. Van mij mag over een tijdje de PS4 Pro Plus uitkomen zodat Microsoft wakker blijft, want die hebben nogal een reputatie om, als ze voor staan, in slaap te vallen en aan alle kanten keihard ingehaald te worden. Ik vind het echt wel frappant dat team blauw nu ineens zo alles aan het downlplayen is. Althans zo lijkt het.
Let op.... Ik zeg niets...... Maar verder..... _/-\o_ oOo :Y

[ Voor 42% gewijzigd door Bullet NL op 07-11-2017 00:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Laten we er vooral voor waken dat dit geen XBONEX vs PS4P discussie gaat worden, we weten allemaal hoe succesvol dat gaat zijn... ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Alwayshappyz schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:01:
[...]

Ja, je savegames staand altijd in de cloud. Zoals bij bv Anywhere games haalt hij je laatste save uit de cloud, precies waar je op de andere kant gestopt was.

Maar, laat dat ding _altijd_ laden, mijn Forza 5 savegame is corrupt geraakt omdat ik een cancel deed en schreef dus later mijn echte saving over.
Ergens best.. nouja, zielig, voor de kleinere gamewinkels, die zullen best paar van die dingen (normaal en scorpio) binnen hebben gekregen, maar massa zit gewoon bol.com, GM etc af te struinen, terwijl ze daar gewoon te koop zijn :P

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 07-11-2017 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het verschil is toch echt wel heel groot. Ik heb elite dangerous lang op de pro gespeeld en het was erg kartelig allemaal en veel framedrops op 1080p. Nu op de xbx speel ik op 4k en is het superscherp en loopt zo soepel als een deense del op vrijdagavond. Die extra power is dus goed te merken en dat zal alleen nog maar meer worden met toekomstige games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
MRE-Inc schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:00:
[...]

Mjah vind je dat gek dan zulke reacties ? Ik bedoel ik heb er zelf nooit zo'n probleem van gemaakt dat ik vanaf 2013 in "kamp poep graphics" zat met de Xbox One. Heb ook nooit ontkend dat de PS4 de sterkere en betere van de 2 is. Maar nu de X graphicwise en performance wise gewoon beter is dan de PS4, komen sommigen van Team blauw de boel hier, hoe zal ik het netjes zeggen, ontkrachten. 4 jaar lang lopen roepen (nee niet iedereen van team blauw) dat ze de betere console hebben en als je dan ingehaald wordt door de concurrentie, dan doen specs er ineens niet meer toe en draait het allemaal "ineens" om de exclusives. Tja.....

Dat kan je wel zo zeggen, maar volgens mij bedoelde hij dat bepaalde hier gewoon zwaar overdrijven. De getoonde beelden laten namelijk zien dat je met beide versies en alle andere mp games goed zit. Het gaat om minimale verschillen en niet om n64 vs X. Deze generatie zit iedereen met de beste versie van een game, of dat nou Xbox is of PS4.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Modbreak:Hier eindigt de XBONEX vs PS4P discussie, dit gaat nu alweer de verkeerde kant op.

[ Voor 15% gewijzigd door Chaoss op 07-11-2017 00:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
Kappen nu, er zijn genoeg waarschuwingen geweest.

[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 07-11-2017 00:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nieuws: Microsoft gaat meer investeren in ontwikkeling van zelfgemaakte games

Yessssssssssssssss! Kijk, de snelste hardware en een maker die aangeeft veel meer geld in eigen IP te steken...

Nog even en ze kondigen de overname van de eeuw aan....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:32:

Yessssssssssssssss! Kijk, de snelste hardware en een maker die aangeeft veel meer geld in eigen IP te steken...

MS is sowieso goed bezig sinds philly Spencer. Binnenkort sea of thieves, wat zal die water tech er sexy uit gaan zien op de X. Tranen springen in mn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:32:

Mja voor mij ook nieuws van de dag. Eindelijk zien ze waar het momenteel fout gaat bij de Xbox. Hardware maakt weinig mensen wat uit, het is uiteindelijk de games die erop draaien. Hopelijk investeren ze snel en gaan ze haast maken, want ik zie anders de komende 2 jaar nog wel een behoorlijk gat als het gaat ome exclusives. En dit geeft me eigenlijk weinig vertrouwen dat we ook snel wat gaan zien. Ik denk dat we moeten gaan hopen op wat 3rd party games, anders zie ik de XOX nog niet echt zweten de komende maanden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt straks simpel weg niets anders meer nodig dan een Xbox One X , een 4K TV, en MS die zelfde genoeg IP's weet te publiceren. Wil je toch keuze, dan pak je simpel een PC want met Play Anywhere heb je het beste van twee werelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:34:
[...]

Mja voor mij ook nieuws van de dag. Eindelijk zien ze waar het momenteel fout gaat bij de Xbox. Hardware maakt weinig mensen wat uit, het is uiteindelijk de games die erop draaien. Hopelijk investeren ze snel en gaan ze haast maken, want ik zie anders de komende 2 jaar nog wel een behoorlijk gat als het gaat ome exclusives. En dit geeft me eigenlijk weinig vertrouwen dat we ook snel wat gaan zien. Ik denk dat we moeten gaan hopen op wat 3rd party games, anders zie ik de XOX nog niet echt zweten de komende maanden.
Moah, kan wel eens mee gaan vallen.

Dit soort nieuwsberichten zijn geregisseerd, ze brengen dit bewust uit op de eerste dag van de verkoop. De kans dat ze hier al een tijdje mee bezig zijn is in mijn ogen dan ook zeer aannemelijk. Met deze aankondiging kunnen ze direct de kritiek verstommen dat er te weinig IP is. Ze geven namelijk duidelijk aan dat ze hier nu vol op in gaan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

En eigenlijk is dat niets nieuws want het gros van de gamers koopt al jaren hun console op basis van exclusives. Ja door een goed werkende marketing machine is et kamp de ene keer wat groter aan de ene kant en een generatie later wat groter aan de andere kant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:39:
[...]

Moah, kan wel eens mee gaan vallen.

Dit soort nieuwsberichten zijn geregisseerd, ze brengen dit bewust uit op de eerste dag van de verkoop. De kans dat ze hier al een tijdje mee bezig zijn is in mijn ogen dan ook zeer aannemelijk. Met deze aankondiging kunnen ze direct de kritiek verstommen dat er te weinig IP is. Ze geven namelijk duidelijk aan dat ze hier nu vol op in gaan zetten.
Exact. We zullen nu spoedig de beste exclusives gaan zien die de grote technische superioriteit zullen benadrukken. Bij MS weten ze echt wel wat ze doen. Roep ik al jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:41:
Nog maar een filmpje om de laatste uurtjes tot release door te komen :
[video]
Wat is het toch een verschrikkelijk spel....

Smaken kunnen verschillen ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 16:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:41:
[...]

Exact. We zullen nu spoedig de beste exclusives gaan zien die de grote technische superioriteit zullen benadrukken. Bij MS weten ze echt wel wat ze doen. Roep ik al jaren.
Chaoss schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:40:
En eigenlijk is dat niets nieuws want het gros van de gamers koopt al jaren hun console op basis van exclusives. Ja door een goed werkende marketing machine is et kamp de ene keer wat groter aan de ene kant en een generatie later wat groter aan de andere kant.
Jongens, wat roken jullie?

We gaan spoedig exclusives zien aan de hand van dat pers bericht? De eerste studio moet nog gekocht worden en een game zit makkelijk 3-4 jaar in ontwikkeling.

En het ligt aan de marketing dat de PS4 de Xbox heeft verdubbeld in sales deze generatie?

Ik kijk ook heel erg uit naar de X en kan morgen niet wachten om hem aan te sluiten maar met enig realisme naar je eigen favoriete console kijken moet toch wel mogelijk zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:41:
Nog maar een filmpje om de laatste uurtjes tot release door te komen :
[video]
Glacius is echt sick op de X :o
Prachtige beelden. Toch maar eben oppikken binnenkort die parel. Tevens ook de eerste native 4k fighter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ace schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:46:
[...]

Bij

[...]

Jongens, wat roken jullie?

We gaan spoedig exclusives zien aan de hand van dat pers bericht? De eerste studio moet nog gekocht worden en een game zit makkelijk 3-4 jaar in ontwikkeling.

En het ligt aan de marketing dat de PS4 de Xbox heeft verdubbeld in sales deze generatie?

Ik kijk ook heel erg uit naar de X en kan morgen niet wachten om hem aan te sluiten maar met enig realisme naar je eigen favoriete console kijken moet toch wel mogelijk zijn?
Microsoft heeft haar eigen studio en die is echt al lang bezig met een paar geheime titels hoor. Maak je daar maar voor geen secondetje druk om. Microsoft wou eerst gewoon een statement maken met de hardware. Net als met de originele xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:50:
[...]

Basegame is gratis met iedere week een gratis rotating character, niets dat je tegen houd dus :)
Zet de base game toevallig net aan haha. Ben benieuwd, hopelijk heb ik nog wat aan mn mk x skills.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chaoss schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:40:
Moah..... dat ben ik niet helemaal met je eens, onderschat het "wat doet de meute" verkoop ook niet.
De Xbox heeft een valse start gehad, ze hadden een idee bij MS wat ze totaal niet hebben weten uit te leggen.
Het hele online gebeuren is totaal verkeerd naar buiten gekomen/gebracht. Ze stonden voor dat de One uit kwam eigenlijk al met 0-1 achter.

Wanneer de console vervolgens in de verkoop gaat (waarbij het tot bijna een jaar duurt nadat hij ook in Nederland verkocht kan gaan worden) sta je op 0-2 achter.

Vervolgens keert de publieke opinie een beetje tegen je, 1 en 1 is twee, mensen zien de verkoop van de PS4 een boost krijgen en willen mee met deze trein.

Dus ondanks dat je console niet eens veel minder is, door miscommunicatie en een verkeerde aanpak sta je zo 0-3 achter omdat je het in de ogen van je doelgroep verkeerd aanpakt.

Nog zonder een excusieves verkocht te hebben zit het je al tegen, daarom is het vanuit MS perspectief ook goed wat ze nu doen. Eerst laten zien dat de hardware er klaar voor is. Technisch gezien (en dat komt uit de markt) is er een sneller console op dit moment. Nu volgt er vandaag een bericht dat MS inziet dat de meer aan eigen IP moeten doen, eigenlijk trekken ze het boetekleed aan, geven toe dat ze verkeerde prioriteiten hebben gehad en dit nu willen goed maken.

Ik schat in dat ze hier de middelen wel voor hebben, om even een link te leggen, nu op dit moment is wel het momentum. Een lage Xbox One S prijs, de introductie van de One X "the beast" op een moment dat je collega console fabrikant het ook niet van de verkopen van hun topmodel moet hebben.

Lees de reactie in dit topic na, de hoeveelheid berichten, de One X leeft onder de mensen, wanneer ze het juiste momentum weten te pakken kunnen ze met behulp van de One X, meer IP en de hoogste kwaliteit games (console multipats) de komende jaren goed vooruit.

Ik zie kansen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 16:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:51:
[...]

Microsoft heeft haar eigen studio en die is echt al lang bezig met een paar geheime titels hoor. Maak je daar maar voor geen secondetje druk om. Microsoft wou eerst gewoon een statement maken met de hardware. Net als met de originele xbox.
Je doelt dan op Lift in London, die zich richt op mobile games? Want de rest bestaat uit 343, Turn 10, Rare, Mojang & The Coalition en we weten waar die aan werken.

[ Voor 3% gewijzigd door Ace op 07-11-2017 00:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:50:
[...]

Basegame is gratis met iedere week een gratis rotating character, niets dat je tegen houd dus :)
Nou.... Mijn vingers zijn niet snel genoeg van dat geram op de knoppen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ace schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:55:
[...]

Je doelt dan op Lift in London, die zich richt op mobile games? Want de rest bestaat uit 343, Turn 10, Rare, Mojang & The Coalition en we weten waar die aan werken.
Eens, maar ik denk wel dat we voorzichtig positief mogen zijn, MS haar zakken zijn erg diep.... voor het zelfde geld kopen ze gewoon iets op.

Pagina: 1 ... 20 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.