[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 21 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.084 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ace schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:55:
[...]

Je doelt dan op Lift in London, die zich richt op mobile games? Want de rest bestaat uit 343, Turn 10, Rare, Mojang & The Coalition en we weten waar die aan werken.
Nope microsoft game studios is wel druk geloof mij maar. Komt goed. Tot die tijd kunnen we genieten van andere ms exclusieve games als battlegrounds, sea of thieves, subnautica, forza, gears of war etc etc. Het is een goede tijd dit. MS heeft misschien de eerste slag verloren maar de oorlog winnen ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:52:
[...]

Zet de base game toevallig net aan haha. Ben benieuwd, hopelijk heb ik nog wat aan mn mk x skills.
Nee, totaal niet te vergelijken.
Ben daarom ook blij dat Injustice 2 zijn patch heeft ontvangen.
Injustice en MK draait meer om techniek en juggling combo's.
Killer Instinct draait meer om moves lezen en Combo breakers, combo counters en ccccccccccccccccccccccounterrrrrrrrrr breakers :P
Vindt KI meer een gokspel dan een fighter.
Neemt niet weg dat het op zijn tijd heerlijk is om 200+ hit combos te landen >:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 01:03:
[...]

Killer Instinct draait meer om moves lezen en Combo breakers, combo counters en ccccccccccccccccccccccounterrrrrrrrrr breakers :P
Neemt niet weg dat het op zijn tijd heerlijk is om 200+ hit combos te landen >:)
Hmm dat klinkt wel matig. Ik hou niet van competitieve games waar geluk een grote rol in speelt. Gelukkig heb ik altijd ufc 2 nog voor het meer serieuze stampwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 01:03:
[...]

Ik schiet je in WoT helemaal de moeder! 8)
Ik rij je in Forza helemaal de moeder! 8)
Ik steek je in Battlefield 1 helemaal de moeder! 8)

Knoppencombogames....... :F -O- :r :O ;w /3

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22-09 10:32
Of Microsoft deze generatie nog kan winnen? Ik denk het niet. Als ik kijk naar vrienden en collega's ken ik volgens mij 8 mensen met een PS4 tegenover 1 met een Xbox One.

Met de X kunnen ze vooral ontwikkelaars laten zien dat ze nog steeds weten hoe ze goede hardware maken en hopelijk langzaam terrein terugpakken om over drie jaar de mokerslag uit te delen.

Hopelijk ben ik vanavond op tijd thuis en werkt PostNL mee vandaag... Fingers x'ed.

Iedereen succes met wachten vandaag en veel plezier... Benieuwd welke game jullie als eerste gaan opstarten. Ik denk Forza 7.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 16:32
Phusebox schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 05:52:
Of Microsoft deze generatie nog kan winnen? Ik denk het niet. Als ik kijk naar vrienden en collega's ken ik volgens mij 8 mensen met een PS4 tegenover 1 met een Xbox One.

Met de X kunnen ze vooral ontwikkelaars laten zien dat ze nog steeds weten hoe ze goeder hardware maken en hopelijk langzaam terrein terugpakken om over drie jaar de mokerslag uit te delen.

Hopelijk ben ik vanavond op tijd thuis en werkt PostNL mee vandaag... Fingers x'ed.

Iedereen succes met wachten vandaag en veel plezier... Benieuwd welke game jullie als eerste gaan opstarten. Ik denk Forza 7.
En over drie jaar is de ps5 ook al en feit.. Dus die strijd gaan ze echt niet zo makkelijk winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist bericht gehad dat bij Intertoys weer de XBOXOX Scorpio Edition beschikbaar is:
https://www.intertoys.nl/...pio-edition-zwart/1592178

Net besteld en morgen in de winkel afhalen (afleveren kan uiteraard ook)! Even kijken wat ik doe met de XBOXOX die ike vandaag via de MM ontvang, die is wat mooier geprijsd maar Scorpio heeft mooier gekleurd plastic (denk ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 06:16:
Zojuist bericht gehad dat bij Intertoys weer de XBOXOX Scorpio Edition beschikbaar is:
https://www.intertoys.nl/...pio-edition-zwart/1592178

Net besteld en morgen in de winkel afhalen (afleveren kan uiteraard ook)! Even kijken wat ik doe met de XBOXOX die ike vandaag via de MM ontvang, die is wat mooier geprijsd maar Scorpio heeft mooier gekleurd plastic (denk ik).
Plastic is hetzelfde. De Scorpio heeft enkel een verloop erop middels een gezeefdrukt raster met een lichtere grijze kleur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
En het is weer een werkdag; vanavond weer spelen met de X :)

Het zal mij benieuwen hoeveel pakket-bezorgers vandaag worden opgewacht aan de deur / in de straat!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:29:
Lul maar lekker over de X, ga ik lekker NFS doen. De Deluxe edition is vanaf vandaag te spelen.
Heb je Forza Horizon 3 ook? Zodat je een vergelijking kan geven? Behalve een verhaal erom heen vind ik verdacht veel FH3 dingen terug (niet dat dat een slecht ding is, FH3 is nameljik super)

Nog meer mensen die de nieuwe Plex client bagger vinden......?

[ Voor 7% gewijzigd door quorumz op 07-11-2017 07:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:01
Welke dag is het vandaag?! *O* d:)b

Gelukkig vliegen de werkdagen voorbij, dus voor je het weet staat deze jongen vanavond met zijn One X aan de kassa bij de MM. 👍😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:49
Recon24 schreef op maandag 6 november 2017 @ 22:05:
[...]

Daar ging het ook niet helemaal om. Ik beweer ook niet dat die specs geen goede basis zijn. Het ging erom dat er meer is dan een GPU, CPU en Geheugen in een console, die kunnen zorgen gebreken of in dit geval ergens anders een limiet. Niet dat het nu het geval is, maar men doet alsof het hierom de perfecte console gaat die op geen enkel vlak ooit minder kan presteren. Een scaler is bv een onderdeel die bij veel hardware in het verleden niet goed presteerde. Vandaar dat ik zei een 6TF en 12GB geheugen console zegt nog niks.

En daarom ook eerst zien hoe het allemaal verloopt met deze console. En wat betreft Bullet kan wel zeggen dat een andere consolenaam hier in het verhaal voorkomt, maar als er ook maar een comparison video (ook engels woordje ;-)) voorbij komt, dan zal hij zwaar staan juichen...nietwaar Bullet..ouwe rukker.
Ok helder. Ik denk dat je het minder negatief bedoelt dan het op menig hier overkomt. Maar je begrijpt natuurlijk wel dat je hier in een XBO topic zit en niet in een PS4(P) of een VS topic? ;-)

Laat iedereen er toch lekker enthousiast over zijn. Natuurlijk kan er wellicht, ooit, misschien (etc.) van alles fout blijken te zijn of mis te gaan, maar op dit moment is daar geen enkel bewijs van. Dat zijn aannames en veronderstellingen. Ik denk dat menig forum lid het hier over feiten wil hebben.

Wel heb ik mijn vraagtekens bij de grootte van de harde schijf. Wat ik voorbij heb zien komen over hoe groot de spellen zijn, vind ik dat MS hier flink op bezuinigd heeft. Ongetwijfeld kun je er van alles aanhangen, maar 2Tb zou toch wel leuk geweest zijn.

Zelf heb ik (nog) geen console van MS. Wel ooit een PS4 gehad, in een opwelling gekocht. De voornaamste reden was dat ik Fifa en een goede racer wilde spelen. Vanwege tijdgebrek weer in een opwelling verkocht....

Nu ik dit topic lees, begint het weer te kriebelen. Niet dat ik gelijk voor een X wil gaan. Voor mij zal een S meer dan voldoen. Op dit moment heb namelijk geen 4K scherm en dat zal de komende jaren er ook nog niet komen. Af te toe oriënteer ik me op een (tweedehands) XboX One S. Op dit moment zijn deze (heel) erg goedkoop. B.v. 215 euro met twee spellen. Als ik deze spellen voor 80 (?) euro verkoop, kost de S me maar 135 euro. Menig tweedehandsje betaal je meer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Gelukkig komt vandaag ook mijn 4TB schijf binnen voor spellen. De 1,5 TB die ik had voor niet 4K games was al te weinig om een beetje leuk lijstje games beschikbaar te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
meesje schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 07:35:
[...]

Wel heb ik mijn vraagtekens bij de grootte van de harde schijf. Wat ik voorbij heb zien komen over hoe groot de spellen zijn, vind ik dat MS hier flink op bezuinigd heeft. Ongetwijfeld kun je er van alles aanhangen, maar 2Tb zou toch wel leuk geweest zijn.
Ben het gedeeltelijk met je eens ware het niet dat ik persoonlijk weinig games koop/speel en ook gezegend ben met een dikke internetlijn. Op dit moment staan de meeste games op externe disk van 1TB maar als ik de games tel die ik daadwerkelijk speel, heb ik niet meer dan 200GB nodig (voorlopgi). En dat is voor mij meer dan voldoende als ik de interne disk zou gebruiken.

Games die ik niet meer speel, gooi ik eraf; als ik weer eens een opwelling krijg om te spelen, komen ze met ongeveer 350Mbit binnen en zelfs games van 100GB is minder dan een uurtje downloaden. Vaak zie ik dat wel aankomen als ik een oud/groot spel weer eens ga spelen dus dat uurtje kan er dan ook wel vanaf.

Maar ik begrijp heeeel goed waarom een 2TB disk ook een optie was geweest; Microsoft vermeldt nog steeds op de One-pagina's van 4Mbit de ondergrens is om "online experience" te hebben. En helaas zijn er nog steeds mensen in NL maar voornamelijk in USA, die inderdaad door omstandigheden met ISP's dus dagen moeten downloden. Alternatief is disc-versies kopen maar ook updates kunnen zomaar 30GB zijn (4K-assets voor FM7) en dan ben je blij als je een mooie pijp hebt liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Voor de Belgen hier aanwezig die Quantum Break (enhanced title) echt goedkoop willen.
https://www.mediamarkt.be...-nl-xbox-one-1541300.html
10 euro en gratis verzending

En de alan wake download is mooi meegenomen

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah, schijven..... ik heb hier nog een 1 en 2 TB externe USB hdd, de 1 TB is een 7200rpm van HST, de 2TB is een WD schijf.....

Het iemand ervaring met een goede USB hub aan z'n Xbox?

.......X-day..... pompidom.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Phusebox schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 05:52:

Met de X kunnen ze vooral ontwikkelaars laten zien dat ze nog steeds weten hoe ze goede hardware maken en hopelijk langzaam terrein terugpakken om over drie jaar de mokerslag uit te delen.

Hier is het precies andersom.

Zoontje van de baas heeft een ps4 en voor de rest heeft iedereen een xbox (vrienden, familie en collegas).
Zeg niets over generatie winnen maar het ligt er gewoon aan wat er in jouw omgeving gebruikt wordt.

Hier zullen ze nooit overstappen naar een PS.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:47
Ik lees de hele tijd in het topic dat de xbox een succes is en dat je dat kan zien door de drukte in dit topic. Als je echter 3 mensen weg denkt zou dit topic bijzonder still zijn 😂.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:05
Zo ik stap zo even in de auto voor een goede 2 uur heen en terug om de One X op te gaan halen. Je moet er wat voor over hebben he :*) . Maar op dat ding staat wel mijn naam op met een sticker dus voor mij geen teleurstellingen meer.

Allemaal veel plezier vandaag. Alleen de unboxing al straks, heeeerlijk :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Estoque
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09 13:40

Estoque

Turbobrick Owner

DutchOwnage schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 07:51:
Zo ik stap zo even in de auto voor een goede 2 uur heen en terug om de One X op te gaan halen. Je moet er wat voor over hebben he :*) . Maar op dat ding staat wel mijn naam op met een sticker dus voor mij geen teleurstellingen meer.

En vergeet de Posbank niet mee te nemen als je in de buurt bent van Ede/Arnhem!

Kus van Kimi!

P.s. Coolblue vermeld dat mijn bestelling is aangeboden aan de bezorger. :9

Respect to the man in the icecream van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo ik stap zo even in de auto voor een goede 2 uur heen en terug om de One X op te gaan halen.
Doe ze de groeten daar! En goede reis toegewenst.

Neem je wel een 12V -> 220V converter mee in de auto; kan je op de terugweg gamen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Kimi! :*) :o

Fijn voor je dat je hem toch gewoon via Coolblue krijgt! Ik had wat dat betreft minder mazzel. Ja een rondje Posbank zit zeker in de planning 8) .

@Max: de groetjes worden zéker overgebracht. En nogmaals onwijs bedankt voor de gouden tip d:)b

[ Voor 23% gewijzigd door DutchOwnage op 07-11-2017 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
En nu maar wachten tot de PostNL status wordt bijgewerkt van "is bij PostNL" naar "bezorger is onderweg"... Duurt tegenwoordig altijd zo lang voordat het in het sorteercentrum is verwerkt. Gelukkig is er nog geen sinterklaas- of kerstdrukte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

DutchOwnage schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 07:59:
Kimi! :*) :o

Fijn voor je dat je hem toch gewoon via Coolblue krijgt! Ik had wat dat betreft minder mazzel. Ja een rondje Posbank zit zeker in de planning 8) .

@Max: de groetjes worden zéker overgebracht. En nogmaals onwijs bedankt voor de gouden tip d:)b
Ja ik dacht, laat ik mijzelf maar even kenbaar maken op Tweakers aan je. Dan weet je ook gelijk voor wie je hier moet uitkijken :P :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Yaz schreef op maandag 6 november 2017 @ 16:03:
[...]

Een kleine zelfstandige verwacht ik? Dat zijn voor dit soort dingen echt de top bedrijfjes :)
Klopt, eenmansbedrijf

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ach ik ken je inmiddels een beetje he, soms een héle grote mond(gelukkig wel te verstaan voor een westerling als ik), maar een klein hartje ;) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:38
Phusebox schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:01:
En nu maar wachten tot de PostNL status wordt bijgewerkt van "is bij PostNL" naar "bezorger is onderweg"... Duurt tegenwoordig altijd zo lang voordat het in het sorteercentrum is verwerkt. Gelukkig is er nog geen sinterklaas- of kerstdrukte.
Die postbodes beginnen idd steeds later tegenwoordig.
Bol.com zag het positief in, die roepen tussen 0900 en 11.15, PostNL houdt het op 1000-1200. Uit eigen ervaring houdt dat in ‘kan de hele dag komen, maar reken er maar niet op’
Dus ja, als de pakketbezorger aan belt knalt het confetticanon hier los.

(Edit) bol.com stuurt net mail dat pakket met de postbode onderweg is en tussen 1000 en 1400 wordt bezorgd.

[ Voor 7% gewijzigd door SunnieNL op 07-11-2017 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

HoHo, dat mijn hart kleiner is dan mijn mond betekend niet dat mijn hartje klein is hè!

Mijn mond is gewoon heel groot.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:50

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:59:
[...]

Nope microsoft game studios is wel druk geloof mij maar. Komt goed. Tot die tijd kunnen we genieten van andere ms exclusieve games als battlegrounds, sea of thieves, subnautica, forza, gears of war etc etc. Het is een goede tijd dit. MS heeft misschien de eerste slag verloren maar de oorlog winnen ze.
Of jij weet meer dan de rest en heb je insider info of je loopt gewoon maar wat te roepen. Ik ben helemaal niet vies van een beetje fanboyisme (is dat een woord), maar enige realiteitsvorm is wel gewenst. De grote websites die Microsoft nauwlettend in de gaten houden zoals bv WindowsCentral.com en MSPoweruser zijn altijd wel aardig goed op de hoogte, maar zelfs zij weten klaarblijkelijk nog van niks.

Vind het wel leuk hoor, je enthousiasme, maar ik denk serieus dat we de komende 2-3 jaar niks moeten verwachten zoals @Martinspire ook al aangaf. En ja, ik ben ook best wel een beetje hyped probeer nog wel een beetje de realiteit te overzien.

Die filmpjes mbt Xbox One X vs PS4 Pro doen me ook vrij weinig en dat zeg ik als Xbox fanboy. Als ik voor de graphics was gegaan, dan had ik wel een dikke game pc met dikke grafische kaart en 4k monitor gekocht. Dan had ik zeker geen Xbox of PS gehaald. Ik zie ook daadwerkelijk niet waar ik naar moet kijken bij dit soort filmpjes. Maar goed, ik wordt er ook niet jonger op met bouwjaar halverwege de 70tiger jaren. Zullen mijn ogen wel zijn.....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:39
SunnieNL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:08:
[...]

Die postbodes beginnen idd steeds later tegenwoordig.
Bol.com zag het positief in, die roepen tussen 0900 en 11.15, PostNL houdt het op 1000-1200. Uit eigen ervaring houdt dat in ‘kan de hele dag komen, maar reken er maar niet op’
Dus ja, als de pakketbezorger aan belt knalt het confetticanon hier los.

(Edit) bol.com stuurt net mail dat pakket met de postbode onderweg is en tussen 1000 en 1400 wordt bezorgd.
Komt jouw Xbox One X via Bol.com met PostNL? Die van mij is met UPS verzonden gisteren.
Maar daar staat bij de T&T vooralsnog aflevering a.s. donderdag 9-11.

Gisteren is de Scorpio via Microsoft ook via UPS verzonden en die komt wel vandaag binnen volgens T&T.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:47
Ik lees bij iemand op de frontpage dat je naar de Xbox One x kan AirPlayen? Weet iemand hoe? En kan dit ook met video?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC Vogelaar
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-03-2021
Ik zit zelf doordeweeks in Brussel, maar heb vrouwlief volgens mij bereid gekregen om langs de MM Rotterdam Centrum te gaan om te kijken of er nog een examplaar beschikbaar is. Gezien de eerdere berichten hier acht ik de kans klein, maar niet geschoten is altijd mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 16:14

nexhil

BAM!

giantgiantus schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:34:
Ik lees bij iemand op de frontpage dat je naar de Xbox One x kan AirPlayen? Weet iemand hoe? En kan dit ook met video?
Daar is een app voor staat in de store (geen officiële MS App) Volgens mij heet ie ook gewoon airplay ofzo met een zwart-wit airplay logo. Werkt ook met video. maar is geloof ik voor alle functionaliteiten/resoluties niet gratis.

edit: het programma heet airserver
Of er goede alternatieven zijn weet ik niet, ik heb de gratis variant van deze even getest en werkte best ok.

vergeet je ID niet anders wordt het het dubbele :D

[ Voor 65% gewijzigd door nexhil op 07-11-2017 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:33:
[...]

Komt jouw Xbox One X via Bol.com met PostNL? Die van mij is met UPS verzonden gisteren.
Maar daar staat bij de T&T vooralsnog aflevering a.s. donderdag 9-11.

Gisteren is de Scorpio via Microsoft ook via UPS verzonden en die komt wel vandaag binnen volgens T&T.
Bol.com met UPS? Dat heb ik nog nooit meegemaakt... misschien heb je het golden ticket en wordt het extra verzekerd verzonden ;) Of heb je bij een externe verkoper gekocht?

Of ze leveren rechtstreeks vanuit MS warehouse, en daarom ook pas later. Dat morgen nieuwe voorraad binnenkomt?

Speculaas.

[ Voor 3% gewijzigd door Phusebox op 07-11-2017 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Phusebox schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:42:
[...]

Bol.com met UPS? Dat heb ik nog nooit meegemaakt... misschien heb je het golden ticket en wordt het extra verzekerd verzonden ;) Of heb je bij een externe verkoper gekocht?

Of ze leveren rechtstreeks vanuit MS warehouse, en daarom ook pas later. Dat morgen nieuwe voorraad binnenkomt?

Speculaas.
Nope. Gewoon bij Bol.com

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/SOzgwku.png

Deze komt wel vanuit Tilburg, en ligt nu in Eindhoven. Hier 10km verderop. 8)7
Terwijl die van Microsoft vanuit Venlo kwam.

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 07-11-2017 08:47 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 22-09 14:16
https://www.gamemania.nl/...b-project-scorpio-edition

Volgens de site van Gamemania nog paar stuks Scorpio beschikbaar in Alkmaar. Dus voor wie een gokje wil wagen en de winkel wil bezoeken, veel succes met het krijgen van een Scorpio.

Verder ga ik zo mijnes ophalen, jammer genoeg moet ik wel om 1030 naar school gaan:(. Achja, moet toch nog van alles updaten.

Iedereen veel speelplezier gewenst en krijg alsjeblieft geen hartaanvallen van spanning als de postbode aanbelt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Rivanov schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:46:
[...]

Nope. Gewoon bij Bol.com

[afbeelding]

Bezorging bij bol.com afhaalpunt. Dan is de kans groot dat hij vanuit MS distri in Eindhoven rechtstreeks naar je AH gaat waar je hem gaat afhalen. MS werkt met UPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:09
UPS hier, altijd die lekkere schatting "voor einde van de dag".......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
SunnieNL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:49:
[...]

Bezorging bij bol.com afhaalpunt. Dan is de kans groot dat hij vanuit MS distri in Eindhoven rechtstreeks naar je AH gaat waar je hem gaat afhalen. MS werkt met UPS
Gaat naar de benzinepomp (UPS Pick-up Point) hier om de hoek. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DC Vogelaar schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:35:
Ik zit zelf doordeweeks in Brussel, maar heb vrouwlief volgens mij bereid gekregen om langs de MM Rotterdam Centrum te gaan om te kijken of er nog een examplaar beschikbaar is. Gezien de eerdere berichten hier acht ik de kans klein, maar niet geschoten is altijd mis.
Had dat gisteren maar gedaan, maatje van mij kon er gisteren zo één uit het schap trekken op de Binnenweg.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
quorumz schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:52:
[...]

volgens mij was dit 0400 am onze tijd.....
Klopt. Maar dit is de herhaling. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:46:
[...]

Nope. Gewoon bij Bol.com

[afbeelding]

Oh maar die gaat naar een afhaalpunt.

Pff nog steeds niet in het sorteercentrum... En hij moet al binnen 3 uur hier bezorgd zijn, dat wordt een lange spannende dag want dat gaan ze nu al niet meer halen.

[ Voor 18% gewijzigd door Phusebox op 07-11-2017 08:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Phusebox schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:57:
[...]

Oh maar die gaat naar een afhaalpunt.
Zou toch geen verschil moeten maken qua leverdatum.
Nja, bel nu even met UPS. Desnoods pik ik 'm even in Eindhoven op. Moet ik toch zo naar toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 18:25
Keek in PostNL app en zag 2 zendingen... wat blijkt? Had de Scorpio editie al tijden terug besteld (!!) vaag allemaal, wist ik dus niet.

Maargoed heb dus 1tje klaar liggen in Regio Amsterdam bij Intertoys. Voor de liefhebber;

V&A aangeboden: Microsoft Xbox One X Zwart

Verdien er niks op, indien ik erbij moet zijn alleen reiskosten vergoed uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

Wanneer je die Transfer system gebruikt tussen je oude Xone en de XoneX gaan dan ook de aacounts over zoals je die hebt ingesteld met een vriend voor het game sharing bijv? iemand dit al getest?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
quorumz schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 07:00:
[...]

Heb je Forza Horizon 3 ook? Zodat je een vergelijking kan geven? Behalve een verhaal erom heen vind ik verdacht veel FH3 dingen terug (niet dat dat een slecht ding is, FH3 is nameljik super)
Goede vraag. Is er al iets bekend/gereviewed over FH3 op de X? Die heb ik ook namelijk en ben erg benieuwd.

Ik denk dat ik Halo 5 als eerste ga spelen _/-\o_ Dat spel speel ik al 2 jaar af en aan en vermaak me altijd kostelijk. Heb wel een 1080P scherm dus de impact zal niet MEGA zijn maar ik heb er toch veel zin in.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
mindcre8r schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:22:
Wanneer je die Transfer system gebruikt tussen je oude Xone en de XoneX gaan dan ook de aacounts over zoals je die hebt ingesteld met een vriend voor het game sharing bijv? iemand dit al getest?
Volgens de docu onder de help knop alleen het account waarmee de transfer wordt ingezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

SunnieNL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:37:
[...]

Volgens de docu onder de help knop alleen het account waarmee de transfer wordt ingezet.
dat is nou jammer, moet ik weer iemand om credentials vragen :)

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC Vogelaar
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-03-2021
Bbfreak schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:37:
[...]

Goede vraag. Is er al iets bekend/gereviewed over FH3 op de X? Die heb ik ook namelijk en ben erg benieuwd.

Ik denk dat ik Halo 5 als eerste ga spelen _/-\o_ Dat spel speel ik al 2 jaar af en aan en vermaak me altijd kostelijk. Heb wel een 1080P scherm dus de impact zal niet MEGA zijn maar ik heb er toch veel zin in.
Ik las zojuist op Reddit dat de Enhanced Patch voor FH3 pas in Q1 2018 (januari) in de planning staat.

[ Voor 9% gewijzigd door DC Vogelaar op 07-11-2017 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
Bbfreak schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:37:
[...]

Januari komt de 4k update

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• detonatic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21-09 21:51
Kom net bij de Intertoys in de 4 meren in Hoofddorp vandaan, daar hadden ze er nog een paar achter liggen (-1 nu). Papa blij, kinderen blij, mama waarschijnlijk wat minder blij :9~ :X

[ Voor 5% gewijzigd door detonatic op 07-11-2017 09:47 ]

4.950KW; 18*275Wp Talesun Full Black;Trannergy TRB9000TL@155° Zuid-Oost;Live PVOutput

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
Sta voor de deur van de MM in Wilrijk te wachten tot die opengaat binnen 10min.
Ff kijken of er stock op voorraad is hier.
We zullen het zo weten.

Word het niets hier dan kan ik naar de dreamland aan de overkant 😀

[ Voor 20% gewijzigd door Opuske op 07-11-2017 09:52 ]

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baqsteen
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-09 15:31
Volgens de site (van mm) is er een voorraadje bij de mm in Hengelo en Maastricht. Voor alle andere staat dat de XoneX niet op voorraad is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
Bij mm in wilrijk niets binnen.

Levering is niet gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Mocht iemand in Enschede er nog 1 willen vandaag, komt nog een normale bij mijn Scorpio binnen. Gewoon normale vraagprijs, hoef er niks op te verdienen. Mocht niemand zich melden gaat ie gewoon retour naar Bol :)

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ben bij MM Ekkersrijt. Sta hier met één andere man. Verder niemand haha.
Ze zijn 'm nu uit het magazijn halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Rivanov schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:05:
Ben bij MM Ekkersrijt. Sta hier met één andere man. Verder niemand haha.
Ze zijn 'm nu uit het magazijn halen.
En wel al bevestigingsmail gehad dat je kon ophalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
MrGizMo schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:06:
[...]

En wel al bevestigingsmail gehad dat je kon ophalen?
Dit is m'n pre-order van 20 augustus. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Rivanov schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:06:
[...]

Dit is m'n pre-order van 20 augustus. ;)
Mijne is van 22 aug, alleen nog geen bevestiging gehad dat kon ophalen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Net Microsoft gebeld en ze kunnen m'n order niet terugvinden in het system terwijl hij wel in de bestelgeschiedenis kan zien dat hij besteld is.
Ik moest even mijn bevestigingsmail doorsturen en een screenshot van de bestelgeschiedenis en dan ging de 'financiele afdeling' het uitzoeken.

Hij hoopte toch wel morgen op antwoord, en als ik pech had kon het 2-3 dagen duren 8)7

Het leek er wel op dat als er iets fout was gegaan, ik de Xbox wel zo snel als mogelijk ga ontvangen nadat ze het uitgezocht hebben dus ik denk dat ze nog wat achter de hand hebben (niet pas bij de 2de wave op 30-11-2017). Hij was blij dat ik geen Scorpio had, want die zijn echt op.

[ Voor 3% gewijzigd door srdevil op 07-11-2017 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appeltje eitje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 13:31
Breda 5 toch in vrije verkoop

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Hal(l)o 60 FPS _/-\o_ #hyped

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 22-09 21:31
Gisteren heel de dag geen update gehad van Microsoft over mijn preorder van 21 augustus. Toen zag ik op mijn PayPal rekening ineens dat de autorisatie van Microsoft Payments geannuleerd was... Gisteren toch maar even MS Support gebeld, en die vriendelijke meneer wist mij te vertellen dat alles in orde was, en dat ze morgen (vandaag dus) zouden beginnen met uitleveren.

Had dus niet echt hoop dat er vandaag een UPS man voor de deur zou staan, maar warempel, twee uur later sprong er ineens van alles goed op de Microsoft site, en kreeg ik zelfs een track and trace code, dat ie vandaag 'By End of Day' bezorgd zou moeten worden. Ben benieuwd.

Next up: 4k monitor / tv. Wordt een dure tijd met de babykamer erbij :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 18:14
srdevil schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:10:
Net Microsoft gebeld en ze kunnen m'n order niet terugvinden in het system terwijl hij wel in de bestelgeschiedenis kan zien dat hij besteld is.
Ik moest even mijn bevestigingsmail doorsturen en een screenshot van de bestelgeschiedenis en dan ging de 'financiele afdeling' het uitzoeken.

Hij hoopte toch wel morgen op antwoord, en als ik pech had kon het 2-3 dagen duren 8)7

Het leek er wel op dat als er iets fout was gegaan, ik de Xbox wel zo snel als mogelijk ga ontvangen nadat ze het uitgezocht hebben dus ik denk dat ze nog wat achter de hand hebben. Hij was blij dat ik geen Scorpio had, want die zijn echt op.
Beetje sneu van MS dat ze hun zaakjes niet beter op orde hebben...
Misschien moet je effe aandringen voor een compensatie, die 20 gratis games die reviewers erbij kregen zou het leed een stuk lichter maken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkside one
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-02-2021
@Rivanov , hoeveel moest je betalen - gaan ze bij MM Ekkersrijt gewoon uit vd folderprijs van 488 en kreeg je ook de 20 euro korting? Of een giftcard v 20 euro? Of ben je genept en moest je 499 betalen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
darkside one schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:12:
@Rivanov , hoeveel moest je betalen - gaan ze bij MM Ekkersrijt gewoon uit vd folderprijs van 488 en kreeg je ook de 20 euro korting? Of een giftcard v 20 euro? Of ben je genept en moest je 499 betalen? :)
Krijg 'm gewoon voor de actieprijs en daar gaat m'n aanbetaling nog van af.

Hebben er hier maar 3 voor losse verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:13:
[...]

Krijg 'm gewoon voor de actieprijs en daar gaat m'n aanbetaling nog van af.

Hebben er hier maar 3 voor losse verkoop.
Gaat het om de Scorpio of de normale?

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2017 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slijkie
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 18:25
Volgens de MM kaart heeft Hengelo & Doetichem ze op vooraard, rest allemaal rood :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:14:
[...]

Gaat het om de Scorpio of de normale?
Normale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
slijkie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:16:
Volgens de MM kaart heeft Hengelo & Doetichem ze op vooraard, rest allemaal rood :-)
Scorpio staat ook weer ineens te bestellen bij MM :?

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/c37eDnM.png

[ Voor 9% gewijzigd door MrGizMo op 07-11-2017 10:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
@darkside one ze hebben de € 20 extra korting dus gewoon van de € 488 gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
Mm in wilrijk had niets want geen levering toegekomen.

De dreamland had er gelukkig 2 op stock binnengekregen dus heb ik ze beide gelijk meegenomen.
De man achter mij keek maar heel beteuterd looool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:46

v8power67

Psn: Mausosaurus

Al geef ik geen bal om backwards compatibility, dit is wel echt heel erg goed gedaan door de engineers van microsoft.
Zou graag een game als red dead redemption zien op deze manier. Dat zou ik mogelijk wel willen spelen.
Qua software opties hebben ze wel echt heel erg hun best gedaan daaro. Doet me toch weer laten twijfelen over een xox... Jammer dat mn geldboom gewoon last heeft van de herfst, is behoorlijk kaal....

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkside one
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-02-2021
@Rivanov OK mooi, thanks. Over 1,5 uur mijn reservering daar ook ff ophalen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MrGizMo schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:21:
[...]

Scorpio staat ook weer ineens te bestellen bij MM :?

[afbeelding]
Heuj, ben benieuwd of het wel klopt.
Hopen van wel natuurlijk

je kan hem ook nog echt bestellen
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/n51o5z.png

[ Voor 13% gewijzigd door G_Dragon op 07-11-2017 10:40 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14:22
Zo hebbes! Gehaald bij sontplein Groningen. Stond nog een tweaker, maar was te druk en hyper voor een gesprek. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18:49
Zoals eerder aangeven in dit topic ben ik best enthousiast geworden over een Xbox One S (of X?). De S vind ik qua prijsstelling erg interessant. De X qua specs natuurlijk.... ;-)
Op dit moment heb ik een Full HD tv scherm. Ik ben niet van plan op korte termijn over te gaan naar 4K.

Heeft het voor mij zin om voor een X te gaan ipv een S ? Los van de prijs, maar puur gezien of een X toegevoegde waarde heeft tov een S op een 1080p scherm.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Rivanov
Wauw wat een mooi apparaat! En klein! Ziet er cute uit naast de big-fat PS4 Pro. :P
Update van 778MB vloog binnen gelukkig. :) Verifiëren duurt langer. :+

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/fu3drZY.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/OiHDR9Q.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XzQwVCw.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/U9mGeKu.jpeg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/JB5CfxV.jpeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaakmeGek
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:01

MaakmeGek

XBL: XtrordinarY

v8power67 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:31:
[video]
Al geef ik geen bal om backwards compatibility, dit is wel echt heel erg goed gedaan door de engineers van microsoft.
Zou graag een game als red dead redemption zien op deze manier. Dat zou ik mogelijk wel willen spelen.
Qua software opties hebben ze wel echt heel erg hun best gedaan daaro. Doet me toch weer laten twijfelen over een xox... Jammer dat mn geldboom gewoon last heeft van de herfst, is behoorlijk kaal....
RDR is Backwards compatible dus video's zullen wel snel verschijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:52:
Wauw wat een mooi apparaat! En klein! Ziet er cute uit naast de big-fat PS4 Pro. :P
Update van 778MB vloog binnen gelukkig. :) Verifiëren duurt langer. :+

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Zit er voor dat groene bootscreen ook dat speciale opstartscherm bij de normale X?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
G_Dragon schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:53:
[...]

Zit er voor dat groene bootscreen ook dat speciale opstartscherm bij de normale X?
Yes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Die vind ik zooo stoer haha :), welke tv heb je al ik vragen mag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:54:
[...]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 16:46

v8power67

Psn: Mausosaurus

MaakmeGek schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:53:
[...]

RDR is Backwards compatible dus video's zullen wel snel verschijnen.
Dit is niet zomaar backwards compatible, dit is dat icm een patch. Spellen kunnen niet zomaar 4k gaan draaien natuurlijk. Maar gok erop dat rdr geen patch gaat krijgen ivm release van deel 2 volgend jaar.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ken ik niet, wil de specs wel even opzoeken :). heb je een link of modelno?
Zoek namelijk nog een 4k 100hz tv :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:56:
[...]

PriceWatch (de dag van de oneliners)

/edit: ben de beroerdste niet: pricewatch: LG OLED55B6V Zwart

[ Voor 22% gewijzigd door MAX3400 op 07-11-2017 10:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rene1984
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-05-2020
G_Dragon schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:56:
[...]

Hij bedoeld dat het in zijn signature staat, oftewel de LG 55B6V (ik heb dezelfde, geweldige TV!)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
G_Dragon schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:54:
[...]

Zoals in m'n signature staat. ;)
LG OLED55B6V. 4K HDR. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rene1984 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:57:
[...]

Hij bedoeld dat het in zijn signature staat, oftewel de LG 55B6V (ik heb dezelfde, geweldige TV!)
Dankjwel voor de tip , snapte de hint zo snel niet haha.
Mooie tv is het zeker, alleen ligt mijn budget bij max 800 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-05 09:12

Tha

gaat hard

Intertoys hoofddorp heeft er 1 staan losse verkoop.
Mediamarkt cruqius nog geen levering. Wel onderweg... Me Scorpio rammer

Tha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi hoor.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/XzQwVCw.jpeg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/U9mGeKu.jpeg

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2017 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Direct een update van ruim 700mb...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:59:
[...]

Dankjwel voor de tip , snapte de hint zo snel niet haha.
Mooie tv is het zeker, alleen ligt mijn budget bij max 800 euro.
pricewatch: LG 55UJ634V Zwart

Let op; er zijn ook nieuwere versies, dacht ik, dus ipv 634 is het 635 ofzo. Fijne TV's maar "officieel" maar 50Hz.

Alternatief: pricewatch: Sony Bravia KD-55XD8599 Zwart

[ Voor 13% gewijzigd door MAX3400 op 07-11-2017 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mobygo76 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:36:
Zo hebbes! Gehaald bij sontplein Groningen. Stond nog een tweaker, maar was te druk en hyper voor een gesprek. 😂
Hey, daar was ik ook.... ;-)

Pagina: 1 ... 21 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.