[XBO] Xbox One - Deel 6 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 57 ... 159 Laatste
Acties:
  • 644.007 views

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

GroeneEend schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:06:
[...]

Als je een winkel weet waar die adapter nog te koop is, hou ik me aanbevolen.
Je kunt de adapter niet gebruiken op een PS4 he.

Meer serieus. Het is een gevalletje winkels afstruinen. Ze zijn nergens lekker ruim op voorraad.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-01-2018 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel lang hebben bij de lokale intertoys hier twee van die adapters gelegen. Toen ik bedacht dat ik die al met winst kon doorverkopen was iemand mij al voor :+

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Voor de knutselaars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swizzler24
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 16-09 13:34
Heb de one x versie gisteren besteld bij de BCC. Hij kost daar 431 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:59

Sagat

Is pappa x2!

GroeneEend schreef op woensdag 3 januari 2018 @ 17:02:
Ik ben waarschijnlijk een van de weinigen die een Kinect gebruikt. Nou wil ik een XBox One X kopen en blijkt er een adapter voor nodig. Maar nou lees ik net dat die helemaal niet meer leverbaar is?! Gvd, dan wacht ik wel op de volgende Playstation en zakt Microsoft maar in de stront. Kunnen ze nou nooit hun hardware fatsoenlijk ondersteunen?
Lees even de comments bij het FP artikel, volgens mij zijn er al 3rd party oplossingen te vinden.

Ben het wel met je eens dat dit een slechte beurt van ms is, maar de grote meerderheid geeft geen f*ck om kinnect blijkbaar.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Leuk dat Fortnite er tussen staat maar als ik daar een match op wil starten wordt de XBO X uitgeschakeld tijdens het laden van de map. Het menu kan ik echter wel in volle glorie aanschouwen :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:48

Winkiller

De Mopperpot

PUBG's second update (maybe the third - though this seems to have been server-side upgrade) analysed on both Xbox One and Xbox One X. Across eight games, we saw a clear performance advantage in traversal and firefights for Xbox One X users, with the base Xbox One struggling more.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Sagat schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 11:22:
[...]

Lees even de comments bij het FP artikel, volgens mij zijn er al 3rd party oplossingen te vinden.

Ben het wel met je eens dat dit een slechte beurt van ms is, maar de grote meerderheid geeft geen f*ck om kinnect blijkbaar.
Dat is het toch ook ?
Eerst loopt iedereen te klagen dat ze een Kinect door de strot geduwd krijgen (release in 2013/2014)
Microsoft is daar voor gezwicht en bracht als optie een One uit zonder Kinect.
Wat goed uitpakte want meerendeel ging vervolgens voor een Kinectloze One.
Gevolg : een One S zonder Kinect en een One X zonder Kinect.
En nu gaat men weer mekkeren dat de Kinect niet meer ondersteund wordt....
Moet zeggen, heb hem op mijn X nog geen een keer gemist, dashboard is nu zo geoptimaliseerd dat de dingen waar ik de Kinect voor gebruikte veel sneller gaan dmv de home-button.
Ik snap ook dat als je kinderen hebt die graag voor de kinect staan te dansen het vervelend is, maar dan zou ik gewoon een One houden voor de momenten dat de Kinect van pas zou komen, of de soldeerbout te hand nemen, het blijft hier immers tweakers ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

justifire schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:11:
[...]

Dat is het toch ook ?
Eerst loopt iedereen te klagen dat ze een Kinect door de strot geduwd krijgen (release in 2013/2014)
Microsoft is daar voor gezwicht en bracht als optie een One uit zonder Kinect.
Wat goed uitpakte want meerendeel ging vervolgens voor een Kinectloze One.
Gevolg : een One S zonder Kinect en een One X zonder Kinect.
En nu gaat men weer mekkeren dat de Kinect niet meer ondersteund wordt....
Moet zeggen, heb hem op mijn X nog geen een keer gemist, dashboard is nu zo geoptimaliseerd dat de dingen waar ik de Kinect voor gebruikte veel sneller gaan dmv de home-button.
Ik snap ook dat als je kinderen hebt die graag voor de kinect staan te dansen het vervelend is, maar dan zou ik gewoon een One houden voor de momenten dat de Kinect van pas zou komen, of de soldeerbout te hand nemen, het blijft hier immers tweakers ;)
Ik heb daar voor betaald en indien ik een XBOX zou kopen wil ik gewoon dat mijn Kinect ook daarop werkt, zelfs als zou ik hem alleen gebruiken voor aanmelden, is toch niet zo veel gevraagd ? Gaat de Kinect stuk zou ik er geen moeite mee hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 13:43:
[...]

Ik heb daar voor betaald en indien ik een XBOX zou kopen wil ik gewoon dat mijn Kinect ook daarop werkt, zelfs als zou ik hem alleen gebruiken voor aanmelden, is toch niet zo veel gevraagd ? Gaat de Kinect stuk zou ik er geen moeite mee hebben.
Koop je toch een eerste revisie xbox ?
Daar is hij voor gemaakt en werkt hij probleemloos op.
Wees blij dat er uberhaupt adapters voor zijn.
Vindt het overigens wel mooi om te zien dat iemand eerst een kinect koopt om later een xbox op aan te sluiten :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:13:
[...]

Vindt het overigens wel mooi om te zien dat iemand eerst een kinect koopt om later een xbox op aan te sluiten :P
Ik denk dat hij dat als XBox One X bedoelde :P

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

justifire schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 15:13:
[...]

Mispoes, wij hebben 2x Xbox One en 1 heeft dus de Kinect, die zou ik ook willen gebruiken als ik een X koop.
Die adapters zijn (bijna) niet meer te krijgen, dus als ik de upgrade naar X zou doen vis ik naast het net. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:13:
[...]

Mispoes, wij hebben 2x Xbox One en 1 heeft dus de Kinect, die zou ik ook willen gebruiken als ik een X koop.
Die adapters zijn (bijna) niet meer te krijgen, dus als ik de upgrade naar X zou doen vis ik naast het net. :-(
Ja dat jij dat graag wil is een ander verhaal.
Ik zou ook wel 22 inch velgen onder mijn auto willen, maar dat past niet, tenminste niet zonder adapter en modden van de wielkasten :+
De Kinect werkt gewoon op de xbox waar die bij zat, dus ik zie in jouw geval geen probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik heb in september zo'n adapter in huis weten te halen, 40 euro bij de lokale Mediamarkt, hij werkt prima op de X.

Tis dat ik een Kinect hebt, met name voor de kinderen, anders zou ik hem niet missen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 16:10
Wellicht een wat domme vraag, maar ik bezit sinds een tal van weken deze (pricewatch: Samsung U28E590DS Zilver, Zwart monitor van Samsung, echter geeft de Xbox One X aan dat mijn 'tv wel 4k ondersteunt, maar niet 60 Hz', maar de specs van mijn monitor geven wel degelijk aan dat 60 Hz wordt ondersteund.

Kan iemand mij verlichten met zijn kennis hieromtrent?

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cum Grano Salis schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:44:
Wellicht een wat domme vraag, maar ik bezit sinds een tal van weken deze (pricewatch: Samsung U28E590DS Zilver, Zwart monitor van Samsung, echter geeft de Xbox One X aan dat mijn 'tv wel 4k ondersteunt, maar niet 60 Hz', maar de specs van mijn monitor geven wel degelijk aan dat 60 Hz wordt ondersteund.

kan je hdmi port wel hdcp 2.2 aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 16-09 16:10
quorumz schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:54:
[...]

kan je hdmi port wel hdcp 2.2 aan?
Dank je, dat is de crux helaas.

Gaude et aude

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Winkiller schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 16:13:
[...]

Een adapter kopen en 2 draadjes solderen en je probleem is opgelost op de Tweaker manier! 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
Cum Grano Salis schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:44:

Je moet de juiste poort pakken. Uit mijn hoofd zitten er twee op en eentje daarvan is voor 60hz. Anders ook even een andere kabel proberen.

Mijn ps4 pro werkt er op 4k 60hz, ik heb alleen een xbox s dus kan hem met de xbox niet testen

[ Voor 6% gewijzigd door KookSpook op 04-01-2018 18:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

harrytasker schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 18:16:
[...]

Een adapter kopen en 2 draadjes solderen en je probleem is opgelost op de Tweaker manier! 😁
Ja dat zal het dan moeten worden denk ik, dit op eBay gaat het zeker niet worden. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

We gaan hier toch niet MS verdedigen over het niet meer aanbieden van de Kinect adapter hoop ik toch. Is echt van de zotte.

Niet dat ik de Kinect ooit nog gebruikte maar dan nog. Je moest dat ding erbij hebben als je op launch je One haalde. Wil je als brave Xboxer je 3e upgrade in dezelfde generatie, kun je niet eens de eerst enorm aangeprezen Kinect aansluiten.

Ik zie iig een verdediger die een jaar of drie terug dagelijks postte over 'Xbox on' en hoe briljant dat wel niet was. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:35:
We gaan hier toch niet MS verdedigen over het niet meer aanbieden van de Kinect adapter hoop ik toch. Is echt van de zotte.

Niet dat ik de Kinect ooit nog gebruikte maar dan nog. Je moest dat ding erbij hebben als je op launch je One haalde. Wil je als brave Xboxer je 3e upgrade in dezelfde generatie, kun je niet eens de eerst enorm aangeprezen Kinect aansluiten.

Ik zie iig een verdediger die een jaar of drie terug dagelijks postte over 'Xbox on' en hoe briljant dat wel niet was. :o
Vroegaaahhhhh :Y
Nieuwe rondes nieuwe kansen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Ik vind het vooral bedenkelijk dat de adapters eigenlijk sinds de aankondiging dat de Kinect gedropt zou worden (dus nog niet het adapter) al niet meer te krijgen waren. In ieder geval niet bij MS. Gelukkig hadden ze bij mijn go-to alternatieve webshop voor dit soort spul (Amazon) toen nog van die dingen voor de normale prijs in de aanbieding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind dat van die adapters vooral een ongelofelijke eikel-actie tegenover de developers die games hebben gemaakt (of zelfs tot een paar maanden geleden nog uitgebracht) met de intentie dat er nog veel meer verkocht gingen worden. Nu ze de hele mogelijkheid ontnemen (of mensen dure aanschaf extra aansmeren) ga je ze echt niet meer terugkrijgen. Sony doet ook niet veel met hun Eye en whatever, maar ze leggen ze wel gewoon in de winkel.

Ik snap werkelijk niet wat de belemmering is om die dingen uit de winkels te halen (of nouja, uitverkocht te laten). Er lijkt gewoon vraag naar en het is niet alsof die fabrieken het er nou zo moeilijk mee hebben.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kan geen topic over de game zelf vinden, wat vinden jullie van deze nieuwe Dragonball game zijn Char Roster?

Ik wou hem eerst gelijk bij de release halen, maar toen ik het kleine character roster zag voelde het voor mij als een afgeraffelde game waar ze meer tijd voor hadden kunnen steken, vind het persoonlijk nu meer een halve game.

Zelfs de base forms van Goku en Vegeta zijn niet aanwezig..
Ben ontzettend benieuwd naar de meningen van andere fans,

Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/3A7aSOgw3ws/maxresdefault.jpg

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjsiebes
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 11:44
Gister op de Xbox boven 2 achievements behaald. Deze zijn ook in de Xbox app geunlockt. Echter, nu ik de Xbox beneden aanzet staan deze 2 achievements daar als niet behaald. Op de app blijven ze geunlockt. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wjsiebes schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:37:
Gister op de Xbox boven 2 achievements behaald. Deze zijn ook in de Xbox app geunlockt. Echter, nu ik de Xbox beneden aanzet staan deze 2 achievements daar als niet behaald. Op de app blijven ze geunlockt. Iemand enig idee hoe ik dit kan oplossen?
ben je niet per ongeluk offline op die 2e xbox....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Absoluut mooie boosts en ook niet heel verrassend verder, gezien de hardware. Maar als vergelijken dan toch toegestaan is: dit hieronder zijn ook serieuze cijfers. Oh en 2017 en 2018 missen nog. B)

http://i.imgur.com/kmsORk7.jpg

https://i.imgur.com/Ld0whAE.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

G_Dragon schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:19:
Ik kan geen topic over de game zelf vinden, wat vinden jullie van deze nieuwe Dragonball game zijn Char Roster?

Ik wou hem eerst gelijk bij de release halen, maar toen ik het kleine character roster zag voelde het voor mij als een afgeraffelde game waar ze meer tijd voor hadden kunnen steken, vind het persoonlijk nu meer een halve game.

Zelfs de base forms van Goku en Vegeta zijn niet aanwezig..
Ben ontzettend benieuwd naar de meningen van andere fans,

[afbeelding]
Let op, dit is geen 'budokan'game he (hoop dat ik het goed scrijf).
Dit is een (met alle respect) echte fighting game en dan 2d en niet 3d zoals budokan, uit het zogenaamde anime genre.
Als je wilt weten wat voor iets het is, google oven op games als guilty gear en blaz blue van de zelfde dev (arcsys).

Ik denk dat je het beste in het street fighter 5 forum een post kan doen als je anderen zoekt die interesse hebben, al hoewel dat forum niet echt heel hard meer loopt moet ik toegeven.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:29:
[...]

Let op, dit is geen 'budokan'game he (hoop dat ik het goed scrijf).
Dit is een (met alle respect) echte fighting game en dan 2d en niet 3d zoals budokan, uit het zogenaamde anime genre.
Als je wilt weten wat voor iets het is, google oven op games als guilty gear en blaz blue van de zelfde dev (arcsys).

Ik denk dat je het beste in het street fighter 5 forum een post kan doen als je anderen zoekt die interesse hebben, al hoewel dat forum niet echt heel hard meer loopt moet ik toegeven.
Haha ik weet wel wat voor type game dit is , daar ligt het echt niet aan. Ik vraag me gewoon af wie deze game wel gaat halen of wie hetzelfde gevoel als mij erbij krijgt na het zien van de kleine char roster.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

G_Dragon schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:30:
[...]

Haha ik weet wel wat voor type game dit is , daar ligt het echt niet aan. Ik vraag me gewoon af wie deze game wel gaat halen of wie hetzelfde gevoel als mij erbij krijgt na het zien van de kleine char roster.
Sorry het kwam over alsof dit niet het geval was, bedoelde het niet verkeerd.

Ik heb veel intresse, ik hou van fighters en vind dbz ook wel geinig. Echter juist het anime genre in fighters heeft mij nooit echt kunnen overtuigen. Ik denk dus dat ik wacht op een prijsdaling/patches EN extra chars.

Want er zijn natuurlijk 2 redenen voor het kleine roster, het is een nieuwe game, dus dan is het een hoop werk om chars te maken. En daarnaast de hoofdreden, DLC.

Maar volgens mij is de 'FGC' redelijk enthousiast, en dbz is best populair, dus ik verwacht redelijke successen.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:36:
[...]

Sorry het kwam over alsof dit niet het geval was, bedoelde het niet verkeerd.

Ik heb veel intresse, ik hou van fighters en vind dbz ook wel geinig. Echter juist het anime genre in fighters heeft mij nooit echt kunnen overtuigen. Ik denk dus dat ik wacht op een prijsdaling/patches EN extra chars.

Want er zijn natuurlijk 2 redenen voor het kleine roster, het is een nieuwe game, dus dan is het een hoop werk om chars te maken. En daarnaast de hoofdreden, DLC.

Maar volgens mij is de 'FGC' redelijk enthousiast, en dbz is best populair, dus ik verwacht redelijke successen.
haha geeft niet , waardeer je hulp en reactie ^^ !

Precies de meeste hoofdreden is DLC en de boel openhouden voor een vervolg om er geld uit te pompen, als het ontwikkelen een hoop werk is kunnen ze de game ook nog 1 jaar later laten uitkomen. Ik ben bang dat dit puur om geld verdiennen gaat..

Ben zelf ook mega DragonBall fan en heb nog nooit 1 game overgeslagen, dit word waarschijnlijk de eerste die ik bij de release laat liggen. Zoals jij ook zegt wachten op patches en prijsdaling, het succes van Xenoverse 1 & 2 zal denk ik ( persoonlijke mening ) niet verbroken worden door deze game.

Maar het zou zo maar kunnen dat deze game verassend uit de hoek gaat komen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

G_Dragon schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:41:
[...]

Precies de meeste hoofdreden is DLC en de boel openhouden voor een vervolg om er geld uit te pompen, als het ontwikkelen een hoop werk is kunnen ze de game ook nog 1 jaar later laten uitkomen. Ik ben bang dat dit puur om geld verdiennen gaat..

Ben zelf ook mega DragonBall fan en heb nog nooit 1 game overgeslagen, dit word waarschijnlijk de eerste die ik bij de release laat liggen. Zoals jij ook zegt wachten op patches en prijsdaling, het succes van Xenoverse 1 & 2 zal denk ik ( persoonlijke mening ) niet verbroken worden door deze game.

Ik denk zelf dat het voor 'gewone' dbz game fans wel is een tegenvaller kan zijn.
Het is toch andere en wsl daardoor moeilijkere gameplay.

De fgc fans zijn een relatief klein deel van de gamers. Ik verwacht zelf dat de combinatie van dbz en dit type game betekent dat de game qua commercieel succes ergens uit zal komen tussen de de marvel (mcv3/mvci) en mortal kombat uit zal komen. Voor zover ik weet is mk 9/x zo'n beetje de best verkopende recente fighter.

Maar misschien word he de SF4 van deze gen, we gaan het zien :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sagat schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:47:
[...]

Ik denk zelf dat het voor 'gewone' dbz game fans wel is een tegenvaller kan zijn.
Het is toch andere en wsl daardoor moeilijkere gameplay.

De fgc fans zijn een relatief klein deel van de gamers. Ik verwacht zelf dat de combinatie van dbz en dit type game betekent dat de game qua commercieel succes ergens uit zal komen tussen de de marvel (mcv3/mvci) en mortal kombat uit zal komen. Voor zover ik weet is mk 9/x zo'n beetje de best verkopende recente fighter.

Maar misschien word he de SF4 van deze gen, we gaan het zien :)
Haha ik kan mezelf al niet meer in een gewone DBZ fan plaatsen, ik kijk DragonBall zelf nu voor de 9e keer overnieuw en heb Z, GT & de movies ook al 10x gezien. Beetje die hard fan :P.

Precies we zullen het zien hoe succesvol deze game gaat worden, wij gaan hem beide in ieder geval niet voor 60 euro halen als ik het goed heb begrepen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:59
Zijn die Scuf elite pro grips nergens in Nederland te bestellen,weet iemand dit misschien?Ik vind ze iig nergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Vanmiddag komt mijn nieuwe headset. Het was de lelijkste, allerlelijkste, headset die ik ooit heb kunnen vinden. Maar prijs/kwaliteit schijnt erg goed te zijn:

Afbeeldingslocatie: https://www.gamestop.com/common/images/lscreen/321658_440x350.jpg

Goed voor mijn K/D aangezien ik met mijn 7.1 headset die ik had, bedraad, makkelijk 30% meer kills haal doordat je mensen achter je hoort sneaken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:38
bram1984 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:46:
[...]

Absoluut mooie boosts en ook niet heel verrassend verder, gezien de hardware. Maar als vergelijken dan toch toegestaan is: dit hieronder zijn ook serieuze cijfers. Oh en 2017 en 2018 missen nog. B)

Er zit wel verbetering aan te komen. Geruchten over o.a. een nieuwe Fable en MechAssault duiken steeds vaker op. Het zou tijd worden dat Fable een reboot krijgt, nooit begrepen dat ze die IP zó de nek om hebben kunnen draaien. En laat maar komen, Horizon 4 in Japan. Heerlijk!

https://www.gamezone.com/...rk-forza-horizon-4-japan/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:38
Yep. Vooral het steeds minder worden daarvan bij MS. Same old story ;). Maar zoals gezegd, change is coming ;)

[ Voor 66% gewijzigd door DutchOwnage op 05-01-2018 10:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 09:41:
[...]

Het aparte bij Xenoverse 1 & 2 vind ik nog steeds, ik kan bij deel 1 nu nog steeds random parties vinden om wat online (PVE) spul te doen, maar bij deel 2 te vaak niets te vinden of 1x korte missie en weer klaar. Jammer, vond deel 2 aanzienlijk stuk beter dan deel 1, maar de combat was soms te chaotisch als je tegen 2-3 tegenstanders speelde.

Ik weet nog wel de eerste versie van Dragon ball online (de mmo zegmaar), had een mooi systeem tussen 3D open fights en '2.5D' fixed fights, zoiets hadden ze imho bij Xeno ook moeten doen, dat je een locked 1 vs 1 fight krijgt, de hogere missies bij Xeno 2 heb je te vaak dat er 2-3 op je staan in te meppen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:54:
[...]

Het aparte bij Xenoverse 1 & 2 vind ik nog steeds, ik kan bij deel 1 nu nog steeds random parties vinden om wat online (PVE) spul te doen, maar bij deel 2 te vaak niets te vinden of 1x korte missie en weer klaar. Jammer, vond deel 2 aanzienlijk stuk beter dan deel 1, maar de combat was soms te chaotisch als je tegen 2-3 tegenstanders speelde.

Ik weet nog wel de eerste versie van Dragon ball online (de mmo zegmaar), had een mooi systeem tussen 3D open fights en '2.5D' fixed fights, zoiets hadden ze imho bij Xeno ook moeten doen, dat je een locked 1 vs 1 fight krijgt, de hogere missies bij Xeno 2 heb je te vaak dat er 2-3 op je staan in te meppen.
Heb juist dat ik bij Xenoverse 2 makkelijk random lobbys vind om online te spelen, natuurlijk spelen we vaak met een vaste club van 10 man. De combat vind ik door de vrijheid juist een stuk fijner en verassender, je kan nu verschillende combo's aan elkaar koppelen en als je onzettend goed bent zoals 1 van onze groep is blaas je 3 levensbalken in een grote combo weg.

Persoonlijk ben ik ontzettend blij dat de Xenoverse series geen 2.5D heeft gekregen, heb er helemaal niks mee. Toen ik ook de Closed beta van Fighterz speelde merkte ik al snel dat door het missen van bewegingsvrijheid je geen breede keus in had maken van combo's had , dat het vaak bij 8 verschillende combo's al ophield.

Mocht je nog een groep zoeken, PM me gerust.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:40

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Voor de opslag liefhebbers: 3 Tb van Toshiba voor 92.99 euro:

https://nl.pepper.com/aan...-canvio-basics-3-tb-58754

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22:59
justifire schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:39:
[...]

Nee :|
Enkel bij scuf zelf (geloof vanuit duistsland) of amazon usa.
Ok thanks,dan maar eens kijken of ik ze bij scuf zelf ga bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

iig genoeg ruimte! :o
Denk zelf dat ik met 2tb wel goed vooruit kan. Scheelt toch weer 3 tientjes ofzo. En ook die aanschaf stel ik nog even uit, omdat ik nog steeds speel met de gedachte om uiteindelijk naar een X te gaan :D

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
G_Dragon schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:01:
[...]

Heb juist dat ik bij Xenoverse 2 makkelijk random lobbys vind om online te spelen, natuurlijk spelen we vaak met een vaste club van 10 man. De combat vind ik door de vrijheid juist een stuk fijner en verassender, je kan nu verschillende combo's aan elkaar koppelen en als je onzettend goed bent zoals 1 van onze groep is blaas je 3 levensbalken in een grote combo weg.

Persoonlijk ben ik ontzettend blij dat de Xenoverse series geen 2.5D heeft gekregen, heb er helemaal niks mee. Toen ik ook de Closed beta van Fighterz speelde merkte ik al snel dat door het missen van bewegingsvrijheid je geen breede keus in had maken van combo's had , dat het vaak bij 8 verschillende combo's al ophield.

Mocht je nog een groep zoeken, PM me gerust.
De vrijheid is absoluut top in Xeno2, je statpoints, je skills, allemaal heel vrij te bouwen en maakt het best divers. Wel de reden dat ik amper compentative speel, je weet gewoon dat bepaalde combo's belachelijk sterk zijn en bij verkeerde keuze amper te counteren en je ziet je health compleet wegvliegen.

Bedoelde de 2.5 meer dat je in de volledige 3D een 'one on one' fight kon beginnen, het blijft dan wel gewoon volledig 3D maar je bent beide locked op elkaar en je kan niemand anders meer raken (of anderen jou), in DBO heette dit dacht ik show-down ofzo (was Koreaanse vertaling :P).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 11:37:
[...]

De vrijheid is absoluut top in Xeno2, je statpoints, je skills, allemaal heel vrij te bouwen en maakt het best divers. Wel de reden dat ik amper compentative speel, je weet gewoon dat bepaalde combo's belachelijk sterk zijn en bij verkeerde keuze amper te counteren en je ziet je health compleet wegvliegen.

Bedoelde de 2.5 meer dat je in de volledige 3D een 'one on one' fight kon beginnen, het blijft dan wel gewoon volledig 3D maar je bent beide locked op elkaar en je kan niemand anders meer raken (of anderen jou), in DBO heette dit dacht ik show-down ofzo (was Koreaanse vertaling :P).
Ben het helemaal met je eens, ook over dat 2.5. Zo krijgt iedere gamer wat ze graag willen als je er zelf in kan kiezen wat voor soort battle je wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 10:41:
Vanmiddag komt mijn nieuwe headset. Het was de lelijkste, allerlelijkste, headset die ik ooit heb kunnen vinden. Maar prijs/kwaliteit schijnt erg goed te zijn:

[afbeelding]

Goed voor mijn K/D aangezien ik met mijn 7.1 headset die ik had, bedraad, makkelijk 30% meer kills haal doordat je mensen achter je hoort sneaken.
De goede spelers laten natuurlijk niemand achter zich sneaken ;)

Anyways, speel nog steeds Rainbow Six Siege met plezier. Alleen jammer dat je er nog zo weinig Nederlanders ziet spelen. Merk dat ik in andere shooters nu ook vaker denk aan terugtrekken om in leven te blijven :*)

[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 05-01-2018 11:48 ]

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 12:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

bram1984 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 08:46:
[...]

Het zit wel heel, heel, heel erg diep hè bij je Bram ? Elke keer maar weer als PS4 fanboy in het Xbox topic je oh zo geliefde PS4 moeten en willen verdedigen. Wil je er over praten met een psycholoog misschien ? Wellicht dat dat je enigszins wat rust kan geven in je hoofd.

Ik zie je verder namelijk nooit iets echt bijdragen aan dit topic. Dat komt natuurlijk omdat je geen XBox hebt, dus je ervaringen kan je niet delen. Het enige wat ik je zie doen hier in dit topic is het verdedigen van je PS4 als er weer eens een filmpje of wat dan ook gepost wordt waarin de Xbox en PS4 worden vergeleken ten gunste van de XBox vaak.

Ik snap dat het erg vervelend voor je is dat de XBox nu de betere hardware heeft nadat je PS4 eenzaam bijna 5 jaar aan de top heeft gestaan, maar relax nou eens en ga je PS4 exclusives lijstjes in het PS4 topic plaatsen (heb je natuurlijk al lang gedaan) want in dit topic voegt het namelijk niks toe.

[afbeelding]

Wat heb je er voor betaald ? En 7.1 is idd best lekker als het ook in de game goed geimplementeerd is. In BF1 is het gewoon ronduit bagger. Word ik ineens vanachter gebajonet-charged, maar aankomen hoorde ik mijn aanvaller niet.

Call Of Duty deed dat veel beter. Daarin kon ik idd tegenstanders localiseren dmv het 7.1 geluid

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

Wat ik beetje frapant vind er staat in de topic warning geen xbox vs ps4 discussie. Maar video's van digital foundry en plaatjes als resolutie verschillen mogen blijkbaar wel..
Weet nog destijds bij launch was dit uit den boze in dit topic.
Dus als het positief is, word het niet gezien als vs discussie. Maar negatief weer wel. :S
Ik volg het niet meer. Maja ik mag er wel wat van zeggen als xbox one eigenaar, dat dan weer wel.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:41
Ik snap niet wat je probeert te bereiken V8power67. Je lijkt steeds op het verkeerde feestje te zijn, laat ons lekker in het xbox topic, en blijf lekker pro ps4 in het daarvoor bestemde topic. Opgelost toch?
Ik ga er vanuit dat 67 staat voor je geboortejaar, voor een volwassen man is dit stookgedrag continu toch wel bijzonder.

[ Voor 9% gewijzigd door mobygo76 op 05-01-2018 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76

[afbeelding]

Ik ben benieuwd naar je bevindingen. Zit er zelf ook over te twijfelen, zeker voor 60 euro.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bram1984
@MRE-Inc LOL. Want vergelijkingsplaatjes waarin de grafische voordelen van de X worden benadrukt (waarmee iedereen inmiddels al lang en breed bekend is, dus wat voegen die precies toe?), worden volgens jou per definitie gepost door mensen die ook een PS4 hebben? En feitjes mogen derhalve alleen vermeld worden door mensen die beide bezitten? Oké. :+

Verder natuurlijk veelzeggend dat je wel op mij reageert, terwijl ik feitelijk exact hetzelfde doe, alleen pakt het nu de andere kant op uit. Dan voegt het ineens niks toe, juist.

Ik heb het in het PS4 topic niet over de Xbox hoor, terwijl dat hier andersom wel regelmatig gebeurt. Dus bij wie zit het dan precies diep, vraag ik me dan af? Als je wilt dat daar niet op gereageerd wordt, moet je het niet posten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

mobygo76 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:19:
Ik snap niet wat je probeert te bereiken V8power67. Je lijkt steeds op het verkeerde feestje te zijn, laat ons lekker in het xbox topic, en blijf lekker pro ps4 in het daarvoor bestemde topic. Opgelost toch?
Ik ga er vanuit dat 67 staat voor je geboortejaar, voor een volwassen man is dit stookgedrag continu toch wel bijzonder.
Wat ik probeer te bereiken is aan te geven hoeveel mensen hier nogal hypocriet zijn.
Ik lees beide topics want je raad het al heb beide consoles.
Maar ik zie constant dezelfde mensen hier vergelijkingen posten tussen x1x en ps4 pro die destijds zo hard riepen dat ps4 vs x1 kansloos was etc.
Enne stook gedrag ? Ik kaart gewoon iets aan wat ik nogal apart vind. Ik vind juist die videos en plaatjes posten meer stook gedrag en tegen de topic warning in.

En als iemand dan dit ook doet alleen dan in negatief beeld van de xbox dan ineens is het ongewenst enz. Is dit een algemeen xbox topic of een pro xbox circle jerk ?
In topics als deze moet beide bespreekbaar zijn. Ik post ook vaak genoeg mijn ongenoegen in ps4 topic over de ps4 als ik me irriteer ergens aan.
Het is een algemeen topic.

Owh en over mijn leeftijd, nee de 67 staat niet voor mijn geboorte jaar.. hoe dit dan ook ergens ook maar iets mee te maken heeft weet ik niet.. :S

[ Voor 5% gewijzigd door v8power67 op 05-01-2018 13:02 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 20:35:

Kijk er zijn nog steeds mensen die het snappen, en ja dit topic zit aardig vol met verdedigers.
Zelf maak ik er geen groot probleem van maar dat verloopje voor de Kinect moet I.M.H.O beschikbaar blijven.
En natuurlijk voor een schappelijke prijs.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

offtopic:
Iedereen heeft zijn voorkeur, maar het zijn maar consoles van fabrikanten die geld willen verdienen. Maar ja, human nature om voorkeuren te hebben en dan anderen te willen overtuigen, geloof, voetbal, bier, patat/friet discussie. The list is endless :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• mobygo76
Ik ga me verder niet in deze discussie mengen, maar ook ik kijk wel eens in het ps4 topic. En daar zie ik ook genoeg xbox bashen gebeuren. Ik heb daar geen moeite mee en dat is ook niet de reden waarom ik daar kijk. Ik ben alleen benieuwd wat daar speelt en laat het daar vervolgens mij. Hier komen continu ps4 liefhebbers om de boel op te stoken, snap dat niet helemaal.
Ik ben ook erg blij met mijn X, en wat deze aan grafisch geweld produceert. Net zoals er bij het sony kamp wordt gepraat over alle nieuwe games. KAn natuurlijk prima, maar dan wel in je eigen topic. In de One Direction fanclub moet je ook niet gaan zeggen dat U2 betere muziek maakt. Heeft niks met objectief zijn te maken, maar gewoon blij zijn met het product waar je fan van bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-09 10:05

[afbeelding]

Ik ben benieuwd hoe hij bevalt. In onze vaste groep zitten we ook allemaal te twijfelen over deze headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

mobygo76 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:20:
[...]

Ik ben benieuwd naar je bevindingen. Zit er zelf ook over te twijfelen, zeker voor 60 euro.
Deze was 160,- ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
Ik zie het, het is de 800 ipv de 400 :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-09 09:36
Ik hoor niemand over de nieuwe Dragon Ball game?
Voor mij toch wel het spel waar ik echt enorm naar uitkijk:

Dragon Ball FighterZ

@Sagat

Ik zie nu idd bovenstaand verhaal. :)

Ik ga hem dus wel bij release halen.
Lijkt mij echt een geweldige fighter.

[ Voor 24% gewijzigd door henkyyyyyyy op 05-01-2018 15:31 ]

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

v8power67 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 12:07:
Wat ik beetje frapant vind er staat in de topic warning geen xbox vs ps4 discussie. Maar video's van digital foundry en plaatjes als resolutie verschillen mogen blijkbaar wel..
Weet nog destijds bij launch was dit uit den boze in dit topic.
Dus als het positief is, word het niet gezien als vs discussie. Maar negatief weer wel. :S
Ik volg het niet meer. Maja ik mag er wel wat van zeggen als xbox one eigenaar, dat dan weer wel.
Vind het niet zo frappant hoor. Er worden hier door Xbox eigenaren die een voorkeur hebben voor de Xbox resultaten gepost in de vorm van filmpjes e.d. waarin wordt weergegeven dat de kracht van de Xbox One X momenteel beter is dan die van de PS4 Pro. Dat zijn dus geen onwaarheden of dingen uit de dikke duim gezogen (al kijk ik ze lang niet allemaal, integendeel, het zal mij aan mijn reet roesten).

Met Xbox vs PS4 discussie wordt (denk ik) bedoeld, dat je hier niet als kunt gaan roepen als kamp blauw zijnde dat de Xbox Kilo Utrecht Tango is en als kamp groen het tegenovergestelde.

De filmpjes van DF laten zien dat de X sterker is dan de PS4 Pro. Nou prima, toch zijn er keer op keer weer personen die daar blijkbaar niet tegenkunnen en daar weer iets tegenover moeten zetten van in het voordeel van het andere kamp.

Wat ik oa bedoel te zeggen, is dat ik zelf en andere personen hier met een voorkeur voor de Xbox One, niet de hele tijd in het PS4 topic lopen te posten hoe geweldig de X wel niet beter presteert dan de Pro van kamp blauw puur en alleen om het verdedigen van hun eigen voorkeur. Andersom zie ik dat wel gebeuren door personen die geen Xbox hebben. Die moeten nu keer op keer aanhalen dat de Xbox geen exclusives heeft en hun eigen PS4 steeds meer en meer. Ik snap werkelijk niet waarom je dat zou doen als niet-xbox bezitter in het Xbox topic. 8)7

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

Het voelt een beetje aan om als Ajax fan het Feyenoord vak in te lopen en dan te vertellen hoe geweldig Ajax is, je vindt het misschien wel maar je weet ergens ook wel dat mensen niet zitten te wachten op je Ajax mening in het Feyenoord vak. (Het is hier dan gelukkig wat minder agressief ;) )

Gewoon on-topic blijven, het over Xbox hebben in het Xbox topic is prima en over de PS in het PS topic dus ook. Maar waarom zou je, als je een PS hebt, in het Xbox topic gaan kijken? Wil je een Xbox en er iets over lezen? Prima, maar als het alleen is om te zeggen dat PS beter in iets is of wat dan ook.. Dan ben je op de verkeerde plek...

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Omdat er multi console bezitters zijn, en omdat mensen het ook leuk vinden om er over te praten. Echter het kan niet, mensen zijn te snel op hun tenen getrapt. Dus het is denk ik wachten totdat een mod de boel weer wat gaat schoonvegen waarschijnlijk.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

v8power67 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:00:

En als iemand dan dit ook doet alleen dan in negatief beeld van de xbox dan ineens is het ongewenst enz. Is dit een algemeen xbox topic of een pro xbox circle jerk ?
Het is niet ongewenst, zeker niet. Sterker nog, ik ben zelf zeer kritisch naar Microsoft als het gaat om de Xbox (onbegrijpelijk dat er geen HDMI-CEC op zit) Maar jij weet ook donders goed dat het bericht van bram met zijn exclusives lijstje gewoon om te trollen is. Als je zijn bericht tussen de regels doorleest, dan staat daar gewoon:

Haha, maar wij (PS4) hebben de betere meer exclusives en die van de Xbox worden lekker steeds minder. Hahaha, hahaha, hahaha...
In topics als deze moet beide bespreekbaar zijn. Ik post ook vaak genoeg mijn ongenoegen in ps4 topic over de ps4 als ik me irriteer ergens aan.
Het is een algemeen topic.
Nee, dit is het Xbox topic. Hier geilen we op de Xbox en elk negatief woord over de Xbox is uit den bozen ;) Nee, serieus. Dit is wel het Xbox topic en net zoals @Tags NL al schrijft, moet je gewoon niet als Ajax supporter in het Feyenoord vak gaan lopen roepen dat Ajax 3 sterren op de borst heeft en Feyenoord maar 1.

En nee, het is geen algemeen topic. Dat topic bestaat namelijk niet of is op slot gezet door de Mods vanwege het geflame op elkaars. Dan zou dit topic: Het algemene console topic heten.

Maar in principe ben ik het wel met je eens, iedereen in zijn waarde proberen te laten, maar besef wel dat je als Xbox fan niet zomaar iets ten gunste van de Xbox in het PS4 topic kunt posten en andersom voor de PS4 fans. En zoiets eigenlijk ook zeker niet moet gaan doen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
Tags NL schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:46:
Het voelt een beetje aan om als Ajax fan het Feyenoord vak in te lopen en dan te vertellen hoe geweldig Ajax is, je vindt het misschien wel maar je weet ergens ook wel dat mensen niet zitten te wachten op je Ajax mening in het Feyenoord vak. (Het is hier dan gelukkig wat minder agressief ;) )

Gewoon on-topic blijven, het over Xbox hebben in het Xbox topic is prima en over de PS in het PS topic dus ook. Maar waarom zou je, als je een PS hebt, in het Xbox topic gaan kijken? Wil je een Xbox en er iets over lezen? Prima, maar als het alleen is om te zeggen dat PS beter in iets is of wat dan ook.. Dan ben je op de verkeerde plek...
Interesse in tech en consoles an sich? Zeker niet om zaken te lezen die iedereen al weet. Maar zelfs normale gesprekken die niet eens over de VS. discussie gaan worden door kamp groen aangezien als aanvallen (recentelijk nog toen het inhoudelijk over de TW3 patch ging, waarbij ik de X1X gebruikers op basis van mijn persoonlijke ervaringen adviseerde de locked 30 fps/4K mode te gebruiken). Het grappige is daarbij dat iedereen hier lijkt te missen dat juist de mensen die zich aangevallen voelen er een VS. discussie van maken en het dan omdraaien. Nu weer: plaatje zoveel (de kreet "X delivers again!" ontbreekt alleen nog) waarop middels in een vergelijk wordt aangetoond dat de X krachtiger is dan de Pro (het houdt mensen blijkbaar toch bezig, ook al weet iedereen dit al) wordt gepost, is allemaal prima, stuk of 5 plusjes enzo. Als je daarop in het kader van de indrukwekkende cijfers als reactie vervolgens een andere vergelijking plaatst met indrukwekkende cijfers die de andere kant op uitpakt, dan schreeuwt iedereen ineens moord en brand en is de wereld te klein.

@MRE-Inc Dat jij dat andersom niet doet heeft er eerder mee te maken dat daar niet continue een vergelijking wordt getrokken en er dus ook weinig aanleiding is om daar op zaken te reageren. Gelukkig ook maar, want ook ik zit daar niet op te wachten. Hier zie je om de zoveel pagina's wel een vergelijking langskomen van doorgaans steeds dezelfde personen. Wat ik al zei: als mensen zich eraan storen dat andere mensen inhoudelijk (positief of negatief) op hun posts reageren, waarom in eerste instantie dan überhaupt posten? Tenzij je natuurlijk gewoon zit te flamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De waarheid is voor sommigen gewoon te hard, daar verandert niemand wat aan.
De feiten liggen er, enige wat men dan nog kan doen om de pijn te verzachten is de boel overschaduwen met betuttelende resultaten uit het verleden.
Ga mijn Dreamcast weer opzoeken, die had pas een karrevracht exclusives :o
Maar ja dan mis ik weer de pracht en praal......

Weet iemand al iets meer over Ashen ?

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 05-01-2018 14:31 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

bram1984 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:17:
[...]

Interesse in tech en consoles an sich? Zeker niet om zaken te lezen die iedereen al weet. Maar zelfs normale gesprekken die niet eens over de VS. discussie gaan worden door kamp groen aangezien als aanvallen (recentelijk nog toen het inhoudelijk over de TW3 patch ging, waarbij ik de X1X gebruikers op basis van mijn persoonlijke ervaringen adviseerde de locked 30 fps/4K mode te gebruiken). Het grappige is daarbij dat iedereen hier lijkt te missen dat juist de mensen die zich aangevallen voelen er een VS. discussie van maken en het dan omdraaien. Nu weer: plaatje zoveel (de kreet "X delivers again!" ontbreekt alleen nog) waarop middels in een vergelijk wordt aangetoond dat de X krachtiger is dan de Pro (het houdt mensen blijkbaar toch bezig, ook al weet iedereen dit al) wordt gepost, is allemaal prima, stuk of 5 plusjes enzo. Als je daarop in het kader van de indrukwekkende cijfers als reactie vervolgens een andere vergelijking plaatst met indrukwekkende cijfers die de andere kant op uitpakt, dan schreeuwt iedereen ineens moord en brand en is de wereld te klein.
Je kan het omdraaien naar mensen hoe je wil, maar als je in een Xbox topic zit en Playstation dingen gaat aanprijzen, al is het alleen maar als "vergelijking".. Dan wordt dat, naar mijn idee terecht, door veel mensen als trollen gezien. Je weet hoe het werkt, je krijgt genoeg feedback dat mensen dit zo zien en dan draai je het vervolgens weer om zoals we ook bij Boef deze week hebben gezien ;)

Kunnen we gewoon niet het hebben over de games, de hardware en de ervaringen met tips, trucs en weetjes van de Xbox in dit daarvoor gemaakte Xbox One topic? Nu gaan we weer de kant op van platform/console bashing op en dat lijkt mij niet de bedoeling. Dus.. Als je Pro-Playstation informatie wil delen met GoT mensen, doe dat dan in het daarvoor bestemde Playstation topic, Xbox One mensen doen dat dan hier.

En het is nog steeds niet of amper mogelijk om met elkaar te gamen cross-platform, dus tot die tijd voegt het niets toe om te zeggen dat iets ergens beter of mooier is want.. De meeste Xbox bezitters hebben geen Playstation en omgekeerd hebben Playstation bezitters ook geen Xbox, dus die informatie is niet relevant want je hebt al een keus gemaakt voor een console

https://powershellisfun.com

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

[...]
@MRE-Inc Dat jij dat andersom niet doet heeft er eerder mee te maken dat daar niet continue een vergelijking wordt getrokken en er dus ook weinig aanleiding is om daar op zaken te reageren.
Klopt, en met "daar" bedoel je natuurlijk het PS4 topic mee. De reden dat in het PS4 topic geen vergelijkingen worden gemaakt, is omdat daar niks te vergelijken valt of viel. De PS4 heeft jaren qua kracht en games een voorsprong gehad op de Xbox. Als je nu gaat vergelijken tussen de X en de Pro dan zou dat nu bijna continu in het voordeel van de X uitvallen. Net zoals we hier in het XBox topic geen negatieve zooi over de Xbox willen horen, willen ze dat in het PS4 topic ook niet over de PS4.

Maar als straks de PS5 of PS4 Ultra of hoe dat ding ook mag heten, uitkomt welke de Xbox One X qua performance weer overtreft, dan zullen er in het PS4 topic ook tig filmpjes gepost worden dan de PS5 beter is dan de X. Zou gaat dat nou eenmaal.

Tegen die tijd zul je mij echter niet bij elke "PS5 Pro delivers" post een XBox post zien posten ten gunste van de Xbox en vol negativiteit tov de PS5. Iets wat ik nu wel regelmatig zie gebeuren.
Gelukkig ook maar, want ook ik zit daar niet op te wachten. Hier zie je om de zoveel pagina's wel een vergelijking langskomen van doorgaans steeds dezelfde personen.
Tja, en dat zal naar verloop van tijd wel afnemen. De X is nog vrij nieuw en nog steeds duiken er nieuwe filmpjes op waarin de kracht van de X tov de Pro wordt benadrukt. Als je daar niet tegen kan, dan moet je hier niet meelezen. Het zelfde zal straks in het PS4/PS5 topic gedaan worden als die weer beter is dan de X. Nogmaals, zo gaat dat nou eenmaal. Tevens hebben we hier als Xbox liefhebbers nou weinig gehad om mee te pronken. Dus laat ons nou even een half jaartje ;)
Wat ik al zei: als mensen zich eraan storen dat andere mensen inhoudelijk (positief of negatief) op hun posts reageren, waarom in eerste instantie dan überhaupt posten? Tenzij je natuurlijk gewoon zit te flamen.
Nah, het is geen flamen. Enthousiasme.....De een is meer gevoelig voor de pracht en praal van de X vs Pro dan de ander. Mij doet het vrij weinig.
[/quote]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
@MRE-Inc Qua hardware heb je gelijk. Maar ik kan ook om de 2 pagina's roepen dat kamp A veel meer exclusieve software heeft dan kamp B. Doe ik niet, want dit weet iedereen, voegt niks toe, lokt alleen maar tegenreacties uit. zoals hier prima bewezen wordt.
Tja, en dat zal naar verloop van tijd wel afnemen. De X is nog vrij nieuw en nog steeds duiken er nieuwe filmpjes op waarin de kracht van de X tov de Pro wordt benadrukt. Als je daar niet tegen kan, dan moet je hier niet meelezen. Het zelfde zal straks in het PS4/PS5 topic gedaan worden als die weer beter is dan de X. Nogmaals, zo gaat dat nou eenmaal. Tevens hebben we hier als Xbox liefhebbers nou weinig gehad om mee te pronken. Dus laat ons nou even een half jaartje ;)
Dat is dus dat omdraaien: als je niet tegen reacties daarop kunt, moet je het dus in eerst instantie niet posten.

Met dat laatste ben ik het niet eens trouwens. Het launch jaar en dat jaar daarna van Xbox was qua games toch wel een stuk beter dan wat er bij de PS4 te vinden was (Ryse, QB, FM5, DR3, Titanfall etc.).

@Tags NL Nogmaals: dan moeten er in eerste instantie geen vergelijkingen gemaakt worden, in welk topic dan ook. Ik zie geen topicwarning staan dat vergelijkingen alleen mogen worden getrokken als ze in het voordeel uitvallen van het aan het topic gelieerde onderwerp.
justifire schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 14:31:
De waarheid is voor sommigen gewoon te hard, daar verandert niemand wat aan.
De feiten liggen er, enige wat men dan nog kan doen om de pijn te verzachten is de boel overschaduwen met betuttelende resultaten uit het verleden.
Ga mijn Dreamcast weer opzoeken, die had pas een karrevracht exclusives :o
Maar ja dan mis ik weer de pracht en praal......
Hiermee zeg je eigenlijk indirect al dat je gewoon zit te flamen om reacties uit te lokken. De boel overschaduwen doe je juist zelf, aangezien jij degene bent die steeds de drang voelt om als eerste vergelijkingen te posten. Of ben je 2 maanden na release oprecht nog steeds verbaasd dat een console van € 479,00 (Bol) met een betere CPU, 6 TF en 12 GB RAM beter presteert dan eentje die een jaar eerder uit is gekomen van € 333,00 (Bol) met een zwakkere CPU, 4.2 TF en 8 GB RAM? Ik niet namelijk.

Ik begrijp die "de waarheid is hard" opmerkingen ook nooit zo. Ik woon in NL en het ding is voor mij ook gewoon te koop. :+

Daarbij heb ik een ouderwetse 1080p TV, dus daarmee ga ik sowieso weinig tot geen vooruitgang boeken met een X (los van supersampling, maar dat heb ik nu ook) en hecht ik veel waarde aan VR (zowel voor games zelf als het spelen via de cinema stand als de vrouw de TV in bezit heeft), maar dat is geheel persoonlijk verder. Ik ben wel van plan om dit jaar een 4k (hopelijk OLED als ik een mooie aanbieding zie) TV te kopen, dus wie weet staat er dan niet snel daarna een nieuwe console in de kast voor optimale multiplat graphics en zal ik me hier iets vaker melden. ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mobygo76
Je begint wel een beetje vermoeiend te worden.....

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

@MRE-Inc Dat jij dat andersom niet doet heeft er eerder mee te maken dat daar niet continue een vergelijking wordt getrokken en er dus ook weinig aanleiding is om daar op zaken te reageren. Gelukkig ook maar, want ook ik zit daar niet op te wachten. Hier zie je om de zoveel pagina's wel een vergelijking langskomen van doorgaans steeds dezelfde personen. Wat ik al zei: als mensen zich eraan storen dat andere mensen inhoudelijk (positief of negatief) op hun posts reageren, waarom in eerste instantie dan überhaupt posten? Tenzij je natuurlijk gewoon zit te flamen.
Het verschil is dat jij het bijna vergane karkas van een koe uit de sloot zit te vissen voor de zoveelste keer. Jij claimt dat we nu wel weten dat de x veel krachtiger is... Nou, voor specifieke games weten we dat nog niet altijd en daarom vind ik dat soort posts toch wel nuttig. Ok, het is een beetje verkneukelen ten opzichte van het Playstation kamp, maar de Xbox fans hebben jaren aan moeten horen dat hun console zwakker was, laat ze nou gewoon even. En als je dan al per se wat terug moet zeggen kom dan in ieder geval eens met nieuw materiaal want je bent ver voorbij saai ondertussen.

Acties:
  • +6 Henk 'm!
bram1984 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 15:08:
@MRE-Inc Qua hardware heb je gelijk. Maar ik kan ook om de 2 pagina's roepen dat kamp A veel meer exclusieve software heeft dan kamp B. Doe ik niet, want dit weet iedereen, voegt niks toe, lokt alleen maar tegenreacties uit. zoals hier prima bewezen wordt.

[...]

Dat is dus dat omdraaien: als je niet tegen reacties daarop kunt, moet je het dus in eerst instantie niet posten.

Met dat laatste ben ik het niet eens trouwens. Het launch jaar en dat jaar daarna van Xbox was qua games toch wel een stuk beter dan wat er bij de PS4 te vinden was (Ryse, QB, FM5, DR3, Titanfall etc.).

@Tags NL Nogmaals: dan moeten er in eerste instantie geen vergelijkingen gemaakt worden, in welk topic dan ook. Ik zie geen topicwarning staan dat vergelijkingen alleen mogen worden getrokken als ze in het voordeel uitvallen van het aan het topic gelieerde onderwerp.

[...]

Hiermee zeg je eigenlijk indirect al dat je gewoon zit te flamen om reacties uit te lokken. De boel overschaduwen doe je juist zelf, aangezien jij degene bent die steeds de drang voelt om als eerste vergelijkingen te posten. Of ben je 2 maanden na release oprecht nog steeds verbaasd dat een console van € 479,00 (Bol) met een betere CPU, 6 TF en 12 GB RAM beter presteert dan eentje die een jaar eerder uit is gekomen van € 333,00 (Bol) met een zwakkere CPU, 4.2 TF en 8 GB RAM? Ik niet namelijk.

Ik begrijp die "de waarheid is hard" opmerkingen ook nooit zo. Ik woon in NL en het ding is voor mij ook gewoon te koop. :+

Daarbij heb ik een ouderwetse 1080p TV, dus daarmee ga ik sowieso weinig tot geen vooruitgang boeken met een X (los van supersampling, maar dat heb ik nu ook) en hecht ik veel waarde aan VR (zowel voor games zelf als het spelen via de cinema stand als de vrouw de TV in bezit heeft), maar dat is geheel persoonlijk verder. Ik ben wel van plan om dit jaar een 4k (hopelijk OLED als ik een mooie aanbieding zie) TV te kopen, dus wie weet staat er dan niet snel daarna een nieuwe console in de kast voor optimale multiplat graphics en zal ik me hier iets vaker melden. ;)
Ik flame niet, ik troll niet.
Ik presenteer feiten in het topic dat daar voor bedoeld is.
Zou ik willen flamen en trollen, dan zou ik deze filmpjes in het PS4 topic posten, zoals sommigen hier doen mbt exclusives...
Wees maar gerust, ik heb nooit iets gepost op het PS forum en zal dat ook nooit gaan doen, ben meneer pastoor niet die zieltjes moet winnen voor zijn eigen kerkje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Ik flame niet, ik troll niet.
Ik presenteer feiten in het topic dat daar voor bedoeld is.
Zou ik willen flamen en trollen, dan zou ik deze filmpjes in het PS4 topic posten, zoals sommigen hier doen mbt exclusives...
Wees maar gerust, ik heb nooit iets gepost op het PS forum en zal dat ook nooit gaan doen, ben meneer pastoor niet die zieltjes moet winnen voor zijn eigen kerkje.
🤘🏻

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Morpheus2003
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 17-09 15:36
Ik heb een PS4 en een Xbox One X en vindt het beide top apparaten met beiden toffe games!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo, gaat weer lekker hier dames?
henkyyyyyyy schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 13:32:
Ik hoor niemand over de nieuwe Dragon Ball game?
Voor mij toch wel het spel waar ik echt enorm naar uitkijk:

Dragon Ball FighterZ

[video]

@Sagat

Ik zie nu idd bovenstaand verhaal. :)

Ik ga hem dus wel bij release halen.
Lijkt mij echt een geweldige fighter.
Ok, duidelijk een DB game voor het 'andere team' van de fighter games, oogt veel meer als een SF/KOF/MvC style game. Absoluut mijn ding niet, wel leuk om top wedstrijden te kijken, maar spelen is niets voor mij :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

De Xbox One X lijkt me prima om op te gamen.
Ik game de laatste tijd meer op mijn gaming laptop.

De X komt er hier nog wel eens als ie goedkoper is en mijn Xbox One S aan vervanging toe is.

Een toepasselijke quote van mij: GAME ON.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damitch300
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 17:50
Misschien een aparte vraag. Maar ik heb straks 6 maanden lang een monitor en een xbox one mee tijdens het varen zonder internet.
Ik heb ook een laptop mee met games.
De monitor en xbox moet ik telkens na gebruik opruimen.
Zat een beetje te googlen en zag monitors in een tas met een console om het makkelijker te maken.

Ik had vroeger (ligt ergens in huis) een PS1 met beeldscherm (officieele) eraan vast die je kon open klappen.

Weet iemand nog goeie ideetjes in mijn situatie om de situatie makkelijker te maken.
Soorgelijk klapscherm of misschien de mogelijkheid via remote play of dergelijke op mijn laptop te spelen?
Volgens mij is daar wel internet voor nodig die ik niet heb...

Ben benieuwd! Thanka

Acties:
  • 0 Henk 'm!
damitch300 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 16:43:
Misschien een aparte vraag. Maar ik heb straks 6 maanden lang een monitor en een xbox one mee tijdens het varen zonder internet.
Ik heb ook een laptop mee met games.
De monitor en xbox moet ik telkens na gebruik opruimen.
Zat een beetje te googlen en zag monitors in een tas met een console om het makkelijker te maken.

Ik had vroeger (ligt ergens in huis) een PS1 met beeldscherm (officieele) eraan vast die je kon open klappen.

Weet iemand nog goeie ideetjes in mijn situatie om de situatie makkelijker te maken.
Soorgelijk klapscherm of misschien de mogelijkheid via remote play of dergelijke op mijn laptop te spelen?
Volgens mij is daar wel internet voor nodig die ik niet heb...

Ben benieuwd! Thanka
:)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fiRSkHfV3_DvAIIfnIXGVe9GDxM=/i/2001755249.jpeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zet er dan ook nog even de prijs erbij ;)

Maar 'straks' is welke tijdbestek? Op ebay en diverse chinese webshops kan je namelijk 'barebone' TFT schermpjes kopen met controller, zeer compact en zelfs op HD resolutie. Zijn zeer betaalbaar in diverse formaten, dan moet je alleen nog even wat creatief worden daar een degelijke (maar simpele) behuizing bij te bouwen.
Zo'n kist zegmaar:
Afbeeldingslocatie: https://sc02.alicdn.com/kf/HTB11.AqKFXXXXX5XXXXq6xXFXXX4/INTEC-Xbox-Heavy-Duty-Aluminium-Carry-Case.jpg

Of anders iets pre-made, de Gaems Vanguard. Nadeel: 720p scherm.
https://www.amazon.co.uk/...Environment/dp/B00H0R9DSG

Streaming heb je in de basis dacht ik geen internet voor nodig, maar alleen 'netwerk'. Dus je zou een hotspot (of mini-router) kunnen gebruiken zodat je laptop/xbox in 1 netwerk zitten en vervolgens alles streamen, bedraad is dit zeer goed te spelen, draadloos een stuk minder.

Ik heb zelf besloten mijn Xbox one (fat) te houden en mogelijk ook zo'n case te gaan bouwen, ik heb in het verleden al veel gewerkt met die TFT barebone schermpjes, daar is best goed mee te werken.

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 05-01-2018 17:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Eerste ervaring is waardeloos. Er zit een buzz geluid hard doorheen. Men verwijst naar interference. Maar ook midden in een weiland (ja echt geweest) doet ie het.

EDIT:

Zit weer in de doos, terug naar bol.com. Helaas.

[ Voor 15% gewijzigd door PWM op 05-01-2018 18:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Modbreak:Ik dacht dat de topicwarning redelijk duidelijk was, geen Xbox vs PS discussie. Vanaf nu is dat dus weer klaar. Dank allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:28
Bullet NL schreef op donderdag 4 januari 2018 @ 17:36:
Ik heb in september zo'n adapter in huis weten te halen, 40 euro bij de lokale Mediamarkt, hij werkt prima op de X.

Tis dat ik een Kinect hebt, met name voor de kinderen, anders zou ik hem niet missen.
Er kan nogal veel veranderen in een paar jaar. Maar ik zal je je eigen quotes besparen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

De Plantronics zit weer in de doos en gaat terug. Meteen besteld, de TURTLE BEACH® STEALTH 600. Kost nu maar 89,-. Kijken wat die doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:07:
De Plantronics zit weer in de doos en gaat terug. Meteen besteld, de TURTLE BEACH® STEALTH 600. Kost nu maar 89,-. Kijken wat die doet.
Die heb ik ook. Prima ding!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
Ik blijf het lastig vinden om de keuze te maken voor een mooie headset. Ze hebben allemaal wel iets negatiefs. Ik wacht nog even tot maart en kijk dan wat de Lucidsound LX35 gaat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damitch300
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-09 17:50
SinergyX schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 17:04:
[...]

Zet er dan ook nog even de prijs erbij ;)

Maar 'straks' is welke tijdbestek? Op ebay en diverse chinese webshops kan je namelijk 'barebone' TFT schermpjes kopen met controller, zeer compact en zelfs op HD resolutie. Zijn zeer betaalbaar in diverse formaten, dan moet je alleen nog even wat creatief worden daar een degelijke (maar simpele) behuizing bij te bouwen.
Zo'n kist zegmaar:
[afbeelding]

Of anders iets pre-made, de Gaems Vanguard. Nadeel: 720p scherm.
https://www.amazon.co.uk/...Environment/dp/B00H0R9DSG

Streaming heb je in de basis dacht ik geen internet voor nodig, maar alleen 'netwerk'. Dus je zou een hotspot (of mini-router) kunnen gebruiken zodat je laptop/xbox in 1 netwerk zitten en vervolgens alles streamen, bedraad is dit zeer goed te spelen, draadloos een stuk minder.

Ik heb zelf besloten mijn Xbox one (fat) te houden en mogelijk ook zo'n case te gaan bouwen, ik heb in het verleden al veel gewerkt met die TFT barebone schermpjes, daar is best goed mee te werken.
Zou een netwerk kabel tussen de laptop en xbox ook werken? Dan zet ik de xbox vast met klittenband op mijn kledingkast.
Ik vertrek volgende week vrijdag. Dacht nu pas aan de "gebruiksvriendelijkheid" op een kleine kamer met 4 man en een kleine tafel met 4 smalle zitplekken.

Ga eens proberen of het offline inderdaad werkt dat streamen. Een laptop is veel makkelijker op te ruimen en neer te zetten dan een monitor die ook nog zeevast moet (we gaan soms 32 graden zijwaards).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:08:
[...]

Die heb ik ook. Prima ding!
Niet draadloos, maar de Kingston HyperX Cloud II zit lekker klinkt goed en heeft ook goede mic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wesley-groet
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:25
harrytasker schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:45:
[...]

Niet draadloos, maar de Kingston HyperX Cloud II zit lekker klinkt goed en heeft ook goede mic.
Die verkoop ik echt veruit het meeste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Laatst online: 23:45
[...]

Om even appels met peren te vergelijken. Het is logisch dat als het gaat om rekenkracht een vergelijking wordt gemaakt met (in dit geval) de ps4 pro omdat deze totdat de onex uitkwam de meest krachtige console betrof.

I.p.v. hier inhoudelijk op in te gaan kom jij met een plaatje aanzetten uit 2014 en 2015 m.b.t. game exclusive(s)? Dat slaat toch helemaal nergens want heeft niks te maken met de vergelijking m.b.t. rekenkracht van de oneX en overige consoles, oftewel goedkoop trollen en bovendien oud nieuws van 3 - 4 jaar geleden.

Bij iedere nieuwe telefoon en videokaart review zie je dergelijke grafieken als men inhoudelijk kijkt naar de rekenkracht, stel je voor dat we dan steeds allemaal onzin argumenten erbij gaan halen zoals NVIDIA heeft als bedrijf dit wel of dit niet of een AMD heeft wel x en y, maar de nieuwe apple is sneller, maar een gesloten eco systeem terwijl android blabla. Voegt helemaal niks toe en weten mensen bovendien al.

Als justifire nou een post had gemaakt m.b.t. de xbox exclusives dan had je reactie eventueel nog begrijpelijk geweest, maar sloeg nu kant noch wal.

Het zou eigenlijk hetzelfde zijn als ik bij een soort gelijke vergelijking in het ps4 topic aan kom zetten met een stock comparison van MS en Sony, voegt niks toe....

Om dan toch even kort inhoudelijk in te haken op dat exclusive verhaal, naast het feit dat dit persoonlijk is ben ik heel erg blij als xbox bezitter met het aantal exclusives van sony, dit dwingt microsoft om hierin adequate stappen te nemen en lijken ze ook te doen: https://www.digitaltrends...box-game-studios-opening/
PWM schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:07:
Was het zo erg? Als ik reviews mocht geloven zou het de beste ATMOS headset zijn op de oneX. Ik ben benieuwd naar de stealth 600, ben benieuwd naar je bevindingen.

[ Voor 6% gewijzigd door PacinoAllstars op 05-01-2018 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen die Gears 4 spelen: lukt het om competetive games te vinden? Ik kap steeds met zoeken na 10 minuten. Langer wachten of is die modus gewoon dood? In social matchmaking vind ik in alle modi snel een potje. Alleen competitive doet saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
damitch300 schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 19:37:
[...]

Zou een netwerk kabel tussen de laptop en xbox ook werken? Dan zet ik de xbox vast met klittenband op mijn kledingkast.
Ik vertrek volgende week vrijdag. Dacht nu pas aan de "gebruiksvriendelijkheid" op een kleine kamer met 4 man en een kleine tafel met 4 smalle zitplekken.

Ga eens proberen of het offline inderdaad werkt dat streamen. Een laptop is veel makkelijker op te ruimen en neer te zetten dan een monitor die ook nog zeevast moet (we gaan soms 32 graden zijwaards).
Moet kunnen lijkt me, maar waarschijnlijk heb je een crosslink kabel nodig dan als er geen switch tussen zit. En beide apparaten dien je handmatig een IP adres te geven met juiste settings zodat ze elkaar kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Al het ps4 xbox geneuzel terzijde...

Mr Pumpkin Adventure is een hele toffe game als je van escape rooms houdt! Leuke en slimme puzzels! De game is volgens mij niet uit in Europa dus had hem via de Amerikaanse store gekocht voor een super hoog bedrag van wel 2 dollar. Zonder de new year sale zal die wel iets van 3.5 dollar zijn. Maar zeker de moeite waard voor een beetje escape room fan!

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 5 januari 2018 @ 23:59:
Weet iemand trouwens al meer over de release van GreedFall ?
[video]
[Video: https://gaming.youtube.com/watch?v=jcVWMaE8Vfg]

Dit is een video die ik een maand terug heb gezien met alle info die tot nu toe bekend is.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik was opzoek naar Steep maar dan zo goedkoop mogelijk. Toen kwam ik voor €10,- een Key tegen via CdKeys. Gekocht > ingevoerd > spelen.

Dat verbaasde mij eigenlijk wel, dacht dat die mega goedkope keys alleen op de Pc een ding waren.

Weet iemand hier of dit ook voor nieuwe games zo is (Geen €10 uiteraard) en zo ja waar?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zaterdag 6 januari 2018 @ 13:03:
Ik was opzoek naar Steep maar dan zo goedkoop mogelijk. Toen kwam ik voor €10,- een Key tegen via CdKeys. Gekocht > ingevoerd > spelen.

Dat verbaasde mij eigenlijk wel, dacht dat die mega goedkope keys alleen op de Pc een ding waren.

Weet iemand hier of dit ook voor nieuwe games zo is (Geen €10 uiteraard) en zo ja waar?
Is volgens mij een uitzondering. Steep was al geen full price volgens mij en een tijd terug ook in de aanbieding. Ubisoft doet dat wel vaker met titels. The division en R6Siege zijn ook al erg goedkoop geweest.

Pagina: 1 ... 57 ... 159 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- Geen XBOX vs PS4 discussie, niet trollen etc.
- Geen discussies over tv's en monitoren, daar zijn andere subfora voor.