Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
The Legend Will Never Die
Same here, State Of Decay 2 is een titel die ik ook gelijk bij de release ga halen! Ontzettend genoten van deel 1.. Ik was grote fan van de serie The Walking Dead , dit is helaas afgenomen de afgelopen 2 slechte seizoenen.MAX3400 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:40:
[...]
Moet de release wel ff niet samenvallen met State of Decay 2; dat wordt een must-buy want we zijn thuis best fans van The Walking Dead dus kunnen we SoD2 lekker couch-gamen en samen beslissingen nemen.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

Dead Rising 4 zuigt anders enorm. Gemis aan coop heeft het hele spel om zeep geholpenMAX3400 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:35:
[...]
#care
Ik vermaak me echt kostelijk in de campaigns van Dead Rising. Over the top wapens, overal bloed en dan ook nog eens een pessimistische/sarcastische hoofdpersoon die voornamelijk overal op loopt te zeikstralen.![]()
Ben wel van de horde-slaughter-games
Die lijkt me ook nice, geloof dat deze nu ook 4 player coop heeft en deel 1 ook alleen SP heeft.G_Dragon schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:52:
[...]
Same here, State Of Decay 2 is een titel die ik ook gelijk bij de release ga halen! Ontzettend genoten van deel 1.. Ik was grote fan van de serie The Walking Dead , dit is helaas afgenomen de afgelopen 2 slechte seizoenen.
[ Voor 30% gewijzigd door quorumz op 08-12-2017 08:56 ]
Ik ga 100% voor de single player, hoef geen co-op of multiplayer haha.quorumz schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:55:
[...]
Dead Rising 4 zuigt anders enorm. Gemis aan coop heeft het hele spel om zeep geholpenDR3 was gewoon briljant
[...]
Die lijkt me ook nice, geloof dat deze nu ook 4 player coop heeft en deel 1 ook alleen SP heeft.
Een game moet een Single player van minimaal 60-80 uur hebben en niet zoals de laatste jaren de focus op multiplayer hebben, hoop daarom ook dat ze bij State Of Decay de focus op de story hebben gelegd.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Er zit een verschil in "focus op multiplayer" en "focus op verhaal". Multiplayer is een breed begrip en elk spel zou een co-op modus moeten hebben vind ik. En dat hoeft niets af te doen aan het verhaal. Zelfs een Witcher 3 zou leuker zijn als ik die met 1 of 2 vrienden kon spelen.G_Dragon schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:02:
[...]
Ik ga 100% voor de single player, hoef geen co-op of multiplayer haha.
Een game moet een Single player van minimaal 60-80 uur hebben en niet zoals de laatste jaren de focus op multiplayer hebben, hoop daarom ook dat ze bij State Of Decay de focus op de story hebben gelegd.
DR3 co-op was een feestje. Tof, leuk, uitdagend. Wist niet eens dat ze dat bij DR4 hebben verwijderd en nu ik dat wel weet gaat hij van mijn short-list af (wilde hem begin volgend jaar gaan aanschaffen). Juist lomp zombies meppen is in co-op erg tof.
Gamertag: YazNL
Co-op mag in elke game zitten zolang het niet ten koste van het verhaal gaatYaz schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:06:
[...]
Er zit een verschil in "focus op multiplayer" en "focus op verhaal". Multiplayer is een breed begrip en elk spel zou een co-op modus moeten hebben vind ik. En dat hoeft niets af te doen aan het verhaal. Zelfs een Witcher 3 zou leuker zijn als ik die met 1 of 2 vrienden kon spelen.
DR3 co-op was een feestje. Tof, leuk, uitdagend. Wist niet eens dat ze dat bij DR4 hebben verwijderd en nu ik dat wel weet gaat hij van mijn short-list af (wilde hem begin volgend jaar gaan aanschaffen). Juist lomp zombies meppen is in co-op erg tof.
Er zijn spellen waarvan ik na 10 uur het al helemaal zat ben maar ook voldaan ben. Het is dan gewoon genoeg geweest. Er zijn ook spellen die naar 200 uur nog steeds niet afgerond moeten zijn.G_Dragon schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:07:
[...]
Co-op mag in elke game zitten zolang het niet ten koste van het verhaal gaat, hoorde dat de nieuwe Cod ook al in 8 uurtjes uit te spelen was en dan denk ik echt van hoe durven ze hem dan te releasen..
Is de een beter dan de ander? Nee, ik hou van korte spellen. Ik hou van lange spellen. Maar liever veel minder lange spellen dan korte want ik houd vooral van variatie. Ik leg ook regelmatig weer wat opzij om het later weer op te pakken. Ik moet nog steeds de DLC spelen van Whe Witcher 3. Zodra de XOX patch er is ga ik die weer eens spelen.
Het bepaald indd niet welke beter is, het is misschien dan meer een persoonlijke voorkeur.Yaz schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:11:
[...]
Er zijn spellen waarvan ik na 10 uur het al helemaal zat ben maar ook voldaan ben. Het is dan gewoon genoeg geweest. Er zijn ook spellen die naar 200 uur nog steeds niet afgerond moeten zijn.
Is de een beter dan de ander? Nee, ik hou van korte spellen. Ik hou van lange spellen. Maar liever veel minder lange spellen dan korte want ik houd vooral van variatie. Ik leg ook regelmatig weer wat opzij om het later weer op te pakken. Ik moet nog steeds de DLC spelen van Whe Witcher 3. Zodra de XOX patch er is ga ik die weer eens spelen.
Hou zelf van lange single players met een dik verhaal waar de multiplayer geen rol inneemt of meewerkt.
We kunnen er uren over doorgaan haha, laten we alleen niet te ver off-topic gaan
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Waar hebben ze aangekondigd dat er een single-player module is dan? Nergens iets van gelezen en ik zit al heel lang in de insiders. Wat mij wel tegenvalt is dat ze van een free-to-play spel een full-priced spel hebben gemaakt. Ik vermoed dat ze ooit loot-boxes hadden bedacht als inkomsten en dat nu met alle heisa hebben terug gedraaid maar full-price? Nee, dat ga ik er zeker niet voor betalen. Tientje, misschien 2.Wom schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:18:
Releasedatum van Sea of Thieves dus op 20 maart. Hoop erg dat er ook een sterke single player in zal zitten zoals ze nu hebben aangekondigd.
Niet dat het geen leuk spel is maar ik heb al genoeg. Fortnite (Save the World, niet Battle Royal) neemt al een aanzienlijk deel van mijn tijd in beslag en dat gaat nog wel even zo duren verwacht ik (al waren de laatste paar missies wel heel irritant.....). En stiekem is dit spel alleen maar leuk met een groepje van 4 vrienden. Pugs zijn een heel stuk minder leuk vind ik zelf.
Was mee aan het kijken met de Game Awards gisteren (beetje last van slapeloosheid) en daar werd het aangehaald in de interviews daar. In geschreven tekst kan ik je weinig meer bieden dan de volgende tweets:Yaz schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:27:
[...]
Waar hebben ze aangekondigd dat er een single-player module is dan? Nergens iets van gelezen en ik zit al heel lang in de insiders. <knip>
Aaron Greenberg
Check out our @SeaOfThieves release date announce trailer here: #SinglePlayerBoatsFTW
Damn, Tweakers, doe eens iets aan integratie voor Tweets joh...Aaron Greenberg
Mark your calendars people, official launch date for @SeaOfThieves March 20th! I’m hyped for those single player boats!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Laatst online: 23:16
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox Game Pass
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox One Media Remote
- Microsoft One Digital TV-Tuner (Xbox One)
- Microsoft Xbox One S All-Digital Edition
- Microsoft Xbox One S Vertical Stand
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live Gold
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Gaming headsets
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
K. Ik zal reddit eens checken. Maar in de trailer staat niets over singleplayer. Zou me ook heel erg verbazen.Wom schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:34:
[...]
Was mee aan het kijken met de Game Awards gisteren (beetje last van slapeloosheid) en daar werd het aangehaald in de interviews daar.
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:34
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Was op de Dreamcast al schitterend, hoe gruwelijk moet dit op de X dan wel niet worden !GOUDSBS schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:51:
YESSSSSSSSSSSSSS WOOOOOOEIIIIIIII SOUL CALIBUR 6!!!!!!! Dat moest ik even kwijt
Cervantes in 4K HDR 60 fps, count me in !!

[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 08-12-2017 12:09 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Maar ik heb geen manier gevonden om dat op de XBox te bekijken. De genoemde opties zijn alleen voor Amerikanen (Vudu en Flixster op Xbox)
Iemand hier wel iets op gevonden?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
GOUDSBS schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 08:51:
YESSSSSSSSSSSSSS WOOOOOOEIIIIIIII SOUL CALIBUR 6!!!!!!! Dat moest ik even kwijt

Ik doe mee.
WOOOOOEEEEEIII
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Lekker hoor
Die begraafplaats deed mij overigens extreem denken aan de begraafplaats uit Fable III. Maar lekkere vibe heeft deze game hoor. Ben/was groot van Painkiller

Die moet ik gewoon hebben, gaaf ding. Heb nu 7 controllers (7 gezinsleden) dus de meeste saaie gaat web en deze komt ervoor in de plaatsJaguar645 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 13:40:
Sea of Thieves krijgt ook zijn eigen (Limited Edition) Controller met glow in the dark effects
[afbeelding]
Verwijderd
Quantum Break met 10 uur voor volledige SP vond ik ook prima. Was gewoon een goed verhaal. Als het langer geweest was, was mijn aandacht weggezakt. Super lange verhalen heb ik echt nul boodschap aan. Alleen the Witcher 3 kon ik 130 uur van blijven genieten. Maar bij een Shadow of War bijvoorbeeld skip ik al die fantasy onzin zodat ik weer kan doen waarvoor ik kwam: Orcs slopen. Ik vind LOTR overigens wel steengoed alleen spinoff lore heel suf.uchiha tijntje schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:36:
Sommige games lenen zich beter voor een lange singleplayer dan andere games. Ik zou er niet aan moeten denken om een 100 uur durende SP van CoD te moeten spelen... De kracht van CoD SP en vele andere shooters is dat het staat of valt met een goede pacing. Daarom heb ik liever een 6 uur durende campaign waarbij ik op het puntje van mijn stoel zit dan een 12 uur durende campaign wat veel herhaling kent of fetch missies...
Ik kom van de eerste One. Wolfenstein nu aan het downloaden dus ik ben benieuwd! Even geduld nog...
Ik kijk ook uit naar de update voor witcher 3, wat een game is me dat zeg. Ik heb beide DLC'S nog voor de boeg.
Mijn droom zou zijn een nieuwe batman a la arkham knight. Een van m'n favoriete games van de laatste jaren.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
In beter nieuws : release herfst 2018
En voor wie nog twijfelt over deze (x-enhanced) titel is er vanaf vandaag een free trial beschikbaar, kan hem van harte aanbevelen !

[ Voor 93% gewijzigd door justifire op 08-12-2017 19:54 ]
Wie kooprt CoD nu voor de single player?G_Dragon schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 09:07:
[...]
Co-op mag in elke game zitten zolang het niet ten koste van het verhaal gaat, hoorde dat de nieuwe Cod ook al in 8 uurtjes uit te spelen was en dan denk ik echt van hoe durven ze hem dan te releasen..
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Hmm. Ik ook...
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Native 4K vs Checkerboard 4K + dynamic scaling ?
Wordt even flink met de spierballen gerold door de X !! 💪
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 09-12-2017 09:15 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Ik koop al geen cod meer sinds cod4
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- Martinspire
- Registratie: Januari 2003
- Laatst online: 23:59
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
:strip_icc():strip_exif()/u/76569/garfield14.jpg?f=community)
Omdat ie nog niet uit is?Rivanov schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 13:04:
Hmm PUGB is niet terug te vinden in de Russische Xbox Store. Iemand enig idee waarom dat is?
Ik? Heb een schurft hekel aan MP (PvP) games of het MP gedeelte van een game

Maar waarom koop je dan niet een game met een veel betere SP ervaring? CoD's SP gedeelte is al jaren niet meer de focus.Notna schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 13:53:
[...]
Ik? Heb een schurft hekel aan MP (PvP) games of het MP gedeelte van een game
Verwijderd
Cod sp is in de regel best goed hoor. Als je een shooter met bombastische actie, simpele gameplay en goede controls wil, is cod erg goed.Ace schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:34:
[...]
Maar waarom koop je dan niet een game met een veel betere SP ervaring? CoD's SP gedeelte is al jaren niet meer de focus.
Omdat de setting mij heel erg aanspreektAce schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:34:
[...]
Maar waarom koop je dan niet een game met een veel betere SP ervaring? CoD's SP gedeelte is al jaren niet meer de focus.

- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Rivanov schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 17:35:
[...]
Hij staat in genoeg andere Stores.
https://xbox-store-checke...for-Xbox-One/92zg6l605zr0
Ik wilde het net idd postenKatmi schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 17:48:
dan kan je even goed kopen op https://www.cdkeys.com/xb...ns-battlegrounds-xbox-one , bijna even goedkoop als de goedkoopste store uit die store checker link en komt met gratis Assassins creed Unity key ( ook wel te koop voor 2.30 euro maar het is het gedacht wat telt )
https://nl.pepper.com/aan...reed-bonus-xbox-one-55911
Dat weet ik. Ik wilde 'm ook Bij CDKeys kopen, maar heb ook nog een hoop Roebels op m'n Xbox account staan die ik wilde gebruiken eventueel. Maar aangezien PUBG (nog) niet in Rusland verkrijgbaar is, pak ik de CDKeys aanbieding maar waarschijnlijk.Katmi schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 17:48:
dan kan je even goed kopen op https://www.cdkeys.com/xb...ns-battlegrounds-xbox-one , bijna even goedkoop als de goedkoopste store uit die store checker link en komt met gratis Assassins creed Unity key ( ook wel te koop voor 2.30 euro maar het is het gedacht wat telt )
https://www.gamemania.nl/...atform_name.eq.xbox%20one
Waarom maar 4 dagen geldig?Kitano schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 19:54:
Gamemania heeft weer wat mooie bundelaanbiedingen voor de xbox one s met 2 spellen voor 219 euro. Opvallend is dat de 1TB versie evenveel kost als de 500gb...
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Waarom niet gewoon de preview versie downloaden dinsdag en unlocken in de Russische store ?Rivanov schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 18:55:
[...]
Dat weet ik. Ik wilde 'm ook Bij CDKeys kopen, maar heb ook nog een hoop Roebels op m'n Xbox account staan die ik wilde gebruiken eventueel. Maar aangezien PUBG (nog) niet in Rusland verkrijgbaar is, pak ik de CDKeys aanbieding maar waarschijnlijk.
Snap niet dat er mensen zijn die nu een kartonnen doosje met een code op een papiertje bestellen die ze toch niet voor dinsag kunnen redeemen (want preview)

De 1 TB versie met 2 spellen voor 219 euro is een fout, moet 299 euro zijn.Kitano schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 19:54:
Gamemania heeft weer wat mooie bundelaanbiedingen voor de xbox one s met 2 spellen voor 219 euro. Opvallend is dat de 1TB versie evenveel kost als de 500gb...
Staat correct op de Belgische site van Gamemania, maar je kan altijd proberen natuurlijk.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
https://majornelson.com/2...-market-release-schedule/
[ Voor 21% gewijzigd door justifire op 10-12-2017 10:33 ]
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Deel 2 gekocht voor ps2 en cube. Ook op de xb kon ik hem spelen maar helaas deze niet org. Daarna de serie uit het oog verloren en deel 3,4 & 5 geskipt. Ben wel nieuwsgierig naar 6 maar weet niet of die me terug kan halen. Wsl op korte(re) termijn eerst kof 14 en/of tekken.
10 second ninja DONE
Wat is dat nu weer voor een tijdstip, 's avonds om 24:00 pas aan de gang dus?
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
Alleen...
Al met al prima mee vermaakt. MP zal ik niet gaan spelen denk ik. Nu op zoek naar wat nieuws
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Ik ga dinsdag even langs mijn favoriete hotel in Rusland dus kan om 21.00 uur aan de slagAntraXxX schreef op zondag 10 december 2017 @ 13:48:
[...]
Wat is dat nu weer voor een tijdstip, 's avonds om 24:00 pas aan de gang dus?
Mensen die in een Nieuw Zeelandse McDonalds verblijven zelfs al om 11.00 uur
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
-Quantum Break. Toffe single player met leuk verhaal! Uurtje of 10 ben je er doorheen.BM schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:27:
Net gears4 uitgespeeld. In begin beetje veel robots, maar tweede helft was beter.
Alleen...spoiler:eindgevecht was niet echt heel spannend, en het einde wel heeel open
Al met al prima mee vermaakt. MP zal ik niet gaan spelen denk ik. Nu op zoek naar wat nieuws
-What remains of Edith Finch. Een zogenoemde “walking simulator” maar wel een erg mooie en boeiende. Uurtje of 3 ben je er doorheen, maar wel eentje die ik in 1 zit wilde spelen.
-Snake pass. Erg toffe “platformer”, maar in plaats van te jumpen, krioel je als een slang door de levels. En met een beetje tijd ben je een super acrobatische slang!
Ook maar Forza 7 gaan aanschaffen, ben sinds gisteren weer met 6 bezig en zit er weer helemaal in
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Herkenbaar.Sagat schreef op zondag 10 december 2017 @ 12:59:
Soul calibur. Bij deel 1 goede herinneringen, al bij de 1x aanzetten en kijken en kwijlen over de gfx op de good old dc. Zijn spirutuele voorloper (soul edge) deed me daarvoor al bijna een ps1 kopen.
Deel 2 gekocht voor ps2 en cube. Ook op de xb kon ik hem spelen maar helaas deze niet org. Daarna de serie uit het oog verloren en deel 3,4 & 5 geskipt. Ben wel nieuwsgierig naar 6 maar weet niet of die me terug kan halen. Wsl op korte(re) termijn eerst kof 14 en/of tekken.
Heb wat staan kwijlen bij de Soul Edge PS demo console op de Kruiskade, maar ja destijds in kamp Sega met een Saturn (overigens prima vermaakt met Virtua Fighter en Fighting Vipers)
Was dan ook een feest toen Soul Calibur uit kwam op de Dreamcast
Heb deel 5 gespeeld op de X360 maar had ondertussen meer voorkeur voor 2D fighters en dus niet veel aandacht meer aan besteedt.
Ga deel 6 wel in de gaten houden !
Snapte het niet helemaal, broer kreeg een "De persoon die dit heeft gekocht, moet zich aanmelden" melding.Tags NL schreef op zaterdag 25 november 2017 @ 14:32:
[...]
Ik doe dit al drie jaar, mijn broer stelt mijn Xbox in als zijn Xbox en ik voeg mijn account eraan toe en speel altijd hier met mijn Xbox dus thuis. Bij hem thuis heb ik mij als eigenaar ingesteld en heeft hij zijn account toegevoegd en speelt hij dus altijd daar. Ik koop een game, hij krijgt die er gelijk ook bij en vice versa
Family hoeft niet altijd op een adres te wonen toch
Heb 2 Xboxen:
1: oude XB1 die bij mijn broer staat
2: nieuwe XB1X die bij mij staat
Jij meld jezelf aan als "home" gebruiker bij 1, en vervolgens voeg je je broer toe als gebruiker?.
Op de XB1X zou je dan je broer aanmelden als home (hoofd) gebruiker, waarop ik me vervolgens aanmeld als user (en dus bij al mijn egen games kan)?
Deze truc is dus sowieso gelimiteerd aan 2 accounts? (geen issue verder).
Je hebt het gedaan zoals het hier beschreven staat zeg maar? https://www.xboxnederland...box-games-met-een-vriend/ ? (Werkt alleen met digitale games)Tortelli schreef op zondag 10 december 2017 @ 20:49:
[...]
Snapte het niet helemaal, broer kreeg een "De persoon die dit heeft gekocht, moet zich aanmelden" melding.
Heb 2 Xboxen:
1: oude XB1 die bij mijn broer staat
2: nieuwe XB1X die bij mij staat
Jij meld jezelf aan als "home" gebruiker bij 1, en vervolgens voeg je je broer toe als gebruiker?.
Op de XB1X zou je dan je broer aanmelden als home (hoofd) gebruiker, waarop ik me vervolgens aanmeld als user (en dus bij al mijn egen games kan)?
Deze truc is dus sowieso gelimiteerd aan 2 accounts? (geen issue verder).
https://powershellisfun.com
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
https://news.xbox.com/en-...erunknowns-battlegrounds/
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
uchiha tijntje schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:51:
[...]
-Quantum Break. Toffe single player met leuk verhaal! Uurtje of 10 ben je er doorheen.
-What remains of Edith Finch. Een zogenoemde “walking simulator” maar wel een erg mooie en boeiende. Uurtje of 3 ben je er doorheen, maar wel eentje die ik in 1 zit wilde spelen.
-Snake pass. Erg toffe “platformer”, maar in plaats van te jumpen, krioel je als een slang door de levels. En met een beetje tijd ben je een super acrobatische slang!
Klinkt allemaal weer leuk, maar heb nog een backlog van hier tot jupiter en dan ook nog eens totaal geen tijd om te spelen. Die snake pass stond bij de release al op mijn lijstje, maar omdat ik zo weinig tijd heb om te spelen toch maar niet gekocht.
Heb Super Lucky's tale gekocht bij de release van de game en de X1X, maar die ligt nu alweer digitaal stof te happen omdat ik geen tijd heb. Ja, ik heb zo af en toe wel een half uurtje tijd om te gamen, maar ik wil er gewoon even een paar uur voor uit trekken. Je weet wel, lekker relaxed een biertje erbij, bakje chips en dan even lekker 2 tot 3 uur lang gamen.
Afgelopen zaterdag had ik even tijd, maar dan is @Tags NL ook weer online in een potje Battlefield 1. Tja....dan is de keuze niet heel moeilijk.....dus is het BF1 geworden. Echt wie ooit heeft uitgevonden dat je moet werken voor je geld
XBL: MRE Inc
En welke van die drie zou je aanraden als je niet verslaafd bent aan achievements?uchiha tijntje schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:51:
[...]
-Quantum Break. Toffe single player met leuk verhaal! Uurtje of 10 ben je er doorheen.

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
QB. Heel erg tof spelBM schreef op maandag 11 december 2017 @ 08:54:
[...]
En welke van die drie zou je aanraden als je niet verslaafd bent aan achievements?
Chips en gamen, die combi zal ik nooit begrijpen. Je wilt die vieze vette vingers toch niet op je controller?MRE-Inc schreef op maandag 11 december 2017 @ 08:50:
[...]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Klinkt allemaal weer leuk, maar heb nog een backlog van hier tot jupiter en dan ook nog eens totaal geen tijd om te spelen. Die snake pass stond bij de release al op mijn lijstje, maar omdat ik zo weinig tijd heb om te spelen toch maar niet gekocht.
Heb Super Lucky's tale gekocht bij de release van de game en de X1X, maar die ligt nu alweer digitaal stof te happen omdat ik geen tijd heb. Ja, ik heb zo af en toe wel een half uurtje tijd om te gamen, maar ik wil er gewoon even een paar uur voor uit trekken. Je weet wel, lekker relaxed een biertje erbij, bakje chips en dan even lekker 2 tot 3 uur lang gamen.
Afgelopen zaterdag had ik even tijd, maar dan is @Tags NL ook weer online in een potje Battlefield 1. Tja....dan is de keuze niet heel moeilijk.....dus is het BF1 geworden. Echt wie ooit heeft uitgevonden dat je moet werken voor je geld

Verder herken ik je probleem; hier precies hetzelfde
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
- uchiha tijntje
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Alle drieBM schreef op maandag 11 december 2017 @ 08:54:
[...]
En welke van die drie zou je aanraden als je niet verslaafd bent aan achievements?
- quorumz
- Niet online

alle tell tale gamesuchiha tijntje schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:38:
[...]
Alle drie. Als ik je games had aangeraden voor de achievements had ik een heel ander lijstje opgesomd
Fair point. Denk dat ik QB dan nog heeeel even laat gaan, die is net ff duurder dan de rest, en ff geen zin om andere stores te gaan shoppenuchiha tijntje schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:38:
[...]
Alle drie. Als ik je games had aangeraden voor de achievements had ik een heel ander lijstje opgesomd
Xbox
Misschien wordt de volgende Xbox console ipv met een Kinect wel met een verplichte automatische chips feeder verkocht... Zo'n armpje wat je op de rug van je bank monteert en dan automatisch wat chips naar binnen duwt als je achterover leunt en je mond open doet.Rossi46 schreef op maandag 11 december 2017 @ 09:36:
[...]
Chips en gamen, die combi zal ik nooit begrijpen. Je wilt die vieze vette vingers toch niet op je controller?
Verder herken ik je probleem; hier precies hetzelfde
Gamertag: FinrazielNL
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Ga volgende maand een XBX kopen en ben nu aan het rond kijken maar kan niets vinden.
Zat PS4 Pro's als pakket maar die wil ik nu net niet
FUMES et CARNES
World of Tanks! ;-)BM schreef op maandag 11 december 2017 @ 08:54:
[...]
Ow wacht... die staat er niet tussen, gemiste kans dit!
Klopt, er zijn nog geen bundels van de Xbox One X.Iusedto schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:56:
Klopt het dat er geen enkele XBX als pakket te koop is ? Met een game of extra controller zeg maar.
Ga volgende maand een XBX kopen en ben nu aan het rond kijken maar kan niets vinden.
Ik verwacht ze ook niet eerder dan met de paasdagen...
[ Voor 44% gewijzigd door Bullet NL op 11-12-2017 12:15 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Ja, dat dacht ik wel. Erg jammer vind ik.Bullet NL schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:13:
Klopt, er zijn nog geen bundels van de Xbox One X.
Ik verwacht ze ook niet eerder dan met de paasdagen...
Had eigenlijk gehoopt op een december/januari aanbieding of een nieuw pakket met bijv Monster Hunter ofzo.
MS positioneert zich met de huidige keuzes (lees geen keuzes) zo wel erg in de niche markt hoor (persoonlijke mening)
FUMES et CARNES
Verwijderd
Veel te lang! Er zijn enorm veel games die je 1 of 2 uur uitspeelt. Telltale is een buggy mess dat 12 uur duurt.
Niet dat ik veel spellen alleen nog voor achievements speel. Heel soms als Timmie of Uchiha te dichtbij lijken te komen.
Mijn Vewlix staat al even stof te happen, kan niet wachten om hem weer aan te zetten. Volume op 100 en 2 player klappen achter die kast....justifire schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:07:
Was op de Dreamcast al schitterend, hoe gruwelijk moet dit op de X dan wel niet worden !
Cervantes in 4K HDR 60 fps, count me in !!
Grafisch ziet het er zeker goed uit, maar bij mij is gameplay veel belangrijker dan het beeld.
The Legend Will Never Die
Aan de andere kant is hij echt net op de markt dus zou het ook wel weer vreemd zijn om nu gelijk te gaan stunten. Maken ze ook geen vrienden mee bij de early adoptersIusedto schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:23:
[...]
Ja, dat dacht ik wel. Erg jammer vind ik.
Had eigenlijk gehoopt op een december/januari aanbieding of een nieuw pakket met bijv Monster Hunter ofzo.
MS positioneert zich met de huidige keuzes (lees geen keuzes) zo wel erg in de niche markt hoor (persoonlijke mening)
Edit, hij werkt al
[ Voor 37% gewijzigd door mobygo76 op 11-12-2017 14:20 ]
Haha ik zat ook in kamp Sega, eigenlijk nintendo, maar het duurde zooooo lang voor die n64 kwam dat ik maar een saturn gekocht had.justifire schreef op zondag 10 december 2017 @ 18:40:
[...]
Herkenbaar.
Heb wat staan kwijlen bij de Soul Edge PS demo console op de Kruiskade, maar ja destijds in kamp Sega met een Saturn (overigens prima vermaakt met Virtua Fighter en Fighting Vipers)
Was dan ook een feest toen Soul Calibur uit kwam op de Dreamcast![]()
Heb deel 5 gespeeld op de X360 maar had ondertussen meer voorkeur voor 2D fighters en dus niet veel aandacht meer aan besteedt.
Ga deel 6 wel in de gaten houden !
Denk overigens dat Soul calibur 2 wel de laatste 3d fighter is geweest die ik ' echt' gespeeld heb. Ik ben absoluut ook meer 2d fan, maar heb wel weer zin in een 3d fighter gekregen.
Leuk maar deze games heb ik allemaal al.....behalve sf1, maar die mis ik niet echt. Ga hem toch skippen dus!
[ Voor 14% gewijzigd door Sagat op 11-12-2017 13:43 ]
10 second ninja DONE
Dat is waar maar early adopters hadden hem toch wel gekochtJaguar645 schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:01:
[...]
Aan de andere kant is hij echt net op de markt dus zou het ook wel weer vreemd zijn om nu gelijk te gaan stunten. Maken ze ook geen vrienden mee bij de early adopters
Ik lees net dat bijvoorbeeld de PS4 Pro vanaf 15 december zakt naar 329 euro vanwege de december sale.
Het verschil qua prijs wordt dan best wel groot en uiteindelijk kopen mensen ook met hun portemonnee
Keuzes,keuzes

FUMES et CARNES
Denk dat je het beste giftcards kunt kopen en daarmee kopen als je hem goedkoper wilt
Sony doet de marketing voor MH dus dat lijkt me nietIusedto schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:23:
[...]
Ja, dat dacht ik wel. Erg jammer vind ik.
Maar ms gelooft niet meer in echte life cycles, en meer in midlife upgrades......en dat vind ik eigenlijk wel prima ook. Mijn one s bevalt voor mijn needs prima, maar zodra ik de kans krijg wil ik wel upgraden naar een x. Als dat over 2 jaar is en er dan al een x2 (aangekondigd of uit) is kan ik dat wel hebben.
Ik zit op mijn one toch regelmatig tegen een laad cirkeltje aan te kijken, voor mijn gevoel vaker dan bij de ps4pro, switch en zelfs x360. Ik was hier al een beetje bang voor maar mijn portemonnee is echt blij met mijn keuze.
Verder merk ik dat ik steeds meer een indie/kleine games speler ben dan, met alle respect, een mainstream cod/fifa speler. Ik ben ook niet dol op MP dus iets als PUBG trekt me compleet niet aan. Dan is een iets oudere console nog helemaal prima.
My mileage may vary als mijn 4k/hdt tv er komt tho
10 second ninja DONE
- quorumz
- Niet online

jawel, kwestie van goed zoeken:Iusedto schreef op maandag 11 december 2017 @ 11:56:
Klopt het dat er geen enkele XBX als pakket te koop is ? Met een game of extra controller zeg maar.
https://ygz.nl/xbox-one-x-met-maffia-en-la-noire.html
488 euro met 2 games
Wat een maffe 'bundel'quorumz schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:57:
[...]
jawel, kwestie van goed zoeken:
https://ygz.nl/xbox-one-x-met-maffia-en-la-noire.html
488 euro met 2 games
Dat ze Maffia 3 op willen ruimen, dat snap ik wel. De verkopen daarvan zijn vies tegengevallen. LA Noire daarentegen is pas net uitgekomen...
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Ziet er BioSchock achtig uit, maar visueel gezien is het wel erg beneden peil imo
Ik heb wel een NZ adres in mijn account, dus dat is niet het probleem, maar normaal gesproken voeg ik wat US gift cards toe. NZ gift cards kan ik echter niet overal kopen.
Ik heb deze aangeschaft, https://www.cdkeys.com/xb...ns-battlegrounds-xbox-one voor €24,99 (toen nog met AC Unity er gratis bij) Nu alsnog zeker niet duur.sorted.bits schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:49:
Heeft er al iemand PUBG via NZ gekocht? Ik heb normaal gesproken een US account om de games wat goedkoper te kopen, maar wanneer je dus nu via New Zealand koopt, kan je denk ik eerder spelen?
Ik heb wel een NZ adres in mijn account, dus dat is niet het probleem, maar normaal gesproken voeg ik wat US gift cards toe. NZ gift cards kan ik echter niet overal kopen.
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Je hebt helemaal gelijk, maar moet ik hem dan in een NZ account redeemen zodat hij gelijk unlocked, of is het gewoon alsnog wachten tot vanavond?janvanduschoten schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:55:
[...]
Ik heb deze aangeschaft, https://www.cdkeys.com/xb...ns-battlegrounds-xbox-one voor €24,99 (toen nog met AC Unity er gratis bij) Nu alsnog zeker niet duur.
- Martinspire
- Registratie: Januari 2003
- Laatst online: 23:59
Awesomeness
- Microsoft
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox
- Consoles
- Game-accessoires
- Games
- Gamecontrollers
:strip_icc():strip_exif()/u/76569/garfield14.jpg?f=community)
Gezien de servers om 23u online gaan tegelijkertijd voor de hele wereld, denk ik niet dat het veel zin heeftsorted.bits schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:49:
Heeft er al iemand PUBG via NZ gekocht? Ik heb normaal gesproken een US account om de games wat goedkoper te kopen, maar wanneer je dus nu via New Zealand koopt, kan je denk ik eerder spelen?
Verwijderd
LA Noire heb ik 7 jaar geleden gespeeld.Rossi46 schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:17:
[...]
Wat een maffe 'bundel'![]()
Dat ze Maffia 3 op willen ruimen, dat snap ik wel. De verkopen daarvan zijn vies tegengevallen. LA Noire daarentegen is pas net uitgekomen...
Vind het eerder een maffe bundel omdat de spellen beroerd of oud zijn dan omdat ze te goed/nieuw zijn.
Maar dat er geen goede bundels zijn snap ik wel. Bundels doen ze om ons te laten denken dat we 60 euro voordeel hebben terwijl de prijs van de console gewoon lager had moeten zijn. Zo lang de verkopen goed zijn, is de prijs goed. En hoeft er ook geen bundel te komen.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 11-12-2017 16:25 ]
Je zegt het zelf al. PS5 holiday 2019, Xbox 2, XX, XXX of whatever the name is holiday 2020 of 2021. Die PS5 zal wel met 10 Tflops komen, alles 4K 60fps enz enz.Sagat schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:54:
Denk dat de race deze generatie gelopen is. Dan is de vraag......wat nu? Met de one x kunnen ze/we nog wel een paar jaar vooruit, maar ook weer niet 5-8 jaar ofzo......puur doordat de cpu niet bepaald een powerhouse is.
Maar ms gelooft niet meer in echte life cycles, en meer in midlife upgrades.....
Vermaak me overigens prima met LA Noire
[ Voor 13% gewijzigd door DutchOwnage op 11-12-2017 16:29 ]
Ik vraag me af of de verkopen nog goed zijn? Ik denk dat de launch goed was. Maar blijft het doorgaan? Ik verwacht dus ook nog wel bundels en/of een reactie op de (permanente?) ps4 en ps4 pro prijs verlagingen. De pioneers die on launch kochten krijgen dan wel compensatie via wat gratis games of maandje gold ofzo.Verwijderd schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:25:
[...]
LA Noire heb ik 7 jaar geleden gespeeld.
Vind het eerder een maffe bundel omdat de spellen beroerd of oud zijn dan omdat ze te goed/nieuw zijn.
Maar dat er geen goede bundels zijn snap ik wel. Bundels doen ze om ons te laten denken dat we 60 euro voordeel hebben terwijl de prijs van de console gewoon lager had moeten zijn. Zo lang de verkopen goed zijn, is de prijs goed. En hoeft er ook geen bundel te komen.
10 second ninja DONE
Is dat zo, aangezien ze in NZ al aan het spelen zijn? Beetje gek om daar te lanceren en dan mensen te laten wachten op servers?Martinspire schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:14:
[...]
Gezien de servers om 23u online gaan tegelijkertijd voor de hele wereld, denk ik niet dat het veel zin heeft
EDIT: Net even gekocht via de NZ store en de eerste game er ondertussen op zitten. Eerste opmerkingen:
- Wel even wennen hoor, als je de PC versie gewend bent
- Performance is prima
- Hij was hier een beetje donker, maar ik moet nog even met de settings aan de slag
[ Voor 27% gewijzigd door sorted.bits op 11-12-2017 18:21 ]
Inmiddels is de prijs aangepast naar 299. Ik ben benieuwd wat ze met de eerdere orders gedaan hebben. Iemand hem besteld?Swiss Recon schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 23:27:
[...]
De 1 TB versie met 2 spellen voor 219 euro is een fout, moet 299 euro zijn.
Staat correct op de Belgische site van Gamemania, maar je kan altijd proberen natuurlijk.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Release schemaatje niet gezien ?Martinspire schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:14:
[...]
Gezien de servers om 23u online gaan tegelijkertijd voor de hele wereld, denk ik niet dat het veel zin heeft
justifire in "[XBO] Xbox One - Deel 6"
Vanvond aan de slag met de nieuwe update voor Killing Floor 2 en natuurlijk de nieuwe uitbreiding van Battlefield 1(Turning Tides)
[ Voor 28% gewijzigd door justifire op 11-12-2017 18:48 ]
Dit topic is gesloten.
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.