En om positief af te sluiten, ik heb meerdere malen gehoord dat nms inmiddels tot een redelijk product is gepatched. Het is dat ik al teveel backlog heb, anders had ik het wel een kans gegeven. De game lag in grote getalen bij cash convertors voor weinig en is ook digitaal al best goedkoop voorbij gekomen.uchiha tijntje schreef op donderdag 14 december 2017 @ 16:47:
[...]
We komen er toch niet uit verwacht ik. Jij verdedigt een triple A game die bij release niet levert wat het in de marketing suggereerde te leveren, maar je maakt een “early acces” game met de grond gelijk die in haar marketing en de berichtgeving op veel gamesites volgens mij gewoon laat zien wat het is. Een funny battle royale met bugs en slechte graphics. En de clue ligt volgens mij in het feit dat het een Xbox game is.
Hoeveel content een game heeft is volgens mij niet boeiend. Het ligt aan wat men mag verwachten van een game op basis van de uitspraken van de developers en marketing afdelingen. Alhoewel je de content van NMS zeer in twijfel kan trekken. Als je aan een vrouw vraagt hoeveel tinten van de kleur grijs er zijn kom je vast wel op 50 tinten... maar het blijft grijs. Hetzelfde geldt voor de planeten in NMS.
En ik geef toe dat ik het tegenovergestelde doe en dat ik vind dat mijn argumenten logischer zijn dan die van jou. Maar let’s agree to disagree.
Ik hoop/verwacht dat het met PUBG ook nog wel goed gaat komen.
10 second ninja DONE