Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 00:19
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox Game Pass
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Xbox One Media Remote
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft One Digital TV-Tuner (Xbox One)
- Microsoft Xbox One S Vertical Stand
- Microsoft Xbox One S All-Digital Edition
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live Gold
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Gaming headsets
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Xbox One:
Warhammer the end times Vermintide (van 1 tot 31 december)
Back to the future the game (van 16 december tot 15 januari)
Xbox 360:
Child of eden (van 1 tot 15 december)
Marlow Briggs and the mask of death (van 16 tot 31 december)
Even kort gezorgd naar een verklaring. Blijkt dat installeren vanaf disc + een online update voor problemen kan zorgen. En dat was inderdaad het geval.
Nu nu geprobeerd te installeren in offline modus. Uiteraard geen online update meer, maar wéér stopt de installatie. Dit keer al na 2GB.
Iemand bekend met dit probleem?
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Andere poort, andere kabel, wel of geen 50Hz, wel of geen 4:2:2 maakt allemaal niks uit. Beeld blijft wegvallen.MAX3400 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 21:22:
[...]
Heb je nog een HDMI poort over? Test daar ook eens, liefst met een andere kabel.
Ik heb er nog geen last van maar de mijne zit direct op mijn receiver.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
De Xbox One X staat, net als mijn One S, in een televisiemeubel met voldoende ruimte aan de boven-, achter- en zijkant(en). Toch is de One X luider en wordt hij warmer dan mijn vorige One S, i.t.t. andere berichten.
Is dit normaal?

Phusebox schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:18:
[...]
Andere poort, andere kabel, wel of geen 50Hz, wel of geen 4:2:2 maakt allemaal niks uit. Beeld blijft wegvallen.
Er is misschien wel ruimte achter de console, maar kan de hete lucht ook echt weg? Als de warme lucht uiteindelijk weer de Xbox in gaat dan wordt er op den duur weinig meer gekoeld.Yonix schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:21:
Toch een vraagje over de hitte- en geluidsproductie van de One X: ik heb net een kleine 2 uur Battlefront 2 gespeeld en tijdens deze sessie was de One X toch echt wel flink aan het 'blazen'. Daarnaast is de One X erg warm nu; met name bovenop rechtsachter - ik kan mijn hand er niet lang op leggen.
De Xbox One X staat, net als mijn One S, in een televisiemeubel met voldoende ruimte aan de boven-, achter- en zijkant(en). Toch is de One X luider en wordt hij warmer dan mijn vorige One S, i.t.t. andere berichten.
Is dit normaal?
[afbeelding]
nergens een black friday deal hiervoor?harrytasker schreef op woensdag 22 november 2017 @ 20:46:
[video]
Nice, maar dat had ik zelf ook al gezien 😀
Bij mij is de achterkant open, heb je een lekker flow. Als de acherkant van je meubel dicht is blaast ie lekker alle lucht tegen de achterkant en kaatst deze weer terug. Is misschien een nadeel nu de ventilatie aan de achterzijde zit ipv boven...Rossi46 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:50:
[...]
Er is misschien wel ruimte achter de console, maar kan de hete lucht ook echt weg? Als de warme lucht uiteindelijk weer de Xbox in gaat dan wordt er op den duur weinig meer gekoeld.
Die van mij staat los op een tv meubel met vrije ruimte aan alle kanten en nog begint ie soms te blazen als een laptop in high performance mode. Zelfs bij FIFA 18 in het menu heeft ie het moeilijk blijkbaar, maar ook bij alle andere games begint ie wel na een paar minuten.Rossi46 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:50:
[...]
Er is misschien wel ruimte achter de console, maar kan de hete lucht ook echt weg? Als de warme lucht uiteindelijk weer de Xbox in gaat dan wordt er op den duur weinig meer gekoeld.
Had niet anders verwachtPhusebox schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:06:
[...]
Die van mij staat los op een tv meubel met vrije ruimte aan alle kanten en nog begint ie soms te blazen als een laptop in high performance mode. Zelfs bij FIFA 18 in het menu heeft ie het moeilijk blijkbaar, maar ook bij alle andere games begint ie wel na een paar minuten.
Ik ook niet. Een volledige stille console met deze power geloof ik niet in. Ook al beweren sommige mensen van wel.
Is de achterkant van het meubel dicht? Dat zou een hoop verklaren.Yonix schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:21:
Toch een vraagje over de hitte- en geluidsproductie van de One X: ik heb net een kleine 2 uur Battlefront 2 gespeeld en tijdens deze sessie was de One X toch echt wel flink aan het 'blazen'. Daarnaast is de One X erg warm nu; met name bovenop rechtsachter - ik kan mijn hand er niet lang op leggen.
Is dit normaal?
[afbeelding]
Bij mij staat de X helemaal vrij, verticaal op z'n stand. Als ik Battlefront 2 of een andere 4K-enabled game speel, dan is 'ie net zo stil als m'n One.
Inmiddels een hoop geprobeerd. Opnieuw installeren. Hetzelfde probleem. Totale reboot. Hetzelfde probleem. Spel start overigens wel. Dedicated uninstall. Reboot. Opnieuw hetzelfde probleem. Andere game proberen (MGS5). Dat gaat prima.MAX3400 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:17:
@Rossi46 Gedeeltelijk. Offline Modus != offline zijn. Trek die console "fysiek" van zijn connectie af; wired LAN kabel eruit of even je WiFi-router uitzetten. Try again. En zorg dat je je console een cold boot hebt gegeven.
Ik vrees dat ik de oplossing al weet: totaal nieuwe installatie van de XOX
Wat denken jullie? Ik wil een Xbox One S aanschaffen en nu zag ik vollop deals vanwege blackfriday.
Nu is de xbox one s het goedkoopst bij bol.com 177 eu icm assassins creed of hot wheels forza. Denken jullie dat dit het goedkoopst blijft of dat er op de vrijdag nog een stunt komt? Want alle deals zijn al zo'n beetje bekend volgens mij?
Ik zou nog ff wachten. ®Otto in "Centraal aanbiedingen topic. V2.0"epamel schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:02:
Tweakers,
Wat denken jullie? Ik wil een Xbox One S aanschaffen en nu zag ik vollop deals vanwege blackfriday.
Nu is de xbox one s het goedkoopst bij bol.com 177 eu icm assassins creed of hot wheels forza. Denken jullie dat dit het goedkoopst blijft of dat er op de vrijdag nog een stunt komt? Want alle deals zijn al zo'n beetje bekend volgens mij?
Ook is er afgelopen week een lijstje van (ik dacht Intertoys) met alle deals, dus kan dat bijvoorbeeld een MM er nog net wat onder door gaat. Ik wacht nog ff tot vrijdag

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik zou zeggen, check de 'vraag en aanbod' sectie van Tweakers en richt je daarbij vooral op het huidige aantal advertenties van AC Origins en de nieuwe CODjoey82 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:03:
is het raar om games ( download ) die je bij een console krijgt te verkopen als je van te voren als weet dat je de games niet leuk vind?
Geen idee of het normaal is, krijg mijn One X morgen.Yonix schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:21:
Is dit normaal?
[afbeelding]
Maar zo op het oog zeg ik dat het te weinig ruimte is voor ventilatie.
Kan niet goed zien of de achterkant van de kast dicht is, is deze dat ook of is hij open?
Eea lijkt wel probleemloos te werken op mijn relatief oude 4k TV; Samsung 55HU7500 met SEK 3500 Evo kit (zodat hij HDR kan weergeven, al is zijn helderheid daar eigenlijk niet goed genoeg voor).
Forza horizon 3 met Hotwheels en CoDWWII voor 179€. https://www.intertoys.nl/...us-hot-wheels-dlc/1581355epamel schreef op woensdag 22 november 2017 @ 23:02:
Tweakers,
Fout op de Intertoys site: https://mobile.twitter.co...status/933318787419508737
[ Voor 7% gewijzigd door srdevil op 23-11-2017 07:10 ]
Domme vraag maar nieuwe console, nieuw MAC-adres, wel goed op je netwerk ingeplugd? Iets met dynamic/static IP, uPNP, port-forwards?Tortelli schreef op donderdag 23 november 2017 @ 00:48:
Vandaag een XB1X gekocht, op een of andere reden is het XB Live netwerk niet bar vlot vandaag want het downloaden van de games schiet niet erg op.
+1MAX3400 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 07:26:
[...]
Domme vraag maar nieuwe console, nieuw MAC-adres, wel goed op je netwerk ingeplugd? Iets met dynamic/static IP, uPNP, port-forwards?
Ik heb het MAC adres in mijn router gewijzigd zodat de X het ip adres van de oude kreeg en alles werkte zoals normaal.
Bwa ik heb gisteren nochtans 7u aan een stuk aan cod wwii bezig geweest in multiplayer en de X is die gehele tijd lekker stil geweest hoor.Phusebox schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:13:
[...]
Ik ook niet. Een volledige stille console met deze power geloof ik niet in. Ook al beweren sommige mensen van wel.
Hij werd wel een beetje warm maar je kon gerust met je blote reet erop gaan zitten zonder je gat te branden.
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
http://www.saturn.de/de/p...s-controller-2324601.html
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Ik zie echt honderden, zo niet duizenden negatieve reacties over deze controller. Snel kapot, slechte shoulderbuttons, rubber die loslaat etc.uchiha tijntje schreef op donderdag 23 november 2017 @ 07:57:
Ik kan iedereen aanraden om de elite controller te kopen. Het gewicht, de afwerking, echt top! De standaard controller, die ik echt al zoveel beter vond ten opzichte van de 360 en de concurrentie, is er niets bij.
Daarom durf ik het niet aan.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
En de controller heeft Dark Souls 3 en Cuphead op expert overleefd. Dus hij is bestand tegen een stootje
[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 23-11-2017 08:03 ]
Fokking gorilla's zijn hetPhusebox schreef op donderdag 23 november 2017 @ 07:58:
[...]
Ik zie echt honderden, zo niet duizenden negatieve reacties over deze controller. Snel kapot, slechte shoulderbuttons, rubber die loslaat etc.
Hoe lang heb ik mijn Elite al? Sinds dat 'ie te bestellen was ofzo. Heb er minstens 2 Forza's helemaal mee gereden. Honderden uren schakelen etc. Ook honderden uren button-bashing in Happy Dungeons / Happy Wars. En nog wat andere games.
Ding werkt nog steeds perfect.
Die van mij staat in een TV meubel en maakt amper geluid. Zelfs onder hevig gamen niet. M'n PS4 Pro daarentegen (die naast de Xbox staat) begint bij het minste of het geringste al op te stijgen.Phusebox schreef op woensdag 22 november 2017 @ 22:06:
[...]
Die van mij staat los op een tv meubel met vrije ruimte aan alle kanten en nog begint ie soms te blazen als een laptop in high performance mode. Zelfs bij FIFA 18 in het menu heeft ie het moeilijk blijkbaar, maar ook bij alle andere games begint ie wel na een paar minuten.
Denk dat de wereld gewoon tegen je gekeerd is Phuse. Op technologisch gebied in ieder geval.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ze verzenden zeker niet naar Nederland... Hopen dat Amazon het ook zal doen of de Nederlandse shops!Phusebox schreef op donderdag 23 november 2017 @ 07:55:
Voor die er nog naar zocht, bij Saturn in Duitsland de Elite Controller voor 99 euro:
http://www.saturn.de/de/p...s-controller-2324601.html
Ik had hetzelfde als jou. Maar een half jaar geleden (of iets langer) alsnog ééntje aangeschafd en geen seconde spijt tot nu toe. Heb verder 2 jaar garantie dus kom maar op. Hij zal waarschijnlijk exact ná die 2 jaar kapot gaan met mijn gelukPhusebox schreef op donderdag 23 november 2017 @ 07:58:
[...]
Ik zie echt honderden, zo niet duizenden negatieve reacties over deze controller. Snel kapot, slechte shoulderbuttons, rubber die loslaat etc.
Maar goed. Anyway, De Elite controller is het zeer zeker waard. De afwerking, de instelmogelijkheden, het gemak van het wisselen van sticks/d-pad en het aller, allerbelangrijkste, de paddels!
De paddels zijn echt een geschenk uit de hemel compleet met orkest erbij die "aaaah-haaaaaaa-haaaaaa-haaaaa" zingen. Oh, en niet te vergeten zo een "god-ray-light" erbij.
Ik speel graag games met vehicles erin (BF series, SW BF series etc.). Maar zeker in bijv. BF1 zijn die paddels ideaal. Ik hoef niet meer tijdens het vliegen mijn duim van mijn rechter stick (of linker) af te halen. Nu kan ik tegelijkertijd rollen, wapens vuren, wisselen van wapens én naar achteren kijken zonder twister te spelen met mijn handen.
Ja, het kost wel even wat tijd om eraan te wennen. Voor mij persoonlijk heb ik er een week a anderhalf over gedaan. Maar zodra je eenmaal eraan gewend bent, en je hebt je eigen instellingen/configuratie aangemaakt wil je simpelweg niet anders meer.
Ik gebruik dan 2 settings. 1 voor "soldier" en 1 om te vliegen. Beide met hun eigen instellingen qua gevoeligheid en knoppen aanwijzing voor de paddels.
In het kort ; Als je het geld er voor over heb, ga voor de Elite Controller. Je zult er géén spijt van krijgen.
De pre-set voor BF1 is enkel voor "infantry" voor zover ik zag? Maar, dat is inmiddels al ruim een half jaar geleden dus mijn geheugen kan spelletjes met mij spelen natuurlijkMAX3400 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:27:
@Reefun Vergeet de 2 presets niet; vast instellen voor bijvoorbeeld BF1 en Project Cars. Met 1 klikje ga je van goed kunnen vliegen naar autorijden met handbak
Sowiesow maak ik liever mijn eigen pre-sets aan. Het is eventjes ervoor zitten, maar daarna kan je toch gemakkelijk 'on-the-fly' het naar je eigen wens aanpassen
Kan me voorstellen dat je met bepaalde racegames die paddels dan zou kunnen gebruiken voor koppeling en/of schakelen
Om ook even in te haken op het onderwerp. Ik heb de paddels zo ingesteld dat ze in standje 1 de linker en rechter thumbstick overnemen en in standje 2 de lb en rb overnemen. Ik speel dan ook maar met 2 van de 4 paddles, anders wordt het me te druk aan de onderkant van de controller.Reefun schreef op donderdag 23 november 2017 @ 08:32:
[...]
De pre-set voor BF1 is enkel voor "infantry" voor zover ik zag? Maar, dat is inmiddels al ruim een half jaar geleden dus mijn geheugen kan spelletjes met mij spelen natuurlijk
Sowiesow maak ik liever mijn eigen pre-sets aan. Het is eventjes ervoor zitten, maar daarna kan je toch gemakkelijk 'on-the-fly' het naar je eigen wens aanpassen![]()
Kan me voorstellen dat je met bepaalde racegames die paddels dan zou kunnen gebruiken voor koppeling en/of schakelen
Met deze configuratie is het ideaal schakelen in racegames, en met shooters is rennen,focus, om het hoekje kijken of wat er maar onder de thumbsticks zit, makkelijker te bedienen.
Ook hier totaal geen problemen met de elite controller...
In stand 1 is de linker paddle d-pad naar links en de rechter d-pad rechts (soldier stand zeg maar).ourplayground schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:06:
[...]
Om ook even in te haken op het onderwerp. Ik heb de paddels zo ingesteld dat ze in standje 1 de linker en rechter thumbstick overnemen en in standje 2 de lb en rb overnemen. Ik speel dan ook maar met 2 van de 4 paddles, anders wordt het me te druk aan de onderkant van de controller.
Met deze configuratie is het ideaal schakelen in racegames, en met shooters is rennen,focus, om het hoekje kijken of wat er maar onder de thumbsticks zit, makkelijker te bedienen.
Ook hier totaal geen problemen met de elite controller...
In stand 2 is de linker paddle LS (en dan vervolgens de daadwerkelijke LS uitgeschakeld omdat ik die heel vaak spastisch indrukte) en de rechter paddle is dan Y (hoofd wapen wisselen).
Ik gebruik dan ook enkel 2 paddles. 4 Paddles is me niet gelukt om aan te wennen omdat ik die 2 kleinere paddels maar continu in bleef drukken. 2 Paddles is dan doorgaans meer dan genoeg in mijn geval
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

ik vind het gewicht helemaal niet positief. veel te zwaar als je 8-10 uur aan het gamen bentuchiha tijntje schreef op donderdag 23 november 2017 @ 07:57:
Ik kan iedereen aanraden om de elite controller te kopen. Het gewicht, de afwerking, echt top! De standaard controller, die ik echt al zoveel beter vond ten opzichte van de 360 en de concurrentie, is er niets bij.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
De normale Xbox controller voelt voor mij "goedkoop" en plastic aan nu ik de elite gewend ben. En laat ik in dit topic maar niet uitweiden over de PS4 controller...
Spierballen trainen!quorumz schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:14:
[...]
ik vind het gewicht helemaal niet positief. veel te zwaar als je 8-10 uur aan het gamen bent
trouwens 8-10 uur gamen... das toch niet gezond??!!
en ondertussen ga ik mij even met andere dingen bemoeien....
[ Voor 21% gewijzigd door ourplayground op 23-11-2017 09:32 ]
Zou het wel eens kunnen zijn inderdaad, ben er nog niet helemaal achter hoe ik in mijn pricewatch: Ubiquiti UniFi USG Enterprise Gateway Router de XB als DMZ instel.MAX3400 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 07:26:
[...]
Domme vraag maar nieuwe console, nieuw MAC-adres, wel goed op je netwerk ingeplugd? Iets met dynamic/static IP, uPNP, port-forwards?
In de download stats kan ik zien dat hij rond 06:00 vanochtend klaar was, snelheid kwam niet boven de ~80-100Mbit uit.
[ Voor 10% gewijzigd door Tortelli op 23-11-2017 09:36 ]
- quorumz
- Niet online

haha is dat hetourplayground schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:31:
[...]
Spierballen trainen!
trouwens 8-10 uur gamen... das toch niet gezond??!!
en ondertussen ga ik mij even met andere dingen bemoeien....
tuurlijk wel ik moet die shitload aan games toch weg werken en assassins creed neemt wel heel veel tijd in beslag en aan mijn friends list te zien ben ik daar ook niet de enige in...(de duur van gamen)
Ik speel dan geen 8-10 uur per dag (moet er ook niet meer aan denken tegenwoordig) ; maar qua gewicht valt het mee vind ik.quorumz schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:14:
[...]
ik vind het gewicht helemaal niet positief. veel te zwaar als je 8-10 uur aan het gamen bent
Ja, hij is iets zwaarder dan de standaard XB1(S) Controller ; maar het is niet zo dat ik nu extra moet trainen om überhaupt mijn controller vast te kunnen blijven houden
Zelfs na voor mijn doen een lange speelsessie (denk max 3 a 4 uur tegenwoordig?) heb ik nergens last van. Maar goed, het gewicht van iets en het gevoel wat je erbij krijgt is per persoon verschillend natuurlijk. Dus ik kan ook niet voor jou oordelen of het nu goed, te licht of te zwaar zou zijn daar ik geen idee heb wat voor kracht jij hebt in je armen/handen.
Persoonlijk blijf ik er wel heilig van overtuigd dat de Elite Controller zeer zeker zijn meerwaarde heeft.
Exact! Hetzelfde gevoel heb ik ook. Ik heb ook echt het gevoel dat ik een "premium" controller in mijn handen heb.uchiha tijntje schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:29:
Oh juist het gewicht geeft mij het gevoel dat ik echt een degelijke controller in de hand heb en niet wat plastic rommel. En ook bij lange game sessies heb ik daar niet weinig ongemak van.
De normale Xbox controller voelt voor mij "goedkoop" en plastic aan nu ik de elite gewend ben. En laat ik in dit topic maar niet uitweiden over de PS4 controller...
Als ik dan de standaard of S controller van mijn vrouw of dochter vast heb, dan heb ik ook het gevoel van "bah, wat voelt dat 'goedkoop' aan". Maar goed. Hé. Dat is dan ook de reden waarom iedereen in huis zijn of haar eigen controller heeft. Verschil moet er wezen
- quorumz
- Niet online

ik weet dat ik er niet de enige in ben qua gewicht, voelt na een tijd gewoon niet fijn. ben dan ook benieuwd of die razer wolverine ultimate controller dan fijner (die is maar een fractie zwaarder dan een standaard controller) is maar gok dat niemand hem hier nog heft..Reefun schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:50:
[...]
Ik speel dan geen 8-10 uur per dag (moet er ook niet meer aan denken tegenwoordig) ; maar qua gewicht valt het mee vind ik.
Ja, hij is iets zwaarder dan de standaard XB1(S) Controller ; maar het is niet zo dat ik nu extra moet trainen om überhaupt mijn controller vast te kunnen blijven houden
Zelfs na voor mijn doen een lange speelsessie (denk max 3 a 4 uur tegenwoordig?) heb ik nergens last van. Maar goed, het gewicht van iets en het gevoel wat je erbij krijgt is per persoon verschillend natuurlijk. Dus ik kan ook niet voor jou oordelen of het nu goed, te licht of te zwaar zou zijn daar ik geen idee heb wat voor kracht jij hebt in je armen/handen.
Persoonlijk blijf ik er wel heilig van overtuigd dat de Elite Controller zeer zeker zijn meerwaarde heeft.
[...]
Exact! Hetzelfde gevoel heb ik ook. Ik heb ook echt het gevoel dat ik een "premium" controller in mijn handen heb.
Als ik dan de standaard of S controller van mijn vrouw of dochter vast heb, dan heb ik ook het gevoel van "bah, wat voelt dat 'goedkoop' aan". Maar goed. Hé. Dat is dan ook de reden waarom iedereen in huis zijn of haar eigen controller heeft. Verschil moet er wezen
- Martinspire
- Registratie: Januari 2003
- Laatst online: 30-09 08:55
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
:strip_icc():strip_exif()/u/76569/garfield14.jpg?f=community)
Hier iemand met loszittend rubber aan de onderkant. Maakt dat het gewoon net niet lekker meer werkt. Ja ik kan hem nog terugsturen, maar mn andere controllers werken nog prima. Verder merkte ik dat ik de paddles eerder irritant vond en ik ze nooit iets vond toevoegen omdat ik nooit problemen heb met de knoppen van een spel. Normale pookjes werken voor mij ook het fijnst en ik vond het jammer dat je als je de triggers half instelt, games niet doorhebben dat ie bij 50% al klaar is. Presets had ik ook geen zin om te gaan managen en ik speel teveel games door elkaar dat ik het nooit echt op 2 kan instellen. Als ik dan al moet kiezen, dan maar helemaal niet. Haal de top van de scoreboards toch wel zonder al die foefjes.Phusebox schreef op donderdag 23 november 2017 @ 07:58:
[...]
Werk nu alweer een paar maanden met mn Halo controller, die blijft er toch nog wel mooi uit zien. En eigenlijk mis ik de Elite niet.
Het is dan ook per persoon verschillend. Hetzelfde als met hoe hij voelt, de extra functies, de paddles. Voor de een is het een geschenk uit de hemel, voor de ander totaal geen meerwaarde (zoals Martinspire nu dan ook bewijstquorumz schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:53:
[...]
ik weet dat ik er niet de enige in ben qua gewicht, voelt na een tijd gewoon niet fijn. ben dan ook benieuwd of die razer wolverine ultimate controller dan fijner (die is maar een fractie zwaarder dan een standaard controller) is maar gok dat niemand hem hier nog heft..
Als je bij voorbaat al weet dat je het qua gewicht niet fijn vind of gaat vinden, dan moet je hem sowiesow links laten liggen daar je eraan gaat irriteren. En dat zou zonde zijn van je geld natuurlijk, zeker gezien de prijs van de Elite controller.
Let ff op, die Wolverine heeft wel altijd een kabel nodig. Zou voor mij een no-go zijn, vind ik niet handig.quorumz schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:53:
[...]
ik weet dat ik er niet de enige in ben qua gewicht, voelt na een tijd gewoon niet fijn. ben dan ook benieuwd of die razer wolverine ultimate controller dan fijner (die is maar een fractie zwaarder dan een standaard controller) is maar gok dat niemand hem hier nog heft..
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Toevallig heb ik er ook net last van na bijna 2 jaar intensief gebruik.Martinspire schreef op donderdag 23 november 2017 @ 09:54:
[...]
Hier iemand met loszittend rubber aan de onderkant. Maakt dat het gewoon net niet lekker meer werkt. Ja ik kan hem nog terugsturen, maar mn andere controllers werken nog prima. Verder merkte ik dat ik de paddles eerder irritant vond en ik ze nooit iets vond toevoegen omdat ik nooit problemen heb met de knoppen van een spel. Normale pookjes werken voor mij ook het fijnst en ik vond het jammer dat je als je de triggers half instelt, games niet doorhebben dat ie bij 50% al klaar is. Presets had ik ook geen zin om te gaan managen en ik speel teveel games door elkaar dat ik het nooit echt op 2 kan instellen. Als ik dan al moet kiezen, dan maar helemaal niet. Haal de top van de scoreboards toch wel zonder al die foefjes.
Werk nu alweer een paar maanden met mn Halo controller, die blijft er toch nog wel mooi uit zien. En eigenlijk mis ik de Elite niet.
Ik zit er wel aantedenken om hem terug te sturen.
Beetje seconde lijm zal wel helpen maargoed, ook niet verkeerd om weer een nieuwe terugtekrijgen.
Ik heb de mijne sinds dag 1, 1x nog binnen 2 maanden vervangen, maar sinds die tijd is het mijn standaard controller en die heeft het behoorlijk zwaar te voorduren, nog steeds in goede staat. Wel kleine fix gedaan op 1 van de thumbsticks en thumbsticks zelf vervangen (20 euro ofzo), maar de controller zelf blijft nog steeds zeer goed.Phusebox schreef op donderdag 23 november 2017 @ 07:58:
[...]
Ga ik er anders mee om of puur geluk? Geen idee, maar FIFA is aardig slopend voor controllers en daar houd de controller zich al sinds begin staande
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Meeste problemen die ik lees zijn wave 1 controllers, linker srtick, grip en bumper (dit heb ik zelf ook)SinergyX schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:20:
[...]
Ik heb de mijne sinds dag 1, 1x nog binnen 2 maanden vervangen, maar sinds die tijd is het mijn standaard controller en die heeft het behoorlijk zwaar te voorduren, nog steeds in goede staat. Wel kleine fix gedaan op 1 van de thumbsticks en thumbsticks zelf vervangen (20 euro ofzo), maar de controller zelf blijft nog steeds zeer goed.
Ga ik er anders mee om of puur geluk? Geen idee, maar FIFA is aardig slopend voor controllers en daar houd de controller zich al sinds begin staande
Ook wisselend in omwisselen na garantie, bumper wissel kost je 15 euro en wat schroefwerk
Zelf zou ik niet meer zonder elite willen eigenlijk.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Normaal gesproken lijkt me van niet.jerrebarre schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:25:
hoi ik heb de gamepass voor 1€ gekocht voor een maand. Dikke deal, ik ga helemaal stuk op Joe Danger en SkyForce... Waha. Maar.. ik wil niet vergeten deze op te zeggen ivm de auto-renewal. Als ik dat nu doe, is mijn maand dan ook voorbij?
Do, or do not. There is no try. - Master Yoda
Nee die loopt gewoon tot eind van de maand.jerrebarre schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:25:
hoi ik heb de gamepass voor 1€ gekocht voor een maand. Dikke deal, ik ga helemaal stuk op Joe Danger en SkyForce... Waha. Maar.. ik wil niet vergeten deze op te zeggen ivm de auto-renewal. Als ik dat nu doe, is mijn maand dan ook voorbij?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Adviseren jullie een bundel te kopen met Forza Horizon 3 of met Assassins Creed Origin?
Beide 177 euro
Op basis van welke informatie denk je dat wij daar iets over kunnen zeggen?tommymeerNL schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:35:
Ik denk er erg aan een Xbox One te kopen naast mijn PS4.
Adviseren jullie een bundel te kopen met Forza Horizon 3 of met Assassins Creed Origin?
Beide 177 euro
FH3 heeft (nog) geen 4k patch gehad, die komt 15 januari 2018.tommymeerNL schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:35:
Beide 177 euro
AC:O heeft wel gelijk de volle 4k, dus dat is wel gelijk maximaal genieten.
te snel gelezen geen X maar een S.... tsja dan kan je er inderdaad weinig over zeggen... welke game lijkt je het leukst?
[ Voor 14% gewijzigd door ourplayground op 23-11-2017 11:39 ]
Daar heb je op de Xbox One S vrij weinig aan...ourplayground schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:37:
[...]
FH3 heeft (nog) geen 4k patch gehad, die omt 15 september.
AC:O heeft wel gelijk de volle 4k, dus dat is wel gelijk maximaal genieten.
Wil je racen of wil je dingen meppen, dat is je keuzetommymeerNL schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:35:
Beide 177 euro
Wil je racen en meppen, dan gta vSinergyX schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:45:
[...]
Wil je racen of wil je dingen meppen, dat is je keuze
Dan is soort van: wil je eten of snelle service, ga dan naar de McDonalds
Het gewicht heb ik zelf helemaal geen last van want ik leg mijn armen/handen op mijn benen met de controller er tussen. Als ik mijn handen 8 uur omhoog zou moeten houden zou ik al gek worden zonder dat ze iets vast houden
De paddles vind ik ook geweldig. Ik gebruik er maar twee, want vier vond ik te weinig voordeel voor een te grote leercurve, maar die twee vind ik al heerlijk. Standaard bij shooters heb ik de stick clicks er op gemapt (geweldig bij GTA V, véél makkelijker om snel je special te activeren en deactiveren), en bij racers het schakelen (handmatig schakelen met standaard knoppen krijg ik niet voor mekaar maar met de paddles gaat het bijna als vanzelf).
Ik moet zeggen, als hij 1 dag nadat de garantieperiode verlopen is ineens helemaal kapot zou zijn, dan zou ik gelijk een nieuwe bestellen.
Gamertag: FinrazielNL
- quorumz
- Niet online

ja dat las ik idd. heb ook andere headset nodig (gebruik de mono headset van ms met het blokje eraan)janvanduschoten schreef op donderdag 23 november 2017 @ 10:09:
[...]
Let ff op, die Wolverine heeft wel altijd een kabel nodig. Zou voor mij een no-go zijn, vind ik niet handig.
Ik heb 4 elite contromlers hier sinds de dag dat die te koop waren.Phusebox schreef op donderdag 23 november 2017 @ 07:58:
[...]
Op de kop 1 ervan heeft een probleempje en dat is de linker rubber die wat loskomt.
Voor de rest werken ze allemaal perfect hier.
Er spelen regelmatig 13 jarige kinderen mee dus ze zien best wel af.
Kan dus echt beamen dat de elite controllers tip top zijn.
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
Dat was dus het probleem. Heb nu een aantal gaten in dr achterwand geboord, ter hoogte van het ventilatierooster, en hij is nu een stuk stiller.Rossi46 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 21:50:
[...]
Mogelijk dat de adapter inferieur is?
XOX is te snel voor de Kinect...Dragunov schreef op donderdag 23 november 2017 @ 20:08:
Kinect adapter werkt niet goed, soms werkt de Kinect gewoonweg niet, wordt ook niet herkend door X1X, moet effen afkoppelen en dan werkt Kinect wel.
Mogelijk dat de adapter inferieur is?
Blijf het echt jammer vinden dat ze stoppen met de kinect.
1 van de vele redenen dan ik 2 x 120mm silent fans op een temperatuur schakelaar heb gehangen in mijn AV meubel. Gaat gewoon aan en uit op de ingestelde temperaturen en zorgt voor een goede airflow (ondanks dat de voorkant compleet open is en achter ventilatiegaten zitten)Yonix schreef op donderdag 23 november 2017 @ 18:35:
[...]
Dat was dus het probleem. Heb nu een aantal gaten in dr achterwand geboord, ter hoogte van het ventilatierooster, en hij is nu een stuk stiller.

Bij gamemania is een bundel die ook wel leuk lijkt:NukaWorldNL schreef op donderdag 23 november 2017 @ 16:40:
Ik hoop dat er morgen nog een aantal winkels zijn die ietsje meer gaan stunten met de Xbox One S. Ik wil er nu toch wel eentje gaan kopen aangezien de prijs (177 euro met Forza Horizon 3 + Hot Wheels) toch wel heerlijk is nu, maar wie weet komen er morgen toch nog wat leuke geprijsde bundels bij.
Xbox One S 500GB + ME-Shadow of War + Rocket League €279 €185
https://www.gamemania.nl/articles/Black%20Friday%20Deals
[ Voor 5% gewijzigd door Mikkie001 op 23-11-2017 21:40 . Reden: Link toegevoegd ]
Er is altijd een groepje mensen dat in geen enkel groepje past
Mijn zoon en ik komen er niet uit, de headset is een hyperx cloud. Ik heb gekeken bij audio, er staat vanalles. Ik krijg geluid uit de speakers van de tv.
Zoek even naar de Dolby Atmos app en download de proefversie van 30 dagen, dan komt er een extra optie bij geluidsuitvoer te staan bij je instellingen. Succes!Frank1973 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:37:
Welke instellingen moet ik gebruiken voor mijn headset, ik heb zo'n stereo ding gekocht voor in de controller..
Mijn zoon en ik komen er niet uit, de headset is een hyperx cloud. Ik heb gekeken bij audio, er staat vanalles. Ik krijg geluid uit de speakers van de tv.
De Xbox schakelt niet automatisch het geluid van de tv uit, dat moet je zelf doen. Het is echter wel vreemd dat je geen geluid uit de headset krijgt, want dat zou wel automatisch moeten gaan.Frank1973 schreef op donderdag 23 november 2017 @ 22:37:
Welke instellingen moet ik gebruiken voor mijn headset, ik heb zo'n stereo ding gekocht voor in de controller..
Overigens kun je tegenwoordig vrij vlot de instellingen voor je headset checken. Druk tijdens het spelen op de 'Xbox button' en ga dan in het menu een paar pagin's naar rechts. Als de headset is herkend dan zie je daar schuifjes om bijvoorbeeld het volume in te stellen.
https://www.game.co.uk/en...orza-motorsport-7-2240251Verwijderd schreef op donderdag 23 november 2017 @ 23:31:
Xbox One X deals te vinden?
https://www.game.co.uk/en...l-Within-2-Wolfenstien-II
Indien iemand nog Xbox One S controllers wil (White): https://www.gamemania.nl/...eless-controller-s--white
€29.98.
Nog ff 2 stuks besteld, speel ik zelf met de zwarte One X controller, zijn de witte voor de gasten
[ Voor 27% gewijzigd door srdevil op 23-11-2017 23:55 ]
Als je een PS4 hebt is het toch vrij logisch dat je dan de bundel met FH3 koopt, want die kan je niet spelen op een PS4.tommymeerNL schreef op donderdag 23 november 2017 @ 11:35:
Beide 177 euro
Xbox One - Elite Controller Wireless https://www.amazon.de/dp/...sw_r_cp_api_3q6fAbSRQMFJB
En besteld, bedankt!Phusebox schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 05:48:
Nu ook bij Amazon.de de elite controller voor 99 euro:
Xbox One - Elite Controller Wireless https://www.amazon.de/dp/...sw_r_cp_api_3q6fAbSRQMFJB
Nu nog ergens heel goedkoop call of duty/stars wars vinden!
- quorumz
- Niet online

https://www.amazon.de/Wes...=nl_NL&tag=peppercom09-21
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
https://www.microsoft.com...le-code/cfq7ttc0k5zm/0002 -> alsnog 48 Euro/jaar.Rivanov schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 07:46:
Nog ergens een 12-maanden abbo Xbox Live cheap te verkrijgen?
Alleen HDR10 en Hybrid Log Gamma HDR worden ondersteund (staat in de handleiding)Grawler schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 07:51:
Kan iemand me vertellen of de Philips 50PUS6162/12 (eventueel de 6262) HDR10 ondersteund? Wat ik kan vinden is voor dat model ondersteuning voor "HDR Plus" (wat dat ook moge zijn), maar de kleinere variant (43") heeft wel HDR10 ondersteuning.
- quorumz
- Niet online

cdkeysRivanov schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 07:46:
Nog ergens een 12-maanden abbo Xbox Live cheap te verkrijgen?
https://www.cdkeys.com/xb...d-membership-xbox-one-360
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:34
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Forza 7 staat sinds gisteren ook in de store met 35% korting.
Weet iemand of ze ergens in Nederland de Scuf Elite Precision kit verkopen ?
Na meerdere lijmpogingen laat nu naast het rubber van de linkergrip ook het rubber van de rechtergrip op mijn Elite controller los.
Die Scuf kit lijkt een goede oplossing te zijn.
[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 24-11-2017 08:13 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Als je nu de code CDKEYSBLACK10 gebruikt gaat er nog 10% vanaf.
Als starter wil ik graag weten of xbox-live ook gekoppeld is aan een webwinkel / land zoals de xbox-shop?
Heb nu de trial via aankoop xbox-x en moet verlengen na 14 dagen.
De code bij CDkeys is gewoon regiovrij, als dat je vraag is?TWKterry schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:14:
[...]
Als starter wil ik graag weten of xbox-live ook gekoppeld is aan een webwinkel / land zoals de xbox-shop?
Heb nu de trial via aankoop xbox-x en moet verlengen na 14 dagen.
Thx, wel weer heel gedoe bij cdkeys met opsturen foto van id bewijs. Maar uiteindelijk code binnen gekregen. 36,85 euro is mooie prijs!RAW_ schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 09:12:
[...]
Als je nu de code CDKEYSBLACK10 gebruikt gaat er nog 10% vanaf.
Overigens deed MS moeilijk toen ik de code op xbox.com wilde gebruiken. Iets met verschillende currency’s. Maar op de xbox zelf geen probleem. Kan er weer tot januari 2019 tegen aan.
Oh, dat is wel omslachtig inderdaadRoodaap schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 10:25:
Thx, wel weer heel gedoe bij cdkeys met opsturen foto van id bewijs. Maar uiteindelijk code binnen gekregen. 36,85 euro is mooie prijs!

Dit topic is gesloten.
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.