- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 18:06
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Media Remote
- Microsoft Xbox One S All-Digital Edition
- Microsoft One Digital TV-Tuner (Xbox One)
- Microsoft Xbox One S Vertical Stand
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox Live Gold
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox Game Pass
- Capturecards
- Consoles
Nu maak je een kapitale fout...Winkiller schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:59:
[...]
Sorry maar ik ben niet over exclusives begonnen in mijn berichten, dat was Yaz. Ik wilde slechts antwoord geven op wat er gezegd werd, dat er inderdaad weinig is om de X volledig te benutten. Niet om de X af te kraken, maar laat verder maar het gaat het is goed zo.
Ja ik ben niet zo op de hoogte van exclusives omdat het mij echt NIET boeit, heeft echt voordelen.
Wel of geen exclusieve is niet belangrijk, wat wel belangrijk is dat steeds meer Xbox exclusive als niet exlcusive games specifieke patches krijgen voor de Xbox One X. Met patch is het een wereld van verschil en met de juiste TV wordt je achterover geblazen door het verschil in beeldkwaliteit.
Dus los van het feit dat vrijwel alle games met een Xbox One X op vooruitgaan, denk aan laadtijden, maar ook de games met een dynamische resolutie draaien op een X zonder patch veel en veel beter.
Wanneer de gameontwikkelaar ook nog eens een Xbox One X patch uitbrengt is het verschil helemaal groot.
Ik ben het dan ook met je oneens dat er te weinig games zijn die de extra kracht van een X benutten. Dat dit voordeel er voor jou misschien niet is, omdat je geen games speelt die een patch krijgen of hebben gekregen, dat je geen 4K scherm hebt of omdat je liever op een andere console speelt. Prima. Maar jij brengt je stelling nu zo dat een One X helemaal geen zin heeft t.o.v. een originele of S versie. En dat is domweg niet waar.
Ik ben het wel met een aantal anderen in dit topic eens dat jij je zinnen weer dus danig aan het formuleren bent zodat je heel selectief bent. Door je manier van posten doe je precies waar je mij van verwijt, het kiezen van een "kamp" In mijn geval de duidelijke voorkeur van "kamp groen". Je probeert onafhankelijk over te komen, te doen als of het je niet uitmaakt. Immers je hebt net als velen hier beide consoles, maar nu komt het; Je komt allerminst bevooroordeeld over.
Om terug te komen op jouw opmerking,
Moeten we hier echt het lijstje met games posten die een patch voor de Xbox One X hebben gekregen en die aantoonbaar beter draaien? Het lijstje is groter dan je denkt.....
Cogitationis poenam nemo patitur
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Yup, net als games, hoezo?Rivanov schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 16:53:
Is DLC trouwens op Xbox One regio gebonden?
Via bv nilt.ru koop je je roebels voor minder dan de waarde die ze zijn
Waardoor er 'als je wat overhoud na het kopen van je game' weinig aan de hand is en gewoon een volgende keer kan gebruiken. (Kaarten vanaf 250-2000 roebel)
Via de Xbox store checker naar je spel gaan, kopen klikken, dan op betaalmethode en je kan je codes direct invullen zonder moeilijk te doen
Heb er mooi de de luxe wolfenstein the new order en rise of the tombe raider 20aniversary edities van gekocht (41 euro gekost, en nog 8 euro over)
Lichtpuntje...
Kun je bij wijze van spreken BF1 Premium Pass in Zuid-Afrika kopen en die spelen i.c.m. Battlefield 1 uit EA Access? Of DLC gekocht in land A spelen met de game gekocht in land B.
[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 17-11-2017 17:00 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Ja, dat kan...Rivanov schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:00:
[...]
Kun je bij wijze van spreken BF1 Premium Pass in Zuid-Afrika kopen en die spelen i.c.m. Battlefield 1 uit EA Access? Of DLC gekocht in land A spelen met de game gekocht in land B.
Ik dacht dat je bedoelde dat bepaalde DLC in sommige regio's niet beschikbaar was.
[ Voor 13% gewijzigd door Bullet NL op 17-11-2017 17:02 ]
Yup maakt niet uitRivanov schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:00:
[...]
Oke nice. Dat kan op de PS4 geloof ik niet. En wist even niet meer of dit op de Xbox One wel kon.
Klopt..... De Xbox is ook een internationale vriend die het (inmiddels wel iets moeilijker dan in het begin) mogelijk maakt om in de hele wereld content te kopen. Dat kunnen er niet zo veelRivanov schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:02:
[...]
[...]
Oke nice. Dat kan op de PS4 geloof ik niet. En wist even niet meer of dit op de Xbox One wel kon.
Games koop ik altijd over de hele wereld voor Xbox.Bullet NL schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:04:
[...]
Klopt..... De Xbox is ook een internationale vriend die het (inmiddels wel iets moeilijker dan in het begin) mogelijk maakt om in de hele wereld content te kopen. Dat kunnen er niet zo veel
Maar DLC is alweer even geleden.
#halo5meteenwopping100gb+
Geen idee, maar dat is toch niet zo'n probleem op zich? Tenzij je van plan bent zo na het avondeten gelijk een hele avond/nacht door te halen natuurlijk.Bbfreak schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:22:
Vraagje; als ik een game op disc heb gekocht om vervolgens de digitale versie te kopen > kan ik dan spelen zonder disc en gaat hij dan niet de hele game opnieuw installeren?
Ik heb zelf net geleerd dat je savegame/progress gewoon bewaard blijft in Xbox Live.
Overigens vermoed ik (pin me er niet op vast) dat je niet opnieuw hoeft te installeren, aangezien de melding die je krijgt wanneer je een disc-versie hebt ook verwijst naar inloggen op Xbox Live. Om even te quoten:
Deze melding kreeg ik volgens mij ook toen ik door mijn Xbox Live Gold membership heen was met een Games with Gold game, die dus alleen werkt met een actief Gold membership.Do you own this game or app?
If you have a game disc, insert it now. If there's no disc, make sure you're signed in to Xbox Live. If you don't have rights for playing it, you'll need to buy it at the Xbox Store.
Dat is mooi, dan zal ik ook overgaan tot aankoop van een X, ik kraak hem niet af namelijk. Als er een voor mij geschikte bundel komt zal ik hem zonder aarzelen aanschaffen, ook ik ga mee met de tijd.Bullet NL schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 16:48:
[...]
Nu maak je een kapitale fout...
Wel of geen exclusieve is niet belangrijk, wat wel belangrijk is dat steeds meer Xbox exclusive als niet exlcusive games specifieke patches krijgen voor de Xbox One X. Met patch is het een wereld van verschil en met de juiste TV wordt je achterover geblazen door het verschil in beeldkwaliteit.
Daar heb ik het niet over gehad in mijn reacties dus begrijp je reactie niet zo.Dus los van het feit dat vrijwel alle games met een Xbox One X op vooruitgaan, denk aan laadtijden, maar ook de games met een dynamische resolutie draaien op een X zonder patch veel en veel beter.
Prima maar die zijn er dus nog niet voldoende, en daar ging het toch om. ?Wanneer de gameontwikkelaar ook nog eens een Xbox One X patch uitbrengt is het verschil helemaal groot.
Dat vind jij, ik heb er nog geen voordeel van als ik een X zou kopen, maar daar had ik het ook niet over. Ik gaf slechts antwoord op een opmerking van iemand anders zoals je weet, die ging over het ontbreken van 60fps games en daar gaf ik hem gelijk in door hem die video te laten kijken.Ik ben het dan ook met je oneens dat er te weinig games zijn die de extra kracht van een X benutten. Dat dit voordeel er voor jou misschien niet is, omdat je geen games speelt die een patch krijgen of hebben gekregen, dat je geen 4K scherm hebt of omdat je liever op een andere console speelt. Prima. Maar jij brengt je stelling nu zo dat een One X helemaal geen zin heeft t.o.v. een originele of S versie. En dat is domweg niet waar.
Haha die is leuk, allerminst bevooroordeeld over komen, betekend dat niet dat ik NIET bevooroordeeld ben ?Ik ben het wel met een aantal anderen in dit topic eens dat jij je zinnen weer dus danig aan het formuleren bent zodat je heel selectief bent. Door je manier van posten doe je precies waar je mij van verwijt, het kiezen van een "kamp" In mijn geval de duidelijke voorkeur van "kamp groen". Je probeert onafhankelijk over te komen, te doen als of het je niet uitmaakt. Immers je hebt net als velen hier beide consoles, maar nu komt het; Je komt allerminst bevooroordeeld over.
Ik speel 80% op de Xbox One als er een console aangaat, toevallig heb ik NFS Payback op de PS4.
Ja je hele houding is kamp groen, geen probleem overigens, ik heb er geen enkele moeite mee mocht je dat denken. Maar sommige mensen kunnen dan niet meer objectief denken en hebben last van tunnelvisie als er iemand langskomt zoals ik of als ze zich op hun tenen getrapt voelen en dan ook nog eens denken dat ze persoonlijk aangevallen worden als er niet tegen ze gepraat wordt.
Ja doe maar, vast bedankt.Om terug te komen op jouw opmerking,
Moeten we hier echt het lijstje met games posten die een patch voor de Xbox One X hebben gekregen en die aantoonbaar beter draaien? Het lijstje is groter dan je denkt.....
Nilt.ru pakt wederom mijn Creditcard niet.LuisjeNL schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 16:59:
Tip voor de mensen die graag in Rusland giftcards willen kopen....
Via bv nilt.ru koop je je roebels voor minder dan de waarde die ze zijn(3520Roebel '€50' betaal je voor een waarde van 4000 Roebel €56') gebruik de vertaal functie in chrome en het is makkelijk in gebruik, wel Creditcard!
Waardoor er 'als je wat overhoud na het kopen van je game' weinig aan de hand is en gewoon een volgende keer kan gebruiken. (Kaarten vanaf 250-2000 roebel)
Via de Xbox store checker naar je spel gaan, kopen klikken, dan op betaalmethode en je kan je codes direct invullen zonder moeilijk te doen
Heb er mooi de de luxe wolfenstein the new order en rise of the tombe raider 20aniversary edities van gekocht (41 euro gekost, en nog 8 euro over)
Heb jij wel gewoon met jouw Creditcard kunnen betalen?Authorization failure.
The transaction was declined. Enter the details of the other card.
Zorgen online games voor een gokverslaving bij kinderen?
Kinderen worden verleid om steeds meer tijd en geld aan online games te besteden. Daarvoor worden technieken uit de gokwereld gebruikt. Zijn de games dan niet eigenlijk gokspellen ?
Er zitten hier volwassenen met kinderen, misschien even kijken.
Volgens mij installeert hij hem wel apart helaas (dat deed hij althans toen ik van disc naar digitaal ging met FH3 als ik me niet sterk vergis), maar de save games worden wel goed overgenomen. Maar goed, dan speel je toch gewoon even door met de disc versie tot de digitale klaar is? Of heb je de disc niet meer?Bbfreak schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:22:
Vraagje; als ik een game op disc heb gekocht om vervolgens de digitale versie te kopen > kan ik dan spelen zonder disc en gaat hij dan niet de hele game opnieuw installeren?
Gamertag: FinrazielNL
Beetje hypocriete discussie wat mij betreft. Zolang kinderen onder de 18 wel mogen roken of drinken van pa en ma snap ik het probleem van deze verslaving niet zo.Winkiller schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 18:42:
Morgenavond om 19:05 bij Kassa op NL1.
Zorgen online games voor een gokverslaving bij kinderen?
Kinderen worden verleid om steeds meer tijd en geld aan online games te besteden. Daarvoor worden technieken uit de gokwereld gebruikt. Zijn de games dan niet eigenlijk gokspellen ?
Er zitten hier volwassenen met kinderen, misschien even kijken.
Ik vind dat je elke verslaving moet voorkomen, beetje jammer dat telkens de nadruk op gamen gelegd wordt.
[ Voor 7% gewijzigd door Lekker Ventje op 17-11-2017 19:01 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Lichtpuntje...
Misschien moet je even wachten op de uitzending en daarna reageren. De tekst die ik neergezet heb is de tekst die het programma Kassa gebruikt om dat Item in de uitzending onder de aandacht te brengen.Lekker Ventje schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 18:59:
[...]
Beetje hypocriete discussie wat mij betreft. Zolang kinderen onder de 18 wel mogen roken of drinken van pa en ma snap ik het probleem van deze verslaving niet zo.
Ik vind dat je elke verslaving moet voorkomen, beetje jammer dat telkens de nadruk op gamen gelegd wordt.
Ryzen 3700X, RX5700, 16gb ram
Verwijderd
Ik snap niet zo goed wat het vraagstuk gokverslaving door games met de console Xbox One te maken heeft. Of plaats je de oproep om naar dit kleindenkende, onvolledige, oneerlijke en partijdige programma dat het kijken niet waard is nu in alle topics in HSA?Winkiller schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 19:10:
[...]
Misschien moet je even wachten op de uitzending en daarna reageren. De tekst die ik neergezet heb is de tekst die het programma Kassa gebruikt om dat Item in de uitzending onder de aandacht te brengen.
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2017 19:51 ]
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 19:50:
[...]
Ik snap niet zo goed wat het vraagstuk gokverslaving door games met de console Xbox One te maken heeft. Of plaats je de oproep om naar dit kleindenkende, onvolledige, oneerlijke en partijdige programma dat het kijken niet waard is nu in alle topics in HSA?

Ze hebben bij Kassa een item over online gamen, dat doen we met zijn allen ook op Xbox. Mijn zoon (die bij mijn ex woonde) is in zijn jeugd verslaafd geweest aan Habbo Hotel en Runescape, dus ik ga wel kijken om te zien of ik iets herken. Kijk of kijk niet, wat jij van het programma Kassa vind boeit me totaal NIET en ik zie niet in waarom je dit zo neerbuigend of kleindenkend schrijft.
Mijn ervaring is dat je gewoon direct verder kunt gamen. Destijds gemerkt bij zowel Tomb Raider TDE als Metal Gear Solid GZ. Beide had ik op disc maar werden later 'Gold'.Bbfreak schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:22:
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
in settings je locatie/land veranderen naar het land waar je wilt kopen zodat je in de locale store terecht komt en dan tegoed zetten in hun currency, die currency/tegoed is wel enkel te gebruiken in die specifieke store dan.lapino schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 20:19:
Hoe werkt kopen in buitenlandse shops dan? Telkens account maken of zo?
Als je terug naar Belgie/Nederland veranderd in je settings vlieg je terug naar je Euro balance als je dit hebt op je account, je Russisch of whatever tegoed werkt alleen in de respective store.
Verwijderd
Neerbuigend naar het programma. Niet naar jou of het te bespreken onderwerp. Mijn reactie ging op jouw off-topic post in niet op jou. Dat zou ik andersom ook waarderen.Winkiller schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 20:06:
[...]
![]()
![]()
Ze hebben bij Kassa een item over online gamen, dat doen we met zijn allen ook op Xbox. Mijn zoon (die bij mijn ex woonde) is in zijn jeugd verslaafd geweest aan Habbo Hotel en Runescape, dus ik ga wel kijken om te zien of ik iets herken. Kijk of kijk niet, wat jij van het programma Kassa vind boeit me totaal NIET en ik zie niet in waarom je dit zo neerbuigend of kleindenkend schrijft.
Waarom Off Topic ? het gaat toch over het online gamen ? of doen we dat niet met de xbox ?Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 20:51:
[...]
Neerbuigend naar het programma. Niet naar jou of het te bespreken onderwerp. Mijn reactie ging op jouw off-topic post in niet op jou. Dat zou ik andersom ook waarderen.
Je vroeg je af waarom ik het plaatste dat maakt het persoonlijk, daar heb je antwoord op gekregen.
Het antwoord kreeg je omdat ik het neerbuigend en close minded vond, mag dat niet ?
Wij vinden het hier wel de moeite waard dat het programma Kassa er aandacht aan besteed.
Morgenavond om 20:00 uur mag je het nog een keer proberen, misschien denk je er dan anders over.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles

The Evil Within 2 op een oled spelen is gewoonweg niet verstandig.
Zwart = zwart en zwart = eng
Brrrrr.......
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Voordeel van Kassa! is dat je vooraf kunt reageren. Die hebben namelijk een mening in dat programma en als jij het anders ziet wordt je door madam van Hulten boven je enkels afgezaagd. Ik heb dus al wel een idee hoe het onderwerp behandels gaat worden.Winkiller schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 19:10:
[...]
Misschien moet je even wachten op de uitzending en daarna reageren. De tekst die ik neergezet heb is de tekst die het programma Kassa gebruikt om dat Item in de uitzending onder de aandacht te brengen.
Overigens wel jammer dat ze er nu pas aandacht aan besteden. Het vergaren van cosmetische items kan ook erg verslavend zijn, zoals met de speciale skins in Overwatch. En een oplossing voor die loorboxes is niet simpel want betaalde DLC ligt ook onder vuur. En uitbreidingen zullen toch ergens door bekostigd moeten worden.
[ Voor 18% gewijzigd door Lekker Ventje op 17-11-2017 22:02 ]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hoe is de game verder?justifire schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 21:23:
Blubbers![]()
The Evil Within 2 op een oled spelen is gewoonweg niet verstandig.
Zwart = zwart en zwart = eng![]()
Brrrrr.......
Daarnaast... Ik twijfel over Mafia 3. Hoe is dat spel ondertussen, na alle DLC's en patches en zo?
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Alleen gaat het downloaden traag rond de 4 mbit terwijl ik 200 mbit kan halen , wellicht meer mensen die wereldwijd aan het inkopen zijn?
Op dit moment loopt hij bij mij op 45MB/s wat ook ongeveer het max is wat ik kan halen.PacinoAllstars schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 22:33:
Ac origins gold gehaald voor 4 tientjes battlefront elite trooper 6 tientjes gears 4 ult voor 3 tientjes niet slecht.
Alleen gaat het downloaden traag rond de 4 mbit terwijl ik 200 mbit kan halen , wellicht meer mensen die wereldwijd aan het inkopen zijn?
Heb net gekocht:
The Division (wacht nog even tot hij xbox one x enchanted is) (japan)
Wolfenstein® II Digital Deluxe (rusland)
Rocket League (leuk voor local coop) (rusland)
Twijfel nog over:
Rayman Legends, maar heb nog een Rayman van de Xbox 360 (games with gold) die ik moet spelen
Red Dead Redemption want die heb ik nu op disc
Xbox Live: Miesjh NL
Erg netjes!
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Ontzettend vet !
Doet me terugdenken aan de sfeer van de eerste Resident Evils, niet heel vreemd aangezien het door dezelfde persoon ontwikkeld is.
Blij dat hij nu in de sale zit anders had ik deze parel volledig mis gelopen.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
heb ook eerst maar eens deel 1 van the evil within gekocht.... die eerst maar uitspelen en dan deel 2 in een latere sale oppikken....
Nou dat krijg ik niet meer voor elkaar :(! Kan nog wel via de xbox app op de telefoon US gift cards redeemen, maar via de xbox site lukt niks meerRivanov schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 17:15:
[...]
Games koop ik altijd over de hele wereld voor Xbox.
Maar DLC is alweer even geleden.
Oh en btw AC:O, man man man wat een game is dat. De proloog is tof, maar zodra je hele wereld open gaat
Voor multiplayer games is dat tot op zekere hoogte zo, je wil niet van die map DLC die je community opsplitst, maar dat verklaart niet waarom ze die zooi overal in stoppen, ook als er prima normale DLC geboden kan worden of die er zelfs helemaal niet is.Lekker Ventje schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 21:51:
En een oplossing voor die loorboxes is niet simpel want betaalde DLC ligt ook onder vuur. En uitbreidingen zullen toch ergens door bekostigd moeten worden.
De standaard uitbreidingen zoals je die in veel single player games tegen komt is weinig mis mee. Natuurlijk zijn er slechte games en DLC (of waar DLC gewoon in de base game had moeten zitten), maar dat is dan een probleem van die game/DLC, niet van het concept op zich.
Je gaat toch ook niet naar de supermarkt voor een lootkratje boodschappen? Ik heb dan ook nog nooit een euro aan in game items uitgegeven buiten DLC.
[ Voor 14% gewijzigd door Phusebox op 18-11-2017 08:38 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Van de andere kant, ik ben zelf erg slecht in multiplayer, dus voor mij zou het best prettig zijn dat ik bijvoorbeeld een sterker wapen kan kopen om mijn onkunde te compenseren. Maakt het voor mij wat leuker om te spelen. Voor de echt goede spelers maakt het toch niet uit, want er zijn nog veel meer factoren die je een goede multiplayer speler maken.Phusebox schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 08:37:
Lootboxes an sich zijn gewoon crap. Als je dan al credits of geld moet geven voor iets laat het dan wel duidelijk zijn wat en niet willekeurige items.
Je gaat toch ook niet naar de supermarkt voor een lootkratje boodschappen? Ik heb dan ook nog nooit een euro aan in game items uitgegeven buiten DLC.
Persoonlijk stoor ik me er totaal niet aan want ik koop eigenlijk nooit lootboxes. Denk dat het probleem ook vaak zit bij PC spelers en niet zo zeer bij console spelers, die spelers vinden het ook al niet leuk om bijvoorbeeld te moeten betalen voor een Xbox live service. Console gamers hebben toch vaak een wat andere insteek met betrekking tot gaming.
Gisteren gekocht en de game ziet er echt waanzinnig mooi uit op de X in 4K en HDR. Ben er nog niet helemaal uit of ik hem in Native 4K of Enhanced mode moet spelen. Hoe ervaren jullie dit?Yaz schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:10:
[...]
Helemaal vergeten maar dit spel heeft een patch gekregen.
4K enriched visuals: 30fps
High Framerate: ergens tussen 30-60
Native 4K: 30fps
meer info: YouTube: \[4K] Rise of the Tomb Raider Xbox One X - Native 4K, High Frame-Rate...
Vandaag m'n Xbox nog niet aan gehad maar ik ben er bang voor..Yonix schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 08:56:
@Rivanov Nog nieuws over de MyTube apo voor de One?
Maar het zou veel beter zijn als er fatsoenlijke matchmaking in zou zitten zodat jij gematcht wordt met spelers van je eigen niveau zodat je wel plezier hebt in het spel ook al ben je er niet zo goed in. En nee, het is erg onwaarschijnlijk dat jij zo slecht bent dat er geen spelers van jouw niveau zijnharrytasker schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 09:48:
[...]
Van de andere kant, ik ben zelf erg slecht in multiplayer, dus voor mij zou het best prettig zijn dat ik bijvoorbeeld een sterker wapen kan kopen om mijn onkunde te compenseren. Maakt het voor mij wat leuker om te spelen. Voor de echt goede spelers maakt het toch niet uit, want er zijn nog veel meer factoren die je een goede multiplayer speler maken.
Persoonlijk stoor ik me er totaal niet aan want ik koop eigenlijk nooit lootboxes. Denk dat het probleem ook vaak zit bij PC spelers en niet zo zeer bij console spelers, die spelers vinden het ook al niet leuk om bijvoorbeeld te moeten betalen voor een Xbox live service. Console gamers hebben toch vaak een wat andere insteek met betrekking tot gaming.
In plaats daarvan is het nu juist voordelig voor de uitgever om jou te matchen met spelers boven jouw niveau, of spelers die wel al dat betere wapen gekocht hebben zodat jij aangespoord wordt om dat wapen ook te kopen.
Vind je het dan nog steeds een goed idee? Dat gevoel van dat je niet goed genoeg bent wordt alleen maar aangewakkerd, en je hoeft alleen maar een beetje geld er tegenaan te gooien en we laten je je voelen als een god! Het is zo'n smerig spelletje, je wordt keihard gemanipuleerd om maar aan je centen te komen.
Mwah, ik koop het weleens voor een game op de XBox. In Overwatch bijvoorbeeld maar dat doe ik dan meer om Blizzard te bedanken én te stimuleren voor de uitbreidingen in de game. Is ook eigenbelang.harrytasker schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 09:48:
[...]
Van de andere kant, ik ben zelf erg slecht in multiplayer, dus voor mij zou het best prettig zijn dat ik bijvoorbeeld een sterker wapen kan kopen om mijn onkunde te compenseren. Maakt het voor mij wat leuker om te spelen. Voor de echt goede spelers maakt het toch niet uit, want er zijn nog veel meer factoren die je een goede multiplayer speler maken.
Als vooraf duidelijk zou zijn wat er in lootcrates zit verdienen de ontwikkelaars veel minder, dat loterij element zorgt juist voor de extra inkomsten.
Ik ben benieuwd waar de discussie uiteindelijk toe zal gaan leiden. Betaalde DLC splitst de community, lootcrates als alternatief is mogelijk illegaal en een gratis jarenlange ondersteuning is wel gewenst maar gaat niet gebeuren.
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 23:40
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Buiten de daadwerkelijke games om heb ik wel een lootcrate voor gaming. Dat is wel grappig
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

- Battlefield 1 Revolution
- Wolfenstein II: Digital Deluxe
Op de kop getikt in Rusland. Heb nu nog 1253 Roebels over. Wilde in eerste instantie Rise of the Tomb Raider kopen.. maar twijfel nog een beetje. Denk er nog even over na.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Je moet niets maar enhanced ziet er het mooist uitDeLyon schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 10:04:
[...]
Gisteren gekocht en de game ziet er echt waanzinnig mooi uit op de X in 4K en HDR. Ben er nog niet helemaal uit of ik hem in Native 4K of Enhanced mode moet spelen. Hoe ervaren jullie dit?
Tja, je hoeft natuurlijk niks, je wordt nergens toe verplicht. Omdat jouw buren aan de postcodeloterij meedoen, moet jij nog niet meedoen en ja dan is het ook jammer als de straatprijs valt en iedereen wint behalve jij.Finraziel schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 10:13:
Vind je het dan nog steeds een goed idee? Dat gevoel van dat je niet goed genoeg bent wordt alleen maar aangewakkerd, en je hoeft alleen maar een beetje geld er tegenaan te gooien en we laten je je voelen als een god! Het is zo'n smerig spelletje, je wordt keihard gemanipuleerd om maar aan je centen te komen.
Uiteindelijk zijn wij gamers de schuldige aan het geheel. Kijk naar GTA V (online) zit vol met microtransacties en is desondanks het best verkochte spel allertijden. Wat dat betreft vind ik cosmetische microtransacties net zo erg als niet cosmetische.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
[advocaat van de duivel]Phusebox schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 08:37:
Aan de andere kant, wisseling van spijs doet eten.
Zijn legio mensen die een lootbox abo hebben bij Hello Fresh en consorten.
[/advocaat van de duivel]
Verder toch wel erg teleurstellend dat bijna
2 weken na de release er nog geen review/melding gemaakt is over de XboxOneX release. Dat als technologie NIEUWS site. Echt armoedig, wat het excuus ook is, review zal uiteindelijk wel niet erg positief zijn.
Ik zou 'em in de hoge FPS modus gaan spelenDeLyon schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 10:04:
[...]
Gisteren gekocht en de game ziet er echt waanzinnig mooi uit op de X in 4K en HDR. Ben er nog niet helemaal uit of ik hem in Native 4K of Enhanced mode moet spelen. Hoe ervaren jullie dit?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Zit niet zo snel te denken aan Gears of War of Call of Duty co-op

Meer iets van een platform of puzzle game ofzo, iets als Cuphead (maar die game is nog verdomde moeilijk
Ben zelf niet zo thuis in dat soort games, wie wel?
YouTube: Lovers in a Dangerous Spacetime | Release TrailerHet Vosje schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 11:29:
Heeft er iemand nog suggesties voor wat leuke offline multiplayer games om met de vriendin te spelen?
Zit niet zo snel te denken aan Gears of War of Call of Duty co-op![]()
Meer iets van een platform of puzzle game ofzo, iets als Cuphead (maar die game is nog verdomde moeilijk).
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Dat klopt, je hoeft het niet te doen, je hoeft de hele game niet te kopen, maar mensen zijn geen wezens met oneindige wilskracht en die wilskracht wordt als je de game toch speelt stukje bij beetje weggetikt door je te laten grinden en grinden en ondertussen steeds de 'easy way out' voor te houden. Niet iedereen is hier even gevoelig voor en op dezelfde manier, maar het effect is er wel degelijk. Ik weet dat het niet de populaire opvatting is, maar we zijn naar mijn idee niet zo goed in staat om constant rationele beslissingen te nemen als veel mensen graag willen geloven.harrytasker schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 10:29:
[...]
Tja, je hoeft natuurlijk niks, je wordt nergens toe verplicht. Omdat jouw buren aan de postcodeloterij meedoen, moet jij nog niet meedoen en ja dan is het ook jammer als de straatprijs valt en iedereen wint behalve jij.
Uiteindelijk zijn wij gamers de schuldige aan het geheel. Kijk naar GTA V (online) zit vol met microtransacties en is desondanks het best verkochte spel allertijden. Wat dat betreft vind ik cosmetische microtransacties net zo erg als niet cosmetische.
Overigens vind ik de vergelijking met de postcode loterij zo slecht nog niet. Dat vind ik ook een erg schofterige business en zou wat mij betreft liever vandaag dan morgen illegaal verklaard mogen worden. Zaken als de staatsloterij zijn er om mensen die toch graag een gokje willen wagen een gecontroleerde uitlaatklep te geven. Het slaat nergens op om van die psychologische oorlogsvoering hier op los te laten (stel je voor jouw postcode wint en je hebt geen lot!) om mensen zo extra aan te zetten tot gokken. Maar ja, ze steunen goede doelen he, dan mag alles... </rant>
Is er iets gewijzigd?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Probeer eens een spel te kopen in US-store en dan betaalmethode wijzigen naar giftcard, redeem code.UltraSub schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 11:35:
Net US gift cards gekocht, wil ze redeemen, maar ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om te redeemen op US. Heb US, Brazilie en Rusland onder mijn account. Doe hetzelfde als normaal (uitgelogd > xbox.com > linksonder land wijzigen naar US > inloggen > redeem), maar er blijft staan "will redeem to **@email.com (NL).
Is er iets gewijzigd?
Held! Werktjustifire schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 11:39:
[...]
Probeer eens een spel te kopen in US-store en dan betaalmethode wijzigen naar giftcard, redeem code.
Mario KartHet Vosje schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 11:29:
Heeft er iemand nog suggesties voor wat leuke offline multiplayer games om met de vriendin te spelen?
Meer iets van een platform of puzzle game ofzo, iets als Cuphead (maar die game is nog verdomde moeilijk).
Op de Xbox One?
Andere consoles heb ik niet en eigenlijk ook niet in geinteresseerd
Verwijderd
OvercookedHet Vosje schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 11:29:
Lovers in a dangerous spacetime
Lara croft and the temple of Osiris
Rocket League
Dat zijn de spellen die bij mij in de console gaan als er vrienden zijn.
Cooptimus is een top site voor het vinden van coop spellen.
Rayman wordt vaak genoemd maar dat ik maar meh in coop. Speler 2 doet eigenlijk niks.
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Ik weet niet of jouw postcode loterij vergelijking hier op zijn plaats is. Als je bv. een bepaalde auto nodig hebt in een spel om verder te komen is het verleidelijk om hem te kopen met een microtransactie om sneller progressie te boeken in plaats van eindeloos te grinden. Dit zouden ze niet moeten doen in een gekocht spel. De postcode loterij is een gokspel en je bent meestal je geld kwijt aan NIETS.harrytasker schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 10:29:
[...]
Tja, je hoeft natuurlijk niks, je wordt nergens toe verplicht. Omdat jouw buren aan de postcodeloterij meedoen, moet jij nog niet meedoen en ja dan is het ook jammer als de straatprijs valt en iedereen wint behalve jij.
Ze willen denk ik naast een review van de X ook een vergelijking maken met de PS4Pro.harrytasker schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 10:40:
Sale is wel prettigmisschien nog wat van Telltale games kopen.
Verder toch wel erg teleurstellend dat bijna
2 weken na de release er nog geen review/melding gemaakt is over de XboxOneX release. Dat als technologie NIEUWS site. Echt armoedig, wat het excuus ook is, review zal uiteindelijk wel niet erg positief zijn.
Vraag me ook af op welk platform ze de mulitplats gaan reviewen in de toekomst. Ooit hebben ze eens bij Tnet gezegd dat ze dat op sterkste console doen. Dat is op dit moment gewoon de X. Het zou mij echter niets verbazen als alle multiplats toch op de PS4 gereviewd gaan worden aangezien Tnet gewoon behoorlijk PS4 minded is en de PS4 in NL gewoon veel beter verkocht is dan de Xbox.
XBL: MRE Inc
[ Voor 10% gewijzigd door Origins op 18-11-2017 13:14 ]
Wat buiten je oplossing ook werkt is redeemen via de console zelf. Die op US zetten en dan redeemen. Dan krijg ik het wel straks voor elkaar, anders niet.UltraSub schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 11:35:
Net US gift cards gekocht, wil ze redeemen, maar ik krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om te redeemen op US. Heb US, Brazilie en Rusland onder mijn account. Doe hetzelfde als normaal (uitgelogd > xbox.com > linksonder land wijzigen naar US > inloggen > redeem), maar er blijft staan "will redeem to **@email.com (NL).
Is er iets gewijzigd?
Gamertag: YazNL
Even in de chat gehangen bij MS support (dik een uur). Van alles samen doorgenomen, geprobeerd en gekeken waar het aan kan liggen. Ook wat forum posts naar forum gehaald van Reddit bijv. waar over dit probleem gesproken word.quorumz schreef op donderdag 16 november 2017 @ 08:58:
[...]
Volgens MS:
Als u een echo of geluid hoort tijdens de game
Opmerking Als u een echo hoort, komt dat vaak van de persoon die praat en niet noodzakelijk van de persoon die de echo hoort. Als u bijvoorbeeld alleen een echo hoort wanneer iemand anders praat, kan het probleem aan de verbinding van de hoofdtelefoon van de persoon die praat liggen.
De volgende omstandigheden kunnen ervoor zorgen dat u een echo of geluid hoort tijdens de game:
•De microfoon detecteert omgevingsgeluiden. Dit omvat spraaktransmissie komende van het oorstuk.
•De headsetaansluiting zit niet goed in de controller.
•U gebruikt de Xbox One draadloze controller en de batterijen in het apparaat zijn bijna leeg.
Als u of andere spelers een echo of ander geluid horen tijdens de game, probeert u het volgende:
•Zet het volume van uw tv of stereo lager.
•Koppel de hoofdtelefoon los en sluit deze opnieuw stevig aan op de uitbreidingspoort van de controller.
Opmerking Trek nooit aan de hoofdtelefoonkabel om deze uit de controller te halen. Trek aan de stekker van de hoofdtelefoon om uw hoofdtelefoon los te koppelen van de controller.
•Reinig de aansluiting op de kabel van de headset met een schone doek en sluit de headset opnieuw aan op de controller.
•Test de headset door deze aan te sluiten op een andere controller.
•Als u een Xbox One draadloze controller gebruikt, vervangt u de AA-batterijen of laadt u de Xbox One oplaadbare batterij op.
Deze lees je ook vaak:
The main cause of an echo on Xbox One party chat is due to the Xbox One being set to output party chat audio to both speakers and the headset at the same time.
To change this setting:
1.Press the Xbox button to open the guide.
2.Select Settings.
3.Select All Settings.
4.Select Display & sound.
5.Select Volume.
6.Select Party chat output
7.Select Headset
You should no longer hear the echo. Vind ik zowieso knap dan hoor je volgens mij ook de stemmen via je speakers * gaap *
https://www.youtube.com/watch?v=yIuNT6PPWeA
misschien dit iets? Ik heb zelf een mono headset met het blokje aan de kabel en zelf geef ik geen echo, zal eens bij wat friends polsen of die het losse blokje hebben/gebruiken
Na uur van alles uitgesloten te hebben, twee headsets en twee controllers en alle settings verder word het geescaleerd naar het offline software engineer team.
Is een ticket aangemaakt en ik word op de hoogte gehouden... want........ dit zou niet mogen
Alsof ze het voor het eerst horenSoullancer schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 13:38:
[...]
Is een ticket aangemaakt en ik word op de hoogte gehouden... want........ dit zou niet mogen
Gamertag: YazNL
Verwijderd
Beetje laat, maar kwam er net achter als je in het instellingen menu als locatie voor de verenigde staten kiest je de keuze krijgt voor uhd in de store. Het is alleen jammer dat je niet alle uhd films ook kunt huren.giantgiantus schreef op zondag 12 november 2017 @ 12:45:
[...]
Kan je serieus 4k hdr films kopen in de xbox store? Heb er wel eens naar gezocht en kon er toen geen 1 vinden.
Zoals al eerder gezegd is de Netflix app op een hdr tv niet bruikbaar.
[ Voor 6% gewijzigd door Meister Sachs op 18-11-2017 14:22 ]
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
Het is toch een aanfluiting dat er op een techsite als deze nog geen review is? Embargo was er al op vrijdag 3 november af.... en dan wordt er gezegd dat er problemen zijn met de review in relatie met 4k content. Het is gewoon 1 grote grap en die hele review hetzij positief hetzij negatief heeft geen enkele toegevoegde waarde meer. Leuk dat men een vergelijking maakt met de ps4 pro, maar er zijn al x aantal sites die dat reeds hebben gedaan en rechtvaardigt niet het feit dat het nu al 15 dagen (reken vanaf 3 november) duurt.MRE-Inc schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 13:04:
[...]
Ze willen denk ik naast een review van de X ook een vergelijking maken met de PS4Pro.
Vraag me ook af op welk platform ze de mulitplats gaan reviewen in de toekomst. Ooit hebben ze eens bij Tnet gezegd dat ze dat op sterkste console doen. Dat is op dit moment gewoon de X. Het zou mij echter niets verbazen als alle multiplats toch op de PS4 gereviewd gaan worden aangezien Tnet gewoon behoorlijk PS4 minded is en de PS4 in NL gewoon veel beter verkocht is dan de Xbox.
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

Ik heb vergelijkende dingen. Ook home knop die niet werkt of geluid wat weg is in het spel (bv origins en bf2)alexander1685 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 14:21:
Heb nu al een paar keer gehad dat tijdens het browsen op het dashboard van de Xbox het beeld vastloopt. Als ik dan m'n controller gebruik, dan hoor ik dat ik door het menu ga, maar ik zie dus echter geen verandering op het beeld. Blijft statisch, het beeld blijft op de één of andere manier hangen. Gisteren tot 2 keer toe gebeurd, vandaag inmiddels ook 2 keer gebeurd. Iemand enig idee wat hier het probleem zou kunnen zijn?
Het dashboard is nog niet 100%...
Inderdaad, las al ergens in een blog dat de UI af en toe dit soort probleempjes vertoont. Ik schrok er in eerste instantie wel een beetje van, aangezien overal verhalen de ronde gaan over defecte consoles. Hoe reset jij trouwens de console als zoiets gebeurt? Tot nu toe doe ik de console helemaal uit en start het apparaat vervolgens opnieuw op. Of is er wellicht een mogelijkheid tot een refresh van het dashboard zelf?quorumz schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 14:56:
[...]
Ik heb vergelijkende dingen. Ook home knop die niet werkt of geluid wat weg is in het spel (bv origins en bf2)
Het dashboard is nog niet 100%...
"Es hört doch jeder nur, was er versteht."
Eerlijk gezegd, ze hebben de launch periode nu toch al helemaal gemist, dan kunnen ze beter even wachten en zoveel mogelijk info over patches en voordelen meenemen. Je zou kunnen stellen dat dat geen zin heeft, maar voor het december seizoen kan het toch altijd nog nuttig zijn. Ook mogelijk positief voor Xbox dat ze voor de kerst/sint aankopen misschien nog eens in de spotlight komen. Dan moet het natuurlijk niet heel veel langer meer duren, maar ik zie op zich nog wel een positieve mogelijkheidPacinoAllstars schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 14:40:
[...]
Het is toch een aanfluiting dat er op een techsite als deze nog geen review is? Embargo was er al op vrijdag 3 november af.... en dan wordt er gezegd dat er problemen zijn met de review in relatie met 4k content. Het is gewoon 1 grote grap en die hele review hetzij positief hetzij negatief heeft geen enkele toegevoegde waarde meer. Leuk dat men een vergelijking maakt met de ps4 pro, maar er zijn al x aantal sites die dat reeds hebben gedaan en rechtvaardigt niet het feit dat het nu al 15 dagen (reken vanaf 3 november) duurt.
Beetje kortzichtig, ik kijk nog steeds uit naar de Tnet review, beetje geduld kan toch geen kwaad, het zal zijn redenen hebben. Als de review verschijnt mag je nog een keer je mening geven, misschien vind je hem wel goed.PacinoAllstars schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 14:40:
[...]
Het is gewoon 1 grote grap en die hele review hetzij positief hetzij negatief heeft geen enkele toegevoegde waarde meer. Leuk dat men een vergelijking maakt met de ps4 pro, maar er zijn al x aantal sites die dat reeds hebben gedaan en rechtvaardigt niet het feit dat het nu al 15 dagen (reken vanaf 3 november) duurt.
- quorumz
- Niet online

Ik doe maar een harde reset. Dit lijkt me gewoon buggy software...alexander1685 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 14:59:
[...]
Inderdaad, las al ergens in een blog dat de UI af en toe dit soort probleempjes vertoont. Ik schrok er in eerste instantie wel een beetje van, aangezien overal verhalen de ronde gaan over defecte consoles. Hoe reset jij trouwens de console als zoiets gebeurt? Tot nu toe doe ik de console helemaal uit en start het apparaat vervolgens opnieuw op. Of is er wellicht een mogelijkheid tot een refresh van het dashboard zelf?
Precies, gaat nergens over. En dan met smoesjes aan komen zetten, boehoe er is geen 4K contentPacinoAllstars schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 14:40:
[...]
Het is toch een aanfluiting dat er op een techsite als deze nog geen review is? Embargo was er al op vrijdag 3 november af.... en dan wordt er gezegd dat er problemen zijn met de review in relatie met 4k content. Het is gewoon 1 grote grap en die hele review hetzij positief hetzij negatief heeft geen enkele toegevoegde waarde meer. Leuk dat men een vergelijking maakt met de ps4 pro, maar er zijn al x aantal sites die dat reeds hebben gedaan en rechtvaardigt niet het feit dat het nu al 15 dagen (reken vanaf 3 november) duurt.
Jammer dat de site steeds verder achteruit gaat.
Ok, maar waarom er op de dag van de release nul komma nul aandacht aan geschonken is op de nieuwspagina vind ik echt onbegrijpelijk.Winkiller schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 15:05:
[...]
Beetje kortzichtig, ik kijk nog steeds uit naar de Tnet review, beetje geduld kan toch geen kwaad, het zal zijn redenen hebben. Als de review verschijnt mag je nog een keer je mening geven, misschien vind je hem wel goed.
Het is nu niet zo dat er elke week of maand een nieuwe console wordt uitgebracht.
Gelukkig had ik van te voren al wat ingeslagen! Bij https://www.seagm.com/nl/ is de 2500 roebel alleen nog op voorraad.Wingie schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 15:32:
Net geprobeerd om via nilt.ru een giftcard te kopen maar alles uitverkocht iemand nog een tip voor soortgelijke site die de xbox gift card aanbied met russische roebels.
Een nieuwe iphone of what ever staat er meteen op met launch. Het heeft niks met geduld te maken ik heb de x al sinds launch. De redenen zijn al genoemd de grote tech site van nederland weet niet hoe ze 4k moeten behappen in relatie met reviews aldus eerdere quotes in dit topic, oftewel redenen zijn genoemd door reviewers van deze website.Winkiller schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 15:05:
[...]
Beetje kortzichtig, ik kijk nog steeds uit naar de Tnet review, beetje geduld kan toch geen kwaad, het zal zijn redenen hebben. Als de review verschijnt mag je nog een keer je mening geven, misschien vind je hem wel goed.
Als het tegenwoordig trendy is om weken te wachten met reviews mag men daar wel eens wat consistenter in worden, want dan hadden ze beter de review van battlefront 2 met 2 maanden kunnen uitstellen.
Nogmaals ik ben blij met mijn one x, maar het is gewoon opmerkelijk hoe angstvallig stil het is aangaande de one x op de frontpage.
Verwijderd

Sorry.Wingie schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 15:32:
Net geprobeerd om via nilt.ru een giftcard te kopen maar alles uitverkocht iemand nog een tip voor soortgelijke site die de xbox gift card aanbied met russische roebels.
Vanochtend 2x 2000 en 2x 500 gekocht.
- quorumz
- Niet online

Ik had er van de week 16x 250 gekochtRivanov schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 16:30:
[...]
Sorry.
Vanochtend 2x 2000 en 2x 500 gekocht.
Bleef codes inkloppen
Daarom is één van de belangrijkste exclusies deze winter van Sony, Gran Turismo Sport, ook nog niet beoordeeld. Denk dat de daadwerkelijke reden is dat er gewoon te veel rond deze tijd uitkomt om uitgebreid te kunnen testen/schrijven. Verwacht wel dat die binnen nu en 2 weken online staat. En uiteindelijk is er niks mis mee dat ze wat langer de tijd nemen, veel sites komen niet verder dan een paar dagen ermee testen.Verwijderd schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 16:19:
Zullen wel een hele goede relatie hebben met Sony hebben ofzo anders valt het echt niet te verklaren. Er zijn geen excuses. Mij zal het aan m'n reet roesten verder
Dus maar even een receiver gekocht die 4K HDR ondersteund.
Kan er weer tegenaan.
[ Voor 15% gewijzigd door Rivanov op 18-11-2017 16:53 ]
ook cardcodes heeft nog russische kaarten van 500
g2a beter vermijden veel shady handelaars daar, wees gewaarschuwd.
Maar de nieuwe Star Wars game werd op dag van release al gereviewed. Ze zijn selectief maar maken wellicht een keuze op badis van geschatte interesse.Matedeor schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 16:52:
[...]
Daarom is één van de belangrijkste exclusies deze winter van Sony, Gran Turismo Sport, ook nog niet beoordeeld. Denk dat de daadwerkelijke reden is dat er gewoon te veel rond deze tijd uitkomt om uitgebreid te kunnen testen/schrijven. Verwacht wel dat die binnen nu en 2 weken online staat. En uiteindelijk is er niks mis mee dat ze wat langer de tijd nemen, veel sites komen niet verder dan een paar dagen ermee testen.

10 november release date, en 6 december de review.Rossi46 schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 17:03:
Kreeg de PS4 Pro rondom de release een review?
Staat geen appeltje op (gelukkig)harrytasker schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 15:28:
[...]
Ok, maar waarom er op de dag van de release nul komma nul aandacht aan geschonken is op de nieuwspagina vind ik echt onbegrijpelijk.
Het is nu niet zo dat er elke week of maand een nieuwe console wordt uitgebracht.
Verwijderd
Ik vind een console release toch wel even wat anders dan de zoveelste game release. Voor een console release maak je gewoon tijd en/of mensen vrij. Zoals iemand anders ook aangaf het is niet zo dat er ieder jaar een nieuwe console gerealeased wordt. Maar goed lekker boeiend verder. Komt die review is dat leuk maar niet meer dan dat want been there done that en als ie niet komt zal ik er geen nacht slechter door slapen.Matedeor schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 16:52:
[...]
Daarom is één van de belangrijkste exclusies deze winter van Sony, Gran Turismo Sport, ook nog niet beoordeeld. Denk dat de daadwerkelijke reden is dat er gewoon te veel rond deze tijd uitkomt om uitgebreid te kunnen testen/schrijven. Verwacht wel dat die binnen nu en 2 weken online staat. En uiteindelijk is er niks mis mee dat ze wat langer de tijd nemen, veel sites komen niet verder dan een paar dagen ermee testen.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 18-11-2017 17:42 ]
Wat een gemeut van sommige dan zeg.Matedeor schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 17:07:
[...]
10 november release date, en 6 december de review.

- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Dat dus, en het is ook zo krom want er worden ook wel andere 4k devices reviewed en dan heb je (mag ik aannemen) ook met 4k content te maken, dus waarom zou dat nu opeens problemen opleveren?uchiha tijntje schreef op zaterdag 18 november 2017 @ 17:45:
Als je zo met reviews van films omgaat kun je aan het einde van de review aangeven waar je ze het goedkoopst op blu-ray kunt kopen aangezien ze dan al uit de bios zijn.
Het komt vaak genoeg voor dat een review een work in progress is dus waarom dat niet met de X doen? Er valt genoeg over te vertellen, nu lijkt het alsof de X wordt doodgezwegen.
The most powerfull console vs. de zoveelste smartphone.
Ik mag hopen dat de review (als die ooit komt) echt wat toe tevoegen heeft, behalve dan een algemene strekking, ja hij is sterk maar blabla MS moet meer exclusives hebben tenzij je van forza gow 4, halo houdt
We gaan het meemaken (of niet).
Dit topic is gesloten.
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.