[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 54 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.054 views
Leijenman schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:25:
Oh dat is zonde zeg,
Had je wat moeite en punten gescheeld.
Ik dacht al dat. Men lieben is echt onmogelijk. Toen kwam ik achter de save knop, dan moet het lukken.
Maar het is erg pittig. Heb de vorige wolfenstein ook vervloekt. Man wat moeilijk dat einde 🤣
[...]
Wist ik ook niet :o
Moet hem nog steeds uit spelen en dan verder met DLC, toch jammer, vorige delen speelde ik in één klap uit.
Kan hem niet slecht vinden maar is ook niet dat ik er naar uitkijk om verder te spelen...

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 16-09 19:32
justifire schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:18:
[...]

Moet hem nog steeds uit spelen en dan verder met DLC, toch jammer, vorige delen speelde ik in één klap uit.
Kan hem niet slecht vinden maar is ook niet dat ik er naar uitkijk om verder te spelen...
Heb dit helaas ook, erg jammer, misschien wel de grootste tegenvaller van dit jaar. Had het graag anders gezien, maar vind de game ook gewoon niet zo leuk. Met assassins creed Origins daarintegen vermaak ik me uitstekend, dat is dan misschien wel de grootste verassing van 2017. Oke de dialogen zijn erg slecht, maar verder is de gameplay zeer vermakelijk, repetitief, maar vermakelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 10:33
Bedankt voor de tip van het saven bij Wolfenstein. Ben pas net begonnen maar heb zo'n donkerbruin vermoeden dat ik het érg vaak nodig ga hebben :+

Verwijderd

swoutr schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:25:
[...]

Oke de dialogen zijn erg slecht, maar verder is de gameplay zeer vermakelijk, repetitief, maar vermakelijk.
Lijkt net alsof je het over iedere Assassins Creed spel hebt! :o
justifire schreef op donderdag 21 december 2017 @ 16:18:
[...]

me 2, had bij 1e level al been there done that gevoel en na spelen van cod ww 2 story line alleen maar bang dat het tegen valt (we hebben het toch nog over wolfenstein 2 he ? :) )

ps is the witcher 3 goty nu met alle DLC? misschien dan ook maar eens halen voor de 4k hdr kwijl momenten..

(en omdat ik assassins creed origins alweer op 1000/1000 heb)..

kan ik vanaf morgen ook tijd goedkoper kopen bij de kerstaanbiedingen... om alles weg te werken... :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!
quorumz schreef op donderdag 21 december 2017 @ 19:03:
[...]

me 2, had bij 1e level al been there done that gevoel en na spelen van cod ww 2 story line alleen maar bang dat het tegen valt (we hebben het toch nog over wolfenstein 2 he ? :) )

ps is the witcher 3 goty nu met alle DLC? misschien dan ook maar eens halen voor de 4k hdr kwijl momenten..

(en omdat ik assassins creed origins alweer op 1000/1000 heb)..

kan ik vanaf morgen ook tijd goedkoper kopen bij de kerstaanbiedingen... om alles weg te werken... :9~
Goty is idd met alle dlc.
Hier AC Origins ook al even op 1000gs, heerlijk spel !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 16-09 19:37
justifire schreef op donderdag 21 december 2017 @ 00:53:
Countdown to 2018 sale 22 December tot 4 Januari
Xbox Digital Games: Save up to 65 percent on Middle Earth: Shadow of War and Forza Motorsport 7 and more. Plus, Xbox Live Gold members save up to 10 percent more
https://www.xbox-now.com/...-75-off-until-january-4th

SALE!!!
Hmmm, ik heb nu al flink wat tijd in Okami gestoken... hink op twee gedachten. Enerzijds echt een ouderwets leuke 3D platform actie spel. Maar anderzijds ook echt een ouderwets leuke 3D platform actie spel. Als ik een aspect zou mogen wijzigen zijn het de dialogen die soms zo traag zijn en niet skippable. Als je een minigame ofzo niet haalt krijg je vaak weer de gehele uitleg te horen die je niet kunt “fastforwarden”. Dat haalt de snelheid onnodig uit de game.
Ik ben misschien dan ook een stuk ongeduldiger dan vroeger, maar vind dit wel het grootste minpunt. Daarnaast is de game niet echt heel moeilijk waardoor gevechten niet heel tactisch gevoerd hoeven te worden, waardoor het soms op simpel buttonsmashing aankomt.

Als ik mag kiezen voor top 5 game of the year zijn dat voor mij in willekeurige volgorde:

-Cuphead
-Resident evil 7 (muv de laatste 10% van de game)
-What remains of Edith Finch
-Snake Pass / a hat in time. Ik kon niet kiezen..
-Life is strange, before the storm

Ik merk dat ik heel veel games uit 2016 in 2017 heb gespeeld. Anders zag deze lijst er wel anders uit. :)

[ Voor 6% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-12-2017 21:47 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Wie weet er oplossing ? Ik heb 2 weken geleden een Xbox live gold code gekocht en op de Xbox ons ingevoerd. Op de Xbox zie ik ook netjes staan dat ik een abonnement heb , met een datum over een paar maanden , wanneer die afloopt.
Zodra ik fortnite of pubg wil spelen, dan kom ik toch niet verder en komen de spellen steeds met een scherm dat de Xbox nog beter wordt met Xbox live gold, en dus de optie om dat aan te schaffen? Dat terwijl mn abbo al actief is? Uitzetten of opnieuw starten van de Xbox helpt niet...
Frank1973 schreef op donderdag 21 december 2017 @ 14:23:
[...]

Connect de controller niet via bluetooth???
Nee. De Xbox connect via een eigen protocol. De nieuwste versie van de controller heeft wel Bluetooth, maar die is alleen voor het verbinden met andere apparaten (pc, Android...)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
ido schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:55:
Wie weet er oplossing ? Ik heb 2 weken geleden een Xbox live gold code gekocht en op de Xbox ons ingevoerd. Op de Xbox zie ik ook netjes staan dat ik een abonnement heb , met een datum over een paar maanden , wanneer die afloopt.
Zodra ik fortnite of pubg wil spelen, dan kom ik toch niet verder en komen de spellen steeds met een scherm dat de Xbox nog beter wordt met Xbox live gold, en dus de optie om dat aan te schaffen? Dat terwijl mn abbo al actief is? Uitzetten of opnieuw starten van de Xbox helpt niet...
Enige wat ik nog kan verzinnen is je profiel er vanaf halen en opnieuw erop zetten. Maar dat zou niet de oplossing moeten zijn.

Anders kun je altijd nog contact opnemen met Xbox Support. Via de chat nagenoeg 24/7 bereikbaar en tot nu toe is mijn ervaring bij Xbox Support altijd goed geweest d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Return to Arkham serie is niet eerder zo goedkoop geweest geloof ik. Voor de rest niet heel boeiend voor de actieve speler (of koper)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-09 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:04:
[...]

Return to Arkham serie is niet eerder zo goedkoop geweest geloof ik. Voor de rest niet heel boeiend voor de actieve speler (of koper)
Die batman duo games: $11,99 vs €25 |:(

Laat maar dan..... toch geen tijd om te spelen.....

Deze Battlefield bundel is dan weer geen slechte deal op zich... alle dlc er ook nog eens bij voor 50 euro.
https://www.microsoft.com...Bundle/BW56KR15CJ06?rtc=1

[ Voor 21% gewijzigd door MRE-Inc op 22-12-2017 08:18 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20-09 15:41

Player1S

Probably out in the dark

Voor de mensen met PUBG. Ik hoor dat de update niet goed schijnt te installeren. Uninstall en opnieuw installeren lost dit op en daarna zou het een heel stuk beter moeten lopen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 18-09 19:02

Louw Post

Cerenas

1 maand Xbox Live Gold voor 1€, niet verkeerd:
https://www.microsoft.com...=SOGQ2_NL_int_omc-xbo_xlg

Ook nog voor een goed doel. :)

Edit: Lijkt alleen te gelden als nog geen abo hebt lopen? Bij de Game Pass is het voor mij wel 1€, maar voor Live Gold gewoon de standaard prijs.

[ Voor 28% gewijzigd door Louw Post op 22-12-2017 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:16:
[...]

Die batman duo games: $11,99 vs €25 |:(

Laat maar dan..... toch geen tijd om te spelen.....

Deze Battlefield bundel is dan weer geen slechte deal op zich... alle dlc er ook nog eens bij voor 50 euro.
https://www.microsoft.com...Bundle/BW56KR15CJ06?rtc=1
Dat is zeker geen slechte deal. Hoewel als je EA Acces hebt je de base games allemaal al hebt en een aantal dlc al gratis hebt kunnen oppikken.

Had nog een tientje tegoed in de VS. Hij is 10usd na inloggen. Batman dan. Als je de eerste 2 Arkham games niet eerder gespeeld hebt, raad ik je aan ze wel te spelen. Ik ben absoluut geen superhelden fan maar deze twee games zijn echt pareltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 08:48:
[...]

Dat is zeker geen slechte deal. Hoewel als je EA Acces hebt je de base games allemaal al hebt en een aantal dlc al gratis hebt kunnen oppikken.

Had nog een tientje tegoed in de VS. Hij is 10usd na inloggen. Batman dan. Als je de eerste 2 Arkham games niet eerder gespeeld hebt, raad ik je aan ze wel te spelen. Ik ben absoluut geen superhelden fan maar deze twee games zijn echt pareltjes.
Ben wel een groot (Lego) Batman fan. En ik weet dat de Batman games (uitgezonderd de Teltale versies) pareltjes zijn. Heb alleen de eerste op de 360 nooit afgerond. Verder heb ik nauwelijks tijd om te gamen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Witte UI van de Xbox One is trouwens wel mooi maar om eerlijk te zijn prefereer ik het oude meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• efan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Reefun schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 07:49:
[...]

Enige wat ik nog kan verzinnen is je profiel er vanaf halen en opnieuw erop zetten. Maar dat zou niet de oplossing moeten zijn.

Anders kun je altijd nog contact opnemen met Xbox Support. Via de chat nagenoeg 24/7 bereikbaar en tot nu toe is mijn ervaring bij Xbox Support altijd goed geweest d:)b
Thanks, Xbox support chat gehad en de abbo is opnieuw gerefreshed in hun systemen, dus hopelijk vanavond weer online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Mensen,

Als ik deze vraag ergens moet stellen, is het wel op Tweakers.

Een groot gamer ben ik absoluut niet, vroeger op de pc Runescape, COD en Wolfenstein kapot gespeeld. Uiteindelijk besloot ik 5 jaar geleden goedkoop een 2e hands xbox 360 aan te schaffen voor op mijn studentenkamertje. Direct een Samsung ue40eh6030 aangeschaft voor meer game ervaring. pricewatch: Samsung UE40EH6030 Zwart
Fifa met vrienden en multiplayer COD, je kent het wel. Dat ding staat inmiddels alweer twee jaar stil met een laag stof erop. Niet zo gek ook, Fifa 15 is inmiddels wat veroudert.

Nu zie ik op bol.com dat de xbox one s inmiddels voor een schrijntje weggaat. €250,- voor een xbox one s, extra controller en Fifa 18. Bij de mediamarkt voor 48 euro WW2 erbij minus mijn bol.com tegoedbon à 35 ekkies... Nog geen 300 euro ben ik helemaal voorzien.

Mijn vraag, is het op dit moment nog de moeite om een xbox one s te kopen, met mijn huidige full hd televisie?
Ik ben in principe niet van plan om volgend jaar een nieuwe tv aan te schaffen (4k), maar op termijn is dat uiteraard wel een optie. Ik weet niet zo goed hoe de ontwikkelingen hierin gaande zijn. Is de xbox one S voor mij, iemand die af en toe graag een spelletje speelt, meer dan voldoende? Of met het oog op de toekomst tóch voor one X/ andere televisie gaan?

Thanks!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Hahahaha, briljante video!

Is die stem dezelfde stem die de intro van KLF - America What time is love doet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

poekiepoes12 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 14:36:
Mensen,

Als ik deze vraag ergens moet stellen, is het wel op Tweakers.

Een groot gamer ben ik absoluut niet, vroeger op de pc Runescape, COD en Wolfenstein kapot gespeeld. Uiteindelijk besloot ik 5 jaar geleden goedkoop een 2e hands xbox 360 aan te schaffen voor op mijn studentenkamertje. Direct een Samsung ue40eh6030 aangeschaft voor meer game ervaring. pricewatch: Samsung UE40EH6030 Zwart
Fifa met vrienden en multiplayer COD, je kent het wel. Dat ding staat inmiddels alweer twee jaar stil met een laag stof erop. Niet zo gek ook, Fifa 15 is inmiddels wat veroudert.

Nu zie ik op bol.com dat de xbox one s inmiddels voor een schrijntje weggaat. €250,- voor een xbox one s, extra controller en Fifa 18. Bij de mediamarkt voor 48 euro WW2 erbij minus mijn bol.com tegoedbon à 35 ekkies... Nog geen 300 euro ben ik helemaal voorzien.

Mijn vraag, is het op dit moment nog de moeite om een xbox one s te kopen, met mijn huidige full hd televisie?
Ik ben in principe niet van plan om volgend jaar een nieuwe tv aan te schaffen (4k), maar op termijn is dat uiteraard wel een optie. Ik weet niet zo goed hoe de ontwikkelingen hierin gaande zijn. Is de xbox one S voor mij, iemand die af en toe graag een spelletje speelt, meer dan voldoende? Of met het oog op de toekomst tóch voor one X/ andere televisie gaan?

Thanks!!
De S voldoet nog prima hoor. De X is vooral voor fanatiekelingen. En zoals je het zegt, een S kost een schijntje. Een X met een 4k tv kost je ongeveer het vijfvoudige als je een budget tv haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52
poekiepoes12 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 14:36:
Absoluut! Doen dus.

:P

* Wom heeft ook een One S met Full HD TV. Loads of fun!

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Nu online
Wom schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 15:34:
[...]

Absoluut! Doen dus.

:P

* Wom heeft ook een One S met Full HD TV. Loads of fun!
Thanks voor de reactie.
Ben ik nou achterlijk dat je ik niet weet wie of wat 'Wom' is? |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
poekiepoes12 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 15:43:
[...]

Thanks voor de reactie.
Ben ik nou achterlijk dat je ik niet weet wie of wat 'Wom' is? |:(
Een bijnaam die ik van vrienden heb gekregen. De vraag is niet hoe je er aan komt, maar hoe je er vanaf geraakt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19-09 14:31
Waarschijnlijk al tig keer gevraagd hier, maar ik kan het niet terug vinden. Ik krijg morgen de xbox one x en wil mijn account op deze overzetten. Maar ik wil de oude one op de slaapkamer zetten en hier ook hetzelfde account gebruiken. Zo kunnen de kinderen hier op spelen.
Moet ik dan de nieuwste xbox instellen als home? Kan ik dan op beide xboxen met hetzelfde account spelen?
En hoe zit het met voortgang van games. Als ik op de ene xbox speel, gaat het dan mee naar de andere?

Oh ja nog een additionele vraag. Ik heb nu bijna alle games op een externe HDD. Als ik die koppel aan de nieuwe moet ik dan de games weer downloaden op de oude one?
Heb wel al gelezen dat als ik de HDD aan dat nieuwe one x koppel ik ze al bijna direct kan spelen toch? Of hoe werkt dat?

[ Voor 23% gewijzigd door mike0001 op 22-12-2017 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11:33
mike0001 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:31:
Waarschijnlijk al tig keer gevraagd hier, maar ik kan het niet terug vinden. Ik krijg morgen de xbox one x en wil mijn account op deze overzetten. Maar ik wil de oude one op de slaapkamer zetten en hier ook hetzelfde account gebruiken. Zo kunnen de kinderen hier op spelen.
Moet ik dan de nieuwste xbox instellen als home? Kan ik dan op beide xboxen met hetzelfde account spelen?
En hoe zit het met voortgang van games. Als ik op de ene xbox speel, gaat het dan mee naar de andere?

Oh ja nog een additionele vraag. Ik heb nu bijna alle games op een externe HDD. Als ik die koppel aan de nieuwe moet ik dan de games weer downloaden op de oude one?
Heb wel al gelezen dat als ik de HDD aan dat nieuwe one x koppel ik ze al bijna direct kan spelen toch? Of hoe werkt dat?
Gamen op hetzelfde account tegelijkertijd is niet mogelijk. Log 'ie in op de ene, dan logt 'ie automatisch uit op de andere.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mike0001 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 19:31:

Als er een xbox is waar je kinderen vooral op spelen (noem hem even A) en een waar jij vooral op speelt (B ), dan zou je A het beste je home console maken want dan is daar alles van je account beschikbaar ook al ben jij niet ingelogd. Zelf log je dan in op B en heb je ook toegang tot alles. Alleen als je kids dan ook op B willen spelen, dan moet jij daar tegelijk wel ingelogd zijn (en afhankelijk van je kids eventueel opletten of ze geen fratsen met je account uithalen, dingen kopen of zo).

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• poekiepoes12
  • Nu online
Wom schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 15:45:
[...]

Een bijnaam die ik van vrienden heb gekregen. De vraag is niet hoe je er aan komt, maar hoe je er vanaf geraakt ;)
Haha, helder. Helemaal waar.
Zal een 500gb voor mij volstaan? Fifa 18 en COD inclusief online?

EDIT: en wat is het verschil tussen de Minecraft console en de Hot Wheels console? Krijg je dat spel erbij? Beetje onduidelijk voor me

[ Voor 17% gewijzigd door poekiepoes12 op 22-12-2017 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Finraziel schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:26:
[...]
Alleen als je kids dan ook op B willen spelen, dan moet jij daar tegelijk wel ingelogd zijn (en afhankelijk van je kids eventueel opletten of ze geen fratsen met je account uithalen, dingen kopen of zo).
Of je gebruikt daar ook standaard je eigen "kinderaccount" voor (met beperkte rechten en contentrestricties).
Alleen als je iets wilt kopen, wissel je tijdelijk naar je full access profiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:13
Vanavond begonnen aan 'Transformers: Devastation'. Leuk spel! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Kenden jullie dit al?
Countdown To 2018 Sale (12/22 - 1/4) Via Xbox Store (Xbox One Deals)
https://amp.reddit.com/r/...le_1222_14_via_xbox_store

Edit: ah sorry, oud nieuws 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Fireshade op 22-12-2017 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
poekiepoes12 schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 22:36:
[...]

Haha, helder. Helemaal waar.
Zal een 500gb voor mij volstaan? Fifa 18 en COD inclusief online?

EDIT: en wat is het verschil tussen de Minecraft console en de Hot Wheels console? Krijg je dat spel erbij? Beetje onduidelijk voor me
Met 500Gb kun je ongeveer een spel of 5/6 opslaan. Dat is bij mij het geval toch.

Die versies zijn combinatiedeals, je krijgt daar een spel bij. Minecraft bij de een, Forza Horizon 3 met de Hot Wheels uitbreiding bij de ander. Console zelf is gelijk, al is die met Minecraft voorzien van een passend kleurenthema geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

the witcher 3 goty + bioshock collection samen gekocht voor 36,50, kom maar op kerstvakantie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20-09 16:17
MRE-Inc schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 09:21:
[...]

Ben wel een groot (Lego) Batman fan. En ik weet dat de Batman games (uitgezonderd de Teltale versies) pareltjes zijn. Heb alleen de eerste op de 360 nooit afgerond. Verder heb ik nauwelijks tijd om te gamen :(
Die moet ik ook nog steeds van mn neef lenen :)
Verwijderd schreef op vrijdag 22 december 2017 @ 10:05:
Witte UI van de Xbox One is trouwens wel mooi maar om eerlijk te zijn prefereer ik het oude meer.
Heb hem hier op zwart staan, vind dat wit iets te wit..
Verwijderd schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 11:23:
the witcher 3 goty + bioshock collection samen gekocht voor 36,50, kom maar op kerstvakantie!
Waar?? :D

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 12:48:
[...]

Die moet ik ook nog steeds van mn neef lenen :)

[...]

Heb hem hier op zwart staan, vind dat wit iets te wit..

[...]

Waar?? :D
met een russische gift card 880 roebels (12 euro nog iets) betalen voor 1000 en hij is iets goedkoper (the witcher 3 goty editie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 16-09 20:52
Misschien niet het juiste topic maar corrigeer mij anders.

Mijn vraag is: heeft er iemand ervaringen met een Blue Yeti Mic voor partychat?
Ik wil er eentje aanschaffen omdat de mic van mijn headset slecht is.
Nu vraag ik mij af is deze gewoon plug and play op de Xbox One S aan te sluiten?
Op youtube zie ik verschillende dingen met een split kabel (mic/audio).

Iemand meer informatie, omdat ik dit nog niet zeker weet houd mij dit op het moment tegen er eentje te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

epamel schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 15:03:
Misschien niet het juiste topic maar corrigeer mij anders.

Mijn vraag is: heeft er iemand ervaringen met een Blue Yeti Mic voor partychat?
Ik wil er eentje aanschaffen omdat de mic van mijn headset slecht is.
Nu vraag ik mij af is deze gewoon plug and play op de Xbox One S aan te sluiten?
Op youtube zie ik verschillende dingen met een split kabel (mic/audio).

Iemand meer informatie, omdat ik dit nog niet zeker weet houd mij dit op het moment tegen er eentje te kopen.
Voor dat geld kun je natuurlijk ook een goede headset met een fatsoenlijke mic kopen.

Zelf geen ervaring met een losse mic maar zie een stuk of 10 filmpjes waarin je ziet hoe je hem moet aansluiten. Linkhttps://www.google.nl/sea...9j0i20i263.rABtVZckgwo%3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-09 08:16
batman return to arkham voor 8 euro is natuurlijk leuk, maar weet iemand of de achievements stacken met de 360 versie, in andere woorden kan ik opnieuw die achievements halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op zaterdag 23 december 2017 @ 20:20:
batman return to arkham voor 8 euro is natuurlijk leuk, maar weet iemand of de achievements stacken met de 360 versie, in andere woorden kan ik opnieuw die achievements halen?
Yep. Dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon27
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 15-12-2024
Zou Doom nog een keer een 4K HDR update krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 20-09 12:43
Iemand ervaring met het afspelen van UHD blu-rays op een 4K TV zonder HDR?

Ik heb een Philips 48PUS7600 (wel 4K, geen HDR), maar UHD blu-rays zien er niet echt goed uit qua kleur en helderheid. Krijg het idee dat de blu-ray app niet echt goed is in het mappen/converteren van HDR naar SDR helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
  • Laatst online: 09:56
Kerstman was vroeg dit jaar , ik kreg de xbox one x. Geluk was helaas van korte duur bij het opstarten met veel moeite de controller kunnen connecten met de xbox maar na de eerste update ( waardoor de xbox opnieuw opstartte) was de controller niet meer te connecten met de xbox.
Morgen maar proberen om het zaakje te ruilen in de winkel.
Wat heb ik gedaan : batterijen gewisseld, de verbindingsknoppen op de controller en de xbox gebruikt, xbox aantal keer aan en uitgezet maar geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11:28
@edebee sluit even je controller aan met de kabel(telefoon kabeltje) wil wel net eens even helpen, ik heb daar op het begin ook even last van gehad.

Via de kabel werkt altijd, en dan kan die net even koppelen waardoor het draadloos ook normaal werk.

Anders via de winkel omruilen, of via Microsoft. Microsoft belast met een reservering een nieuwe Xbox qua prijs op je creditcard, zodra ze de jouwe op hun kosten binnen hebben halen ze de reservering er vanaf. :)

[ Voor 12% gewijzigd door LuisjeNL op 24-12-2017 00:28 ]

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
LuisjeNL schreef op zondag 24 december 2017 @ 00:26:
@edebee sluit even je controller aan met de kabel(telefoon kabeltje) wil wel net eens even helpen, ik heb daar op het begin ook even last van gehad.

Via de kabel werkt altijd, en dan kan die net even koppelen waardoor het draadloos ook normaal werk.

Anders via de winkel omruilen, of via Microsoft. Microsoft belast met een reservering een nieuwe Xbox qua prijs op je creditcard, zodra ze de jouwe op hun kosten binnen hebben halen ze de reservering er vanaf. :)
Helaas met de usb kabel werkte hij even maar toen afsluiten en weer opstarten geen draadloze connectie, nu ook zelfs niet mer met de usb kabel, morgen kaar terug en alles ruilen geen idee of het nu aan de controller of de xbox ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 22:59

Daytona

Autoracen is voor watjes

Interessant! Nou vraag ik me als Xbox noob wel af of ik deze beter met of zonder xbox live gold kan kopen?
Kan ik nog spelen als ik hem koop met een xbox live gold proef abbo en deze daarna afloopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10:40
Daytona schreef op zondag 24 december 2017 @ 09:59:
[...]

Interessant! Nou vraag ik me als Xbox noob wel af of ik deze beter met of zonder xbox live gold kan kopen?
Kan ik nog spelen als ik hem koop met een xbox live gold proef abbo en deze daarna afloopt?
Gekocht is gekocht!

Maakt niet uit als gold verloopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daytona schreef op zondag 24 december 2017 @ 09:59:
[...]

Volgens mij geven proef abbo's geen korting in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

edebee schreef op zondag 24 december 2017 @ 00:53:
[...]

Helaas met de usb kabel werkte hij even maar toen afsluiten en weer opstarten geen draadloze connectie, nu ook zelfs niet mer met de usb kabel, morgen kaar terug en alles ruilen geen idee of het nu aan de controller of de xbox ligt.
Heeft de controller de juiste firmware? Mijn ouder model controller wou ook niet connecten met de XoX toen ik de controller had geüpdatet was het Ok..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Gears of wars 4 HDR in 4K met een OLED televisie ziet er verbazingwekkend uit. Baal toch wel een beetje dat de One X niet de opvolger is van de One, nu ben je afhankelijk van patches (welke niet altijd gemaakt worden) voor 4K gaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2017 @ 10:30:
Gears of wars 4 HDR in 4K met een OLED televisie ziet er verbazingwekkend uit. Baal toch wel een beetje dat de One X niet de opvolger is van de One, nu ben je afhankelijk van patches (welke niet altijd gemaakt worden) voor 4K gaming.
Zijn er games die zijn uitgekomen sinds de release van de X die hem niet ondersteunen? Volgens mij ondersteunen ze het allemaal, en is het het idee dat iedere game het gewoon gaat ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 24 december 2017 @ 10:11:
[...]

Volgens mij geven proef abbo's geen korting in de store.
Proef abbo's geven wel korting in de store op Xbox-One games, maar niet op Xbox-360 games. Eenmaal aangeschaft zijn en blijven de titels van jou en blijven single-player onderdelen werken. Alleen de online multiplayer wordt inactief zodra het proef abbo verloopt (Xbox Live service/abbo gaat weer van Gold terug naar Silver). Split-screen multiplayer blijft wel gewoon werken indien aanwezig.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-12-2017 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edebee
Frank1973 schreef op zondag 24 december 2017 @ 10:20:
[...]

Heeft de controller de juiste firmware? Mijn ouder model controller wou ook niet connecten met de XoX toen ik de controller had geüpdatet was het Ok..
Hoi Frank, ik ben helemaal nieuw in de xbox wereld (hiervoor altijd playstation gehad) 😁 hoe kan ik de controller updaten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank1973
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07-09 16:49

Frank1973

XBL: Ghostleader1NL

edebee schreef op zondag 24 december 2017 @ 11:05:
[...]

Hoi Frank, ik ben helemaal nieuw in de xbox wereld (hiervoor altijd playstation gehad) 😁 hoe kan ik de controller updaten ?
Ik was/ben ook nieuw met deze console.. in instellingen / apparaten daar staat iets van Kinect en controller.. op controller klikken en dan updaten.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nlse xbox store op microsoft.com :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Vandaag in de Daily Deal, De Sims™ 4 Bundel, 25% korting en met gold 33%. Niet echt een superdeal en je moet er maar van houden, maar voor degene met interesse!

[ Voor 11% gewijzigd door srdevil op 24-12-2017 11:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daytona
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 22:59

Daytona

Autoracen is voor watjes

Denk dat ik te laat ben voor deze deal? Na de kerstboodschappen de 14 dagen xbox live gold geactiveerd die bij m'n xbox zat om deze te kopen, maar zie hem alleen voor de normale prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kitano
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 13:58
Bij mij helaas ook. Het was de daily deal van gisteren en ws. in usa tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Maken we hier nog lijstjes?

Voor mij is de top 5 devolgende:

1. Wildlands
2. Uncharted: LL
3. PUBG
4. Forza 7
5. A-C: Origins

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
Nu ik een paar uur in NFS heb zitten is het in mijn achting wel gestegen moet ik zeggen. Nu ik de stijl van rijden onder de knie heb (wat overigens nog steeds niet mijn favoriet is) voelt de game wel beter aan. Echter is het moeilijkheidsniveau zelfs voor een casual speler als ik erg laag. Door dat geld geen probleem is kun je eenvoudig upgraden, waardoor enkel de 'bossfights' een probleem kunnen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wom schreef op zondag 24 december 2017 @ 14:37:
Nu ik een paar uur in NFS heb zitten is het in mijn achting wel gestegen moet ik zeggen. Nu ik de stijl van rijden onder de knie heb (wat overigens nog steeds niet mijn favoriet is) voelt de game wel beter aan. Echter is het moeilijkheidsniveau zelfs voor een casual speler als ik erg laag. Door dat geld geen probleem is kun je eenvoudig upgraden, waardoor enkel de 'bossfights' een probleem kunnen opleveren.
Sinds de laatste paar patches is het imo een veel leukere game geworden die meer experimenteren toelaat en makkelijker progressie last maken

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik krijg geen achievements meer. Dacht dat het aan Dice lag toen ik de achievements voor de nieuwe DLC van Battlefield 1 niet kreeg, maar vandaag voor het eerst Call Of Duty WW2 gespeeld in de single player en na het halen van de eerste missie/level kreeg ik ook geen achievement.

Heb mijn profiel al verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar dat lijkt niet te helpen. Gamerscore staat nog steeds op 0 voor deze maand. Bij het opstarten van COD WW2 kreeg ik rechts onder in beeld: Gefeliciteerd, u heeft alle prestaties voor deze game behaald. Maar wederom 0 GS voor COD WW2.

Iets wat ik nog kan proberen om het te fixen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:25
Ja, leuk! Ik hou hem kort:

Tofste game:
- Assassins Creed Origins (de serie is terug).

Grootste tegenvaller:
- Mass Effect Andromeda

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op zondag 24 december 2017 @ 17:11:
Ik krijg geen achievements meer. Dacht dat het aan Dice lag toen ik de achievements voor de nieuwe DLC van Battlefield 1 niet kreeg, maar vandaag voor het eerst Call Of Duty WW2 gespeeld in de single player en na het halen van de eerste missie/level kreeg ik ook geen achievement.

Heb mijn profiel al verwijderd en opnieuw toegevoegd, maar dat lijkt niet te helpen. Gamerscore staat nog steeds op 0 voor deze maand. Bij het opstarten van COD WW2 kreeg ik rechts onder in beeld: Gefeliciteerd, u heeft alle prestaties voor deze game behaald. Maar wederom 0 GS voor COD WW2.

Naar de achievement pagina op xbox.com gaan van 1 van de achievements die je behaald hebt, wil wel eens helpen. Bijvoorbeeld https://account.xbox.com/...lectedTab=achievementsTab

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
MRE-Inc schreef op zondag 24 december 2017 @ 17:11:

Heb ik ook al eens gehad. Heb toen volgens mij met iemand anders zijn account gebruikt om in te loggen, iemand van de familie. Daarna weer met mijn eigen account. Toen werkte het wonderwel weer. Of het daar aan gelegen heeft weet ik niet. Kan je wel vertellen dat alle achievements die je in de periode haalt, wanneer het niet werkt, je deze allemaal weer opnieuw moet halen. Worden niet automatisch geactiveerd als het weer werkt.... (heeft bij mij zeker 2 a 3 weken geduurd voordat het weer werkte/het uitgevogeld had). Succes!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Froggle
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-09 14:11
Allemaal op onze eigen manier.

Beste game: Assassins Creed Origins
Runner-up: Forza Motorsport 7
Originaliteit: Cuphead
Grootste meevaller: CoD WWII

PSN: ForcedReboot | XBL: Froggle | NSO: SW-6166-3842-4608 | Strava | Untappd

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nou vooruit, mijn top 10

1. Warhammer : End Times - Vermintide
2. Warhammer : End Times - Vermintide
3. Warhammer : End Times - Vermintide
4. Warhammer : End Times - Vermintide
5. Warhammer : End Times - Vermintide
6. Gears of War 4
7. Assassins Creed : Origins
8. Injustice 2
9. The Evil Within 2
10. Forza Motorsport 7

PUBG zou op 6 kunnen staan maar is nog in preview, dus die houd ik lekker voor het lijstje van 2018 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harrytasker schreef op zondag 24 december 2017 @ 17:58:
[...]

Heb ik ook al eens gehad. Heb toen volgens mij met iemand anders zijn account gebruikt om in te loggen, iemand van de familie. Daarna weer met mijn eigen account. Toen werkte het wonderwel weer. Of het daar aan gelegen heeft weet ik niet. Kan je wel vertellen dat alle achievements die je in de periode haalt, wanneer het niet werkt, je deze allemaal weer opnieuw moet halen. Worden niet automatisch geactiveerd als het weer werkt.... (heeft bij mij zeker 2 a 3 weken geduurd voordat het weer werkte/het uitgevogeld had). Succes!
Ik heb een achievement in HITMAN gehaald (Paris Mastery) in November 2016. Deze is in november 2017 plotseling gepopt. Wat ik ook deed in de tussentijd. Hij bleef vergrendeld. Zelfde grapje was er met Halo mcc een tijdje. Daarvan popten er een stuk of 40 tegelijk terwijl ik iets anders speelde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zondag 24 december 2017 @ 19:07:
[...]

Nou vooruit, mijn top 10

1. Warhammer : End Times - Vermintide
2. Warhammer : End Times - Vermintide
3. Warhammer : End Times - Vermintide
4. Warhammer : End Times - Vermintide
5. Warhammer : End Times - Vermintide
6. Gears of War 4
7. Assassins Creed : Origins
8. Injustice 2
9. The Evil Within 2
10. Forza Motorsport 7

PUBG zou op 6 kunnen staan maar is nog in preview, dus die houd ik lekker voor het lijstje van 2018 :9
Je top 6 is niet eens in 2017 uitgekomen. Pugb mag daar best bij. :)

Meeste plezier aan beleefd in 2017:

Deus ex Mankind Divided
Dishonored 2
Snake Pass

Meeste gespeeld (en dan ook echt meer dan 2x zo veel als de rest bij elkaar)

Fifa

En ik ben nog steeds erg slecht. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
@justifire toch wel 2017 titels.... :P

Best Action & Adventure Game: Assasins Creed: Origins (tsja...ga zo door Ubisoft (Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands op 2e plek)
Best Shooter: Sniper Elite 4 (follow up: Warframe + Destiny 2)
Best Adventure Game: Life is Strange Before The Storm (Thimbleweed Park op 2e plek)
Best Racing Game: Forza MotorSports 7 (weinig concurrentie)
Best Remake: L.A. Noire
Best Horror: The Evil Within 2 (meer vrijheid dan RE7)
Best RPG: Mass Effect Andromeda (vind de kritiek redelijk onzin na alle patches en zelfs erg jammer dat er geen SP DLC komt)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 19-09 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Alleen usa store en met gold?
Al verlopen las ik. Komt vast nog wel keertje terug :)

[ Voor 8% gewijzigd door Sagat op 24-12-2017 19:44 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

harrytasker schreef op zondag 24 december 2017 @ 17:58:
[...]

Nou, mijn zoon heeft met zijn eigen account ingelogd op mijn xbox en even BF1 gespeeld om een achievement te halen. Ook bij hem komt die achievement niet. Die is niks meer dan een potje Operations op een van de nieuwe DLC mappen.

Ik denk dat ik mijn xbox maar eens naar fabrieks instellingen ga zetten en dan de games opnieuw installeer die intern stonden. :( Tenzij iemand anders nog een tip heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op zondag 24 december 2017 @ 19:46:
[...]

Nou, mijn zoon heeft met zijn eigen account ingelogd op mijn xbox en even BF1 gespeeld om een achievement te halen. Ook bij hem komt die achievement niet. Die is niks meer dan een potje Operations op een van de nieuwe DLC mappen.

Ik denk dat ik mijn xbox maar eens naar fabrieks instellingen ga zetten en dan de games opnieuw installeer die intern stonden. :( Tenzij iemand anders nog een tip heeft.
Ww2 heeft glitchy achievements. Heeft Uchica ook last van gehad. Bf serie hangt van de glitchs aan elkaar. Zo heb ik wel de missie voltooid achievements voor missies 3 en 5 maar niet van 1,2 en 4 in BF4. Had ook wat gekloot met die in BF1. Het ligt waarschijnlijk eerder aan die twee games dan dat er iets met je profiel of Xbox aan de hand is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op zondag 24 december 2017 @ 20:43:
[...]

Ww2 heeft glitchy achievements. Heeft Uchica ook last van gehad. Bf serie hangt van de glitchs aan elkaar. Zo heb ik wel de missie voltooid achievements voor missies 3 en 5 maar niet van 1,2 en 4 in BF4. Had ook wat gekloot met die in BF1. Het ligt waarschijnlijk eerder aan die twee games dan dat er iets met je profiel of Xbox aan de hand is.
Ik geloof je graag want: Dice

Maar ik vind het te toevallig dat mijn zoon ook geen achievements krijgt met BF1 op mijn eigen console. Nu een complete reset gedaan van de xbox :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-09 21:08
Destiny 2 spotgoedkoop bij bol.com voor wie nog twijfelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 24 december 2017 @ 20:43:
[...]

Helaas wel. Nog steeds niet unlocked helaas :) Nog een uurtje of 5 en dan is Okami ook klaar. :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Hoe dan ? Ik zie alleen 29,99 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-07 15:16

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

justifire schreef op zondag 24 december 2017 @ 21:45:
[...]

Was tot 10.00 uur vanmorgen, nu is de Sims 4 bundle in de aanbieding.
https://www.microsoft.com...Bundle/BPXR901NT0CD?rtc=1
Snel halen dus, want morgen om 10.00 uur kan het niet meer, is nl een daily deal mensen !! :+
Die bundel is zonder het basis spel.

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 23:16
quorumz schreef op zondag 24 december 2017 @ 19:39:
@justifire toch wel 2017 titels.... :P

Best Action & Adventure Game: Assasins Creed: Origins (tsja...ga zo door Ubisoft (Tom Clancy's Ghost Recon Wildlands op 2e plek)
Best Shooter: Sniper Elite 4 (follow up: Warframe + Destiny 2)
Best Adventure Game: Life is Strange Before The Storm (Thimbleweed Park op 2e plek)
Best Racing Game: Forza MotorSports 7 (weinig concurrentie)
Best Remake: L.A. Noire
Best Horror: The Evil Within 2 (meer vrijheid dan RE7)
Best RPG: Mass Effect Andromeda (vind de kritiek redelijk onzin na alle patches en zelfs erg jammer dat er geen SP DLC komt)
Wat vind je zo goed aan om Clancy's Ghost Recon Wildlands?
Zelf vond ik het een zeer repetitief. Had al heel snel het gevoel weer een ubisoft game te spelen. Hetzelfde wat ik al gespeeld heb maar dan in een ander jasje. Wat ook meteen de reden is dat ik Assasins Creed: Origins aan me voorbij heb laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Wellicht kan ik hier iemand blij maken met een maandje Game Pass? Hij werkt niet als je ooit al een (gratis) trial hebt gebruikt, daarom heb ik er helaas niets aan.

spoiler:
HW67W-4GJ93-24PWC-7VWKR-HV67Z

Hoor wel graag als iemand hem gebruikt heeft!

Fijne kerst met hopelijk genoeg gametijd naast de bekende sociale verplichtingen }:| ;)

[ Voor 7% gewijzigd door draakhoofd op 25-12-2017 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Laatst online: 20-09 23:20
Spellen van 2017:
1 Battlefield 1 Dlc
2 Nba 2k18
3 Shadow of War
4 Pubg
5 Battlefront 2

[ Voor 16% gewijzigd door mobygo76 op 25-12-2017 12:09 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Darow schreef op maandag 25 december 2017 @ 11:45:
[...]

Wat vind je zo goed aan om Clancy's Ghost Recon Wildlands?
Zelf vond ik het een zeer repetitief. Had al heel snel het gevoel weer een ubisoft game te spelen. Hetzelfde wat ik al gespeeld heb maar dan in een ander jasje. Wat ook meteen de reden is dat ik Assasins Creed: Origins aan me voorbij heb laten gaan.
Dingen (skillpoins/skilltree, wapens, vervoer) vrijspelen, 4 man player coop, graphs, feeling, haalbaarheid achievements, uitdaging (je hoeft echt niet zomaar een paars kamp in te rijden zonder compleet afgemaakt te worden. Vrijheid van spelen, rijden, vliegen, varen. (laten we eerlijk zijn..wolfenstein speel je ook zaken vrij...en zat andere games waar dat ook in zit) Je kan een hoop lol met zijn allen hebben. Met dit spel loop je ook niet zoals The Division (ook goede gratis update trouwens die laatste) dat je achter loopt en verder moet levelen..

Assassins creed origins borduurt daar verder op, alleen is het dan singleplayer en nog meer opdrachten maar vooral verschillende opdrachten (niet alleen praat met a en kill persoon b, zitten meerdere stukjes aan elkaar)
Iets waar ze bij Destiny van kunnen leren (vergeleken met de adventures die elke x hetzelfde zijn)

Denk dat Far Cry 5 dan ook alleen maar van bovenstaande games leert en dan met 2 man coop het gaat doen zoals origins.

Vergis je niet, ben normaal niet zo'n super fan van de assassins creed series (te veel bullshit met volgen, niet gezien worden, geklooi met klimmen en noem maar op..) origins is wat dat betreft zoveel beter, ze hebben duidelijk geleerd van watchdogs 2 & wildlands.

Dat Ubisoft daarnaast veel games xbox x enhanced graphs updates geven, veel gratis content tussendoor geeft (van seizoenen tot aan gratis missies) geeft alleen maar aan hoe goed Ubisoft bezig is. Kunnen alle andere uitgevers met hun lootboxen wat van leren..

[ Voor 6% gewijzigd door quorumz op 25-12-2017 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 18-09 08:16
quorumz schreef op maandag 25 december 2017 @ 12:19:
[...]

Dingen (skillpoins/skilltree, wapens, vervoer) vrijspelen, 4 man player coop, graphs, feeling, haalbaarheid achievements, uitdaging (je hoeft echt niet zomaar een paars kamp in te rijden zonder compleet afgemaakt te worden. Vrijheid van spelen, rijden, vliegen, varen. (laten we eerlijk zijn..wolfenstein speel je ook zaken vrij...en zat andere games waar dat ook in zit) Je kan een hoop lol met zijn allen hebben. Met dit spel loop je ook niet zoals The Division (ook goede gratis update trouwens die laatste) dat je achter loopt en verder moet levelen..

Assassins creed origins borduurt daar verder op, alleen is het dan singleplayer en nog meer opdrachten maar vooral verschillende opdrachten (niet alleen praat met a en kill persoon b, zitten meerdere stukjes aan elkaar)
Iets waar ze bij Destiny van kunnen leren (vergeleken met de adventures die elke x hetzelfde zijn)

Denk dat Far Cry 5 dan ook alleen maar van bovenstaande games leert en dan met 2 man coop het gaat doen zoals origins.

Vergis je niet, ben normaal niet zo'n super fan van de assassins creed series (te veel bullshit met volgen, niet gezien worden, geklooi met klimmen en noem maar op..) origins is wat dat betreft zoveel beter, ze hebben duidelijk geleerd van watchdogs 2 & wildlands.

Dat Ubisoft daarnaast veel games xbox x enhanced graphs updates geven, veel gratis content tussendoor geeft (van seizoenen tot aan gratis missies) geeft alleen maar aan hoe goed Ubisoft bezig is. Kunnen alle andere uitgevers met hun lootboxen wat van leren..
Mag inderdaad gezegd worden. Ubisoft went down the hill maar is laatste tijd echt goed bezig. Heb ook wildlands gold gehaald deze sale voor 40 euro. Twijfel nog over rainbow six siege....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-09 23:16
quorumz schreef op maandag 25 december 2017 @ 12:19:
[...]

Ik had al heel snel het gevoel dat ik constant hetzelfde aan het doen was. Ik heb een aantal van die gebieden over genomen maar dit begon mij te vervelen. Co-op lijkt me wel leuk maar hier heb ik geen mening over omdat ik het nog niet heb gedaan. En over feeling verschilt onze mening duidelijk. Ik vind de besturing van voertuigen om te huilen. Ik denk er beter aan te doen om het bij Ubisoft alleen bij far Cry te houden.

Die update van The Division is wat mij betreft te laat gekomen. Ze hebben the division naar mijn mening eigenlijk in beta uitgebracht en erna zo veel veranderd dat je eigenlijk niks meer had aan de uren die je erin heb gestoken. Nu hoort dit dan ook wel bij dit soort spellen. Bij Destiny heb je na de eerste DLC ook nog maar weinig aan waar je voor gespeeld hebt. Echter heeft Destiny bij mij wel een soort aantrekkingskracht om weer opnieuw te beginnen waar ik deze bij The Division totaal niet heb. Ik hier meteen de Gold Edition van gekocht bij de release en moet eerlijk zijn dat ik het na de eerste DLC totaal niet meer heb aangeraakt. Het zal dus wel aan mij liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
The Division is echt zo'n game waar je een ruwe diamant wil omvormen tot een mooie perfecte diamant, en alles wat ze lijken te gebruiken.. is een hamer. De potentie in die game was gigantisch, de uitwerking was simpelweg flut.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 25 december 2017 @ 13:14:
The Division is echt zo'n game waar je een ruwe diamant wil omvormen tot een mooie perfecte diamant, en alles wat ze lijken te gebruiken.. is een hamer. De potentie in die game was gigantisch, de uitwerking was simpelweg flut.
Mwoah. Je moet even wennen aan die bullet spunges, maar overall vond ik hem qua verhaal en singleplayer prima. Ik vond echter de multiplayer en herhaling in de missiedoelen irritanter. Ook upgraden stelde weinig voor, want de enemies groeiden mee. Het was eigenlijk Destiny maar dan met een wat realistischer uitgangspunt (en toen zonder PvP matches) en een veel grotere wereld.

Misschien dat ik de nieuwe content nog wel weer wil gaan doen, maar ik verwacht dat ze het wel weer te lastig hebben gemaakt voor iemand die niet max-level is en geen ultieme gear bij zich draagt...

Martinspire - PC, PS5, XSX

Pagina: 1 ... 54 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.