[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.094 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:29:
Best lastig gamen met 1 hand, maar ja moet toch dat bakje onder mijn kin zien te houden anders wordt het een natte bende....
[afbeelding]
Je draagt ook in GOW weer wapens mee die je vrouwelijke kant wel weer heel duidelijk maken.
Niet dat het erg is hoor, ik ben voor vrijheid in gender voorkeur, maar dat het even gezegd is.

Heb nu verschillende vergelijkingen gezien, maar de One levert echt wat ze belooft hebben. En dat zijn dit games die niet vanaf het begin voor de X geschreven zijn. Wat gebeurd er als games echt voor de One X worden ontwikkeld. Ik denk dat we dan allemaal lichtelijk opgewonden beginnen te raken van de pracht en praal die op (4k/HDR10/60FPS) word geleverd.

Een nieuw tijdperk heeft zich aangediend!

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:34:
[...]

...Ik denk dat we dan allemaal lichtelijk opgewonden beginnen te raken van de pracht en praal die op (4k/HDR10/60FPS) word geleverd.
Rene1984 in "[XBO] Xbox One - Deel 6" -> gisteravond even geinstalleerd en dat is wel heeeeel fijn.

#zonnebril_bij_je_OLED_nodig

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rene1984
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 17-05-2020
Ik vind die Insects demo ook geweldig om aan mensen te laten zien wat '4K' en 'HDR' nu precies betekent, voor zowel film als gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:43:
Ben ik overigens de enige die het opvalt dat er op de frontpage met geen woord gerept is over de Xbox One X release ?
Weet niet meer welk artikel maar een redacteur had op de frontpage ergens iets geroepen over een gebrek aan 4K/HDR content om een directe review te kunnen posten.

edit: Xtuv in 'nieuws: Xbox One X ondersteunt native resolutie van 1440p-monitoren' @Xtuv

[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 08-11-2017 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-09 16:21
justifire schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:43:
Ben ik overigens de enige die het opvalt dat er op de frontpage met geen woord gerept is over de Xbox One X release ?
Terwijl bij de PS4 Pro release de halve frontpage vol stond met specs en vergelijkingsvideos O-)
Ze moeten nog even bijkomen van alle pracht en praal :)

Hopelijk geeft dit een boost aan games voor de consoles. Niet dat we te klagen hadden maar met extra power moeten ontwikkelaars toch ook extra dingen kunnen doen bij games met open werelden of shooters als Battlefield.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:47:
[...]

Weet niet meer welk artikel maar een redacteur had op de frontpage ergens iets geroepen over een gebrek aan 4K/HDR content om een directe review te kunnen posten.

edit: Xtuv in 'nieuws: Xbox One X ondersteunt native resolutie van 1440p-monitoren'
Dat klopt.
Maar Tweakers is een nieuwssite mbt technologie.
Het AD begint ook niet zijn eigen oorlog om er over te kunnen schrijven.
Is toch gewoon een wereldwijde release, lijkt me best interessant nieuws ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
justifire schreef op woensdag 8 november 2017 @ 13:51:
[...]

Dat klopt.
Maar Tweakers is een nieuwssite mbt technologie.
Het AD begint ook niet zijn eigen oorlog om er over te kunnen schrijven.
Is toch gewoon een wereldwijde release, lijkt me best interessant nieuws ?
Mja Tweakers is dan ook nog altijd meer Ps minded dan dat ze Xbox minded zijn imho.
En een wereldwijfe release van de X die zonder problemen verloopt en waar alles wat beloofd is ook nog eens waargemaakt word is nu niet echt nieuws te nlemen voor ze.

Ze zouden liever een fiasco gehad hebben met tegenvallende verkopen en duizenden DOA .....dan pas had het op de frontpage gestaan.

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Update van 3.86 GB voor BF1. Iemand een idee wat het toevoegt? Of gewoon regular fixes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:10:
Update van 3.86 GB voor BF1. Iemand een idee wat het toevoegt? Of gewoon regular fixes?
We are pleased to announce that the Battlefield 1 Operation Campaigns Update will start rolling out November 8th. The download is required for all Battlefield 1 players.
The Update will be automatically deployed to your platform on Wednesday, November 8th across all platforms with the following downtimes:

PC: Multiplayer will be offline for 2h starting 08.00 UTC / 12.00 AM PT.
PS4: Multiplayer will be offline for 2h starting 10.00 UTC / 2.00 AM PT.
Xbox One: Multiplayer will be offline for 2h starting 12.00 UTC / 4.00 AM PT.

Be sure to tune in to the Operations Campaign Live Stream, live from DICE LA, at 9PM UTC/1PM PDT on November 8th with special guests and our very own DICE LA developers.

Update notes will be posted here once the Update is live. Be sure to check back once maintenance is complete.

Thank you for your patience and see you on the battlefield!

The Teams at EA/DICE
Ter info: BF1 staat niet op de One X lijst

[ Voor 5% gewijzigd door MAX3400 op 08-11-2017 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thank you. Hoop stiekem toch nog steeds op een enhanced patch tzt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes91
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-02-2020
Heb gister Forza 7 getest op mijn One X. Vervolgens een externe SSD aangesloten en Forza hier naartoe gekopieerd. Voor mijn gevoel gaat het vanaf de SSD toch wat sneller dan vanaf de interne hdd en externe hdd. Nadeel is dat een 500GB SSD zo vol is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10:45
Zoals eerder aangegeven heb ik nog een full hd scherm en ben ik niet van plan op korte termijn te upgraden naar 4K. Hier via v&a, maar ook via mp ben ik op zoek naar een xbox one s. Dat moet wel lukken of anders maar niet (215 euro met twee spellen).

Een van de spellen die me interessant lijken is Gears of War 4. Deze is nieuw voor 20 (?) euro te koop. Op de buitenkant van de verpakking staat dat er download codes bij zitten voor vier GoW xbox360 spellen. Ergens had ik gelezen dat deze codes maar werken tot eind 2016. Kunnen jullie bevestigen of dit klopt? GoW 3 is natuurlijk daarbij wel interessant omdat deze opgeleukt wordt voor de X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Heeft de overstap van een gewone Xbox One 500Gb naar een One S 500Gb nog voordelen of zijn die verschillen minimaal?
Ik heb nog een One maar kan momenteel voor een paar tientjes verschil een S kopen.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!
janvanduschoten schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:22:
Heeft de overstap van een gewone Xbox One 500Gb naar een One S 500Gb nog voordelen of zijn die verschillen minimaal?
- gratis UHD-speler erin
- 4K upscsaling (gedeeltelijk)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik heb nog een One maar kan momenteel voor een paar tientjes verschil een S kopen.
Praktisch hoofdzakelijk,

plusje
ingebouwde voeding, kleiner, 4k bluray en 4k playback netflix (YouTube niet?) en HDR.
minnetje:
Geen connector voor Kinect, 1 usb poort minder (3 ipv 4?), wit (of blauw, of groen, maar geen zwart)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08:31
MAX3400 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 12:59:
[...]

Heb je vanaaf tijd? Mag jij ff online die track hosten en dan kan ik ook zien of/waar hikjes zitten. Rijden we met de MX5.
Het was tijdens een career race met rallysport heroes(weet de naam ff niet precies)uit het 2e kampioenschap.
Met name in de 2e en 3e bocht van de eerste ronde zakte de fps hard richting de 10-15.
Ook de rest van de race liep het niet helemaal soepel.

Heb vanavond wel ff tijd om te testen.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boekster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-09 16:06

Boekster

Naimoholic

Voor de mensen met een Sony TV:

Als de One X niet herkent dat je TV alles moet ondersteunen, zorg dat je HDMI enhanced aan staat in de settings van de TV!

Home -> Settings -> External inputs -> HDMI signal format

Waarom dit niet standaard aangevinkt is, geen idee. Maar yay, ik word er blij van :)

Apparaat is snel, heel snel. Veel stiller dan ik en had verwacht en de setup met externe HDD was heerlijk simpel. Kuddos voor MS tot nu toe!

Music Addicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:24

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Boekster schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:42:

Als de One X niet herkent dat je TV alles moet ondersteunen, zorg dat je HDMI enhanced aan staat in de settings van de TV!

Waarom dit niet standaard aangevinkt is, geen idee. Maar yay, ik word er blij van :)

Apparaat is snel, heel snel. Veel stiller dan ik en had verwacht en de setup met externe HDD was heerlijk simpel. Kuddos voor MS tot nu toe!
Setup ging idd erg soepel. Ik had er voor de 1e keer opstarten 2 externe schijven aangehangen. Bij de eerste boot meteen de vraag of ik instellingen terug wilde zetten want die waren gevonden. Nadat gedaan was (en na de systeemupdate) kon ik direct gamen omdat ik alle games naar de externe disks had gezet.

Serieus de eerste keer dat ik zo simpel gemigreerd ben op een MS produkt 8)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07:26
ik dacht ik ga even kijken wat een 1TB SSD externe hardeschijf kost... Man, wat zijn die krengen duur! Hebben jullie echt rond de €300,- geïnvesteerd in zo'n kreng?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ourplayground schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:09:
ik dacht ik ga even kijken wat een 1TB SSD externe hardeschijf kost... Man, wat zijn die krengen duur! Hebben jullie echt rond de €300,- geïnvesteerd in zo'n kreng?
Nee; ik heb een 1TB HDD (7200rpm USB-powered) en dat werkt vlekkeloos voor mij,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
MAX3400 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:10:
[...]

Nee; ik heb een 1TB HDD (7200rpm USB-powered) en dat werkt vlekkeloos voor mij,
Maar hoor je die dan niet zoemen?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Boekster schreef op woensdag 8 november 2017 @ 14:42:

justifire in "[XBO] Xbox One - Deel 6"
;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
Is dit niet een dingetje wat in de topic start vermeld mag worden?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ourplayground schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:09:
pricewatch: WD Elements SE Portable USB 3.0 2TB Zwart
2TB voor 80 euro, SSD is semi-overkill voor zo'n bedrag en zeker voor de snelheid wat usb3.0 kan tov snelheid van een SSD. De 7200rpm is iets duurder, maar niet zoveel. Qua geluid zijn die dingen al bijna niet te horen.

Ik heb zelf een SSD->USB3 behuizing met een 750GB SSD erin zitten, was totaal gok 200 euro, was toevallig een SSD die over was uit de black Friday van vorig jaar. Best kan dat je dit jaar wederom een goedkopere ~750GB kan scoren, voor 2 tientjes een sata->usb erbij en je bent klaar.

Edit, ik heb zo'n ding
pricewatch: Ewent USB 3.1 Gen1 (USB 3.0) Screwless 2.5 inch SATA HDD/SSD encl...
En vorig jaar voor 132 euro een Crucial MX300 750GB gekocht, dus krap 140 euro :)

[ Voor 51% gewijzigd door SinergyX op 08-11-2017 15:20 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ourplayground schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:10:
[...]

Nope... Plus dat ding ligt bijna 5m verderop achter mijn Xbox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
MAX3400 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:19:
[...]

Nope... Plus dat ding ligt bijna 5m verderop achter mijn Xbox...
SinergyX schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:13:
[...]

2TB voor 80 euro, SSD is semi-overkill voor zo'n bedrag en zeker voor de snelheid wat usb3.0 kan tov snelheid van een SSD. De 7200rpm is iets duurder, maar niet zoveel. Qua geluid zijn die dingen al bijna niet te horen.

Ik heb zelf een SSD->USB3 behuizing met een 750GB SSD erin zitten, was totaal gok 200 euro, was toevallig een SSD die over was uit de black Friday van vorig jaar. Best kan dat je dit jaar wederom een goedkopere ~750GB kan scoren, voor 2 tientjes een sata->usb erbij en je bent klaar.
ok thanks, nemen we mee in de overweging :)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ourplayground schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:21:
[...]

[...]

ok thanks, nemen we mee in de overweging :)
Zoek dan wel een goede enclosure; liefst met UASP-ondersteuning ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:37
pricewatch: Seagate Expansion Portable 1TB Zwart

Ikzelf gebruik deze, al ga ik waarschijnlijk een groter exemplaar aanschaffen en deze meer gebruiken voor foto's e.d.

Ook zeer tevreden van en hoor je niet. Ik denk dat elk bekend merk dat USB 3.0 ondersteunt wel zal voldoen, gewoon even kijken of je ergens een goede aanbieding kan vinden.

Hoe dan ook gaan de HDD fabrikanten tevreden zijn met deze nieuwe console :P

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

[...]

Edit, ik heb zo'n ding
pricewatch: Ewent USB 3.1 Gen1 (USB 3.0) Screwless 2.5 inch SATA HDD/SSD encl...
En vorig jaar voor 132 euro een Crucial MX300 750GB gekocht, dus krap 140 euro :)
Majornelson twittert net deze:

https://www.bestbuy.com/s...eg-OFHCDDIKUIkurUhXeT44cw

4TB voor dezelfde prijs. Wel bij BestBuy, maar waarschijnlijk hier ook wel ergens voor die prijs te verkrijgen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:31:
[...]

4TB voor dezelfde prijs. Wel bij BestBuy, maar waarschijnlijk hier ook wel ergens voor die prijs te verkrijgen....
Zo, dat is even flink stuk goedkoper, dat zit onder de prijs van de 2TB. Gok dat er met black Friday nog wel wat komt, als deze van Nelson komt, zal dat wel een actie icm met MS zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yas Marina Circuit bij het invallen van de duisternis :9~ :9~ . Dat avondrood, de verlichting overal, koplampen op het asfalt.My God. Edit: zo das een mooi prijsje voor een 4TB zeg. Ik wacht ook op een Black Friday deal. En ow ja Coolblue heeft zojuist mijn 500 euro teruggestort. Het is ze geraden ook >:)

[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2017 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
[...]

Best buy verscheept niet naar Nederland toch?

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:04
[...]

Thanks voor de tip! Zit nog een paar dagen in NYC met een BestBuy om de hoek... maar even een oppikken dan! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 25-09 21:48

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Hij is wat stiller, en zoals al aangegeven 4k bluray speler, HDR en upscaling naar 4k bij sommige games. Ik heb hem zelf gekocht omdat ik vaak mijn Xbox meeneem en de Xbox One S scheelt behoorlijk wat ruimte in mijn tas.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
[...]

Edit, ik heb zo'n ding
Thx voor de tip, ik heb nog een SSD over hier. Misschien dat ik hem nu mooi aan de X kan hangen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 25-09 22:46
Battlefront 2 schijnt via ea access beschikbaar te zijn. Vanavond maar even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 00:07
Via kabel nog geen mogelijkheid tot verbinding: volgens microsoft support ligt dit aan poorten die KPN open moet maken...

Gelukkig wel 5ghz wifi op 50cm afstand. Valt wel tijdens downloaden vaak weg, wat dan gecompenseerd wordt met burst van 185mbits of zelfs 265mbits terwijl ik maar 100 mbits hoor te krijgen -\_○_/-

Mocht iemand nog ideeen hebben dan hoor ik ze graag.

Reeds gedaan:
- router en consol opnieuw opgestart (3x)
- kabel verwisseld (2x)
- IP handmatig ingevoerd (blijft niet opgeslagen...)
- zelfs port forwarding al gedaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:00
Holy smokes. Gears 4 ziet er een partij lekker uit!

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Vandaag eens in Mediamarkt gelopen (Belgie/Roeselare) geen Xbox One X te bespeuren en in GameMania lijkt die ook nergens meer op voorraad :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
mobygo76 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:51:
Battlefront 2 schijnt via ea access beschikbaar te zijn. Vanavond maar even testen.
Jep is beschikbaar.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
mobygo76 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:51:
Dat is een dag eerder dan ik dacht. Kan ik vanavond meteen alvast beginnen met kaarten verzamelen. Hopelijk dinsdag mijn X in huis zodat ik op 17 november in 4K los kan.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
BiaggioLuciano schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:53:
Via kabel nog geen mogelijkheid tot verbinding: volgens microsoft support ligt dit aan poorten die KPN open moet maken...

Gelukkig wel 5ghz wifi op 50cm afstand. Valt wel tijdens downloaden vaak weg, wat dan gecompenseerd wordt met burst van 185mbits of zelfs 265mbits terwijl ik maar 100 mbits hoor te krijgen -\_○_/-

Mocht iemand nog ideeen hebben dan hoor ik ze graag.

Reeds gedaan:
- router en consol opnieuw opgestart (3x)
- kabel verwisseld (2x)
- IP handmatig ingevoerd (blijft niet opgeslagen...)
- zelfs port forwarding al gedaan.
Heb je al eens overwogen je Experia box in bridge mode te zetten en daar gewoon een goeie access point aan te hangen? Ik gebruik mijn Experia box zeker niet voor wifi. Het bereik is zeer matig, de stabilitieit van het wifi signaal laat in mijn huis te wensen over, en ik haal gewoon niet de snelheden die ik met mijn Sitecom WLR-9000 haal. Echt een wereld van verschil en wellicht kun je met een andere AP wel bekabeld verbinding maken. Misschien vragen of je de AP van een vriend of goede buur even kunt testen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rivanov schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:55:
Holy smokes. Gears 4 ziet er een partij lekker uit!
Daar ga ik vanavond eens goed voor zitten, tussen Origins door. Ga helemaal blanco in Gears 4, op de One niet gespeeld maar had hem laatst opgepikt voor 20 euro.Godkelere start net Project Cars 2 voor het eerst op de XOX op, dat ziet er ook wel ff 10 keer beter uit zeg.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2017 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Zooooo, Battlefront is aan het downloaden.. even maandje EA access gekocht voor 10 uur Battlefront :D :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
BroWohsEdis schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:06:
Zooooo, Battlefront is aan het downloaden.. even maandje EA access gekocht voor 10 uur Battlefront :D :D
Maak je xbox jouw home xbox en vervolgens nog een account erop zetten. Dan kun je op de tweede account nog een x 10 uur spelen. Zelfde truc deed ik vorig jaar met Battlefield 1 ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 11:37
Is er eigenlijk ooit al ergens een topic/post geweest met gamertags van de leden hier op Tweakers?

Zou graag mijn vriendenlijst wat uitbreiden, niet noodzakelijk om MP te spelen maar om rivals, achievements etc te doen. Wie wil mag mij alvast toevoegen, GT zie onderschrift.

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Darks schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:12:
Is er eigenlijk ooit al ergens een topic/post geweest met gamertags van de leden hier op Tweakers?

Zou graag mijn vriendenlijst wat uitbreiden, niet noodzakelijk om MP te spelen maar om rivals, achievements etc te doen. Wie wil mag mij alvast toevoegen, GT zie onderschrift.
In de trial van Battlefield 1 was er een glitch waardoor je unlimited playtime had. Dit is helaas gefixt volgens mij :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is er ergens een lijst met Gamers beschikbaar?
Ja inmiddels is er een mooie site voor gemaakt: http://gotxbox.maykel.net/
Deze is gemaakt door gallery: BM en is een mooi alternatief voor de Google Docs sheet van voorheen. Voeg jezelf even toe zodat we weten wie wie is en welke games je speelt.
Meer info hier: BM in "[XBO] Xbox One - Deel 3"
Zie de ts (in de FAQ).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 8 november 2017 @ 16:57:
Net even de X enrolled in de insider app, rolt nu een 458 MB dashboard update binnen.
Weer lekker verder met een buggy OS, voelt wel zo vertrouwd :p
Om je oude uit de insider te halen, moet je dit vanuit de console zelf doen, of is dat nu ook mogelijk via die insider app? Of laat jij je oude xbox erin zitten?

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 25-09 18:49
Bezorger is net geweest, maar na een dagje extra wachten wel geluk: gouden ticket van bol erbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Hoe zit het eigenlijk met die Dobly Acces / Atmos app ? Ik zie in de instellingen van het geluid dat je Windows Sonic of Dolby Atmos kan inschakelen/kiezen. Ik heb zelf een Astro A50 gen2 (gen1 kan ook) die wel 7.1 ondersteunt virtueel. Het Dolby tekentje staat ook op de mixamp receiver, maar weet dus niet of ik wel wat aan die app heb die 17 euro kost.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Xgar schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:22:
Bezorger is net geweest, maar na een dagje extra wachten wel geluk: gouden ticket van bol erbij :)
*O* Gefeliciteerd *O*
justifire schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:00:
Oude blijft er in, oude xbox staat opgeborgen op zolder en zal daar over 50 jaar nog wel staan :+
Je kan unrollen vanuit de insider app : settings->manage devices
Aah daar kan ik hem er ook uit gooien, heb geen zin alles weer te gaan aansluiten :P

[ Voor 44% gewijzigd door SinergyX op 08-11-2017 17:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
Damn, lucky man. Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 11:35

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

ourplayground schreef op woensdag 8 november 2017 @ 15:10:
[...]

Heb zelf ook een 1TB HDD 7200RPM achter de TV staan. Ik hoor 'm niet hoor.

Ik ga je toevoegen.
<--- Gamertag. :)

[ Voor 47% gewijzigd door ElectricHead op 08-11-2017 17:38 ]

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead

ElectricHead

-

[ Voor 198% gewijzigd door ElectricHead op 08-11-2017 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Voor diegenen met een X aan een 1080p tv ipv een 4k tv. Ik kreeg bij diverse games die 4k assets hebben een melding dat er extra 4k content gedownload moest worden. Maar als dat dan gebeud is en je kijkt of dat geinstalleerd is, dan zie je dat niet terug als je die toetsencombi op je controller indrukt. Bij Hitman bleef er bij mij alleen maar Xbox Durango only staan.

Nadat ik de game verwijderd had en opnieuw geinstalleerd staat er bij Assets installed nu wel Xbox Scorpio.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lastpak010
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 14-09 17:44
Ik heb er net 1 bij MM rotterdam centrum opgepikt.
Die man zei dat ze sinds 4uur binnen waren.
Ik zag er een stuk of 10 liggen en wie weet dat ze achter nog meer hebben. Dus mocht je nog zoeken snel racen haha
Veel game plezier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
MRE-Inc schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:22:
Hoe zit het eigenlijk met die Dobly Acces / Atmos app ? Ik zie in de instellingen van het geluid dat je Windows Sonic of Dolby Atmos kan inschakelen/kiezen. Ik heb zelf een Astro A50 gen2 (gen1 kan ook) die wel 7.1 ondersteunt virtueel. Het Dolby tekentje staat ook op de mixamp receiver, maar weet dus niet of ik wel wat aan die app heb die 17 euro kost.
Bij mij gaf die app alleen maar problemen. Zie m'n post van gisteravond. Na het verwijderen werkt alles weer naar behoren. Volgens mij werkt het enkel met headsets die officieel Dolby Atmos ondersteunen. Een normale 5.1 of 7.1 gaat niet lekker werken, althans dat is mijn ervaring. YMMV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:40
Quick question: kan ik de controller van de Xbox One X gebruiken om, via Bluetooth, op mijn AndroidTV spellen te spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Gefeliciteerd! Dat is zeker het wachten waard *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
ElectricHead schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:27:
[...]

Heb zelf ook een 1TB HDD 7200RPM achter de TV staan. Ik hoor 'm niet hoor.

[...]

Ik ga je toevoegen.
<--- Gamertag. :)
Wat voor 7200 schijf heb je? Ik moet ook nog een externe (2TB of meer) hdd aanschaffen en neig naar een 7200 vanwege snelheid mits ik deze maar niet hoor...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Yonix schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:51:
Quick question: kan ik de controller van de Xbox One X gebruiken om, via Bluetooth, op mijn AndroidTV spellen te spelen?
Volgens mij zit er geen Bluetooth in de Xbox controller.

Edit: ik ben een sukkel. Op sommige controllers zit het wel. https://support.xbox.com/...uetooth-issues-windows-10

Of het op een Android werkt weet ik niet.

Goede post dit :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 08-11-2017 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
  • Laatst online: 00:34
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:33:
[...]

Zeker wel. Vanaf de Xbox One S werden er controllers met Bluetooth meegeleverd.

Of het werkt met de Android durf ik niet te zeggen.

[ Voor 11% gewijzigd door Martijn1899 op 08-11-2017 18:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Martijn1899 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:34:
[...]

Zeker wel. Vanaf de Xbox One S werden er controllers met Bluetooth meegeleverd.

Of het werkt met de Apple tv durf ik niet te zeggen.
Ja, zag het Idd al toen ik wat ging googlen. Ik ben een top tweaker! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1899
  • Laatst online: 00:34
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:35:
[...]

Ja, zag het Idd al toen ik wat ging googlen. Ik ben een top tweaker! :)
Kan gebeuren :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:47
Lastpak010 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:37:
Ik heb er net 1 bij MM rotterdam centrum opgepikt.
Die man zei dat ze sinds 4uur binnen waren.
Ik zag er een stuk of 10 liggen en wie weet dat ze achter nog meer hebben. Dus mocht je nog zoeken snel racen haha
Veel game plezier!
Je bent een topper! d:)b

Er liggen er nu nog 6...

EDIT: let wel goed op bij het betalen. Het meisje van de kassa wist niets van de cadeaukaart actie. De servicedesk ook al niet! Pas nadat ik ze er op wees dat het momenteel een actie is en je het online direct verrekend krijgt werd het gefixt. Echt typisch MM weer... :F

[ Voor 25% gewijzigd door Rossi46 op 08-11-2017 19:05 ]

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Rossi46 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:37:
[...]

Je bent een topper! d:)b

Er liggen er nu nog 6...
Haha jij toch ook maar overstag gegaan? Gefeliciteerd met je aankoop man. Straks die 4K tv dan ook maar toch ;) Startte vanmiddag voor het eerst PC 2 op en het verschil is erg groot. Benieuwd hoe het op een Full HD er uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Voor de liefhebbers, The Sims zijn nu ook tien uur te spelen via EA Access.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 8 november 2017 @ 17:39:
[...]

Bij mij gaf die app alleen maar problemen. Zie m'n post van gisteravond. Na het verwijderen werkt alles weer naar behoren. Volgens mij werkt het enkel met headsets die officieel Dolby Atmos ondersteunen. Een normale 5.1 of 7.1 gaat niet lekker werken, althans dat is mijn ervaring. YMMV.
Op een headset heeft Atmos totaal geen meerwaarde tov Dolby Digital / DTS
Op mijn receiver werkt Atmos uitstekend, kon de app ook gewoon gratis installeren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
justifire schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:45:
[...]

Op mijn receiver werkt Atmos uitstekend, kon de app ook gewoon gratis installeren ?
De app kun je 30 dagen gratis proberen. Daarna is het $ 14,99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06:40
[...]

Edit: ik ben een sukkel. Op sommige controllers zit het wel. https://support.xbox.com/...uetooth-issues-windows-10

Of het werkt laat ik jullie morgen weten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freezerator
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09 21:22
Pfft, vandaag nieuwe xbox one x aangesloten, error 102. Ik twijfel wat nu te doen, terugsturen naar bol.com of support via MS?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danplo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02:43

danplo

The Force is strong with me

Ik heb ook mijn Project Scorpio binnen. Wat een super mooie console is het geworden en de spellen zien er niet normaal mooi uit op mijn LG 65'' 4K tv. Super blij met mijn upgrade vanaf de eerste Xbox One 500GB. Nu loop ik alleen wel tegen 1 probleem aan en ik ga hem helaas terug moeten sturen. Ik heb constant disconnectie met mijn controllers (Elite en de controller die erbij zit). De standaard controller blijft wel aan staan, maar krijg melding in beeld, mijn Elite controller gaat gewoon steeds uit en zelfde disconnectie melding in beeld. Wel jammer dit, maar goed verder weer blij dat ik deze console heb gekocht.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 24-09 12:27
Damn je kan veel zeggen maar voor het navigatie / homescreen kan Microsoft beter even afkijken bij de concurrentie want wat een zooitje is dat zeg :(

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
[...]

Controller bij de Xbox One X bevat Bluetooth. Heb 'm nu wireless via Bluetooth aan Windows 10 gekoppeld. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:47
Verwijderd schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:44:
[...]

Haha jij toch ook maar overstag gegaan? Gefeliciteerd met je aankoop man. Straks die 4K tv dan ook maar toch ;) Startte vanmiddag voor het eerst PC 2 op en het verschil is erg groot. Benieuwd hoe het op een Full HD er uit ziet.
Ja, ach :) Had me eigenlijk voorgenomen om 'em pas te kopen nadat ik wat 'achterstallige privé zaken' had afgehandeld. Maar ja, 'tis nu wel hèt seizoen om te gamen - het wordt al lekker koud - dus ik zou het wel erg jammer gevonden hebben als ik er straks nog maanden op had moeten wachten.

Om niet volledig in mijzelf teleurgesteld te raken blijft de doos voorlopig dicht :+

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:48
[...]

Er zijn niet veel spellen die Atmos ondersteunen of wel? Ik heb nog geen enkele keer Atmos in beeld gezien.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe werkt dat enchanted eigenlijk. Wordt dat automatisch gedownload of moet je dat ergens zelf selecteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Freezerator schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:01:
Pfft, vandaag nieuwe xbox one x aangesloten, error 102. Ik twijfel wat nu te doen, terugsturen naar bol.com of support via MS?
In principe is Bol.com de leverende partij en moeten die het oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
danplo schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:02:
Ik heb ook mijn Project Scorpio binnen. Wat een super mooie console is het geworden en de spellen zien er niet normaal mooi uit op mijn LG 65'' 4K tv. Super blij met mijn upgrade vanaf de eerste Xbox One 500GB. Nu loop ik alleen wel tegen 1 probleem aan en ik ga hem helaas terug moeten sturen. Ik heb constant disconnectie met mijn controllers (Elite en de controller die erbij zit). De standaard controller blijft wel aan staan, maar krijg melding in beeld, mijn Elite controller gaat gewoon steeds uit en zelfde disconnectie melding in beeld. Wel jammer dit, maar goed verder weer blij dat ik deze console heb gekocht.
Geprobeerd om eerst te verbinden met USB kabel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Dragunov schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:15:
[...]

Geprobeerd om eerst te verbinden met USB kabel?
Zou in mijn ogen niet moeten uitmaken. In de doos zit ook geen kabeltje hiervoor. Dan moet je er gewoon vanuit kunnen gaan dat dit vanuit de doos moet werken. En vreemde is dat het gewoon met beide controllers gebeurd. Klopt gewoon niet met die ontvanger in de console denk.

Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”

Acties:
  • 0 Henk 'm!
danplo schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:02:
Heb je gekeken als voor je elite controller ook een update beschikbaar is?
https://support.xbox.com/...1684a440bab8e3b182111fea6

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
danplo schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:17:
[...]

Zou in mijn ogen niet moeten uitmaken. In de doos zit ook geen kabeltje hiervoor. Dan moet je er gewoon vanuit kunnen gaan dat dit vanuit de doos moet werken. En vreemde is dat het gewoon met beide controllers gebeurd. Klopt gewoon niet met die ontvanger in de console denk.
Ok, ik verbind altijd eerst de controller met USB en werkt dan feilloos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 21-09 14:37
[...]

Hoe heb jij je atmos speakers staan? Ik heb ze op 2 plankjes boven m'n bureau staan wegens montagegebrek aan het plafon op m'n slaap kamer :+
Phusebox schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:11:
[...]

Er zijn niet veel spellen die Atmos ondersteunen of wel? Ik heb nog geen enkele keer Atmos in beeld gezien.
Euhm... Gears of War 4 en dat was het wel zo'n beetje :+ al heeft ie het pas sinds de 4k update geloof ik. Op m'n fatboy had ik het nog niet beschikbaar namelijk, wel via de atmos app..

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
timmie271 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:22:
[...]

Hoe heb jij je atmos speakers staan? Ik heb ze op 2 plankjes boven m'n bureau staan wegens montagegebrek aan het plafon op m'n slaap kamer :+
Mijne zijn ingebouwd in de front speakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
En bij wie blijven de games staan in de kan geïnstalleerd worden, als zijn ze reeds geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 21-09 14:37
Dragunov schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:23:
[...]

Mijne zijn ingebouwd in de front speakers
Daar zijn magnat motion 990 net even wat te oud voor al zitten er wel dikke woofers in :)

En opzich is het ook wel wat overdreven op mijn slaapkamer voor die afstand van net 2.20meter, maar als het toch op de versterker zit :+ merk er dus alleen niet echt veel van :9
Dragunov schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:28:
En bij wie blijven de games staan in de kan geïnstalleerd worden, als zijn ze reeds geïnstalleerd?
Beetje rare vraagsamenstelling, maar hier zijn ze dan alleen bij geïnstalleerd terug te vinden..

[ Voor 26% gewijzigd door timmie271 op 08-11-2017 19:29 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• danplo

danplo

Dragunov schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:20:
[...]

Ok, ik verbind altijd eerst de controller met USB en werkt dan feilloos
Toch nog even gekeken naar de firmware en die waren al up-to-date.
Nu even kabel eraan gedaan en zien wat er gebeurd, al haal ik hem daarna er gewoon weer af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dragunov
Ik moest toch veranderen naar een nieuwe set nadat me all-in-one Samsung Blu Ray speler 5.1 er de brui aan gaf. Daarom ook een Xbox One X gekocht met een Onkyo 656 en een 5.1.2 Onkyo speakerset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead

ElectricHead

DeLyon schreef op woensdag 8 november 2017 @ 18:04:
[...]

Wat voor 7200 schijf heb je? Ik moet ook nog een externe (2TB of meer) hdd aanschaffen en neig naar een 7200 vanwege snelheid mits ik deze maar niet hoor...
Hmmmpff... toch een 2TB schijf. :D Ik heb zelf de Seagate Expansion Desktop USB 3.0 schijf.

Kan niet zo snel vinden. Maar ik meende dat ie 7200RPM was (daar heb ik 'm ook voor gekocht).
Had een WD schijfje van een 1TB er aan hangen, maar die was nog wel eens een beetje traag.
Deze gaat lekker snel wel. Hangt aan het stopcontact en een USB poort en gaat netjes automagisch uit als mijn Xbox One ook uit gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:11:
[...]

Gears 4 ondersteund het, en nog een paar spellen die ik uit mijn hoofd even niet weet.....gisteren te veel getest :X

@quorumz Shadow Warrior 2 loopt nu ook als een zonnetje :Y

@timmie271 Zie antwoord Dragunov ;)

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 08-11-2017 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
danplo schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:30:
[...]

Toch nog even gekeken naar de firmware en die waren al up-to-date.
Nu even kabel eraan gedaan en zien wat er gebeurd, al haal ik hem daarna er gewoon weer af.
Tuurlijk!

Maar ik dacht dat ie zo moest synchroniseren of zo :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rossi46 schreef op woensdag 8 november 2017 @ 19:09:
[...]

Ja, ach :) Had me eigenlijk voorgenomen om 'em pas te kopen nadat ik wat 'achterstallige privé zaken' had afgehandeld. Maar ja, 'tis nu wel hèt seizoen om te gamen - het wordt al lekker koud - dus ik zou het wel erg jammer gevonden hebben als ik er straks nog maanden op had moeten wachten.

Om niet volledig in mijzelf teleurgesteld te raken blijft de doos voorlopig dicht :+
Groot gelijk het is nu hoogseizoen qua games dar wil je niet missen d:)b . Maar doos dicht houden?Lekker aansluiten dat ding, al is het maar voor zondag a.s met PC 2 en genieten oOo
Pagina: 1 ... 26 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.