[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 56 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.011 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:30:
[...]

Op mijn tv werkt kodi op zich aardig, al heb ik bij hoge bitrates nog wel eens hickups.
Hoop dat de xbox hier minder last van heeft.
Maar als de xbox 4k materiaal afspeelt op 1080p dan is het voor mij in dit stadium nog totaal niet interessant.
Daarom zal het ook wel de Alpha1 zijn. Ben niet onder de indruk van de performance van Kodi noch van de mogelijkheden die erin zitten om bepaalde dingen te regelen.

Dus april 2018 ofzo voordat RC1 uitkomt voor de One? Het verbaast me alsnog niks als HDR/2160p niet goed werkt tzt.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oknot
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-09-2020
justifire schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 12:59:
[...]

Heb je zijn post wel gelezen?
Wow hahaha blijkbaar het gehele middenstuk niet geregistreerd. #kindastupid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 09:57

Louw Post

Cerenas

Het is een begin inderdaad, paar films leek hij goed af te spelen, maar het scannen gaat helemaal mis van mijn bestanden via NFS. Bij de meeste films zie ik nog gewoon de bestandsnamen of nog apartere namen uit het film bestand, dus totaal geen juiste/verwachte informatie.

Voor nu dus nog maar even gebruik maken van mijn Mi Box, ik wacht het af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:37
MAX3400 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 13:25:
[...]

Ja... Maar hij slikt ook 2160p-materiaal... Maar niet alles (en dat verklaarde zojuist de system shutdown bij een bepaalde testfile).
Ben ook nog niet echt impressed. Bij mij zette de Xbox zichzelf ook uit bij een 4K HEVC rip.

HD audio passthrough werkt ook niet. Ik heb dan helemaal geen geluid en de video gaat stotteren.

Ook refresh rate switching doet het niet. Xbox blijft alles uitsturen op 2160p60.

Maar goed, het is een alpha, dus zal nog wel beter worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09:45
Ik krijg een does not work on your device melding op mijn one s. Heeft iemand een id waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kleefding schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:43:
Ik krijg een does not work on your device melding op mijn one s. Heeft iemand een id waarom?
"what" does not work? Probeer je je naaimachine aan te sluiten? Je vuurwerk? Of iets anders? :+

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 21:12:
[...]

"what" does not work? Probeer je je naaimachine aan te sluiten? Je vuurwerk? Of iets anders? :+
of iets wat kleeft...
justifire schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 20:57:
[...]

Werkt hier (voor de games die het ondersteunen) prima.
hoe weet je of het spel het ondersteunt :)...

l.a. noire remaster had ik dat verwacht. assassins creed origins deed dat niet, wolfensten 2 niet, call of duty ww2 niet en denk ik zo'n beetje elke laatste titel die ik speel...

[ Voor 46% gewijzigd door quorumz op 29-12-2017 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damitch300
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 17:50
Zit er al 8 jaar bij. Maar heb nu voor het eerst een console mee waarbij tegenwoordig alles mp is of internet benodigt.
Had een 360 met bv ruse en battlestations. Altijd leuke gameplay.

Mijn laptop staat ook al bomvol met spellen. Maar ben de laatste tijd meer van het afwisselen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op vrijdag 29 december 2017 @ 22:29:
[...]
hoe weet je of het spel het ondersteunt :)...
Als er geen progressie in zit, c.q. voortgangsbalk of procentueel ga ik er van uit dat het spel het niet ondersteunt.
Uit mijn ervaring : o.a. Gears 4 ondersteunt het, Forza 7 ondersteunt het, Injustice 2 ondersteunt het, Battlefield 1 ondersteunt het, Killer Instinct ondersteunt het, RiME ondersteunt het, AC:O ondersteunt het niet, TEW2 ondersteunt het niet, Vermintide ondersteunt het niet, Wolfenstein 2 ondersteunt het niet, The Witcher 3 ondersteunt het niet, Fallout 4 ondersteunt het niet, Killing Floor 2 ondersteunt het niet.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09:38
Toch maar even €50 besteedt in de sale voor Eden Finch en NFS Payback. Hoor zoveel goede verhalen over Eden Finch die moest ik gewoon halen en ach een beetje brainless scheuren met Payback is ook wel eens lekker naast het wat serieuzere geweld van Forza 7 en met name PC2. Battlefront 2 wilde ik eigenlijk ook wel maar in eerste instantie alleen voor de SP en dan vindt ik €35 nog net wat teveel.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Mijn vrouw wil graag praten met mij. Om dat te voorkomen, wil ik graag een mooie 7.1 headset voor de Xbox. De eisen zijn simpel: Draadloos. Prijs: Maakt niet zoveel uit.

Nu kan ik 100 reviews vinden. En ook 100 winkels. Maar ik heb nog geen winkel gevonden die er gewoon een paar heeft liggen. Ik wil de graag even op het hoofd zetten.

Ik lees bijvoorbeeld dat de goedkooptste (100,-) Turtle Beach Stealth 600 prima geluid heeft, maar niet lekker zit. Stel dat die bij mij wel lekker past, is het natuurlijk mooi meegenomen.

Anderzijds, als ik voor 350,- de Astro haal, moet ik wel zeker weten dat hij lekker zit.

TLDR: Kent iemand een winkel (randstad), die headsets gewoon heeft liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 10:38:
Mijn vrouw wil graag praten met mij. Om dat te voorkomen, wil ik graag een mooie 7.1 headset voor de Xbox. De eisen zijn simpel: Draadloos. Prijs: Maakt niet zoveel uit.

Nu kan ik 100 reviews vinden. En ook 100 winkels. Maar ik heb nog geen winkel gevonden die er gewoon een paar heeft liggen. Ik wil de graag even op het hoofd zetten.

Ik lees bijvoorbeeld dat de goedkooptste (100,-) Turtle Beach Stealth 600 prima geluid heeft, maar niet lekker zit. Stel dat die bij mij wel lekker past, is het natuurlijk mooi meegenomen.

Anderzijds, als ik voor 350,- de Astro haal, moet ik wel zeker weten dat hij lekker zit.

Draadloos als in: ook draadloze chat?

Die Astro zit goed, werkt prima en hoor geen klachten over mijn eigen stem. Of je hem ergens kan proberen weet ik niet, maar qua ophanging is ie vrij gelijk aan andere astro's.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:11
Hoe zit dat eigenlijk met de nieuwe Avatar-functie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:11
PWM schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 10:38:
Ja dit zou ik graag ook willen weten, bij gamemania hebben ze altijd wel een aantal headphones hangen aan zo’n testpaal. Maar vaak in een iets lager segment (lees geen astro). Maar voor comfort testen zou ik ze echt ff langer dan een paar minuutjes op willen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Van de Kodi Xbox One website :

What are the current limits?

What you should really understand and keep remembering is that it is still in early stages of development and has very rough edges, might not be as stable as the regular version and may even be missing some functions. Due to the nature of how UWP works our hands are tied in some areas. Some parts are not even finished yet and our developers are still working on getting it up to the regular standard. As of this writing there’s limited access to only what’s part of your Video and Music folders. Network support is limited to only NFS:// shares. No access to the Blu-ray drive to start the disc or even an attached storage drive. There might still be problems with certain general python modules that are used by add-ons and we are finding and reporting them to the developers as testing progresses. I’m sure there’s more that might not work as intended yet as there are so many features it just will take a while to go over them. We cannot promise to what extend we can get every feature working as it all depends on what is available to us developers.

Nog niet zo interessant dus :|

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stefmeister schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 13:26:
[...]

Ja dit zou ik graag ook willen weten, bij gamemania hebben ze altijd wel een aantal headphones hangen aan zo’n testpaal. Maar vaak in een iets lager segment (lees geen astro). Maar voor comfort testen zou ik ze echt ff langer dan een paar minuutjes op willen hebben.
Ik woon zelf een compleet andere hoek van het land, maar is Coolblue geen optie? Die hebben een uitgebreid assortiment en volgens mij kun je ze uitproberen als je naar een van hun winkels gaat.
En anders kun je er natuurlijk altijd een bestellen en terugsturen als hij niet bevalt.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:20

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

justifire schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 13:57:

What you should really understand and keep remembering is that it is still in early stages of development and has very rough edges, might not be as stable as the regular version and may even be missing some functions. Due to the nature of how UWP works our hands are tied in some areas. Some parts are not even finished yet and our developers are still working on getting it up to the regular standard. As of this writing there’s limited access to only what’s part of your Video and Music folders. Network support is limited to only NFS:// shares. No access to the Blu-ray drive to start the disc or even an attached storage drive. There might still be problems with certain general python modules that are used by add-ons and we are finding and reporting them to the developers as testing progresses. I’m sure there’s more that might not work as intended yet as there are so many features it just will take a while to go over them. We cannot promise to what extend we can get every feature working as it all depends on what is available to us developers.

Ik betwijfel hoe dan ook of het interessant gaat zijn. Ik bedoel: ik heb een Android box met LE erop + Kodi die alles kan en ondersteunt. Stroomverbruik: 5 W. Daar kan een XBO niet tegenop boxen.
Nu snap ik dat veel mensen opzoek zijn naar een AIO oplossing, maar er zijn grenzen wat mij betreft. Net als de XBO gebruiken voor Netflix op dagelijkse basis. Ik zou het alleen nuttig vinden voor als ik op vakantie ga en mijn XBO meeneem. Zeker als er external storage support komt voor Kodi.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 14:12:
[...]

Ik betwijfel hoe dan ook of het interessant gaat zijn. Ik bedoel: ik heb een Android box met LE erop + Kodi die alles kan en ondersteunt. Stroomverbruik: 5 W. Daar kan een XBO niet tegenop boxen.
Nu snap ik dat veel mensen opzoek zijn naar een AIO oplossing, maar er zijn grenzen wat mij betreft. Net als de XBO gebruiken voor Netflix op dagelijkse basis. Ik zou het alleen nuttig vinden voor als ik op vakantie ga en mijn XBO meeneem. Zeker als er external storage support komt voor Kodi.
Tja, het is maar net hoeveel belang je aan een lager stroomverbruik hecht... Zelf vind ik het idee om nóg een apparaat er bij te kopen en plek in te laten nemen onder mijn TV erg onaantrekkelijk, alleen om 20-25 watt te besparen op het moment dat ik Netflix of anderszins een video wil kijken. Dat is voor mij een erg slechte tradeoff. Bovendien vind ik het fijn dat ik op hetzelfde apparaat zo uit een game even naar Netflix kan springen en weer terug.

Edit; Met een One X wordt het verschil wel iets groter, maar zelfs dan... Zelfs een 50 watt verschil in verbruik levert je op jaarbasis maar een goede 4 euro op per uur dat je gemiddeld video kijkt op een dag. Zelfs als je 4 uur video kijkt elke dag wat volgens mij echt al veel is (gemiddeld he!) gaat het best even duren voor je een tweede apparaat er uit hebt met zo'n 17 euro per jaar, laat staan dat je significant wat bespaart.

[ Voor 16% gewijzigd door Finraziel op 30-12-2017 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Finraziel schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 14:15:
[...]

Tja, het is maar net hoeveel belang je aan een lager stroomverbruik hecht... Zelf vind ik het idee om nóg een apparaat er bij te kopen en plek in te laten nemen onder mijn TV erg onaantrekkelijk, alleen om 20-25 watt te besparen op het moment dat ik Netflix of anderszins een video wil kijken. Dat is voor mij een erg slechte tradeoff. Bovendien vind ik het fijn dat ik op hetzelfde apparaat zo uit een game even naar Netflix kan springen en weer terug.

Edit; Met een One X wordt het verschil wel iets groter, maar zelfs dan... Zelfs een 50 watt verschil in verbruik levert je op jaarbasis maar een goede 4 euro op per uur dat je gemiddeld video kijkt op een dag. Zelfs als je 4 uur video kijkt elke dag wat volgens mij echt al veel is (gemiddeld he!) gaat het best even duren voor je een tweede apparaat er uit hebt met zo'n 17 euro per jaar, laat staan dat je significant wat bespaart.
Imo doe je stroom besparen niet vanwege de mogelijke geld besparing: ik doe het meer vanuit een ideologisch* standpunt. Maar ieder heeft zijn eigen beweegredenen uiteraard :Y

Daarom gaf ik al aan: veel mensen zoeken een AIO en dan is de toevoeging van Kodi aan het XBO platform ideaal natuurlijk. Ik heb er persoonlijk alleen niet zoveel aan, vanwege het stroomverbruik, het feit dat mijn kinderen vaak Kodi gebruiken en ik de XBO voor iets anders gebruik etc.

Maar ieder zijn eigen keuze :Y
* toegegeven; dat ideologische is redelijk de deur uit gegaan sinds ik overgestapt ben op een 100% groene energieleverancier :+. Maar dan nog

[ Voor 4% gewijzigd door Notna op 30-12-2017 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 13:57:

Terwijl ik van een bestaande tool, waar ze nu 2 jaar geloof ik al aan knutselen, toch iets meer verwacht dan default full hd mkv en dts only...

Oh en erg pijnlijk..als ik 4k h265 mkv aanklik springt xbox one x in 1x uit! (Sneller dan een harde reset....)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

In ander nieuws: leuke Wehkanp aanbieding voor vandaag: Toshiba USB 3.0, 2 TB externe HDD voor 66 euro:

https://www.wehkamp.nl/el...n-2tb/C26_6FB_6FB_237550/

De 1 en de 3 TB versies zijn ook in de aanbieding overigens:

https://www.wehkamp.nl/el...n-1tb/C26_6FB_F48_237548/

https://www.wehkamp.nl/el...n-3tb/C26_6FB_F48_237553/

[ Voor 42% gewijzigd door Notna op 30-12-2017 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand trouwens waar het mogelijk is om Call of Duty WW2 EU versie ergens voor een redelijke prijs te downloaden?
Via de microsoft is het nog steeds redelijk duur 51,99 EUR.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2017 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Notna schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 14:21:
[...]

Imo doe je stroom besparen niet vanwege de mogelijke geld besparing: ik doe het meer vanuit een ideologisch* standpunt. Maar ieder heeft zijn eigen beweegredenen uiteraard :Y

Daarom gaf ik al aan: veel mensen zoeken een AIO en dan is de toevoeging van Kodi aan het XBO platform ideaal natuurlijk. Ik heb er persoonlijk alleen niet zoveel aan, vanwege het stroomverbruik, het feit dat mijn kinderen vaak Kodi gebruiken en ik de XBO voor iets anders gebruik etc.

Maar ieder zijn eigen keuze :Y
* toegegeven; dat ideologische is redelijk de deur uit gegaan sinds ik overgestapt ben op een 100% groene energieleverancier :+. Maar dan nog
Het is persoonlijk inderdaad, hoewel je als je het vanuit een ideologische overweging doet ook weer rekening er mee moet houden dat het produceren van dat tweede apparaat ook belastend is voor het milieu. Als je die dus nog niet hebt is het lastig bepalen wat nou beter is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een Samsung U28H750 monitor geritseld. De X is met die monitor naar de game room. De 's naar de woonkamer. Mis ik 4k gaming beneden. Maar goed, ik zit daar nauwelijks te gamen ivm Gossip girl (die topservice kan kennelijk niet op een iPad, laptop of HD TV afgespeeld worden :)) en ik zie 4k toch niet echt op de grote TV. Maar man, wat een verschil tov mijn budget LG HD monitor zeg. De nieuwe monitor heeft geen HDR maar kleuren zijn heel veel mooier hierop dan op de oude. Vanavond maar eens genieten van Gears online!

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 30-12-2017 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 08:37
quorumz schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 14:32:
[...]

Terwijl ik van een bestaande tool, waar ze nu 2 jaar geloof ik al aan knutselen, toch iets meer verwacht dan default full hd mkv en dts only...

Oh en erg pijnlijk..als ik 4k h265 mkv aanklik springt xbox one x in 1x uit! (Sneller dan een harde reset....)
Het is allemaal nog erg alpha inderdaad. Maar programmeren voor UWP is blijkbaar niet zo eenvoudig. Microsoft zal daar wel een hoop regeltjes aan verbinden. Ik las ook op 't Kodi-forum dat Microsoft HD audio passthrough momenteel nog niet "toestaat" voor apps anders dan de blu-ray speler.

Hier is trouwens het officiele Kodi-forum voor de UWP-versie:

https://forum.kodi.tv/forumdisplay.php?fid=282

Staat ook een topic in met known issues en bugs, dus wel handig om in de gaten te houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wesley-groet
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 17-09 19:25
Vandaag een One S gehaald met Forza Horizon 3/Hot wheels (bundel), Gears 4 (met codes voor eerdere delen), PUBG en Sunset Overdrive. Heb 14 Live via code in de doos. Zijn er nog handige tips en tricks om te weten?
Is mijn eerste Xbox console. Deze staat nu te downloaden naast mijn PS4 en Switch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Katmi
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 06-09 00:17
95% van de external HDD's zijn toch 5400rpm ?
Zie niet wat daar slecht aan is want 5400rpm over USB 3.0 is toch bijna even snel dan de internal schijf op een X, als je de YouTube video's mag geloven over load times.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Katmi schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 21:01:
[...]

95% van de external HDD's zijn toch 5400rpm ?
Zie niet wat daar slecht aan is want 5400rpm over USB 3.0 is toch bijna even snel dan de internal schijf op een X, als je de YouTube video's mag geloven over load times.
Correct. Die 7200 vs 5400 is het op een Xbox niet waard. Als je snelle laadtijden wilt is een SSD sowieso een betere aanschaf.

Doe zoals ik: gebruik een SSD voor je huidige games en games die veeleisend zijn (veel open world games bv) en een normale HDD om je meeste games op te zetten. Kun je makkelijk heen en weer kopieren voor als je iets anders gaat doen. En het is niet alsof games onspeelbaar zijn op 5400 toeren. Bovendien moeten je vrienden toch wachten tot jij in de game zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 21:08:
[...]

Correct. Die 7200 vs 5400 is het op een Xbox niet waard. Als je snelle laadtijden wilt is een SSD sowieso een betere aanschaf.

Doe zoals ik: gebruik een SSD voor je huidige games en games die veeleisend zijn (veel open world games bv) en een normale HDD om je meeste games op te zetten. Kun je makkelijk heen en weer kopieren voor als je iets anders gaat doen. En het is niet alsof games onspeelbaar zijn op 5400 toeren. Bovendien moeten je vrienden toch wachten tot jij in de game zit :P
Zal ik dan ook maar zeggen dat een SSD het niet waard is ?
Op een Xbox One X maakt het sowieso niet uit qua snelheid met een externe ssd vs interne hdd.
En voor een normale Xbox One is een SSD onnodig dure opslag in vergelijk met een 7200rpm schijf :+
7200rpm schijf is nu eenmaal de sweetspot voor snelheid / prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox vrienden sorry voor de opname spam maar zowel Arkham Asylum als Gears of War is echt te goed. Heb net een pot TDM voor mijn team gewonnen door iemand in zijn gezicht te schoppen. In 4K. Heerlijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 22:04:
[...]

Zal ik dan ook maar zeggen dat een SSD het niet waard is ?
Op een Xbox One X maakt het sowieso niet uit qua snelheid met een externe ssd vs interne hdd.
En voor een normale Xbox One is een SSD onnodig dure opslag in vergelijk met een 7200rpm schijf :+
7200rpm schijf is nu eenmaal de sweetspot voor snelheid / prijs.
Niet mee eens. Het is wel degelijk sneller voor laadtijden. Bij (zoals ik al aangaf) open world games is het significant sneller. Ook hebben games minder last van het feit dat textures te laat inladen. Of je race is sneller geladen.

Je zult geen hogere FPS halen en ook niet meer zien dan anderen. Maar het scheelt wel degelijk in laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Vreemd, bij zowel mijn beide Elite controllers als de standaard controller van de X werkt de home knop niet. Enkel de helderheid wordt minder maar dat is het dan ook. Diverse male aan- en uitzetten maakt niets uit. Lekker handig dit.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 15:21:
Weet iemand trouwens waar het mogelijk is om Call of Duty WW2 EU versie ergens voor een redelijke prijs te downloaden?
Via de microsoft is het nog steeds redelijk duur 51,99 EUR.
Grrr. Daar heb jij niets aan, maar in heb vorige week een digitale Deluxeversie, dus met season pass, verkocht voor 30 euro. Ik geraakte hem niet kwijt voor meer:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 30 december 2017 @ 22:24:
Xbox vrienden sorry voor de opname spam maar zowel Arkham Asylum als Gears of War is echt te goed. Heb net een pot TDM voor mijn team gewonnen door iemand in zijn gezicht te schoppen. In 4K. Heerlijk. :)
Kom maar door met die caps !
Zonde dat je geen HDR scherm hebt, Gears 4 is dan echt smullen :9

Clickerdeclick (4K HDR screens te bekijken op mijn profiel zie sig)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nS9v90J.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1h3n9rP.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 31-12-2017 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:29:
[...]

Kom maar door met die caps !
Zonde dat je geen HDR scherm hebt, Gears 4 is dan echt smullen :P

[afbeelding]

[afbeelding]
Ben er super slecht in maar scoor toch wel eens wat leuks in MP. :)

HDR heb ik op de TV beneden. Maar speel liever met 1 MS response tijd zonder HDR dan op een grote TV met. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:41:
[...]

Ach ja, ben al wat ouder dus die 20 ms lag maakt ook niet meer uit.
Sta evengoed 8 van de 10 keer bovenaan in Gears (koth dus niet enkel door de kills ;) )
Ik moet nog ff leren hoe zo een shotgun werkt. De kettingzaag snap ik al wel. :) Jammer dat je geen potjes Execution kan vinden. Dat was vroeger mijn favoriet. Nu een beetje TDM aankloten. Vind het wel weer lachen dat Gears. En het mooie is, mijn KD boeit me niks. In CoD moet ik perse 2 hebben. Hier vind ik 0,5 al prima. Speelt zeer ontspannen. (in beide spellen is mijn KD hetzelfde tegenwoordig. Ben ook al veel te oud).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 01:44:
[...]

Ik moet nog ff leren hoe zo een shotgun werkt. De kettingzaag snap ik al wel. :) Jammer dat je geen potjes Execution kan vinden. Dat was vroeger mijn favoriet. Nu een beetje TDM aankloten. Vind het wel weer lachen dat Gears. En het mooie is, mijn KD boeit me niks. In CoD moet ik perse 2 hebben. Hier vind ik 0,5 al prima. Speelt zeer ontspannen. (in beide spellen is mijn KD hetzelfde tegenwoordig. Ben ook al veel te oud).
:|
Vuile lancerhoer !! :r

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

100% als iedereen op elkaar in beukt met shotguns wil ik best een paar van achter met de zaag nemen. Geen enkel probleem mee. :) Als je een keer samen wil spelen, geef maar een gil.

Ik ben trouwens elke keer host. Dat maakt het ook wel relaxed. :)

Het is of dubble kill of dubbel fail

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2017 01:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Wow, ik ben echt happy met de X in combinatie met m’n nieuwe tv. Gears of War ziet er echt echt heel goed uit. Ik heb altijd gewacht met het verder spelen van GoW4 totdat ik een nieuwe tv had. Heb geen spijt van het wachten. :) 4K HDR OLED for the win!

Edit: de usa store heeft veel goede aanbiedingen. 30 dollar voor South Park FBW.

Edit: zit wel weer helemaal in Gears of war. Toch wel een beetje mijn favoriete single player serie samen met Bioshock en The Witcher. Heb deeltje 1 online echt zo ontzettend grijs gespeeld. De deeltjes daarna heb ik wel wat minder tijd in de MP gestopt, maar met uitzondering van deel 2 blijft het echt een hele goede shooter.

[ Voor 46% gewijzigd door uchiha tijntje op 31-12-2017 13:05 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:52
Herkent iemand het volgende probleem toevallig?

Mijn zoontje heeft een Xbox One en speelt momenteel Minecraft Story Mode Season 2. De disc daarvan bevat alleen Episode 1, de rest (2-5) kun je downloaden en installeren. Dat heeft hij inmiddels gedaan, alles is gedownload, maar bij Ep2 gebeurt er iets geks. Hij krijgt dan een melding over "new content downloaded", en dat je even moet herstarten naar het main menu van het spel. Als je daar op yes klikt, dan zie je rechts bovenin wel dat hij bezig gaat met "checking for new content", om vervolgens naar het main menu. Echter, je komt in een soort eeuwige loop, want als je Ep2 probeert te starten, dan krijg je weer exact dezelfde mededeling. In de epsiode list is dit ook de enige episode die gemarkeerd staat als 'downloaded', maar niet als 'installed', zoals bij ep3-5.

Iemand enig idee hoe dit op is te lossen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Jorizzz schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:35:
Herkent iemand het volgende probleem toevallig?

Mijn zoontje heeft een Xbox One en speelt momenteel Minecraft Story Mode Season 2. De disc daarvan bevat alleen Episode 1, de rest (2-5) kun je downloaden en installeren. Dat heeft hij inmiddels gedaan, alles is gedownload, maar bij Ep2 gebeurt er iets geks. Hij krijgt dan een melding over "new content downloaded", en dat je even moet herstarten naar het main menu van het spel. Als je daar op yes klikt, dan zie je rechts bovenin wel dat hij bezig gaat met "checking for new content", om vervolgens naar het main menu. Echter, je komt in een soort eeuwige loop, want als je Ep2 probeert te starten, dan krijg je weer exact dezelfde mededeling. In de epsiode list is dit ook de enige episode die gemarkeerd staat als 'downloaded', maar niet als 'installed', zoals bij ep3-5.

Iemand enig idee hoe dit op is te lossen?
Ik zou alle dlc verwijderen. Dan via ready to install, manage game kiezen en daar install all doen. Lost het waarschijnlijk wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 15-09 17:41

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Er zijn aftermarket Kinect Sensor Adapter's opgedoken op AliExpress.
Door onkunde van Microsoft om originele adapters te kunnen leveren vragen ze op AliExpress meer euro's dan het origineel. 8)7
Ik twijfel nu of ik er eentje moet halen of dat ik moet wachten op het origineel. Ik wil niet dat ik mijn huis straks afbrandt door een namaak adapter. :X

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren sinds lange tijd (denk haast wel een jaar) de X1 weer opgestart. Na de Switch en een verhuizing een tijdje werkloos in een doos gelegen, gisteren in de aanbieding Star Wars BF II (Ja, ik ben zwak) niet kunnen weerstaan. Xbox Live Gold voor een jaartje afgesloten. Maar wat me eigenlijk gelijk opviel is dat de hele GUI zwaar verbeterd is. Is het voor mij nu allemaal zo veel overzichtelijker. Mooi gedaan dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 31 december 2017 @ 12:14:
Wow, ik ben echt happy met de X in combinatie met m’n nieuwe tv. Gears of War ziet er echt echt heel goed uit. Ik heb altijd gewacht met het verder spelen van GoW4 totdat ik een nieuwe tv had. Heb geen spijt van het wachten. :) 4K HDR OLED for the win!

Edit: de usa store heeft veel goede aanbiedingen. 30 dollar voor South Park FBW.

Edit: zit wel weer helemaal in Gears of war. Toch wel een beetje mijn favoriete single player serie samen met Bioshock en The Witcher. Heb deeltje 1 online echt zo ontzettend grijs gespeeld. De deeltjes daarna heb ik wel wat minder tijd in de MP gestopt, maar met uitzondering van deel 2 blijft het echt een hele goede shooter.
Amen !!
Kan The Evil Within 2 ook aanraden, heerlijk dat zwart op een oled ! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:11
Iemand enig idee hoe het staat met de nieuwe Avatar-applicatie waar Microsoft het eerder dit jaar over had?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 31 december 2017 @ 15:38:
Na de Switch en een verhuizing een tijdje werkloos in een doos gelegen
Als ik werkloos zou raken denk ik dat ik juist liever op de Xbox zou gaan spelen, in een doos liggen laat ik liever aan mijn kat over :+
(Ja ik begrijp je met opzet verkeerd, alleen las het in eerste instantie zo en moest er zelf wel om lachen)
Maar welkom terug :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op zondag 31 december 2017 @ 17:54:
[...]

Als ik werkloos zou raken denk ik dat ik juist liever op de Xbox zou gaan spelen, in een doos liggen laat ik liever aan mijn kat over :+
(Ja ik begrijp je met opzet verkeerd, alleen las het in eerste instantie zo en moest er zelf wel om lachen)
Maar welkom terug :)
:p

Dank je. Na deze hernieuwde kennismaking verbaasde ik mij er weer over hoe fijn de controller is en wat de originele X1 ondanks beperkte kracht voor mooi op de TV kan brengen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
De Xbox One X is vandaag €431 bij bol.com (dagdeal), inclusief PUBG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneEend
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
Ik zit net te kijken om een XBox One X te kopen. Alleen twijfel ik nog: ik heb een 4K scherm zonder HDR. Zien spellen er dan wel mooier uit dan op de XBox One? Ik speel nu bv Dishonered Death of the Outsider. Zou de XBox One X daar iets aan toevoegen op een 4K/geen HDR TV?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
GroeneEend schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:28:
Ik zit net te kijken om een XBox One X te kopen. Alleen twijfel ik nog: ik heb een 4K scherm zonder HDR. Zien spellen er dan wel mooier uit dan op de XBox One? Ik speel nu bv Dishonered Death of the Outsider. Zou de XBox One X daar iets aan toevoegen op een 4K/geen HDR TV?
What enhancement were you most excited about to explore leveraging for Dishonored: Death of the Outsider on Xbox One X?

4K UHD, definitely.

What does 4K and HDR mean for your game, games in the future and development at your studio?

4K is a game changer and soon it will become the new standard. Death of the Outsider shows some very detailed geometry which is magnified in 4K, revealing details, no aliasing and a crisp picture.

HDR provides a vivid and life-like color panels, which is something we are excited to leverage in the future.
Read more at https://news.xbox.com/en-...ider/#ZFPTxICbHqepqLRS.99

Dat is iig wat ze zelf zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneEend
  • Niet online
Dank je wel! Als 4K de belangrijkste toevoeging voor Dishonored Death of the Outsider is, dan heb ik niks aan een XBox One X met mijn niet-HDR 4K TV. Het spel wordt dan alsnog in 1080p weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SecondGuess
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09:17
Groene eend, het downsampelen naar 1080 fullhd van 4k werkt dan alsnog als een extra AA.
Wat alle kartelrandjes verminderd en het beeld scherper laat ogen.
Zeker een mooie verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

srdevil schreef op maandag 1 januari 2018 @ 17:35:
De Xbox One X is vandaag €431 bij bol.com (dagdeal), inclusief PUBG
Tempted... Tempted... Maar ik heb mijzelf voorgenomen even de broekriem aan te snoeren de eerste 3 maanden van 2018 om extra naar de hypotheek te kunnen aflossen. Dat wil dus zeggen geen pretbudget voor dit soort dingen.

Daarna kijk ik naar een leuke aanbieding, zal er vast wel weer komen :Y

Ik haat volwassen en verantwoordelijk zijn :N :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bvbal79
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-09 21:30
Notna schreef op maandag 1 januari 2018 @ 19:16:
[...]

Tempted... Tempted... Maar ik heb mijzelf voorgenomen even de broekriem aan te snoeren de eerste 3 maanden van 2018 om extra naar de hypotheek te kunnen aflossen. Dat wil dus zeggen geen pretbudget voor dit soort dingen.

Daarna kijk ik naar een leuke aanbieding, zal er vast wel weer komen :Y

Ik haat volwassen en verantwoordelijk zijn :N :+
Heb je uitgerekend hoeveel het je scheelt per maand als je die 431 euro niet aflost? wrs een paar euro's per maand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

bvbal79 schreef op maandag 1 januari 2018 @ 19:37:
[...]

Heb je uitgerekend hoeveel het je scheelt per maand als je die 431 euro niet aflost? wrs een paar euro's per maand :)
Het gaat om het gedeelte wat ik niet maandelijks aflos. Ergo het scheelt mij 0.0 maandelijks, maar op de lange termijn moet het gedaan worden.
En aangezien ik het al 2 jaar uitstel moet het er nu toch wel écht een keer van komen. En iedere keer een excuus vinden om het niet te doen is ook niet handig :P

Maar zelfs met bovenstaande punten: heb ik nog een andere factor. Namelijk mijn vrouw :+

[ Voor 18% gewijzigd door Notna op 01-01-2018 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneEend
  • Niet online
Mijn vrouw vindt 't prima als ik een XBox One X koop, maar dan moet de wereld van Dishonored er wel nog mooier uitzien. En dat weet ik nog steeds niet zo goed :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GroeneEend schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:46:
Dank je wel! Als 4K de belangrijkste toevoeging voor Dishonored Death of the Outsider is, dan heb ik niks aan een XBox One X met mijn niet-HDR 4K TV. Het spel wordt dan alsnog in 1080p weergegeven.
Als ik je goed begrijp heb je dus wél een 4k tv, maar heeft die alleen geen hdr? Dan krijg je volgens mij wel gewoon ook 4k beeld uit de one x hoor, alleen natuurlijk geen hdr.

Zelf overigens ook tempted door die deal op de one x, maar beetje zelfde situatie als Notna, alleen bij mij is het dat ik dit jaar een HR ketel moet kopen (komende zomer wordt de installatie van het appartementen complex gereviseerd, dan moet ik een ketel kopen of huren maar huren ben ik een dief van mijn eigen portemonnee, dus sparen om hem gelijk te kunnen kopen...)
En ik speel niet eens veel op de one s momenteel omdat ik mezelf een beetje op aan het leggen ben niet te veel games tegelijk te spelen maar eerst af te maken waar ik mee bezig ben, en momenteel gaat alle tijd zitten in VR games en breath of the wild... En na die game liggen de 3d Mario, donkey Kong country tropical freeze en nog twee Zelda's op me te wachten omdat ik me voorgenomen heb om alles af te maken wat ik nog op de Wii u wil spelen... En tóch lonkt die one x :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 1 januari 2018 @ 22:19:
[...]

Als ik je goed begrijp heb je dus wél een 4k tv, maar heeft die alleen geen hdr? Dan krijg je volgens mij wel gewoon ook 4k beeld uit de one x hoor, alleen natuurlijk geen hdr.

Zelf overigens ook tempted door die deal op de one x, maar beetje zelfde situatie als Notna, alleen bij mij is het dat ik dit jaar een HR ketel moet kopen (komende zomer wordt de installatie van het appartementen complex gereviseerd, dan moet ik een ketel kopen of huren maar huren ben ik een dief van mijn eigen portemonnee, dus sparen om hem gelijk te kunnen kopen...)
En ik speel niet eens veel op de one s momenteel omdat ik mezelf een beetje op aan het leggen ben niet te veel games tegelijk te spelen maar eerst af te maken waar ik mee bezig ben, en momenteel gaat alle tijd zitten in VR games en breath of the wild... En na die game liggen de 3d Mario, donkey Kong country tropical freeze en nog twee Zelda's op me te wachten omdat ik me voorgenomen heb om alles af te maken wat ik nog op de Wii u wil spelen... En tóch lonkt die one x :+
Koop een leeg olievat, pallets mag je bij mij voor niets op komen halen.
PUBG op de X houdt je sowieso wel warm tijdens de Nederlandse " winter" })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

Ik moet zeggen dat de one mij positief verast heeft. Maar ook hier doen we nu vlak na de verhuizing even rustig aan. En ook hier zeker backlog van hier tot tokyo, zelfs als ik mijn retro systemen niet meetel.

Dat gezegd hebbende, hopelijk wel dit jaar een tv upgrade. En dan misschien volgend later dit jaar een mooie BF deal op de one x.
Waarbij ik ook moet opmerken, dat ik erg hard ga nadenken wat ik ga spelen. als het voornamelijk retro/indie games blijft. Dan is een x natuurlijk ongebruikte power. De games die ik graag in 4k/hdr zou willen spelen zijn sowieso multiplat (rise of the tombraiden en AC origens) en die kan ik al spelen op de pro. Verder geld voor deze games dat hun voorgangers nog erg talrijk in mijn backlog zitten en niet hoog in de lijst om er ooit uit te komen, dus ja, dan wint realiteit het van de drang om naar de x te upgraden.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GroeneEend schreef op maandag 1 januari 2018 @ 21:09:
Mijn vrouw vindt 't prima als ik een XBox One X koop, maar dan moet de wereld van Dishonored er wel nog mooier uitzien. En dat weet ik nog steeds niet zo goed :(
Uit ervaring: het ziet er beter uit. Maar voor mij niet enorm veel beter. Door de artstyle zie ik weinig verschil door de AA. Op een 4k scherm zeker wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:29
Gisteren een slecht begin van het jaar gehad.
Eindelijk weer eens tijd gehad om de XONE op te starten en wilde FFXV spelen. Aangezien ik al enkele weken geen internet heb had ik verwacht deze toch te kunnen spelen, aangezien het een single-player game is. Helaas is dat niet het geval. Blijkbaar moet je eens in de zoveel tijd connectie maken met het Xbox Live platform om de game te kunnen blijven spelen. Voor de online content lijkt me dat logisch, maar ik had toch wel verwacht dat je de normale content toch zou kunnen blijven spelen wanneer je geen connectie hebt.

Voordeel van deze ervaring, nu heb ik Bastion ontdekt. Game al geruime tijd op de console staan, maar nog niet eerder opgestart. Is wel een vermakelijke game!

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nielsjo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-07 14:14
Even een vraagje. Doen xbox one x games uit Australië het ook op een Europese xbox one x?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

Jan_V schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 10:14:
Gisteren een slecht begin van het jaar gehad.
Eindelijk weer eens tijd gehad om de XONE op te starten en wilde FFXV spelen. Aangezien ik al enkele weken geen internet heb had ik verwacht deze toch te kunnen spelen, aangezien het een single-player game is. Helaas is dat niet het geval. Blijkbaar moet je eens in de zoveel tijd connectie maken met het Xbox Live platform om de game te kunnen blijven spelen. Voor de online content lijkt me dat logisch, maar ik had toch wel verwacht dat je de normale content toch zou kunnen blijven spelen wanneer je geen connectie hebt.

Voordeel van deze ervaring, nu heb ik Bastion ontdekt. Game al geruime tijd op de console staan, maar nog niet eerder opgestart. Is wel een vermakelijke game!
Zit nu nog (morgen hopelijk weer back to civilization) in dezelfde situatie. Op de ps4 heb ik geen offline optie kunnen ontdekken. Mijn mijn time sink/trophy challenge 10 second ninja, wil het spel tijden vergelijken met de leaderboard. Maar ja, geen internet dus de melding 'kan niet verbinden, wil je acties uitvoeren om dit te fixen?' Dus ik door de settings in en vond 'connect to internet' die uitgevinkt. Terug naar het spel, dan krijg je iedere keer 'connect to internet off' ja DUH dat doe ik expres!
Aan de andere kant, ondanks de weerstand die er bij de launch van de one was. Volgens mij is dit een zeer weinig voorkomend probleem. Via google en het ps4 forum iig weinig kunnen vinden.

De one doet dat netjes, die zegt gewoon, geen internet, wil je offline? Dat vind ik perfect. Enige rare......daarna gaat ie synchen......euh :? met wat dan?
Maar daarna geen irritante meldingen meer. Mogelijk met dezelfde game wel, maar dat kan ik niet testen want heb hem alleen maar voor de ps4.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 17-09 15:31

Rmg

nielsjo schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 10:20:
Even een vraagje. Doen xbox one x games uit Australië het ook op een Europese xbox one x?
Ja, de Xbox one is niet regio locked. Wel kan het zijn dat australische games zwaarder gecensureerd zijn qua geweld e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nielsjo
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-07 14:14
Gaat om een tennisgame...denk niet dat er dus veel censuur nodig is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WishmasterNL
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 04:32

WishmasterNL

XBOX: WishmasterNLD

nielsjo schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 10:30:
Gaat om een tennisgame...denk niet dat er dus veel censuur nodig is.
Noujah, als je bij vrouwentennis dat gekreun hoort :+
Wellicht dat dat ook niet kan voor de tere oortjes in Australië

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
Man man man, denk je The Witcher 3 weer op de X op te gaan pakken nadat ik hem opnieuw heb aangeschaft, kan de nieuwe digitale Complete edition (met alle DLC) niet overweg met mijn oude saves omdat dit als een nieuwe/separate game wordt gezien ;(

Iemand hier toevallig een workaround voor? Heb overal gezocht maar ben bang dat ik helemaal opnieuw moet beginnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet Xbox live het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Altijd ruzie met het bookmarken... komt nooit in mijn lijstje, dus maar even een reactie aangezien ik wel wil blijven voglen!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
DeLyon schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:08:
Man man man, denk je The Witcher 3 weer op de X op te gaan pakken nadat ik hem opnieuw heb aangeschaft, kan de nieuwe digitale Complete edition (met alle DLC) niet overweg met mijn oude saves omdat dit als een nieuwe/separate game wordt gezien ;(

Iemand hier toevallig een workaround voor? Heb overal gezocht maar ben bang dat ik helemaal opnieuw moet beginnen...
Zou maar vast beginnen :
If you're leaving behind the classic version of The Witcher III: Wild Hunt for the upcoming Complete Edition, be prepared to start over. The Complete Edition includes the Witcher III: Wild Hunt and its two expansions, Hearts of Stone and Blood and Wine, in a single package. CD Projekt Red has explained that save files from previous versions of The Witcher III won't be transferring over to the new edition. 

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:10:
[...]

Zou maar vast beginnen :
If you're leaving behind the classic version of The Witcher III: Wild Hunt for the upcoming Complete Edition, be prepared to start over. The Complete Edition includes the Witcher III: Wild Hunt and its two expansions, Hearts of Stone and Blood and Wine, in a single package. CD Projekt Red has explained that save files from previous versions of The Witcher III won't be transferring over to the new edition. 
Dit is de reden dat ik mijn fysieke diablo 3 nog niet heb vervangen met een digitale. Gelukkig verder amper fysieke games.......mijn kids wel, dus meestal of fifa of pvz2 eerst verwijderen :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 06:15

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Sagat schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:35:
[...]

Dit is de reden dat ik mijn fysieke diablo 3 nog niet heb vervangen met een digitale. Gelukkig verder amper fysieke games.......mijn kids wel, dus meestal of fifa of pvz2 eerst verwijderen :)
Diablo 3 disc kun je probleemloos vervangen, door de digitale versie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

https://support.xbox.com/nl-NL/xbox-live-status
Betrokken services:
Koop downloadbare items

Laatste update:
We hebben mogelijk het probleem geïdentificeerd dat ervoor zorgt dat sommige leden problemen ondervinden met het kopen van content. Bedankt voor je geduld terwijl het team het probleem probeert op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Nu online

Sagat

Is pappa x2!

Vae Victis schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:48:
[...]

Diablo 3 disc kun je probleemloos vervangen, door de digitale versie :)
hmmm ook op ps4? had ik er misschien even bij moeten vermelden :>

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
justifire schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:10:
[...]

Zou maar vast beginnen :
Thanks, was al bang voor deze bevestiging. Ah well, het is een prima game om nog een keer te doen.... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vae Victis
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 07-09 06:15

Vae Victis

Dark Lord of the Sith

Sagat schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 15:51:
[...]

hmmm ook op ps4? had ik er misschien even bij moeten vermelden :>
Ja ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneEend
  • Niet online
DeLyon schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 16:30:
[...]

Thanks, was al bang voor deze bevestiging. Ah well, het is een prima game om nog een keer te doen.... :+
Kost alleen weer een paar weken van je leven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Gewoon ja zeggen en als ze het niet ziet ontkennen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• srdevil
Als je hem gisteren toch niet gekocht heb en vandaag spijt heb gekregen, bij Mediamarkt de Xbox One X voor €431 inclusief PUBG (zelf even toevoegen aan je winkelmandje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneEend
  • Niet online
srdevil schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 22:18:
[...]

Als je hem gisteren toch niet gekocht heb en vandaag spijt heb gekregen, bij Mediamarkt de Xbox One X voor €431 inclusief PUBG (zelf even toevoegen aan je winkelmandje)
Hoe lang zou die aanbieding duren? Ik moet toevallig vrijdag in de buurt van een MediaMarkt zijn (zonder vrouw).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
GroeneEend schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 00:07:
[...]

Hoe lang zou die aanbieding duren? Ik moet toevallig vrijdag in de buurt van een MediaMarkt zijn (zonder vrouw).
Bestel hem online en kies afhalen in winkel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmet
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-09 18:55
DeLyon schreef op dinsdag 2 januari 2018 @ 14:08:

Als je een refund aanvraagt en vervolgens de game en uitbreidingen los koopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
Timmet schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 07:11:
[...]

Als je een refund aanvraagt en vervolgens de game en uitbreidingen los koopt?
Meteen even geprobeerd, maar helaas..

Xbox Support:
I was able to check your account and it shows that you purchase the game last Nov. 27, 2017. In this case, we only allow a refund within 5 days from the date of purchase. I'm sorry but we will not be able to process a refund for the game purchase.

Volgende keer maar direct proberen dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08:28
Ik heb even wat vraagjes ivm ESO(Elder Scrolls online). En Xbox in het algemeen.

Ik kan begrijpen dat ik niet op 1 account kan ingelogd zijn op 2 xboxen. Maar kan ik wel 1 ESO account invullen op 2 xboxen(nooit 2 tegelijk?). Ik wil namelijk mijn Nvidia shield vervangen voor een Xbox X en boven in de slaapkamer een Xbox one mocht vrouw lief de tv willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneEend
  • Niet online
Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die een Kinect gebruikt. Nou wil ik een XBox One X kopen en blijkt er een adapter voor nodig. Maar nou lees ik net dat die helemaal niet meer leverbaar is?! Gvd, dan wacht ik wel op de volgende Playstation en zakt Microsoft maar in de stront. Kunnen ze nou nooit hun hardware fatsoenlijk ondersteunen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

GroeneEend schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:02:
Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die een Kinect gebruikt. Nou wil ik een XBox One X kopen en blijkt er een adapter voor nodig. Maar nou lees ik net dat die helemaal niet meer leverbaar is?! Gvd, dan wacht ik wel op de volgende Playstation en zakt Microsoft maar in de stront. Kunnen ze nou nooit hun hardware fatsoenlijk ondersteunen?
Ze maken ze niet meer, maar zijn nog wel, sporadisch, hier en daar te vinden in winkels (als je mazzel hebt, dat wel)

Blijft een vreemd iets alleen, dat geef ik toe :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GroeneEend
  • Niet online
Notna schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:04:
[...]

Ze maken ze niet meer, maar zijn nog wel, sporadisch, hier en daar te vinden in winkels (als je mazzel hebt, dat wel)

Blijft een vreemd iets alleen, dat geef ik toe :')
Als je een winkel weet waar die adapter nog te koop is, hou ik me aanbevolen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
loki504 schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 15:42:
Ik heb even wat vraagjes ivm ESO(Elder Scrolls online). En Xbox in het algemeen.

Ik kan begrijpen dat ik niet op 1 account kan ingelogd zijn op 2 xboxen. Maar kan ik wel 1 ESO account invullen op 2 xboxen(nooit 2 tegelijk?). Ik wil namelijk mijn Nvidia shield vervangen voor een Xbox X en boven in de slaapkamer een Xbox one mocht vrouw lief de tv willen gebruiken.
Is je ESO account niet gekoppeld aan je Xbox account? Maakt an sich niet uit, je kan gewoon op beide je ESO account invullen en spelen op de xbox die beschikbaar is :) Hij logt automatisch de andere xbox uit als je inlogt op je andere xbox.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:16
GroeneEend schreef op maandag 1 januari 2018 @ 18:46:
full hd zonder hdr hier, maar wel een one x.

Zeker veel verschil nog steeds met games, hetzij fps maar ook met name het upscalen.

Ik heb nog geen 4k tv, omdat ik meteen een 4k tv wil met free sync en nieuwe hdmi, helaas zijn die er niet, maar geduld is een schone zaak.
Pagina: 1 ... 56 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.