[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 53 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.069 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-09 20:44

Winkiller

De Mopperpot

Het Vosje schreef op zondag 17 december 2017 @ 15:16:
Zat er natuurlijk aan te komen, maar de 500GB van mn One S is praktisch vol.
Iemand aanraders of tips voor een Externe HDD?
Type eens "externe schijven" in bij het zoekveld bovenaan deze pagina.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EQuTINW.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Winkiller op 17-12-2017 17:01 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Winkiller schreef op zondag 17 december 2017 @ 16:59:
[...]

Type eens "externe schijven" in bij het zoekveld bovenaan deze pagina.

[afbeelding]
Goeie tip maar als je zoekt op “externe schijven” krijg je precies 0 keer antwoord op zijn vraag :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 21-09 20:44

Winkiller

De Mopperpot

Donstil schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:12:
[...]

Goeie tip maar als je zoekt op “externe schijven” krijg je precies 0 keer antwoord op zijn vraag :+
_O-

https://www.consoleshop.nl/advies/opslag-xbox-one-uitbreiden.html

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peter711
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21-01 22:52
Heb zelf goede ervaring met WD Passport 3TB en SLECHTE ervaring met 4TB WD passport
De 3TB werkt bij zonder problemen. De 4TB na 1,5 TB moven/downloaden geen reactie meer van de schijf op de XBOX. Tijdens moven dus problemen en ook na grote hoeveelheid meer dan 1TB downloaden.
De problemen 4TB WD Passport traden bij mij dus niet direct op maar pas na downloaden/installeren van meer dan 1TB

Misschien pech maar ik las wel meer negatieve ervaringen op Internet van de 4TB Passport in combinatie met XBOX. Gebruik de 4TB nu voor mijn NVIDIA shield en de 3TB voor de XBOX One X.

[ Voor 7% gewijzigd door Peter711 op 17-12-2017 17:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20-09 22:53
Sinds gister in het bezit van een Xbox One X! Machtig apparaat :)

Alles al een beetje ingesteld maar ik vraag mij nog af hoe ik instel dat, als ik mijn headset activeer, het geluid alleen door de headset komt. Nu komt het door de headset EN door mijn 5.1 opstelling.

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter711
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 21-01 22:52
Morpheus2003 schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:21:
Sinds gister in het bezit van een Xbox One X! Machtig apparaat :)

Alles al een beetje ingesteld maar ik vraag mij nog af hoe ik instel dat, als ik mijn headset activeer, het geluid alleen door de headset komt. Nu komt het door de headset EN door mijn 5.1 opstelling.

Alvast bedankt!
In tegenstelling tot bij de PS4 helaas krijg je geluid uit beide. Moet zelf mijn receiver op min zetten om te voorkomen dat geluid ook uit mijn boxen komt. Misschien dat ik zelf iets verkeerd instel, zo niet dan is dat wel een minpunt van de XBOX in vergelijking met de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
justifire schreef op zondag 17 december 2017 @ 10:04:
The Witcher 3 enhanced status is veranderd van 'in development' naar 'coming soon'
Zou het dan toch nog een heksige kerst worden ? :9
https://www.xbox.com/en-U.../xbox-one-x-enhanced-list
De standaard versie heeft de update al wel gehad, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
Peter711 schreef op zondag 17 december 2017 @ 17:24:
[...]

In tegenstelling tot bij de PS4 helaas krijg je geluid uit beide. Moet zelf mijn receiver op min zetten om te voorkomen dat geluid ook uit mijn boxen komt. Misschien dat ik zelf iets verkeerd instel, zo niet dan is dat wel een minpunt van de XBOX in vergelijking met de PS4.
Ah! Dat zou zonde zijn. Ik heb ook een PS4 en daar gaat idd standaard het geluid van de versterker uit en schakelt alles over naar de headset. Ben benieuwd of er toch een mogelijkheid is behalve het volume van de versterker naar 0 draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan prima uit de voeten met WD 2tb. Let vooral op snelheid. 7200 scheelt lichtjes in laad- en installatie tijden. Ik zou grootte bepalen en dan de goedkoopste 7200 nemen van een bekend merk. Cheap meuk merken bij harde schijven is nooit zo handig. Hoewel data verlies bij een console ook geen bal uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus2003
Weet iemand of dit dezelfde controller is als die geleverd wordt bij de Xbox One X?

https://www.amazon.de/gp/...ID=516c5MlLUzL&ref=plSrch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 19-09 15:15
Morpheus2003 schreef op zondag 17 december 2017 @ 19:44:
Weet iemand of dit dezelfde controller is als die geleverd wordt bij de Xbox One X?

https://www.amazon.de/gp/...ID=516c5MlLUzL&ref=plSrch
Nee dat is het 2015 model aka de v2, One X krijgt de V3 controller meegeleverd net zoals de One S.

Deze dus : https://www.amazon.de/Mic...x%2Bone%2Bcontroller&th=1

Die wat jij linkte is de v2 met 3.5mm jack, de v3 die bij de One S en X komt heeft daarboven op nog eens de grippy texture en Bluetooth.

[ Voor 9% gewijzigd door Katmi op 17-12-2017 20:17 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 13:59:
Ik ook hoor. Zal vast genoeg aan te merken zijn op Ubisoft maar wat ben ik blij met ip's zoals Assasins Creed en Far Cry. Gewoon heerlijk op je eigen tempo verdwalen in de fascinerende werelden die ze ons voorschotelen. Ik kijk mijn ogen uit in het oude Egypte en zit me ook al te verheugen op het hedendaagse Montana USA van Far Cry. Ik ben ook veel meer een singleplayer. Af en toe een potje online Forza of Project Cars is prima maar ik begin niet meer aan online shooter. Zal ook een beetje de leeftijd worden(40). :') ;) Zo gaat die hele PUBG hype gelukkig ook aan mij voorbij. Een goede SP shooter zoals Wolfenstein 2 kan ik echter zeker waarderen. Gelukkig mag ik daar ook nog aan gaan beginnen :P
PUBG is juist een perfecte shooter voor oude bejaarden.
Draait veel meer om tactiek dan snelheid, dus lekker relax het veld over struinen, beetje looten, kijken of je ergens iemand ziet en dan de tegenstander zien te verrassen.
Zojuist 2de geworden, damn dat laatste cirkeltje was intens :X oOo <3

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zondag 17 december 2017 @ 20:35:
[...]

PUBG is juist een perfecte shooter voor oude bejaarden.
Draait veel meer om tactiek dan snelheid, dus lekker relax het veld over struinen, beetje looten, kijken of je ergens iemand ziet en dan de tegenstander zien te verrassen.
Zojuist 2de geworden, damn dat laatste cirkeltje was intens :X oOo <3
Ik, als bejaarde, ben juist op zoek naar een shooter waarbij tactiek niet belangrijk is en het prima gaat als je traag bent. Oh en dat je het allen kan spelen. Anders was Siege mijn spel. PvZ GW was echt perfect wat dat betreft. Cod gaat te snel, BF is een wandel simulator, Gears is te tactisch en skill-based. Halo is wel de shit. Maar dat boeit me niet heel lang achter elkaar. Misschien Overwatch maar eens proberen.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2017 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:56
Mijn god wat kan ik zo niet raak schieten :X voor de rest is PUBG heerlijk! intense potjes gehad tot ju toe met random squads ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 01-09 15:30
Wolfenstein dit weekend uitgespeeld op de X, vette game! Aanrader voor zo'n drie tientjes.
Nu begonnen aan gears 4. Valt het bij de overige X gebruikers ook op dat de cutscenes van mindere kwaliteit zijn dan de in game graphics? Stuk minder crispy. Volgens mij zijn deze cutscenes Max 1080p en kapot gerenderd. Bij wolfenstein viel me dit al op, de cutscenes waren minder kleurrijk dan het spel zelf. Bij Gears 4 vind ik het nog een heel stuk erger. Een aantal jaar geleden waren de cutscenes oogstrelend maar het tij lijkt gekeerd :p

[ Voor 14% gewijzigd door Gruijters op 17-12-2017 22:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 17 december 2017 @ 21:38:
[...]

Ik, als bejaarde, ben juist op zoek naar een shooter waarbij tactiek niet belangrijk is en het prima gaat als je traag bent. Oh en dat je het allen kan spelen. Anders was Siege mijn spel. PvZ GW was echt perfect wat dat betreft. Cod gaat te snel, BF is een wandel simulator, Gears is te tactisch en skill-based. Halo is wel de shit. Maar dat boeit me niet heel lang achter elkaar. Misschien Overwatch maar eens proberen.
Ik moest bij je beschrijving inderdaad aan overwatch denken, daar kun je met je keuze van karakter zelf kiezen hoe je wil spelen.
En zolang je weg blijft bij ranked kun je prima solo spelen (wel een beetje met je team mee lopen en zo natuurlijk, maar ik bedoel dat je niet van tevoren een groep bij mekaar hoeft te hebben of per se met headset op om de voice chat te joinen)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 20:02
vandaag een Xbox One 1TB op de kop getikt voor €150, incl 6 spellen, meteen op de terugweg een aantal spellen ingeruild bij de Gamemania, Farcry 4 heb ik al op de PS4, RB6 wil ik nog op de PS4 i.v.m. vrienden met een PS4 en The Division en Fallout 4 zijn niet echt mijn spellen. verder zaten Gears of War Ultimate Edition er nog bij en CoD Infinite Warfare. GoW al gespeeld op de Xbox360 maar zeker een replay waard en CoD ben ik opzich ook wel benieuwd naar. Bij de Gamemania heb ik nog Halo Masterchief Collection en Quantum Break meegenomen.

Mijn wishlist betstaat iig nog uit het volgende: Halo 5, GoW4, Cuphead en een Forza.

maar die laatste vind ik lastig, Ik heb Forza Motorsport 2 gespeeld, vond ik erg goed. Nu is net Forza 7 uit zag ik maar zitten daar gameplay elementen (lootbox achtig) in waar ik echt zwaar een hekel aan heb, Ik las ook ergens dat je pas auto's kunt kopen als je bepaald level van verzamelen heb gehaald maar daardoor dus eigenlijk het geld niet meer hebt voor de auto die je wilt waardoor je dus nog verder moet grinden. Forza 6 lijkt dus misschien een logischere keuze voor mij, zelfde insteek, maar dan wat ouder. En dan is er ook nog Horizon 3 met een open wereld en wat meer arcade, spreekt me op zich wel aan al moet ik wel zeggen dat ik juist ook echt wel weer zin heb om de nürburgring weer eens te verkennen. NFS wist me bijv. ook niet heel lang te boeien.

Welke Forza raden jullie aan en waarom? en welke exclusive game die niet in mijn wishlist staat moet ik echt nog checken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Zou persoonlijk wel voor een externe SSD schijf gaan wil je genieten van wat extra snellere laadtijden. Zéker met een One (S). Dit kan aanzienlijk in laadtijden schelen. Ja het is wel duurder, maar je verdiend het praktisch terug in laadtijden d:)b

Zelfs met de Xbox One X merk je nog verschil ermee, alhoewel het verschil dan wel iets kleiner wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:53

Sagat

Is pappa x2!

Reefun schreef op maandag 18 december 2017 @ 08:12:
[...]

Zou persoonlijk wel voor een externe SSD schijf gaan wil je genieten van wat extra snellere laadtijden. Zéker met een One (S). Dit kan aanzienlijk in laadtijden schelen. Ja het is wel duurder, maar je verdiend het praktisch terug in laadtijden d:)b

Zelfs met de Xbox One X merk je nog verschil ermee, alhoewel het verschil dan wel iets kleiner wordt.
Ik moet zeggen dat ik schrok van hoe snel miijn 500gb schijfje vol loopt op mijn s. Aan de andere kant, om het (momenteel nog) mijn secudaire console is, vind ik het nog niet zo spannend. Ik denk zelf dat een ssd te duur is voor het snelheidsvoordeel wat je ervoor terug krijgt. Maar ik speel dan ook met name kleine en sp games. Als je grote openworld en/of mp games speelt, dan is het wel het overwegen waard.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren de eerste DLC van Wolfenstein 2 afgerond. Voelde een beetje aan als een allegaartje van levels achter elkaar met weinig structuur. Maar de stijl die je in deze eerste DLC speelt spreekt mij wel het meeste aan (rammen, beuken en dual-wielden).

Wel vind ik het jammer dat de cutscenes als stripverhaal worden verteld. Vond de geanimeerde in-game scenes juist erg sterk in Wolfenstein 2.

Wachten is nu op de tweede DLC, waarbij je meer een stealth achtige benadering moet zoeken. Had daar in de proloog het meeste moeite mee, ben benieuwd hoe die zal bevallen.
iwaarden schreef op maandag 18 december 2017 @ 00:46:
Welke Forza raden jullie aan en waarom? en welke exclusive game die niet in mijn wishlist staat moet ik echt nog checken
Gewoon voor FM7 gaan in mijn ogen. Het systeem met die lootboxes zit ook in deeltje 6 en naar mijn mening beperkt dit je niet in je voortgang. Vaak kun je het zelfs gebruiken om het lastiger te maken voor jezelf. Daar moet je het niet voor laten. Heb wel veel meer uren in deel 6 zitten, die gezien de lagere prijs interessanter kan zijn. Deel 7 is echter zeker wel een verbetering, dus neig toch je 7 aan te raden.

Wat betreft aanraders moet je eens naar Sunset Overdrive kijken. Erg toffe en originele game waar ik flink wat uurtjes in heb zitten. Ook moet je Rare Replay zeker eens checken als je wat meer nostalgische gevoelens hebt. De gekende titels zoals Gears, Halo, etc. zul je wel kennen neem ik aan. ReCore is een game die pas recent eigenlijk af is, maar die ontvangt hele verschillende reviews. Mijn type game was het niet (kunt demo downloaden).
Sagat schreef op maandag 18 december 2017 @ 08:58:
[...]

Ik moet zeggen dat ik schrok van hoe snel miijn 500gb schijfje vol loopt op mijn s. Aan de andere kant, om het (momenteel nog) mijn secudaire console is, vind ik het nog niet zo spannend. Ik denk zelf dat een ssd te duur is voor het snelheidsvoordeel wat je ervoor terug krijgt. Maar ik speel dan ook met name kleine en sp games. Als je grote openworld en/of mp games speelt, dan is het wel het overwegen waard.
Doordat het systeem met de savegames zo goed werkt durf ik al sneller een game te verwijderen. Ook ik zit aan een 500gb systeem vast. Was voornemens om een externe schijf aan te schaffen, maar geholpen door snel internet en een klein beetje planning is het nut daarvan eigenlijk verdwenen. Zou wel bij een volgende aanschaf voor een grotere opslagcapaciteit gaan, dat geef ik toe.

[ Voor 70% gewijzigd door Wom op 18-12-2017 09:14 ]

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruijters
  • Laatst online: 01-09 15:30
Wom schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:06:
Gisteren de eerste DLC van Wolfenstein 2 afgerond.
Hoeveel uur ben je bezig geweest met de DLC?
Ik ben nu bezig met alle ubercommanders uit te schakelen. Daarna wellicht de DLC aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gruijters schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:09:
[...]

Hoeveel uur ben je bezig geweest met de DLC?
Ik ben nu bezig met alle ubercommanders uit te schakelen. Daarna wellicht de DLC aanschaffen.
Een drie-vier uur ongeveer gok ik. Iets langer misschien want zitten wel pittige stukken tussen.

Overigens kan ik niet alle ubercommanders vinden wegens gebrek aan kaarten. Moet daar nog eens werk van maken, moet er nog twee...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Wom schreef op maandag 18 december 2017 @ 09:06:
Gisteren de eerste DLC van Wolfenstein 2 afgerond. Voelde een beetje aan als een allegaartje van levels achter elkaar met weinig structuur. Maar de stijl die je in deze eerste DLC speelt spreekt mij wel het meeste aan (rammen, beuken en dual-wielden).

Wel vind ik het jammer dat de cutscenes als stripverhaal worden verteld. Vond de geanimeerde in-game scenes juist erg sterk in Wolfenstein 2.

Wachten is nu op de tweede DLC, waarbij je meer een stealth achtige benadering moet zoeken. Had daar in de proloog het meeste moeite mee, ben benieuwd hoe die zal bevallen.

[...]

Gewoon voor FM7 gaan in mijn ogen. Het systeem met die lootboxes zit ook in deeltje 6 en naar mijn mening beperkt dit je niet in je voortgang. Vaak kun je het zelfs gebruiken om het lastiger te maken voor jezelf. Daar moet je het niet voor laten. Heb wel veel meer uren in deel 6 zitten, die gezien de lagere prijs interessanter kan zijn. Deel 7 is echter zeker wel een verbetering, dus neig toch je 7 aan te raden.

Wat betreft aanraders moet je eens naar Sunset Overdrive kijken. Erg toffe en originele game waar ik flink wat uurtjes in heb zitten. Ook moet je Rare Replay zeker eens checken als je wat meer nostalgische gevoelens hebt. De gekende titels zoals Gears, Halo, etc. zul je wel kennen neem ik aan. ReCore is een game die pas recent eigenlijk af is, maar die ontvangt hele verschillende reviews. Mijn type game was het niet (kunt demo downloaden).

[...]

Doordat het systeem met de savegames zo goed werkt durf ik al sneller een game te verwijderen. Ook ik zit aan een 500gb systeem vast. Was voornemens om een externe schijf aan te schaffen, maar geholpen door snel internet en een klein beetje planning is het nut daarvan eigenlijk verdwenen. Zou wel bij een volgende aanschaf voor een grotere opslagcapaciteit gaan, dat geef ik toe.
Is de difficulty een beetje gefixed? Dit breekt de game echt voor mij, ik heb met weinig games veel moeite op de medium / hard ( Zoals Halo op herioc, Gears op hardcore en COD op hardened ) Maar bij wolfenstein kom ik gewoon niet door veel stukken heen, en heb niet het idee dat het aan mij ligt, maar dat de game gewoon niet goed gebalanced is. Zo kan ik 25 man afslachten zonder gehit te worden, en dan ineens BAMBAMBAM dood, door een willekeurige npc. Ik heb het idee dat ik een fout in de game moet vinden, zoals ergens in een hoekje campen tot ze een voor een voorbij gerend komen. Maar dat haalt de game voor mij onderuit, want het lijkt me niet dat de game zo gespeeld dient te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-09 09:43
iwaarden schreef op maandag 18 december 2017 @ 00:46:
vandaag een Xbox One 1TB op de kop getikt voor €150, incl 6 spellen, meteen op de terugweg een aantal spellen ingeruild bij de Gamemania, Farcry 4 heb ik al op de PS4, RB6 wil ik nog op de PS4 i.v.m. vrienden met een PS4 en The Division en Fallout 4 zijn niet echt mijn spellen. verder zaten Gears of War Ultimate Edition er nog bij en CoD Infinite Warfare. GoW al gespeeld op de Xbox360 maar zeker een replay waard en CoD ben ik opzich ook wel benieuwd naar. Bij de Gamemania heb ik nog Halo Masterchief Collection en Quantum Break meegenomen.

Mijn wishlist betstaat iig nog uit het volgende: Halo 5, GoW4, Cuphead en een Forza.

maar die laatste vind ik lastig, Ik heb Forza Motorsport 2 gespeeld, vond ik erg goed. Nu is net Forza 7 uit zag ik maar zitten daar gameplay elementen (lootbox achtig) in waar ik echt zwaar een hekel aan heb, Ik las ook ergens dat je pas auto's kunt kopen als je bepaald level van verzamelen heb gehaald maar daardoor dus eigenlijk het geld niet meer hebt voor de auto die je wilt waardoor je dus nog verder moet grinden. Forza 6 lijkt dus misschien een logischere keuze voor mij, zelfde insteek, maar dan wat ouder. En dan is er ook nog Horizon 3 met een open wereld en wat meer arcade, spreekt me op zich wel aan al moet ik wel zeggen dat ik juist ook echt wel weer zin heb om de nürburgring weer eens te verkennen. NFS wist me bijv. ook niet heel lang te boeien.

Van die lootboxen heb je in FM7 weinig last, ik gebruik ze in ieder geval niet. Als je gewoon voor de fun tegen drivatars wilt racen heb je aan FM6 een goeie en wellicht dat er nu met de feestdagen nog extra voordeel te halen is op de DLC en VIP pas zodat je dubbele credits krijgt.
Heb zelf FM7 gekocht vanwege het HDR en 4K maar anders had ik nu nog steeds met FM6 rondjes gereden.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
Thanks! Ik zal hem eens kijken zodra ik thuis kom :)

En dan gelijk proberen in werking te stellen vanavond ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swoutr schreef op maandag 18 december 2017 @ 10:33:
[...]

Is de difficulty een beetje gefixed? Dit breekt de game echt voor mij, ik heb met weinig games veel moeite op de medium / hard ( Zoals Halo op herioc, Gears op hardcore en COD op hardened ) Maar bij wolfenstein kom ik gewoon niet door veel stukken heen, en heb niet het idee dat het aan mij ligt, maar dat de game gewoon niet goed gebalanced is. Zo kan ik 25 man afslachten zonder gehit te worden, en dan ineens BAMBAMBAM dood, door een willekeurige npc. Ik heb het idee dat ik een fout in de game moet vinden, zoals ergens in een hoekje campen tot ze een voor een voorbij gerend komen. Maar dat haalt de game voor mij onderuit, want het lijkt me niet dat de game zo gespeeld dient te worden.
In de DLC heb ik dat op twee momenten gemerkt. En dan vooral wanneer er veel vijanden rond je zijn. Het zijn diegene die je niet in je vizier hebt die je het lastig maken zo blijkt. Erg bewegelijk zijn was voor mij de manier om voorbij die punten te komen. Maar vrees dat het er dus nog inzit zoals jij het ervaren hebt. Overigens kun je ten alle tijden de moeilijkheidsgraad aanpassen, mocht je dat een optie vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
Sagat schreef op maandag 18 december 2017 @ 08:58:
[...]

Bij MP spellen (zeker bij Battlefield 1 / Battlefront 2) merk ik een enorme tijdswinst. En bij spellen zoals The Witcher / Skyrim / Fallout eveneens. Zeker bij The Witcher is het verschil dag en nacht. Eerst kon ik rustig nog even sigaretje roken en zelfs dan was hij nog niet klaar met laden.

Nu red ik wellicht een half sigaretje en is hij al klaar! Dus de laadtijden zijn met ongeveer 1 sigaret verkort :+
The Witcher 3: Wild Hunt
Xbox One S: 3 minutes, 20 seconds
Xbox One S with eSSD: 2 minute, 8 seconds
Xbox One X: 1 minute, 39 seconds
Xbox One X with eSSD: 1 minute, 39 seconds
Bron : https://venturebeat.com/2...ckly-as-the-older-models/

Nee maar serieus. Kan me voorstellen dat de snelheids winst minimaal is met kleinere games inderdaad.

Maar bovenstaande voorbeeld zie je bijv. géén verschil tussen de XB1X en een SSD bij The Witcher 3. Maar dat verschil merk ik wél enorm bij bijv. Battlefield 1. Eerst had ik alles gewoon op de interne schijf staan van de XB1X onder het mom "SSD is ong. even snel als de interne schijf van de XB1X". Maar niets was minder waar. Een MP potje inladen duurde aanzienlijk langer dan zónder SSD. Normaliter bij een Operations map krijg je heel dat gezever over de mappen zelf en voordat ze überhaupt uitgepraat zijn kon ik al op skip drikken met een SSD. Zonder SSD moest ik nog een halve minuut wachten naderhand!

[ Voor 18% gewijzigd door Reefun op 18-12-2017 14:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Reefun schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:34:
[...]

Bij MP spellen (zeker bij Battlefield 1 / Battlefront 2) merk ik een enorme tijdswinst. En bij spellen zoals The Witcher / Skyrim / Fallout eveneens. Zeker bij The Witcher is het verschil dag en nacht. Eerst kon ik rustig nog even sigaretje roken en zelfs dan was hij nog niet klaar met laden.

Nu red ik wellicht een half sigaretje en is hij al klaar! Dus de laadtijden zijn met ongeveer 1 sigaret verkort :+

[...]

Nee maar serieus. Kan me voorstellen dat de snelheids winst minimaal is met kleinere games inderdaad.
Zo een Xbox X is goed voor gezondheid en portemonne (als je 10 peukjes op een dag minder rookt er door heb je binnne het jaar je X terug verdiend. :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Reefun schreef op maandag 18 december 2017 @ 14:34:
[...]

[...]

Maar bovenstaande voorbeeld zie je bijv. géén verschil tussen de XB1X en een SSD bij The Witcher 3. Maar dat verschil merk ik wél enorm bij bijv. Battlefield 1. Eerst had ik alles gewoon op de interne schijf staan van de XB1X onder het mom "SSD is ong. even snel als de interne schijf van de XB1X". Maar niets was minder waar. Een MP potje inladen duurde aanzienlijk langer dan zónder SSD. Normaliter bij een Operations map krijg je heel dat gezever over de mappen zelf en voordat ze überhaupt uitgepraat zijn kon ik al op skip drikken met een SSD. Zonder SSD moest ik nog een halve minuut wachten naderhand!
Tsja ik vind wel dat ik op de S vaak tegen het 'laad cirkeltje' aankijk. Voor mijn gevoel vaker dan dat ik bij mijn ps4 of zelfs 360 gewend ben, alhoewel die laatste er ook steeds meer van kan........met laatste or latere revisies in het os. Maar goed als ik echt snelheid gewild had, had ik natuurlijk sowieso die x moeten nemen.

Mocht ik me in spellen nog gaan storen aan laad tijden, dan kan ik natuurlijk alvast die externe ssd halen en die later weer omprikken in mijn X })
*covert planning*
ergens hopelijk begin 2018, maar waarschijnlijk eerder rond zomervakantie (wk tv deals?) die 60-65"4k hdr tv. En dan volgend jaar met BF een leuke xbox one x deal. S dan naar mijn zoon en extra x360 naar mijn dochter of naar mp ofzo.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
justifire schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:14:
Ik moet juist enorm wennen aan de laadtijden van de X.
Kon ik voorheen op mijn gemak een bak koffie pakken tijdens het joinen van een match, kom ik nu dikwijls terug en blijk ik uit de server gekicked te zijn wegens te lange inactiviteit :o
Moet je dan nagaan als je een SSD schijf erbij neemt. Heb je geeneens tijd om een bakkie te zetten. FWP! :D

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:14:
Ik moet juist enorm wennen aan de laadtijden van de X.
Kon ik voorheen op mijn gemak een bak koffie pakken tijdens het joinen van een match, kom ik nu dikwijls terug en blijk ik uit de server gekicked te zijn wegens te lange inactiviteit :o
Je moet ook de Senseo X hebben. Die heeft veel snellere laadtijden dan de Senseo Day One.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

We gaan hier geen Nespresso versus Senseo fanboy war starten. Voor je het weet moet er een aparte koffie topic komen. Nespresso heeft de betere smaak, Senseo de betere UI.

Ik ben Ryse weer aan het spelen. Ziet er nog steeds erg goed uit. Om een of andere vage reden krijg je geen goud erbij als je taalkeuze niet matcht met je locatie (althans je locatie volgens IP). Dat betekent dus dat ik in het Nederlands speel. Erg vermakelijk om de slechte vertalingen te horen terwijl je een combo van 500+ maakt (hij is gemaakt om te doden niet om dood te gaan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Haha Senseo koffie noemen en je hebt de discussie automatisch verloren :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afgelopen weekend heb ik A Hat in Time uitgespeeld. Hopelijk vindt die game uiteindelijk wel zijn publiek want het is toch wel echt een hele toffe game en door het een aantal keer hier te noemen gaan een aantal van jullie je even verdiepen in het spel :).

Vandaag begonnen aan Okami. Ook tof tot nu toe. Alleen kun je aan diverse mechanics wel merken dat het origineel uit 2006 komt. Zo was er op de PS2 nog weinig voiceacting in jrpgs. Zo ook niet in Okami, waardoor je tekst te lezen krijgt die je soms maar ook soms weer niet kunt fastskippen. Ik vind het niet zo erg, maar ik kan me voorstellen dat sommige zich daar aan gaan irriteren. Best wel een lange game ook volgens mij. 50 / 60 uur las ik om hem te completen.

Maar overmorgen zal Okami even moeten wachten op de derde episode van Life is Strange: before the storm.

@exactor it Ryse is ook best wel een leuke game. Hij werd compleet met de grond gelijk gemaakt bij release, QT-feest. Maar op de hogere moeilijkheidsgraad was het toch nog best een uitdagende game, aangezien de “tells” wat moeilijker te zien waren. Online coop ook nog een tijdje mee vermaakt met een of andere Engelsman.

[ Voor 16% gewijzigd door uchiha tijntje op 18-12-2017 17:46 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 18 december 2017 @ 17:43:

@exactor it Ryse is ook best wel een leuke game. Hij werd compleet met de grond gelijk gemaakt bij release, QT-feest. Maar op de hogere moeilijkheidsgraad was het toch nog best een uitdagende game, aangezien de “tells” wat moeilijker te zien waren. Online coop ook nog een tijdje mee vermaakt met een of andere Engelsman.
A hat in time staat op de backlog.

Heb de campaign van Ryse een jaar of wat geleden gedaan. Die was wel prima. Vind online met vreemden maar muf. Die lijken niet goed te snappen dat je combo's moet maken en jatten steeds steeds kills ipv hum streak te beschermen. Heb net een level gevonden waar ik solo een combo van 700 kan maken. Dat is pas XP farmen. Ging in 1 pot van level 67 naar 77.

Heerlijk zo een simpele gamely af en toe. Lijkt op de Arkham combat alleen nog makkelijker. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
Wom schreef op maandag 18 december 2017 @ 11:01:
[...]

In de DLC heb ik dat op twee momenten gemerkt. En dan vooral wanneer er veel vijanden rond je zijn. Het zijn diegene die je niet in je vizier hebt die je het lastig maken zo blijkt. Erg bewegelijk zijn was voor mij de manier om voorbij die punten te komen. Maar vrees dat het er dus nog inzit zoals jij het ervaren hebt. Overigens kun je ten alle tijden de moeilijkheidsgraad aanpassen, mocht je dat een optie vinden :)
Ja ik weet dat ik de game makkelijker kan zetten, maar ik speel games altijd eerst uit op hard, en daarna "ultra" hard. En dan kan ik deze game niet op hard uitspelen? Ik vertik het haha. Zoals ik al aangeef, ik heb niet het idee dat het aan mij ligt, maar dat de game hier gewoon steken laat vallen. Bij geen een andere game op deze manier last van. Ook niet bij deel 1 van de Wolfenstein reboot
.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesley-groet
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-09 20:49
Ik zit er sterk aan te denken om naast m'n PS4 en Switch een One S te zetten, Aangezien deze nu maar €211 kost met 2 spellen. Wie kan mij over de streep trekken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wesley-groet schreef op maandag 18 december 2017 @ 19:06:
Ik zit er sterk aan te denken om naast m'n PS4 en Switch een One S te zetten, Aangezien deze nu maar €211 kost met 2 spellen. Wie kan mij over de streep trekken?
Waarom zouden we? Moet je toch echt voor jezelf uit maken...
Oftewel, het antwoord is, jij zelf... Denk ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
swoutr schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:14:
[...]

Ja ik weet dat ik de game makkelijker kan zetten, maar ik speel games altijd eerst uit op hard, en daarna "ultra" hard. En dan kan ik deze game niet op hard uitspelen? Ik vertik het haha. Zoals ik al aangeef, ik heb niet het idee dat het aan mij ligt, maar dat de game hier gewoon steken laat vallen. Bij geen een andere game op deze manier last van. Ook niet bij deel 1 van de Wolfenstein reboot
.
Ik snap je verhaal helemaal. Heb precies hetzelfde. De game is tav de difficult gewoon zwaar in onbalans. Daarom heb ik ook weinig zin om de game weer een keer op te pakken om alle collectibles te vinden en de game op I am death incarnate uit te spelen. Laat staan een poging te wagen aan Mein Leben. Wel zonde. Want ik ben wel groot fan van SP shooters en die staan de laatste jaren toch wel een beetje op de helling.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mca2
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-09 13:23
Verwijderd schreef op maandag 18 december 2017 @ 15:58:
[...]

We gaan hier geen Nespresso versus Senseo fanboy war starten. Voor je het weet moet er een aparte koffie topic komen. Nespresso heeft de betere smaak, Senseo de betere UI.

Ik ben Ryse weer aan het spelen. Ziet er nog steeds erg goed uit. Om een of andere vage reden krijg je geen goud erbij als je taalkeuze niet matcht met je locatie (althans je locatie volgens IP). Dat betekent dus dat ik in het Nederlands speel. Erg vermakelijk om de slechte vertalingen te horen terwijl je een combo van 500+ maakt (hij is gemaakt om te doden niet om dood te gaan).
Ryse in NL is inderdaad een beetje treurig. Erg jammer dat je de taal niet gewoon kan kiezen. Blijft er wel mooi uit zien. Wat bedoel je met goud erbij krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Als je het geld hebt liggen, gewoon doen. Je leeft maar 1 keer. Ik heb het destijds met de PS4 ook zo gedaan. Naast de Xbox360 en Xbox One nog een PS4 gehaald voor TLOU en de gehele Uncharted serie. Uncharted 1, 2 en 3 uitgespeeld. Met UC4 begonnen, maar trok me niet echt. Hetzelfde voor TLOU. Daarom de PS4 weer verkocht. Heeft het me meer gekost dan het heeft opgeleverd ? Misschien wel, maar de fun die ik heb gehad, is niet in geld uit te drukken.

Anders gezegd, als je gamen leuk vind, gewoon doen. Als je altijd Ferrari rijdt en je kan een keer goedkoop Porsche rijden, dan zou ik dat ook gewoon doen.

Good luck met je keuze. :D

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

A hat in time ziet er heel goed uit. Als je van dit genre houdt lijkt het me het echt een no brainer.
Ben zelf meer van 2d dan 3d helemaal met platformers dus deze komt voor mij op de ‘als ik onbeperkt tijd had zou ik em spelen’ lijst. En hoe goed het er ook uit ziet. Mario komt toch nog hoger binnen op die lijst.

Ryse is ook zo’n game die ik altijd nog wilde. Dacht ook dat ik hem via games with gold al had gekocht maar hij stond niet bij de ready to install. Misschien nog wat sub accounts checken, of een keer op mp of bij cash converters zoeken. Ook zo’n game die nog vaak in de digital discounts zit.

Okami is een game die ik ook echt zo graag een kans wil geven.

Helaas paar daagjes letterlijk en figuurlijk offline. Maar misschien met kerst stiekem tussendoor nog iets doen. Verwacht dan wel met mijn kids een en ander te ‘moeten’ spelen :)
Shia! ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Sagat op 19-12-2017 05:56 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

Naast het feit dat je andere exclusives kan spelen is het een zeer goed geprijsde 4K Blu-ray speler. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gisteren toch de gok gewaagd en ARK Survival Combat gekocht , na de eerste 4 uurtjes in de game moet ik bekennen dat het een onwijs moeilijke survival game is maar wel ontzettend gaaf en uitdaagt om de game te leren spelen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jaguar645
Gisteren met een random squad PUBG gedaan. Kwam bij een stel britten in de groep en de ballen uit mijn broek gelachen _O-

Uiteindelijk de hele avond mee samen gespeeld en lol mee gehad... vrij weinig gewonnen though de loot goden waren ons niet gezind...

Ook nog eens de bug gehad dat iedereen in het vliegtuig bleef hangen en op het laatste moment geparadropped werd. MASSIVE fist fight gehad :D

Dat soort stomme dingen maken het wel een bijzondere game nog altijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08:27
Draait die game al een beetje normaal? Op de one draaide die slecht en toen ik hem op de X probeerde was de performance ook waardeloos.

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
LuisjeNL schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:02:
Draait die game al een beetje normaal? Op de one draaide die slecht en toen ik hem op de X probeerde was de performance ook waardeloos.
Als je ARK bedoel, soms wat framedrops maar voor de rest draait die prima!

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Jaguar645 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 09:02:
Gisteren met een random squad PUBG gedaan. Kwam bij een stel britten in de groep en de ballen uit mijn broek gelachen _O-

Uiteindelijk de hele avond mee samen gespeeld en lol mee gehad... vrij weinig gewonnen though de loot goden waren ons niet gezind...

Ook nog eens de bug gehad dat iedereen in het vliegtuig bleef hangen en op het laatste moment geparadropped werd. MASSIVE fist fight gehad :D

Dat soort stomme dingen maken het wel een bijzondere game nog altijd
Ik vind het een geweldig spel :Y Ik liep gisteren nog in een open pakhuis tegen iemand aan die achter een krat stond en blijkbaar uit het spel was geklapt. Schrok me eerst een ongeluk, want ik liep er eerst gewoon langs. Daarna even geoefend op hem met m'n pan :+

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesley-groet
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-09 20:49
MRE-Inc schreef op maandag 18 december 2017 @ 23:33:
[...]

Als je het geld hebt liggen, gewoon doen. Je leeft maar 1 keer. Ik heb het destijds met de PS4 ook zo gedaan. Naast de Xbox360 en Xbox One nog een PS4 gehaald voor TLOU en de gehele Uncharted serie. Uncharted 1, 2 en 3 uitgespeeld. Met UC4 begonnen, maar trok me niet echt. Hetzelfde voor TLOU. Daarom de PS4 weer verkocht. Heeft het me meer gekost dan het heeft opgeleverd ? Misschien wel, maar de fun die ik heb gehad, is niet in geld uit te drukken.

Anders gezegd, als je gamen leuk vind, gewoon doen. Als je altijd Ferrari rijdt en je kan een keer goedkoop Porsche rijden, dan zou ik dat ook gewoon doen.

Good luck met je keuze. :D
Met personeelskorting betaal ik maar 169. Laat m daarvoor niet liggen

Acties:
  • +3 Henk 'm!
janvanduschoten schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 10:50:
[...]

Ik vind het een geweldig spel :Y Ik liep gisteren nog in een open pakhuis tegen iemand aan die achter een krat stond en blijkbaar uit het spel was geklapt. Schrok me eerst een ongeluk, want ik liep er eerst gewoon langs. Daarna even geoefend op hem met m'n pan :+
Vindt het ook fantastisch, lach me kapot om de hilarische situaties.

Kwam gister iemand op mij ingerusht met een shotgun terwijl ik in een leeg huis op zoek was naar loot.
Twee van de vier schoten waren raak, had nog maar 5 mm health over.
Vervolgens hem met mijn blote knuisten richting de hemelpoort gerosd _O-
Moest even terugdenken aan Quake 3 Arena's "HUMILATION !!" :P
http://xboxdvr.com/gamer/Just1fire/video/41150283

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 19-12-2017 17:34 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:30:
[...]

Kwam gister iemand op mij ingerusht met een shotgun terwijl ik in een leeg huis op zoek was naar loot.
Eerste schot was raak, had nog maar 5 mm health.
Volgende 3 schoten weten te ontwijken en hem toen met mijn blote knuisten richting de hemelpoort gerosd _O-
Als ik deze verhalen zo lees, is het ondanks alle commotie (mede ook veroorzaakt door moi :$ ) toch een goede beslissing geweest van MS om deze game te omarmen!

d:)b

10 second ninja DONE

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Sagat schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:33:
[...]

Als ik deze verhalen zo lees, is het ondanks alle commotie (mede ook veroorzaakt door moi :$ ) toch een goede beslissing geweest van MS om deze game te omarmen!

d:)b
Er is nog zat aan het spel op te merken, gisterenavond klap ik er ook een keer of 3 uit, van de week liep ik een pakhuis in waar ineens een krat om mij heen ontstond en ik vast stond, etc.

Maar het spel zelf, spannend en soms ook hilarisch _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
Zeg... wanneer gaan we eens als tweakers squad de boel onveilig maken dan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Needs for Speed Payback en COD WW2 gekregen van zusje. Met volgende week vakantie in het vooruitzicht kan ik daar mooi wat tijd in steken. Enkel merkte ik wel dat NFS heel erg wennen is kwa besturing. Eens zien hoe dat evolueert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 20:26:
Needs for Speed Payback en COD WW2 gekregen van zusje. Met volgende week vakantie in het vooruitzicht kan ik daar mooi wat tijd in steken. Enkel merkte ik wel dat NFS heel erg wennen is kwa besturing. Eens zien hoe dat evolueert.
Ik heb payback alleen een paar uur in de trial van EA access gespeeld, maar volgens mij zit de truc hem vooral in dat je punt 1 bijna altijd driftend de bochten door moet gaan, en punt 2 dat je om te driften alleen even lichtjes je rem aan hoeft te tikken (en vooral van de handrem af blijven). Succes en veel plezier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-07 07:58

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
justifire schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:30:
[...]

Twee van de vier schoten waren raak, had nog maar 5 mm health over.
Vervolgens hem met mijn blote knuisten richting de hemelpoort gerosd _O-
http://xboxdvr.com/gamer/Just1fire/video/41150283
Hahahaha. Nog een "headshot" ook.... :D :D Prachtig. Ik hoorde gewoon de "HUMILATION!" stem in m'n hoofd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 22:27:
[...]

Ik heb payback alleen een paar uur in de trial van EA access gespeeld, maar volgens mij zit de truc hem vooral in dat je punt 1 bijna altijd driftend de bochten door moet gaan, en punt 2 dat je om te driften alleen even lichtjes je rem aan hoeft te tikken (en vooral van de handrem af blijven). Succes en veel plezier :)
Wat je typt klopt helemaal. Handrem is een soort van acuut remsysteem waardoor je bijna direct stilstaat. 8)7 Al sturende de rem licht gebruiken terwijl je het gas er op houdt lijkt de beste manier. Is meer Ridge Racer dan een NFS game eigenlijk.

Denk dat ik hem wel uitspeel voor het verhaal, maar voor mijn gevoel kan deze game niet tippen aan Horizon 3 (waar ze duidelijk van kopiëren). Moeilijkheidsgraad ligt ook niet heel hoog, maar door het feit dat je interessante auto's moet zoeken op basis van foto's, waarna je wederom via fotolocaties de onderdelen moet zoeken is een vorm van grind die echt niks met een racegame te maken heeft in mijn ogen.

Grafisch ook een luie port zo lijkt het. Pop-up is zwaar aanwezig en ook de textures schieten pas laat omhoog in resolutie.

5/10 wat mij betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-09 16:34

Ace

Happy Happy Joy Joy

De Witcher 3 patch is uit voor de X
The patch adds two new graphical modes: Performance and 4K.

The 4K mode locks The Witcher 3 at a 4K resolution with a stable 30 frame-rate. But the performance mode unlocks the game's resolution and targets 60 frames-per-second instead. This means your game will dynamically scale from 1080p up to 4K.
http://www.eurogamer.net/...ed-has-two-graphics-modes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:56

Meneer iCy

swarma

Kan goedkoop The Division en Dues Ex overnemen, zijn het leuke spellen of is het mwa? :)

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

icy schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:45:
Kan goedkoop The Division en Dues Ex overnemen, zijn het leuke spellen of is het mwa? :)
Als het goedkoop is zijn beide het wel waard. The Division heb ik mij in ieder geval toch wel wat uurtjes mee kunnen vermaken, vond het wel leuk ronddwalen in New York. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Louw Post schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:53:
[...]

Als het goedkoop is zijn beide het wel waard. The Division heb ik mij in ieder geval toch wel wat uurtjes mee kunnen vermaken, vond het wel leuk ronddwalen in New York. :)
15 euro voor 3 games :)

Maar ik twijfel of ik PUBG ook voor de xbox ga halen of die 3 games. Heb PUBG (ook) al op steam overigens. Dan laat ik deze 3 links liggen.

[ Voor 17% gewijzigd door Meneer iCy op 20-12-2017 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 00:21

Willybubba

Nut up or shut up.

Just when I thought I was out...

Witcher 3 is absoluut een van mijn favorieten ooit. Die moet ik op zijn minst eens even goed bekijken in 4K!

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

icy schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:58:
[...]

Maar ik twijfel of ik PUBG ook voor de xbox ga halen of die 3 games. Heb PUBG (ook) al op steam overigens. Dan laat ik deze 3 links liggen.
Lastig om te zeggen. Ik vermaak me de laatste dagen enorm met PUBG, maar het spel is nog een bèta, dus loopt af en toe vast, aantal frames per seconde zijn nog onvoldoende, etc.

Kun je daar mee leven, dan kan ik hem zeker aanbevelen. Geweldig spel, kan alleen maar beter worden :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08-09 20:43

LordKnox

Opperbaas.

icy schreef op woensdag 20 december 2017 @ 14:58:
[...]

15 euro is een prima prijs. Ik zag laatst dat ik 150 uur in Division heb gestoken. Deus Ex is ook prima game. Geen 150 uur maar 20 uur moet je volgens mij wel redden als je beetje rustig an doet. Wat is de 3e game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
Jaguar645 schreef op dinsdag 19 december 2017 @ 17:40:
Zeg... wanneer gaan we eens als tweakers squad de boel onveilig maken dan? :P
Altijd een optie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

LordKnox schreef op woensdag 20 december 2017 @ 15:28:
[...]

15 euro is een prima prijs. Ik zag laatst dat ik 150 uur in Division heb gestoken. Deus Ex is ook prima game. Geen 150 uur maar 20 uur moet je volgens mij wel redden als je beetje rustig an doet. Wat is de 3e game?
Battleborn,

Twijfel wel hoor wat ik ga doen. De 3 games of een enkele game waarvan ik weet dat ik hem leuk vind (iig @steam)

[ Voor 14% gewijzigd door Meneer iCy op 20-12-2017 16:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:19
sinds een paar dagen heeft mijn Elite controller een probleempje, en ik daardoor dus ook.
Mijn linker thumbstick geeft blijkbaar standaard aan dat mijn poppetje naar voren moet lopen. (drift heet het volgens mij).
Nu heb ik onlangs gechat met xbox.microsoft support en de beste persoon wist mij te vertellen dat mijn controller nog wel binnen garantie viel en dat hij een nieuwe linker thumbstick kon toe sturen en "dat ik dat dan zelf wel even kon vervangen.. oh ja en het kost €17,-".
Daar toch vriendelijk voor bedankt, aangegeven dat ik voor zo'n product toch zeker meer service had verwacht. Mijn gesprekspartners "hands were tied".
Nu zit ik net even weer op de xbox support website te kijken en zie ik dat ik kostenloos (!!!) mijn controller kan opsturen en dat ik een nieuwe terug gestuurd krijg...
Het is maar goed dat ik zat, anders was mijn broek afgezakt.

Nu ben ik eigenlijk even benieuwd naar jullie ervaringen met betrekking tot service van microsoft, en dan specifiek in het geval van controllers. Ga ik toch nog kosten voor mijn rekening krijgen of is de service dusdanig goed dat dit gewoon wordt omgewisseld en dat ik een of andere stagiar op de chat had?
icy schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:11:
[...]

Battleborn,

Twijfel wel hoor wat ik ga doen. De 3 games of een enkele game waarvan ik weet dat ik hem leuk vind (iig @steam)
ik zou sowieso voor de division gaan, heb mij daar ontzettend mee vermaakt en ga hem als de 4K patch komt zeker nog een keer spelen en deze zeker al €15,- waard.
De andere 2 games heb ik geen ervaring mee.
PUBG is erg leuk, maar is nog wel erg Beta.. veel lag, framedrops etc. Ik vermoed dat als je hem op de PC hebt gespeeld dat de dan op de X1(X) tegenvalt.

[ Voor 20% gewijzigd door ourplayground op 20-12-2017 16:38 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:30
Niceee. Zag 'm alleen nog niet bij mijn updates staan, weet alleen niet zeker meer of ik 'm überhaupt nog wel gëinstalleerd heb staan :9 . Anyway, dat word dan de season pass aanschaffen binnenkort en aan de slag met de 2 DLC's.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op woensdag 20 december 2017 @ 08:49:
Karma is a bitch. Ik zei een tijdje geleden dat ik geen last gad van de mankementen van de elite controller. Na ruim 2 jaar trouwe dienst is de grip aan de achterkant los aan het laten op de naad. @justifire Hoe had jij dat opgelost?
Secondelijm.
Maar na 2 maanden laat de zooi weer los, nu op beide grips.
Ga dus maar voor de scuf elite pro grips oplossing.
https://scufgaming.com/eu...s-and-pro-grip-handle-kit
Kostbare oplossing maar wil niet meer zonder de paddles en zero deathzone van de elite en een compleet nieuwe elite controller is ook weer zo wat....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

Ik heb regelmatig random disconnects van mijn controller, batterijen zijn vol.. iemand ervaring mee, oplossing? Alles is up to date.. het betreft de xbox one x en de originele controller. Al een paar keer gesynchroniseerd maar dat mocht niet baten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 09:19
justifire schreef op woensdag 20 december 2017 @ 17:15:
[...]

Secondelijm.
Maar na 2 maanden laat de zooi weer los, nu op beide grips.
Ga dus maar voor de scuf elite pro grips oplossing.
https://scufgaming.com/eu...s-and-pro-grip-handle-kit
Kostbare oplossing maar wil niet meer zonder de paddles en zero deathzone van de elite en een compleet nieuwe elite controller is ook weer zo wat....
Heb je (of iemand anders) ervaring met de controllers van scuf?
Dieinfinity controller ziet er wel ok uit en als hij nou duurzamer is dan de Elite controller van microsoft lijkt me dat wel een goede investering..

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

ourplayground schreef op woensdag 20 december 2017 @ 16:25:
ik zou sowieso voor de division gaan, heb mij daar ontzettend mee vermaakt en ga hem als de 4K patch komt zeker nog een keer spelen en deze zeker al €15,- waard.
De andere 2 games heb ik geen ervaring mee.
PUBG is erg leuk, maar is nog wel erg Beta.. veel lag, framedrops etc. Ik vermoed dat als je hem op de PC hebt gespeeld dat de dan op de X1(X) tegenvalt.
X1S is het :).

PUBG speel ik wel op de laptop. Morgen haal ik de games op. Mijn vriendin ook blij gemaakt met Just Dance 2018.

Dat cup spelletje, is dat de moeite waard? Heb 15 euro tegoed op mijn xbox store staan. :+ Ben wel erg gecharmeerd van de Micky Mouse graphics.

[ Voor 3% gewijzigd door Meneer iCy op 20-12-2017 19:07 ]

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
justifire schreef op donderdag 21 december 2017 @ 00:53:
Countdown to 2018 sale 22 December tot 4 Januari
Xbox Digital Games: Save up to 65 percent on Middle Earth: Shadow of War and Forza Motorsport 7 and more. Plus, Xbox Live Gold members save up to 10 percent more
Waar is deze aangekondigd?

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:05
icy schreef op woensdag 20 december 2017 @ 19:06:
[...]

X1S is het :).

PUBG speel ik wel op de laptop. Morgen haal ik de games op. Mijn vriendin ook blij gemaakt met Just Dance 2018.

Dat cup spelletje, is dat de moeite waard? Heb 15 euro tegoed op mijn xbox store staan. :+ Ben wel erg gecharmeerd van de Micky Moguse graphics.
Cuphead is voor mij een leuke game. Pitig, maar niet oneerlijk. En een leuke couch coop erin :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:37

JSchut

.....

Hier staat het iig:
https://blogs.windows.com...rosoft-store-begin-today/
Countdown to 2018 sale kicks off Dec. 22

Here’s a sneak peek into digital deals starting on Dec. 22 through Jan. 4, including this year’s hottest games, movies and TV. For those who are truly hard to shop for, let them choose their perfect gift with a digital gift card to Microsoft Store online, on Windows 10, and on Xbox. Limitations apply.

- Xbox Digital Games: Save up to 65 percent on Middle Earth: Shadow of War and Forza Motorsport 7 and more. Plus, Xbox Live Gold members save up to 10 percent more.
- PC Games: Save up to 50 percent on popular PC games, including Cuphead, World of Warships and others.
- Books: Save up to 80 percent on Robert Ludlum’s The Bourne Objective, Don’t Sweat the Small Stuff and It’s All Small Stuff, Etiquette and Espionage and others.
- Movies & TV: Save up to 60 percent on Star Wars: The Force Awakens, Kingsman: The Golden Circle, Spider-Man: Homecoming and others.
- Apps: Save up to 75 percent on Affinity Photo, Dolby Access, djay Pro, Adobe Photoshop Elements 2018, Drawboard PDF and others.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

• Meneer iCy

Meneer iCy

swarma

Staat al op de xbox site dacht ik.

Edit: Dat was alleen Forza motorsport. Even wachten met Cuphead kopen zie ik dus.,

[ Voor 18% gewijzigd door Meneer iCy op 21-12-2017 10:20 ]

• Lauke1982
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15-06-2021
Frank1973 schreef op woensdag 20 december 2017 @ 18:31:
Ik heb regelmatig random disconnects van mijn controller, batterijen zijn vol.. iemand ervaring mee, oplossing? Alles is up to date.. het betreft de xbox one x en de originele controller. Al een paar keer gesynchroniseerd maar dat mocht niet baten..
Dat is een bekend probleem inderdaad. Heb er zelf ook last van gehad. Daarna xbox via reparatie aanvraag omgeruild met een nieuwe. Nog steeds hetzelfde probleem. Moet wel zeggen dat ik er nu minder last van heb dan in het begin toen ik hem net had. Het lijkt erop alsof het door wifi signalen komt ofzo. Als mijn twee kinderen naast me op de bank zitten op hun tablet wil het nog weleens voor komen 8)7

• Frank1973

Frank1973

Lauke1982 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:57:
[...]

Dat is een bekend probleem inderdaad. Heb er zelf ook last van gehad. Daarna xbox via reparatie aanvraag omgeruild met een nieuwe. Nog steeds hetzelfde probleem. Moet wel zeggen dat ik er nu minder last van heb dan in het begin toen ik hem net had. Het lijkt erop alsof het door wifi signalen komt ofzo. Als mijn twee kinderen naast me op de bank zitten op hun tablet wil het nog weleens voor komen 8)7
Hmm dan wacht ik wel op een patch van MS.
Mijn accesppoint staat nog geen mtr van de xox.. Zou dat het wel zijn..

• Lauke1982
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15-06-2021
Frank1973 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 11:44:
[...]

Denk dat je lang kan wachten op die patch :). Probleem doet zich al voor sinds day one. Weet eigenlijk niet of de S en de X hier ook last van hebben.

Verwijderd

[...]

Misschien helpt het om je WiFi kanaal te veranderen.

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Lauke1982 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 10:57:
[...]

[...]

Ter info:
Mijn X1S staat pal naast de WiFi router. De X1S gebruikt verder wired network, maar dat gegeven staat los van de controller. Ik heb nog geen disconnects van de controllers meegemaakt.

[ Voor 14% gewijzigd door Fireshade op 21-12-2017 12:24 ]

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Het scheelt wel dat je met de nieuwe wolfenstein elk moment kan saven, anders is het echt niet te doen..
swoutr schreef op maandag 18 december 2017 @ 18:14:
[...]

.

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Leijenman schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:09:
Het scheelt wel dat je met de nieuwe wolfenstein elk moment kan saven, anders is het echt niet te doen..

[...]
Ha, dat wist ik niet eens. Autosaves zitten voor zover ik weet op redelijk goede punten, toch? Ik heb de game eerder deze week uitgespeeld. Wel bij sommige stukken de difficulty omlaag gezet.

• Frank1973

Frank1973

Fireshade schreef op donderdag 21 december 2017 @ 12:22:
[...]

[...]

Ter info:
Mijn X1S staat pal naast de WiFi router. De X1S gebruikt verder wired network, maar dat gegeven staat los van de controller. Ik heb nog geen disconnects van de controllers meegemaakt.
Connect de controller niet via bluetooth???

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Oh dat is zonde zeg,
Had je wat moeite en punten gescheeld.
Ik dacht al dat. Men lieben is echt onmogelijk. Toen kwam ik achter de save knop, dan moet het lukken.
Maar het is erg pittig. Heb de vorige wolfenstein ook vervloekt. Man wat moeilijk dat einde 🤣
bram1984 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:16:
[...]

Ha, dat wist ik niet eens. Autosaves zitten voor zover ik weet op redelijk goede punten, toch? Ik heb de game eerder deze week uitgespeeld. Wel bij sommige stukken de difficulty omlaag gezet.
Pagina: 1 ... 53 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.