[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 52 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.076 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:59

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op donderdag 14 december 2017 @ 16:47:
[...]

We komen er toch niet uit verwacht ik. Jij verdedigt een triple A game die bij release niet levert wat het in de marketing suggereerde te leveren, maar je maakt een “early acces” game met de grond gelijk die in haar marketing en de berichtgeving op veel gamesites volgens mij gewoon laat zien wat het is. Een funny battle royale met bugs en slechte graphics. En de clue ligt volgens mij in het feit dat het een Xbox game is.

Hoeveel content een game heeft is volgens mij niet boeiend. Het ligt aan wat men mag verwachten van een game op basis van de uitspraken van de developers en marketing afdelingen. Alhoewel je de content van NMS zeer in twijfel kan trekken. Als je aan een vrouw vraagt hoeveel tinten van de kleur grijs er zijn kom je vast wel op 50 tinten... maar het blijft grijs. Hetzelfde geldt voor de planeten in NMS.

En ik geef toe dat ik het tegenovergestelde doe en dat ik vind dat mijn argumenten logischer zijn dan die van jou. Maar let’s agree to disagree.
En om positief af te sluiten, ik heb meerdere malen gehoord dat nms inmiddels tot een redelijk product is gepatched. Het is dat ik al teveel backlog heb, anders had ik het wel een kans gegeven. De game lag in grote getalen bij cash convertors voor weinig en is ook digitaal al best goedkoop voorbij gekomen.

Ik hoop/verwacht dat het met PUBG ook nog wel goed gaat komen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De tekst bij de nieuwe dlc van Wolfenstein is top. Heb het spel nog niet eens maar de dlc is al gekocht.

Play as the unbreakable Joseph Stallion, a former professional quarterback forced to play soccer by the Nazis!

Volgende week maar eens wat zeiken omdat ik de dlc niet kan spelen zonder spel! Het staat pokke groot op de aankooppagina maar dat lees ik nooit als consument.

• Peter711
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21-01 22:52
Toch een uitdaging gehad met mijn XBOX One X.
Dacht even mijn games van externe WD Passport 3TB naar WD Passport 4TB te moven.
Nou bij 80% vond mijn XBOX het wel genoeg reageerde niet meer.... move was nog bezig maar geen MB's werden verplaatst. Dacht nou dan restart ik mijn XBOX wel even. Heb wel vaker dat update games niet echt vlot verlopen/stoppen en dan lijkt er niets meer te gebeuren, herstart helpt dan wel, tenminste daar lijkt het dan op.. Helaas restart lukt niet... stekker er dan maar uit en na herstart bleek dat XBOX mijn externe HD's niet meer kon vinden. Op mijn PC de WD passports HD's maar weer een GPT part gegeven, geformatteerd en weer op mijn XBOX de 4TB aangesloten.... en nu helaas alles dus weer downloaden .
Ach ja ben je lekker bezig toch ;) die enhanced games zijn toch maar een paar kuch gigabyte :)

[ Voor 3% gewijzigd door Peter711 op 14-12-2017 18:30 ]

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 14 december 2017 @ 18:49:
[video]

Leuk videootje over Snake Pass. Ik vind zijn YouTube kanaal wel leuk. Heeft wel een leuke en interessante kijk op videogames. :)
Leuk! Heb meteen zijn kijk op de cuphead bosses bekeken. Aardig gemaakt.
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 18:15:
De tekst bij de nieuwe dlc van Wolfenstein is top. Heb het spel nog niet eens maar de dlc is al gekocht.

Play as the unbreakable Joseph Stallion, a former professional quarterback forced to play soccer by the Nazis!

Volgende week maar eens wat zeiken omdat ik de dlc niet kan spelen zonder spel! Het staat pokke groot op de aankooppagina maar dat lees ik nooit als consument.
:?
Dat was toch de day zero dlc ?
Nieuwe dlc gaat over Gunslinger Joe :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

justifire schreef op donderdag 14 december 2017 @ 19:29:
[...]

:?
Dat was toch de day zero dlc ?
Nieuwe dlc gaat over Gunslinger Joe :)
Ja. Dat is deze.

https://www.microsoft.com...er-joe-dlc-1/c3x9jbr56n64

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

De review scores van Super Lucky's tale zijn wat mij betreft erg raar. Heb nu wereld 1 en 90% van wereld 2 compleet. Nul last van de camera gehad (het is gewoon prima voor een 3-d platformer) en nul freezes, glitches of slowdowns. Gewoon een lollig, leuk spel. Enige jammere er aan zijn de levens. Je hebt er maar 5. Maakt het spelen met de kinderen wat irritant. Vooral als 1tje het zo leuk vindt als het vosje gaat vliegen. Wel een aanradertje.
Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 20:43:
De review scores van Super Lucky's tale zijn wat mij betreft erg raar. Heb nu wereld 1 en 90% van wereld 2 compleet. Nul last van de camera gehad (het is gewoon prima voor een 3-d platformer) en nul freezes, glitches of slowdowns. Gewoon een lollig, leuk spel. Enige jammere er aan zijn de levens. Je hebt er maar 5. Maakt het spelen met de kinderen wat irritant. Vooral als 1tje het zo leuk vindt als het vosje gaat vliegen. Wel een aanradertje.
Helemaal mee eens! A hat in time is nog leuker! Maar wel een stukje pittiger. Dus voor de kids is het nog lastiger.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:11:
[...]

Helemaal mee eens! A hat in time is nog leuker! Maar wel een stukje pittiger. Dus voor de kids is het nog lastiger.
Ik zeg maar dat ik levens rot vind door de kids. Stiekem kan ik er gewoon niet zo veel van. :P
uchiha tijntje schreef op donderdag 14 december 2017 @ 21:11:
[...]

Ergens wel heel debiel om dit soort kinderlijk lijkende spellen zo restrictief te maken. Kan me niet anders voorstellen dan dat er straks een easy kids mode in komt met oneindige levens en whatnot.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:57

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op donderdag 14 december 2017 @ 18:15:
Dan hadden de moffen het toch op 1 punt iig bij het rechte eind want american football mag de naam football niet hebben als je 99,99999% van de speeltijd de ovale bal in je handen hebt en als een stelletje nichten de hele tijd aan elkaar zit :X

Ook voor deze game geldt voor mij: wil hem graag spelen, maar ik heb geen tijd :'(

[ Voor 5% gewijzigd door MRE-Inc op 14-12-2017 23:22 ]

XBL: MRE Inc

uchiha tijntje schreef op donderdag 14 december 2017 @ 23:19:
[...]

Ehmm?... en cuphead ziet er niet kinderlijk uit? Moeten we echt alle games een beetje dumbdownen? :)
Cuphead probeert niet de jongere doelgroep aan te spreken en dat lijken de andere 2 titels wel te doen. En ik vind het prima als er de mogelijkheid tot uitdaging is, maar wat maakt het uit als er ook een easy mode in zit?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Martinspire schreef op donderdag 14 december 2017 @ 23:35:
[...]

Cuphead probeert niet de jongere doelgroep aan te spreken en dat lijken de andere 2 titels wel te doen. En ik vind het prima als er de mogelijkheid tot uitdaging is, maar wat maakt het uit als er ook een easy mode in zit?
Omdat er best wat games zijn die makkelijk zijn. Maar de echte uitdagingen zijn schaars. Het is leuk als je iets kan wat niet zomaar iedereen kan halen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 14 december 2017 @ 23:19:
[...]

Ehmm?... en cuphead ziet er niet kinderlijk uit? Moeten we echt alle games een beetje dumbdownen? :)
Super lucky's tale is alleen totaal niet moeilijk. Als dat wel zo geweest was, had je mij niet gehoord (ik zeg bijvoorbeeld niks over de drie hartjes bij cuphead, daar is moeilijk onderdeel van het spel). SLT is een simpel zoek en verzamel en spring spel. Ik vind het irritant dat ik met 2 levens aan een level begin, alles vind en van een randje aftief net voor het einde en dan het opnieuw kan doen. Is op zich maar tien minuutjes maar voor mij had het niet gehoeven. Die levens zorgen niet voor extra uitdaging voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-09 22:40
justifire schreef op donderdag 14 december 2017 @ 16:07:
[...]

Speel jij op de Xbox One X ?
Twijfel er over om PUBG te halen, vind het er buttfugly uitzien allemaal (ben verziekt door Gears 4 en Forza 7) maar de gameplay ziet er wel onwijs cool uit.
Ben nogal gek op capturen, dus om dat nou uit te moeten zetten voor stabiele framerates gaat me net iets te ver.
Ik speel inderdaad op een X. Ik vind het nu ook al een heel fijne aankoop. Het is niet een spel dat ik een hele avond speel. Maar voor 3 potjes per avond is het prima. Ik speel normaal veel BF1 en Battlefront, maar dit is heel anders, Ik heb later op de avond het capturen weer aangezet en ook toen bleef alles stabiel.
Mocht je het gaan kopen, dan niet direct gaan schrikken van de lelijke graphics in de lobby. Zodra je echt aan het spelen bent, dan vind ik het persoonlijk best mee vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:13:
[...]

Super lucky's tale is alleen totaal niet moeilijk. Als dat wel zo geweest was, had je mij niet gehoord (ik zeg bijvoorbeeld niks over de drie hartjes bij cuphead, daar is moeilijk onderdeel van het spel). SLT is een simpel zoek en verzamel en spring spel. Ik vind het irritant dat ik met 2 levens aan een level begin, alles vind en van een randje aftief net voor het einde en dan het opnieuw kan doen. Is op zich maar tien minuutjes maar voor mij had het niet gehoeven. Die levens zorgen niet voor extra uitdaging voor mij.
Ik begrijp jouw opmerking en die van @Martinspire op zich wel. Het is denk ik alleen wel een lastige zoektocht voor een developer naar een goede balans tussen difficulty settings. Een developer heeft ook een bepaald beeld bij een game en zoals hij wil dat die ervaren wordt door de spelers. Je kunt dan als developer difficulty settings aanbrengen maar je kunt het ook “ingame” oplossen. Ik neem even Snake Pass als voorbeeld. Een game als Snake Pass ziet er ook kinderlijk uit maar is een pittige game zonder difficulty setting. Echter kun je als gamer zelf invloed uitoefenen op de moeilijkheidsgraad. Ga je voor alle collectibles op de meest lastige plaatsen of wil je gewoon een level uitspelen. Ditzelfde geldt voor een game als Dark souls of Bloodborne. Je hoeft niet alle optional bosses te verslaan. Ik vind dat soort oplossingen in de basis beter dan het verlagen van Health van de tegenstander of het vergroten van die van de speler.

Maar ik begrijp de opmerking van infinite lives in een platform spel op zich wel. Zeker voor de allerjongste. Maar ik speelde toen ik een jaar of 10 was ook Croc en Crash Bandicoot. Dat bood ook uitdaging en ik denk dat als er een optie was voor een easy mode ik die zeker had gekozen en had ik nu ongetwijfeld minder goede herinneringen aan die spellen.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Het is gewoon lastig, ik ben zelf opegroeid met nes/snes en c64 + amiga. Ze zeiden vroeger wel dat games nintendo hard waren, maar (en toegegeven door piracy had ik veel meer c64+amiga games dan nes/snes) de c64 en amiga games waren soms ook verschrikkelijk moeilijk. Paar dagen terug toevallig een YT filmpje gekeken over team 17 en daar werd de moeilijkheids factor van hun games ook behoorlijk vaak genoemd. Inzoverre dat het vaak goede games waren, maar eigenlijk te moeilijk nou ja, sommige van hun games dus. ( Met name alien breed 1 en project x, voor de liefhebbers :P )

Te moeilijke games is niet goed, maar wat je op de wii had, dat als je met mario of dk 4-5 afgaat op hetzelfde level.....dat je dan een optie krijgt om de ai het level te laten uitspelen.........ew, dat vind ik nog erger dan het hele ea lootboxes verhaal........ik geloof dat nintendo daar inmiddels ook weer mee gestopt is, maar weet dat niet zeker.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:37

JSchut

.....

Verwijderd schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 08:13:
[...]

Ze hadden gewoon elk level je levens moeten resetten naar 5. Dan was het ok geweest. Ik had een paar keer dat ik een level begon met 2 levens en het dan inderdaad niet redde. (Klote omklappende platform rotzooi :D)

Ik liet me dan gewoon 2 keer dood gaan zodat ik weer 5 levens had. Verder was het inderdaad geen moeilijke game. Maar wel vermakelijk.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Sagat schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 09:43:
Te moeilijke games is niet goed, maar wat je op de wii had, dat als je met mario of dk 4-5 afgaat op hetzelfde level.....dat je dan een optie krijgt om de ai het level te laten uitspelen.........ew, dat vind ik nog erger dan het hele ea lootboxes verhaal........ik geloof dat nintendo daar inmiddels ook weer mee gestopt is, maar weet dat niet zeker.
Uiteindelijk is die optie wel ideaal voor de mensen die niets van games bakken. Op die manier kunnen "dat soort mensen" wel gewoon door in het spel. Zo lang het maar een optie blijft zie ik geen probleem erin.

Dat je dat erger vindt dan het hele EA lootboxes verhaal.... eh.... 8)7 Iets met appels en peren.

Zelfde als met Mario Oddesey op de Switch. Heerlijke platformer en kom er ansich prima door heen. Maar mijn dochter heeft er toch wel wat moeite mee. Dus in die game kun je dan kiezen voor "gamen met hulp". Enige wat dat inhoudt, voor zover ik weet, is dat je dan standaard 6 hartjes krijgt i.p.v. 3 plus dat deze automatish regeneren na verloop van tijd. Het is een kleine hulp, maar genoeg om haar er door heen te krijgen d:)b

Dat maakt het spel toch wel leuker voor haar, zeker met de latere levels. Zonder die optie had ze er ook wel door heen gekund, maar had ze op sommige stukken alleen maar gefrustreerd ervan geraakt. Een spel moet nog wel leuk blijven.

Anderzijds, Als je spellen zoals Cuphead, Supermeatboy of I wanna be the Boshy neemt, dan wéét je dat die spellen bedoeld zijn voor "hardcore gamers". Je weet gewoon dat je keihard wordt afgeslacht als je niet goed oplet. Je weet gewoon dat je het zonder hulp moet doen of wat dan ook. Eigenlijk zouden zulke spellen ook dan "hulp opties" moeten krijgen. Maar anderzijds, die games zijn ervoor gemaakt om je platform skills maximaal te testen. Genoeg games die prima te doen zijn voor 'casuals'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Voor degenen die willen pronken met hun statistieken :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TM075mjPAPCBkYJvE3qIqPjL/medium.jpg
https://www.xbox.com/en-us/live/year-in-review/

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FIFA, was te verwachten :P
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TtPk1MrLI6PhgFObxlWJ6Rrt/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/jIQnaeW915BcdwUSEXVHSVsF/medium.jpg

Top2% most hours played, had ik dan niet verwacht.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

SinergyX schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:20:
[afbeelding]
[afbeelding]

Haha, bij jou staat MVP. Bij mij stond ACE. Zal wel door mijn vliegskills komen in BF1 welke ook de game was die ik het meest gespeeld heb dit jaar ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
Beiden ruim 100+ vrienden. Kom ik aan met maar 26 :+

Staat bij mij ook op ACE. Top 6% most hours played. Hhm...

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/x9dUvCu.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:19
SinergyX schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:20:
[afbeelding]
[afbeelding]

1433 uur gaming... ik dacht dat ik al veel had met 592....
wel erg leuk om de statistieken terug te zien!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WEntnl7ZBOYR2YeKymNIKYYB/medium.jpg
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/0wi6Vd5k84HUBIyq4j6XAk1j/medium.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door ourplayground op 15-12-2017 12:04 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergeet niet met die uren, dat is dat de game "draait", zeker met fifa zat ik soms uren afk in de lobby.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:48:
Vergeet niet met die uren, dat is dat de game "draait", zeker met fifa zat ik soms uren afk in de lobby.
Denial! :+

Je bent hier in een safe-space. Wij veroordelen niet. No worries! :(:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Reefun schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:52:
[...]

idd we whoreshippen je ;) want je bent gewoon een regelrechte Xbox hoer in positieve zin van het woord :D

Heb ook even ingelogd met @bram1984 zijn account. -10.0000 uur

;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Reefun schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:00:
[...]

Uiteindelijk is die optie wel ideaal voor de mensen die niets van games bakken. Op die manier kunnen "dat soort mensen" wel gewoon door in het spel. Zo lang het maar een optie blijft zie ik geen probleem erin.
Eens, maar bij de wii was het geen optie vziw. Dat is wat me stoorde.
Dat je dat erger vindt dan het hele EA lootboxes verhaal.... eh.... 8)7 Iets met appels en peren.
Echt waar ? ;)
Maar de reden dat ik het erger vind, is dat ik bij star wars de optie heb om die lootboxen te negeren, en bij de wii kreeg ik gewoon die stomme 'laat de ai voor je spelen' boxen zonder er iets tegen te kunnen doen :( aargh *schuimbek* etc.
Zelfde als met Mario Oddesey op de Switch. Heerlijke platformer en kom er ansich prima door heen. Maar mijn dochter heeft er toch wel wat moeite mee. Dus in die game kun je dan kiezen voor "gamen met hulp". Enige wat dat inhoudt, voor zover ik weet, is dat je dan standaard 6 hartjes krijgt i.p.v. 3 plus dat deze automatish regeneren na verloop van tijd. Het is een kleine hulp, maar genoeg om haar er door heen te krijgen d:)b

Dat maakt het spel toch wel leuker voor haar, zeker met de latere levels. Zonder die optie had ze er ook wel door heen gekund, maar had ze op sommige stukken alleen maar gefrustreerd ervan geraakt. Een spel moet nog wel leuk blijven.
Weet niet of het in oddesy al een optie is, dan ben ik al happy. Verder weet je dat tegenwoordig nintendo toch wat op kinderen gericht is dus kopen is dit soort dingen accepteren. But i don't have to like it.
Anderzijds, Als je spellen zoals Cuphead, Supermeatboy of I wanna be the Boshy neemt, dan wéét je dat die spellen bedoeld zijn voor "hardcore gamers". Je weet gewoon dat je keihard wordt afgeslacht als je niet goed oplet. Je weet gewoon dat je het zonder hulp moet doen of wat dan ook. Eigenlijk zouden zulke spellen ook dan "hulp opties" moeten krijgen. Maar anderzijds, die games zijn ervoor gemaakt om je platform skills maximaal te testen. Genoeg games die prima te doen zijn voor 'casuals'.
Disagree (tekst in bold), er moeten ook moeilijk spellen zijn. En als je het dan niet kan PECH. Ik zal super meatboy zeer waarschijnlijk nooit maxen qua achievements, maar als het me echt gaat storen dan heb ik wel incentive om het spel te spelen en te oefenen.....en als ik het echt zou willen dan gaat het ook lukken.......heb er alleen geen uren/weken/maanden en mogelijk zelfs jaren frustratie voor over :D

Voor wat betreft casuals hier wel met je eens, (ook) imho is het grote merendeel van de games prima te doen voor casuals. Helemaal dus bij ninty games. Dus ja, er word al genoegd voor ze gezorgd ;)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
MRE-Inc schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:59:
[...]

idd we whoreshippen je ;) want je bent gewoon een regelrechte Xbox hoer in positieve zin van het woord :D

Heb ook even ingelogd met @bram1984 zijn account. -10.0000 uur

;)
Ik heb geen Xbox. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Reefun schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 10:52:
[...]

Zit nu te wachten op wat cijfers van mede fifa spelers, weet dat aantal van die gasten mij ver voorbij gaan :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

[Heel erg flauw modus]]
*belgisch accent*
Overdag verkondigd hij op den fora, dat hij op zijnen ps4 speelt, maar 's nachts gaat hij los op den xbox one
[/Heel erg flauw modus off]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

ff snel op mijn telefoon gedaan, de top 5 wil ik jullie niet onthouden (ik ben dus 2d fighter en arcade liefhebbert...) oh en gezien ik mijn one pas een paar weken heb zijn het allemaal 360 games.

1. Kof 13 (woo goeie fighter niets mis mee)
2. Ssf4ae (idem)
3. Ssf2 hd remix (oldie maar veder idem)
4. Final fight double impact (mooi voorbeeld van good old arcade klassieker)
5 Plants vs zombies (wait wut? DAT KAN NIET, dit ding is kapot......... :$ )

PvZ (de orginele overigens niet garden warfare) is natuurlijk een leuke pop cap game, maar hij past niet echt in het rijtje :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:31:
[...]

Zit nu te wachten op wat cijfers van mede fifa spelers, weet dat aantal van die gasten mij ver voorbij gaan :D
794 uur sportspellen dit jaar. Zal wel 793 uur fifa zijn. :)

Ben verder wel een efficiënte gast. Top 1% achievements. Top 5% tijd. En dan te bedenken dat ik maar 2000 gamerscore kan behalen in fifa terwijl dat meer dan de helft van mijn gametijd is. :).

Anderzijds kloppen de cijfers niet. Ik mis meer dan 10k gamerscore en weet zeker dat de tijden per game niet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
Sagat schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:01:
[...]

Eens, maar bij de wii was het geen optie vziw. Dat is wat me stoorde.

Disagree (tekst in bold), er moeten ook moeilijk spellen zijn. En als je het dan niet kan PECH. Ik zal super meatboy zeer waarschijnlijk nooit maxen qua achievements, maar als het me echt gaat storen dan heb ik wel incentive om het spel te spelen en te oefenen.....en als ik het echt zou willen dan gaat het ook lukken.......heb er alleen geen uren/weken/maanden en mogelijk zelfs jaren frustratie voor over :D

Voor wat betreft casuals hier wel met je eens, (ook) imho is het grote merendeel van de games prima te doen voor casuals. Helemaal dus bij ninty games. Dus ja, er word al genoegd voor ze gezorgd ;)
Huh? Ik dacht dat bij Donkey Kong het ook optioneel was? Heb Donkey Kong voor de Wii ooit voor m'n verjaardag gehad. Paar levels gedaan maar daarna eerlijk gezegd niet meer aangeraakt om eerlijk te zijn. Maar als het inderdaad verplicht is om het door de AI te laten doen, ja, dan snap ik jouw "frustratie" wel erover en ben ik het volledig met je eens.

Maar true. Sommige games moeten gewoon moeilijk zijn. Punt. Zou net zo lomp zijn als Dark Souls inene godmode zou krijgen om casuals verder te helpen :+
Sagat schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 13:10:
[...]

ff snel op mijn telefoon gedaan, de top 5 wil ik jullie niet onthouden (ik ben dus 2d fighter en arcade liefhebbert...) oh en gezien ik mijn one pas een paar weken heb zijn het allemaal 360 games.

1. Kof 13 (woo goeie fighter niets mis mee)
2. Ssf4ae (idem)
3. Ssf2 hd remix (oldie maar veder idem)
4. Final fight double impact (mooi voorbeeld van good old arcade klassieker)
5 Plants vs zombies (wait wut? DAT KAN NIET, dit ding is kapot......... :$ )

PvZ (de orginele overigens niet garden warfare) is natuurlijk een leuke pop cap game, maar hij past niet echt in het rijtje :P
PvZ is awesome! Zeker co-op. Boteren! Boteren! BOTEREN! :D

Jammer dat ze deel 2 enkel hebben uitgebracht voor Android (voor zover ik weet). En die was ook al riddled met P2W praktijken....

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

:9

Haha, daarom juist. Je had het min-teken toch wel gezien hè voor de 10.000 ?
Sagat schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 12:38:
[...]

[Heel erg flauw modus]]
*belgisch accent*
Overdag verkondigd hij op den fora, dat hij op zijnen ps4 speelt, maar 's nachts gaat hij los op den xbox one
\[/Heel erg flauw modus off]
_O-

Jambers....

Ik durf te wedden dat @bram1984 's avonds stiekem zijn Xbox One X die ubergeile topnotch 1000000 miljoenmiljard keer betere graphics producerende dan zijn PS4 Pro, console te voorschijn haalt. Snel stiekem de gordijnen dicht zodat niemand het kan zien dat hij toch stiekem een Xbox fanboi is :Y ;)

[ Voor 57% gewijzigd door MRE-Inc op 15-12-2017 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Reefun schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:08:
[...]

Huh? Ik dacht dat bij Donkey Kong het ook optioneel was? Heb Donkey Kong voor de Wii ooit voor m'n verjaardag gehad. Paar levels gedaan maar daarna eerlijk gezegd niet meer aangeraakt om eerlijk te zijn. Maar als het inderdaad verplicht is om het door de AI te laten doen, ja, dan snap ik jouw "frustratie" wel erover en ben ik het volledig met je eens.

Maar true. Sommige games moeten gewoon moeilijk zijn. Punt. Zou net zo lomp zijn als Dark Souls inene godmode zou krijgen om casuals verder te helpen :+
[...]
Ik zag laatst bij gamekings (jaja :X ) een itempje over moeilijke games, volgens mij werd daar donkey kong country (snes/gba)genoemd. Dat spel was op het einde inderdaad ook takke moeilijk (wel uitgespeeld overigens :*) ) de wii versie, vind ik ook best pittig, en die heb ik ook (nog) niet uitgespeeld. Maar uiteraard MOET je niet de ai laten spelen maar....a picture says more then a thousand words
err, ok heb even gegoogled maar kan het niet vinden, in mijn herinneringen is het een gigantisch blok waar je dan tegenaan kan springen...en het maakt een vreselijk irritant geluid ook nog.
PvZ is awesome! Zeker co-op. Boteren! Boteren! BOTEREN! :D

Jammer dat ze deel 2 enkel hebben uitgebracht voor Android (voor zover ik weet). En die was ook al riddled met P2W praktijken....
Ik denk dat het de reden is dat hij in mijn lijstje staat, ik heb met mijn zoon, en hij weer met een vriendje, de versus mode gespeeld. Co-op hebben hij en zijn zusje wel is gedaan, maar dat ging iets minder goed omdat zuster lief niet zo goed samenwerkte en al het 'geld' opmaakt hehe

PvZ2 is overigens zeker weten ook op ios verschenen, maar vond hem idd minder leuk dan 1 door het PtW gevoel dat het opriep.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:32

Meneer iCy

swarma

HMMM. WE HEBBEN NIET GENOEG DATA OM EEN PROFIEL TE CREËREN VOOR DEZE GAMERTAG. BLIJF DOORSPELEN.
:'( :'( :'( :'(

Speel pas sinds deze maand overigens :+

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:24:
[...]

Ik zag laatst bij gamekings (jaja :X ) een itempje over moeilijke games, volgens mij werd daar donkey kong country (snes/gba)genoemd. Dat spel was op het einde inderdaad ook takke moeilijk (wel uitgespeeld overigens :*) ) de wii versie, vind ik ook best pittig, en die heb ik ook (nog) niet uitgespeeld. Maar uiteraard MOET je niet de ai laten spelen maar....a picture says more then a thousand words
err, ok heb even gegoogled maar kan het niet vinden, in mijn herinneringen is het een gigantisch blok waar je dan tegenaan kan springen...en het maakt een vreselijk irritant geluid ook nog.
Dkc moeilijk? Heh, vergeleken met hedendaagse games misschien... Ik moest meer aan Mega Man en Snake Rattle 'n' Roll denken. Overigens wel een briljant spel die laatste en ook erg goed opgebouwd want hij begint niet moeilijk. Heb hem vroeger zelfs vaker met mijn moeder in coop gespeeld op de Nes :D. Maar het laatste level, wat al verrekte lastig was om te komen, nooit uit weten te spelen. Later in Rare replay nog eens geprobeerd, maar zelfs met cheats kom ik er niet doorheen :P

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Finraziel schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:08:
[...]

Dkc moeilijk? Heh, vergeleken met hedendaagse games misschien... Ik moest meer aan Mega Man en Snake Rattle 'n' Roll denken. Overigens wel een briljant spel die laatste en ook erg goed opgebouwd want hij begint niet moeilijk. Heb hem vroeger zelfs vaker met mijn moeder in coop gespeeld op de Nes :D. Maar het laatste level, wat al verrekte lastig was om te komen, nooit uit weten te spelen. Later in Rare replay nog eens geprobeerd, maar zelfs met cheats kom ik er niet doorheen :P
Jjaja nes was de tijd van 'nintendo hard' SRR leek me zo vet toen ik erover las, maar bij het spelen viel het idd vies tegen. Wist niet eens dat die ook in RareRep zat/zit Als dat online mp heeft kunnen we het misschien wel samen proberen :). Al hoewel ik momenteel dus een totale noob met die game ben.

Megaman staat ook nog op mijn bucket list, maar ook dat is idd een hele taaie.

DKC was overigens een uitspraak van een van die gameking knakkers he....ik ga er in mee dat ik het laatste gebied idd ook behoorlijk pittig vond. Meer dan een Mario world bijvoorbeeld.
Ken je Turrican toevallig? Dat vond ik ook verschrikkelijk moeilijke games, die wil ik ook nog is spelen nu ik was meer 'battlehardened' ben dan vroeger :+

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:19
icy schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:00:
[...]

[...]

:'( :'( :'( :'(

Speel pas sinds deze maand overigens :+
de data die gebruikt wordt is van 1/1/2017 tot 31/10/2017, kan dus kloppen dat ze geen data van je kunnen vinden.. :)

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
SinergyX schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 11:31:
[...]

Valt wel mee

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ipBKugb.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 15:14:
[...]

Jjaja nes was de tijd van 'nintendo hard' SRR leek me zo vet toen ik erover las, maar bij het spelen viel het idd vies tegen. Wist niet eens dat die ook in RareRep zat/zit Als dat online mp heeft kunnen we het misschien wel samen proberen :). Al hoewel ik momenteel dus een totale noob met die game ben.

Megaman staat ook nog op mijn bucket list, maar ook dat is idd een hele taaie.

DKC was overigens een uitspraak van een van die gameking knakkers he....ik ga er in mee dat ik het laatste gebied idd ook behoorlijk pittig vond. Meer dan een Mario world bijvoorbeeld.
Ken je Turrican toevallig? Dat vond ik ook verschrikkelijk moeilijke games, die wil ik ook nog is spelen nu ik was meer 'battlehardened' ben dan vroeger :+
SRnR kan geloof ik helaas niet in online multiplayer...

DKC was inderdaad aan het einde geloof ik ook wel wat lastiger, maar het feit dat je effectief oneindig levens had (ze waren supermakkelijk bij elkaar te harken in de eerste levels waar je altijd naar toe terug kunt) maakte het makkelijker. Andere 'moeilijke' games uit die tijd had je gewoon nog echt een beperkt aantal levens en als die op waren dan was het ook echt op, mocht je opnieuw beginnen.

Die moeilijkheid vind ik overigens ook wel apart in hoe je dat later dan nog ervaart... Gremlins II op de NES was in mijn herinnering ook heel moeilijk, maar die speelde ik toen ik het een paar jaar geleden in een emulator probeerde dan zo in één keer weer uit. Misschien een kwestie van stiekem toch nog bepaalde dingen weten waar je op moet letten, waar andere games veel meer op pixel-perfect jumps aan komen wat je nu echt kwijt bent na al die jaren.

Turrican was inderdaad ook erg cool (Manfred Trenz FTW :+), hoewel ik voornamelijk Turrican II (the final fight?) veel gespeeld heb. Geweldige muziek ook, vooral bij de intro, ik hoor het nu nog zo in mijn hoofd! (Trouwens, Gremlins II en SRnR ook, grappig hoe dat werkt met die oude deuntjes... van nieuwe games zou ik zo niks weten waar ik de muziek zo goed van ken) Ook bizar hoe dat nog op een C64 draaide, met zulke enorme vijanden, geen idee hoe hij het voor mekaar kreeg... En dan halverwege het spel veranderde het ineens in bijzonder goede shooter (in tegenstelling tot platformer)! (ook niet gek aangezien R-Type van dezelfde maker was)

Maar misschien zijn we eigenlijk een beetje off topic aan het dwalen, al is wat nostalgie wel even leuk

edit: Mijn xbox stats ook maar even opgezocht :+
Xbox 2017
Dat ik toch nog zo hoog zit, na maart ben ik namelijk veel minder op mijn Xbox gaan spelen omdat mijn PC en nu de Wii U (ja ja, Breath of the Wild :P) weer begonnen te trekken :P

edit2: vraag me af of Netflix meetelt in die hours played...
edit3: nah waarschijnlijk niet, anders stond die op 1 bij most played games :+

[ Voor 9% gewijzigd door Finraziel op 15-12-2017 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Xbox One X gekocht voor de Multiplatform games en Forza7, vandaag bunnen gekomen maar de game komt pas morgen helaas :( .

Nu had ik alleen nog wat oude games op mijn account dus dacht ik koop de PUBG beta maar oei dat is wel heel stroef zeg allemaal.

Door de populariteit had ik mij verder niet in de game verdiept eigenlijk maar had her en der begrepen dat de Final uit zou komen gelijk met de Xbox Release.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Donstil schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 17:12:
Xbox One X gekocht voor de Multiplatform games en Forza7, vandaag bunnen gekomen maar de game komt pas morgen helaas :( .

Nu had ik alleen nog wat oude games op mijn account dus dacht ik koop de PUBG beta maar oei dat is wel heel stroef zeg allemaal.

Door de populariteit had ik mij verder niet in de game verdiept eigenlijk maar had her en der begrepen dat de Final uit zou komen gelijk met de Xbox Release.
Zet de capture eens uit op de Xbox, schijnt dan (een stuk) beter te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Exorcist schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 17:14:
Zet de capture eens uit op de Xbox, schijnt dan (een stuk) beter te gaan.
Thnx! Dat scheelt idd enorm. Had even gemist dat dit al besproken was een paar pagina`s terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Sinds vandaag ook te koop al bij Bol.com
https://www.bol.com/nl/p/...bf92970065bba51d000032793
De Xbox One X en PlayerUnknown's Battlegrounds koop je nu samen voor slechts 488,-. PUBG wordt automatisch toegevoegd aan je winkelwagen.
Weet alleen niet of het een 'echte' bundel is waarbij ook de buitenkant van de doos anders is, maar de game zit er iig wel bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Is gewoon de reguliere Xbox One X doos met een copy van PUBG erbij geshipped ( code in een pubg doosje )

beetje hetzelfde principe als je een winkel binnen gaat en ze zetten het gratis game dat erbij komt recht langs de console en je neemt gewoon de console + 1 exemplaar van de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
srdevil schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 20:03:
[...]

Sinds vandaag ook te koop al bij Bol.com
https://www.bol.com/nl/p/...bf92970065bba51d000032793

[...]

Weet alleen niet of het een 'echte' bundel is waarbij ook de buitenkant van de doos anders is, maar de game zit er iig wel bij.
Dat is kak zeg. Die combinatie (en forza7) heb ik gister juist gekocht.

Gelijk de klantenservice maar even een berichtje gestuurd. Mochten ze niets doen dan stuur ik alles terug en bestel ik opnieuw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oknot
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09-2020
Sinds vandaag de Plantronics rig 800 lx binnen. Geen high end maar wel een redelijke hoofdtelefoon. Had echter gezien de lovende reviews er meer van verwacht. Ik vind het geluid erg direct en op de oren gericht. Mis de ruimtelijkheid. Ook zijn de oorschelpen aan de kleine kant waardoor mijn oren ( maatje normaal, geen flappers ofzo) niet geheel vrij zijn. Ook qua bas is het niet wat het moet zijn. Probeert laag te gaan maar stoort bij middel tot hoge volumes al snel. Draadloos is wel fijn en werkt ook goed. Nul vertraging bij het kijken van films. In tegenstelling tot wat er bij coolblue beweert wordt werkt de 800lx zowel op de xbox als op de pc en dat is ook een plus. Gewicht is ook goed te doen. Volume regeling op de oorschelp is prettig. Al met al goed genoeg om te houden maar minder dan gehoopt. Nog geen gebruik gemaakt vd mic functie dus daar ook nog geen mening over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-09 15:01

v8power67

Psn: Mausosaurus

PUBG crosses 1 million players on Xbox One in 48 hours. Bundled with One X

https://www.resetera.com/...bundled-with-one-x.11330/
Earlier this week, PlayerUnknown’s Battlegrounds (PUBG) released as a console launch exclusive on Xbox One in the Xbox Game Preview program, bringing the hottest multiplayer game of the year to console for the first time. Xbox fan excitement for the launch has been incredible, with more than 1 million players on Xbox One in its first 48 hours alone.
Damn dat is zeer indrukwekkend qua cijfers.
Alleen persoonlijk snap ik het totaal niet want de game ziet er super slecht en saai uit( imho offcourse).
Maar blijkbaar raakt het een grote groep mensen. Doet ms heel slim dit. Nu waarschijnlijk wachten op de berichten dat ms de studio koopt/ de game koopt en exclusief maakt.

[ Voor 21% gewijzigd door v8power67 op 16-12-2017 00:15 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 00:14:
PUBG crosses 1 million players on Xbox One in 48 hours. Bundled with One X

https://www.resetera.com/...bundled-with-one-x.11330/

[...]

Damn dat is zeer indrukwekkend qua cijfers.
Alleen persoonlijk snap ik het totaal niet want de game ziet er super slecht en saai uit( imho offcourse).
Maar blijkbaar raakt het een grote groep mensen. Doet ms heel slim dit. Nu waarschijnlijk wachten op de berichten dat ms de studio koopt/ de game koopt en exclusief maakt.
Als de geruchten kloppen heeft Microsoft 2 jaar console-exclusiviteit afgedwongen in ruil voor support (The Coalition)
MS heeft goud in handen ! _/-\o_

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

justifire schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 01:23:
[...]

Als de geruchten kloppen heeft Microsoft 2 jaar console-exclusiviteit afgedwongen in ruil voor support (The Coalition)
MS heeft goud in handen ! _/-\o_
Naja niet om te trollen ofzo, maar ja ms heeft dit ook echt nodig. Weinig grote first party games. Dus hebben echt zon game nodig op moment. En is de Xbox gamers gegund. Maar zoals ik al zei ik snap de hype echt niet... Meerdere filmpjes gekeken, maar doet me echt niks. Als je ook leest hoe het op moment draait op de xbox... Tja is alpha, maar op pc is ook geen super geoptimaliseerd spel. Hoop wel voor xboxers dat dan binnen die 2 jaar de game ook echt wel intressant blijft en heeel stuk beter draait. Want anders is het leuk 2 jaar exclusiviteit maar dan tegen tijd dat ie dus mogelijk naar andere consoles komt is de game net goed draaiend. En dan ben je eigelijk 2 jaar beta tester geweest..

Maja dat is allemaal koffie dik kijken natuurlijk.
Maar dat het zeer slim zaken doen is van ms dat is het zeker.

Heb me wel aangemeld voor pc versie testen van sea of thieves. Ben benieuwd of het wat is of niet.
Gratis testen is altijd leuk!!
Gameplay wat ik gezien heb zag er leuk uit maar had erg de vraag van is dit nog leuk na paar uur spelen. Dus ja dat zou ik graag eens zelf willen testen dan.
Als ik crapgamerreviews (meggaaa xbox fanboy op youtube met misterx achtige hype videos) moet geloven word dit de killer xbox/pc game van ms.
Dus ja ben benieuwd!!

Acties:
  • +3 Henk 'm!
PUBG is uniek, grafisch is het moah op dit moment. Het ondervind ook regelmatig wat lag. Er is genoeg op aan te merken. Maar.... de manier van spelen. De sfeer en spanning dat achter elke deur iemand kan zitten is erg vermakelijk. Tis over duidelijk een vroege beta waar nog veel aan moet gebeuren. Maar wanneer dit op een goede manier gebeurd hebben ze inderdaad goud in handen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Zit ik dan.. net de Oled55c7v gekocht om alle pracht er praal uit de Xbox One X te kunnen halen. En wat speel ik.. alleen maar PUBG. En wat is dit spel tof. Ook voor een man van 35 kan ik nog aardig mee. Ik heb dan wel geen chicken chicken winners dinner gewonnen maar dat mag de pret niet drukken. Je springt uit het vliegtuig, land met een beetje geluk op de juiste plek waar je wilt zijn (oefening maakt kunst) gaat gelijk het eerste huisje wat je tegen komt in, en hoopt op een (goed) wapen, waar je gelijk de andere persoon die vlakbij je is geland neer kan knallen. Mij hebben ze met dit spel, ik ben verkocht. Microsoft heeft met dit spel goud in handen.

Mocht er iemand zijn, die een paar potjes wilt spelen zo nu en dan, laat het ma weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 01:48:
[...]

Naja niet om te trollen ofzo, maar ja ms heeft dit ook echt nodig. Weinig grote first party games. Dus hebben echt zon game nodig op moment. En is de Xbox gamers gegund. Maar zoals ik al zei ik snap de hype echt niet... Meerdere filmpjes gekeken, maar doet me echt niks. Als je ook leest hoe het op moment draait op de xbox... Tja is alpha, maar op pc is ook geen super geoptimaliseerd spel. Hoop wel voor xboxers dat dan binnen die 2 jaar de game ook echt wel intressant blijft en heeel stuk beter draait. Want anders is het leuk 2 jaar exclusiviteit maar dan tegen tijd dat ie dus mogelijk naar andere consoles komt is de game net goed draaiend. En dan ben je eigelijk 2 jaar beta tester geweest..

Maja dat is allemaal koffie dik kijken natuurlijk.
Maar dat het zeer slim zaken doen is van ms dat is het zeker.

Heb me wel aangemeld voor pc versie testen van sea of thieves. Ben benieuwd of het wat is of niet.
Gratis testen is altijd leuk!!
Gameplay wat ik gezien heb zag er leuk uit maar had erg de vraag van is dit nog leuk na paar uur spelen. Dus ja dat zou ik graag eens zelf willen testen dan.
Als ik crapgamerreviews (meggaaa xbox fanboy op youtube met misterx achtige hype videos) moet geloven word dit de killer xbox/pc game van ms.
Dus ja ben benieuwd!!
Sea of thieves vind ik dan weer helemaal niets.
Vond het vrij saai om te spelen en veels te kinderachtig.
Misschien leuk met wat vrienden en een paar goede potten bier er bij, maar dan is zelfs World of Tanks nog leuk om te doen.
Al moet je bij laatsgenoemde wel bijna tegen een coma aanzitten om het leuk te gaan vinden _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/9AunlG4HvyrfvLhYEYs79Ehf/full.jpg

Voor iemand die enkel Singeplayer speelt valt dit nog wel mee toch?

Overigens moet ik misschien eens iets doen aan mijn vriendenaantal :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
justifire schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:46:
Twijfel, twijfel, twijfel, maar voor 22 euro inclusief AC Unity kon ik hem niet laten liggen.
https://www.cdkeys.com/xb...ns-battlegrounds-xbox-one
Same here :P

Heb deze coupon gebruikt: 4D64PYGFP voor extra 1.10 euro korting, weet niet of het een eenmalige code is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

OMG Serieus ? ik zal mijn statistieken maar niet posten. :+
MRE-Inc schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 14:23:
[...]
Ik durf te wedden dat @bram1984 's avonds stiekem zijn Xbox One X die ubergeile topnotch 1000000 miljoenmiljard keer betere graphics producerende dan zijn PS4 Pro, console te voorschijn haalt. Snel stiekem de gordijnen dicht zodat niemand het kan zien dat hij toch stiekem een Xbox fanboi is :Y ;)
LOL, misschien heeft de Kerstman nog een speciaal cadeau voor @bram1984 in gedachten. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Donstil schreef op vrijdag 15 december 2017 @ 20:53:
[...]

Dat is kak zeg. Die combinatie (en forza7) heb ik gister juist gekocht.

Gelijk de klantenservice maar even een berichtje gestuurd. Mochten ze niets doen dan stuur ik alles terug en bestel ik opnieuw :)
Even mijzelf quoten mocht iemand het boeien. Klanten service pakt dit keurig op, heb €30,- retour gekregen.

Mocht je dus ook deze week een X gekocht hebben. Doe er je voordeel mee.
v8power67 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 00:14:

Dat komt omdat je 1 belangrijk ding niet mee krijgt via filmpjes en dat is de spanning. Ja de game loopt matig en ja de game ziet er matig uit maar dat wordt allemaal ruimschoots gecompenseerd door die spanning.

Zeker als je wat verder bent in het potje is die lekker aanwezig.

[ Voor 39% gewijzigd door Donstil op 16-12-2017 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Donstil schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 16:03:
[...]

Even mijzelf quoten mocht iemand het boeien. Klanten service pakt dit keurig op, heb €30,- retour gekregen.

Mocht je dus ook deze week een X gekocht hebben. Doe je er voordeel mee.

[...]

Dat komt omdat je 1 belangrijk ding niet mee krijgt via filmpjes en dat is de spanning. Ja de game loopt matig en ja de game ziet er matig uit maar dat wordt allemaal ruimschoots gecompenseerd door die spanning.

Zeker als je wat verder bent in het potje is die lekker aanwezig.
Maar die spanning mis je met alle videos. Kijken of doen is groot verschil.
Maar kan wel een idee krijgen van het spel en de sfeer op deze manier.
Maar ben geen shooter fan, en zeker niet online shooters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

v8power67 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 16:17:
[...]
Ik wel, maar alleen offline en op de Pc, online en op een console kan ik niet winnen van al die fanatiekelingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wom schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 12:55:
[...]

[afbeelding]

Voor iemand die enkel Singeplayer speelt valt dit nog wel mee toch?

Overigens moet ik misschien eens iets doen aan mijn vriendenaantal :+
Wow je zit met 5k gamerscore bij de top 2%. Zelfs als je niet er achteraan zit lijkt me dat je wel zoiets unlocked per jaar. Verbazingwekkend laag vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 17:14:
[...]

Wow je zit met 5k gamerscore bij de top 2%. Zelfs als je niet er achteraan zit lijkt me dat je wel zoiets unlocked per jaar. Verbazingwekkend laag vind ik.
Waarschijnlijk relatief veel mensen die vooral één game spelen, alleen maar steeds dezelfde game (online waarschijnlijk dan). Om 5k GS te halen zul je toch minstens 5 verschillende games moeten spelen. De meeste mensen zullen niet zo fanatiek zijn als wij in dit topic.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 17:29:
[...]

Waarschijnlijk relatief veel mensen die vooral één game spelen, alleen maar steeds dezelfde game (online waarschijnlijk dan). Om 5k GS te halen zul je toch minstens 5 verschillende games moeten spelen. De meeste mensen zullen niet zo fanatiek zijn als wij in dit topic.
90% boeit heel die achievements niet meer, en zullen er ook geen moeite extra voor doen om ze te halen. Alles wat je krijgt, leuk meegenomen, de rest is nooit interessant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Mijn gespeelde uren zijn wel zorgwekkend... (Getuige het feit dat ik 3 kinderen onder de 8 heb én 60 uur per week werk :P )

(423)

https://www.xbox.com/nl-n...4f-4377-8f02-2eb7b8eda6e4

:+ :X

Alhoewel; dat komt gemiddeld neer op 8 uur per week, iets meer dan een uur per dag.

[ Voor 37% gewijzigd door Notna op 16-12-2017 18:21 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SinergyX schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:07:
[...]

90% boeit heel die achievements niet meer, en zullen er ook geen moeite extra voor doen om ze te halen. Alles wat je krijgt, leuk meegenomen, de rest is nooit interessant.
Ja is dat echt 90%? Heb je dat uit een onderzoek of doe je maar een aanname? Ik persoonlijk vind het de game altijd wel verlengen namelijk en zie om mij heen dat mensen er ook wel mee bezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21-09 20:41
Dank all! Ik heb mijn vrouw gelijk even verteld dat ze niet meer mag klagen over mijn game uren (180) :+

Ik ben wel effectief met mijn gamerscore: in de top 6% terwijl mijn uren gespeeld in de top 27% zitten!

[ Voor 33% gewijzigd door Arjan90 op 16-12-2017 18:23 ]

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Als dat zorgwekkend is dan zijn een aardig aantal van ons hier zware verslaafden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Finraziel schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:22:
[...]

Als dat zorgwekkend is dan zijn een aardig aantal van ons hier zware verslaafden :+
Zie edit met nuancering :+

[ Voor 3% gewijzigd door Notna op 16-12-2017 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 17:14:
[...]

Verbaasde mij ook, want ik ben totaal niet bezig met de achievements. Anders had ik wel de gegevens van mijn oude X360 account opgesnord, daar had ik een veelvoud staan.

Moet zeggen dat ik er stiekem meer uren in gestoken heb dan verwacht. Maar er zijn dan ook veeeeel toffe games te spelen. Als ik terugkijk waren de toppers voor mij (in random order en niet gekeken naar releasedatum):

- Wolfenstein 2
- Arkham Knight (damn die was tof)
- Forza Horizon 2
- Gears 4

Games die ik te weinig heb gespeeld wegens te moeilijk of snel beu:
- Steep

:P

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
v8power67 schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 16:17:
[...]

Maar die spanning mis je met alle videos. Kijken of doen is groot verschil.
Maar kan wel een idee krijgen van het spel en de sfeer op deze manier.
Je moet het zelf spannend maken want de game zelf is dat verre van. Je kan ook gewoon in een druk gebied jumpen en meteen voor de actie gaan in plaats in de top 10 te willen komen. PUBG was in het begin nogal dat iedereen in "survival" modus ging maar zo speelt men over het algemeen al niet eens meer. PUBG is een leuke game die je af en toe even oppikt. Ik kan ook daarom werkelijk niet snappen dat je dit achter elkaar kan spelen bv. Zelfs op de pc met een groep waren we het met een paar potjes wel weer zat. op een gegeven moment zijn we het ook anders gaan doen, door meteen in drukke gebieden te jumpen en dat te overleven, zoveel mogelijk te killen en kijken wie overblijft en daarmee door te gaan.

Nu na al die tijd en het eigenlijk alweer 2.5 maanden niet eens meer echt hebt aangeraakt, moet ik zeggen dat PUBG redelijk overhyped is voor wat het is. Op een gegeven moment ken je het wel en krijg je het gevoel dat je sowieso iets speelt waarin je ook geen progressie maakt of kan maken. Al was dit spel nu al multiplatform op de consoles dan zou ik het daar niet eens willen spelen. Als ik zie dat de performance gewoon brak is en de snelheid van PUBG ook anders is op consoles. Het is vooral de Hype wat zorgt dat men dit koopt maar of het echt een goede game is...weet niet. Dat zelfde heb ik met Fornite of H1Z1.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
Ben het daar niet helemaal mee eens. PUBG is voor de mensen die graag shooters spelen spannend en er komt ook wel wat tactiek bij kijken.
Ik heb jaren Counterstrike gespeeld, niet om de grafische pracht en praal maar juist om de spanning.
Kijk hoeveel mensen WOT spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Finraziel schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:22:
[...]

Zo lang iedereen nog weet waar ze mee bezig zijn is dat totaal geen probleem. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Schimanski schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 19:41:
Ben het daar niet helemaal mee eens. PUBG is voor de mensen die graag shooters spelen spannend en er komt ook wel wat tactiek bij kijken.
Ik heb jaren Counterstrike gespeeld, niet om de grafische pracht en praal maar juist om de spanning.
Kijk hoeveel mensen WOT spelen.
Counterstike was ook het eerste waar ik aan moest denken bij PUBG :)
Ondertussen wat potjes gespeeld en damn wat is dit verslavend !
Ben er absoluut niet goed in, loopt soms echt voor geen meter en de controls zijn voor mij nog abacadabra maar man, man wat vermaak ik me hier mee.
Gevechten zijn ronduit hilarisch, had net nog iemand met gun, breekijzer en bepakking die het vuur op mij opende.
Had nog niets gevonden, heb hem met mijn blote knuisten dood moeten slaan.....in mijn onderbroek _O-
http://xboxdvr.com/gamer/Just1fire/video/40994211

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 22:28
Iemand nog een goede aanbieding gespot voor een tweede controller?

Ik zie ze online allemaal rond de 50-60 E en dat vind ik net iets te veel voor een paar potjes Rocket League met mijn zoontje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
nadd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:29:

Ik zie ze online allemaal rond de 50-60 E en dat vind ik net iets te veel voor een paar potjes Rocket League met mijn zoontje.
Voor een Elite controller bedoel je? Standaard Xbox One controllers zijn +/- 48 ekkies.
https://www.bol.com/nl/p/...stionType=suggestedsearch

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bbfreak schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 23:29:
[...]

Voor een Elite controller bedoel je? Standaard Xbox One controllers zijn +/- 48 ekkies.
https://www.bol.com/nl/p/...stionType=suggestedsearch
€50-€60 voor een Elite controller? Vertel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

nadd schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 22:29:

Wat vind je van 40 euro?

https://nl.pepper.com/aan...or-eur3983-amazonde-56769

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zolang je er geen malaria in krijgt ben ik geïnteresseerd :+
(Maar moet de vorige twee games nog spelen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:37

JSchut

.....

Notna schreef op zaterdag 16 december 2017 @ 18:17:
Mijn gespeelde uren zijn wel zorgwekkend... (Getuige het feit dat ik 3 kinderen onder de 8 heb én 60 uur per week werk :P )

(423)

https://www.xbox.com/nl-n...4f-4377-8f02-2eb7b8eda6e4

:+ :X

Alhoewel; dat komt gemiddeld neer op 8 uur per week, iets meer dan een uur per dag.
Ik zit ook hoger dan ik had verwacht. 666 uur.
12 uur per week.

https://www.xbox.com/nl-n...e0-4051-b046-140dd62df0ce

Gaat nog wel wat omhoog als ik begin met Dark Souls 3 Goty :P Ga dit jaar de 700 uur nog wel halen gok ik.

[ Voor 3% gewijzigd door JSchut op 17-12-2017 07:20 ]

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nadd
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17-09 22:28

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:42
Waarschijnlijk komende week die patch. In de vorige gevallen dat een game van "in development" naar "coming soon" ging duurde het een paar dagen. Zou een mooi kerstkadootje zijn, moet de 2 grote DLC's nog steeds spelen.

Maar moet van mezelf toch echt eerst AC Origins uitspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

Finraziel schreef op zondag 17 december 2017 @ 06:18:
[...]

Zolang je er geen malaria in krijgt ben ik geïnteresseerd :+
(Maar moet de vorige twee games nog spelen)
Hier hetzelfde eigenlijk. De laatste die ik uitgespeeld had was deeltje 3, was begonnen aan 4, maar was meer van hetzelfde. Ook van Primal las ik dat het meer van hetzelfde was met een ander thematje, dus ben wel benieuwd hoe 5 dan gaat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Meer van hetzelfde maar dat is voor mij een enorm pluspunt, deel 3 & 4 waren fantastisch.

Ik kijk er naar uit. Pre-order staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ook hoor. Zal vast genoeg aan te merken zijn op Ubisoft maar wat ben ik blij met ip's zoals Assasins Creed en Far Cry. Gewoon heerlijk op je eigen tempo verdwalen in de fascinerende werelden die ze ons voorschotelen. Ik kijk mijn ogen uit in het oude Egypte en zit me ook al te verheugen op het hedendaagse Montana USA van Far Cry. Ik ben ook veel meer een singleplayer. Af en toe een potje online Forza of Project Cars is prima maar ik begin niet meer aan online shooter. Zal ook een beetje de leeftijd worden(40). :') ;) Zo gaat die hele PUBG hype gelukkig ook aan mij voorbij. Een goede SP shooter zoals Wolfenstein 2 kan ik echter zeker waarderen. Gelukkig mag ik daar ook nog aan gaan beginnen :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2017 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Het Vosje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10:30
Zat er natuurlijk aan te komen, maar de 500GB van mn One S is praktisch vol.
Iemand aanraders of tips voor een Externe HDD?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xgar
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:11
Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malandro
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19-09 15:16
DutchOwnage schreef op zondag 17 december 2017 @ 10:12:
Waarschijnlijk komende week die patch. In de vorige gevallen dat een game van "in development" naar "coming soon" ging duurde het een paar dagen. Zou een mooi kerstkadootje zijn, moet de 2 grote DLC's nog steeds spelen.

Maar moet van mezelf toch echt eerst AC Origins uitspelen.
Komt Forza Horizon dan ook al voor de kerst? Staat namelijk ook op Coming Soon
Pagina: 1 ... 52 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.