[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 46 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.126 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:56

Winkiller

De Mopperpot

uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:54:
[...]

[rant] Als ik dat nieuwsbericht zo lees dan krijg ik echt plaatsvervangende schaamte.

"Something we’ve heard loud and clear is that it’s often too time consuming to upgrade multiple cars. We agree, and as a result this is something we’ve been tackling over the previous weeks, and will continue to act upon."

Wat een schijnheiligheid. De werkwijze is nu... Bij launch zorgen we voor de meest onredelijke variant van een lootysteem. Gamers klagen, we maken het wat 'toegankelijker' zodat we kunnen laten zien dat we naar de gamers luisteren, maar nog steeds bakken met geld verdienen, en een paar maanden later bij de release van een volgende game herhalen we deze werkwijze weer...

Ik koop dan ook geen enkele game meer waar dit soort fratsen inzit. Ik vind het zelfs op het randje dat er lootcrates zijn die alleen te maken hebben met cosmetische zaken, maar zodra het invloed heeft op de gameplay, zowel SP als MP kap ik er echt helemaal mee.
Vroeger mocht je gewoon simpelweg 500 headshots maken voor een bepaalde camo. Dat was de enige manier. Nu mag je 5000 headshots maken of 10 euro betalen.

Vandaar ook mijn voorkeur naar kleinere games waar het juist gaat om het neerzetten van een goed product via een geweldig verhaal / gameplay / artwork, en daarmee je geld verdienen in plaats van de zoveelste jaarlijkse copy paste met microtransactions.
[/rant]
Ja ik ben het met je eens maar soms kom je pas ergens achter als je het al gekocht hebt. Ik wist het niet en heb hem gekocht bij uitkomen en het viel me direct op dat progress langzaam ging, terugbrengen ging niet omdat de verzegeling verbroken was. Gelukkig voor mij en anderen is het een en ander terug gedraaid maar ik begrijp je intentie goed, ik zal Forza 7 niet los kopen maar misschien komt hij ooit mee in een bundel aanbieding. Eigenlijk hoort het te zijn zoals games ooit bedoeld waren, je koopt een spel en klaar. Mocht er een MP aan vast zitten kunnen ze misschien iets extra vragen voor een game maar dan wel klaar en met in game beloningen de extra's verdienen i.p.v. met microtransacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
mca2 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:50:
Lang geleden vermaakte ik mij prima op mijn console, een PS2 voor de toen exclusieve MGS content, die speelde ik al op mijn MSX2 dus kwam er een PS2.

Al enige tijd kriebelt het weer en gister dan toch maar toegeslagen. 177 euro voor een 500GB One S leek me een prima deal. Ook voor 34 euro Forza 7 erbij en dat lijkt me een prima GT alternatief. De TMX en playseat zijn inmiddels ook onder weg :)

Ik ben mijn weg nog aan het verkennen op de Xbox zelf en Live Gold (1euro voor een maandje) en gelijk het jeugdsentiment Trackmania gedownload.

Ik ben geen full time gamer maar leg mij graag doe op een paar goede. In ieder geval Forza7 (en misschien pc2) en daarnaast kijk ik nog naar een goed platformer (zoontje van 6 baalt dat er geen Mario op zit).
Wat betreft platformers: Je kunt ook in de catalogus van de 360 duiken. Daar vind je onder andere Banjo Kazooie, Sonic en Rayman in terug. Rayman Legends (Xbox One) is sowieso een aanrader, spelen mijn nichtjes van 6 tot 8 ook op mijn Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:08
Daytona schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:05:
Hoi allemaal,

Afgelopen vrijdag heb ik tijdens één van de Black Friday akties een Xbox One S gekocht.

Ik wil hem vooral als mediaspeler in zetten, en mijn huidige Blu-Ray speler en Android box vervangen.
Ik was in de veronderstelling dat Kodi beschikbaar was, maar dit blijkt niet zo te zijn(?). En ook Hevc playback heeft wat haken en ogen nu ik wat verder zoek.
Wat gebruiken jullie om films/tv-series vanaf lokaal netwerk af te spelen op je Xbox One S?
Zal ik mijn Android box nog aanhouden, of zijn alle gangbare formaten (in 1080p) goed af te spelen op de One S?
Plex is hiervoor een goed alternatief. Ook prima te gebruiken op andere devices zoals tablets en telefoons

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:50

Sagat

Is pappa x2!

Bullet NL schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 13:39:
[...]

De prijzen en bonusen moet je een beetje door heen kijken, is niets heel veel anders dan bij 6, ik vindt Forza 7 zelf een tikkeltje beter rijden omdat er meer verschil is tussen auto's.

Nogmaals die kratjes met prijzen bij een zeker niveau, kijk daar door heen, het spel zelf vind ik beter.
Thanks, zal wel is kijken......kan me zo voorstellen dat er met kerst nog wel wat leuke deals voor bij komen als forza 7 er in zit why not. Al hoewel ik doorgaans meer een arcade dan sim racer ben. Zal ik kijken of mijn neef deze game en ook gold heeft, want af en toe wat mp met hem zou ik ook nog wel leuk vinden.

Ik hoop dan dus ook cuphead en/of ori te scoren. Zo niet vermaak ik me wel met oudere gold games (volgens mij heb ik black flag ooit al is 'gekocht' best zin in!)
Ook zin in de 'ouwe meuk' van rare replay (ooit al is goedkoop gekocht). Oh en ea acces komt er ook. Denk dat ik dan mass effect en dragon age nog is een kans ga geven. Maar ook veel zin in :X Unravel. Demo vond ik stiekem erg leuk, maar niet genoeg om te kopen. Voor 'gratis' is het een no brainer.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Timmet schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:08:
[...]

Plex is hiervoor een goed alternatief. Ook prima te gebruiken op andere devices zoals tablets en telefoons
Is het tegenwoordig al mogelijk om PLEX te gebruiken in combinatie met (minimaal) DTS?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 14:56

Winkiller

De Mopperpot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Daytona schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:05:

Wat gebruiken jullie om films/tv-series vanaf lokaal netwerk af te spelen op je Xbox One S?
Zal ik mijn Android box nog aanhouden, of zijn alle gangbare formaten (in 1080p) goed af te spelen op de One S?
Ik gebruik gewoon de VLC app, laat hem browsen naar m'n SMB share (windows 10) en speelt prima video's met ondertiteling af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ido schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 14:37:
[...]

Ik gebruik gewoon de VLC app, laat hem browsen naar m'n SMB share (windows 10) en speelt prima video's met ondertiteling af.
De Plex update is niet echt jovel maar had even VLC getest maar dat is helemaal waardeloos. Kon trouwens ook geen NFS aan. Maar goed voor Plex heb je een server nodig om te transcoden. Dan zie je natuurlijk ook mooi alle series met tunes. Je kan trailers bij je films stoppen (filename-trailer.mov bv). Meerdere shares onder 1 movie library (dat is dus bij de update beetje ruk gedaan waardoor je niet makkelijk selecteert)
Beide kunnen trouwens geen 4k hevc mkvs aan. Ook niet op de x1x. Plex hadden ze wat dat betreft net zo goed niet hoeven updaten.

Ben benieuwd of Kodi dit allemaal straks wel kan (maar wanneer...aankondiging is alweer zo lang geleden..) https://tweakers.net/nieu...tkomen-voor-xbox-one.html

Als ik dit lees: https://www.kodiinfopark....-kodi-on-xbox-one-latest/ vraag ik me af of het niet wil werken via OneDrive...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:00:
[...]
...Maar goed voor Plex heb je een server nodig om te transcoden.
offtopic:
Dacht dat op je "plex server" ook gewoon een vinkje hebt: stuur die zooi maar door; niks transcoden??

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Sagat schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:59:
[...]

Heb em besteld :X *O*

Wilde liever met Forza (want daar kunnen zelfs de duitsers niks censureren)....maar acht, mijn zoon is ook fan van rocket leaugue.....heb dit spel al op ps4 maar voor dit geld kan ik hem echt niet laten liggen.
Als ik met mijn back log klaar ben mogelijk wel een one x voor dit geld. (of volgend jaar Black Friday?)

Ook live besteld, dus kan er weer helemaal tegenaan :*)

EDIT:
oh wacht 'moet' ook nog ea acces :+
Hij is er gewoon al _/-\o_
Maar.....vandaag vol programma, heel misschien eind van de avond even snel aansluiten of anders morgen misschien.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:01:
[...]

offtopic:
Dacht dat op je "plex server" ook gewoon een vinkje hebt: stuur die zooi maar door; niks transcoden??
dat lukt niet als je subs geloof ik in de mkv zitten, wel als als het externe srt's zijn (dacht ik even) en ook even vanwege de audio..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben geen full time gamer maar leg mij graag doe op een paar goede. In ieder geval Forza7 (en misschien pc2) en daarnaast kijk ik nog naar een goed platformer (zoontje van 6 baalt dat er geen Mario op zit).
Welkom allereerst ;)

Er zijn een aantal 3D platform games die recent uitgekomen zijn:

- Super Lucky's Tale
- Yooka-Laylee
- Sonic Forces
- Snake Pass

Op 2D gebied heb je er ook een aantal:

- Cuphead
- Raymen Legends
- Ori
- Nog een hele rits waar ik de naam niet van ken.

Daarnaast is er ook zoiets als Rare Replay, daar zitten verschillende 2D en 3D platform games gebundeld. Groot aantal van wat je gaat kennen van de N64 en de (S)NES.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

uchiha tijntje schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:20:
[...]

Hahaha, je hebt me toegevoegd zie ik :).

Ik speel gewoon veel spellen. Het is ook gewoon echt mijn grootste hobby... En omdat ik tegenwoordig amper MP spellen speel blijf ik minder lang bij 1 game hangen. Vroeger speelde ik een jaar lang enkel Gears of War of Modern Warfare 1 en raakte ik amper andere games aan. Nu is het juist andersom. Games met een nadruk op MP laat ik redelijk links liggen en speel graag games met een wat korte gametijd. Met uitzondering van de pareltjes zoals Dark Souls en Cuphead. .

In november heb ik de volgende spellen uitgespeeld:

-RiME
-Call of Duty WW2
-Wolfenstein
-Super Luckys Tale
-Resident Evil 7 (over periode van oktober / november)
-Toby The secret mine

In oktober:
-The Turing Test
-Lovers in a dangerous spacetim
-The Fall
-The Bridge
-Gone Home
-Cuphead

Ik heb soms ook gewoon een grote backlog. Zo koop ik vaak games die in de aanbieding zijn en dan hebben we de games with gold nog. En als mijn vriendin op de bank op haar iPad vrouwenseries aan het kijken is, ga ik lekker wat gamen :) Af en toe gebruik ik wel een guide, voor bijv. collectibles.

Maar als ik een game echt niet leuk vind speel ik het ook niet. Meestal geef ik het wel een 2e kans, maar geen derde. Recore is daarbij een goed voorbeeld.
Maar dan nog....dan blijft voor mij de vraag staan of je alle spellen echt leuk vindt. Kijk, ik vind oorlogs films leuk, maar niet elke oorlogs film is goed. Zou zou ik bv geen oorlogs film kijken als het zich in de 3e dimensie melkweg, laserguns starwars achtige sfeer begeeft. Dus speel je ook al die spellen die tegenvallen gewoon uit ? Star Wars BF is zo'n game die ik nooit zou halen omdat het genre me niet trekt. Als ik niet van platformers houd, dan koop ik ze ook niet en speel ze daarom ook niet. Life is Strange games bv ook, gaat me allemaal veel te langzaam en dus na een half uur aan de kant gelegd.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:10
Lang geleden vermaakte ik mij prima op mijn console, een PS2 voor de toen exclusieve MGS content, die speelde ik al op mijn MSX2 dus kwam er een PS2.

Al enige tijd kriebelt het weer en gister dan toch maar toegeslagen. 177 euro voor een 500GB One S leek me een prima deal. Ook voor 34 euro Forza 7 erbij en dat lijkt me een prima GT alternatief. De TMX en playseat zijn inmiddels ook onder weg :)

Ik ben mijn weg nog aan het verkennen op de Xbox zelf en Live Gold (1euro voor een maandje) en gelijk het jeugdsentiment Trackmania gedownload.

Grappig dit. Ik herken mij behoorlijk in je tekst. Althans, wat betreft MGS dan. Doodzonde dat ze van MGS5 een open wereld game gemaakt hebben...

Anyway, wat betreft platformers. Kijk eens naar Ori and the Blind Forest (pareltje!) en Super Lucky's Tale. Die laatst lijkt mij prima geschikt voor de kleine man van 6 :)

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:31:
[...]

Maar dan nog....dan blijft voor mij de vraag staan of je alle spellen echt leuk vindt. Kijk, ik vind oorlogs films leuk, maar niet elke oorlogs film is goed. Zou zou ik bv geen oorlogs film kijken als het zich in de 3e dimensie melkweg, laserguns starwars achtige sfeer begeeft. Dus speel je ook al die spellen die tegenvallen gewoon uit ? Star Wars BF is zo'n game die ik nooit zou halen omdat het genre me niet trekt. Als ik niet van platformers houd, dan koop ik ze ook niet en speel ze daarom ook niet. Life is Strange games bv ook, gaat me allemaal veel te langzaam en dus na een half uur aan de kant gelegd.
Slechte games speel ik niet uit nee :). Maar een game moet het heel bont maken voordat ik het echt slecht vindt en me er aan ga ergeren. Een goed voorbeeld vind ik Recore. Dat vond ik echt zo’n ontzettende tegenvaller. Heb het laatst nog een keer geprobeerd en vond het wederom kut. Zal het daarom nooit meer aanraken.

Maar genres die me niet liggen koop ik ook niet. Je zult me nooit een race game of een rts game zien spelen. Net zoals jij met je oorlogsfilm in Outer space. :). Enige racegame die ik deze generatie heb gespeeld was de gratis game uitbreiding van Forza Horizon.

Dus ik houd me wel bij genres die ik leuk vind (en dat zijn er gewoon veel :)). Daarnaast kijk ik altijd wel op metacritic voordat ik een spel koop. Dus je weet altijd wel een beetje wat je koopt. Met uitzondering van een paar games die ik ooit heb gepre ordert. Maar dat is een uitzondering op de regel.

En ik vind het idd zonde dat als ik een game heb gekocht (koop 99% digitaal) ik deze na een half uur laat liggen. Dus ik geef het wel altijd een (tweede) kans.

Dus ja, resumerend: ik speel veel spellen, sommige leuker dan de anderen, maar niet leuke of slechte spellen speel ik niet / niet uit.

[ Voor 5% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-11-2017 17:47 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Laatst online: 14:54

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Rossi46 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:53:
[...]

Grappig dit. Ik herken mij behoorlijk in je tekst. Althans, wat betreft MGS dan. Doodzonde dat ze van MGS5 een open wereld game gemaakt hebben...

Anyway, wat betreft platformers. Kijk eens naar Ori and the Blind Forest (pareltje!) en Super Lucky's Tale. Die laatst lijkt mij prima geschikt voor de kleine man van 6 :)
Die laatste is leuk idd, soort van Mario World achtig spel. Op Youtube staan voldoende filmpjes om te zien of het wat voor jullie is :)

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:21:
[...]

Slechte games speel ik niet uit nee :). Maar een game moet het heel bont maken voordat ik het echt slecht vindt en me er aan ga ergeren. Een goed voorbeeld vind ik Recore. Dat vond ik echt zo’n ontzettende tegenvaller. Heb het laatst nog een keer geprobeerd en vond het wederom kut. Zal het daarom nooit meer aanraken.

Maar genres die me niet liggen koop ik ook niet. Je zult me nooit een race game of een rts game zien spelen. Net zoals jij met je oorlogsfilm in Outer space. :). Enige racegame die ik deze generatie heb gespeeld was de gratis game uitbreiding van Forza Horizon.

Dus ik houd me wel bij genres die ik leuk vind (en dat zijn er gewoon veel :)). Daarnaast kijk ik altijd wel op metacritic voordat ik een spel koop. Dus je weet altijd wel een beetje wat je koopt. Met uitzondering van een paar games die ik ooit heb gepre ordert. Maar dat is een uitzondering op de regel.

En ik vind het idd zonde dat als ik een game heb gekocht (koop 99% digitaal) ik deze na een half uur laat liggen. Dus ik geef het wel altijd een (tweede) kans.

Dus ja, resumerend: ik speel veel spellen, sommige leuker dan de anderen, maar niet leuke of slechte spellen speel ik niet / niet uit.
En heel soms koop je op mijn aanraden een spel. Die je vervolgens na 10 minuten verwijderd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:14
Hopelijk morgen de Xbox One S binnen, en anders overmorgen :)

Zie dat Call of Duty 2 backwards compatible is. Geweldig spel. Zou die wel aan willen schaffen, maar is nog best wel wat geld voor een oud spel.

Iemand die hier toevallig CoD2 heeft en zou willen kijken hoeveel online spelers er nog voor dat spel zijn en of er wat servers gevuld zijn?
Zo niet dan is 20€ toch wat teveel van het goede als er geen online mogelijkheden meer zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:54:
[...]

Oja, dat was ik vergeten! Dus ik heb een getuige dat ik niet alle spellen uitspeel die ik niet leuk vindt. :+
Weet wat jij moet spelen? Zoo Tycoon! H b een paar dagen geleden de achievement gehaald voor 1000 stukjes poep opruimen unlocked. I is ook nog X enhanced. Een mooiere dierentuin ervaring ga je nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 11:41
@Goudstalen Ik vrees voor je dat er weinig spelers online zullen zijn op CoD2. (ook al gecheckt op CoD:WaW wat ook erg tegenviel). Geldt eigenlijk voor bijna elke oude CoD, behalve de remastered Modern Warfare.

Maar voor ieder wat wils nu met CoD WWII, Modern Warfare Remastered en Infinite Warfare.

[ Voor 3% gewijzigd door Froggle op 28-11-2017 18:00 ]

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 09:14
@Froggle daar ben ik inderdaad ook bang voor. WW2 ga ik nog eens naar kijken, maar vind juist de simpliciteit en mappen van CoD2 zo goed. Geen unlocks, battlepack dingen en killstreaks en dergelijke zooi.
CoD2 is op de PC ook nog verassend actief.

Daarom zou het mooi zijn als iemand zou kunnen checken of er nog een server of 2 vol is op CoD2, dat is wat mij betreft genoeg om de aanschaffing te verantwoorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
[b]

Daarom zou het mooi zijn als iemand zou kunnen checken of er nog een server of 2 vol is op CoD2, dat is wat mij betreft genoeg om de aanschaffing te verantwoorden.
Dat zou nou mooi zijn he. Dat je ergens kan zien wat de player activity is van games op de consoles. Mis echt een soort steamcharts

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 17:58:
[...]

Weet wat jij moet spelen? Zoo Tycoon! H b een paar dagen geleden de achievement gehaald voor 1000 stukjes poep opruimen unlocked. I is ook nog X enhanced. Een mooiere dierentuin ervaring ga je nergens vinden.
Ik vraag me wel eens af hoe laat die kinderen van je nog op zijn, want zie soms om 11 uur s’avonds nog Zoo tycoon gespeeld worden en neem aan dat Exactor It dat toch niet zelf doet...
O-)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Goudstalen schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 18:05:
@Froggle daar ben ik inderdaad ook bang voor. WW2 ga ik nog eens naar kijken, maar vind juist de simpliciteit en mappen van CoD2 zo goed. Geen unlocks, battlepack dingen en killstreaks en dergelijke zooi.
CoD2 is op de PC ook nog verassend actief.

30 seconden googlen leert me dat het zo dood als een pier is op de One. Heb hem een paar maanden geleden online heel even gespeeld. De nostalgie was er niet. Misschien omdat ik vroeger met tobo muis speelde.

@uchiha tijntje ik kan mijn kinderen het fokken van elk dier niet toevertrouwen. Zij willen alleen aapjes in hun dierentuin. Savonds worden de neushoorns gefokt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 13:26

Daytona

Autoracen is voor watjes

@Timmet @quorumz @ido ; bedankt voor de replies. Klinkt helaas niet zo kant-en-klaar als ik gehoopt had.
Ik zal iig Plex en VLC proberen als 'ie donderdag binnenkomt.

Werkt HD-audio passthrough naar een AV-receiver dan wel 'gewoon' bij afspelen van Blu-Rays en/of videomateriaal vanaf NAS? (bitstream/passthrough voor hd audio vanaf blu-ray is inmidds gerealiseerd bij een update lees ik).

En nog een Xbox noob vraag; als ik games digitaal wil kopen en spelen, heb ik dan een xbox live abonnement nodig?

[ Voor 15% gewijzigd door Daytona op 28-11-2017 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Daytona schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 21:26:
En nog een Xbox noob vraag; als ik games digitaal wil kopen en spelen, heb ik dan een xbox live abonnement nodig?
Niet speciaal.

De combi is als volgt: online account nodig -> betaalgegevens koppelen -> koop games/apps (geldt ook meteen voor de Windows Store) -> speel games.

Nadelen zonder Xbox Live/Gold: niet/amper online gamen, geen gratis games elke maand, bepaalde andere features. Hieronder een quote uit 2010:
Despite the renaming of Xbox Silver to Xbox Live Free, the service will still offer the same set of free features, which include demo downloads, customizable avatars, and the ability to download videos, games and game add-ons.

Xbox Live Gold service is still required to play online multiplayer games, watch streaming Netflix movies and use Facebook and Last.fm features on the Xbox 360. Microsoft will raise the price of Gold membership from $50 to $60 per year on November 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 20:00
Ben ik nou gek of verkopen ze hier gewoon nog de Xbox One X Project Scorpio: https://www.microsoft.com...console/8nq33jvv1s9v/hb2p

Zie de tekst:

Beschrijving

• Limited Launch-editie met speciaal ontwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 12:45

Kalkie

NLMP

Hawk86 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 22:04:
Ben ik nou gek of verkopen ze hier gewoon nog de Xbox One X Project Scorpio: https://www.microsoft.com...console/8nq33jvv1s9v/hb2p

Zie de tekst:

Beschrijving

• Limited Launch-editie met speciaal ontwerp
Kijkend naar de rest van de omschrijving en de doos moet dit een ''gewone'' zijn. De Scorpio doos is heel anders.

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daytona
  • Laatst online: 30-09 13:26

Daytona

Autoracen is voor watjes

@MAX3400 Bedankt, da's duidelijk. Ik speelde op de PC al nooit online, dus dat zal niet zo'n bezwaar blijken hopelijk. Voor Netflix en andere streaming diensten volstaat tegenwoordig een gratis Xbox Live account begreep ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 12:45

Kalkie

NLMP

Iemand al een code gehad voor de Lego 4K movie als early one x adopter? https://www.windowscentra...g-free-4k-movie-microsoft. Niet dat ik die film zo interessant vindt, maar gratis is altijd goed :)

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hawk86
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-09 20:00
Kalkie schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 22:16:
[...]

Kijkend naar de rest van de omschrijving en de doos moet dit een ''gewone'' zijn. De Scorpio doos is heel anders.
Ja..maar waarom dan exclusief launch design vermelden??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Laatst online: 17-09 13:23
Thanks voor alle platformen tips en het welkom. Super Lucky lijkt prima en Unravel trouwens ook! Is het trouwens mogelijk verschillende profielen aan te maken, zodat de kleine alleen die platformers kan spelen en niet zombies gaat lopen slashen oud? Excuses, family sharing en dergelijke gevonden.

MGS moet ik me weer eens in verdiepen want MGS3 moet ik nog steeds uitspelen.

[ Voor 7% gewijzigd door mca2 op 29-11-2017 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Sagat schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:03:
[...]

Maar.....vandaag vol programma, heel misschien eind van de avond even snel aansluiten of anders morgen misschien.
Toch nog even aangesloten, helaas niet veel gespeeld omdat hij eerst moest updaten. Maar daarna eigenlijk zeer tevreden. Console zit er goed uit (no accounting for taste, maar vind em mooier dan mijn pro) en het menu voelt fijn aan. En vooral heerlijk stil.

Mijn spellen catalogus via gold viel me wat tegen (toch nog bijns 25 games), maar op een gegeven moment gestopt met gold, dus dan krijg je ook geen nieuwe titels. ook leuk dat je gelijk al 2 weken gamepass kan krijgen en er in de doos ook nog een maand trial zit, dat maakt dan weer een hoop goed, ga ook even ea access aanschaffen.

En wat speel je dan op je fonkelnieuwe one s als eerste? een high tech nes game........wait wut? Jaja good old solar jetman :+ Zag er trouwens stuk beter uit dan in mijn herinnering. Maar killer instict en black flag staan al te installeren :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 23:20:
[...]

Toch nog even aangesloten, helaas niet veel gespeeld omdat hij eerst moest updaten. Maar daarna eigenlijk zeer tevreden. Console zit er goed uit (no accounting for taste, maar vind em mooier dan mijn pro) en het menu voelt fijn aan. En vooral heerlijk stil.

Mijn spellen catalogus via gold viel me wat tegen (toch nog bijns 25 games), maar op een gegeven moment gestopt met gold, dus dan krijg je ook geen nieuwe titels. ook leuk dat je gelijk al 2 weken gamepass kan krijgen en er in de doos ook nog een maand trial zit, dat maakt dan weer een hoop goed, ga ook even ea access aanschaffen.

En wat speel je dan op je fonkelnieuwe one s als eerste? een high tech nes game........wait wut? Jaja good old solar jetman :+ Zag er trouwens stuk beter uit dan in mijn herinnering. Maar killer instict en black flag staan al te installeren :D
SSFIVAE nog niet :?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timmet
Kalkie schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 22:20:
Iemand al een code gehad voor de Lego 4K movie als early one x adopter? https://www.windowscentra...g-free-4k-movie-microsoft. Niet dat ik die film zo interessant vindt, maar gratis is altijd goed :)
Net even gekeken. Ik heb hem netjes ontvangen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Daytona schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 22:18:
@MAX3400 Bedankt, da's duidelijk. Ik speelde op de PC al nooit online, dus dat zal niet zo'n bezwaar blijken hopelijk. Voor Netflix en andere streaming diensten volstaat tegenwoordig een gratis Xbox Live account begreep ik.
Toevoeging op de eigenschappen van gold is nog dat de korting in sales vaak hoger is als je gold hebt. Als je dus een paar games in de sale meeneemt en een paar van de 48 'gratis' games die je in een jaar tijd kunt claimen interessant vindt dan heb je het er eigenlijk al uit als je voor een beetje goede prijs een jaar gold neemt (geloof dat het momenteel voor 35 tot 40 euro wel moet lukken, zie bv https://www.cdkeys.com/xb...d-membership-xbox-one-360).

Zelf speel ik ook zo goed als nooit online, maar gold is het voor mij toch dubbel en dwars waard. Voor een idee van wat er aan games langs komen kun je kijken naar het verleden: Wikipedia: List of Games with Gold games

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 15:34
The next update for Skyrim Special Edition will be available tomorrow, November 29th. This update adds support for Xbox One X.

For a full list of features supporting Xbox One X, please see our article on Bethesda.net.

The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition 1.5.24 Update

New Features

Official support for Xbox One X
Bug Fixes

Updated script functions to support new Creations
Removed Report button from Mods (Users should report Mods on Bethesda.net)
Skyrim Special Edition

Supports 4K Resolution
Enhanced features include:
Dynamic Resolution
En ook Fallout 4 :
The next update for Fallout 4 will be available tomorrow, November 29th. This update adds support for Xbox One X.

For a full list of features supporting Xbox One X, please see our article on Bethesda.net.

Fallout 4 1.10.50 Update

New Features

Official support for Xbox One X
Bug Fixes

Fixed corrupted textures related to reflections
Updated script functions to support new Creations
Removed Report button from Mods (Users should report Mods on Bethesda.net)
Fallout 4

Supports 4K Resolution
Enhanced features include:
Dynamic Resolution
Enhanced draw distance for trees, grass, objects and NPCs
Enhanced God Ray effects

[ Voor 46% gewijzigd door MrGizMo op 29-11-2017 05:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:26
Sagat schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 15:03:
[...]

Hmm mijn broer heeft hem ook vrijdag besteld maar is nog niet eens verstuurd...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Hier nog geen code ontvangen voor de Lego movie. Heb m'n One X wel netjes geregistreerd.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14:06
Rivanov schreef op woensdag 29 november 2017 @ 07:43:
Hier nog geen code ontvangen voor de Lego movie. Heb m'n One X wel netjes geregistreerd.
Wat kon je nog registreren dan? Zodra ik mijn account aangemeld had op de X kreeg ik een mail met felicitatie voor aanschaf One X en stond hij ook al onder mijn apparaten in mijn Microsoft account. Had ik nog iets anders moeten doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand enige idee of informatie hoelang het dubbel TP medals event duurt op Xenoverse 2? ( kon geen topic vinden )

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik2B
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15:17
Vraagje van mijn dochter mbt Zoo Tycoon.

Zij speelt de vrije vorm heel graag echter kan je maar 2 locaties kiezen om een dierentuin te bouwen.

Wie weet hoe je de rest kan spelen. Deze staan allemaal op slot. Kan online niet echt iets vinden daarover. De tutorial hebben we al helemaal afgemaakt.

Als beloning die het verlossend antwoord heeft krijgt een code van Peggle 2 :-) (dubbel gekocht lol)

Bedankt!

Gr Erik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Malandro schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:14:
[...]

Wat kon je nog registreren dan? Zodra ik mijn account aangemeld had op de X kreeg ik een mail met felicitatie voor aanschaf One X en stond hij ook al onder mijn apparaten in mijn Microsoft account. Had ik nog iets anders moeten doen?
Heb 'm handmatig geregistreerd voor garantie / support.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Erik2B schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:46:

Zij speelt de vrije vorm heel graag echter kan je maar 2 locaties kiezen om een dierentuin te bouwen.

Wie weet hoe je de rest kan spelen. Deze staan allemaal op slot. Kan online niet echt iets vinden daarover. De tutorial hebben we al helemaal afgemaakt.

Als beloning die het verlossend antwoord heeft krijgt een code van Peggle 2 :-) (dubbel gekocht lol)

Bedankt!

Gr Erik
Wat ik kan vinden is dat items die je moet unlocken niet zomaar beschikbaar zijn in Free Play (dit geld ook voor dieren). Daar zal je dus de campaign voor moeten doorlopen.

Stel dat dit het antwoord is moet je die code lekker sturen naar een kinderziekenhuis ofzo. Die hebben er meer aan dan ik ;)
Rivanov schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:55:
[...]

Heb 'm handmatig geregistreerd voor garantie / support.
Ik heb niets gedaan maar hij staat wel tussen mijn lijst met apparaten.

Kan je controleren via de volgende link: https://account.microsoft.com/devices

[ Voor 16% gewijzigd door Yaz op 29-11-2017 09:02 ]

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik2B
Yaz schreef op woensdag 29 november 2017 @ 09:00:
[...]

Wat ik kan vinden is dat items die je moet unlocken niet zomaar beschikbaar zijn in Free Play (dit geld ook voor dieren). Daar zal je dus de campaign voor moeten doorlopen.

Stel dat dit het antwoord is moet je die code lekker sturen naar een kinderziekenhuis ofzo. Die hebben er meer aan dan ik ;)
Daar was ik al bang voor. Aangezien ze geen geduld heeft om daarop te wachten zal het wel een spelletje worden die in de kast beland :(

Bedankt voor je reactie in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt!

Gr Erik
Heb je hier wat aan:

https://www.trueachievements.com/game/Zoo-Tycoon/walkthrough

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt!

Gr Erik
Nog een zoo tycoon pro. Welkom!

Volgens mij unlocken er locaties door scenario's te doen. Zal vanavond even kijken hoeveel freeform locations ik heb. (heb alle scenarios af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 08:51

Willybubba

Nut up or shut up.

MrGizMo schreef op woensdag 29 november 2017 @ 05:35:
[...]

[...]

En ook Fallout 4 :

[...]

[...]
_/-\o_

Ik heb speciaal gewacht met de laatste Fallout 4 DLC zodat ik die op de One X kon gaan doen. Dat duurde even :P

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik2B
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:30:
[...]

Nog een zoo tycoon pro. Welkom!

Volgens mij unlocken er locaties door scenario's te doen. Zal vanavond even kijken hoeveel freeform locations ik heb. (heb alle scenarios af)
Thanks, begreep inderdaad dat je toch de campaigns moet gaan doen lol.

We hebben nu maar 2 freeform locaties en daar is ze op uitgekeken...... zal haar vanavond maar maar eens streng toespreken hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _pix
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 13:15
Handige info betreft de meerwaarde van Live Gold - ik lees even mee. Heb vorige week een one S gekocht, de eerste niet-nintendo hier in huis, en ben er logischerwijs nog niet helemaal in thuis 8)7

Het was hier thuis even zoeken hoe we dat het best konden doen qua verschillende accounts: mijn vriend en ik hebben nu ieder een los account, en meteen gekochte games via zijn account geinstalleerd/gedownload, zodat alles bij elkaar staat. Het is me nog steeds niet helemaal duidelijk of dat nu uitmaakt, op welk account je wat download (/koopt) :P

Ik gok dat we ook wel aan de Gold gaan, al is het maar voor de gratis games. Moeten we dat nu 2x aanschaffen, of is 1x voldoende en kan ik er dan vanuit mijn account (dus met eigen achievements) ook gebruik van maken? :X

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yaz
_pix schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:56:
Ik gok dat we ook wel aan de Gold gaan, al is het maar voor de gratis games. Moeten we dat nu 2x aanschaffen, of is 1x voldoende en kan ik er dan vanuit mijn account (dus met eigen achievements) ook gebruik van maken? :X
Je kan gewoon het Gold abonnement delen op de console. 1x aanschaffen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
Yaz schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:11:
[...]
Je kan gewoon het Gold abonnement delen op de console. 1x aanschaffen dus.
Ik lees even mee al XBOX newby :) Ik heb nu een lopend live gold account (1 euro voor een maand). Als ik nu op cdkeys een code koop voor 12 maanden en invoer in mijn account, plakt hij deze 12 maanden dan aan. mijn huidige vast of gelijk vanaf nu?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
mca2 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:30:
[...]

Ik lees even mee al XBOX newby :) Ik heb nu een lopend live gold account (1 euro voor een maand). Als ik nu op cdkeys een code koop voor 12 maanden en invoer in mijn account, plakt hij deze 12 maanden dan aan. mijn huidige vast of gelijk vanaf nu?
Je kan tot 3 jaar "achter elkaar" zetten aan codes.

Dus als jij Live hebt tot 31 december en nu een code voor een jaar invoert, heb je Live tot 31 december 2018.

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 29-11-2017 11:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Erik2B schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:43:
[...]

Thanks, begreep inderdaad dat je toch de campaigns moet gaan doen lol.

We hebben nu maar 2 freeform locaties en daar is ze op uitgekeken...... zal haar vanavond maar maar eens streng toespreken hehehe
Alles behalve hard kan een vader in een kwartiertje per scenario doen. Is nog stiekem best leuk. Bij mij begon het ook met klaarzetten voor de kinders maar inmiddels speel ik het met enige regelmaat zelf. Best een zen spelletje. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:40:
[...]

Alles behalve hard kan een vader in een kwartiertje per scenario doen.
Heel herkenbaar! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
_pix schreef op woensdag 29 november 2017 @ 10:56:
Handige info betreft de meerwaarde van Live Gold - ik lees even mee. Heb vorige week een one S gekocht, de eerste niet-nintendo hier in huis, en ben er logischerwijs nog niet helemaal in thuis 8)7

Het was hier thuis even zoeken hoe we dat het best konden doen qua verschillende accounts: mijn vriend en ik hebben nu ieder een los account, en meteen gekochte games via zijn account geinstalleerd/gedownload, zodat alles bij elkaar staat. Het is me nog steeds niet helemaal duidelijk of dat nu uitmaakt, op welk account je wat download (/koopt) :P
Als jullie alles op de home account kopen dus in dit geval je vriend z'n account als ik het zo lees, dan kunnen jullie altijd de games spelen op dezelfde console zonder dat hij ingelogd is.
Achievements zijn altijd per account.
Als je op het home account (die van je vriend) gold koopt dan kun jij daar ook automatisch gebruik van maken.

Het kan ook zonder een account op home te zetten maar dan moet het andere account ook ingelogd zijn naar mijn weten.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Kan ik mijn x360 fightpad gebruiken? Ga er vanuit van niet. Maar staat idd wel op nominatie om snel getest te worden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
quorumz schreef op woensdag 29 november 2017 @ 07:35:
[...]

heb jij je xbox geregistreerd of niet?
Ik heb mij gewoon aangemeld op de Xbox, verder niets speciaals. Ze kunnen deze codes ook in batches versturen. Misschien krijg je hem later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik2B
[...]

Alles behalve hard kan een vader in een kwartiertje per scenario doen. Is nog stiekem best leuk. Bij mij begon het ook met klaarzetten voor de kinders maar inmiddels speel ik het met enige regelmaat zelf. Best een zen spelletje. :)
Hahahaha mijn Zen komt van Wolfenstein 8)7 maar inderdaad kan ik ook doen... je moet wat over hebben voor je dochter :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timmet schreef op woensdag 29 november 2017 @ 12:52:
[...]

Ik heb mij gewoon aangemeld op de Xbox, verder niets speciaals. Ze kunnen deze codes ook in batches versturen. Misschien krijg je hem later.
Rustig afwachten; mijn XOX was online en geregistreerd op maandagavond, ik was er dus vroeg bij, ook nog geen code gekregen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
[...]

Heb je er ook een Kinect voor nodig? Hier ook een dochter van 7 en Overcooked is niet goed voor de sfeer in huis >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
MAX3400 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:34:
[...]

Je kan tot 3 jaar "achter elkaar" zetten aan codes.

Dus als jij Live hebt tot 31 december en nu een code voor een jaar invoert, heb je Live tot 31 december 2018.
Helder, thanks.

Heb nu het rare fenomeen dat ik de 360 game Deadfall niet gratis kan downloaden. Hij vraagt om een factureringsrekening terwijl ik bij betaalmiddelen een werkende creditcard heb staan. Kun je nog ergens anders betaalgegevens doorgeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-09 14:03
Malandro schreef op woensdag 29 november 2017 @ 08:14:
[...]

Hier mijn scorpio editie netjes geregistreerd maar nooit een welkomstmailtje ontvangen.
Zal wel @ random zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _pix
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 13:15
Thanks @timmie271 en @Yaz! Vanavond even regelen.

Net in de uitverkoopbak farcry 4, fallout 4 en Deus Ex gescoord voor 10 euro per stuk. Dat gaan vast goed besteedde euro's blijken :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

D-Ed schreef op woensdag 29 november 2017 @ 13:00:
[...]

Heb je er ook een Kinect voor nodig? Hier ook een dochter van 7 en Overcooked is niet goed voor de sfeer in huis >:)
Kinect is niet nodig voor het spel. Alle controls zijn via de controller. Denk dat 7 ook al te oud is om Kinect in dat spel te waarderen. Met de Kinect kun je spelen met dieren. Je moet dan bijvoorbeeld je handen voor je ogen doen en dan doet de aap dat ook. Voor mijn 4-jarigen leuk maar voor een kind van 7 een beetje kinderachtig.

Viva pinata is trouwens ook een aanrader voor kinderen. Is vrij cheap los te regelen (ook een paar keer in games with gold geweest) en zit bij rare replay.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op woensdag 29 november 2017 @ 11:50:
[...]

Kan ik mijn x360 fightpad gebruiken? Ga er vanuit van niet. Maar staat idd wel op nominatie om snel getest te worden.
:N niet zonder Cronus Max 2.0 in ieder geval.
Aangezien Mad Catz naar de klote is, valt er misschien nog wel ergens een Xbox One arcade stick op de kop te tikken voor weinig ?

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Uncap framerate optie in Fortnite, dit zouden meer developers moeten toevoegen in hun games :)
Afbeeldingslocatie: https://i.redditmedia.com/Tkm1j3hGuvmSDhx93uEGI5dqMaUxVJACsBVjGDBtHsQ.jpg?w=576&s=d34f71215f071f5950a2baeb40210e6c

[ Voor 26% gewijzigd door justifire op 29-11-2017 14:57 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:54
Even iets anders: heeft iemand misschien goede tips m.b.t. wallpapers voor de One die goed samengaan met de tiles? Het liefst in 4K.

Thanks in advance! 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
justifire schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:42:
[...]
Uncap framerate optie in Fortnite, dit zouden meer developers moeten toevoegen in hun games :)
[afbeelding]
Liever niet, jij en ik weten wat het in houd, maar het gros waarschijnlijk niet en ga je straks een hoop klagers krijgen. Liever gewoon max. 2 of 3 settings verplicht vanuit MS:
1) Hoge kwaliteit met vast 30fps
2) Medium kwaliteit met 30fps to 60fps
3) Lage kwaliteit met 60fps
Of iets dergelijks, maar ga alstublieft niet 100 settings overbrengen vanuit de PC.

[ Voor 14% gewijzigd door harrytasker op 29-11-2017 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:42:
[...]

[afbeelding]
Epic Games is sowieso een top dev imo. Veel dingen waarvan je zegt "dat zouden devs vaker moeten doen". Ook heel verzorgd spel en weinig bugs. In de beta al niks tegengekomen, zegt ook wel wat.

Ik hoop alleen dat er nog een nieuwe modus of iets komt voor binnen het Fortnite zelf (of dat je met Battle Royale dingen voor SP vrijspeeld).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik2B
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:27:
[...]

Kinect is niet nodig voor het spel. Alle controls zijn via de controller. Denk dat 7 ook al te oud is om Kinect in dat spel te waarderen. Met de Kinect kun je spelen met dieren. Je moet dan bijvoorbeeld je handen voor je ogen doen en dan doet de aap dat ook. Voor mijn 4-jarigen leuk maar voor een kind van 7 een beetje kinderachtig.

Viva pinata is trouwens ook een aanrader voor kinderen. Is vrij cheap los te regelen (ook een paar keer in games with gold geweest) en zit bij rare replay.
Oh die had ik ook gezien... misschien maar eens kijken daarvoor....

Nog meer tips voor games met kinect? die op de One S werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Martinspire schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:06:
[...]

Epic Games is sowieso een top dev imo. Veel dingen waarvan je zegt "dat zouden devs vaker moeten doen". Ook heel verzorgd spel en weinig bugs. In de beta al niks tegengekomen, zegt ook wel wat.
Ik ben al aardig wat tegen gekomen qua bugs maar dat geeft niks. Vaak kleine dingen en als je dat report is het de volgende keer weer netjes opgelost. Qua communicatie lopen ze mijlen ver voor op de rest, wat zijn ze daar goed in zeg!

Als ze nu alleen die "Combat Pro" controller configuratie eens in Save The World zouden zetten. Dat zou pas fijn zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 21-09 14:37
Heb het gratis bij rare replay gekregen, maar snap er dus helemaal niks van :+ :+ :+ :+ :+ :+

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 15:34
Rivanov schreef op woensdag 29 november 2017 @ 07:43:
Niks geregistreerd hier, en wel een code.

Maar is het niet een code die door iedereen gebruikt kan worden? Net zoals met die dingen van Warframe toen?

PS: Welke locatie heeft je xbox? US of NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Yonix schreef op woensdag 29 november 2017 @ 15:39:
Even iets anders: heeft iemand misschien goede tips m.b.t. wallpapers voor de One die goed samengaan met de tiles? Het liefst in 4K.

Thanks in advance! 👍
Er is een app waarmee je verschillende thema's kan instellen,
Theme My Xbox.
Weet niet of er ook thema's in 4k beschikbaar zijn.

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:20:
[...]

[...]

Heb het gratis bij rare replay gekregen, maar snap er dus helemaal niks van :+ :+ :+ :+ :+ :+
Ditto... Althans, snap niet wat er zo leuk aan is. Heb het even gespeeld, dingen planten om beesjes aan te trekken... tja, toen begon ik al te gapen :P Misschien is het gewoon niet mijn game, of misschien niet lang genoeg vol gehouden om te zien waar het leuk wordt.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Erik2B schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:09:
[...]

Oh die had ik ook gezien... misschien maar eens kijken daarvoor....

Nog meer tips voor games met kinect? die op de One S werken?
Disney Fantasia voor je dochter. D4 dark dreams don't die voor jou. D4 is wel bizar. Misschien eerst reviews lezen. Fru is een leuke platformer. Misschien ook aardig om samen te doen.

Er zijn meer leuke kindergames (lego bijboorbeeld) maar dit zijn specifiek goede Kinect games.

Oh en dance central schijnt goed te zijn. Geen ervaring mee. Ik heb zonen. Niet dat dat wat uitmaakt maar die willen beestjes en voetbal en niet dansen. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2017 17:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-09 14:20
Gisteren besloten toch maar de Rig 800LX te bestellen:

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/Nf9NDzs5jIQ/maxresdefault.jpg

Dat ene usb kabeltje van receiver naar xbox is niet eens te zien. Headset zelf volledig draadloos verder en vooral de lange accuduur is wel lekker. Straks nog maar eens even ingame testen maar zo op het eerste indruk zit hij wel lekker.

misschien toch ff kijken om ook PUBG voor de One X te halen zal vast leuk zijn om dat hier ook wat te squadden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jaguar645 schreef op woensdag 29 november 2017 @ 17:55:
Gisteren besloten toch maar de Rig 800LX te bestellen:

[afbeelding]

Dat ene usb kabeltje van receiver naar xbox is niet eens te zien. Headset zelf volledig draadloos verder en vooral de lange accuduur is wel lekker. Straks nog maar eens even ingame testen maar zo op het eerste indruk zit hij wel lekker.

misschien toch ff kijken om ook PUBG voor de One X te halen zal vast leuk zijn om dat hier ook wat te squadden :)
Nice! Ben wel benieuwd naar je ervaring er mee. En vooral of dat atmos verhaal wat toevoegt in game. Belangrijke info met kerst voor de deur!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-09 11:19

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 18:09:
[...]

Nice! Ben wel benieuwd naar je ervaring er mee. En vooral of dat atmos verhaal wat toevoegt in game. Belangrijke info met kerst voor de deur!
Als je de Dolby Atmos app op Xbox bedoelt, dat maakt zeker verschil. Ik heb zelf een stereo headset maar voor 15, euro heb je zo een surround sound headset. :D

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BroWohsEdis schreef op woensdag 29 november 2017 @ 18:46:
[...]

Als je de Dolby Atmos app op Xbox bedoelt, dat maakt zeker verschil. Ik heb zelf een stereo headset maar voor 15, euro heb je zo een surround sound headset. :D
Oh thanks! Ik dacht dat Atmos een tech was die in de headset gebouwd moest worden. Dus ik kan het gewoon activeren en gaan met die spatial sound design banaan. Straks even checken!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:00:
[...]

Oh thanks! Ik dacht dat Atmos een tech was die in de headset gebouwd moest worden. Dus ik kan het gewoon activeren en gaan met die spatial sound design banaan. Straks even checken!
In Battlefront 2 en Battlefield 1 is het geluid werkelijk fantastisch, je hoort precies waar vandaan de voetstappen en schoten komen. Mijn mond viel open bij vooral Battlefield 1.

Bij de headset die hierboven is gelinkt wordt een activatie code voor Dolby Atmos meegeleverd.

EDIT: Is het niet meer mogelijk om via de YouTube app op je telefoon te streamen naar je Xbox?
EDIT2: Het werkt weer. :P

[ Voor 8% gewijzigd door BroWohsEdis op 29-11-2017 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
MrGizMo schreef op woensdag 29 november 2017 @ 16:56:
[...]

Niks geregistreerd hier, en wel een code.

Maar is het niet een code die door iedereen gebruikt kan worden? Net zoals met die dingen van Warframe toen?

PS: Welke locatie heeft je xbox? US of NL?
US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:00:
[...]

Nope. Windows Sonic (gratis) en Dolby Atmos for Headphones (eenmalig € 15) werkt op iedere headset. Dus met een normale stereo headset krijg je op deze manier Spatial Surround Sound.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik2B
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 17:47:
[...]

Disney Fantasia voor je dochter. D4 dark dreams don't die voor jou. D4 is wel bizar. Misschien eerst reviews lezen. Fru is een leuke platformer. Misschien ook aardig om samen te doen.

Er zijn meer leuke kindergames (lego bijboorbeeld) maar dit zijn specifiek goede Kinect games.

Oh en dance central schijnt goed te zijn. Geen ervaring mee. Ik heb zonen. Niet dat dat wat uitmaakt maar die willen beestjes en voetbal en niet dansen. :)
Hahaha ja dance central heb ik. Is zeker leuk voor haar.

Zal de andere titels eens gaan bekijken! Misschien gelijk leuke kerst kanootjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Even een vraag voor wie helemaal in de headsets zit.

Welke Surround/Stereo headset matched het best met de mic van de standaard Xbox One Chat Headset? Van wat ik op YouTube zie lijken al die headsets een stuk slechter te klinken dan hoe ik de meeste hoor op Xbox Live (met een standaard Xbox Chat headset).

Nu met PUBG in zicht moet ik natuurlijk wel een goede headset hebben, maar wil ik niet van iedereen horen dat ik klink als iemand die het weerbericht verteld van 1963. 8)7

[ Voor 11% gewijzigd door Froggle op 29-11-2017 23:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 21:29
Even een vraagje over de Xbox one S. Met huidige prijzen (177 euro plus game erg interessant).
Heb een OLED TV die HDR ondersteund. Kan ik met de Xbox one S games in HDR afspelen? (uiteraard niet 4k) Of is voor HDR sowieso de Xbox one X nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
@BlowFish Xbox One S ondersteunt HDR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-09 21:29
Voor films (netflix) UHD Bluray wel. Maar ook voor games, ik kan daar niets over vinden..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
@BlowFish Ook voor games (HDR).

[ Voor 49% gewijzigd door Froggle op 29-11-2017 23:40 ]

• maemo
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08 17:07
BroWohsEdis schreef op woensdag 29 november 2017 @ 18:46:
[...]

Werkt dat met een headset vanaf de xboxone controller?

• BroWohsEdis

BroWohsEdis

George Orwell was right.

maemo schreef op donderdag 30 november 2017 @ 00:18:
[...]

Werkt dat met een headset vanaf de xboxone controller?
Ja gewoon met de 3.5mm kabel in de controller.

• maemo
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 08-08 17:07
BroWohsEdis schreef op donderdag 30 november 2017 @ 00:22:
[...]

Ja gewoon met de 3.5mm kabel in de controller.
Helaas heb ik nog de oercontroller met de adapter en die zijn niet makkelijk te krijgen.
Op zoek dan maar naar een nieuwe controller

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09 06:51
Pagina: 1 ... 46 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.