@
MRE-Inc Qua hardware heb je gelijk. Maar ik kan ook om de 2 pagina's roepen dat kamp A veel meer exclusieve software heeft dan kamp B. Doe ik niet, want dit weet iedereen, voegt niks toe, lokt alleen maar tegenreacties uit. zoals hier prima bewezen wordt.
Tja, en dat zal naar verloop van tijd wel afnemen. De X is nog vrij nieuw en nog steeds duiken er nieuwe filmpjes op waarin de kracht van de X tov de Pro wordt benadrukt. Als je daar niet tegen kan, dan moet je hier niet meelezen. Het zelfde zal straks in het PS4/PS5 topic gedaan worden als die weer beter is dan de X. Nogmaals, zo gaat dat nou eenmaal. Tevens hebben we hier als Xbox liefhebbers nou weinig gehad om mee te pronken. Dus laat ons nou even een half jaartje

Dat is dus dat omdraaien: als je niet tegen reacties daarop kunt, moet je het dus in eerst instantie niet posten.
Met dat laatste ben ik het niet eens trouwens. Het launch jaar en dat jaar daarna van Xbox was qua games toch wel een stuk beter dan wat er bij de PS4 te vinden was (Ryse, QB, FM5, DR3, Titanfall etc.).
@
Tags NL Nogmaals: dan moeten er in eerste instantie geen vergelijkingen gemaakt worden, in welk topic dan ook. Ik zie geen topicwarning staan dat vergelijkingen alleen mogen worden getrokken als ze in het voordeel uitvallen van het aan het topic gelieerde onderwerp.
justifire schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:31:
De waarheid is voor sommigen gewoon te hard, daar verandert niemand wat aan.
De feiten liggen er, enige wat men dan nog kan doen om de pijn te verzachten is de boel overschaduwen met betuttelende resultaten uit het verleden.
Ga mijn Dreamcast weer opzoeken, die had pas een karrevracht exclusives
Maar ja dan mis ik weer de pracht en praal......
Hiermee zeg je eigenlijk indirect al dat je gewoon zit te flamen om reacties uit te lokken. De boel overschaduwen doe je juist zelf, aangezien jij degene bent die steeds de drang voelt om als eerste vergelijkingen te posten. Of ben je 2 maanden na release oprecht nog steeds verbaasd dat een console van € 479,00 (Bol) met een betere CPU, 6 TF en 12 GB RAM beter presteert dan eentje die een jaar eerder uit is gekomen van € 333,00 (Bol) met een zwakkere CPU, 4.2 TF en 8 GB RAM? Ik niet namelijk.
Ik begrijp die "de waarheid is hard" opmerkingen ook nooit zo. Ik woon in NL en het ding is voor mij ook gewoon te koop.
Daarbij heb ik een ouderwetse 1080p TV, dus daarmee ga ik sowieso weinig tot geen vooruitgang boeken met een X (los van supersampling, maar dat heb ik nu ook) en hecht ik veel waarde aan VR (zowel voor games zelf als het spelen via de cinema stand als de vrouw de TV in bezit heeft), maar dat is geheel persoonlijk verder. Ik ben wel van plan om dit jaar een 4k (hopelijk OLED als ik een mooie aanbieding zie) TV te kopen, dus wie weet staat er dan niet snel daarna een nieuwe console in de kast voor optimale multiplat graphics en zal ik me hier iets vaker melden.