[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 42 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.122 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:44
uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:23:
Het game seizoen is volgens sommigen over. De 'grote' releases zijn geweest. Waar kijken jullie in december en januari naar uit? Ik heb Okami en Albert en Otti gekocht. Volgens mij leuke spelletjes voor de kerstweken :)
PUBG! :*)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnsonn
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 28-09-2023
Is het iemand ook opgevallen dat bij de intertoys de xbox one S 500GB met AC:O + COD WWII van €179,- naar €300,- is gegaan?

Link: https://www.intertoys.nl/...n-s-creed-origins/1620640

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:12
Ben ik trouwens de enige hier die de introductie van de Xbox S/X controller een achteruitgang vind?

Ik had al een witte S controller liggen en nu dus ook een nieuwe zwarte X controller, maar de conclusie blijft hetzelfde; in alles is het een (heel klein) beetje slechter.

De buttons hebben net iets minder travel en feedback, de textuur is net iets minder mooi en vooral de Xbox-button is achteruit gegaan. Op de controller t/m 2015 voelde die knop degelijk aan. Nu is het een slap wiebel knopje welke niet eens reageert als je 'em 'schuin' indrukt. De shoulder buttons zijn tegenwoordig wel veel beter dan bij de introductie, maar dat was bij de 2015 controller (toen met toevoeging van 3,5mm port) ook al zo.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 21:40
stijnsonn schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:13:
Is het iemand ook opgevallen dat bij de intertoys de xbox one S 500GB met AC:O + COD WWII van €179,- naar €300,- is gegaan?

Dat komt waaarschijnlijk omdat de verkoop gedaan wordt door een externe verkoper, de actie bundel bij intertoys zelf is waarschijnlijk op.

Bart Smit hebben ze wel de bundel nog voor hetzelfde bedrag enkel krijg je net zoals bij veel andere webshops geen Call of Duty erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
srdevil schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:18:
Forza 7 voor 26,66€ op disc: http://www.game-outlet.nl/xbox-one-forza-motorsport-7.html

Niet op voorraad maar komt vast volgende week dan.
Beetje vage webshop. Prijs staat nu alweer op € 38,88. Ook allemaal van die logische bedragen :/

http://www.game-outlet.nl/xbox-one-forza-motorsport-7.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rossi46 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:17:
Ben ik trouwens de enige hier die de introductie van de Xbox S/X controller een achteruitgang vind?

Ik had al een witte S controller liggen en nu dus ook een nieuwe zwarte X controller, maar de conclusie blijft hetzelfde; in alles is het een (heel klein) beetje slechter.

De buttons hebben net iets minder travel en feedback, de textuur is net iets minder mooi en vooral de Xbox-button is achteruit gegaan. Op de controller t/m 2015 voelde die knop degelijk aan. Nu is het een slap wiebel knopje welke niet eens reageert als je 'em 'schuin' indrukt. De shoulder buttons zijn tegenwoordig wel veel beter dan bij de introductie, maar dat was bij de 2015 controller (toen met toevoeging van 3,5mm port) ook al zo.
De textuur vond ik juist een vooruitgang... maar ik moet wel zeggen dat ik de S controller weinig gebruikt heb, ik gebruik liever de elite. Maar daardoor kan ik weinig over de rest zeggen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Ik hoop echt dat het mogelijk is om met Black Friday de Elite controller ergens voor een mooi bedrag op te pikken. Hij is nu 129 dus zo rond de 99 is een instant buy voor me :)

Iemand deze toevallig al ergens gespot?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hotman
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 17:04
DeLyon schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:00:
Ik hoop echt dat het mogelijk is om met Black Friday de Elite controller ergens voor een mooi bedrag op te pikken. Hij is nu 129 dus zo rond de 99 is een instant buy voor me :)

Daar was ik al mee bezig om die een beetje in de gaten te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:36:
[...]

De textuur vond ik juist een vooruitgang... maar ik moet wel zeggen dat ik de S controller weinig gebruikt heb, ik gebruik liever de elite. Maar daardoor kan ik weinig over de rest zeggen.
De textuur vind ik ook een verbetering maar ik kwam dan ook van een og Xbox controller. Met die S/X controller heb ik veel minder snel last van zwetende handen.Ben het wel met Rossi eens dat de Home button niet meer is wat ie geweest was. Voelt niet zo degelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deze lijkt me anders ook wel aardig:

https://www.razerzone.com...ine-ultimate-for-xbox-one

[ Voor 19% gewijzigd door quorumz op 21-11-2017 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:32
Ben wel benieuwd hoe die gaat lopen op de X. (laat staan de S)

pcversie draait best wisselvallig op snelle pc al. niet echt lekker geoptimaliseerd.

Verder moet je bij die game behoorlijk veel je omgeving verkennen en over grote afstanden schieten.
Dat is toch iets wat beter werkt met de muis.

Als je PUBG echt vanuit technisch perspectief gaat bekijken valt het echt tegen.

[ Voor 9% gewijzigd door Mick3112 op 21-11-2017 13:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnsonn
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 28-09-2023
epamel schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:18:
[...]

Dat komt waaarschijnlijk omdat de verkoop gedaan wordt door een externe verkoper, de actie bundel bij intertoys zelf is waarschijnlijk op.

Bart Smit hebben ze wel de bundel nog voor hetzelfde bedrag enkel krijg je net zoals bij veel andere webshops geen Call of Duty erbij.
Maar er stond vanaf 24 November beschikbaar? En je kon dit product alleen maar pre-orderen...

[ Voor 5% gewijzigd door stijnsonn op 21-11-2017 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 23:07
Mick3112 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:16:
[...]

Ben wel benieuwd hoe die gaat lopen op de X. (laat staan de S)

pcversie draait best wisselvallig op snelle pc al. niet echt lekker geoptimaliseerd.

Verder moet je bij die game behoorlijk veel je omgeving verkennen en over grote afstanden schieten.
Dat is toch iets wat beter werkt met de muis.

Als je PUBG echt vanuit technisch perspectief gaat bekijken valt het echt tegen.
Het is technisch gezien gewoon een waardeloze game. Ik ben er dan ook van overtuigd dat wanneer grotere developers/publishers op de battle royale hype-train springen met hun eigen games, het exit is voor PUBG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002

https://www.amazon.it/dp/...noop-from-asin=B00ZV0NH40

Verzending naar NL kost ongeveer 6 euro geloof ik.

Ik zie er zelf toch vanaf, heb er ook lang over gedacht maar lees teveel klachten over dat ding.

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 21-11-2017 14:06 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:59

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:23:
Het game seizoen is volgens sommigen over. De 'grote' releases zijn geweest. Waar kijken jullie in december en januari naar uit? Ik heb Okami en Albert en Otti gekocht. Volgens mij leuke spelletjes voor de kerstweken :)
December = nog bezig met verhuizing, en in de week na kerst ga ik lekker werken -O-
Januari = nu hoop ik dan toch eindelijk de verhuzing als afgerond bestempeld te kunnen hebben, en dan is het tijd voor de hobby

- aanschaf xbone
- aanschaf cuphead of ori
- spelen van games al gehaald met games with gold
- spelen van games uit ea access
- spelen van rare replay
- spelen van killer instinct (want free to play toch? Als het bevalt op zoek naar volledige versie)

Dat is met mijn beperkte gametijd en onverig console 'museum' en bijbehorende backlogs al meer dan genoeg. Maar ik kijk zeker ook uit naar de uitbreiding van SF5 en mogelijk de dbz fighter, even kijken of ik deze dan voor de one of ps4 haal als ik hem al wil. Op de ps4 heb ik al fightpads en sticks, voor de one niet. Mocht deze game ook legacy controllers support dan misschien wel voor de one.
Ik verwacht echter dat ik voor deze game wacht op een aanbieding. Mogelijk in tussentijd dan kof14 of tekken 7 erbij halen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:25

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Sagat schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:24:
[...]

December = nog bezig met verhuizing, en in de week na kerst ga ik lekker werken -O-
Januari = nu hoop ik dan toch eindelijk de verhuzing als afgerond bestempeld te kunnen hebben, en dan is het tijd voor de hobby

- aanschaf xbone
- spelen van rare replay
- spelen van killer instinct (want free to play toch? Als het bevalt op zoek naar volledige versie)

Dat is met mijn beperkte gametijd en onverig console 'museum' en bijbehorende backlogs al meer dan genoeg. Maar ik kijk zeker ook uit naar de uitbreiding van SF5 en mogelijk de dbz fighter, even kijken of ik deze dan voor de one of ps4 haal als ik hem al wil. Op de ps4 heb ik al fightpads en sticks, voor de one niet. Mocht deze game ook legacy controllers support dan misschien wel voor de one.
Ik verwacht echter dat ik voor deze game wacht op een aanbieding. Mogelijk in tussentijd dan kof14 of tekken 7 erbij halen.
Bij mij thuis zijn ze helemaal weg van cuphead, een leuke stijl die ze gebruiken in het spel. Beetje ouderwetse Mickey Mouse achtige sfeer.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 13:32
FrankoNL schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:59:
[...]

Het is technisch gezien gewoon een waardeloze game. Ik ben er dan ook van overtuigd dat wanneer grotere developers/publishers op de battle royale hype-train springen met hun eigen games, het exit is voor PUBG.
Echt ja, Ik geloof dat ze sinds vorige week voor het eerst die update hebben doorgevoerd dat je over een hek kan klimmen.

Al paar x gehad dat ik in eerdere releases vlak na de dropping de lul was omdat ik niet over een laag muurtje kon klimmen terwijl iemand in de buurt al een shotgun had opgeraapt. Dan is de lol er snel vanaf.

De netcode is ook nog eens dramatisch.

Spel moet het voornamelijk hebben van zijn hype en microsoft heeft er handig op ingespeeld. Ik denk dat dit voor veel spelers op een teleurstelling uit gaat lopen.

De makers hebben wel giganisch verdiend op deze game.

En idd. Een developer als Dice met Frostbite zou een veel betere versie kunnen uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

janvanduschoten schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:29:
[...]

Bij mij thuis zijn ze helemaal weg van cuphead, een leuke stijl die ze gebruiken in het spel. Beetje ouderwetse Mickey Mouse achtige sfeer.
Zowel ori als cuphead hebben een fantastische artstyle imho. Van cuphead weet ik dat ik de gameplay leuk vind (ik hou ook van contra en metal slug) van Ori weet ik het niet zeker. Maar daar wil ik de gok wel bij wagen. Ik hou an sich ook wel van platformers. Alleen daar heb je toch wel behoorlijk wat gameplay diversiteit.

Misschien dus nog even reviewtje lezen/trailer kijken voor ori. Maar helemaal met 50-75% korting wil ik die game eigenlijk sowieso hebben. Ik heb games genoeg om te spelen dus geen haast en kan rustig afwachten op aanbiedingen :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trancicted
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 22-06 15:24
nieuws: EU beëindigt geoblocking bij online aankoop van goederen en diensten

Heeft dit een impact op bvb het kopen van digitale games in andere microsoft online stores binnen de EU?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FrankoNL schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 13:59:
[...]

Volgens mij doet Fortnite het op consoles nu zo goed dat straks ook weinig mensen nog gaan switchen naar PUBG. Bovendien draait het vloeiender, is ie grafisch mooier (wel een stijltje maar detail is ook hoger), meer mogelijkheden en ook nog eens een normale base game waar je wat mee kunt. Ik zie PUBG wel scoren maar die blijven gewoon niet lang hangen. Alleen al inventory management is bizar en totaal niet handig voor console. Fortnite is meer pick up and play.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Sagat schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:33:
[...]

Zowel ori als cuphead hebben een fantastische artstyle imho. Van cuphead weet ik dat ik de gameplay leuk vind (ik hou ook van contra en metal slug) van Ori weet ik het niet zeker. Maar daar wil ik de gok wel bij wagen. Ik hou an sich ook wel van platformers. Alleen daar heb je toch wel behoorlijk wat gameplay diversiteit.

Misschien dus nog even reviewtje lezen/trailer kijken voor ori. Maar helemaal met 50-75% korting wil ik die game eigenlijk sowieso hebben. Ik heb games genoeg om te spelen dus geen haast en kan rustig afwachten op aanbiedingen :)
Ori gewoon kopen. Dijk van een game! In meerdere opzichten :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 15:34
Sagat schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:24:
[...]

- aanschaf xbone
- spelen van rare replay

Tekken 7 is nu in de sale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 19:54
Trancicted schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:00:
nieuws: EU beëindigt geoblocking bij online aankoop van goederen en diensten

Heeft dit een impact op bvb het kopen van digitale games in andere microsoft online stores binnen de EU?
Volgens mij zit er nu ook al geen/nauwelijks prijsverschil tussen de europese stores, dus ik verwacht weinig impact hiervan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Rossi46 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:15:
[...]

Ori gewoon kopen. Dijk van een game! In meerdere opzichten :Y
Dat is precies waarom ik heb eigenlijk al blind wil kopen. Dit is gewoon een werk wat ik sowieso wil supporten.
Tekken wil ik op ps4. De reden is heel simpel, ik heb 2 collega's die het spelen op ps4 en volgens mij is er sowieso geen cross play van xbone naar ps. Ook verwacht ik dat ik het fijner vind spelen met stick of fightpad die ik al heb voor ps.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
Nieuwe Game Pass toevoegingen.

Afbeeldingslocatie: https://news.xbox.com/wp-content/uploads/Dec_GamePass_2017-hero.png

Gears of War 4
Darksiders: Warmastered Edition
Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter
This War of Mine: The Little Ones
Casey Powell Lacrosse 16
Mega Man 10
Mass Effect

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Ik heb sinds vandaag een LG 55” C7, helemaal ingesteld en alles, ik doe Planet Earth 2 UHD erin en de Blu Ray app blijft crashen of ik krijg melding dat hij niet kan worden afgespeeld.. De normale Blu Ray disc speelt ie wel gewoon af. Iemand enig idee hoe dit kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 11:27
Rivanov schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:28:
Nieuwe Game Pass toevoegingen.

[afbeelding]

Gears of War 4
Darksiders: Warmastered Edition
Sherlock Holmes: The Devil’s Daughter
This War of Mine: The Little Ones
Casey Powell Lacrosse 16
Mega Man 10
Mass Effect
Nice! Ging nog twijfelen om Gears of War te kopen. Blijven de producten in Game Pass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Benny schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:36:
Ik heb sinds vandaag een LG 55” C7, helemaal ingesteld en alles, ik doe Planet Earth 2 UHD erin en de Blu Ray app blijft crashen of ik krijg melding dat hij niet kan worden afgespeeld.. De normale Blu Ray disc speelt ie wel gewoon af. Iemand enig idee hoe dit kan?
Console al een cold boot gegeven? App uninstalled en opnieuw uit de Store gevist?

#komododragon

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Ik heb nog een code voor 1 maand game pass, kan ik die combineren met bijvoorbeeld 14 dagen trial of die 1 euro/1 maand?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
RRCreations schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:47:
[...]

Nice! Ging nog twijfelen om Gears of War te kopen. Blijven de producten in Game Pass?
Er is een kans dat games ooit uit Game Pass gaan verdwijnen door licentie-issues (verlopen rechten etc). Maar vooralsnog is dat nog niet gebeurd. En dat zal ook niet gaan gebeuren met games die van Microsoft zelf zijn waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
lapino schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:53:
Ik heb nog een code voor 1 maand game pass, kan ik die combineren met bijvoorbeeld 14 dagen trial of die 1 euro/1 maand?
Het lijkt mij dat dit hetzelfde werkt als Xbox Live, dus dat het opstapelt. Probeer jij het eventjes uit? ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Benny
  • Laatst online: 02-09 20:37
MAX3400 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:51:
[...]

Console al een cold boot gegeven? App uninstalled en opnieuw uit de Store gevist?

#komododragon
Yes het werkt, thanks :) wat een beeldkwaliteit, zit nog beetje te klooien met de settings maar het ziet er al prachtig uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

janvanduschoten schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 14:29:
[...]

Mijn kinderen (4jaar) zingen het introliedje inclusief dansje. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:07:
[...]

Mijn kinderen (4jaar) zingen het introliedje inclusief dansje. :)
Pics or didn't happen!!! d:)b

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Op zich vind ik het niet erg dat mijn kinderen geen social media presence hebben. Houd dat nog ff zo. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 18:15:
[...]

Op zich vind ik het niet erg dat mijn kinderen geen social media presence hebben. Houd dat nog ff zo. :)
Tja, en kinderen met een zwart balkje posten, is ook zo dubieus :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
lapino schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 17:53:
https://www.reddit.com/r/...game_pass_codes_1_and_30/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Is het zo dat alle games op de XOX profiteren van o.a. improved draw distances, ongeacht of ze enhanced zijn? Forza Horizon 3 moet de patch nog krijgen, maar ik kon voor mijn gevoel opvallend ver in de verte kijken. Of zie ik nu dingen die er altijd al waren? B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 21:14:
. Of zie ik nu dingen die er altijd al waren? B)
Hypochonder :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik heb sinds de X er een nieuw probleem bij. Soms valt het beeld een seconde of twee weg en zojuist bleef het zelfs bij zwart beeld. Pas na een reset had ik weer beeld.

Gare kabel? Maar gek dat het dan 99% van de tijd goed werkt. Leuk detail; heb het alleen met Forza 7 en FIFA 18 nog gehad. Dus misschien HDR gerelateerd?

Bij de oude Day One dus geen problemen mee gehad.

[ Voor 27% gewijzigd door Phusebox op 21-11-2017 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 21:20:
Ik heb sinds de X er een nieuw probleem bij. Soms valt het beeld een seconde of twee weg en zojuist bleef het zelfs bij zwart beeld. Pas na een reset had ik weet beeld.

Bij de oude Day One geen problemen mee gehad.
Heb je nog een HDMI poort over? Test daar ook eens, liefst met een andere kabel.

Ik heb er nog geen last van maar de mijne zit direct op mijn receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb sinds de X er een nieuw probleem bij. Soms valt het beeld een seconde of twee weg en zojuist bleef het zelfs bij zwart beeld. Pas na een reset had ik weet beeld.

Bij de oude Day One geen problemen mee gehad.
Heb je nog een HDMI poort over? Test daar ook eens, liefst met een andere kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 21:14:
Is het zo dat alle games op de XOX profiteren van o.a. improved draw distances, ongeacht of ze enhanced zijn? Forza Horizon 3 moet de patch nog krijgen, maar ik kon voor mijn gevoel opvallend ver in de verte kijken. Of zie ik nu dingen die er altijd al waren? B)
Hangt van het spel af. Veel spellen zijn zo opgesteld dat ze dynamisch details terugschalen of de resolutie aanpassen als de framerate te veel in dreigt te zakken. Dat soort games zullen op de X uiteraard minder snel in die situaties komen waarin ze details terug beginnen te draaien. Je hebt ook games waarbij de resolutie en details vast liggen, maar je op de gewone One misschien wel eens framedrops hebt die je op de X dan niet of minder hebt. Games die niet dynamisch schalen en die al perfect op hun framerate target zaten daar zul je weinig merken. Ook hangt het bij framedrops er vanaf waar de bottleneck zit, CPU power heeft de X veel minder er bij gekregen dan GPU power.
Wat FH3 specifiek betreft, geen idee, ik heb geen X :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Net een paar uur gespeeld en de play en charge kit is alweer leeg in nieuwe controller, eerst een disconnect, terug verbonden, dan een melding van systeem dat batterij bijna plat is. Opgeladen en in een half uur was die al terug opgeladen.

Ik denk dat de batterij stuk is door die paar maand terug in de doos te steken tot ik de X1X had.

Batterij in Elite Controller gaat nog altijd een heel stuk langer mee.

Heb nu nog zo'n batterij en die is ook net effen aan het opladen. Eens zien wat die doet!

Of verbruiken de nieuwe controllers meer, dan de eerste die uitgekomen waren??

Anders maar eens een nieuwe batterij kopen voor erin.

Zijn het trouwens batterijen met dezelfde Amps of zijn de Microsoft batterijen al sterker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Laatst online: 15-12-2024
Ik ben opzoek naar een high end gaming headset voor de Xbox One X.. Maar door alle reviews etc ben ik nog niet veel wijzer geworden. Een headset (net als hifi) is vaak persoonlijk. Al hoop ik toch dat iemand me kan helpen.
Ik had eerst high end spul, helaas door verhuizing alles moeten verkopen.
Nu heb ik alleen nog een Samsung soundbar met atmos geluid.
Ik ben geen bril drager, en zal ik de headset alleen voor het gamen gebruiken.
Ik heb veel positieve reacties gelezen over de; Astro a50 en Beyerdynamic MMX 300 (2nd Generation) met ieder z’n voor en nadelen.
Eventueel nog Turtlebeach.
Of kan iemand me nog iets anders leuks aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
Ik heb sinds de X er een nieuw probleem bij. Soms valt het beeld een seconde of twee weg en zojuist bleef het zelfs bij zwart beeld. Pas na een reset had ik weer beeld.

Gare kabel? Maar gek dat het dan 99% van de tijd goed werkt. Leuk detail; heb het alleen met Forza 7 en FIFA 18 nog gehad. Dus misschien HDR gerelateerd?

Dat probleem heb ik ook met mijn Samsung tv, ik heb het opgelost door in de instellingen->video output->advanced video settings-> het vinkje bij allow 50hz weg te halen. Nu heb ik geen probleem meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:53
Ik krijg sinds vanavond de melding: Probeer het later opnieuw. Er kan geen verbinding met Xbox worden gemaakt. Als je de status van de service wilt controleren, ga je naar Xbox.com/status. (0x87e107e3).

Iemand enig idee? Ik heb gewoon internet op mijn xbox

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mikkie001
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19:21

Mikkie001

Wat is werk zonder koffie?

stijnsonn schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 12:13:

Nu staat hij weer op € 179,-. (en Call of Duty staat nog steeds op de afbeelding).
Volgens de website is er bij een aantal winkels een beperkte voorraad.

Er is altijd een groepje mensen dat in geen enkel groepje past

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
GlorixJim schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 21:34:
[...]

Dat probleem heb ik ook met mijn Samsung tv, ik heb het opgelost door in de instellingen->video output->advanced video settings-> het vinkje bij allow 50hz weg te halen. Nu heb ik geen probleem meer.
Ga het eens proberen en anders een andere kabel maar, ellendige gedoe. Moet ik weer twee kasten verplaatsen en alles uittrekken als dat het is. Ik haat kabelzooi.
MAX3400 schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 21:22:
[...]

Bij mij gaat ie ook via de receiver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou er in de praktijk verschillen kunnen optreden in het beeldkwaliteit ten opzichte van de ene HDMI kabel met de andere of is dit allemaal gelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 23:07:
Zou er in de praktijk verschillen kunnen optreden in het beeldkwaliteit ten opzichte van de ene HDMI kabel met de andere of is dit allemaal gelijk?
Voor 4K gewoon een goede afgeschermde kabel gebruiken. Voor een goede afscherming betaal je een beetje meer en hoeft zeker niet duur te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harrytasker schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 23:22:
[...]

Voor 4K gewoon een goede afgeschermde kabel gebruiken. Voor een goede afscherming betaal je een beetje meer en hoeft zeker niet duur te zijn.
Maar dat heeft meer te maken of het beeld gaat flikkeren, qua contrast etc en het beeldkwaliteit is het allemaal hetzelfde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 12:45

Kalkie

NLMP

Ik had dit met mijn S ook op m’n Samsung tv toen ik 2 USB op de Connect box had aangesloten. 1tje eraf gehaald (component naar HDMI converter voor de originele Xbox), probleem opgelost. Op de Xbox one X ook noet meer gezien.

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09 10:36

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 23:27:
[...]

Maar dat heeft meer te maken of het beeld gaat flikkeren, qua contrast etc en het beeldkwaliteit is het allemaal hetzelfde?
Het is digitaal, dus het signaal komt wel of niet aan. Laat je aub niet verleiden door vergulde kabels in het maanlicht gesmeed door elven want dat slaat bij HDMI nergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ace schreef op woensdag 22 november 2017 @ 00:46:
[...]

Het is digitaal, dus het signaal komt wel of niet aan. Laat je aub niet verleiden door vergulde kabels in het maanlicht gesmeed door elven want dat slaat bij HDMI nergens op.
Blijkbaar heb ik een kabel waarbij de 1tjes en 0tjes soms aankomen en soms niet. 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Dat is ook weer niet helemaal zo zwart wit, zo heb ik een kabel waar ruis bij op treedt wat je ziet als witte spikkels in het beeld als je goed kijkt. Als ik die aan mijn pc hang dan werkt het gewoon niet, maar mijn Xbox stuurt gewoon signaal.
Maar inderdaad, contrast, kleur en zo, dat gaat echt geen verschil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op woensdag 22 november 2017 @ 06:32:
[...]

Dat is ook weer niet helemaal zo zwart wit, zo heb ik een kabel waar ruis bij op treedt wat je ziet als witte spikkels in het beeld als je goed kijkt. Als ik die aan mijn pc hang dan werkt het gewoon niet, maar mijn Xbox stuurt gewoon signaal.
*kuch* electromagnetische interferentie. Heb je wel eens aan je PC gelikt of een multimeter op je HDMI-connector gezet?

Aangezien de Xbox wel beeld geeft; ligt het issue dus niet in de kabel maar aan je PC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-09 14:31

PaYnE81

XBL VandalizerNL

[...]

Enige wat ik ooit heb gehad heb met een “oude” HDMI kabel was dat ARC niet werkte, heb toen een nieuwe “1.4” kabel gekocht en toen werkte het idd wel :)
Verder idd nooit verschil gezien in beeld kwaliteit tussen verschillende kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 07:04:
[...]

*kuch* electromagnetische interferentie. Heb je wel eens aan je PC gelikt of een multimeter op je HDMI-connector gezet?

Aangezien de Xbox wel beeld geeft; ligt het issue dus niet in de kabel maar aan je PC ;)
Nee hoor ligt echt aan de kabel. Hij deed het in eerste instantie wel aan de PC, maar met de tijd had ik steeds vaker dat het beeld even wegviel, en dan zag je er strepen doorheen, en werd steeds erger tot ik helemaal geen beeld meer kreeg. Heb hem toen ook getest met andere bronnen en volgens mij is de Xbox gewoon minder picky met het nog uitsturen van een signaal, waar de videokaart al besluit dat dat hem niet gaat worden.
Het heeft mij in ieder geval geleerd dat alleen omdat er Sony op een kabel van een Chinese webshop staat dat niet betekent dat je de kwaliteit moet verwachten die wij hier normaal vinden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Vandaag alweer vier jaar geleden dat ik bij de Mediamarkt in Aken stond (met nog een of twee andere Tweakers) om mijn Xbox One Day One editie op te halen. Ondertussen stond UPS aan de deur met wat games vanuit Amazon UK. Twee weken geleden er dan de X, en had het er met een vriend over wat nu de verwachte levensduur is.

Ik ga er eigenlijk vanuit dat we over twee jaar een nieuwe Xbox console gaan zien, maar dat de One en de X ook de nieuwe games kunnen draaien alleen dan in lagere kwaliteit, zodat een nieuwe generatie niet meer zo hard breekt met een oude maar meer een upgrade is.

Is uiteraard een risico, minder reden voor mensen om te upgraden want alle nieuwe spellen komen toch uit, maar ook een grote kans.

Ontwikkelaars krijgen niet alleen een nieuwe installbase erbij maar behouden ook de oude, terwijl je ongeveer dezelfde ontwikkelkosten houdt. Hierdoor kunnen ze PlayStation inhalen zonder een "generatie oorlog" te moeten winnen, tenzij PS hetzelfde doet, maar Microsoft lijkt zich daar nu al jaren op voor te bereiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Verwijderd schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 23:07:
Ik gebruik gewoon HDMI High Speed kabels van de Action. Zijn € 2 ofzo (even uit m'n hoofd) en werken perfect met 4K en HDR.

@Phusebox ik stond ook bij je in de rij in Aken. ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 22-11-2017 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19:29

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Heeft men deze al gespot?

https://nl.pepper.com/aan...uro-microsoft-swiss-54094

Kans is wel dat er invoerrechten zijn omdat de verzendlocatie een beetje onduidelijk is....

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op woensdag 22 november 2017 @ 08:02:
Heeft men deze al gespot?

https://nl.pepper.com/aan...uro-microsoft-swiss-54094

Kans is wel dat er invoerrechten zijn omdat de verzendlocatie een beetje onduidelijk is....
Ik zou er gewoon vanuit gaan dat je invoerrechten/BTW moet betalen en dan wordt het waarschijnlijk duurder dan hier bij de Mediamarkt. Zwitserland valt buiten de EU en Microsoft verstuurt over het algemeen met koeriersdiensten die gewoon alles aangeven zoals het hoort (in tegenstelling tot van die Chinese webshops die juist overal langs proberen te fietsen).
De kans dat ze het vanuit een warehouse binnen de EU versturen lijkt me ook verwaarloosbaar want dan zouden zij op moeten draaien voor het verschil in BTW en de invoerrechten. Dat dat gebeurt als je van een ander land in de EU bestelt is logisch, dan zijn die extra kosten er niet (BTW verschil wordt dan ook al bij bestellen verwerkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loekf2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08:07

Heb je een 4K TV ? Ik heb zelf een 1080p TV (= HDMI 1.3 nog volgens mij), maar de receiver en alle andere apparatuur is "4K-ready" (HDMI 2.0a en HDCP 2.2). Het is nu 2x voor gekomen dat m'n TV ook aan het flikkeren gaat (even beeld, dan weer zwart). Lijkt op handshake issues en ook af te hangen hoe ik via Logitech Harmony de boel aan zet. Ik vermoed dat er in de (HDMI) software van de TV er iets zit dat niet 100% ok is qua handshaken met nieuwe HDCP/HDMI interfaces.

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.nu.nl/games/5...-lootboxen-verbieden.html

Om heel eerlijk te zijn vind ik dit een ontzettend goed plan, als ze dit nu in elk land invoeren zijn we zo van dat lootbox systeem af :).

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 23:07
G_Dragon schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:25:

Om heel eerlijk te zijn vind ik dit een ontzettend goed plan, als ze dit nu in elk land invoeren zijn we zo van dat lootbox systeem af :).
Dit werkt alleen als je het probleem op EU niveau aanpakt, waar België nu het initiatief voor lijkt te nemen. Maar aangezien de EU ongeveer de meest bureaucratische en trage "overheid" ter wereld is, kan je er nog wel wat jaartjes op wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zou de Xbox one dit ook kunnen afspelen? ( regio b)

https://www.bol.com/nl/p/...stionType=suggestedsearch

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +4 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:25:

Die 2 games die nu even in het nieuws zijn, compleet doorgeslagen met zulke onzin, dit gaat al 15-20 jaar goed, nu opeens is het een probleem, nu moet het worden aangepakt? Mogen ze games an sich ook gewoon aanpakken, daar betaal je zelfs 50 euro voor een 'box' en maar gokken dat het een goede game is :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:43:
[...]

Die 2 games die nu even in het nieuws zijn, compleet doorgeslagen met zulke onzin, dit gaat al 15-20 jaar goed, nu opeens is het een probleem, nu moet het worden aangepakt? Mogen ze games an sich ook gewoon aanpakken, daar betaal je zelfs 50 euro voor een 'box' en maar gokken dat het een goede game is :P
Merk aan je reactie dat je het prima vind om geld in de game te gooien voor extra's, heb zelf nog nooit iets met lootboxen gedaan. het beinvloed alleen bij sommige games de gameplay of ze zorgen expres dat je traag leveled.

Zijn niet alleen de lootboxes die teveel worden, ook zijn Dlc's de laatste jaren te gewoon geworden.
Volledige games uitbrengen zonder dlc's is er bijna niet meer bij :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
G_Dragon schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:54:
[...]

Merk aan je reactie dat je het prima vind om geld in de game te gooien voor extra's, heb zelf nog nooit iets met lootboxen gedaan. het beinvloed alleen bij sommige games de gameplay of ze zorgen expres dat je traag leveled.

Zijn niet alleen de lootboxes die teveel worden, ook zijn Dlc's de laatste jaren te gewoon geworden.
Volledige games uitbrengen zonder dlc's is er bijna niet meer bij :)
Ik vind het prima als andere mensen dit doen, binnen redelijke lijntjes. Cosmetisch zoals in gros van de games lig ik totaal niet wakker van, BF2 is een flut spel, dus boeit mij nog minder, maar ik irriteer me meer aan de plotselinge 'hype' om hier op te gaan jagen, terwijl het iets is wat er al 15-20 jaar is.

Goed, grote makers willen snel cashen, EA gun ik zulke regeltjes wel (enig idee wat FUT hun oplevert? Bagger veel), maar genoeg games vroeger en ook nog nu hebben soortgelijk systeem en daar is de playerbase redelijk content mee. Ik ben nog altijd van 'tijd = geld, geld = tijd' principe, als daar de balans in een game redelijk goed zit, laat die keuze lekker aan de spelers zelf. Ok, zit je nog met aspect minderjarig, dan moeten pappa en mamma maar wat beter opletten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:59:
[...]

Ik vind het prima als andere mensen dit doen, binnen redelijke lijntjes. Cosmetisch zoals in gros van de games lig ik totaal niet wakker van, BF2 is een flut spel, dus boeit mij nog minder, maar ik irriteer me meer aan de plotselinge 'hype' om hier op te gaan jagen, terwijl het iets is wat er al 15-20 jaar is.

Goed, grote makers willen snel cashen, EA gun ik zulke regeltjes wel (enig idee wat FUT hun oplevert? Bagger veel), maar genoeg games vroeger en ook nog nu hebben soortgelijk systeem en daar is de playerbase redelijk content mee. Ik ben nog altijd van 'tijd = geld, geld = tijd' principe, als daar de balans in een game redelijk goed zit, laat die keuze lekker aan de spelers zelf. Ok, zit je nog met aspect minderjarig, dan moeten pappa en mamma maar wat beter opletten.
Precies laat die keuze lekker aan de spelers zelf , dat houdt ook in dat de gameplay niet beinvloed mag worden door lootboxes. Dat gebeurd bij sommige games wel, als dit niet het geval zou zijn zou er denk ik ook geen hype door ontstaan.

Ben het met de rest eens

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
De discussie rondom lootboxes en DLC hebben niet specifiek met de Xbox One te maken.
Er kan eventueel een discussietopic over gemaakt worden als daar behoefte aan is, maar laten we het hier gewoon over de Xbox One hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:40

Willybubba

Nut up or shut up.

loekf2 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 09:22:
[...]

Heb je een 4K TV ? Ik heb zelf een 1080p TV (= HDMI 1.3 nog volgens mij), maar de receiver en alle andere apparatuur is "4K-ready" (HDMI 2.0a en HDCP 2.2). Het is nu 2x voor gekomen dat m'n TV ook aan het flikkeren gaat (even beeld, dan weer zwart). Lijkt op handshake issues en ook af te hangen hoe ik via Logitech Harmony de boel aan zet. Ik vermoed dat er in de (HDMI) software van de TV er iets zit dat niet 100% ok is qua handshaken met nieuwe HDCP/HDMI interfaces.
Heb ik ook gehad (op een 4K tv alleen), en is bij mij gefixed door "Enable 4:2:2" (oid) uit te vinken. Sindsdien geen geknipper meer gehad.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is misschien niet perse een Xbox One onderwerp, maar wel erg gerelateerd nu ik de X heb. Ik ga binnenkort over naar een 4K tv. Ik zit te twijfelen tussen een Oled en de "standaard" tv. Ik ben diverse malen in de mediamarkt gaan kijken en ben zeer onder de indruk van de LG Oled tv's en de demo's die ze daar op draaien. Aan de Oled bezitters dan ook de korte vraag... is het ook in een thuis omgeving zo'n groot verschil?

Verder om het toch wat meer on-topic te houden. Beyond Eyes is nog maar 3,25 euro in de sale. Best een aanradertje :)

Daarnaast vind ik de single player van CoD wel weer vermakelijk. Zeker op Veteran, ook al ga ik 100x dood door een Duitser met een klappertjespistool op 300 meter afstand :) Nu nog een kabel trekken zodat ik ongestoord kan Multiplayeren.

Daarnaast nog een vraagje. Als ik een film op een usb stick zet en de ondertitels in een .srt bestand erbij zet, gaat dat dan werken? Of kent de One geen .srt bestanden?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
uchiha tijntje schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:00:
Het is misschien niet perse een Xbox One onderwerp, maar wel erg gerelateerd nu ik de X heb. Ik ga binnenkort over naar een 4K tv. Ik zit te twijfelen tussen een Oled en een normale Led tv. Ik ben diverse malen in de mediamarkt gaan kijken en ben zeer onder de indruk van de LG Oled tv's en de demo's die ze daar op draaien. Aan de Oled bezitters dan ook de korte vraag... is het ook in een thuis omgeving zo'n groot verschil?

Verder om het toch wat meer on-topic te houden. Beyond Eyes is nog maar 3,25 euro in de sale. Best een aanradertje :)

Daarnaast vind ik de single player van CoD wel weer vermakelijk. Zeker op Veteran, ook al ga ik 100x dood door een Duitser met een klappertjespistool op 300 meter afstand :) Nu nog een kabel trekken zodat ik ongestoord kan Multiplayeren.

Daarnaast nog een vraagje. Als ik een film op een usb stick zet en de ondertitels in een .srt bestand erbij zet, gaat dat dan werken? Of kent de One geen .srt bestanden?
Eén tip; ga nooit uit van de beelden welke je in MM ziet. De hoeveelheid licht is in niets te vergelijken met welke situatie dan ook thuis. Of je moet in een Turks theehuis wonen ;) Om dat te compenseren staan de instellingen op standje 'super fel', 'idioot kleurrijk' en 'veel te blauw'. Gaat nergens over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Rossi46 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:21:
[...]

Eén tip; ga nooit uit van de beelden welke je in MM ziet. De hoeveelheid licht is in niets te vergelijken met welke situatie dan ook thuis. Of je moet in een Turks theehuis wonen ;) Om dat te compenseren staan de instellingen op standje 'super fel', 'idioot kleurrijk' en 'veel te blauw'. Gaat nergens over.
En dan komt er een LG technieker hier over de vloer om mijn tv te checken op uniformiteits-fouten, en is zijn repliek "Meneer, uw tv staat veel te flets. Je moet die op VIVID zetten dan heb je pas de mooie kleuren van OLED". Heb er nog altijd nachtmerries van, wetende dat die man dus niks anders doet en deze onzin vermoedelijk overal gaat vertellen. Kan op de duur ook niet meer tellen hoeveel tv's ik zie bij vrienden, familie enz die op 'dynamic' staan. Ugh.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
De vraag is, wat voor soort bestandje?
Maar als je vlc bèta player even download op je xbox dan kan je net als op de pc, alle video bestanden plus ondertitel afspelen. Alstublieft.
Het is misschien niet perse een Xbox One onderwerp, maar wel erg gerelateerd nu ik de X heb. Ik ga binnenkort over naar een 4K tv. Ik zit te twijfelen tussen een Oled en een normale Led tv. Ik ben diverse malen in de mediamarkt gaan kijken en ben zeer onder de indruk van de LG Oled tv's en de demo's die ze daar op draaien. Aan de Oled bezitters dan ook de korte vraag... is het ook in een thuis omgeving zo'n groot verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
lapino schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:28:
[...]

En dan komt er een LG technieker hier over de vloer om mijn tv te checken op uniformiteits-fouten, en is zijn repliek "Meneer, uw tv staat veel te flets. Je moet die op VIVID zetten dan heb je pas de mooie kleuren van OLED". Heb er nog altijd nachtmerries van, wetende dat die man dus niks anders doet en deze onzin vermoedelijk overal gaat vertellen. Kan op de duur ook niet meer tellen hoeveel tv's ik zie bij vrienden, familie enz die op 'dynamic' staan. Ugh.
Bizar hè. Vaak ook nog de mooiste tv modellen, die tot prachtig beeld in staat zijn :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:38

sjaool

Every life should have 9 cats

lapino schreef op woensdag 22 november 2017 @ 11:28:
[...]

Van die televisies waarbij de huidskleur van mensen een geheel eigen leven is gaan leiden zeker. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:06

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik was net bij de Mediamarkt. Xbox One X voor 488 euro. Tevens stond er op de digitale prijskaart hetvolgende:

Extra 175 euro korting? Vraag naar de voorwaarden.

Nou was er niemand om mij te helpen, maar wellicht gaat de Mediamarkt ook een inruilactie opzetten ? Iemand die er meer van weet ?

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +3 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:26:
Ik was net bij de Mediamarkt. Xbox One X voor 488 euro. Tevens stond er op de digitale prijskaart hetvolgende:

Nou was er niemand om mij te helpen, maar wellicht gaat de Mediamarkt ook een inruilactie opzetten ? Iemand die er meer van weet ?
Ik vermoed dat dit een actie is van Eneco of Essent of een andere energiemaatschappij als je overstapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Laatst online: 28-09 12:42
Stefmeister schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 15:52:
[...]

Volgens mij zit er nu ook al geen/nauwelijks prijsverschil tussen de europese stores, dus ik verwacht weinig impact hiervan.
Hongarije is vaak veel goedkoper maar daar kan je nu ook al zonder beperking kopen met een NL creditcard.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 22 november 2017 @ 13:26:

Die 175 euro korting krijg je wanneer je een contract van 3 jaar bij Essent afsluit (Mediamarkt heeft een Shop in Shop van Essent)

Kortom, die 175 euro is een sigaar uit eigen doos... Wanneer je een beetje shopt op internet krijg je voor 1 jaar energie een geld terug bonus van +/- 250 a 300 euro

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09 10:36

Ace

Happy Happy Joy Joy

Het is misschien niet perse een Xbox One onderwerp, maar wel erg gerelateerd nu ik de X heb. Ik ga binnenkort over naar een 4K tv. Ik zit te twijfelen tussen een Oled en de "standaard" tv. Ik ben diverse malen in de mediamarkt gaan kijken en ben zeer onder de indruk van de LG Oled tv's en de demo's die ze daar op draaien. Aan de Oled bezitters dan ook de korte vraag... is het ook in een thuis omgeving zo'n groot verschil?
Ja, het verschil is thuis ook zo groot met een OLED. De zwart waarden gecombineerd met HDR is zeker de eerste paar keer echt adem benemend om te zien.

Eerste game die ik opstarte was Horizon Zero Dawn en het was toevallig nacht in-game, holy shit ik heb geloof ik 10 minuten alleen maar verbaasd in de rondte gelopen. En dat was out-of-the box dus nog niet eens met de instellingen van de TV zitten spelen.

4k is een leuke extra, HDR is de echte upgrade en dat in combinatie met een OLED maakt dat je er zeker weten geen spijt van gaat krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mats89
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10-2024
Verwachten jullie nog deals op de Xbox one X tijdens black friday? Hoop op een mooie aanbieding, maar het blijft nog angstvallig stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
mats89 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 14:29:
Verwachten jullie nog deals op de Xbox one X tijdens black friday? Hoop op een mooie aanbieding, maar het blijft nog angstvallig stil.
Is naar mijn idee geen enkele reden toe. Dat ding verkoopt boven verwachting, dan gaat niemand daar extra geld tegenaan smijten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
Volgens mij zijn alleen games regio vrij en niet BR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Europa is toch regio B voor Blu-Ray / regio 2 voor DVD? Dan zou er toch geen probleem mogen zijn?

edit:
Dat staat ook zo op de bol-pagina.
Dit lijkt overigens een UK-release te zijn: GBP 24,99 bij amazon.
https://www.amazon.co.uk/...on-Episodes/dp/B075ZC88ZZ

[ Voor 19% gewijzigd door MartijnS72 op 22-11-2017 16:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-09 18:56
Weet niet of het al eerder gepost is maar Playground werkt naast Forza Horizon aan nog een andere game.

https://gamingbolt.com/fo...aaa-open-world-action-rpg

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dubbelpost misschien: Beste 4K TV's voor de One X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MrGizMo
https://news.xbox.com/en-...-thieves-technical-alpha/

Last Call for the Sea of Thieves Technical Alpha – Invitations for All!

https://www.seaofthieves.com/insider

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaYnE81
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 28-09 14:31

PaYnE81

XBL VandalizerNL

Dat zijn nogal rechten om af te geven trouwens :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Interessant dat zij dit zeggen:
Refresh Rate: The screen refresh rate. You don’t need more than 60hz.
Je ziet bij een goedkope 4k tv altijd wel iemand zeuren dat het een 50hz paneel zou zijn (die volgens mij ook gewoon altijd 60hz doen), maar ik heb nog nooit een echt goed antwoord gezien waarom dat zo belangrijk zou zijn. Goed, liefst hebben we allemaal natuurlijk een dikke oled, en dan zal die refresh rate ook geen probleem zijn denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@uchiha tijntje Ik denk dat de C7 het meest in de buurt komt maar dat is geen parate kennis. De site van LG NL heeft veel meer modellen staan maar qua specs, prijs en vormgeving, zou ik dus de C7 roepen. Iets met, geen idee; mijn eisen liggen/lagen hoger dus heb een E7 gekocht (ook vanwege de uitgebreidere speakers) alsmede het feit dat ik deze beter kon laten calibreren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:43:
@uchiha tijntje Ik denk dat de C7 het meest in de buurt komt maar dat is geen parate kennis. De site van LG NL heeft veel meer modellen staan maar qua specs, prijs en vormgeving, zou ik dus de C7 roepen. Iets met, geen idee; mijn eisen liggen/lagen hoger dus heb een E7 gekocht (ook vanwege de uitgebreidere speakers) alsmede het feit dat ik deze beter kon laten calibreren.
Zit dus ook te kijken naar de E7. Heb je al last van “burn in” bij games en de hud? Dat is wel waar ik bij zo’n hoge prijs toch wel wat huiverig voor ben. Want of dat een garantie kwestie wordt of dat het gezien wordt als eigen risico...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:01

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 22 november 2017 @ 19:55:
[...]

Zit dus ook te kijken naar de E7. Heb je al last van “burn in” bij games en de hud? Dat is wel waar ik bij zo’n hoge prijs toch wel wat huiverig voor ben. Want of dat een garantie kwestie wordt of dat het gezien wordt als eigen risico...
Lees je DM ;) Er is ook een groot LG-topic op GoT trouwens. Ik heb geen last van burn in; nergens. Terwijl soms Windows "stil" op beeld staat een uur omdat ik afgeleid ben.

LG heeft pixel shift; onmerkbaar mechanisme om bepaalde zaken niet te laten branden.

[ Voor 7% gewijzigd door MAX3400 op 22-11-2017 19:59 ]

Pagina: 1 ... 42 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.