✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
We gaan redelijk offtopic maar 100Hz is wassen neusG_Dragon schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:03:
[...]
Thanks voor de tipik wil toch echt voor 100Hz gaan, had gister een LG gezien die 100hz was.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Inputlag is toch heel wat andersMAX3400 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:04:
[...]
We gaan redelijk offtopic maar 100Hz is wassen neusMijn 65E7V heeft, na calibratie, een inputlag van 23.8ms... Voor 100Hz moet je omgerekend op 10ms komen en dat red je op geen enkele TV.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
..... en die voegt op het allerallerallerallerlaatste moment nog even snel HDMI-CEC toe ? Toch ?Bullet NL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:01:
Direct een update van ruim 700mb...
Oh nee..... want Microsoft

XBL: MRE Inc
Cogitationis poenam nemo patitur
Ja dat klopt... Maar wat is het nut van 100Hz (interpolatie / correctie) als je grofweg de helft haalt op je inputlag? Net als mensen die een 144Hz game-monitor kopen en dan met FRAPS meten dat hun GTX1060 81fps produceert. Whatever, denk ik dan... Maar zoals ik zei; redelijk off-topic... Zou meer een aankooptopic moeten worden
Nu FM7 opstarten.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
laten we inderdaad maar weer ontopic gaanMAX3400 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:04:
[...]
We gaan redelijk offtopic maar 100Hz is wassen neusMijn 65E7V heeft, na calibratie, een inputlag van 23.8ms in gaming-mode... Voor 100Hz moet je omgerekend op 10ms komen en dat red je op geen enkele TV.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Werkelijk; je gebruikt de nieuwe controller? Heb de mijne vacuumverpakt in de kast gelegd #investering.Bullet NL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:11:
Hmmm, wat is een nieuwe controller toch altijd fijn, de stugheid van de sticks voelt zo "nieuw" aan....
Maar als je 'm zo fijn vindt, mag je de mijne overkopen (of ruilen voor een boxed/sealed Elite uitvoering).
Anoniem: 917349
Consoles gebruiken alleen 50-60Hz.G_Dragon schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:03:
[...]
Thanks voor de tipik wil toch echt voor 100Hz gaan, had gister een LG gezien die 100hz was.
Ik wil toch nog even off-topic. Sorry.MAX3400 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:07:
[...]
Ja dat klopt... Maar wat is het nut van 100Hz (interpolatie / correctie) als je grofweg de helft haalt op je inputlag? Net als mensen die een 144Hz game-monitor kopen en dan met FRAPS meten dat hun GTX1060 81fps produceert. Whatever, denk ik dan... Maar zoals ik zei; redelijk off-topic... Zou meer een aankooptopic moeten worden
Die 100 Hz hoeft toch helemaal niet op basis van interpolatie te zijn? Op een gegeven moment kreeg je betere beeldbuizen (!) en panelen die zowel 50/100 en 60/120 Hz waren; in Europa meestal aangeduid als 100 Hz.
Bij alles in meervouden van 100 of 120 met mooie namen als Perfect Motion, TruMotion, etc. wordt er hoogstwaarschijnlijk informatie "bijverzonnen" en dat wil je niet bij gamen (of eigenlijk helemaal niet).
Geen idee of er veel 4K 100 Hz-panelen zijn en of je inderdaad niet beter voor het paneel met de laagste inputlag kunt gaan.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Als je door de instellingen bladert van de Xbox, dan heb je idd ergens een optie om te switchen tussen 50 of 60 Hz. Ik heb hem volgens mij handmatig op 60 gezet. Dus eigenlijk maakt het niet uit of je tv 100, 200 of 100000000 Hz is als het maar hoger is dan de console aan kan ?Anoniem: 917349 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:14:
[...]
Consoles gebruiken alleen 50-60Hz.
Een 50hz tv is voldoende. Want 60hz wordt hier niet gebruikt.MRE-Inc schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:27:
[...]
Als je door de instellingen bladert van de Xbox, dan heb je idd ergens een optie om te switchen tussen 50 of 60 Hz. Ik heb hem volgens mij handmatig op 60 gezet. Dus eigenlijk maakt het niet uit of je tv 100, 200 of 100000000 Hz is als het maar hoger is dan de console aan kan ?
Weet jij of cruqius vandaag nog krijgt geleverd en hoeveel voor losse verkoop?Tha schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:00:
Intertoys hoofddorp heeft er 1 staan losse verkoop.
Mediamarkt cruqius nog geen levering. Wel onderweg... Me Scorpio rammer
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Dan kunnen we het hier hebben over wat het daadwerkelijk kan

Het grote Xbox one X slowchat topic.
Dat is ook niet zo heel moeilijk, aangezien dat gewoon een stofzuiger in vermomming isBullet NL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:05:
Maar ff serieus, wat is hij stil..... De Horizon van Ziggo (waar hij nu even naast staat) maakt veel meer lawaai... Sterker nog, je hoort de Xbox gewoon weg niet....

[ Voor 39% gewijzigd door Notna op 07-11-2017 11:33 ]
Bij mijn weten zijn moderne tv's gewoon 50/60 Hz, dus geschikt voor allebei. Als je console 60 Hz uitstuurt, moet de tv dat wel ondersteunen.Anoniem: 917349 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:27:
[...]
Een 50hz tv is voldoende. Want 60hz wordt hier niet gebruikt.
Misschien niet belangrijk voor de Xbox One, maar op oudere consoles (zoals de GameCube) kon je soms kiezen of je een game in de originele 60 Hz wilde spelen.
Ik heb deze, wel de 49 inch versie. Wel goed beeld, nu alleen hopen dat hij groot genoeg is om mijn Xbox One X volledig te benutten.MAX3400 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:01:
[...]
pricewatch: LG 55UJ634V Zwart
Let op; er zijn ook nieuwere versies, dacht ik, dus ipv 634 is het 635 ofzo. Fijne TV's maar "officieel" maar 50Hz.
Alternatief: pricewatch: Sony Bravia KD-55XD8599 Zwart
Groter dan 49 inch kreeg ik aan de vrouw niet verkocht. Wij zitten al vrij dicht erbij. Wel beetje spijt van, maarja, het was geen scheiding waard.
Hoe Kun je die eigenlijk vinden?Rivanov schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:40:
Wauw, die Insects demo is echt top gemaakt! Ziet er fantastisch uit. En perfecte showcase voor m'n OLED.
Ben erg onder de indruk. FIFA maar ook bf1 zonder patch zien er een stuk beter uit.
Vanmiddag Gears , Tomb raider, Shadow of war en Wildlands checken. Hopelijk komt Cod ook nog met de post. En donderdag Battlefront natuurlijk
Wacht maar tot je 4K games gaat downloaden...Bullet NL schreef op Tuesday 7 November 2017 @ 11:01:
Direct een update van ruim 700mb...
Heb de S onder settings van de Insider app al verwijderd, maar hoe krijg ik mijn Scorpio er nou weer in?
Insider Content > En dan Xbox One Update Preview onder System (helemaal rechts)SunnieNL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:09:
Nou zit ik al zo lang in het insider programma dat ik niet eens meer weet hoe je de xbox daar ook al weer in krijgt.
Heb de S onder settings van de Insider app al verwijderd, maar hoe krijg ik mijn Scorpio er nou weer in?
Launch the Xbox Insider Hub.SunnieNL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:09:
Nou zit ik al zo lang in het insider programma dat ik niet eens meer weet hoe je de xbox daar ook al weer in krijgt.
Go to Insider content.
Select the preview you want.
The eligibility requirements are on the Info tab of the Insider content details page.
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
Ahh tnx.Rivanov schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:11:
[...]
Insider Content > En dan Xbox One Update Preview onder System (helemaal rechts)
En direct geaccepteerd in de alpha ring (en weer een system update
De X start overigens eerst op in 1080p modus. Op t dashboard kwam daarna de melding ‘your tv seems to be 4k capable, do you want to try it’.
Daarna sprong alles netjes naar 4k
Vraag me af of de YouTube app al 4k doet. De reviews geven tegenstrijdige informatie daarover.
Bij mij sprong hij ook na enkele seconde op 4K. En alle vinkjes staan netjes aan.SunnieNL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:14:
[...]
Ahh tnx.
En direct geaccepteerd in de alpha ring (en weer een system update)
De X start overigens eerst op in 1080p modus. Op t dashboard kwam daarna de melding ‘your tv seems to be 4k capable, do you want to try it’.
Daarna sprong alles netjes naar 4k
Vraag me af of de YouTube app al 4k doet. De reviews geven tegenstrijdige informatie daarover.
Express gedaan om meer aan de developers te geven.Anoniem: 917349 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:23:
Dashboard is trouwens 1080P, wat ook schandalig is.
Ik ga nu eindelijk AC:O spelen (heb me er vanaf kunnen houden tot de X binnen zou zijn)
Dit is gedaan om meer resources vrij te maken voor de devs en games.Anoniem: 917349 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:23:
Dashboard is trouwens 1080P, wat ook schandalig is.
Nou lijkt mij de beste trade off die er is toch. Wat maakt het uit of je dashboard 1080p of 4k is...
Als de apps en games maar 4k zijn.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Heb enkel Tomb Raider Definitive Edition.
Een scherpere dashboard is gewoon fijn. Daarnaast is de belangrijkste app van de console YouTube niet eens 4k.v8power67 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:31:
[...]
Dit is gedaan om meer resources vrij te maken voor de devs en games.
Nou lijkt mij de beste trade off die er is toch. Wat maakt het uit of je dashboard 1080p of 4k is...
Als de apps en games maar 4k zijn.
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 917349 op 07-11-2017 12:34 ]
Dat gaat uiteraard wel komen dat is een garantie.Anoniem: 917349 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:33:
[...]
Een scherpere dashboard is gewoon fijn. Daarnaast is de belangrijkste app van de console YouTube niet eens 4k.
En ja ik zelf zou me er niet aan storen.
Beter meer performance dan een mooiere dashboard.
Anoniem: 992201
Iemand met een xbox one x heeft waarschijnlijk ook een fatsoenlijke 4k hdr tv met de yt app.Anoniem: 917349 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:33:
[...]
Een scherpere dashboard is gewoon fijn. Daarnaast is de belangrijkste app van de console YouTube niet eens 4k.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Wat bedoel je precies? Op de One S is de YouTube app dat erop staat ook nog geen 4k.v8power67 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:35:
[...]
Dat gaat uiteraard wel komen dat is een garantie.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 917349 op 07-11-2017 12:37 ]
Met de controller besturen is zoveel fijner.Anoniem: 992201 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:36:
[...]
Iemand met een xbox one x heeft waarschijnlijk ook een fatsoenlijke 4k hdr tv met de yt app.
Rivanov schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:33:
TROLOL. Dacht dat ik Rise of the Tomb Raider had. Bleek dat een trial te zijn.
Heb enkel Tomb Raider Definitive Edition.
Ik heb rise of the tombraider aangeschaft voor de xbox one x, maar heb mij helaas niet kunnen inhouden om te wachten.
Game van de week uitgespeeld,
Mocht je interesse hebben, hij staat bij Mn advertenties
Gadgets fan
Nou op de ps4 is het er ook dus gaat echt wel komen voor de xbox one x, en x1s erbij gelijk.Anoniem: 917349 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:36:
[...]
Wat bedoel je precies? Op de One S is de YouTube app dat erop staat ook nog geen 4k.
[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 07-11-2017 12:40 ]
Console dat al zo lang bestaat heeft het niet. Heb je een bron waar het verteld wordt?v8power67 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:40:
[...]
Nou op de ps4 is het er ook dus gaat echt wel komen voor de xbox one x, en x1s erbij gelijk.
Nee geen bron dat is gewoon logisch. Alsof youtube een deal heeft met sony ofzo.Anoniem: 917349 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:41:
[...]
Console dat al zo lang bestaat heeft het niet. Heb je een bron waar het verteld wordt?
Denk dat ze gewoon wachtte op de xbox one x release.
En zou dit niet gebeuren dan zou ik dit echt heel vreemd vinden. Misschien effe iemand van xbox of youtube twitteren ?
Anoniem: 939809
Idd. Blijkbaar kopen sommigen een console om de hele dag naar het dashboard te starenv8power67 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:35:
[...]
Dat gaat uiteraard wel komen dat is een garantie.
En over die YouTube app.... Het is en blijft Google he. Die hebben eigenlijk een typhus hekel aan alles wat Microsoft is. Het is dat de desktop nog in handen is van Microsoft en ze dus wel moeten, maar zodra bv Windows Desktop vs Chrome Desktop 50%50 is, dan zul je snel zien dat Google een crippled YouTube app uitbrengt voor Windows devices en een optimale beleving levert aan Chromebooks. Je kan het terug zien aan het getroll van Google destijds met de Windows Phone app die door Microsoft zelf gemaakt was en ineens aan allerlei voorwaarden moest voldoen waar de apple en Google versie zelf nog niet eens aan voldeden.
Ik zie die 4k YouTube app nog niet zo snel komen eerlijk gezegd. Sterker nog, die had er eigenlijk allang moeten zijn.
[ Voor 51% gewijzigd door MRE-Inc op 07-11-2017 12:56 ]
Ja ach snap opzich wel dat sommige alles willen in 4k zeg maar. Maar vind nu de afweging die microsoft gemaakt heeft op aanraden van devs wel echt een hele goede keuze.MRE-Inc schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:51:
[...]
Idd. Blijkbaar kopen sommigen een console om de hele dag naar het dashboard te staren
Meer ram voor bv 4k assets over.
Denk eens de gamemania bellen en vragen wat er allemaal bij moet zitten qua accessoires bij de x1 voor inruilen. Ben toch wel meer geïnteresseerd in een xox...
Toch die tweaker in me die beste wil hebben haha.
Informeren is nig gratis toch
Ik vind het een logische afweging Ik zit alleen naar het dashboard te kijken als ik bv vlak voor het eten even een potje speel. Tijdens het eten staat dan het dasboard op het scherm. En dan boeit 4k of 1080p me niet.v8power67 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:54:
[...]
Ja ach snap opzich wel dat sommige alles willen in 4k zeg maar. Maar vind nu de afweging die microsoft gemaakt heeft op aanraden van devs wel echt een hele goede keuze.
Meer ram voor bv 4k assets over.
Denk eens de gamemania bellen en vragen wat er allemaal bij moet zitten qua accessoires bij de x1 voor inruilen. Ben toch wel meer geïnteresseerd in een xox...
Toch die tweaker in me die beste wil hebben haha.
Informeren is nig gratis toch
VOor die inruil moet volgens mij de console, controller en de Kinect sensor erbij, inclusief powerbrick en usb/HDMI kabel. Dus eigenlijk zoals die tijdens de aankoop in de doos zat.
Ik heb gelukkig de doos ook nog op zolder staan, maar heb besloten dat Gamemania mijn good old original Xbox One uit 2013, besteld via de Duitse MS store en welke me nog nooit in de steek heeft gelaten, NIET krijgt om er nog winst op te maken. Liever dat ding op zolder laten verstoffen dan naar Gamemania.
Heb dan wel eentje zonder kinect. En ook geen doos meer..MRE-Inc schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:00:
[...]
Ik vind het een logische afweging Ik zit alleen naar het dashboard te kijken als ik bv vlak voor het eten even een potje speel. Tijdens het eten staat dan het dasboard op het scherm. En dan boeit 4k of 1080p me niet.
VOor die inruil moet volgens mij de console, controller en de Kinect sensor erbij, inclusief powerbrick en usb/HDMI kabel. Dus eigenlijk zoals die tijdens de aankoop in de doos zat.
Ik heb gelukkig de doos ook nog op zolder staan, maar heb besloten dat Gamemania mijn good old original Xbox One uit 2013, besteld via de Duitse MS store en welke me nog nooit in de steek heeft gelaten, NIET krijgt om er nog winst op te maken. Liever dat ding op zolder laten verstoffen dan naar Gamemania.
Maja ga er nog eens over nadenken.
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:00
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Media Remote
- Microsoft Xbox One S Vertical Stand
- Microsoft Xbox One S All-Digital Edition
- Microsoft One Digital TV-Tuner (Xbox One)
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox Live Gold
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox Game Pass
- Capturecards
- Consoles

Dolby Atmos
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Anoniem: 939809
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

https://www.microsoft.com...d-experience/9p798w4vdt91Anoniem: 939809 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:25:
Hoe heet die app ook alweer met die insekten om 4K en HDR te showen die iemand hier gisteren postte?
Op wat voor fatsoenlijke TV game jij dan?Anoniem: 992201 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:36:
[...]
Iemand met een xbox one x heeft waarschijnlijk ook een fatsoenlijke 4k hdr tv met de yt app.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Bij gamemania, alleen de xbox/controller/power brick en hdmi kabel gebracht(xbox one 500GB) in een tas. Na controle en test 110 euro voor gekregen(credits op je account) Let op testen kan paar uur tot paar dagen duren hangt af van hoe druk het is.v8power67 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:22:
[...]
Heb dan wel eentje zonder kinect. En ook geen doos meer..
Maja ga er nog eens over nadenken.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Ik gebruik de bijbehorende HDMI cable aan mijn 4K tv. Ik ga dus nu upgraden naar de Xbox One X
Ik heb weinig zin om mijn kabel boom weer helemaal los te maken

Zero to hero, just like that!
De One S heeft al 4K output, dus de bijgeleverde kabel zal al HDMI 2.0 signaal moeten ondersteunen, dus die kun je ook gebruiken voor de X.toets23 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:38:
Misschien een domme vraag, op dit moment heb ik een Xbox One S.
Ik gebruik de bijbehorende HDMI cable aan mijn 4K tv. Ik ga dus nu upgraden naar de Xbox One Xkan ik de huidige HDMI cable (Xbox One S) blijven gebruiken.
Ik heb weinig zin om mijn kabel boom weer helemaal los te maken
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
sekeroglan schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:33:
[...]
Bij gamemania, alleen de xbox/controller/power brick en hdmi kabel gebracht(xbox one 500GB) in een tas. Na controle en test 110 euro voor gekregen(credits op je account) Let op testen kan paar uur tot paar dagen duren hangt af van hoe druk het is.
@justifire Had je m besteld bij de MM en Betalen bij ophalen gekozen?justifire schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:25:
Na een uur in de media markt (ordernummer was onbekend) up and running !
Dolby Atmos![]()
![]()
Nee dat is niet logisch aangezien het voor de andere Xbox One ook niet heeft plaatsgevonden.v8power67 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:42:
[...]
Nee geen bron dat is gewoon logisch. Alsof youtube een deal heeft met sony ofzo.
Denk dat ze gewoon wachtte op de xbox one x release.
En zou dit niet gebeuren dan zou ik dit echt heel vreemd vinden. Misschien effe iemand van xbox of youtube twitteren ?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Samplex schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:41:
[...]
@justifire Had je m besteld bij de MM en Betalen bij ophalen gekozen?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Thanks! Dan ga ik hem ook niet aanpassenPubbert schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:39:
[...]
De One S heeft al 4K output, dus de bijgeleverde kabel zal al HDMI 2.0 signaal moeten ondersteunen, dus die kun je ook gebruiken voor de X.
Zero to hero, just like that!
Ik heb hem zelf voor 130 verkocht via marktplaats. (heb zelf een S gekocht omdat ik geen 4K tv heb.royalt123 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:39:
Waarom verkoop je niet gewoon 2de hands, krijg je zelf meer voor vermoed ik en je maak dan ook iemand blij ermee![]()
[...]
Ingeleverde xbox was van mijn broer en die ziet er echt niet uit

Hij kreeg gewoon 110 euro en heeft vandaag daarmee de x versie gekocht.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Kopuh ?royalt123 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:39:
Waarom verkoop je niet gewoon 2de hands, krijg je zelf meer voor vermoed ik en je maak dan ook iemand blij ermee![]()
[...]

Okee... We wachten het even af toch, meer kan je niet doen.Anoniem: 917349 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:42:
[...]
Nee dat is niet logisch aangezien het voor de andere Xbox One ook niet heeft plaatsgevonden.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Bij thuiskomst had ik die inderdaad in de mail (rond 11.00 uur)Samplex schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:49:
[...]
@justifire
Had jij een email gehad dan dat hij klaar lag om opgehaald te worden?
Was gewoon met geprinte factuur afgereisd, daar staat immers op : af te halen op 7-11-2017
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Eenmaal aan springen alle vinkjes op groen
[ Voor 14% gewijzigd door justifire op 07-11-2017 14:04 ]
- quorumz
- Niet online

moet je dat niet per hdmi aansluiting ook doen? (moest mijn tv ook voor rebooten)justifire schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:03:
Even een headsup voor wie een Sony A1 heeft, zet geavanceerd 4K aan onder de instellingen van je tv, anders herkend de X het 4K signaal niet.....
Eenmaal aan springen alle vinkjes op groen
Bij playstation is dat niet mogelijk dus is wel echt exclusief maar is nog te duur vind ik momenteel
Veel plezier met je nieuwe xbox
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Nee, algemene instelling.quorumz schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:04:
[...]
moet je dat niet per hdmi aansluiting ook doen? (moest mijn tv ook voor rebooten)
Wel poort 2 of 3 gebruiken voor 60hz, poort 1 en 4 doen slechts 30hz.
Geen probleem, alles loopt toch via de receiver naar poort 3 (ARC)
- quorumz
- Niet online

hm ok. ja had al die xbox one s, heb tijd lopen troubleshooten waarom ik niet overal groene vinkjes kreeg. 1) per hdmi aansluiting de aanpassing (sommige lg tvs moeten dat ook per hdmi port) en 2) lame genoeg werkt alleen op hdmi 1 en 2 op onkyo 646 met de bt.2020 standaardjustifire schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:06:
[...]
Nee, algemene instelling.
Wel poort 2 of 3 gebruiken voor 60hz, poort 1 en 4 doen slechts 30hz.
Geen probleem, alles loopt toch via de receiver naar poort 3 (ARC)
Dus Sony exclusief is exclusiever dan Microsoft exclusief? Ik zie niet zo heel veel verschil. Wat maakt het uit wie welk spel, (nog meer) kan spelen. En waarom ze dat spelen. Lekker belangrijk, je kan je maar ergens druk om maken.royalt123 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:05:
Ik heb al rondgekeken maar grootste reden dat mij tegenhoud is dat ik alle games ook op pc kan spelen.
Bij playstation is dat niet mogelijk dus is wel echt exclusief maar is nog te duur vind ik momenteel![]()
[...]
Gamertag: YazNL
Eerst mn usb apparaten uitvogelen, dan eens even testen
[ Voor 32% gewijzigd door SinergyX op 07-11-2017 14:19 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Maar persoonlijk zie ik geen reden om xbox te kopen omdat ik ook op pc kan spelen (en tv via streaming) dus is meerwaarde erg beperkt voor mijn scenario
Yaz schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:13:
A
[...]
Dus Sony exclusief is exclusiever dan Microsoft exclusief? Ik zie niet zo heel veel verschil. Wat maakt het uit wie welk spel, (nog meer) kan spelen. En waarom ze dat spelen. Lekker belangrijk, je kan je maar ergens druk om maken.
Bizar dat ze daar zoveel power in kunnen stoppen...en dan zit de voeding er ook nog gewoon in.SinergyX schreef op Tuesday 7 November 2017 @ 14:18:
Had een kleine console verwacht, maar kolere wat een klein ding.
Eerst mn usb apparaten uitvogelen, dan eens even testen

Die backup tool werkt btw perfect, bij eerste keer aanzetten ziet hij meteen je data en kan meteen aan de bak. Wel meteen een day one update lijkt het, 783MB.JackSparrow schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:21:
[...]
Bizar dat ze daar zoveel power in kunnen stoppen...en dan zit de voeding er ook nog gewoon in.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hij is ook best zwaar voor z'n formaat.JackSparrow schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:21:
[...]
Bizar dat ze daar zoveel power in kunnen stoppen...en dan zit de voeding er ook nog gewoon in.
Xbox Live: Miesjh NL
Dat sucksMiesjh schreef op Tuesday 7 November 2017 @ 14:42:
Fuck, Media Markt Heerhugowaard heeft mijn bestelling nog niet binnen, terwijl ik wel een afhaalbewijs heb. Iemand in omgeving Alkmaar nog een XBO-X over?
DingDongGunther schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:46:
Als het goed is kan ik de gewone versie straks alsnog afhalen bij de MM (heb gisteren ge-pre-ordered).
Mijn Scorpio stuur ik dan terug naar Bol. Mocht een tweaker uit de omgeving Rotterdam/Breda interesse in de Scorpio hebben, dan kan deze voor de aankoopprijs (499) worden overgenomen.
Bears and Bulls

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Als ze slim zijn wel. Het is wel zo handig om de beste versie te nemen voor een review.MRE-Inc schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:03:
Ik vraag me af of nu alle toekomstige game reviews van Tnet op de X gaan plaats vinden ipv op de PS4.
Lijkt me logischer om beide te nemen, ook als vergelijkingsmateriaal. Misschien is de PS4 versie wel iets beter geoptimaliseerd om wat voor reden dan ook. Looking at you Titanfall 2!Anoniem: 992201 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:10:
[...]
Als ze slim zijn wel. Het is wel zo handig om de beste versie te nemen voor een review.
Music Addicted
Titanfall 2 is een bug en wordt al aan gewerkt volgens respawn.Boekster schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:18:
[...]
Lijkt me logischer om beide te nemen, ook als vergelijkingsmateriaal. Misschien is de PS4 versie wel iets beter geoptimaliseerd om wat voor reden dan ook. Looking at you Titanfall 2!
heb ik op de ps4, is het zo veel mooi ?Rivanov schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:22:
Zo, AC: Origins ook maar gekocht voor de pracht en praal.
Geen idee. Hij is aan het downloaden.
Ach een game review gaat om de game en niet zozeer om het platform, inhoudelijk is de game overal hetzelfde. Het is het meest logisch om het platform te gebruiken met de grootste userbase.MRE-Inc schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:03:
Ik vraag me af of nu alle toekomstige game reviews van Tnet op de X gaan plaats vinden ipv op de PS4.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
*knip*Anoniem: 992201 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:10:
[...]
Als ze slim zijn wel. Het is wel zo handig om de beste versie te nemen voor een review.
Om wel een normaal en inhoudelijk antwoord te geven: het ligt er maar net aan wie de marketing deal heeft. Als dat MS is, zal de uitgever geen PS4 review exemplaren uitsturen en vice versa. Dat heeft niets met de betere of mooiste versie te maken verder.
Dat ook wellicht, maar dan nog hangt het van de marketing deal af. AC:O is volgens mij op de X1 gereviewed overal.Chaoss schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:27:
[...]
Ach een game review gaat om de game en niet zozeer om het platform, inhoudelijk is de game overal hetzelfde. Het is het meest logisch om het platform te gebruiken met de grootste userbase.
Ik zag net trouwens dit filmpje op NeoGAF. Voor de mensen die geïntereseerd zijn in oude 360 games spelen. Best een flinke bump in scherpte ten opzichte van zowel de S als de 360. Als de performance ook nog aan stabiliteit wint, is dat wel een leuke extra voor games die geen remaster hebben.
Valt reuze mee. Origins ziet er grotendeels hetzelfde uit op beide consoles. Ze zijn beide wel aanzienlijk scherper dan de base Xbox/PS4. Verder doen ze geloof ik beide checkerboarding op 30fps. Het is hoe dan ook op de base consoles grafisch een bijzonder mooie game, rekening houdend met het feit dat 'ie van Ubisoft is én ook nog eens multiplatform.
[ Voor 6% gewijzigd door Chaoss op 07-11-2017 17:09 ]

Ik merk wel rare dingen met die USB poorten, nu al 2x gehad dat ze gewoon helemaal niet reageren op wat je er in doet, controller net ging niet laden en stuur ging niet z'n initialisatie doen.
Dit topic is gesloten.
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.