[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 41 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.122 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Rossi46 schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:22:
[...]

Dan krijg je laadtijden van -10 seconden :+

Je moet even YouTube aanslingeren. Daar staan voldoende van dit soort tests van de XOX.
Al geprobeerd te zoeken maar dan zie ik enkel externe HDD schijven. Maar géén SSD schijven. Daar zit nogal een groot verschil in wat betreft maximale read/write snelheden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RAW_
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-09 21:43
Bij Bol.com kun je nu ook al de Black Friday Xbox One S bundels pre-orderen:

https://www.bol.com/nl/l/...mo=blackfriday2017_GAM_13

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/hAeFtsR6zMJpurMiPJkh23Ay/full.png?nohitcount=1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:12
Reefun schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:49:
[...]

Al geprobeerd te zoeken maar dan zie ik enkel externe HDD schijven. Maar géén SSD schijven. Daar zit nogal een groot verschil in wat betreft maximale read/write snelheden.
Hoe zoek jij? :?

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thejoker80
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

RAW_ schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:49:
Bij Bol.com kun je nu ook al de Black Friday Xbox One S bundels pre-orderen:

https://www.bol.com/nl/l/...mo=blackfriday2017_GAM_13

[afbeelding]
jammer dat hier weer geen gratis cod bij zit Ook bij BOL krijg je COD erbij. dit is welook een goede dan:

https://www.intertoys.nl/...n-s-creed-origins/1620640

[ Voor 4% gewijzigd door thejoker80 op 20-11-2017 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAW_
@thejoker80 Klopt, maar ik heb persoonlijk wel goede ervaringen met bol.com en gezien de shopreviews op tweakers niet bijzonder te spreken zijn over intertoys neem ik het zekere voor het onzekere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

RAW_ schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:59:
@thejoker80 Klopt, maar ik heb persoonlijk wel goede ervaringen met bol.com en gezien de shopreviews op tweakers niet bijzonder te spreken zijn over intertoys neem ik het zekere voor het onzekere.
ik lees nu ook in de vraag en antwoord op de pagina dat COD er wel bij zit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:34

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Wie heeft het overigens bedacht dat als je console in idle gaat je nu reclame van Live te zien krijgt ? :') Zowel ingame als op het dashboard krijg je nu een overlay met een gigantische text met reclame :')

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12:58
justifire schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:20:
The Evil Within 2 _/-\o_
Speel hem op nightmare, constant op het puntje van mijn stoel, aanradertje !!

En blijf me vergapen aan Gears of War 4
(Versus mode 4K HDR 60fps)
[afbeelding]
Wat vinden jullie van de verlichting bij spellen met deze engine? Ikzelf vind die altijd zo overdreven en stoor mij daar dan aan.

--

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Reefun schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:49:
[...]

Man man man. Wat een prijzen. Ik kan me nu voorstellen dat je er nog 1 koopt voor erbij in de slaapkamer of voor de kinderen.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Blijkbaar niet goed genoeg :D Thanks d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Notna schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:01:
Wie heeft het overigens bedacht dat als je console in idle gaat je nu reclame van Live te zien krijgt ? :') Zowel ingame als op het dashboard krijg je nu een overlay met een gigantische text met reclame :')
Ik weet niet wat jij ziet maar ik heb nog geen reclame voorbij zien komen. We status updates van vrienden, welke spellen er gespeeld worden door wie. Welke achievement er laatste unlocked is, welke er binnenkort unlocked kunnen worden etc etc.

Wat wel irritant is, is dat het beeld niet gedimmed blijft. Hier moet ik nog een report van maken want als ik de tv niet gebruik dan mag die best een tandje zachter of zelfs uit.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:04
Yaz schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:30:
[...]

Ik weet niet wat jij ziet maar ik heb nog geen reclame voorbij zien komen. We status updates van vrienden, welke spellen er gespeeld worden door wie. Welke achievement er laatste unlocked is, welke er binnenkort unlocked kunnen worden etc etc.

Wat wel irritant is, is dat het beeld niet gedimmed blijft. Hier moet ik nog een report van maken want als ik de tv niet gebruik dan mag die best een tandje zachter of zelfs uit.
Fijn ook voor OLED burn-in zo'n groot gekleurd vlak.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Yaz schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:30:
[...]

Wat ik te zien kreeg was:

1. Een dimmed beeld (prima!)
2. De helft van het beeld met een overlay waarin in lettertype maat 76 staat 'nog 28 dagen tot XXX game in Games with Gold verschijnt!'

Ik zal straks even een foto er van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Notna schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:32:
[...]

Wat ik te zien kreeg was:

1. Een dimmed beeld (prima!)
2. De helft van het beeld met een overlay waarin in lettertype maat 76 staat 'nog 28 dagen tot XXX game in Games with Gold verschijnt!'

Ik zal straks even een foto er van maken.
Mijn beeld dimmed ook. Maar undimmed ook regelmatig, om dan weer te dimmen. En dat cirkelt lekker door.

En inderdaad, die andere melding heb ik ook gehad maar om dat nu reclame te noemen. Dat is gewoon een melding om je te attenderen op iets waar je recht op hebt vanwege een abonnement dat je hebt afgesloten, als je het zou vergeten is het zonde (waarom krijg je het niet standaard geactiveerd, nog een betere vraag). Het is geen "koop nu dit" melding. Dat vind ik dan weer reclame.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Yaz schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:35:
[...]

Mijn beeld dimmed ook. Maar undimmed ook regelmatig, om dan weer te dimmen. En dat cirkelt lekker door.

En inderdaad, die andere melding heb ik ook gehad maar om dat nu reclame te noemen. Dat is gewoon een melding om je te attenderen op iets waar je recht op hebt vanwege een abonnement dat je hebt afgesloten, als je het zou vergeten is het zonde (waarom krijg je het niet standaard geactiveerd, nog een betere vraag). Het is geen "koop nu dit" melding. Dat vind ik dan weer reclame.
Nou goed; of je het nu wel of geen reclame vindt; ik heb er niet heel veel behoefte aan ;) En ik snap ook niet helemaal dat iemand dat verzint op die manier. Stuur dan gewoon een PB met die informatie 1 keer per maand oid. Het is erg 'in your face' op deze manier.

Heb eigenlijk nog niet gekeken of het uit te zetten valt...

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 20-11-2017 10:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:25

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

thejoker80 schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:00:
[...]

ik lees nu ook in de vraag en antwoord op de pagina dat COD er wel bij zit :)
Waar zie je dat? Ik zie bij de V&A pagina dat die aanbieding tot 17 november liep. Als die S met COD en AC Origens voor €177,- kost, dan koop ik er zeker 1 :Y

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yupiler
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 19-09 08:39
janvanduschoten schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:42:
[...]

Waar zie je dat? Ik zie bij de V&A pagina dat die aanbieding tot 17 november liep. Als die S met COD en AC Origens voor €177,- kost, dan koop ik er zeker 1 :Y
Is alleen met AC.

Deze deal is ook bij Bart Smit, alleen dan 179 euro :p

Gaat nergens over deze prijzen maar mij hoor je niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAW_
Volgens mij komen ze bij Bol.com geen van allen met COD. Heb net de FH3 versie gereserveerd en daar werd nergens iets over COD vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 29-09 18:13
Ik heb nog een XBOX One van de eerste generatie en in mijn geval duurt het letterlijk uren voordat een spel klaar is met downloaden en installeren. Forza Horizon 3 (51.4 GB) heeft er gisteren toch zeker 4 of 5 uur over gedaan.
Bullet NL schreef op maandag 20 november 2017 @ 00:28:
[...]

Neuh, merk geen verschil tussen de One en de One X, trek niet de Vmax van mijn verbinding, maar 200 a 300Mbit is geen probleem.
Wij hebben thuis een 40/4 Mbits internetverbinding, het standaard Ziggo pakket. Nu vraag ik me af wat voor effect het zou hebben om op te waarderen naar 200/20 Mbits.

Kun jij (of iemand anders met een snelle internetverbinding) me wat meer vertellen over hoe lang het duurt om een grote game te downloaden en installeren op de eerste generatie XBOX One?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

janvanduschoten schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:42:
[...]

Yupiler schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:43:
[...]

Is alleen met AC.

Deze deal is ook bij Bart Smit, alleen dan 179 euro :p

Gaat nergens over deze prijzen maar mij hoor je niet klagen.
rechtsonder op de pagina van die deal, vraag en antwoord. Wordt bevestigd door Bol.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/6X8PHvo.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:00
BleuZ schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:53:
Ik heb nog een XBOX One van de eerste generatie en in mijn geval duurt het letterlijk uren voordat een spel klaar is met downloaden en installeren. Forza Horizon 3 (51.4 GB) heeft er gisteren toch zeker 4 of 5 uur over gedaan.

[...]

Wij hebben thuis een 40/4 Mbits internetverbinding, het standaard Ziggo pakket. Nu vraag ik me af wat voor effect het zou hebben om op te waarderen naar 200/20 Mbits.

Kun jij (of iemand anders met een snelle internetverbinding) me wat meer vertellen over hoe lang het duurt om een grote game te downloaden en installeren op de eerste generatie XBOX One?
Tip van flip, geen grap, ruk je LAN kabel er uit als de een game installeert, maakt het vaak sneller, dit omdat hij niet aan 2 kanten wordt belast, die updates zijn vaak kleiner.

Heb een Xbox One 1st gen gehad op een 500/500 connectie, hij topte vaak af op 385Mb/sec, dus ja het gaat sneller, maar goed hij zal je lijn ook niet helemaal dicht trekken, nu op 100/100 haal ik vaak 92Mb/s

Maar eerst los de game installeren van disk en daarna pas updaten vond ik een beduidende install time improvement. Gaat natuurlijk niet op voor je digitale downloads, maar goed als je download 40Mbit is is het 4 MB per sec dat doorrekenen op een volledig dichte lijn haal je 14,4GB per uur, dus ben je inderdaad 3 uur zoet, maar zoals ik al zei, hij trekt niet je hele lijn dicht.

[ Voor 9% gewijzigd door SpoekGTi op 20-11-2017 11:02 ]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:38

sjaool

Every life should have 9 cats

thejoker80 schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:54:
[...]

[...]

rechtsonder op de pagina van die deal, vraag en antwoord. Wordt bevestigd door Bol.

[afbeelding]
Dat is op 10 november en op dat moment was die aanbieding nog geld. Het is nu inmiddels 20 november. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

thejoker80 schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:54:
[...]

[...]

[afbeelding]
Dat was inderdaad tot 17-11, nu dus (zeer waarschijnlijk) niet meer.

Ik zie bij intertoys nog we de +COD erbij staan, bij de inhoud van het pakket niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
SpoekGTi schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:59:
[...]

Tip van flip, geen grap, ruk je LAN kabel er uit als de een game installeert, maakt het vaak sneller, dit omdat hij niet aan 2 kanten wordt belast, die updates zijn vaak kleiner.

Heb een Xbox One 1st gen gehad op een 500/500 connectie, hij topte vaak af op 385Mb/sec, dus ja het gaat sneller, maar goed hij zal je lijn ook niet helemaal dicht trekken, nu op 100/100 haal ik vaak 92Mb/s

Maar eerst los de game installeren van disk en daarna pas updaten vond ik een beduidende install time improvement.
Da's een goeie tip, bedankt! Ik neem aan dat je het dan hebt over installaties vanaf een schijf.

Als ik bijvoorbeeld een game uit de Store installeer (Forza Horizon 3 heb ik zo aangeschaft, die was daar erg goedkoop) heb ik wel een internetverbinding nodig. Als ik het goed begrijp mag ik er dus wel van uitgaan dat ik met een 200/20 verbinding dus download met een snelheid van rond de 150 Mbit en de installatietijd dus zo'n 1/4 van de huidige installatietijd zal zijn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:00
BleuZ schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:06:
[...]

Da's een goeie tip, bedankt! Ik neem aan dat je het dan hebt over installaties vanaf een schijf.

Als ik bijvoorbeeld een game uit de Store installeer (Forza Horizon 3 heb ik zo aangeschaft, die was daar erg goedkoop) heb ik wel een internetverbinding nodig. Als ik het goed begrijp mag ik er dus wel van uitgaan dat ik met een 200/20 verbinding dus download met een snelheid van rond de 150 Mbit en de installatietijd dus zo'n 1/4 van de huidige installatietijd zal zijn?
Correct

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

janvanduschoten schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:02:
[...]

Dat was inderdaad tot 17-11, nu dus (zeer waarschijnlijk) niet meer.

Ik zie bij intertoys nog we de +COD erbij staan, bij de inhoud van het pakket niet meer.
hhmmm, dan gaat ie gewoon weer terug :) Was wel netjes geweest als die vraag en antwoord dan niet hierbij had gestaan... :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Notna schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:37:
[...]

Nou goed; of je het nu wel of geen reclame vindt; ik heb er niet heel veel behoefte aan ;) En ik snap ook niet helemaal dat iemand dat verzint op die manier. Stuur dan gewoon een PB met die informatie 1 keer per maand oid. Het is erg 'in your face' op deze manier.

Heb eigenlijk nog niet gekeken of het uit te zetten valt...
Ja je kunt het gewoon uitzetten. Ik weet even niet uit mijn hoofd waar maar had het vrij snel gevonden... maar ben nu niet thuis. Ik meen in het onderdeel waar ook staat hoe snel je scherm dimt bij idle.

Het sprong bij mij voor het eerst in beeld toen Netflix even op pauze stond, had ook wel even een WTF momentje en vind het ook helemaal niks. Maar goed, het kan uit, dus geen probleem dan.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 23:07
Nouja ...

Er staat nergens in de advertentie dat COD WW2 erbij zit. Dat er 11 dagen geleden een vraag gesteld is en daar een antwoord op gegeven is, kan je niet echt als maatstaf gebruiken natuurlijk. Zeker niet omdat de aanbieding maar tot 17-11 liep.

Bij Bartsmit is een ander verhaal, daar staat hij nog op de foto.

Hoe dan ook, een xbox one s met AC voor 179 is nog altijd uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes91
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-02-2020
Vrijdag hier al geschreven dat mijn Microsoft account weer geblokkeerd was, waardoor ik geen games kon kopen. Vanochtend zag ik dat mijn PayPal account toch weer is toegevoegd aan mijn Microsoft account. Uit nieuwsgierigheid heb ik toen geprobeerd om de car pack voor FH3 te kopen (€7,50 in de Black Friday Sale). Dit ging goed... Zou het probleem zichzelf hebben opgelost?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BleuZ schreef op maandag 20 november 2017 @ 10:53:

[...]

Dat hangt een beetje van de game af, Forza 7 is bijvoorbeeld 106Gb groot, Gears 4 ook zo iets,
Maar gemiddeld downloaden ik op beide XBoxen (de oude eerste generatie One als op de X) even snel.
Natuurlijk zakt hij wel eens in naar een 60 a 80 Mbit/sec, maar het overgrote deel van de tijd blijft hij tussen de 200 en 250 Mbit/sec hangen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
Bullet NL schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:30:
[...]

Dat hangt een beetje van de game af, Forza 7 is bijvoorbeeld 106Gb groot, Gears 4 ook zo iets,
Maar gemiddeld downloaden ik op beide XBoxen (de oude eerste generatie One als op de X) even snel.
Natuurlijk zakt hij wel eens in naar een 60 a 80 Mbit/sec, maar het overgrote deel van de tijd blijft hij tussen de 200 en 250 Mbit/sec hangen.
Allejezus, serieus? 100GB groot?

Ik was van plan om enkele losse 500GB harde schijven die ik thuis nog heb liggen als externe opslag te gebruiken om spellen op te zetten, maar als het zo doorgaat krijg je dus net 4 van zulke spellen op zo'n schijf gezet :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

BleuZ schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:39:
[...]

Ik was van plan om enkele losse 500GB harde schijven die ik thuis nog heb liggen als externe opslag te gebruiken om spellen op te zetten, maar als het zo doorgaat krijg je dus net 4 van zulke spellen op zo'n schijf gezet :o
Ik zou eerder neer een 2 TB schijf of meer gaan kijken, dan heb je wat ruimte om spellen te laten staan. Ik heb aan m'n huidige One een 1 Tb schijf zitten, en die loopt ook aardig vol... En daar zit geen 4k spul bij :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
BleuZ schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:39:
[...]

Het zijn wel de uitschieters, weet dat Halo 5 ook tegen de 100GB zit, maar genoeg andere games tikken amper 50GB aan.
(afaik was GOW4 zelfs 146GB in totaal)

Ik heb 1x 2TB en 1x 750GB (SSD), geen enkele game intern staan, zit ik nu op ~60% in gebruik, tegen de 1,5TB.

Ze hadden van mij best nog wel 2 extra usb poorten kunnen toevoegen, je kan natuurlijk wel 2 schijven via een hub laten werken, maar erg efficiënt is dat ook weer niet.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 20-11-2017 12:02 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BleuZ
SinergyX schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:01:
[...]

Het zijn wel de uitschieters, weet dat Halo 5 ook tegen de 100GB zit, maar genoeg andere games tikken amper 50GB aan.

Ik heb 1x 2TB en 1x 750GB (SSD), geen enkele game intern staan, zit ik nu op ~60% in gebruik, tegen de 1,5TB.
Is er een bepaalde reden waarom je spellen op de SSD gebruikt om spellen op te zetten? Hebben bepaalde spellen daar baat bij? Ik ga er vooral van uit dat dat invloed heeft op de laadtijd en niet op de performance tijdens het spelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb sinds zaterdag een Xbox One X en een Turtle Beach Stealth 700 in huis.

Ten eerste... Wat een klein en mooi stukje hardware zeg. Echt petje af. Nu nog een 4k tv... Maar daar moet ik me nog even goed op oriënteren. :)

Ik hoor hem ook niet, alhoewel de headset misschien daar ook debet aan is. :) Kan de Stealth 700 aanbevelen. Hij zit lekker, ook voor langere sessies, prima geluid en volgens @exactor it hoort hij geen echo wat bij mijn eerdere headsets wel het geval was.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Hebben mensen hier wel eens problemen met hun Kinect?
Mijn dochter was gisteren Just Dance aan het spelen en toen viel die steeds weg. Kabel is verder helemaal prima voor zover ik kon zien.

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollo75
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-09 20:14
Goedemiddag, vraagje over de keuze tussen een xbox one x en de xbox one s.

Ik heb een lgb6 55 inch OLED (UHD). Nu lees ik dat de Xbox one s, games kan upscalen naar UHD en vanzelfsprekend kan de LG dit ook. Gezien de prijsstelling van de One S ben ik benieuwd naar de ervaringen van mede tweakers die een Xbox one S hebben in combinatie met een UHD tv.

De xbox one x is natuurlijk prachtig maar voor het prijsverschil heb je een extra hdd en wat games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Paxlie schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:09:
Mijn dochter was gisteren Just Dance aan het spelen en toen viel die steeds weg. Kabel is verder helemaal prima voor zover ik kon zien.
Aangezien ik die al 3 jaar niet aangesloten heb, geen problemen ermee ;). Heb deze sinds dit weekend bij mijn ouders neergezet voor de kleinkinderen dus die gaat binnenkort wel weer gebruikt worden. Heb jij nog tips welke Kinect spellen voor kinderen van 4 tot 10 jaar oud er aan te raden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-09 22:40
Heb ik ook al een tijdje last van. Lijkt mij toch wel of de kabel of het aanluitstukje bij de KINECT zelf te zijn.
Als ik hem beweeg en even anders neerzet doet hij weer wel.
Ik mis mijn KINECT wel bij mijn nieuwe X :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 19:54
@Rollo75 ik ben zelf niet in bezit van een 4k tv, maar het lijkt me sterk dat de ONE S deze upscalled naar 4k. De ONE s is naar mijn weten enkel in staat films (netflix e.d.) op 4k af te spelen en waar mogelijk HDR weer te geven. Ik verwacht wel dat de LG tv zelf het beeld wellicht nog een beetje oppoetst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
SinergyX schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:01:
[...]

(afaik was GOW4 zelfs 146GB in totaal)

Ze hadden van mij best nog wel 2 extra usb poorten kunnen toevoegen, je kan natuurlijk wel 2 schijven via een hub laten werken, maar erg efficiënt is dat ook weer niet.
Seagate Backup Plus Hub 8TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:06

JSchut

.....

Stefmeister schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:37:
@Rollo75 ik ben zelf niet in bezit van een 4k tv, maar het lijkt me sterk dat de ONE S deze upscalled naar 4k. De ONE s is naar mijn weten enkel in staat films (netflix e.d.) op 4k af te spelen en waar mogelijk HDR weer te geven. Ik verwacht wel dat de LG tv zelf het beeld wellicht nog een beetje oppoetst.
Voor zover ik weet scaled de One S alles naar 4k hoor. Ook games.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel7
  • Laatst online: 29-09 13:22
Rollo75 schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:11:

Ik heb een lgb6 55 inch OLED (UHD). Nu lees ik dat de Xbox one s, games kan upscalen naar UHD en vanzelfsprekend kan de LG dit ook. Gezien de prijsstelling van de One S ben ik benieuwd naar de ervaringen van mede tweakers die een Xbox one S hebben in combinatie met een UHD tv.

De xbox one x is natuurlijk prachtig maar voor het prijsverschil heb je een extra hdd en wat games.
Ik heb zelf LG E6 OLED. Eerst met de One S en sinds release de One X. De enhanced games zien er echt gruwelijk mooi uit op de One X en ook de niet enhanced games zijn iets mooier. Kortom als je zo'n mooie OLED hebt dan zou ik gaan voor de One X om er alles uit te halen om eerlijk te zijn. En op de interne HDD kan je genoeg games kwijt naar mijn mening.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paxlie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-11-2024

Paxlie

chaos en inslag

Kluutmaran schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:21:
[...]

Aangezien ik die al 3 jaar niet aangesloten heb, geen problemen ermee ;). Heb deze sinds dit weekend bij mijn ouders neergezet voor de kleinkinderen dus die gaat binnenkort wel weer gebruikt worden. Heb jij nog tips welke Kinect spellen voor kinderen van 4 tot 10 jaar oud er aan te raden zijn?
Ik heb eigenlijk alleen Just Dance 2016 maar die vinden ze echt fantastisch. Ze staan rustig met 3 man sterk te dansen (3, 6 en 9 jaar oud)

Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
braque© zijn is een keuze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rollo75
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 28-09 20:14
@maikel7 Dank je; er is dus wel degelijk een verschil wanneer je een (enhanced) game op de xbox one x speelt. Nu nog even dubben of ik het op dit moment het prijsverschil waard vind ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BleuZ schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:03:
[...]

Is er een bepaalde reden waarom je spellen op de SSD gebruikt om spellen op te zetten? Hebben bepaalde spellen daar baat bij? Ik ga er vooral van uit dat dat invloed heeft op de laadtijd en niet op de performance tijdens het spelen?
Het marginaal sneller zijn bij bepaalde (veel gespeelde) games, menu is net wat sneller, laden van game is marginaal sneller, maar ook stukje 'veiligheid', zo'n schijf kan iets meer hebben dan normale HDD.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
JSchut schreef op maandag 20 november 2017 @ 12:40:
[...]

Voor zover ik weet scaled de One S alles naar 4k hoor. Ook games.
Het is inderdaad een vergelijkbare techniek als die in de meeste ultra HD tv's zit. Hij upscaled het dus naar 4k, geen checkerboarding (techniek om de het daadwerkelijke aantal pixels te benaderen) maar enkel upscaling.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ja, de One S kan alles upscalen naar UHD... maar nee dat doet waarschijnlijk niet wat jij er van verwacht.
Upscalen betekent alleen dat het beeld fullscreen getoond wordt op jouw UHD scherm, ook al worden er eigenlijk veel minder pixels berekend. Als er geen upscaling plaats zou vinden dan zou je enorme zwarte borders rond het beeld hebben. Met wat grafische trucs kan het soms wel eens zijn dat het beeld er met upscaling iets beter uit lijkt te zien, maar het is absoluut niet vergelijkbaar met een echt hogere resolutie.
Wil je werkelijk UHD, dan heb je die One X nodig. De One S zal gewoon maximaal FHD (en vaak minder) geven, ook al komt het je TV binnen als een UHD signaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online

Misschien even deze video van Digital Foundry kijken :9 Ik heb al een Xbox One X maar helaas nog geen OLED.. Maar ik zie op 1080P al verschil dus hopelijk geef je net wat meer uit om je set-up compleet te maken _/-\o_

YouTube: \[4K HDR] Digital Foundry's Best HDR Games For Xbox One X \[Sponso...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
D-Ed schreef op maandag 20 november 2017 @ 14:27:
[...]

Misschien even deze video van Digital Foundry kijken :9 Ik heb al een Xbox One X maar helaas nog geen OLED.. Maar ik zie op 1080P al verschil dus hopelijk geef je net wat meer uit om je set-up compleet te maken _/-\o_

YouTube: \[4K HDR] Digital Foundry's Best HDR Games For Xbox One X \[Sponso...
1 ding wat me opvalt als je tussen de S en de X vergelijkt: HDR doet het op de X echt goed, op de S was dat mwoah (kreeg zo'n rare laag over mijn scherm alsof je verlichting heel hoog zet)

Veel games zijn gewoon hardstikke mooi met de S (Destiny 2 ziet er bv heel mooi uit) maar een spel als origins spat het bij de X er gewoon vanaf. Hier zie je gewoon hoe belangrijk 4k textures zijn. Andere games die er waanzinnig uitzagen op de S zoals Sniper Elite 4 krijgen op de X een mwoah gevoel, nu die output daadwerkelijk zo hoog is, hoor je toch echt een "enhancement" behandeling te moeten krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09 12:54
Serieuze problemen. Ding gaat uit en aan. Op reddit en andere fora meerdere meldingen over gelezen. Maar waar het nou precies aan lag? Ene melding was een fout in d xbox andere zei fout van kinect. Heb hem maar afgekoppeld, want het werd steeds erger. Ook de wifi van de Xbox hapert, vermoedelijk als hij te warm werd. Heb dus een probleem exemplaar gehad. Maar heb nu de x. Durf de oude Kinect hier niet op aan te sluiten. Vertrouw dat buggy ding niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thejoker80
  • Niet online

thejoker80

leuk hè?

thejoker80 schreef op maandag 20 november 2017 @ 11:13:
[...]

hhmmm, dan gaat ie gewoon weer terug :) Was wel netjes geweest als die vraag en antwoord dan niet hierbij had gestaan... :)
COD zit idd niet bij de bundel bij BOL.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Voor de gene die nog opzoek zijn naar een externe HD...30 euro korting bij Staples..

Kortingscode: FLRSKRT30

Heb een WD 1TB gehaald voor 36.30 euro incl. verzenden

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 27-09 20:42

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Zit te denken mijn XB1 om te ruile voor de X, echter welke bedrijven doen mee aan deze actie naast gamemania? (geen voorraad).

Geen van de grote bedrijven volgens mij?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:20
Volgens mij doet alleen GM dat ja.... Beste is wellicht verkopen via MP/V&A?

Ik heb de mijne via MP verkocht (volgens mij ook net op tijd) en zo nog 150 voor weten te krijgen (een One van de launch met Kinect en 2 games)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:40

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb een paar jaar geleden iets soortgelijks gehad, hij ging steeds vaker uit en weer aan en op een bepaald moment ging 'ie niet eens meer aan. Toen via MS garantie geclaimed en een nieuwe gekregen.

Die nu niks staat te doen omdat er geen adapter bij de One X zit.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Jaguar645 schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:28:

Ik heb de mijne via MP verkocht (volgens mij ook net op tijd) en zo nog 150 voor weten te krijgen (een One van de launch met Kinect en 2 games)
Denk dat het nu lastig wordt met die bundel aanbiedingen van de one s voor 179 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14:20
Daarom ook net op tijd weten te verkopen :P

Anders wellicht toch gewoon via de GM inruilen en wachten tot hij op voorraad komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Laatst online: 27-09 20:42

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Jaguar645 schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:28:

Heb geen enkele game erbij (alles digitaal), dus de deal van GM is vrij gunstig als ik de 2e hands prijzen zie in V&A ;). Gewoon even afwachten dus....

[ Voor 3% gewijzigd door Tortelli op 20-11-2017 16:23 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
Nou, de XOX staat bij mij inmiddels ook geruisloos te zijn 8)

Mooi ding zeg. Lekker compact ook. Zwaar inderdaad, maar dat vind ik wel tof. Alles was er netjes ingepakt ook door MS, dat doet Sony een stuk minder.

Zoals gezegd, geruisloos. Tot nu toe dan, enkel nog maar even Ori gespeeld. Maar goed, zo te lezen hier in het topic is het gewoon een stil ding.

Ik zit echter wel met een probleem waar ik tot nu toe niemand over gehoord heb. De zwartwaarden zijn 'uit de doos' echt vreselijk (véél te grijs) en hoe ik mijn tv er ook op aanpas, ik kom niet eens in de buurt van de zwartwaarden welke ik had met mijn PS4. Je hebt een paar grafische opties, maar die leveren niets op.

Euh, help? :?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Rossi46 schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:49:
Nou, de XOX staat bij mij inmiddels ook geruisloos te zijn 8)

Mooi ding zeg. Lekker compact ook. Zwaar inderdaad, maar dat vind ik wel tof. Alles was er netjes ingepakt ook door MS, dat doet Sony een stuk minder.

Zoals gezegd, geruisloos. Tot nu toe dan, enkel nog maar even Ori gespeeld. Maar goed, zo te lezen hier in het topic is het gewoon een stil ding.

Ik zit echter wel met een probleem waar ik tot nu toe niemand over gehoord heb. De zwartwaarden zijn 'uit de doos' echt vreselijk (véél te grijs) en hoe ik mijn tv er ook op aanpas, ik kom niet eens in de buurt van de zwartwaarden welke ik had met mijn PS4. Je hebt een paar grafische opties, maar die leveren niets op.

Euh, help? :?
Ik heb dit probleem juist niet, terwijl ik het bij de Day One editie wel had. Staat je black level juist ingesteld op TV en Xbox?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MazeWing
  • Laatst online: 16:53

MazeWing

The plot thickens...

Je hebt RGB full en limited. Full geeft een bereik van 0-255 (zwart is 0 en wit is 255). Limited gaat van 16-235 (zwart is 16 en wit is 235). Wanneer je tv op full staat en de Xbox op limited denkt de Xbox dat ie zwart weergeeft (16) terwijl de tv 0 als zwart ziet en 16 als donkergrijs weergeeft.

Andersom (tv op limited en Xbox op full) zorgt ervoor dat alles veel en veel te donker wordt weergegeven. De Xbox denkt namelijk donkergrijs (onder de 16) weer te geven, terwijl de tv enkel nog maar zwart kan weergeven.

Zolang beide hetzelfde staat ingesteld zou het goed moeten werken. Het beste is beide op full te zetten. De Xbox neemt dan alles voor z'n rekening. In de tv vindt je deze vaak onder hdmi-instellingen.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 15:34
Ace schreef op zondag 19 november 2017 @ 00:31:
[...]

[...]

Ik heb gisterenavond Evil Within 2 & Dishonored 2 op de US store gekocht via xbox.com. Op het moment van betalen kies je Redeem Code en voer dan de code in. Of het moet uitgezet zijn in die 24 uur?
US store heb ik nooit problemen mee, maar het is net ook gelukt via BR store (redeem code werkt prima)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
MazeWing schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:01:
Je hebt RGB full en limited. Full geeft een bereik van 0-255 (zwart is 0 en wit is 255). Limited gaat van 16-235 (zwart is 16 en wit is 235). Wanneer je tv op full staat en de Xbox op limited denkt de Xbox dat ie zwart weergeeft (16) terwijl de tv 0 als zwart ziet en 16 als donkergrijs weergeeft.

Andersom (tv op limited en Xbox op full) zorgt ervoor dat alles veel en veel te donker wordt weergegeven. De Xbox denkt namelijk donkergrijs (onder de 16) weer te geven, terwijl de tv enkel nog maar zwart kan weergeven.

Zolang beide hetzelfde staat ingesteld zou het goed moeten werken. Het beste is beide op full te zetten. De Xbox neemt dan alles voor z'n rekening. In de tv vindt je deze vaak onder hdmi-instellingen.
Hmm, tsja. Mijn tv heeft überhaupt niet zo'n dergelijke HDMI-setting. Die zal dan wel een limited bereik hebben, van wat ik begrijp na wat snel googelen. Komt ook wel overeen met mijn ervaring, want als ik de Xbox op 'PC RGB' zet (dat komt volgens mij overeen met full bereik) dan heb ik mega last van crushed blacks. Kan dus haast niet anders dan dat limited de juiste setting is. Behalve dat zwart dan weer grijs is waardoor je totaal geen fatsoenlijk contrast hebt.

Grrr, irritant dat de PS4 dat vanzelf prima deed. Je zou bijna denken aan opzet. Ik heb tenslotte een Sony tv :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Rossi46 schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:33:
[...]

Hmm, tsja. Mijn tv heeft überhaupt niet zo'n dergelijke HDMI-setting. Die zal dan wel een limited bereik hebben, van wat ik begrijp na wat snel googelen. Komt ook wel overeen met mijn ervaring, want als ik de Xbox op 'PC RGB' zet (dat komt volgens mij overeen met full bereik) dan heb ik mega last van crushed blacks. Kan dus haast niet anders dan dat limited de juiste setting is. Behalve dat zwart dan weer grijs is waardoor je totaal geen fatsoenlijk contrast hebt.

Grrr, irritant dat de PS4 dat vanzelf prima deed. Je zou bijna denken aan opzet. Ik heb tenslotte een Sony tv :+
Zijn de consoles ieder direct op de tv aangesloten, op een eigen HDMI-aansluiting? Mogelijk heeft iedere aansluiting zijn eigen instellingen en ligt het aan de standaardinstellingen van de tv?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
MartijnS72 schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:42:
[...]

Zijn de consoles ieder direct op de tv aangesloten, op een eigen HDMI-aansluiting? Mogelijk heeft iedere aansluiting zijn eigen instellingen en ligt het aan de standaardinstellingen van de tv?
Nou, het grappige is dat ik de HDMI-ingang gebruik welke ik eerst voor de PS4 gebruikte.wel. En het viel mij destijds al op dat PS4 zo goed met het beeld omging t.o.v. mijn XO. Nu met de XOX is het verschil nog veel erger.

Ergens gaat er iets fout, dat kan niet anders, maar ik snap nog niet goed wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patrock
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16:53

Patrock

Eat - ride - sleep - repeat

Na afgelopen donderdag de one x scorpio bij microsoft aan te hebben gemeld voor vervanging, stond er vanmiddag een bezorger met een nieuwe scorpio op de stoep. Ik dacht dat de kapotte al stil was, maar maakte nog wel wat geluid.

Bij de nieuwe geen getik, geen hoorbare ventilator. Echt stil

Wel weer de update van 700mb downloaden. Maar zit hier echt met volle verbazing hoe stil dit apparaat is!

Enigste wat ik hoor zijn read write operations op de schijf. Met normaal volume wat je van een goede hdd mag verwachten

[ Voor 11% gewijzigd door Patrock op 20-11-2017 17:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glawen
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 29-09 19:42
Rossi46 schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:50:
[...]

Nou, het grappige is dat ik de HDMI-ingang gebruik welke ik eerst voor de PS4 gebruikte.wel. En het viel mij destijds al op dat PS4 zo goed met het beeld omging t.o.v. mijn XO. Nu met de XOX is het verschil nog veel erger.

Ergens gaat er iets fout, dat kan niet anders, maar ik snap nog niet goed wat.
Op mijn Sony TV kan je dit instellen bij TV -> Weergave-instellingen -> Dynamisch bereik. En dan voor de juiste HDMI poort Auto/Volledig/Beperkt kiezen.
Net even een testje gedaan door op mijn TV de instelling te verander naar Volledig ( Xbox kleurruimte staat op standaard), dan krijg ik ook een grijs beeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Laatst online: 29-09 12:45

Kalkie

NLMP

Game Mania Black friday deals hier https://www.gamemania.nl/articles/Black%20Friday%20Deals.
Speelt iemand nog fh3, die is maar 15 euro vanaf vrijdag tm maandag.

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:06

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Kalkie schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:01:
Game Mania Black friday deals hier https://www.gamemania.nl/articles/Black%20Friday%20Deals.
Sniper Elite 4 voor 20euro. Staat niet in de Microsoft BF deals... Lager ga je die niet tegenkomen...

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 26-09 20:23
bram1984 schreef op zondag 19 november 2017 @ 18:52:
@PacinoAllstars Je weet dat de uitgever zelf gewoon bepaalt welk review exemplaar ze sturen? Het ligt er maar net aan met wie de marketingdeal is afgesloten. Als dat met Sony is, zal er geen Xbox review exemplaar verstuurd worden en vice versa.
Ik als gewone nederlander werd genaaid met me pre-order en had i.p.v. 7 november pas op woensdag 8 november mijn xbox one x uit de schappen (met dank aan een tweaker, hulde daarvoor) gehaald van de mediamarkt R'dam.

Nu is het inmiddels 20 november, dus 2 weken verder en er is nog geen review geschreven over de one X, ga jij nu echt de discussie aan dat tweakers.net onderdeel van der TGM group naast de pot heeft gepist als het gaat om het verkrijgen van een xbox one x????!??!?

Zoals al eerder vermeld in het topic,is dat het hele probleem niet, men heeft problemen met de geweldige 4k native content van de one X, sterker nog... blijkbaar is men niet opgewassen tegen al dit native 4 k onex geweld, getuige de quotes hieronder (lees, bron).
Xtuv schreef op donderdag 9 november 2017 @ 12:46:
[...]

We zijn er druk mee bezig, maar we lopen tegen dingen aan met het capturen waardoor het helaas allemaal wat uitloopt :'(

cc @JackSparrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
@PacinoAllstars Geen idee waar je het over hebt. Het ging toch over game reviews?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
PacinoAllstars schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:07:
[...]

Ik als gewone nederlander werd genaaid met me pre-order en had i.p.v. 7 november pas op woensdag 8 november mijn xbox one x uit de schappen (met dank aan een tweaker, hulde daarvoor) gehaald van de mediamarkt R'dam.

Nu is het inmiddels 20 november, dus 2 weken verder en er is nog geen review geschreven over de one X, ga jij nu echt de discussie aan dat tweakers.net onderdeel van der TGM group naast de pot heeft gepist als het gaat om het verkrijgen van een xbox one x????!??!?

Zoals al eerder vermeld in het topic,is dat het hele probleem niet, men heeft problemen met de geweldige 4k native content van de one X, sterker nog... blijkbaar is men niet opgewassen tegen al dit native 4 k onex geweld, getuige de quotes hieronder (lees, bron).

[...]
Gast serieus... als je nou met steekhoudende argumenten komt, maar je bent gewoon met vage onzin aan het bashen...
Wat dat capturen betreft zou het me niks verbazen als juist de HDR daar ook een probleem veroorzaakt. Dat liet Kotaku ook zien, dat screenshots die ze maakten er heel raar uit gingen zien. Hun reviewer had uiteindelijk de twee screenshots in photoshop met wat transparency een beetje op elkaar geplakt waardoor het een beetje ergens op ging lijken, maar dat was meer een snelle slordige hack.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:55
Patrock schreef op maandag 20 november 2017 @ 17:50:
Na afgelopen donderdag de one x scorpio bij microsoft aan te hebben gemeld voor vervanging, stond er vanmiddag een bezorger met een nieuwe scorpio op de stoep. Ik dacht dat de kapotte al stil was, maar maakte nog wel wat geluid.

Bij de nieuwe geen getik, geen hoorbare ventilator. Echt stil

Wel weer de update van 700mb downloaden. Maar zit hier echt met volle verbazing hoe stil dit apparaat is!

Enigste wat ik hoor zijn read write operations op de schijf. Met normaal volume wat je van een goede hdd mag verwachten
Die van mij hoor ik wel als ik flink game? Dan hoor je de fan wel aanstaan/blazen als je goed luistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Soullancer schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:41:
[...]

Die van mij hoor ik wel als ik flink game? Dan hoor je de fan wel aanstaan/blazen als je goed luistert
Alleen bij gepatchte games, en dan ook niet meer lawaai dan de originele One. Bij games die geen One X patch hebben en dus maar de helft van de GPU gebruiken hoor je hem alleen als je je oor erop legt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 26-09 20:23
Finraziel schreef op maandag 20 november 2017 @ 22:25:
[...]

Gast serieus... als je nou met steekhoudende argumenten komt, maar je bent gewoon met vage onzin aan het bashen...
Wat dat capturen betreft zou het me niks verbazen als juist de HDR daar ook een probleem veroorzaakt. Dat liet Kotaku ook zien, dat screenshots die ze maakten er heel raar uit gingen zien. Hun reviewer had uiteindelijk de twee screenshots in photoshop met wat transparency een beetje op elkaar geplakt waardoor het een beetje ergens op ging lijken, maar dat was meer een snelle slordige hack.
Volgens mij ben ik duidelijk in mijn argumenten geweest, de kern van het verhaal is dat er geen steekhoudende argumenten zijn gegeven om twee weken na dato van de X launch geen review te hebben gegeven van de one X.

Het is allemaal leuk en populistisch om te komen met zaken als gast etc, maar dan sla je wel faliekant de plank mis om een vergelijking te maken tussen tweakers en kotaku, ofwel wat heeft kotaku nu te maken met tweakers, dan zeg ik gasttttt goed verhaal maar je hebt de klok ergens horen luiden, maar de klepel......

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Kalkie schreef op maandag 20 november 2017 @ 20:01:
Als je iets met auto's hebt dan moet je FH3 te hebben, zo simpel is het :+

Zonder dollen, het is een steengoede game d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Laatst online: 29-09 12:45

Kalkie

NLMP

Rossi46 schreef op maandag 20 november 2017 @ 23:45:
[...]

Als je iets met auto's hebt dan moet je FH3 te hebben, zo simpel is het :+

Zonder dollen, het is een steengoede game d:)b
Eh ja, zo heb ik nog minimaal 10 steengoede games liggen die smeken om gespeeld te worden. FH2 ligt er ook nog steeds :) Ik ben nog niet zo’n online gamer, vandaar de vraag wie het nog speelt.

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:59
Phusebox schreef op maandag 20 november 2017 @ 16:53:
[...]

Ik heb dit probleem juist niet, terwijl ik het bij de Day One editie wel had. Staat je black level juist ingesteld op TV en Xbox?
Als jij naar bijvoorbeeld naar de Setting gaat van je Xbox, is de achtergrond bij jou dan pikzwart op je OLED? Bij mij is dat dus donkergrijs en niet pikzwart. M'n Xbox staat op 10-bit en de Color Space op Standard.

Verder staat m'n LG ingesteld (SDR aangezien het homescreen geen HDR is)

- game mode
- zwartwaarde: laag

Wanneer ik zwartwaarde op Hoog zet wordt alles nog lichter.

Maar is het correct dat de achtergrond van het Settings scherm van de Xbox niet volledig zwart is, maar donkergrijs?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-09 21:02
Rivanov schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 06:14:
[...]
Maar is het correct dat de achtergrond van het Settings scherm van de Xbox niet volledig zwart is, maar donkergrijs?
Dat is correct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Rivanov schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 06:14:
[...]

Als jij naar bijvoorbeeld naar de Setting gaat van je Xbox, is de achtergrond bij jou dan pikzwart op je OLED? Bij mij is dat dus donkergrijs en niet pikzwart. M'n Xbox staat op 10-bit en de Color Space op Standard.

Verder staat m'n LG ingesteld (SDR aangezien het homescreen geen HDR is)

- game mode
- zwartwaarde: laag

Wanneer ik zwartwaarde op Hoog zet wordt alles nog lichter.

Uit mijn hoofd ja, al heb ik light mode aan dus weet het niet zeker, maar volgens mij was dat nooit echt zwart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 15:34
  1. Xbox One Deals with Gold:
  2. Game Price % Off Price History
  3. Abyss: The Wraiths of Eden $6.99 30% Price History
  4. Battlefield Bundle $9.90 67% Price History
  5. Beyond Eyes $3.75 75% Price History
  6. DreamBreak $5.00 50% Price History
  7. Grand Prix Rock ‘N Racing $4.00 50% Price History
  8. Injustice 2 $20.00 60% Price History
  9. Injustice 2 - Deluxe Edition $35.00 50% Price History
  10. Injustice 2 – Ultimate Edition $45.00 50% Price History
  11. Into the Belly of the Beast $11.54 30% Price History
  12. Mantis Burn Racing $7.50 50% Price History
  13. Middle-Earth: Shadow Of War $35.99 40% Price History
  14. Middle-Earth: Shadow Of War - Silver Edition $47.99 40% Price History
  15. Middle-Earth: Shadow of War - Gold Edition $69.99 30% Price History
  16. NBA Playgrounds $10.00 50% Price History
  17. Paladins Founder’s Pack $13.99 33% Price History
  18. Ruiner $13.39 33% Price History
  19. Smite Ultimate God Pack Bundle $15.00 50% Price History
  20. Sublevel Zero Redux $10.00 50% Price History
De nieuwe deals deze week

ja niet echt overzichtelijk lijstje ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Omdat er nog steeds geen topic over NFS Payback is moet het maar hier :)

Ze hebben de game van makkelijk naar super makkelijk gezet , de nieuwste update geeft je nu nog meer geld en rp bij het voltooien van een event. De game was al uit te spelen met 3 mil op de bank en dit is nu nog makkelijker geworden, ook hebben ze bij de missie Drifting On The Block ook de targetscore aangepast en helaas blijft deze nu op 85.000 driftscore staan om de race te halen.

Eerst update de driftscore zich aan de hand hoe meer drift punten je zelf haalde, wat het moeilijker maakte om de race te voltooien en behalen, helaas is dit nu te makkelijk geworden.

Verder naast geen free roam politie heb ik me prima vermaakt met de game en had hem binnen 1 week uitgespeeld :), ben alleen stomverbaast over deze nieuwe update waar ze ervoor kiezen om de game makkelijker te maken..

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 07:28
G_Dragon schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:31:
Verder naast geen free roam politie heb ik me prima vermaakt met de game en had hem binnen 1 week uitgespeeld :), ben alleen stomverbaasd over deze nieuwe update waar ze ervoor kiezen om de game makkelijker te maken..
Geen politie in free roam is inderdaad wel heel jammer. Hopelijk voegen ze dat nog een keer toe...

Ik heb nog niet gespeeld met de nieuwe update, maar maakt het nog iets uit of je de moeilijkheid van de game zelf aanpast? Je kunt kiezen uit drie niveau's als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Magic schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 08:50:
[...]

Geen politie in free roam is inderdaad wel heel jammer. Hopelijk voegen ze dat nog een keer toe...

Ik heb nog niet gespeeld met de nieuwe update, maar maakt het nog iets uit of je de moeilijkheid van de game zelf aanpast? Je kunt kiezen uit drie niveau's als ik me niet vergis.
Heb hem op Hard niveau uitgespeeld en dat was kinderspel, zelf hoopte ik meer op een update waarbij je minder geld en rep als beloning kreeg na een race en dat de AI moeilijker werd.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik wil nog 1 game kopen uit de sale, heb FIFA 18 en AC:O gekocht, en twijfel nu tussen Wolfenstein II en The Evil Within 2. Iemand tips? Of iets totaal anders?

CoD WW2 en Forza 7 heb ik verder al qua recentere aankopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 12:57
Phusebox schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:18:
Ik wil nog 1 game kopen uit de sale, heb FIFA 18 en AC:O gekocht, en twijfel nu tussen Wolfenstein II en The Evil Within 2. Iemand tips? Of iets totaal anders?

Wolfenstein 2 is ook het eerstvolgende op mijn lijst.

Kan niet mis gaan, lekkere schooter met wat gore humor saus overheen en nog een 'echte' singleplayer.

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wolfenstein 2 kan ik van harte aanraden! Met mijn tweede playthrough bezig op dit moment en vind de tweede keer nog leuker dan de eerste keer geloof ik :D

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Game Mania Black Friday;

Vanaf nu geldig:
PlayStation Plus 365 dagen € 39,99
Agents of Mayhem OP=OP PS4/XONE 14,98
Agents of Mayhem OP=OP PC 9,98
Battlefield 1 Revolution PS4/XONE 29,98
Dirt 4 OP=OP PS4/XONE 19,98
FIFA 18 PS4/XONE 39,98
Formula 1 2017 PS4/XONE 39,98
Madden NFL 18 OP=OP PS4/XONE 39,98
Mass Effect Andromeda OP=OP PS4/XONE 24,98
NBA Live 18 OP=OP PS4/XONE 24,98
NHL 18 OP=OP PS4/XONE 39,98
Prey OP=OP PS4/XONE 19,98
PS Plus 12 maanden PS4 39,99
Resident Evil 7 (+ LE) OP=OP PS4/XONE 29,98
Rise o/t Tomb Raider 20YC PS4 29,98
Sniper Elite 4 OP=OP PS4 19,98
Sniper Ghost Warrior 3 OP=OP PS4/XONE 14,98
Xbox Live 3 maanden Gold XONE 12,99
Yooka Laylee OP=OP PS4/XONE 14,98

Vanaf vrijdag geldig:
Assassin's Creed Origins PS4/XONE 39,98
Bioshock The Collection OP=OP PS4/XONE 19,98
Borderlands The Handsome Collection PS4 9,98
Call of Duty BO III Zombies Chronicles PS4/XONE 39,98
Call of Duty Infinite Warfare OP=OP PS4/XONE 9,98
Call of Duty Infinite Warfare OP=OP PC 9,98
Call of Duty Modern Warfare Remastered PS4/XONE 24,98
Call of Duty WWII PS4/XONE 49,98
Controller S White XONE 29,98
Dark Souls III GOTY OP=OP PS4/XONE 29,98
Dark Souls III OP=OP PS4/XONE 14,98
DB Xenoverse 2 OP=OP NS 39,98
DB Xenoverse 2 OP=OP PS4/XONE 14,98
Destiny 2 PS4/XONE 39,98
Diablo III Ultimate Evil Edition OP=OP PS4/XONE 14,98
Evil Within 2 PS4/XONE 39,98
Ezio Collection PS4/XONE 19,98
Fallout 4 GOTY PS4/XONE 29,98
Final Fantasy XV PS4/XONE 19,98
Final Fantasy Zodiac PS4/XONE 29,98
For Honor PS4/XONE 19,98
Forza Horizon 3 OP=OP XONE 14,98
Forza Motorsport 7 XONE 34,98
Gears of War 4 OP=OP XONE 14,98
Ghost Recon Wildlands PS4/XONE 29,98
God of War 3 OP=OP PS4 19,98
GT Sport PS4 29,98
GTA V PS4/XONE 34,98
Halo Wars 2 OP=OP XONE 14,98
Horizon Zero Dawn OP=OP PS4 29,98
Injustice 2 OP=OP PS4/XONE 19,98
Just Dance 2017 NS 29,98
Knack 2 OP=OP PS4 19,98
Mario+Rabbids Kingdom Battle NS 49,98
Middle Earth Shadow of War PS4/XONE 49,98
Moto GP 17 OP=OP PS4/XONE 29,98
NBA 2K18 PS4/XONE 39,98
Nioh OP=OP PS4 19,98
Pokémon Elite Trainer Box TCG 24,98
Project Cars 2 PS4/XONE 39,98
PS4 Slim 1TB + Fifa 18 + DS4 PS4 279
PSVR + Cam + VR Worlds + GT Sport PSVR 289
PSVR + Cam + VR Worlds + Skyrim VR OP=OP PSVR 289
Ratchet & Clank PS4 19,98
South Park FBW PS4/XONE 39,98
Star Fox Zero OP=OP WiiU 9,98
Steelseries P100 VARIA 24,98
Tekken 7 PS4/XONE 39,98
The Last of Us Remastered PS4 19,98
Uncharted - The Lost Legacy PS4 19,98
Uncharted 4 - A thief's End PS4 19,98
Uncharted Nathan Drake Collection PS4 19,98
Watch Dogs 2 PS4/XONE 19,98
Wipeout Omega Collection PS4 19,98
Witcher 3 GOTY PS4/XONE 14,98
Wolfenstein II - The New Colossus PS4/XONE 44,98
Xbox One S 500GB OP=OP XONE 185
Xcom 2 OP=OP PS4/XONE 9,98
Zelda BOTW OP=OP WIIU 29,98

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:10

nexhil

BAM!

Phusebox schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 09:18:

De Bioshock Collection is wel bang voor buck

en AC: origins is nu ook 30 euro:
https://xbox-store-checke...reed-Origins/bzgjrjc1fgf3

[ Voor 13% gewijzigd door nexhil op 21-11-2017 10:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Ze hebben de game van makkelijk naar super makkelijk gezet , de nieuwste update geeft je nu nog meer geld en rp bij het voltooien van een event. De game was al uit te spelen met 3 mil op de bank en dit is nu nog makkelijker geworden, ook hebben ze bij de missie Drifting On The Block ook de targetscore aangepast en helaas blijft deze nu op 85.000 driftscore staan om de race te halen.

Eerst update de driftscore zich aan de hand hoe meer drift punten je zelf haalde, wat het moeilijker maakte om de race te voltooien en behalen, helaas is dit nu te makkelijk geworden.

Verder naast geen free roam politie heb ik me prima vermaakt met de game en had hem binnen 1 week uitgespeeld :), ben alleen stomverbaast over deze nieuwe update waar ze ervoor kiezen om de game makkelijker te maken..
Ik snap de aanpassing wel: de aansluiting tussen races was gewoon te idioot. Je moest wel races opnieuw gaan doen om verder te gaan in het verhaal. Wat mij betreft nooit de bedoeling in een NFS game. Verder vind ik ook dat je qua cards veel geld moet hebben om een nieuwe auto geupgrade te krijgen. Daarom is er dus ook meer beloning. Ja je kunt hem uitspelen met 3 miljoen, maar dan had je dus ook meerdere auto's kunnen aanschaffen (wat ik dus wel van plan ben nu, en eerst een groot nadeel vond). En omdat visuele tuning ook geld kost, is het fijn als je er wat meer van hebt. NFS is toch ook wel een game om coole auto's te verzamelen en daar deed het gewoon veel dingen voor fout.

Driften is voor velen blijkbaar lastig, want de diverse sites en fora staan er vol mee. Ik snap het ook niet. Drift makkelijk 50% meer dan het benodigde en vind het dan ook de makkelijkste. Lastigste is vaak een drag-race waar je geen drag racen aan het doen bent (dat je ineens een circuit moet afleggen ipv een recht stuk). Die auto's sturen namelijk voor geen meter.

Tenslotte vind ik de game niet slecht, maar voelt vooral heel dood en leeg aan. Niet alleen het ontbreken van politie of dat de politieachtervolging lineair is, maar ook is de stad gewoon leeg. Er rijden amper wat auto's en van een rush hour of iets is niks te merken. Ik snap dat het wat lastig is als je wilt driften, maar wat meer auto's mag wel. Grafisch is het sowieso erg matig allemaal. En groot is de map ook al niet.

Ik denk dat de game vooral gehaald moet worden als aanbieding want meer dan 30 euro vind ik hem echt niet waard en dat is al hoog.

Kan goed merken dat SWBF nu uit is in de normale variant, wat een n00bs zijn er ineens bij gekomen. Erg mooi natuurlijk, goed voor mn k/d maar ze zitten ook in mijn team waardoor ik ook wat vaker heroes bij de enemy zie :/

Maar goed, mochten er nog mensen ook piew piew doen (op de grond of in de ruimte) dan voeg me maar toe. Merk dat de game toch wel leuker kan zijn als je het met wat bekenden doet.

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 21-11-2017 10:34 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Helpt dat ook tegen het feit dat je te veel zou moeten grinden als je verschillende auto's wil proberen wat in meerdere reviews naar voren kwam? Het klinkt voor mij een beetje als een zelfde soort reactie als wat ze al bij SW Battlefront gedaan hadden (voordat ze daar de microtransactions helemaal uitschakelden).

edit: Ah, thanks, dat was precies wat ik me afvroeg @Martinspire :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:32:
[...]

Ik snap de aanpassing wel: de aansluiting tussen races was gewoon te idioot. Je moest wel races opnieuw gaan doen om verder te gaan in het verhaal. Wat mij betreft nooit de bedoeling in een NFS game. Verder vind ik ook dat je qua cards veel geld moet hebben om een nieuwe auto geupgrade te krijgen. Daarom is er dus ook meer beloning. Ja je kunt hem uitspelen met 3 miljoen, maar dan had je dus ook meerdere auto's kunnen aanschaffen (wat ik dus wel van plan ben nu, en eerst een groot nadeel vond). En omdat visuele tuning ook geld kost, is het fijn als je er wat meer van hebt. NFS is toch ook wel een game om coole auto's te verzamelen en daar deed het gewoon veel dingen voor fout.

Driften is voor velen blijkbaar lastig, want de diverse sites en fora staan er vol mee. Ik snap het ook niet. Drift makkelijk 50% meer dan het benodigde en vind het dan ook de makkelijkste. Lastigste is vaak een drag-race waar je geen drag racen aan het doen bent (dat je ineens een circuit moet afleggen ipv een recht stuk). Die auto's sturen namelijk voor geen meter.

Tenslotte vind ik de game niet slecht, maar voelt vooral heel dood en leeg aan. Niet alleen het ontbreken van politie of dat de politieachtervolging lineair is, maar ook is de stad gewoon leeg. Er rijden amper wat auto's en van een rush hour of iets is niks te merken. Ik snap dat het wat lastig is als je wilt driften, maar wat meer auto's mag wel. Grafisch is het sowieso erg matig allemaal. En groot is de map ook al niet.

Ik denk dat de game vooral gehaald moet worden als aanbieding want meer dan 30 euro vind ik hem echt niet waard en dat is al hoog.
Ik heb geen enkele race overnieuw gedaan en amper een auto geupgrade , heb in chapter 5 voor elke klasse een nieuwe auto gekocht en upgrades verdiend na het voltooien van races. Hierdoor nooit geld uitgegeven in de game naast dan de auto's die ik had gekocht natuurlijk, persoonlijk had ik gehoopt dat de beloningen nog 50% minder werden en er een extra moeilijkheidsgraad bij kwam. Beetje moeite doen is toch ook juist wat een game leuk maakt? je moet niet elke race halen en door kunnen gaan met de volgende zonder moeite, ben het daarin oneens met je dat het niet hoort om een race meerdere malen over te doen.

Ik moest op een gegeven moment bij Drifting On The Block een score halen van 220.000 en haal met me ogen dicht 1mil drift score non stop, vind het appart dat mensen moeite hebben met het driften. had persoonlijk het meeste moeite met de off road races omdat je daar amper de controle had over je auto en het soms echt snel ging..

Precies het enige grote gemis zijn de wilde Free-roam politie achtervolgingen, hoop in de toekomst dat ze dit nog toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAW_
sekeroglan schreef op maandag 20 november 2017 @ 15:16:
Voor de gene die nog opzoek zijn naar een externe HD...30 euro korting bij Staples..

Kortingscode: FLRSKRT30

Heb een WD 1TB gehaald voor 36.30 euro incl. verzenden
Deal is ondertussen al verlopen helaas... (Net achter het net gevist :'( )

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:39:
[...]

Ik heb geen enkele race overnieuw gedaan en amper een auto geupgrade , heb in chapter 5 voor elke klasse een nieuwe auto gekocht en upgrades verdiend na het voltooien van races. Hierdoor nooit geld uitgegeven in de game naast dan de auto's die ik had gekocht natuurlijk, persoonlijk had ik gehoopt dat de beloningen nog 50% minder werden en er een extra moeilijkheidsgraad bij kwam. Beetje moeite doen is toch ook juist wat een game leuk maakt? je moet niet elke race halen en door kunnen gaan met de volgende zonder moeite, ben het daarin oneens met je dat het niet hoort om een race meerdere malen over te doen.
Op hard misschien niet, maar op Easy e.d. is dat gewoon niet nodig. Daar is het de doelgroep niet naar. Moeilijkheidsgraad is verder all over the place. Soms met snellere auto amper race kunnen winnen en andere keer met een tragere auto met 2 vingers in de neus. Vind het ook raar dat jij wel kunt boosten, maar dat niks uit maakt voor de auto's om je heen. Alsof ze identiek boosten op dat moment. Vooral met achtervolgingen of einden van races gemerkt dat je dan weinig verschil kunt maken. En het blijft muf dat je 350 kunt rijden en alsnog ingehaald kunt worden door een simpele police cruiser 8)7
Stuur dan op zijn minst wat toffe politie achter me aan. Sowieso vind ik het achtervolgen maar muf. Er is totaal geen incentive om ze lang te laten duren of om politie uit te schakelen (al weet ik wel dat je er wat bonusseconden van krijgt).

Verder wil ik niet 1 keer nieuwe auto's aanschaffen, maar gewoon wanneer ik een nieuwe auto unlock die ik leuk vind. Nu de Camaro unlocked en die wil ik wel gaan aanschaffen, maar dat had ik niet gedaan als ik niet genoeg geld had. Idem met wat andere auto's toen ik de game net had. Nu ga ik het wel doen en vooral omdat ik dus even wat weken gewacht heb.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 10:49:
[...]

Op hard misschien niet, maar op Easy e.d. is dat gewoon niet nodig. Daar is het de doelgroep niet naar. Moeilijkheidsgraad is verder all over the place. Soms met snellere auto amper race kunnen winnen en andere keer met een tragere auto met 2 vingers in de neus. Vind het ook raar dat jij wel kunt boosten, maar dat niks uit maakt voor de auto's om je heen. Alsof ze identiek boosten op dat moment. Vooral met achtervolgingen of einden van races gemerkt dat je dan weinig verschil kunt maken. En het blijft muf dat je 350 kunt rijden en alsnog ingehaald kunt worden door een simpele police cruiser 8)7
Stuur dan op zijn minst wat toffe politie achter me aan. Sowieso vind ik het achtervolgen maar muf. Er is totaal geen incentive om ze lang te laten duren of om politie uit te schakelen (al weet ik wel dat je er wat bonusseconden van krijgt).

Verder wil ik niet 1 keer nieuwe auto's aanschaffen, maar gewoon wanneer ik een nieuwe auto unlock die ik leuk vind. Nu de Camaro unlocked en die wil ik wel gaan aanschaffen, maar dat had ik niet gedaan als ik niet genoeg geld had. Idem met wat andere auto's toen ik de game net had. Nu ga ik het wel doen en vooral omdat ik dus even wat weken gewacht heb.
Daarom vind ik het ook jammer dat ze gewoon het niveau hard niet gelaten hebben voor wat het was of die pittiger hebben gemaakt, snap heel goed dat easy of medium aangepast worden. Alleen nu waar ik het al met 2 vingers in de neus deedt zonder getunde auto's is het nu op hard kinderspel geworden, dat lijkt me niet de bedoeling.

haha ja appart he van de politie dat ze je inhalen terwijl je 300+ rijdt , heb me er ook vaak over lopen verbazen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Forza 7 voor 26,66€ op disc: http://www.game-outlet.nl/xbox-one-forza-motorsport-7.html

Niet op voorraad maar komt vast volgende week dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Laatst online: 21-09 19:54
Ik verwacht weinig intressante grote releases tot RDR 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GlorixJim
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 22-09 13:46
Stefmeister schreef op dinsdag 21 november 2017 @ 11:26:
Ik verwacht weinig intressante grote releases tot RDR 2 :)
Far Cry 5 :P
Pagina: 1 ... 41 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.