Het grote Xbox One X slowchat topic

Pagina: 1 2 ... 6 Laatste
Acties:
  • 23.864 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Topicstarter
Om het échte' topic wat te ontlasten kan in de periode na de release dit topic gebruikt worden voor de slowchat, geneuzel over leveringen, even melden hoe goed/slecht het appraat wel niet is etc ;)

Het [XBO] Xbox One - Deel 6 is bedoeld voor de meer serieuze/inhoudelijk onderwerpen.

Uiteraard gelden in dit topc dezelfde regels, dus niet trollen of op de man spelen etc.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19:06

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Is de Xbox One X nou van de bol.com site afgehaald?

blasphemy!

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:50

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ha...prima....Mijn zending ligt bij PostNL en zal waarschijnlijk eerst naar het regionale distributie centrum gaan waar ik morgen dus gewoon langs rijd als ik naar mijn werk rijdt en eigenlijk tegenover mijn werk ligt :(

Is in Zwolle btw....Iemand die weet of je daar je pakketje zelf op mag/kan halen ? Zal wel niet....maar je weet maar nooit. Hang ik dat ding op de 70+ inch presentatie TV die daar hangt op het werk....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Bol.com is dus door alle voorraad heen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 20-09 21:07

Bullet NL

Eigen Wijs

MRE-Inc schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:36:
Ha...prima....Mijn zending ligt bij PostNL en zal waarschijnlijk eerst naar het regionale distributie centrum gaan waar ik morgen dus gewoon langs rijd als ik naar mijn werk rijdt en eigenlijk tegenover mijn werk ligt :(

Is in Zwolle btw....Iemand die weet of je daar je pakketje zelf op mag/kan halen ? Zal wel niet....maar je weet maar nooit. Hang ik dat ding op de 70+ inch presentatie TV die daar hangt op het werk....
Marslanden?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Idd, zowel de Scorpio en normale hebben status: Niet leverbaar.

@Bullet NL Jup.....

[ Voor 16% gewijzigd door MRE-Inc op 06-11-2017 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

MRE-Inc schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:37:
Idd, zowel de Scorpio en normale hebben status: Niet leverbaar.
Komen we morgen bij de MM staan daar vrachtwagens vol ;-)

@Bullet NL Jup.....
[/quote]

Daar heb ik ook vlak bij gewerkt ;-)
Sterker nog, ken Zwolle als mijn broekzak :D
Maar jah, dan leer je een goddelijke blonde stoot kennen die in het hoge noorden zit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:17

justifire

Shut up and squat !!

Benieuwd of we nog een afhaalbericht krijgen van MM.
Ik sta in ieder geval om tien uur op de stoep, dan duiken ze het magazijn maar in !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Mjah heb er gestudeerd daar.....CHW. Jij doet echt iets niet goed. Geen 65" tv voor je XBox One X, verhuizen voor een blonde chick naar het noorden. Die van mij is uit het westen naar het oosten gekomen en als ik zeg dat er een 65" moet komen omdat de games op mijn Xbox One X er dan nog beter en mooier uitzien, dan zegt ze: Oh, okee.....als jij het zegt, jij hebt verstand van die dingen en ik niet. Als zij dan de muur wil verven, dan mag ze als soort van tegenprestatie haar gang gaan.

Overigens, wanneer zijn de games te spelen die met de X gereleased worden ? Ik heb voor de gein Super Lucky's Tale ook maar even op de laptop geinstalleerd want Play Anywhere, maar die wil nog niet opstarten. Weet eigenlijk ook niet meer of ik die nou wel of niet in Singapore gekocht had, waar het volgens mij al wel 7 november is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

justifire schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:47:
Ik sta in ieder geval om tien uur op de stoep, dan duiken ze het magazijn maar in !
Yes yes, #metoo

Ow wacht....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

MRE-Inc schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:49:
Mjah heb er gestudeerd daar.....CHW. Jij doet echt iets niet goed. Geen 65" tv voor je XBox One X, verhuizen voor een blonde chick naar het noorden. Die van mij is uit het westen naar het oosten gekomen en als ik zeg dat er een 65" moet komen omdat de games op mijn Xbox One X er dan nog beter en mooier uitzien, dan zegt ze: Oh, okee.....als jij het zegt, jij hebt verstand van die dingen en ik niet. Als zij dan de muur wil verven, dan mag ze als soort van tegenprestatie haar gang gaan.
Hmmmm hier ligt het iets anders, ik mag alles :o :*) :w *O* ..... zolang dingen maar uit het zicht kunnen.... laat dat nu niet echt de bedoeling zijn van een 65" tv.

Ach, het komt wel.... wensenlijstje is groot, de kinderen willen een nieuwe boot... (is nu het seizoen eigenlijk een beetje) Ben bovendien nog niet uit als ik voor een LCD of OLED wil gaan....

Dat ding wat @justifire Sony K1, is wel erg mooi.... Maar wil ik 4200 euro voor een TV geven...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Bullet NL schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:54:
[...]

Hmmmm hier ligt het iets anders, ik mag alles :o :*) :w *O* ..... zolang dingen maar uit het zicht kunnen.... laat dat nu niet echt de bedoeling zijn van een 65" tv.

Ach, het komt wel.... wensenlijstje is groot, de kinderen willen een nieuwe boot... (is nu het seizoen eigenlijk een beetje) Ben bovendien nog niet uit als ik voor een LCD of OLED wil gaan....

Dat ding wat @justifire Sony K1, is wel erg mooi.... Maar wil ik 4200 euro voor een TV geven...
K1 _O-
A1 ;)
Maar als jij 6.5m van je tv af zit is 4K zinloos, dus hou je centen in je zak of schuif je bank 4 meter naar voren.
https://www.televisiewinkel.nl/pagina/kijkafstand-tv.html

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 07-11-2017 00:00 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

justifire schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:57:
[...]

K1 _O-
A1 ;)
Maar als jij 6.5m van je tv af zit is 4K zinloos, dus hou je centen in je zak of schuif je bank 4 meter naar voren.
https://www.televisiewinkel.nl/pagina/kijkafstand-tv.html
Hey.... Ik heb twee banken en een gamestoel..... Die laatste staat op 2.5 a 3 meter voor de TV....
Bovendien, je bent zelf zinloos... Kan wel merken dat jij jezelf morgenvroeg vrij hebt gegeven...
Anders lig jij al lang op twee oren....

[ Voor 14% gewijzigd door Bullet NL op 07-11-2017 00:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

weeehoooo Super Lucky's Tale is te spelen..... Game on.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:39
UPS geeft bij m'n Bol.com order aan; aflevering op 9-11-2017

Bij m'n Microsoft order staat wel netjes; aflevering vandaag.

Vreemd dat die van Bol op 9-11 staat.. Verwacht die ook wel morgen binnen eerlijk gezegd.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Bullet NL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:01:
[...]

Hey.... Ik heb twee banken en een gamestoel..... Die laatste staat op 2.5 a 3 meter voor de TV....
Bovendien, je bent zelf zinloos... Kan wel merken dat jij jezelf morgenvroeg vrij hebt gegeven...
Anders lig jij al lang op twee oren....
Ja wil deze hype niet missen.
Vindt ik stiekem leuker dan de X zelf, daar is over een week de magie ook wel weer vanaf.
Want dan is de X de standaard, en de rest gewoonweg lelijk (althans dat was mijn ervaring met 1080p destijds en ommelaatst met 2160p films / series)
Is maar wat je gewend bent.

De reis is belangrijker dan de bestemming !
:r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:54

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Geef je netjes aan bij UPS dat je updates wil ontvangen, nog helemaal niets gekregen, kijk ik zojuist nog een keer, al 2 stappen verder.

jammer dat specifieke tijd-periode je dus account moet hebben, maar die is enkel voor US mensen beschikbaar :/ Morgen aantal keer ziekenhuis heen en weer cruizen, zou leuk zijn als het iets meer als 'end of the day' zou zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Elite 4k _O_ Hitman 4k _O_ forza 4k _O_ beast mode is ON

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
justifire schreef op maandag 6 november 2017 @ 23:47:
Ja waarschijnlijk ik ook :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoop voor iedereen hier dat ze morgen niet misgrijpen. Schijnt echt hard te gaan en de 2e levering is een groot vraagteken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:26:
Elite 4k _O_ Hitman 4k _O_ forza 4k _O_ beast mode is ON
Wel op een meter van je tv gaan zitten anders heb je niets aan 4K
Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:35:
Hoop voor iedereen hier dat ze morgen niet misgrijpen. Schijnt echt hard te gaan en de 2e levering is een groot vraagteken.
Bron? of is het algemeen bekend dat Microsoft zijn productie niet op orde heeft?

[ Voor 40% gewijzigd door Chaoss op 07-11-2017 00:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:46:
[...]

Wel op een meter van je tv gaan zitten anders heb je niets aan 4K

[...]

Bron? of is het algemeen bekend dat Microsoft zijn productie niet op orde heeft?
Haha dat zeiden ze vroeger ook van 1080p. Maar ik zit er 2 meter van af en het is een grote vooruitgang. Tranen springen in mn ogen.

En qua productie geen idee, gaat gewoon erg hard met die dingen. Is een run op die dingen en waarschijnlijk ruiken scalpers geld.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2017 00:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Zojuist voor het laatst "Xbox turn off" geroepen.
Werd er gewoon een beetje emotioneel van, Kinect rust in vrede oude vriend, wat hebben wij een hoop mooie momenten meegemaakt opgenomen !! :+

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 07-11-2017 00:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:54:
[...]

Haha dat zeiden ze vroeger ook van 1080p. Maar ik zit er 2 meter van af en het is een grote vooruitgang. Tranen springen in mn ogen.
Het is een feit en geen mening, afhankelijk van de grote van je tv en de kijkafstand is het menselijk oog gewoon niet in staat om het verschil tussen FHD en 4K te zien.

De vuistregel hiervoor is ongeveer 2 maal de hoogte van je scherm als je een 55" tv heb is dat dus ongeveer 140cm, zit je er verder vanaf dan zie je gewoon geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

justifire schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:55:
Zojuist voor het laatst "Xbox turn off" geroepen.
Werd er gewoon een beetje emotioneel van, Kinect rust in vrede oude vriend, wat hebben wij een hoop mooie momenten meegemaakt opgenomen !! :+
Ik geef je een schouder om op te huilen, een huis om in te schuilen..... :(:)

jankerd *O* ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Chaoss schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 00:59:
[...]

Het is een feit en geen mening, afhankelijk van de grote van je tv en de kijkafstand is het menselijk oog gewoon niet in staat om het verschil tussen FHD en 4K te zien.

De vuistregel hiervoor is ongeveer 2 maal de hoogte van je scherm als je een 55" tv heb is dat dus ongeveer 140cm, zit je er verder vanaf dan zie je gewoon geen verschil.
Moah..... ik sta regelmatig van de spanning tijdens het gamen dicht bij de TV..... Of ik ijsbeer wat heen en weer..... Schelt mijn vrienden uit via de headset, of krijg de nijging om mede spelers door de TV heen mijn woonkamer in te trekken voor een pak rammel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

True. Vriend van me heeft zijn tv wel 4meter ver staan, 55 inch. Nou totaal waardeloos. Daarom ben ik wel blij met mn 50 inch op 2 meter. Verder is zo zonde van de immersie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

[...]

1.2 tot 1.7 x de diagonaal van je scherm, zie tabel in de link die ik gepost heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

justifire schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 01:06:
[...]

1.2 tot 1.7 x de diagonaal van je scherm, zie tabel in de link die ik gepost heb.
Woon je nog steeds in die bouwkeet? Moet dat ding nog steeds achter je bus aan door het verkeer? Ga toch eens in een echte woning wonen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Nu online

Chaoss

Moderator Spielerij

Topicstarter
justifire schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 01:06:
[...]

Dat is gewoon niet waar :P zie bv deze link, hier wordt zelfs gesteld dat je op een meter afstond moet zitten bij een 55"tv.

Ik heb zelf een 4K tv en volgens regel zou ik dan op 3 meter nog het verschil moeten zien, tenzij je superman bent :P is dat gewoon niet haalbaar, ik heb nog nooit iemand in huis gehad die op die afstand het verschil kan zien. 4K is vooral heel veel marketing.

Wat dat betreft heeft HDR veel meer toekomst, dat zie je tenminste ongeacht de afstand,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Chaoss schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 01:15:
[...]

Dat is gewoon niet waar :P zie bv deze link, hier wordt zelfs gesteld dat je op een meter afstond moet zitten bij een 55"tv.

Ik heb zelf een 4K tv en volgens regel zou ik dan op 3 meter nog het verschil moeten zien, tenzij je superman bent :P is dat gewoon niet haalbaar, ik heb nog nooit iemand in huis gehad die op die afstand het verschil kan zien. 4K is vooral heel veel marketing.

Wat dat betreft heeft HDR veel meer toekomst, dat zie je tenminste ongeacht de afstand,
SD ook, dat is zelfs op 10 mtr nog lelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RRCreations
Kom op bol stuur mij een verzendbevestiging anders ga ik jullie morgen stalken. })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:07
Phil staat een paar meter bij me vandaan zijn praatje te houden :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/rFYr6fSzr7nZFA89lLsMHAyP/full.jpg

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-09 22:48
Launch Day ! *O* *O* *O*

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/IK15BHK5PHpKTS2SuMsh68hS/full.jpg

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
RRCreations schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 02:02:
Kom op bol stuur mij een verzendbevestiging anders ga ik jullie morgen stalken. })
Nog steeds niks en net te laat een extra te reserveren bij intertoys 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 12:35

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ben erg blij met die notificatie van mijn TV rechtsbovenin als ik FM7 opstart: HDR

Moet je net Mw. MAX3400 die dan weer weet welke track je moet kiezen om mooie effecten te zien :+

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Zo vandaag is de dag, over anderhalf uur langzaam aan richting de Game Mania om de scorpio op te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Nou, mn pakket ligt sinds gisteren bij Postnl klaar voor transport. Nog geen tijdvak bekend maar wel indicatie vandaag.. Ben benieuwd ben lang niet zo gehyped geweest en voel me 20 jaar jonger :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:47
Mijn Xbox ligt volgens PostNL vanaf 15:00 klaar bij de afhaalpunt die op de route van werk naar huis ligt. Misschien dat ik vandaag een uurtje eerder naar huis ga :)

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16:38
Phusebox schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:01:
En nu maar wachten tot de PostNL status wordt bijgewerkt van "is bij PostNL" naar "bezorger is onderweg"... Duurt tegenwoordig altijd zo lang voordat het in het sorteercentrum is verwerkt. Gelukkig is er nog geen sinterklaas- of kerstdrukte.
Die postbodes beginnen idd steeds later tegenwoordig.
Bol.com zag het positief in, die roepen tussen 0900 en 11.15, PostNL houdt het op 1000-1200. Uit eigen ervaring houdt dat in ‘kan de hele dag komen, maar reken er maar niet op’
Dus ja, als de pakketbezorger aan belt knalt het confetticanon hier los.

(Edit) bol.com stuurt net mail dat pakket met de postbode onderweg is en tussen 1000 en 1400 wordt bezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Hum.. Lekker moment voor de PostNL site om eruit te liggen :(

Ook raar, mijn pakket van bol.com stond gisterenavond al in de PostNL app, maar zonder bezorgtijd en ik kon wel zelf een tijd kiezen. Alleen was vandaag overdag geen optie, alleen vanavond voor 1,95 extra :?

Nog nooit gezien bij PostNL dat je voor de eerste afleverpoging al kunt kiezen... Hopeljk komt 'ie gewoon vandaag overdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Ik heb hem geannuleerd...... Ga toch voor de Pro...... coun't me in blue (again)..... :P :9 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:39
SunnieNL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:12:
[...]

Die postbodes beginnen idd steeds later tegenwoordig.
Bol.com zag het positief in, die roepen tussen 0900 en 11.15, PostNL houdt het op 1000-1200. Uit eigen ervaring houdt dat in ‘kan de hele dag komen, maar reken er maar niet op’
Dus ja, als de pakketbezorger aan belt knalt het confetticanon hier los.

(Edit) bol.com stuurt net mail dat pakket met de postbode onderweg is en tussen 1000 en 1400 wordt bezorgd.
Mijn Bol.com order komt via UPS (gisteren verzonden). Maar de T&T geeft aan dat hij pas donderdag wordt geleverd. Wel vreemd, want hij ligt al in Eindhoven.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Heb je ook wat aan een X als je geen 4K televisie hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
RodeStabilo schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:39:
Heb je ook wat aan een X als je geen 4K televisie hebt?
Kort antwoord; Ja.
Hij doet namelijk aan super-sampling, oftewel 4k renderen en downscalen naar (bijv) 1080p :)

Btw.. Waarom kan PostNL niet gewoon een tijdsbestek aangeven ipv Vandaag 7(8)7
Zowel de One X als een ander pakketje hebben geen tijdsindicatie hier }:|

[ Voor 21% gewijzigd door DutchCrownNL op 07-11-2017 08:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
Mr Magic schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:28:
Hum.. Lekker moment voor de PostNL site om eruit te liggen :(

Ook raar, mijn pakket van bol.com stond gisterenavond al in de PostNL app, maar zonder bezorgtijd en ik kon wel zelf een tijd kiezen. Alleen was vandaag overdag geen optie, alleen vanavond voor 1,95 extra :?

Nog nooit gezien bij PostNL dat je voor de eerste afleverpoging al kunt kiezen... Hopeljk komt 'ie gewoon vandaag overdag.
Hier precies dezelfde situatie.. Bezorgdag vandaag maar zonder tijdvak en ook van bol.com.

Heb klantenservice even gebeld maar daar stonden er 19 (!!) in de wacht. Bandje gaf wel aan dat er problemen zijn met internationale track & trace codes en dat statussen niet geüpdatet worden. Bezorging zelf zou dus goed moeten gaan...

Hoop dat de status nog wordt aangepast in de loop van de dag en anders ga ik gewoon langs het afhaalpunt om te kijken of er wat ligt..

Launch day struggles 7(8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
DeLyon schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:53:
[...]

Hier precies dezelfde situatie.. Bezorgdag vandaag maar zonder tijdvak en ook van bol.com.

Heb klantenservice even gebeld maar daar stonden er 19 (!!) in de wacht. Bandje gaf wel aan dat er problemen zijn met internationale track & trace codes en dat statussen niet geüpdatet worden. Bezorging zelf zou dus goed moeten gaan...

Hoop dat de status nog wordt aangepast in de loop van de dag en anders ga ik gewoon langs het afhaalpunt om te kijken of er wat ligt..

Launch day struggles 7(8)7
Had je de klantenservice van Bol of PostNL gesproken? En konden ze je daar wel een tijd geven of dat ook niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
Ben ik de enige zonder track & track van bol.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
RRCreations schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:56:
Ben ik de enige zonder track & track van bol.com?
Staat hij ook niet in de PostNL app, als je die gebruikt?
Bij mij staan daar de zendingen vaak eerder in dan dat de winkel mij een update stuurt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeLyon
DutchCrownNL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:55:
[...]

Had je de klantenservice van Bol of PostNL gesproken? En konden ze je daar wel een tijd geven of dat ook niet?
PostNL gebeld maar zo'n lange wachttijd dst ik het met het bandje moest doen.. Daar komt die info vandaan dus. Bol niet gesproken en vraag me af of zij überhaupt meer kunnen zien als PostNL storing heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13:31
Nou, de Post NL site ligt er hier uit. Ik heb wel een push notificatie gehad dat de bezorger onderweg is, maar ik kan niet inschatten hoe laat hij er nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
DutchCrownNL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 08:58:
[...]

Staat hij ook niet in de PostNL app, als je die gebruikt?
Bij mij staan daar de zendingen vaak eerder in dan dat de winkel mij een update stuurt
Helaas niks maar hij gaat ook naar een AH afhaalpunt. Ik kreeg het volgende antwoord bij Bol.com (live chat);

Wij hebben vanuit het hoofdkantoor de garantie gekregen dat alle bestelde Xbox-en vandaag geleverd gaan worden. Waarschijnlijk staat hij nog niet op verzonden omdat je hem bij een Albert Heijn laat bezorgen.
Die gaan via een andere logistieke route en dus op een ander tijdstip de deur uit...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:59
Hier ook nog geen enkele beweging op Bol.com, moet naar de lokale AH vandaag. Wel een paar maanden geleden het bevestigingsmailtje gehad wat betreft de Scorpio Edition. Ben benieuwd...

[ Voor 34% gewijzigd door Theebag op 07-11-2017 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22-09 13:17
alleen jammer dat er niet hele goede exlusives zijn op de xbox imo.

halo is leuk
forza is leuk
gears was leuk

maar dan ?

ben benieuwd wat developers nu gaan doen met deze power

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Jeroenzer schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:15:
alleen jammer dat er niet hele goede exlusives zijn op de xbox imo.

halo is leuk
forza is leuk
gears was leuk

maar dan ?

ben benieuwd wat developers nu gaan doen met deze power
Ori : Will of the wisps en natuurlijk Ashen !
Dat zijn al twee goede redenen om een Xbox One (X) aan te schaffen, als je tenminste geen zak met geld neer wil smijten voor een dikke game-pc :)

[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 07-11-2017 09:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
justifire schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:22:
[...]

Ori : Will of the wisps en natuurlijk Ashen !
Dat zijn al twee goede redenen om een Xbox One (X) aan te schaffen, als je tenminste geen zak met geld neer wil smijten voor een dikke game-pc :)

[video]

[video]
naar mijn mening zijn dat niet baan brekende exclusives, kijk het verschil met PS4, dat is echt wel aanzienlijk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18:47
Theebag schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:02:
Hier ook nog geen enkele beweging op Bol.com, moet naar de lokale AH vandaag. Wel een paar maanden geleden het bevestigingsmailtje gehad wat betreft de Scorpio Edition. Ben benieuwd...
Je kan de PostNL app gebruiken. Postcode van Ah gebruiken:).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Jeroenzer schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:32:
[...]

naar mijn mening zijn dat niet baan brekende exclusives, kijk het verschil met PS4, dat is echt wel aanzienlijk.
Dat is inderdaad jouw mening ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
justifire schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:48:
[...]

Dat is inderdaad jouw mening ;)
Nou ja, beide games zien er toch niet zo heel bijzonder uit? Volgens mij kunnen die graphics ook prima mee op de One S (maar daarom zet je de X waarschijnlijk ook tussen haakjes), los van het feit dat het meer op indies lijken dan AAA titels, maar dat vind ik dan weer. Gears en QB zien er wel erg goed uit op de X, maar dat zijn feitelijk al "oude" titels. Maar echt iets vergelijkbaars zit er volgens mij niet in de pijplijn, los van multiplats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gandalf68
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 19-09 10:25
Helemaal ongelijk heeft hij niet, en dat is wel jammer, ben van het andere kamp trouwens.

Maar gaat mij om de games, vroeger had je een ander verdeling en wilde je drie kampen in huis hebben.

, nu is dat anders en dat is ook denk ik de fout van Microsoft geweest. Hopelijk herpakken ze zich op software gebied.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Brrrrrrr tis nog koud ook buiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
Ik zoek het nog niet om naar buiten te gaan :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Gandalf68 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:54:
Helemaal ongelijk heeft hij niet, en dat is wel jammer, ben van het andere kamp trouwens.

Maar gaat mij om de games, vroeger had je een ander verdeling en wilde je drie kampen in huis hebben.

, nu is dat anders en dat is ook denk ik de fout van Microsoft geweest. Hopelijk herpakken ze zich op software gebied.
Vroeger was het ook Sonic tegen Mario, some things never change.
Justi slingert Killer Instinct weer eens aan, fighters is where we live for B-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09 13:40

Estoque

Turbobrick Owner

Zojuist de bevestiging gehad dat hij is afgegeven thuis!

Toch fijn, vorige week woensdag pas bij Coolblue besteld. Nu al binnen.

Respect to the man in the icecream van!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RRCreations
Hehe eindelijk een mail van verzending. Ik had voor de zekerheid ook een Scorpio Edition gereserveerd in Alkmaar mocht iemand het willen overnemen dan bel ik ze wel dat een “vriend” het komt ophalen (ik hoef er niks aan te verdienen!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:15
MM Hoorn, niets binnen gekregen. Ze hebben er 6 in bestelling staan, maar weten niet wanneer die binnen komen.

Had gister besteld, kon volgens bestelling vanaf vandaag opgehaald worden, maar geen bevestiging ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Ook hier, komt een extra XBox One X binnen in Enschede. Mocht iemand interesse hebben dan stuur maar een PB. Anders wordt ie geweigerd :) (Hoef niks meer ervoor te hebben dan normale bol.com aanschafprijs)

Was bij het ombouwen van de bestelling naar de Scorpio helaas te ver in het proces van leveren van de normale om die nog te annuleren voor verzending.

[ Voor 10% gewijzigd door Nefiorim op 07-11-2017 10:12 ]

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Theebag
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18:59
giantgiantus schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:33:
[...]

Helaas ook nog geen trackingnummer. Vorige week had ik ook zending voor afhalen en toen kwam het dispatchmailtje pas na 11. We gaan het zien :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Hoppa Xbox One X Scorpio bij de GM in ontvangst genomen, Game Mania top zaak!:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeLyon
giantgiantus schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 09:33:
[...]

Hier nog geen update in de PostNL app. Sinds gisteravond, status nog op 'Zending bij PostNL'. Iemand die al een update gepusht heeft gekregen sinds vanochtend?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xtiman
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 24-04 22:01
Wel track&trace code. Laatste status 'zending is bij postnl'.

Laat ze eens opschieten. Als je nou op tijd je werkdag begint met je ronde, dan ben je ook op tijd klaar, en zijn wij content.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Origins schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:15:
:N wat een prutsers daar zeg bij GM.

Vorige week bij Bol.com besteld. De Scorpio Edition nadat GM had gebeld dat ze niet konden leveren. Net bericht dat hij bij het afhaalpunt opgehaald kan worden. Kan GM een puntje aan zuigen....

Had ik al gezegd dat GameMania een prutsbedrijf is ? })

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Origins schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:15:
Toch nog één tevreden klant :P
Wens de medewerkers vn GM sterkte vandaag, zullen wat te verduren krijgen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
xtiman schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:30:
Wel track&trace code. Laatste status 'zending is bij postnl'.

Laat ze eens opschieten. Als je nou op tijd je werkdag begint met je ronde, dan ben je ook op tijd klaar, en zijn wij content.
Zelfde hier. Net PostNL gesproken en dit zou kunnen betekenen dat het morgen wordt helaas... De track en trace codes voor nationale pakketten zijn up to date en volgens de medewerker is de kans klein dat hij alsnog vandaag komt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:32
DeLyon schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:39:
[...]

Zelfde hier. Net PostNL gesproken en dit zou kunnen betekenen dat het morgen wordt helaas... De track en trace codes voor nationale pakketten zijn up to date en volgens de medewerker is de kans klein dat hij alsnog vandaag komt..
Had hetzelfde, mijne is echter net gesorteerd. Hoop dat het uiteindelijk nog goedkomt.

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
[...]

Op de website van PostNL geven ze ook t bezorgmoment aan. Zou daar van uitgaan. Sommige busjes rijden wat later weg.

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
Nefiorim schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:40:
[...]

Op de website van PostNL geven ze ook t bezorgmoment aan. Zou daar van uitgaan. Sommige busjes rijden wat later weg.
Hoop dat je gelijk krijgt vandaag! ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xtiman
[...]

Kan mij herinneren dat ik dit in verleden vaker heb gehad, vermoed wel dat Postnl nog wel komt. Valt me op dat de 'status' welke Postnl aan pakket meegeeft niet op tot date zijn en pas laat worden bijgewerkt.

Beter leveren ze vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Estoque
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09 13:40

Estoque

Turbobrick Owner

PostNL heeft bij mij vanmorgen de XOX afgeleverd. 10:00 precies stonden ze voor de deur (ik kreeg push melding dat hij er was en dat het pakket was aangenomen).

Respect to the man in the icecream van!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SunnieNL
Pfff wachten duurt zo lang.. ben van armoede mijn huis gaan opruimen.
Was is al gestreken, stofzuiger door t huis gehaald kat van schone bak voorzien, bed opgemaakt, vuilnis buiten gezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PostNL heeft ook bij mij de XOX Scorpio afgeleverd. Gisteren rond 11u besteld bij bol.

Helaas nog even wachten tot de avond :|

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:47
SunnieNL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:46:
Pfff wachten duurt zo lang.. ben van armoede mijn huis gaan opruimen.
Was is al gestreken, stofzuiger door t huis gehaald kat van schone bak voorzien, bed opgemaakt, vuilnis buiten gezet
Anders mag je dat allemaal ook wel bij mij thuis doen ;)

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
ik wil de xbox one x zeker wel hebben, heb nu de xbox one S, me vriendin heeft de normale xbox one,
zodra ik de Xbox one X heb gaat me Xbox one S naar me vriendin en zien we nog wat we met de normale xbox one gaan doen.

ik wacht eerst reviews etc af en gebruikers ervaringen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Zo..... nu installeren....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 16:53
Mediamarkt heeft niks op voorraad nu ik voor de balie sta

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

Soullancer schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:52:
Mediamarkt heeft niks op voorraad nu ik voor de balie sta
Zagen we helaas aankomen... Zuur voor je 🤔

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
Harmsen schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:47:
[...]

Anders mag je dat allemaal ook wel bij mij thuis doen ;)
Nee moet wel thuis zijn voor PostNL :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 18:09
SunnieNL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:57:
[...]

Ah joh, die komen nog wel een keer langs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

SunnieNL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:57:
[...]

Dat zou echt ruk zijn; lig je net met je stofzuiger op vol vermogen ondersteboven in de meterkast. TPG belt aan, vind het koud, briefje in de bus en gaat er weer vandoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd hoeveel tweakers die niet gepreordered of laat gepreordered hebben misgrijpen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10:32
"Bezorger is onderweg" _/-\o_

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:05:
Ben benieuwd hoeveel tweakers die niet gepreordered of laat gepreordered hebben misgrijpen vandaag.
Ik heb gisteren rond 11u in de ochtend besteld en heb net de Scorpio edition mogen ontvangen. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xtiman
Mijn zending is zojuist 'gesorteerd'. Hurry up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400

MAX3400

xtiman schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:15:
Welke simpele ziel moet 1 pakket sorteren? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
xtiman schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:15:
Mijne nog niet en bij mediamarkt Amsterdam oosterdok liggen er 2 in de winkel (geen scorpio's).. Aaarrrggghh |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeLyon schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:16:
[...]

Mijne nog niet en bij mediamarkt Amsterdam oosterdok liggen er 2 in de winkel (geen scorpio's).. Aaarrrggghh |:(
Ach hopelijk heb je hem 1 deze dagen. Gewoon ff wat anders gaan doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
Gisteren al mijn “gewone” Xbox One X bij Gamemania opgehaald. Top! Ga hem vanmiddag maar eens installeren. Ben benieuwd hoe dat eruit ziet op mijn twee jaar oude Samsung suhd tv (48js8000). Ooit speciaal voor 4K gaming gekocht.

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nosferatu111072 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:20:
Gisteren al mijn “gewone” Xbox One X bij Gamemania opgehaald. Top! Ga hem vanmiddag maar eens installeren. Ben benieuwd hoe dat eruit ziet op mijn twee jaar oude Samsung suhd tv (48js8000). Ooit speciaal voor 4K gaming gekocht.
Heeft die wel hdr10 support met een 10 bit panel? Anders mis je het belangrijkste verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een afhaalbericht van de Mediamarkt al gehad?

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2017 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sito
  • Registratie: Augustus 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:28:
Iemand met een afhaalbericht van de Mediamarkt al gehad?
Heb nog geen bericht gehad, maar ik ga er straks gewoon heen. Bij mijn bestelbevestiging stond immers dat ik vanaf vandaag kan afhalen.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf netjes, ook hier gelden de GoT regels dus niet trollen, flamen etc.