[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 40 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.120 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:24
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/eT564JO.png

Goede deal... of niet?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RAW_
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-09 21:43
@Ramon Zit er ook net naar te kijken, er zijn ook veel bundels van 179 met net wat andere spellen zoals Forza Horizon 3 of de nieuwe Assassin's Creed verkrijgbaar bij Bart Smit. Het enige wat me er echt van weerhoud zijn de nogal matige shopreviews van Bart Smit op tweakers.

Las trouwens nog ergens anders dat de code BSF2mk2lc4NL nog een extra 5 euro korting geeft op de consolebundels bij Bart Smit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Destiny 2 nog de moeite om te kopen op xbox? Nog spelers?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mooie prijs voor een S.
Mooi dat ze de S nu echt als prijspakker in de markt zetten, kan wel eens een boost aan het marktaandeel geven.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Bullet NL schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 19:01:
[...]

Mooie prijs voor een S.
Mooi dat ze de S nu echt als prijspakker in de markt zetten, kan wel eens een boost aan het marktaandeel geven.
Vraag me wel af of ze niet een honderdtje vergeten zijn in de prijs...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-09 21:34
Krijg het niet voor elkaar om de korting te krijgen.....

Edit:
zie dat er twee bundels zijn met minecraft. Ook een met die extra 10% korting....

[ Voor 15% gewijzigd door Erik-1980 op 18-11-2017 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-09 20:23
lapino schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 18:58:
Als je nu instapt is er genoeg lol aan te beleven totdat je endgame bereikt, maar 5 december komt eerste dlc uit, om mee te doen met de rest heb je dit echt nodig anders kansloos, dus ja maar zorg dat je ook de dlc kan spelen op 5 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
lapino schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 18:58:
Koop dan 1, 10x goedkoper en dezelfde onzin :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damitch300
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-09 16:54
Ramon schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 19:08:
[...]

Vraag me wel af of ze niet een honderdtje vergeten zijn in de prijs...
Ja idd dacht ik dus ook.
Intertoys is 279.9 en bartsmit 179.9.
En als je bij bartsmit zoekt naar consoles zie je afbeelding vd console met horizon 3 en een Call of duty ww2 met een plusje.
Klik je erop verdwijnt dat COD gedeelte.
Raar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
damitch300 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 19:28:
[...]

Ja idd dacht ik dus ook.
Intertoys is 279.9 en bartsmit 179.9.
En als je bij bartsmit zoekt naar consoles zie je afbeelding vd console met horizon 3 en een Call of duty ww2 met een plusje.
Klik je erop verdwijnt dat COD gedeelte.
Raar...
Wel gehoord van een mediamarkt medewerker dat ze aanbiedingen van de one s voor 180 gingen doen in december, was n.a.v. een praatje pot bij mijn zoektocht naar de one x, kan best zijn dat men dat nu al doet i.v.m. zwarte vrijdag.

Zelfs die one x verkoopt als een malle en ze pakken het toch terug op de content dus waarom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 27-09 15:33
De aanbieding met cod ww2 was t/m gisteren en toen kostte hij 215 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:39

TheVMaster

Moderator WOS
Yaz schreef op Saturday 18 November 2017 @ 13:36:
[...]

Wat buiten je oplossing ook werkt is redeemen via de console zelf. Die op US zetten en dan redeemen. Dan krijg ik het wel straks voor elkaar, anders niet.
Kan ook gewoon in de Xbox App op de Windows 10 PC. Even regio op US/Brazil zetten (regio van windows), vervolgens XBox App starten en redeemen. Heb het gisteravond nog gedaan werkt perfect. Via de xbox.com werkt het inderdaad niet (meer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Kitano schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 20:54:
De aanbieding met cod ww2 was t/m gisteren en toen kostte hij 215 euro.
Maar als je op zoek bent naar een goedkope UHD-Bluray speler zit je misschien niet te wachten op die extra 54 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swiss Recon
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 26-09 23:08
Die 10 procent korting bij bartsmit is niet geldig voor games en consoles ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 02:23
Wow wilde eigenlijk wachten tot ik genoeg geld had voor een X, maar dit zet me toch wel aan het twijfelen. Voor 161 euro zou ik best de S willen kopen en dan eind volgend jaar ofzo de X. Is echt geen geld voor een console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
justifire schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 10:28:
[...]

Je moet niets maar enhanced ziet er het mooist uit :)
Klopt dit wel? Zie in de game dat enhanced wordt aangeduid als '4k' en de native mode als 'native 4K'.. Heb ook het idee dat de native 4K mode nét wat scherper is maar wellicht ten koste van wat framedrops.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Nieuwe Insider Preview is online:

https://reddit.com/r/xbox...r_18th_new_preview_alpha/

FIXES:

Sound & Settings:

• Various fixes solving enabling Dolby Atmos for Home Theater, error codes in settings, mitigates no-audio issues with ERA games, and makes Blu-ray passthrough work with all known devices.

• Users with 2017 LG TVs should no longer encounter no sound when enabling Atmos settings on the TV.

KNOWN ISSUES:

Tournaments

• The left and right navigation for selecting date and time during Tournament creation is currently reversed when the console language is set to Arabic or Hebrew.

• Left and right navigation in Tournament twists is reversed when the console language is set to Arabic or Hebrew.

• Left and right navigation in the bracket view of Tournaments is reversed when the console language is set to Arabic or Hebrew.

• Users wishing to represent themselves as an avatar can do so by changing their settings under My profile > Customize profile > Show my avatar.

Narrator

• Narrator can stop reading large amounts of text.

[ Voor 79% gewijzigd door Rivanov op 18-11-2017 23:16 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:26
Zeg wie heeft nilt leeg gekocht? :P wilde nog wel een spelletje halen en wat RUB nodig maar alles was weg... andere sites zijn net ff te duur voor het mooie :)

Nouka volgende keer maar!

Wat is Assassins Creed toch een lekkere game hoor! Je kunt echt uren rondlopen om van alles te ontdekken en er komen echt verbluffend mooie omgevingen voorbij zetten :o

Speelt ook wel een stuk lekkerder weg dan de vorige...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 29-09 10:36

Ace

Happy Happy Joy Joy

Finraziel schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 11:34:
[...]

Dat klopt, je hoeft het niet te doen, je hoeft de hele game niet te kopen, maar mensen zijn geen wezens met oneindige wilskracht en die wilskracht wordt als je de game toch speelt stukje bij beetje weggetikt door je te laten grinden en grinden en ondertussen steeds de 'easy way out' voor te houden. Niet iedereen is hier even gevoelig voor en op dezelfde manier, maar het effect is er wel degelijk. Ik weet dat het niet de populaire opvatting is, maar we zijn naar mijn idee niet zo goed in staat om constant rationele beslissingen te nemen als veel mensen graag willen geloven.

</rant>
Het grootste probleem is dat de lootboxes nu ook hun intrede gaan maken in single player games (Shadow of War bv). Dus ook al boeit MP je niks en kan het je niets schelen dat iemand anders wel de beste snipergun uit een betaalde lootbox trekt, het gaat langzaam de kant op dat je er buiten MP om ook last van gaat krijgen.

En als dan het levelen en grinden in een SP game zo aangepast wordt dat je eigenlijik niet de complete ervaring krijgt zonder lootboxen te kopen (of als gevolg daarvan tig uren te moeten grinden zoals in Shadow of War) dan zie ik de toekomst toch somber in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 15:34
JackSparrow schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 21:28:
[...]

Kan ook gewoon in de Xbox App op de Windows 10 PC. Even regio op US/Brazil zetten (regio van windows), vervolgens XBox App starten en redeemen. Heb het gisteravond nog gedaan werkt perfect. Via de xbox.com werkt het inderdaad niet (meer).
Hmm misschien kan ik dat nog eens proberen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

JackSparrow schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 21:28:
[...]

MrGizMo schreef op zondag 19 november 2017 @ 00:29:
[...]

Hmm misschien kan ik dat nog eens proberen dan
Ik heb gisterenavond Evil Within 2 & Dishonored 2 op de US store gekocht via xbox.com. Op het moment van betalen kies je Redeem Code en voer dan de code in. Of het moet uitgezet zijn in die 24 uur?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:56

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Toch maar Wolfenstein 2 gekocht in Brazil voor ~ 33 euro (digital deluxe). Ging weer prima middels de VPN :Y

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ace schreef op zondag 19 november 2017 @ 00:24:
[...]

Het grootste probleem is dat de lootboxes nu ook hun intrede gaan maken in single player games (Shadow of War bv). Dus ook al boeit MP je niks en kan het je niets schelen dat iemand anders wel de beste snipergun uit een betaalde lootbox trekt, het gaat langzaam de kant op dat je er buiten MP om ook last van gaat krijgen.

En als dan het levelen en grinden in een SP game zo aangepast wordt dat je eigenlijik niet de complete ervaring krijgt zonder lootboxen te kopen (of als gevolg daarvan tig uren te moeten grinden zoals in Shadow of War) dan zie ik de toekomst toch somber in.
Dat is inderdaad erg jammer en vind ik zelf ook het grootste probleem, maar dat komt omdat ik nauwelijks multiplayer speel. Het enige dat we werkelijk kunnen doen is de games die dat doen niet kopen, dan maar geen Shadow of war en need for speed payback.

Helaas blijkt echter keer op keer dat er een hoop geschreeuwd wordt maar mensen niet met hun geld stemmen... Ik verwacht dus ook dat we dit nog veel vaker gaan zien. Niet in alle games, dat denk ik echt niet, partijen als CD projekt bv zie ik er echt niet in mee gaan. Maar EA, WB, Activision en waarschijnlijk Ubisoft (vooral als ze Vivendi niet buiten de deur weten te houden), die wel ja...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jaguar645 schreef op zondag 19 november 2017 @ 00:01:
Zeg wie heeft nilt leeg gekocht? :P wilde nog wel een spelletje halen en wat RUB nodig maar alles was weg... andere sites zijn net ff te duur voor het mooie :)

Nouka volgende keer maar!

Wat is Assassins Creed toch een lekkere game hoor! Je kunt echt uren rondlopen om van alles te ontdekken en er komen echt verbluffend mooie omgevingen voorbij zetten :o

Speelt ook wel een stuk lekkerder weg dan de vorige...
De dollars zijn ook wel goedkoop hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net mijn eerste XBox One gekocht.
Mijn 360 kocht ik in de week van release, rond kerst 2005 voor 399 euro.
De One koop ik vier jaar na release. Reden is de aanbieding van BS voor 174 euro met Forza 3.
Ben benieuwd hoe die gaat bevallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 09:29:
De One koop ik vier jaar na release. Reden is de aanbieding van BS voor 174 euro met Forza 3.
FH3 is in ieder geval een dijk van een game, veel plezier er mee :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace

Ace

Happy Happy Joy Joy

Finraziel schreef op zondag 19 november 2017 @ 08:26:
[...]

Dat is inderdaad erg jammer en vind ik zelf ook het grootste probleem, maar dat komt omdat ik nauwelijks multiplayer speel. Het enige dat we werkelijk kunnen doen is de games die dat doen niet kopen, dan maar geen Shadow of war en need for speed payback.

Helaas blijkt echter keer op keer dat er een hoop geschreeuwd wordt maar mensen niet met hun geld stemmen... Ik verwacht dus ook dat we dit nog veel vaker gaan zien. Niet in alle games, dat denk ik echt niet, partijen als CD projekt bv zie ik er echt niet in mee gaan. Maar EA, WB, Activision en waarschijnlijk Ubisoft (vooral als ze Vivendi niet buiten de deur weten te houden), die wel ja...
Dan heb ik slecht nieuws voor je, zelfs CD Projekt heeft al aangegeven dat Games as a Service (GaaS) iets is waar ze als verdien model niet omheen kunnen, of in ieder geval zeer geinteresseerd in zijn voor Cyberpunk 2077.

De verhalen van doom & gloom mbt Singe Player games die gaan verdwijnen neem ik nog met een korreltje zout maar dat we overal lootboxes en dat soort truken gaan zien zie ik helaas wel gebeuren in de zeer nabije toekomst.

Vrijdagavond zowel Evil Within 2 & Dishonored 2 gekocht, beiden geen HDR ondersteuning. Blijkt geen enkele Bethesda game (behalve Elder Scrolls Online) dit nog te hebben. Zucht, had mijn huiswerk beter moeten doen voordat ik ze kocht |:(

[ Voor 8% gewijzigd door Ace op 19-11-2017 10:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Dank je voor dit bericht, ook gelijk gedaan :)

In principe wilde ik pas voor RDR2 een Xbox One gaan kopen. Maar voor deze prijs wil ik best vast wat gaan racen en wennen aan spelen op console met een lagere framerate dan op de PC. Ben heel erg benieuwd of 30 FPS op tv heel anders is dan op de monitor waar het (voor mij) onspeelbaar is.

Stroomverbruik zal in elk geval enorm dalen heb ik al wel gezien tov de PC. Kan zo anderhalve kWh per dag schelen als ik mijn totale gametijd naar de Xbone overzet.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• drakiesoft
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 29-09 12:54
Wow twee weken verder en tweakers redactie doet gewoon geen xbox one x review. Valt me zwaar tegen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13:47
http://www.eurogamer.net/...one-x-pc-ps4-pro-analysis

Wederom érg impressive zeg. Een 2.25x verhoging van de pixel count tov de Pro, net als in Wolfenstein 2. Al blijf ik er bij dat je echt stil moet gaan staan en zoomen wil je het zien, maar de cijfers liegen niet. Ik had echt niet gedacht dat een game met de visuals zoals Battlefront 2 zó dicht bij native 4K kon raken op de One X.

Is toch echt wel een knap stukje hardware en engineering die One X.

Maar blijkbaar niet interessant genoeg voor een review op T.net :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
drakiesoft schreef op zondag 19 november 2017 @ 10:37:
Wow twee weken verder en tweakers redactie doet gewoon geen xbox one x review. Valt me zwaar tegen.
Geen review en geen nieuwsbericht tijdens release.
Kom eerlijk gezegd al jaren niet meer op de frontpage (hoogstens een keer of zes per jaar via een externe link)
Zijn imo vele malen betere tech- en gamesites, bovendien vindt ik het eerder een commercieel uithangbord dan een daadwerkelijk informatieve nieuwssite.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
justifire schreef op Sunday 19 November 2017 @ 10:57:
[...]

Geen review en geen nieuwsbericht tijdens release.
Kom eerlijk gezegd al jaren niet meer op de frontpage (hoogstens een keer of zes per jaar via een externe link)
Zijn imo vele malen betere tech- en gamesites, bovendien vindt ik het eerder een commercieel uithangbord dan een daadwerkelijk informatieve nieuwssite.
Vind het wel heel erg jammer dat het zowat 14 dagen duurt voordat ze een review op de front page weten te persen :( Erg zonde om eerlijk te zijn....maar goed, er zal wel een grondige vergelijking komen tussen de PS4 Pro, de PC en de One X....om dan waarschijnlijk tot dezelfde conclusie te komen als alle internationale reviews :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 09:11
JackSparrow schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:24:
[...]

Vind het wel heel erg jammer dat het zowat 14 dagen duurt voordat ze een review op de front page weten te persen :( Erg zonde om eerlijk te zijn....maar goed, er zal wel een grondige vergelijking komen tussen de PS4 Pro, de PC en de One X....om dan waarschijnlijk tot dezelfde conclusie te komen als alle internationale reviews :+
Ja die conclusie zal wel zijn dat je alleen over moet stappen als je een 4K HDR tv hebt. Anders kan je voor 100 euro minder beter de PS4 Pro halen want die heeft meer exclusives.

Want onafhankelijke reviews kosten veel te veel centjes ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodaap
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13:02
Iemand bekend met gamestoreasia? Kwam er achter dat ik nog 18 Singaporese dollars had die ik met aanvullen van 20 kan gebruiken om F1 2017 te kopen. Dit was de enige site die nog SGD giftcards op voorraad heeft. Kan echter alleen met credit card kopen, dus wil wel zeker weten dat het een betrouwbare site is.

Edit: inmiddels gelukt, prima site

[ Voor 5% gewijzigd door Roodaap op 19-11-2017 12:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 29-09 20:40

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

mike0001 schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:48:
[...]

Ja die conclusie zal wel zijn dat je alleen over moet stappen als je een 4K HDR tv hebt. Anders kan je voor 100 euro minder beter de PS4 Pro halen want die heeft meer exclusives.

Nogal een kort door de bocht opmerking. Jij denkt / weet dat ze door een partij betaald worden om de review te maken en dat die de uitkomst van de review mag bepalen?
Doe eens een voorbeeldje, want ik kan er geen vinden.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:24

Winkiller

De Mopperpot

mike0001 schreef op zondag 19 november 2017 @ 11:48:
[...]

Ontzettend kortzichtig, het lijkt me beter om pas te oordelen als de review er daadwerkelijk is.
Ja de PS4 Pro heeft inderdaad meer titels op 4K, koop je die toch ben je ook klaar. ;)
Bij GameKings is ook een leuke video review te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schweino
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 28-09 12:42
Notna schreef op zondag 19 november 2017 @ 08:16:
Toch maar Wolfenstein 2 gekocht in Brazil voor ~ 33 euro (digital deluxe). Ging weer prima middels de VPN :Y
Direct met een creditcard of met een gift card afgerekend? Indien met creditcard, welke kaart heb je?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• oknot
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09-2020
Samen met m'n zoon Ori and the blind forest aan het spelen. Heerlijke game. Helemaal om en blij met mijn keuze voor de One X. Voor de specs gekozen en stelt niet teleur. Nu nog een vr set graag en dan ben ik helemaal blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Waarom MS er voor gekozen heeft om dat Xbox logootje op de power button zo fel te maken :?

Ik heb er maar een zwart viltje overheen geplakt. Van de Action:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Kz04ZtZ2T2Eyk6pNLZ9wglxU/medium.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/vmFc7XkFBQTNldrzOe25vfxj/medium.jpg

De Xbox gaat nog gewoon aan via de controller dus voorlopig vind ik het best zo d:)b

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PacinoAllstars
janvanduschoten schreef op zondag 19 november 2017 @ 12:15:
[...]

Nogal een kort door de bocht opmerking. Jij denkt / weet dat ze door een partij betaald worden om de review te maken en dat die de uitkomst van de review mag bepalen?
Doe eens een voorbeeldje, want ik kan er geen vinden.
We gaan het meemaken of niet. In ieder geval jouw woorden dat er gelijk betaald wordt etc, niemand begint daarover. Het is en blijft een aanfluiting dat je als 1 van de grootste techsites van Nederland nog steeds niks hebt geschreven over de one x.

Als men dan toch komt met dat slappe excuus dat er geen 4 content was etc. Kan men beter de review gelijk uitstellen totdat de nieuwe hdmi standaard een feit is en freesync/gsync onderdeel is van de 4k tv's want we weten allemaal dat de one x dan nog meer tot zijn recht komt.

In ieder geval is het heel simpel verder, iedere multi platform game zou altijd primair nu op de one x reviewed moeten worden en niet op de ps4pro, dit zal bepalend zijn voor de geloofwaardigheid en objectiviteit van tweakers als het gaat om console/game reviews todat er een nieuwe betere ps5/nintendo etc is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Ik vind zelf ook dat Tweakers veel te laat is met hun review. De review met die andere grote console op tweakers.net was veel eerder na de release..

Edit : Te snel met mijn bericht

[ Voor 16% gewijzigd door Rockvee2 op 19-11-2017 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Rockvee2 schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:30:
Ik vind zelf ook dat Tweakers veel te laat is met hun review. De review met die andere grote console op tweakers.net was veel eerder na de release..
Oh? welke grote console? de Switch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Origins schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:34:
[...]

Oh? welke grote console de Switch?
De grote waar hier niet over gepraat mag worden :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Rockvee2 schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:35:
[...]

De grote waar hier niet over gepraat mag worden :+
Gister plaatste Rossi hier dat het bijna een maand later was

reviews: PlayStation 4 Pro - Wat kun je met die extra rekenkracht?

Review 6-12
Release Pro 10-11

Onzin dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Ik zie het al. :+

Verder snel over de Xbox dan maar

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:56

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Schweino schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:11:
[...]

Direct met een creditcard of met een gift card afgerekend? Indien met creditcard, welke kaart heb je?
Direct met mijn Rabobank Mastercard CC

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Ace schreef op zondag 19 november 2017 @ 00:31:
[...]

[...]

Ik heb gisterenavond Evil Within 2 & Dishonored 2 op de US store gekocht via xbox.com. Op het moment van betalen kies je Redeem Code en voer dan de code in. Of het moet uitgezet zijn in die 24 uur?
Moet het nog steeds proberen, zal straks eens kijken.

Maar wat als je al geld erop hebt staan, dan valt er weinig redeem code te doen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:12
oknot schreef op zondag 19 november 2017 @ 13:13:
Samen met m'n zoon Ori and the blind forest aan het spelen. Heerlijke game. Helemaal om en blij met mijn keuze voor de One X. Voor de specs gekozen en stelt niet teleur. Nu nog een vr set graag en dan ben ik helemaal blij.
Prachtige game hè! Al wordt 'ie gaandeweg wel erg pittig :X

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Super Lucky's Tale is maar 17 euro komende week bij de MM. Aanradertje voor af en toe een verloren uurtje of links laten liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-09 22:38
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 14:20:
Super Lucky's Tale is maar 17 euro komende week bij de MM. Aanradertje voor af en toe een verloren uurtje of links laten liggen?
Ik vind het een vermakelijke game! Zeker voor het geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan pik ik hem op vd week. Thx. Heb eigenlijk best wel zin in een platformertje zo op zijn tijd d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motion2
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 14:24:
Dan pik ik hem op vd week. Thx. Heb eigenlijk best wel zin in een platformertje zo op zijn tijd d:)b
Dat was ook mijn reden om hem te halen. Had een preorder gedaan voor 30 euro. Vond ik ook al een leuk prijsje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oknot
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09-2020
Rossi46 schreef op zondag 19 november 2017 @ 14:17:
[...]

Prachtige game hè! Al wordt 'ie gaandeweg wel erg pittig :X
Ja echt, maar zeg maar rustig bizar moeilijk. Bijna uitgespeeld nu en inmiddels nagenoeg onmogelijk geworden. Wel leuk om te zien dat mijn zoontje van 6 mij dingen leert met m'n 40 jaar. Beste game buddy ever!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
oknot schreef op zondag 19 november 2017 @ 14:33:
[...]

Ja echt, maar zeg maar rustig bizar moeilijk. Bijna uitgespeeld nu en inmiddels nagenoeg onmogelijk geworden. Wel leuk om te zien dat mijn zoontje van 6 mij dingen leert met m'n 40 jaar. Beste game buddy ever!!
Ja, zoiets vreesde ik al. Ik ben nu op 65% completion en het gaat allemaal al veel moeizamer dan in het begin... Maar goed, des te leuker als het uiteindelijk wel lukt :)
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 14:24:
Heb jij Ori al gespeeld? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:$ Nee. Staat al ruim een jaar op mijn hdd en to do list maar eigenlijk nooit aan toe gekomen op een of andere gekke manier. Ik weet nu al wat je gaat zeggen. Eerst Ori spelen en dan pas aan Lucky beginnen :9 :+

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2017 14:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Mooie keuze! Ik denk er ook over om deze aan te schaffen. Toch wel die met de Hot Wheels DLC aangeschaft? Ik snap niet waarom die zonder de extra DLC voor dezelfde prijs wordt verkocht.
FH3 samen met EA Access Vault is voor mij voor de komende tijd meer dan voldoende. Het interesseert mij niet zo of ik nu fifa 17 of 18 speel. In april komt 18 wel in de vault.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NukaWorldNL
Leuk man :)

Denk dat ik toch ook wel die Forza 3 bundel ga kopen. Heb nu even geen geld voor een X en deze S bundel is toch wel zeer netjes geprijsd nu. Kan altijd eind volgend jaar de X kopen tijdens een goede aanbieding.

De PS4 hou ik puur voor de vele exclusives, maar de Xbox One (en later de X) voor multiplatform games en ook persoonlijk voor Fallout 4 en Skyrim voor mod support. Die is toch wel beter dan de PS4 wat mods betreft. PC is natuurlijk het beste qua mods, maar ik wil gewoon op een console gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Is het ook mogelijk om games te 'kopen' die je al bezit (middels games with gold). Ik wil bijvoorbeeld Kalimba graag halen om ook te kunnen spelen als ik geen Xbox live gold heb, maar krijg dit niet voor elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

srdevil schreef op zondag 19 november 2017 @ 17:10:
Is het ook mogelijk om games te 'kopen' die je al bezit (middels games with gold). Ik wil bijvoorbeeld Kalimba graag halen om ook te kunnen spelen als ik geen Xbox live gold heb, maar krijg dit niet voor elkaar?
Games with gold blijven gewoon speelbaar wanneer je abonnement is afgelopen. Hij is dus al in je bezit.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2017 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:06

BM

Moderator Spielerij
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 17:17:
[...]
Maar games with gold blijven gewoon speelbaar wanneer je abonnement is afgelopen.
Voor de 360 wel ja, voor de Xbox One is dit niet zo!

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BM schreef op zondag 19 november 2017 @ 17:19:
[...]

Voor de 360 wel ja, voor de Xbox One is dit niet zo!
Dat wist ik niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gjs
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-09 23:02

gjs

Scoobydoobydoo

Weet iemand of je bij de Bart Smit bundels voor 179 euro daar ook Call of Duty: WWII bij krijgt ?
Als je namelijk het plaatje van de bundel aanklikt dan staat daar + Call of Duty: WWII.
In de tekst staat het niet, verwarrend is het wel.
Zie net dat het hier ook al gevraag is: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/53292333

[ Voor 17% gewijzigd door gjs op 19-11-2017 18:14 ]

GA-Z68X-UD3H-B3 I7-2600K@4.4GHz 24Gb Ram 7Tb HDD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
gjs schreef op zondag 19 november 2017 @ 18:06:
Weet iemand of je bij de Bart Smit bundels voor 179 euro daar ook Call of Duty: WWII bij krijgt ?
Als je namelijk het plaatje van de bundel aanklikt dan staat daar + Call of Duty: WWII.
In de tekst staat het niet, verwarrend is het wel.
Is een oud plaatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
mike0001 schreef op Sunday 19 November 2017 @ 11:48:
[...]

Die vind ik wel wat te kortzichtig. Er zijn PS4 fans en Xbox One fans bij de redactie volgens mij, dus ik verwacht gewoon een goede review. Alleen duurt het wel lang... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
@PacinoAllstars Je weet dat de uitgever zelf gewoon bepaalt welk review exemplaar ze sturen? Het ligt er maar net aan met wie de marketingdeal is afgesloten. Als dat met Sony is, zal er geen Xbox review exemplaar verstuurd worden en vice versa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij heeft Ubisoft met AC Origins een deal met MS. Waarom wordt die door Tweakers dan op de PS4 getest?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 18:57:
Volgens mij heeft Ubisoft met AC Origins een deal met MS. Waarom wordt die door Tweakers dan op de PS4 getest?
Omdat checkboarding > native 4K?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die moet je even toelichten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 25-09 23:07
Zojuist de forza 3 bundel besteld bij Bart Smit voor 179. Wilde eerst een xbox one X maar dit is wel een erg goede deal.

Helaas is de AC:origins versie nog niet te bestellen, staat op vrijdag. Mocht hij dan nog voor die prijs te koop zijn dan neem ik die en stuur ik de forza 3 bundel terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Verwijderd schreef op zondag 19 november 2017 @ 18:57:
Goed punt. Ik zie dat die review na de release pas is geplaatst. Is dat iets wat ze altijd doen? Wellicht hebben ze geen review exemplaar ontvangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
bram1984 schreef op zondag 19 november 2017 @ 19:53:
[...]

Goed punt. Ik zie dat die review na de release pas is geplaatst. Is dat iets wat ze altijd doen? Wellicht hebben ze geen review exemplaar ontvangen?
Die kans is wel aanwezig. Doen ze vaker als ze iets wel willen reviewen maar niet (op tijd) een exemplaar krijgen. Soms wil het nog wel eens via Hardware.info komen maar mogelijk nu ook niet (of is dat minder handig bij games oid).

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-09 18:56
quorumz schreef op zondag 19 november 2017 @ 18:02:
Hmmm dit is triest..

Grafische update Minecraft uitgesteld naar volgend jaar

https://www.nu.nl/games/5...gesteld-volgend-jaar.html

Eumz niet gratis? Goed voorbeeld.. |:(
Wel een gratis update maar de echte grafische verbeteringen met ook meer detail wordt betaald.

Heb weleens aan Minecraft gedacht maar als het minder hoekig wordt kan het wellicht de moeite waard worden voor mij.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Super luckys tale vanaf morgen €17 bij de MM, misschien toch maar halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Beetje jammer dat ze bij MS ook meteen de Kinect Adapter uit de handel hebben gehaald. Waar kan ik het beste nog snel even dat ding scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motion2
Zijn er meer mensen waarbij de download snelheid sinds de launch van de X tegenvalt?
Eerder haalde ik zo'n 350mbit, nu Max 80 a 90 mbit...
Heb een kpn 500 mbit connectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
halofreak1990 schreef op zondag 19 november 2017 @ 22:48:
Beetje jammer dat ze bij MS ook meteen de Kinect Adapter uit de handel hebben gehaald. Waar kan ik het beste nog snel even dat ding scoren?
Bijna nergens, ben al week bezig en heb er online nog geen kunnen vinden, buiten eentje van 80 euro.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 27-09 18:56
Motion2 schreef op zondag 19 november 2017 @ 23:07:
Zijn er meer mensen waarbij de download snelheid sinds de launch van de X tegenvalt?
Heb 150 gehaald terwijl ik een 400 verbinding heb. Het wisselt nogal. Op de originele XBO varieerde het van 70 tot ver over de 200 maar boven 300 heb ik nooit gehaald.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kropie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 28-09 10:03
Kinect apdapter moet je gewoon naar Mediamarkt in Dordrecht zag ik nog 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Neuh, merk geen verschil tussen de One en de One X, trek niet de Vmax van mijn verbinding, maar 200 a 300Mbit is geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is de snelheid gelijk (niet dat het me boeit. Spellen zijn binnen een uur altijd wel binnen)

Ik gok dat Ms de servers niet plotseling gedowngrade heeft na release van de X. Natuurlijk zijn er wel vrij veel mensen nu grote hoeveelheden data binnen het slurpen tegelijk. Mijn X haalt ook de ene na de andere update binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13:01
ikdedinges schreef op zondag 19 november 2017 @ 21:54:
Super luckys tale vanaf morgen €17 bij de MM, misschien toch maar halen.
Ik heb het volgende mij 8 minuten gespeeld. Om heel eerlijk te zijn had ik me er ook niet echt in verdiept.

Vond er echt niks aan. Grafisch niet bijzonder maar de controls waren vreselijke. Springen voelt heel raar en moeilijk in te schatten omdat sommige camera posities nogal irritant zijn. Nee miskoop van het jaar.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 29-09 06:51
Ik heb Horizon 3 gehaald in de sale en me daar gisteren aardig mee vermaakt. Voor 24 dollar was dat een goede aankoop. Super Lucky, wel gehaald maar daar heb ik nu misschien 1 uur in zitten... Nee dat had ik niet hoeven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
SLT op de Oculus Rift is tof, maar wel door dat het VR is. Op de Xbox zou ik hem inderdaad niet snel kopen. Is echt voor VR en (misschien) voor de Nintendo Switch. Maar met een vaste controller zoals bij de Xbox, neh...

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Phusebox schreef op maandag 20 november 2017 @ 05:43:
[...]

Ik heb het volgende mij 8 minuten gespeeld. Om heel eerlijk te zijn had ik me er ook niet echt in verdiept.

Vond er echt niks aan. Grafisch niet bijzonder maar de controls waren vreselijke. Springen voelt heel raar en moeilijk in te schatten omdat sommige camera posities nogal irritant zijn. Nee miskoop van het jaar.
Dat wil niets zeggen bij jou. :+
Dat verschilt per dag. ;)

Overigens is het snelheidsverschil qua games laden tussen de OG Xbox One en Xbox One X echt bizar. Dit weekend met m'n schoonbroertje Battlefield 1 gespeeld (online). Hij op mijn oude OG Xbox One en ik op de Xbox One X. Ik was vaak al meer dan een minuut in een game aan het schieten, voordat hij uberhaupt het level geladen had.
Ervaren meerdere mensen dit of ligt dit puur aan zijn OG Xbox One (die enrolled is in Insider Preview) die té traag is voor zijn doen.

[ Voor 31% gewijzigd door Rivanov op 20-11-2017 07:34 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rivanov schreef op maandag 20 november 2017 @ 07:32:
[...]

Je hebt het helemaal door :+
Overigens is het snelheidsverschil qua games laden tussen de OG Xbox One en Xbox One X echt bizar. Dit weekend met m'n schoonbroertje Battlefield 1 gespeeld (online). Hij op mijn oude OG Xbox One en ik op de Xbox One X. Ik was vaak al meer dan een minuut in een game aan het schieten, voordat hij uberhaupt het level geladen had.
Ervaren meerdere mensen dit of ligt dit puur aan zijn OG Xbox One (die enrolled is in Insider Preview) die té traag is voor zijn doen.
Nee de laadtijden in games zijn inderdaad bizar veel sneller, met een One X ben je keer op keer als één van de eersten binnen op een multiplayerserver, je ziet de andere spelers echt binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op maandag 20 november 2017 @ 07:40:

Nee de laadtijden in games zijn inderdaad bizar veel sneller, met een One X ben je keer op keer als één van de eersten binnen op een multiplayerserver, je ziet de andere spelers echt binnen komen.
De externe SSD op de XboX one X is nog steeds sneller trouwens..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
[...]

Dit was wel vaker op de Xbox One. Vaak zat dat ik er later in kwam (tanks en vliegtuigen waren dus al weg) terwijl de party waar ik in zat al 2 vlaggen hadden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
MrGizMo schreef op maandag 20 november 2017 @ 07:56:
[...]

Dit was wel vaker op de Xbox One. Vaak zat dat ik er later in kwam (tanks en vliegtuigen waren dus al weg) terwijl de party waar ik in zat al 2 vlaggen hadden :P
Inderdaad. Ik had gisteren al 6 kills en weet ik hoeveel punten toen hij nog in het laadscherm zat. Was echt bizar. Had niet verwacht dat het verschil zo groot zou zijn. Nu staat BF1 sowieso niet bekend om snelle laadtijden (understatement) maar dat werd zo extra pijnlijk duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
Rivanov schreef op maandag 20 november 2017 @ 07:59:
[...]

Inderdaad. Ik had gisteren al 6 kills en weet ik hoeveel punten toen hij nog in het laadscherm zat. Was echt bizar. Had niet verwacht dat het verschil zo groot zou zijn. Nu staat BF1 sowieso niet bekend om snelle laadtijden (understatement) maar dat werd zo extra pijnlijk duidelijk.
Ja het is vrij apart. De rest had gewoon OG Xbox One, ik de S. Zat wel in preview, dus wie weet heeft het daar ook wat mee te maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
[...]
Goed om te horen dat het via de XB1X dan nog sneller gaat. Ik heb voor mijn originele XB1 een externe SSD schijf eraan hangen en toen ik dat deed kreeg ik hetzelfde met BF1. Ik was allang ingeladen terwijl de rest pas minimaal een halve minuut later binnen kwamen druppelen.

Ik vraag me dan nu af, stel voor dat je een externe SSD schijf aan je XB1X hangt, gaat het laden dan nog sneller, of is het verschil te verwaarlozen? Je zou verwachten dat dat nog sneller zou gaan. Iemand hier al ervaringen mee met een XB1X én een externe SSD schijf?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Reefun schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:37:
[...]

Goed om te horen dat het via de XB1X dan nog sneller gaat. Ik heb voor mijn originele XB1 een externe SSD schijf eraan hangen en toen ik dat deed kreeg ik hetzelfde met BF1. Ik was allang ingeladen terwijl de rest pas minimaal een halve minuut later binnen kwamen druppelen.

Ik vraag me dan nu af, stel voor dat je een externe SSD schijf aan je XB1X hangt, gaat het laden dan nog sneller, of is het verschil te verwaarlozen? Je zou verwachten dat dat nog sneller zou gaan. Iemand hier al ervaringen mee met een XB1X én een externe SSD schijf?
wellicht dat je mijn reactie moet lezen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op maandag 20 november 2017 @ 07:40:
[...]

Je hebt het helemaal door :+

[...]

Maar je moet toch wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
quorumz schreef op maandag 20 november 2017 @ 08:39:
[...]

wellicht dat je mijn reactie moet lezen...
Ah sorry, overheen gelezen 8)7

Maar hoeveel scheelt dat dan? Hebben we het echt over dik 30 sec seconden sneller of... ? Ben op zoek naar 'keiharde cijfers' wat dat betreft of dat nu echt écht een meerwaarde heeft of niet. Sowiesow zou ik mijn SSD aan mijn toekomstige XB1X hangen, dus veel zou het niet uithalen maar dan nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
Reefun schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:18:
[...]

Ah sorry, overheen gelezen 8)7

Maar hoeveel scheelt dat dan? Hebben we het echt over dik 30 sec seconden sneller of... ? Ben op zoek naar 'keiharde cijfers' wat dat betreft of dat nu echt écht een meerwaarde heeft of niet. Sowiesow zou ik mijn SSD aan mijn toekomstige XB1X hangen, dus veel zou het niet uithalen maar dan nog.
Dan krijg je laadtijden van -10 seconden :+

Je moet even YouTube aanslingeren. Daar staan voldoende van dit soort tests van de XOX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Vraagje; ik speel met mijn vrouw Rayman Legends en Sonic & Sega All Star Racing. Die zijn echter nagenoeg uitgespeeld en we zoeken iets nieuws :-) Wat zijn leuke local co-op games voor ons? Mijn vrouw speelt geen shooters of Diablo-achtige spellen. Ik vrees dat ik met mijn xbox-only huis wat beperkte keuze heb. Zeker op de One want Legens en Sonic Racing speel ik al als BC.

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• detonatic
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-09 22:32
Bbfreak schreef op maandag 20 november 2017 @ 09:24:
Vraagje; ik speel met mijn vrouw Rayman Legends en Sonic & Sega All Star Racing. Die zijn echter nagenoeg uitgespeeld en we zoeken iets nieuws :-) Wat zijn leuke local co-op games voor ons? Mijn vrouw speelt geen shooters of Diablo-achtige spellen. Ik vrees dat ik met mijn xbox-only huis wat beperkte keuze heb. Zeker op de One want Legens en Sonic Racing speel ik al als BC.
Probeer eens Overcooked of 1 van de vele Lego games, altijd leuk om samen te doen ..

4.950KW; 18*275Wp Talesun Full Black;Trannergy TRB9000TL@155° Zuid-Oost;Live PVOutput

Pagina: 1 ... 40 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.