sinds een paar dagen heeft mijn Elite controller een probleempje, en ik daardoor dus ook.
Mijn linker thumbstick geeft blijkbaar standaard aan dat mijn poppetje naar voren moet lopen. (drift heet het volgens mij).
Nu heb ik onlangs gechat met xbox.microsoft support en de beste persoon wist mij te vertellen dat mijn controller nog wel binnen garantie viel en dat hij een nieuwe linker thumbstick kon toe sturen en "dat ik dat dan zelf wel even kon vervangen.. oh ja en het kost €17,-".
Daar toch vriendelijk voor bedankt, aangegeven dat ik voor zo'n product toch zeker meer service had verwacht. Mijn gesprekspartners "hands were tied".
Nu zit ik net even weer op de xbox support website te kijken en zie ik dat ik kostenloos (!!!) mijn controller kan opsturen en dat ik een nieuwe terug gestuurd krijg...
Het is maar goed dat ik zat, anders was mijn broek afgezakt.
Nu ben ik eigenlijk even benieuwd naar jullie ervaringen met betrekking tot service van microsoft, en dan specifiek in het geval van controllers. Ga ik toch nog kosten voor mijn rekening krijgen of is de service dusdanig goed dat dit gewoon wordt omgewisseld en dat ik een of andere stagiar op de chat had?
ik zou sowieso voor de division gaan, heb mij daar ontzettend mee vermaakt en ga hem als de 4K patch komt zeker nog een keer spelen en deze zeker al €15,- waard.
De andere 2 games heb ik geen ervaring mee.
PUBG is erg leuk, maar is nog wel erg Beta.. veel lag, framedrops etc. Ik vermoed dat als je hem op de PC hebt gespeeld dat de dan op de X1(X) tegenvalt.
[
Voor 20% gewijzigd door
ourplayground op 20-12-2017 16:38
]