[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 44 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.123 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Thanks heb hem daar ook gehaald. Mijn live abbo liep binnenkort af. €36 voor een jaar is een prima prijs. Via paypal was het 5 min werk, geen gezeur om id etc. Code werkte gewoon direct en goed via de xbox app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter711
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21-01 22:52
[quote]Rossi46 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 23:13:
[...]

---
De Xbox schakelt niet automatisch het geluid van de tv uit, dat moet je zelf doen. Het is echter wel vreemd dat je geen geluid uit de headset krijgt, want dat zou wel automatisch moeten gaan.
---

Heb ik helaas ook gemerkt met mijn Plantronics Headset LX800. Moet mijn receiver geluid op min/uit zetten.
Als ik Atmos instel voor speakers op de Xbox kan ik tevens normale settings (niet head phone) niet meer aanpassen.
Heb slechts een 5.1 speaker setup dus zal daarom geen ATMOS krijgen op mijn Onkyo 676E
Vind zelf dat die ATMOS sound nou niet echt geweldig is via head phone :( . Is wel mijn eigen mening dus andere kunnen ongetwijfeld het wel goed vinden :)

[ Voor 13% gewijzigd door Peter711 op 24-11-2017 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWKterry
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-09 10:40

TWKterry

Master Mariner

RAW_ schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:20:
[...]

De code bij CDkeys is gewoon regiovrij, als dat je vraag is?
Inderdaad dat is wat ik bedoelde te zeggen @RAW_ , dank je.
en ondertussen aangeschaft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
12 maanden gekocht via CD-Keys voor € 36 en zojuist gewoon via Xbox.com -> Redeem Code kunnen activeren.
Kan er weer tot 2-12-2018 tegenaan! :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
KookSpook schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:33:
Thanks heb hem daar ook gehaald. Mijn live abbo liep binnenkort af. €36 voor een jaar is een prima prijs. Via paypal was het 5 min werk, geen gezeur om id etc. Code werkte gewoon direct en goed via de xbox app
Same heren, via Paypal betaald, moest daarna een code via SMS ontvangen en opvoeren, meer niet. Kan er ook weer een jaar tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 30-09 13:24

Meneer iCy

swarma

Welkom, vandaag komt de one hier binnen. Was altijd een Nintendo/PS fanaat, maar vond het prijs zo laag en we hebben al bijna een jaar geen console meer in huis dus heb nu de 177 euro minecraft bundel maar gekocht.

Wat betreft accounts, ik las dus als ik op 1 account gold heb dit tevens voor alle accounts telt op de genoemde device. Klopt toch? :)

Verjaardagscadeau voor vriendin icm jubileum samenzijn. Maandag maar ff fifa halen bij de mediamarkt. :+

[ Voor 13% gewijzigd door Meneer iCy op 24-11-2017 11:53 ]

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-09 16:10

nexhil

BAM!

icy schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:52:

Wat betreft accounts, ik las dus als ik op 1 account gold heb dit tevens voor alle accounts telt op de genoemde device. Klopt toch? :)
ja.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
icy schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:52:
Welkom, vandaag komt de one hier binnen. Was altijd een Nintendo/PS fanaat, maar vond het prijs zo laag en we hebben al bijna een jaar geen console meer in huis dus heb nu de 177 euro minecraft bundel maar gekocht.

Verjaardagscadeau voor vriendin icm jubileum samenzijn. Maandag maar ff fifa halen bij de mediamarkt. :+
Moet je wel met dat account ingelogt zijn en/of het ook je home xbox gemaakt hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

quorumz schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:56:
[...]

Moet je wel met dat account ingelogt zijn en/of het ook je home xbox gemaakt hebben
Dat gaat goed komen, want het wordt ook haar home xbox. Ik wil zelf een eigen account hebben namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-09 16:10

nexhil

BAM!

Het ontbreekt op dit moment echt gewoon aan een goedkope ONE S + Fifa 18 bundel.
Zit er op te letten voor een collega, maar tis allemaal met Minecraft, Forza en AC: Origins

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:33

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

nexhil schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:14:
Het ontbreekt op dit moment echt gewoon aan een goedkope ONE S + Fifa 18 bundel.
Zit er op te letten voor een collega, maar tis allemaal met Minecraft, Forza en AC: Origins
En rocket League voor een kleine € 150 :)

https://www.amazon.de/Xbo...keywords=Xbox+One+S+500GB

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 11:38
Mensen, ik zit op het punt een Xbox one te kopen en zit ook te kijken naar de kinect sensor.
Bij Bol.com staat deze maar ik snap even niet de verwoording erachter;
XboxOne Kinect Sensor EN/FR/DE/IT/PL/PT/RU/ES EMEA Hdwr NG

Dus... geen nl. talige ondersteuning?

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DC Vogelaar
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 06-03-2021
Zephyer schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:22:
Mensen, ik zit op het punt een Xbox one te kopen en zit ook te kijken naar de kinect sensor.
Bij Bol.com staat deze maar ik snap even niet de verwoording erachter;
XboxOne Kinect Sensor EN/FR/DE/IT/PL/PT/RU/ES EMEA Hdwr NG

Dus... geen nl. talige ondersteuning?
Volgens mij heeft de Kinect inderdaad geen Nederlandse stem ondersteuning. Let er daarnaast op bij het aanschaffen van een Kinect dat Microsoft het product behoorlijk aan het uitfaseren is, of misschien al heeft. Verwacht dus niet al te veel support of upgrades.

Laatste bijkomende opmerking; om de Kinect op de Xbox One S/X te gebruiker is er een adapter benodigd, welke in de meeste winkels nagenoeg uitverkocht zijn en waarvoor re-sellers een godsvermogen vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zephyer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 11:38
DC Vogelaar schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:55:
[...]

Volgens mij heeft de Kinect inderdaad geen Nederlandse stem ondersteuning. Let er daarnaast op bij het aanschaffen van een Kinect dat Microsoft het product behoorlijk aan het uitfaseren is, of misschien al heeft. Verwacht dus niet al te veel support of upgrades.

Laatste bijkomende opmerking; om de Kinect op de Xbox One S/X te gebruiker is er een adapter benodigd, welke in de meeste winkels nagenoeg uitverkocht zijn en waarvoor re-sellers een godsvermogen vragen.
Dat van de adapter wist ik niet, bedankt daarvoor.
Het uitfaseren, doel je daarmee op het feit dat er geen spellen meer voor komen oid?

/edit:
Gevonden

[ Voor 5% gewijzigd door Zephyer op 24-11-2017 13:12 ]

MW | BF1 Stats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
icy schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 11:59:
[...]

Dat gaat goed komen, want het wordt ook haar home xbox. Ik wil zelf een eigen account hebben namelijk.
Nog een aanrader. Als je beide online wilt spelen, dan kun je het beste de spellen digitaal aanschaffen. Op die manier kun je via de Home Xbox je games + gold delen zodat je alles maar één keer hoeft aan te schaffen d:)b

Zelfs spellen met een season pass deelt hij dan prima. Op deze manier kan zowel ik als mijn vrouw gelijktijdig BF1 + Premium samen spelen online terwijl alles maar één keer is aangeschaft d:)b

Doorgaans zijn de digitale versies wel íets duurder dan echt de disc versie. Maar gezien je het op deze manier gratis kan 'delen' is het de meerprijs waard.

[ Voor 11% gewijzigd door Reefun op 24-11-2017 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reefun schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:45:
[...]

Zelfs spellen met een season pass deelt hij dan prima.
Interessant want voor Forza Motorsport zijn er al tijden geen mogelijkheden om bepaalde privileges te delen tussen accounts. Sowieso VIP niet maar volgens mij waren er nog wel wat issues.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
MAX3400 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:09:
[...]

Interessant want voor Forza Motorsport zijn er al tijden geen mogelijkheden om bepaalde privileges te delen tussen accounts. Sowieso VIP niet maar volgens mij waren er nog wel wat issues.
Jôh? Dat zou wel balen zijn dan. Hoop dat dat geen trend gaat worden. Anders wordt het bij toekomstige games alsnog 2x de volle mep betalen :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reefun schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:13:
[...]

Jôh? Dat zou wel balen zijn dan. Hoop dat dat geen trend gaat worden. Anders wordt het bij toekomstige games alsnog 2x de volle mep betalen :F
https://forums.forzamotor...tst38105_VIP-Sharing.aspx (2 jaar geleden al).

En ik snap het eigenlijk ook wel; want als je creatief met accounts om zou gaan (goede vriendengroep ofzo), koop je 1x VIP op 1 account, de rest maak je ook aan op die console voor 10x VIP en daarna logt iedereen thuis in en is ook VIP. En ook voor de gameplay; VIPs in FM krijgen ook eigen events en beloningen op bepaalde momenten. Daar zit tijd & geld in om te ontwerpen/uitdelen. Waarom zou "iedereen" dat moeten krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
MAX3400 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:17:
[...]

https://forums.forzamotor...tst38105_VIP-Sharing.aspx (2 jaar geleden al).

En ik snap het eigenlijk ook wel; want als je creatief met accounts om zou gaan (goede vriendengroep ofzo), koop je 1x VIP op 1 account, de rest maak je ook aan op die console voor 10x VIP en daarna logt iedereen thuis in en is ook VIP. En ook voor de gameplay; VIPs in FM krijgen ook eigen events en beloningen op bepaalde momenten. Daar zit tijd & geld in om te ontwerpen/uitdelen. Waarom zou "iedereen" dat moeten krijgen?
Werkt iets anders bij BF1 met premium dan. Alles is dan gekocht onder mijn username. De Xbox boven is mijn home xbox. Daar kan ze naar hartelust gewoon spelen. Maar mocht ze beneden spelen, dan zou ze het enkel kunnen spelen als ik óók ingelogged ben.

Dus, het is dan niet zo dat ze dan één keer hoeft in te loggen op mijn home xbox en dan voor altijd dan premium heeft.

Maar, zo blijkt dan uit Forza dat developers er zelf voor kunnen kiezen hoe dat dan 'mag' of niet 'mag'. In het geval van Forza is het dan ook echt account gebonden blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Reefun schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:45:
[...]

Nog een aanrader. Als je beide online wilt spelen, dan kun je het beste de spellen digitaal aanschaffen. Op die manier kun je via de Home Xbox je games + gold delen zodat je alles maar één keer hoeft aan te schaffen d:)b

Zelfs spellen met een season pass deelt hij dan prima. Op deze manier kan zowel ik als mijn vrouw gelijktijdig BF1 + Premium samen spelen online terwijl alles maar één keer is aangeschaft d:)b

Doorgaans zijn de digitale versies wel íets duurder dan echt de disc versie. Maar gezien je het op deze manier gratis kan 'delen' is het de meerprijs waard.
Mijn vriendin speelt de meeste spellen niet die ik speel. Rocket League kan misschien nog wel, maar we hebben maar 1 xbox :). Oja, watch dogs 2 ook nog. Die haal ik maandag nog wel op ergens voor 17 euro.

Inmiddels South Park Fracture besteld voor mij en voor haar Dreamfall Chapters. Maandag even Just Dance (2017) voor haar scoren en voor mij Fifa 18 even. Dan ook nog Farming Simulator en het vrouwtje is blij.

[ Voor 3% gewijzigd door Meneer iCy op 24-11-2017 15:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
icy schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:10:
[...]

Mijn vriendin speelt de meeste spellen niet die ik speel. Rocket League kan misschien nog wel, maar we hebben maar 1 xbox :). Oja, watch dogs 2 ook nog. Die haal ik maandag nog wel op ergens voor 17 euro.

Inmiddels South Park Fracture besteld voor mij en voor haar Dreamfall Chapters. Maandag even Just Dance (2017) voor haar scoren en voor mij Fifa 18 even. Dan ook nog Farming Simulator en het vrouwtje is blij.
Aanrader voor de misses : Stardew Valley! O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Reefun schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:18:
[...]

Aanrader voor de misses : Forza Motorsport 7 <3
Hier thuis wel inderdaad...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Reefun schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:18:
[...]

Aanrader voor de misses : Stardew Valley! O+
Die vind ze juist niets aan, maar misschien koop ik die nog wel voor mijzelf maar ik ben bang dat ik de mods ga missen (vooral dat ietsjes sneller lopen). Op de pc ook al grijs gespeeld.

Farming Simulator vind ze wel weer cool en rustgevend. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag CoD uitgespeeld. Moet zeggen dat het echt wel een vermakelijke SP was. Leuk ook dat er healthkits in zitten ipv regeneration. Wel wat minder dat er 2 SP achievements niet unlocken. 3 minuten focus in totaal en 10 keer een signal smoke vragen aan een teamie. Ik denk dat ik inmiddels al 10 minuten focus heb gebruikt en ik denk dat ik 30 signal smileys heb gebruikt. Maar helaas... net zoals dat ik geen achievements heb unlocked voor 5 keer een potje war winnen. Vrij irritant vind ik zelf. Wilde met deze CoD echt gaan proberen om alle zombie achievements te halen, maar als ze niet unlocken, dan irriteer ik me er alleen maar aan...

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
icy schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:21:
[...]

Die vind ze juist niets aan, maar misschien koop ik die nog wel voor mijzelf maar ik ben bang dat ik de mods ga missen (vooral dat ietsjes sneller lopen). Op de pc ook al grijs gespeeld.

Farming Simulator vind ze wel weer cool en rustgevend. 8)7
Als je hem op de PC al heb dan is het niet de moeite waard om hem ook voor de XB1 te halen. Heb hem zelf voor de XB1 gehaald voor mijn dochter :)

Ach. Smaken verschillen uiteindelijk. Genoeg te gamen op de XB1 iig d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 30-09 18:37
MAX3400 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 14:09:
[...]

Mijn VIP en carpacks etc van FM en FH werken gewoon op meerdere accounts.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
detonatic schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:31:
[...]

Probeer eens Overcooked of 1 van de vele Lego games, altijd leuk om samen te doen ..
Gisteravond Overcooked gespeeld. Dikke fun maar of het goed is voor de relatie _/-\o_ :D

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
skreppiedoe schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:41:
[...]

Mijn VIP en carpacks etc van FM en FH werken gewoon op meerdere accounts.
VIP wheelspins volgens mij niet, en de extra auto's zijn voor andere accounts niet "gratis" bij eerste aanschaf uit de Autoshow.
Het betalende account hoeft bij de nieuwere Forza's zelfs geen car packs te installeren, omdat die via je account gecontroleerd worden. (Handig, behalve bij netwerkproblemen)

Bij iedere nieuwe Forza lijken de voorwaarden en rewards overigens weer anders te werken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

Heb em besteld :X *O*

Wilde liever met Forza (want daar kunnen zelfs de duitsers niks censureren)....maar acht, mijn zoon is ook fan van rocket leaugue.....heb dit spel al op ps4 maar voor dit geld kan ik hem echt niet laten liggen.
Als ik met mijn back log klaar ben mogelijk wel een one x voor dit geld. (of volgend jaar Black Friday?)

Ook live besteld, dus kan er weer helemaal tegenaan :*)

EDIT:
oh wacht 'moet' ook nog ea acces :+

[ Voor 3% gewijzigd door Sagat op 24-11-2017 16:01 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

detonatic schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:31:
[...]

Probeer eens Overcooked of 1 van de vele Lego games, altijd leuk om samen te doen ..
Overcooked, nooit aan gedacht dat die op de x-one is. Die ga ik sowieso kopen, maar eerst nog een controller er bij dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Laatst online: 21-09 00:38
Zelf bezig met LEGO Pirates of Caribbean en LEGO City Undercover, heel leuk alleen, maar ook met twee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Rivanov schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:28:
Nieuwe Game Pass toevoegingen.

[afbeelding]

Gears of War 4
Darksiders: Warmastered Edition
Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter
This War of Mine: The Little Ones
Casey Powell Lacrosse 16
Mega Man 10
Mass Effect
Ik start even de 14 dagen trialperiode om Gears 4 te proberen. Mocht ie bevallen kan ik hem in de Black Friday sale halen (15 euro op disc of 20 euro digitaal, hmmm)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Bbfreak schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:48:
[...]

Gisteravond Overcooked gespeeld. Dikke fun maar of het goed is voor de relatie _/-\o_ :D
Linksom.. IK ZEG LINKSOM! NEEE DE PANNEN! Snij die uien, pak dat vlees.. NEE dat zijn borden! GA OPZIJ!!! Fuck brand brand! GA BLUSSEN!

Echt humor is met 4 man, dat is pure chaos. Maar wel erg leuk als je vervolgens taken gaat verdelen en hele systeem bedenkt om die 3 sterren te halen :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
MartijnS72 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 15:49:
[...]

VIP wheelspins volgens mij niet, en de extra auto's zijn voor andere accounts niet "gratis" bij eerste aanschaf uit de Autoshow.
Bij FH3 en FM7 hebben andere accounts dezelfde voordelen dus ook VIP wheelspins en dubbele credits. De DLC wagens zijn in ieder geval in FM7 ook voor andere accounts gratis te verkrijgen.

Ik heb geen idee hoe dat bij andere games werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Roodaap schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:25:
[...]

Thx, wel weer heel gedoe bij cdkeys met opsturen foto van id bewijs. Maar uiteindelijk code binnen gekregen. 36,85 euro is mooie prijs!

Overigens deed MS moeilijk toen ik de code op xbox.com wilde gebruiken. Iets met verschillende currency’s. Maar op de xbox zelf geen probleem. Kan er weer tot januari 2019 tegen aan.
Bij mij is het ook een groot drama, blijkbaar komt de regio van de code niet overeen met de regio van mijn account ofzo? Microsoft weigert de code om te zetten naar eentje die wel past bij mijn regio en ik zit dus met een code welke ik niet kan gebruiken? :')!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MelFunktion
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23-08-2020
DC Vogelaar schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 12:55:
[...]

Was zelf al een tijdje op zoek naar een kinect adapter ivm de overstap naar de One X en heb er warempel vandaag eentje kunnen scoren bij Mediamarkt Ekkersrijt voor de adviesprijs van € 39,99. Er lag er nog eentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22:04
Nipje schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 18:14:
[...]

Bij mij is het ook een groot drama, blijkbaar komt de regio van de code niet overeen met de regio van mijn account ofzo? Microsoft weigert de code om te zetten naar eentje die wel past bij mijn regio en ik zit dus met een code welke ik niet kan gebruiken? :')!
Ook al op de xbox zelf geprobeerd? Jou probleem klinkt als wat ik had toen ik op de website de code gebruikte. Op de xbox zelf geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09 10:36

Ace

Happy Happy Joy Joy

Nipje schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 18:14:
[...]

Ik heb er letterlijk 5 minuten geleden ook 1 gekocht bij cdkeys, betaald met Paypal en ingevoerd op de Windows 10 Xbox app zonder problemen.

Je doet denk ik toch ergens iets niet goed, code geprobeerd op xbox.com zelf? Of heb je de regio van je account veranderd naar een ander land om iets te kopen uit andere store?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Laatst online: 30-09 02:23
Toch nu maar een Xbox One S besteld. Wil ook niet te lang blijven wachten en twijfelen en daarbij is 177 euro een hele nette prijs voor een console.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Willianv
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online
Vanochtend een witte one s opgehaald met accessins creed en COD voor 177 euro.... I

Het is dat COD op de afbeelding stond bij de internetlink, anders was het niet gelukt...

Nu 2 games en de xbox voor 177 euro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 24-08 09:25
Ace schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 18:51:
[...]

Ik heb er letterlijk 5 minuten geleden ook 1 gekocht bij cdkeys, betaald met Paypal en ingevoerd op de Windows 10 Xbox app zonder problemen.

Je doet denk ik toch ergens iets niet goed, code geprobeerd op xbox.com zelf? Of heb je de regio van je account veranderd naar een ander land om iets te kopen uit andere store?
Roodaap schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 18:46:
[...]

Ook al op de xbox zelf geprobeerd? Jou probleem klinkt als wat ik had toen ik op de website de code gebruikte. Op de xbox zelf geen probleem.
Dank voor jullie reacties :). Ik heb in dit geval de key enkel geprobeerd in te voeren op mijn Xbox, en krijg daar de melding dat het een conflict geeft met mijn huidige subscription. Inmiddels heb ik na een half uur chatten met Microsoft begrepen dat het probleem te maken heeft met mijn huidige subscription welke nog loopt tot 9 december. Blijkbaar moet ik wachten tot deze is verlopen en pas dan kan ik de key gebruiken =\. Wellicht kan ik het op de xbox website of de xbox 10 app eens proberen in te vullen en werkt het daar wel gewoon, echter als ik Microsoft moet geloven zit het in een conflict tussen de regio van mijn huidige subscription en de regio van de key van cdkeys.com...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Laatst online: 20-09 16:17
Nipje schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 19:56:
[...]

[...]

Dank voor jullie reacties :). Ik heb in dit geval de key enkel geprobeerd in te voeren op mijn Xbox, en krijg daar de melding dat het een conflict geeft met mijn huidige subscription. Inmiddels heb ik na een half uur chatten met Microsoft begrepen dat het probleem te maken heeft met mijn huidige subscription welke nog loopt tot 9 december. Blijkbaar moet ik wachten tot deze is verlopen en pas dan kan ik de key gebruiken =\. Wellicht kan ik het op de xbox website of de xbox 10 app eens proberen in te vullen en werkt het daar wel gewoon, echter als ik Microsoft moet geloven zit het in een conflict tussen de regio van mijn huidige subscription en de regio van de key van cdkeys.com...
Ik had dat vorig jaar ook. Is gewoon een fout van MS, heeft niks met regio’s te maken. Gewoon over een week weer proberen en als dat niet werkt dan op de 9/10 dec. Ligt aan MS zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
[...]

[...]

Ik heb wel eens eerder gelezen dat je vlak voor het verlopen van een Live-abonnement opeens geen codes meer kunt invoeren. Is de vraag of 24 november al "vlak voor" 9 december is.
Ook zouden 12+1 / 12+3 maanden problemen kunnen geven in combinatie met de gewone 12/6/3 maanden.

En dan zou het ook gewoon aan overbelasting van het netwerk kunnen liggen. Ik heb zelf al eerder met codes gehad dat ze later wel gewoon werden geaccepteerd bij inlossen op dezelfde manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 15:34
[...]

[...]

Dit gezeik heb ik een tijdje geleden ook gehad, Code kwam ineens uit Brazilie :') Achteraf was het dus zo dat vanwege paypal je niet codes kon gebruiken.
Dus moest wachten tot abo verliep via paypal

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Vandaag Wolfenstein II, Assassin's Creed: Origins en Mafia III gehaald voor de One X. :*)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Nou dan zit je de komende maanden goed. Met name AC Origins gaat veel tijd in zitten. Veel plezier d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 11:38

sjaool

Every life should have 9 cats

Stacken van subscripties mag niet meer van Microsoft. Dit heeft te maken met een hack van een tijdje terug waarbij je meerdere codes achter elkaar kon invoeren en zo meteen voor meerdere jaren een abonnement kon nemen. Het is dus een ingebouwde beveiliging tegen valse/gestolen codes en hacks.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 21:22:
Nou dan zit je de komende maanden goed. Met name AC Origins gaat veel tijd in zitten. Veel plezier d:)b
Thanks! :*)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:21
Ik heb mezelf een Xbox One S cadeau gedaan vandaag. Die deal van 177,- euro kon ik gewoon niet laten schieten. Het is stap 1 in mijn plan op weg naar een UHD home cinema; ik game zelden op de Xbox dus de S is dan prima. Wat een supermooi en klein apparaat is het. Ik had natuurlijk al reviews op youtube bekeken maar in het echt nog meer onder de indruk.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 29-08 15:09
En hier vandaag de X gehaald als cadeau voor de feestdagen. Voor zowel man als voor mezelf. Ook paar games bijgehaald. Hadden al een normale One, maar X was te verleidelijk..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Op de Microsoft site nu een knop op de https://www.xbox.com/nl-N...ies/kinect/kinect-adapter pagina, maar dan in het vervolg scherm doodleuk "Niet beschikbaar". Laat dan lekker die "Voeg toe aan winkelwagen" knop ook achterwege. Wordt je in ieder geval niet blij gemaakt met een dode mus.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:22
Het valt mij op hoe snel ik wen aan het gamen in 4K op de One X. Was gisteren bij een kennis die net een One S had gekocht en daar ook even wat zitten spelen. Ik heb mijn mond maar gehouden want hij was zó enthousiast maar man man het is toch wel een groot verschil hoor.

Je neemt die mooie 4K graphics gauw voor granted, maar zo gewoon is het echt niet. Bij thuiskomst even een aai over m'n One X gegeven <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 28-09 12:42
sjaool schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 22:08:
Stacken van subripties mag niet meer van Microsoft. Dit heeft te maken met een hack van een tijdje terug waarbij je meerdere codes achter elkaar kon invoeren en zo meteen voor meerdere jaren een abonnement kon nemen. Het is dus een ingebouwde beveiliging tegen valse/gestolen codes en hacks.
Je kan tot maximaal 3 jaar (36 maanden) stapelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik2B
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:11
Een klein vraagje of ik het goed begrepen heb met kopen van games in andere stores.

Als ik naar store checker gaat en ik zie dat wolfenstein 2 Deluxe in Mexico 33 euro is. Dan koop ik giftcards voor Mexico ga via de site naar de store van MS mexico login en redeem de codes en hoppa ik heb het spel op mijn Xbox staan.

Klopt dit of moet ik nog iets extras doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-09 11:38

sjaool

Every life should have 9 cats

Schweino schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 10:37:
[...]

Je kan tot maximaal 3 jaar (36 maanden) stapelen
Ah okay, ik meende dat ze dat tot maximaal 1 jaar hadden beperkt.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Erik2B schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 11:00:
Een klein vraagje of ik het goed begrepen heb met kopen van games in andere stores.

Als ik naar store checker gaat en ik zie dat wolfenstein 2 Deluxe in Mexico 33 euro is. Dan koop ik giftcards voor Mexico ga via de site naar de store van MS mexico login en redeem de codes en hoppa ik heb het spel op mijn Xbox staan.

Klopt dit of moet ik nog iets extras doen?
Ik heb vanmorgen AC:Origins via de US store gekocht, via de site lukte het niet om de giftcards te redeemen maar via de Xbox zelf (regio staat bij mij op usa) dan is het geen enkel probleem.
Op de US store is hij btw ook ongeveer €33 als je gold hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erik2B
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:11
skreppiedoe schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 12:05:
[...]

Ik heb vanmorgen AC:Origins via de US store gekocht, via de site lukte het niet om de giftcards te redeemen maar via de Xbox zelf (regio staat bij mij op usa) dan is het geen enkel probleem.
Op de US store is hij btw ook ongeveer €33 als je gold hebt.
Ok bedankt, had inderdaad al wel gelezen dat US store soms niet gaat via de site.

Ga het morgen maar eens proberen. Zag hem ook in de NL Store staan 45 euro maar goed je bent nl’er of niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-09 20:42

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Ik heb sinds een paar dagen nu een one X en zit te denken de XB1 aan mijn broer/schoonzus te geven. Echter heb ik aardig wat games digitaal op mijn account, is het mogelijk deze te delen met hun via een familie account?. Kan vinden hoe je dit in kunt stellen, maar wat het voordeel is, is me niet duidelijk.

Edit: https://www.xboxnederland...aring-aan-op-de-xbox-one/

Levert het problemen op als ik mijn broer zou toevoegen (die speelt vanaf een andere locatie en dus IP adres) ?.

[ Voor 25% gewijzigd door Tortelli op 25-11-2017 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tortelli schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 13:55:
Ik heb sinds een paar dagen nu een one X en zit te denken de XB1 aan mijn broer/schoonzus te geven. Echter heb ik aardig wat games digitaal op mijn account, is het mogelijk deze te delen met hun via een familie account?. Kan vinden hoe je dit in kunt stellen, maar wat het voordeel is, is me niet duidelijk.

Edit: https://www.xboxnederland...aring-aan-op-de-xbox-one/

Levert het problemen op als ik mijn broer zou toevoegen (die speelt vanaf een andere locatie en dus IP adres) ?.
Volgens mij beantwoordt je je eigen vragen al :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Het kan dus, maar krijg je er gezeik mee van MS? (doordat je altijd vanaf een ander IP adres speel).

[ Voor 34% gewijzigd door Tortelli op 25-11-2017 14:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:02

Tags NL

Harmful or Harmless?

Tortelli schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:13:
Het kan dus, maar krijg je er gezeik mee van MS? (doordat je altijd vanaf een ander IP adres speel).
Ik doe dit al drie jaar, mijn broer stelt mijn Xbox in als zijn Xbox en ik voeg mijn account eraan toe en speel altijd hier met mijn Xbox dus thuis. Bij hem thuis heb ik mij als eigenaar ingesteld en heeft hij zijn account toegevoegd en speelt hij dus altijd daar. Ik koop een game, hij krijgt die er gelijk ook bij en vice versa

Family hoeft niet altijd op een adres te wonen toch :)

[ Voor 5% gewijzigd door Tags NL op 25-11-2017 14:32 ]

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

@Tags NL kijk daar heb ik wat aan!. Je zult dezelfde game wel niet tegen elkaar kunnen spelen?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Tortelli schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:44:
@Tags NL kijk daar heb ik wat aan!. Je zult dezelfde game wel niet tegen elkaar kunnen spelen?.
En ook dat kan gewoon :) Speelde wel eens Co-Op games met hem of samen in hetzelfde team BF4, belangrijkste is dat je beiden Xbox Live Gold hebt. Mijn zoontje kan trouwens op mijn Xbox gewoon ook alle games spelen, ook weer dus omdat hij Live Gold heeft (Dus ik heb drie accounts op mijn Xbox en alle drie kunnen ze alle games spelen)

[ Voor 27% gewijzigd door Tags NL op 25-11-2017 14:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tags NL schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:45:
[...]

En ook dat kan gewoon :) Speelde wel eens Co-Op games met hem of samen in hetzelfde team BF4, belangrijkste is dat je beiden Xbox Live Gold hebt. Mijn zoontje kan trouwens op mijn Xbox gewoon ook alle games spelen, ook weer dus omdat hij Live Gold heeft (Dus ik heb drie accounts op mijn Xbox en alle drie kunnen ze alle games spelen)
en aan 1x gold heb je genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

DutchOwnage schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 10:21:
Het valt mij op hoe snel ik wen aan het gamen in 4K op de One X. Was gisteren bij een kennis die net een One S had gekocht en daar ook even wat zitten spelen. Ik heb mijn mond maar gehouden want hij was zó enthousiast maar man man het is toch wel een groot verschil hoor.

Je neemt die mooie 4K graphics gauw voor granted, maar zo gewoon is het echt niet. Bij thuiskomst even een aai over m'n One X gegeven <3
Tsja dit soort dingen.......en wat ik zelf vooral heb.laad tijden! heb me gister ingehouden om niet gelijk een ssd extern voor mijn S-je te halen (levering aanstaande vrijdag volgens amazon). Maar als ik dan van plan ben om voornamelijk dus ori en cuphead te spelen........tja dan is het overkill. Ben wel stiekum al aan het plannen om nu een van mijn 2 x360's aan mijn zoon te geven voor op zijn kamer.....als ie daar goed mee omgaat, volgend jaar black friday een mooi x scoren en dan de S door naar zijn kamer hehe.

Ook interresant om te zien hoe de console wereld er dan weer uitziet. Als dat gewoon nog zoals nu is geen enkel probleem, maar als de ps5 en XB1X2 al rap onderweg zijn......dan mogelijk gewoon even wachten. Hangt er ook van af in hoeverre de xb de strijd met de ps4 aan kan gaan. Vorige gen had ik al een x360 en kon de ps3 de 'main console plek' niet veroveren. Mogelijk kan de S dat wel weer, benieuwd hoe de interface, controller, xbox live en zeker niet onbelangrijk, het fan geluid (of eventueel rateltjes of coilwhine) me gaan bevallen. Dit speel allemaal een rol. Oh ja en exclusives natuurlijk. Maar ik ben meer een 'niche' dan mainstream gamert, dus ja.......minder belangrijk dan het is voor de meesten.

Mocht de S dan inderdaad vaker gebruikt worden dan de ps4.......ja dan is de kans voor een x toch weer groter.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ving trouwens een gerucht op dat Forza Horizon 4 zich af gaat spelen in....Japan!! Zie je dat eens voor je. Tokio(bijv.)met al zijn neon verlichting in 4k HDR oOo :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Laatst online: 30-09 02:23
En de Xbox One S is binnen *O* *O* *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

quorumz schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 15:03:
[...]

en aan 1x gold heb je genoeg
Per Xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Eumz nee... maar geef jij maar 2x geld uit hoor :)

Op mijn dochter haar xbox sta ik als "home" met gold op mijn account. Als zij automatisch inlogt kan ze gewoon online en ik speel beneden gewoon online.

[ Voor 29% gewijzigd door quorumz op 25-11-2017 17:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 26-09 20:23
Yonix schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 20:47:
Vandaag Wolfenstein II, Assassin's Creed: Origins en Mafia III gehaald voor de One X. :*)
Heb ook die titels gehad, mafia 3 deluxe is nu 18 euro in canada, altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyce
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-05-2024
Eindelijk heb ik m'n Xbox One X en daarbij meteen een Denon X2400 gehaald. Mooie combi met m'n Dali 5.0 set. Wat nu wel weer jammer is, is dat de BluRay app geen Dolby Atmos wenst uit te sturen. Netflix en de Dolby Access app weer wel. Herkent iemand dit issue?

Denon x2400 Dali Zensor 5.1 Nvidia TV Shield Xbox One X Ziggo Next

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Laatst online: 21-09 00:38
UE49MU9000 gekocht voor de X1X, prachtige 4k TV en slechts €1199 betaald ervoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Dragunov schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 19:11:
UE49MU9000 gekocht voor de X1X, prachtige 4k TV en slechts €1199 betaald ervoor
Gefeliciteerd met je aankoop! Maar waarom niet beetje bijleggen voor een 55 inch OLED? 1500 euro als je beetje onderhandeld :)

Verder is 1x Xbox live genoeg bij family sharing inderdaad!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien wil hij gewoon zonder angst voor inbranden urenlang gamen met statische logo's in beeld >:) . Altijd maar dat ophemelen van OLED. Prima verder hoor maar ook OLED is niet 100% perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

quorumz schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 17:48:
[...]

Eumz nee... maar geef jij maar 2x geld uit hoor :)

Op mijn dochter haar xbox sta ik als "home" met gold op mijn account. Als zij automatisch inlogt kan ze gewoon online en ik speel beneden gewoon online.
Valt weinig 2x geld uit te geven voor mij, mijn broer heeft zijn eigen Xbox Live Gold subscriptie :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Dyce schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:31:
Eindelijk heb ik m'n Xbox One X en daarbij meteen een Denon X2400 gehaald. Mooie combi met m'n Dali 5.0 set. Wat nu wel weer jammer is, is dat de BluRay app geen Dolby Atmos wenst uit te sturen. Netflix en de Dolby Access app weer wel. Herkent iemand dit issue?
Heb je in de settings bij blu-ray (tweede van onderen) "let my receiver decode audio" aanstaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Dyce schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 18:31:
Even bij xbox settings, audio, nog wat kijken en de audio output op bitstream zetten. Gaat alles rechtstreeks naar je receiver die dan de rest doet. Zelf trouwens ook een X2400 op het oog om mijn 1912 te vervangen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyce
Ramon schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 19:51:
[...]

Heb je in de settings bij blu-ray (tweede van onderen) "let my receiver decode audio" aanstaan?
Het betreffende vinkje staat idd aan. Ik krijg bij een BluRay wel Dolby True HD. Op Reddit staat een artikel waar te lezen is dat het komt door het ontbreken van Atmos speakers. Ik ben erg benieuwd of anderen dit zelfde issue hebben.
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyce
UltraSub schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 20:01:
[...]

Even bij xbox settings, audio, nog wat kijken en de audio output op bitstream zetten. Gaat alles rechtstreeks naar je receiver die dan de rest doet. Zelf trouwens ook een X2400 op het oog om mijn 1912 te vervangen. 8)
Alles staat juist ingesteld. Ik krijg Atmos in games, in de Dolby Access app, in de Insects app maat niet in de Blu-ray app...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Dyce schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 20:17:
[...]

Het betreffende vinkje staat idd aan. Ik krijg bij een BluRay wel Dolby True HD. Op Reddit staat een artikel waar te lezen is dat het komt door het ontbreken van Atmos speakers. Ik ben erg benieuwd of anderen dit zelfde issue hebben.
.
heeft je blu-ray wel een atmos track?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dyce
Ramon schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 20:20:
[...]

heeft je blu-ray wel een atmos track?
Zekers. Sterker nog, beide Blu-rays die ik getest heb. Menu geeft bij beiden Dolby Atmos aan maar tijdens het afspelen dus 'slechts' Dolby TrueHD...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 30-09 10:53
Even een vraag over de elite controller:
Ik heb zojuist een elite controller besteld en heb thuis 2x een Xbox One. Kan ik de controller makkelijk van de ene aan de andere console koppelen of moet ik dan elke keer alle instellingen van de controller weer aanpassen? Lijkt me toch dat deze instellingen met je Microsoft account mee gesynchroniseerd kunnen worden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:37

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

wjsiebes schreef op zondag 26 november 2017 @ 07:41:
Even een vraag over de elite controller:
Ik heb zojuist een elite controller besteld en heb thuis 2x een Xbox One. Kan ik de controller makkelijk van de ene aan de andere console koppelen of moet ik dan elke keer alle instellingen van de controller weer aanpassen? Lijkt me toch dat deze instellingen met je Microsoft account mee gesynchroniseerd kunnen worden?
Je settings staan opgeslagen op de controller zelf. Dus dat is geen enkel probleem.
Wel moet je, als je wisselt van xbox, eerst even de controller koppelen met die xbox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren Rime uitgespeeld. Ik was er een half jaar geleden ooit eens mee begonnen maar toen na een uur gestopt en op een of andere manier in de vergetelheid geraakt. Dit weekend het spel weer opgepakt en vond het een erg tof spel. Aanrader voor een ieder die fan is van het visuele sfeertje van bijvoorbeeld the Witness en Journey en van niet al te moeilijke puzzelspellen houdt.

@justifire zal de game ook aanraden volgens mij.

Nu ga ik me denk ik storten op The Sexy Brutale. Ook een game die ik na een uurtje weg had gelegd maar eigenlijk ook niet weet waarom. Daarna is Oxenfree aan de beurt en dan is Okami uit!

[ Voor 24% gewijzigd door uchiha tijntje op 26-11-2017 11:33 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 26 november 2017 @ 10:05:
Gisteren Rime uitgespeeld. Ik was er een half jaar geleden ooit eens mee begonnen maar toen na een uur gestopt en op een of andere manier in de vergetelheid geraakt. Dit weekend het spel weer opgepakt en vond het een erg tof spel. Aanrader voor een ieder die fan is van het visuele sfeertje van bijvoorbeeld the Witness en Journey en van niet al te moeilijke puzzelspellen houdt.

@justifire zal de game ook aanraden volgens mij.
RiME _/-\o_
Visuele sfeer zeker, maar meeste indruk maakt de muziek !

Gisteren trouwens AC Origins gehaald, wel een aardig spelletje maar snap niet dat iedereen zo lyrisch is over de graphics :?
Een Gears 4, Rise of the Tomb Raider of Evil Within 2 maken er op grafisch gebied gehakt van.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-09 17:04
Nou ik heb de free to play van Wolfenstein gespeeld en na 10 minuten was ik er wel klaar mee. Blij dat ik die dus niet gekocht heb. Is gewoon niet mijn ding denk ik, ik wil wat meer dan alleen maar schieten. Oh ja en non-skippable intro's etc doen mijn bloed al snel koken dus dan ben ik eigenlijk al klaar met een spel voordat ik het gespeeld heb :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op zondag 26 november 2017 @ 11:41:
Nou ik heb de free to play van Wolfenstein gespeeld en na 10 minuten was ik er wel klaar mee. Blij dat ik die dus niet gekocht heb. Is gewoon niet mijn ding denk ik, ik wil wat meer dan alleen maar schieten. Oh ja en non-skippable intro's etc doen mijn bloed al snel koken dus dan ben ik eigenlijk al klaar met een spel voordat ik het gespeeld heb :D
Haha weet niet hoe het met de intro zit maar cutscenes kan je desgewenst gewoon skippen.
Heb een haat liefde verhouding met dit spel, sommige stukken zijn briljant, andere stukken volkomen waardeloos.
Stealthen heb ik opgegeven, gasten hebben ogen in hun rug en dan breekt de hel meteen los, volkomen onrealistisch / frustrerend.
Leuke game voor tussendoor, meer ook niet.
Dan is die andere topper van Bethesda 10 keer beter (TEW2) :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20:26
Phusebox schreef op zondag 26 november 2017 @ 11:41:
Heb jij uberhaupt al wel een spel uitgespeeld de laatste maanden? ;)
Die tussenfilmpjes in die game zijn juist belangrijk voor het verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-09 17:04
LordFather schreef op zondag 26 november 2017 @ 13:00:
[...]

Heb jij uberhaupt al wel een spel uitgespeeld de laatste maanden? ;)
Die tussenfilmpjes in die game zijn juist belangrijk voor het verhaal.
Verhaal...Het is een arcade shooter. 😂

En nee het laatste spel dat ik heb uitgespeeld is Dishonored 1 op de Xbox360.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zondag 26 november 2017 @ 11:32:
[...]

RiME _/-\o_

Gisteren trouwens AC Origins gehaald, wel een aardig spelletje maar snap niet dat iedereen zo lyrisch is over de graphics :?
Een Gears 4, Rise of the Tomb Raider of Evil Within 2 maken er op grafisch gebied gehakt van.
AC Origins wel een aardig spelletje?Voor mij is het de GOTY van dit jaar :Y Een combi van Witcher 3 en HZD, beter kan niet. En grafisch niet heel bijzonder? Die map is GIGANTISCH man. Bijzonder knap de hoeveelheid details die ze in de game hebben weten te verwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 26 november 2017 @ 11:32:
[...]

RiME _/-\o_

Zo jammer weer :)
Heb je screenies en filmpjes gezien die ik gemaakt heb? Wel show het kiezen bij de foto's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Allemaal leuk en aardig.
Ziet er voor een open world game echt wel goed uit (al was ik paar jaar geleden meer onder de indruk van The Witcher 3 dan nu van AC maar dat terzijde)
Maar er wordt over gerept alsof men nog nooit zoiets moois heeft gezien in games....
Wake up, smell the coffee, play some Gears 4 !!

En ja vindt het wel een aardig spelletje, niet echt bijzonder.
Doet me denken aan Far Cry meets Tomb Raider meets Wildlands.
Heb waarschijnlijk te veel van dit soort sandbox ubibox games gespeeld om hier nog van onder de indruk te raken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg ook niet dat het de allermooiste game aller tijden is hoor. Maar ik zie het meer in perspectief. Je kunt Origins niet vergelijken met Gears of ROTTR gezien de schaal van de map van Origins. Ik vind Wolfenstein 2 er ook mooier uitzien dan Origins maar dat kan je gewoon niet vergelijken. In dat opzicht vindt ik AC Origins er fantastisch uitzien :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2017 14:47 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zondag 26 november 2017 @ 14:37:
Allemaal leuk en aardig.
Ziet er voor een open world game echt wel goed uit (al was ik paar jaar geleden meer onder de indruk van The Witcher 3 dan nu van AC maar dat terzijde)
Maar er wordt over gerept alsof men nog nooit zoiets moois heeft gezien in games....
Wake up, smell the coffee, play some Gears 4 !!

En ja vindt het wel een aardig spelletje, niet echt bijzonder.
Doet me denken aan Far Cry meets Tomb Raider meets Wildlands.
Heb waarschijnlijk te veel van dit soort sandbox ubibox games gespeeld om hier nog van onder de indruk te raken.
Gears 4 is dat spel waarin je robots moet slopen toch? Soort remake van Vanquish maar dan met een kettingzaag en zonder vette springacties.

Meer serieus. Ik ga gears weer kopen. Hoef je niet zo super snel voor te zijn als cod. Lekker relaxed mensen afschieten is veel fijner. Plus ik ben altijd slecht geweest in gears dus kan ik met een gerust hart negatief gaan. :)
Pagina: 1 ... 44 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.