Gisteravond de eerste paar uurtjes met de One X gespeeld. Pas 2 games gespeeld. Allereerst wat is het toch een strak, klein, sexy ding geworden zeg

. En stil, inderdaad m'n Horizon box van Ziggo maakt in standby meer lawaai dan de One X onder full load.
Ben begonnen met Forza 7. Die speelde ik al sinds release op de og Xbox. Vond 'm daarop er al heel goed uitzien maar op de One X is er toch een groot verschil. Het hele plaatje ziet er een stuk cleaner, scherper uit( duhh native 4K

). Ik zie dat vooral aan de omgevingen, dichtbij en met name ook veraf, super rete strak.
Toen eindelijk begonnen aan AC Origins. Had daar al een heel klein beginnetje mee gemaakt op de og box maar was er snel mee gestopt, kon het niet meer aanzien hoe wazig en washed out het er allemaal uitzag. Toen voor het eerst op de One X: mijn bek viel open. wederom zo fucking strak en scherp. De textures, foligae alles zo strak. De HDR doet ook lekker mee om het zacht uit te drukken

. Ben blij dat ik het uit heb weten te stellen tot gisteren om het te spelen zoals het bedoeld is.
Kortom, ben zeer onder de indruk. Vandaag eens kijken hoe Gears 4 en ROTTR eruit zien. Wil eigenlijk ook met Wolfenstein 2 aan de slag, maar die ligt nog in de seal. Moet echt eerst Gears 4 uitspelen. En ow ja Project Cars 2 natuurlijk ook eens checken.
Edit: ik speel op een 4K HDR tv
[
Voor 3% gewijzigd door
DutchOwnage op 08-11-2017 10:01
]