[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 49 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.132 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 15:35:
[...]

Nee was een actie, als je voor een bepaalde datum GOW Ultimate gespeeld had kreeg je de oude BC versies ook allemaal.
Ik heb een keer of 3 codes gehad voor al die spellen. Leek wel alsof je elke keer dat je je omdraaide een live message binnen kreeg. Allemaal al verdeeld helaas. :)

Ben wel een sukkel. Was glad vergeten gow4 te kopen tijdens Black Friday. Maar goede tip @justifire binnenkort 3 weer eens starten. Die zag er echt goed uit op de 360. Ben ook wel benieuwd hoe dat op de X oogt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Swiss Recon
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 30-09 21:00
mca2 schreef op maandag 4 december 2017 @ 20:32:
[...]

Ik krijg ook out of stock, en ja, met eentje natuurlijk
Hij is nu terug beschikbaar _/-\o_ (voor 1,09 euro)
(Assassin's Creed Unity Xbox One - Digital Code was added to your shopping cart.)
https://www.cdkeys.com/xb...in-s-creed-unity-xbox-one

[ Voor 10% gewijzigd door Swiss Recon op 05-12-2017 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 13:23
Swiss Recon schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 17:26:
[...]

Hij is nu terug beschikbaar _/-\o_ (voor 1,09 euro)
(Assassin's Creed Unity Xbox One - Digital Code was added to your shopping cart.)
https://www.cdkeys.com/xb...in-s-creed-unity-xbox-one
Thanks, hier ook gelukt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 23:43
Wat is die Play & Charge kit moeilijk te verkrijgen, faseren ze deze uit?

pricewatch: Microsoft Xbox One Play & Charge Kit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
razRDJ schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 18:06:

Prima verkrijgbaar bij de MediaMarkt
https://www.mediamarkt.nl...harge-kit-v2-1541539.html

[ Voor 10% gewijzigd door mca2 op 05-12-2017 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Via Microsoft zelf? Kost je misschien een Euro meer (retail) maar gratis verzenden en binnen enkele werkdagen in huis.

Met dank aan GlorixJim in "[XBO] Xbox One - Deel 6"

[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 05-12-2017 20:08 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:28

Bol verkoopt ze ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Iemand ander last van grafische issues met MGS:V sinds de laatste preview update? Heb allemaal pixellated lijnen over de verschillende oppervlakken lopen bij dat spel. Alle andere games draaien gewoon normaal op m'n One X, dus het is iets game-specifieks wat niet lekker zit. Microsoft is ervan op de hoogte, maar ik dacht, ik zal het toch maar even melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
MAX3400 schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 19:57:
[...]

Via Microsoft zelf? Kost je misschien een Euro meer (retail) maar gratis verzenden en binnen enkele werkdagen in huis.

Met dank aan GlorixJim in "[XBO] Xbox One - Deel 6"
Niet op voorraad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 01-10 20:46
Iemand enig idee waarom MS geen 4K movies aanbod heeft in de store?

Groot gemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste forum leden 2 weken geleden een xbox gekocht sinds vandaag doet de wifi module het niet meer. Xbox zelf gaf aan dat het een hardware probleem is.

Naar de winkel gegaan en die zeggen stuur maar op. Maar hoelang duurt zoiets ? Ik wil gewoon door gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:13:
Beste forum leden 2 weken geleden een xbox gekocht sinds vandaag doet de wifi module het niet meer. Xbox zelf gaf aan dat het een hardware probleem is.

Naar de winkel gegaan en die zeggen stuur maar op. Maar hoelang duurt zoiets ? Ik wil gewoon door gamen.
Heb je een creditcard? Dan kan je eerst een nieuwe krijgen, de oude moet dan binnen 2 weken opgestuurd worden. Doe je dat niet, wordt je CC belast voor de nieuwprijs van de vervanger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja heb wel een CC het ging om een bundel met AC origins en al gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 16:16

sjaool

Every life should have 9 cats

MAX3400 schreef op vrijdag 10 november 2017 @ 20:53:
Iemand een gouden tip om 1 of meerdere Microsoft Play & Charge kits aan te schaffen? Liefst NL of EU (eBay / Amazon). Dus, originele accu eventueel met USB-kabel, verder niks.

Prijs < €20 😉
Koop een setje van vier oplaadbare 2400mAh AA-batterijen en een oplader.
Dan ben je het goedkoopste uit. ;)

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:20:
Start een chat met Microsoft zelf. Dat is echt het snelste "ondanks dat winkels 2 jaar het aanspreekpunt zouden moeten zijn".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
FrankoNL schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 14:49:
[...]

Als de onderzetter geen in-game optie heeft om de taal te veranderen is het helaas pindakaas.
Geen in game optie voor taal maar nog erger, gebonden aan de taal van de console

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Segafreak83
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-12-2024
sjaool schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:26:
[...]

Goedkoop en met een bak extra werk. Iedere keer batterijen wisselen, de andere in de oplader doen, eraan denken dat je deze ook in het stopcontact doet.

Doe mij maar de play&charge kit, gewoon laden vanuit USB, doorspelen tijdens het laden, en de accu gaat lang mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:20:
Zo te zien heb je dus een One S gezien het een bundel was?

Bij mijn Xbox One X is de wifi er 3 dagen geleden ook mee gestopt... Binnenkort maar eens even bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-10 11:26
D-Ed schreef op zondag 3 december 2017 @ 20:29:
[...]

Yep, als het je lukt ga je er hier een meisje van zeven en mijn vrouw erg blij mee maken (en mij zodat ik m’n Xbox One kan verkopen ;) )
Ik probeer vandaag langs te gaan bij mediamarkt in belgie, laat je nog iets weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vandaag is A Hat in Time uitgekomen. Een collect-a-thon. Heb hem maar meteen aangeschaft nadat ik even had gegoogled en zag dat die goede cijfers kreeg op metacritic en steam :).

Het is een soort Yooka-Laylee volgens mij, maar dan volgens velen beter uitgevoerd. Keek erg uit naar Yooka-Laylee maar uiteindelijk toch maar niet gekocht vanwege de wat minder goede recensies, en met name klachten over de besturing, wat voor een collect-a-thon wel van belang is :).

Verder ben ik bezig met Seasons after Fall. Wel een grappig spelletje, mooie artdesign, maar verder niet heel bijzonder. Had hem ook in de sale van vorige week, dus wel prima.

Over een goede week komt Okami uit!!!!!! Jeej!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
srdevil schreef op woensdag 6 december 2017 @ 06:34:
[...]

Zo te zien heb je dus een One S gezien het een bundel was?

Bij mijn Xbox One X is de wifi er 3 dagen geleden ook mee gestopt... Binnenkort maar eens even bellen.

OS version released: rs3_release_xbox_dev_1711.171203-1700
Available: 2:00PM PST 12/5 (10:00PM GMT 5/12)

FIXES:
• Networking

Fixed an issue which caused certain wireless networks to be missing from the list when scanning for available wireless networks.  

Fixed an issue which sometimes caused unexpected network disconnections when using a wireless connection.  

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Segafreak83 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 04:52:
[...]

Goedkoop en met een bak extra werk. Iedere keer batterijen wisselen, de andere in de oplader doen, eraan denken dat je deze ook in het stopcontact doet.

Doe mij maar de play&charge kit, gewoon laden vanuit USB, doorspelen tijdens het laden, en de accu gaat lang mee.
En dat is twee tellen werk. Bovendien zit je dan ook niet aan je USB-kabeltje vast tijden het opladen. First World Problems. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door sjaool op 06-12-2017 08:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
lapino schreef op woensdag 6 december 2017 @ 06:57:
[...]

Ik probeer vandaag langs te gaan bij mediamarkt in belgie, laat je nog iets weten
Topper _/-\o_ :)B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
justifire schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:06:
[...]

FIXES:
• Networking

Fixed an issue which caused certain wireless networks to be missing from the list when scanning for available wireless networks.  

Fixed an issue which sometimes caused unexpected network disconnections when using a wireless connection.  
Vanavond eens even testen of het weer werkt. Het waren niet 'certain networks' maar gewoon alles :9 Ik laat het dan even weten!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:45

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

uchiha tijntje schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:04:
Vandaag is A Hat in Time uitgekomen. Een collect-a-thon. Heb hem maar meteen aangeschaft nadat ik even had gegoogled en zag dat die goede cijfers kreeg op metacritic en steam :).

Het is een soort Yooka-Laylee volgens mij, maar dan volgens velen beter uitgevoerd. Keek erg uit naar Yooka-Laylee maar uiteindelijk toch maar niet gekocht vanwege de wat minder goede recensies, en met name klachten over de besturing, wat voor een collect-a-thon wel van belang is :).

Verder ben ik bezig met Seasons after Fall. Wel een grappig spelletje, mooie artdesign, maar verder niet heel bijzonder. Had hem ook in de sale van vorige week, dus wel prima.

Over een goede week komt Okami uit!!!!!! Jeej!
Echt ik zou willen dat ik zoveel tijd had als jij om te gamen..... Kom de laatste tijd nauwelijks meer toe aan gamen door werk, sport en kinderen. Als het bij mij 3 uur is dat de xbox per week aan staat momenteel, is het veel :(

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo heb je geen tennisgames en plots zijn er twee onderweg!

https://www.xboxnederland...sgame-ao-tennis-aantocht/

Heb nog geen goed vergelijkend materiaal met Tennis World Tour gezien, maar ik wacht al lang op een tennisgame. Ben benieuwd dus :)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:02:
[...]
Echt ik zou willen dat ik zoveel tijd had als jij om te gamen..... Kom de laatste tijd nauwelijks meer toe aan gamen door werk, sport en kinderen. Als het bij mij 3 uur is dat de xbox per week aan staat momenteel, is het veel :(
-O-

Haha, ik leef een beetje met je mee. Zal voor mij de komende tijd wel wat minder worden ivm drukke decembermaand verwacht ik. Maar de Xbox staat eigenlijk altijd wel aan, al is het alleen maar voor netflix en YouTube als achtergrond geluid. Een spelletje in een verloren half uurtje of uurtje is dan ook snel gebeurd 's-avonds als de vriendin het nodig vindt om haar vrouwenseries bij te kijken :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wom schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:12:
spoiler:
Weet je wie er ook 2 heeft? Tennisster Monica Halep (voordat ze zich liet helpen). Google Images heeft zat :9 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:04:

Hij is al wel uit op Steam, maar op console volgens mij nog niet hoor?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sjaool schreef op dinsdag 5 december 2017 @ 21:26:
[...]

Ik en een paar maten van me gebruiken al 5 jaar oplaadbare batterijen van de hema, nog steeds in perfecte staat. Ze hadden eerst ook een set van 2500mAh , helaas kon ik deze laatst niet meer vinden.

Afbeeldingslocatie: https://images.hema.nl/products/batterij-oplader-41210521-pdpmain.jpg

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

G_Dragon schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:50:
[...]

Ik en een paar maten van me gebruiken al 5 jaar oplaadbare batterijen van de hema, nog steeds in perfecte staat. Ze hadden eerst ook een set van 2500mAh , helaas kon ik deze laatst niet meer vinden.

[afbeelding]
Ik heb twee setjes oplaadbare batterijen van 2400mAh van de Lidl meegenomen. Het mooie is dat die vier verschillende kleuren hebben. Kun je mooi vier setjes maken als je twee controllers hebt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:40:
[...]

Ik heb hem vanmorgen toch echt aangeschaft :) Hij is ook vandaag pas uitgekomen.
Ah idd:
https://www.microsoft.com...-hat-in-time/bx91dhsr4c5t

Raar dat Major Nelson hem dan nog niet op zijn site heeft staan. Al ben ik sowieso nog op zoek naar een site die alle nieuwe content meldt inclusief DLC en bij voorkeur ook (grote) updates van games

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 06-12-2017 11:05 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sjaool schreef op woensdag 6 december 2017 @ 11:00:
[...]

Ik heb twee setjes oplaadbare batterijen van 2400mAh van de Lidl meegenomen. Het mooie is dat die vier verschillende kleuren hebben. Kun je mooi vier setjes maken als je twee controllers hebt. :)
Ah top om te horen, als deze hema batterijen zo doorgaan haal ik misschien de 10 jaar er wel mee.
Ben benieuwd hoe die van de lidl het gaan doen, Lidl is namelijk ook geen slechte kwaliteit

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:22

JSchut

.....

Wom schreef op woensdag 6 december 2017 @ 10:12:

https://www.xboxnederland...sgame-ao-tennis-aantocht/

[video]

Heb nog geen goed vergelijkend materiaal met Tennis World Tour gezien, maar ik wacht al lang op een tennisgame. Ben benieuwd dus :)
Ik wacht hier ook al heel lang op. Tennis World Tour heeft wel heel slecht bal geluid. Als dit zo blijft dan is het niks voor mij.

Die andere ziet er zo op het eerste gezicht heel houterig uit. :(

[ Voor 6% gewijzigd door JSchut op 06-12-2017 12:08 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
JSchut schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:07:
[...]

Ik wacht hier ook al heel lang op. Tennis World Tour heeft wel heel slecht bal geluid. Als dit zo blijft dan is het niks voor mij.
[video]

Die andere ziet er zo op het eerste gezicht heel houterig uit. :(
Haha ik vind het wat overdreven om vanwege het balgeluid een tennis game niet te kopen, maar sinds wanneer heeft Williams een enkelhandige backhand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
bram1984 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:20:
[...]

Haha ik vind het wat overdreven om vanwege het balgeluid een tennis game niet te kopen, maar sinds wanneer heeft Williams een enkelhandige backhand?
Nu ben ik geen tennis fan dus kan een spel erover mij ook geen bal (huhu) schelen. Maar het geluid van de bal klinkt inderdaad nergens naar. Zelfs mij, een tennis leek, valt dat op.

Dus ik kan me goed voorstellen dat voor iemand die tennis wél leuk vind én uit kijkt naar een tennis game dat het geluid van de bal een big deal is. Zeker gezien het feit je dat geluid con-ti-nu gaat horen (en dus irriteren als het nergens naar klinkt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

bram1984 schreef op woensdag 6 december 2017 @ 12:20:
[...]

Dit is voor mij toch echt een reden om hem niet te kopen. 1 minuut in het filmpje en ik ben het geluid al meer dan zat :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nielsjo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-07 14:14
Dit is een filmpje van grand slam tennis 2 die al een aantal jaar uit is. Van die 2 nieuwe tennisgames zijn nog geen gameplay beelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
nielsjo schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:59:
Dit is een filmpje van grand slam tennis 2 die al een aantal jaar uit is. Van die 2 nieuwe tennisgames zijn nog geen gameplay beelden.
Je bent me net voor. Overal zie je die terugkomen, erg irritant :X

Heb iets meer vertrouwen in de titel van Big Ben Interactive, aangezien daar oudgediende van Top Spin achter zitten. Zag dat ze laatst ook al wat spelers hadden bekend gemaakt:
Tennis World Tour will also include over 30 stars from men and women’s tennis. As the US Open is currently in full swing, it’s time to reveal new names. Apart from those that have already been announced (Roger Federer, Gaël Monfils, Angelique Kerber, Garbiñe Muguruza), players will also be able to step into the shoes of the Dane Caroline Wozniacki, the Australian Nick Kyrgios, the German Alexander Zverev and the American John Isner, famous for his unstoppable serve. New professional players will be announced in the coming months.

In addition to this full and varied list, which will let players practise every style of play, Tennis World Tour will have a unique player and strategy customisation system in order to recreate the intensity and psychological aspect of an actual tennis match.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• srdevil
justifire schreef op woensdag 6 december 2017 @ 08:06:
[...]

FIXES:
• Networking

Net een update van de Microsoft store gehad (geen idee of m'n dashboard dan ook update), maar ik draai nu besturingssysteem versie 1711.171110-1615 en mijn wifi werkt weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net als dat in between makkelijk is. Klote spel. Heb e achievement voor 100 keer dood gaan in de eerste wereld gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 6 december 2017 @ 20:53:
[...]
Net als dat in between makkelijk is. Klote spel. Heb e achievement voor 100 keer dood gaan in de eerste wereld gehaald.
Hahaha nog maar vier werelden te gaan. Wat ga je het spel dan nog vervloeken... met name wereld 4 zal dan je favoriet worden :p

Gaat het goed met je 12 day achievement challenge? :)

[ Voor 7% gewijzigd door uchiha tijntje op 06-12-2017 21:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-09 13:17

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Xbox live voor 36,90€

Gebruik wel de code DR6OR

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:08
Hmz, ben er even uitgeweest maar vroeger kon ik CAD en Singapore digital gift cards kopen met mijn paypal en die vervolgens redeemen. Alleen kopen lukt nu niet meer in die store vanaf de PC?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Nieuwe deals :

Assassins Creed Origins- 30% OFF - Before $59.99 - Now $41.99.

Cuphead - 15% OFF - Before $19.99 - Now $16.99.

Call of Duty: WII - 17% OFF -Before $59.99 - Now $49.79.

Destiny 2 - 35% OFF - Before $59.99 - Now $38.99.

Dishonored 2 - 50% OFF - Before $39.99 - Now $20.

DOOM - 50% OFF - Before $29.99 - Now $15.

FIFA 18 - 40% OFF - Before $59.99 - Now $35.99.

FINAL FANTASY XV - 60% OFF - Before $49.99 - Now $20.

Forza Motosport 7 - 35% OFF - Before $59.99 - Now $38.99.

Halo Wars 2 - 50% OFF - Before $39.99 - Now $19.99.

Injustice 2 - 40% OFF - Before $49.99 - Now $29.99.

MADDEN NFL 18: G.O.A.T. Holiday Edition - 50% OFF - Before $79.99 - Now $40.

Mass Effect Andromeda - 60% OFF - Before $39.99 - Now $16.00.

Middle-earth: Shadow of War - 30% OFF - Before $59.99 - Now $41.99.

NBA 2K18 - 30% OFF - Before $59.99 - Now $41.99.

Need for Speed Payback - 40% OFF - Before $59.99 - Now $35.99.

EA SPORTS NHL 18 - 50% OFF - Before $59.99 - Now $30.

Fallout 4: Game of the Year Edition - 50% OFF - Before $59.99 - Now $30.

Forza Horizon 3 and Forza Horizon 2 Bundle - 40% OFF - Before $69.99 - Now $41.99.

FOR HONOR - 67% OFF - Before $59.99 - Now $19.80.

Wolfenstein® II: The New Colossus - Before $59.99 - Now $30.

Star Wars Battlefront II - Before $59.99 - Now $38.99.

Prey - Before $39.99 - Now $20.

Super Lucky's Tale - Before $29.99 - Now $19.49.

Grand Theft Auto V - Before $59.99 - Now $30.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 02-10 11:22
Star wars BFII een dikke prijs verlaging. Hoe zou dat nou komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Geen deals voor Ghost Recon Wildlands, noch de DLC voor Horizon 3. Jammer, want wacht ik al tijdje op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:45

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

lapino schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:30:
Geen deals voor Ghost Recon Wildlands, noch de DLC voor Horizon 3. Jammer, want wacht ik al tijdje op.
Kijk je wel goed ?

https://www.xbox-store-ch...k00fm8?giftcard_allowed=0

Ik vind 25 euro voor de Delux edition best wel OK.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut

JSchut

.....

nielsjo schreef op woensdag 6 december 2017 @ 13:59:
Gelukkig! Was al een beetje teleurgesteld.

Heb wel hoge verwachtingen als de gasten van Top Spin er achter zitten. Die games heb ik heel wat tijd in gestopt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:35

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ik hoop dat er met de kerst een aanbieding met Gold komt op LEGO Marvel Super Heroes 2. Die is totaal aan mij voorbij gegaan en deel 1 hebben we tot 100% gecomplete met de kinderen. Deel 2 moet er dan ook maar komen :+

44.33 euro voor de deluxe edition via de TUR store, maar ik wacht het nog even af ivm eventuele kerst deals :Y

Hoewel er nu ook 10 c.q 30% korting is.... Hmmm

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-10 08:49

Sagat

Is pappa x2!

15% korting op cuphead....de game is nog harstikke nieuw natuurlijk. Denk dat ik nog even wacht. Ik heb nog alien homonid voor x360 (en zelfs orginele xb :+ ) om het wachten wat dragelijker te maken :)

Ook nog hoop werk met 10 second ninja, het liefst wil ik die afronden en dan nooit meer aanraken. Maar dat kost wel behoorlijk wat tijd en moeite...

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
MRE-Inc schreef op donderdag 7 december 2017 @ 08:59:
[...]

Kijk je wel goed ?

https://www.xbox-store-ch...k00fm8?giftcard_allowed=0

Ik vind 25 euro voor de Delux edition best wel OK.
Argentinie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:38:
Cuphead is het waard om voor de volle mep te kopen ;)

Heb al best wel wat gehoord over 10 second ninja. Het ziet er pittig uit om die te completen :). Misschien ooit nog eens kopen als ik mezelf wil frustreren :P
Ik ben geduldig (en een vrek maar dat word normaliter als een iets minder positieve character eigenschap beschouwd :X ) dus nog even geen cuphead. Misschien als er nog een iets betere kerstdeal komt anders volgend jaar.

V.w.b 10sec ninja. Denk dat het jou wel in een week zou lukken, misschien zelfs 2-3 avonden als je het leuk vind. Het is niet super moeilijk wel uitdagend. Bij mij is de combo van weinig speeltijd en short attention span het grootste obstakel.

Oh well straks nog maar is poging wagen om ‘wereld 2’ van de legacy marathon mode te halen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:58:
[...]

Ik ben geduldig (en een vrek maar dat word normaliter als een iets minder positieve character eigenschap beschouwd :X ) dus nog even geen cuphead. Misschien als er nog een iets betere kerstdeal komt anders volgend jaar.

V.w.b 10sec ninja. Denk dat het jou wel in een week zou lukken, misschien zelfs 2-3 avonden als je het leuk vind. Het is niet super moeilijk wel uitdagend. Bij mij is de combo van weinig speeltijd en short attention span het grootste obstakel.

Oh well straks nog maar is poging wagen om ‘wereld 2’ van de legacy marathon mode te halen.
Hahaha, dank voor je vertrouwen in mijn kunsten... :) Ik houd wel van uitdaging en met name als er een achievement aan hangt... :z Enige achievement die ik totaal niet kan waarderen is die van Mein leben van Wolfenstein. Die achievement vereist dat je Wolfenstein 2 uitspeelt op de hoogste difficulty met permadeath zonder savegames, dus als je doodgaat door een verdwaalde kogel of als je xbox crashed nadat je 9 uur het spel achter elkaar hebt gespeeld mag je overnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Notna schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:08:
Ik hoop dat er met de kerst een aanbieding met Gold komt op LEGO Marvel Super Heroes 2. Die is totaal aan mij voorbij gegaan en deel 1 hebben we tot 100% gecomplete met de kinderen. Deel 2 moet er dan ook maar komen :+

44.33 euro voor de deluxe edition via de TUR store, maar ik wacht het nog even af ivm eventuele kerst deals :Y

Even mijzelf quoten: Uiteindelijk toch maar gekocht via de US store (Miami) voor 44.55 euro (ik had geen OVPN point voor Turkije via IPVanish en het scheel iets van 40 cent oid). Helemaal leuk oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:05:
[...]

Hahaha, dank voor je vertrouwen in mijn kunsten... :) Ik houd wel van uitdaging en met name als er een achievement aan hangt... :z Enige achievement die ik totaal niet kan waarderen is die van Mein leben van Wolfenstein. Die achievement vereist dat je Wolfenstein 2 uitspeelt op de hoogste difficulty met permadeath zonder savegames, dus als je doodgaat door een verdwaalde kogel of als je xbox crashed nadat je 9 uur het spel achter elkaar hebt gespeeld mag je overnieuw beginnen.
Je moet toch een game uitspelen voor 12 days of Christmas. Pak je Mein Leben toch voor? En anders doe je die voor de day 3 challenge. :o

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• lapino
hey ben zonet in mediamarkt geweest. laatste exemplaar nog te pakken gekregen voor je. omdat het laatste was even onderhandeld en meegekregen voor 20 euro. bezorg me jouw adres eens dan stuur ik die asap op, verzending op jouw kosten natuurlijk :) en 300 euro voor mijn werkuren voor wachten aan kassa en diesel lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
lapino schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:27:
[...]

hey ben zonet in mediamarkt geweest. laatste exemplaar nog te pakken gekregen voor je. omdat het laatste was even onderhandeld en meegekregen voor 20 euro. bezorg me jouw adres eens dan stuur ik die asap op, verzending op jouw kosten natuurlijk :) en 300 euro voor mijn werkuren voor wachten aan kassa en diesel lol.
Yeeehaa!! :)B :)B :)B

Je hebt al een reactie gekregen in een privé bericht *O*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:40:
[...]

Ja ik ben te laat ingestapt. Als deze challenges nu met terugwerkende kracht golden dan was ik volgens mij al erg ver... :(
You snooze, you lose. Wel een vermakelijke challenge. Ik doe sinds dag 1 mee en heb elke avond zo iets om te doen. Had anders nooit alle finishing moves in Injustice 2 gezien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Notna schreef op donderdag 7 december 2017 @ 09:08:

:(
Dinsdagavond als cadeautje voor Sinterklaas aangeschaft. Leuk om dan nu een extra aanbieding te beginnen, terwijl de deals normaal op dinsdag beginnen.

Best belachelijk trouwens om een kortingspercentage afhankelijk van regio te maken: 10% hier, 30% in de US.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik2B
  • Laatst online: 22:56
Via Pepper.nl Alleen via een VPN te bestellen.

Xbox Live Gold 12 maanden (digitale code) + District 9 HD Rental voor €34 @ Rakuten TV

https://nl.pepper.com/aan...or-eur34-rakuten-tv-55780

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Als ik het goed begrijp kan je met je eigen Microsoft account in gelijk welke store games aankopen? Ik probeer dit nu te doen in Argentinie, maar hij aanvaardt mijn VISA niet. Hoe fix je zoiets dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

lapino schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:29:
Als ik het goed begrijp kan je met je eigen Microsoft account in gelijk welke store games aankopen? Ik probeer dit nu te doen in Argentinie, maar hij aanvaardt mijn VISA niet. Hoe fix je zoiets dan?
Je kan dat niet meer via de PC doen; je zal de bron van het internet via een VPN moeten laten lopen (i.e je router in een VPN zetten of een laptop aan de XBO aansluiten die dan als 'passthrough' station fungeert met een werkende VPN). Daarna zet je de console op het land waar je het wilt kopen en ga je gewoon zoals normaal te werk.

Zie ook: https://www.hotukdeals.co...l-private-network-2609231

Daarnaast kan het ook zonder een VPN, maar dan alleen met giftcards:

https://www.hotukdeals.co...l-private-network-2452608

Bovenstaande (mét VPN) werkt prima icm mijn RaboCard (MasterCard)

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 07-12-2017 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Ouch dat wordt nogal ingewikkeld, zal het dan maar zo laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

lapino schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:52:
Ouch dat wordt nogal ingewikkeld, zal het dan maar zo laten.
Dat valt eigenlijk reuze mee. Zeker als je een fatsoenlijke router hebt met VPN ondersteuning (in mijn geval een 66U van ASUS). Kwestie van de VPN aanzetten (als je die eenmaal als profiel hebt toegevoegd), console rebooten en je kan kopen.

De opzet kost je misschien wat tijd, maar daarna is het makkelijker aangezien je alleen maar dingen hoeft aan te zetten :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:05:
[...]

Hmm misschien meer iers voor trophy hunter topic (die ook voor xboxers is) maar:

Megaman uitspelen zonder geraakt te worden, super meat boy...en ondanks dat ik fg fan ben de sf4 trials. Dat zijn uit mijn hoofd de meest erge.
Die laatste zal ik misschien ooit is halen, die eerste 2 verwacht ik niet. Mein leben lijkt me idd te frustrerend.

Wereld 2 overigens gehaald :*) alleen wereld 1 van de legacy levels nog en dan door naar de normale levels. De maraton mode nu voor meer dan 40% af.
Ik zag op true achievements dat 52 mensen daar alle achievements hadden. Denk dat veel mensen afhaken omdat het wel tijdrovend klusje is. Heb ook serieus weer spierpijn of meer vermoeidheid in mijn rechter arm :X

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

justifire schreef op donderdag 7 december 2017 @ 17:03:
De lijst met deals is vandaag flink uitgebreidt !
https://www.storeparser.com/en-US/xbox-one/price-changes/
Absolute topper in de lijst : The Evil Within 2
Holy crap, Middle Earth Shadow of War Gold is 33 euro in de Egypte store :|

https://xbox-store-checke...hphs6s?giftcard_allowed=0

Moet daar eens een VPN voor zien te vinden die werkt :9

[ Voor 5% gewijzigd door Notna op 07-12-2017 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:11:
[...]

Hmm misschien meer iers voor trophy hunter topic (die ook voor xboxers is) maar:

Megaman uitspelen zonder geraakt te worden, super meat boy...en ondanks dat ik fg fan ben de sf4 trials. Dat zijn uit mijn hoofd de meest erge.
Die laatste zal ik misschien ooit is halen, die eerste 2 verwacht ik niet. Mein leben lijkt me idd te frustrerend.

Wereld 2 overigens gehaald :*) alleen wereld 1 van de legacy levels nog en dan door naar de normale levels. De maraton mode nu voor meer dan 40% af.
Ik zag op true achievements dat 52 mensen daar alle achievements hadden. Denk dat veel mensen afhaken omdat het wel tijdrovend klusje is. Heb ook serieus weer spierpijn of meer vermoeidheid in mijn rechter arm :X
Ja... Mega Man... No way dat ik ooit nog een Mega Man spel ga spelen. Ik speelde op de NES Mega Man toen ik een jaar of 7 was... Volgens mij nooit een level uitgespeeld :P. De jump animatie staat me nog wel ontzettend bij. :) En uitspelen zonder geraakt te worden... Net zo absurd als Mein Leben, alhoewel... Mega Man is zo ontzettend eerlijk. Alles is te voorspellen, dus met genoeg tijd weet je wat elke vijand gaat doen en wat je kunt doen om dat te counteren. Wolfenstein is op zich ook enigszins scripted natuurlijk, maar ik denk dat daar te veel variabelen inzitten die een complete permadeath run heel snel kunnen verzieken, zonder dat de schuld volledig bij jezelf ligt. Mega Man is net zoals Cuphead. Als je het genoeg hebt gespeeld, weet je alle moves en word je enkel geraakt als je zelf een fout maakt.

Oja, voor de liefhebber, de derde episode van Life is Strange before the storm komt 20 december uit las ik. :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op donderdag 7 december 2017 @ 17:36:
[...]

Ja... Mega Man... No way dat ik ooit nog een Mega Man spel ga spelen. Ik speelde op de NES Mega Man toen ik een jaar of 7 was... Volgens mij nooit een level uitgespeeld :P. De jump animatie staat me nog wel ontzettend bij. :) En uitspelen zonder geraakt te worden... Net zo absurd als Mein Leben, alhoewel... Mega Man is zo ontzettend eerlijk. Alles is te voorspellen, dus met genoeg tijd weet je wat elke vijand gaat doen en wat je kunt doen om dat te counteren. Wolfenstein is op zich ook enigszins scripted natuurlijk, maar ik denk dat daar te veel variabelen inzitten die een complete permadeath run heel snel kunnen verzieken, zonder dat de schuld volledig bij jezelf ligt. Mega Man is net zoals Cuphead. Als je het genoeg hebt gespeeld, weet je alle moves en word je enkel geraakt als je zelf een fout maakt.

Oja, voor de liefhebber, de derde episode van Life is Strange before the storm komt 20 december uit las ik. :).
Heh had verwacht dat mm wel mooie uitdaging zou zijn voor je ;) Het net aangekondigde deel 11 lijkt je ook niks? Op mijn retro bucket list zijn een paar nes uitdagingen. Mario 3 uitspelen, zelda1 2x uitspelen (master quest?) en zeker mega man 1 uitspelen. Maar ook die is vrij pittig!

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op donderdag 7 december 2017 @ 16:55:
[...]

Finishing moves in Injustice 2, is dat hetzelfde als super moves in Mortal Kombat X ? :+
Ah. Ik druk me verkeerd uit. Ik bedoel die super moves met LT+RT met volle meter. Ben een beetje een noob met fighting games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op donderdag 7 december 2017 @ 18:01:
[...]

Heh had verwacht dat mm wel mooie uitdaging zou zijn voor je ;) Het net aangekondigde deel 11 lijkt je ook niks? Op mijn retro bucket list zijn een paar nes uitdagingen. Mario 3 uitspelen, zelda1 2x uitspelen (master quest?) en zeker mega man 1 uitspelen. Maar ook die is vrij pittig!
Uitdaging zeker... maar minder goede herinneringen, hahaha. Hoe vaak ik vroeger het spel heb gespeeld en nooit een eindbaas heb verslagen. :p

Het zou een kans zijn om revanche te nemen... maar ben bang dat ik nu nog steeds zou falen :+

[ Voor 8% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-12-2017 18:38 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
https://www.rockstargames.com/videos/video/12014
Nieuwe heist GTA 5, komt die XBX betere FPS nog beter uit ook :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:38
Ziet er gaaf uit, alleen jammer dat het maar 1 nieuwe heist is. GTA 5 had er gewoon al een stuk of 20 moeten hebben, imo zijn die heists het leukste aan GTA Online.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 18:35:
[...]

Ah. Ik druk me verkeerd uit. Ik bedoel die super moves met LT+RT met volle meter. Ben een beetje een noob met fighting games.
X-rays? Of is dat ook alleen een mk term? (Het visuele effect is ook anders natuurlijk.) Streetfighter gezin dat we zijn noemen wij het ultras! (Alhoewel...omdat mijn zoon behoorlijk fan van de flash is, heb ik hem injustice 1 laten spelen. Dat is nu dus duidelijk zijn lievelings fighter geworden, sf is maar kinderachtig en saai :( )

[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 07-12-2017 20:34 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:31:
[...]

X-rays? Of is dat ook alleen een mk term? (Het visuele effect is ook anders natuurlijk.) Streetfighter gezin dat we zijn noemen wij het ultras! (Alhoewel...omdat mijn zoon behoorlijk fan van de flash is, heb ik hem injustice 1 laten spelen. Dat is nu dus duidelijk zijn lievelings fighter geworden, sf is maar kinderachtig en saai :( )
Geen idee hoe ze echt heten. Denk supers. MAar in ieder geval moet je een balkje opladen door een beetje te vechten. En dan duw op RT+LT en dan doet je poppetje leipe dingen. Zoals mensen in de lucht gooien, in de batmobile springen en op ze schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:54:
[...]

Geen idee hoe ze echt heten. Denk supers. MAar in ieder geval moet je een balkje opladen door een beetje te vechten. En dan duw op RT+LT en dan doet je poppetje leipe dingen. Zoals mensen in de lucht gooien, in de batmobile springen en op ze schieten.
Ja dat zijn x-ray moves in MK.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik zin heb in een ontspannen platformer. Koop ik dan Super Luckys tale of die met de hoed? Voor kaders : Yooka Laylee vond ik echt veel te ingewikkeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 7 december 2017 @ 21:57:
Als ik zin heb in een ontspannen platformer. Koop ik dan Super Luckys tale of die met de hoed? Voor kaders : Yooka Laylee vond ik echt veel te ingewikkeld.
Hmmm. Ik heb van a hats in time nog onvoldoende gezien of het ingewikkeld te noemen is. Maar het heeft wel een grotere en drukkere “open” wereld dan SLT. Super luckys tale is gewoon niet ingewikkeld.

Maar als ik het eerste half uur van a hat in time vergelijk met SLT, denk ik dat ik meer plezier ga beleven met a hat in time.

[ Voor 11% gewijzigd door uchiha tijntje op 07-12-2017 22:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als het inderdaad nu door een ander team gemaakt wordt zoals in de comments op de frontpage gesuggereerd wordt dan zou ik toch even afwachten of die wel hetzelfde niveau kunnen halen als crystal dynamics...

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Even wat (oud) nieuws?
Sea of Thieves is now available for Digital Pre-order and Pre-download on Xbox One. Pre-order and receive Black Dog Pack + a chance to join Closed Beta ahead of March 20th release date (it is also Xbox Play Anywhere) http://mjr.mn/EiLo
https://twitter.com/majornelson/status/938980495689469952

Fade to silence -> survival horror game

Soul Calibur 6

World War Z - zombie/shooter

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:12:
Even wat (oud) nieuws?

[...]

[video]
World War Z - zombie/shooter
De film was al om te gieren, de zombies waren zo vreselijk lachwekkend om hun gedrag.
Ben toen de bios uitgekomen met buikpijn van het lachen, ben dan ook ontzettend benieuwd wat deze game ons gaat brengen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:49
Mailtje van Sea of Thieves ontvangen dat ik toegang heb tot de Closed Beta begin volgend jaar. :)

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:24:
[...]

De film was al om te gieren, de zombies waren zo vreselijk lachwekkend om hun gedrag.
#care

Ik vermaak me echt kostelijk in de campaigns van Dead Rising. Over the top wapens, overal bloed en dan ook nog eens een pessimistische/sarcastische hoofdpersoon die voornamelijk overal op loopt te zeikstralen. _/-\o_

Ben wel van de horde-slaughter-games :)

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 08-12-2017 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:35:
[...]

#care

Ik vermaak me echt kostelijk in de campaigns van Dead Rising. Over the top wapens, overal bloed en dan ook nog eens een pessimistische/sarcastische hoofdpersoon die voornamelijk overal op loopt te zeikstralen. _/-\o_

Ben wel van de horde-slaughter-games :)
Ik zal wanneer de game uit is even kijken naar livestreams , ik heb zelf dead rising altijd over de top gevonden. Speelde persoonlijk dan liever Dead Island als zombie games :)

Pagina: 1 ... 49 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.