[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 38 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.120 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 26-09 20:23
Vanaf wanneer gaan die deals in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Net The Evil Within 2 en Dishonored Death of the Outsider gehaald. Wolfenstein 2 is wel pijnlijk idd die korting maar vorig jaar waren alle Betsheda games ook al goedkoop. Jammer dat de normale versie van COD WW2 er niet bij staat met serieus korting, hopelijk met de kerst. Middle Earth mis ik ook erin (hoewel 34 euro bij cdkeys) Lego Marvel Super Heroes 2 helaas ook nog niet gelijk in de aanbieding

ach toch geen tijd....assassins creed origins slokt je tijd op! :)

https://www.trueachieveme...lack-friday-sales-roundup

Afbeeldingslocatie: https://static.trueachievements.com/customimages/073249.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door quorumz op 17-11-2017 07:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
quorumz schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 07:33:
Net The Evil Within 2 en Dishonored Death of the Outsider gehaald. Wolfenstein 2 is wel pijnlijk idd die korting maar vorig jaar waren alle Betsheda games ook al goedkoop. Jammer dat de normale versie van COD WW2 er niet bij staat met serieus korting, hopelijk met de kerst. Middle Earth mis ik ook erin (hoewel 34 euro bij cdkeys) Lego Marvel Super Heroes 2 helaas ook nog niet gelijk in de aanbieding

ach toch geen tijd....assassins creed origins slokt je tijd op! :)

https://www.trueachieveme...lack-friday-sales-roundup

[afbeelding]
Hier staan minder games in dan in de lijst van @Rivanov ..?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:55

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Staat wel veel tussen, maar ga niks kopen. Kom er gewoon niet aan toe en mijn werkgever wilde me niet doorbetalen toen ik vroeg of ik 12 weken vrij mocht nemen om mijn backlog weg te werken.... Directeur had wel begrip voor de situatie overigens :D

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Wolfenstein 2 voor 30 euro (incl season pass) in ARG :')

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:52
Notna schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:26:
Wolfenstein 2 voor 30 euro (incl season pass) in ARG :')
Argentinië heeft geen Gift Cards. Rusland wel en daar is ie € 31,34 :)

https://xbox-store-checke...dg2nt5?giftcard_allowed=1

/edit: Battlefield 1 Premium Pass is € 8,98 in Zuid-Afrika! _/-\o_

[ Voor 30% gewijzigd door Rivanov op 17-11-2017 08:48 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Rivanov schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:47:
[...]

Nope, maar aangezien het nog prima werkt met een VPN (tenminste; laatste keer da tik het probeerde)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:50

JSchut

.....

Voor degene die aan het wachten was op Forza Horizon 3:
https://xbox-store-checke...ion-standard/9nblggh4x6t9

€ 14,24 in Rusland :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kleinelievewolff
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 16:11
Ik zit er aan te denken om een Xbox One S aan te schaffen, heb onlangs mijn Xbox360 weer eens afgestoft en het is toch wel weer grappig. Nu kan ik vandaag nog een pack kopen met AC:Origins (als die nog ergens op voorraad is) of met Forza Horizon 3, allebei met COD: WWII erbij voor ~€215-€225. Denken jullie dat er met de feestdagen nog een betere deal komt (of een vergelijkbare deal met andere games erbij) of is dit "as good as it gets" en moet ik vandaag bestellen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:28
kleinelievewolff schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:16:
Ik zit er aan te denken om een Xbox One S aan te schaffen, heb onlangs mijn Xbox360 weer eens afgestoft en het is toch wel weer grappig. Nu kan ik vandaag nog een pack kopen met AC:Origins (als die nog ergens op voorraad is) of met Forza Horizon 3, allebei met COD: WWII erbij voor ~€215-€225. Denken jullie dat er met de feestdagen nog een betere deal komt (of een vergelijkbare deal met andere games erbij) of is dit "as good as it gets" en moet ik vandaag bestellen?
Het zal niet veel minder gaan worden dan nu. Bespaar je het gedoe met zoeken en wachten en koop de set gewoon nu 8) In het slechtste geval betaal je nu een paar tientjes meer.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
quorumz schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:45:
Hier een lijst van Major Nelson (weird hier staat Just Cause 3 weer wel op, maar op xbox-store-checker niet)
JC3 was bij mij echt de teleurstelling van het jaar. Klein, slecht verhaal, jammere performance. In vergelijking met deeltje 2 vond ik het echt niet toffer of leuker. Als je iets leuks deed veranderde het spel in een diapresentatie en dat is op de X niet heel veel beter.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 19:54
Ja daar ben ik het helemaal mee eens Yaz, wat is de performance van JC3 echt tragisch slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:54:
[...]

JC3 was bij mij echt de teleurstelling van het jaar. Klein, slecht verhaal, jammere performance. In vergelijking met deeltje 2 vond ik het echt niet toffer of leuker. Als je iets leuks deed veranderde het spel in een diapresentatie en dat is op de X niet heel veel beter.
Zou idd verwachten dat de performance op de X beter zou zijn. Heb het te druk en te veel games om te testen :) Ik heb me behoorlijk vermaakt met het spel, graphics zagen er toen al waanzinnig uit. De uitbreiding met de boten is helemaal gaaf gedaan hoor (alleen laatste dat ik me kan herinneren is dat mijn boot aan gort was geschoten en ik hem nergens meer kan vinden/krijgen)

[ Voor 6% gewijzigd door quorumz op 17-11-2017 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:30

Sagat

Is pappa x2!

Rossi46 schreef op woensdag 15 november 2017 @ 13:09:
Ook wel behoorlijk maf. Stel je bent 'foreign' en studeert/werk in Nederland (zijn er behoorlijk wat), dan krijg je dus altijd die bagger NL teksten te zien :?
Ja vind het ook weird, dat zou toch gekoppeld moeten zijn aan een setting ergens? Of zouden ze een nl versie maken, dus als je de game importeert dat je er dan geen last van hebt?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes91
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 25-02-2020
Zitten erg mooie deals tussen. Zit zelf te twijfelen Dirt 4, WRC7, F1 2017 en / of Zoo Tycoon te halen. Iemand ervaring met deze games?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:42

Willybubba

Nut up or shut up.

Dirt 4 is leuk. Mix van oud en nieuw DiRT, met optie voor de DiRT Rally controls, dus een keuze tussen arcade en sim.

Komt geen X patch voor dacht ik.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CodeMasters :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:10
F1 2017 is wel X Enhanced...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:04
quorumz schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:45:
Hier een lijst van Major Nelson (weird hier staat Just Cause 3 weer wel op, maar op xbox-store-checker niet)

https://majornelson.com/2...-on-black-friday-savings/
thanks GoW4 en FH3 in the pocket. Nu wachten op de enhanced patch voor FH3..

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Rise of the Tombraider en The Witcher 3 GOTY zijn ook must-haves om te kopen. Zeker op de X1X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zijn de meningen/ervaringen hier met de Xbox one X en 60fps games?
Het lijkt er op dat een paar spellen die een unlocked framerate hadden nu richting de 60 gaan, maar een hoop blijft me onduidelijk.
Spellen die locked 30 zijn hebben een patch nodig en dat lijkt alleen te gebeuren met nieuwere titels.
Spellen als Farming simulator 17 , Sniper Elite 4 en Tomb raider definitive edition lopen op de PS4 pro op (Of richting de) 60fps, maar voor zover ik het kan vinden draaien ze op de One X op 30fps.

Is er iemand met een One X en bijvoorbeeld Farming simulator 17 of Sniper Elite 4?
Is er wellicht ergens een duidelijke lijst vinden met spellen die 60fps zijn?

Als oudere gamer die geen 30fps meer verdraagt vind ik het jammer dat Microsoft en de diverse uitgevers/devs hier niet wat duidelijker in zijn.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2017 12:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RAW_
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21:43
kleinelievewolff schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 09:16:
Ik zit een beetje met hetzelfde dilemma. Een One S is best aanlokkelijk, zeker gezien een groot deel van mijn X360 games er op kan draaien en ik in het verleden al aardig wat Xbox One games heb geclaimd met Games with Gold. Ik wacht denk ik nog een weekje tot black friday / cyber monday om te kijken of de prijzen nog verder zullen dalen, heb toch geen haast. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Forza 7 lijkt vanaf de 24ste bij intertoys 34,99 te gaan kosten.
https://view.publitas.com...older-week-47-2017/page/4

Digitaal zag ik ergens dat hij bij Xbox Live 40dollar moet gaan kosten met blackfriday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:25
Rivanov schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 08:47:
[...]

Die mappacks zijn er nog niet allemaal zeker?

Tot wanneer komt er nieuwe content?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:44:
Wat zijn de meningen/ervaringen hier met de Xbox one X en 60fps games?
Het lijkt er op dat een paar spellen die een unlocked framerate hadden nu richting de 60 gaan, maar een hoop blijft me onduidelijk.
Spellen die locked 30 zijn hebben een patch nodig en dat lijkt alleen te gebeuren met nieuwere titels.
Spellen als Farming simulator 17 , Sniper Elite 4 en Tomb raider definitive edition lopen op de PS4 pro op (Of richting de) 60fps, maar voor zover ik het kan vinden draaien ze op de One X op 30fps.

Is er iemand met een One X en bijvoorbeeld Farming simulator 17 of Sniper Elite 4?
Is er wellicht ergens een duidelijke lijst vinden met spellen die 60fps zijn?

Als oudere gamer die geen 30fps meer verdraagt vind ik het jammer dat Microsoft en de diverse uitgevers/devs hier niet wat duidelijker in zijn.
Spellen die ineens op 60 fps draaien op de X zijn een enorme uitzondering, en soms is het ook geen volledige 60 fps (Hitman draait qua physics nog op 30 fps, alleen graphics doen 60 fps). Wil je echt gaan voor 60 fps, dan moet je niet bij de X1X zijn, daar is het ding ook niet op gebouwd. Hij is gebouwd op de bestaande games op 4K draaien, niet om alle bestaande games naar 60 fps te tillen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:04
srdevil schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:12:
Forza 7 lijkt vanaf de 24ste bij intertoys 34,99 te gaan kosten.
https://view.publitas.com...older-week-47-2017/page/4

Digitaal zag ik ergens dat hij bij Xbox Live 40dollar moet gaan kosten met blackfriday.
heeft Intertoys ook een deal met Playstation ofzo...? alle games die niet exclusief zijn worden als PS4 game afgebeeld.. vaag :S

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
SpankmasterC schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:19:
[...]
Wil je echt gaan voor 60 fps, dan moet je niet bij de X1X zijn, daar is het ding ook niet op gebouwd. Hij is gebouwd op de bestaande games op 4K draaien, niet om alle bestaande games naar 60 fps te tillen.
Wat een raar argument. Als een spel gewoon een 30fps lock heeft dan kan je hoog springen maar dan kan je er een beest van 8x zo sterk tegenover zetten, dan zal die nog steeds 30fps draaien. Heeft niets met de X of welke ander platform dan ook te maken.

Verder kan je prima voor 60fps bij het Xbox One platform zijn en zeker bij de X. Er zijn al genoeg voorbeelden die aantonen de 60fps makkelijk kan, voor zowel bestaande als nieuwe spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpankmasterC schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:19:
[...]

Spellen die ineens op 60 fps draaien op de X zijn een enorme uitzondering, en soms is het ook geen volledige 60 fps (Hitman draait qua physics nog op 30 fps, alleen graphics doen 60 fps). Wil je echt gaan voor 60 fps, dan moet je niet bij de X1X zijn, daar is het ding ook niet op gebouwd. Hij is gebouwd op de bestaande games op 4K draaien, niet om alle bestaande games naar 60 fps te tillen.
Ik snap dat niet alles ineens 60 zal zijn, maar een aantal titels dat op de PS4 pro wel een "60" fps update gehad heeft, lijkt dit op de Xbox one X niet te krijgen. Het lijkt samen te hangen met het feit dat de betreffende titels op de PS4 een unlocked framerate hadden, terwijl ze op de Xbox one "locked 30" waren.

De Xbox one X werd volgens mij toch echt aangekondigd als "compromislose" high end console, en de term "4k60" werd ook nog al eens rondgegooid in de marketing-hype. Beetje jammer om te zien dat dat weer loze woorden lijken te zijn: Het aantal 60FPS games is bedroevend te noemen, terwijl een aantal remakes/remasters en andere spellen volgens mij makkelijk op 60fps kunnen draaien, ondanks de wat zwakke CPU.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Tits schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:15:
[...]

Die mappacks zijn er nog niet allemaal zeker?

Tot wanneer komt er nieuwe content?
Op www.battlefield.com vind je de roadmap van de DLC.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Yaz
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:28:
[...]

Ik snap dat niet alles ineens 60 zal zijn, maar een aantal titels dat op de PS4 pro wel een "60" fps update gehad heeft, lijkt dit op de Xbox one X niet te krijgen. Het lijkt samen te hangen met het feit dat de betreffende titels op de PS4 een unlocked framerate hadden, terwijl ze op de Xbox one "locked 30" waren.

De Xbox one X werd volgens mij toch echt aangekondigd als "compromislose" high end console, en de term "4k60" werd ook nog al eens rondgegooid in de marketing-hype. Beetje jammer om te zien dat dat weer loze woorden lijken te zijn: Het aantal 60FPS games is bedroevend te noemen, terwijl een aantal remakes/remasters en andere spellen volgens mij makkelijk op 60fps kunnen draaien, ondanks de zwake CPU.
Dit is helemaal maf. Dus omdat de PS4Pro wel een patch heeft gekregen maar de XOX niet is de XOX de boosdoener? Volgens mij wijs je nu de verkeerde kant op. Verder is de XOX op alle fronten sterker dan de PS4Pro dus is het gewoon een kwestie van bitchen tegen de makers van dat spel dat ze rap eens met een patch moeten komen. Lijkt mij een stuk nuttiger.

Wat is het volgende? Mopperen omdat de XOX Horizon Zero Dawn niet draait hoewel die dat makkelijk zou moeten kunnen? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Motabeatz
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 21-05 10:09
Rivanov schreef op donderdag 16 november 2017 @ 22:27:
Eerste Black Friday Deals zijn online.

'n Verlore Verstand - $8.99 - 40% off
7 Days to Die - $9.00 - 70% off
ABZU - $10.00 - 50% off
ARCADE GAME SERIES 3-in-1 Pack - $3.20 - 60% off
ARK: Survival Evolved - $38.99 - 35% off
Agents of Mayhem - $20.00 - 50% off
Agents of Mayhem - Total Mayhem Bundle - $25.00 - 50% off
America's Greatest Game Shows: Wheel of Fortune & Jeopardy! - $20.00 - 50% off
Armikrog - $4.00 - 60% off
Assassin's Creed Origins - $41.99 - 30% off
Assassin's Creed Origins - DELUXE EDITION - $48.99 - 30% off
Assassin's Creed Origins - GOLD EDITION - $69.99 - 30% off
Assassin's Creed Syndicate - $20.00 - 60% off
Assassin's Creed Syndicate Gold Edition - $28.00 - 60% off
Assassin's Creed The Ezio Collection - $20.00 - 60% off
Assassin's Creed Triple Pack: Black Flag, Unity, Syndicate - $29.70 - 67% off
Assetto Corsa - $17.99 - 40% off
Back to the Future: The Game - 30th Anniversary Edition - $5.00 - 75% off
Batman: The Enemy Within - The Complete Season (Episodes 1-5) - $14.99 - 40% off
Batman: The Telltale Series - The Complete Season (Episodes 1-5) - $7.50 - 70% off
Battleborn - $7.50 - 75% off
Battlefield 1 & Titanfall 2 Ultimate Bundle - $40.00 - 50% off
Battlefield 1 Revolution - $30.00 - 50% off
Battlefield Bundle - $26.99 - 10% off
BioShock: The Collection - $19.80 - 67% off
Black The Fall - $11.24 - 25% off
Borderlands: The Handsome Collection - $19.80 - 67% off
Brothers: a Tale of Two Sons - $6.00 - 70% off
Call of Duty: Black Ops III - Zombies Chronicles Edition - $44.99 - 25% off
Call of Duty: Black Ops III - Zombies Deluxe - $74.99 - 25% off
Call of Duty: Infinite Warfare - Digital Deluxe Edition - $64.99 - 35% off
Call of Duty: Infinite Warfare - Digital Legacy Edition - $47.99 - 40% off
Call of Duty: Infinite Warfare - Launch Edition - $30.00 - 50% off
Call of Duty: Modern Warfare Remastered - $29.99 - 25% off
Call of Duty: WWII - Digital Deluxe - $89.99 - 10% off
Cars 3: Driven to Win - $25.00 - 50% off
Constructor - $20.00 - 50% off
DARK SOULS II: Scholar of the First Sin - $16.00 - 60% off
DARK SOULS III - $24.00 - 60% off
DARK SOULS III - Deluxe Edition - $34.00 - 60% off
DOOM - $20.09 - 33% off
DRAGON BALL XENOVERSE - $12.00 - 70% off
DRAGON BALL XENOVERSE 2 - $35.99 - 40% off
DRAGON BALL XENOVERSE 2 DELUXE EDITION - $45.00 - 50% off
DRAGON BALL XENOVERSE Super Bundle - $50.99 - 40% off
Dead Island Definitive Collection - $16.00 - 60% off
Dead Rising 4 - $16.00 - 60% off
Dead Rising 4 Deluxe Edition - $24.00 - 60% off
Deadlight: Director's Cut - $3.00 - 80% off
Defense Grid 2 - $2.25 - 85% off
Destiny 2 - $38.99 - 35% off
Destiny 2 - Digital Deluxe Edition - $74.99 - 25% off
Destiny 2 - Game + Expansion Pass Bundle - $67.49 - 25% off
Deus Ex: Mankind Divided - $9.00 - 85% off
Deus Ex: Mankind Divided - Digital Deluxe Edition - $13.50 - 85% off
DiRT 4 - $30.00 - 50% off
Dishonored 2 - $20.00 - 50% off
Dishonored Definitive Edition - $10.00 - 50% off
Dishonored The Complete Collection - $32.00 - 60% off
Dishonored: Death of the Outsider - $15.00 - 50% off
Dishonored: Death of the Outsider Deluxe Bundle - $30.00 - 50% off
Disneyland Adventures - $19.49 - 35% off
Doodle God: Ultimate Edition - $4.00 - 60% off
Dragon Age: Inquisition - Game of the Year Edition - $10.00 - 75% off
Dragon Ball Xenoverse + Season Pass - $19.50 - 70% off
Dreamfall Chapters - $15.00 - 50% off
Dying Light: The Following - Enhanced Edition - $20.09 - 33% off
EA SPORTS FIFA 18 & NBA LIVE 18: The One Edition Bundle - $40.00 - 50% off
EA SPORTS FIFA 18 & NHL 18 Bundle - $59.99 - 40% off
EA SPORTS FIFA 18 and Need for Speed Payback Bundle - $64.99 - 35% off
EA SPORTS NHL 18 - $30.00 - 50% off
EA SPORTS NHL 18 Young Stars Deluxe Edition - $50.00 - 50% off
EA SPORTS NHL 18 Young Stars Edition - $40.00 - 50% off
EA SPORTS UFC 2 - $16.00 - 60% off
EA SPORTS UFC 2 Deluxe Edition - $16.50 - 67% off
Enter The Gungeon - $7.49 - 50% off
Evolve - $7.50 - 75% off
F1 2017 - $35.99 - 40% off
FIFA 18 - $35.99 - 40% off
FIFA 18 ICON Edition - $59.99 - 40% off
FIFA 18 Ronaldo Edition - $47.99 - 40% off
FINAL FANTASY XV - $20.00 - 60% off
FINAL FANTASY XV Digital Premium Edition - $30.00 - 60% off
FOR HONOR DELUXE EDITION - $28.00 - 60% off
FOR HONOR Gold Edition - $40.00 - 60% off
FOR HONOR Standard Edition - $24.00 - 60% off
Fallout 4 - $20.09 - 33% off
Fallout 4: Game of the Year Edition - $30.00 - 50% off
Far Cry 4 - $16.00 - 60% off
Far Cry Primal - $20.00 - 60% off
Far Cry Primal - Apex Edition - $22.00 - 60% off
Fashionista Starter Pack - $9.99 - 20% off
Forza Horizon 3 Deluxe Edition - $45.49 - 35% off
Forza Horizon 3 Standard Edition - $24.99 - 50% off
Forza Horizon 3 Ultimate Edition - $67.49 - 25% off
Furi - $10.00 - 50% off
Game of Thrones - The Complete First Season (Episodes 1-6) - $5.00 - 75% off
Gears of War 4 - $19.99 - 50% off
Gears of War 4 Ultimate Edition - $38.99 - 35% off
Gears of War: Ultimate Edition - Day One Version - $10.00 - 50% off
Get Even - $15.00 - 50% off
Gigantic Starter Bundle - $7.49 - 25% off
Gigantic Ultimate Bundle - $20.09 - 33% off
Grand Theft Auto V - $30.00 - 50% off
Grand Theft Auto V & Great White Shark Cash Card - $40.00 - 50% off
Grand Theft Auto V & Megalodon Shark Cash Card Bundle - $64.00 - 60% off
Grand Theft Auto V & Whale Shark Cash Card Bundle - $44.00 - 60% off
Halo 5: Guardians – Digital Deluxe Edition - $25.00 - 50% off
Halo Wars 2: Complete Edition - $50.99 - 15% off
Halo Wars 2: Standard Edition - $20.00 - 50% off
Halo Wars: Definitive Edition - $10.00 - 50% off
Has-Been Heroes - $10.00 - 50% off
Hasbro Family Fun Pack - $12.00 - 70% off
Hasbro Family Fun Pack Conquest Edition - $12.00 - 70% off
Homefront: The Revolution - $12.00 - 60% off
Homefront: The Revolution 'Freedom Fighter' Bundle - $16.00 - 60% off
Human Fall Flat - $6.00 - 60% off
Infinite Minigolf - $7.50 - 50% off
Just Cause 3 - $12.00 - 80% off
Just Cause 3 XL Edition - $16.90 - 80% off
Just Dance 2018 - $40.19 - 33% off
Killer Instinct: Definitive Edition - $20.00 - 50% off
Kona - $10.00 - 50% off
LEGO CITY Undercover - $20.00 - 50% off
LEGO Worlds - $17.99 - 40% off
Lara Croft and the Temple of Osiris - $3.00 - 85% off
Lara Croft and the Temple of Osiris & Season Pass Pack - $4.35 - 85% off
Late Shift - $8.12 - 35% off
Let Them Come - $5.35 - 33% off
Life is Strange Complete Season (Episodes 1-5) - $5.00 - 75% off
Life is Strange: Before the Storm Deluxe Edition - $17.49 - 30% off
Little Nightmares - $11.99 - 40% off
Livelock - $5.00 - 75% off
Lords of the Fallen - $6.00 - 70% off
Lords of the Fallen Digital Complete Edition - $9.00 - 70% off
Lovers in a Dangerous Spacetime - $6.00 - 60% off
MADDEN NFL 18: G.O.A.T. Holiday Edition - $40.00 - 50% off
MARVEL VS. CAPCOM: INFINITE - $40.19 - 33% off
METAL GEAR SOLID V: THE DEFINITIVE EXPERIENCE - $19.49 - 35% off
MONOPOLY PLUS - $7.50 - 50% off
Madden NFL 18 - $30.00 - 50% off
Mafia III - $16.00 - 60% off
Mafia III Deluxe Edition - $24.00 - 60% off
Mages of Mystralia - $14.99 - 25% off
Marvel vs. Capcom: Infinite - Deluxe Edition - $67.49 - 25% off
Marvel's Guardians of the Galaxy: The Telltale Series - The Complete Season (Episodes 1-5) - $10.00 - 50% off
Mass Effect: Andromeda - $16.00 - 60% off
Mass Effect: Andromeda Deluxe Edition - $20.00 - 60% off
Mega Man Legacy Collection 1 & 2 Combo Pack - $17.99 - 40% off
Micro Machines World Series - $17.99 - 40% off
Mighty No. 9 - $5.00 - 75% off
Minecraft: Story Mode - The Complete Season (Episodes 1-5) - $6.00 - 70% off
Minecraft: Story Mode - Season Two - The Complete Season (Episodes 1-5) - $12.50 - 50% off
Minecraft: Story Mode - The Complete Adventure (Episodes 1-8) - $9.00 - 70% off
Mirror's Edge Catalyst - $5.00 - 75% off
Mortal Kombat X - $8.00 - 60% off
Mount & Blade: Warband - $5.00 - 75% off
Murdered: Soul Suspect - $4.00 - 80% off
NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 4 - $20.99 - 30% off
NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 4 ROAD TO BORUTO - $34.99 - 30% off
NBA 2K18 - $41.99 - 30% off
NBA 2K18 Legend Edition - $59.99 - 40% off
NBA 2K18 Legend Edition Gold - $119.99 - 20% off
NBA LIVE 18: The One Edition - $15.00 - 50% off
Necropolis - $7.50 - 75% off
Need for Speed Payback - $35.99 - 40% off
Need for Speed Payback - Deluxe Edition - $47.99 - 40% off
ONE PIECE BURNING BLOOD - Gold Edition - $21.12 - 75% off
One Piece: Burning Blood - $15.00 - 75% off
Ori and the Blind Forest: Definitive Edition - $10.00 - 50% off
Overwatch Game of the Year Edition - $30.00 - 50% off
PAC-MAN CHAMPIONSHIP EDITION 2 - $6.50 - 50% off
PAYDAY 2 - CRIMEWAVE EDITION - THE BIG SCORE Game Bundle - $25.00 - 50% off
PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - $10.00 - 50% off
PRO EVOLUTION SOCCER 2018 - $35.99 - 40% off
PRO EVOLUTION SOCCER 2018 - FC Barcelona Edition Bundle - $41.99 - 40% off
Path of Exile First Blood Bundle - $13.39 - 33% off
Pinball FX3 - Marvel Pinball Season 1 Bundle - $16.07 - 33% off
Pinball FX3 - Sci-Fi Pack - $4.99 - 50% off
Planet of the Eyes - $6.49 - 35% off
Plants vs. Zombies Garden Warfare 2 - Frosty Deluxe Edition - $8.25 - 67% off
Plants vs. Zombies Garden Warfare 2 - Frosty Standard Edition - $8.00 - 60% off
Portal Knights - $11.99 - 40% off
Prey - $20.00 - 50% off
Project CARS 2 - $41.99 - 30% off
Prototype Biohazard Bundle - $16.50 - 67% off
Quantum Break - $20.00 - 50% off
R.B.I. Baseball 17 - $6.60 - 67% off
RESIDENT EVIL 7 biohazard - $30.00 - 50% off
RESIDENT EVIL 7 biohazard Deluxe Edition - $45.00 - 50% off
Rayman Legends - $5.00 - 75% off
ReCore - $14.99 - 25% off
Rise of the Tomb Raider: 20 Year Celebration - $19.80 - 67% off
Rock Band 4 Rivals Bundle - $30.00 - 50% off
Rocket League - $10.00 - 50% off
Rush: A Disney▒Pixar Adventure - $19.49 - 35% off
Ryse: Legendary Edition - $7.50 - 75% off
STEEP - $20.00 - 50% off
STEEP GOLD EDITION - $30.00 - 50% off
Saints Row IV: Re-Elected & Gat out of Hell - $7.50 - 75% off
ScreamRide - $7.50 - 75% off
Serial Cleaner - $6.00 - 60% off
Slender: The Arrival - $2.50 - 75% off
Sniper Elite 3 ULTIMATE EDITION - $13.20 - 67% off
Songbringer - $9.99 - 50% off
South Park: The Fractured but Whole - $40.19 - 33% off
South Park: The Fractured but Whole - Gold Edition - $62.99 - 30% off
State of Decay: Year-One Survival Edition - $7.50 - 75% off
Strider - $3.75 - 75% off
Sunset Overdrive - $7.50 - 75% off
Sunset Overdrive Deluxe Edition - $12.50 - 75% off
Super Comboman: Smash Edition - $10.04 - 33% off
Syberia 3 - $25.00 - 50% off
TEKKEN 7 - Deluxe Edition - $50.99 - 40% off
Tacoma - $14.99 - 25% off
Tekken 7 - $35.99 - 40% off
The Banner Saga - $6.00 - 70% off
The Banner Saga 2 - $10.00 - 50% off
The Crew Ultimate Edition - $25.00 - 50% off
The Disney Afternoon Collection - $8.00 - 60% off
The Elder Scrolls Online: Gold Edition - $30.00 - 50% off
The Elder Scrolls Online: Morrowind - $30.00 - 50% off
The Elder Scrolls Online: Morrowind Collector's Edition - $40.00 - 50% off
The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited - $10.00 - 50% off
The Elder Scrolls V: Skyrim Special Edition - $20.00 - 50% off
The Escapists - $5.00 - 75% off
The Evil Within - $6.60 - 67% off
The Evil Within 2 - $30.00 - 50% off
The Evil Within Digital Bundle - $15.00 - 50% off
The Flame in the Flood - $8.00 - 60% off
The Inner World - $6.00 - 60% off
The LEGO NINJAGO Movie Video Game - $30.00 - 50% off
The Sexy Brutale - $10.00 - 50% off
The Telltale Undead Survival Bundle - $22.00 - 60% off
The Walking Dead: A New Frontier - The Complete Season (Episodes 1-5) - $10.00 - 60% off
The Walking Dead: Michonne - A Telltale Miniseries - $4.50 - 70% off
The Walking Dead: Season Two - $6.25 - 75% off
The Walking Dead: The Complete First Season - $6.25 - 75% off
The Witcher 3: Wild Hunt - $20.00 - 50% off
The Witcher 3: Wild Hunt – Complete Edition - $20.00 - 60% off
The Wolf Among Us - $6.25 - 75% off
Thief - $4.00 - 80% off
Thimbleweed Park - $11.99 - 40% off
This War of Mine: The Little Ones - $7.50 - 75% off
Thumper - $13.39 - 33% off
Titanfall 2: Ultimate Edition - $20.00 - 50% off
Tokyo 42 - $10.00 - 50% off
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - Deluxe Edition - $35.00 - 50% off
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands - Standard Edition - $30.00 - 50% off
Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands and Tom Clancy's Rainbow Six Siege - $50.00 - 50% off
Tom Clancy's Ghost ReconWildlands - Gold Edition - $50.00 - 50% off
Tom Clancy's Rainbow Six Siege - $20.00 - 60% off
Tom Clancy's Rainbow Six Siege Complete Edition - $50.00 - 50% off
Tom Clancy's Rainbow Six Siege Year 2 Gold Edition - $32.00 - 60% off
Tom Clancy's The Division - $15.00 - 70% off
Tom Clancy's The Division Gold Edition - $29.70 - 67% off
Tomb Raider: Definitive Edition - $7.50 - 75% off
Trendy Tycoon Starter Pack - $9.99 - 20% off
Typoman - $3.90 - 70% off
Valkyria Revolution - $23.99 - 40% off
Virginia - $4.00 - 60% off
WRC 7 FIA World Rally Championship - $25.00 - 50% off
WWE 2K18 - $35.99 - 40% off
WWE 2K18 Digital Deluxe Edition - $49.49 - 45% off
Watch Dogs 1 + Watch Dogs 2 Standard Editions Bundle - $35.00 - 50% off
Watch Dogs2 - $19.80 - 67% off
Watch Dogs2 - Deluxe Edition - $23.10 - 67% off
Watch Dogs2 - Gold Edition - $33.00 - 67% off
What Remains of Edith Finch - $13.39 - 33% off
Wolfenstein II: The New Colossus - $30.00 - 50% off
Wolfenstein II: The New Colossus Digital Deluxe Edition - $40.00 - 50% off
Wolfenstein: The New Order - $10.00 - 50% off
Wolfenstein: The Old Blood - $10.00 - 50% off
Wolfenstein: The Two-Pack - $15.00 - 50% off
Worms W.M.D - $9.90 - 67% off
X-Morph: Defense - $11.99 - 40% off
XCOM 2 - $19.80 - 67% off
XCOM 2 Digital Deluxe Edition - $24.75 - 67% off
Zoo Tycoon: Ultimate Animal Collection - $19.49 - 35% off
Thanks voor de lijst! Had NFS Payback gelijk besteld, maar kwam er daarna pas achter dat er ook een bundel was met FIFA18 (die net wat goedkoper is). Net MS aan de lijn gehad en krijg mn geld weer terug van NFS Payback en gelijk de bundel maar gekocht :)

motabeatz.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yaz schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:27:
[...]

Wat een raar argument. Als een spel gewoon een 30fps lock heeft dan kan je hoog springen maar dan kan je er een beest van 8x zo sterk tegenover zetten, dan zal die nog steeds 30fps draaien. Heeft niets met de X of welke ander platform dan ook te maken.

Verder kan je prima voor 60fps bij het Xbox One platform zijn en zeker bij de X. Er zijn al genoeg voorbeelden die aantonen de 60fps makkelijk kan, voor zowel bestaande als nieuwe spellen.
Ik zit hier dus al dagen op te zoeken, en ik kan helaas niet zoveel voorbeelden vinden: Een handjevol kwaliteitstitels die absoluut op 60fps draaien (Forza , Resident Evil 7 , Doom, Wolfenstein bijv.) en een handjevol waarbij het iets minder duidelijk is (Hitman , Rise of the Tomb raider bijv.) en waar de framerate veelal tussen de 40 en de 60 lijkt te liggen.
Over veel spellen is heel veel onduidelijkheid: De ene website spreekt van "locked 60" waar de andere het
40-60 noemt. En van de meeste spellen waar ik interesse in zou hebben kan ik weinig tot niets vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yaz schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:32:
[...]

Dit is helemaal maf. Dus omdat de PS4Pro wel een patch heeft gekregen maar de XOX niet is de XOX de boosdoener? Volgens mij wijs je nu de verkeerde kant op. Verder is de XOX op alle fronten sterker dan de PS4Pro dus is het gewoon een kwestie van bitchen tegen de makers van dat spel dat ze rap eens met een patch moeten komen. Lijkt mij een stuk nuttiger.

Wat is het volgende? Mopperen omdat de XOX Horizon Zero Dawn niet draait hoewel die dat makkelijk zou moeten kunnen? 8)7
Ik bitch of mopper niet, ik stel gewoon een vraag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Yaz schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:32:
[...]

Ow my god.. Daar gaan we weer... Geef ze niet de aandacht waar ze om smeken aub, wij weten beter 8)

Ontopic. Voor de mensen die nog een korte review wilde lezen over de Turtle Beach Stealth 600. Gisterenavond binnen gekregen en direct van de nieuwste firmware voorzien. Een uurtje of drie co-op Halo 5 (wat een genot blijft Halo toch eigenlijk!!!) kunnen spelen zonder (Legendary FTW!) onderbreking van geluid of irritaties van de headset. Ik zit een meter of 3.5 van de Xbox One X, router een halve meter eronder en géén dropouts..

Het was simpelweg genieten van de velen geluiden die Halo 5 rijk is _/-\o_ Ondertussen chatten met @Kalkie (en vaak mogen oprapen >:) ). De headset bleef goed zitten, irriteerde niet en al met al erg blij met de aanschaf.

Dolby Atmos ook ingesteld maar niet ondersteund door de game denk ik maar gewoon goed geluid. Hoewel ik mezelf nog niet goed terug hoor tijdens het chatten (moet ik nog instellen denk ik want zit er wel in) komt dat wel goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:36:
[...]

Over veel spellen is heel veel onduidelijkheid: De ene website spreekt van "locked 60" waar de andere het
40-60 noemt. En van de meeste spellen waar ik interesse in zou hebben kan ik weinig tot niets vinden.
Beste methode is dan gewoon om een tweet te sturen naar de developer. Die antwoorden vast wel en zo niet dan willen ze de info niet delen en moet je hopen op een digital foundry onderzoek. Maar hoe belangrijk is het vraag ik me af?

40-60 fps betekend overigens in mijn ogen dat het spel een fixed resolution heeft. Een 60fps fixed betekend variabele resolutie. Het is gewoon een van de 2. Beide hebben is met deze hardware bijna niet mogelijk voor een modern uitziend spel. Niet zo gek want dan had je een console van 1200 euro moeten hebben.

Ik zou dan overigens altijd voor 60fps gaan met variable resolutie. Als je kijkt naar hoe Halo dat gebruikt, dat is echt heel goed gedaan. En je ziet er eigenlijk helemaal niets van omdat je in de actie toch echt wel andere dingen hebt om naar te kijken. Een variable fps merk je eigenlijk altijd wel, zeker op actie momenten
want dan heb je juist de 60fps nodig.
D-Ed schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:40:
[...]

Dolby Atmos ook ingesteld maar niet ondersteund door de game denk ik maar gewoon goed geluid. Hoewel ik mezelf nog niet goed terug hoor tijdens het chatten (moet ik nog instellen denk ik want zit er wel in) komt dat wel goed.
De 600 ondersteund toch geen Atmos? Zo ja dan moet ik echt binnenkort gaan shoppen...

As quoted door de website

immersive surround sound
The STEALTH 700 & 600 headsets on Xbox One use Microsoft’s new Windows Sonic for Headphones to deliver immersive virtual surround sound for your games, movies and music.
On PS4™ the STEALTH 700 features DTS Headphone:X® surround sound technology to create a unique 7.1 soundstage around your head, while the STEALTH 600 features Turtle Beach Virtual Surround Sound for a truly engaging gaming audio experience.

[ Voor 26% gewijzigd door Yaz op 17-11-2017 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
@Yaz , Jawel, ik heb nu de 30 dagen gratis versie aan staan, je kunt die licentie kopen voor iets van €15,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yaz schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:41:
[...]

Beste methode is dan gewoon om een tweet te sturen naar de developer. Die antwoorden vast wel en zo niet dan willen ze de info niet delen en moet je hopen op een digital foundry onderzoek. Maar hoe belangrijk is het vraag ik me af?
Tja ik ben geen twitter/facebook etc gebruiker.

Hoe belangrijk het is? Het is natuurlijk niet van levensbelang, ik kan best leven zonder games, maar
sinds een jaar of wat kan ik gewoon niet gamen op 30fps: Zodra de camera beweegt zie ik dubbel en lijkt het alsof iemand mijn tv heel snel van links naar rechts schud. Dat wil dus zeggen dat ik in een snelle bocht in een racegame van de weg rijd omdat ik niet meer zie waar ik heen ga zodra ik begin te draaien, en dat ik in een schietspel niet meer zie waar ik op ga richten zodra ik begin te bewegen.
Niet alleen is "een stukje draaien, wachten tot je weer kunt zien, een stukje draaien, wachten tot je weer kunt zien..etc. een weinig succesvolle formule in een shooter, maar het effect is ook dermate oncomfrtabel om naar te kijken dat ik een bijna onbedwingbare neiging krijg om weg te kijken zodra de camera beweegt.

Nu heb ik met enige interesse de Xbox one X gevolgd en was hoopvol doordat Micosoft zelf regelmatig de term "4k60" gebruikte. Nu het ding er is, kan ik hier echter weinig duidelijk over krijgen.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2017 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
D-Ed schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:46:
@Yaz , Jawel, ik heb nu de 30 dagen gratis versie aan staan, je kunt die licentie kopen voor iets van €15,-
Bij de X zit die licentie erbij (wist ik ook niet totdat ik het wilde kopen) en het werkt voor mijn receiver. Maar de TB stealth 600 en 700 ondersteunen voor zover ik weet geen Atmos. Zie ook de info van hun website

link:http://www.turtlebeach.com/en-gb/stealth600-700
immersive surround sound
The STEALTH 700 & 600 headsets on Xbox One use Microsoft’s new Windows Sonic for Headphones to deliver immersive virtual surround sound for your games, movies and music.

On PS4™ the STEALTH 700 features DTS Headphone:X® surround sound technology to create a unique 7.1 soundstage around your head, while the STEALTH 600 features Turtle Beach Virtual Surround Sound for a truly engaging gaming audio experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:47:
[...]

Tja ik ben geen twitter/facebook etc gebruiker.
Helaas kan ik sinds een jaar of wat gewoon niet gamen op 30fps: Zodra de camera beweegt zie ik dubbel en lijkt het alsof iemand mijn tv heel snel van links naar rechts schud. Dat wil dus zeggen dat ik in een snelle bocht in een racegame van de weg rijd omdat ik niet meer zie waar ik heen ga zodra ik begin te draaien, en dat ik in een schietspel niet meer zie waar ik op ga richten zodra ik begin te bewegen.
(Ik kan je verzekeren dat je met "een stukje draaien, wachten tot je weer kunt zien, een stukje draaien, wachten tot je weer kunt zien..etc., weinig kans maakt in de gemiddelde shooter)

Nu heb ik met enige interesse de Xbox one X gevolgd en was hoopvol doordat Micosoft zelf veelvuldig de term "4k60" gebruikte. Nu het ding er is, kan ik hier echter weinig duidelijk over krijgen.
Lastig, ik heb er zelf ook een tijdje last van gehad maar dat had een medische achtergrond dus ik kan het mij voorstellen. Maar wij gaan natuurlijk uit van exact dezelfde informatie die online te vinden is. Als je nu een paar titels zou plaatsen kunnen we misschien met zijn allen op zoek naar info maar er is nergens een lijst te vinden met alle interessante en relevante informatie.

edit: #!(@!# Dubbele reactie. Excuus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yaz schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:50:
[...]

Lastig, ik heb er zelf ook een tijdje last van gehad maar dat had een medische achtergrond dus ik kan het mij voorstellen. Maar wij gaan natuurlijk uit van exact dezelfde informatie die online te vinden is. Als je nu een paar titels zou plaatsen kunnen we misschien met zijn allen op zoek naar info maar er is nergens een lijst te vinden met alle interessante en relevante informatie.

edit: #!(@!# Dubbele reactie. Excuus!
Mag ik vragen wat voor medische achtergrond? Met mijn ogen is niets mis, en de experts zeggen simpelweg "Niet iedereen neemt bewegend beeld hetzelfde waar", daar kan ik het mee doen.
Ik heb er inmiddels al een jaar of 8 last van, ook bij het kijken van films kijk ik weg zodra de camera begint te pannen.
(Terwijl ik Doom op de ps4 @60fps makkelijk 5 uur aan 1 stuk kon spelen zonder last)

Ik heb een aardig lijstje spellen op het oog, maar een aantal ervan heb ik al ooit gespeeld, en de meerderheid zijn spellen die je in een uur of 10-15 uitspeeld, ik had graag nog wat uitgebreidere spellen waar je wat langer zoet mee bent aan het lijstje toegvoegd.

Spellen waar ik interesse in waarvan ik het niet weet zijn oa:

Farming simulator 17
Sniper elite 4
Hitman
Rise of the Tomb raider.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2017 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:55:
[...]

Mag ik vragen wat voor medische achtergrond? Met mijn ogen is niets mis, en de experts zeggen simpelweg "Niet iedereen neemt bewegend beeld hetzelfde waar", daar kan ik het mee doen.
Ik heb er inmiddels al een jaar of 8 last van, ook bij het kijken van films kijk ik weg zodra de camera begint te pannen.
Acute ontsteking aan mijn evenwichtsorgaan. Problemen waren wel iets heftiger dan niet kunnen kijken naar de TV. Staan was in het begin onmogelijk, liggen al lastig genoeg. Dit werd beter over de tijd (3-4 maanden) en na ongeveer 2 jaar heb ik er nog af en toe last van. Judder heb ik altijd al gezien en lastig gevonden (Judder).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yaz schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:01:
[...]

Acute ontsteking aan mijn evenwichtsorgaan. Problemen waren wel iets heftiger dan niet kunnen kijken naar de TV. Staan was in het begin onmogelijk, liggen al lastig genoeg. Dit werd beter over de tijd (3-4 maanden) en na ongeveer 2 jaar heb ik er nog af en toe last van. Judder heb ik altijd al gezien en lastig gevonden (Judder).
Ah , ja, mijn vrouw heeft dat gehad, dat is wel iets extremer dan mijn luxeprobleempje.....

In ieder geval erg bedankt voor het meedenken, als er nog mensen zijn die weten of de door mij genoemde spellen een 60fps patch hebben/krijgen hoor ik het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:41:
[...]

40-60 fps betekend overigens in mijn ogen dat het spel een fixed resolution heeft. Een 60fps fixed betekend variabele resolutie. Het is gewoon een van de 2. Beide hebben is met deze hardware bijna niet mogelijk voor een modern uitziend spel. Niet zo gek want dan had je een console van 1200 euro moeten hebben.
Sorry maar dat is echt onzin. De X heeft geweldige hardware, er is nog maar één onderdeel wat hogere framerates echt tegenhoudt en dat is de CPU. Voor de PC heb je rond de 200 euro al een die top prestaties biedt, maar dat is al overkill, zoveel hoeft het al niet te kosten (vooral niet als je groot inkoopt zoals Microsoft).
Ik denk dat het probleem is dat ze qua CPU toch dicht bij de originele One wouden blijven om compatibiliteitsproblemen te voorkomen. Daardoor hebben ze de CPU niet meer dan een hogere kloksnelheid gegeven. Als ze de X hadden voorzien van een moderne CPU in de trant van een Ryzen of een beetje i5, dan had het prima mogelijk geweest om bijna altijd die 60 fps te halen (als de GPU het nog trekt, maar dat is een kwestie van de hoeveelheid detail en effecten tweaken), maar dan had je wel het risico gehad dat sommige oudere games juist onvoorspelbaar zouden kunnen gaan reageren.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06:37
Verwijderd schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:55:
[...]

(Terwijl ik Doom op de ps4 @60fps makkelijk 5 uur aan 1 stuk kon spelen zonder last)

Ik heb een aardig lijstje spellen op het oog, maar een aantal ervan heb ik al ooit gespeeld, en de meerderheid zijn spellen die je in een uur of 10-15 uitspeeld, ik had graag nog wat uitgebreidere spellen waar je wat langer zoet mee bent aan het lijstje toegvoegd.

Spellen waar ik interesse in waarvan ik het niet weet zijn oa:

Farming simulator 17
Sniper elite 4
Hitman
Rise of the Tomb raider.
Hmm ondanks dat jij het over de FPS heb, krijg ik ''hetzelfde'' (tot misselijkheid toe) indien de BLUR functie aanstaat..
Zodra blur(effect) aanstaat en ik draai snel, nja dat hou ik nog geen 5 minuten vol en dan moet ik ermee stoppen.
Dit niet toevallig ook bij jou een ding? Bij mij viel dit voor het eerst op toen ik de PS4 nog/net had, met 1 van de eerste ''exclusieve'' shooter voor de PS4 (ik weet niet meer welke dat was), ik dacht dat ik gek werd na 5 minuten spelen :D Dit vaker opnieuw geprobeerd te spelen omdat ik dacht dat ik gewoon moe was van de werkdag oid.. Maar het ging niet weg, totdat ik het blureffect deed uitzetten, spontaan kon ik gewoon dat spel spelen zonder duizelig en etc te worden. Hier kwam ik toevallig na een Google zoekopdracht achter omdat ik mij afvroeg of meer mensen daar last van hadden bij het desbetreffende schietspel. En inderdaad, veel mensen krijgen vreemde klachten zodra blur aanstaat.

Ik denk dat zodra ik een racespel zou doen met Blur aan, dat ik na enkele bochten ook spontaan rechtdoor knal haha (nog niet getest, en dat ga ik ook niet testen).

Het eerste wat ik nu doe zodra ik een (nieuw) spel opstart, is kijken of Blur aanstaat (toevallig bij COD WW2 stond deze ook aan) en die gooi ik gelijk uit.

Maar aangezien jij er stellig van overtuigd lijkt te zijn dat het uitsluitend aan de 30FPS ligt, vraag ik me toch af of het niet misschien de blur is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
Helemaal vergeten maar dit spel heeft een patch gekregen.

4K enriched visuals: 30fps
High Framerate: ergens tussen 30-60
Native 4K: 30fps

meer info: YouTube: \[4K] Rise of the Tomb Raider Xbox One X - Native 4K, High Frame-Rate...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
Finraziel schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:04:
[...]

Sorry maar dat is echt onzin. De X heeft geweldige hardware, er is nog maar één onderdeel wat hogere framerates echt tegenhoudt en dat is de CPU. Voor de PC heb je rond de 200 euro al een die top prestaties biedt, maar dat is al overkill, zoveel hoeft het al niet te kosten (vooral niet als je groot inkoopt zoals Microsoft).
Het is probleem gaat verder. Stel ze hadden er een betere CPU in gezet. Dan had je in bijvoorbeeld AC:Origins 60fps gehaald. Maar dan hadden en zullen we meer npc's neer zetten. Dit zijn weer poly's die getekend moeten worden wat weer belasting is op de GPU. Je komt dan in zo'n cirkeltje. Met alleen een betere CPU waren we er niet geweest. Het is nu goed zo. Voor $500 hebben we een bijzonder net apparaat die voor het gros van alle mensen meer dan genoeg spectakel kan genereren, Over 3 jaar zien we wel weer verder met hun 18TeraFlops apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 20:18

Winkiller

De Mopperpot

[...]

De Xbox one X werd volgens mij toch echt aangekondigd als "compromislose" high end console, en de term "4k60" werd ook nog al eens rondgegooid in de marketing-hype. Beetje jammer om te zien dat dat weer loze woorden lijken te zijn: Het aantal 60FPS games is bedroevend te noemen, terwijl een aantal remakes/remasters en andere spellen volgens mij makkelijk op 60fps kunnen draaien, ondanks de wat zwakke CPU.

Vanaf ongeveer 8:55 min even kijken en luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LopendeVogel schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:08:
[...]

Hmm ondanks dat jij het over de FPS heb, krijg ik ''hetzelfde'' (tot misselijkheid toe) indien de BLUR functie aanstaat..
Zodra blur(effect) aanstaat en ik draai snel, nja dat hou ik nog geen 5 minuten vol en dan moet ik ermee stoppen.
Dit niet toevallig ook bij jou een ding? Bij mij viel dit voor het eerst op toen ik de PS4 nog/net had, met 1 van de eerste ''exclusieve'' shooter voor de PS4 (ik weet niet meer welke dat was), ik dacht dat ik gek werd na 5 minuten spelen :D Dit vaker opnieuw geprobeerd te spelen omdat ik dacht dat ik gewoon moe was van de werkdag oid.. Maar het ging niet weg, totdat ik het blureffect deed uitzetten, spontaan kon ik gewoon dat spel spelen zonder duizelig en etc te worden. Hier kwam ik toevallig na een Google zoekopdracht achter omdat ik mij afvroeg of meer mensen daar last van hadden bij het desbetreffende schietspel. En inderdaad, veel mensen krijgen vreemde klachten zodra blur aanstaat.

Ik denk dat zodra ik een racespel zou doen met Blur aan, dat ik na enkele bochten ook spontaan rechtdoor knal haha (nog niet getest, en dat ga ik ook niet testen).

Het eerste wat ik nu doe zodra ik een (nieuw) spel opstart, is kijken of Blur aanstaat (toevallig bij COD WW2 stond deze ook aan) en die gooi ik gelijk uit.

Maar aangezien jij er stellig van overtuigd lijkt te zijn dat het uitsluitend aan de 30FPS ligt, vraag ik me toch af of het niet misschien de blur is.
Motion Blur maakt niet zoveel uit, het ligt echt aan de framerate, op plaatsen als AVS forums etc. is er veel over geschreven.
Als in het echte leven een auto voorbij rijdt volgt je oog dit object vloeiend, als het op een scherm gebeurd gaat dit in stapjes, als deze stapjes te groot zijn gaat je oog wanhopig proberen deze stapjes te volgen, wat resulteert in dubbel zien, schuddend beeld, en hoofdpijn, oogpijn etc. Het verschilt van person to persoon en waar sommigen het verschil niet zien tussen 30 en 60, word een ander er letterlijk ziek van.
(Vandaar waarschijnlijk ook de vermoeiende discussies op het internet)

De meeste mensen kunnen dit effect zien: Als je in een donker spel naar een lichtbron kijkt en snel van links naar rechts beweegt zullen de meeste mensen 2 lichtbronnen naast elkaar zien. De meeste mensen lijken hier echter weingi last van te hebben, terwijl ik gewoon helemaal niet meer zie waar ik heen moet.

https://www.testufo.com/ Is een goed voorbeeld, voor mij schud de 30fps ufo als een dolle en ik zie er continue 2 of meer naast elkaar, De 60fps ufo is niet perfect, maar een stuk rustiger.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-11-2017 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Verwijderd Ben even het begin van de discussie kwijt maar in FM7 kan je 3 soorten "blur" kiezen.

- geen
- medium
- helemaal over the top misselijk worden bij 50km/h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Yaz schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:49:
[...]

Bij de X zit die licentie erbij (wist ik ook niet totdat ik het wilde kopen) en het werkt voor mijn receiver. Maar de TB stealth 600 en 700 ondersteunen voor zover ik weet geen Atmos. Zie ook de info van hun website

immersive surround sound

Hmmm.....ik weet zeker dat @Tags NL wel die Atmos licentie heeft gekocht. Volgens hem ondersteunt de TB 700 wel Atmos. Nu snap ik het even niet meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
Winkiller schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:16:
[...]

[video]
Vanaf ongeveer 8:55 min even kijken en luisteren.
Om iedereen wat tijd te besparen maar na dit tijdsframe gaat het over "exclusives". Geen idee wat dat toevoegt aan deze discussie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23:03
@Yaz

Te laat :+

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:14:
[...]

Het is probleem gaat verder. Stel ze hadden er een betere CPU in gezet. Dan had je in bijvoorbeeld AC:Origins 60fps gehaald. Maar dan hadden en zullen we meer npc's neer zetten. Dit zijn weer poly's die getekend moeten worden wat weer belasting is op de GPU. Je komt dan in zo'n cirkeltje. Met alleen een betere CPU waren we er niet geweest. Het is nu goed zo. Voor $500 hebben we een bijzonder net apparaat die voor het gros van alle mensen meer dan genoeg spectakel kan genereren, Over 3 jaar zien we wel weer verder met hun 18TeraFlops apparaat.
Daar heb je op zich wel een interessant punt ja... de hardware zou best 60 fps aan kunnen, de ontwikkelaars maken de keuze om het toch zo zwaar te maken dat dat weer niet gehaald wordt. Blijkbaar is er (denken zij dan toch) meer behoefte aan eyecandy dan aan framerate.
Daarmee overigens dan wel weer een voordeel voor de PC gamers, doordat de consoles op CPU performance vlak toch nog achter blijven blijft het op PC's wel mogelijk om veel hogere framerates te halen. Als consoles te dichtbij PC performance komen lukt dat misschien ook niet meer (aangezien CPU performance niet heel significant meer lijkt te groeien, buiten meer cores). Weer eens een andere manier om er tegenaan te kijken dan dat consoles game ontwikkeling alleen maar tegen zouden houden (wat deze generatie sowieso een stuk minder waar is, maar vorige gen wel).

Maar goed mijn punt was vooral dat de X geen 1200 euro had hoeven kosten. Die snellere CPU had misschien 100 euro toegevoegd, maar zeker geen 700.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 11:01:
[...]

F1 2017 is wel X Enhanced...
En dit weekeind bovendien gratis te spelen, dus try before you buy !
Dit geldt ook voor Overwatch en Rainbow Six.

Gisteren demo gespeeld van Forza 7, twijfel om deze te halen (straks met 30% korting)
Eveneens Forza Horizon 3 demo gespeeld, ondersteund geen HDR in de demo 8)7 en zie dat hij 15 januari pas X-enhanced wordt, 14 euro in Rusland is lekker maar ja krijgen natuurlijk ook nog de December Countdown aanbiedingen straks met misschien wel de Ultimate edition voor weinig....
En dan staat FH4 natuurlijk ook nog op de stoep.....
Wat zijn jullie gedachten over deze twee games ?

En hoe bevalt The Evil Within 2 ?

[ Voor 12% gewijzigd door justifire op 17-11-2017 14:39 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Yaz schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:26:
[...]

Om iedereen wat tijd te besparen maar na dit tijdsframe gaat het over "exclusives". Geen idee wat dat toevoegt aan deze discussie....
[...]
Het aantal 60FPS games is bedroevend te noemen
Word er niet verteld/bevestigd wat Vibuthi schreef :?

[ Voor 20% gewijzigd door Winkiller op 17-11-2017 14:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:37:
[...]

En dan staat FH4 natuurlijk ook nog op de stoep.....
Werkelijk? Grote kans dat die pas ergens in september dropt... Als je je daar nu al zorgen over moet maken ;)

/edit: FH3 heeft veeeeel meer & langere career (en leuker) dan FM7. Maar ik vind zelf FM7 fijner om te rijden. Desondanks ben ik zo'n debiel die alle Forza* op 100% heeft uitgespeeld.

[ Voor 24% gewijzigd door MAX3400 op 17-11-2017 14:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yaz
Winkiller schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:38:
[...]

[...]

Word er niet verteld/bevestigd wat Vibuthi schreef :?
Geen idee. Op 8:55 is het afronden van iets wat niet over het onderwerp ging en daarna begon er een stukje over het "voordeel" van de PS4 namelijk exclusives. Ik zie daar geen voordeel in, onderwerp is al 10x besproken en niet van toepassing op het onderwerp van de discussie. Dus tab dicht, even snel een waarschuwing voor iedereen om zijn tijd niet te verdoen en verder :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08:47

Tags NL

Harmful or Harmless?

MRE-Inc schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:24:
[...]

Hmmm.....ik weet zeker dat @Tags NL wel die Atmos licentie heeft gekocht. Volgens hem ondersteunt de TB 700 wel Atmos. Nu snap ik het even niet meer.
Doet hij wel :)

https://intl.turtlebeach.com/nl/stealth-700-xbox-one

Windows Sonic surround sound - Xbox One's Windows Sonic voor hoofdtelefoons levert meeslepend virtual surround sound om je games, films en muziek tot leven te wekken. * Windows Sonic voor hoofdtelefoons verstrekt door Microsoft voor Xbox One (en compatibele Windows 10-PC’s). Ook compatibel met Dolby Atmos® voor hoofdtelefoons, onderhevig aan beschikbaarheid via Microsoft-updates. Aanvullende aankoop is mogelijk vereist.

@MRE-Inc @Yaz

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kalkie
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:45

Kalkie

NLMP

Zo, de backlog verder aangevuld met Prey, Deus Ex Mankind Divided, Dishonored Death of the Insider en Rise of the Tomb Raider (heb ik al eens gespeeld maar wil deze nog wel in glorious 4k HDR zien nadat ik deze week even de trial probeerde om te kijken hoe dat er uit zag *kwijl*).

Zit me nog in te houden om Fallout Season Pass en de laatste Wolfenstein in het mandje te stoppen ... :)

@D-Ed Het was weer lekker knallen gisteren ja! Ik heb jou toch ook af en toe mogen oprapen :)

XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yaz
Tags NL schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:54:
[...]

Doet hij wel :)

https://intl.turtlebeach.com/nl/stealth-700-xbox-one

Windows Sonic surround sound - Xbox One's Windows Sonic voor hoofdtelefoons levert meeslepend virtual surround sound om je games, films en muziek tot leven te wekken. * Windows Sonic voor hoofdtelefoons verstrekt door Microsoft voor Xbox One (en compatibele Windows 10-PC’s). Ook compatibel met Dolby Atmos® voor hoofdtelefoons, onderhevig aan beschikbaarheid via Microsoft-updates. Aanvullende aankoop is mogelijk vereist.

@MRE-Inc @Yaz
Nu staat hij zeker op mijn lijstje. Helemaal als ik hoor dat de connectie problemen zijn opgelost. Januari moet haalbaar zijn. Dure decembermaand :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Yaz schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:46:
[...]

Geen idee. Op 8:55 is het afronden van iets wat niet over het onderwerp ging en daarna begon er een stukje over het "voordeel" van de PS4 namelijk exclusives. Ik zie daar geen voordeel in, onderwerp is al 10x besproken en niet van toepassing op het onderwerp van de discussie. Dus tab dicht, even snel een waarschuwing voor iedereen om zijn tijd niet te verdoen en verder :)
Dat is jou mening, niet de mijne, laat ieder fijn zelf kiezen of hij of zij wilt kijken. toch ?
Ik weet niet precies welke titels de exclusives zijn maar er word iets bevestigd anders plaats ik het niet.
Jou persoonlijke mening doet dan niet ter zake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Yaz schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 13:49:
[...]

immersive surround sound

Alle headsets ondersteunen Dolby Atmos for Headphones, dat is Dolby's variant van Spatial Sound. Daar dient echter voor betaald te worden, eenmalig $ 15,- Windows Sonic is Microsoft's variant van Spatial Sound en die is gratis. Dus de Stealth 600 en 700 ondersteunen gewoon Atmos. Net als iedere andere normale headset (stereo etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Kalkie schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:54:

Zit me nog in te houden om Fallout Season Pass en de laatste Wolfenstein in het mandje te stoppen ... :)

@D-Ed Het was weer lekker knallen gisteren ja! Ik heb jou toch ook af en toe mogen oprapen :)
Haha :+ Morgenavond gaan we er weer voor _/-\o_ (dan ff Gears zodat ook kan checken of Dolby Atmos werkt op de Stealth :9

Edit: Die Wolfenstein zit me ook lief aan te kijken idd...

[ Voor 6% gewijzigd door D-Ed op 17-11-2017 15:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Yaz schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 14:58:
[...]

Nu staat hij zeker op mijn lijstje. Helemaal als ik hoor dat de connectie problemen zijn opgelost. Januari moet haalbaar zijn. Dure decembermaand :(
Gisteren een 250€ bon gekregen, dus ga hem binnenkort halen afhankelijk of andere game/xbox one wensen een hogere prio hebbben (zoals bv een 4k TV)

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Yaz
Winkiller schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:03:
[...]

Dat is jou mening, niet de mijne, laat ieder fijn zelf kiezen of hij of zij wilt kijken. toch ?
Tuurlijk mag iedereen kijken wat hij wilt. Ik sta ze niets in de weg.
[...]
Ik weet niet precies welke titels de exclusives zijn maar er word iets bevestigd anders plaats ik het niet.
Dus je post een video met de mededeling dat we vanaf een bepaalde tijd iets moeten kijken (je was eigenlijk zelf al te lui om een tijdsstempel mee te geven in de url zodat we gelijk op het relevante stuk kwamen). Verteld er verder niet bij wat er dan te zien zou moeten zijn (wel zo handig, dat stukje context) en nu blijkt dat je zelf ook niet precies weet wat er verteld en/of bevestigd word?

Deze moet je ook hier eens kijken vanaf 0:10. Er word iets bevestigd maar ik weet niet precies wat en ik heb daarmee dus ook geen idee of het relevant is.
[...]
Jou persoonlijke mening doet dan niet ter zake.
Volgens mij is dat juist het doel van een forum. Het geven en horen van persoonlijke meningen.

Edit: URL verstopt in een link om de verrassing groter te maken! Het is net een kadootje.

[ Voor 9% gewijzigd door Yaz op 17-11-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:20:
[...]

Volgens mij is dat juist het doel van een forum. Het geven en horen van persoonlijke meningen.
Hier heb je wel een punt mits alle partijen op een gegeven moment kunnen inzien dat ze van mening kunnen blijven verschillen en dan niet voortborduren op de laatste uitspraak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
Ik heb dishonored DE en DOTI, vind Dishonored 2 wat duur uitvallen.

Jammer genoeg geen deal op season pass van Forza Horizon 3 en Wildlands.

Bij mij gaat het wss dit worden:
Recore
Wolfenstein II +Season Pass
Agents of Mayhem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Jammer dat je vaak met de aanschaf van Gift Cards nog een stuk duurder uitkomt dan de daadwerkelijke prijs in de Store. Omdat je vaak een grotere giftcard moet kopen, dan het daadwerkelijke bedrag in de Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Rivanov schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:25:
Jammer dat je vaak met de aanschaf van Gift Cards nog een stuk duurder uitkomt dan de daadwerkelijke prijs in de Store. Omdat je vaak een grotere giftcard moet kopen, dan het daadwerkelijke bedrag in de Store.
En dat je dan dus Russische, Braziliaanse, Dollars etc. over houd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:21

nexhil

BAM!

Rivanov schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:25:
Bij seagm, kom ik altijd wel redelijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Als ik zoek naar mijn vraag, kom ik met name wat forumposts van een paar jaar geleden tegen, ook buiten Tweakers om.

Ik heb sinds een paar maanden weer een Xbox One S (500 GB) en met de huidige Black Friday deals zie ik een aantal interessante games ertussen staan die ik aan zou willen schaffen, maar ook zie ik dat ik nog maar 60 GB vrije ruimte heb.

Nu is mijn vraag: kan ik zonder enig probleem games verwijderen die ik op dit moment niet speel maar later wel weer wil gaan spelen? En dan met name met behoud van mijn huidige progress (save games)?

Volgens de forumposts die ik heb kunnen vinden is dit mogelijk, ook al is het een paar jaar oude info, lijkt mij niet dat het ineens niet werkt. Waar ik echter geen duidelijkheid over kan vinden is of hier nog verschil zit tussen hoe je game aangeschaft hebt? Ik heb een aantal digitaal aangeschafte games, een paar games with gold en een drietal fysiek op schijf.

Kortom: blijft ongeacht de bron van de game mijn save game/progress altijd bewaard? En kan ik dus zonder problemen nu Forza Motorsport 5 (Games with Gold) waar ik ca. 40-50 races gereden heb verwijderen, omdat ik toch eerst FH3+expansions aan het completen ben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 14:34
2 maanden geleden is om misterieuse wijze mijn Xbox account geblokkeerd door Microsoft. Hierdoor kon ik geen aankopen meer doen. Na dik een maand is het probleem door het escalatieteam opgelost. Vandaag wou ik spellen uit de black friday sale van Microsoft kopen en wat denk je? Probleem is weer terug. Gebeld met support en er zit inderdaad weer een blokkade op het account. Iemand enig idee waar dit steeds vandaan kan komen? Begin zo langzamerhand mijn geloof in Microsoft en het plezier in de Xbox wel te verliezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:26
Goedkope externe drive kopen hoef je niks te verwijderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14:26
wjsiebes schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:31:
2 maanden geleden is om misterieuse wijze mijn Xbox account geblokkeerd door Microsoft. Hierdoor kon ik geen aankopen meer doen. Na dik een maand is het probleem door het escalatieteam opgelost. Vandaag wou ik spellen uit de black friday sale van Microsoft kopen en wat denk je? Probleem is weer terug. Gebeld met support en er zit inderdaad weer een blokkade op het account. Iemand enig idee waar dit steeds vandaan kan komen? Begin zo langzamerhand mijn geloof in Microsoft en het plezier in de Xbox wel te verliezen
Heb je misschien een ander device met je live account erop ? Misschien probeert deze telkens in te loggen met een verkeerd password en uiteindelijk word je account geblokkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MooDyBLueS schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:28:
Als ik zoek naar mijn vraag, kom ik met name wat forumposts van een paar jaar geleden tegen, ook buiten Tweakers om.

Ik heb sinds een paar maanden weer een Xbox One S (500 GB) en met de huidige Black Friday deals zie ik een aantal interessante games ertussen staan die ik aan zou willen schaffen, maar ook zie ik dat ik nog maar 60 GB vrije ruimte heb.

Nu is mijn vraag: kan ik zonder enig probleem games verwijderen die ik op dit moment niet speel maar later wel weer wil gaan spelen? En dan met name met behoud van mijn huidige progress (save games)?

Volgens de forumposts die ik heb kunnen vinden is dit mogelijk, ook al is het een paar jaar oude info, lijkt mij niet dat het ineens niet werkt. Waar ik echter geen duidelijkheid over kan vinden is of hier nog verschil zit tussen hoe je game aangeschaft hebt? Ik heb een aantal digitaal aangeschafte games, een paar games with gold en een drietal fysiek op schijf.

Kortom: blijft ongeacht de bron van de game mijn save game/progress altijd bewaard? En kan ik dus zonder problemen nu Forza Motorsport 5 (Games with Gold) waar ik ca. 40-50 races gereden heb verwijderen, omdat ik toch eerst FH3+expansions aan het completen ben?
Heb vorige week Arkham Knight opnieuw geïnstalleerd en progress was zoals daar voor. Ook een 500GB One S hier. Was een digitale aankoop. Maar in het verleden met Sunset Overdrive (fysiek) ook al gedaan zonder problemen.

[ Voor 3% gewijzigd door Wom op 17-11-2017 15:36 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:21

nexhil

BAM!

Save games worden in de cloud gesaved. En werken ook perfect tussen 2 verschillende Xbox ones.

Zojuist voor de vrouw:
Lego City Undercover aangeschaft, Black Friday dealio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
MooDyBLueS schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:28:

Save games worden in "The Cloud" opgeslagen. Tenzij jij heel specifiek kiest om deze te verwijderen blijven deze daar staan. Let wel, het verwijderen van een spel is NIET genoeg om een save game permanent te verwijderen. Hiervoor moet je onder "Manage Game" bij "Saved Games" expliciet zeggen dat je de save game wilt verwijderen inclusief de cloud backup.

Maw, er gebeurt niets met je save games al verwijder en installeer je het spel 10x. Je kan dus rustig FM5 verwijderen en eerst FH3 uitspelen om daarna FM5 te installeren en verder te gaan waar je was.

Wat ik wel eens heb gehoord is dat er verschil zit in een digitale versie en een winkel versie qua save games. Ik heb deze problemen zelf nooit gehad maar kan niet garanderen dat het geen probleem zou kunnen zijn met een select aantal spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Yaz schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:20:
[...]

Tuurlijk mag iedereen kijken wat hij wilt. Ik sta ze niets in de weg.
[...]

Om iedereen wat tijd te besparen maar na dit tijdsframe gaat het over "exclusives".
Zeg dan niet dat ze niet hoeven te kijken, de X komt overigens ook in deze video ook goed uit de bus.
Het enigste wat PS op dit moment aan voorsprong heeft zijn wat meer titels die de Pro volledig benutten.
En of dat uitsluitend de exclusives zijn is mij onbekend en voor mij niet belangrijk.
Ik dacht met de video een antwoord te geven op een vragensteller meer niet, dat jij het weer afkraakt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Helemaal niets, er wordt wat geneuzeld over exclusives die er wel in het blauwe kamp zijn, terwijl team groen die nog niet (voldoende) zou hebben.... Aan de andere kant, MS heeft al aangegeven dat ze meer in eigen studio's gaan investeren, een kwestie van tijd dus.

Totaal niet nodig om keer op keer deze inmiddels stok oude koe uit de sloot te trekken

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tits schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:23:
Ik heb dishonored DE en DOTI, vind Dishonored 2 wat duur uitvallen.

Jammer genoeg geen deal op season pass van Forza Horizon 3 en Wildlands.

Bij mij gaat het wss dit worden:
Recore
Wolfenstein II +Season Pass
Agents of Mayhem
Doe jezelf een plezier en schrap ReCore !
Gisteren enhanced patch binnen gehad, ziet er echt niet uit.
Schaduwen zijn kartelig en worden terwijl je beweegt TOT 5 METER VOOR JE scherper gemaakt.
Lijkt op een soort omgekeerde pop-up.
High resolution shaders worden gaandeweg op de omgevingen "geplakt"
Leek wel of ik 15 jaar terug ging in de tijd :r
Ver weg blijven bij dit gedrocht.

Voor een ieder met een X zou ik vanuit deze sale Gears of War 4 en Rise of the Tomb Raider aanraden.
Beide zijn nu spotgoedkoop, ondersteunen 4K HDR (of high framerate) en Dolby Atmos support :9~

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:41:
[...]

Helemaal niets, er wordt wat geneuzeld over exclusives die er wel in het blauwe kamp zijn, terwijl team groen die nog niet (voldoende) zou hebben.... Aan de andere kant, MS heeft al aangegeven dat ze meer in eigen studio's gaan investeren, een kwestie van tijd dus.
Precies en dat komt in de video die ik gepost heb ook naar voren...dank Jeroen. d:)b

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tits
justifire schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:43:
[...]

Doe jezelf een plezier en schrap ReCore !
Gisteren enhanced patch binnen gehad, ziet er echt niet uit.
Schaduwen zijn kartelig en worden terwijl je beweegt TOT 5 METER VOOR JE scherper gemaakt.
Lijkt op een soort omgekeerde pop-up.
High resolution shaders worden gaandeweg op de omgevingen "geplakt"
Leek wel of ik 15 jaar terug ging in de tijd :r
Ver weg blijven bij dit gedrocht.

Voor een ieder met een X zou ik vanuit deze sale Gears of War 4 en Rise of the Tomb Raider aanraden.
Beide zijn nu spotgoedkoop, ondersteunen 4K HDR (of high framerate) en Dolby Atmos support :9~
Kost me 5 euro in Rusland en wou het inderdaad doen voor 4K.

Dan toch nog maar even nadenken;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MooDyBLueS
  • Niet online
Wom schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:34:
[...]

Heb vorige week Arkham Knight opnieuw geïnstalleerd en progress was zoals daar voor. Ook een 500GB One S hier. Was een digitale aankoop. Maar in het verleden met Sunset Overdrive (fysiek) ook al gedaan zonder problemen.
Wow, klinkt gewoon perfect! Ik las in de Xbox FAQ al dat met de Xbox One niks extra's gedaan hoeft te worden om save games naar Xbox Live te saven (en je geen Gold membership nodig hebt, die ik overigens wel heb).

Ik heb om precies te zijn nu 3 fysiek, 6 digitaal aangeschaft en 5 via Games with Gold. Met name die laatste heb ik gewoon 'gekocht' om ze een keer uit te proberen, maar staan nu dus onnodig ruimte in te nemen. ;)
nexhil schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:37:
Save games worden in de cloud gesaved. En werken ook perfect tussen 2 verschillende Xbox ones.

Zojuist voor de vrouw:
Lego City: Undercover aangeschaft, Black Friday dealio
Goed om te weten! Heb nu nog een Full HD tv, vandaar ook de keuze voor een One S, maar als de 55" 4K OLED tv's van LG/Sony tot de € 1000 zakken, maak ik ook gelijk de overstap naar een One X. Wie weet dat de One S dan elders nog gebruikt gaat worden.

Ik ben in ieder geval erg tevreden, heb zojuist ook FM5 verwijderd en hoewel ik (volgens mij) niet mijn cloud save game in kan zien, zie ik wel netjes dat deze 'klaar staat' om te installeren.

Moet ook zeggen dat ik al spijt heb van mijn fysieke game aankopen. :P Blijft toch irritant om ineens die pop-up te zien "do you own this game? pop in the disc to play". Dacht eerst dat het handig zou zijn om die fysieke weer door te kunnen verkopen, maar met de prijzen die je voor net-niet-de-nieuwste games betaalt maakt dat ook niks meer uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
www.xbox-store-checker.com is ook niet vooruit te branden nu. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Winkiller schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:45:
[...]

Precies en dat komt in de video die ik gepost heb ook naar voren...dank Jeroen. d:)b
Heb je die video niet gewoon gepost in reactie op de verkeerde post? Want ik snap ook nog steeds niet wat het met de discussie te maken had... En je kwam over alsof je voor het PS4 kamp argumenteerde door weer het exclusives argument naar boven te halen, terwijl het nu dus lijkt alsof je dat helemaal niet belangrijk vindt? Erg verwarrend... Misschien had je je punt gewoon even uit moeten leggen in plaats van cryptisch te doen over die video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Finraziel schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:51:
[...]

Heb je die video niet gewoon gepost in reactie op de verkeerde post? Want ik snap ook nog steeds niet wat het met de discussie te maken had... En je kwam over alsof je voor het PS4 kamp argumenteerde door weer het exclusives argument naar boven te halen, terwijl het nu dus lijkt alsof je dat helemaal niet belangrijk vindt? Erg verwarrend... Misschien had je je punt gewoon even uit moeten leggen in plaats van cryptisch te doen over die video.
Sorry maar ik ben niet over exclusives begonnen in mijn berichten, dat was Yaz. Ik wilde slechts antwoord geven op wat er gezegd werd, dat er inderdaad weinig is om de X volledig te benutten. Niet om de X af te kraken, maar laat verder maar het gaat het is goed zo.

Ja ik ben niet zo op de hoogte van exclusives omdat het mij echt NIET boeit, heeft echt voordelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed genoeg voor de Xbox One X?
https://www.onlinekabelsh...4k-hdmi-kabel-wit-3-meter

Of zou HDR hier niet op werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:59:
[...]

Sorry maar ik ben niet over exclusives begonnen in mijn berichten, dat was Yaz. Ik wilde slechts antwoord geven op wat er gezegd werd, dat er inderdaad weinig is om de X volledig te benutten. Niet om de X af te kraken, maar laat verder maar het gaat het is goed zo.

Ja ik ben niet zo op de hoogte van exclusives omdat het mij echt NIET boeit, heeft echt voordelen.
Maakt verder ook niet uit :) ik denk dat er puur een communicatieprobleempje was... Je wou blijkbaar niet over exclusives beginnen, maar bij het tijdstip wat jij aangaf begonnen ze daarover te praten, dus zo kwam het over.
Niet om er nou over door te gaan, maar misschien begrijp je zelf dan ook waar het mis ging :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Fugitive2008
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 20:13
https://www.action.com/nl-nl/search/?q=hdmi

werkt deze dan niet? Is volgens de specificaties een hdmi 2.0 kabel, en een behoorlijke klap goedkoper.

Verder: Uitleg over HDR door HDMI kabels

[ Voor 12% gewijzigd door Fugitive2008 op 17-11-2017 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Finraziel schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 16:04:
[...]

Maakt verder ook niet uit :) ik denk dat er puur een communicatieprobleempje was... Je wou blijkbaar niet over exclusives beginnen, maar bij het tijdstip wat jij aangaf begonnen ze daarover te praten, dus zo kwam het over.
Niet om er nou over door te gaan, maar misschien begrijp je zelf dan ook waar het mis ging :)
Het ging mij om dat er voor PS4 Pro meer keuze is omdat die al 1 jaar bestaat, en ja voor de Xbox One X moet dat allemaal nog komen in de toekomst.

Bullet heeft het in zijn laatste reactie wel precies omschreven wat ik bedoelde.
Bullet NL schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 15:41:
[...]

Mijn reactie met de video kwam voort uit....
[...]
Ik ben het als XBO bezitter helemaal eens met Vibuthi, maar dat mag duidelijk zijn. :/

[ Voor 13% gewijzigd door Winkiller op 17-11-2017 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op vrijdag 17 november 2017 @ 16:27:
[...]

Kies een kabel met High Speed vermelding, dan zit je altijd goed (18Gbps throughput)
Deze dus.
https://www.kabeldirect.n...th-ethernet-kabel-2m.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-09 18:14

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Ik dacht dat bij de Xbox One X de warme lucht aan de zijkanten naar buiten kwam? Blijkbaar is het dus via de achterkant. Ik had hem redelijk dicht tegen de muur aan staan en mijn Xbox en muur werden behoorlijk warm. :P

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appeltje eitje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 13:31
Iemand toevallig die hier ook gebruik maakt van de Xbox app voor de iPhone? Bij mij werkt de chatfunctie niet meer en kan ook de gamercards van vrienden niet meer benaderen. Krijg de volgende melding:

"Je account is zo ingesteld dat je geen toegang tot deze functie hebt. Je kunt dat veranderen door je privacyinstellingen te wijzigen op Xbox.com"

Heb al verschillende manieren al mijn instellingen proberen te wijzigen maar krijg het op geen enkele mogelijke manieren meer aan de praat..... iemand een solution?
Pagina: 1 ... 38 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.