Is er een website die alle 4k games op de Xbox One X bijhoud?
Spunges is gewoon een soort van mechanics, love it or hate it, ik bedoel meer de hele wereld an sich. 99% van de game speelt zich af in zeer specifieke kleine gebieden, instances of 'offshore', ze hadden zoveel meer kunnen doen met de wereld zelf ipv het enkel te gebruiken om van A naar B te gaan (wat al nutteloos is met fasttravel).Martinspire schreef op maandag 25 december 2017 @ 14:20:
[...]
Mwoah. Je moet even wennen aan die bullet spunges, maar overall vond ik hem qua verhaal en singleplayer prima. Ik vond echter de multiplayer en herhaling in de missiedoelen irritanter. Ook upgraden stelde weinig voor, want de enemies groeiden mee. Het was eigenlijk Destiny maar dan met een wat realistischer uitgangspunt (en toen zonder PvP matches) en een veel grotere wereld.
Misschien dat ik de nieuwe content nog wel weer wil gaan doen, maar ik verwacht dat ze het wel weer te lastig hebben gemaakt voor iemand die niet max-level is en geen ultieme gear bij zich draagt...
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Rainbow Six Siege is best leuk. Volgens mij voor weinig al te vinden. Spel zelf is niet te vergelijken met Wildlands of Division.PacinoAllstars schreef op maandag 25 december 2017 @ 12:35:
[...]
Mag inderdaad gezegd worden. Ubisoft went down the hill maar is laatste tijd echt goed bezig. Heb ook wildlands gold gehaald deze sale voor 40 euro. Twijfel nog over rainbow six siege....
Als je iets meer moeite had gedaan had je deze post van @justifire kunnen vinden binnen dit topic.Verwijderd schreef op maandag 25 december 2017 @ 14:27:
Is er een website die alle 4k games op de Xbox One X bijhoud?
Verwijderd
Je verwijst naar een bericht dat al heel oud is. Daarnaast wordt het niet eens bijgehouden. Maar goed doet er voor de rest ook niet toe. Lijst al gevonden.Winkiller schreef op maandag 25 december 2017 @ 14:56:
[...]
Als je iets meer moeite had gedaan had je deze post van @justifire kunnen vinden binnen dit topic.
Verwijderd
Top heren. Nuttig zo.Verwijderd schreef op maandag 25 december 2017 @ 16:05:
[...]
Je verwijst naar een bericht dat al heel oud is. Daarnaast wordt het niet eens bijgehouden. Maar goed doet er voor de rest ook niet toe. Lijst al gevonden.
https://www.xbox.com/en-U.../xbox-one-x-enhanced-list
Edit : misschien handig om in de topicstart te zetten.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2017 19:39 ]
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 10:28
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox One Media Remote
- Microsoft Xbox One S Vertical Stand
- Microsoft Xbox One S All-Digital Edition
- Microsoft One Digital TV-Tuner (Xbox One)
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox Live Gold
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox Game Pass
- Capturecards
- Consoles

Voor wie handig is met giftcards :
Horizon 3 €14,44 in Rusland
https://xbox-store-checke...dard-Edition/9nblggh4x6t9
Expansion Pass €8,85 in USA
https://xbox-store-checke...pansion-Pass/9nblggh4t5ft
Dan heb je dus nagenoeg de Ultimate Edition voor €23,29
[ Voor 74% gewijzigd door justifire op 25-12-2017 20:03 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Voor de mensen die Overwatch spelen, er zijn vijf gratis kerstlootboxen als je voor 1 januari inlogged.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Verwijderd
Ligt misschien aan de bewoording, maar het zal toch niet zijn dat we moeten betalen voor X enhancements lijkt me?justifire schreef op maandag 25 december 2017 @ 19:53:
![]()
[afbeelding]
Nope maar het is handig de goegemeenschap dom te houden; daardoor lijkt de aanbieding nog mooooierVerwijderd schreef op maandag 25 december 2017 @ 21:09:
[...]
Ligt misschien aan de bewoording, maar het zal toch niet zijn dat we moeten betalen voor X enhancements lijkt me?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
MarketingVerwijderd schreef op maandag 25 december 2017 @ 21:09:
[...]
Ligt misschien aan de bewoording, maar het zal toch niet zijn dat we moeten betalen voor X enhancements lijkt me?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Het is maar goed dat ik al alle FH3 pakketjes heb, anders was ik er in getuind!MAX3400 schreef op maandag 25 december 2017 @ 21:13:
[...]
Nope maar het is handig de goegemeenschap dom te houden; daardoor lijkt de aanbieding nog mooooier
Game en dlc hoeven niet zelfde regio te zijn?justifire schreef op maandag 25 december 2017 @ 19:53:
![]()
[afbeelding]
10 second ninja DONE
Muis en toetsenbord ondersteuning in aantocht.
https://nl.hardware.info/...-lijkt-eindelijk-in-zicht
PSN : Geraedus
fyi van cdkeys
Please Note: The 'stacking' of Xbox Live subscriptions is no longer allowed by Microsoft. Users will receive an error when attempting to add more than one subscription card at a time.
Please Note: The 'stacking' of Xbox Live subscriptions is no longer allowed by Microsoft. Users will receive an error when attempting to add more than one subscription card at a time.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
NeeSagat schreef op maandag 25 december 2017 @ 22:55:
[...]
Game en dlc hoeven niet zelfde regio te zijn?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Weet iemand hoe dat werkt als je Xbox Gold verloopt, komt je gamertag dan vrij ?mca2 schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:30:
fyi van cdkeys
Of kan je bijvoorbeeld na 3 maanden alsnog een nieuw gold abo nemen en dan je account weer oppakken incl gamertag en gamerscore ?
Houden ze dit een bepaalde tijd voor je vast of is het 'niet verlengen, alles kwijt' ?
Waarom zou je GT vrij gegeven worden? gold is zoieso al geen vereistejustifire schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 01:50:
[...]
Weet iemand hoe dat werkt als je Xbox Gold verloopt, komt je gamertag dan vrij ?
Of kan je bijvoorbeeld na 3 maanden alsnog een nieuw gold abo nemen en dan je account weer oppakken incl gamertag en gamerscore ?
Houden ze dit een bepaalde tijd voor je vast of is het 'niet verlengen, alles kwijt' ?
idd gold is gewoon zodat je games with gold kunt downloaden, extra kortingen in store en om MP in een game te spelen, ik speel ook al meer dan een maand zonder gold ( geen MP games atm en de games with gold van December en januari zijn niet mn ding )
Ik had zelfs nog mn gamertag van mn xbox 360 toen ik onlangs keek met een ander email en die heb ik al 7 jaar geleden verkocht.
Ik had zelfs nog mn gamertag van mn xbox 360 toen ik onlangs keek met een ander email en die heb ik al 7 jaar geleden verkocht.
Sinds september vorig jaar moet je wel eens in de 5 jaar inloggen bij Xbox om je gamertag te behouden.
Een vergelijkbare periode van 5 jaar geldt ook voor je Microsoft-account. Outlook- en OneDrive-accounts worden overigens al na 1 jaar gesloten volgens de voorwaarden.
Effective: September 15, 2016
Microsoft Services Agreement
https://www.microsoft.com...cesagreement/default.aspx
Een vergelijkbare periode van 5 jaar geldt ook voor je Microsoft-account. Outlook- en OneDrive-accounts worden overigens al na 1 jaar gesloten volgens de voorwaarden.
MartijnS72 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 07:31:
Sinds september vorig jaar moet je wel eens in de 5 jaar inloggen bij Xbox om je gamertag te behouden.
offtopic:
Worden alle ms accounts los gezien? mijn outlook/hotmail bekijk ik dagelijks, mijn xbox iets minder vaak, maar one drive gebruik ik echt heel erg zelden. Wel vaker dan 1x per jaar maar toch....
Worden alle ms accounts los gezien? mijn outlook/hotmail bekijk ik dagelijks, mijn xbox iets minder vaak, maar one drive gebruik ik echt heel erg zelden. Wel vaker dan 1x per jaar maar toch....
10 second ninja DONE
Nieuwe GwG bekend gemaakt. Niet veel soeps, imho.
The Incredible Adventures of Van Helsing III — January 1-31 (Xbox One)
Zombi — January 16 to February 15 (Xbox One)
Tomb Raider Underworld — January 1-15 (Xbox One, Xbox 360)
Army of Two — January 16-31 (Xbox One, Xbox 360)
Hint; zoek een mail-checker zoals https://www.emailtray.com/ , configureer je accounts en vergeet er verder naar te kijken; ding logt dus elke x tijd in op je account.
Neuh, of je nou je mail 1x per jaar leest of 1x per jaar ermee aanlogt op Skype of je Xbox; account blijft aktief.Sagat schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 16:01:
[...]
offtopic:
Hint; zoek een mail-checker zoals https://www.emailtray.com/ , configureer je accounts en vergeet er verder naar te kijken; ding logt dus elke x tijd in op je account.
[ Voor 50% gewijzigd door MAX3400 op 26-12-2017 16:24 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
justifire in "[XBO] Xbox One - Deel 6"MAX3400 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 16:21:
Nieuwe GwG bekend gemaakt. Niet veel soeps, imho.
[...]
Neuh, of je nou je mail 1x per jaar leest of 1x per jaar ermee aanlogt op Skype of je Xbox; account blijft aktief.
Had vervroegd vakantie...
Xbox One X delivers!, waar hij dit niet doet ligt het gewoon aan de ontwikkelaar
Cogitationis poenam nemo patitur
Dat zou top zijn! Dan wordt een singleplayer shooter voor mij ook weer eens leuk. Met de controller raak ik nog geen olifant als hij 1m voor mij staatGeraedus schreef op maandag 25 december 2017 @ 23:28:
Muis en toetsenbord ondersteuning in aantocht.
Euh standaard staat bij de meeste single player shooters aim assist aan. Dus linkertrekker om in te zoomen en direct op je enemy te snappen, direct rechter trekker om te schieten en je hebt een kill. Kan je zelfs met je ogen dicht. Net nog gedaan in COD WW2mca2 schreef op dinsdag 26 december 2017 @ 23:55:
[...]
Dat zou top zijn! Dan wordt een singleplayer shooter voor mij ook weer eens leuk. Met de controller raak ik nog geen olifant als hij 1m voor mij staat

XBL: MRE Inc
Mocht je de basisgame al hebben dan zijn de 2 uitbreidingen nu maar € 10,49 via de Microsoft store.justifire schreef op maandag 25 december 2017 @ 19:53:
![]()
[afbeelding]
Verwijderd
Komt er eigenlijk wel een enhanced patch uit voor Battlefield 1 net zoals de pro of niet? Net Gears of wars 4 besteld voor €14.99.
Nou, zo te zien nietVerwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 09:42:
Komt er eigenlijk wel een enhanced patch uit voor Battlefield 1 net zoals de pro of niet? Net Gears of wars 4 besteld voor €14.99.
https://www.xbox.com/en-u.../xbox-one-x-enhanced-list
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Verwijderd
Alleen een lijst waarvan de uitgever al bekend heeft gemaakt dat er een patch in ontwikkeling is of welke al is uitgebracht. Dus het zou nog kunnen maar wel vreemd dat de pro op 1600p draait en de One X 1080p of zelfs lager.Rossi46 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:04:
[...]
Nou, zo te zien niet![]()
https://www.xbox.com/en-u.../xbox-one-x-enhanced-list
True, maar als er al een patch komt van een game welke al langer op de markt is, dan kondigen ze dat vrij snel aan, lijkt mij.Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:06:
[...]
Alleen een lijst waarvan de uitgever al bekend heeft gemaakt dat er een patch in ontwikkeling is of welke al is uitgebracht. Dus het zou nog kunnen maar wel vreemd dat de pro op 1600p draait en de One X 1080p of zelfs lager.
Hetzelfde geldt voor games als Batman Arkham Knight en Deus Ex Mankind Devided (en vele anderen). Games die een XOX zeer goed kunnen gebruiken, maar deze waarschijnlijk nooit zullen krijgen.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Luie ontwikkelaar, exclusive deals, of gevalletje afzet markt? Er zijn natuurlijk (nu nog) vele meer ps4 pro's verkocht dan one x's denk ik.Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:06:
[...]
Alleen een lijst waarvan de uitgever al bekend heeft gemaakt dat er een patch in ontwikkeling is of welke al is uitgebracht. Dus het zou nog kunnen maar wel vreemd dat de pro op 1600p draait en de One X 1080p of zelfs lager.
10 second ninja DONE
- uchiha tijntje
- Registratie: Juni 2001
- Nu online
Seriously.... (gow 2 mp sux)
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
:strip_exif()/u/27958/Narutoanimatedaim1.gif?f=community)
Gisteren Okami uitgespeeld. Was een game die ik al heel lang wilde spelen, maar nooit aan toe was gekomen. Ik denk dat ik er meer plezier aan had beleefd als ik hem op de PS2 had gespeeld. Want de game is toch wel wat verouderd in zijn doen en laten. Daarnaast blijf ik het verhaal van Japanse rpgs zoals Okami en sommige delen van final fantasy (hoewel Okami niet een echte Jrpg is) bijzonder vinden. De eerste helft grijpt me altijd erg aan en daarna wordt het vaak een wollig verhaal van hogere krachten en buitenaardse wezens en andere zaken die me niet kunnen pakken.
Dus mijn tip is om Okami enkel te spelen als je fan bent van het origineel of Jrpgs. Anders niet kopen want dan zal het je je wellicht erg tegenvallen.
Dus mijn tip is om Okami enkel te spelen als je fan bent van het origineel of Jrpgs. Anders niet kopen want dan zal het je je wellicht erg tegenvallen.
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Thanks voor het delen van je bevindingen, dit is echt zo'n topper die ik ook nog wil spelen, in mijn geval op ps2 dan. Hoewel sommige games natuurlijk tijdloos zijn, (waarschijnlijk word ik zelf over 50 jaar (als ik er dan nog benuchiha tijntje schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:20:
Gisteren Okami uitgespeeld. Was een game die ik al heel lang wilde spelen, maar nooit aan toe was gekomen. Ik denk dat ik er meer plezier aan had beleefd als ik hem op de PS2 had gespeeld. Want de game is toch wel wat verouderd in zijn doen en laten. Daarnaast blijf ik het verhaal van Japanse rpgs zoals Okami en sommige delen van final fantasy (hoewel Okami niet een echte Jrpg is) bijzonder vinden. De eerste helft grijpt me altijd erg aan en daarna wordt het vaak een wollig verhaal van hogere krachten en buitenaardse wezens en andere zaken die me niet kunnen pakken.
Misschien moet ik mijn schaarse tijd dan toch maar gebruiken voor zelda botw, of hzd.....of (hoewel ander genre) Ori.
Laatst via rare replay banjo & kazooi gespeeld. Hoewel ik de vibe van het spel erg leuk vind, vraag ik me af of de gameplay voor mij is. Het is echt een game waarvan ik vind dat ik hem op zijn minst een serieuze kans moet geven, aan de andere kant, misschien moet je (of iig ik) ook gewoon accepteren dat je simpelweg niet alle leuke/goede games kan spelen. Helemaal als je dan ook nog lastige trophy/achievements wil tackelen.
edit:
nog wel een vraag over okami, je zegt jrgp, dan denk ik default aan final fantasy enzo. Maar dit is toch compleet niet turn based? De enige overeenkomst is een wat wazig verhaal enzo? Ik zag het zelf altijd als zelda voor de playstation (en nu dus ook xbox).
[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 27-12-2017 10:29 ]
10 second ninja DONE
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Ben ik de enige die een hele rits schitterende 4K HDR enhanced spellen in de backlog heeft staan voor de kerstperiode en toch voornamelijk PUBG zit te spelen ?
Gameplay > graphics

Gameplay > graphics
- uchiha tijntje
- Nu online
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Je hebt gelijk voor wat betreft de zelda op de PlayStation.Sagat schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:27:
[...]
Thanks voor het delen van je bevindingen, dit is echt zo'n topper die ik ook nog wil spelen, in mijn geval op ps2 dan. Hoewel sommige games natuurlijk tijdloos zijn, (waarschijnlijk word ik zelf over 50 jaar (als ik er dan nog ben) nog steeds vrolijk van 2d mario) hoor ik wat je zegt.
Misschien moet ik mijn schaarse tijd dan toch maar gebruiken voor zelda botw, of hzd.....of (hoewel ander genre) Ori.
Laatst via rare replay banjo & kazooi gespeeld. Hoewel ik de vibe van het spel erg leuk vind, vraag ik me af of de gameplay voor mij is. Het is echt een game waarvan ik vind dat ik hem op zijn minst een serieuze kans moet geven, aan de andere kant, misschien moet je (of iig ik) ook gewoon accepteren dat je simpelweg niet alle leuke/goede games kan spelen. Helemaal als je dan ook nog lastige trophy/achievements wil tackelen.
edit:
nog wel een vraag over okami, je zegt jrgp, dan denk ik default aan final fantasy enzo. Maar dit is toch compleet niet turn based? De enige overeenkomst is een wat wazig verhaal enzo? Ik zag het zelf altijd als zelda voor de playstation (en nu dus ook xbox).
Echter zitten er mechanics in die het spel onnodig vertragen en daardoor irritatie opwekken. Een voorbeeldje is dat als je een side quest niet haalt je vaak weer een riedeltje uitleg krijgt die je helemaal niet nodig hebt want je weet precies hoe het moet alleen de controls (in dit geval de brush techniek) zijn soms gewoon lastig. En dan zit je weer 15 seconden door een lap tekst te klikken. En je zult denken.. 15 seconden. Dat is niets. Maar uiteindelijk gaat dat bij de 20e keer echt wel irriteren.
Ik kan je Ori echt aanbevelen. Soort metroidvenia maar dan echt heel tof! Uitdagend, gave graphics, top soundtrack en ontroerend verhaal vond ik zelf
[ Voor 12% gewijzigd door uchiha tijntje op 27-12-2017 11:24 ]
Ori heb ik al zin in sinds ik het voor het eerst zag, ik vind het stijltje fantastisch, verder is het 2d en metroidvania wat voor mij 2 gigantische pluspunten zijn! Had gehoopt het stiekum met kerst al even te kunnen spelen, maar gezien ik pas volgende week internet hier krijg zat dat er niet in (10gb via phone binnenhalen viel toch tegen
)
10 second ninja DONE
PUBG is in ieder geval al HDRjustifire schreef op woensdag 27 december 2017 @ 10:50:
Ben ik de enige die een hele rits schitterende 4K HDR enhanced spellen in de backlog heeft staan voor de kerstperiode en toch voornamelijk PUBG zit te spelen ?![]()
Gameplay > graphics
https://powershellisfun.com
Ori Definitive Edition is nu te koop voor zo'n 3 euro (als je Gold hebt) in de Russische store als je een beetje handig bent met gift cards
Heb je nu een speciale adapter nodig wanneer je een andere headset wilt gebruiken?
Ik heb de RIG 400 en krijg de mic niet aan het werk, terwijl andere zonder problemen hun headset van de telefoon aansluiten en het gewoon werkt.
Ik heb de RIG 400 en krijg de mic niet aan het werk, terwijl andere zonder problemen hun headset van de telefoon aansluiten en het gewoon werkt.
I know maar dat is weer het andere extremum. Ik zou het top vinden als ik voor <200euro een leuke game computer heb waarop ik kan racen met stuur, voetballen met controller en schieten met muis! Dan nog Total War naar de xbox brengen en ik ben helemaal happyMRE-Inc schreef op woensdag 27 december 2017 @ 00:45:
[...]
Euh standaard staat bij de meeste single player shooters aim assist aan. Dus linkertrekker om in te zoomen en direct op je enemy te snappen, direct rechter trekker om te schieten en je hebt een kill. Kan je zelfs met je ogen dicht. Net nog gedaan in COD WW2
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Sterker nog, PUBG draait op de X ook nog eens op 4K.Tags NL schreef op woensdag 27 december 2017 @ 11:48:
[...]
PUBG is in ieder geval al HDRNee, speel ook veel PUBG maar nu juist weer Fallout 4 nu die ook 4K is.. Damn.. Speelt nog steeds leuk, had nog twee DLC's ervoor en Far Harbor net uitgespeeld
Maar je begrijpt mijn punt waarschijnlijk wel, leg ik PUBG naast Gears 4 of Forza 7 dan is het net of ik de eerste Counterstrike zit te spelen.
Net zo lelijk, en net zo verslavend
*snip* niet de bedoeling...
[ Voor 86% gewijzigd door Geronimous op 27-12-2017 21:39 ]
Zero to hero, just like that!
Dit is ook helemaal niet nodig. Als je hierboven even zoekt op Giftcards en Xbox-store-checker en seagm / offgamer etc moet je er wel uit komen
[ Voor 28% gewijzigd door Geronimous op 27-12-2017 21:40 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
The Crew 2 beta inschrijving : https://thecrew-game.ubisoft.com/the-crew-2/nl-nl/beta/
Ok, ga het uitproberensrdevil schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:01:
[...]
Dit is ook helemaal niet nodig. Als je hierboven even zoekt op Giftcards en Xbox-store-checker en seagm / offgamer etc moet je er wel uit komen
Iemand ervaring met het meenemen van de XBox One op vakantie naar bv een vakantiepark ? Wij gaan morgen op "wintersport" naar Winterberg voor een aantal dagen. Aangezien ik mijn oude XBox One nog niet verkocht heb, had ik het idee (eigenlijk het idee van junior) om de Xbox mee te nemen. Net even hier aan het netwerk gehangen en geupdate en even wat games erop gezet.
De weersverwachtingen zijn eigenlijk dermate slecht voor de wintersporter dat ik het idee heb dat we ook de xbox wel eens aan zullen zetten.
Kan je de games die lokaal op de hdd staan gewoon offline spelen ? Heb er eigenlijk geen ervaring mee aangezien mijn xboxen altijd netwerk toegang hebben.
De weersverwachtingen zijn eigenlijk dermate slecht voor de wintersporter dat ik het idee heb dat we ook de xbox wel eens aan zullen zetten.
Kan je de games die lokaal op de hdd staan gewoon offline spelen ? Heb er eigenlijk geen ervaring mee aangezien mijn xboxen altijd netwerk toegang hebben.
Verwijderd
Als het de home xbox is van de account die het spel gekocht heeft wel. Anders moet je online zijn.MRE-Inc schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:40:
Iemand ervaring met het meenemen van de XBox One op vakantie naar bv een vakantiepark ? Wij gaan morgen op "wintersport" naar Winterberg voor een aantal dagen. Aangezien ik mijn oude XBox One nog niet verkocht heb, had ik het idee (eigenlijk het idee van junior) om de Xbox mee te nemen. Net even hier aan het netwerk gehangen en geupdate en even wat games erop gezet.
Read all about it: https://support.xbox.com/...ng/using-xbox-one-offline
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2017 20:34 ]
Het is mij gelukt om nu het spel via de US market te kopen via een gift card! Super bedankt voor de tip.
Maar nu staat de game niet in mijn "Klaar om te installeren" tab. Ook het expliciet aan klikken op de website "Install on Xbox" lijkt niet te werken.
Iemand anders ook last van gehad? En eventueel een oplossing.
Het spel is trouwens niet beschikbaar in de NL market.
Maar nu staat de game niet in mijn "Klaar om te installeren" tab. Ook het expliciet aan klikken op de website "Install on Xbox" lijkt niet te werken.
Verwijderd
Xbox op location US zetten en downloaden via de store.toets23 schreef op woensdag 27 december 2017 @ 20:51:
Het is mij gelukt om nu het spel via de US market te kopen via een gift card! Super bedankt voor de tip.
De xbox die bij mijn zoon staat, is ingesteld als mijn Home Xbox. Dus dan heeft het helemaal geen zin om de console mee te nemen tenzij de games op disc staan. COD WW2 staat op disc en Lego Batman ook, maar BF1 en Hitman kan ik dus niet spelen want die heb ik alleen digitaal. Zie ik dat zo goed ?Verwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 20:09:
[...]
Als het de home xbox is van de account die het spel gekocht heeft wel. Anders moet je online zijn.
Read all about it: https://support.xbox.com/...ng/using-xbox-one-offline
Verwijderd
Ja. Of je stelt ff jouw account en die van je zoon in als home op de One die je meeneemt. Hoef je ook niet met schijfjes te kloten. Tenminste voor games die je digitaal hebt. Voor games die je op schijf hebt, zul je sowieso de schijf mee moeten nemen als je wil spelen.MRE-Inc schreef op woensdag 27 december 2017 @ 21:33:
[...]
De xbox die bij mijn zoon staat, is ingesteld als mijn Home Xbox. Dus dan heeft het helemaal geen zin om de console mee te nemen tenzij de games op disc staan. COD WW2 staat op disc en Lego Batman ook, maar BF1 en Hitman kan ik dus niet spelen want die heb ik alleen digitaal. Zie ik dat zo goed ?
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2017 21:43 ]
Oh dat werkt perfect! Super bedankt!
[ Voor 85% gewijzigd door toets23 op 27-12-2017 21:43 ]
Waarom probeer je het niet door je Xbox van de netwerk af te halen en kijken wat je ermee kan zonder online te zijn?MRE-Inc schreef op woensdag 27 december 2017 @ 21:33:
[...]
De xbox die bij mijn zoon staat, is ingesteld als mijn Home Xbox. Dus dan heeft het helemaal geen zin om de console mee te nemen tenzij de games op disc staan. COD WW2 staat op disc en Lego Batman ook, maar BF1 en Hitman kan ik dus niet spelen want die heb ik alleen digitaal. Zie ik dat zo goed ?
https://card.exophase.com/1/1116015.png
Hoe simpel iets soms kan zijn om te kijken of het werkt ergens anderssekeroglan schreef op woensdag 27 december 2017 @ 21:51:
[...]
Waarom probeer je het niet door je Xbox van de netwerk af te halen en kijken wat je ermee kan zonder online te zijn?
We denken tegenwoordig te lastig na ondanks dat het soms heel makkelijk kan zijn..
Gamertag: timmie271
Dat staat idd ook hier https://support.xbox.com/nl-NL/games/game-setup/my-home-xboxVerwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 21:42:
[...]
Ja. Of je stelt ff jouw account en die van je zoon in als home op de One die je meeneemt. Hoef je ook niet met schijfjes te kloten. Tenminste voor games die je digitaal hebt. Voor games die je op schijf hebt, zul je sowieso de schijf mee moeten nemen als je wil spelen.
Nadeel is dan weer dat ik straks als ik bij mijn zoon thuis ben, weer zijn console als mijn Home Xbox moet instellen anders kan hij dus niet al mijn gekochte games spelen. Aangezien COD WW2 en Lego Batman beide op disc staan, laat ik het wel zo want je mag maar 5x per jaar een console als Home XBox instellen.Op uw Home Xbox kunt u ook gedownloade games spelen als u onderweg bent of als er een netwerk- of serviceonderbreking is. U moet zorgen dat uw console is ingesteld als uw Home Xbox voor u offline gaat. Zie Xbox One offline gebruiken voor meer informatie.
Als u meer dan één Xbox One-console hebt of als u zich aanmeldt bij meerdere consoles, raden we u aan de meest gebruikte console aan te duiden als uw Home Xbox.
De eerste keer was dus toen mijn zoon zijn eigen Xbox One Elite kocht. Toen ben ik op die console ingelogd en die console als Home Xbox ingesteld zodat hij mijn games kon spelen.
De 2e keer was vorige week. Toen heb ik mijn eigen Xbox One X naar fabrieksinstellingen gezet omdat achievements niet meer werkten (is dus nu opgelost). Toen kreeg ik de melding dat alle Home Xbox instellingen zouden verdwijnen. Mijn huidige Xbox One X is dus nu weer mijn Home Xbox.
Als ik nu mijn 2e Xbox One als Home Xbox instel, dan zit ik op 3. Dan moet ik volgende week als ik mijn zoon terug breng naar zijn moeder, zijn Xbox One Elite weer instellen als mijn Home XBox. Dat is nummer 4.
Houd ik nog 1 mogelijkheid over om een console als Home XBox in te stellen.
Je had mevrouw MRE Inc eens moeten zien toen ik zie dat de XBox One mee gaat op vakantie. Mag je 3x raden hoe ze reageert als ik morgen een detour maak om de XBox van jr. op te halenVerwijderd schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:25:
Of je neemt je zoon zijn One mee.

Verwijderd
Een spelletjes machine voor junior betekent meer tijd met MRE-Inc senior. Neem een headset voor de kleine man mee. Super romantisch.MRE-Inc schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:34:
[...]
Je had mevrouw MRE Inc eens moeten zien toen ik zie dat de XBox One mee gaat op vakantie. Mag je 3x raden hoe ze reageert als ik morgen een detour maak om de XBox van jr. op te halen
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

kon je al sinds de E3justifire schreef op woensdag 27 december 2017 @ 19:19:
The Crew 2 beta inschrijving : https://thecrew-game.ubisoft.com/the-crew-2/nl-nl/beta/
je kan je ook opgeven voor Skulls & Bones BETA
[ Voor 9% gewijzigd door quorumz op 27-12-2017 23:11 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Meen je nietquorumz schreef op woensdag 27 december 2017 @ 23:10:
[...]
kon je al sinds de E3
je kan je ook opgeven voor Skulls & Bones BETA

Linkje ?
Net even getest met "offline" gamen. Games die niet op disc staan, starten idd niet op als je geen netwerk verbinding hebt of je offline xbox niet als Home xbox hebt ingesteld.
Even een wifi hotspot gemaakt met mijn iPhone en de Xbox toen daarmee laten connecten en de digitale game start wel op. Zolang je maar online bent als de game wordt op gestart denk ik. Daarna zou je de console wel weer kunnen disconnecten. Voor de zekerheid ook automatische updates uitgeschakeld.
Even een wifi hotspot gemaakt met mijn iPhone en de Xbox toen daarmee laten connecten en de digitale game start wel op. Zolang je maar online bent als de game wordt op gestart denk ik. Daarna zou je de console wel weer kunnen disconnecten. Voor de zekerheid ook automatische updates uitgeschakeld.
- quorumz
- Niet online

Het mag maar 5x in een jaar tijd. Dus als de 1e keer 1 januari was dan kun je op 1 januari weer 5x de home console wisselen.MRE-Inc schreef op woensdag 27 december 2017 @ 22:11:
Houd ik nog 1 mogelijkheid over om een console als Home XBox in te stellen.
Gamertag: timmie271
Verwijderd
Heeft er iemand ervaring met het afspelen van (4K) video van op een NAS op de XBOX One S?
Ik zou een Synology DS115j willen kopen om daar mijn videos op te plaatsen.
Initieel dacht ik dan om deze met Kodi af te spelen op de XBOX One, maar Kodi is blijkbaar nog niet beschikbaar. Kan ik via DLNA of iets anders de films afspelen (in 4K)?
Initieel dacht ik dan om deze met Kodi af te spelen op de XBOX One, maar Kodi is blijkbaar nog niet beschikbaar. Kan ik via DLNA of iets anders de films afspelen (in 4K)?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
VLC of PlexVerwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:58:
Heeft er iemand ervaring met het afspelen van (4K) video van op een NAS op de XBOX One S?
- quorumz
- Niet online

geen van beide (plex en vlc) speelt 4k hevc h265 mkv's af.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:58:
xbox ondersteunt die combi niet (geloof wel 4k in h264 ...maar die zal je niet vinden)
er is maar 1 speler die het 100% allemaal trekt en dat is de nvidia shield tv player
Ik gebruik Kodi op de SmartTV van philips, werkt ook perfect met 4k 
quorumz schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:32:
[...]
geen van beide (plex en vlc) speelt 4k hevc h265 mkv's af.
xbox ondersteunt die combi niet (geloof wel 4k in h264 ...maar die zal je niet vinden)
er is maar 1 speler die het 100% allemaal trekt en dat is de nvidia shield tv player
- quorumz
- Niet online

en die trekt bestanden van 70gb en groter?Sevo92 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:42:
Ik gebruik Kodi op de SmartTV van philips, werkt ook perfect met 4k![]()
[...]
nodig zeggen, mijn shield mekkert (eigenlijk plex dus) dat mijn media server niet sterk genoeg is haha duh (gewoon dikke windows pc) voor Batman Begins 4k. Terminator 2 UHD en Harry Potter UHD streamen als een zonnetje
heb nog wel hoop op kodi op xbox one x dat die er snel is en het wel goed kan (hoewel ik het eigenlijk een ruk product vindt)
[ Voor 12% gewijzigd door quorumz op 28-12-2017 16:50 ]
Dat zelfde probleem had ik ook bij plex, vandaar over gestapt naar kodi waar ik dat probleem niet heb. Verder heb ik meer filesizes rond 30-50gb ipv 70quorumz schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:49:
[...]
en die trekt bestanden van 70gb en groter?
nodig zeggen, mijn shield mekkert (eigenlijk plex dus) dat mijn media server niet sterk genoeg is haha duh (gewoon dikke windows pc) voor Batman Begins 4k. Terminator 2 UHD en Harry Potter UHD streamen als een zonnetje

De 115j is wel heel krap voor 4K hoor, Plex ga je daar niet fatsoenlijk vanaf kunnen draaien.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 15:58:
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Kodi en Plex = life. Geniale producten. Er is ook een Kodi fork SPMC speciaal met optimalisaties voor Android. Het is overzichtelijk en je kan heel makkelijk je netwerkshares koppelen. Content speelt dan rechtstreeks af zonder dat het hoeft een transcoderen.Ik gebruik het met name voor BlueRay's (HDR) op NVIDIA Shield TV i.c.m. KD55A1 TV.quorumz schreef op donderdag 28 december 2017 @ 16:49:
[...]
heb nog wel hoop op kodi op xbox one x dat die er snel is en het wel goed kan (hoewel ik het eigenlijk een ruk product vindt)
Plex heeft een mooiere interface/overzichtelijker met metadata etc. Maar het heeft ook zo zijn beperkingen. Plex blijft zich maar vasthouden aan de mpeg-encoders en de ontwikkeling voor hardware-acceleratie blijft uit. Regelmatig moet de PC/NAS toch gaan transcoderen en dat zorgt voor onnodige load. Zelfs voor de ondertiteling.
Veel consumenten (NAS) producten hebben een basis intel quad-core processor. Vaak ben je dan gelimiteerd aan 1- 1080P stream.
Er bestaat Intel Quick sync wat de mogelijkheid geeft om gebruik te maken van hardware-acceleratie maar de makers van Plex vertikken het om het te implementeren. Dus ja, nu wordt echt alles op de CPU gegooid.
En ja, wil je dan een 4K HDR film afspelen via Plex, dan gaat de NAS over zijn nek
Maar Kodi voor Xbox One komt er aan. Even geduld. Misschien is er wel VLC of MXPlayer beschikbaar?
[ Voor 3% gewijzigd door Lootbox op 28-12-2017 18:53 ]
Verwijderd
Dat dacht ik inderdaad ook, vandaar dat ik eerder dacht om de bestanden rechtstreeks af te spelen van op een netwerkmap of via DLNA i.p.v. te transcoderen.Donstil schreef op donderdag 28 december 2017 @ 18:28:
[...]
De 115j is wel heel krap voor 4K hoor, Plex ga je daar niet fatsoenlijk vanaf kunnen draaien.
Misschien is dan inderdaad VLC een oplossing, in afwachting tot Kodi beschikbaar is.
Afspelen geen probleem, transcoderen op die j versies kan je vergeten. Werkt zelfs niet op de Play versies aangezien Plex geen hardware decoding ondersteunt voor de Synology.Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 20:27:
[...]
Dat dacht ik inderdaad ook, vandaar dat ik eerder dacht om de bestanden rechtstreeks af te spelen van op een netwerkmap of via DLNA i.p.v. te transcoderen.
Misschien is dan inderdaad VLC een oplossing, in afwachting tot Kodi beschikbaar is.
Vraagje aan alle xbox one liefhebbers.
Ik ga straks 6 maanden varen (zonder internet voor spielerij (1.5mbs voor 42 man).
Iemand een ideetje voor leuke singleplayer spellen op de One S?
Ik heb nu:
Star wars bf2
cod ww2
Fm7 met alles erbij
Fh3 met alles erbij
bfbc2
bf4
bf1
bfhl
fifa 17
fable 3
RS Vegas 2
ufc2
Assasins creed unity
GOW4
Mass effect andromeda
moh airborne
need for speed
NfS payback
Planta va zombies GW2
titanfall 2
Trackmania turbo (geen sp volgens mij?)
Ik ga straks 6 maanden varen (zonder internet voor spielerij (1.5mbs voor 42 man).
Ik heb nu:
Star wars bf2
cod ww2
Fm7 met alles erbij
Fh3 met alles erbij
bfbc2
bf4
bf1
bfhl
fifa 17
fable 3
RS Vegas 2
ufc2
Assasins creed unity
GOW4
Mass effect andromeda
moh airborne
need for speed
NfS payback
Planta va zombies GW2
titanfall 2
Fallout, beide lara crofts, the witcher 3,skyrim.
Dan ben je wel ff zoet met deze pareltjes
Dan ben je wel ff zoet met deze pareltjes
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Wat mike0001 zegt.
Andere singleplayers (of mp met een goede sp) die ik aan kan raden :
- Dark Souls 3
- Dark Souls 2
- Dark Souls
- Diablo 3
- Path of Exile
- The Evil Within 1&2
- Doom
- Ghost Recon Wildlands
- Ori
Andere singleplayers (of mp met een goede sp) die ik aan kan raden :
- Dark Souls 3
- Dark Souls 2
- Dark Souls
- Diablo 3
- Path of Exile
- The Evil Within 1&2
- Doom
- Ghost Recon Wildlands
- Ori
Sinds kort een One X, nu heb je onder Display & Sound een optie om de tv resolutie in te stellen, wanneer ik deze op 4K UHD zet gaat het scherm op zwart en even later komt er de melding "That didn't work, There may be a problem displaying 4K on your TV. For more info, choose help"
Ik heb een Sony 55XE9005, en onder de optie Advanced>4K TV Details wordt ook alles netjes als ondersteund aangegeven. De input is HDMI 2 en staat op verbeterde indeling. Hij staat tevens in game modus.
Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen, op een MS artikel staat dat het misschien kan komen dat de tv geen 60Hz in 4K ondersteund, maar dit is niet het geval.
Games zoals Forza toont die trouwens wel in 4K.
Ik heb een Sony 55XE9005, en onder de optie Advanced>4K TV Details wordt ook alles netjes als ondersteund aangegeven. De input is HDMI 2 en staat op verbeterde indeling. Hij staat tevens in game modus.
Iemand die weet hoe ik dit kan oplossen, op een MS artikel staat dat het misschien kan komen dat de tv geen 60Hz in 4K ondersteund, maar dit is niet het geval.
[ Voor 3% gewijzigd door Pandanl op 28-12-2017 23:03 ]
Verwijderd
Kom maar terug met trackmasteredals medals op alle 240 Trackmania single player campaign levels.damitch300 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:25:
Ik heb nu:
Star wars bf2
cod ww2
Fm7 met alles erbij
Fh3 met alles erbij
bfbc2
bf4
bf1
bfhl
fifa 17
fable 3
RS Vegas 2
ufc2
Assasins creed unity
GOW4
Mass effect andromeda
moh airborne
need for speed
NfS payback
Planta va zombies GW2
titanfall 2
Vaar voorzichtig.
-------
Als jij zo iemand bent of zo iemand kent die What remains of Edith Finch niet gaat spelen, wees dan gewaarschuwd. Je mist echt wat. Damn, dat was goed.
Mensen roepen veel te vaak dat ze moeten huilen om games. Zoals Life is Strange. Doe normaal. Beverley hills 90210 is emotioneler. Maar Edith Finch is bizar goed. Niet dat ik gehuild heb maar het was wel een emotionele game. En eentje die je op allerlei manieren opzuigt. Heb geen moment gedacht aan achievements, studie, Arsenal-Crystal Palace. Alsof je een film speelt (zoals geen enkele andere walking simulator, die zijn allemaal ruk namelijk).
Lang verhaal kort: koop het.
Wolfenstein 2! Kun je alleen maar single player speler zelfsdamitch300 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:25:
Ik heb nu:
*knip*
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Metal Gear: Phantom Pain.damitch300 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:25:
Ik heb nu:
Star wars bf2
cod ww2
Fm7 met alles erbij
Fh3 met alles erbij
bfbc2
bf4
bf1
bfhl
fifa 17
fable 3
RS Vegas 2
ufc2
Assasins creed unity
GOW4
Mass effect andromeda
moh airborne
need for speed
NfS payback
Planta va zombies GW2
titanfall 2
GTA 5 Singleplayer blijft ook altijd leuk
Verwijderd
Ik ga 'morgen ook halen in de sale morgenVerwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 22:59:
[...]
Kom maar terug met trackmasteredals medals op alle 240 Trackmania single player campaign levels.
Vaar voorzichtig.
-------
Als jij zo iemand bent of zo iemand kent die What remains of Edith Finch niet gaat spelen, wees dan gewaarschuwd. Je mist echt wat. Damn, dat was goed.
Mensen roepen veel te vaak dat ze moeten huilen om games. Zoals Life is Strange. Doe normaal. Beverley hills 90210 is emotioneler. Maar Edith Finch is bizar goed. Niet dat ik gehuild heb maar het was wel een emotionele game. En eentje die je op allerlei manieren opzuigt. Heb geen moment gedacht aan achievements, studie, Arsenal-Crystal Palace. Alsof je een film speelt (zoals geen enkele andere walking simulator, die zijn allemaal ruk namelijk).
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Voor wie wat moeite wil doen met een UK vpn, Kodi 18.0-alpha1 is uit in de UK store en schijnt op de xbox one te werken.
https://www.microsoft.com...p/kodi/9nblggh4t892?rtc=1

[ Voor 20% gewijzigd door justifire op 29-12-2017 00:58 ]
- uchiha tijntje
- Nu online
- Consoles
- Gamecontrollers
- Game-accessoires
- Microsoft Xbox One S
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One X
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft
- Gaming headsets
Spuit 11Verwijderd schreef op donderdag 28 december 2017 @ 22:59:
[...]
uchiha tijntje schreef op donderdag 21 december 2017 @ 21:26:
Als ik mag kiezen voor top 5 game of the year zijn dat voor mij in willekeurige volgorde:
-Cuphead
-Resident evil 7 (muv de laatste 10% van de game)
-What remains of Edith Finch
-Snake Pass / a hat in time. Ik kon niet kiezen..
-Life is strange, before the storm
[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 29-12-2017 01:34 ]
Nog wat singleplayer games:damitch300 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:25:
Ik heb nu:
Star wars bf2
cod ww2
Fm7 met alles erbij
Fh3 met alles erbij
bfbc2
bf4
bf1
bfhl
fifa 17
fable 3
RS Vegas 2
ufc2
Assasins creed unity
GOW4
Mass effect andromeda
moh airborne
need for speed
NfS payback
Planta va zombies GW2
titanfall 2
Far Cry 4
Assassins Creed: Origins
Quantum Break
Sniper Elite 4
Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.
- quorumz
- Niet online

Far Cry 4 en Sniper Elite 4 zijn beide games leuker om met zijn 2en te doen...AntraXxX schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 04:25:
[...]
Nog wat singleplayer games:
Far Cry 4
Quantum Break
Sniper Elite 4
Doet het gewoon in de Nederlandse store, geen vpn nodigjustifire schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 00:54:
Voor wie wat moeite wil doen met een UK vpn, Kodi 18.0-alpha1 is uit in de UK store en schijnt op de xbox one te werken.
edit: url toegevoegd
[ Voor 11% gewijzigd door drakiesoft op 29-12-2017 10:19 ]
Kijk vooral ook naar indie games, voor weinig geld veel en diverse gameplay bvb. trine collection en mijn persoonlijke time sink, 10 second ninja x.AntraXxX schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 04:25:
[...]
Nog wat singleplayer games:
Far Cry 4
Quantum Break
Sniper Elite 4
10 second ninja DONE
Is al in meer regio's uitjustifire schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 00:54:
[afbeelding]
Welcome in the Navydamitch300 schreef op donderdag 28 december 2017 @ 21:25:
Ik heb nu:
Star wars bf2
cod ww2
Fm7 met alles erbij
Fh3 met alles erbij
bfbc2
bf4
bf1
bfhl
fifa 17
fable 3
RS Vegas 2
ufc2
Assasins creed unity
GOW4
Mass effect andromeda
moh airborne
need for speed
NfS payback
Planta va zombies GW2
titanfall 2
Nou, werken... Heb vooralsnog geen enkele manier gevonden om dat ding tegen mijn MariaDB te laten praten dus voorlopig heb ik Kodi zonder contentjustifire schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 00:54:
Zit Kodi nu aan het laten scannen, maar ben benieuwd of nu alle audio formaten ondersteund worden, omdat voorheen geen DTS ondersteuning was voor media players buiten die van Microsoft zelf? Ook benieuwd hoe hij het doet met 4K content (Xbox One S heeft er genoeg kracht voor, maar op mijn Mi Box gaat het niet altijd even soepel).
- quorumz
- Niet online

kan deze kodi wel 4k hdr en goed audio passthrough doen ?... (kon kodi 17 niet heb je SBMC voor nodig op android bv).. geen idee of er verschillen in features zitten voor een android en windows versieLouw Post schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:17:
Zit Kodi nu aan het laten scannen, maar ben benieuwd of nu alle audio formaten ondersteund worden, omdat voorheen geen DTS ondersteuning was voor media players buiten die van Microsoft zelf? Ook benieuwd hoe hij het doet met 4K content (Xbox One S heeft er genoeg kracht voor, maar op mijn Mi Box gaat het niet altijd even soepel).
Edit. Ik moet eerst leren lezen..Pandanl schreef op donderdag 28 december 2017 @ 22:55:
Sinds kort een One X, nu heb je onder Display & Sound een optie om de tv resolutie in te stellen, wanneer ik deze op 4K UHD zet gaat het scherm op zwart en even later komt er de melding "That didn't work, There may be a problem displaying 4K on your TV. For more info, choose help"
[ Voor 13% gewijzigd door oknot op 29-12-2017 13:56 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Heb je zijn post wel gelezenoknot schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:25:
[...]
Op je afstandbediening op "Home" drukken en vervolgens naar beneden scrollen en op instellingen drukken, daar op "externe ingangen" drukken en dan op " indeling HDMI signaal. Vervolgens kies je voor verbeterde indeling. Dat lost je probleem denk ik op.
Anyway,
The Incredible Adventures of Van Helsing III (Xbox One X Enhanced) is nu gratis te downloaden via GwG https://www.microsoft.com...x11knlhdz5k?wa=wsignin1.0
Evenals Tomb Raider Underworld
https://marketplace.xbox....fe-1000-9115-d802534307ec
En Magic 2015
https://www.microsoft.com...zsd2h8m3q?rtc=1&source=lp
Problem solved, sort of...MAX3400 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 11:10:
[...]
Nou, werken... Heb vooralsnog geen enkele manier gevonden om dat ding tegen mijn MariaDB te laten praten dus voorlopig heb ik Kodi zonder content
FTP-server lokaal opgetuigd, advancedsettings.xml van NUC daarheen gezet en daarna toegevoegd aan de File Manager van KodiOne. Toen kon er connectie worden gelegd met de database en zag mijn One alle inhoud.
Volgende uitdaging: er is geen SMB-ondersteuning (lijkt het).
/edit: briljant... Kodi stopt met werken en zet gewoon keihard mijn Xbox uit... Geen waarschuwing niks...
[ Voor 8% gewijzigd door MAX3400 op 29-12-2017 13:18 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Klopt het dat kodi enkel 1080p doet op dit moment ?MAX3400 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:01:
[...]
Problem solved, sort of...
FTP-server lokaal opgetuigd, advancedsettings.xml van NUC daarheen gezet en daarna toegevoegd aan de File Manager van KodiOne. Toen kon er connectie worden gelegd met de database en zag mijn One alle inhoud.
Volgende uitdaging: er is geen SMB-ondersteuning (lijkt het).
/edit: briljant... Kodi stopt met werken en zet gewoon keihard mijn Xbox uit... Geen waarschuwing niks...
(Settings-system-display mode-resolution)
Ja... Maar hij slikt ook 2160p-materiaal... Maar niet alles (en dat verklaarde zojuist de system shutdown bij een bepaalde testfile).justifire schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:24:
[...]
Klopt het dat kodi enkel 1080p doet op dit moment ?
(Settings-system-display mode-resolution)
Sowieso ben ik er niet van onder de indruk want Kodi (ook op de PC) stuurt/snapt geen HDR-metadata dus het hele euvel dat je een Xbox One X hebt met 18 miljard performance dingetjes, houdt dus niet in dat je Kodi kan inzetten om je UHD-discs te bekijken... Handig dit hoor...
[ Voor 28% gewijzigd door MAX3400 op 29-12-2017 13:26 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Capturecards
- Consoles
Op mijn tv werkt kodi op zich aardig, al heb ik bij hoge bitrates nog wel eens hickups.MAX3400 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:25:
[...]
Ja... Maar hij slikt ook 2160p-materiaal... Maar niet alles (en dat verklaarde zojuist de system shutdown bij een bepaalde testfile).
Sowieso ben ik er niet van onder de indruk want Kodi (ook op de PC) stuurt/snapt geen HDR-metadata dus het hele euvel dat je een Xbox One X hebt met 18 miljard performance dingetjes, houdt dus niet in dat je Kodi kan inzetten om je UHD-discs te bekijken... Handig dit hoor...
Hoop dat de xbox hier minder last van heeft.
Maar als de xbox 4k materiaal afspeelt op 1080p dan is het voor mij in dit stadium nog totaal niet interessant.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.