- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:06
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Media Remote
- Microsoft Xbox One S Vertical Stand
- Microsoft One Digital TV-Tuner (Xbox One)
- Microsoft Xbox One S All-Digital Edition
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox Live Gold
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox Game Pass
- Capturecards
- Consoles
ze kijkt wel heel zwoel...justifire schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:43:
Rise of the Tomb Raider even opgestart, 4K HDR enhanced graphics mode.
Think i'm in love![]()
[afbeelding]
Verwijderd
Prachtige game. Digital foundry had ook al een item over de xbx versie. Schijnt echt mooi opgepoetst te zijn en nu echt stabiel qua framerate. Binnenkort even halen.justifire schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:43:
Rise of the Tomb Raider even opgestart, 4K HDR enhanced graphics mode.
Think i'm in love![]()
[afbeelding]
Verwijderd
Webshop aankoop of een in de Mediamarkt zelf? Maakt blijkbaar een verschil.Miesjh schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:42:
Fuck, Media Markt Heerhugowaard heeft mijn bestelling nog niet binnen, terwijl ik wel een afhaalbewijs heb. Iemand in omgeving Alkmaar nog een XBO-X over?
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2017 15:50 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Gameplay, warmt haar handjes bij het kampvuurourplayground schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:45:
[...]
ze kijkt wel heel zwoel...Dit is gameplay of video in de game?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
haha! nou dan moet ik hem toch maar eens opnieuw gaan spelen!justifire schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:49:
[...]
Gameplay, warmt haar handjes bij het kampvuur
Webshop aankoop en dan afhalen.Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:48:
[...]
Webshop aankoop of een in de Mediamarkt zelf? Maakt blijkbaar een verschil.
Xbox Live: Miesjh NL
Verwijderd
Xbox Live: Ofthewell NL
Was wel de laatste maar ze hadden die al sinds deze ochtend want had er eerst voor gebeld maar toch niet telefonisch aan de kant laten leggen.
Om 15u van gedacht veranderd en hij stond er nog
Had je nog het oude dashboard?Hairball schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:00:
Zojuist de boel binnen gehad en geupdate. Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben. Dashboard is dag en nacht verschil qua snelheid en het verschil in grafische kwaliteit in Assassins Creed en Forza is waanzinnig.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Hier ook last van. Soms bij het inpluggen van externe schijf wordt hij niet herkend. Na herstart Xbox wel.SinergyX schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:33:
641GB opnieuw downloaden, partitie van m'n SSD corrupt geraakt
Ik merk wel rare dingen met die USB poorten, nu al 2x gehad dat ze gewoon helemaal niet reageren op wat je er in doet, controller net ging niet laden en stuur ging niet z'n initialisatie doen.
Net even de Dolby Atmos app geïnstalleerd voor m'n 5.1 headset. Eens kijken of het een verschil maakt.
AC: Origins is op dit moment enige game met Atmos? Of FM 7 ook?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Verwijderd
Dan hebben ze het aan iemand anders meegegeven. Want zodra het artikel gescand wordt krijg jij een afhaalbericht. Iemand heeft het meegenomen. Klacht indienen bij de webshop zou ik zeggen.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2017 16:19 ]
Verwijderd
En hoe is de snelheid in de store op de xbox one x. Want op mijn oude vind ik het rete traag reageren.Hairball schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:00:
Zojuist de boel binnen gehad en geupdate. Ik moet zeggen dat ik onder de indruk ben. Dashboard is dag en nacht verschil qua snelheid en het verschil in grafische kwaliteit in Assassins Creed en Forza is waanzinnig.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
Dit klinkt nog wel als een issue wat toch op een of andere manier aangepakt moet worden. Datalimieten is iets wat gelukkig in Nederland niet zo boeiend is (snelheid kan nog in het buitengebied), maar opslagruimte is toch wel een puntje. En als je dan een game van 160GB moet installeren, gaat het wel hard met die 1TB die er op zit
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2017 16:53 ]
Verwijderd
Geen probleem. Daarvoor zijn externe hdds. Ik ben blij dat microsoft ervoor kiest om met deze console wel 4k textures aan te bieden. Voor mensen die niet zoveel willen downloaden en echte 4k kunnen missen zijn er ook nog andere systemen.Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:52:
YouTube: This is the HARSH Reality of the Xbox One X
Dit klinkt nog wel als een issue wat toch op een of andere manier aangepakt moet worden. Datalimieten is iets wat gelukkig in Nederland niet zo boeiend is (snelheid kan nog in het buitengebied), maar opslagruimte is toch wel een puntje. En als je dan een game van 160GB moet installeren, gaat het wel hard met die 1TB die er op zit
Verwijderd
Blijft een feit dat je dan extra geld moet gaan uitgeven boven je extra dure tv en extra dure console. Ik zeg niet dat het perse slecht is, maar die 1TB is wel erg mager als er al games zijn die zulke enorme hoeveelheden opslag nodig hebben.Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:58:
[...]
Geen probleem. Daarvoor zijn externe hdds. Ik ben blij dat microsoft ervoor kiest om met deze console wel 4k textures aan te bieden. Voor mensen die niet zoveel willen downloaden en echte 4k kunnen missen zijn er ook nog andere systemen.
Verwijderd
De meeste mensen die voor de beste console gaan kijken niet op van een paar stuivers meer. Ik zie het probleem niet maar zoals ik al zei er zijn meerdere systemen te koop die de bestanden kleiner houden ivm lagere kwaliteit textures etc.Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:01:
[...]
Blijft een feit dat je dan extra geld moet gaan uitgeven boven je extra dure tv en extra dure console. Ik zeg niet dat het perse slecht is, maar die 1TB is wel erg mager als er al games zijn die zulke enorme hoeveelheden opslag nodig hebben.
Verwijderd
Maar als dat hun doelgroep is, waarom laten ze die mensen dan vertrouwen op externe apparaten. Doe er dan een 2TB HDD in en gooi de prijs omhoog. Ik snap je punt wel, maar dan moeten ze geen concessies gaan maken op de verkeerde plekken.Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:05:
[...]
De meeste mensen die voor de beste console gaan kijken niet op van een paar stuivers meer. Ik zie het probleem niet maar zoals ik al zei er zijn meerdere systemen te koop die de bestanden kleiner houden ivm lagere kwaliteit textures etc.
Ik neem aan van wel, maar een One X kopen en dan geen 4k gaan gebruiken is op een paar kleine details na ook je geld totaal niet waard heb ik het idee.TheNostra schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:05:
Zit er geen optie op om de 4K assets te verwijderen dan. Of om standaard dat niet te laten downloaden?
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2017 17:07 ]
Ik zelf ga voor het totaal pakket.
Dit geldt voor de normale consoles met 500gb ook, komt een beetje over als naar iets negatiefs te zoeken over de one xVerwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:06:
[...]
Maar als dat hun doelgroep is, waarom laten ze die mensen dan vertrouwen op externe apparaten. Doe er dan een 2TB HDD in en gooi de prijs omhoog. Ik snap je punt wel, maar dan moeten ze geen concessies gaan maken op de verkeerde plekken.
[...]
Ik neem aan van wel, maar een One X kopen en dan geen 4k gaan gebruiken is op een paar kleine details na ook je geld totaal niet waard heb ik het idee.
[ Voor 3% gewijzigd door Xgar op 07-11-2017 17:11 ]
Waarom niet? Sneller laden, 1080 (en nu 1440) SS, ding is 10x kleiner, staat klaar voor de toekomst, zie niet waarom dat geen 500 euro waard zou zijn. Mensen vinden blijkbaar waard om 1200 euro uit te geven voor een freaking telefoon, maar een console semi voor de toekomst (4k komt hier wel een keertje) is opeens een issue?Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:06:
Ik neem aan van wel, maar een One X kopen en dan geen 4k gaan gebruiken is op een paar kleine details na ook je geld totaal niet waard heb ik het idee.
In die 4 jaar tijd kon je al lang een 1-2TB schijf kopen, zelfs meerdere, maar nu.. precies nu als je blijkbaar ook een 4k televisie 'moet' kopen (hoezo? Waarom niet begin van het jaar? Of volgend jaar?), is het opeens allemaal een issue?
Waar was dit gezeik met de 500GB Day One? GTA 5 was al 100GB, diverse games rustig 40-60GB, was je met 6-8 games ook klaar. Spijkers en laag water.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 07-11-2017 17:11 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Ik kraak het helemaal niet af, ik zeg alleen dat het iets is om rekening mee te houden. Je kan er een positiviteits orgie van maken, maar iedere console heeft natuurlijk zijn dingen om rekening mee te houden.Xgar schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:09:
[...]
Dit geldt voor de normale consoles met 500gb ook, komt een beetje over om iets te zoeken om de console af te kraken.
Maar I stand corrected, de One X is het beste ooit, 11/10
Het blijft een geweldig krachtige console, maar het kan nooit slecht zijn om op de aandachtspunten te wijzen in mijn ogen. Als jij dat ziet als afkraken, tja.
En dat hier weinig opslag in zit zegt niks over andere consoles, het een sluit het ander niet uit. Ik zeg ook nergens dat er een alternatief is wat het beter doet. En ik heb op zowel mijn Xbox als mijn PS4 een probleem met de 500GB die er standaard in zit, dus een perfecte oplossing zonder extra uit te geven is er inderdaad nog niet in de huidige industrie.
@SinergyX Ik bekeek het trouwens wel al upgrade van een console, niet zo zeer over de nieuwe aanschaf, dan zou ik geen moment twijfelen.
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2017 17:17 ]
Maar de ps4 en switch hebben hetzelfde.
En ook pc's hebben data gebrek.
In ieder geval als je zomaar 30 games wilt installeren.
Op de switch komen nu games met downloads van 30 gb uit. Wat niet eens past op het interne geheugen van 28gb. Ja jammer sd kaartjes en externe schijven zijn niet heel goedkoop.
Je kunt zelf investeren in extern geheugen.
Ik heb nog niet vaak snel een rondje sportschool gedaan, maar vandaag
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Ik had dat rondje overgeslagen. Soms zijn er belangrijkere dingen.Mu.siQ schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:23:
Is het ook gewoon niet marketing weer prima? Plak links en rechts wat stickers op externe hdd met iets van xbox one x compatible official ofzo. MS pakt wat commissie, fabrikant verkoopt wat meer. Iedereen blij (behalve wij als tweakers).
Ik heb nog niet vaak snel een rondje sportschool gedaan, maar vandaag
Verwijderd
Geen idee hoe je hier op komt? Mijn Scorpio binnen een uur verkocht. En heb er nu weer een maar die hou ik voor mezelf (morgen ophalen).Phusebox schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:49:
Ik denk dat er straks een hoop Scorpio edities weer te koop zijn bij diverse webshops, want blijkbaar raken de marktplaats verkopers ze aan de straatstenen niet kwijt.
Therefore I must know what I am doing. Maybe.
Console ziet er enorm vet uit met de textuur op de bovenkant en voorkant. Hij is nu aan het updaten ben erg benieuwd.
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
Hoe moeilijk is een goede progress indicator nu?
Ik heb ook nog een Scorpio staan voor een tweaker uit het zuiden (Zuid-Limburg). Anders gaat ie retour. Ik ben meer van het ingetogen mat zwart.
[ Voor 119% gewijzigd door Phusebox op 07-11-2017 17:53 ]
Ja, anders kan je net zo goed op een One S gamen.BroWohsEdis schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 17:53:
Even voor de duidelijkheid, ik speel op een 1080p scherm, ik moet de 4k textures downloaden om optimale beeldkwaliteit te krijgen toch? Of heb ik het nu mis.
[ Voor 78% gewijzigd door Silversin op 07-11-2017 17:57 ]
Overigens alle games van een usb3 7200 schijf naar de interne aan het kopieren, 80-100MB/s !
Lichtpuntje...
Kan geen HDR gebruiken en geen 4K 25/50/60p... Dus eigenlijk gewoon een dure One S
En rechtstreeks op de tv?Phusebox schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:18:
Feest. Xbox herkent mijn tv niet via receiver (Yamaha RX-A850 en LG OLED 55C7V).
Kan geen HDR gebruiken en geen 4K 25/50/60p... Dus eigenlijk gewoon een dure One S
Nee, ik zit in de alpha ring, maar ik vond het dashboard to h nog relatief sluggish. Nu is het gewoon razendsnel.Rossi46 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 16:05:
[...]
Had je nog het oude dashboard?Het huidige dasboard op de One is sinds de laatste update ook vliegensvlug geworden
Xbox Live: Ofthewell NL
Mijn Xbox X geeft alles netjes door aan versterker en tv.Phusebox schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:18:
Feest. Xbox herkent mijn tv niet via receiver (Yamaha RX-A850 en LG OLED 55C7V).
Heb dezelfde tv als jou maar dan de 65 inch en denon avr-2400 dus aan de xbox zal het niet liggen.
Wellicht je versterker?
Dat is geen optie. Heb niet voor niks een dure receiver gekocht. Ondersteunt gewoon hdmi 2.0a/hdcp2.2 dus moet werken.
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

http://www.lg.com/uk/supp...8334-1437128590776-othersPhusebox schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:18:
zoiets?
ala wat we ook zeiden over de sony
Staat aan.quorumz schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:28:
[...]
http://www.lg.com/uk/supp...8334-1437128590776-others
zoiets?
ala wat we ook zeiden over de sony
Ik denk eerder dat hij bedoelt dat je zo kan testen (proces van eliminatie) of het aan de XBO zelf ligt, de HDMI kabel, instellingen op de TV etc.Phusebox schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:26:
[...]
Dat is geen optie. Heb niet voor niks een dure receiver gekocht. Ondersteunt gewoon hdmi 2.0a/hdcp2.2 dus moet werken.
Gezien jouw historie kan het all of the above zijn
Ben je zeker het niet aan de TV instellingen ligt?Phusebox schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:18:
Ben ook even aan het zoeken geweest, ik moest in de instellingen van mijn Tv zowel apart HDR activeren en 'verbeterde weergave HDMI poort' Pas toen sprong op de Xbox alle vinkjes op groen.
Anders even verifiëren of je receiver 4k pass through met HDR ondersteunt. De mijne alvast niet (HDMI 1.4 model) dus ik heb mijn Xbox rechtstreeks op de TV aangesloten, en dan audio pass through met optical. Dit was bij mij de beste oplossing.
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Precies..Notna schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:30:
[...]
Ik denk eerder dat hij bedoelt dat je zo kan testen (proces van eliminatie) of het aan de XBO zelf ligt, de HDMI kabel, instellingen op de TV etc.
En geen last van audio delay Alsin spraak loopt achter met wat je ziet via optical? Want dat is hoe ik het ook moet gaan doen zodra ik mijn Scorpio kan ophalen.Darks schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:31:
[...]
Ben je zeker het niet aan de TV instellingen ligt?
Ben ook even aan het zoeken geweest, ik moest in de instellingen van mijn Tv zowel apart HDR activeren en 'verbeterde weergave HDMI poort' Pas toen sprong op de Xbox alle vinkjes op groen.
Anders even verifiëren of je receiver 4k pass through met HDR ondersteunt. De mijne alvast niet (HDMI 1.4 model) dus ik heb mijn Xbox rechtstreeks op de TV aangesloten, en dan audio pass through met optical. Dit was bij mij de beste oplossing.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Duurt lang, ben geloof ik 4 uur bezig geweest om 900 mb over te zetten van externe 7200rpm schijf naar de interne.LuisjeNL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:01:
@Yonix hallo hey! Mazzelaar (buiten meteen keihard weggerend zeker
Overigens alle games van een usb3 7200 schijf naar de interne aan het kopieren, 80-100MB/s !
Nu heb ik tussendoor wel gegamed natuurlijk maar heb het idee dat downloaden bijna net zo snel gaat als over zetten.
Trouwens Scorpio dig tag challenge in BF1 nu
Met HDR is het wel smullen zeg, wat een verschil !!
Eindelijk verder met Wolfenstein 2, sensitivity terug gezet naar 25, gaat al iets beter
[ Voor 16% gewijzigd door justifire op 07-11-2017 18:41 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat snap ik. Maar als het dan wel werkt gaat ie retour. Snap dat het dan aan de receiver ligt maar mijn ps4 doet wel gewoon HDR en mijn pc doet ook gewoon 4K dus het ligt echt aan de Xbox implementatie. Het moet gewoon kunnen werken.Notna schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:30:
[...]
Ik denk eerder dat hij bedoelt dat je zo kan testen (proces van eliminatie) of het aan de XBO zelf ligt, de HDMI kabel, instellingen op de TV etc.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
RoTTR, Gears 4 en Injustice 2 staan hier bovenaan.mobygo76 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:41:
Vandaag ook even bf 4 getest op de X. Nou, dat is schrikken ! Die start ik niet weer op. Bf1 ziet er unpached wel geweldig uit. Nba 2k18 ook trouwens. Van de gepatchte games ben ik het meest onder de indruk van Shadow of war, tomb raider en Gears 4. Good times are coming. 😎 Vanavond maar eens kijken hoe Cod het houdt. En donderdag Battlefront natuurlijk.
Vooral Dolby Atmos voegt veel toe aan de game-beleving

Straks Ghost Recon Wildlands proberen, rolde net een patch voor binnen.
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 07-11-2017 18:44 ]
Is een instelling in je Yamaha.... vriend van Justifire en mij heeft exact het zelfde gehad..... tis even puzzelen.... ligt aan je receiver, niet aan je X of TVPhusebox schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:18:
Cogitationis poenam nemo patitur
Waar schrok je van dan bij bf4?mobygo76 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:41:
Vandaag ook even bf 4 getest op de X. Nou, dat is schrikken ! Die start ik niet weer op. Bf1 ziet er unpached wel geweldig uit. Nba 2k18 ook trouwens. Van de gepatchte games ben ik het meest onder de indruk van Shadow of war, tomb raider en Gears 4. Good times are coming. 😎 Vanavond maar eens kijken hoe Cod het houdt. En donderdag Battlefront natuurlijk.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Justi to the rescue !Phusebox schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:18:
https://forums.xbox.com/e...8A-44B1-82F5-2FD8DE126F71
Yamaha moet op mode 1 staan voor 4:4:4 passthrough.
[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 07-11-2017 18:47 ]
Heel logisch ook.
Had het gisteren al voorspeldPhusebox schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:40:
[...]
Dat snap ik. Maar als het dan wel werkt gaat ie retour. Snap dat het dan aan de receiver ligt maar mijn ps4 doet wel gewoon HDR en mijn pc doet ook gewoon 4K dus het ligt echt aan de Xbox implementatie. Het moet gewoon kunnen werken.
Wat een faalapparaat mbt instellingenPhusebox schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:47:
Het is opgelost. Voor de mensen met een Yamaha receiver en 4k HDR problemen: https://faq.yamaha.com/us...x-a850_black_u/10937/9402
Heel logisch ook.
Maar mooi dat het opgelost is.

Nee hoor. Typisch dat ik net weer een apparaat heb dat zoiets raars heeft.giantgiantus schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:52:
[...]
Had het gisteren al voorspeld. Haal jij nu eigenlijk gewoon een grap met ons uit?
Ik heb een experia box v10 van KPN en XboneX wie zou mij kunnen helpen?
Alarm bellen gaan af bij deze site met safari.Phusebox schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:47:
Het is opgelost. Voor de mensen met een Yamaha receiver en 4k HDR problemen: https://faq.yamaha.com/us...x-a850_black_u/10937/9402
Heel logisch ook.
gooi hem eens in de DMZBiaggioLuciano schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:58:
Beste mensen, ik heb een netwerkprobleem. Ik heb de Xbox X met de kabel op de router aangesloten maar hij wilt geen verbinding maken. Eerst had ik het probleem dat de UPnP niet succesvol was maar dat is al verholpen. Nu blijven de automatisch geselcteerde ip-instellingen niet langer dan 5 sec opgeslagen.
Ik heb een experia box v10 van KPN en XboneX wie zou mij kunnen helpen?
settings (boven) -> DMZ (links) staan ook gelijk al je poorten open
[ Voor 6% gewijzigd door nexhil op 07-11-2017 19:02 ]
Mwah.....heb jij ooit eens een goeie ervaring?Phusebox schreef op Tuesday 7 November 2017 @ 17:47:
Pff die update is traag... En toen bleef ie hangen. Oh nee hij blijft gewoon 3 minuten op 58% staan... Vaag.
Hoe moeilijk is een goede progress indicator nu?
Ik heb ook nog een Scorpio staan voor een tweaker uit het zuiden (Zuid-Limburg). Anders gaat ie retour. Ik ben meer van het ingetogen mat zwart.
Dat van die update was hier ook en bij een andere ookJackSparrow schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:03:
[...]
Mwah.....heb jij ooit eens een goeie ervaring?Het zou allemaal gewoon 'vloeiend' moeten gaan enneh tja....soms zit de error ook tussen de controller en de bank
Oke....maar dan nog steeds hoeft het nog niet aan die geweldige console te liggen he...MrGizMo schreef op Tuesday 7 November 2017 @ 19:03:
[...]
Dat van die update was hier ook en bij een andere ook
Zal wel zonder https moeten.TheNostra schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:58:
[...]
Alarm bellen gaan af bij deze site met safari.
Dat is zeker zo, maar volgens mij komt het vaker voor. Ook niks mis mee, 5 min wachten is geen probleemJackSparrow schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:05:
[...]
Oke....maar dan nog steeds hoeft het nog niet aan die geweldige console te liggen he...
Wat is nu 5 minuten wachten? Het downloaden van games duurt langer....MrGizMo schreef op Tuesday 7 November 2017 @ 19:07:
[...]
Dat is zeker zo, maar volgens mij komt het vaker voor. Ook niks mis mee, 5 min wachten is geen probleem

Ach, nog maar ~350GB te gaan
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ach ja morgen weer eens kans om dan eindelijk een game op te starten. Had net Forza gestart maar niet tot in het spel gekomen.
Thanks voor het opzoeken iig. Had het net zelf gevonden.justifire schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:46:
[...]
Justi to the rescue !
https://forums.xbox.com/e...8A-44B1-82F5-2FD8DE126F71
Yamaha moet op mode 1 staan voor 4:4:4 passthrough.
[ Voor 24% gewijzigd door Phusebox op 07-11-2017 19:16 ]
Ik ga zo met m'n Scorpio naar en vriend van me....heb hem al gezegd dat ik de games die hij wil kopen wel ff meeneem op externe disk...downloaden gaat anders uren durenSinergyX schreef op Tuesday 7 November 2017 @ 19:09:
Merk dat netwerk weer wat zwaarder krijgt, zat vanmiddag nog op ~120mbit download, inmiddels 80.
Ach, nog maar ~350GB te gaan
[ Voor 9% gewijzigd door TheVMaster op 07-11-2017 19:10 ]
Ik merk het ja :D! Zag bij updates dat alleen Forza een nieuwe update had, en verder nog niksJackSparrow schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:08:
[...]
Wat is nu 5 minuten wachten? Het downloaden van games duurt langer....
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Maatje van mij had bijna zijn Xbox, receiver en tv uit het raam geflikkerd.Phusebox schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:09:
Nou nu 4K HDR werkt mag ik de tv weer afstaan voor hersendodende Nederlandse tv...
Ach ja morgen weer eens kans om dan eindelijk een game op te starten. Had net Filorza gestart maar niet tot in het spel gekomen.
[...]
Thanks voor het opzoeken iig. Had het net zelf gevonden.
Zelfde tv als ik heb, bij mij alle vinkjes in 1 keer groen, bij hem 1 vinkje groen en de rest oranje / rood

Fijn dat het opgelost is, de doorsnee gamer zal wel terug richting de winkel gaan voor een nieuwe xbox om vervolgens met hetzelfde probleem geconfronteerd te worden.
Slordig van Yamaha.
Xbox zit op m'n tv aangesloten die via ARC naar m'n receiver gaat. Vanmiddag nergens last van gehad. Lijkt erop alsof het probleem is ontstaan sinds ik m'n headset (Turtlebeach PX4) heb aangesloten via optical. Heb daar ook Dolby Atmos op geactiveerd. Inmiddels heb ik dat wel weer ontkoppeld maar probleem blijft..
Moet trouwens m'n video output op 36 bit per pixel (12bit) of 30 bit per pixel (10bit) staan? Heb het nu op 36 bit staan en beeld is prima.. Maar weet het verschil niet.
XBL: MRE Inc
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Er zijn nog geen 12 bit panelen op de markt.Rivanov schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:41:
Heb nu opeens dat bij het opstarten van een game of het terugkeren naar Home, m'n tv kortstondig geen signaal krijgt van de Xbox. Hoor wel geluid maar heb geen beeld.. En dan ineens is het er weer.
Xbox zit op m'n tv aangesloten die via ARC naar m'n receiver gaat. Vanmiddag nergens last van gehad. Lijkt erop alsof het probleem is ontstaan sinds ik m'n headset (Turtlebeach PX4) heb aangesloten via optical. Heb daar ook Dolby Atmos op geactiveerd. Inmiddels heb ik dat wel weer ontkoppeld maar probleem blijft..
Moet trouwens m'n video output op 36 bit per pixel (12bit) of 30 bit per pixel (10bit) staan? Heb het nu op 36 bit staan en beeld is prima.. Maar weet het verschil niet.
10 bit is dus de juiste keuze.
Mooi hoe oude games opgepoetst worden
Volgens mij worden deze automatisch mee geïnstalleerd. Ik ben nu Gears of War 4 en Halo 5 aan het downloaden en beide zijn 100GB+. Ik weet alleen niet hoe je kan zien of er 4K assets zijn geïnstalleerd.MRE-Inc schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:41:
Hoe download je eigenlijk op je X de 4k assets ? Op de normale One kon je zo'n vinkje zetten bij Backup en Overdracht. Op de X staat die optie er niet meer. Als ik bv op Hitman de knoppen combi indruk om te zien of die 4k assets geinstalleerd staan, dan staat daar alleen Xbox-Durango..... Dat is de de normale Xbox One.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
X download altijd de enhanced content (mits beschikbaar uiteraard)MRE-Inc schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:41:
Hoe download je eigenlijk op je X de 4k assets ? Op de normale One kon je zo'n vinkje zetten bij Backup en Overdracht. Op de X staat die optie er niet meer. Als ik bv op Hitman de knoppen combi indruk om te zien of die 4k assets geinstalleerd staan, dan staat daar alleen Xbox-Durango..... Dat is de de normale Xbox One.
Ben nu wel benieuwd. Grotere tv toevallig heden ten dage dan destijds .
helaas moet ik nog paar dgn wachten voor ik mijn Scorpio kan ophalen.
Bears and Bulls
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Ja hoor, geen probleemmindcre8r schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:48:
Iemand de externe schijf van de one kunnen koppelen aan de onex als je daar spellen op had staan? De one x ziet mijn disk wel op de oude maar niet op de nieuwe. Is usb3.0
Deed je er nog wat bijzonders voor? Specifieke poort ofzo?
Bears and Bulls
MRE-Inc schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:41:
Can’t I get 4K updates on my Xbox One X?
If you don’t download ahead of time, your 4K content will arrive in the form of an update the first time you launch an applicable game on Xbox One X. This will be a required update—skipping it will not let you play the non-4K version offline. The update will be required even if you’re not viewing on a 4K TV. On Xbox One X, 4K updates will download automatically if you’ve told your Xbox to “Keep my games & apps up to date” (in Settings > System > Updates > Games & apps).
Some games streamline installations and updates based on your language setting, reducing download time and storage space. In those cases, changing your console language will trigger game updates, which (unlike the 4K update) are optional and can be canceled.
Ik zie dat niet. Als ik de game lijst filter op "Beter op Xbox One X-games" dan krijg ik 3 games te zien, namelijk Hitman, Rise of the Tomb Raider en Ghost Recon Wildlands. ALs ik 1 van die games selecteer en Game beheren doe, dan zie ik:Rivanov schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:46:
Via Manage Game zie je rechtsboven of er 4K Assets zijn geïnstalleerd.
In Microsoft Store tonen
Grootte: 50,6GB
Opslag: USB3-Disk
Verplaats Alles, Kopieer alles, Verwijder alles.
Kun je eens een screenshot maken hoe het bij jou eruit zient ?
Held
Geen probleem, zat met hetzelfde dus ff op de xbox site gekekenMRE-Inc schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:54:
[...]
HeldGhost Recon even opgestart. Kwam meteen een melding dat er een update van 10GB was. Nu de andere games nog even starten.
Maat van me is al aan het huilen haha. X schijf is al vol na alle updates. Hdd fabrikanten gaan goede zaken doen de komende tijd.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Door alle enthousiaste reacties over de xbox one x denk ik dat mijn vraag nooit gezien zal worden. Vandaar mezelf even quoten.meesje schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:52:
Zoals eerder aangeven in dit topic ben ik best enthousiast geworden over een Xbox One S (of X?). De S vind ik qua prijsstelling erg interessant. De X qua specs natuurlijk.... ;-)
Op dit moment heb ik een Full HD tv scherm. Ik ben niet van plan op korte termijn over te gaan naar 4K.
Heeft het voor mij zin om voor een X te gaan ipv een S ? Los van de prijs, maar puur gezien of een X toegevoegde waarde heeft tov een S op een 1080p scherm.
Ja!meesje schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:59:
[...]
Door alle enthousiaste reacties over de xbox one x denk ik dat mijn vraag nooit gezien zal worden. Vandaar mezelf even quoten.
Heeft zin, ik ga ook overstappen. Is net als een dikke vid kaart, beter als je wat reserve hebt zeg maar. Ze kunnen nu ook op 1080P betere AA en textures doen omdat ie sneller is
De X downscaled 4k naar FHD dus het is eingelijk meer de vraag of je nu alvast 2x zoveel wilt uitgeven voor een snellere interne HDD, scherpere graphics en alvast toekomstbestendig te zijn.meesje schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:59:
[...]
Door alle enthousiaste reacties over de xbox one x denk ik dat mijn vraag nooit gezien zal worden. Vandaar mezelf even quoten.
(zelf in het bezit van een fatboy, geld voor een X gaat naar de pc
Gamertag: timmie271
X zal games sneller opstarten en beeld zal bij bepaalde games beter zijn ( en dan bedoel oude games. Bij de nieuwe ga ik daar sowieso vanuit) Of dat het waard is is een persoonlijke keuze.meesje schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:59:
[...]
[ Voor 8% gewijzigd door TheNostra op 07-11-2017 20:06 ]
Is wel al een paar x voorbij gekomen hiermeesje schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:59:
[...]
Dit topic is gesloten.
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.