[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 24 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.088 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:51
justifire schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 19:44:
[...]

Er zijn nog geen 12 bit panelen op de markt.
10 bit is dus de juiste keuze.

Mooi hoe oude games opgepoetst worden :)
[video]
Wow! Dat is echt wel een verschil! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Heb via een kennis mogelijkheid om een scorpio op te pikken, maar dan moet ik mijn one S nog ergens kwijtraken, ofwel inruil actie via gamemania doen, dan krijg ik er nog 140 euro voor. Wat denken jullie? Scorpio waard om risico te nemen dat ik met de OneS blijf zitten? Of raak ik die 2e hands wel kwijt voor 150. En is de scorpio de moeite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 09:18
Ja jongens wat een machine. Lang geleden dat ik nog zo enthousiast werd van nieuwe apparatuur. Prachtige console, staat super strak zo verticaal te schijnen in mijn led verlichting. Gelijk Forza 7 geïnstalleerd (inderdaad de games worden gigantisch) en het is om duimen en vingers van af te likken. Wat een immersie.

Op full load ook nog eens niet echt luidruchtig, al denk ik wel dat ik er deze winter mijn kamer mee kan verwarmen 😁

Voor mij was ie zeker het lange wachten waard, stevige duim omhoog voor Microsoft met dit monstertje.

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 23-09 22:49

BroWohsEdis

George Orwell was right.

lapino schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:08:
Heb via een kennis mogelijkheid om een scorpio op te pikken, maar dan moet ik mijn one S nog ergens kwijtraken, ofwel inruil actie via gamemania doen, dan krijg ik er nog 140 euro voor. Wat denken jullie? Scorpio waard om risico te nemen dat ik met de OneS blijf zitten? Of raak ik die 2e hands wel kwijt voor 150. En is de scorpio de moeite?
Zelf vind ik 140,- er weinig voor de One S, op Marktplaats krijg ik onzin biedingen van max 120,- voor een One S 1TB. Misschien heb je geluk in V&A.
Of je de Scorpio de moeite waard vindt moet je zelf bepalen. :P

Ik heb nog een 14 Xbox Live trial code en 1 maand game pass code als iemand er wat aan heeft. Met een EA acces trial zou je me heel blij kunnen maken :P

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10:30
BroWohsEdis schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:29:
[...]

Zelf vind ik 140,- er weinig voor de One S, op Marktplaats krijg ik onzin biedingen van max 120,- voor een One S 1TB. Misschien heb je geluk in V&A.

Ik heb nog een 14 Xbox Live trial code en 1 maand game pass code als iemand er wat aan heeft. Met een EA acces trial zou je me heel blij kunnen maken :P
Ik vind 140€ voor een Xbox One S tweedehands erg veel. Je kan een nieuwe inclusief games kopen voor 210 oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
[...]

Mijn One S heb ik meer dan een jaar geleden gekocht voor €200 samen met FIFA 17, degene waar ik hem van kocht die moest er vanaf, ding was een week oud :).

Twijfel over de X, zou dolgraag willen, maar ik heb nog lang geen 4K tv.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/jkg405.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/530jee.jpg

Xbox One X Project Scorpio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-09 19:37
[...]

Bij een tweedehands XBOX One S rond die prijs gaan de mensen vaak voor PlayStation 4 Slim is mij opgevallen. XBOX One X is nu de sterkste hardware en zal alle enthousiasts naar zich toetrekken. Dit was ook te zien bij Sony toen de PlayStation 4 Pro uitkwam.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

giantgiantus schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:32:
[...]

Ik vind 140€ voor een Xbox One S tweedehands erg veel. Je kan een nieuwe inclusief games kopen voor 210 oid.
Dat is waar, ik had het idee dat ze duurder waren..
Segafreak83 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:35:
[...]

Mijn One S heb ik meer dan een jaar geleden gekocht voor €200 samen met FIFA 17, degene waar ik hem van kocht die moest er vanaf, ding was een week oud :).

Twijfel over de X, zou dolgraag willen, maar ik heb nog lang geen 4K tv.
Ik heb mijn One S ongeveer 6 maanden geleden gekocht voor 240 met een extra controller en Gears of War 4. Vond ik best een redelijke deal :P. Ik heb zelf ook geen 4k TV maar heb toch de One X aangeschaft. Ik stoor me altijd enorm aan de jaggies/erge fps drops in games.

[ Voor 5% gewijzigd door BroWohsEdis op 07-11-2017 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Iemand ook problemen met de setup van de One X? Heb alles aangesloten, One X aangezet, laten updaten, vervolgens settings importeren... vraagt 'ie om het wachtwoord van m'n Microsoft account. Ik dat wachtwoord invullen, krijg ik in rode tekst; "Use the password for your Microsoft account". En nu zit ik dus vast. Heb al 5 keer m'n wachtwoord opnieuw ingevoerd, maar hij blijft weigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:12
Gamecapture in 4K HDR heeft weinig zin als je er captures op je computer of YouTube wilt plaatsen. Doordat ze in HDR worden opgenomen zien ze er op non-HDR schermen veel te flets en grauw uit. Zou eigenlijk niet mogen, zo'n groot verschil. Misschien een bug in de capture software? Want zo heb je er nog weinig aan, afgezien van de beelden terugkijken op m'n TV zelf. Maar je wilt het uiteraard delen op YouTube!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ofthewell
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 18-06 18:34
En daar zit ik dan in Duitsland.... ik heb verleden week wolfenstein gekocht en tot vandaag gewacht met het spelen om het op de One X te spelen. Start ik het spel op... is het in het Duits met geen mogelijkheid om het ding in het engels te zetten en..... het schijnt gecensureerd te zijn.

Iemand een idee hoe ik een internationale versie krijgen kan? Bestellen in een andere regio?

Xbox Live: Ofthewell NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:33
Zo hier ook up & running. Externe HD omhangen ging prima en m'n backup van de settings werd meteen herkend.

Nu de games van de interne HD aan het overzetten via bedraad netwerk. Dat gaat met 300 MB/s en kost ongeveer 16 minuten voor een kleine 300 GB.

Ik moest wel met de hand 10-bit color depth kiezen en "Allow YCC 4:2:2" aanzetten anders kreeg ik de groene vinkjes niet (heb nog een "oude" Philips 48PUS7600 4K TV zonder HDR).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:42
Wauw Shadow of War in HDR ziet er prachtig uit.

Was wel verrast dat HDR mode OLED light op mn C7 meteen op 100 had gezet. Gelijk dat maar terug gezet naar 37.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
TheNostra schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 18:36:
[...]

En geen last van audio delay Alsin spraak loopt achter met wat je ziet via optical? Want dat is hoe ik het ook moet gaan doen zodra ik mijn Scorpio kan ophalen.
Nee hoor daar heb ik geen last van, het werkt perfect zo.

Eerder had ik ARC via HDMI en dat deed wel soms wat vreemd, waarbij het geluid al eens wegviel. Maar met optical gaat het prima.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Ghost Recon is ook flink verbetert nu met 4k assets. wow!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:25
Gisteravond rond 19:45 na het lezen van jullie verhalen een Xbox One X besteld bij de mediamarkt direct een bevestiging gekregen en reservering op mijn creditkaart maar helaas vannacht en vandaag geen mail met track en trace code gekregen. Dus gebeld in de ochtend, oh meneer ze zijn erg druk en ik kan ook niet meer dan u zien en ga ervan uit dat hij vandaag nog verstuurd wordt. In de middag nogmaals gebeld (heb hem donderdag nodig tenminste dan komt goede kameraad langs en leek me leuk om dan te gamen op de X) en kreeg toen te horen sorry meneer we hebben ze niet op voorraad. ;-(.

Intertoys nog gebeld maar die hebben geen voorraad dus nu maar afwachten en intussen jullie verhalen verlekkerd volgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-09 13:56

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Mr Magic schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:55:
Zo hier ook up & running. Externe HD omhangen ging prima en m'n backup van de settings werd meteen herkend.

Nu de games van de interne HD aan het overzetten via bedraad netwerk. Dat gaat met 300 MB/s en kost ongeveer 16 minuten voor een kleine 300 GB.

Ik moest wel met de hand 10-bit color depth kiezen en "Allow YCC 4:2:2" aanzetten anders kreeg ik de groene vinkjes niet (heb nog een "oude" Philips 48PUS7600 4K TV zonder HDR).
Benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt aangezien Gigabit Ethernet max .125MB/s haalt ^^ of bedoel je wellicht 300Mbit/s wat weer aan de lage kan zou zijn eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Silversin schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:56:

Was wel verrast dat HDR mode OLED light op mn C7 meteen op 100 had gezet. Gelijk dat maar terug gezet naar 37.
LOL. Ik heb OLED Light altijd op 100 staan.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Ga toch maar voor de gamemania ruil gaan dan, 140 lijkt ineens niet zo een slechte deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09:08

S2S

Grafisch is het nog beter dan ik had verwacht, echt bizar. Forza 7 ziet er te gek uit!

Alleen die 4k updates, Forza is 2,5 uur bezig geweest met installeren en updaten ;) :(

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 01:00
:( Nog steeds geen oplossing gevonden, zelf de xbox support niet... Misschien zodirekt nog even sleutelen, en anders maar terug sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:49
S2S schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:38:
Grafisch is het nog beter dan ik had verwacht, echt bizar. Forza 7 ziet er te gek uit!

Alleen die 4k updates, Forza is 2,5 uur bezig geweest met installeren en updaten ;) :(
Hmm ik vind het juist tegenvallen. Jaja jullie hadden niet anders verwacht hè. Laadtijden zijn wel ietsje beter maar grafisch ben ik nog een beetje unimpressed. Alleen Forza 7 nog gedaan maar daar zag ik niet bijzonder veel verschil.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafran
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-03-2024
Silversin schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:56:

Het is juist de bedoeling dat bij HDR het aantal nits (helderheid) hoog genoeg is. Dus het OLED light naar beneden halen lijkt me geen goed plan :P

Ik zou dan eerder één van de voorgeprogrammeerde beeldsettings kiezen (spel, standaard,...) En als je de laatste firmware al hebt binnengehad zou ik zeker adviseren de Technicolor Expert mode eens te testen.
Deze is namelijk gecalibreerd door Technicolor experts zelf en geeft echt de kleuren weer (toch zeker op filmgebied, maar ik gebruik het ook bij bepaalde games) zoals de makers het bedoelde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
Phusebox schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:41:
[...]

Hmm ik vind het juist tegenvallen. Jaja jullie hadden niet anders verwacht hè. Laadtijden zijn wel ietsje beter maar grafisch ben ik nog een beetje unimpressed. Alleen Forza 7 nog gedaan maar daar zag ik niet bijzonder veel verschil.
https://www.hansanders.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
S2S schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:38:

[...]

FM 7 is in enkele gevallen grafisch een pareltje en in andere gevallen is het wat gewoontjes. Hetzelfde met GT Sport.

GT Sport is in de ochtend en namiddag / avond setting een lust voor het oog. Overdag is het ook wat 'gewoontjes' door de belichting.

FM 7 is ook een fabelachtig mooi spel in met name de donkere races en de regenraces. Die zijn breathtaking in 4K HDR. Maar de dag races zijn ook wat minder bijzonder.

Belichting blijft key en dat komt nu eenmaal beter naar voren in specifieke dagdelen als de belichting beter uit de verf komt.

Wat dat betreft ben ik wel wat verpest met GT Sport op de PS4 Pro want die start ik zojuist weer op en dat is ook weer genieten. (moet nog even m'n dagelijkse kilometers maken om de gratis auto te scoren, vandaar dat de PS4 Pro even aangaat. :+)

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 07-11-2017 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
[...]

Ik vind F7 nochtans extreem scherp en levendig, ook ver in de diepte en breedte waar je op de originele One vaak onzuiverheden kreeg omdat ie de details begon te beperken om de framerate vast te houden.

Kijk m'n ogen uit op dit spel, ook de reflecties, lucht, regen, details aan de voertuigen..

Nog een tip voor allen stel in de Xbox video settings ook je colour depth correct in, stond standaard op 8 bit bij mij maar de meeste HDR tv's ondersteunen 10 bit. Of het veel verschil maakt moet ik nog even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Klopt. Had eigenlijk gehoopt op een moment als met gt sport of horizon zero dawn. Ben waarschijnlijk ook verwend maar ben niet onder de indruk van Forza of Gears of war 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
giantgiantus schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 20:32:
[...]

Heb mijn One S 500GB met 1 controller (zonder games) vorige week verkocht voor €160 en had binnen een dag al 3 man die hem voor die prijs wilden overnemen.. Misschien geluk maar het kan dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafran
[...]

Heb mijn xbox one Xnog niet binnen, maar ik ben gewoon oa Forza 7/Forza Horizon 3 en Gears of wars 4 en nog enkele anderen te spelen op mijn game pc met een gtx1080 op een 27" 165hz Acer predator G-sync scherm.
Dus ik denk dat het verschil bij mij ook niet zo spectaculair zal zijn als bij xbox one vs xbox one X.

Misschien bij jou ook het geval daar het resultaat je niet direct omver blaast ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
DeLyon schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:49:
[...]

Heb mijn One S 500GB met 1 controller (zonder games) vorige week verkocht voor €160 en had binnen een dag al 3 man die hem voor die prijs wilden overnemen.. Misschien geluk maar het kan dus wel.
Denk dat je geluk hebt, bij mij hapt niemand.

Ik keek voor de grap eens op marktplaats, wat een prijzen voor Scorpio, bah bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
In Games en Apps blijft de lijst met Klaar om te installeren deze tonen die reeds zijn geïnstalleerd en filter werkt ook niet om enkel apps, games of enhanced games te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Laatst online: 22:42
dafran schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:43:
[...]

Het is juist de bedoeling dat bij HDR het aantal nits (helderheid) hoog genoeg is. Dus het OLED light naar beneden halen lijkt me geen goed plan :P

Ik zou dan eerder één van de voorgeprogrammeerde beeldsettings kiezen (spel, standaard,...) En als je de laatste firmware al hebt binnengehad zou ik zeker adviseren de Technicolor Expert mode eens te testen.
Deze is namelijk gecalibreerd door Technicolor experts zelf en geeft echt de kleuren weer (toch zeker op filmgebied, maar ik gebruik het ook bij bepaalde games) zoals de makers het bedoelde.
Had al vrij goed gecalibreerde SDR settings op 37 light. Vond je jump naar 100 vrij hoog. Zeker met kans op burn-in =p

Maar als HDR het best werkt met hoge helderheid, switch ik zo weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Heb een 55” 1080p tv uit 2013, beetje FIFA 18 en CoD: WW2 gespeeld, zien er scherper uit zo lijkt het.. dat zal de supersampling wel zijn. Graphics zijn gewoon echt nice, kan me haast niet voorstellen hoe mooi het is in 4K met HDR.

Zonder 4K tv is de X geen € 500 waard maarja ik ben wel vast future-proof.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Magic
PaYnE81 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:31:
[...]

Benieuwd hoe je dat voor elkaar krijgt aangezien Gigabit Ethernet max .125MB/s haalt ^^ of bedoel je wellicht 300Mbit/s wat weer aan de lage kan zou zijn eigenlijk?
Je hebt gelijk, ik ben blind 8)7 :X

Het is 300 Mb/s idd. Ik vond het ook al zo lang duren opeens >:)

Je zou inderdaad verwachten dat het zo tussen de 400-500 Mb/s zit, dat heb ik wel eens gehaald met testen via Iperf. Maar goed, iets meer geduld dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Ik heb de console geprobeerd. Kan ik hem dan zondermeer terugsturen naar bol? Ik ben niet onder de indruk.

Als iemand hem in Adam wil ophalen vind ik dat ook prima overigens. 2 uur gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

[...]

Nee, :o maar jij bent dan ook altijd zo ingesteld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Vraagje voor de kenners.
Mijn one x hangt aan mijn pc scherm.
Dus een gewoon 1080p model.
Nu de x doet voor mensen zoals ik aan super sampling. Alleen nu is mijn vraag hoe zie ik of deze optie ook echt zijn werk doet. Moet ik bvb de 4k upgrades downloaden om dit te verkrijgen want die optie krijg ik nergens te zien.

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S

S2S

dafran schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:52:
[...]

Heb mijn xbox one Xnog niet binnen, maar ik ben gewoon oa Forza 7/Forza Horizon 3 en Gears of wars 4 en nog enkele anderen te spelen op mijn game pc met een gtx1080 op een 27" 165hz Acer predator G-sync scherm.
Dus ik denk dat het verschil bij mij ook niet zo spectaculair zal zijn als bij xbox one vs xbox one X.

Misschien bij jou ook het geval daar het resultaat je niet direct omver blaast ?
Maar dat is al bizar als jij straks vergelijkt, alleen die gtx1080 is al duurder dan een Xbox One X, des te meer hulde voor MS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
giantgiantus schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:04:
Ik heb de console geprobeerd. Kan ik hem dan zondermeer terugsturen naar bol? Ik ben niet onder de indruk.

Als iemand hem in Adam wil ophalen vind ik dat ook prima overigens. 2 uur gebruikt.
Reset naar fabrieksinstellingen en als alles nog netjes en compleet hebt terugsturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:03
[...]

Toch een betere TV nodig :X 8)7

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• S2S

S2S

kloon schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:05:
Vraagje voor de kenners.
Mijn one x hangt aan mijn pc scherm.
Dus een gewoon 1080p model.
Nu de x doet voor mensen zoals ik aan super sampling. Alleen nu is mijn vraag hoe zie ik of deze optie ook echt zijn werk doet. Moet ik bvb de 4k upgrades downloaden om dit te verkrijgen want die optie krijg ik nergens te zien.
Geen kartels, is een goede indicatie, of bijna niet..kan altijd wat shader aliasing zijn.
Als hij op1080p staat doet hij het automatisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafran
Silversin schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:01:
[...]

Had al vrij goed gecalibreerde SDR settings op 37 light. Vond je jump naar 100 vrij hoog. Zeker met kans op burn-in =p

Maar als HDR het best werkt met hoge helderheid, switch ik zo weer terug.
Ja enkel bij HDR de hoge helderheid laten staan.
Voor de rest staat bij mij ook de helderheid rond de 37 hoor.
Maar die nieuwe Technicolor Expert mode raad ik zeker eens aan om een tijdje te testen (ook in niet HDR mode en met dus een lagere helderheid) want ik vind hem persoonlijk zeer aangenaam om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Segafreak83 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:52:
[...]

Denk dat je geluk hebt, bij mij hapt niemand.

Ik keek voor de grap eens op marktplaats, wat een prijzen voor Scorpio, bah bah.
Ik hoop dat potentiële kopers eindelijk scalpers eens links laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Laatst online: 02-09 20:37
Ik zie bij manage game nergens staan dat er 4K assets zijn gedownload, fifa 18 cod:ww2, titanfall 2.. deze games hebben geen X update gehad? Het lijkt er toch echt scherper uit te zien of beeld ik me dat gewoon in? (Speel op 1080p tv)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
Wat trouwens wel erg irritant is: tijdens het overzetten via het netwerk van m'n oude naar m'n nieuwe Xbox, vindt m'n oude Xbox het nodig om telkens opnieuw mijn account automatisch in te loggen. Hierdoor word ik steeds op m'n nieuwe Xbox uit m'n account gegooid. Ik heb toch echt alle automatische inlog-opties op m'n oude Xbox uitgezet voor zover ik weet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Benny schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:12:
Ik zie bij manage game nergens staan dat er 4K assets zijn gedownload, fifa 18 cod:ww2, titanfall 2.. deze games hebben geen X update gehad? Het lijkt er toch echt scherper uit te zien of beeld ik me dat gewoon in? (Speel op 1080p tv)
FIFA 18 is standaard in 4K. Heeft dus geen aparte 4K Assets nodig. COD: WW2 heeft nog geen update gehad volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafran
S2S schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:07:
[...]

Maar dat is al bizar als jij straks vergelijkt, alleen die gtx1080 is al duurder dan een Xbox One X, des te meer hulde voor MS.
Het is zeker niet om te vergelijken en besef maar al te goed want gans mijn game pc me gekost heeft in vergelijking met de Xbox One X.
En ik kijk er zeker naar uit om in 4K en HDR te kunnen gamen vanuit de luie zetel op mijn lg C7 OLED hoor. (Heb me vorige week zelfs nog speciaal zo een nieuwe plantronics dolby atmos headset voor de xbox gekocht, dus ik ben er helemaal klaar voor) ;)
Maar ik besef dat het voor mij idd niet zo een spectaculaire sprong zal zijn dan voor vele andere tweakers hier en daarom begrijp ik members Phusebox en gaintgaintus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Even ter check. Je kan een console die je geprobeerd hebt gewoon terugsturen naar bol.com?

Niemand die hem op wil halen in Amsterdam? Voor 475 vind ik het prima (hoef ik niet helemaal terug naar AH).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
Maar kom op zeg, je stuurt de X toch niet na twee uurtjes spelen terug omdat er nu nog geen games zijn die alle pracht en praal laten zien!?
Na wat meer onderzoek had je dit kunnen weten of het wel iets voor jou zou zijn of niet.
Dan ook nog eens 3 bestellingen plaatsen, wacht dan een paar weken en kijk en vraag eerst wat rond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Schimanski schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:26:
Maar kom op zeg, je stuurt de X toch niet na twee uurtjes spelen terug omdat er nu nog geen games zijn die alle pracht en praal laten zien!?
Na wat meer onderzoek had je dit kunnen weten of het wel iets voor jou zou zijn of niet.
Dan ook nog eens 3 bestellingen plaatsen, wacht dan een paar weken en kijk en vraag eerst wat rond.
Nee heb hem gewoon besteld bij bol.com. Nergens anders. Punt was vooral dat ik dacht dat ik wel weer van de xbox zou kunnen genieten (heb de one en de S ook gehad), maar merk dat ik de games gewoon echt niets meer vind. Ben verwend door de Ps4 en switch games. Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Vraagje, tijdens de setup bieden ze je 14 dagen gamepass aan, kan ik deze activeren en dan de code van 1 maand free gamepass erover zwieren of moet ik daarmee wachten tot die 14 dagen voorbij zijn eerst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Katmi schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:30:
Vraagje, tijdens de setup bieden ze je 14 dagen gamepass aan, kan ik deze activeren en dan de code van 1 maand free gamepass erover zwieren of moet ik daarmee wachten tot die 14 dagen voorbij zijn eerst?
Ik zou eerst de code die je bij je Xbox hebt gekregen gebruiken en daarna de trial van Xbox. Ik weet dat ik geen Xbox Live trial meer kan activeren omdat ik al 7 jaar Xbox live heb. Ik kon wel gewoon de game pass trial van Xbox gebruiken nadat ik een tijdje geleden een game pass trial code heb gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Waarom niet? Onderzoek is leuk maar het is nooit hetzelfde als het echte product bij jezelf thuis gebruiken.

Smaken verschillen nou eenmaal. Ik vind de X een fijn klein formaat hebben en ik had toch een nieuwe Xbox nodig want mijn Day One had behoorlijk kuren maar of ik het die 500 waard vind? Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Laatst online: 15-12-2024
justifire schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 21:45:
Ben er uit, Gears 4 is echt het mooiste spel op dit moment :9~
[afbeelding]
Scheelt het zoveel met de Xbox One/X/1080P?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
Ramon27 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:35:
[...]

Met de one wel, one S niet zo. HDR is een belangrijk verschil met goede tv. Belangrijker dan pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Right Bumper Elite controller kaput :/

Repair setje alvast besteld voor 7 euro, morgen even contact opnemen met support of ik een vervanger kan fixen, anders zelf repairen :/ Hier mensen nog recentlijk ervaring met Elite controller replacement?

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

ik heb het idee dat BF1 ook wat soepeler loopt / er beter uitziet?

Bears and Bulls

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ramon27 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:35:
[...]

Dag en nacht.
Ben echt onder de indruk.
Is trouwens een fotootje tijdens versus dus 4K 60fps.
Overigens is wat je daadwerkelijk op het scherm ziet niet op een foto weer te geven.
Ook geweldig hoe Gears 4 gebruik maakt van Dolby Atmos, explosies bijvoorbeeld rollen echt over je heen en uiteraard nauwkeurige positiebepaling van de vijand _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

Bokkie schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:41:
Right Bumper Elite controller kaput :/

Repair setje alvast besteld voor 7 euro, morgen even contact opnemen met support of ik een vervanger kan fixen, anders zelf repairen :/ Hier mensen nog recentlijk ervaring met Elite controller replacement?
Yun is het je trigger of je rb? ik had de trigger ook vast en even wiebelen met het groene palletje fixxte dit.

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
BroWohsEdis schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:32:
[...]

Ik zou eerst de code die je bij je Xbox hebt gekregen gebruiken en daarna de trial van Xbox. Ik weet dat ik geen Xbox Live trial meer kan activeren omdat ik al 7 jaar Xbox live heb. Ik kon wel gewoon de game pass trial van Xbox gebruiken nadat ik een tijdje geleden een game pass trial code heb gebruikt.
Heb nog nooit live of gamepass gebruikt daarmee dat ik het vroeg :) is een heel nieuw Microsoft account :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
justifire schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:41:
[...]

Dag en nacht.
Overigens is wat je daadwerkelijk op het scherm ziet niet op een foto weer te geven.
Ook geweldig hoe Gears 4 gebruik maakt van Dolby Atmos, explosies bijvoorbeeld rollen echt over je heen en uiteraard nauwkeurige positiebepaling van de vijand _/-\o_
Heb jij Dolby Atmos speaker installatie? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

mindcre8r schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:42:
[...]

Yun is het je trigger of je rb? ik had de trigger ook vast en even wiebelen met het groene palletje fixxte dit.
Bumper, kan hem er zo uit halen :/ bekent euvel
zelfde als deze gast, maar dan aan de rechterkant https://imgur.com/a/hraQq

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
[...]

Dag en nacht.
Lol, heb jij een andere console ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafran
giantgiantus schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:28:
[...]

Nee heb hem gewoon besteld bij bol.com. Nergens anders. Punt was vooral dat ik dacht dat ik wel weer van de xbox zou kunnen genieten (heb de one en de S ook gehad), maar merk dat ik de games gewoon echt niets meer vind. Ben verwend door de Ps4 en switch games. Sorry.
Tof hoor, door je enthousiaste houding mbt de Nintendo Switch ga ik mij naast de xbox360, de xbox one s, de XOX (ja en toch moet ik hem hebben), een PS4 (in beslag genomen door de zoon samen met de nodige tv), een PS4 Pro (tja ,moest er toch ook eentje hebben waar ik wat op kon gamen hé), een WiiU dus ook nog een Switch moeten aanschaffen omdat ik nu het gevoel heb dat ik iets mis.
En mijn dochter vind nu al dat ik er serieus naast sla want ik vertik het steeds om een console te verkopen al staat die maar wat stof te vergaren :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Laatst online: 15-12-2024
[...]

Dag en nacht.
Wat voor hifi set heb je, als ik vragen mag.
Ik ga deze week kijken voor de LG55c7v. Helaas wel afscheid moeten nemen van mijn 2 Cantons 890.2 en de Denon x6200w gaat ook over een tijdje verhuizen. Kleinere (knussere) woonkamer het past allemaal niet meer helaas. Dus nu maar een soundbar gekocht (met atmos) zit nog wel te twijfelen over een 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Lijkt toch alsof de Xbox One x Scorpio edition niet zo gewild is. Hij mag in Adam afgehaald worden voor 475,- maar geen enkele reactie.

Morgen dan maar naar de winkel zeulen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafran
giantgiantus schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:51:
Lijkt toch alsof de Xbox One x Scorpio edition niet zo gewild is. Hij mag in Adam afgehaald worden voor 475,- maar geen enkele reactie.

Moest het niet zo ver zijn zou ik het misschien wel overwogen hebben daar ik een gewone in pre order heb staan bij de GM, maar pas bij de 2de batch kan geleverd worden.
Maar Antwerpen-Amsterdam en terug voor een console heb ik niet echt veel zin in ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Is er iemand die RDR1 kan uitproberen op de X en een screenshot kan plaatsen?

Ben ook benieuwd naar de framerate.

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coachman1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 14:39
@Bullet NL heb je WoT al gespeeld op de X ?

Heb nog geen X maar het kriebelt wel, ben benieuwd hoe het eruit ziet.

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
justifire schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:15:
[...]

Andere tv waarschijnlijk, foto's liegen niet.
Gewoon uit interesse. Heb jij een PS4 Pro met horizon zero dawn of gt sport?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Xbox One X blijkt toch redelijk populair. :)

http://www.gamesindustry....arly-doubled-by-ihsmarkit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:28
En eerste D.O.A stromen binnen, iets met blu-ray speler.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• giantgiantus
justifire schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:20:
[...]

_O-
Heb jij mij ooit zien posten in het PS4 topic ? :')
Gevoelig puntje?

Misschien is dat de verklaring. Als je van originele Xbox One komt zijn de verschillen mindblowing inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Pff ik heb ook een klote probleem sinds vanavond.
De hele dag, sinds vanochtend perfect kunnen spelen op de X. En sinds vanavond het volgende probleem;

Wanneer ik een game start of terug ga naar Home, dan verliest mijn TV het signaal met de Xbox One X. Na een tijdje komt deze weer terug en heb ik weer beeld. Het lijkt op een switch tussen HDR naar SDR. Echter, dit komt ook voor wanneer ik bijvoorbeeld een Video setting wijzig (van 24bit naar 30bit). Scherm valt dan weg en dit duurt dus net te lang waardoor de setting weer automatisch teruggaat en ik niks kan bevestigen.

Heb de Xbox al een keer teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar dat mocht helaas niet helpen.
De manier van verbinden is als volgt:

Xbox One X op HDMI 4 van TV aangesloten
TV is via HDMI2 ARC aangesloten naar Receiver.

Geluid loopt dus over de receiver.

Moment dat de TV het signaal verliest valt dus ook het signaal met de receiver weg. Na een tijdje komt het Dolby Digital icoon weer terug op de reciever en heb ik ook weer beeld op m'n TV.

Dit is pas sinds vanavond en echt rete-irritant! Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Heb al een andere HDMI aansluiting geprobeerd, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Laatst online: 23-09 17:27
2 kleine issues met mijn Scorpio Edition na een avondje installeren/spelen:
  • console is niet fluisterstil, ik hoor een fan zachtjes ratelen. Lang niet zo stil als One S die ik hiervoor had. Tis even afwachten of het weggaat, het lijkt me niet normaal.
  • A button op de controller klikt af en toe niet lekker.

[ Voor 5% gewijzigd door estorino op 07-11-2017 23:35 ]

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07:30
Rivanov schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:28:
Pff ik heb ook een klote probleem sinds vanavond.
De hele dag, sinds vanochtend perfect kunnen spelen op de X. En sinds vanavond het volgende probleem;

Wanneer ik een game start of terug ga naar Home, dan verliest mijn TV het signaal met de Xbox One X. Na een tijdje komt deze weer terug en heb ik weer beeld. Het lijkt op een switch tussen HDR naar SDR. Echter, dit komt ook voor wanneer ik bijvoorbeeld een Video setting wijzig (van 24bit naar 30bit). Scherm valt dan weg en dit duurt dus net te lang waardoor de setting weer automatisch teruggaat en ik niks kan bevestigen.

Heb de Xbox al een keer teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar dat mocht helaas niet helpen.
De manier van verbinden is als volgt:

Xbox One X op HDMI 4 van TV aangesloten
TV is via HDMI2 ARC aangesloten naar Receiver.

Geluid loopt dus over de receiver.

Moment dat de TV het signaal verliest valt dus ook het signaal met de receiver weg. Na een tijdje komt het Dolby Digital icoon weer terug op de reciever en heb ik ook weer beeld op m'n TV.

Dit is pas sinds vanavond en echt rete-irritant! Iemand enig idee wat dit zou kunnen zijn? Heb al een andere HDMI aansluiting geprobeerd, maar helaas.
Heb je het probleem ook als je reciever er niet tussen zit?
Het kan namelijk zijn dat je receiver het HDR signaal niet goed kan doorgeven? (Geen idee hoor, een suggestie).
Bij mij moet de tv ook even switchen als ik een HDR game heb gespeeld en weer terug ga naar het dashboard, zie dit niet als een probleem van de Xbox, maar van de tv als ik het al een probleem vind.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Als ik wissel van hdr game naar dashboard gaat die ook hdr af hoor. En van dashboard naar game gaat die vanzelf weer aan. Werkt prima.

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
ourplayground schreef op woensdag 8 november 2017 @ 00:34:
[...]

Heb je het probleem ook als je recieven er niet tussen zit?
Het kan namelijk zijn dat je receiver het HDR signaal niet goed kan doorgeven? (Geen idee hoor, een suggestie).
Bij mij moet de tv ook even switchen als ik een HDR Fame heb gespeeld en weer terug ga naar het dashboard, zie dit niet als een probleem van de Xbox, maar van de tv als ik het al een probleem vind.
Receiver heeft niets met het HDR signaal te maken aangezien enkel het geluid over de Receiver gaat. De Xbox One X en PS4 Pro zitten om die reden rechtstreeks op m'n TV aangesloten aangezien ik anders geen 4K HDR signaal heb (m'n Pioneer VSX-S510 receiver ondersteunt dat niet)

Maar probleem lijkt te zijn gevonden. Heb de Dolby Atmos app verwijderd en het lijkt nu weer goed te werken. Kan weer moeiteloos schakelen tussen Home en een game. Fingers crossed dat het morgenochtend ook nog werkt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ourplayground schreef op woensdag 8 november 2017 @ 00:34:
[...]

Heb je het probleem ook als je recieven er niet tussen zit?
Bij mij moet de tv ook even switchen als ik een HDR Fame heb gespeeld en weer terug ga naar het dashboard, zie dit niet als een probleem van de Xbox, maar van de tv als ik het al een probleem vind.
Is geen probleem, dashboard is 1080p (upscaled door de one naar 4K) daardoor schakelt de tv even.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

justifire schreef op woensdag 8 november 2017 @ 00:49:
[...]

Is geen probleem, dashboard is 1080p (upscaled door de one naar 4K) daardoor schakelt de tv even.
Maar bij de instellingen van de xbone x kun je dashboard ook native 4k maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Mu.siQ schreef op woensdag 8 november 2017 @ 00:54:
[...]

Maar bij de instellingen van de xbone x kun je dashboard ook native 4k maken
Que? Wat bedoel je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Coachman1978 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:16:
@Bullet NL heb je WoT al gespeeld op de X ?

Heb nog geen X maar het kriebelt wel, ben benieuwd hoe het eruit ziet.
Scherper, helderder, meer detail.... Het laad veel sneller.... Duidelijk verschil met de "oude" Xbox/

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:43

Ace

Happy Happy Joy Joy

estorino schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:34:
  • console is niet fluisterstil, ik hoor een fan zachtjes ratelen. Lang niet zo stil als One S die ik hiervoor had. Tis even afwachten of het weggaat, het lijkt me niet normaal.
Hij hoort toch wel fluister stil te zijn, paar uur achter elkaar Assassin's Creed Origins gespeeld in glorious 4k en de X bleef muisstil, opvallend gewoon vergeleken met een PS4 Pro.

Dat klikken/blijven hangen van de A knop ervaar ik ook op mijn controller. Is dat nieuwigheid?

En dan nog een opmerking, ik vind het ronduit belachelijk dat die taal rotzooi nu nog steeds niet opgelost is. Mijn X staat op Engels, kan EA Access niet activeren zonder terug te schakelen naar NL. De store is dan weer in het Nederlands, stukje Frans er nog tussen door af en toe want mijn regio is België.

Serieus MS? Dit is al een probleem sinds dag 1 van de One en er is geen fuck aan gedaan in al die tijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ

Mu.siQ

Bij settings en video display/output kun je ook voor 4k kiezen naast 1080p (mits je er de tv/monitor voor hebt). Dan is dashboard zelf ook van de ingestelde resolutie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
Ace schreef op woensdag 8 november 2017 @ 02:03:
[...]

En dan nog een opmerking, ik vind het ronduit belachelijk dat die taal rotzooi nu nog steeds niet opgelost is. Mijn X staat op Engels, kan EA Access niet activeren zonder terug te schakelen naar NL. De store is dan weer in het Nederlands, stukje Frans er nog tussen door af en toe want mijn regio is België.

Serieus MS? Dit is al een probleem sinds dag 1 van de One en er is geen fuck aan gedaan in al die tijd :(
Dat omzetten van de store ivm EA Access is gewoon krom. Het is en blijft MS, hoe dol wij ook zijn op de console(s).

Wat de mixup in taal betreft, dat ís in België zelf ook, de ene spreekt Nederlands, de andere spontaan Frans, dus klopt precies :+ (en ja, iedere keer als ik in België kom dan erger ik mij er kapot aan, dat ze ineens Frans beginnen te praten en geen woord Nederlands kunnen.. 8)7 |:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
estorino schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:34:
Dat van die A-button heb ik ook (heb nog geen X), maar dat heb ik al op 3 controllers gehad. De bouwkwaliteit van de controllers is echt om te huilen. Spijtig, want ik vind het hele fijne controllers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09:07

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

giantgiantus schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:28:
[...]

Tja kan toch ? Om diezelfde redenen heb ik de PS4 verkocht vorige week. Totaal niet onder de indruk van TLOU en Uncharted 4 terwijl de PS4 zoveel beter zou moeten zijn graphicswise dan de Xbox One uit 2013.
giantgiantus schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:51:

Mjah....2e hands en dan 25 euro goedkoper. Ik zou ook die extra 25 euro betalen en dan een nieuwe.

Marktplaats staat ook weer redelijk vol zag ik met XSE's. En dan er ook nog bijzetten Op=op alsof die particuleren hele pallets hebben ingeslagen. Prijzen van 650-800 al voorbij zien komen.

Overigens enige minpunt van de huidige generatie consoles blijf ik het aantal usb poorten vinden. Ik heb nu alweer alles vol. 1x extern USB3 HDD aan de achterkant, 1x externe SSD aan de achterkant en dan de normale usb kabel aan de voorkant om mijn controller en headset op aan te sluiten.

De usb aan de voorkant vind ik dan weer kilo utrecht tango vergeleken met de usb aan de zijkant van de normale Xbox One. Dat vond ik veel prettiger want zie zit dan niet vol in het zicht. Ik heb nu als tijdelijke oplossing maar even de usb kabel voor de controller en headset op de mediaplayer aangesloten die toch altijd aanstaat.

Ben wel benieuwd hoe anderen hier mee omgaan. Mijn contoller en headset moeten allebei gevoed worden door de Xbox One X of een ander device. Het liefst zou ik een of andere usb hub kopen met 5 extra poorten om devices op te laden, maar ik weet niet of je de controller (met MS accu pack) op elke willekeurige usb lader kan hangen. Ding moet natuurlijk niet 6 uur over doen om vol te raken. Hetzelfde voor de headset.

Dus kom maar met die usb oplossingen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mu.siQ schreef op woensdag 8 november 2017 @ 05:56:
[...]

Bij settings en video display/output kun je ook voor 4k kiezen naast 1080p (mits je er de tv/monitor voor hebt). Dan is dashboard zelf ook van de ingestelde resolutie
En hebben de developers opeens 1GB ram minder tot hun beschikking ? :+

@MRE-Inc
Die usb aan de voorkant vindt ik dus ideaal.
Zat met de normale one altijd op de tast te prutsen om mijn fightstick aan te sluiten in het tv meubel.
Dat is nu gelukkig verleden tijd :)
Een klepje voor de poort ala X360 had van mij wel gemogen.

[ Voor 26% gewijzigd door justifire op 08-11-2017 07:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@MRE-Inc mijn batterijen (eneloops) laden op in een oplaadstation en mijn headset aan een telefoon oplader. Hoeft toch niet door de Xbox gedaan te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:33:

Overigens enige minpunt van de huidige generatie consoles blijf ik het aantal usb poorten vinden. Ik heb nu alweer alles vol. 1x extern USB3 HDD aan de achterkant, 1x externe SSD aan de achterkant en dan de normale usb kabel aan de voorkant om mijn controller en headset op aan te sluiten.
Helemaal mee eens, heb Mijn X ook al weer vol....

Achter:
- Kinect
- USB HDD
Voor:
- Laadkabel controllers
De usb aan de voorkant vind ik dan weer kilo utrecht tango vergeleken met de usb aan de zijkant van de normale Xbox One. Dat vond ik veel prettiger want zie zit dan niet vol in het zicht. Ik heb nu als tijdelijke oplossing maar even de usb kabel voor de controller en headset op de mediaplayer aangesloten die toch altijd aanstaat.
Exact, de oplossing zoals de eerste Xbox dit had (zijkant) was prima, nu kijk je steeds een USB "gat" of kabel.... Futiliteit natuurlijk, mensen maken zich hier drukker om hele andere dingen.
Ben wel benieuwd hoe anderen hier mee omgaan. Mijn contoller en headset moeten allebei gevoed worden door de Xbox One X of een ander device. Het liefst zou ik een of andere usb hub kopen met 5 extra poorten om devices op te laden, maar ik weet niet of je de controller (met MS accu pack) op elke willekeurige usb lader kan hangen. Ding moet natuurlijk niet 6 uur over doen om vol te raken. Hetzelfde voor de headset.

Ik ben ook al opzoek naar een USB hub met voeding, geen waaibomen plastic, maar een goed en degelijk ding die geen invloed heeft op de doorvoersnelheid.
justifire schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:34:

@MRE-Inc
Die usb aan de voorkant vindt ik dus ideaal.
Zat met de normale one altijd op de tast te prutsen om mijn fightstick aan te sluiten in het tv meubel.
Dat is nu gelukkig verleden tijd :)
Een klepje voor de poort ala X360 had van mij wel gemogen.
Fightstiks...... :r Games waar je fightsticks voor kan gebruiken :r :r :r :r
In WoT heb je geen fightsticks nodig, K1 mannetje......

Batterijen in controllers zijn zo 2001, gewoon een mooie oplossingen als een accupack.... 22 euro van MS, werken echt prima....

[ Voor 15% gewijzigd door Bullet NL op 08-11-2017 07:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon
MRE-Inc schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:33:
[...]

[...]

Tja kan toch ? Om diezelfde redenen heb ik de PS4 verkocht vorige week. Totaal niet onder de indruk van TLOU en Uncharted 4 terwijl de PS4 zoveel beter zou moeten zijn graphicswise dan de Xbox One uit 2013.
[...]

Mjah....2e hands en dan 25 euro goedkoper. Ik zou ook die extra 25 euro betalen en dan een nieuwe.

Marktplaats staat ook weer redelijk vol zag ik met XSE's. En dan er ook nog bijzetten Op=op alsof die particuleren hele pallets hebben ingeslagen. Prijzen van 650-800 al voorbij zien komen.

Voor iets wat met een simpel usb hubje op te lossen is vind ik wel dat je er veel woorden aan vuil maakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

@Bullet NL hoe heb jij de kinect aangesloten?

Bears and Bulls

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Via de Kinect Adapter: https://www.xbox.com/nl-N...ies/kinect/kinect-adapter
Werkt prima!

Op vrij veel plekken uitverkocht, her en der nog beschikbaar.
Ramon schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:49:
[...]

Voor iets wat met een simpel usb hubje op te lossen is vind ik wel dat je er veel woorden aan vuil maakt ;)
Moah, Simpel..... Heb gemerkt dat een simpel USB hubje behoorlijk negatieve invloed heeft op de data performance van een USB Schijf.

Een USB hub met extrerne voeding heb je sowieso nodig, dan dus nog één die snel is...

[ Voor 40% gewijzigd door Bullet NL op 08-11-2017 07:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcre8r

mindcre8r

Tradepedia

@Bullet NL heb je nog een goedkope her of der?

Bears and Bulls

Pagina: 1 ... 24 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.