Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 51 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.652 views

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:46
Eerste potje er net op zitten :P

16e geworden... moet nog ff wennen aan de controls maar zo op het eerste oog speelt het prima weg! wel mis ik nog even de squad mode? Solo/Duo zit er in ieder geval in. Wat ik volgens mij ook mis (of nouja eigenlijk helemaal niet) is de freelook optie?

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-11 23:54

Bozznl

GT: The Bozzz88

Net ook potje PUBG gedaan. 9e geworden.. helaas zat ik even niet op te letten :(. Controls zijn idd ff wennen. Op cdkeys.com was die relatief goedkoop.

[ Voor 10% gewijzigd door Bozznl op 11-12-2017 22:07 ]

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 14-11 23:54

Bozznl

sorted.bits schreef op maandag 11 december 2017 @ 15:56:
[...]

Je hebt helemaal gelijk, maar moet ik hem dan in een NZ account redeemen zodat hij gelijk unlocked, of is het gewoon alsnog wachten tot vanavond?
Ik had m gewoon via NL redeemed en kan ook gewoon playen.

• Jaguar645
Ik was bij hong kong ingelogged kennelijk :P moest ook even de regio op de xbox veranderen om de download te starten nouja prima...

Vergeet trouwens in het hoofdmenu, als je gaat spelen dan, de server groep om te zetten naar Europa! staat bij default op America (of zo stond het bij mij)

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 29-10 10:24
Ik heb pubg gewoon via de NL Xbox.com site in pre order staan. Nu weet ik eigenlijk niet waar ik op zit te wachten!? Een code? Een post pakketje? Iemand een idee? Zie hem ook nergens in de Xbox store 8)7

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:44
Jaguar645 schreef op maandag 11 december 2017 @ 20:15:
Eerste potje er net op zitten :P

16e geworden... moet nog ff wennen aan de controls maar zo op het eerste oog speelt het prima weg! wel mis ik nog even de squad mode? Solo/Duo zit er in ieder geval in. Wat ik volgens mij ook mis (of nouja eigenlijk helemaal niet) is de freelook optie?
Freelook is RB + Linkerstick.
Zie hier alle controls: https://news.xbox.com/en-...unds/#1Ov6KJVlR6YoMr3R.99

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-11 22:13
Heb het zelf niet maar ik hoor dat performance in de UHD setting maar redelijk ruk is, wat gezien de pc performance van de game geen grote shock is :P

Nuja allereerste console release van een spel dat zelfs op pc nog vallen en opstaan is, dus zal wel aan de performance gepatched worden hoe dichter we bij een echte release komen.

• Jaguar645
Schimanski schreef op maandag 11 december 2017 @ 22:19:
Ik heb pubg gewoon via de NL Xbox.com site in pre order staan. Nu weet ik eigenlijk niet waar ik op zit te wachten!? Een code? Een post pakketje? Iemand een idee? Zie hem ook nergens in de Xbox store 8)7
Tot het 11 uur is en hij officieel unlocked hier in NL :P Daarom alleen al vink ik preorderen in het verre oosten of anders via een key activeren veel fijner.
oh haha :) dat plaatje heb ik zeker gezien alleen over het hoofd gezien dan...

jammer :P Freelook hadden ze imo weg mogen laten... laat ze maar snel komen met de first person modus dan!
Dames en heren,

Refunct is deze week in de aanbieding voor €1,50 voor gold members! Laat het niet liggen, want het is een toffe game dat een uurtje of 2 duurt. :)

Goedkoper dan een kopje koffie of een biertje!

-----------

Dames en heren,

Okami is vanaf vandaag te koop voor de Xbox One. Een game die origineel op de PS2 verscheen en vanaf vandaag ook op de Xbox One. Ook enhanced voor 4K.

Hele positieve reviews en een single player verhaal van pak en beet 40 uur. Omdat ik ten tijde van het uitkomen van de game op de PS2 al was overgestapt naar de nieuwe generatie consoles (launch van Okami was begin 2007 in Europa) heb ik het spel nooit gespeeld. Dus ben erg benieuwd!

-----------

Dames en heren,

A hat in time is een toffe game! Leuke humor en ondanks de kiddy uitstraling nog best wel een erg pittige platformer. Als je fan bent van games als

Afbeeldingslocatie: https://vignette.wikia.nocookie.net/vsbattles/images/7/7e/Croc_ps1.png/revision/latest?cb=20170302044750

of

Afbeeldingslocatie: https://vignette.wikia.nocookie.net/nicktoonsunite/images/1/1d/Banjo-Kazooie.png/revision/latest?cb=20141220154116

Maar dan in een modern jasje dan is dit de game voor jou :)

[ Voor 72% gewijzigd door uchiha tijntje op 12-12-2017 07:24 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:54
Gisteravond ook paar potjes PUBG gespeeld. Moet er nog aardig inkomen. Loop echt úren (bij wijze van spreken he! :+) rond zonder iemand te zien of ergens maar een wapen te zien.
Ook loopt de game af en toe nog vrij clunky (Xbox One X). Controls reageren soms erg traag, en daarbij bedoel ik dan de buttons.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 08:56
Rivanov schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 07:13:
Gisteravond ook paar potjes PUBG gespeeld. Moet er nog aardig inkomen. Loop echt úren (bij wijze van spreken he! :+) rond zonder iemand te zien of ergens maar een wapen te zien.
Ook loopt de game af en toe nog vrij clunky (Xbox One X). Controls reageren soms erg traag, en daarbij bedoel ik dan de buttons.
Dat is PUBG.

Solomode is grotendeels lopen, verzamelen en richting de cirkel manouvreren. Je moet er echt geen flitsende shootouts van verwachten.
Ook de de reden dat ik het vaak na een poging of 3 wel weer gehad heb.

Game is wel erg intens als je in de top 10 van een sessie komt en iedereen is dicht bij elkaar. Elke stap kan je laatste zijn en dan ligt het gevoel van voldoening en frustratie extreem dicht bij elkaar.

[ Voor 6% gewijzigd door Mick3112 op 12-12-2017 08:35 ]

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:20
Ik moest eerst flink wennen aan de controls.Ik heb een heel potje alleen geprobeerd om een deur open te krijgen, maar bleek dat ik de X te lang ingedrukt had. Dat probleem had ik ook al om mijn parachute open te krijgen. Maar als je eenmaal begint, dan vind ik het wel wat hebben hoor. Een keer in de top 20 geëindigd. Het rijden met de auto, de map en de graphics vind ik wel leuk. Ik vind het veel beter dan Fortnite in elk geval.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 08:31

Player1S

Probably out in the dark

gister ook flink wat PUBG gespeeld. Ben een keer 5e geworden. Het vliegtuig en de parachute zijn gruwelijk laggy maar daarna vond ik het aardig tot goed. Soms wel wat rare graphics en opeens een wapen wat in de lucht zweefde omdat een bureau pas later geladen werd.

De controllers zijn wennen maar na een paar potjes heb je het meeste wel onder de knie. Alleen herladen is soms erg lastig want je wilt snel herladen maar moet dan juist X ingedrukt houden.

Qua streamen ging het top voor mij. Weinig mensen die het nog streamden dus flink wat kijkers voor mijn doen (8-14) en 10 nieuwe volgers.

Vanavond met een stream-maatje duos doen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 23:39
Martinspire schreef op maandag 11 december 2017 @ 16:14:
[...]

Gezien de servers om 23u online gaan tegelijkertijd voor de hele wereld, denk ik niet dat het veel zin heeft ;)
Nou nee, voor 23u had ik er al meerdere potjes op zitten :P Ging gewoon live tijdens de NZ release

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:52
Hebben jullie een idee of er een 'dock' is voor een Xbox One controller? Ik wil eigenlijk niet een charge dock/station gebruiken, heb nog genoeg batterijen liggen.. Wil alleen een 'stand' waar ik de controller mooi op kan zetten (bij voorkeur 2 losse).. Alles wat ik vind gaat allemaal over een dockingstation om de controllers te laden..

In de 'Post je gameroom!' is deze foto bijna een jaar geleden, dit is denk ik wat ik zoek.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/piSB8GPl.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/wlBLiTrl.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door rscheper op 12-12-2017 09:59 . Reden: Plaatjes toegevoegd ]

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-11 19:48
Sinds gisteren een play & charge kit (v2) voor mijn Xbox One Elite-controller, omdat ik gek werd van batterijen wisselen. Kan ik deze opladen via mijn telefoonadapter?

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 18-11 18:46
Hoe speelt PUBG op de XB1 en XB1S?
Heeft ie er merkbaar moeite mee of loopt het soepel (genoeg)?

• Jaguar645
Martinspire schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:56:
[...]

27,99 vs 29,99 in de store? Wut?
Voor de launch varieerde dat nog van 21-24 euro :)

• Jaguar645
gecombineerd met een losse key geen slechte deal :) beter dan de revolution editie aanschaffen! :)

• MrGizMo
rscheper schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:54:
Hebben jullie een idee of er een 'dock' is voor een Xbox One controller? Ik wil eigenlijk niet een charge dock/station gebruiken, heb nog genoeg batterijen liggen.. Wil alleen een 'stand' waar ik de controller mooi op kan zetten (bij voorkeur 2 losse).. Alles wat ik vind gaat allemaal over een dockingstation om de controllers te laden..

In de 'Post je gameroom!' is deze foto bijna een jaar geleden, dit is denk ik wat ik zoek.

[afbeelding]

[afbeelding]
Kijk eens op etsy?

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16-11 18:13
Yonix schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 09:56:
Sinds gisteren een play & charge kit (v2) voor mijn Xbox One Elite-controller, omdat ik gek werd van batterijen wisselen. Kan ik deze opladen via mijn telefoonadapter?
Zolang je maar wel de originele kabel gebruikt om te zien of ie vol zit. Eentje zonder lampje werkt ook wel, maar dan is het gokken :)

Gamertag: timmie271

Verwijderd

timmie271 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:34:
[...]

Zolang je maar wel de originele kabel gebruikt om te zien of ie vol zit. Eentje zonder lampje werkt ook wel, maar dan is het gokken :)
Of je laat hem er gewoon een nacht in hangen. Of je zet de Xbox aan met de controller aan de oplader. Dan zie je het ook software matig.

Je zal oplossingen moeten bedenken als je de originele kabel binnen een week gemold had.

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:52
Ah, die kende ik nog niet! Bedankt!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-11 15:36

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Nog gewoon 50 voor betaald destijds. Gaat het zo slecht met BF1 ?

Volgens mij komt er deze week weer een map pack uit...

XBL: MRE Inc

• Rivanov
YouTube app krijgt naast de recente 4K update, binnenkort ook een update voor HDR ondersteuning! *O*

https://www.theverge.com/...box-one-4k-support-update

[ Voor 29% gewijzigd door Rivanov op 12-12-2017 11:42 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18-11 12:20

Ace

Happy Happy Joy Joy

Mick3112 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 08:33:
[...]

Dat is PUBG.

Solomode is grotendeels lopen, verzamelen en richting de cirkel manouvreren. Je moet er echt geen flitsende shootouts van verwachten.
Ook de de reden dat ik het vaak na een poging of 3 wel weer gehad heb.

Game is wel erg intens als je in de top 10 van een sessie komt en iedereen is dicht bij elkaar. Elke stap kan je laatste zijn en dan ligt het gevoel van voldoening en frustratie extreem dicht bij elkaar.
Dat is heel simpel op te lossen door gewoon elke ronde op de school te landen _/-\o_

Of wanneer je tussen de 5 & 10 minuten wil overleven kies dan de military base O-)

• timmie271
  • Laatst online: 16-11 18:13
Verwijderd schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 10:54:
[...]

Of je laat hem er gewoon een nacht in hangen. Of je zet de Xbox aan met de controller aan de oplader. Dan zie je het ook software matig.

Je zal oplossingen moeten bedenken als je de originele kabel binnen een week gemold had.
Heb ze beide nog steeds in gebruik na meer dan 2 jaar :+

Je moet ook eens voorzichtig doen met je spullen :)

[ Voor 6% gewijzigd door timmie271 op 12-12-2017 12:40 ]

Gamertag: timmie271

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
lapino schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:27:
[...]

hey ben zonet in mediamarkt geweest. laatste exemplaar nog te pakken gekregen voor je. omdat het laatste was even onderhandeld en meegekregen voor 20 euro. bezorg me jouw adres eens dan stuur ik die asap op, verzending op jouw kosten natuurlijk :) en 300 euro voor mijn werkuren voor wachten aan kassa en diesel lol.
Nogmaals dank! De adapter is vanmorgen binnen gekomen _/-\o_

• wiebenik?
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 28-03-2022
Kitano schreef op maandag 11 december 2017 @ 18:01:
[...]

Inmiddels is de prijs aangepast naar 299. Ik ben benieuwd wat ze met de eerdere orders gedaan hebben. Iemand hem besteld?
Had hem gisteren besteld voor 219 om af te halen in een winkel. Vandaag contact opgenomen via fb of ik het voor die prijs kon ophalen, dit bleek niet het geval te zijn aangezien het om een fout ging. Later een medewerker van de winkel gebeld die mij wist te vertellen dat er geen probleem was en ik het wel voor 219 kon ophalen (heb aangegeven dat het nu voor 299 op de website staat). Vreemd dat er dus geen eenduidig antwoord kon worden gegeven, maar het heeft in mijn voordeel gewerkt in dit geval. Heb hem net binnen nu :)

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Net bij GM de 500GB versie met Forza Horizon 3 en PUBG gekocht voor 219. Is mijn tweede One en verder geen interesse in download-versies van spellen dus die zet ik als ik het binnen heb weer te koop. Verder een leuke deal, geen 1TB en twee controllers maar gezien ik er toch al één heb verder geen probleem.

• DC Vogelaar
  • Laatst online: 06-03-2021
Mijn Xbox One X vertoond helaas rare kuren. Ik zit soms met een BluRay drive welke geheel unresponsive is, je kan proberen wat je wilt maar je krijgt de disc er met geen mogelijkheid in, of uit. Er zit denk ik helaas niets anders op dan contact opnemen met Microsoft en de console opsturen. Gelukkig had ik de originele One nog niet weggedaan.

Ik heb trouwens dit weekend met mijn broertje ouderwets op de bank co-op gegamed. De keuze is gevallen op Lara Croft and the Guardian of Osiris (GwG een aantal jaar terug onderhand). Moet zeggen erg vermakelijk en zeker het doorspelen waard, wij gaan hem in ieder geval proberen uit te spelen!

Verwijderd

DC Vogelaar schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 14:26:
Mijn Xbox One X vertoond helaas rare kuren. Ik zit soms met een BluRay drive welke geheel unresponsive is, je kan proberen wat je wilt maar je krijgt de disc er met geen mogelijkheid in, of uit. Er zit denk ik helaas niets anders op dan contact opnemen met Microsoft en de console opsturen. Gelukkig had ik de originele One nog niet weggedaan.

Ik heb trouwens dit weekend met mijn broertje ouderwets op de bank co-op gegamed. De keuze is gevallen op Lara Croft and the Guardian of Osiris (GwG een aantal jaar terug onderhand). Moet zeggen erg vermakelijk en zeker het doorspelen waard, wij gaan hem in ieder geval proberen uit te spelen!
Gedonder met de disk lade wordt soms verholpen met een update van de blu-ray app.

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:48

Convoy

g44p

[afbeelding]

[afbeelding]
google is je vriend, zijn er genoeg verkrijgbaar:

https://www.google.nl/sea...dbk#imgrc=hzIqUByjKmuaqM:

• rico_fxp
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-10 18:45
Meer mensen problemen met het inloggen op xbox live ?

// Edit: en het lijkt weer te werken.

[ Voor 27% gewijzigd door rico_fxp op 12-12-2017 17:06 ]

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:44

BroWohsEdis

George Orwell was right.

[afbeelding]

[afbeelding]
https://www.bol.com/nl/p/...JDS5bcYTRXGxoCkjEQAvD_BwE

Oh is al een link gegeven zie ik.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-11 19:53

Sagat

Is pappa x2!

Exorcist schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 13:36:
Net bij GM de 500GB versie met Forza Horizon 3 en PUBG gekocht voor 219. Is mijn tweede One en verder geen interesse in download-versies van spellen dus die zet ik als ik het binnen heb weer te koop. Verder een leuke deal, geen 1TB en twee controllers maar gezien ik er toch al één heb verder geen probleem.
Wat wil je voor FH3?
En hoezo een 2e xb dan? Reserve ofzo? :?

Ik twijfel zelf nog om rocket league te verkopen, die heb ik al op ps4 en daar eigenlijk al nooit gespeeld, aan de andere kant, mocht ik nog een X kopen, dan zou ik de S aan mijn zoon kunnen geven en hem die game dan giften.

10 second ninja DONE

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Sagat schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 17:48:
[...]

Wat wil je voor FH3?
En hoezo een 2e xb dan? Reserve ofzo? :?

Ik twijfel zelf nog om rocket league te verkopen, die heb ik al op ps4 en daar eigenlijk al nooit gespeeld, aan de andere kant, mocht ik nog een X kopen, dan zou ik de S aan mijn zoon kunnen geven en hem die game dan giften.
Moet nog even kijken als het binnen is.

Een tweede omdat de originele One in mijn gameroom/hok staat met een grote power supply en rechtop staat, mede hierdoor niet alles direct kan lezen (even geen mogelijkheid hem plat te leggen) en ik nu ook wel 's in de woonkamer wat wil doen op het ding net als met de PS4's. Hoef er echter nog geen één in de slaapkamer ;)

• Rivanov

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Holy shit. Dit is praktisch onspeelbaar. De S zakt naar 12 fps! Volgens mij is de game voor de PC ook niet heel goed geoptimaliseerd, maar dit slaat nergens op.

Edit: Later in het filmpje is het gelukkig een stuk stabieler. Maar het begin is wel bizar.

[ Voor 12% gewijzigd door bram1984 op 12-12-2017 21:29 ]

• Rivanov
bram1984 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 21:26:
[...]

Holy shit. Dit is praktisch onspeelbaar. De S zakt naar 12 fps! Volgens mij is de game voor de PC ook niet heel goed geoptimaliseerd, maar dit slaat nergens op.

Edit: Later in het filmpje is het gelukkig een stuk stabieler. Maar het begin is wel bizar.
Ik speel het op de Xbox One X en het is vaak erg sluggish. Hoop werk nog aan de winkel.

• bram1984
Rivanov schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 21:32:
[...]

Ik speel het op de Xbox One X en het is vaak erg sluggish. Hoop werk nog aan de winkel.
Kan ik me voorstellen. Kunnen ze niet beter van native 4K afstappen of heeft dat geen zin?

• Rivanov
bram1984 schreef op dinsdag 12 december 2017 @ 21:43:
[...]

Kan ik me voorstellen. Kunnen ze niet beter van native 4K afstappen of heeft dat geen zin?
Daar ligt het niet aan. Ook op Xbox One S loopt het slecht in 1080p

Verwijderd

Ik ga daar op dit moment echt geen geld aan uitgeven. Dat weiger ik gewoon vind het heel slecht om die game in deze staat uit te brengen. Het lijkt haast wel of MS koste wat kost een exclusive moest hebben met de feestdagen maakt niet uit hoe bagger het draait. Beetje goedkoop meeliften op de hype noemen ze dat.

Verwijderd

Offcourse. Een preview van 30 euro :) Natuurlijk heeft de game potentie maar ik begrijp echt niet dat het in deze staat gerealeased is.

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
justifire schreef op woensdag 13 december 2017 @ 00:10:
[...]

Euh..... je weet dat dit een preview is ?
Van welk ander preview game maakt Microsoft zelf zoveel reclame?...juist geen enkel. PUBG is op dit moment erg populair en het feit dat ze hun eigen Geas of War studio mee laten helpen zegt wel iets over het feit dat ze iets MOETEN hebben voor eind van het jaar of de eerste maanden volgend jaar. Ze maken reclame, hypen de game etc etc...en dan krijg je er dit voor?

Noemen ze idd meeliften op de hype waar ze zelf niks mee te maken hebben gehad. Nu moet ik zeggen dat ik het op de PC ook al 2 maanden niet meer heb aangeraakt, en het eigenlijk ook niet echt mis. PUBG is wat mij betreft best wel overhyped.

• MrGizMo
USB keyboard en dan "O" brengt dit scherm :

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/7614n1ffll301.jpg
XB1 en XB1S

Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/ets9tursfl301.jpg
XBX

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Recon24 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 01:18:
[...]

Van welk ander preview game maakt Microsoft zelf zoveel reclame?...juist geen enkel. PUBG is op dit moment erg populair en het feit dat ze hun eigen Geas of War studio mee laten helpen zegt wel iets over het feit dat ze iets MOETEN hebben voor eind van het jaar of de eerste maanden volgend jaar. Ze maken reclame, hypen de game etc etc...en dan krijg je er dit voor?

Noemen ze idd meeliften op de hype waar ze zelf niks mee te maken hebben gehad. Nu moet ik zeggen dat ik het op de PC ook al 2 maanden niet meer heb aangeraakt, en het eigenlijk ook niet echt mis. PUBG is wat mij betreft best wel overhyped.
Geef zelf ook niks om PUBG maar! De klacht over xbox is dat er te weinig games zijn. Als je dan een game zou moeten toevoegen aan je library? Dan snap ik dat ze dit kiezen. Erg jammer dat het ongeoptimaliseerd is maar ik ga er vanuit dat ze het nog wel speelbaar kunnen patchen. Zal voor de S peasants ;) (ben ik zelf ook, het is maar een grapje :> ) dan waarschijnlijk wel betekenen dat het een dynamische resolutie word die erg laag zou kunnen droppen.

Time will tell.

10 second ninja DONE

• Miesjh
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:22

Miesjh

Xbox Live: Miesjh NL

PUBG het lijkt me een leuke game, maar het ziet er niet uit. Dit is toch niet meer van deze tijd.

Xbox Live: Miesjh NL

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Miesjh schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:36:
PUBG het lijkt me een leuke game, maar het ziet er niet uit. Dit is toch niet meer van deze tijd.
Het is natuurlijk wel open world. Maar verder wel met je eens. Maar goed, niet mijn genre dus ik maar me er totaal niet druk om ;)

* Sagat wacht geduldig op (betere) ori en cuphead aanbiedingen :*)

10 second ninja DONE

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Miesjh schreef op woensdag 13 december 2017 @ 10:36:
gameplay >>>> graphics.
Een Skyrim, op console, is ook geen grafisch hoogstandje maar speelt ooh zo fijn weg.

IMHO speelt PUBG ook aardig lekker weg. Ik, persoonlijk, vermaak me er uitstekend mee tot nu toe. Ik kom af en toe ook wel iets tegen waarvan ik denk "dit kan toch niet" (uber low-res ventilator bv) maar neemt niets weg van het speelgenot.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• bram1984
L1nt schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:20:
[...]

gameplay >>>> graphics.
Een Skyrim, op console, is ook geen grafisch hoogstandje maar speelt ooh zo fijn weg.

IMHO speelt PUBG ook aardig lekker weg. Ik, persoonlijk, vermaak me er uitstekend mee tot nu toe. Ik kom af en toe ook wel iets tegen waarvan ik denk "dit kan toch niet" (uber low-res ventilator bv) maar neemt niets weg van het speelgenot.
Echter staat gameplay redelijk in verband met performance en als deze zo enorm dipt, dan zit dat de gameplay gewoon ernstig in de weg. Dit had zo nooit op de Xbox uit moeten komen. Echt heel slecht geoptimaliseerd en veel te gehaast geport.

Los daarvan heb ik Skyrim alleen in VR gedaan en dat is erg vermakelijk vanwege de immersie, maar de "platte" versie zou ik echt binnen een uur aan de kant gegooid hebben. De animaties en de combat zijn echt niet meer van deze tijd, de game zit vol met bugs en de character models zijn ook zwaar achterhaald (dat alles geldt ook voor de VR versie, voor de duidelijkheid). Er zijn zelfs oudere games die fatsoenlijker spelen, dus ik weet niet precies wat je referentiekader is. Maar als je dit al fijn vindt spelen, dan zal er met andere games een wereld voor je open gaan. :)

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Met uitzondering van het wachtveldje, het vliegtuig en het parachute gedeelte heb ik nog geen echte framerate issues gehad.

Ik ben opgegroeid met eind jaren 80, begin jaren 90 games. Ik ben gewend aan mindere graphics en ik ben ook niet zo veel eisend. Als ik me maar vermaak.
Ik ga tenminste niet mee in de klaagretoriek van vandaag de dag.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

L1nt schreef op woensdag 13 december 2017 @ 12:39:
Met uitzondering van het wachtveldje, het vliegtuig en het parachute gedeelte heb ik nog geen echte framerate issues gehad.

Ik ben opgegroeid met eind jaren 80, begin jaren 90 games. Ik ben gewend aan mindere graphics en ik ben ook niet zo veel eisend. Als ik me maar vermaak.
Ik ga tenminste niet mee in de klaagretoriek van vandaag de dag.
In een ideale wereld is het altijd gfx en gameplay. Gameplay is natuurlijk het allerbelangrijkste maar gfx kunnen storen, star fox op de snes is het voorbeeld wat ik er altijd bij pak. Ik vond die gfx destijds al niet best. Toch nog wel gespeeld hoor en het was een leuke game, maar het deed voor mij afbreuk aan de ervaring.

Early ps1 3d vond ik ook helemaal niks, de saturn deed nog erg veel 2d (en beter dan ps1 ook vaak) dus dat was mijn keuze.

Dit alles gezegd hebbende, ben het Bram eens dat PUBG op de xbox eigenlijk nog niet uitgebracht had mogen worden. Aan de andere kant, al mensen er desdondanks al plezier mee hebben? Tsja dan was de juiste keuze, die ultieme vraag bij gaming, are you having fun? En dan maakt het niet uit of je op een NASA pc op bioskoop formaat speelt op 8k etc etc, of op een ff-in gameboy, ja toch?

10 second ninja DONE

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18-11 20:02
Vermaak me prima met Fortnite Save the world en die game helpt mij samen met Overwatch door mijn drie weken kerstvakantie. Ben geen liefhebber van games waarbij je meteen klaar bent als je afgeschoten wordt.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• MrGizMo
justifire schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:24:
Wat valt er niet te begrijpen aan preview ?
PUBG is niet uitgebracht, dit doen ze bij versie 1.0, over pak hem beet een jaar waar je dan ook de volle mep voor mag betalen.
Dit is de PREVIEW van PUBG, oftewel de alpha / beta.
Momenteel zit deze op versie 0.5.524 en dus verre van release.
Dat moet je elke keer uitleggen bij een Game Preview release
MrGizMo schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:26:
[...]

Dat moet je elke keer uitleggen bij een Game Preview release
Schijnbaar |:(

Ik zal even de omschrijving quotten welke bij het spel weergegeven wordt en waar je dus mee akkoord gaat als je op de buy button klikt :

From the makers of the best-selling PC phenomenon, PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS drops players into a competitive survival battle where you’ll engage in a heart-racing fight to be the last player left alive. Loot supplies, find weapons and gear-up to take on the competition in a solo or team squad match. Emerge the lone survivor in a thrilling game experience full of unexpected, adrenaline-pumping moments. Game Preview: Game is unfinished and work in progress, may change over time, and may not release as a final product. Game preview information at xbox.com/GamePreview. Xbox Live Gold required to play (sold separately).

bron
.

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 13-12-2017 13:36 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• mobygo76
PUBG is redelijk te spelen, tenminste in de 5 potjes die ik heb gedaan. Zelf heb ik ook wel een paar keer gehad dat de frames erg laag waren. Maar het spel zelf vind ik heel fijn om te spelen. Veel meer diepgaan dan in Fortnite omdat de map groter en gevarieerder is. Maar ook de loot is veel diverser.
Grafisch vind ik het er over het algemeen prima uit zien op de X, uiteraard is het niet BF1.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

mobygo76 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:45:
PUBG is redelijk te spelen, tenminste in de 5 potjes die ik heb gedaan. Zelf heb ik ook wel een paar keer gehad dat de frames erg laag waren. Maar het spel zelf vind ik heel fijn om te spelen. Veel meer diepgaan dan in Fortnite omdat de map groter en gevarieerder is. Maar ook de loot is veel diverser.
Grafisch vind ik het er over het algemeen prima uit zien op de X, uiteraard is het niet BF1.
IMHO is de map van Fortnite TE klein. Daar heb ik eigenlijk altijd het idee dat je ergens land waar tig anderen landen. In PUBG heb je meer kans dat je hele tijd niks doet.
Ik ben keer 5e geworden met 0 kills. Geluk met landing enzo.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:32:
[...]

Schijnbaar |:(

Ik zal even de omschrijving quotten welke bij het spel weergegeven wordt en waar je dus mee akkoord gaat als je op de buy button klikt :

From the makers of the best-selling PC phenomenon, PLAYERUNKNOWN'S BATTLEGROUNDS drops players into a competitive survival battle where you’ll engage in a heart-racing fight to be the last player left alive. Loot supplies, find weapons and gear-up to take on the competition in a solo or team squad match. Emerge the lone survivor in a thrilling game experience full of unexpected, adrenaline-pumping moments. Game Preview: Game is unfinished and work in progress, may change over time, and may not release as a final product. Game preview information at xbox.com/GamePreview. Xbox Live Gold required to play (sold separately).

bron
.
Zoals ik eerder heb aangegeven, nieuws niet gevolgd over deze game omdat het mijn genre niet is, maar er waren meerdere mensen die het toch al gekocht hadden voor 30 euro ofzo? Dan kom je dus eigenlijk op een soort van steam greenlight/early access achtige constructie. Dat veranderd de zaak wel. Want dan kan je zelf beslissen of je accepteerd dat het spel nog niet af is.

10 second ninja DONE

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-11 20:18
Verdomme heb ik weer hetzelfde gezeur als een jaar geleden. Start ik mijn Xbox op en logt die mij niet in, omdat er een fout is. Dus ik via de pc inloggen en ja hoor moet ik weer een code naar mijn telefoon laten sturen, maar dat gaat dus niet omdat dat nummer blijkbaar al te vaak is gebruikt. Zo kan ik dus mijn Xbox niet gebruiken. Want ik moet perse inloggen om te kunnen gamen.

Ik heb destijds heel lang met die klantenservice gechat en die begrepen er ook niet echt wat van. Uiteindelijk na 20x keer proberen deed ineens dat proces dat en kon ik een code laten versturen.
Misschien toch maar een goedkoop prepaid kaartje kopen en dat nummer dan maar gebruiken. Want hier wordt ik ook ziek van.

• mobygo76
L1nt schreef op woensdag 13 december 2017 @ 13:51:
[...]

IMHO is de map van Fortnite TE klein. Daar heb ik eigenlijk altijd het idee dat je ergens land waar tig anderen landen. In PUBG heb je meer kans dat je hele tijd niks doet.
Ik ben keer 5e geworden met 0 kills. Geluk met landing enzo.
Klopt, je landing maakt behoorlijk uit. Ik vind de realistische setting leuker dan fortnite. De cartoonlook trekt me ook niet zo.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

mobygo76 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:21:
[...]

Klopt, je landing maakt behoorlijk uit. Ik vind de realistische setting leuker dan fortnite. De cartoonlook trekt me ook niet zo.
Fortnite vind ik ook wel vermakelijk maar in PUBG heb ik minder moeite met iemand dood te schieten. Maar dat heeft ook grotendeels met mijn skills (en gebrek daaraan) te maken.

Het is een beetje een onzinnige discussie. Met een beetje achtergrondresearch kun je weten dat dit een unfinished product is en op de pc al niet optimaal gefinetuned is. Prima dan ook als je aangeeft dat de performance niet optimaal is, maar om te zeggen dat ze het spel niet hadden mogen releasen, is onzinnig. Het is gewoon een early acces type game. Je kunt dan inderdaad besluiten om hem wel of niet te kopen.

Er zijn genoeg full priced games die releasen als een 1.0 versie en pretenderen compleet en klaar te zijn maar daarna de hele wereld over zich heen krijgen omdat het totaal niet voldoet aan de verwachtingen die de developers / publishers zelf hebben gecreëerd.

Verwijderd

NukaWorldNL schreef op woensdag 13 december 2017 @ 14:18:
Verdomme heb ik weer hetzelfde gezeur als een jaar geleden. Start ik mijn Xbox op en logt die mij niet in, omdat er een fout is. Dus ik via de pc inloggen en ja hoor moet ik weer een code naar mijn telefoon laten sturen, maar dat gaat dus niet omdat dat nummer blijkbaar al te vaak is gebruikt. Zo kan ik dus mijn Xbox niet gebruiken. Want ik moet perse inloggen om te kunnen gamen.

Ik heb destijds heel lang met die klantenservice gechat en die begrepen er ook niet echt wat van. Uiteindelijk na 20x keer proberen deed ineens dat proces dat en kon ik een code laten versturen.
Misschien toch maar een goedkoop prepaid kaartje kopen en dat nummer dan maar gebruiken. Want hier wordt ik ook ziek van.
Of je zet je two step authentication om naar een app of je email.

https://account.microsoft...m&destrt=security-landing

• bram1984
uchiha tijntje schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:00:
Het is een beetje een onzinnige discussie. Met een beetje achtergrondresearch kun je weten dat dit een unfinished product is en op de pc al niet optimaal gefinetuned is. Prima dan ook als je aangeeft dat de performance niet optimaal is, maar om te zeggen dat ze het spel niet hadden mogen releasen, is onzinnig. Het is gewoon een early acces type game. Je kunt dan inderdaad besluiten om hem wel of niet te kopen.

Er zijn genoeg full priced games die releasen als een 1.0 versie en pretenderen compleet en klaar te zijn maar daarna de hele wereld over zich heen krijgen omdat het totaal niet voldoet aan de verwachtingen die de developers / publishers zelf hebben gecreëerd.
Enerzijds geef ik je gelijk. Anderzijds vraag ik me af of je dit wel moet willen op consoles. Interessante discussie. Hoeveel mensen weten dit nu daadwerkelijk en hoeveel haken er in de tussentijd af? PC spelers zijn doorgaans wat beter thuis in deze materie en daar is het early acces principe een vrij bekend fenomeen. Consoles staan nog altijd voor plug & play en de mainstream verwacht dat de game gewoon fatsoenlijk werkt en dus af is (wij weten inderdaad dat dit in veel gevallen niet zo is, zoals je al aangeeft) als men deze in de console duwt.

Waarom zou je dat überhaupt willen als MS/Sony zijnde? Ik begrijp heel goed dat een (indie) developer dit op de PC doet en het businessmodel is logisch, maar op een console heb je doorgaans genoeg funding vanuit een publisher en/of MS/Sony. Dan wil je toch gewoon een zo gepolijst mogelijke game neerzetten, lijkt me?

Persoonlijk betaal ik ook liever 5 tientjes voor een zo optimaal mogelijke ervaring dan 3 tientjes voor een product waarvan de uitgever zelfs roept dat dit nog helemaal niet af is.
Wat een gezever allemaal. PUBG is niet af, sterker hij is zwaar in beta. Dit wordt overal duidelijk aangegeven. Zelfs de aanschafprijs is er op aangepast.

En nog lopen mensen te klagen. Wanneer je er niet tegen kan koop hem dan gewoon niet.

Cogitationis poenam nemo patitur

De ene beta is de ander niet, of je daar nu wel of niet voor moet betalen, dat is een persoonlijke keuze. De 1 vind 30 euro teveel, ik vind zelfs 30 euro nog te veel voor een game als Destiny 2, hoe klaar en 'af' die game ook was.

Wat ik wel jammer vind, er komen steeds meer porten van en naar PC, maar gewoon geen enkele game gaat cross platform draaien. Warframe zou ik helemaal opnieuw moeten beginnen, net als straks met BDO of toen nog met GTA (goed, daar had je initieel nog wel een import uit de vorige versie), dat is mij het eerder niet waard om een game te kopen dan in welke 'staat' die game op dat moment is.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 21:44

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Ik game al zeker 15 jaar, heb genoeg FPS en TPS spellen gespeeld, maar het aimen in PUBG is zo ontzettend bagger. De fps drops en graphics kan ik nog wel doorheen kijken maar voor het aimen moeten ze zich echt doodschamen.

Voor de rest is het wel een leuk spel.

[ Voor 8% gewijzigd door BroWohsEdis op 13-12-2017 18:27 ]

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

• mobygo76
Volgens mij is de reden voor early access dat de community samen met de creators kunnen bepalen wat het uiteindelijke resultaat van de game gaat worden. Dat MS PUBG nodig heeft om het jaar te redden, dat lijkt me duideiljk. Maar we moeten niet doen alsof de game continu 4 frames per second draait. Nogmaals, ik vind het over het algemeen prima. En daar komt bij dat ik de game erg verfrissend vindt.
bram1984 schreef op woensdag 13 december 2017 @ 16:38:
[...]

Enerzijds geef ik je gelijk. Anderzijds vraag ik me af of je dit wel moet willen op consoles. Interessante discussie. Hoeveel mensen weten dit nu daadwerkelijk en hoeveel haken er in de tussentijd af? PC spelers zijn doorgaans wat beter thuis in deze materie en daar is het early acces principe een vrij bekend fenomeen. Consoles staan nog altijd voor plug & play en de mainstream verwacht dat de game gewoon fatsoenlijk werkt en dus af is (wij weten inderdaad dat dit in veel gevallen niet zo is, zoals je al aangeeft) als men deze in de console duwt.

Waarom zou je dat überhaupt willen als MS/Sony zijnde? Ik begrijp heel goed dat een (indie) developer dit op de PC doet en het businessmodel is logisch, maar op een console heb je doorgaans genoeg funding vanuit een publisher en/of MS/Sony. Dan wil je toch gewoon een zo gepolijst mogelijke game neerzetten, lijkt me?

Persoonlijk betaal ik ook liever 5 tientjes voor een zo optimaal mogelijke ervaring dan 3 tientjes voor een product waarvan de uitgever zelfs roept dat dit nog helemaal niet af is.
Dan wacht je toch tot de release en haal je hem voor 6 tientjes ?
Preview testers blij, jij blij, win win.
Het staat immers duidelijk aangegeven voordat je op buy clickt, dat mensen te lui of dom zijn om te lezen is hun eigen fout.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• NukaWorldNL
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 18-11 20:18
Verwijderd schreef op woensdag 13 december 2017 @ 15:16:
[...]

Of je zet je two step authentication om naar een app of je email.

https://account.microsoft...m&destrt=security-landing
Heb het nummer van mijn broertje maar even ingevoerd en kan er nu weer in. Meteen maar even een paar andere verificatie opties erin gezet.

Verwijderd

NukaWorldNL schreef op woensdag 13 december 2017 @ 20:48:
[...]

Heb het nummer van mijn broertje maar even ingevoerd en kan er nu weer in. Meteen maar even een paar andere verificatie opties erin gezet.
Wel zo handig ja. Zeker als je app en telefoonnummer gebruikt zonder email (zoals ik voor mijn vorige telefoonwissel, waarbij ik niet nadacht) kan het hebben van drie opties wel fijn zijn. Toen loste Ms het overigens wel heel vlot op.
justifire schreef op woensdag 13 december 2017 @ 22:30:
Kreeg nog een extra code voor de TERA technical test.
Veel plezier er mee :)

***members only***
Code is al door iemand gebruik!, bedankt voor het melden.

Cogitationis poenam nemo patitur

justifire schreef op woensdag 13 december 2017 @ 22:30:
Kreeg nog een extra code voor de TERA technical test.
Veel plezier er mee :)

***members only***
Tera Online? :D Damn.. ;(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• nielsjo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-07 14:14
En hier dan de 1e gameplay beelden van tennis world tour.

YouTube: Tennis World Tour - PSX 2017: Gameplay interview | PS4

• mobygo76
Heeft iemand al ervaringen met Dolby Atmos via de headset? Zelf speel ik met een 5.1 setje van Creative, maar was toch wel nieuwsgierig naar Atmos. Nu heb ik net de trail gedownload, maar het is me niet helemaal duidelijk of alles nu via atmos gaat. Ik las dat een paar games het pas ondersteunen(Tomb Raider en Gears) maar is het niet zo dat het geluid sowieso een soort Atmos sausje krijgen?Uiteraard heb ik dit ingesteld bij de settings.
Net even heel snel getest, maar ik vind gamen met een headset wel erg intensief. Misschien moet ik het geluid wat minder hard gaan zetten. :P.

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-11 21:55

JSchut

.....

Zag hem net voorbij komen. Ik ben blij. Deze koop ik :)

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Recon24
Bullet NL schreef op woensdag 13 december 2017 @ 16:58:
Wat een gezever allemaal. PUBG is niet af, sterker hij is zwaar in beta. Dit wordt overal duidelijk aangegeven. Zelfs de aanschafprijs is er op aangepast.

En nog lopen mensen te klagen. Wanneer je er niet tegen kan koop hem dan gewoon niet.
Het is geen probleem dat het nog in beta of wat dan ook is. Volgens mij moet versie 1.0 volgende week uitkomen en dan is het gewoon een release. Het gaat erom dat er best wat marketing achter dit spel zit vanuit Microsoft en de onwetende gamers dus eigenlijk iets geeft wat niet af is. Mensen die dit spel kennen zullen nu of gewoon geen 30 euro uitgeven hieraan na het zien van de beelden of weer wel. Nu zag ik vanmorgen ook dat Bol.com via twitter vandaag PUBG weggeeft en reclame maakt voor dit spel.

Wat mij betreft teveel marketing voor een game dat er op beide consoles eigenlijk totaal niet goed draait en zelfs een commercial etc etc heeft gekregen. Dit laat wel zien dat Microsoft dit spel koste wat het kost moet hebben voor eind van het jaar. Het feit dat het zelfs "fysiek" (alleen box met code) in de winkel komt zegt ook weer wat hierover. Als Microsoft dit spel niet zo aan het hypen was alsof het hun game is, zou de media er nu ook niet zo over vallen namelijk. Maar dit spel is populair, Microsoft wilt weer wat meer in de picture met de One X en wilt met de hype meeliften. Kan, maar als je dan eigenlijk een nog slechtere versie krijgt dan de pc versie...dan kan je wachten op kritiek en zeker om het feit dat ze 4K maar blijven pushen als iets wat "nodig" is.

[ Voor 15% gewijzigd door Recon24 op 14-12-2017 12:34 ]

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07:44
Het uitschakelen van DVR/Game Capture schijnt te zorgen voor een stabielere FPS:
https://www.reddit.com/r/..._capture_for_more_stable/

[ Voor 26% gewijzigd door AntraXxX op 14-12-2017 17:53 ]

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Recon24 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:26:
[...]

Het is geen probleem dat het nog in beta of wat dan ook is. Volgens mij moet versie 1.0 volgende week uitkomen en dan is het gewoon een release. Het gaat erom dat er best wat marketing achter dit spel zit vanuit Microsoft en de onwetende gamers dus eigenlijk iets geeft wat niet af is. Mensen die dit spel kennen zullen nu of gewoon geen 30 euro uitgeven hieraan na het zien van de beelden of weer wel. Nu zag ik vanmorgen ook dat Bol.com via twitter vandaag PUBG weggeeft en reclame maakt voor dit spel.

Wat mij betreft teveel marketing voor een game dat er op beide consoles eigenlijk totaal niet goed draait en zelfs een commercial etc etc heeft gekregen. Dit laat wel zien dat Microsoft dit spel koste wat het kost moet hebben voor eind van het jaar. Het feit dat het zelfs "fysiek" (alleen box met code) in de winkel komt zegt ook weer wat hierover. Als Microsoft dit spel niet zo aan het hypen was alsof het hun game is, zou de media er nu ook niet zo over vallen namelijk. Maar dit spel is populair, Microsoft wilt weer wat meer in de picture met de One X en wilt met de hype meeliften. Kan, maar als je dan eigenlijk een nog slechtere versie krijgt dan de pc versie...dan kan je wachten op kritiek en zeker om het feit dat ze 4K maar blijven pushen als iets wat "nodig" is.
Het is nu eenmaal een van de populairste spellen op dit moment, dus logisch dat er aandacht en marketing voor is. Juist doordat het een van de populairste spellen is weet het overgrote deel van de gamers ook wat het spel is en wat het biedt en wat het juist ook niet biedt. Ik heb altijd weinig medelijden met mensen die een spel kopen en teleurgesteld zijn omdat ze zich hebben laten leiden door een hype en niet even zelf wat achtergrond informatie hebben gezocht. Een simpele search laat zien dat er performance issues zijn. Indien je het spel koopt neem je dat dus ook op de koop toe.

En niet om een "versus" discussie te starten, maar what about No Man's Sky. Hoeveel marketing daar niet tegen aan is gegooid door Hello Games als developer en ongetwijfeld ook door Sony als platform, waarbij verwachtingen gecreëerd werden die absoluut niet waar zijn gemaakt maar wel werd gepositioneerd als AAA-game voor de volle prijs. Ik ga er dan even vanuit dat je de release van No Man's Sky ook flink hebt bekritiseerd?

• Recon24
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 december 2017 @ 14:06:
[...]

Het is nu eenmaal een van de populairste spellen op dit moment, dus logisch dat er aandacht en marketing voor is. Juist doordat het een van de populairste spellen is weet het overgrote deel van de gamers ook wat het spel is en wat het biedt en wat het juist ook niet biedt. Ik heb altijd weinig medelijden met mensen die een spel kopen en teleurgesteld zijn omdat ze zich hebben laten leiden door een hype en niet even zelf wat achtergrond informatie hebben gezocht. Een simpele search laat zien dat er performance issues zijn. Indien je het spel koopt neem je dat dus ook op de koop toe.

En niet om een "versus" discussie te starten, maar what about No Man's Sky. Hoeveel marketing daar niet tegen aan is gegooid door Hello Games als developer en ongetwijfeld ook door Sony als platform, waarbij verwachtingen gecreëerd werden die absoluut niet waar zijn gemaakt maar wel werd gepositioneerd als AAA-game voor de volle prijs. Ik ga er dan even vanuit dat je de release van No Man's Sky ook flink hebt bekritiseerd?
Je gaat al de fout in dat NMS geen early access game was en bij launch al een grotere game is dan PUBG is qua content. Kritiek op NMS was vooral vanwege alle het feit dat je elkaar niet kon zien in die wereld. Het boeit verder niet want PUBG kan men ook op de PC spelen net zoals NMS. NMS is binnen een jaar tijd als ik me niet vergis wel veranderd qua game en content en dat zal ook gebeuren met PUBG. Enig vershil is waarom je kritiek ziet en kan verwachten is dat 1. Microsoft het ook echt nodig heeft en het volledig hyped, 2 We praten over een game die nog steeds in early access is. 3 Genoeg mensen die dat helemaal niet weten dat het hier om een half bakken game gaat met nog niet eens officieel 2 maps (nu pas).

Overigens vindt ik PUBG zelf als game overhyped en ben ik er ergens ook wel al redelijk op uitgekeken. Ik zal die nieuwe map nog wel eens spelen, maar PUBG is na een paar potjes wel weer genoeg geweest voor bv een avondje PUBG doen.
Recon24 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:22:
[...]

Je gaat al de fout in dat NMS geen early access game was en bij launch al een grotere game is dan PUBG is qua content. Kritiek op NMS was vooral vanwege alle het feit dat je elkaar niet kon zien in die wereld. Het boeit verder niet want PUBG kan men ook op de PC spelen net zoals NMS. NMS is binnen een jaar tijd als ik me niet vergis wel veranderd qua game en content en dat zal ook gebeuren met PUBG. Enig vershil is waarom je kritiek ziet en kan verwachten is dat 1. Microsoft het ook echt nodig heeft en het volledig hyped, 2 We praten over een game die nog steeds in early access is. 3 Genoeg mensen die dat helemaal niet weten dat het hier om een half bakken game gaat met nog niet eens officieel 2 maps (nu pas).

Overigens vindt ik PUBG zelf als game overhyped en ben ik er ergens ook wel al redelijk op uitgekeken. Ik zal die nieuwe map nog wel eens spelen, maar PUBG is na een paar potjes wel weer genoeg geweest voor bv een avondje PUBG doen.
Ik speel pubg niet eens, niet mijn soort game... Maar volgens mij is er voor pubg niks beloofd wat er niet in zit. Wat performance issues die blijkbaar grotendeels met een workaround verholpen kunnen worden vind ik toch een stuk minder erg dan gewoon maar iets van de helft van de beloofde features bieden. Dan kun je het spel 'af' noemen, maar eigenlijk was nms ook een early access als je bekijkt wat er allemaal nog niet af was.

Gamertag: FinrazielNL

• mobygo76
Het uitschakelen van de capture options werkt goed. Alleen nu had ik alleen via mijn telefoon de mogelijkheid om te bewijzen dat ik zowaar bij de top8 zat haha.
mobygo76 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:43:
Het uitschakelen van de capture options werkt goed. Alleen nu had ik alleen via mijn telefoon de mogelijkheid om te bewijzen dat ik zowaar bij de top8 zat haha.
Speel jij op de Xbox One X ?
Twijfel er over om PUBG te halen, vind het er buttfugly uitzien allemaal (ben verziekt door Gears 4 en Forza 7) maar de gameplay ziet er wel onwijs cool uit.
Ben nogal gek op capturen, dus om dat nou uit te moeten zetten voor stabiele framerates gaat me net iets te ver.

JSchut schreef op donderdag 14 december 2017 @ 12:13:
[...]

Zag hem net voorbij komen. Ik ben blij. Deze koop ik :)
+1

Niks fijners als met twee man op de bank te gamen. Nu nog een goeie Tony Hawk en ik ben gelukkig!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

AntraXxX schreef op donderdag 14 december 2017 @ 13:13:
Het uitschakelen van DVR/Game Capture schijnt te zorgen voor een stabielere FPS:
https://www.reddit.com/r/..._capture_for_more_stable/

(artikel is PS4, maar geldt schijnbaar ook voor XB1)
Ja allicht, maar de game moet ook gewoon normaal draaien zonder dat je allerlei features van je console gaat uitzetten. Dit is de "ja maar als je je resolutie op 640x480 zet draait ie als zonnetje" van consoles

Martinspire - PC, PS5, XSX

Recon24 schreef op donderdag 14 december 2017 @ 15:22:
[...]

We komen er toch niet uit verwacht ik. Jij verdedigt een triple A game die bij release niet levert wat het in de marketing suggereerde te leveren, maar je maakt een “early acces” game met de grond gelijk die in haar marketing en de berichtgeving op veel gamesites volgens mij gewoon laat zien wat het is. Een funny battle royale met bugs en slechte graphics. En de clue ligt volgens mij in het feit dat het een Xbox game is.

Hoeveel content een game heeft is volgens mij niet boeiend. Het ligt aan wat men mag verwachten van een game op basis van de uitspraken van de developers en marketing afdelingen. Alhoewel je de content van NMS zeer in twijfel kan trekken. Als je aan een vrouw vraagt hoeveel tinten van de kleur grijs er zijn kom je vast wel op 50 tinten... maar het blijft grijs. Hetzelfde geldt voor de planeten in NMS.

En ik geef toe dat ik het tegenovergestelde doe en dat ik vind dat mijn argumenten logischer zijn dan die van jou. Maar let’s agree to disagree.

Pagina: 1 ... 51 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.