[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.129 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
justifire schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 15:31:
Netjes hoor, constant een stabiele 30 fps :)
[video]
Alleen een beetje jammer dat er voor de rest weinig nieuws is. Had toch op z'n minst 4K textures verwacht. maar da's iets wat veel developers lijken te vergeten bij een X patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
halofreak1990 schreef op zondag 3 december 2017 @ 00:50:
[...]

Alleen een beetje jammer dat er voor de rest weinig nieuws is. Had toch op z'n minst 4K textures verwacht. maar da's iets wat veel developers lijken te vergeten bij een X patch.
Ja maar als je dan weer frame rate dips krijgt zoals op de PS4 pro dan weet ik niet of dat per se beter zou zijn... En je laadtijden gaan weer omhoog.
Ideaal zou natuurlijk zijn als het er wel in zit en je kan kiezen tussen betere graphics en altijd stabiel 30 FPS.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Mensen ervaring met de Stealth 700 headset?
pricewatch: Turtle Beach Stealth 700 voor Xbox One en Windows 10

Ben toch weer aan het kijken voor een leuke hs maar vind de Astro 40/50 te prijzig voor die enkele uurtjes.

Het draadloos zijn zie ik wel als groot voordeel bij deze.
Zal het meeste gedragen worden tijdens shooters. :)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:10

Tags NL

Harmful or Harmless?

Famous schreef op zondag 3 december 2017 @ 11:11:
Mensen ervaring met de Stealth 700 headset?
pricewatch: Turtle Beach Stealth 700 voor Xbox One en Windows 10

Ben toch weer aan het kijken voor een leuke hs maar vind de Astro 40/50 te prijzig voor die enkele uurtjes.

Het draadloos zijn zie ik wel als groot voordeel bij deze.
Zal het meeste gedragen worden tijdens shooters. :)
Ja, ik :) Problemen in het begin gehad, veel firmware updates later is het dan eindelijk goed.. Super gelijk, Dolby Atmos for headsets erbij geactiveerd (Losse app, moet je kopen maar kan je 30 dagen trail doen). Accu duur is goed, paar dagen veel gamen kan gewoon.

Heb dus wel af en toe nog een disconnect, hij reconnect dan gelijk weer en je kan weer verder zonder iets te doen. Weet niet of het nu aan mijn Xbox One ligt, misschien gaat het beter op de S of X

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:42
RRCreations schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 18:12:
[...]

Misschien blaas je het perongeluk terug. Stofzuigen!
Stom dat ik daar niet aan gedacht heb! Zal het eens testen.

Los van of dit wel/niet de oplossing is. Er zit toch 2 jaar garantie op de controller?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Jackel schreef op zondag 3 december 2017 @ 11:41:
[...]

Stom dat ik daar niet aan gedacht heb! Zal het eens testen.

Los van of dit wel/niet de oplossing is. Er zit toch 2 jaar garantie op de controller?
Ja. Maar dat valt schade door verkeerd/normaal gebruik niet onder. Zoals chips achter je triggers stoppen. En cola over de toetsen werpen. En normale slijtage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:53
Ik ben ook nog op zoek naar een mooie headset, zag dat de Plantronics idd zeer goed uit de test kwam maar op een of andere manier vind ik die Lucidsound LS35X erg gaaf. Nadeel, hij komt pas in maart uit.
Voordeel,

"Xbox Wireless allows the headset to connect to the Xbox One without any additional cables or base station and automatically configures the Xbox for super simple setup."

Volgens mij hebben alle andere headsets een basestation, toch? Dat kost me weer een USB aansluiting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:42
Verwijderd schreef op zondag 3 december 2017 @ 12:16:
[...]

Ja. Maar dat valt schade door verkeerd/normaal gebruik niet onder. Zoals chips achter je triggers stoppen. En cola over de toetsen werpen. En normale slijtage.
Dat is in dit geval niet aan de orde. Controller vekeerd verder in nieuwstaat en is niet veel gebruikt. Zit ook niet met chipshanden aan een controller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:10

Tags NL

Harmful or Harmless?

Schimanski schreef op zondag 3 december 2017 @ 13:01:
Ik ben ook nog op zoek naar een mooie headset, zag dat de Plantronics idd zeer goed uit de test kwam maar op een of andere manier vind ik die Lucidsound LS35X erg gaaf. Nadeel, hij komt pas in maart uit.
Voordeel,

"Xbox Wireless allows the headset to connect to the Xbox One without any additional cables or base station and automatically configures the Xbox for super simple setup."

Volgens mij hebben alle andere headsets een basestation, toch? Dat kost me weer een USB aansluiting.
Heeft de Turtlebeach Stealth 600/700 ook :)

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:53
Maar las over de Turtlebeach, out of the box, toch niet van die fantastische verhalen. Dat maakt me toch weer aan het twijfelen :)
Hoewel 129 euro, scheelt toch weer 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Schimanski schreef op zondag 3 december 2017 @ 14:22:
Maar las over de Turtlebeach, out of the box, toch niet van die fantastische verhalen. Dat maakt me toch weer aan het twijfelen :)
Hoewel 129 euro, scheelt toch weer 8)7
Er zijn hier al verschillende ervaringen te lezen over de TB stealth 600/700. Die zijn juist erg positief (waaronder ik zelf ;) ) De 600 heb je zelfs al voor €88,- en klinkt en zit erg goed.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voordeel,

Afbeeldingslocatie: https://d1urewwzb2qwii.cloudfront.net/sys-master/root/hea/h16/8891402321950/thresher_xbox_2017-4.jpg
https://www.razerzone.com...zer-thresher-for-xbox-one

https://www.bol.com/nl/p/...22PglGEAQYASABEgKjMPD_BwE

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 11:41
Voordeel,

Even de website gecheckt van LucidSound, maar ik zie niets staan over ondersteuning voor Dolby Surround. Daarnaast zal ik toch m'n headset moeten opladen, wat ik een stuk sneller doe wanneer deze gewoon in een basestation moet staan. Al met al, dat ding staat me niet in de weg, dus ik vraag me af of dat nou zo'n struikelblok is.

Nu ik dan toch even een kleine overview kan geven van de Astro A50 na een weekendje gamen. Geluid is geweldig. Stukken beter nog dan de A20, die ik vorige week vrij snel weer had teruggestuurd. Microfoon daarvan was niets aan in te stellen, in tegenstelling van de A50. Voor mij die 100 euro extra absoluut waard boven zo'n 'net niet' headset. Als je er dan toch niet veel voor over hebt kun je misschien beter voor de A10 gaan.

Over de microfoon van de A50, deze heeft 3 standen, Bright, Airy en Warm. Ik heb het zoveel mogelijk gelijk gelegd met de standaard Xbox Chat headset, omdat m'n online speelmatties me zo nou eenmaal kennen. Dan kom ik het beste uit op Airy. Allemaal geheel gedaan op reactie van, omdat je zelf niet rechtstreeks hoort wat anderen horen. Je mic monitoring is namelijk rechtstreeks en niet via de basestation.

Verder is het geluid wat je hoort helemaal top. Alles is kraakhelder en is geheel in te stellen naar je wens. Dolby Atmos nu op proef aangezet. Als ik na een maand merkbaar er op achteruit ga kan ik het altijd nog kopen.

Batterijduur is ook prima. Headset 1 keer geheel opgeladen en gaat na het gamen altijd weer terug in zijn dock in het basestation. Vrijwel altijd als ik 'm weer pak is ie volledig opgeladen. Andere leuke feature is wanneer je tussendoor even een pauze inlast en de headset neerlegt. Hij gaat na 10-20 seconden automatisch uit/standby. Wanneer je 'm bij terugkomst weer oppakt is ie vrijwel direct weer aan en verbonden.

Al met al, in tegenstelling tot de A20 is deze nog niet retour. :*)

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swiss Recon
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-09 21:00
Ik heb gisteren voor de eerste keer gegamed op men nieuwe xbox one s,
wat mij direct opviel is dat deze veel sneller reageert dan men oude xbox one.

De menu's zijn veel sneller en vloeiender, instellingen worden direct geladen.
Ik ben hier uiteraard blij mee maar had het niet verwacht aangezien er toch geen verschil tussen deze is.
De grafische kaart is iets beter en het wifi is sneller (ac), maar de cpu en ram zijn toch hetzelfde.
Mijn wifi is van 50 Mbps naar 200 Mbps gegaan.
Destiny 2 bijvoorbeeld ging veel sneller open en was ook veel stabieler online.
Ook grafisch is het mijn indruk dat alles net iets beter loopt.

Na al deze positieve punten toch ook nog een negatief punt: het geluid van de ventilatie.
Mijn oude xbox one was stil, deze is veel luider en doet mij meer denken aan het geluid dat men oude xbox 360 maakte. Dit is wel spijtig, ze hebben precies op de fan proberen te besparen.

Enfin, ik ben al bij al toch tevreden over de xbox one s en zal mijn oren terug wat moeten aanpassen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:44
Swiss Recon schreef op zondag 3 december 2017 @ 16:48:
Ik heb gisteren voor de eerste keer gegamed op men nieuwe xbox one s,
wat mij direct opviel is dat deze veel sneller reageert dan men oude xbox one.

De menu's zijn veel sneller en vloeiender, instellingen worden direct geladen.
Ik ben hier uiteraard blij mee maar had het niet verwacht aangezien er toch geen verschil tussen deze is.
De grafische kaart is iets beter en het wifi is sneller (ac), maar de cpu en ram zijn toch hetzelfde.
Mijn wifi is van 50 Mbps naar 200 Mbps gegaan.
Destiny 2 bijvoorbeeld ging veel sneller open en was ook veel stabieler online.
Ook grafisch is het mijn indruk dat alles net iets beter loopt.

Na al deze positieve punten toch ook nog een negatief punt: het geluid van de ventilatie.
Mijn oude xbox one was stil, deze is veel luider en doet mij meer denken aan het geluid dat men oude xbox 360 maakte. Dit is wel spijtig, ze hebben precies op de fan proberen te besparen.

Enfin, ik ben al bij al toch tevreden over de xbox one s en zal mijn oren terug wat moeten aanpassen :*)
Volgens mij zit er in de Xbox One S ook een snellere harddisk. Over het geluid, ik heb het idee dat de fans een beetje "ingespeeld" moeten worden want ik had zowel met mijn Xbox One toentertijd als met mijn Xbox One S laatst dat ze in het begin luid zijn en daarna wat tot rust komen.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swiss Recon
Ramon schreef op zondag 3 december 2017 @ 16:59:
[...]
Volgens mij zit er in de Xbox One S ook een snellere harddisk. Over het geluid, ik heb het idee dat de fans een beetje "ingespeeld" moeten worden want ik had zowel met mijn Xbox One toentertijd als met mijn Xbox One S laatst dat ze in het begin luid zijn en daarna wat tot rust komen.
Na wat zoeken:
Xbox one: Samsung Spinpoint 5400 RPM with 8MB Cache SATA II 3.0Gb/s hard drive.
Xbox one s: Seagate Spinpoint 5400 RPM with 32 MB Cache SATA III 6.0 Gb/s hard drive.

Maar: The One S packs a sweet SATA III drive, but it may still be using the SATA II interface of the original Xbox One.

Dus: er is meer cache geheugen aanwezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:19

v8power67

Psn: Mausosaurus

justifire schreef op zaterdag 2 december 2017 @ 15:31:
Netjes hoor, constant een stabiele 30 fps :)
[video]
Heel bizar dat ps4 pro native 4k is zonder dynamische resolutie.
En de xox wel een dynamische resolutie heeft.
Terwijl het erop lijkt dat de xox dit niet zozeer nodig heeft( ookal dropt hij wel soms qua resolutie), en de pro juist wel een dynamische resolutie zou kunnen gebruiken.
Hellemaal bizar is dat het al meer dan een jaar zo draait en ze er geen enkele patch of iets voor uitbrengen om de fps drops te fixen. Grootste geld verspilling voor mij in jaren. Is soms gewoon niet speelbaar door lage fps... Na paar uur proberen niet meer aangeraakt.. zonde..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
Als iemand nog een Kinect adapter tegenkomt voor de One X mag je hem direct in je mandje stoppen en mij een bericht sturen ;w

Flink balen hier in huis dat de Kinect niet meer gebruikt kan worden.. En eigenlijk weer zo’n typische Microsoft streek van vroeger.. In je marketing roepen dat alle accessoires werken van de Xbox One en dan notabene dé Kinect juist niet...

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:06
In mediamarkt roeselare belgie lagen er nog een pak. Wil anders gerust eentje ophalen voor je en verzenden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
lapino schreef op zondag 3 december 2017 @ 20:03:
In mediamarkt roeselare belgie lagen er nog een pak. Wil anders gerust eentje ophalen voor je en verzenden
Dat zal TOP zijn! Ik kan je Paypal of internetbankieren geld overmaken (met een kleine extra vergoeding voor de moeite _/-\o_ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:06
Ok ik probeer het deze week te regelen, beloof niks maar doe mijn best. Dit is dus de xbox kinect adaptor voor xbox one s/x he.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D-Ed
  • Niet online
lapino schreef op zondag 3 december 2017 @ 20:23:
Ok ik probeer het deze week te regelen, beloof niks maar doe mijn best. Dit is dus de xbox kinect adaptor voor xbox one s/x he.
Yep, als het je lukt ga je er hier een meisje van zeven en mijn vrouw erg blij mee maken (en mij zodat ik m’n Xbox One kan verkopen ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Knap staaltje programmeerwerk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikdedinges
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-06 21:29
Heel knap! Zorgt er ook voor dat ik xbox blijf kopen. Snap alleen niet dat tweakers hier helemaal geen aandacht aan besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Ik heb twee spellen geprobeerd maar dat werkte voor geen meter!

Grote lag, schokkerig en dus simpel weg niet te spelen.
Ik blijf wel lekker de nieuwe games spelen.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 13:23
ikdedinges schreef op zondag 3 december 2017 @ 23:19:
[...]

Heel knap! Zorgt er ook voor dat ik xbox blijf kopen. Snap alleen niet dat tweakers hier helemaal geen aandacht aan besteed.
Ik wel, net Metal HD Collection gekocht :)

En ik suck big time in FPS met een controller heb ik gemerkt, een olifant raken is al zeer lastig voor mij, laat staan er iets van te bakken in Fortnite. Is er een beetje snelle game waarin je je aiming skills wat kan aanscherpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
Allemaal leuk enzo, maar eerder riepen ze dat het allemaal niet ging gebeuren, want moeilijk enzo.

Dus heb ik alles verkocht destijds, gewone Xbox & Xbox 360. Daar baal ik nu wel van...

En nee, ik ga het niet "terugkopen" ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Ik zit naar aanleiding van die polygon review nu te ook te kijken naar de plantronics rig 800lx. Ik zit ook te kijken naar de TB stealth 700.

Voordeel van de TB is de noise-cancellation en mic monitoring. Verder vind ik de looks ook veel beter. De Atmos code bij de 800lx vind ik geen waarde hebben dus die neem ik niet mee in de vergelijking.

Maar ik weet niet of ik zo onder de indruk ben van de native koppeling van de 700. Als ik een headset in mijn controller plaats dan vind ik het geluid mwa (maar dat kan ook door mijn huidige headset komen). De 800lx heeft weer een eigen usb aansluiting (is dat dan niet gewoon een aparte geluidskaart en waarom zou ik dat willen?)

Heeft iemand suggesties?'

edit: ik kan trouwens nergens een verkoper vinden voor de plantronics

[ Voor 4% gewijzigd door Yaz op 04-12-2017 10:29 ]

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:17
Yaz schreef op maandag 4 december 2017 @ 08:26:
Ik zit naar aanleiding van die polygon review nu te ook te kijken naar de plantronics rig 800lx. Ik zit ook te kijken naar de TB stealth 700.

Voordeel van de TB is de noise-cancellation en mic monitoring. Verder vind ik de looks ook veel beter. De Atmos code bij de 800lx vind ik geen waarde hebben dus die neem ik niet mee in de vergelijking.

Maar ik weet niet of ik zo onder de indruk ben van de native koppeling van de 700. Als ik een headset in mijn controller plaats dan vind ik het geluid mwa (maar dat kan ook door mijn huidige headset komen). De 800lx heeft weer een eigen usb aansluiting (is dat dan niet gewoon een aparte geluidskaart en waarom zou ik dat willen?)

Heeft iemand suggesties?'

edit: ik kan trouwens nergens een verkoper vinden voor de plantronics
Ik heb die RIG liggen :) Besteld bij Coolblue overigens (alleen zie hem niet meer op de site staan :?)

Comfort en kwaliteit wel erg blij mee! Normaal geluid is dus stereo tenzij je Atmos gebruikt maar de geluidskwaliteit ben ik tot nu toe ook erg tevreden mee :)

de USB dongle die gebruikt wordt is in feite de headset verbinding want zodra je die inplugged gaat de Xbox al naar headset mode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Jaguar645 schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:38:
[...]

de USB dongle die gebruikt wordt is in feite de headset verbinding want zodra je die inplugged gaat de Xbox al naar headset mode
Ja, dat snap ik ;) Maar als ik dit vergelijk met de PC dan zie je vaak dat het gezien word als een extra geluidskaart. en heb je niets meer aan je superduperwoepie geluidskaart.

Maar blijft het geluid ook gewoon uit de HDMI komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 21:40
Heb een vraag, wil misschien de inruilactie doen van GM voor de One X maar twijfel nu of ik hem wel moet aanschaffen. Heb verschillende filmpjes op Youtube bekeken over laadtijden en graphics.

Zelf game ik op een goede 1080p monitor en heb ook wel een 4k televisie. Maar zie je nu echt verbetering en dan met name de multiplayer games..?

Hoe is de console in zijn menu's t.o.v. de One S die ik nu bezit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
epamel schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:42:
Heb een vraag, wil misschien de inruilactie doen van GM voor de One X maar twijfel nu of ik hem wel moet aanschaffen. Heb verschillende filmpjes op Youtube bekeken over laadtijden en graphics.

Zelf game ik op een goede 1080p monitor en heb ook wel een 4k televisie. Maar zie je nu echt verbetering en dan met name de multiplayer games..?

Beter is relatief, wat de 1 mooier vind, vind de ander amper waardig. Gros van de games draait stabiele framerate (GTA met name), downsampling van 4k games is beter (al valt het niet op, tot je je XBX en XBS naast elkaar laat draaien), maar met name de laadtijden zijn een verademing.

Met name Xbox menu ingame is zoveel sneller, maar bv ook spelerwissel in FIFA menu gaat stuk sneller. Goed, merk nog steeds dat Xbox dashboard niet de supersnelste is en ook soms vage vertragingen heeft, merk je pas hoeveel sneller het is als je weer even terug gaat naar de gewone xbox.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Yaz schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:41:
[...]
Ja, dat snap ik ;) Maar als ik dit vergelijk met de PC dan zie je vaak dat het gezien word als een extra geluidskaart. en heb je niets meer aan je superduperwoepie geluidskaart.

Maar blijft het geluid ook gewoon uit de HDMI komen?
Yup! Alleen switched de HDMI sound bij mij van de 7.1 uncompressed naar iets van follow headset audio maar hij blijft geluid geven iig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
[quote]epamel schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:42:
[quote]
Owwh ja! Ik zie op heel veel fronten goede verbeteringen. 4K resolutie is maar 1 klein detail (niet de spannenste vind ik zelf). Voor spellen zonder "X enhanced" patch kan je rekenen op een betere framerate, mooiere textures (16xx anastrophic filtering geforceerd) en nog een paar kleine details. Voor dat 16x AF zie je heel goed. Dat is voor sommige spellen alleen al zo'n grote verbetering dat je het moet zien om te geloven.

Spellen met een patch zijn helemaal een leuke verbetering maar wat en hoe verschilt per spel.
Check deze maar eens:

epamel schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:42:
Same. Misschien iets vloeiender maar ik merk daar weinig van omdat ik daar niet echt gebruik van maak. Ik start de xbox. Open mijn pins via de mini-guide en start op wat ik wil gaan doen. Spellen kopen doe ik eigenlijk altijd via xbox.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Jaguar645 schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:48:
[...]

Yup! Alleen switched de HDMI sound bij mij van de 7.1 uncompressed naar iets van follow headset audio maar hij blijft geluid geven iig
Urrr :( Hier ga ik even verder in duiken. Daar heb ik dus geen behoefte aan, dat het gebruik van een headset bepaald wat voor audio er uit mijn HDMI komt. Verknalt heel mijn setup :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yaz schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:49:
Spellen met een patch zijn helemaal een leuke verbetering maar wat en hoe verschilt per spel.
Check deze maar eens:

[video]
Hmm. Zie de screenshot al en bedenk me: geeft een hogere draw-distance je niet een enorm voordeel? Als bij dat hekje een speler staat, zie jij dat staan, maar iemand anders bv niet (of die hele speler niet). Lijkt me vrij belangrijk voor een dergelijke shooter

[ Voor 30% gewijzigd door Martinspire op 04-12-2017 10:59 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Yaz schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:50:
[...]

Urrr :( Hier ga ik even verder in duiken. Daar heb ik dus geen behoefte aan, dat het gebruik van een headset bepaald wat voor audio er uit mijn HDMI komt. Verknalt heel mijn setup :(
Als je hem disconnect valt hij wel gelijk weer terug naar de oude audio settings... dus ik prik nu elke keer in de front usb de ontvanger en weer weg als ik klaar ben. wellicht niet ideaal maar ik ben er tevreden mee :)

Kan vanavond wel ff checken wat er aangepast kan worden hoor als de headset ingeplugged is maak wel ff screenshots dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Martinspire schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:57:
[...]

Hmm. Zie de screenshot al en bedenk me: geeft een hogere draw-distance je niet een enorm voordeel? Als bij dat hekje een speler staat, zie jij dat staan, maar iemand anders bv niet (of die hele speler niet). Lijkt me vrij belangrijk voor een dergelijke shooter
Even specifiek voor dit spel. Ik zie in het screenshot geen verschil in DD. En verder komt dat in de vergelijking ook niet naar voren. Er is zelfs een specifiek shot wat geen verschil laat zien. Verder krijg je volgens mij geen data binnen van spelers die verder zijn 350 meter, een afstand die ook op de XOX gerenderd word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
@SinergyX hoe is de framerate in de buzzard in GTA eigenlijk op de X? Want op de S zakt die echt zo keihard weg dat je bijna naar een blur van groentesoep zit te kijken. Heb nu 2 weken de S om eerst te kijken of een console wel wat voor me is. Maar op de PC zit ik eigenlijk alleen maar in de buzzard en de cargobob te grinden. Op de S heb ik nu de buzzard en doe veel headhunter maar na 20 minuten barst ik echt van de hoofdpijn. Ik zit te overwegen om de X te gaan halen, want de video's op youtube laten bij het autorijden inderdaad veel strakkere framerate en opbouw zien. Maar heb maar 1 kort filmpje met de buzzard gezien en dat was buiten LS zelf.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:36

Winkiller

De Mopperpot

Martinspire schreef op maandag 4 december 2017 @ 10:57:
[...]

Scherp Martin, leuk ;) d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 26-09 15:34
Froggle schreef op zondag 3 december 2017 @ 16:41:
[...]

Even de website gecheckt van LucidSound, maar ik zie niets staan over ondersteuning voor Dolby Surround. Daarnaast zal ik toch m'n headset moeten opladen, wat ik een stuk sneller doe wanneer deze gewoon in een basestation moet staan. Al met al, dat ding staat me niet in de weg, dus ik vraag me af of dat nou zo'n struikelblok is.

Nu ik dan toch even een kleine overview kan geven van de Astro A50 na een weekendje gamen. Geluid is geweldig. Stukken beter nog dan de A20, die ik vorige week vrij snel weer had teruggestuurd. Microfoon daarvan was niets aan in te stellen, in tegenstelling van de A50. Voor mij die 100 euro extra absoluut waard boven zo'n 'net niet' headset. Als je er dan toch niet veel voor over hebt kun je misschien beter voor de A10 gaan.

Over de microfoon van de A50, deze heeft 3 standen, Bright, Airy en Warm. Ik heb het zoveel mogelijk gelijk gelegd met de standaard Xbox Chat headset, omdat m'n online speelmatties me zo nou eenmaal kennen. Dan kom ik het beste uit op Airy. Allemaal geheel gedaan op reactie van, omdat je zelf niet rechtstreeks hoort wat anderen horen. Je mic monitoring is namelijk rechtstreeks en niet via de basestation.

Verder is het geluid wat je hoort helemaal top. Alles is kraakhelder en is geheel in te stellen naar je wens. Dolby Atmos nu op proef aangezet. Als ik na een maand merkbaar er op achteruit ga kan ik het altijd nog kopen.

Batterijduur is ook prima. Headset 1 keer geheel opgeladen en gaat na het gamen altijd weer terug in zijn dock in het basestation. Vrijwel altijd als ik 'm weer pak is ie volledig opgeladen. Andere leuke feature is wanneer je tussendoor even een pauze inlast en de headset neerlegt. Hij gaat na 10-20 seconden automatisch uit/standby. Wanneer je 'm bij terugkomst weer oppakt is ie vrijwel direct weer aan en verbonden.

Al met al, in tegenstelling tot de A20 is deze nog niet retour. :*)
A50 is een geweldig ding idd _/-\o_

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Yaz
Na.Ik heb maar een keuze gemaakt en ben voor de TB Stealth 700 gegaan.. wat gelezen en geluid is gewoon goed.. en ik zie zo'n usb dongle niet zo zitten. poorten zitten vol en dan moet ik weer een hub gaan aansluiten wat weer stroom vreet en zoveel van die varkensneuzen heb ik niet over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trevor schreef op maandag 4 december 2017 @ 11:28:
@SinergyX hoe is de framerate in de buzzard in GTA eigenlijk op de X? Want op de S zakt die echt zo keihard weg dat je bijna naar een blur van groentesoep zit te kijken. Heb nu 2 weken de S om eerst te kijken of een console wel wat voor me is. Maar op de PC zit ik eigenlijk alleen maar in de buzzard en de cargobob te grinden. Op de S heb ik nu de buzzard en doe veel headhunter maar na 20 minuten barst ik echt van de hoofdpijn. Ik zit te overwegen om de X te gaan halen, want de video's op youtube laten bij het autorijden inderdaad veel strakkere framerate en opbouw zien. Maar heb maar 1 kort filmpje met de buzzard gezien en dat was buiten LS zelf.
Kan ik best wat testen, met de snellere auto's reed het al stuk fijner, heb daarbuiten enkel met wat tragere heli's en vliegtuigen gevlogen en dat ging vrij goed.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Erik2B
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:16
Voor de ge-intresseerde:

https://www.cdkeys.com/xb...in-s-creed-unity-xbox-one

Assassin's Creed - Unity voor Xbox One voor 1,09 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
SinergyX schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:00:
[...]

Kan ik best wat testen, met de snellere auto's reed het al stuk fijner, heb daarbuiten enkel met wat tragere heli's en vliegtuigen gevlogen en dat ging vrij goed.
Dank je. Heb net ook wat gereden met de snellere auto's en dat vergeleken met de video's. Scheelt inderdaad best veel. Lijkt ook dat de X de anti aliasing beter doet. Denk dat ik dus maar eens aan het sparen moet gaan weer. :-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01-10 09:02
Krijg net mail van Ubisoft over vreemde zaken met mijn account en dat ik het wachtwoord moet resetten. Niet de link in de mail gebruikt maar direct via de browser naar ubi gegaan.
De pw reset mail van hen is hetzelfde, minus de tekst over vreemde zaken in mijn account en het feit dat ze mijn gamernaam gebruiken ipv mijn e-mailadres in de aanhef..

Jullie zijn gewaarschuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SunnieNL schreef op maandag 4 december 2017 @ 14:59:
Krijg net mail van Ubisoft over vreemde zaken met mijn account en dat ik het wachtwoord moet resetten. Niet de link in de mail gebruikt maar direct via de browser naar ubi gegaan.
De pw reset mail van hen is hetzelfde, minus de tekst over vreemde zaken in mijn account en het feit dat ze mijn gamernaam gebruiken ipv mijn e-mailadres in de aanhef..

Jullie zijn gewaarschuwd...
Krijg ik bijna dagelijks, leuk is dan wel dat het op verkeerde mailadres is, of het is van Apple/Playstation of ABN :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:06

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op zondag 3 december 2017 @ 09:21:
Zojuist in between uitgespeeld. Wel een leuke puzzel platformer. Voor 4 euro nu in de wekelijkse sale van MS. Kun je geen buil aan vallen. :)

Nu eens verder met Wonderboy, potverdikkie wat waren die platformers van vroeger onvergeeflijk. :)
Ben nieuwsgierig wat je van Wonderboy vind, ik vond de gfx super leuk echter de old school mechanics lijken me idd best pittig. Ik heb er dus voor gekozen om hem te skippen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Rossi46 schreef op dinsdag 28 november 2017 @ 16:53:
[...]
Anyway, wat betreft platformers. Kijk eens naar Ori and the Blind Forest (pareltje!) en Super Lucky's Tale. Die laatst lijkt mij prima geschikt voor de kleine man van 6 :)
Dat dacht ik zelf ook (kleine man is bij mij 9), maar het is af en toe toch verdomde lastig. Soort van zenuwachtige besturing, kan het slecht uitleggen. Levert bij hem in ieder geval hoop frustraties op en duwt dan de controller weer in mijn handen.

Wel leuk; maar ik heb me beter vermaakt.

Max: Curse of Brotherhood vond ik dan makkelijker om met \ door de kids te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damitch300
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 29-09 16:54
Iemand die weet of de Xbox one S binnenkort weer onder de 222€ duikt net als black friday voor 179.9o?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
fredkroket schreef op maandag 4 december 2017 @ 17:17:
[...]

Dat dacht ik zelf ook (kleine man is bij mij 9), maar het is af en toe toch verdomde lastig. Soort van zenuwachtige besturing, kan het slecht uitleggen. Levert bij hem in ieder geval hoop frustraties op en duwt dan de controller weer in mijn handen.

Wel leuk; maar ik heb me beter vermaakt.

Max: Curse of Brotherhood vond ik dan makkelijker om met \ door de kids te spelen.
Klopt, super luckys tale is best wel piitg doordat het een 3D platformer is met een fixed camera, waardoor de jumps soms lastig in te schatten zijn. Dat daargelaten heb ik me er prima mee vermaakt :)

@Sagat Wonder boy is wel leuk, ook al is het wel erg pittig af en toe. Heb hem dit weekend gecomplete. De controls zijn niet zo strak als bijvoorbeeld een cuphead of rayman, maar het is natuurlijk ook een remake van een oude game, dus dat kan je ook niet verwachten. Maar soms zijn de controls dan wel wat frustrerend. Maar wel leuk om zo af en toe een half uurtje op te pakken. Als je het spel van vroeger kent (kende het van naam maar zelf nooit gespeeld) dan zal het misschien wel een stuk toegankelijker zijn :)

@exactor it Zoo tycoon op 100%! 1337 gamer FTW! ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Erik2B schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:16:
Voor de ge-intresseerde:

De gevraagde hoeveelheid voor "Assassin's Creed Unity Xbox One - Digital Code" is niet beschikbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Een normale Xbox One X net voor €390 euro kunnen ophalen. Via personeelskorting van iemand bij de MM :p. Scorpio had ik teruggestuurd. Nu weer gamen dus. Zijn er nog goede Xbox live deals te vinden?

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2017 20:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 19:35:
Een normale Xbox One X net voor €390 euro kunnen ophalen. Via personeelskorting van iemand bij de MM :p. Scorpio had Ik teruggestuurd. Nu weer gamen dus. Zijn er nog goede Xbox live deals te vinden?
Netjes :D

Ik heb net via xbox console zelf voor dacht 39 weer jaartje genomen, heb weinig zin te gaan zoeken en met codes te kloten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Finraziel schreef op zondag 3 december 2017 @ 08:54:
[...]

Ja maar als je dan weer frame rate dips krijgt zoals op de PS4 pro dan weet ik niet of dat per se beter zou zijn... En je laadtijden gaan weer omhoog.
Ideaal zou natuurlijk zijn als het er wel in zit en je kan kiezen tussen betere graphics en altijd stabiel 30 FPS.
Ik moet de eerste grafische kaart nog vinden die, mits er genoeg VRAM aan boord is, dipt in frame rate bij gebruik van grotere textures.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 4 december 2017 @ 19:52:
[...]

Ik heb net via xbox console zelf voor dacht 39 weer jaartje genomen, heb weinig zin te gaan zoeken en met codes te kloten :P
Zijn ook flink duurder ineens geworden. Je kon ze eerst nog makkelijk voor €35 euro halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swiss Recon
Dragunov schreef op maandag 4 december 2017 @ 18:44:
[...]

De gevraagde hoeveelheid voor "Assassin's Creed Unity Xbox One - Digital Code" is niet beschikbaar.
Assassin's Creed Unity Xbox One - Digital Code
Instant Delivery
Worldwide
* The maximum quantity allowed for purchase is 5.

Het maximum per titel is 5, heb je er dan echt meer nodig?
Maak anders verschillende accounts aan met verschillende emailadressen...
Ik ben al blij met 1, heb net een uurtje unity gespeeld en dat voor maar 1,09 euro _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
Swiss Recon schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:08:
[...]

Instant Delivery
Worldwide

Ik ben al blij met 1, heb net een uurtje unity gespeeld en dat voor maar 1,09 euro _/-\o_
Ik krijg ook out of stock, en ja, met eentje natuurlijk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swiss Recon
mca2 schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:32:
[...]

Ik krijg ook out of stock, en ja, met eentje natuurlijk
Dat is spijtig, een half uurtje geleden ging hij nog...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Trevor schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:57:
[...]

Dank je. Heb net ook wat gereden met de snellere auto's en dat vergeleken met de video's. Scheelt inderdaad best veel. Lijkt ook dat de X de anti aliasing beter doet. Denk dat ik dus maar eens aan het sparen moet gaan weer. :-)
http://xboxclips.com/Sine...ba-43ac-9171-99434d5140ae
Heli, geen buzzard, kon ik niet vinden :P

http://xboxclips.com/Sine...29-4153-8758-05f981a07077
F16

http://xboxclips.com/Sine...4d-4a1a-8cc3-6caa68ac81ab
Auto bij nacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-09 23:22
SinergyX schreef op maandag 4 december 2017 @ 19:52:
[...]

39 eur?
Als ik via xbox.nl ga, dan is het gewoon 59,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gruijters schreef op maandag 4 december 2017 @ 21:14:
[...]

39 eur?
Als ik via xbox.nl ga, dan is het gewoon 59,-
Is voor die prijs als je dicht tegen verlenging aanzit, kwam ik laatst achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
Verwijderd schreef op maandag 4 december 2017 @ 21:28:
[...]

Is voor die prijs als je dicht tegen verlenging aanzit, kwam ik laatst achter.
Hmm.. shit. Heb het laten verlopen aangezien ik toch geen MP speelde dat moment.

Wil deze maand upgraden naar de X. Denken jullie dat er nog een bundel beschikbaar komt met een game? Wolfenstein of COD zou mooi zijn..

[ Voor 13% gewijzigd door Gruijters op 04-12-2017 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21:41
Wat is het voordeel nou van een X tegenover de S of gewone one? Iets beter beeld, maar je fps zal in mp games nooit hoger zijn dan bij de gewone one of S ..?
Las vandaag artikel over PUBG waar fps in begin op alle xbox versies 30fps zal zijn.
X kan hoger aan , maar dat zou dan niet eerlijk zijn tegenover one en S bezitters.

Dit zal je met meerdere games gaan krijgen dus ik zie het voordeel er niet van voor mensen zoals ik alleen mp spelen.
Of mis ik iets?

Ga zelf binnenkort de S halen puur voor PUBG en 4k bluray speler natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fevo-1190 schreef op maandag 4 december 2017 @ 21:54:
Wat is het voordeel nou van een X tegenover de S of gewone one? Iets beter beeld, maar je fps zal in mp games nooit hoger zijn dan bij de gewone one of S ..?
Las vandaag artikel over PUBG waar fps in begin op alle xbox versies 30fps zal zijn.
X kan hoger aan , maar dat zou dan niet eerlijk zijn tegenover one en S bezitters.

Dit zal je met meerdere games gaan krijgen dus ik zie het voordeel er niet van voor mensen zoals ik alleen mp spelen.
Of mis ik iets?

Framerate zal wel vaak stabieler zijn, geen dips onder de 30. Maar hoezeer het het waard is lijkt ook erg persoonlijk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Swiss Recon schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:08:
[...]

Instant Delivery
Worldwide

Nog geen enkele :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 01-10 08:26
Nou na een week elite controller kan ik dan nu eindelijk zeiken erover. Of ja zeiken. Het is een prima controller maar voor mij biedt het weinig meerwaarde. Ik vind de weerstand van de sticks niet fijn en de paddles zijn onbruikbaar omdat ze veel te gevoelig zijn voor mijn lompe klauwen. Dus terug naar de standaard controller.

Heb ook liever dat koelere plastic dan dat zweet rubber.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 29-09 21:29
Ik heb zojuist mijm xbox one s aangeslotem en via bol 3 maanden xbox live gekocht (vanochtend geactiveerd). Echter als ik een 360 game online wil spelen, ben ik ineens silver (profiel heeft ook een silveren balk ) Ook games with gold xbox 360 games moet ik gewoon voor betalen, de one games zijn gratis. Ben ook de enige account op de xbox.

Profiel al verwijderd, xbox 360 cache cleared, hard reboot maar ik blijf maar silver. Gold staat wel tussen mijn abonnementen en verloopt in 2018.

Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of mis ik iets?

Nou de X tovert wel wat meer op het scherm dan "iets beter beeld" hoor. Natuurlijk wel afhankelijk van welke game, maar als ik bijvoorbeeld AC Origins of Forza 7 naast elkaar zie is het verschil echt wel dag en nacht. Al is een 4K tv met als het even kan ook HDR aan boord wel een must.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Dank je

Wow dat is echt een enorm verschil zeg. En dat dus bij een niet aangepaste game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 00:22:
[...]
Nou de X tovert wel wat meer op het scherm dan "iets beter beeld" hoor. Natuurlijk wel afhankelijk van welke game, maar als ik bijvoorbeeld AC Origins of Forza 7 naast elkaar zie is het verschil echt wel dag en nacht. Al is een 4K tv met als het even kan ook HDR aan boord wel een must.
Bedoel het ook niet negatief, maar ze zullen alle multiplayer games bouwen op de one , zodat geen van de consoles voordeel kan hebben.
Dat bedoel ik ermee dat je betere ervaring door de graphics krijg met singleplayer games dat is logisch.
Ik heb ook 4k met HDR sony bravia 55” .

Maar ik ga wel voor de koopje als een S met 4k speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:34
Phusebox schreef op maandag 4 december 2017 @ 23:01:
Nou na een week elite controller kan ik dan nu eindelijk zeiken erover. Of ja zeiken. Het is een prima controller maar voor mij biedt het weinig meerwaarde. Ik vind de weerstand van de sticks niet fijn en de paddles zijn onbruikbaar omdat ze veel te gevoelig zijn voor mijn lompe klauwen. Dus terug naar de standaard controller.

:Y)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Phusebox schreef op maandag 4 december 2017 @ 23:01:

Verkoop je hem? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op maandag 4 december 2017 @ 18:33:
[...]
@Sagat Wonder boy is wel leuk, ook al is het wel erg pittig af en toe. Heb hem dit weekend gecomplete. De controls zijn niet zo strak als bijvoorbeeld een cuphead of rayman, maar het is natuurlijk ook een remake van een oude game, dus dat kan je ook niet verwachten. Maar soms zijn de controls dan wel wat frustrerend. Maar wel leuk om zo af en toe een half uurtje op te pakken. Als je het spel van vroeger kent (kende het van naam maar zelf nooit gespeeld) dan zal het misschien wel een stuk toegankelijker zijn :)

@exactor it Zoo tycoon op 100%! 1337 gamer FTW! ;)
Heb wel eens ‘een’ wonderboy gespeeld, op mijn c64, amiga en arcade. Weet niet of dat deze was. Maar wat jij zegt komt bekend voor, pittig en met lastige controls. Dus idd skippen en wachten op gwg, psplus, humble bundel of leuke korting. Of gewoon skippen. Genoeg te spelen sowieso.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:18:
[...]

Heb wel eens ‘een’ wonderboy gespeeld, op mijn c64, amiga en arcade. Weet niet of dat deze was. Maar wat jij zegt komt bekend voor, pittig en met lastige controls. Dus idd skippen en wachten op gwg, psplus, humble bundel of leuke korting. Of gewoon skippen. Genoeg te spelen sowieso.
Dat zou best kunnen. Met de right trigger kun je switchen tussen de graphics van toen en de remastered graphics. Wel geinig gedaan :)

Misschien is Unravel dan een leuke game voor je. Ook in de sale deze week! Leuke gameplay en ook erg mooie sfeer en graphics.

Edit: nu ik dit zeg... kan iedereen wel aanraden om Unravel te halen. Voor 5 euro is het echt een koopje!!

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 05-12-2017 09:38 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:31:
[...]

Dat zou best kunnen. Met de right trigger kun je switchen tussen de graphics van toen en de remastered graphics. Wel geinig gedaan :)

Misschien is Unravel dan een leuke game voor je. Ook in de sale deze week! Leuke gameplay en ook erg mooie sfeer en graphics.

Edit: nu ik dit zeg... kan iedereen wel aanraden om Unravel te halen. Voor 5 euro is het echt een koopje!!
Unravel zit in de ea access! De demo gespeeld en dat was idd wel een geinige game. Die staat idd nog op mijn lijstje.

Ik heb alleen (door december nostalgie, of simpelweg oddessey) opeens zin om Mario te spelen :X

* Sagat gaat wii afstoffen!

Voor de one wil ik vermintide een kans gaan geven door de posts van bullet (of was het extractor) ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
Sagat schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 09:38:
[...]

Unravel zit in de ea access! De demo gespeeld en dat was idd wel een geinige game. Die staat idd nog op mijn lijstje.

Ik heb alleen (door december nostalgie, of simpelweg oddessey) opeens zin om Mario te spelen :X

* Sagat gaat wii afstoffen!

Voor de one wil ik vermintide een kans gaan geven door de posts van bullet (of was het extractor) ;)
Unravel is wel een leuke game ja! Destijds ook voor een maandje EA access aangeschaft. Twee avondjes en de game is wel uit, maar sfeer en graphics zijn zeer goed te noemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij spamt Justifire de boel steeds vol over dat soort games. :o It wasn't me.

Unravel is erg aardig. Hele fijne graphics en prima gameplay.

De campaign van de nieuwe cod is ook best goed te noemen. Over de mp ben ik nog niet uit. Heb wel een been there, seen that gevoel steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-09 16:10

nexhil

BAM!

Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 10:41:
[...]

Volgens mij spamt Justifire de boel steeds vol over dat soort games. :o It wasn't me.

Unravel is erg aardig. Hele fijne graphics en prima gameplay.

De campaign van de nieuwe cod is ook best goed te noemen. Over de mp ben ik nog niet uit. Heb wel een been there, seen that gevoel steeds.
De campaign ziet er op de ONE S ook echt goed uit. Tja de MP heeft nog steeds dezelfde k :F t netcode als het al jaren heeft. Maar als je 'snel even' een paar potjes wilt doen doen is het wel prima maar soms frustrerend 'omdat je al echt voorbij die muur was' en nog steeds kapodtdeaud neerpeurde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Of mis ik iets?

De X lijkt een grotere draw distance te geven (oneerlijk voordeel :P) en heeft een UHD blu-ray speler, mocht je daar in geinteresseerd zijn. Het viel me laatst op dat er best wat van die UHD HDR discs te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Fireshade schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:41:
[...]

De X lijkt een grotere draw distance te geven (oneerlijk voordeel :P) en heeft een UHD blu-ray speler, mocht je daar in geinteresseerd zijn. Het viel me laatst op dat er best wat van die UHD HDR discs te koop zijn.
Uhd disk heeft de S toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nexhil schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 11:00:
[...]

De campaign ziet er op de ONE S ook echt goed uit. Tja de MP heeft nog steeds dezelfde k :F t netcode als het al jaren heeft. Maar als je 'snel even' een paar potjes wilt doen doen is het wel prima maar soms frustrerend 'omdat je al echt voorbij die muur was' en nog steeds kapodtdeaud neerpeurde
Ja klopt. Verbazingwekkend dat ze dit nog niet goed geregeld hebben. Al blijft het wel prima voor een paar potjes lol. War is vrij vermakelijk qua gamepad en XP. Ging gisteren van lvl1 naar 6 in 1 potje verdedigen met iets van 65 kills en 18 defends. Beetje granaten op tanks smijten en je komt een heel end. :)

Die d day operation waar je aanvallers in de zee kapot knalt vind ik echt lachen.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 05-12-2017 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Nou even gegamed...eerst even Mario idd terwijl pcars aan het installen was. Die gespeeld maar kon alleen maar 1 sp race doen omdat het nog niet klaar was. Wel leuk maar liep wat stotterend (doordat install nog liep?).

Daarna eventjes Volgar en ge- eindigd met... banjo kazooie. Zoveel leuke games, zo weinig volharding!

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]
@Bullet NL inderdaad, gek wordt je er van.
Vermintide voor en Vermintide na :O
Maar hij heeft stiekem wel gelijk, is een echte topper !
Sinds Left4Dead niet meer zo'n leuke coop gespeeld.
Gisteren nog even gespeeld met wat newbies, lachen gieren brullen als er wat gutter-runners over het veld jagen :P
Afbeeldingslocatie: https://vermintide.gamepedia.com/media/vermintide.gamepedia.com/4/47/Gutter_Runner_Portrait.png

[ Voor 17% gewijzigd door justifire op 05-12-2017 13:44 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-10 12:57
Begonnen met de Ultimate versie van Gears of War. Was van de originele release geleden dat ik die nog gespeeld heb, dus voelt weer als een nieuwe game aan. Enkel hebben de sound engineers wel wat overdreven me de voetstappen. Half mijn huis dreunt wanneer je loopt met je uit de klauwen gewassen COG soldaat, potdomme :D

Verder moet ik zeggen dat GOW zich heel goed staande weet te houden na al die jaren. Geeft wel aan hoe goed het origineel eigenlijk was (en is). Als je hem nog niet gespeeld hebt iig een aanrader. Heb hem voor 9 euro bij Dreamland opgepikt (en in mijn eigen schoen gedaan voor Sinterklaas dit weekend :+).

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:20:
Begonnen met de Ultimate versie van Gears of War. Was van de originele release geleden dat ik die nog gespeeld heb, dus voelt weer als een nieuwe game aan. Enkel hebben de sound engineers wel wat overdreven me de voetstappen. Half mijn huis dreunt wanneer je loopt met je uit de klauwen gewassen COG soldaat, potdomme :D

Verder moet ik zeggen dat GOW zich heel goed staande weet te houden na al die jaren. Geeft wel aan hoe goed het origineel eigenlijk was (en is). Als je hem nog niet gespeeld hebt iig een aanrader. Heb hem voor 9 euro bij Dreamland opgepikt (en in mijn eigen schoen gedaan voor Sinterklaas dit weekend :+).
Onbegrijpelijk dat ze daar (nog) geen enhanced patch voor uitgebracht hebben.
Heb je trouwens ook deel 1,2,3 en Judgment X360BC er bij gehad ?

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 05-12-2017 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-10 12:57
justifire schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:27:
[...]

Onbegrijpelijk dat ze daar (nog) geen enhanced patch voor uitgebracht hebben.
Heb je trouwens ook deel 1,2,3 en Judgement X360BC er bij gehad ?
Nee, maar die had ik al gehad via GOW4 die in kort na aanschaf van One S gekocht had toen. Zit enkel code voor gekleurde wapens en andere karakters bij.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikkie001
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 01-10 00:00

Mikkie001

Wat is werk zonder koffie?

Swiss Recon schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:40:
[...]

Dat is spijtig, een half uurtje geleden ging hij nog...
Gisteren kreeg ik ook ‘out of stock’, maar zojuist kunnen aanschaffen.

Edit: en dat gaat over dit bericht:
Erik2B schreef op maandag 4 december 2017 @ 13:16:
Voor de ge-intresseerde:

[ Voor 36% gewijzigd door Mikkie001 op 05-12-2017 14:46 . Reden: Tekst met aanbieding toegevoegd ]

Er is altijd een groepje mensen dat in geen enkel groepje past

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
Op marktplaats Ryse aangeschaft maar blijkt de Duitse versie te zijn. Kun je hier gewoon Engelse stemmen in krijgen dmv download oid of zit ik met een dure onderzetter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• royalt123
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:49
https://www.xbox.com/nl-be/xbox-one-s
Beetje naar beneden scrollen en je ziet het duidelijk staan "Ultra HD Blu-ray™ en videostreaming"
Was zelf ook eerst niet zeker 8)7
fevo-1190 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 12:53:
[...]

Uhd disk heeft de S toch ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 23:47
mca2 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:45:
Op marktplaats Ryse aangeschaft maar blijkt de Duitse versie te zijn. Kun je hier gewoon Engelse stemmen in krijgen dmv download oid of zit ik met een dure onderzetter?
Als de onderzetter geen in-game optie heeft om de taal te veranderen is het helaas pindakaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
royalt123 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:46:
Beetje naar beneden scrollen en je ziet het duidelijk staan "Ultra HD Blu-ray™ en videostreaming"

[...]
Ja reageerde op een ander, want dat is 1 van de redenen dat ik de S ga halen.
Naast mijn ps4 wat waarschijnlijk mijn main console blijf, maar PUBG wil ik natuurlijk niet missen.
Je kan de S vrij goedkoop oppikken op mp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

royalt123 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:46:

[...]
Thanks! Wist ik niet :D
http://www.blu-ray.com/mo...id=2683&sortby=popularity Yay!
Ook als je een 1080p tv hebt, is het dan wat meer futureproof om UHD BR te kopen.

Daar steekt die PS4 Pro wel wat magertjes bij af, maar dat is een strategische beslissing van Sony.
De XBox One S/X is dus de voordelige keus voor de filmfanaat die de hoogste bitrates wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:31:
[...]

Nee, maar die had ik al gehad via GOW4 die in kort na aanschaf van One S gekocht had toen. Zit enkel code voor gekleurde wapens en andere karakters bij.
Aah ok, had ze destijds dan zeker gehad als pre-order bonus.
En inderdaad bij GoW4 weer.
Moet Gears 3 ook nog eens opstarten aangezien ze die ook enhanced hebben voor de X, benieuwd wat ze nog uit de X360 game hebben weten te halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

@justifire

Nee.... Ik ben het niet, Vermitinde is niet mijn type spel... @justifire bedoel je.... Raar naar mannetje wat is het, heeft een vreemde smaakt qua eten, games en vrouwen...

Ik ben meer van Forza 7, WoT, GhostRecon e.d.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:06:
[...]

Aah ok, had ze destijds dan zeker gehad als pre-order bonus.
En inderdaad bij GoW4 weer.
Moet Gears 3 ook nog eens opstarten aangezien ze die ook enhanced hebben voor de X, benieuwd wat ze nog uit de X360 game hebben weten te halen.
Nee was een actie, als je voor een bepaalde datum GOW Ultimate gespeeld had kreeg je de oude BC versies ook allemaal.

Pagina: 1 ... 48 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.