[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 45 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.124 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 01:46

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hoe zie je in een webshop / fysieke winkel eigenlijk het verschil tussen de v1 en v2 controller?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:10
Jorgen schreef op zondag 26 november 2017 @ 16:47:
Hoe zie je in een webshop / fysieke winkel eigenlijk het verschil tussen de v1 en v2 controller?
Door te kijken :+

Even serieus. De eerste serie XO controllers had geen 3,5mm audio jack onderaan zitten. Dus als die er niet zit dan weet je welke controller het is ;) Al denk ik dat je die nergens meer tegen komt. Die werd tot 2015 verkocht.

De tweede XO serie is visueel gelijk aan de eerste. Echter dan dus inclusief de 3,5mm toegang. Dat staat ook beschreven op de doos. Veder heeft 'ie aangepaste shoulder buttons, maar dat zie je niet.

De derde serie controllers is geïntroduceerd met de Xbox One S. Deze is op details veranderd. Visueel door een iets ruwere textuur (meer grip) en het ontbreken van glimmend plastic rondom de Xbox button. Belangrijkste technische verschil is dat deze ook draadloos met de PC te verbinden is, zonder extra dongle.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@Rossi46 Thanks. Dus eigenlijk hebben alle nu verkrijgbare Xbox One controllers een 3,5mm jack. In een webshop kan je dan slecht nog het verschil zien tussen de 2e en 3e versie. Staat slecht aangegeven, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bertware
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-09 11:57
Jorgen schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:06:
@Rossi46 Thanks. Dus eigenlijk hebben alle nu verkrijgbare Xbox One controllers een 3,5mm jack. In een webshop kan je dan slecht nog het verschil zien tussen de 2e en 3e versie. Staat slecht aangegeven, vind ik.
Toen ik voor controllers aan het zoeken was zocht ik vooral in de beschrijving naar de Bluetooth vermelding, waarmee je weet dat 't een V3 controller is. 't is inderdaad wel wat verwarrend, zeker met alle special editions.

Bijvoorbeeld deze:
Via Bluetooth-technologie kun je jouw favoriete games spelen op pc's en tablets met Windows 10.
Ik dacht ook dat het "Verbeterde bereik" enkel bij de V3 staat, correct me if I'm wrong

[ Voor 4% gewijzigd door bertware op 26-11-2017 17:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Jorgen schreef op zondag 26 november 2017 @ 17:06:
Ik durf het niet te garanderen, maar het lijkt me sterk als een (gerenommeerde) webshop momenteel nog controllers heeft liggen van de eerste generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

In de pw zie ik namelijk ook enkel v1 en v2 controllers staan, geen v3.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rossi46
Jorgen schreef op zondag 26 november 2017 @ 18:36:
In de pw zie ik namelijk ook enkel v1 en v2 controllers staan, geen v3.
De 'V2' is wat ik omschrijf als de 3e serie. De update van de V1 (dus toen mèt 3,5mm audio jack) is nooit als echt nieuwe controller geïntroduceerd. Meer een update van de V1.

Let vooral op het plastic rondom de Xbox button. Is dat glimmend zwart, dan is het een V1 (en moet je dus zien te achterhalen of 'ie een 3.5mm aansluiting heeft of niet). Is het plastic rondom de Xbox button gelijk aan het plastic van de controller zelf, dan is het een V2 (wat ik dus omschrijf als derde 3e serie).

Zie het onderstaande plaatje. En let daarbij niet op de V1/V2 en V3 aanduiding, want dan snap je er echt niets meer van O-)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MqD9M0c.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 26 november 2017 @ 12:37:
[...]

Haha weet niet hoe het met de intro zit maar cutscenes kan je desgewenst gewoon skippen.
Heb een haat liefde verhouding met dit spel, sommige stukken zijn briljant, andere stukken volkomen waardeloos.
Stealthen heb ik opgegeven, gasten hebben ogen in hun rug en dan breekt de hel meteen los, volkomen onrealistisch / frustrerend.
Leuke game voor tussendoor, meer ook niet.
Dan is die andere topper van Bethesda 10 keer beter (TEW2) :Y
Dat heb ik ook een beetje met wolfenstein. De gameplay was in The New Order een leuke verwelkoming en met The old blood een leuke uitbreiding. Nu heb ik het wel gezien. De tussenfilmpjes zijn briljant. De gameplay leuk om te kunnen dualshotgunnen, maar verder niet heel bijzonder. Stealth is idd erg apart en doordat er een uber achterlijk moeilijke achievement inzit die ik never nooit ga halen heb ik ook weinig behoefte om het spel op death incarnate te gaan proberen. Die 100% is toch onmogelijk voor mij. Helaas... want ik haal er dan toch altijd wat extra uur plezier uit.

Heb met de SP van CoD meer plezier gehad.

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-11-2017 19:27 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:08:
[...]
En nee het laatste spel dat ik heb uitgespeeld is Dishonored 1 op de Xbox360.
Dan snap ik serieus niet dat je nog gamet. Als je van deze hele generatie geen enkele game hebt uitgespeeld, dan heb je er volgens mij ook gewoon geen plezier in?

Als ik zie dat je Ori and the Blind Forest, Quantum Break, Sunset Overdrive, Call of Duty, en Life is Strange hebt en geen van allen uitgespeeld (en met uitspelen bedoel ik gewoon de single player doorspelen...) dan vraag ik me gewoon af of het wel je hobby is en waar je plezier mee hebt? :)

[ Voor 28% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-11-2017 20:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 30-09 16:15
Makkelijkste manier om een v3 controller te herkennen is het feit dat deze in heel witte doosjes worden verkocht zoals deze dus : https://www.amazon.co.uk/...words=xbox+one+controller

Kan natuurlijk afwijken voor special editions zoals die Minecraft controllers maar normaal staat er ook wel altijd iets bij van textured grip en includes Bluetooth for windows 10 of zo.
En gewoon opletten dat er rond de Xbox button geen glimmend plastic zit, moet gewoon dezelfde kleur hebben als de main kleur vd controller.

Dacht ook dat V1/V2 controllers uitsluitend in die groene doosjes verkocht werden, dezelfde kleur doosjes als degene wat ze nu nog steeds gebruiken voor de play and charge kit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralpje
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 09:29

ralpje

Deugpopje

Omdat de 360 van zoonlief hier in huis het begint te begeven (die heeft nu al twee keer een kwartiertje tussen handdoeken liggen opwarmen) heb ik vrijdag een One S besteld, die morgen binnenkomt.

Wat zijn de must-have games voor de One? En daarnaast: ik lees hier van alles over XBOX Live Gold en dat het blijkbaar uitmaakt onder welk account je je device instelt. Wat zijn de 'tips 'n' tricks' hiervoor?

Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-09 18:56
ralpje schreef op zondag 26 november 2017 @ 20:35:
Omdat de 360 van zoonlief hier in huis het begint te begeven (die heeft nu al twee keer een kwartiertje tussen handdoeken liggen opwarmen) heb ik vrijdag een One S besteld, die morgen binnenkomt.

Wat zijn de must-have games voor de One? En daarnaast: ik lees hier van alles over XBOX Live Gold en dat het blijkbaar uitmaakt onder welk account je je device instelt. Wat zijn de 'tips 'n' tricks' hiervoor?
Hangt helemaal van jouw smaak af wat de must haves zijn. Ik vermaak me zelf erg goed met Overwatch, Forza en nu met STar Wars BF2.
Over the Witcher zijn ook veel mensen enthousiast maar dat is wat minder mijn ding. En je zou Halo 5 en Gears of War 4 kunnen overwegen die ik zelf twee weken terug samen voor 3 tientjes digitaal in de store als bundel heb gekocht.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 22:40
ligt er ook aan hoe oud zoon lief is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Destiny 2 gekocht bij bol.com, zal me vermoedelijk niet meer interesseren na 10u maar voor 32euro geen weggegooid geld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04:11
uchiha tijntje schreef op zondag 26 november 2017 @ 19:58:
[...]

Dan snap ik serieus niet dat je nog gamet. Als je van deze hele generatie geen enkele game hebt uitgespeeld, dan heb je er volgens mij ook gewoon geen plezier in?

Als ik zie dat je Ori and the Blind Forest, Quantum Break, Sunset Overdrive, Call of Duty, en Life is Strange hebt en geen van allen uitgespeeld (en met uitspelen bedoel ik gewoon de single player doorspelen...) dan vraag ik me gewoon af of het wel je hobby is en waar je plezier mee hebt? :)
Misschien gewoon tijdgebrek? Ik moet zeggen, heb inmiddels al een paar weken geen console meer aangeraakt. Gewoon geen tijd en geloof me ik heb ook zat games, ook niet allemaal uitgespeeld. En als ik een keer tijd heb kan ik niet gaan zitten CoD of GoW omdat ik koters heb rond rennen van 3 tot 6 jaar.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:16
SpoekGTi schreef op zondag 26 november 2017 @ 21:43:
[...]

Misschien gewoon tijdgebrek? Ik moet zeggen, heb inmiddels al een paar weken geen console meer aangeraakt. Gewoon geen tijd en geloof me ik heb ook zat games, ook niet allemaal uitgespeeld. En als ik een keer tijd heb kan ik niet gaan zitten CoD of GoW omdat ik koters heb rond rennen van 3 tot 6 jaar.
Als je deze generatie nog geen game hebt uitgespeeld kun je beter stoppen denk.
Phusebox zit hier ook vaak zat op het forum en tijdgebrek zal niet zijn grootste probleem zijn denk ;)
Ik heb hem nog niks positiefs over microsoft horen zeggen en er is altijd wel iets.
Maar stiekem vermaak ik me wel als hij weer met iets nieuws komt :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zoo Tycoon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

LordFather schreef op zondag 26 november 2017 @ 22:07:
[...]

Als je deze generatie nog geen game hebt uitgespeeld kun je beter stoppen denk.
Phusebox zit hier ook vaak zat op het forum en tijdgebrek zal niet zijn grootste probleem zijn denk ;)
Ik heb hem nog niks positiefs over microsoft horen zeggen en er is altijd wel iets.
Maar stiekem vermaak ik me wel als hij weer met iets nieuws komt :*)
Ik vind het een beetje raar dat iemand moet stoppen als hij weinig tijd heeft. Afgelopen winter heb ik wel gegamed, terwijl ik in de lente/zomer/herfst nauwelijks heb gespeeld. Dan doe ik andere dingen; zijn er andere verplichtingen; enz. Bij mij begint het tijdens de donkere dagen ook weer te kriebelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jorgen schreef op zondag 26 november 2017 @ 22:10:
[...]

Ik vind het een beetje raar dat iemand moet stoppen als hij weinig tijd heeft. Afgelopen winter heb ik wel gegamed, terwijl ik in de lente/zomer/herfst nauwelijks heb gespeeld. Dan doe ik andere dingen; zijn er andere verplichtingen; enz. Bij mij begint het tijdens de donkere dagen ook weer te kriebelen.
Jij loopt niet elke dag te zeiken over niks over je console.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 09:16
Jorgen schreef op zondag 26 november 2017 @ 22:10:
[...]

Ik heb het er niet over dat je moet stoppen als je weinig tijd hebt.
Ik zeg alleen dat dat bij hem waarschijnlijk niet het probleem is.
Ik volg dit topic meestal wel en heb hem nog nooit iets positiefs horen zeggen over xbox.
En als je deze generatie dan geen game uitspeeld maar wel weet ik hoeveel games haald, denk ik niet dat je er echt plezier in hebt en dan zou ik zeggen dat je er beter mee kunt stoppen, niet omdat je teweinig tijd hebt.
Ik heb ook welleens een periode gehad dat ik hem een maand niet heb aangeraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Kluutmaran schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 19:34:
[...]

Gefeliciteerd met je aankoop! Maar waarom niet beetje bijleggen voor een 55 inch OLED? 1500 euro als je beetje onderhandeld :)

Verder is 1x Xbox live genoeg bij family sharing inderdaad!
Kan maximum 49" zetten hier in huis.

Maar voor mij is deze TV al GIGANTISCH, vergeleken met de vorige, de UE40ES7000.

Voor ons is dit meer of genoeg nu en is de 9 reeks, dus net onder de QLED reeks van Samsung en heb ook nog eens de STEAM LINK app, dus kan me STEAM games spelen op TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Rocket League? Human Fall Flat? RIME? Batman (teltale)? Super Lucky's Tale? NFS Payback (al is het niet een topper)? Spintires (al moet het je ding zijn, traag spel wel)? Forza? Project Cars? Fifa? Life is strange? Dirt 4? Sonic Mania? Candleman? Ori? Kalimba? Cities Skylines? I am bread? Astroneer? Steep? Cluster Truck? Overcooked?

Er is echt genoeg te spelen wat je prima kunt doen als er kinderen in huis zijn. Vooral de indie-titels die ik net noem, zijn echt wel de moeite waard met voldoende diepgang en playability. Een Rocket League kan je echt superlang vermaak bieden.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:26
uchiha tijntje schreef op zondag 26 november 2017 @ 19:58:
[...]

Ori: mooi spel maar kon me niet lang boeien
Quantum Break: hier vond ik het verhaal juist wel tof maar de gameplay begon te frustreren
Sunset overdrive: was voor mij een totale teleurstelling
Call of Duty: ik heb volgens mij sinds deel 4 überhaupt niet verder dan 1 level single player gespeeld. Bij sommige ben ik er niet eens aan begonnen.
Life is Strange: begon goed maar werd snel saai

Maar het ligt zeker niet aan de games hoor. Ik game maximaal een paar uurtjes per week. Soms heb ik als langste sessie maar 30 min. Als ik een week of soms zelfs weken niet kan gamen dan ben ik compleet uit een spel en krijg ik het niet meer opgepakt. De controls zijn dan uit mijn systeem. Zo heb ik Dragon Age Inquisition waarschijnlijk op een half uur na uitgespeeld. Toen anderhalve maand niet kunnen gamen en dan ben ik het gewoon kwijt.

Ik heb verder ook een super korte aandachtsboog. Niet alleen met games maar ook bordspellen, tv series of zelfs een film.

Bij bordspellen en games ben ik altijd benieuwd naar hoe het speelt en wat het verhaal is maar zodra ik een beetje weet hoe het allemaal in elkaar zit verlies ok alle interesse. Ik heb bordspellen die ik 1x speel omdat ik dan de mechanics weet en dat is voor mij de voldoening. Niet steeds hetzelfde trucje herhalen.

Ik wou dat ik anders in elkaar zat.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
Martinspire schreef op maandag 27 november 2017 @ 00:13:
[...]

Rocket League? Human Fall Flat? RIME? Batman (teltale)? Super Lucky's Tale? NFS Payback (al is het niet een topper)? Spintires (al moet het je ding zijn, traag spel wel)? Forza? Project Cars? Fifa? Life is strange? Dirt 4? Sonic Mania? Candleman? Ori? Kalimba? Cities Skylines? I am bread? Astroneer? Steep? Cluster Truck? Overcooked?

Er is echt genoeg te spelen wat je prima kunt doen als er kinderen in huis zijn. Vooral de indie-titels die ik net noem, zijn echt wel de moeite waard met voldoende diepgang en playability. Een Rocket League kan je echt superlang vermaak bieden.
Eens maar goed soms blijf je wel eens hangen bij bepaalde genres en games. Dus ik ga niet tegen mijn zin een game zitten spelen dan game ik liever even niet ;)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
SpoekGTi schreef op maandag 27 november 2017 @ 07:12:
[...]

Eens maar goed soms blijf je wel eens hangen bij bepaalde genres en games. Dus ik ga niet tegen mijn zin een game zitten spelen dan game ik liever even niet ;)
Als je een FPS wilt spelen welke beetje 'kids-friendly' is ; Battlefront 1 of 2, en Plants Vs. Zombies : Gardenwarfare 1 of 2 d:)b

Met alle genoemde games is het geweldig met Co-op met mijn dochter van zes :)

Plus sommige games welke Martin al aangaf zijn ook geweldig om samen te doen (sommige met co-op). Overcooked en Human Fall Flat ook helemaal gek gespeeld samen met mijn dochter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
Reefun schreef op maandag 27 november 2017 @ 07:51:
[...]

Als je een FPS wilt spelen welke beetje 'kids-friendly' is ; Battlefront 1 of 2, en Plants Vs. Zombies : Gardenwarfare 1 of 2 d:)b

Met alle genoemde games is het geweldig met Co-op met mijn dochter van zes :)

Plus sommige games welke Martin al aangaf zijn ook geweldig om samen te doen (sommige met co-op). Overcooked en Human Fall Flat ook helemaal gek gespeeld samen met mijn dochter!
Eerst maar weer eens een One halen, dan zien we weer verder momenteel vermaak ik me nog op de 360 en de oudste zit op de Wii U

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Overcooked hier sinds gisteren ook aangeschaft d:)b

Hilarische situaties en ‘conflicten’ in huis, iedereen gaat er direct in op en de game is erg vermakelijk. Beste partygame van het laatste jaar wat mij betreft

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er was gisteren een kleine Q&A rond Black Desert die naar de Xbox komt, crossplay en/of account-transfer zijn vooralsnog geen mogelijkheid. Net als met warframe, de tijd (en geld) die je nodig hebt om op enig niveau te komen is het niet waard om opnieuw te beginnen op de console, toch een behoorlijk gemiste kans.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 27 november 2017 @ 05:55:
[...]

Ori: mooi spel maar kon me niet lang boeien
Quantum Break: hier vond ik het verhaal juist wel tof maar de gameplay begon te frustreren
Sunset overdrive: was voor mij een totale teleurstelling
Call of Duty: ik heb volgens mij sinds deel 4 überhaupt niet verder dan 1 level single player gespeeld. Bij sommige ben ik er niet eens aan begonnen.
Life is Strange: begon goed maar werd snel saai

Maar het ligt zeker niet aan de games hoor. Ik game maximaal een paar uurtjes per week. Soms heb ik als langste sessie maar 30 min. Als ik een week of soms zelfs weken niet kan gamen dan ben ik compleet uit een spel en krijg ik het niet meer opgepakt. De controls zijn dan uit mijn systeem. Zo heb ik Dragon Age Inquisition waarschijnlijk op een half uur na uitgespeeld. Toen anderhalve maand niet kunnen gamen en dan ben ik het gewoon kwijt.

Ik heb verder ook een super korte aandachtsboog. Niet alleen met games maar ook bordspellen, tv series of zelfs een film.

Bij bordspellen en games ben ik altijd benieuwd naar hoe het speelt en wat het verhaal is maar zodra ik een beetje weet hoe het allemaal in elkaar zit verlies ok alle interesse. Ik heb bordspellen die ik 1x speel omdat ik dan de mechanics weet en dat is voor mij de voldoening. Niet steeds hetzelfde trucje herhalen.

Ik wou dat ik anders in elkaar zat.
Zolang je er zelf wel gewoon lol aan hebt is er niks aan de hand toch. In ieder geval hoef je je hier niet te verantwoorden lijkt me, ongeacht wat je reputatie verder is.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch nog maar even een extra Elite Controller besteld tegen een Black Friday prijsje.

Dank @Phusebox voor het posten van het linkje :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
SinergyX schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:25:
Net als met warframe, de tijd (en geld) die je nodig hebt om op enig niveau te komen is het niet waard om opnieuw te beginnen op de console, toch een behoorlijk gemiste kans.
Die snap ik niet. Natuurlijk is het vervelend dat je progressie van een ander platform niet mee kan nemen maar iedereen begint opnieuw. En jij hebt dan als voordeel dat je al heel veel weet en dat geeft je ook al een voorsprong op de rest. Ik zie dus niet het probleem buiten het feit dat je 2x tijd gaat spenderen.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:33:
[...]

Die snap ik niet. Natuurlijk is het vervelend dat je progressie van een ander platform niet mee kan nemen maar iedereen begint opnieuw. En jij hebt dan als voordeel dat je al heel veel weet en dat geeft je ook al een voorsprong op de rest. Ik zie dus niet het probleem buiten het feit dat je 2x tijd gaat spenderen.
Mja zo was het bij mij ook met Rocket League. Al op PC veel gedaan, maar begon nu opnieuw en hoewel je auto dus vrij basic was, kon ik wel meteen meedoen in gold en diamond. Voelde goed. Tot seizoen 2 begon en ik vrij snel terug viel omdat ik niet zoveel speelde als de rest :P

Al heb je bij Rocket League verder geen ingame verbeteringen door betere wapens natuurlijk :P

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:29:
Toch nog maar even een extra Elite Controller besteld tegen een Black Friday prijsje.

Dank @Phusebox voor het posten van het linkje :)
Was de controller duur?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yaz
Duur is relatief. Wat voor jou duur is, is voor mij misschien wel goedkoop. Of andersom natuurlijk. Maar even uit mijn hoofd was de controller 99,- euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:41:
[...]

Duur is relatief. Wat voor jou duur is, is voor mij misschien wel goedkoop. Of andersom natuurlijk. Maar even uit mijn hoofd was de controller 99,- euro.
Haha dat valt nog mee inderdaad, aangezien de prijs normaal rond de 130 tot 150 euro is

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
G_Dragon schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:41:
[...]

Haha dat valt nog mee inderdaad, aangezien de prijs normaal rond de 130 tot 150 euro is
Het linkje: https://www.amazon.de/dp/...sw_r_cp_api_3q6fAbSRQMFJB

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks! heb zelf nog een goedwerkende, misschien eentje erbij halen voor als mijnde het begeeft in de toekomst

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
G_Dragon schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:44:
[...]

Thanks! heb zelf nog een goedwerkende, misschien eentje erbij halen voor als mijnde het begeeft in de toekomst
Zit net die aanbieding te lezen (dacht leuke voor een kennis van mij) maar je moet prime lid zijn anders kan je hem niet kopen voor dit bedrag. Dat skippen we dus maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:33:
[...]

Dat voordeel is 'niets' tov de achterstand van een verse start, we praten geen 40 uurtjes ofzo, ik praat zelf al 400+ uur met aantal in de guild zelfs voorbij de 1000 uur. Het is niet even simpel weer naar lvl56 (eerste softcap) gaan en weer verder, BDO heeft qua professions 1 van de meest complexe systemen van MMO's.

Alles qua kennis is weinig waard, recipes, locaties, alles is al maanden of jaren bekend, het is de tijd die je nodig hebt om tot dat punt te komen. Natuurlijk zou ik flink wat kunnen besparen door dingen iets anders te doen, maar dan nog ben ik maanden bezig om maar enigszins op hetzelfde niveau te komen.

En weet nu niet of een XBX het fijn vind 400+ uren continue aan te staan :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 30-09 17:04
Yaz schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:45:
[...]

Zit net die aanbieding te lezen (dacht leuke voor een kennis van mij) maar je moet prime lid zijn anders kan je hem niet kopen voor dit bedrag. Dat skippen we dus maar.
Ik heb hem anders toch echt afgelopen vrijdag voor dit bedrag gehaald. En ik ben geen prime lid bij Amazon. Kan zijn dat het als cyber monday een "nieuwe" aanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

@G_Dragon Van het weekend waren er nog verkopers voor die 99 Euro en hoefde je geen Prime lid te zijn; blijkbaar dus geluk gehad.

Wel grappig; in mijn winkelwagentje was dat ding 99 maar als ik ook een Amazon Visa card zou aanvragen, was de controller nog maar 49 Euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _pix
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 13:15
[...]

FYI prime kun je 1mnd gratis proberen. Direct opzeggen en het kost je niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08:15
Nog geen reclame op tv gezien van de one x, terwijl die van ps elke dag wel eens zie. Wacht nog op een goede bundel met 2 controllers, hopelijk begin volgend jaar.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 14:27
Ik heb ook geduld deze keer. Op het moment dat er een aantrekkelijke bundel van de x komt, zal ik hem kopen.
Heb vanaf de xbox steeds een kale console gekocht. Nu wil ik ook iets extra's. Halo6 bundel volgend jaar? 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:34
Amaze86 schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:24:
Nog geen reclame op tv gezien van de one x, terwijl die van ps elke dag wel eens zie. Wacht nog op een goede bundel met 2 controllers, hopelijk begin volgend jaar.
Het heeft niet zoveel zin om reclame te maken als mensen niet naar de winkel kunnen om er eentje aan te schaffen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Amaze86 schreef op maandag 27 november 2017 @ 12:24:
Reclame voor de xbox in Europa op tv? Dat zou redelijk uniek zijn. Je ziet het heel soms op wat alternatieve kanalen maar verder zelfden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er meer mensen waar het achievement klassement van november niet meer klopt.
ik weet even niet of dat komt omdat ik games met 0 punten onzichtbaar gemaakt heb (Mag hopen dat je gemiddelde per spel ook weer omhoog gaat).. maar alleen al de punten van de achievements van assassins creed origins zijn hoger dan wat hij nu aangeeft gehaald te hebben in november... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 19:54
Heeft iemand trouwens ooit het local party chat probleem opgelost? Wanneer ik thuis een coop game op de xbox speel met allebij een headset op dan lukt het me niet om elkaar te horen via party chat. Raar genoeg kan een externe party member beide spelers wel gewoon horen.

Heel irritant want hierdoor moet je dus allebij met 1 oor "open" spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:16:
Zijn er meer mensen waar het achievement klassement van november niet meer klopt.
ik weet even niet of dat komt omdat ik games met 0 punten onzichtbaar gemaakt heb (Mag hopen dat je gemiddelde per spel ook weer omhoog gaat).. maar alleen al de punten van de achievements van assassins creed origins zijn hoger dan wat hij nu aangeeft gehaald te hebben in november... 8)7
Ik had daar volgens mij ook last van. Ik had eerst 4k+ en gisteren weer iets van 3500. Dus ik denk dat daar wat mis gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Stefmeister schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:30:
Heeft iemand trouwens ooit het local party chat probleem opgelost? Wanneer ik thuis een coop game op de xbox speel met allebij een headset op dan lukt het me niet om elkaar te horen via party chat. Raar genoeg kan een externe party member beide spelers wel gewoon horen.

Heel irritant want hierdoor moet je dus allebij met 1 oor "open" spelen.
Dit is alleen als je beide op dezelfde xbox speelt. En dan is het eigenlijk helemaal niet zo raar. Als je dat niet zou doen hoor je elkaar dubbel. Eerst gelijk wanneer diegene die naast je zit wat zegt, en daarna pas datzelfde door je headset. Daar word je ook niet blij van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
uchiha tijntje schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:31:
[...]

Ik had daar volgens mij ook last van. Ik had eerst 4k+ en gisteren weer iets van 3500. Dus ik denk dat daar wat mis gaat.
[serious]Echt hoe doe je het? Hoe krijg je in hemelsnaam zo veel punten per maand. Veel spelen, ok. Maar dat kan het niet alleen zijn. Volg je guides? Speel je dan ook spellen die je eigenlijk niet leuk vind maar he, je hebt tijd over en dus dan die ene maar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
@Yaz dat snap ik maar ten delen, ik heb hier 3 overearheadsets liggen (waar 2 met active noise cancelling) en ik hoor werkelijk waar echt nauwelijks iets van mn "buitenwereld" zelfs niet als je naast me zit. Hoogstens wat dof gemompel. Als dit echo probleem echt de "reden" zou zijn voor het missen van deze feature zou ik op zn minst zelf de optie willen hebben om daar wel of geen gebruik van te willen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Stefmeister schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:46:
@Yaz dat snap ik maar ten delen, ik heb hier 3 overearheadsets liggen (waar 2 met active noise cancelling) en ik hoor werkelijk waar echt nauwelijks iets van mn "buitenwereld" zelfs niet als je naast me zit. Hoogstens wat dof gemompel. Als dit echo probleem echt de "reden" zou zijn voor het missen van deze feature zou ik op zn minst zelf de optie willen hebben om daar wel of geen gebruik van te willen maken.
https://xbox.uservoice.co...18936316-local-party-chat

Ik heb ook een vote uitgebracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
Top, er lopen na wat zoek werk ook nog wat andere draadjes daar van bijna 3 jaar oud met 1000+ votes. Ik wordt nu bijna "gedwongen" om een aantal van die mono headsets te kopen hiervoor :X

Link 1
Link 2

[ Voor 75% gewijzigd door Stefmeister op 27-11-2017 14:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Yaz schreef op maandag 27 november 2017 @ 13:38:
[...]

[serious]Echt hoe doe je het? Hoe krijg je in hemelsnaam zo veel punten per maand. Veel spelen, ok. Maar dat kan het niet alleen zijn. Volg je guides? Speel je dan ook spellen die je eigenlijk niet leuk vind maar he, je hebt tijd over en dus dan die ene maar?
Hahaha, je hebt me toegevoegd zie ik :).

Ik speel gewoon veel spellen. Het is ook gewoon echt mijn grootste hobby... En omdat ik tegenwoordig amper MP spellen speel blijf ik minder lang bij 1 game hangen. Vroeger speelde ik een jaar lang enkel Gears of War of Modern Warfare 1 en raakte ik amper andere games aan. Nu is het juist andersom. Games met een nadruk op MP laat ik redelijk links liggen en speel graag games met een wat korte gametijd. Met uitzondering van de pareltjes zoals Dark Souls en Cuphead. .

In november heb ik de volgende spellen uitgespeeld:

-RiME
-Call of Duty WW2
-Wolfenstein
-Super Luckys Tale
-Resident Evil 7 (over periode van oktober / november)
-Toby The secret mine

In oktober:
-The Turing Test
-Lovers in a dangerous spacetim
-The Fall
-The Bridge
-Gone Home
-Cuphead

Ik heb soms ook gewoon een grote backlog. Zo koop ik vaak games die in de aanbieding zijn en dan hebben we de games with gold nog. En als mijn vriendin op de bank op haar iPad vrouwenseries aan het kijken is, ga ik lekker wat gamen :) Af en toe gebruik ik wel een guide, voor bijv. collectibles.

Maar als ik een game echt niet leuk vind speel ik het ook niet. Meestal geef ik het wel een 2e kans, maar geen derde. Recore is daarbij een goed voorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
uchiha tijntje schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:20:
[...]

Dacht dat dat allang het geval was maar blijkbaar toch niet.

Maar ik snap hem. En hoewel ik ook schandelijk veel tijd in gamen stop haal ik bij lange na niet de punten die jij haalt. Probeer het trouwens ook niet eens een beetje hoor. Ik ga voor de beleving en vind het totaal niet erg om honderde uren in 1 spel te stoppen. Zolang het verhaal goed is, speel ik het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op maandag 27 november 2017 @ 14:26:
[...]

Dacht dat dat allang het geval was maar blijkbaar toch niet.

Maar ik snap hem. En hoewel ik ook schandelijk veel tijd in gamen stop haal ik bij lange na niet de punten die jij haalt. Probeer het trouwens ook niet eens een beetje hoor. Ik ga voor de beleving en vind het totaal niet erg om honderde uren in 1 spel te stoppen. Zolang het verhaal goed is, speel ik het.
Ben ik het helemaal met je eens. Als ik de uren optel voor The Witcher 3, Sunset Overdrive, Dark Souls en Rise of the Tomb Raider dan kan ik daar 100 korte indy spelletjes van spelen :)

Maar MP trekt me dus niet meer, waardoor de replay value voor een game voor mij wat minder is dan jaren geleden. Juist achievements brengen mij meer replay value. Dus zonder achievements zou ik misschien nog wel meer games spelen... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:04
https://gamer.nl/artikele...ieuwe-studio-in-engeland/

Zou dit dan een Microsoft game zijn? Ik ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Playground Games is een independent dus of ze een MS exclusive maken valt weinig tot niets over te zeggen.

Phils uitspraak was redelijk duidelijk. 1st party! Dus eigen studio's. Ze hebben London Lift maar ik heb echt geen idee wat ze daar uitspoken als het al game gerelateerd is. Verder is er nog niet veel bekend over hoe en of wat.
link: https://www.windowscentra...-more-first-party-studios

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
quorumz schreef op maandag 27 november 2017 @ 15:20:
[...]

gamer.nl is niet meer zo snel tegenwoordig..: Playground Games Creates Second Studio for Open World Action RPG

https://www.trueachieveme...for-open-world-action-rpg
Hmmm. Zou een nieuwe Fable onder die noemer kunnen vallen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 27 november 2017 @ 10:25:
Er was gisteren een kleine Q&A rond Black Desert die naar de Xbox komt, crossplay en/of account-transfer zijn vooralsnog geen mogelijkheid. Net als met warframe, de tijd (en geld) die je nodig hebt om op enig niveau te komen is het niet waard om opnieuw te beginnen op de console, toch een behoorlijk gemiste kans.
Wist helemaal niet dat dit spel een timed-exclusive was.
Misschien kan Microsoft dan toch eens wat Oosterse zieltjes winnen icm de krachtigste console.
https://www.spieltimes.co...-one-timed-exclusive/amp/

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:50

Sagat

Is pappa x2!

[...]

Ik speel gewoon veel spellen. Het is ook gewoon echt mijn grootste hobby... En omdat ik tegenwoordig amper MP spellen speel blijf ik minder lang bij 1 game hangen. Vroeger speelde ik een jaar lang enkel Gears of War of Modern Warfare 1 en raakte ik amper andere games aan. Nu is het juist andersom. Games met een nadruk op MP laat ik redelijk links liggen en speel graag games met een wat korte gametijd. Met uitzondering van de pareltjes zoals Dark Souls en Cuphead. .

-RiME
-Call of Duty WW2
-Wolfenstein
-Super Luckys Tale
-Toby The secret mine

In oktober:
-The Turing Test
-The Fall
-The Bridge
-Gone Home
-Cuphead

Ik heb soms ook gewoon een grote backlog. Zo koop ik vaak games die in de aanbieding zijn en dan hebben we de games with gold nog. En als mijn vriendin op de bank op haar iPad vrouwenseries aan het kijken is, ga ik lekker wat gamen :) Af en toe gebruik ik wel een guide, voor bijv. collectibles.

Maar als ik een game echt niet leuk vind speel ik het ook niet. Meestal geef ik het wel een 2e kans, maar geen derde. Recore is daarbij een goed voorbeeld.
Misschien wat ot maar... hoeveel speel je dan per dag? Bij mij is het doorgaans net als bij phuse maar paar uur per week. Verder vind ik heel veel interresant dus speel wel veel verschillende games maar weinig uit. Had gehoopt dit jaar mijn eerste plat op ps4 te halen maar gaat hem niet worden vrees ik. Volgens mij ook geen 1000 point games gehaald op xb360. Misschien ori straks, xb1 zou donderdag moeten arriveren *O* . Cuphead lijkt me super maar wsl te pittig.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb afgelopen tijd weer wat meer op de pc gespeeld, maar daarvoor had ik ook een periode dat ik rond de 5k per maand haalde. Met een paar uur gamen per dag is dat niet echt lastig. Wel speelde ik dan inderdaad ook aardig wat kortere games en gebruikte ik ook wel guides (afhankelijk van de game, sommige haalt een guide de lol er uit, maar soms heb ik ook juist meer lol aan een game met wat ondersteuning).

Nu met de winter ben ik weer meer terug naar de consoles aan het trekken... Alleen nou heeft Zelda breath of the wild zijn klauwen in me gezonken dus de Xbox is helaas nog even voornamelijk een Netflix machine :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 26-09 20:23
[...]

-RiME
-Call of Duty WW2
-Wolfenstein
-Super Luckys Tale
-Toby The secret mine

In oktober:
-The Turing Test
-The Fall
-The Bridge
-Gone Home
-Cuphead

heel herkenbaar, ik zit zelf al op 113k aan achievements en dan alleen van spellen die ik leuk vind, niet heel bijzonder maar wel op een periode van tig jaren. Op hoeveel Gs score zit jij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PacinoAllstars schreef op maandag 27 november 2017 @ 20:54:
[...]

heel herkenbaar, ik zit zelf al op 113k aan achievements en dan alleen van spellen die ik leuk vind, niet heel bijzonder maar wel op een periode van tig jaren. Op hoeveel Gs score zit jij?
Ik heb iets van 198.000. Dit vanaf begin 2006. Flink toegenomen door de X1 en dat elke game, hoe groot of klein ook 1000gs kent. :)

Maar er zijn bazen boven baas in dit topic die de 200k al ver overschreden zijn :p

En hoeveel uur ik game.. dat is per week wel verschillend. Maar ik haal gemiddeld wel 14 tot 16 denk ik. Zo heb ik cuphead in anderhalve week gecomplete en dat was iets van 40 uur. Heb zelfs over dat stomme mannetje gedroomd, zo hield het me soms bezig ;)

[ Voor 18% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-11-2017 21:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
uchiha tijntje schreef op maandag 27 november 2017 @ 21:25:
[...]

Ik heb iets van 198.000. Dit vanaf begin 2006. Flink toegenomen door de X1 en dat elke game, hoe groot of klein ook 1000gs kent. :)

Maar er zijn bazen boven baas in dit topic die de 200k al ver overschreden zijn :p

En hoeveel uur ik game.. dat is per week wel verschillend. Maar ik haal gemiddeld wel 14 tot 16 denk ik. Zo heb ik cuphead in anderhalve week gecomplete en dat was iets van 40 uur. Heb zelfs over dat stomme mannetje gedroomd, zo hield het me soms bezig ;)
Geweldig, ik ben ook rond 2006 begonnen zeg maar sinds de 360 launch. Ik denk dat ik achievement wise het meeste heb laten liggen door destiny 1, die game heb ik bijna 2 jaar lang gespeeld, ik denk dat het me zeker 60k chievos heeft gekost :p

Cuphead ga ik ook nog halen, hoor ik goede dingen over net als overcooked.

Overigens net nog een paar games en addons gehaald, teller vanaf de black friday sales staat nu op:
ac origins gold
battlefront 2 deluxe
super lucky tale
wolfenstein ii digital deluxe
fallout 4 goty
lego city undercover
gta 5
maffia 3 deluxe
injustice 2 ultimate
watch dogs 2 gold
steep gold
bf 1 season pass
killer instinct definitive

Een heel blij kind hier :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Een paar dagen geleden hen ik hier de vraag gesteld met betrekking tot 60 FPS games op de Xbox one X, uiteindelijk heb ik vandaag toch een One X gekocht en ondanks het wat magere aanbod van 60FPS games kan ik het toch een geslaagde aankoop noemen. Games als Doom , Wolfenstein (Ale delen), Forza, Halo Masterchief collection draaien op een absolute vaste 60FPS. En ondanks dat het aanbod qua quantiteit ongetwijfeld beter had gekund, is het qua kwaliteit , voor een console, echt ontzettend goed.
Spellen als Doom , Forza 7 en Wolfenstein zien er uit , en lopen alsof je ze op een dikke game PC speelt.

Ik heb diverse spellen in de bestelling staan waarvan een aantal waarschijnlijk niet 100% locked op 60FPS zijn (Rise of the Tomb Raider, Hitman), maar zolang ze niet te vaak beneden de 45FPS dippen vermoed ik dat ik ze voor mij alleszins speelbaar zullen zijn.

Verder kan ik niet anders dan stellen dat de aankoop/installatie een extreem klantvriendelijke en eenvoudige aangelegenheid is gebleken: Binnen een uur na aankoop was ik demonen aan het afschieten in Doom.

Iedereeen beankt voor de reacties!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo zijn de wekelijkse aanbiedingen echt wel tof. Zag twee games in de deals with gold die ik wilde hebben maar niet voor de volle prijs. Nu voor 10 euro 'Seasons after fall' en 'In between' gekocht in plaats van voor de 30 euro die ze anders gezamenlijk zouden kosten. Zo groeit dus de back log aanzienlijk met kleine games waar je een uurtje of 5 tot 10 mee zoet bent. :)

@PacinoAllstars Cuphead is echt geweldig. Je moet wel tegen de nodige tegenslagen kunnen, aangezien je vaak genoeg het 'you died' scherm gaat zien :) Maar het verslaan van één boss in Cuphead voelt beter dan het verslaan van een boss in elke andere game (met uitzondering dan wellicht van de Souls games). En laten er een stuk of 20+ bosses in de game zitten :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Geen idee of het 100% persoonlijk is maar voor degenen die willen testen; hieronder 2 codes die ik kreeg van Amazon.de vanwege een eerdere bestelling. Vanzelfsprekend zal code maar 1x te gebruiken zijn; post even als je 'm werkend & gebruikt hebt :)

10% korting op een jaar-abonnement EA Access: http://www.amazon.de/dp/B01G4IX5LC
spoiler:
6Y8M-8FUM3H-ZZW2BH

6.50 Euro korting op 3 maanden XBL: http://www.amazon.de/dp/B007QWII7W
spoiler:
9UWZ-BPCNKH-9WUC3R

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Xtuv schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:46:
[...]

We zijn er druk mee bezig, maar we lopen tegen dingen aan met het capturen waardoor het helaas allemaal wat uitloopt :'(

cc @JackSparrow
Wat capture problemen en dan al bijna een maand uitstel hebben? Volgens mij zitten we hier nog steeds op Tweakers net niet op libelle.nl dus dat zou toch maximaal een dag vertraging moeten hebben? :?

Met bf sale Tomb Raider maar gekocht om straks ervan te genieten op 4k. Ik moet me alleen even inhouden om niet te beginnen met spelen op mijn oude full hd tv.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Ik ben ook van mening dat ze de review lekker kunnen laten voor wat het is. Er zal niets nieuws naar boven komen wat we op dit moment nog niet weten. En het enige wat het gaat ontlokken is een discussie tussen Xbox fans, PS4 fans en de PC masterrace. :)

Wel een gemiste kans voor zo'n grote technologie site. 1 keer in het jaar heb je een dergelijke launch (vorig jaar de PS4 Pro, nu de X). Dit terwijl ik elke week de nodige reviews zie van bijvoorbeeld de nieuwste telefoons. Jeej!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:10:
Ik ben ook van mening dat ze de review lekker kunnen laten voor wat het is. Er zal niets nieuws naar boven komen wat we op dit moment nog niet weten. En het enige wat het gaat ontlokken is een discussie tussen Xbox fans, PS4 fans en de PC masterrace. :)

Wel een gemiste kans voor zo'n grote technologie site. 1 keer in het jaar heb je een dergelijke launch (vorig jaar de PS4 Pro, nu de X). Dit terwijl ik elke week de nodige reviews zie van bijvoorbeeld de nieuwste telefoons. Jeej!
Idd.. Wel de moeite nemen om tijdens de E3 notabene bij de MS presentatie van de Xbox One X te zitten, er een artikel over te maken.. Maar niet de moeite nemen tijdens de launch er één nieuwsbericht over te schrijven.. Sorry, maar een miskleun van heb ik jou daar voor een site als Tweakers

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Yaz
uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:10:

Er is nog genoeg wat we niet weten. Effect van VRR is nog niet ergens besproken. De kwaliteit van UHD BR ook niet niet. De geluidskwaliteit van de Dolby Atmos integratie. Wie weet zijn ze dit wel aan het doen....

Maar wees eens eerlijk. Hoe goed is tweakers nu eigenlijk? Het is de community die waarde toevoegt, verder heb je er weinig aan en vind je beter nieuws op andere sites. Beter in de vorm van, completer, uitgebreider, meer diepgang. Tweakers is een heel erg laagdrempelig nieuwssitetje geworden waar journalistiek ver te zoeken is. Vaak is het copy/paste van of het persbericht of van een ander nieuwsartikel. Onderzoek is ver te zoeken. Vaak is bellen naar een desbetreffend bedrijf voor net dat stukje extra al te veel gevraagd. En dat is jammer, heel jammer.

Maar lets be fair. Je krijgt waar je voor betaald en ik betaal niks, nada, noppes. Ook de reclame druk ik weg. Dus wat dat aan gaat mag ik eigenlijk ook niet klagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yaz schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:35:
[...]

Er is nog genoeg wat we niet weten. Effect van VRR is nog niet ergens besproken. De kwaliteit van UHD BR ook niet niet. De geluidskwaliteit van de Dolby Atmos integratie. Wie weet zijn ze dit wel aan het doen....

En verder...
Als ze echt nog een toegevoegde waarde hebben voor bijv. zaken die je hierboven noemt dan zal ik na publicatie van de review mijn verhaal nuanceren :). Maar ik heb ook geen update gezien van 'review in progress' of dat ze juist aangeven dat ze zaken willen bekijken die nog niet gedaan zijn bij andere techsites een week na launch. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Laatst online: 24-09 09:11
Kluutmaran schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 08:59:
[...]

Met bf sale Tomb Raider maar gekocht om straks ervan te genieten op 4k. Ik moet me alleen even inhouden om niet te beginnen met spelen op mijn oude full hd tv.
Ik heb deze ook gekocht alleen ik zit nog te wachten op een leuke deal met de Xbox one X (4K OLED heb ik al) maar het kost wel moeite hem niet nu alvast te starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-09 21:40
@Tweakjur, zijn jullie nog bezig met een One X review of laten jullie dit varen? Of gooien jullie het in een andere vorm zoals een vergelijking met een PC van 500 euro? Release van een nieuwe console heeft toch wel enige nieuwswaarde :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
uchiha tijntje schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:44:
[...]

Als ze echt nog een toegevoegde waarde hebben voor bijv. zaken die je hierboven noemt dan zal ik na publicatie van de review mijn verhaal nuanceren :). Maar ik heb ook geen update gezien van 'review in progress' of dat ze juist aangeven dat ze zaken willen bekijken die nog niet gedaan zijn bij andere techsites een week na launch. :)
Dit dus ik heb het ook al vaker gezegd in dit topic. De pixel 2 review is belangrijker dan een one x. De zoveelste smart phone t.o.v. the most powerfull console ever made.

Maar zoals hierboven al is gesteld het is de community en de pricewatch die het doet en dit topic vind daarom ook waardevoller dan een review, omdat zoals terecht opgemerkt deze website journalistiek gezien weinig bijdraagt t.o.v. internationale websites.

Neemt natuurlijk niet weg dat ik wel nieuwsgierig ben naar de one x review die in 2018 een keer zal verschijnen...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 22-09 11:09

Tweakjur

Redacteur
Wom schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:56:
@Tweakjur, zijn jullie nog bezig met een One X review of laten jullie dit varen? Of gooien jullie het in een andere vorm zoals een vergelijking met een PC van 500 euro? Release van een nieuwe console heeft toch wel enige nieuwswaarde :)
Ik speel die vraag even door aan de redacteuren die er mee bezig zijn. We hebben de nodige technische problemen gehad, dat weet ik wel.

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:53
Wom schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 09:56:
Hij komt deze week online. Heeft helaas vertraging opgelopen, niet alleen door technische issues maar ook door o.a. mijn planning. Het embargo was in ieder geval onhaalbaar (ivm ontbreken van patches voor games). Hij had wat ons betreft al eerder online moeten staan, maar dat is niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Laatst online: 24-09 09:11
Xtuv schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:03:
[...]

Hij komt deze week online. Heeft helaas vertraging opgelopen, niet alleen door technische issues maar ook door o.a. mijn planning. Het embargo was in ieder geval onhaalbaar (ivm ontbreken van patches voor games). Hij had wat ons betreft al eerder online moeten staan, maar dat is niet gelukt.
hopelijk hebben jullie dan de tijd genomen om extra zaken aan te stippen. Zoals Yaz terecht merkte zijn er weining reviews over dolby atmos en de UHD blu ray speler. Dat zou dus meerwaarde hebben.
We wachten (on)geduldig af :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:47
In ieder geval een eerlijk antwoord d:)b . Al zal het voor velen enigszins als mosterd na de maaltijd voelen(mijzelf incluis), het zou best beschamend zijn geweest als er helemáál geen review gekomen zou zijn. In mijn ogen is het een technisch hoogstandje, zo veel power in zo'n kleine box. En dat verdient een volwaardige review.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yaz
Xtuv schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:03:
[...]

Het is natuurlijk niet erg dat een planning niet lukt vanwege problemen of dat jullie wachten op een belangrijke patch (gelijk heb je!). Maar enthousiast als we zijn hadden we dat graag geweten want nu zien we (ik in ieder geval) hierin de bevestiging dat Tweakers niet objectief is en een voorliefde heeft voor Sony en Apple (zie menig andere discussie hierover op de frontpage als op GoT). En dat is misschien niet terecht.

Maar technisch onderlegt als wij tweakers zijn, zijn we natuurlijk heel nieuwsgierig tegen welke problemen jullie aanliepen. Wie weet hadden we kunnen helpen met het oplossen :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:47
Yaz schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:11:
[...]

Het is natuurlijk niet erg dat een planning niet lukt vanwege problemen of dat jullie wachten op een belangrijke patch (gelijk heb je!). Maar enthousiast als we zijn hadden we dat graag geweten want nu zien we (ik in ieder geval) hierin de bevestiging dat Tweakers niet objectief is en een voorliefde heeft voor Sony en Apple (zie menig andere discussie hierover op de frontpage als op GoT). En dat is misschien niet terecht.
Ik prik hier zelf al lang doorheen. Voor mij is het duidelijk zat dat er een bepaalde voorkeur leeft. Maar nogmaals, om dan helemaal aan een product(dat toch érg populair is gezien de reacties en sales numbers) voorbij te gaan is redelijk beschamend. Natuurlijk is niemand verplicht tot het schrijven van een review laat dat voorop staan, maar het product leeft wel hier op Tweakers als je kijkt naar het Xbox topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-09 14:47
Verwijderd schreef op maandag 27 november 2017 @ 23:39:
Een paar dagen geleden hen ik hier de vraag gesteld met betrekking tot 60 FPS games op de Xbox one X, uiteindelijk heb ik vandaag toch een One X gekocht en ondanks het wat magere aanbod van 60FPS games kan ik het toch een geslaagde aankoop noemen. Games als Doom , Wolfenstein (Ale delen), Forza, Halo Masterchief collection draaien op een absolute vaste 60FPS. En ondanks dat het aanbod qua quantiteit ongetwijfeld beter had gekund, is het qua kwaliteit , voor een console, echt ontzettend goed.
Spellen als Doom , Forza 7 en Wolfenstein zien er uit , en lopen alsof je ze op een dikke game PC speelt.

Ik heb diverse spellen in de bestelling staan waarvan een aantal waarschijnlijk niet 100% locked op 60FPS zijn (Rise of the Tomb Raider, Hitman), maar zolang ze niet te vaak beneden de 45FPS dippen vermoed ik dat ik ze voor mij alleszins speelbaar zullen zijn.

Verder kan ik niet anders dan stellen dat de aankoop/installatie een extreem klantvriendelijke en eenvoudige aangelegenheid is gebleken: Binnen een uur na aankoop was ik demonen aan het afschieten in Doom.

Iedereeen beankt voor de reacties!
grappig ik heb beetje t zelfde. heb een nieuwe 4k oled tv met hdr en een ps4 pro maar voor mij is het aantal fps (minimaal 45) ook zo belangrijk. heb xbox one x gekocht en ben er zeer blij mee. mijn backlog op de ps4 pro wegspelen en dan zal die alleen nog maar voor pes 18 met mijn maatjes en de exclusives worden gebruikt. overigens: vind het dashboard van de ps4 wel vele malen mooier/snoother/professioneler dan die van de one x. verder prachtig stil apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09:31

Player1S

Probably out in the dark

Zo, zojuist PUBG besteld bij livekaarten.nl Scheelt weer paar euro.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yaz schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 10:11:
[...]

Maar technisch onderlegt als wij tweakers zijn, zijn we natuurlijk heel nieuwsgierig tegen welke problemen jullie aanliepen. Wie weet hadden we kunnen helpen met het oplossen :)
Volgens mij is er toch al meermaals gezegd dat de PS4 pro review ook pas een stuk later uit kwam dus partijdigheid spreekt daar in ieder geval niet uit.

Verder denk ik dat het sowieso nog wel nuttig is om een review te publiceren, ook als er voor ons Xbox fans niks nieuws in te lezen is. Het is namelijk goed voor het ecosysteem. De mensen die al geïnteresseerd waren die zoeken inderdaad de informatie wel op andere sites of in dit topic, maar er zijn ook mensen die er nog niet zo mee bezig zijn maar die wel de review zien staan, lezen, en dan wellicht verleid worden er ook een te kopen... Vooral zo vlak voor de december maand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:27

Ace

Happy Happy Joy Joy

Forza 7 gekocht dit weekend in een Black Friday sale.

Wat een onzin zeg die mods & prize crates, en je word er ook om de 5 minuten mee dood gegooid. Ik snap nu de ophef wel, zonde van zo'n franchise.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ace schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:15:

Wat een onzin zeg die mods & prize crates, en je word er ook om de 5 minuten mee dood gegooid. Ik snap nu de ophef wel, zonde van zo'n franchise.
Denk dat je over het verkeerde spel klaagt .. Valt bij dit spel mee. Bij FR7 was er de meeste ophef dat VIP houders geen dubbele credits meer kregen en dat de tekst nadat mensen het gekocht hadden, aangepast was. Dit hebben ze terug gedraaid.

Men klaagt eerder over de Battlefront 2 en de loot boxes en de hoeveelheid punten die je nodig hebt om karakters vrij te spelen. Nu zijn de loot boxes, op aandringen van Disney, voorlopig eruit en ook de hoeveelheid punten omlaag gebracht om het vrij te spelen (hoewel je nu ook minder punten krijgt voor het behalen van dingen) -> toch single player geeft het gevoel dat je in een star war film speelt

Er zijn geruchten voor COD WW2 dat er lootboxes komen waar straks wapens in komen die beter zijn en verder niet te krijgen zijn... dit is iets wat gewoon niet zou mogen. -> single player is kort maar met een band of brothers gevoel in gedachten een goede shooter (hm vindt wel mikken houterig gaan op de x1x)

Het is al niet ok dat je niet weet dat je krijgt als je een loot box koopt. (ik vind betalen voor dingen niet erg maar wil wel weten wat ik koop)

Laten we daarnaast ook N4Speed niet vergeten die ook helemaal afgebrand wordt met de manier van progress maken in een spel.. -> alleen ea gespeeld en ergerde me al aan het feit dat ik binnen de bochten tegen al die pijltjes aan rij en zo door de bochten gestuurd wordt, weinig gevoel free roaming zo. https://www.pcworld.com/a...speed-payback-review.html

Vergeet bijna Middle-Earth Shadow of war nog... http://www.pcgamer.com/ho...ddle-earth-shadow-of-war/

Dus ik denk dat FR7 nog wel 1 van minder erge loot case gevallen is... -> gewoon een goede leuke mooie racer! :) Van mij had dat Rad uit FH3 er wel ingemogen.. blijft leuk die goodies die eruit vallen...

[ Voor 20% gewijzigd door quorumz op 28-11-2017 12:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:27

Ace

Happy Happy Joy Joy

quorumz schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:29:
[...]

Denk dat je over het verkeerde spel klaagt .. Valt bij dit spel mee. Bij FR7 was er ophef dat VIP houders geen dubbele credits meer kregen en dat de tekst nadat mensen het gekocht hadden, aangepast was. Dit hebben ze terug gedraaid.

Laten we daarnaast ook N4Speed niet vergeten die ook helemaal afgebrand wordt met de manier van progress maken in een spel..

Dus ik denk dat FR7 nog wel 1 van minder erge loot case gevallen is...
Het valt inderdaad nog mee bij de streken die EA uitgehaald heeft maar toch vind ik het zonde. Ik weet dat de grootste ophef over VIP consumables was.

Normaal rij ik in racegames met zo weinig mogelijk assists, daar kreeg je normaal gesproken in Forza altijd een percentage extrra credits voor.

Nu is dit verstopt achter mods die uit prize crates te halen zijn, de auto's zijn verdeeld in Tiers en er is eigenlijk alles aan gedaan om je progress maar zoveel mogelijk te remmen (heh) zodat je misschien wel echt geld uit gaat geven voor die crates.

De hele industrie gaat langzaam die kant op, dat is gewoon jammer om te zien.

En dan puntje bij paaltje zijn de bomen ook nog eens 2D! Maple Valley ziet er echt niet uit :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ace schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:36:
[...]

Het valt inderdaad nog mee bij de streken die EA uitgehaald heeft maar toch vind ik het zonde. Ik weet dat de grootste ophef over VIP consumables was.

Normaal rij ik in racegames met zo weinig mogelijk assists, daar kreeg je normaal gesproken in Forza altijd een percentage extrra credits voor.

Nu is dit verstopt achter mods die uit prize crates te halen zijn, de auto's zijn verdeeld in Tiers en er is eigenlijk alles aan gedaan om je progress maar zoveel mogelijk te remmen (heh) zodat je misschien wel echt geld uit gaat geven voor die crates.

De hele industrie gaat langzaam die kant op, dat is gewoon jammer om te zien.

En dan puntje bij paaltje zijn de bomen ook nog eens 2D! Maple Valley ziet er echt niet uit :D
Fair point dat je idd mod kaartjes erop legt om extra credits of extra xp te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 13:24

Meneer iCy

swarma

Kunnen er 2 accounts een xbox als home xbox aanmerken? Ik heb nu nog een xbox live tegoed tot eind december en dan wil ik de xbox 3 maanden tegoed van mijn vriendin in laten gaan zodat we beiden op de xbox sowieso tot maart kunnen gamen online :).

Zo mijn gamelijst voor morgen als mijn vriendin der xbox krijgt :P

- Fifa 18
- South Park (de nieuweste)
- Rocket League (heb hier welgeteld het 1 euro abbonentje voor een maand afgetikt om de 10 euro korting te krijgen).

Vriendin:
- Minecraft (logisch mc bundel)
- Dreamfall Chapters
- WatchDogs 2 (deze ga ik stiekem zelf ook spelen)
- Overcooked.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 30-09 20:48

Winkiller

De Mopperpot

quorumz schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:29:
[...]

Laten we daarnaast ook N4Speed niet vergeten die ook helemaal afgebrand wordt met de manier van progress maken in een spel.. -> https://www.pcworld.com/a...speed-payback-review.html
Daar is toch al wat mee gedaan ?
https://www.ea.com/games/need-for-speed/need-for-speed-payback/news/nfs-payback-progression-update-patch?isLocalized=true

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:50

Sagat

Is pappa x2!

Ace schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:15:

hmmz Forza 7 was een game die ik wel op mijn rader had, puur omdat het een parade paardje is. Misschien beter om dan voor forza 6 te gaan?

Ik verwacht niet tot nauwelijks online te spelen dus het zal veelal voor sp zijn.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 12:59:
[...]

hmmz Forza 7 was een game die ik wel op mijn rader had, puur omdat het een parade paardje is. Misschien beter om dan voor forza 6 te gaan?

Ik verwacht niet tot nauwelijks online te spelen dus het zal veelal voor sp zijn.
De prijzen en bonusen moet je een beetje door heen kijken, is niets heel veel anders dan bij 6, ik vindt Forza 7 zelf een tikkeltje beter rijden omdat er meer verschil is tussen auto's.

Nogmaals die kratjes met prijzen bij een zeker niveau, kijk daar door heen, het spel zelf vind ik beter.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 13:23
Lang geleden vermaakte ik mij prima op mijn console, een PS2 voor de toen exclusieve MGS content, die speelde ik al op mijn MSX2 dus kwam er een PS2.

Al enige tijd kriebelt het weer en gister dan toch maar toegeslagen. 177 euro voor een 500GB One S leek me een prima deal. Ook voor 34 euro Forza 7 erbij en dat lijkt me een prima GT alternatief. De TMX en playseat zijn inmiddels ook onder weg :)

Ik ben mijn weg nog aan het verkennen op de Xbox zelf en Live Gold (1euro voor een maandje) en gelijk het jeugdsentiment Trackmania gedownload.

Ik ben geen full time gamer maar leg mij graag doe op een paar goede. In ieder geval Forza7 (en misschien pc2) en daarnaast kijk ik nog naar een goed platformer (zoontje van 6 baalt dat er geen Mario op zit).

Acties:
  • +4 Henk 'm!
[rant] Als ik dat nieuwsbericht zo lees dan krijg ik echt plaatsvervangende schaamte.

"Something we’ve heard loud and clear is that it’s often too time consuming to upgrade multiple cars. We agree, and as a result this is something we’ve been tackling over the previous weeks, and will continue to act upon."

Wat een schijnheiligheid. De werkwijze is nu... Bij launch zorgen we voor de meest onredelijke variant van een lootysteem. Gamers klagen, we maken het wat 'toegankelijker' zodat we kunnen laten zien dat we naar de gamers luisteren, maar nog steeds bakken met geld verdienen, en een paar maanden later bij de release van een volgende game herhalen we deze werkwijze weer...

Ik koop dan ook geen enkele game meer waar dit soort fratsen inzit. Ik vind het zelfs op het randje dat er lootcrates zijn die alleen te maken hebben met cosmetische zaken, maar zodra het invloed heeft op de gameplay, zowel SP als MP kap ik er echt helemaal mee.
Vroeger mocht je gewoon simpelweg 500 headshots maken voor een bepaalde camo. Dat was de enige manier. Nu mag je 5000 headshots maken of 10 euro betalen.

Vandaar ook mijn voorkeur naar kleinere games waar het juist gaat om het neerzetten van een goed product via een geweldig verhaal / gameplay / artwork, en daarmee je geld verdienen in plaats van de zoveelste jaarlijkse copy paste met microtransactions.
[/rant]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-09 13:26

Daytona

Autoracen is voor watjes

Hoi allemaal,

Afgelopen vrijdag heb ik tijdens één van de Black Friday akties een Xbox One S gekocht.

Ik wil hem vooral als mediaspeler in zetten, en mijn huidige Blu-Ray speler en Android box vervangen.
Ik was in de veronderstelling dat Kodi beschikbaar was, maar dit blijkt niet zo te zijn(?). En ook Hevc playback heeft wat haken en ogen nu ik wat verder zoek.
Wat gebruiken jullie om films/tv-series vanaf lokaal netwerk af te spelen op je Xbox One S?
Zal ik mijn Android box nog aanhouden, of zijn alle gangbare formaten (in 1080p) goed af te spelen op de One S?
Pagina: 1 ... 45 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.