[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 47 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.126 views

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Is er alweer een nieuwe xbox one x uit dan _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yup, hij is er. Goede review denk ik. Ja, hij is wat generiek en vertelt niks wat de doorgewinterde fan die alle reviews leest of dit topic bij houdt niet al wist, maar zoals gezegd vind ik het toch positief want zo wordt ook de gamer die niet al al het Xbox nieuws bij hield er over geïnformeerd en wellicht verleid tot aanschaf.
De verschillen in grafische kracht tussen de One X en de PS4 Pro worden in ieder geval goed belicht. Helaas het geluidsniveau niet, dat mis ik een beetje in de review...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:10
Staat in ieder geval één hele slechte tekst in

Al met al laat dit zien dat Xbox One X-games niet per definitie beter presteren dan hun tegenhangers op de PlayStation 4 Pro. In dit specifieke voorval heeft ontwikkelaar Respawn Entertainment snel gehandeld en na de eerste kritiek een betere patch uitgebracht, maar het zou kunnen gebeuren dat andere ontwikkelaars minder snel of helemaal niet handelen in een vergelijkbare situatie.

Dit is echt de omgekeerde wereld. De eerste XOX patch van Titanfall 2 hadden ze gewoon nooit uit moet brengen, die was bugged.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-09 09:11
Ik moet bekennen dat ik een beetje teleurgesteld ben in de review. Er staat niets in wat je in andere reviews niet allang hebt gelezen.
Mijn ongezouten mening is dat het een review is voor een game site en niet voor een tech site (wat tweakers natuurlijk allang niet meer is helaas)
Wat hier in het topic al is aangegeven, ga eens kijken (luisteren) naar wat atmos toevoegd, hoe is de geluidsproductie etc.

Voor de extra tijd die ze hebben genomen (technische problemen of niet) vind ik de review middelmatig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ik gaf eerder aan dat als ze zaken zouden oppakken die nog niet eerder waren langs gekomen, zoals Dolby Atmos etc. ik het een en ander zou nuanceren. Nou die nuancering hoeft dus niet, want alles is al een week of 3 geleden langsgekomen. :). Gemiste kans.

Verder vind ik het suggestief dat ze aangeven dat de xbox mindere games heeft dan de concurrentie. Volgens mij hoort dit niet in een hardware review en geeft het alleen maar voer voor een “vs” discussie, zoals in de commentaren ook al naar voren komt, maar dat terzijde.

En daarnaast een paar alinea’s over een bug in een patch... misschien kan tweakers juist leren van Respawn, want deze review heeft bijna 4 weken na launch op zich laten wachten terwijl respawn sneller een nieuwe update uitbracht.

[ Voor 29% gewijzigd door uchiha tijntje op 30-11-2017 09:09 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:50

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op woensdag 29 november 2017 @ 14:42:
[...]

:N niet zonder Cronus Max 2.0 in ieder geval.
Aangezien Mad Catz naar de klote is, valt er misschien nog wel ergens een Xbox One arcade stick op de kop te tikken voor weinig ?

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Uncap framerate optie in Fortnite, dit zouden meer developers moeten toevoegen in hun games :)
[afbeelding]
Ik zou nog is kunnen kijken wat zon Cronus kost, maar prio is niet heel hoog. Voor nu laat ik mijn x360 nog lekker aangesloten voor fighting games, en games die (nog) niet compatible zijn met de one. Dit betekent dat mijn steam link nu afgekoppeld is.
offtopic:
Mocht ik er tegen aanlopen dat ik heel vaak merk dat ik als nog met hdmi poorten moet gaan wisselen, dan heb ik nog een oude (mechanische :( ) hdmi switch liggen, maar ik gebruik de steam link toch maar amper, stukje luiheid (want moet dan eerst naar boven lopen om pc aan te zetten) en mijn pc is ook redelijk verouderd inmiddels.......limbo speelde prima via steam link, maar batman niet (en dan niet eens de nieuwe batman.......maar de allereerste Batman: Arkham Asylum......en ook op mijn pc zelf speelt ie net niet lekker, dus ja.....ivm weinig gamen vind ik het ook zonde om dan bakken geld uit te geven aan upgrades)

Een andere fightstick of pad voor de one is een optie, maar omdat ik op mijn ps4 al wel een stick(je) heb, en ook daar al sf5......verwacht ik niet dat ik veel fighters voor de one erbij zal halen.
Ik heb nog milde interesse in Tekken7 en kof14. Tekken voornamelijk om tegen mijn (ps4 bezittende) collega's te spelen, en kof14, is die wel op de one? De DBZ fighter vind ik ook leuk maar...
Mijn ps4 is ook een pro en mijn xb one een s, dus voor die games zal ik dan wsl toch het sterkere platform kiezen.
Dat gezegd hebbende wil ik wel binnekort eindelijk is KI proberen, mocht ik dat erg leuk vinden dan veranderd de situatie wellicht.

Ik heb inmiddels ook mijn ea access geactiveerd, dus komende tijd genoeg andere games om uit te kiezen.
En moet ook nog wat gamebudget gaan opofferen aan een 2e controller........helaas waren op het moment dat ik dacht dat die gamemania prijs van 30 euro wel heel fijn was alleen nog maar exemplaren in landgraaf en middelburg te krijgen |:(

Maar ik ga is kijken bij cash convertors etc, dan hebben we een nieuwe controller voor mij en mijn zoon en een 2e voor gasten. Afhankelijk van hoeveel ik de s ga gebruiken dan ook nog wel een keer een elite controller, ben toch wel erg nieuwsgierig op basis van wat ik hier las, echter nets als met mijn pc.......wil niet al te veel geld uitgeven als ik het maar mondjesmaat gebruik. Verder is een oplaad set ook wel handig. Mogelijk toch maar weer is oplaadbare batterijen onderzoeken, maar in het verleden slechte ervaringen met setjes (ondanks dat ik GP spul had gekocht)

Mijn eerste indruk van de xbone pad is trouwens dat de dpad best lekker aanvoelde! Ben wel benieuwd of 'jullie' het met me eens zijn dat deze echt verbeterd is t.o.v. de 360 dpad.

10 second ninja DONE

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:26
Toch snap ik die temperatuurmetingen niet. De X wordt vele malen warmer dan de Day One bij mij, ook is de geluidsproductie echt veel hoger. Mijn Day One hoorde ik nooit (buiten de coil whine in stand-by waar ik gelukkig vanaf ben). Nu met de X stijgt die zelfs op met grafisch weinig baanbrekende games als FIFA18 of CoD:WW2.

Geluid is vergelijkbaar met een laptop die net aangaat en alle fans op max draait.

[ Voor 11% gewijzigd door Phusebox op 30-11-2017 09:41 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Phusebox schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:40:
Toch snap ik die temperatuurmetingen niet. De X wordt vele malen warmer dan de Day One bij mij, ook is de geluidsproductie echt veel hoger. Mijn Day One hoorde ik nooit (buiten de coil whine in stand-by waar ik gelukkig vanaf ben). Nu met de X stijgt die zelfs op met grafisch weinig baanbrekende games als FIFA18 of CoD:WW2.

Geluid is vergelijkbaar met een laptop die net aangaat en alle fans op max draait.
Dat is dus niet normaal, iets wat je zelf ook wel weet vermoed. Even ervanuit gaan dat je XOX niet stuk is (hard draaien van de fan duid op iets anders namelijk), wat zou je kunnen doen om ervoor te zorgen dat je XOX niet zo warm wordt?

Gamertag: YazNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Goed, ondanks dat er in de review van de One X niets staat wat de meesten van ons al weten vindt ik het geen verkeerde review. Tuurlijk, voor een tech site als Tweakers had er wat meer aandacht besteed kunnen worden aan zaken die de gemiddelde Tweaker wel zal aanspreken zoals idd het eerder aangehaalde Dolby Atmos waar nog bijna nergens anders op ingegaan is. Maar ben allang blij dat ze het verschil tov de concurrent goed aankaarten. Dat Titanfall stukje hadden ze inderdaad gerust weg kunnen laten, dat was 5 dagen na de eerste patch alweer verholpen. Verder is het natuurlijk geen geheim dat de PS4 op dit moment de betere (meeste) exclusives heeft, echter als ik de toekomstplannen van MS lees zal dat in de komende jaren in ieder geval verbeterd gaan worden. Daarnaast is de backward compatibility natuurlijk een hele grote troef, wie nu voor het eerst in het Xbox ecosysteem stapt heeft een gigantische hoeveelheid games tot zijn of haar beschikking.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:03
M.b.t. Assassin's Creed: Origins: hoe hebben jullie je HDR staan? Ik weet dat dit per tv kan verschillen, maar ik ben nieuwsgierig naar de verschillende instellingen.
Yonix schreef op donderdag 30 november 2017 @ 10:31:
M.b.t. Assassin's Creed: Origins: hoe hebben jullie je HDR staan? Ik weet dat dit per tv kan verschillen, maar ik ben nieuwsgierig naar de verschillende instellingen.
welke instellingen... het staat aan of het staat uit.. zijn er dus 2 ;)

binnen origins kan je het wit laten matchen (voor mensen die niet weten hoeveel nits hun tv is, is dit een goede manier om het max eruit te halen)

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 17:19
quorumz schreef op donderdag 30 november 2017 @ 10:37:
[...]

binnen origins kan je het wit laten matchen (voor mensen die niet weten hoeveel nits hun tv is, is dit een goede manier om het max eruit te halen)
Bedoeld hij niet de tv modus?
Ik kan bijv kiezen uit: standaard, bioscoop, spel/gaming, sport, HDR-effect (en onder HDR-effect kan ik kiezen uit minimaal, normaal en maximaal oid). Ik kies bijv niet voor een HDR-effect modus maar gewoon voor standaard.
Vandaar dat hij ook zegt: dit kan per tv verschillen ;)

Edit; ah wat onder mij verteld wordt zou natuurlijk ook nog het geval kunnen zijn >:)

[ Voor 10% gewijzigd door LopendeVogel op 30-11-2017 10:48 ]

• DutchOwnage
  • Nu online
quorumz schreef op donderdag 30 november 2017 @ 10:37:
[...]

Denk dat dat hij dat bedoelde inderdaad. In mijn geval weet ik dat mijn tv max. 1000 nits aankan, maar heb het ingame op 1500 staan. Volgens mij raadden ze dat bij Digital Foundry ook aan, om er iets boven te gaan zitten.

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Phusebox schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:40:

Garantieclaimformulier op de Microsoft website invullen en dat ding wordt gratis binnen twee weken oid omgeruild per koerier. Klaar. Niks helpdesk bellen of zo, die kunnen niks voor je doen.

• Phusebox
Yaz schreef op donderdag 30 november 2017 @ 09:50:
[...]

Dat is dus niet normaal, iets wat je zelf ook wel weet vermoed. Even ervanuit gaan dat je XOX niet stuk is (hard draaien van de fan duid op iets anders namelijk), wat zou je kunnen doen om ervoor te zorgen dat je XOX niet zo warm wordt?
Hij staat gewoon op een tv meubel, aan alle kanten open (behalve onderkant ;) ). Achterkant heeft ca. 15 cm ruimte maar links, rechts, voor, boven minimaal 1,5 meter dus dat is het probleem niet.

• Ekfad
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-09 14:03
Ik heb een vraag ivm de Xbox360 games die ondersteund worden door de One.
Is er een soort van cloud opslag waardoor je de savegame ook kan overzetten?

Zou, wat mij betreft, het heroppakken van een aantal toppers fijner maken.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yaz
DutchOwnage schreef op donderdag 30 november 2017 @ 10:28:
Goed, ondanks dat er in de review van de One X niets staat wat de meesten van ons al weten vindt ik het geen verkeerde review. Tuurlijk, voor een tech site als Tweakers had er wat meer ..... <knip>
Ik wilde er eigenlijk niets over zeggen maar dan toch maar.

Ik vind het een verschrikkelijke review. Niet vanwege het onderwerp maar vanwege het totale gebrek aan enige vorm van diepgang en uitzoekwerk. Hoe lang hebben ze over deze review gedaan? 4 weken? Ik denk eerder 4 uur. Waarvan het gros van deze uren is gegaan in het schrijven van de tekst. Vergelijking met de PS4, vergelijking met de XOS en that's it. Dit was blijkbaar een moetje. Erg jammer. Ik verwacht zo'n review op nu.nl of ad.nl of welke andere niet tech onderlegde nieuwssite. De kwaliteit van de site gaat al achteruit maar dit was helemaal bleh.

Let wel, dit vind ik de laatste tijd (lees 1 a anderhalf jaar) van zo ongeveer alle reviews. Het is gewoon een opsomming van feiten en zelden (denk op 2 vingers te tellen) nog echt diepgang. Waar zijn de reviews gebleven van 10 to 20 pagina's? Met uitgebreide secties over beeld, audio, en enkele individuele mogelijkheden. Niets van dat al.

• _pix
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 13:15
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar docking station om de controllers op te laden. Hier iemand goede ervaringen met third party spul?

Ik vind dit er bijv wel netjes uitzien: Venom Twin Docking (€ 20 bij Amazon.de)

Iemand ervaring met deze of alternatieven? Jammer dat Microsoft zelf niet zoiets aanbiedt, alleen de Play&Charge-kit.

[ Voor 8% gewijzigd door _pix op 30-11-2017 11:42 ]

• Yaz
Ekfad schreef op donderdag 30 november 2017 @ 11:35:
Ik heb een vraag ivm de Xbox360 games die ondersteund worden door de One.
Is er een soort van cloud opslag waardoor je de savegame ook kan overzetten?

Zou, wat mij betreft, het heroppakken van een aantal toppers fijner maken.
Jazekers! De x360 slaat alle savegames op in de cloud. Vroeger had je daar Gold voor nodig, tegenwoordig niet meer geloof ik. Wel moet je even specifiek deze storage locatie selecteren of je locale savegames daarnaar toe verplaatsen.

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13:43
_pix schreef op donderdag 30 november 2017 @ 11:40:
Ik ben eigenlijk nog op zoek naar docking station om de controllers op te laden. Hier iemand goede ervaringen met third party spul?

Iemand ervaring met deze of alternatieven? Jammer dat Microsoft zelf niet zoiets aanbiedt, alleen de Play&Charge-kit.
https://www.microsoft.com...vetab=pivot%3aoverviewtab

Microsoft adverteerd hier zelf mee, mooi ding vind ik.

Xbox: Virgo Mossel

• _pix
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-09 13:15
Zeker! Jammer dat 'ie er niet in het wit is. En zo te zien ook niet in de NL store, maar daar is vast wel omheen te werken...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Er is ook deze, maar die vind je dus echt nergens:
https://www.microsoft.com...tivetab=pivot:overviewtab

• Ekfad
  • Laatst online: 24-09 14:03
Yaz schreef op donderdag 30 november 2017 @ 11:41:
[...]

Jazekers! De x360 slaat alle savegames op in de cloud. Vroeger had je daar Gold voor nodig, tegenwoordig niet meer geloof ik. Wel moet je even specifiek deze storage locatie selecteren of je locale savegames daarnaar toe verplaatsen.
Fijn! Moet ik wel even mijn 360 van onder het stof halen. Dit weekend eens werk van maken!
_pix schreef op donderdag 30 november 2017 @ 11:40:

Ik gebruik deze naar tevredenheid: productreview: Trust GXT 247 Dubbel oplaadstation voor Xbox One controllers r...

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 11:41
Heeft iemand ervaring met de Astro A50 Gen3?

Wat ik van de meeste Surround/Stereo headsets zie op YouTube is dat de microfoon tegenvalt (tegenover de standaard Xbox One Chat Headset), maar gezien de A50 naar mijn idee de enige is die een mic EQ heeft kan het dat ie misschien wel goed kan klinken.

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

• Yaz
Verwijderd schreef op woensdag 29 november 2017 @ 19:00:
[...]

Oh thanks! Ik dacht dat Atmos een tech was die in de headset gebouwd moest worden. Dus ik kan het gewoon activeren en gaan met die spatial sound design banaan. Straks even checken!
Dat dacht ik trouwens ook. Je moet volgens mij Windows Sonic gebruiken voor spatial sound in reguliere headsets. Er zijn headsets met specifiek ondersteuning voor Dolby Atmos. Zou raar zijn als dat niks betekend aangezien het pas aangegeven staat bij de duurdere varianten.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:34
Yaz schreef op donderdag 30 november 2017 @ 13:30:
[...]

Dat dacht ik trouwens ook. Je moet volgens mij Windows Sonic gebruiken voor spatial sound in reguliere headsets. Er zijn headsets met specifiek ondersteuning voor Dolby Atmos. Zou raar zijn als dat niks betekend aangezien het pas aangegeven staat bij de duurdere varianten.
Headsets zijn niet specifiek voor Atmos ontwikkeld... games hebben soms specifieke Atmos ondersteuning.
Dit zijn op dit moment enkel nog AC: Origins en Gears of War 4.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Froggle
:/
en Super Lucky’s Tale :+

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

_pix schreef op donderdag 30 november 2017 @ 11:56:
[...]

Zeker! Jammer dat 'ie er niet in het wit is. En zo te zien ook niet in de NL store, maar daar is vast wel omheen te werken...
Deze lijkt er ook op - in het wit:
https://www.ebay.co.uk/it...id=p2047675.c100011.m1850

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:56

Winkiller

De Mopperpot

Prima Tweakers Review over de XBOX, ik kan me er wel in vinden maar dat zal de KERN hier wel herkennen van mij. Alleen begrijp ik niet hoe de FPS wordt gemeten op de console's ? wil iemand mij dat uitleggen wat daar kan ik weinig over terugvinden. Thx.

[ Voor 3% gewijzigd door Winkiller op 30-11-2017 17:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Winkiller schreef op donderdag 30 november 2017 @ 16:56:
Prima Tweakers Review over de XBOX, ik kan me er wel in vinden maar dat zal de KERN hier wel herkennen van mij. Alleen begrijp ik niet hoe de FPS wordt gemeten op de console's ? wil iemand mij dat uitleggen wat daar kan ik weinig over terugvinden. Thx.
YouTube: Inside Digital Foundry: How We Measure Console Frame-Rate
Wel een oudere methode, maar geeft beetje de basis aan hoe ze meten.

De software is tussentijd flink verbeterd, maar de kern is redelijk gelijk gebleven.
(de recentere DF filmpjes laten ze ook vertraagde beelden van zulke 'skips' zien, uitgaande met 60fps zit je met ~0.01-3sec details wat ze dan meten)

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 30-11-2017 17:56 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Vandaag kwam m'n Turtle Beach Stealth X600 binnen en ben zwaar teleurgesteld, mijn oordopjes van €2,- doen het beter als ik het ff kort door de bocht mag zeggen.

Het connecten met de Xbox werkt goed, wat haperingen in het geluid. Heb nu de headset geupdate naar de laatste firmware en ik hoor geen haperende geluiden meer. Waar ik echter nog wel last van heb is een constante pieptoon (coil whine) in de linker oorschelp (microfoon kant, microfoon is omhoog geklapt dus staat uit, maar ook als ik deze aan zet hoor ik het nog). Uiteraard tijdens dikke actie hoor ik dit niet meer, maar als het gewoon even 'stil' is dan is het helaas duidelijk aanwezig.

Tevens heb ik de Dolby Atmos App geinstalleerd en de 30dagen trial gestart. In de Xbox instellingen de Headset gezet op Dolby Atmos for Headphones. Echter als ik dan een testfilmpje vanuit de App kijk komt de melding: You are not experiencing this video in Dolby Atmos for Headhones 8)7

Iemand enig idee wat ik verkeerd doe?
@Noxa , @Morpheus2003 , @D-Ed ook zulke problemen?

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

SinergyX schreef op donderdag 30 november 2017 @ 17:55:
[...]

YouTube: Inside Digital Foundry: How We Measure Console Frame-Rate
Wel een oudere methode, maar geeft beetje de basis aan hoe ze meten.

De software is tussentijd flink verbeterd, maar de kern is redelijk gelijk gebleven.
(de recentere DF filmpjes laten ze ook vertraagde beelden van zulke 'skips' zien, uitgaande met 60fps zit je met ~0.01-3sec details wat ze dan meten)
Een filmpje afkomstig van een console importeren op een Pc en loslaten in software die de frames berekend. Nu maar hopen dat uitkomsten niet gemanipuleerd worden om dingen beter te doen lijken.
Bedankt ik wist het echt niet, het geeft mij niet het vertrouwen waar ik eerlijk gezegd op gehoopt had. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 16:03
justifire schreef op donderdag 30 november 2017 @ 17:39:
[...]

Hier 1000 om 300 aan de hand van deze guide.
Zit volgens mij een bug in, onder de 800 nits veranderd het plaatje in Minecraft 8)7
Dit bedoelde ik dus, dank. Excuses voor de onduidelijkheid.

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
srdevil schreef op donderdag 30 november 2017 @ 18:10:
Vandaag kwam m'n Turtle Beach Stealth X600 binnen en ben zwaar teleurgesteld, mijn oordopjes van €2,- doen het beter als ik het ff kort door de bocht mag zeggen.

Het connecten met de Xbox werkt goed, wat haperingen in het geluid. Heb nu de headset geupdate naar de laatste firmware en ik hoor geen haperende geluiden meer. Waar ik echter nog wel last van heb is een constante pieptoon (coil whine) in de linker oorschelp (microfoon kant, microfoon is omhoog geklapt dus staat uit, maar ook als ik deze aan zet hoor ik het nog). Uiteraard tijdens dikke actie hoor ik dit niet meer, maar als het gewoon even 'stil' is dan is het helaas duidelijk aanwezig.

Tevens heb ik de Dolby Atmos App geinstalleerd en de 30dagen trial gestart. In de Xbox instellingen de Headset gezet op Dolby Atmos for Headphones. Echter als ik dan een testfilmpje vanuit de App kijk komt de melding: You are not experiencing this video in Dolby Atmos for Headhones 8)7

Dat klinkt idd niet goed.. Hoever zit je van de console? Ik heb naar mijn idee prima geluid, geen last van coil whine of andere ruis. Ik zit zo, 3.50 meter van de tv/console..

Die melding van DA heb ik ook idd maar als ik die testfilmpjes bekijk hoor ik het geluid toch echt overal ‘om me heen’.. Blijkbaar komt die melding bij meer mensen in beeld las ik een paar weken gelden op Reddit..

Succes met het fixen van de problemen!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Winkiller schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:13:
[...]

Een filmpje afkomstig van een console importeren op een Pc en loslaten in software die de frames berekend. Nu maar hopen dat uitkomsten niet gemanipuleerd worden om dingen beter te doen lijken.
Bedankt ik wist het echt niet, het geeft mij niet het vertrouwen waar ik eerlijk gezegd op gehoopt had. :o
Digital Foundry heeft er totaal geen baat bij als de berekeningen onbetrouwbaar zijn. In tegendeel, zelfs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Winkiller schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:13:
[...]

DF is 1 van de velen die het op zo'n manier bereken, ik zou ook niet weten wat daar 'fout' aan zou moeten zijn, het is gewoon raw output van de HDMI en analyse waar frameskips bestaan. Het is eerlijk gezegd zelfs 1 van de meest accurate versies, omdat de tijd tussen frames wordt berekend ipv een 'continue gemiddelde' zoals je vaak framecounters ingame ziet.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• srdevil
D-Ed schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:20:
[...]

Dat klinkt idd niet goed.. Hoever zit je van de console? Ik heb naar mijn idee prima geluid, geen last van coil whine of andere ruis. Ik zit zo, 3.50 meter van de tv/console..

Die melding van DA heb ik ook idd maar als ik die testfilmpjes bekijk hoor ik het geluid toch echt overal ‘om me heen’.. Blijkbaar komt die melding bij meer mensen in beeld las ik een paar weken gelden op Reddit..

Succes met het fixen van de problemen!
Na een paar keer met de settings heen en weer switchen ging de tekst dat Dolby Atmos niet actief was weg, dus nu blijkbaar wel actief. Niet dat ik verschil hoor..
Uiteraard bij Insects game demo als ik Spatial Sounds aanzet klinkt het wel beter, maar dat neem ik met een korreltje zout.

Ik zit ongeveer 3 meter bij de TV vandaan, maar heb na de firmware update geen last van stotterend geluid. Nu de zoom-toon nog weg krijgen.
Heb net nog een Stealth 600 besteld, even kijken of die wel 'goed' is. Kan ik ze even naast elkaar houden. Vind de Stealth 700 of een LX800 toch te gek worden a €130-€185.

[ Voor 6% gewijzigd door srdevil op 30-11-2017 21:26 ]

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

halofreak1990 schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:54:
[...]

Digital Foundry heeft er totaal geen baat bij als de berekeningen onbetrouwbaar zijn. In tegendeel, zelfs.
SinergyX schreef op donderdag 30 november 2017 @ 20:44:
[...]

DF is 1 van de velen die het op zo'n manier bereken, ik zou ook niet weten wat daar 'fout' aan zou moeten zijn, het is gewoon raw output van de HDMI en analyse waar frameskips bestaan. Het is eerlijk gezegd zelfs 1 van de meest accurate versies, omdat de tijd tussen frames wordt berekend ipv een 'continue gemiddelde' zoals je vaak framecounters ingame ziet.
Het is goed zo, ik had me iets anders voorgesteld, het is voor mij toch ondergeschikt. Ik heb bv. ook geen Fraps op mijn Pc, ooit eens gedaan en de focus ligt dan vrij snel bij de meting i.p.v. het spelletje. :F

• Noxa
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:43
srdevil schreef op donderdag 30 november 2017 @ 18:10:

Ik herken je problemen niet, misschien een geval garantie? Ik vind het geluid wel goed eigenlijk, connectie verloopt soepel en microfoon klinkt helder.

Heb de dolby atmos nog niet geprobeerd trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:21
Xbox gekocht in de Microsoft Online Store maar terug gestuurd alleen na 10 dagen heb ik nog mijn geld niet terug vanuit MS. Bellen, escaleren helpt allemaal niet, iemand anders ook zulke slechte ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

De prijs is iig mooi zeg, echter dit is zonder battery packs?

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Samplex schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 00:44:
Xbox gekocht in de Microsoft Online Store maar terug gestuurd alleen na 10 dagen heb ik nog mijn geld niet terug vanuit MS. Bellen, escaleren helpt allemaal niet, iemand anders ook zulke slechte ervaring?
Wat zegt Microsoft zelf dat de termijn is? Ik vind dit nog niet heel raar klinken, duurt vaak wat langer voor alles gecontroleerd is en geld terug gestort wordt (bij andere shops ook bedoel ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben altijd een PC gamer geweest, en altijd erg competatief ingesteld. Maar ik word wat ouder en een hele game rig ergens in mijn mooie nieuwbouwhuis wil ik niet meer. Dus ik dacht misschien is een xBox one X met een dikke TV in de woonkamer wel wat. Lekker clean, en gezellig in de woonkamer.

Maar... ik vind eigenlijk alleen spellen leuk waarmee ik anderen kan verslaan(online dus). Zoals ik al zei, ik ben competatief ingesteld. Ik wil ook dat er een soort van ELO systeem/ranking in zit, zodat het meetbaar is hoe goed/slecht ik ben. Ik wil geen crossplatform gezeik, want mensen met toetsenbord en muis hebben imo altijd een voordeel ten opzichte van mij met controller.

Dus kan iemand me wat games aanraden die hier aan voldoen? Genre maakt op zich niet uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LopendeVogel
Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 08:19:
Ik ben altijd een PC gamer geweest, en altijd erg competatief ingesteld. Maar ik word wat ouder en een hele game rig ergens in mijn mooie nieuwbouwhuis wil ik niet meer. Dus ik dacht misschien is een xBox one X met een dikke TV in de woonkamer wel wat. Lekker clean, en gezellig in de woonkamer.

Maar... ik vind eigenlijk alleen spellen leuk waarmee ik anderen kan verslaan(online dus). Zoals ik al zei, ik ben competatief ingesteld. Ik wil ook dat er een soort van ELO systeem/ranking in zit, zodat het meetbaar is hoe goed/slecht ik ben. Ik wil geen crossplatform gezeik, want mensen met toetsenbord en muis hebben imo altijd een voordeel ten opzichte van mij met controller.

Dus kan iemand me wat games aanraden die hier aan voldoen? Genre maakt op zich niet uit.
Rocket League? Daarbij ga je in ranks omhoog en wordt je tegen mensen van gelijke rank geplaatst, zeer competitief spelletje (met grote toernooien + geldprijzen). Je moet er natuurlijk wel van houden..
Indien je denkt, moa nee ik ga niet met autootjes rijden, dan nog adviseer ik om het eens te spelen.. Bij mij heeft het ongeveer 6 maanden geduurd voordat ik overgehaald was en na 1 dag min of meer ''verslaafd'', juist vanwege het competitief spelen. Volgens mij is dit direct de game waar ik de meeste uurtjes in heb zitten (en dat voor 12,50 in een sale toen der tijd), absurd. Een potje duurt enkele minuten, maar voor je het weet ben je een paar uur verder :D

Ander ding..
Hebben meer mensen er last van dat de oplaadkabel voor storingen zorgt? Wij spelen meestal met circa 5-6 man in een party en wij hebben allemaal spontaan (al enkele maanden ondertussen) last van een zoom zodra iemand een oplaadkabel aansluit. Lijkt me stug dat deze kabel bij ons allemaal spontaan stuk gegaan is..
Controllers zijn variërend, ik heb de V2, een ander de V1 en de meeste de Elite, oplaadkabels: de meeste hebben de originele xbox oplaadkabel en 1 iemand een goedkope action usb kabel. Iedereen geeft deze zoom ''storing'' zodra ze de oplaadkabel aansluiten?
Enige oplossing wat wij tot zover gevonden hebben is de mic uitzetten, maar goed dat is niet altijd even handig (iets met, ah ik zit een heel verhaal te vertellen maar de mic stond nog uit...).
Zelf denken we aan 1 of andere xbox update die een tijd geleden geweest is, omdat we spontaan allemaal deze klacht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LopendeVogel schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 08:30:
[...]

Hebben meer mensen er last van dat de oplaadkabel voor storingen zorgt?
Yup, sowieso als ik mijn kabel heb aangesloten en chat met @timmie271 is het een ruis/zoem erin.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
MAX3400 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 08:32:
[...]

Yup, sowieso als ik mijn kabel heb aangesloten en chat met @timmie271 is het een ruis/zoem erin.
Ja vaag hé, bij ons is er niemand wat deze zoom niet geeft tijdens het opladen :D En onbewust krijg je er gewoon hoofdpijn van.. Zodra de kabel eruit gaat bij iemand zijn controller voelt het gewoon als een opluchting :S
Maar goed, wat zou de oplossing moeten zijn. Op een xbox.com topic lees ik dat het de bijgeleverde oplaadkabel zou moeten zijn, een random andere kabel moet de oplossing zijn. Echter is dat bij ons in de praktijk niet het geval (tenzij de action kabel ook voor de storing zorgt, dan wordt het gokken op een kabel kopen die niet stoort).

[ Voor 28% gewijzigd door LopendeVogel op 01-12-2017 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 15:54

Zoals al genoemd, Rocket League!

Ontzettend competitief, je kan het zo lang en zo kort spelen als je wilt (potje duurt 5-8 minuten meestal incl replays) en hoe beter je wordt hoe leuker het spel ook wordt.
In het begin bak je er niks van en is het niet leuk, maar als je t eenmaal een paar keer hebt gespeeld en de vele skill elementen begint te begrijpen ben je hooked :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 30-09 15:58
LopendeVogel schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 08:30:
[...]

Ander ding..
Hebben meer mensen er last van dat de oplaadkabel voor storingen zorgt? Wij spelen meestal met circa 5-6 man in een party en wij hebben allemaal spontaan (al enkele maanden ondertussen) last van een zoom zodra iemand een oplaadkabel aansluit. Lijkt me stug dat deze kabel bij ons allemaal spontaan stuk gegaan is..
Controllers zijn variërend, ik heb de V2, een ander de V1 en de meeste de Elite, oplaadkabels: de meeste hebben de originele xbox oplaadkabel en 1 iemand een goedkope action usb kabel. Iedereen geeft deze zoom ''storing'' zodra ze de oplaadkabel aansluiten?
Enige oplossing wat wij tot zover gevonden hebben is de mic uitzetten, maar goed dat is niet altijd even handig (iets met, ah ik zit een heel verhaal te vertellen maar de mic stond nog uit...).
Zelf denken we aan 1 of andere xbox update die een tijd geleden geweest is, omdat we spontaan allemaal deze klacht hebben.
Wij hebben daar altijd al last van gehad, in ieder geval voor zo lang ik mij kan herinneren.

6 gasten waarvan 4 ruizen als ze aan het opladen zijn.. alle 4 met een elite controller met play and charge kits van MS.. echt super irritant.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:17
Zo eerste ervaring met de RIG 800LX gehad. Bevalt goed!

Als je de USB ontvanger aansluit gelijk netjes de melding dat de headset assigned is en audio settings voor de xbox past zich ook netjes aan met Atmos voor de headset. Zodra je weer ontkoppelt valt de Xbox ook gelijk weer terug naar de 7.1 uncompressed over HDMI.

Headsetjes zit ook goed op de hoofd en is goed licht! De schelpen zitten ook goed en na het uurtje wat ik gespeeld heb had je echt niet het idee dat er een headset op je hoofdzat. Enorm goed dus!

Ook fijn dat als je de headset aanzet je een stem hoort die ook aangeeft: "Headset on, battery low/medium/high". Als je de Mic naar beneden schuift hoor je ook een piepje zodat je weet dat hij aan gaat en hetzelfde als je hem weer omhoog duwt. Imo wel fijn die feedback omdat je gewoon direct weet of het werkt of niet.

Geluid klinkt ook fantastisch! Atmos demo is natuurlijk perfect, Wolfenstein doet volgens mij geen Atmos dus dat klinkt iets minder duidelijk waar welk geluid vandaan komt. Hierna nog even Assassins Creed Origins (Heeft wel Atmos) gedaan en dan hoor je direct weer hoe goed het werkt.

Al met al enorm tevreden tot nu toe over de headset! komt ook weer goed van pas met PUBG voor de deur en wellicht nu ook al gelijk met Vermintide :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 29-09 23:32

cptbuttlick

Team green

Heren.
Zijn er bij mw remaster veel spelers online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rocket League is inderdaad leuk... Anders, Overwatch? :)
Heb hem zelf nog niet op de Xbox gespeeld, alleen op PC, maar hij is als het goed is onderweg. Kon hem goedkoop in een sale krijgen en wou het ook wel eens op Xbox proberen. Er is in ieder geval een competitive mode waar je inderdaad een rating krijgt en jezelf kunt proberen te verbeteren en hogere classes kunt proberen te bereiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoelang denken jullie dat het duurt voordat de Xbox One X goedkoper wordt en te verkrijgen is in andere kleuren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:10:
Hoelang denken jullie dat het duurt voordat de Xbox One X goedkoper wordt en te verkrijgen is in andere kleuren?
a) Hij is al 11 Euro goedkoper
b) Niet, tenminste dat was de planning van Microsoft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:14:
[...]

a) Hij is al 11 Euro goedkoper
b) Niet, tenminste dat was de planning van Microsoft
Elke generatie komen de consoles in andere kleuren uit? Lijkt me sterk dat de Xbox One X als enige alleen een zwarte optie krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal vanzelf wel komen, maar denk dat ze eerst zoveel mogelijk zwarte de deur uit willen krijgen. :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Wom schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:39:
Zal vanzelf wel komen, maar denk dat ze eerst zoveel mogelijk zwarte de deur uit willen krijgen. :)
Tis bijna 5 december :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Ik wil geen crossplatform gezeik, want mensen met toetsenbord en muis hebben imo altijd een voordeel ten opzichte van mij met controller.
Microsoft komt binnenkort met een crossplatform update met Nintendo, maar diet speelt niet met keyboard/muis. Sowiezo wordt goed gelet op de balans tussen pc-gamers en consolegamers, want iedereen heeft wel de ongelijkheid door. Ik denk dat ze twee soorten online toegang gaan aanhouden, zodat console gamers alleen tegen elkaar uitkomen, en pc-gamers ook.
Will je online de PC-speler voor alle zekerheid uitsluiten, dan moet je games uitzoeken die (nog) niet op de PC zijn uitgekomen. Daar zijn er genoeg van. Of games die ook op PC zijn uitgekomen, maar waar je geen muis kan gebruiken. Het is wat lastig om iets aan te raden (smaken verschillen) - ook al zeg je dat genre niet uitmaakt :P
Het varieert van PAC-MAN CHAMPIONSHIP EDITION met online leaderboards tot Tekken 7 met online tegenstanders (bij PC-crossplay alleen op de "keyboard rammen").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:16:
[...]

Elke generatie komen de consoles in andere kleuren uit? Lijkt me sterk dat de Xbox One X als enige alleen een zwarte optie krijgt.
Vaak komt een andere kleur uit om een grote marketingcampagne voor een game te ondersteunen.
Forza 7 is al uit, dus op een andere event moeten we nog op wachten. Van Star Wars lijkt Sony altijd die rechten al te hebben opgekocht. Misschien later een nieuwe Halo game of zo. Maar ja, dan moet die kleur (olijfgroen oid?) je wel aan staan.

[ Voor 7% gewijzigd door Fireshade op 01-12-2017 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fireshade schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:55:
[...]

Vaak komt een andere kleur uit om een grote marketingcampagne voor een game te ondersteunen.
Forza 7 is al uit, dus op een andere event moeten we nog op wachten. Misschien later een nieuwe Halo game of zo. Maar ja, dan moet die kleur (olijfgroen oid?) je wel aan staan.
zie liever wit. Vind de One S de mooiste console die ze tot nu toe gemaakt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 09:10
Fireshade schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:55:
[...]

Forza 7 is al uit, dus op een andere event moeten we nog op wachten. Van Star Wars lijkt Sony altijd die rechten al te hebben opgekocht. Misschien later een nieuwe Halo game of zo. Maar ja, dan moet die kleur (olijfgroen oid?) je wel aan staan.
Sony pakt dat in mijn ogen handiger aan. In de basis een paar kleuren (zwart, wit en nu ook zilver en goud) en special editions bij bepaalde games (MGS5, GT Sports, SB2, etc.).

De witte 'originele' xbox is een mooi voorbeeld. Die was enkel eventjes in een bundel met Sunset Overdrive verkrijgbaar. Aparte move vond ik dat.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Injustice 2, Killer Instinct, Mortal Kombat X
Gears of War 4, Battlefield 1, Overwatch
Forza 7

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
justifire schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:12:
[...]

Injustice 2, Killer Instinct, Mortal Kombat X
Gears of War 4, Battlefield 1, Overwatch
Forza 7
Hier voeg ik ook nog graag Halo aan toe (https://www.halowaypoint.com/en-gb)
En natuurlijk Fortnite Battle Royal - GRATIS! (https://www.epicgames.com/fortnite/en-US/home)

2 hele competitieve games (en de laatste is momenteel heel erg populair en dus zeker het proberen waard)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 19:54
@Jaguar645 hoe is de micmonitoring van die headphones?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
quorumz schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:47:
[...]

ho laten we Rainbow Six Siege niet vergeten!
Die community is zo verrot om eerlijk te zijn. Voordat je het weet heb je een bups reports aan je broek en kan je niet meer online in andere spellen vanwege je reputatie die naar beneden keldert. Leuk spel maar ik zou hem mijden als de pest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
Stefmeister schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:28:
Waar je eigenlijk meer benieuwd naar moet zijn is hoe de mic überhaupt is. De meeste headphones klinken blikkerig. Ik krijg vanmiddag de Astro A50 binnen waar je wel redelijk wat hier aan zou moeten kunnen tweaken. Eerder deze week de A20 binnengekregen, maar daar viel de mic erg van tegen, en was ook vrijwel niets aan te doen buiten de noise gate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Stefmeister schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 13:28:
Hoe kan ik dat testen? En dat is gewoon jezelf terughoren toch? :)
Froggle schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:35:
[...]

Waar je eigenlijk meer benieuwd naar moet zijn is hoe de mic überhaupt is. De meeste headphones klinken blikkerig. Ik krijg vanmiddag de Astro A50 binnen waar je wel redelijk wat hier aan zou moeten kunnen tweaken. Eerder deze week de A20 binnengekregen, maar daar viel de mic erg van tegen, en was ook vrijwel niets aan te doen buiten de noise gate.
Ik heb de mic helaas nog niet kunnen testen in party :) dus die feedback kan ik nog niet geven... maar eens snel een multiplayer potje opzoeken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Jaguar645 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:45:

Ik heb de mic helaas nog niet kunnen testen in party :) dus die feedback kan ik nog niet geven... maar eens snel een multiplayer potje opzoeken!
Welke spellen speel je? Als je in Fortnite Save The World of Battle Royal bent. Join gerust! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:22
Jaguar645 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 09:34:
Zo eerste ervaring met de RIG 800LX gehad. Bevalt goed!

Als je de USB ontvanger aansluit gelijk netjes de melding dat de headset assigned is en audio settings voor de xbox past zich ook netjes aan met Atmos voor de headset. Zodra je weer ontkoppelt valt de Xbox ook gelijk weer terug naar de 7.1 uncompressed over HDMI.

Headsetjes zit ook goed op de hoofd en is goed licht! De schelpen zitten ook goed en na het uurtje wat ik gespeeld heb had je echt niet het idee dat er een headset op je hoofdzat. Enorm goed dus!

Ook fijn dat als je de headset aanzet je een stem hoort die ook aangeeft: "Headset on, battery low/medium/high". Als je de Mic naar beneden schuift hoor je ook een piepje zodat je weet dat hij aan gaat en hetzelfde als je hem weer omhoog duwt. Imo wel fijn die feedback omdat je gewoon direct weet of het werkt of niet.

Geluid klinkt ook fantastisch! Atmos demo is natuurlijk perfect, Wolfenstein doet volgens mij geen Atmos dus dat klinkt iets minder duidelijk waar welk geluid vandaan komt. Hierna nog even Assassins Creed Origins (Heeft wel Atmos) gedaan en dan hoor je direct weer hoe goed het werkt.

Al met al enorm tevreden tot nu toe over de headset! komt ook weer goed van pas met PUBG voor de deur en wellicht nu ook al gelijk met Vermintide :)
Leuke review(tje) :)
Ik ben vooral benieuwd hoe deze zich verhoud ten opzichte van de astro a50, ik twijfel tussen de 800lx en de a50. (Ga hem op de Xbox x gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
biertje79 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:25:
[...]

Ik ben vooral benieuwd hoe deze zich verhoud ten opzichte van de astro a50, ik twijfel tussen de 800lx en de a50. (Ga hem op de Xbox x gebruiken)
Stay tuned. Ik weet straks meer over de A50 (ook op een XOX).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-09 07:28
Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:56:
[...]

zie liever wit. Vind de One S de mooiste console die ze tot nu toe gemaakt hebben.
Grappig, dat heeft me juist altijd weerhouden er één te komen. Al mijn andere hardware is zwart namelijk.
Ik heb een PS4 om op te gamen en wil een Xbox ernaast als UHD bluray player, waar ik dan ook de Xbox exclusives op kan spelen. Maar 500 euro is het me niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-09 19:54
Jaguar645 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:45:
Hoe kan ik dat testen? En dat is gewoon jezelf terughoren toch? :)
Eigenlijk heel makkelijk, als je aan het gamen bent even gewoon wat roepen en luisteren of je jezelf hoort via je headset audio of alleen als geluid van buiten je headset (door je oorschelpen). Waardoor je wel of niet harder moet praten om jezelf "duidelijk" te horen.

De paar turlebeaches die ik heb gehad hadden dat prima voor elkaar alleen vond ik die niet lekker zitten bij langere gamesessies. Mn huidige headphone heeft echter geen mic-monitoring en dat vind ik tijdens partychat toch echt wel een gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Yaz schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 14:54:
[...]

Welke spellen speel je? Als je in Fortnite Save The World of Battle Royal bent. Join gerust! :)
Eigenlijk nog vrij weinig online :$ soms wat Halo 5 nog. Wil Vermintide online gaan proberen en wel PUBG ook :) zal Fortnite ook eens installeren!
biertje79 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 15:25:
[...]

Denk dat dat sowieso al lastig vergelijken is, de Astro is wel een klasse hoger no steeds :) Ik heb voor de PC een Astro A40 setje en daar komt ook perfect geluid uit.

Dat deed me dan ook initieel daar naar laten kijken maar twijfelde ook wel enorm door de hoeveelheid aan extra kabels Die weer nodig zijn naar bv controller.

Uiteindelijk kwam ik de volgende feature op Polygon tegen en was eigenlijk vrij snel over gehaald https://www.polygon.com/2...he-best-gaming-headphones

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 10:56:
[...]

In mijn herinnering was de org xbox ook best een leuk design, alleen wat aan de grote kant. Na een snelle google search ben ik het echter volkomen met je eens, waarbij ik moet zeggen dat ik nog geen one x in het echie gezien heb :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• biertje79
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:22
Jaguar645 schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 16:10:
[...]

Eigenlijk nog vrij weinig online :$ soms wat Halo 5 nog. Wil Vermintide online gaan proberen en wel PUBG ook :) zal Fortnite ook eens installeren!

[...]

Denk dat dat sowieso al lastig vergelijken is, de Astro is wel een klasse hoger no steeds :) Ik heb voor de PC een Astro A40 setje en daar komt ook perfect geluid uit.

Dat deed me dan ook initieel daar naar laten kijken maar twijfelde ook wel enorm door de hoeveelheid aan extra kabels Die weer nodig zijn naar bv controller.

Uiteindelijk kwam ik de volgende feature op Polygon tegen en was eigenlijk vrij snel over gehaald https://www.polygon.com/2...he-best-gaming-headphones
Die review van Polygon had ik inderdaad ook gelezen, maar hier kon ik niet uit vernemen dat de Astro een andere (hogere) klasse betreft. Ik heb nu de 800LX besteld en ben benieuwd of ie bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:27

Ace

Happy Happy Joy Joy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb zelf de astro a50 al een poosje en vind het een zeer goede headset heb veel soorten maar voor mij vind ik de astros het beste hij zit zeer comfortable en ik been zeer goed en duidelijk te verstaan
het oplaadstation is ook zer gemakkelijk in gebruik het enige nadeel vind ik als je een poosje gegamed hebt moet je hem echt weer op het laadstation zetten want ookal zet je hem uit de batterij loopt langzaam leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Wtf? Mijn Xbox live account is suspended?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Nu online
Ze lezen hier mee. Negativiteit kunnen ze niet zo veel mee, vandaar de suspencion ;) :+

Ik ga straks LA Noire oppikken, lees er goede dingen over en die is op de vorige generatie aan mij voorbij gegaan. Had COD WW2 2e hands voor 40 euro opgepikt voor de SP, uitgespeeld en voor 35 euro weer doorverkocht. Kan ik mooi LA Noire van ophalen. Leve de schijfjes en de mogelijkheid tot doorverkoop :+

[ Voor 63% gewijzigd door DutchOwnage op 02-12-2017 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15:21
Finraziel schreef op vrijdag 1 december 2017 @ 06:11:
[...]

Wat zegt Microsoft zelf dat de termijn is? Ik vind dit nog niet heel raar klinken, duurt vaak wat langer voor alles gecontroleerd is en geld terug gestort wordt (bij andere shops ook bedoel ik).
Die zegt binnen 48 uur word het bedrag terug gestort word, ben nu 2 weken verder en nog geen geld terug. Ik heb de bank gebeld en MS in gebreken gesteld voor het niet terugbetalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10:09
Ik heb la noire uitgespeeld op de 360.
Vanwege de technieken en apartheid alleen al een aanrader.
Maar geen klassieker.
Daarbij is midden in het verhaal een saai hoofdstuk.
Echt een lang stuk waar je doorheen moet ploeteren.
Tegen het einde wordt het weer spannend.

Structuur en verhaal zeer vergelijkbaar met mafia 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Phusebox schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 10:26:
Wtf? Mijn Xbox live account is suspended?
Weet je al waarom ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Lijkt een error ofzo. Toen ik me overal heb afgemeld en opnieuw aangemeld was het weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• srdevil
D-Ed schreef op donderdag 30 november 2017 @ 19:20:
[...]Succes met het fixen van de problemen!
@Noxa

Heb nog een Stealth 600 gekocht en hier hoor ik geen hoge pieptoon in de linker oorschelp. Geluid klinkt goed en de verbinding is ook top, gaat de andere mooi terug. Ik ben tevreden d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 28-09 10:20
justifire schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 15:31:
Netjes hoor, constant een stabiele 30 fps :)
[video]
Inderdaad solide, maar is het dsn niet zo dat ze de settings wat hoger hadden kunnen zetten op de X ? Aangezien die het vrij makkelijk aan kan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:19
Op de elite controller zit toch 2 jaar garantie?

Mijn rechter trigger begint te kraken. Het stomme is dat al ik bij de trigger langs blaas, dan is het gekraak even weg. Ik zie ook niets zitten en de controller is verder schoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRCreations
  • Laatst online: 12-09 11:27
The Jackel schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 18:07:

Mijn rechter trigger begint te kraken. Het stomme is dat al ik bij de trigger langs blaas, dan is het gekraak even weg. Ik zie ook niets zitten en de controller is verder schoon.
Misschien blaas je het perongeluk terug. Stofzuigen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
The Jackel schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 18:07:

Ik weet niet of piepjes en/of kraakjes meetellen onder de garantie. Ik heb zelf m'n Elite Controller onlangs nog teruggestuurd naar Coolblue onder garantie vanwege het loslaten van het rubber (veel voorkomend issue) en de rechter bumper die niet meer klikte. Ik kreeg om die reden binnen een dag na ontvangst van mijn defecte een nieuwe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 127% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2017 21:09 ]

Pagina: 1 ... 47 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.