De hype is real. Zelfs oblivion heeft een xbx patch. Laat ik daar nou net zin in hebben. HOLD IT RIGHT THERE CRIMINAL SCUM!!!!!
Nu PostNL aan de lijn, omdat ik 2 pakketen verwacht (1x Scorpio, 1x Overig), beide staan nog op "Zending is bij PostNL".
Medewerkster gaf aan dat ze wel vandaag gepland staan om bezorgd te worden tussen 08:30 en 21:30...
Medewerkster gaf aan dat ze wel vandaag gepland staan om bezorgd te worden tussen 08:30 en 21:30...

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |
Ik heb precies hetzelfde. Normaal staat er een tijdvak, nu moet ik het maar gewoon afwachten en hebben ze blijkbaar tot 21:30 de tijd. Ach, gelukkig heb ik morgen vrijDutchCrownNL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:35:
Nu PostNL aan de lijn, omdat ik 2 pakketen verwacht (1x Scorpio, 1x Overig), beide staan nog op "Zending is bij PostNL".
Hij is binnen
De kabels lijken dezelfde als die voor de S dus heb me de moeite bespaard die los te halen en gewoon een unit replace in de kast gedaan. Hij is nu aan het updaten. Moet zeggen dat de gradient op de Scorpio edition in t echt mooier is dan op de foto’s.
De kabels lijken dezelfde als die voor de S dus heb me de moeite bespaard die los te halen en gewoon een unit replace in de kast gedaan. Hij is nu aan het updaten. Moet zeggen dat de gradient op de Scorpio edition in t echt mooier is dan op de foto’s.
Hier precies hetzelfde. Normaal staat er ALTIJD een tijdvak en uitgerekend vandaag niet grrrrDutchCrownNL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:35:

Same story here bruh.. We zitten helaas in hetzelfde schuitje.. BalenMr Magic schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:56:
[...]
Hier precies hetzelfde. Normaal staat er ALTIJD een tijdvak en uitgerekend vandaag niet grrrr

Jaaaaaa de Scorpio zending heeft nu de status Zending is gesorteerd

Inmiddels is de bezorger onderwegMAX3400 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:16:
[...]
Welke simpele ziel moet 1 pakket sorteren?
Kom ik bij de Mediamarkt met m'n ophaalbevestiging hebben ze niks meer..
"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"
BroWohsEdis schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:02:

Geen ideeDutchCrownNL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:03:
[...]
Pff en nu? Gewoon pech of kan je hem misschien elders ophalen?
Verwijderd
Heb je het online besteld bij de webshop? Als ze dat doen met de Scorpio die ik besteld heb, hebben ze zeker een probleem. Hoort namelijk niet en mag niet eens.BroWohsEdis schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:02:
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2017 12:10 ]
Vreemd, ik had sinds gisteravond toegang tot T&T bij PostNL en ook een tijdsaanduiding van 13:00-16:30 maar nu zie ik alleen iets met "Bewaar deze zending". Is dit de storing waar jullie het over hadden?DeLyon schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 11:59:
[...]
Same story here bruh.. We zitten helaas in hetzelfde schuitje.. Balen
Verwijderd
Lol dat is net zo zuur.BroWohsEdis schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:02:
Ja, gisteravond pas. Waarschijnlijk iets mis gegaan aan hun kant. Zo even in qruqius proberen.Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:08:
[...]
Heb je het online besteld bij de webshop?
Welke 'word afgeleverd' tijdstip had jij staan?VFRRijder schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:08:
UPS heeft m net bij me afgeleverd!
Mijne staat 6.18 vanochtend vanuit utrecht, maar levertijd staat nog steeds 'einde van de dag'.
Gaan ze lopend vanuit Utrecht ofzo?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Mediamarkt lijkt idd helemaal uitverkocht. Mn online bestelling van gisterochtend blijft ook een "in behandeling" hangen. Opheldering via de chat gaf
"Ik zie tevens wel dat er meer X Boxen besteld zijn dan dat er op voorraad was. Er zijn ook gereserveerde X Boxen ik kan alleen niet inzien of jouw order daarbij hoort. Het gaat namelijk op volgorde. "
Dus dat is een gevalletje van dat ik mazzel heb als ik hem deze week toch al krijg als ik dat zo lees
Ohwell had geen haast, en heb dat nog steeds niet.
"Ik zie tevens wel dat er meer X Boxen besteld zijn dan dat er op voorraad was. Er zijn ook gereserveerde X Boxen ik kan alleen niet inzien of jouw order daarbij hoort. Het gaat namelijk op volgorde. "
Dus dat is een gevalletje van dat ik mazzel heb als ik hem deze week toch al krijg als ik dat zo lees
Ohwell had geen haast, en heb dat nog steeds niet.
‘Zending is bij postNL’ hier ook.
Is dus een storing in hun systeem?
Scorpio die ik vorige week gepre-ordered had bij MM Antwerpen vanmorgen gehaald, waren er nog 2 over zelfs plus een pallet normale versies
Wat duurt dat verifyen van de eerste update lang, schiet nou op schiet nou op
Wat duurt dat verifyen van de eerste update lang, schiet nou op schiet nou op
[ Voor 23% gewijzigd door Ace op 07-11-2017 12:14 ]
Mediamarkt qruqius heeft niks, zes reserveringen die hij met geen mogelijkheid wil mee geven ondanks dat mijne wel direct besteld is. Winkel bestelling anders dan online bestellen zegt ie. Vrachtwagen nog niet geweest ook met eventueel nieuwe levering
Janken
Halve dag vrij voor niks
Janken
Halve dag vrij voor niks
Tha
Nee, helaas niet. Althans dat is wat de medewerker mij vertelde. Volgende stap is sorteren pas dan is hij het verzendproces in.aevitas1 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:12:
‘Zending is bij postNL’ hier ook.
Dus ik hoef niet naar qruqius te rijden zonder reservering?Tha schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:13:
Mediamarkt qruqius heeft niks, zes reserveringen die hij met geen mogelijkheid wil mee geven ondanks dat mijne wel direct besteld is. Winkel bestelling anders dan online bestellen zegt ie. Vrachtwagen nog niet geweest ook met eventueel nieuwe levering
Janken
Halve dag vrij voor niks
9:45. Maar was een onderaannemer van UPS...regio Heemstede.SinergyX schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:09:
[...]
Welke 'word afgeleverd' tijdstip had jij staan?
Mijne staat 6.18 vanochtend vanuit utrecht, maar levertijd staat nog steeds 'einde van de dag'.
Gaan ze lopend vanuit Utrecht ofzo?
Intertoys xl in hoofddorp heeft er 1 liggen, in het winkelcentrum ff bellen man vast laten houden
Ik wacht op me Scorpio editie
Ik wacht op me Scorpio editie
Tha
Werkenemer van mediamarkt wilrijk belde me net op dat er een palletje met X'n zijn toegekomen.
Heb hem netjes bedankt en verteld dat ik hem al bik dreamland gehaald heb 😀
Heb hem netjes bedankt en verteld dat ik hem al bik dreamland gehaald heb 😀
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
Scorpio Edition afgeleverd. En nu wachten tot ik klaar ben met werken

Blijft wonderlijk hoe de retailkanalen een puinhoop maken..
In Groningen hadden ze zo'n 20 stuks klaar staan, echter zonder bon..... Het is echt wie zich het eerste meld kon er één mee krijgen.
In Groningen hadden ze zo'n 20 stuks klaar staan, echter zonder bon..... Het is echt wie zich het eerste meld kon er één mee krijgen.
Cogitationis poenam nemo patitur
Uhm.... mijn bestelling bij MS wordt vandaag afgeleverd. Dat betekent dat mijn pre-order bij Saturn-Altstadt in Hamburg Centrum beschikbaar is
Xbox Live: Ofthewell NL
Hier ook net de verzendbevestiging van Bol.com ontvangen, onderweg naar de AH.
Nou als iemand weet of er ergens in Zuid Holland nog eentje te krijgen is dan hoor ik het graag.
Mijn Scorpio iseen uur geleden bij de AH afgeleverd, maar wat duurd het overzetten toch lang haha draadloos via lokaal netwerk helaas.
Kan niet wachten om forza tespelen!
Verwijderd
Mediamarkt? Ik ga echt de winkel verbouwen als ze dit met de Scorpio flikkenBullet NL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:19:
Blijft wonderlijk hoe de retailkanalen een puinhoop maken..
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2017 12:27 ]
Bah. ‘T is dat het een scorpio is...DeLyon schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:14:
[...]
Nee, helaas niet. Althans dat is wat de medewerker mij vertelde. Volgende stap is sorteren pas dan is hij het verzendproces in.
Succes ermee, mogen wij vandaag nog maar ons nieuwe speelgoed uit mogen pakken.
Gelukkig ben ik al goed voorbereid. 4k content heb ik al gedownload en alle content staat op externe schijvenLordFather schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:24:
Mijn Scorpio iseen uur geleden bij de AH afgeleverd, maar wat duurd het overzetten toch lang haha draadloos via lokaal netwerk helaas.
Nu nog wachten op de bezorger.
Yes, beide Mediamarken in Groningen hebben overigens geen Scorpio's gekregenVerwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:25:
[...]
Mediamarkt? Ik ga echt de winkel verbouwen als ze dit met de Scorpio flikken. Of misschien waren de bestellingen al achter gebleven voor de klanten met een reservering.
Er stonden nog genoeg toen jij er was ?Bullet NL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:33:
[...]
Yes, beide Mediamarken in Groningen hebben overigens geen Scorpio's gekregen
-= Very annoying forum person =-
Mijn scorpio staat als onderweg naar filiaal rdam zuid..zou toch niet kunnen dat ze die zomaar weggeven? of betreft dit andere meldingen van daarnet? zit zelfs een pakketnummer bij..
Verwijderd
Maar dan weet je toch niet of de reserveringen in de magazijn achter gebleven zijn (wat normaal wel zo is) en die 20 enkel voor vrije verkoop waren?Bullet NL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:33:
[...]
Yes, beide Mediamarken in Groningen hebben overigens geen Scorpio's gekregen
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2017 12:35 ]
Nou GM Amsterdam had natuurlijk niks binnen. 13 juni reservering...
Geen bericht of iets ook.
Enige voordeel is dat ik mijn aanbetaling gewoon contant terug kreeg dus heb oude games kunnen inleveren voor geld wat ik overal kan besteden.
Iemand een suggestie om er nog wel 1 te fixen ergens?
Enige voordeel is dat ik mijn aanbetaling gewoon contant terug kreeg dus heb oude games kunnen inleveren voor geld wat ik overal kan besteden.
Mediamarkt Enschede, Hengelo niks, Intertoys Enschede, Hengelo niks.
Mediamarkt Nordhorn Dld niks.
Mediamarkt Lingen VRIJE VOORRAAD! en staat inmiddels FM7 en GoW4 over te pompen van m'n One S.
Voor de grensbewoners bel MM Lingen Dld voor actuele voorraad.
Mediamarkt Nordhorn Dld niks.
Mediamarkt Lingen VRIJE VOORRAAD! en staat inmiddels FM7 en GoW4 over te pompen van m'n One S.
Voor de grensbewoners bel MM Lingen Dld voor actuele voorraad.
Verwijderd
Waarschijnlijk overal uitverkocht. Misschien met de 2e levering eind Nov anders begin volgend jaar.Mick3112 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:41:
Vriend van me had ooit een gameshop. En geloof me als ik zeg dat GM ook baalt. Die grote jongens als bol worden keihard voorgetrokken. En speciaalzaken krijgen een dikke middelvinger. Zo gaat het al jaren.MRE-Inc schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:36:
[...]
wat een prutsers daar zeg bij GM.
Vorige week bij Bol.com besteld. De Scorpio Edition nadat GM had gebeld dat ze niet konden leveren. Net bericht dat hij bij het afhaalpunt opgehaald kan worden. Kan GM een puntje aan zuigen....
Had ik al gezegd dat GameMania een prutsbedrijf is ?
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Mediamarkt Amsterdam Oosterdok had om 11 uur 2 gewone X'en in de winkel liggen! Heb ze zelf gezien..Mick3112 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:41:
Mijn zending is inmiddels geüpdatet naar 'Zending gesorteerd' maar nog zonder tijdvak. Fingers crossed voor levering vandaag
dank je, ik ben daar ook nog geweest, die waren inmiddels weg.DeLyon schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:48:
[...]
Mediamarkt Amsterdam Oosterdok had om 11 uur 2 gewone X'en in de winkel liggen! Heb ze zelf gezien..
Mijn zending is inmiddels geüpdatet naar 'Zending gesorteerd'.. Fingers crossed voor levering vandaag
Idem bij MM Breda. Vanmiddag krijgen ze nieuwe, als het goed is.BroWohsEdis schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:02:
-edit-
Dit was het verhaal in Breda ook inderdaad. Winkelbestellingen worden als eerste uitgeleverd.Tha schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:13:
[ Voor 47% gewijzigd door DingDongGunther op 07-11-2017 12:52 ]
Eindelijk gerust gesteld, "Bezorger is onderweg"
Schiet op dan!!!

Schiet op dan!!!
Dat weet ik toevallig wel, heb tijdens het verkrijgen van mijn Xbox namelijk even gebabbeld met de vriendelijke medewerker. Alles wat ze hebben/hadden lag bij de informatiebalie. Ze hadden een lijst met de diverse bestellingen (meer dan dat ze aan XBoxen hadden) en de Xboxen werden verkocht na volgorde van afhalen.Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:35:
[...]
Maar dan weet je toch niet of de reserveringen in de magazijn achter gebleven zijn (wat normaal wel zo is) en die 20 enkel voor vrije verkoop waren?
Ze gaf ook aan, al heb jij een bestelling in augustus gedaan, je komt hem vanavond op halen, dan heb je pech en moet je wachten tot een nieuwe levering.
Ze hadden helemaal geen Scorpio uitvoeringen binnen gekregen.
Ik was de 2e die er een mee kon krijgen, gezien de rij mensen die achter mij stond heeft de "voorraad" niet lang stand kunnen houden.master_viper schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:34:
[...]
Er stonden nog genoeg toen jij er was ?
[ Voor 15% gewijzigd door Bullet NL op 07-11-2017 12:59 ]
Helaas... Begrepen van MediaMarkt Zoetermeer ondanks de belofte van gisteren avond half 9, 3 x (!!) aan toe, dat ik hem vandaag kon ophalen, hadden ze TOCH niet genoeg. Zou ik in de volgende batch van vrijdag zitten. Dan wordt ik toch wel beetje pissed, zij geven mij mondeling tot 3 x aan toe garantie 'Ja meneer u heeft hem zeker morgen'. Kom je daar blijkt het toch niet zo te zijn (ook geen telefoontje helemaal niks).
Dan word ik toch wel beetje pissed... dat ik toch paar dagen moet wachten interesseert me geen flikker (oke klein beetje), maar beloof het dan niet. Zeg dan meneer ik kan het niet garanderen morgen, dan is het voor mij al genoeg. Dan had ik mijn andere bestellingen gewoon door laten lopen :-).
Daarnaast communicatie onderling daar op die afdeling is ook ver te zoeken.....
Dan word ik toch wel beetje pissed... dat ik toch paar dagen moet wachten interesseert me geen flikker (oke klein beetje), maar beloof het dan niet. Zeg dan meneer ik kan het niet garanderen morgen, dan is het voor mij al genoeg. Dan had ik mijn andere bestellingen gewoon door laten lopen :-).
Daarnaast communicatie onderling daar op die afdeling is ook ver te zoeken.....
GT: The Bozzz88
Verwijderd
Wat een mafkezen, want de bestellingen die via de webshop zijn gedaan is natuurlijk anders dan hun eigen voorraad. Neem aan dat ze daar onderscheidt in maken. Anders kunnen ze daardoor flink op hun kop krijgen. En al helemaal als het om Scorpio's zou gaan.Bullet NL schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 12:57:
[...]
Dat weet ik toevallig wel, heb tijdens het verkrijgen van mijn Xbox namelijk even gebabbeld met de vriendelijke medewerker. Alles wat ze hebben/hadden lag bij de informatiebalie. Ze hadden een lijst met de diverse bestellingen (meer dan dat ze aan XBoxen hadden) en de Xboxen werden verkocht na volgorde van afhalen.
Ze gaf ook aan, al heb jij een bestelling in augustus gedaan, je komt hem vanavond op halen, dan heb je pech en moet je wachten tot een nieuwe levering.
Ze hadden helemaal geen Scorpio uitvoeringen binnen gekregen.
[...]
Ik was de 2e die er een mee kon krijgen, gezien de rij mensen die achter mij stond heeft de "voorraad" niet lang stand kunnen houden.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2017 13:04 ]
Wilt iemand een Scorpio Edition halen in Alkmaar? Kan mijn reservering gewoon overzetten denk ikRRCreations schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 10:08:
Hehe eindelijk een mail van verzending. Ik had voor de zekerheid ook een Scorpio Edition gereserveerd in Alkmaar mocht iemand het willen overnemen dan bel ik ze wel dat een “vriend” het komt ophalen (ik hoef er niks aan te verdienen!)
Yes, vriendin stuurt zojuist een foto van het pakket dat thuis op tafel staat.Vanavond maar even aansluiten en testen
[ Voor 18% gewijzigd door wjsiebes91 op 07-11-2017 13:10 ]
Dit wordt weer een leuk topic de komende weken.
doet me een beetje denken aan de tijd dat de Ps4 net uitkwam.
Helaas. MediaMarkt gebeld en alles is uitverkocht. Blijkbaar is een bestelling toch geen reservering en is het gewoon first-come-first-serve.
De MM in Zwolle heeft volgens de website voorraad. Ikzelf ben nog steeds aan het wachten tot PostNL van 'Zending is bij PostNL' over springt naar 'Bezorger is onderweg'. Duurt lang
Meld zich ook maar eens... en dan te bedenken dat het hier eigenlijk 'alleen maar' om een upgrade gaat. Je kan er geen game meer of minder om spelen. Wil eerst wel eens zelf, IRL, met m'n eigen ogen zien of ik tijdens het gamen (!) het verschil zie tussen 1080p en 4K. HDR no doubt, maar 4K..Mick3112 schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:12:
Dit wordt weer een leuk topic de komende weken.doet me een beetje denken aan de tijd dat de Ps4 net uitkwam.
Moet wel bekeken, dat ik stiekem nog een poging gedaan heb om toch een Scorpio Edition te bestellen bij MM.... Wel leuk om altijd die berichten te lezen; " hij staat klaar thuis, alleen zit ik op m'n werk... "
Kom maar op met die unboxing pics...
If you didn't win today, you can always win tomorrow
Mijne is binnen, zit alleen een groot gat in de doos van Bol.com dus even kijken of alles goed is na de lunch
Xbox Live: MarkH
Vanmorgen even gebeld met de MM in Utrecht (HC), mijn bestelling is geen reservering en stond er dus geen 1 klaar. Ze zeiden wel dat in de loop van dag mijn bestelling wel gereed zou zijn of dat er dan meer kwamen.
Heb je de reservering nog? Volgens mij heb je een ID kaart nodig om hem op te halen.RRCreations schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:08:
[...]
Wilt iemand een Scorpio Edition halen in Alkmaar? Kan mijn reservering gewoon overzetten denk ik
Ik zit hier ook nog te kijken naar het 'bezorger is onderweg' scherm. Als ik had geweten dat er ergens voorraad was, had ik hem wel gewoon gehaald. Wachten is irritant
.
Nou ja, zo eerst maar even naar Azerty voor een externe schijf.
Nou ja, zo eerst maar even naar Azerty voor een externe schijf.
Scorpio ed mogen ontvangen. Eerste indrukken
- Ziet er vet uit
- Ding is loodzwaar
- Tot op heden erg stil( heb nog geen game kunnen testen)
Er is eerst een update te installeren van ~750MB
- Ziet er vet uit
- Ding is loodzwaar
- Tot op heden erg stil( heb nog geen game kunnen testen)
Er is eerst een update te installeren van ~750MB
Verwijderd
Ik weet niet waar jullie de info vandaan hebben, maar alle bestellingen van de Mediamarkt webshop komen in een neutrale doos binnen, waar je van de buitenkant dus niet kunt aan kunt zien wat erin zit, als je voor afhalen gekozen hebt. Enkel de naam van diegene die het dan besteld heeft staat erop. Deze artikelen verdwijnen niet in de winkel! Reserveringen gedaan in de winkel worden daarentegen wel soms gewoon verkocht (filiaal afhankelijk). Net iemand van de Mediamarkt zelf gesproken.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2017 13:37 ]
Status van mijn Scorpio bij bol.com is in de PostNL app de afgelopen uren versprongen van "zending is bij Post NL" naar "Gesorteerd" en nu naar "Bezorger is onderweg". Echter nog steeds zonder tijdvak, dus ik ben benieuwd. Heb dat al eens eerder gehad en toen werd aan het eind van de dag het bezorgmoment opeens een dag opgeschoven...
Dit had ik ook, inmiddels gewoon ontvangenMr Magic schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:39:
Status van mijn Scorpio bij bol.com is in de PostNL app de afgelopen uren versprongen van "zending is bij Post NL" naar "Gesorteerd" en nu naar "Bezorger is onderweg". Echter nog steeds zonder tijdvak, dus ik ben benieuwd. Heb dat al eens eerder gehad en toen werd aan het eind van de dag het bezorgmoment opeens een dag opgeschoven...
Xbox Live: MarkH
Ga hem zo maar eens ophalen bij GM.. twijfel of ik m’n One S 2TB meteen zal meenemen om in te ruilen.. 2TB model staat niet in lijst met geaccepteerde consoles betreft de intuilactie. En ik heb em al volledig afbetaald maar dat mag niet uitmaken lijkt me..
Eind van de middag.. 5 minuten geleden stonden ze aan de deur
Zo nu even in alle rust alles gaan instellen.
Zo nu even in alle rust alles gaan instellen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
UPS stond net voor de deur met m'n Scorpio via Microsoft. En krijg net mailtje van UPS dat m'n andere Scorpio via Bol.com op het afhaalpunt ligt.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Same here! Ga er vanuit dat het nu goed mort komen en dat de lokale AH hem gewoon vandaag nog krijgt... Wishful thinkingMr Magic schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:39:
Nou.. een paar weken geleden besteld en betaald bij de Intertoys (op voorraad) en ervoor gekozen om hem af te laten leveren bij de winkel om de hoek. Maar zoals helaas al stiekem verwacht.. hebben ze hem niet geleverd gekregen. Orginele Xbox One al verkocht helaas. Dus nu nog maar een paar avonden/weken (ben ik bang voor) naar de muur staren 😂
Edit; Net contact gehad met de klantenservice.
Er is een “probleem” in het distributiecentrum.
Lijkt op een typisch gevalletje, te veel orders aangenomen. Wordt vandaag nog teruggebeld over een update.. ben benieuwd.
Edit; Net contact gehad met de klantenservice.
Er is een “probleem” in het distributiecentrum.
Lijkt op een typisch gevalletje, te veel orders aangenomen. Wordt vandaag nog teruggebeld over een update.. ben benieuwd.
[ Voor 25% gewijzigd door ZicoDon op 07-11-2017 14:42 . Reden: Aanvulling ]
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Scorpio binnen. Dat nummer op de doos. Is dat het nummer van je scorpio?
Update is aan het installeren. Kijken of mijn account werkt, inloggen en de eerste games downloaden. (Overstap van 360 na enkele jaren niets mee te hebben gedaan)
Wel vaag dat het update scherm maar in 1080p is
Update is aan het installeren. Kijken of mijn account werkt, inloggen en de eerste games downloaden. (Overstap van 360 na enkele jaren niets mee te hebben gedaan)
Wel vaag dat het update scherm maar in 1080p is
Verwijderd
Wat een systeem zeg. Hitman ziet er ook zeer gelikt uit. Erg grote vooruitgang tegenover mn oude pro.
Ik kan EA Access niet kopen in mijn huidige geselecteerde taal? Hij staat op Engels, is dat nog steeds niet opgelost dat je de taal niet onafhankelijk van het land in kan stellen?
Verwijderd
Gewoon op nl zetten dan kopen en dan weer terug zetten. Geen raketwetenschap...Ace schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:39:
Ik kan EA Access niet kopen in mijn huidige geselecteerde taal? Hij staat op Engels, is dat nog steeds niet opgelost dat je de taal niet onafhankelijk van het land in kan stellen?
Speltip 7: spreid je kansenRivanov schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:06:
UPS stond net voor de deur met m'n Scorpio via Microsoft. En krijg net mailtje van UPS dat m'n andere Scorpio via Bol.com op het afhaalpunt ligt.
XBL: MRE Inc
Als het goed is kan ik de gewone versie straks alsnog afhalen bij de MM (heb gisteren ge-pre-ordered).
Mijn Scorpio stuur ik dan terug naar Bol. Mocht een tweaker uit de omgeving Rotterdam/Breda interesse in de Scorpio hebben, dan kan deze voor de aankoopprijs (499) worden overgenomen.
Mijn Scorpio stuur ik dan terug naar Bol. Mocht een tweaker uit de omgeving Rotterdam/Breda interesse in de Scorpio hebben, dan kan deze voor de aankoopprijs (499) worden overgenomen.
Verwijderd
Na al die leveringsperikelen bij met name de MM ben ik blij dat ik vanochtend 2 uur heen en terug in de auto heb gezeten en de mijne bij een onafhankelijke kleine gamespeciaalzaak heb kunnen afhalen na een tip van een medetweaker gisteren. Ik beschouw dit als een goede les voor toekomstige consolereleases. Voor mij geen MM, Intertoys, Coolblue Bol meer.
Dan heb ik wel interesse!!! Ik stuur je een PM. Edit: Eerst bericht dat mijn Scorpio niet zou komen, zojuist echter toch kunnen gaan ophalen, dus ik ben voorzien!DingDongGunther schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:46:
Als het goed is kan ik de gewone versie straks alsnog afhalen bij de MM (heb gisteren ge-pre-ordered).
[ Voor 11% gewijzigd door FrostyGunman op 07-11-2017 15:30 ]
Nee, maar wel vreemd dat dat nog steeds niet opgelost is. Ik kan mij de nachtmerrie van een nederlandse versie van Dead Rising 3 nog herinneren, wordt af en toe nog zwetend wakker van die voice oversVerwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:42:
[...]
Gewoon op nl zetten dan kopen en dan weer terug zetten. Geen raketwetenschap...
Zoals al eerder vermeld is een winkel reservering bij de MM iets anders dan kopen in de webshop en laten afleveren bij de winkel. Mijn gisteren bestelde xbox is dan ook nog niet als pakket aangekomen bij de MM, waarschijnlijk nog niet verzonden zelfs. Heeft iemand anders wel al een gisteren op de webshop MM bestelde xbox ontvangen (thuis geleverd gekregen of bij MM laten leveren)? Mijn status staat nog steeds op in behandeling helaas...
6 uur gisterenochtend besteld. Vanmiddag om 14u een mail gekregen dat ik kan afhalen (ik ga straks die kant op). MM Breda.Roodaap schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:56:
Heeft iemand anders wel al een gisteren op de webshop MM bestelde xbox ontvangen (thuis geleverd gekregen of bij MM laten leveren)? Mijn status staat nog steeds op in behandeling helaas...
Verwijderd
Komt door de power die ze erin hebben hangen.Benny schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 14:57:
Opgehaald, nu via netwerk alles overzetten.. Mooi apparaat hoor, compact maar ding is heavyy
18 oktober bij MS besteld.. maar nog geen bevestiging nergens. Gisteren gechat met ms "De verzenddatum staat op 7 november, dus u zou uw product deze week moeten krijgen."
Net nog nergens een verzendbericht gevonden.
Net nog nergens een verzendbericht gevonden.
[ Voor 12% gewijzigd door scorelord op 07-11-2017 15:02 ]
Wat een gedoe dat wachten. Heb al een dutje gedaan, afwas en de was gedaan, bankzaken gedaan.. En nu zit ik hier wat te turen
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
180gb aan het ovzerzetten, gaat nog wel ff duren met 190Mb/s. Naja wel sneller dan alles opnieuw downloaden ga ik vanuit..
Verwijderd
Als je hem nu nog niet hebt kun je er waarschijnlijk wel naar fluiten vandaag.Darks schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:22:
Wat een gedoe dat wachten. Heb al een dutje gedaan, afwas en de was gedaan, bankzaken gedaan.. En nu zit ik hier wat te turen
Dank voor je steunVerwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:25:
[...]
Als je hem nu nog niet hebt kun je er waarschijnlijk wel naar fluiten vandaag.

Neen ze leveren hier wel vaker tot 18u
Xbox One X box in a box?Verwijderd schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 13:36:
Ik weet niet waar jullie de info vandaan hebben, maar alle bestellingen van de Mediamarkt webshop komen in een neutrale doos binnen, waar je van de buitenkant dus niet kunt aan kunt zien wat erin zit, als je voor afhalen gekozen hebt.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Oke ja denk het niet. Daarom haal ik hem liever zelf op bij de specialist. Geen risico en vaak een dag eerder.Darks schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:28:
[...]
Dank voor je steun![]()
Neen ze leveren hier wel vaker tot 18u
Verwijderd
Kartonnen doos binnen de doos natuurlijk de Xbox
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 07-11-2017 15:38 ]
Ik ga ook netwerk transfer doen, mijn XBO zit op 400 van de 500 GB storage used.Benny schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:25:
180gb aan het ovzerzetten, gaat nog wel ff duren met 190Mb/s. Naja wel sneller dan alles opnieuw downloaden ga ik vanuit..
Hoe zit dat bij jou? Wel fijn om te weten hoelang dit ongeveer duurt.
Ondanks dat de datum op de 9e stond bij ups,zojuist de mail gehad dat hij is afgeleverd bij het afhaalpunt.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ik ben te laat met bestellen zie ik haha, boot gemist
468 was wel een mooie prijs
Ik heb trouwens al mijn games op een externe schijf staan. Kan ik die er zo inprikken en heb ik dan gewoon weer alles?
468 was wel een mooie prijs
Ik heb trouwens al mijn games op een externe schijf staan. Kan ik die er zo inprikken en heb ik dan gewoon weer alles?
Heb de One S verbonden met kabel, de X op 5ghz AC wifi (vlakbij router) en de transfer gaat met 187-190 Mb/s. Ik heb iets van 170-180 gb aan games en apps en dat gaat wel paar uurtjes duren zo te zien. Denk dat 400gb wel een nachtje gaat duren.Bbfreak schreef op dinsdag 7 november 2017 @ 15:43:
[...]
Ik ga ook netwerk transfer doen, mijn XBO zit op 400 van de 500 GB storage used.
Hoe zit dat bij jou? Wel fijn om te weten hoelang dit ongeveer duurt.
Let wel op dat NAT op beide consoles op Open moet staan..
In al die keren dat er hier iets geleverd werd met postNL was dat altijd in de vroege namiddag, vorige week bv nog ongeduldig aan het wachten geweest op een ps4 pro tot 2u, kwam nu perfect uit aangezien ik tot middag school had. Stonden ze vandaag natuurlijk om half 11 aan de deur. Gemist..
[ Voor 8% gewijzigd door VdBorght op 07-11-2017 16:07 ]
Netjes geleverd om 16.15u nog door Post NL voor Bol.com dus ik kan ook nog aan de slag!
Vrouwlief uit eten met vriendinnen vanavond, heb ik weer even geluk 😃
Vrouwlief uit eten met vriendinnen vanavond, heb ik weer even geluk 😃
Nou.. zoujuist een massa mail gekregen vanuit de Intertoys. Niet genoeg binnengekregen en order maar geannuleerd.
Iemand nog een idee of ze ergens rond utrecht te vinden zijn..?
Iemand nog een idee of ze ergens rond utrecht te vinden zijn..?
Feyenoord | Xbox Series X | Fotografie
Dit topic is gesloten.
Let op:
Blijf netjes, ook hier gelden de GoT regels dus niet trollen, flamen etc.
Blijf netjes, ook hier gelden de GoT regels dus niet trollen, flamen etc.