[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 25 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.091 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-09 07:49
Nog iets van GameMania, adviesprijs Kinect adapter 39,99, zag ik er laatst een liggen vroegen ze er gewoon 65 euro voor, tweedehands. WTF?

Ik gebruikte de Kinect enkel nog voor sign-in en voice commands in F1 2017, maar jammer blijft het wel. Ook omdat mijn headset niet ondersteund wordt voor voice.

[ Voor 37% gewijzigd door Phusebox op 08-11-2017 08:04 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15:25

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:39:
@MRE-Inc mijn batterijen (eneloops) laden op in een oplaadstation en mijn headset aan een telefoon oplader. Hoeft toch niet door de Xbox gedaan te worden?
Hey @exactor it, zoek de verschillen ;)

- Usb kabel aansluiten (die al in zicht ligt en binnen handbereik) en verder gamen

of

- Deurtje tv meubel openen
- volle accu uit de oplader trekken
- klepje Elite controller los maken
- lege accu eruit trekken
- volle accu erin drukken
- klepje Elite controller weer terug klikken
- controller weer aanzetten

en dan moet je bedenken dat dit altijd gebeurd in een pot Battlefield 1 als ik in de attack plane zit.....

Zonder gekheid....ik heb wel zo'n oplaad station voor de accupacks, maar zowel de headset als de controller zijn altijd leeg tijdens het gamen. Dan wil ik zo snel mogelijk verder omdat ik 99/100x in een multiplayer potje FPS zit. Dan heb ik geen tijd om in een kastje naar accu's toe zoeken dus.....

Dus gewoon een goede usb hub want daar kan ik dan 2 of meerdere usb kabels aanhangen en uit zicht maar binnen handbereik.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:01:
Nog iets van GameMania, adviesprijs Kinect adapter 39,99, zag ik er laatst een liggen vroegen ze er gewoon 65 euro voor, tweedehands. WTF?
Die dingen zijn goud waar, overal uitverkocht.... Ik wil de Kinect (ondanks de productie stop vanuit MS) gewoon blijven gebruiken... Dochterlief mag hier nog steeds Just Dans 2017 spelen.

Heb dus een Kinect Adapter gehaald, overigens wel voor de adviesprijs van 40 euro....

Dat dit bedrag bij jou hoger ligt...., tja.... de wereld is natuurlijk tegen je ;-) Ze lezen hier mee..... 8)7 :+

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@MRE-Inc Leuk spel. Ik zou de benodigdheden van je spel eens aanpassen. Misschien zijn accupacks niet (meer) de beste oplossing voor je. Ik gebruik die dingen sinds halverwege de 360 tijdperk niet meer om de reden die jij geeft.

Ik doe de batterij shuffle wel eens in een potje fifa. Kost 15 seconden. :)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2017 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ja kon die Kinect adapter toch los krijgen bij een S destijds ? Vreemd dat dit nu niet meer mogelijk is. Zag vanochtend nog staan bij Kinect en apparaten dat er niks was aangesloten (Duh), had toen zoiets van als het toch niet meer aangesloten kan worden zonder extra adapter, sloop die optie dan uit het menu.
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:07:
@MRE-Inc Leuk spel. Ik zou de benodigdheden van je spel eens aanpassen. Misschien zijn accupacks niet (meer) de beste oplossing voor je. Ik gebruik die dingen sinds halverwege de 360 tijdperk niet meer om de reden die jij geeft.

Ik doe de batterij shuffle wel eens in een potje fifa. Kost 15 seconden. :)
En wat is het verschil tussen jouw oplaadbare batterijen en mijn accupacks dan ? Ze doen beiden hetzelfde, namelijk mijn controller voorzien van juice. Het enige voordeel van mijn accu pack tov jouw batterijen is dat mijn accupack wordt opgeladen als ze in de controller zitten en de usb kabel is aangesloten en dat ik in 3 seconden ipv jouw 15 seconden verder kan. Dat verschil van 12 seconden zorgt er in BF1 voor mij voor dat ik in de attack plane niet out of bounds vlieg, moet keren en te laat in bounds ben om een suicide te krijgen. Nog los van het feit dat ik dan weer 90 seconden moet wachten alvorens ik weer in een vliegtuig kan spawnen.

Accupacks gaan leeg, batterijen ook. Weet alleen niet of die van jou ook opgeladen kunnen worden als ze in de controller zitten.

Maar wellicht snap ik je statement niet......

[ Voor 67% gewijzigd door MRE-Inc op 08-11-2017 08:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Bullet NL schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:06:
[...]

Die dingen zijn goud waar, overal uitverkocht.... Ik wil de Kinect (ondanks de productie stop vanuit MS) gewoon blijven gebruiken... Dochterlief mag hier nog steeds Just Dans 2017 spelen.

Heb dus een Kinect Adapter gehaald, overigens wel voor de adviesprijs van 40 euro....

Dat dit bedrag bij jou hoger ligt...., tja.... de wereld is natuurlijk tegen je ;-) Ze lezen hier mee..... 8)7 :+
Ik weiger gewoon 65 euro, of 40 of zelfs 20 te betalen voor iets dat Microsoft er gewoon gratis bij moet leveren. Blijft de grootste naaistreek die ze hebben geleverd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Heb je vorige week nog gebeld met de fabrikant van je huidige TV waarom er geen S-VHS -> HDMI kabel bij zat?

Welkom in de wondere wereld van voortschrijdende technologie en (het gebrek aan) aansluitmateriaal na x maanden/jaren.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:09:
[...]

Ik weiger gewoon 65 euro, of 40 of zelfs 20 te betalen voor iets dat Microsoft er gewoon gratis bij moet leveren. Blijft de grootste naaistreek die ze hebben geleverd.
Ik koop heel veel dingen niet. Ook heb ik meningen over bedrijven. Die post ik niet allemaal hier.

Post eens iets constructiefs. Dat aanhoudende gemekker van je voegt niets toe.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:09:
[...]

Aha......Je bent zelf weer de beperkende factor in deze. Het is goed dat we dit wederom duidelijk hebben weten te krijgen.

Ik ga niet eens uitleggen waarom.... Maar je doet weer moeilijk....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:11:
[...]

Heb je vorige week nog gebeld met de fabrikant van je huidige TV waarom er geen S-VHS -> HDMI kabel bij zat?

Welkom in de wondere wereld van voortschrijdende technologie en (het gebrek aan) aansluitmateriaal na x maanden/jaren.
Dat is appels met peren vergelijken.

Overigens zit er tegenwoordig bijvoorbeeld nog bijna altijd een SCART aansluiting op een tv of een kabel met verloopstukje.

Xbox One is meer een platform dan puur een op zichzelf staand apparaat. Als ze nu opeens hadden gezegd dat vanaf nu op de X alle oude controllers niet meer werkten want ze hadden een betere manier gevonden om te verbinden? Dan had jij dat uiteraard geslikt als zoete koek?

Dit heeft niks met vooruitgang te maken maar meer met iets door je strot duwen en niet op de blaren durven zitten als je een fout maakt.
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:14:
[...]

Ik koop heel veel dingen niet. Ook heb ik meningen over bedrijven. Die post ik niet allemaal hier.

Post eens iets constructiefs. Dat aanhoudende gemekker van je voegt niets toe.
Sorry maar slechts 1% van de posts hier is constructief.
Bullet NL schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:15:
[...]

Aha......Je bent zelf weer de beperkende factor in deze. Het is goed dat we dit wederom duidelijk hebben weten te krijgen.

Dat klopt, ik ben in zoverre de beperkende factor dat ik niet de blunders van Microsoft ga financieren. Dat heb ik al genoeg gedaan met de eerste Xbox One. Het blijft gewoon niet netjes. Zo'n adapter kost misschien 5 euro, maar blijkbaar vinden ze hun trouwe base niet belangrijk genoeg. Prima als dat je keuze als bedrijf is. Ik kies ervoor om niet mee te werken aan dit soort praktijken.

[ Voor 37% gewijzigd door Phusebox op 08-11-2017 08:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:08:

En wat is het verschil tussen jouw oplaadbare batterijen en mijn accupacks dan ? Ze doen beiden hetzelfde, namelijk mijn controller voorzien van juice. Het enige voordeel van mijn accu pack tov jouw batterijen is dat mijn accupack wordt opgeladen als ze in de controller zitten en de usb kabel is aangesloten en dat ik in 3 seconden ipv jouw 15 seconden verder kan. Dat verschil van 12 seconden zorgt er in BF1 voor mij voor dat ik in de attack plane niet out of bounds vlieg, moet keren en te laat in bounds ben om een suicide te krijgen. Nog los van het feit dat ik dan weer 90 seconden moet wachten alvorens ik weer in een vliegtuig kan spawnen.

Accupacks gaan leeg, batterijen ook. Weet alleen niet of die van jou ook opgeladen kunnen worden als ze in de controller zitten.

Maar wellicht snap ik je statement niet......
Je hebt gelijk wat betreft de batterij wissel. Voordeel van deze batterijen is dat ze langer meegaan. Je krijgt dan ook eerder een melding van batterijen bijna leeg. Kun je meestal het probleem van in-game wisselen voorkomen (iig in fifa met potjes van a 25 minuten, meestal 18).

Overigens kun je ook een kabel uit de muur in je controller stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ben het wel met @Phusebox eens hoor. Die Kinect is met veel bombarie in 2013 opnieuw in de markt gedrukt. Iedereen die een launch Xbox One heeft, kreeg dat ding door zijn strot gedrukt en nu ineens 40 euro vragen voor een stekkertje wat pak hem beet 5 euro kost om te maken ?

Microsoft zit gewoon fout, net zoals ze fout zaten met de Xbox One v1 controller die geen audio jack had en waar we met ons allen een 25€ kostend verloopstukje voor mochten kopen want anders was je 5.1/7.1 100+€ kostende headset ineens waardeloos. En dan 1.5 jaar later een v2 controller uitbrengen die wel een audio jack had. Tja..... geld uit je zak kloppen kunnen ze wel bij MS. En uiteraard....niemand verplicht mij om dat allemaal te moeten kopen, maar als je het niet doet, dan loop je bijna 40% van de game ervaring mis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hoop dat de Mediamarkt de Xbox One X voor zondag weer op voorraad heeft, dan scheelt je dat mooi 40 euro

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:20:
Ben het wel met @Phusebox eens hoor. Die Kinect is met veel bombarie in 2013 opnieuw in de markt gedrukt. Iedereen die een launch Xbox One heeft, kreeg dat ding door zijn strot gedrukt en nu ineens 40 euro vragen voor een stekkertje wat pak hem beet 5 euro kost om te maken ?

Microsoft zit gewoon fout, net zoals ze fout zaten met de Xbox One v1 controller die geen audio jack had en waar we met ons allen een 25€ kostend verloopstukje voor mochten kopen want anders was je 5.1/7.1 100+€ kostende headset ineens waardeloos. En dan 1.5 jaar later een v2 controller uitbrengen die wel een audio jack had. Tja..... geld uit je zak kloppen kunnen ze wel bij MS. En uiteraard....niemand verplicht mij om dat allemaal te moeten kopen, maar als je het niet doet, dan loop je bijna 40% van de game ervaring mis.
Consoles zijn net auto's ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:15:
[...]

Overigens zit er tegenwoordig nog bijvoorbeeld nog bijna altijd een SCART aansluiting op een tv of een kabel met verloopstukje.
* MAX3400 kijkt in de doos met kabels

Nope, bij mijn nieuwe OLED heb ik 0 (nul) verloopkabeltjes gekregen voor welke aansluiting dan ook. Ook bij mijn versterker niet. Ook niet bij mijn One, niet bij mijn One X, niet bij mijn GPU uit 2015, niet bij mijn BD-speler, niet bij mijn NUC.

Je doet aannames/uitspraken die eenvoudigweg kan noch wal raken; alsof SCART nog iets is wat je dagelijks gebruikt? Ik niet...
Xbox One is meer een platform dan puur een op zichzelf staand apparaat. Als ze nu opeens hadden gezegd dat vanaf nu op de X alle oude controllers niet meer werkten want ze hadden een betere manier gevonden om te verbinden? Dan had jij dat uiteraard geslikt als zoete koek?
Ja hoor, geen enkel probleem. Als de X een nieuwe manier van denken/werken heeft en daar horen nieuwe controllers bij met bepaalde techniek, waarom niet?
Dit heeft niks met vooruitgang te maken maar meer met iets door je strot duwen en niet op de blaren durven zitten als je een fout maakt.
Welke duw? Niemand (!!) heeft jou verplicht om de Kinect te kopen. Er was 0 verplichting om dit device te hebben om een One te gebruiken. Jij hebt ervoor gekozen om deze accesoire wel te kopen/krijgen in een aanschaf van de One. En nu het device niet meer verder wordt gebruikt/ontwikkeld, moet iemand anders de verantwoording maar nemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
G_Dragon schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:20:
Hoop dat de Mediamarkt de Xbox One X voor zondag weer op voorraad heeft, dan scheelt je dat mooi 40 euro
31 ≠ 40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Bullet NL schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:53:
[...]

Via de Kinect Adapter: https://www.xbox.com/nl-N...ies/kinect/kinect-adapter
Werkt prima!

Op vrij veel plekken uitverkocht, her en der nog beschikbaar.

[...]

Moah, Simpel..... Heb gemerkt dat een simpel USB hubje behoorlijk negatieve invloed heeft op de data performance van een USB Schijf.

Een USB hub met extrerne voeding heb je sowieso nodig, dan dus nog één die snel is...
Adapter in overvloed in MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je krijgt 20 euro mega deal korting en 20 euro korting als je de bestelling plaatst

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:22:
[...]

* MAX3400 kijkt in de doos met kabels

Nope, bij mijn nieuwe OLED heb ik 0 (nul) verloopkabeltjes gekregen voor welke aansluiting dan ook. Ook bij mijn versterker niet. Ook niet bij mijn One, niet bij mijn One X, niet bij mijn GPU uit 2015, niet bij mijn BD-speler, niet bij mijn NUC.

Je doet aannames/uitspraken die eenvoudigweg kan noch wal raken; alsof SCART nog iets is wat je dagelijks gebruikt? Ik niet...
Bij mijn OLED zat het volgens mij wel, in ieder geval zeker bij Samsung modellen van 2016. Het gaat er niet om dat ik SCART gebruik maar het is wel fijn dat het er nog op zit voor mensen die het wel gebruiken.
[...]

Ja hoor, geen enkel probleem. Als de X een nieuwe manier van denken/werken heeft en daar horen nieuwe controllers bij met bepaalde techniek, waarom niet?
Microsoft zal blij met zulke trouwe klanten zijn. Ieder zijn eigen keuze hoor.
[...]

Welke duw? Niemand (!!) heeft jou verplicht om de Kinect te kopen. Er was 0 verplichting om dit device te hebben om een One te gebruiken. Jij hebt ervoor gekozen om deze accesoire wel te kopen/krijgen in een aanschaf van de One. En nu het device niet meer verder wordt gebruikt/ontwikkeld, moet iemand anders de verantwoording maar nemen?
Niet? Ik kon anders geen Day One kopen zonder Kinect in 2013. Dus het was dat of een PS4. Microsoft mag blij zijn dat ik de Kinect voor lief heb genomen. Paar jaar later krijg je een messteek in je rug omdat je toen je geld en vertrouwen aan Xbox hebt gegeven.
G_Dragon schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:24:
[...]

Je krijgt 20 euro mega deal korting en 20 euro korting als je de bestelling plaatst
Ehm 11 euro korting plus 20 euro kadobon.

[ Voor 7% gewijzigd door Phusebox op 08-11-2017 08:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:30
Bullet NL schreef op woensdag 8 november 2017 @ 07:53:
[...]

Moah, Simpel..... Heb gemerkt dat een simpel USB hubje behoorlijk negatieve invloed heeft op de data performance van een USB Schijf.

Een USB hub met extrerne voeding heb je sowieso nodig, dan dus nog één die snel is...
Dan sluit je die externe USB schijven direct aan en gebruik je de USB hub voor alle andere dingen. Simpel.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

[...]
Velen hier hebben een launch Xbox uit Duitsland gehaald, die Kinect was verplicht erbij te nemen. Je kon niet eens iets anders bestellen dan een bundel met Kinect. Een jaar later zijn ze (MS dus) van terug gekomen. Dat zegt voor mij al genoeg. Ze mogen best die mensen die een launch Xbox hebben (al dan niet via grijze import) voorzien van een gratis Kinect adapter op basis van serienummer van je console. MS kan prima zien of die console met of zonder verplichte Kinect aangeschaft is.

Je statement gaat dus niet op.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:34

Willybubba

Nut up or shut up.

[...]

Euhm. Bij de eerste Xbox One MOEST je hem met Kinect kopen. Kon niet zonder. Dus tja, met dat in het achterhoofd had ik een gratis adapter wel lief gevonden :-)

Maar ja, GEBRUIK ik Kinect ook echt, op automagisch inloggen na? Nou nee.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:28
Bullet NL schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:15:
[...]

Deze keer ben ik het wel met @Phusebox eens hoor.

Op de Microsoft site staat bij de compatibiliteitsdetails van de Xbox One X o.a. dit:
Alle Xbox One-accessoires werken ook met Xbox One X

Alle Xbox One-accessoires die je hebt (of wilt gaan kopen) werken met Xbox One X. Geen gedoe. Gewoon spelen.
Dat is dus niet waar. Zeker de "geen gedoe" opmerking klopt niet want:
  • De Kinect adapter is bijna nergens te krijgen
  • De Kinect adapter is belachelijk duur
  • De Kinect adapter had gratis moeten zijn voor mensen die upgraden van een XBOO naar een XBOX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23:38
OK, retourticket aangemaakt voor m'n Scorpio controller. Gisteren avond nog van alles geprobeerd maar echt om die 10 seconden was de verbinding weg en duurde het bijna een minuut voordat er weer verbinding was. Gelukkig kan ik spelen met m'n oude Day One controller :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
Is dat zo? In de webshop staat hij niet. Heb je hem in de winkel(s) zien liggen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Phusebox @MRE-Inc @Mr Magic in essentie, een proprietary connector wordt na 4 jaar uitgefaseerd. Punt.

Als Apple het doet met je mini-jack headset, moet Apple ook geen jack/BT adapter leveren. Als HP geen LPT-poort meer levert, moet er ook geen LPT/LAN adapter mee.

Sorry, overbodige appels & peren (waarschijnlijk) maar doe ermee wat je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:43:
@Phusebox @MRE-Inc @Mr Magic in essentie, een proprietary connector wordt na 4 jaar uitgefaseerd. Punt.

Als Apple het doet met je mini-jack headset, moet Apple ook geen jack/BT adapter leveren. Als HP geen LPT-poort meer levert, moet er ook geen LPT/LAN adapter mee.

Het leuke is: Apple doet dat wel. Dus ja kun je zeggen over Apple wat je wil, ze halen iets weg en krijgen een hoop shit over zich heen maar ze geven je wel gratis een workaround.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
MAX3400 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:43:

Dat is inderdaad appels met peren vergelijken. Bij jouw voorbeelden zijn er andere/nieuwere accessoires die je kunt kopen om dezelfde functionaliteit te verkrijgen.

De Kinect is er niet in een uitvoering met standaard-USB aansluiting, dus je MOET die adapter aanschaffen om een accessoire (die MIcrosoft nog steeds ondersteunt!) te kunnen blijven gebruiken.

Zoals ook al door anderen is aangehaald kon je de Xbox One in het begin niet eens zonder Kinect aanschaffen.

Dat feit, in combinatie met het statement "alle accesssoires werken zonder gedoe op de X", maakt dat Microsoft ons gewoon een naaistreek levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mr Magic schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:50:
[...]

Dat is inderdaad appels met peren vergelijken. Bij jouw voorbeelden zijn er andere/nieuwere accessoires die je kunt kopen om dezelfde functionaliteit te verkrijgen.

De Kinect is er niet in een uitvoering met standaard-USB aansluiting, dus je MOET die adapter aanschaffen om een accessoire (die MIcrosoft nog steeds ondersteunt!) de tunnen blijven gebruiken.

Zoals ook al door anderen is aangehaald kon je de Xbox One in het begin niet eens zonder Kinect aanschaffen.

Dat feit, in combinatie met het statement "alle accesssoires werken zonder gedoe op de X", maakt dat Microsoft ons gewoon een naaistreek levert.
Staat dat in Amerika ook op de site? Is toch voldoende voor een class action lawsuit lijkt me voor iedereen die geld heeft betaald voor een adapter.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Is er hier iemand die de Xbox One X op een 'niet' 4K scherm heeft aangesloten?
Zo ja, hoe is deze ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tiny schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:55:
Deze ga ik volgen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
Rivanov schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:13:
[...]

FIFA 18 is standaard in 4K. Heeft dus geen aparte 4K Assets nodig. COD: WW2 heeft nog geen update gehad volgens mij.
Jawel, alleen klein bugje

https://twitter.com/XboxQwik/status/927989173516042240
Benny schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 22:02:
Heb een 55” 1080p tv uit 2013, beetje FIFA 18 en CoD: WW2 gespeeld, zien er scherper uit zo lijkt het.. dat zal de supersampling wel zijn. Graphics zijn gewoon echt nice, kan me haast niet voorstellen hoe mooi het is in 4K met HDR.

Zonder 4K tv is de X geen € 500 waard maarja ik ben wel vast future-proof.
Even wachten op reactie :P

[ Voor 51% gewijzigd door MrGizMo op 08-11-2017 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Ja, ik, maar kan er nog niet veel over zeggen. Gisteren even Forza 7 gedaan en zag er volgens mij zelfde uit....maar heb ze niet naast elkaar staan :). Iig waren de laadtijden echt een stuk sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafran
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-03-2024
Heb ook nog een Kinect liggen van mijn eerste xbox one die ik (zonder Kinect) ga binnenleveren bij GM
Ik dacht heel de tijd dat die 40 euro discussie ging over de Kinect zelf.
Maar nee ze vragen 40 euro voor een adapter om hem te kunnen aansluiten op de xbox one s of X.
Is dat er eentje van puur goud dan of wat :)

Vind ik al even erg dan hetgeen Sony heeft geflikt met hun officieel bluetooth oortje voor de PS3 dat plots niet meer werkt voor de PS4 omdat ze het vertikt hebben die technologie over te zetten.
Maar hier zou je nog kunnen zeggen het is een nieuwe console PS3 -> PS4

Maar in het geval van de Xbox One -> Xbox One S -> Xbox One X is het eigenlijk een upgrade dus vind ik persoonlijk wel dat ze die adapter zouden moeten voorzien. Of allezins voor een zachter prijsje aanbieden.

[ Voor 21% gewijzigd door dafran op 08-11-2017 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

VFRRijder schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:00:
[...]

Ja, ik, maar kan er nog niet veel over zeggen. Gisteren even Forza 7 gedaan en zag er volgens mij zelfde uit....maar heb ze niet naast elkaar staan :). Iig waren de laadtijden echt een stuk sneller.
Volgens mij moet je ook als je verbetering wil zien op 1080 de enhanced data per game downloaden, anders blijft het enige + punt de laadfijden.

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
Bokkie schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:02:
[...]

Volgens mij moet je ook als je verbetering wil zien op 1080 de enhanced data per game downloaden, anders blijft het enige + punt de laadfijden.
Die heb ik, zag iig het Enhanced logotje bij Forza. Maar ik weet niet precies waar ik op moet letten dus daarom kan ik het niet zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Estoque
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09 13:40

Estoque

Turbobrick Owner

Gisteravond mijn First Gen Xbox One aangeslingerd om alles over te zetten op Externe hardeschijf.
Xbox One X ernaast gezet, externe schijf eraan, ingelogd en alles updaten.

Ging verrassend snel en erg gemakkelijk.

Enkel nog Spintires en PCars2 gespeeld, vind de verbeteringen erg fijn en het loopt een stuk soepeler.
Blij dat ik vorig jaar gelijk voor de 4K HDR televisie ben gegaan en niet in de tussentijd een One S gekocht heb. Nu is die 500,- het voor mijn gevoel dubbel/dwars waard, denk dat ik bij de One S > One X dat minder had gehad.

Respect to the man in the icecream van!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09 10:50
G_Dragon schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:20:
Och, die 40 euro over de jaren dat je de console zal gebruiken is niets. Ik koop dan liever bij een organisatie met goede service...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ja ik. Gisteren de X op een 1080 FHD TV aangesloten van 2013. Ik had 3 games die een 4k asset update hadden.

Ghost Recon Wildlands
Rise of the Tomb Raider
Hitman

Heb alleen GRW even opgestart en kon eigenlijk wel direct zien dat het scherper was. Had niet verwacht dat het zo'n verschil zou geven om eerlijk te zijn. Was er nogal een beetje verbaasd over. Ik let namelijk niet zo op de graphics, maar nu viel het dus wel op.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:44
Gisteravond de eerste paar uurtjes met de One X gespeeld. Pas 2 games gespeeld. Allereerst wat is het toch een strak, klein, sexy ding geworden zeg :9~ . En stil, inderdaad m'n Horizon box van Ziggo maakt in standby meer lawaai dan de One X onder full load.

Ben begonnen met Forza 7. Die speelde ik al sinds release op de og Xbox. Vond 'm daarop er al heel goed uitzien maar op de One X is er toch een groot verschil. Het hele plaatje ziet er een stuk cleaner, scherper uit( duhh native 4K :z ). Ik zie dat vooral aan de omgevingen, dichtbij en met name ook veraf, super rete strak.

Toen eindelijk begonnen aan AC Origins. Had daar al een heel klein beginnetje mee gemaakt op de og box maar was er snel mee gestopt, kon het niet meer aanzien hoe wazig en washed out het er allemaal uitzag. Toen voor het eerst op de One X: mijn bek viel open. wederom zo fucking strak en scherp. De textures, foligae alles zo strak. De HDR doet ook lekker mee om het zacht uit te drukken :9~ . Ben blij dat ik het uit heb weten te stellen tot gisteren om het te spelen zoals het bedoeld is.

Kortom, ben zeer onder de indruk. Vandaag eens kijken hoe Gears 4 en ROTTR eruit zien. Wil eigenlijk ook met Wolfenstein 2 aan de slag, maar die ligt nog in de seal. Moet echt eerst Gears 4 uitspelen. En ow ja Project Cars 2 natuurlijk ook eens checken.

Edit: ik speel op een 4K HDR tv

[ Voor 3% gewijzigd door DutchOwnage op 08-11-2017 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:12
Ja, ik gebruik de combi 1080 tv met xbox one x. Merkte wel verschil in ervaring/graphics. Vooral op Spa is het te zien als je de avondschemering bekijkt. Ook zag ROTTR er veel beter uit. Tevens laden FM7 en FH2 veel sneller.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
the current profile is not allowed to play on xbox live deze melding krijg ik steeds te zien als ik online wil gamen met world at war 2 sinds ik one X heb.

nog iemand met dit probleem toevallig ?

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slux
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Die Kinect is end off life wat moet je er mee op de X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 21:45
Wellicht even een tip voor de mensen met een 4K scherm en een Xbox One X.
In het menu van de Xbox kan je je TV laten identificeren en kan je ook kijken welke services (HDR voornamelijk) ondersteund worden door jou TV.
In eerste instantie zag ik enkel een groen vinkje bij 4K.. heel fijn, maar bij alle andere opties als het om HDR gaat stond dat dit niet ondersteund werd, terwijl mijn TV wel HDR10 ondersteund.
In het menu van de TV gezocht en bij mijn (philips) TV kon ik onder het UHD menu kiezen tussen oa UHD 4:2:0 of 4:2:2/4:4:4.
Mijn TV stond standaard op 4:2:0 en na om zetten naar 4:2:2/4:4:4 kreeg in een keer allemaal groene vinkjes op de xbox!
Daarna even FIFA en COD WW II gespeeld, met HDR, en dat gaf toch wel even een verschil!!

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kloon schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:21:
the current profile is not allowed to play on xbox live deze melding krijg ik steeds te zien als ik online wil gamen met world at war 2 sinds ik one X heb.

nog iemand met dit probleem toevallig ?
Quick search -> CoD forums -> je hebt geen Gold en/of een onterechte ban.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Bullet NL schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:06:
[...]

Kun je mij aub vertellen waar je die adapter hebt kunnen scoren? (mag ook in PB ivm offtopic) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Slux schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:22:
Die Kinect is end off life wat moet je er mee op de X
Mwoah, toch regelmatig met grootouders op Skype gezeten zodat ze MRE-Inc Junior konden zien. Maar om eerlijk te zijn, houdt het daarmee wel op ja..... Mijn Kinect zit in de doos......sinds gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
ourplayground schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:23:
Wellicht even een tip voor de mensen met een 4K scherm en een Xbox One X.
...
Daarna even FIFA en COD WW II gespeeld, met HDR, en dat gaf toch wel even een verschil!!
Hier wat meer tips over HDR aanzetten op verschillende TV merken...
https://www.windowscentral.com/xbox-one-x-hdr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Leuk om te lezen dat de mensen op 1080P ook goede verschillen zien, nice :)

Kleine 'tip' (of eigenlijk meer een verzoek): Als mensen hun ervaringen posten is het handig voor de meelezers zonder 'X' om te zien of je op een 4K of 1080P speelt :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
Phusebox schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:51:
[...]

Staat dat in Amerika ook op de site? Is toch voldoende voor een class action lawsuit lijkt me voor iedereen die geld heeft betaald voor een adapter.
Yep, ook op de US site:
All Xbox One accessories work with Xbox One X

All the Xbox One accessories you’ve got now (or have got your eye on) work with Xbox One X. No hassle. Just play.
De vraag is wat zou een rechter zeggen over de term "no hassle". Is het verplicht moeten aanschaffen van een adapter van 40 dollar/euro voldoende "hassle" om een rechtzaak te winnen? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22-09 23:01

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

estorino schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:34:
2 kleine issues met mijn Scorpio Edition na een avondje installeren/spelen:
  • console is niet fluisterstil, ik hoor een fan zachtjes ratelen. Lang niet zo stil als One S die ik hiervoor had. Tis even afwachten of het weggaat, het lijkt me niet normaal.
  • A button op de controller klikt af en toe niet lekker.
dit heb ik ook met de controller. kan de knop ook laten hangen als je hem een beetje schuin indrukt.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23:55

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Mr Magic schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:49:
[...]

Yep, ook op de US site:

[...]

De vraag is wat zou een rechter zeggen over de term "no hassle". Is het verplicht moeten aanschaffen van een adapter van 40 dollar/euro voldoende "hassle" om een rechtzaak te winnen? :D
Ik denk dat het een typefout is, ze bedoelen "just pay";)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:03

Sagat

Is pappa x2!

Phusebox schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:01:

Ik gebruikte de Kinect enkel nog voor sign-in en voice commands in F1 2017, maar jammer blijft het wel. Ook omdat mijn headset niet ondersteund wordt voor voice.
offtopic:
Wat ik nooit zal vergeten bij mijn bezoek aan gamemania Amersfoort (inmiddels ook al weer jaren gesloten en weg) is dat ik tegoed ging kopen.
ik: mag ik 25 euro xboxlive tegoed aub
medwerker: prima, dat is 30 euro
ik: nee sorry ik wil 25 euro tegoed?!
m: ja dat is 30 euro
ik: DOEI

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:59
Vraagje met betrekking tot de Game Pass free month.

Je hebt via de xbox zelf de mogelijkheid om een free trial van twee weken te starten. Kan ik na deze twee weken alsnog m'n code gebruiken voor 1 maand gratis die bij m'n Xbox zit? Of is het of/of ipv en/en?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Rivanov schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:54:

Je hebt via de xbox zelf de mogelijkheid om een free trial van twee weken te starten. Kan ik na deze twee weken alsnog m'n code gebruiken voor 1 maand gratis die bij m'n Xbox zit? Of is het of/of ipv en/en?
Dat vroeg ik me ook af. Stacken dus.... 1 maand gratis....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
D-Ed schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:35:
[...]

Kun je mij aub vertellen waar je die adapter hebt kunnen scoren? (mag ook in PB ivm offtopic) _/-\o_
Mediamarkt, beide vestigingen in Groningen hebben hem liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
MRE-Inc schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:56:
[...]

Dat vroeg ik me ook af. Stacken dus.... 1 maand gratis....
Als we kunnen stacken is het 1,5 maand gratis. ;)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:54:

Volgens mij waren die 2 weken cards niet meer werkend op reeds gold geactiveerde accounts, heb de mijne nog niet getest dus geen idee :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:08:
[...]

Als we kunnen stacken is het 1,5 maand gratis. ;)
Kan je nagaan als er mensen zijn die hun codes voor gratis/weinig op V&A gaan zetten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Bullet NL schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:00:
[...]

Hmm.. Das best een hassle om vanuit het Brabantse te ondernemen.. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als ik onder mijn games aanklik beter op de x dan komt alleen gears of war te voorschijn maar b.v call of duty ww2 niet hoe weet je dan of hij toch 4k speelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:23:
als ik onder mijn games aanklik beter op de x dan komt alleen gears of war te voorschijn maar b.v call of duty ww2 niet hoe weet je dan of hij toch 4k speelt
Optie 1: Info van je TV opvragen welke input er geleverd word?
Optie 2: sommige receivers kunnen ook info geven wat ze passthrough doorgeven?
Optie 3: is/was er wel een update voor CoD:WW2 al vrijgegeven en geinstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC Vogelaar
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-03-2021
Bullet NL schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:00:
[...]

:o

Ik dacht dat ze nergens meer te vinden zouden zijn. Ik zal zometeen in mijn lunchpauze even bellen en vragen of ze er een kunnen achterhouden tot het weekend..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ourplayground
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 10:23:
een pagina hiervoor al vermeld:
https://twitter.com/XboxQwik/status/927989173516042240

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Volgens een reactie op Reddit kun je niet stacken met Game Pass.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

nieuws: Amazon start Prime-bezorging in Benelux
Eindelijk.
Heb je nu eindelijk meerwaarde aan die Xbox app van hun :P
nieuws: Amazon brengt Xbox One-app voor Prime Video uit

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mr Magic schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:38:
[...]

Deze keer ben ik het wel met @Phusebox eens hoor.

Op de Microsoft site staat bij de compatibiliteitsdetails van de Xbox One X o.a. dit:

[...]

Dat is dus niet waar. Zeker de "geen gedoe" opmerking klopt niet want:
  • De Kinect adapter is bijna nergens te krijgen
  • De Kinect adapter is belachelijk duur
  • De Kinect adapter had gratis moeten zijn voor mensen die upgraden van een XBOO naar een XBOX
Zelfs als je het ding hebt is het wel hassle vind ik hoor... Ik heb er nog een gratis gekregen, maar het is erg onhandig, twee kastjes, een hoop kabel boel en als ik me niet vergis nog een adapter die in je stekkerblok moet. Maakt het echt een heel stuk lastiger om alles een beetje netjes weg te werken.

Overigens was er wel een goede reden om de aansluiting weg te laten, in ieder geval als je Microsoft mag geloven. De Kinect heeft namelijk nog aardig wat stroom nodig en het zou niet lukken om de stroom voorziening in de behuizing in te bouwen en ook de Kinect nog van juice te voorzien (en niet de behuizing groter te maken vermoed ik, wat ze natuurlijk niet wouden).

Wat de kosten betreft zou je je denk ik ook nog wel kunnen vergissen. Waarschijnlijk hadden ze een enkele productie run op die dingen en is de vraag nu niet groot genoeg om er nog veel meer te produceren. Daarmee zijn de kosten per exemplaar hoger, en worden ze met de tijd ook schaarser.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
Heel fijn!! Heb me gelijk aangemeld en even een stukje Grand Tour gekeken.. kwam wat traag op gang met de kwaliteit van het beeld, dat doet netflix beter.. maar man... Grand Tour in HDR... heerlijk :)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
MAX3400 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 09:24:
[...]

Quick search -> CoD forums -> je hebt geen Gold en/of een onterechte ban.
Ze hebben mijn account 3 maal gereset en toen werkte het.
had te maken met een gelinkte oude xbox360.
2 weekjes extra live bijgekregen

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricDH
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 20:53
estorino schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 23:34:
2 kleine issues met mijn Scorpio Edition na een avondje installeren/spelen:
  • console is niet fluisterstil, ik hoor een fan zachtjes ratelen. Lang niet zo stil als One S die ik hiervoor had. Tis even afwachten of het weggaat, het lijkt me niet normaal.
  • A button op de controller klikt af en toe niet lekker.
Die fan had ik ook door. De one X op dezelfde plek gezet (in de kast) als de one S, maar blazen als een gek na een tijdje Wolfenstein II. Hij staat nu op zijn standaard naast de kast en is nu fluisterstil.

op zich niet zo raar natuurlijk gezien de veel krachtigere hardware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TenaciousC
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-09 18:14
Zijn er toevallig nog mensen bij wie het overpompen van de data van een xbox one naar one X over LAN niet werkt?
Op beide consoles alles open gezet voor de transfer, NAT en dergelijke getest, allemaal okay volgens de xdoos maar wanneer ik vanop de X naar de one ga, en m'n games kies voor over te zetten gaat het na enkele seconden mis.
Hij ziet dus wel degelijk de inhoud van de oude xbox, doet alsof hij gaat beginnen met installeren op de X en komt dan met:

"Check your XBOX
We can't connect right now. If everything's normal, there could be a problem with your network"

Assassin's Creed Origin zeit er trouwens geweldig uit op de X! Hoop dat rockstar ook met aanpassingen komt voor GTA V, stel je voor GTA V in 4k!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
TenaciousC schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:29:
Hoop dat rockstar ook met aanpassingen komt voor GTA V, stel je voor GTA V in 4k!
Dan heb je gelijk je hele 1tb vol met 1 game... :+

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-08 09:29
Iemand ook al de issue tegen gekomen met de Xbox One X en Assassins Creed Origins dat ie geen geluid geeft ? Dacht eerst dat ik iets niet goed had aangesloten of qua instellingen niet op orde had maar toen om te checken andere games geprobeerd en die geven wel geluid !?

Heb zelf het spel compleet verwijderd en opnieuw geinstalleerd en moet nog checken of het nu goed is, maar wellicht iemand anders al dit tegen gekomen ?

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 17:27
EricDH schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:29:
[...]

Die fan had ik ook door. De one X op dezelfde plek gezet (in de kast) als de one S, maar blazen als een gek na een tijdje Wolfenstein II. Hij staat nu op zijn standaard naast de kast en is nu fluisterstil.

op zich niet zo raar natuurlijk gezien de veel krachtigere hardware.
Mijn X staat momenteel vrij, naast de TV. Zowel horizontaal als verticaal geprobeerd, maar maakt geen verschil; ook in idle hoor ik de fan zachtjes ratelen. Ik overweeg om de console te retourneren bij bol, want samen met de niet lekker werkende A button, vind ik dit toch wel vervelend voor zo'n prijzige aanschaf :F

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 22-09 13:56

PaYnE81

XBL VandalizerNL

estorino schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:55:
[...]

Mijn X staat momenteel vrij, naast de TV. Zowel horizontaal als verticaal geprobeerd, maar maakt geen verschil; ook in idle hoor ik de fan zachtjes ratelen. Ik overweeg om de console te retourneren bij bol, want samen met de niet lekker werkende A button, vind ik dit toch wel vervelend voor zo'n prijzige aanschaf :F
Verwacht niet dat het een defect is, bij de One S was dat ook bij behoorlijk wat mensen, ook geruilde exemplaren. Mijn One S heeft het ook en functioneert verder perfect, ik hoor het ook niet meer tenzij ik er bovenop zit.

Wellicht een verschil in het type/merk fan dat gebruikt wordt, andere lager etc.

Heb er ook geen andere verklaring voor.

Je kunt uit de PSU heel dichtbij ook een tikkend geluid horen in standby (beide modussen), dit schijnt met een overspanningsbeveiliging te maken te hebben en is ook "normaal" :)
Rivanov schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:03:
Ik hoor mijn X totaal niet! Echt fluisterstil. Heerlijk gewoon. :)
Dat was dus bij de One S launch ook het geval, mensen die een heel stille console hadden en andere die lichte mate van geluid hoorde als je er dichtbij zat.
Het zal productie verschil zijn, net als CoilWhine heb je geen garantie dat het met een wissel weg zal zijn ben ik bang.

Dus of ruilen of niet druk om maken (ik heb het laatste gedaan :9 )

[ Voor 21% gewijzigd door PaYnE81 op 08-11-2017 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik hoor mijn X totaal niet! Echt fluisterstil. Heerlijk gewoon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
estorino schreef op woensdag 8 november 2017 @ 11:55:
[...]

ik krijg mijn microsoft headset (waar volume blokje aan de kabel zit) er niet goed in, wil gewoon niet passen... best 8)7 |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 25-09 10:50
quorumz schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:07:
[...]

ik krijg mijn microsoft headset (waar volume blokje aan de kabel zit) er niet goed in, wil gewoon niet passen... best 8)7 |:(
Je hoeft het blokje toch niet te gebruiken? Althans, ik niet bij mijn MS stereo headset.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

[...]

Is dat blokje niet alleen bedoeld voor de v1 controller? :+

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Daar is die dan. Overigens voor €468,- euro kunnen meekrijgen. Xbox One S voor €175 euro kunnen verkopen dus uiteindelijk heeft het me €293 gekost.
Afbeeldingslocatie: http://img3.sector.sk/files/recenzie/20171131412886///xbox-one-x-test-31588-4032818-1-m-c.jpg

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2017 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:17:
Daar is die dan. Overigens voor €468,- euro kunnen meekrijgen. Xbox One S voor €175 euro kunnen verkopen dus uiteindelijk heeft het me €293 gekost.
[afbeelding]
Nice!, ook een redelijk prijs voor je One S gehad
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:28:
[...]

Ja, gewoon een maand eerder laten verkopen. Was ook nog eens maar de 500gb versie. Terwijl die nieuw rond de €210 inclusief twee spellen werden verkocht.
Waaaaaat!! goed geregeld kerel haha :D _/-\o_

[ Voor 27% gewijzigd door PaYnE81 op 08-11-2017 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PaYnE81 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:23:
[...]

Nice!, ook een redelijk prijs voor je One S gehad
Ja, gewoon een maand eerder laten verkopen. Was ook nog eens maar de 500gb versie. Terwijl die nieuw rond de €210 inclusief twee spellen werden verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:39
Gisteren bij het spelen van FM7 toch vervelende framedrops gehad tijdens een race op hockenheim. Bij de overige races geen last gehad. De X is wel heerlijk stil en hij ziet er strak uit.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Mr Magic schreef op woensdag 8 november 2017 @ 08:42:
[...]

Is dat zo? In de webshop staat hij niet. Heb je hem in de winkel(s) zien liggen dan?
Ja hoor. Gisteren ene meegebracht. Lagen er met hopen...

Voor de Xbox One X moet je de USB nemen het dichtst bij de hdmi, staat ook in instructie, andere herkent die wel, maar je kan niks wijzigen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

PaYnE81 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:23:

Waaaaaat!! goed geregeld kerel haha :D _/-\o_
En dan met een 4k ambilight oled gaat dat wel voor een mooi sfeer effect zorgen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:48:
[...]

En dan met een 4k ambilight oled gaat dat wel voor een mooi sfeer effect zorgen ;).
[video]
ik heb dat zelf ook, maar vind de vertraging van de hue zo zonde...

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ourplayground schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:55:
[...]

ik heb dat zelf ook, maar vind de vertraging van de hue zo zonde...
Zolang het ambilight maar direct reageert. Wat vaak wel zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skreppiedoe schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:32:
Gisteren bij het spelen van FM7 toch vervelende framedrops gehad tijdens een race op hockenheim. Bij de overige races geen last gehad. De X is wel heerlijk stil en hij ziet er strak uit.
Heb je vanaaf tijd? Mag jij ff online die track hosten en dan kan ik ook zien of/waar hikjes zitten. Rijden we met de MX5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Bedoel he dat adapter dingetje aan een blok? Bij de nieuwe variant controllers (die met jackplug voor audio) moet je de blok er in een hoek inschuiven. Rechtdoor werkt idd niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DingDongGunther
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-06 05:10
Hier is Vraag & Aanbod voor bedoeld

[ Voor 141% gewijzigd door Chaoss op 08-11-2017 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
MAX3400 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:59:
[...]

Heb je vanaaf tijd? Mag jij ff online die track hosten en dan kan ik ook zien of/waar hikjes zitten. Rijden we met de MX5.
Ik had dit op Spa gisteravond ook, in de avondschemering in ronde 2 wanneer ik de 1ste bocht doorging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RickS29 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:15:
[...]

Ik had dit op Spa gisteravond ook, in de avondschemering in ronde 2 wanneer ik de 1ste bocht doorging.
Vreemd, ik heb maandagavond O-) FM7 gespeeld op Rio en gisteravond op Nurburg F1 (nat & donker) maar geen hikjes kunnen waarnemen.

Dat gezegd hebbende; mijn game draait vooralsnog van externe disk; bij jullie ook of op interne disk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik heb alles intern draaien. Disc zit al wel praktisch vol. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
MAX3400 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:16:
[...]

Vreemd, ik heb maandagavond O-) FM7 gespeeld op Rio en gisteravond op Nurburg F1 (nat & donker) maar geen hikjes kunnen waarnemen.

Dat gezegd hebbende; mijn game draait vooralsnog van externe disk; bij jullie ook of op interne disk?
Ik heb hem ook intern draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:19:
Ik heb alles intern draaien. Disc zit al wel praktisch vol. :+
Ik denk dat ik Microsoft hier eens over ga lastigvallen. Windows-machines (algemeen) hebben adviezen dat een disk tenminste 10% vrije ruimte zou moeten hebben anders voorspellen ze "performance verlies".

Vraag me ook af wat het filesystem/snelheid is van de interne disk op dit moment.

@RickS29 no offense maar misschien dat het aan de TV ligt? Zelfde "geneuzel" dat mensen met een TV van 9K roepen dat ze een hikje zien als ze iets afspelen op 24p (BD-rips) terwijl de encoder ineens 23.976p levert en dus eens in de zoveel duizend frames skipped.

Wil het graag vanaaf even proberen; je weet me te vinden op XBL

[ Voor 26% gewijzigd door MAX3400 op 08-11-2017 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
MAX3400 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:21:
[...]

Ik denk dat ik Microsoft hier eens over ga lastigvallen. Windows-machines (algemeen) hebben adviezen dat een disk tenminste 10% vrije ruimte zou moeten hebben anders voorspellen ze "performance verlies".

Vraag me ook af wat het filesystem/snelheid is van de interne disk op dit moment.

@RickS29 no offense maar misschien dat het aan de TV ligt? Zelfde "geneuzel" dat mensen met een TV van 9K roepen dat ze een hikje zien als ze iets afspelen op 24p (BD-rips) terwijl de encoder ineens 23.976p levert en dus eens in de zoveel duizend frames skipped.

Wil het graag vanaaf even proberen; je weet me te vinden op XBL
Ik heb met mijn tv sinds aanschaf nooit schokken gehad het is ook maar een simpele 1080 TV. Het was ook maar 1 bocht die problemen gaf met 5 andere auto's erbij.
Kwa HDD had ik ook pas 20 ~ 30 % bezet. Het kan wel zijn dat ik op dat moment dingen aan het verplaatsen was van extern naar intern.

We kijken vanavond wel even :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18:20
YouTube: Xbox One X Review

IGN Xbox One X review.

Somt het goed op, we gaan mooie tijden tegemoet 😁

Als ik teleurstellingen had met deze generatie Xbox, zijn ze met de X volledig weggewerkt. En legt dit een zeer solide basis voor nog meer prachtige games de volgende jaren.

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Pagina: 1 ... 25 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.